10 کمیک برتر با حضور «الكترو» (Electro)

5 نبرد با الکترو

به مناسبت حضور در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"، 10 داستانی را معرفی میکنیم با شروری که قدرت های بزرگ ولی مغزی کوچک دارد!

مقدمه: «مكس دیلون» (Max Dillon) یا همان «الكترو» ی معروف داستان های مرد عنكبوتی برای اولین بار در شماره 9 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز خلق شد. نیروهای جالب او باعث شده شاهد داستان های سرگرم كننده ای با حضور او در كمیك های مرد عنكبوتی باشیم. الكترو در ضمن یكی از اعضای گروه «شش خبیث» (Sinister Six) هم هست. در هر حال به مناسبت حضور او در فیلم "راهی به خانه نیست" این مقاله تقدیم شما میشود!

مقاله زیر را هم فراموش نکنید:

10 حقیقت مهمی که باید درباره الکترو (ELECTRO) بدانید

نسخه های عجیب و غریب از الکترو در دنیای کمیک!

اولین حضور الکترو در دنیای کمیک بوک ترجمه شد + لینک دانلود

 

10- شماره 9 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز

 شماره 9 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز

الكترو بر خلاف خیلی از شخصیت های مارول  اُرجین ساده ای دارد. در اولین شماره ای كه الكترو در آن خلق شد متوجه شدیم كه مكس دیلون یك تعمیركار خطوط برق است كه وقتی داره روی تیر چراغ برق كار میكنه، صاعقه بهش اصابت میكنه و نیروهای فوق بشری برق مانند كسب میكنه. ولی چون دیلون از همون اولش هم به قول معروف جنس اش خرابه ، از قدرت هایش برای كارهای خبیث استفاده میكنه. البته از همون اول نشون میده كه یك خبیث معمولی و خرده پا است و چندان جاه طلب نیست.

استیو دیتكو و استن لی با ساده كردن انگیزه های الكترو، موفق به خلق لحظات به یاد ماندنی و fun شدند. لباس الكترو هم در عین ساده گی و بر خلاف اینكه قطعا شاید مضحك و غیر كاربردی به نظر میرسد ولی بسیار بسیار جالب و ماندگار است. مخصوصا اینكه با دیدن ماسك الكترو كاملا به یاد نیروهای برق و الكتریسیته می افتیم. نوع مبارزه و شیوه ای كه با آن مرد عنكبوتی الكترو را شكست میدهد نیز در نوع خودش جالب است چون ابتدا این الكترو هستش كه مرد عنكبوتی رو شكست میده:

كميك electro

ولی مرد عنكبوتی از مغز خودش استفاده میكند و به دستكش های پلاستیكی روی می آورد و با آب الكترو را شكست ميدهد:

اون جایی هم كه «جی.جونا جیمسون» فكر میكنه الكترو همون مرد عنكبوتیه در نوع خودش جالب و البته خنده داره!   اولین حضور الكترو در دنیای كمیك بوك كاملا نشان دهنده این نكته است كه شخصیت های خبیث ماندگار و نمادین را میتوان حتی با انگیزه ، اریجین ساده و حتی لباس مضحك نیز خلق كرد! شما میتونید این داستان را با ترجمه ی فارسی در اینجا بخونید.

 

9- شماره 1 كمیك مرد عنكبوتی شگفت انگیز سالیانه

واقعا چه ایده بکری که خبیث های برتر قهرمان را دور هم جمع کنی و اسمشون رو بذاری "شش خبیث" (میدونید که 6 تشکیل دهنده عدد 666 است که میگن عدد شیطانه!). شش دشمن مرگبار مرد عنكبوتی به نام های «دكتر اختاپوس»، «والچر»، «مرد شنی»، «میستریو»، «كریون» و «الكترو» با هم متحد شدند تا او را شكست دهند! البته ایده گروه های ابرخبیث (Supervillian Teams) قبل از شش خبیث هم مطرح شده بود ولی فرق شش خبیث این بود که استیو دیتکو وقتی برای اولین بار در کمیک های اسپایدرمن از آن رونمایی کرد، یک داستان فوق العاده خلق کرد که هنوز هم یکی از بهترین های مرد عنکبوتیه. یعنی قبلا خبیث ها همین جوری دور هم جمع میشدند تا با قهرمان بجنگند بدون اینکه برنامه مشخصی داشته باشند ولی دیتکو اولین حضور آنها را بسیار خوب و حساب شده نشان داد و داستان ماندگاری را خلق کرد که در آن الکترو برای نخستین بار در یک گروه ابرشرور ظاهر شد. اولین حضور شش خبیث در دنیای کمیک را در اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

 

8- شماره 2 سری دوم کمیک های Web of Spider-Man

در این کمیک برای اولین بار پس از سالها سعی شد سرگذشت الکترو غنی تر از قبل شود. یعنی شاهد داستانی بودیم که حقایق جدیدی از گذشته او را آشکار کرد. به طور مثال فهمیدیم که ابتدا قدرت های او ضعیف بود و بدین دلیل بود که تجهیزات الکتریکی را از شرکت "صنایع استارک" به سرقت برد تا خودش رو شارژ کنه! در همین زمان بود که «مگنتو» به عنوان رهبر جهش یافته های خبیث به همراه فرزندان خودش (کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ) نزد او رفتند تا مجابش کنند به عضویت گروه "انجمن اخوت جهش یافته ها" دربیاید (چون مگنتو فکر میکرد قدرت های الکترو با قدرت های خودش شباهت های زیادی دارد) ولی الکترو این پیشنهاد را رد کرد:

یک روز بعد دیدیم که وقتی مکس دیلون وقتی در خانه اش بود ناگهان سر و کله خلافکاری در آنجا پیدا شد. در واقع مکس مدتی بوده که از این خلافکار تجهیزات و وسایل میگرفت ولی پولش را نداده بود. حالا او آمده بود تا پولش رو از مکس بگیره و وقتی اسلحه کشید مکس با اشعه ای برقی او را کشت و این اولین باری بود که مکس دیلون یا بهتره بگیم الکترو مرتکب قتل شد!

  

7- شماره 2 سری نخست کمیک های Daredevil

درسته که الکترو از دشمنان اصلی و کلاسیک مرد عنکبوتیه ولی ظاهر و قدرت هایش اونقدر جالب بودند که در کمیک دیگر قهرمانان مارول هم حضور پیدا کرده. به طور مثال او در شماره 2 از سری نخست کمیک های Daredevil حضور پیدا کرد و با توجه به اینکه شماره 1 از کمیک «بی باک» به اریجین او اختصاص داشت پس الکترو اولین ابرشروری است که بی باک در تاریخ کمیک بوک های خود باهاش جنگید!!! جالبه که سال 1967 و در شماره 1 از Daredevil Annual ، الکترو گروه خبیثی به نام "مامورین خباثت" (Emissaries of Evil) را تشکیل داد که اعضایش از دشمنان بی باک بودند تا ازش انتقام بگیرند!

 

6- شماره های 1 تا 5 كمیك New Avengers

همیشه با خودم فكر میكردم كه چرا الكترو با این همه قدرت های مخرب و منحصر به فرد تا به حال دست به كاری بزرگ نزده است؟ چرا همیشه سعی داشته سرقت های كوچك انجام دهد یا به عنوان دستیار برای خبیث های بزرگ تر فعالیت كند؟ تا اینكه بلاخره در سال 2005 كمیك های موفق "انتقام جویان" (New Avengers) توسط «برایان مایكل بندیس» نوشته شد و در آرك نخست آن كه از شماره 1 تا 6 طول كشید،  شاهد فرار تعدادی از خطرناك ترین و بزرگ ترین شخصیت های خبیث عالم مارول از زندان بودیم و جالب اینه كه كسی كه مسبب این فرار میشه كسی نیست جز الكترو! در واقع الكترو در این داستان از سوی یك فرد مرموز ماموریت پیدا میكنه تا شخصیت پلیدی به نام «سارون» (sauron) را از زندان Raft آزاد كنه و همونطور كه گفتم در نتیجه این اقدام تعدادی از خطرناك ترین ویلن های مارول از زندان فرار میكنند (شما میتونید این داستان را با ترجمه فارسی در اینجا بخونید).

كميك electro

الكترو سپس سعی میكنه شهر رو ترك كنه ولی اونجرز موفق میشوند او را پیدایش كنند . جالب این كه وقتی «لوك كیج» شروع به تهدید الكترو میكنه، از ترس غش میكنه!!!

الكتروي غشي

شاید این لحظه خیلی برای الكترو جالب نباشه ولی در نوع خودش جالب بود و باعث شد این داستان از حس و حال جدیدی برخوردار باشه.

 

5- شماره های 422 تا 425 مرد عنكبوتی شگفت انگیز

شماره های 422 تا 425 مرد عنكبوتی شگفت انگیز

همانطور كه پيشتر  گفتم با وجود نیروهای عظیمی كه الكترو در اختیار داره اما معمولا به صورت یك خبیث متوسط به تصویر كشیده میشه و مرد عنكبوتی معمولا برای شكست دادن او دچار زحمت چندانی نمیشه. در واقع معمولا اگر الكترو عضو گروه شش خبیث نباشد و فقط  مبارزات تن به تن با مرد عنكبوتی انجام دهد، تكلیف اش  ظرف فقط یك شماره مشخص میشود! اما در این داستان چهار قسمتی شاهد هستیم كه شخصیت خبیثی به نام Rose نیروهاي مكس دیلون را پس از مدتها بهش برمیگردونه و حتی اونا رو افزایش میده. در نتیجه الكترو اونقدر قوی میشه كه در شماره 423 مرد عنكبوتی شگفت انگیز به راحتی مرد عنكبوتی رو شكست میده (ما حتی در كمال تعجب  میبینیم كه مرد عنكبوتی از الكترو میخواد تا بهش رحم كنه!) .

الكترو مرد عنكبوتي را شكست ميدهد

در واقع نویسنده میخواد نشون بده كه حتی اون شخصتی های خبیث همیشه بازنده مثل «الكترو» هم میتونند برای یك بار هم كه شده، برنده شوند! سپس مرد عنكبوتی میره تا راه حلی جدیدی برای شكست دادن الكترو پیدا كنه و در نتیجه یك لباس جدید و عایق بندی شده درست میكنه كه باعث میشه بر الكترو غلبه كنه (براي آشنايي با اين لباس اينجا را كليك كنيد)

 

4- شماره های 1 تا 6 کمیک Web Warriors

"دنیای الکترویی" نام داستان جالبی است که در شماره های 1 تا 6 از "کمیک مبارزان عنکبوتی" (WEB WARRIORS) منتشر شد (داستانش اینجا ترجمه شده). البته این داستان ارتباطی به الکتروی دنیای اصلی مارول نداره ولی در هر حال مهمه و باید درباره ش بدونید. در واقع داستان با الکتروی دنیای شماره 449 آغاز میشه که روزی شاهد کشته شدن مرد عنکبوتی دنیای خودش به دست مورلان در رویداد "دنیای عنکبوتی" است. او از مورلان میشنوه که هزاران عنکبوتی دیگر را کشته است. بنابراین این ایده به ذهنش میرسه که به دنیاهای دیگر بره و الکتروهای مختلف را دور هم جمع کنه. او به کمک انرژی بر جای مانده از مورلان و البته کمک دکتر اختاپوس دنیای خودش موفق به ساخت وسیله ای برای سفر به دنیاهای دیگر میشه و به دنیای شماره 1081 میره و آنجا با نسخه موازی خودش به نام «مایک دیلون» آشنا میشه که یک کارآفرین نابغه است. آنها به کمک نسخه های مختلف دکتر اختاپوس موفق به سفر به دسترسی به "شبکه تار و پود هستی" میشن و ارتشی از الکتروهای مختلف رو تشکیل میدن! ولی مایک دیلون که بسیار جاه طلب بود، با استفاده از فن آوری کری ها خودش را به مغز کندویی همه الکتروهای عالم تبدیل میکنه و اسم خودش رو میزاره "باتری" و ظاهرش اینجوری میشه:

در نهایت گروه مبارزان عنکبوتی به سختی بر ارتش الکتروها پیروز میشن. داستانش واقعا جالبه و ازتون دعوت میکنم در اینجا اون رو بخونید.

 

3- شماره 3 از کمیک Marvel Knights Spider-Man

سری Marvel Knights Spider-Man یک این داستان 12 قسمتی فوق العاده و بسیار حماسی بود که سال 2004 به قلم «مارك میلار» نوشته شد و از آن موقع تاكنون همواره یكی از داستان های محبوب هواداران اسپایدرمن بوده است.  در مقاله "10 داستان برتر مرد عنكبوتی" درباره این داستان میخوانیم: " یكی از هیجان‌انگیز‌ترین و حماسی‌ترین داستان‌های تاریخ اسپایدرمن كه در آن او از با تمام دشمنان مشهور و كلاسیك خود دست و پنجه نرم می‌كند و از نظر روحی و جسمی تا سر حد مرگ پیش می‌رود. یكی از نقاط قوت اصلی این داستان نحوه تعامل اسپایدرمن با دشمنان‌اش است كه بسیار بدیع و جذاب از كار درآمده. به علاوه، نویسنده آنقدر ایده‌های حیرت‌انگیز در طول داستان رو می‌كند كه خواننده مات و مبهوت می‌شود". در ابتدای داستان متوجه میشویم که یكی از دشمنان اسپایدرمن از هویت مخفی او باخبر شده است. در نتیجه زن عمو «مِی» دزدیده می‌شود و جان «مری جین» نیز به خطر می‌افتد. اسپایدرمن در طول داستان می‌كوشد تا زن عموی عزیز خود را پیدا كند. او در شماره 3 به نبرد با الکترو میپردازد که یکی از بهترین نبردهای آنها در آن رقم میخورد و در آن شاهد این هستیم که قدرت های الکترو به خوبی به تصویر کشیده میشود. حتما این داستان را در اینجا بخوانید.

 

2- شماره های 612 تا 614 مرد عنكبوتی شگفت انگیز

شماره های 612 تا 614 مرد عنكبوتی شگفت انگیز

شما حتما فیلم "شوالیه تاریكی برمیخیزد" كریستوفر نولان را دیده اید و میدانید كه در این فیلم «بین» (Bane) ادعا میكند كه نماینده آن جنبش 1 درصد جامعه است ولی جالبه كه بدونید این تم و این داستان دو سال قبل از اینكه این فیلم ساخته بشه در كمیك های مرد عنكبوتی به كار رفته بود!

در حقيقت  الكترو همیشه به صورت خبیثی به كار رفته بود كه نقشه های عظیمی نداشت و مثلا نمیخواست دنیا را فتح كند. او فقط میخواست جیب های خودش را پر پول كند. ولی در این داستان الكترو به طور ناخواسته به مسیری سوق داده میشود و به جماعتی ملحق میشود كه با توزیع ناعادلانه ثروت در جامعه مخالف است. این داستان فرصتی به نویسنده داده تا لحظاتی كنایه آمیز و هجو آمیز خلق كند و در عین حال به ریشه ها و انگیزه های همیشگی الكترو هم پایبند باشد.

 

1- شماره های 134 تا 136 كمیك Spectacular Spider-Man

این داستان دنباله ای است بر یكی از برترین قصه های تاریخ مرد عنكبوتی يعني «مرگ جین دی ولف». ما در آن میبینیم كه «استن كارتر» (قاتل جین دی ولف) به صورت مشروط از زندان آزاد میشود. اسپایدرمن كه هنوز به خاطر مرگ افسری خوش نام به نام جین دی ولف ناراحته و هر كاری میكنه نمیتونه با آزادی مشروط كارتر كنار بیاد، به ملاقاتش میره . اینجاست كه متوجه میشیم  استن كارتر به خاطر كتك های كه مرد عنكبوتی خشمگیانه به استن كارتر زد، به شدت آسیب دیده و حتی دچار لكنت زبان شده. به همین دلیل مرد عنكبوتی دچار عذاب وجدان میشه و دیگه میترسه از قدرت های خودش به طور كامل علیه دشمنان خودش استفاده كنه.

سپس الكترو وارد داستان میشه . او طبق معمول دنبال سرق و دزدی هستش. یكی از لحظات جالبی كه میبینیم اینه كه مكس دیلون با یك تفنگ اسباب بازی میره بانك تا رئیس بانك رو تهدید كنه ولی رئیس بانك بهش میخنده و میكه این كه اسباب بازیه. ولی الكترو از نیروی خودش استفاده میكنه و باعث میشه از همین تفنگ اسباب بازی، جریان برق شلیك بشه!   در هر حال، مشكل اینجاست كه مرد عنكبوتی دیگر جسارت سابق را ندارد و میترسد اگر به الكترو ضربه بزند، همان بلایی سرش بیاید كه سر استن كارتر آمده. كار به جايي ميرسه كه الكترو در يك برنامه زنده تلويزيوني مرد عنكبوتي را به ترسو بودن متهم ميكنه.

مكس ديلون

ولی در نهایت استن كارتر كه خودش هم به خاطر قتل جین دی ولف دچار عذاب وجدان شده و سعی میكنه جبران مافات كنه، خودش مرد عنكبوتی را تشویق میكنه كه به جنگ الكترو بره. نبردی كه بین مرد عنكبوتی و الكترو در میگیره بسیار حماسی و جالب از آب درمیاد ولی از اونطرف، استن كارتر سرنوشت بد و تراژیكی پیدا میكنه.

 

نویسنده: سونیا ساداتی فر

سونیا ساداتی فر

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

اولین حضور "شش خبیث" (SINISTER SIX) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور الکترو در دنیای کمیک بوک ترجمه شد + لینک دانلود

نسخه های عجیب و غریب از الکترو در دنیای کمیک!

10 حقیقت مهمی که باید درباره الکترو (ELECTRO) بدانید

5 داستان برتر با حضور الكترو (ELECTRO)

15 حقیقت مهمی که باید در مورد شش خبیث (SINISTER SIX) بدانید

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

شماره آخر از کمیک مبارزان عنکبوتی (WEB WARRIORS) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

چیزهای جالبی که درباره مرد عنکبوتی نمیدانستید! قسمت 33

عكس های فوق العاده از «الكترو» - قسمت اول

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی: لباس عايق بندی شده

خبر داغ! جیمی فاکس بار دیگر نقش الکترو را در فیلم "مرد عنکبوتی 3" ایفا میکند!!!

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

عكس های فوق العاده از «الكترو» - قسمت دوم

10 نسخه عجیب و غریب از "شش خبیث" در دنیای کمیک !

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Archangel
#1 Archangel 1394-11-27 13:29
واو.تاحالا یه کمیک فن دختر ندیده بودم :roll:
نقل قول کردن
North-wolf
#2 North-wolf 1394-11-27 13:45
طبق معمول عالی بود.

یه سوال
برای اولین بار کی ظاهر الکترو مثل فیلم آمیزینگ اسپایدر من شد؟
من هرجا تو کمیک ها دیدم این ظاهر قدیمیشو داشته
اصلا تو کمیکها با اون ظاهر بوده؟

+
نقل قول کردن
Devilsnake
#3 Devilsnake 1394-11-27 14:30
به نقل از Archangel:
واو.تاحالا یه کمیک فن دختر ندیده بودم :roll:

اتفاقا از روز اولی که مقالات خانم ساداتی فر رو میدیدم با خودم میگفتم خیلی جالبه که یه دختر انقدر عاشق کمیک باشه و درباره اش اطلاعات داشته باشه البته چنین چیزی توی ایران غیر عادیه فکر کنم خانم ساداتی فر هم توی خارج زندگی میکنن
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#4 amir a. ghaderi 1394-11-27 14:54
به نقل از North-wolf:
طبق معمول عالی بود.

یه سوال
برای اولین بار کی ظاهر الکترو مثل فیلم آمیزینگ اسپایدر من شد؟
من هرجا تو کمیک ها دیدم این ظاهر قدیمیشو داشته
اصلا تو کمیکها با اون ظاهر بوده؟

فکر کنم از سری قبلی امیزینگ ظاهرش رو شبیه به فیلم امیزینگ اسپایدرمن کردن
منظورم همون سری قبلیه که 18 شماره ازش چاپ شد و استاد ترابی ترجمه اش کرد
یادمه ارک اولش مصادف شد با اکران فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2
اسلات هم از الکترو استفاده کرد و قیافه اش هم خیلی شبیه الکتروی در فیلم شد
نقل قول کردن
Marvel khafan
#5 Marvel khafan 1394-11-27 15:08
خیلی عالی بود خانم ساداتی فر دستتون درد نکنه
نقل قول کردن
parker
#6 parker 1394-11-27 16:49
به نقل از Archangel:
واو.تاحالا یه کمیک فن دختر ندیده بودم :roll:

خانم ساداتی فر خیلی وقته برای سایت مقاله می نویسه . مقاله های ایشون هم در یک کلام خوب نیستن ، عالین!!! و مقالاتشون واقعا فوق العاده اند و نشون از اطلاعات بالای ایشون می دهند.
در ضمن حس نمی کنی نظرت زیادی کوتاه و بی دلیله؟
نقل قول کردن
arshia3000
#7 arshia3000 1394-11-27 17:12
خسته نباشید مقاله بسیار خوبی بود!

به شخصه از داستان الکترو در کمیک های new avengers بیشتر خوشم اومد.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#8 j.jonah jameson 1394-11-27 17:57
خانم ساداتی فر خیلی ممنونم ! :D
والا من از 30 دقیقه ی پیش در گیر کمیک Amazing Spider-Man (1963 1st Series) #9 بودم ! چرا ؟ چرا نداره که .... جیمسون در این کمیک هم بوده !
دوستانی که سایت دانلود کمیک میشناسند بیزحمت راهنمایی کنند !
واقعا آفرین به شما
اینکه خودتون رو درگیر اینچنین کاری میکنید جای تقدیر داره !
چون اکثرا خانم ها زیاد به این موضوعات علاقه ای ندارند ولی شما ثابت کردید که یقینا طرفدار کمیک و مرد عنکبوتی هستید!
ببخشید , شرمنده ولی ممکنه 5 داستان با حضور جیمسون هم کار کنید ؟ :oops:
میدونم شاید دوستان بگن جیمسون هم آخه کاراکتره ؟ در جواب باید بگم در تبه بندی 100 شخصیت برتر مارول که توسط آقای ترابی نوشته شد رتبه 68 را دارد ! یعنی از خیلی ها رتبه بهتری دارد !
البته من خودم چنت از داستان هایش خواندم و فکر میکنم که که لایق باشند !
ولی به صورت حرفه ای مورد تحلیل قرار نداردم ( در توانایی ام نیست )
بازم ممنونم ! :-)
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1394-11-27 18:42
با تشکر از خانم سلاداتی فر بابت این مقاله عالی. من خودم همیشه علاقه خاصی به شخصیت الکترو داشته و دارم. فعلا هم که این آرک اول کمیک های web warriors داره با داستان الکتروهای جهان های موازی کولاک میکنه و نوشتن این مقاله واقعا به موقع بود.
نقل قول کردن
Archangel
#10 Archangel 1394-11-27 21:22
خیلی از خانم ساداتی فر بابت مقاله تشکر میکنم
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#11 ArmanSpidery 1401-01-09 01:27
سلام مقاله خوبی بود و خوشبختانه یا متاسفانه این مدت هر چه مطلب بود از فیلم راهی به خانه نیست بیرون دادن و حسابی رسش رو کشیدن
نقل قول کردن
s.p.i
#12 s.p.i 1401-01-09 13:35
سلام خیلی ممنونم از خانم ساداتی فر بابت مقاله معرفی بهترین داستان ها با حضور الکترو
کلا الکترو توی بیشتر داستان ها دنبال پول هست تا حکومت بر دنیا ولی خب بارها نشون داد خبیث خطرناکی هست

تشکر
نقل قول کردن
Pbenjya
#13 Pbenjya 1401-01-12 13:10
چیزی که الکترو رو جالب می‌کنه قدرت های فوق بشریسه ولی این که اون مغز کوچکی داره اونو در مقابل مرد عنکبوتی ضعیف می کنه که این ضعف رو در بقیه هم میشد دید مثلا اون کرگدن خیلی احمق بود با مرد شنی ولی جالب این جاست همینطور با گذشت زمان شخصیتشون تکامل کرده و دیگه حالت اون یارو بی فکرده که خیلی خوبه ندارن
ممنون بابت مقاله خوبتون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید