10 فیلم برتری که براساس ویدئو گیم ساخته شده اند

10 فیلم برتری که براساس ویدئو گیم ساخته شده اند

به مناسبت اکران فیلم جدید"مورتال کامبت" (Mortal Kombat)  این مقاله بار دیگر در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

 

مقدمه: بر خلاف فیلم های کمیک بوکی، آثار سینمایی اقتباس شده از روی ویدئو گیم به موفقیت چندانی در هالیوود دست نیافته اند . با وجود آنکه برخی از این فیلم ها از نظر تجاری موفق بوده اند، اما متاسفانه هیچ فیلم ویدئو گیمی تا همین اواخر نتوانسته بود  در سایت Rotten Tomatoes به امتیازی بالاتر از 50% دست پیدا کند!  ولی به نظرم این 10 تا ارزش آن را دارند که لااقل برای یک بار دیده شوند!

 

10- دووم (Doom)

فیلم دووم doom

نفرتی که نسبت به  این فیلم وجود داره شگفت انگیزه یعنی از وقتی که در سال 2005 منتشر شده دارن ازش بد میگن! ولی خداییش فیلم Fun ای هستش. میتونیم با این جمله به بهترین نحو ممکن اون رو توصیف کنیم: فیلمی از کانون (Cannon) که در عصر مدرن ساخته شده! (Cannon نام کمپانی بود که در دهه 80 میلادی فیلم هایی به شدت لوس ،  کلیشه ای ، اغراق آمیز و کم بودجه میساخت!). "دووم" هم آدم را به یاد فیلم های اکشن دهه 80 میلادی میندازه که بهشون اصطلاحا اکشن های بی مُخ (brainless action films) میگفتند. شخصیت ها و دیالوگ هاشون به شدت نخ نما هستند و قطعا شما در هیچ فیلم دیگری چشم های راک (دواین جانسون) را به این اندازه از حدقه درآمده نخواهید دید! ولی این فیلم با همه این حرفها حس نوستالژیکی به آدم میده.  و البته اون صحنه هم هست! یعنی نمیشه در باره این فیلم حرف زد و به اون صحنه اشاره نکرد! آره منظورم همونیه که فیلم رو وارد حالت اول شخص (first-person) میکنه. یک صحنه خشن که دقیقا دنیای بازی رو زنده میکنه.

 

9- دی اَ اِی: زنده یا مرده (DOA: Dead or Alive)

 دی اَ اِی: زنده یا مرده (DOA: Dead or Alive)

فیلمی به شدت احمقانه با داستانی که در برخی موارد به شعور مخاطب توهین میکند ولی بسیار شاد و fun! پیشنهاد میکنم یه روز که حالتون گرفته است آن را تماشا کنید تا حالتون خوب بشه (البته دور از چشم پدر و مادر!). اقتباس آزادی هستش از سری بازی های مبارزه ای Dead or Alive ساخته شرکت Tecmo. سازنده اش آقای «کری یوئن» هستش که از اون بازیگران و طراحان افسانه ای صحنه های مبارزه در فیلم های رزمی هنگ کنگی به شمار میاد که حتی با مرحوم بروس لی در فیلم "خشم اژدها" هم همکاری کرده! فیلم اصلا خودش رو جدی نمیگیره و شما هم نباید اون رو جدی بگیرید و انتظار نداشته باشید به شعور و معلوماتتون اضافه کنه! فقط دقایقی رو باهاش حسابی سرگرم میشید و از دیدن اون خانم های جنگجو لذت میبرید! و البته اونایی که با فیلم های رزمی قدیمی  مثل "بهترین بهترین ها" (Best of the Best) خاطره دارند قطعا از حضور بازیگری مثل «اریک رابرتز» خوشحال میشن. و طرفداران کشتی کج هم از دیدن «کوین نَش» معرکه لذت خواهند برد.

 

8- پوکیمون: اولین فیلم (Pokemon: The First Movie)

پوکیمون: اولین فیلم (Pokemon: The First Movie)

بازی های پوکیمون سلطان دنیای بازی در اواخر دهه 90 میلادی بودند و Pokemon Blue و Pokemon Red بازار فروش را قبضه کرده بودند. یک سریال انیمه هم از رویش ساخته شد که در اکثر نقاط جهان خیلی ها رو عاشق خودش کرد. سال 1998 انیمه سینمایی "پوکیمون: اولین فیلم" بر پرده سینماهای ژاپن رفت. یک سال بعد هم نسخه دوبله شده به زبان انگلیسی آن در آمریکا به نمایش درآمد. گفته میشه در سینماهای نمایش دهنده کارت های بازی پوکیومون (trading cards) هم توزیع میشد (این کارت ها در بین بچه های دبستانی فوق العاده محبوبیت داشتند) . این فیلم حتی برای طرفداران سری پوکیمون هم کسالت آور بود ولی از این جهت موفق بود که سازندگانش از آن برای معرفی شخصیت های بازی های آینده پوکیمون استفاده کردند و نوعی روند تبلیغاتی جالبی را به راه انداختند.

  

7- استریت فایتر (Street Fighter)

استریت فایتر (Street Fighter)

بدون شک هیچ بازی در ژانر مبارزه ای (Fighting) نیست که از نظر تاثیرگذاری به پای سری Street Fighter برسه. اصلا وقتی بازی Street Fighter II اومد غوغایی به پا کرد که دیگر نظیرش را هرگز ندیدیم. یادمه وقتی گفتند  فیلمش داره سال 1994 میاد،  خیلی ذوق کردیم . مخصوصا این که ژان کلود ون دام (همون فرانکی معروف ایرانی ها!) قرار بود توش بازی کنه. و یادمه فیلم رو با کیفیت پرده ای رو نوار VHS دیدم و خیلی بدم اومد! به نظرم اصلا به بازی ها وفادار نبود (پیشینه شخصیت ها رو تا میتونستند عوض کرده بودند) اکشنش هم خیلی کم بود. ولی در طول سالها  بیشتر به دلم نشسته. مخصوصا اینکه نقش آفرینی مرحوم رائول جولیا در نقش خبیث داستان (بایسون) شگفت انگیزه. کلا این فیلم رو باید تو حال و هوای همون اوایل دهه 90 میلادی ببینید تا قدرش رو بدونید. هر چی باشه از اون فیلم مزخرف Street Fighter: The Legend of Chun-Li که سال 2009 اومد خیلی بهتره.

  

6- فانتزی نهایی: ارواح درون (Final Fantasy: the Spirits Within)

فانتزی نهایی: ارواح درون (Final Fantasy: the Spirits Within)

این انیمیشن کامپیوتری سال 2001 براساس سری بازی های محبوب "فانتزی نهایی" ساخته شد ولی داستان مستقل خود را داشت. نکته مهم درباره آن این است که توسط خالقان خود این بازی ها ساخته شد. آن موقع از نظر فنی واقعا اثری چشمگیر بود زیرا از CGI فتورئالیستیک  و حتی تکنیک استاپ موشن در آن استفاده  شده بود تا حرکات شخصیت ها واقعی به نظر برسد. صداپیشه های معروفی مثل «الک بالدوین» یا «مینگ نا» (بازیگر نقش مامور May در سریال "ماموران شیلد")  و ... جای شخصیت ها حرف زدند . ولی متاسفانه این فیلم با مشکلات فراوانی مواجه شد و ساخت آن 4 سال به طول انجامید. "فانتزی نهایی: ارواح درون" در حدود 85 میلیون دلار فروش کرد ولی شکست تجاری خورد چون نزدیک به 135 میلیون دلار خرج روی سازندگانش گذاشته بود!

 

5- وارکرافت (Warcraft)

 وارکرافت (Warcraft)

من هنوزم نمیفهمم که چرا این فیلم رو اونجوری سرکوب کردند! قبول دارم که با بازی های وارکرافت آشنایی زیادی ندارم ولی از فیلمش خوشم اومد. البته به نظرم باید مدت زمانش 3 و ساعت و خورده ای میشد و یه سری شخصیت و داستان ها رو هم میذاشتند برای قسمت های بعدی چون به نظرم زیادی شلوغ بود و تراکم شخصیتی زیادی در آن به چشم میخورد. ولی داستانش منو جذب کرد و تا حدی منو یاد سری "ارباب حلقه ها" انداخت و دوست داشتم فیلم رو دنبال کنم و  قسمت های بعدیش هم ساخته بشه . به نظرم جلوه های ویژه بسیار خوبی هم داشت و فضای درگیر کننده ای رو خلق کرده بودند. از نقش آفرینی ها هم لذت بردم . به نظرم وارکرافت از اون معدود فیلم هایی هستش که منتقدین درباره اش اشتباه کردند و خیلی در حقش ظلم داشتند. 

 

4- لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider)

لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider)

یک فیلم اکشن نسبتا احمقانه که از آنجلینا جولی یک ستاره بین المللی ساخت. به نظرم از این فیلم جدیدی که از لارا کرافت ساخته شد و سال گذشته به اکران درآمد خیلی بهتر بود و تونست به نحو بهتری شخصیت لارا کرافت رو به تصویر بکشه.  وقتی جولی برای ایفای نقش لارا کرافت انتخاب شد، جنجال زیادی هم به پا شد و خیلی از طرفداران سری بازی های  پرطرفدار و محبوب مهاجم  مقبره نسبت به آن انتقاد کردند. با این حال، بعدا مشخص شد که نقش آفرینی او جزو نقاط قوت اصلی فیلم بوده. این فیلم علیرغم داستان نسبتا گیج کننده خود توانست در سطح جهان در حدود 250 میلیون دلار بفروشد که زمان خودش رقم خیلی خوبی بود (دنیل کریگ جوان هم در نقش معشوقه لارا بازی کرد) البته چند سال بعد دنباله این فیلم هم ساخته شد که انصافا خط داستانی منسجم تری داشت ولی حس و حال قسمت اول رو نداشت 

 

3- شاهزاده ایرانی: شن های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time)

شاهزاده ایرانی: شن های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time)

این فیلم میتونست شاهکار باشه. چون براساس سه گانه بازی های شاهکاری ساخته شده بود که واقعا داستان فوق العاده ای داشتند. دیزنی هم آن را سرمایه گذاری کرده بود که به همین دلیل بودجه خوبی هم نصیبش شده بود. بازیگران عالی هم داشت ولی اون چیزی که انتظارش رو داشتیم نشد. دقیقا نمیدونم چی شد که اینطوری شد ولی به نظرم فیلمنامه مشکل داشت و ای کاش بیش از قبل به داستان بازی ها وفادار میماندند و اینقدر در روایت داستان عجله نداشتند و همه چیز را در یک فیلم نمیچپاندند! ولی در مجموع فیلم قابل قبول و خوبیه و آدم را به یاد فیلم های ماجراجویانه ده های 40 و 50 میلادی میندازه. شخصیت های اصلی فیلم دوست داشتنی هستند. به نظرم جیلنهال تونسته یک پرنس آو پرشیای سمپاتیک باشه و  شیمی بسیار خوبی هم با خانم جما آرترتون داره. نوع تعامل آنها آدم رو میبره به فیلم های کلاسیک و  یاد رابطه بین هامفری بوگارت و لورن باکال در اون سالهای دور میندازه! سکانس های اکشن فیلم هم تماشایی هستند مخصوصا صحنه های تعقیب و گریز که به خوبی از پارکور استفاده میکنند. 

 

2- سری فیلم های رزیدنت اویل (Resident Evil)

سری فیلم های رزیدنت اویل (Resident Evil)

فیلم های "رزیدنت اویل" فرنچایز موفقی محسوب میشوند و پرفروش ترین آثاری هستند که تا به حال براساس ویدئو گیم ساخته شده اند. در این سری «آلیس» (با بازی میلا جویویوچ) با صدها زامبی و هیولاهای جهش یافته که توسط شرکت خبیث Umbrella ساخته شده اند، جنگیده است. در قسمت های بعدی این فرنچایز آلیس با بسیاری از شخصیت های بازی های Resident Evil مواجه شده و با آنها تعامل  برقرار کرده است. او در ضمن از یک انسان تفنگ به دست به مبارزی که نیروهای فوق بشری دارد تبدیل شده که میتواند قابلیت های رزمی خارق العاده ای از خودش بروز دهد یا قدرت های ذهنی داشته باشد.

با وجود آنکه بدون استثنا تمام فیلم های رزیدنت اویل با نقدهای نا امید کننده ای از سوی منتقدین مواجه شده اند ، ولی میتوان ادعا کرد که به سری بازی های تاریخی شرکت "کپکام" وفادار بوده اند و مخاطب را از نظر زوایای دوربین، نوع فیلمبرداری و یا نوع سکانس های اکشن به یاد دنیای گیم انداخته اند . من خودم شخصا همیشه با این سری سرگرم شده ام. 

 

1- کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu)

کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu)

"کارآگاه پیکاچو" محصول سال 2019 به کارگردانی راب لترمن است که بر اساس سری بازی های ویدیویی "پوکیمون" ساخته شده و در تاریخ 10 می 2019 اکران شد. از بازیگران آن می‌توان به رایان رینولدز، جاستیس اسمیث و کاترین نیوتون اشاره کرد. فیلم پس از اکران به پر فروش ترین فیلم اقتباسی از بازی های ویدئویی تبدیل شد. فیلم علیرغم تمام مشکلاتی که در فیلمنامه اش دارد اما دو نقطه قوت دارد. اول این‌که فیلم به رایان رینولدز بسیار مدیون است و نمی‌توان نقش تاثیرگذار او را نادیده گرفت. هرکدام از اعضای تیم سازنده که رایان رینولدز را برای صداپیشگی پیکاچو انتخاب کرده، شایسته دریافت یک جایزه است. صدای رینولدز از دهان یک موجود کوچک پشمالوی همستری شکل بیرون می‌آید و علاوه بر هماهنگی بین صدا و ظاهر کاراکتر، شاهد ادای دیالوگ‌های تند‌و‌تیز، احمقانه و در مواردی زیرکانه از جانب او هستیم که به شخصیت پیکاچو شیرینی خاصی می‌بخشد و دوم، حتی برای تماشاگرانی که دنیای پوکمون را نمی‌شناسند، شوخی‌های فوق‌العاده و موقعیت‌های کمیک آن لذت‌بخش خواهد بود.

 

1- مورتال کامبت (Mortal Kombat)

مورتال کامبت (Mortal Kombat)

یادش بخیر ... وقتی سال 1995 اولین فیلم ساخته شده براساس بازی های بسیار محبوب Mortal kombat ساخته شد، کلی هیجان به پا شد. فیلم نخست قطعا داستانی کلیشه ای، قابل پیشبینی و تا حدی لوس داشت ولی قطعا بهترین فیلمی است که تا به حال از روی یک بازی سبک Fighting ساخته شده است. گفته میشه بسیاری از بازیگران فیلم خودشان صحنه های بدلکاری و خطرناک را بازی کردند و به همین دلیل برخی از آنها با دنده های شکسته و کلیه های درب و داغان راهی خانه شدند!!! حتی خانم «کامرون دیاز» معروف که قرار بود نقش «سونیا بلید» را بازی کند حین تمرین برای نقش خود ، مچ دستش شکست و راهی بیمارستان شد! ضمن اینکه ساختن افکت های مربوط به Goro واقعا طاقت  فرسا بود چون چندین عروسک گردان باید عروسک Goro را هدایت میکردند و هر بار یک مشکلی پیش می آمد  و از کار می افتاد! در هر حال این فیلم خیلی در گیشه موفق بود و 122 میلیون دلار فروش کرد. کلا داستان فیلم یه جورایی ادای احترام میکرد به فیلم "اژدها وارد میشود" با شرکت بروس لیِ فقید . یعنی تم وارد شدن عده ای مبارز (از کشورهای مختلف) به یک جزیره برای شرکت در یک تورنمنت همانی است که سالها قبل بروس لی در فیلم جاودان خود خلق کرده بود .   برخی از جملات و همچین موسیقی آن هم بسیار ماندگار شدند. ولی متاسفانه بعد از این فیلم هر چی از روی مورتال کامبت ساخته شد افتضاح بوده، حتی نسخه ای که سال 2021 به ما دادن.

 

نظر شما چیست؟ آیا با این لیست موافق هستید؟  به نظر شما بهترین فیلم ساخته شده از روی بازی های رایانه ای چیست؟

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2019

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات زیر را هم بخوانید:

20 گیمی که احتمالا خبر نداشتید از رویشان کمیک منتشر شده!

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

15 بازی کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Si@Vash
+1 #1 Si@Vash 1394-07-23 15:46
کانالی در یوتیوب در مورد این که چرا فیلم هایی که بر اساس بازی های ویدیویی ساخته میشن خیلی جالب نیستند ویدیویی ساخته بود که بسیار هم جالب بود پیشنهاد میکنم ببینید اسم کانال:The Game Theorists
"Why video game movies suck!"
نقل قول کردن
kaito
#2 kaito 1394-07-23 16:01
یعنی اگه میخواین یه فیلم اقتباسی ببینین که از اف اف بد تره، حتما مورتال کمبت رو ببینین، الته این فیلم الان بده، تو زمان خودش باز از اف اف یه سر و گردن بالاتر بود
نقل قول کردن
mtm
+1 #3 mtm 1394-07-23 16:11
به نظرم فیلم prince of persia هم فیلم بدی نبود
البته خیلی خیلی بیشتر بهش امید داشتم ولی در کل فیلم قابل تحملی بود
حیف شد چون بازیگران و بودجه خوبی داشت
واقعا سری prince of persia داستان های عالی داشتن . حیف که از پتانسیل اونا در دنیای سینما یا انیمیشن خوب استفاده نشده
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1394-07-23 16:13
به نقل از kaito:
یعنی اگه میخواین یه فیلم اقتباسی ببینین که از اف اف بد تره، حتما مورتال کمبت رو ببینین، الته این فیلم الان بده، تو زمان خودش باز از اف اف یه سر و گردن بالاتر بود

کدوم مورتال کامبت رو میگی؟ شماره 1 که تو این مقاله هم هست انصافا فیلم بدی نبود
نقل قول کردن
kaito
#5 kaito 1394-07-23 16:18
به نقل از mtm:
به نظرم فیلم prince of persia هم فیلم بدی نبود
البته خیلی خیلی بیشتر بهش امید داشتم ولی در کل فیلم قابل تحملی بود
حیف شد چون بازیگران و بودجه خوبی داشت
واقعا سری prince of persia داستان های عالی داشتن . حیف که از پتانسیل اونا در دنیای سینما یا انیمیشن خوب استفاده نشده

بدیش نبود بازیگر ایرانی و اقتباس نا کامل از بازی بود.... ولی فیلم قشنگی بود
مخصوصا برا من که فن یوبیسافتم
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #6 Amazing Spidey 1394-07-23 16:19
خیلی ممنون من هیچکدومشو تا به حال ندیدم و به نظر جای prince of persia خالیه
#3
اقای ترابی من بیش از 5 بار prince 3 رو تموم کردم واقعا معرکه بود
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1394-07-23 16:22
به نقل از Amazing Spidey:

#3
اقای ترابی من بیش از 5 بار perince 3 رو تموم کردم واقعا معرکه بود

اون سه گانه ای که یوبی سافت از prince of persia ساخت به نظر من از نظر داستانی و از نظر بازی و گرافیک از بهترین بازی های تاریخ بود
نقل قول کردن
kaito
#8 kaito 1394-07-23 16:22
به نقل از mtm:
به نقل از kaito:
یعنی اگه میخواین یه فیلم اقتباسی ببینین که از اف اف بد تره، حتما مورتال کمبت رو ببینین، الته این فیلم الان بده، تو زمان خودش باز از اف اف یه سر و گردن بالاتر بود

کدوم مورتال کامبت رو میگی؟ شماره 1 که تو این مقاله هم هست انصافا فیلم بدی نبود

استاد 2 رو دیدین؟؟؟؟ انصافا افتضاح بود
اصلا داستانشم کشش نداشت....
آخرشم نگم بهتره
یکش خوب بود
خودم هنوز میبینمش
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1394-07-23 16:24
#9:
قسمت بعدیش که آشغال بود
:-x
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1394-07-23 16:25
ولی هیچی مثل فیلم های street fighter حال منو نگرفته
مخصوصا اون اولی که ون دام هم توش بود
یعنی این همه منتظر یه فیلم باشی و اینقدر گند از اب دربیاد؟
:-x
نقل قول کردن
a.v.s
#11 a.v.s 1394-07-23 16:25

واقعا ممنون بابت مقاله
این سایت همه جوره داره رشد میکنه :-)
خدا قوت 8)
spidey.ir سعی میکنه تا برای همه باشه ;-)
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#12 Amazing Spidey 1394-07-23 16:29
#8
من تا جایی که یادمه prince of persia تا 5 نسخه معروف داشت که همشم یو بی سافت ساخت
پ.ن : ولی 4 و 5 اش یه جورایی داستانش جدا بود
نقل قول کردن
kaito
#13 kaito 1394-07-23 16:29
به نقل از mtm:
به نقل از Amazing Spidey:

#3
اقای ترابی من بیش از 5 بار perince 3 رو تموم کردم واقعا معرکه بود

اون سه گانه ای که یوبی سافت از prince of persia ساخت به نظر من از نظر داستانی و از نظر بازی و گرافیک از بهترین بازی های تاریخ بود

دقیقا استاد...
همین اساسین اول قرار بود اولین قسمت از 3 گانه جدید باشه، ولی بعدا شد یه فرانچایز جدا
تا اتزیو هم خوب بود، محشر بود
ولی بعدش پسرفت کرد، یونیتی میتونست یه برگشت باشه اگه باگ نداشت
نقل قول کردن
kaito
#14 kaito 1394-07-23 16:33
به نقل از Amazing Spidey:
#8
من تا جایی که یادمه prince of persia تا 5 نسخه معروف داشت که همشم یو بی سافت ساخت
پ.ن : ولی 4 و 5 اش یه جورایی داستانش جدا بود

5 نسخه بود، ولی سه گانه اش معروفه
داستان 5 بین قسمت 1 و 2 بود
4 هم اصلا یه داستان دیگه بود
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#15 Amazing Spidey 1394-07-23 16:35
#15
من بیشتر با 5 و 3 اش حال کردم خیلی قشنگ بودن .
نقل قول کردن
kaito
#16 kaito 1394-07-23 16:42
به نقل از Amazing Spidey:
#15
من بیشتر با 5 و 3 اش حال کردم خیلی قشنگ بودن .

منم بیشتر 5 و شاهکاره 3
البته از حق نگذریم رتبه بندیش اینجوری بود
1- شماره 3
2- شماره 2
3- شماره 1
4- شماره 5
5- شماره 4
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#17 Amazing Spidey 1394-07-23 16:44
#17
2 اشم قشنگ بود ولی خیلی سخت بود
نقل قول کردن
kaito
#18 kaito 1394-07-23 16:45
یاذش بخیر
اون موقع ها که قسمت سه اومد...
زیر 10 سال بودم
تو یه هفته تموم کردم... روز و شب خخخخخخخخ
پرنس عالی بود
شایعه بود امسال قسمت جدیدش میاد یا معرفی میشه ولی نشد...
حد اقل این سایندکت خوب بشه....
نقل قول کردن
kaito
#19 kaito 1394-07-23 16:46
به نقل از Amazing Spidey:
#17
2 اشم قشنگ بود ولی خیلی سخت بود

اره، خیلی سخت بود
ولی خوبیش این بود که 2 تا پایان داشت، محشر بود
ته خلاقیت اون زمان
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#20 Amazing Spidey 1394-07-23 16:48
#19
من بدبخت اونم نمی تونم بازی کنم تا عید که یه کنسول بگیرم
نقل قول کردن
kaito
#21 kaito 1394-07-23 16:54
به نقل از Amazing Spidey:
#19
من بدبخت اونم نمی تونم بازی کنم تا عید که یه کنسول بگیرم

منو چی؟؟؟؟
من که سال بعد کنکور دارم :cry:
نقل قول کردن
Dark spidey
+1 #22 Dark spidey 1394-07-23 16:56
خیلی ممنون بابت مقاله درجه یک
مرتال کمبات واقعا حیف شد واقعا میشد سریال و فیلم های عالی ازش ساخته بشن پتانسیلش بالا بود
انیمشن پوکیمونم خیلی خوب بود چندتا از قسمتاشو دیدم
اقای ترابی نظرتون درباره سری تیکن چیه ؟ بنظرم میتونست فیلم خوبی ازش بسازن ولی اون فیلمی که توی سال 2010 ازش ساختن واقعا حیف شد
نقل قول کردن
Victor
+1 #23 Victor 1394-07-23 16:59
ممنون استاد
خیلی فیلما میتونستن تو لیست باشن ولی جای نگرفتن
مثلا فیلم شاهزاده ایرانی که گفتید منم ازش خیلی خوشم اومد احتمالا قسمت دوم هم ساخته بشه اتفاقا قرار بود پارسال یا نمیدونم امسال اکران بشه و برای برنامه داشتن ولی چون معامله ی جری بروکهایمر با دیزنی بهم خورد این برنامه هم منتفی شد ولی حالا که شراکتشون دوباره آعاز شده احتمالا دوباره میسازنش حداقل سابقه ی جری که اینطوری نشون میده
فیلم نید فور اسپید پارسال هم خوب بود ولی اونی که طرفدارا میخواستن نشد البته قسمت دوم و بعدی تر تایید شده که نوید برنامه ای طولانی میده جیسون ارون هم که عالیه اگه یه نیم نگاهی با بازیشان بندارن سریع خشن دیگه رفته تو جیب
#4
اون doa که به نظرم خیلی خوب بود برای موقع خودش یعنی 2006
اونموقع که داستان و اینا واسم مهم نبود اساسی حال کردم باهاش خیلی فیلم خوبی بود بازیگرای خیلی خوبی هم داشت
نقل قول کردن
kaito
#24 kaito 1394-07-23 17:03
به نقل از Wolverine:
ممنون استاد
خیلی فیلما میتونستن تو لیست باشن ولی جای نگرفتن
مثلا فیلم شاهزاده ایرانی که گفتید منم ازش خیلی خوشم اومد احتمالا قسمت دوم هم ساخته بشه اتفاقا قرار بود پارسال یا نمیدونم امسال اکران بشه و برای برنامه داشتن ولی چون معامله ی جری بروکهایمر با دیزنی بهم خورد این برنامه هم منتفی شد ولی حالا که شراکتشون دوباره آعاز شده احتمالا دوباره میسازنش حداقل سابقه ی جری که اینطوری نشون میده
فیلم نید فور اسپید پارسال هم خوب بود ولی اونی که طرفدارا میخواستن نشد البته قسمت دوم و بعدی تر تایید شده که نوید برنامه ای طولانی میده جیسون ارون هم که عالیه اگه یه نیم نگاهی با بازیشان بندارن سریع خشن دیگه رفته تو جیب
#4
اون doa که به نظرم خیلی خوب بود برای موقع خودش یعنی 2006
اونموقع که داستان و اینا واسم مهم نبود اساسی حال کردم باهاش خیلی فیلم خوبی بود بازیگرای خیلی خوبی هم داشت

نید فور اسپید با تموم قشنگیش فقط اسمش نید فور اسپید بود
بنظرم اگه میخوان از پزنس فیلم بسازن بهتره با بازیگزان ایرانی بسازنش
قبلا هم قرار بود بازیگراش ایرانی باشن ولی چون روابط ایران-آمریکا مثل مارول- فاکس بود نشد...
نقل قول کردن
kaito
#25 kaito 1394-07-23 17:04
به نقل از Dark spidey:
خیلی ممنون بابت مقاله درجه یک
مرتال کمبات واقعا حیف شد واقعا میشد سریال و فیلم های عالی ازش ساخته بشن پتانسیلش بالا بود
انیمشن پوکیمونم خیلی خوب بود چندتا از قسمتاشو دیدم
اقای ترابی نظرتون درباره سری تیکن چیه ؟ بنظرم میتونست فیلم خوبی ازش بسازن ولی اون فیلمی که توی سال 2010 ازش ساختن واقعا حیف شد

سریال مورتال کمبت رو ببین
خیلی باحاله و قشنگه
نقل قول کردن
Victor
+1 #26 Victor 1394-07-23 17:09
وقت بازی های شرکت کپکام جون میدن واسه فیلم بخدا عالین
ولی هیچ کدومشون درستو حسابی درنیومده
مبارز خیابانی که همرو ناامید کرد البته دلیل چشم انتظاری فوق العاده زیاد ون دام بود که اونموقع با فیلماش غوغا کرده بود ولی باز خوبه تلاش میکنن واسش پارسال هم یکی ساختن که اصلا نفهمیدم چی به چیه معلوم نبود فیلمه با انیمیشن
فیلم تیکن پتانسیل فوق العاده زیادی داشت ولی اون هم حیف شد
تو بین بازی های کپکام فقط DMC مونده که چندساله منو تو خماری گذاشتن میگن که ساخته میشه ولی تا حالا کوچکتدین اثرو علامتی ازش ندیدم
نقل قول کردن
alianse
#27 alianse 1394-07-23 19:35
ببخشید اما انیشمن Final Fantasy: The Spirits Within کاملا یه کار شکست خورده است چه از میزان فروش چه از نظر طرفدارها :-| در حالی که انیمیشن Final Fantasy VII Advent Children که یک انیمیشن دیگه از همین سری هست یه کار فوق العادست و یه کار فراموش نشدنیه و توسط شرکت سازنده بازی هم ساخته شده به نظر بهتر بود این انیمیشن تو لیست قرار میگرفت
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1394-07-23 21:52
حسن اقا بیا اینور بازار ببینیم شما از کدوم فیلم های ویدئو گیمی خوشت میاد؟ :-*
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #29 mokhtar 1394-07-23 22:50
مرسی مقاله خوبی بود
البته جای بحث زیاد داره ولی نمیدونم چرا نظر کم دادن
من خودم امیدوارم فیلم assasin's creed بلاخره طلسم ناکامی این فیلم ها رو بشکنه
راستی مهدی یادته یه فیلم جکی چان بود که اخرش داخل یه کشتی میجنگیدن و یهویی وارد بازی street fighter میشدن؟
اسمش رو یادته ؟ من بدحور دنبالشم
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #30 mokhtar 1394-07-23 23:00
راستی یه خبر درباره انیمیشن جدید resident evil بهتون بدم:

media.comicbook.com/.../...

امروز اعلام شد که کپکام با شرکت Marza Animation planet قرداد بسته تا یه انمیشن بلند کامپیوتری براش بسازه Takanori Tsujimoto هم کارگردانیش میکنه
میگن این انیمیشن هیچ ربطی به فیلم های اویل نداره (خدا رو شکر!) به علاوه میگن شخصیت هایی مثل لئون کندی، کریس ردفیلد و ربکا چیمبرز حضور دارن
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #31 Bad joke 1394-07-23 23:46
به نقل از mokhtar:
مرسی مقاله خوبی بود
البته جای بحث زیاد داره ولی نمیدونم چرا نظر کم دادن
من خودم امیدوارم فیلم assasin's creed بلاخره طلسم ناکامی این فیلم ها رو بشکنه
راستی مهدی یادته یه فیلم جکی چان بود که اخرش داخل یه کشتی میجنگیدن و یهویی وارد بازی street fighter میشدن؟
اسمش رو یادته ؟ من بدحور دنبالشم

من هم تو مولتی ویژن سالها قبل دیدمش فکر کنم اسمش city hunter باشه
نقل قول کردن
mtm
+1 #32 mtm 1394-07-23 23:48
اره
حسن اقا راست میگه
اسم فیلمش city hunter بود
به یکی از بچه ها سپردم اون تیکه استریت فایتر 2 رو برات اپ کنه
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #33 Bad joke 1394-07-23 23:50
به نقل از mtm:
حسن اقا بیا اینور بازار ببینیم شما از کدوم فیلم های ویدئو گیمی خوشت میاد؟ :-*


والا حقیقتش از هیچ کدومشون خوشم نمیاد به غیر از تام رایدر یک اونم به خاطر انجلینا جولی فقط
من با اینکه سالهاست دیگه حرفه ای بازی نمی کنم ولی همیشه داستان های بازی های عالی را از یوتیوب میگیرم به نظرم عالی هستند ولی هالیود هنوز عرضه فیلم خوب ساختن ازشون را نداشته
من که عاشق دنیای مس افکتم خیلی دوست دارم یه فیلم از اون دنیا ببینم
همین اساسین کرید هم خیلی از ایده خوبی استفاده کرده استفاده از اسپانیا یی که کلی لوکیشن اماده داره بکره و خرج را کم میکنه هم به داستان بازی ها مکمل میشه نه اونها را تقلید کنه
نقل قول کردن
alirezazgr
+1 #34 alirezazgr 1394-07-24 01:25
من عاشق بازی های Resident Evil ام! ولی فیلماش اصلا قابل تحمل نیست. مخصوصا شخصیت بی مزه و پوچ آلیسه من دراوردی! اصلا درک نکردم دلیل خلق این شخصیت رو. فیلم Hitman هم چنگی به دل نمیزد. کلا فیلم هایی که از رو بازی میسازن هیچ وقت خوب درنمیاد.Max Payne که دیگه تخیلیش کرد بازی جدی رو. Prince of Persia هم ضغیف ترین فیلمی بود که از جیک جیلنهال دیدم. اما واقعا دوس دارم یه فیلم خوب از روی Devil May Cry درست کنن. جنگ دانته با اون Boss های جذاب... وااااای
نقل قول کردن
the punisher
+1 #35 the punisher 1394-07-24 02:01
آقای ترابی تو خاطره زنده کردن استاده
پکمون محشر بود زمان خودش،عاشقش بودم روزی دوبار میدیدمش. هشت نه سالم بیشتر نبود که برام آووردنش زبان اصلی بود ولی من دوسش داشتم(الآن دیگه باید دانلودش کنم دلم خیلی تنگ شد)
ارواح درون هم که از سری بازی های فانتزی نهایی ساخته شده بود خیلی از لحاظ داستانی قوی بود ولی تو ایران هیچکس دنبالش نکرد چون بچه ها نمیفهمیدنش و بزرگا هم میگفتن ما کارتون نمیبینیم!!برای همین نجات کودکان رو بیشتر تو ایران دیدن و طرفدارش شدن
فیلم اول رزیدنت اویل خیلی راضیم کرد ولی بقیه شو اصلا نظری نمیدم چون بخوام بنویسم اعصابم میریزه بهم به کل سازنده ها و کمپانی و بازیگرا و دلواپسای برجام فحش میدم!!شایدم حرکت اکبر عبدی گونه بزنم :-*
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1394-07-24 10:05
#36:
اقا امید ایمیلت رو چک کردی؟
ترجمه دستت رسید؟
نقل قول کردن
mtm
+1 #37 mtm 1394-07-24 10:06
به نقل از alirezazgr:
Prince of Persia هم ضغیف ترین فیلمی بود که از جیک جیلنهال دیدم. اما واقعا دوس دارم یه فیلم خوب از روی Devil May Cry درست کنن. جنگ دانته با اون Boss های جذاب... وااااای

اتفاقا منم همیشه با خودم میگم چرا از روی devil may cry فیلم نمیسازن؟
یا حتی یه انیمیشن بلند کامپیوتری؟
نقل قول کردن
Victor
+1 #38 Victor 1394-07-24 10:39
#38
منم اون بالا گفتم که خیلی وقته منتظرم از رو DMC فیلم بسازن
چند سال یش گفتن که میخوان فیلم بسازن ولی تا به امروز که خبری نشده
واقعا DMC جون میده واسه یه فیلم بلند
واقعا خیلی دوست دارم تقابل دانته با اون شمشیر ریبلیون با یاماتو و ورجیل رو ببینم
داستانو از اول یکی بیاد بیارو رو پرده ی سینما عالی میشه
نبرد اسپاردا با موندوس
خداییش خبیث هایی داره که جون میده واسه فیلم سینمایی من جمله سانتاکوس، آرخام , . .
یبازی دیگه هم هست که هم میشناسیدش خدای جنگ که اونم بدجوری منتظر فیلمشم
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#39 Amazing Spidey 1394-07-24 10:44
#39
اگه این 2 فیلمی که ذکر کردی بسازن میشه مثبت 30 سال :-*
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #40 SLH Hero 1394-07-24 10:47
مقاله خیلی خوبی بود. ترجمه هم مثل همیشه از متن اصلیهم بهتر بود ;-) .

راستش من وقتی که هنوز نمیدونستم Prince of Persia بازیه خیلی از فیلمش خوشم میومد. مشکل خاصی توش نمیبینم.
به نظرم بیشتر ایراداتی که ازش گرفتن به خاطر این بود که از روی یکی از بهترین بازی های اکشن جهان ساخته شده بود.

جای کارتون Street Fighter هم خیلی خالی بود. من نسخه uncut رو تقریباً 6 سال پیش دیدم. خیلی کارتون باحالی بود و هنوزم میگم تنها فیلم/کارتون شایسته بازی خودشه.
نقل قول کردن
mtm
+1 #41 mtm 1394-07-24 10:54
امروز هیچ جا نرید چون قراره کولاک کنیم !
شماره 1 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز با ترجمه بینظیر محمد شیرزاده و ادیت بی همتای وحید رضا اویسی! کمیک جنجالی سال 2015 با ترجمه فارسی! 50 صفحه هیجان!


منتظر باشید ...
نقل قول کردن
mtm
+1 #42 mtm 1394-07-24 12:18
بفرما مختار. اینم از اون تکه ای که دنبالش بودی! جکی چان در نقش استریت فایتر 2! علی اقا ولورین زحمتش رو کشیده:


www.aparat.com/v/8C3zH
نقل قول کردن
alirezazgr
+1 #43 alirezazgr 1394-07-24 12:26
به نقل از mtm:

اتفاقا منم همیشه با خودم میگم چرا از روی devil may cry فیلم نمیسازن؟
یا حتی یه انیمیشن بلند کامپیوتری؟


یه انیمه از روش ساختن که واقعا از نظر من فوق العاده بود. اما یک فصل بیشتر نبود و یه سری خلا داستانی هم داشت. امیدوارم به قول شما یه CG خوب بسازن براش مثل Resident Evil.
نقل قول کردن
mtm
+2 #44 mtm 1394-07-24 12:32
به نقل از SLH Hero:

جای کارتون Street Fighter هم خیلی خالی بود. من نسخه uncut رو تقریباً 6 سال پیش دیدم. خیلی کارتون باحالی بود و هنوزم میگم تنها فیلم/کارتون شایسته بازی خودشه.


اون که به نظرم بهترین انیمه تاریخه! عالیه! بینظیر! ولی چون سینمایی نبود تو این لیست قرار نگرفت
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #45 Agent Marvel 1394-07-24 13:49
ممنون مقاله خوبی بود.امیدوارم هالیوود یه روز راه و چاه فیلمسازی از روی ویدئو گیم رو یاد بگیره.چون یه زمانی فیلم های ساخته شده از روی کمیک هم وضعیت مشابه ای داشتند ولی الآن تو عصر طلایی فیلم های ابرقهرمانی هستیم.

جای فیلم "شاهزاده ایرانی" در این لیست خالیه.به نظرم فیلم خوبی بود.فیلم اول سایلنت هیل هم خیلی خوب بود ولی فیلم دوم یک افتضاح تمام عیار از آب در اومد !

امیدوارم فیلم های "فرقه اساسین" و "وارکرافت" آغازگر عصر طلایی فیلم های ویدئو گیم بشن.
نقل قول کردن
mtm
+1 #46 mtm 1394-07-24 19:52
به نقل از SLH Hero:
#46:
یعنی سینمایی محسوب نمیشه؟ :-?

ولی یک نکته عجیب اینه که تو نسخه دوبله شده هم از نسخه uncut استفاده شده بود! :o کاملاً نشون میده که چقدر صدا و سیما حساس شده.


مگه دوبله شده؟
:o
نقل قول کردن
spidey 4ever
#47 spidey 4ever 1394-07-24 23:49
مقاله عالی بود
شاید خندتون بگیره ولی من از فیلم مکس پین خوشم اومد
همینطور از فیلم doom
:-*
نقل قول کردن
The Assassin
#48 The Assassin 1394-07-25 19:43
منتظر فیلم assassin's creed هستم واقعا اگه بیاد و شبیه بازیش باشه جاش تو لیسته
نقل قول کردن
i-safe
#49 i-safe 1395-05-20 14:44
بهترین فیلم/انیمیشن ساخته شده از روی بازی که کیفیت مناسبی داشته باشه تاحالا رالف خرابکار بوده.یک انیمیشن دیگه هم بعدا از فاینال فنتسی ساختن که بسیار قشنگ بود به خصوص برای طرفدارای این سری و تنها ایرادی که ازش گرفتن این بود که کسایی که بازی هارو دنبال نمیکردن فیلم براشون گنگ بود و کارکتر هارو نمیشناختن
نقل قول کردن
Dark Knight Spidey
#50 Dark Knight Spidey 1395-05-20 16:09
به نقل از mtm:
کی فیلم DOA رو دیده؟ (DOA مخفف dead or alive هستش)
از نظر داستانی خیلی مشکل داره ولی لامصب خیلی fun و باحاله! :-*



آقای ترابی من دیدمش آره خیلی باحال بود. :-* 8)

یکی بدترین فیلم های ساخته شده از رو بازیهای ویدیویی که دیدم فیلم تکن بود. محصول 2010 . داستان بد , بازیگرهای نامناسب برا نقش ها . فقط بازیگر نقش هیهاچی میشیما و کازویا میشیما ای بد نبودن.
نقل قول کردن
Mohammad
#51 Mohammad 1395-05-20 16:57
سلام
دوستان من یک سوالی داشتم که درباره ی مردعنکبوتی هست و ربطی به این مقاله نداره البته فک کنم چیزی که دیدم فیک باشه
ولی خلاصه خیلی فکرمو مشغول کرده!
اجازه میدید بپرسم؟
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#52 Spidey Reigns 1395-05-20 17:01
به نقل از Mohammad:
سلام
دوستان من یک سوالی داشتم که درباره ی مردعنکبوتی هست و ربطی به این مقاله نداره البته فک کنم چیزی که دیدم فیک باشه
ولی خلاصه خیلی فکرمو مشغول کرده!
اجازه میدید بپرسم؟


سلام عزیز...

اجازه نمیخواد که... :-)
نقل قول کردن
Qeiji
#53 Qeiji 1395-05-20 17:13
به جز مورتال کمبت، هیچکدوم ذو ندیدم :D
به نظرم جای prince of persia خالیه. در حد بازیش نبود ولی فیلم قابل قبولی بود :-)
اینایی که میگم، یا فیلم نیستن یا سینمایی نیستن ولی ارزش دیدن دارن:
Street Fighter II the animated movie که خب همه گفتن چندبار :-)
Street Fighter alpha generation کوتاهه (45 دقیقه) ولی واقعا دیدنیه مخصوصا نبرد نهاییش
یه فیلم هم هست که سینمایی نیست فقط تو بلو ری اومد به اسم Street Fighter Assassin's Fist که اونم حرف نداره فیلمش
انیمیشن های بلند CG هم که از رو رزدینت اویل ساخته شده هم به نظرم بهتر از فیلماشه

راستی وارکرفت تو لیست نیست چرا؟ درسته نمره هاش داغونه ولی میگن فیلم قَدَریه
نقل قول کردن
علی قدیانی
#54 علی قدیانی 1395-05-20 18:45
ممنون مقاله خیلی خوبی بود. من با پوکمون ها خاطره دارم دستتون درد نکنه !

هم اکنون هم بازی پوکمون گو که یک بازی واقعیت. افزوده است که سلطان بازی های موبایل ها شده است

کاش از روی DMC هم فیلم بسازن
نقل قول کردن
Mohammad
#55 Mohammad 1395-05-21 13:59
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از Mohammad:
سلام
دوستان من یک سوالی داشتم که درباره ی مردعنکبوتی هست و ربطی به این مقاله نداره البته فک کنم چیزی که دیدم فیک باشه
ولی خلاصه خیلی فکرمو مشغول کرده!
اجازه میدید بپرسم؟


سلام عزیز...

اجازه نمیخواد که... :-)

"مارول & دی سی ویکی" در ایران اپس:
iranapps.ir/.../...

این یک برنامه ایرانی هست که یه سری مطلب گذاشته.
داخل بخش فهرست و دانستنی(فکت ها) من یک جا دیدم که نوشته بود:پیتر پارکر در کودکی مورد ازار جنسی قرار گرفته
منم خیلی شاخ دراوردم از چند نفر پرسیدم اونا گفتن فیکه حالا میخوام بدونم فیک هست یا نیس
اگه خواستید اون مطلب رو ببینید برید برنامه رو دان کنید
خواهشا وقتی موضوع رو فهمیدید همینجا پاسخش رو بدید
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#56 S.T.A.R.K 1395-05-21 14:02
به نقل از Mohammad:
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از Mohammad:
سلام
دوستان من یک سوالی داشتم که درباره ی مردعنکبوتی هست و ربطی به این مقاله نداره البته فک کنم چیزی که دیدم فیک باشه
ولی خلاصه خیلی فکرمو مشغول کرده!
اجازه میدید بپرسم؟


سلام عزیز...

اجازه نمیخواد که... :-)

"مارول & دی سی ویکی" در ایران اپس:
iranapps.ir/.../...

این یک برنامه ایرانی هست که یه سری مطلب گذاشته.
داخل بخش فهرست و دانستنی(فکت ها) من یک جا دیدم که نوشته بود:پیتر پارکر در کودکی مورد ازار جنسی قرار گرفته
منم خیلی شاخ دراوردم از چند نفر پرسیدم اونا گفتن فیکه حالا میخوام بدونم فیک هست یا نیس
اگه خواستید اون مطلب رو ببینید برید برنامه رو دان کنید
خواهشا وقتی موضوع رو فهمیدید همینجا پاسخش رو بدید

این موضوع مربوط به کمیکی بود که برای اموزش کودکان چاپ شد و ربطی به داستان های مارول نداشت.
نقل قول کردن
Mohammad
#57 Mohammad 1395-05-24 17:21
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Mohammad:
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از Mohammad:
سلام
دوستان من یک سوالی داشتم که درباره ی مردعنکبوتی هست و ربطی به این مقاله نداره البته فک کنم چیزی که دیدم فیک باشه
ولی خلاصه خیلی فکرمو مشغول کرده!
اجازه میدید بپرسم؟


سلام عزیز...

اجازه نمیخواد که... :-)

"مارول & دی سی ویکی" در ایران اپس:
iranapps.ir/.../...

این یک برنامه ایرانی هست که یه سری مطلب گذاشته.
داخل بخش فهرست و دانستنی(فکت ها) من یک جا دیدم که نوشته بود:پیتر پارکر در کودکی مورد ازار جنسی قرار گرفته
منم خیلی شاخ دراوردم از چند نفر پرسیدم اونا گفتن فیکه حالا میخوام بدونم فیک هست یا نیس
اگه خواستید اون مطلب رو ببینید برید برنامه رو دان کنید
خواهشا وقتی موضوع رو فهمیدید همینجا پاسخش رو بدید

این موضوع مربوط به کمیکی بود که برای اموزش کودکان چاپ شد و ربطی به داستان های مارول نداشت.

خب بالاخره حقیقت داره؟
نقل قول کردن
Aquila
#58 Aquila 1395-08-29 12:32
جالب بود
باید یه مقاله هم در مورد فیلم ها کارتون های نوستالژیک(خاطره انگیز) ک تو زمان بچگی مون بخش میشدن بنویسید خیلی خوب میشه
نقل قول کردن
Nightwatcher
#59 Nightwatcher 1395-08-29 12:57
توی این لیست پوکیمون و فاینال فانتزی و تومب ریدر رو دوست داشتم. ولی به نظر من فیلمهای رزیدنت اویل و مورتال کامبت در حد و اندازه بازیشون نبودند. فقط فیلم رزیدن اویل 2 تا حدودی انتظارات منو برآورده کرد. فیلم رزیدنت اویل فاینال چپتر هم میتونه فیلم جذابی باشه.
ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Nightwatcher
#60 Nightwatcher 1395-08-29 13:02
به نقل از Gobby:
ممنون مقاله خیلی خوبی بود. من با پوکمون ها خاطره دارم دستتون درد نکنه !

هم اکنون هم بازی پوکمون گو که یک بازی واقعیت. افزوده است که سلطان بازی های موبایل ها شده است

کاش از روی DMC هم فیلم بسازن

DMC یه انیمیشن سریالی داره. من یه قسمتشو دیدم بدک نبود.
نقل قول کردن
TheBLoodynine
#61 TheBLoodynine 1395-08-29 14:04
هر جوری فکر میکنم نمیفهمم چرا prince of persia تو این لیست نیست درسته در حد بازیش نبود اما جزو سه فیلم برتر ساخته شده از ویدئو گیم هست
نقل قول کردن
parsa999
#62 parsa999 1395-08-29 15:11
ممنون آقای ترابى
نقل قول کردن
Mr.Harper
#63 Mr.Harper 1396-12-24 14:29
اول از همه ممنون و خسته نباشید بابت مثاله
فیلم مورتال کمبت زمان خودش شاید خیلی دیدنی بود ولی الان قطعا یه افتضاح کامل به حساب میاد. من تقریبا 8 سال پیش این فیلمو دیدم. اون زمانی که فیلم ساخته شده خب طبیعیه که خبری از بدلکار و صحنه های عالی کامپیوتری و اینا نبوده. خب گوروی اون زمان رو الان کسی ببینه خدا میدونه واکنشش چیه.اگه بخوایم با زمان حال این فیلم رو مقایسه کنیم باید گفت شخصیتای دیگه فیلم مثلا کینو یه گردن کلفتی که فقط ادعا داره به تصویر کشیده شد و فقط هم کتک خورد. یا ساب زیرو و رپتایل و اسکورپیون که نیازی به تعریف ندارن. فقط شخصیت رایدن مثل بازی از آب در اومد که بقیه رو میفرستاد جلو و باعث نفله کردنشون میشد.
در مورد فیلمای رزیدنت اویل هم من ازشون خوشم نیومد. یه جورایی بازی رو نقض کردن. مثلا تایرانت توش میتونست صحبت کنه. یا نمسیس که تو نسخه سوم بازی اونقدر پر قدرت نشون داده شد تو فیلم واقعا چرند بود. تایم لاین اختصاصی خودشو داشت ولی در مقایسه با بازی خیلی خیلی بد بود. بازی میلا جویویوچ هم واقعا ضعیف بود انگار تو بازیگری هیچ استعدادی نداشت.
بقیه فیلمای مقاله رو ندیدم
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#64 mehrdad_hnr 1398-02-24 12:07
استاد از روی هیتمن هم دوتا فیلم ساخته شده
نقل قول کردن
red-spider
#65 red-spider 1398-02-24 15:44
به نظرم angry birds the movie هم می تونست تو لیست باشه
نقل قول کردن
ilya
#66 ilya 1400-02-06 17:11
فکر کنم با اومدن این مورتال کمبت جدید باید یه تکونی به این لیست بدین :-*
نقل قول کردن
CAPTAIN_ARVIN
#67 CAPTAIN_ARVIN 1400-02-06 17:53
مرور خاطرات گذشته....
نقل قول:
از دیدن اون خانم های جنگجو لذت میبرید!
این عالییییی بود :lol: :lol: :lol:

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
super alcomic
#68 super alcomic 1400-02-06 18:48
ممنون از استاد ترابی بابت آپدیت این مقاله جالب
اول از همه عذرخواهی می کنم که چند روزه تو سایت فعالیت دارم و کمیک ها رو نقد نمی کنم.(مثل قسمت سوم مرد عنکبوتی مبارزه تا مرگ.)این چند روزه امتحانات شروع شدن و فقط می تونم سریع سایت رو چک کنم و برم.
راجب مقاله هم باید بگم بیشتر از همه مورتال کمبت 1995،کاراگاه پیکاچو و شاهزاده ایرانی رو دوست دارم.متاسفانه این مبارزه فیلم با گیم تمومی نداره و هر چی فیلم از گیم ساخته میشه یا برعکس،متوسط یا حداقل خوب میشن.ولی اون فیلم assassin's creed دیگه سیم آخر بود.به عنوان یک هوادار این سری خیلی بهش امید داشتم و حس می کردم کاملا به درد فیلم می خوره اما از بدترین فیلم هایی شد که دیدم.
و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.
باز هم عذرخواهی می کنم و قول میدم بعد امتحانات دوباره نقد کردن کمیک ها رو شروع کنم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#69 AmirhoseinJafari2005 1400-02-06 20:11
خیلی مقاله مفصل و خوبی بود...
واقعا عالی بود...
خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
mtm
#70 mtm 1400-02-06 21:16
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد
نقل قول کردن
master spider
#71 master spider 1400-02-06 21:36
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد

میدونین آقای ترابی. توی فیلم یه سوراخ گنده احساس میشد اونم روند تکامل شخصیتا بود. رابطه بین شخصیتا به طور مسخره ای شکل می گرفت و تا یکی، یکی دیگه رو تو فیلم میدید باهاش دوست میشد و همکاری میکرد. بنظرم ۱ ساعت ۵۰ دیقه براش خیلی کم بود و باید حداقل ۲ و چهل به بالا براش میکردن. سکانسا به صورت خیلی مزخرفی به هم متصل بودن. انگار فیلمو از کنار هم گذاشتن چند تا تریلر و تیزر ساخته بودن که میتونست خیلی بهتر باشه.
نقل قول کردن
mtm
#72 mtm 1400-02-06 21:42
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد

میدونین آقای ترابی. توی فیلم یه سوراخ گنده احساس میشد اونم روند تکامل شخصیتا بود. رابطه بین شخصیتا به طور مسخره ای شکل می گرفت و تا یکی، یکی دیگه رو تو فیلم میدید باهاش دوست میشد و همکاری میکرد. بنظرم ۱ ساعت ۵۰ دیقه براش خیلی کم بود و باید حداقل ۲ و چهل به بالا براش میکردن. سکانسا به صورت خیلی مزخرفی به هم متصل بودن. انگار فیلمو از کنار هم گذاشتن چند تا تریلر و تیزر ساخته بودن که میتونست خیلی بهتر باشه.

فیلم خیلی مشکل داره. تعامل شخصیت ها هم یکی از مشکلاته.
شخصیت پردازی ها هم افتضاح بود. اون یارو شخصیت اصلیه که از نسل Hanzo Hasashi اصلا سمپاتیک نبود. اصلا باهاش حال نکردم. بقیه هم همین طور. فقط سونیا بلید تقریبا خوب بود. و این بازیگرا دیکه کی بودن؟! اصلا اون چه ریدن بود؟ اینا که دیگه ربطی به زمان فیلم نداشت. چرا حداقل یه مبارزه درست درمون نداشت فیلم؟
نقل قول کردن
mtm
#73 mtm 1400-02-06 21:44
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد

میدونین آقای ترابی. توی فیلم یه سوراخ گنده احساس میشد اونم روند تکامل شخصیتا بود. رابطه بین شخصیتا به طور مسخره ای شکل می گرفت و تا یکی، یکی دیگه رو تو فیلم میدید باهاش دوست میشد و همکاری میکرد. بنظرم ۱ ساعت ۵۰ دیقه براش خیلی کم بود و باید حداقل ۲ و چهل به بالا براش میکردن. سکانسا به صورت خیلی مزخرفی به هم متصل بودن. انگار فیلمو از کنار هم گذاشتن چند تا تریلر و تیزر ساخته بودن که میتونست خیلی بهتر باشه.

فیلم خیلی مشکل داره. تعامل شخصیت ها هم یکی از مشکلاته.
شخصیت پردازی ها هم افتضاح بود. اون یارو شخصیت اصلیه که از نسل Hanzo Hasashi اصلا سمپاتیک نبود. اصلا باهاش حال نکردم. بقیه هم همین طور. فقط سونیا بلید تقریبا خوب بود. و این بازیگرا دیکه کی بودن؟! اصلا اون چه ریدن بود؟ اینا که دیگه ربطی به زمان فیلم نداشت. چرا حداقل یه مبارزه درست درمون نداشت فیلم؟

و چقدر شانس آوردیم مارول این یارو Lewis Tan رو واسه نقش شانگ چی انتخاب نکرد. چه بازیگر بدیه! دریغ از یه ذره کاریزما
نقل قول کردن
a.v.s
#74 a.v.s 1400-02-06 21:45
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد

بنده خودم فقط نیم ساعت پایانی فیلمو دیدم. همون برام بس بود.
ساب زیرو که اصلا داغون بود. بعد چرا اسکورپیون آخرای فیلم میاد؟ بعد اون یاروئه چی بود که زره داشت؟ به نظرم به درد نخور ترین قابلیت مال این دوستمون بود. ریدن هم ابهت نداشت. انگارم لو کانگ مثل ماست اونجا بود. آخه خیر سرش شاگرد ارشد ارباب ریدنه. بعد جانی کیج چرا باید برای قسمت دوم برنامه ریزی بشه؟ شخصیتی که همه عاشقشن چرا اینطوری کردند باهاش؟ اصلا تو فیلم نبود. دیالوگام که واقعا ابتدایی و روند داستانی هم آب دوغ خیاری. اون مرد سیاه پوسته که اسمشو نمیدونم که بازو های آهنین داشت هم تقریبا نفهمیدم سر و کارشو با فیلم. تنها چیزیش که ارزش داشت، GET OVER HERE اسکورپیون بود :D . سونیا بلید هم شخصیت پردازی درست درمون نداشت ولی بدم نبود هرچند.
وای شخصیت پردازی ها که واقعا مزخرف و پیش پا افتاده و ضعیف بود. مبارزه آخرشون هم که واقعا هرچی کمتر بگم بهتره. بعد اصلا شما فهمیدی اون اتفاقات آخر فیلم، درواقع نتیجه گیری فیلم بوده؟ نه. مثلا فیلم سونیک یا کاراگاه پیکاچو آخر داستان برات واضحه که آخرشه. ولی انقدر روند پیشرفت فیلمنامه نامنظمه که حال آدم بهم میخوره.

شما قبول دارید که اون انیمیشن یک سال پیشی که بر اساس مورتال کمبت ساختند، خیلی بهتر از این فیلم بود؟ و میدونم که GET OVER HERE بهتری داشت :lol:
نقل قول کردن
master spider
#75 master spider 1400-02-06 22:21
به نقل از mtm:
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد

میدونین آقای ترابی. توی فیلم یه سوراخ گنده احساس میشد اونم روند تکامل شخصیتا بود. رابطه بین شخصیتا به طور مسخره ای شکل می گرفت و تا یکی، یکی دیگه رو تو فیلم میدید باهاش دوست میشد و همکاری میکرد. بنظرم ۱ ساعت ۵۰ دیقه براش خیلی کم بود و باید حداقل ۲ و چهل به بالا براش میکردن. سکانسا به صورت خیلی مزخرفی به هم متصل بودن. انگار فیلمو از کنار هم گذاشتن چند تا تریلر و تیزر ساخته بودن که میتونست خیلی بهتر باشه.

فیلم خیلی مشکل داره. تعامل شخصیت ها هم یکی از مشکلاته.
شخصیت پردازی ها هم افتضاح بود. اون یارو شخصیت اصلیه که از نسل Hanzo Hasashi اصلا سمپاتیک نبود. اصلا باهاش حال نکردم. بقیه هم همین طور. فقط سونیا بلید تقریبا خوب بود. و این بازیگرا دیکه کی بودن؟! اصلا اون چه ریدن بود؟ اینا که دیگه ربطی به زمان فیلم نداشت. چرا حداقل یه مبارزه درست درمون نداشت فیلم؟

و چقدر شانس آوردیم مارول این یارو Lewis Tan رو واسه نقش شانگ چی انتخاب نکرد. چه بازیگر بدیه! دریغ از یه ذره کاریزما

این بازیگر که برا ۴ قسمت دیگه از مورتال کمبت هم قراداد امضا کرده. نمیدونم با این نقد های منفی دنباله فیلم ساخته میشه یا نه که به احتمال زیاد میشه. ولی خب مشکل بازیگر رو نمیدونم چجوری حل میکنن.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#76 Mr. Doctor 1400-02-06 22:32
#73:
یعنی در این حد بده؟؟
من قصد داشتم برم ببینمش ولی اینطور که از صحبت هاتون پیداست واقعا ارزش دانلود رو نداره
راستی میشه در مورد انیمیشنmortal kombat legends:scorpio ns revenge یه توضیحی بدید؟
ممنون
نقل قول کردن
a.v.s
#77 a.v.s 1400-02-06 22:46
به نقل از Mr. Doctor:
#73:
یعنی در این حد بده؟؟
من قصد داشتم برم ببینمش ولی اینطور که از صحبت هاتون پیداست واقعا ارزش دانلود رو نداره
راستی میشه در مورد انیمیشنmortal kombat legends:scorpions revenge یه توضیحی بدید؟
ممنون

عاشق کارتونه میشی داداش.
اسکورپیون قلب فیلمه. سونیا بلید و جانی کیج و لو کانگ و ارباب ریدن از نقاط قوت کارتونه هستند. یعنی شما اصلا با اسکورپیون خوی میگیری در حد لالیگا. سونیا بلید که واقعا شخصیت خفنی داره. جانی کیج هم واقعا باحاله. اون سیاه پوسته که بازو های آهنین داره واقعا داشمونه. لو کانگ هم شخصیت پردازی قوی داره. ارباب ریدن واقعا ابهت داره. ساب زیرو درسته شاید حضور اونطوری نداره ولی همونقدرشم حسابی حال میکنی داداش. شخصیت خبیثش هم یه پیرمرد خبیثه ولی درواقع یه جورایی جذابه و باهاش میتونی حال کنی.

خیلی کارتون باحالیه. خشن بودنشم که اووففف نگو. مادرم که اصلا تحمل دیدن خون رو نداره، از این شدت خشن بودن این انیمیشن حال کرده.
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#78 The Devil Of Hells Kitchen 1400-02-06 22:46
به نقل از mtm:
به نقل از master spider:
به نقل از mtm:
به نقل از super alcomic:

و همینطور،نظرتون درباره فیلم مورتال کمبت 2021 چیه؟من هنوز وقت نکردم ببینمش.
اما مطمئنم به پای اون انیمیشن فوق العاده Mortal Kombat
Legends: Scorpion's Revenge نمیرسه.هنوز هم بهترین اقتباس ساخته شده از گیم می دونمش.

من تقریبا تا انتهای این مورتال کامبت جدیده دیدمش
چقدر داغونه این فیلم! حالا از فیلمنامه بد، بازی های بد، بازیگرای بد و ... که بگذریم واقعا یعنی چرا صحنه های اکشن و رزمی خوبی نداره؟ انگار داشتم یه فیلم کم هزینه دهه 80 میلادی میدیدم. این چی بود واقعا؟! تو این دوره زمونه یعنی نمیشد لااقل صحنه های زد و خورد بهتری درست کرد؟
و از همه مهم تر اینکه جانی کیج چی شد؟
مورتال کامبت شاید ساده ترین فیلم باشه برای ساختن . ولی این فیلم شاهکار کرد تو ساختن یه فیلم بد ازش. خیلی بد بود. خیلی بد

میدونین آقای ترابی. توی فیلم یه سوراخ گنده احساس میشد اونم روند تکامل شخصیتا بود. رابطه بین شخصیتا به طور مسخره ای شکل می گرفت و تا یکی، یکی دیگه رو تو فیلم میدید باهاش دوست میشد و همکاری میکرد. بنظرم ۱ ساعت ۵۰ دیقه براش خیلی کم بود و باید حداقل ۲ و چهل به بالا براش میکردن. سکانسا به صورت خیلی مزخرفی به هم متصل بودن. انگار فیلمو از کنار هم گذاشتن چند تا تریلر و تیزر ساخته بودن که میتونست خیلی بهتر باشه.

فیلم خیلی مشکل داره. تعامل شخصیت ها هم یکی از مشکلاته.
شخصیت پردازی ها هم افتضاح بود. اون یارو شخصیت اصلیه که از نسل Hanzo Hasashi اصلا سمپاتیک نبود. اصلا باهاش حال نکردم. بقیه هم همین طور. فقط سونیا بلید تقریبا خوب بود. و این بازیگرا دیکه کی بودن؟! اصلا اون چه ریدن بود؟ اینا که دیگه ربطی به زمان فیلم نداشت. چرا حداقل یه مبارزه درست درمون نداشت فیلم؟


اتفاقا به نظر من سونیا بلید واقعا گند بود فیلم خوب شروع شد و بعد افت کرد بازیگر اسکورپیون و ساب زیرو خوب بودن ولی خب دیدین اسکورپین کلا نبود تو فیلم ساب زیرو هم که بازیگرش به بهترین نحو ممکن دیالوگ بدو میگفت ( اگه یکی دیگه بود همونو نمیتونست بگه با شرایط فیلم . ) ولی جدی رپتایل چرا انقد داغونه و کلا دو تا شخصیت تو این فیلم بودن که خوب بودن که مردن ، کابال و کینو و کل یانگ این چیه واقعا صد رحمت شخصیت داغونه سامورایی ( نمیگم بد بازی شده کلا شخصیته مزخرفه ) با بازی حمید فرخ نژاد رو میاوردن آدم بیشتر کیف میکرد تا این تازه این شخصیته مزخرفه اگر خوب بود چی میشد و خلاصه هعی .
نقل قول کردن
super alcomic
#79 super alcomic 1400-02-07 08:41
به نقل از Mr. Doctor:
#73:
یعنی در این حد بده؟؟
من قصد داشتم برم ببینمش ولی اینطور که از صحبت هاتون پیداست واقعا ارزش دانلود رو نداره
راستی میشه در مورد انیمیشنmortal kombat legends:scorpions revenge یه توضیحی بدید؟
ممنون

اصلا از دستش نده.
شخصیت پردازی ها حرف نداره.اسکورپیون همون چیزی هست که باید باشه.جانی کیج هم که هر کسی عاشقش میشه و...
کاملا به بازی های مورتال کمبت وفاداره و شاید بخاطر همینه که اینقدر باحاله و جذابه.
البته بهت هشدار بدم که خیلییی خشنه.اگه روحیه ات لطیفه بهتره نبینیش.
نقل قول کردن
super alcomic
#80 super alcomic 1400-02-07 08:44
اوخ اوخ. :-*
من برنامه داشتم ببینمش ولی مثل اینکه واقعا گند زده.
حیف شد.مردیم و یه اقتباس درست و حسابی از گیم ندیدیم...
نقل قول کردن
Kia Iron Man
+1 #81 Kia Iron Man 1400-02-07 11:33
من به عنوان یه طرفدار واقعی مورتال کامبت میگم که این فیلم در یک کلام افتضاح بود.همه بازی ها ضعیف،همه بازیگرا بی‌کاریزما،همه شخصیت پردازی ها افتضاح‌،تعامل خصیت ها نچسب.ولی انصافا وقتی یکی میخواد فیلم مورتال کامبت ببینه حداقل نباید چهارتا لحظه اکشن خوب ببینه؟با توجه به کاراکتد هایی که تو فیلم بودن میشد به راحتی صحنه های اکشن به اصطلاح خفن زیادی خلق کرد.آخه ساب زیرو حتی یه‌بار یخ شلیک نکنه؟آخه اگه فن هایی مثل slide و ice ball زده میشد خیلی لحظات اکشن بهتر میشد.
اصلا اگه از لحظات اکشن بگذریم یکی از بزرگترین مشکلات من با فیلم همین نماد اژدهای من‌ درآوردی و یه چیز مسخره به اسم آرکاناست.یکی از اصلی ترین منابع قدرت مورتال کامبت همیشه علم و تکنولوژی بوده.جکس که دستاش سایبریه،سونیا از دستگاه های پیشرفته استفاده میکنه.یه چشم کینو سایبریه، کسی کیج که کلا یه ربات میشرفته همراهشه،سایرکس و سکتور عملا خودشون روباتن.ولی تو فیلم میگن همه اینا به کنار منبع قدرت فقط آرکانا.آخه دستای فلزی جکس مربوط به آرکانا باشه؟چشم کینو هم آرکانا؟؟؟؟اون اشعه صورتی رنگ سونیا؟؟؟؟؟؟همه چی آرکانا.
شخصیت ها هم هیچکدوم به نسخه اصلی وفادار نبودند.
رپتایل یا همون خرنده برخلاف ظاهرش یکی از سمپاتیک ترین هاست.کشور و نژاد رپتایل توسط شائوکان نابود شدن حالا اون داره به شائوکان خدمت میکنه تا بتونه اعضای نژاد سابق و کشورشو به شکوه قبلی خودش برسونه.رپتایل بیشتر از اینکه یه مارمولک باشه یه انسانه.رپتایل یه نینجاست که روی دو پا راه میره و سبک مبارزه خودشو داره.ولی تو فیلم چی؟؟؟؟؟
یه موجود هیولا مانند که اصلا قیافش به نینجا نمیخورد.اون اسیدی هم که از دهانش خارج میشد تو بازی کلی کربرد مختلف داره ولی اینجا فقط برای لو دادن جایی که هست وقتی نامرئی میشد استفاده شد.آخه رپتایل چرا باید قسمت اول بمیره؟؟البته این رپتایلی که تحویلمون دادن خدایاشکر که مرد.
اصلا رپتایل به کنار،این ریدن چرا اصلا ابهت نداره؟کاریزماش کجاست؟آخه اگه شوهر عمه مختار کلاه حصیری میکرد سر بهتر از این بازی میکرد.من یه سوال دارم،ریدن حق دخالت در مبارزات رو نداره،ولی میتونه هر کی رو خواست تلپورت کنه هر جایی،این دخالت نیست؟اصلا این مهم نیست پس چرا وقتی کول یانگ وارد پورتال ساب زیرو شد(کاری ندارم که ساب زیرو اصلا و ابدا توانایی پورتال ساختن نداره)چرا بقیه رو تلپورت نکرد پیش ساب زیرو که در جا ساب زیرو رو شکست بدن؟
اصلا ریدنم به کنار،چرا کوای لیانگ تو داستان نیست؟خب شمو میگین میخواستن فعلا بی‌هان رو به عنوان ساب زیروی اریجینال معرفی کنن،خب درسته ولی نباید رابطه برادری بین این دو رو که کوای لیانگ مثل برادرش بیرحم نبود و ... نشون میدادن.اگه روی این خوب کار میشد میتونست حداقل یه تعامل جذاب و پرتنش رو نشون بده و حضور کوای لیانگ رو برای فیلمای بعدی زمینه چینی کنه.حالا قبلیه لین کویی کجاست؟ الان اگه کسی بازی رو نکرده باشه و این فیلمو ببینه از کجا باید بدونه لین کویی اسم قبیله ساب زیروـه که از قدیم و ندیم دشمن شیرای ریو بوده؟اصلا چرا نباید حداقل چند دقیقه کوتاه این قبیله رو ببینیم؟آخه جانی کیج که از اولین بازی mk بودش چرا باید برای قسمت بعد بمونه؟کاراکتری به این باحالی و جذابیت چرا باید در این قسمت نباشه ولی کاراکترای بیخودی مثل ریکو تو این فیلم باشن؟
اما گورو که غرشش ضربه بر اندام همه میندازه و در بیرحمی نظیر نداره.در این فیلم اصلا ابهتی داشت؟اصلا حرفم نمیزد. ضعف CGI هم که مشهود بود.اصلا شائوکان که بدون شک بهترین ویلین مورتال کامبته کجاست؟چرا فقط باید مجسمه شو ببینیم.گروه special forces که یه گروه فوق‌پیشرفته اس و کلی سرباز آموزش دیده داره کجاست؟جواب:این گروه به جای یا پایگاه خفن و بزرگ،توی خونه سونیا(که یکی از محدود نکات مثبت فیلم بود) مستقر میشن.
خب رپتایل رو کشتین؟مهم نیست‌،ریکو چی؟به درک،میلینا؟ آخه چرا؟اصلا بیخیال،کینو؟!!! بگذریم،کابال؟؟؟ ؟؟؟!!!!!ولی آخه چطور باید از کونگ لائو گذشت؟چرا باید به جای اون مرگ تاریخی توmk(2009) یه مرگ بیخود و بی‌اثر رو ببینیم؟اصلا اون توانایی تغییر شکل شنگ سونگ کجاست؟اگه شنگ سونگ انقدر قویه که کونگ لائو رو در چند ثانیه کشت پس چرا تو مبارزه شرکت نکرد؟؟؟
چرا ساب زیرو خانواده کول یانگ رو راحت با یه شمشیر نکشت؟مگه همینکارو با زن و بچه هانزو نکرد؟اصلا مرگ خانواده کول یانگ خیلی منطقی تر و بهتر و البته تراژدیک تر بود.از همه ضعف های شخصیتی کاراکتر ها بگذریم ولی چرا اسکورپین فقط 20 دقیقه تو فیلم بود؟محبوب ترین شخصیت بازی که نماد مورتال کامبته باید کمتر از نیم ساعت توی این فیلم باشه؟
آخه یکی به من بگه کی این بازیگرارو انتخاب کرده؟ لیوکنگ و کونگ‌لائو که از تریلر معلوم بود چقدر بیخودن.جکس هم که این همه بازیگر مطرح سیاهپوست عالی بود بعد اینو آوردن.ریدن رو که اصلا نگو.دیالوگ ها هم همه بیخود و کلیشه ای.
میتونم تا صبح از این فیلم بد بگم.هرگز نباید چشمای خود رو برای دیدن همچین فیلمی خسته کرد.حتی دیدن پوستر های این فیلم وقت تلف کردنه.من که دیگه از آینده این فرانچایز دل بریدم.متاسفانه باید آرزوی دیدن یه فیلم از مورتال کامبت که شایسته نام این بازی باشه رو به گور ببریم.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#82 Mr. Doctor 1400-02-07 15:36
به نقل از super alcomic:
به نقل از Mr. Doctor:
#73:
یعنی در این حد بده؟؟
من قصد داشتم برم ببینمش ولی اینطور که از صحبت هاتون پیداست واقعا ارزش دانلود رو نداره
راستی میشه در مورد انیمیشنmortal kombat legends:scorpions revenge یه توضیحی بدید؟
ممنون

اصلا از دستش نده.
شخصیت پردازی ها حرف نداره.اسکورپیون همون چیزی هست که باید باشه.جانی کیج هم که هر کسی عاشقش میشه و...
کاملا به بازی های مورتال کمبت وفاداره و شاید بخاطر همینه که اینقدر باحاله و جذابه.
البته بهت هشدار بدم که خیلییی خشنه.اگه روحیه ات لطیفه بهتره نبینیش.

خیلی ممنون از شما دوست عزیز بخاطر توضیحاتتون
حتما این انیمیشن رو میبینم
نقل قول کردن
erfanebz
#83 erfanebz 1400-02-10 16:02
فیلم جدید مورتال کمبت به قدری افتضاح بود که به نظرم باید مثل عمو مختار که با تنها مقاله top 50 سایت از خجالت bvs در اومد از خجالتش در بیایم




راستی ببخشید استاد ترابی من زبان انگلیسی رو خیلی وقته شروع کردم و زبانم خوب هم است و همه ی فیلم و سریال هارو به زبان اصلی و بدون زیرنویس تماشا میکنم
استاد من میخوام یک کمیک ترجمه کنم (کار ادیت بلد نیستم و نمیتونم اسم و حروف خارج از حباب هارو عوض کنم فقط میتوانم متن هارو تغییر بدم) برای شروع میخوام کمیک :(تولد دوباره شش خبیث) رو که مربوط به مایلز موارلز میشد رو ترجمه کنم.
راهی هست که نسخه خودم رو با شما به اشتراک بگذارم ؟
در صورت اینکه کیفیت ترجمه قابل قبول بود خوشحال میشم در این سایت قرار بگیره
با تشکر
نقل قول کردن
mtm
#84 mtm 1400-02-10 18:00
به نقل از erfanebz:
فیلم جدید مورتال کمبت به قدری افتضاح بود که به نظرم باید مثل عمو مختار که با تنها مقاله top 50 سایت از خجالت bvs در اومد از خجالتش در بیایم




راستی ببخشید استاد ترابی من زبان انگلیسی رو خیلی وقته شروع کردم و زبانم خوب هم است و همه ی فیلم و سریال هارو به زبان اصلی و بدون زیرنویس تماشا میکنم
استاد من میخوام یک کمیک ترجمه کنم (کار ادیت بلد نیستم و نمیتونم اسم و حروف خارج از حباب هارو عوض کنم فقط میتوانم متن هارو تغییر بدم) برای شروع میخوام کمیک :(تولد دوباره شش خبیث) رو که مربوط به مایلز موارلز میشد رو ترجمه کنم.
راهی هست که نسخه خودم رو با شما به اشتراک بگذارم ؟
در صورت اینکه کیفیت ترجمه قابل قبول بود خوشحال میشم در این سایت قرار بگیره
با تشکر

بفرستید به ایمیل سایت
بچه ها بررسی میکنند
نقل قول کردن
hassan91
#85 hassan91 1400-02-10 19:48
گفتنیها رو دوستان گفتن ولی آخه این مرتال کمبات چی بود آخه. سه بار خوابم برد :/
اولین فیلمی که تو دوران بچگیم دیدم که تو ژانر اکشن و ماورایی بود همین مورتال کمبات بود بعدشم که با بازی کنسول سگا کلا یه چن سالی مخصوصا تو تابستونا درگیر بودیم و خیلیا همون زمون فن مورتال کمبات شدن.
خیلی کسل کننده بود. نمیدونم این وارنر کلا یه فیلم درست و درمون تحویلمون نمیده. انصافا این فیلم یه اکشن درست و حسابی نداشت. اسکورپیون اصلا چطوری اومد داخل صحنه. خیلی آبکی بود. انتظارمون حداقل از رایدن و کونگ لاو و لیو کنگ خیلی بالا بود. بعضی جاها اصن انگار واسه بچه های خردسال فیلم ساخته بودن. مثلا اونجا که سونیا به کینو میگه سه میلیون دلار میدم اونم میگه ایول بابا دمت گرم بزن بریم :-|
خلاصه این فیلم خیلی زخمیم کرده که نگو و نپرس.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#86 Kia Iron Man 1400-02-13 15:34
به نقل از erfanebz:
فیلم جدید مورتال کمبت به قدری افتضاح بود که به نظرم باید مثل عمو مختار که با تنها مقاله top 50 سایت از خجالت bvs در اومد از خجالتش در بیایم


به نظرم این فیلم بالای ۵۰ تا ایراد داشت.راحت میشه یه مقالا نوشت "50 دلیل برای تنفر از MK2021" اصلا میشه یه کتاب در این باره نوشت انقدر بیخود و مزخرف بود.
نقل قول کردن
Python
#87 Python 1402-04-11 20:54
ای کاش میشد یک کراس روی مبارزان خیابانی و انتقام جویان ساخت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید