5 اپیزود برتر سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده"

۵ اپیزود برتر سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده"

5 اپیزود از بهترین سریال کارتونی ابرقهرمانی دنیا!

 

5- اپیزود اول: تنازع بقا

قسمت اول این سریال یک شاهکار تمام عیاره!ما در این اپیزود با پیتر پارکری رو به رو میشویم که به واسطه نیش یک عنکبوت به قدرت های فرابشری دست پیدا کرده و در لباس اسپایدرمن به مبارزه با جرم و جنایت میپردازه.این قسمت کاملا جوهره دنیای اسپایدرمن رو به نمایش میذاره و زمینه سازی برای قسمت های بعدی سریاله

.

4- اپیزود ششم:دست نامریی

این قسمت به یکی از مهم ترین مشکلات پیتر در زندگی میپردازه،یعنی مشکل ارتباط برقرار کردن با دیگران!پیتر تلاش میکنه تا برای جشن مدرسه همراهی پیدا کنه ولی تو این کار حسابی ناموفقه!همین طور از شخصی به نام "رییس بزرگ رونمایی میشه که تعامل این شخصیت با اسپایدرمن از جذابیت های سریال هست.همینطور در این قسمت از مری جین واتسون رونمایی میشه و برای اولین بار وارد سریال میشه.

 

3- اپیزود دوازدهم: مداخله

این قسمت کاملا فوق العاده هستش مثل اسمش! پیتر پارکر که متوجه خطر سیمبیوت فضایی شده سعی میکنه که اون رو از خودش جدا کنه.فلاش بکی به گذشته پیتر و موقعی که عنکبوت اون رو نیش میزنه و بعد هم خاطرات عمو بن به ذهن پیتر هجوم میاره و پیتر با کمک عمو بن و خاطرات او دیوار سیمبیوت رو میشکنه و مو فق میشه که از خودش جدا کنه.این قسمت پر از صحنه های زیباست

 

2- اپیزود سیزدهم:طبیعت علیه تربیت

بالاخره هویت مخفی پیتر نزد یکی از دشمناش فاش میشه!ادی براک که اسپایدرمن و پیتر پارکر رو مسبب بدبختی هاش میدونه،با سیمبیوت فضایی پیوند میخوره و سیمبیوت هم هویت مخفی پیتر رو بهش میگه و هیولایی به نام "ونوم " به وجود میا که برای انتقام از پیتر سعی میکنه به عزیزانش صدمه بزنه!

 

1- اپیزود بیست و ششم:پرده نهایی

پایانی درخور بهترین سریال کمیک بوکی تاریخ.اپیزود آخر این سریال از بعضی فیلم های ژانر ابر-قهرمانی هم بهتره!هویت مخفی گرین گابلین فاش میشه و پیتر میفهمه که او پدر بهترین دوستش است.یعنی نورمن آزبورن! عمق خباثت نورمن در این اپیزود مشخص میشه و سریال به اوج میرسه ولی افسوس که این پرده نهایی سریاله....

 

نویسنده:

ارشیا حبیب زادگان (Agent Marvel)

 

مطالب مرتبط:

چرا كارتون مرد عنكبوتی خارق العاده از بتمن مجموعه كارتونی بهتر است

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

نگاهی به اپیزودهای "دنیای عنكبوتی" در كارتون ULTIMATE SPIDER-MAN: WEB WARRIORS + لینك دانلود

زیرنویس فارسی کارتون جدید مرد عنکبوتی (2017) + لینک دانلود مستقیم

5 انتقاد از کارتون جدید مرد عنکبوتی

زیرنویس فارسی تمام قسمت های كارتون SPECTACULAR SPIDER-MAN + لینك دانلود مستقیم

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN)

نماهنگی فوق العاده از بهترین کارتون اسپایدرمن!

معرفی ترانه تاریخی مرد عنکبوتی + لینک دانلود صوت و ویدئو

انیمیشن زیبا با حضور مرد عنکبوتی، ایرون من و هالک! + لینک دانلود

مستندی درباره سریال كارتونی "مرد عنكبوتی و دوستان شگفت انگیز او" + لینك دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

s.kraven
+1 #1 s.kraven 1394-04-06 22:12
ترتیب بندیت خیلی بی نقصه دستت درد نکنه؛خاطره بازی کردیم ;-)
راستش من با گزینه ی 5 امت مخالفم.میدونم قشنگ بود.هم سندمن رو نشون داد هم راینو اما خب اپیزود های بهتری بودند.اسمش رو یادم نیست اما اپیزود شش خبیث هم خیلی جذاب بود . هم شش خبیث رو نشون میده هم اثر عجیب سیمبیوت رو.ای کاش شماره هاش بیش تر بود.
راستی
برای مقاله اولت خیلی خوبه و غلط املایی پبدا نکردم ;-)
نقل قول کردن
spider raya
+1 #2 spider raya 1394-04-06 22:15
ممنون بسیار خوب بود
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #3 s.kraven 1394-04-06 22:18
رده بندی من:
10-اولین اپیزود
9-اولین حضور میستریو
8-اولین حضور گرین گابلین
7-اولین حضور شش خبیث
6-اولین حضور داک آک
5-اولین حضور کریون شکارچی (اکشن عالی)
بقیش هم مانند ایجنت مارول ;-)
نقل قول کردن
ADC
+1 #4 ADC 1394-04-06 22:41
خیلی از شما ممنونم ارشیا جان ابروی هم اسمیت رو نبردی ;-)
نقل قول کردن
mtm
+2 #5 mtm 1394-04-06 22:48
مرسی
مقاله خوبی بود
من یه سئوال دارم
این اسامی اپیزودهای سیزن اول رو کسی میدونه از کجا گرفتن؟
مثلا همین "تنازع بقا" یا "گزینش طبیعی" (natural selection) و ...
نقل قول کردن
ali reza spidey
+1 #6 ali reza spidey 1394-04-06 22:58
خیلی ممنون باحال بود یه حسی بهم میگه اپیزود 26 باید باحال باشه که من ندیدم.
نقل قول کردن
Doc Strange
+1 #7 Doc Strange 1394-04-06 23:01
اون قسمتی هم که پیتر خوابه و سیمبوت کنترل پیتر رو بدست میاره و میره به جنگ شش خبیث خیلی جذابه....
آی خوش به حالت بالاخره یه مقاله دادی بیرون من که هرچی فکر میکنم موضوعی به ذهنم نمیرسه! :zzz
نقل قول کردن
Artemis
+1 #8 Artemis 1394-04-06 23:03
#5

من فکر میکنم از مطالب داروین(زیست شناسی)گرفته باشن اقای ترابی

ممنون مقاله عالی بود ارشیا جان.واقعا خیلی خوب بود.ولی به نظر من جای چهارمی باید قسمت 11 و جای اول باید قسمت 12 میومد.اون صحنه از قسمت12 که فداکاری های پیتر برای نجات بقیه رو نشون میداد تقریبا اشکم دراومد
بازم ممنون بابت مقاله.عالی بود
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #9 Agent spidey 1394-04-06 23:04
اجنت مارول مقاله خیلی خوبی بود و استفاده کردیم ;-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #10 Agent Marvel 1394-04-06 23:05
از همه دوستان ممنونم.این ۵ اپیزود با دقت زیادی گزینش شدند.کار خیلی سخت بود چون تک تک این بیست و شش قسمت لیاقت قرار گرفتن تو این لیست رو داشتند.
نقل قول کردن
mtm
+2 #11 mtm 1394-04-06 23:08
به نقل از Artemis:
#5

من فکر میکنم از مطالب داروین(زیست شناسی)گرفته باشن اقای ترابی


درسته
اینا مواد درسی کتاب زیست شناسی بچه های دبیرستانی آمریکاست

البته خیلی هوشمندانه برای اپیزودها انتخاب شدن و با مخحتوای اونا ارتباط تماتیک دارن
نقل قول کردن
mtm
+2 #12 mtm 1394-04-06 23:15
من خودم قسمت اخر رو خیلی دوست دارم
به نظرم بهترین اپیزود کارتونی در بین تمام سریال های کمیک بوکیه
نورمنی که توش میبینم حرف نداره. کی فکرش رو میکرد
واقعا به پسر خودش هم رحم نکنه اونجوری پاش رو پیچونده باشه تا بتونه هویت خودش رو مخفی کنه؟

اون قسمت "دست نامرئی" که برای اولین بار با big man اشنا میشیم هم حرف نداره. تمام المان های مرد عنکبوتی توش هست. کتکی که از big man میخوره هم عالیه

قسمتی که پیتر سیمبیوت رو از تنش درمیاره هم عالیه. مخصوصا اینکه سیاه و سفید هم هست و یه جورایی خیلی هنری شده!
از این خوشم میاد که بر خلاف خیلی از کارتون های مرد عنکبوتی سیمبیوت به جای اینکه با صوت یا آتش از پا دربیاد ، در نتیجه یه جدال ذهنی از پیتر جدا میشه

قسمتی هم که پیتر با سیمبیوت فضایی با شش خبیث میجنگه هم از اپیزودهای مورد علاقمه . اکشن فوق العاده ای داره . به همراه بهترین دیزاین مبارزه در بین کارتون های مرد عنکبوتی

یه قسمتی هم هست تو سیزن 2 که پسر JJJ تبدیل میشه به اون ابرقهرمان. اونم خیلی دوست دارم
اون نگاه حزن انگیز تو چشمای JJJ در اخر اپیزود که میبینیم داخل تیمارستان داره پسرش رو میبینه خیلی تاثیرگذاره . این اپیزود خیلی قشنگ و قابل توجیه تنفر JJJ از مرد عنکبوتی رو به نمایش میزاره

در کل spectacular spiderman همه قسمت هاش خوبن. خییل سخته فقط 5 قسمت top ازش انتخاب کرد
نقل قول کردن
mtm
+2 #13 mtm 1394-04-06 23:18
راستی من تقریبا برای تمام قسمت های این اپیزود تو فروم یه سایت خارجی نقد نوشتم (به زبان انگلیسی) اگه پیداشون کنم براتون میزارم
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #14 Agent spidey 1394-04-06 23:22
به نقل از mtm:
راستی من تقریبا برای تمام قسمت های این اپیزود تو فروم یه سایت خارجی نقد نوشتم (به زبان انگلیسی) اگه پیداشون کنم براتون میزارم

:eek: :eek: :eek: :eek: سایت خارجی؟( با لحن جناب خان )حالا اسم سایت چیه؟
نقل قول کردن
 amir riahi
+1 #15 amir riahi 1394-04-06 23:30
بهترین سریال مرد عنکبوتی به نظر منم قسمت26 بهترین قسمت این کارتون بود . ولی وجدانن کی تو دیزنی گفت که سریال مرد عنکبوتی نهایی اینجور شلوغ پلوغ باشه اخه :o اصن بچه های 6 ساله هم ازش بدشون میاد
نقل قول کردن
mtm
+1 #16 mtm 1394-04-06 23:31
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
راستی من تقریبا برای تمام قسمت های این اپیزود تو فروم یه سایت خارجی نقد نوشتم (به زبان انگلیسی) اگه پیداشون کنم براتون میزارم

:eek: :eek: :eek: :eek: سایت خارجی؟( با لحن جناب خان )حالا اسم سایت چیه؟

marvel toonzone
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #17 s.kraven 1394-04-06 23:36
من فقط بگم که عاشق اون قسمتی هستم که کریون میاد تو کار.من کشته مرده ی اون اکشنش هستم.
بد همون وسط فلش تامسون داره عمل میشه...
فقط بگم این سریال عالیه.
خداییش هم امکاناتش کم بود.نه کینگ پینو داشت و به جاش از تومستون استفاده کرد؛نه وقت داشت ؛ الآن اگه بهش فرصت داده بودند، یه کارنیج درست و حسابی رو شاهد بودیم و یه هاب گابلین.
تازه این انیمیشن فاقد هرگونه قهرمان دیگر است. :-*
میخاستم قسمت های spider verse سریال آلتمیت :-x رو دانلود کنم،به جای قسمت 9 به من 21 رو داد.
کلا اوریجین jack o lantern رو تغییر داده بود اساسی و از یکی که من نمیشناختم به عنوان دشمن استفاده کرده بود :o یه صحنش بود اسپایدی با یه خانمی جرف میزد بعد یهو خانومه بهش میگه یه کرگدن پشتشه :eek: یعنی اسپایدی حس عنکبوتی نداره :o
اگه 1% فیلم اسپایدی به s.s بره عالی میشه و اگه 0.25% شبیه آلتمیت باشه مارول باید همه کاراکتر هاشو ریبوت کنه
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #18 Agent spidey 1394-04-06 23:38
اسم مقاله چیه؟
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+2 #19 As Responsible As Spider-Man 1394-04-06 23:51
سلام به همگی.
اولا باید در اول کار از آقا ارشیا بابت این مقاله ی خوبش یه تشکر بکنم
خب قبل ازگفتن نظرم در مورد موضوع مقاله باید بگم که شما به خوبی تونسته بودید از موضوع مقاله لستفاده و با انتخاب درستتون یه توضیحی در مورد قسمت های برتر بدبد ولی به نظر من اگر کمی بیشتر به تعریف تک تک این قسمت ها میپرداختید بهتر بود.این در صورتی هستش که این مقاله واقعا برای کسانی که تا به حال این انیمیشن سریالی رو ندیدن جذاب است و اونها رو به سمت این سریال و دیدنش میکشونه.
راستشو بخواین نمیدونم که باید در مورد این به قول شما شاهکار کمیک بوکی چب بگم ولی اینو خوب میدونم که با این که حالتی کارتونی داشت ولی از خیلی از سریال ها و فیلم های کمیک بوکی بهتر از آب دراومده بود و به نظرم به خوبی تمام تونسته بود به شخصیت پردازی تک تک نقش ها بپردازه.
این کارتون به قول آقای ترابی از حالت جالبی برای دیزاین این کارکتر ها استفاده کرده بود که کمتر کارتونی از این ویژگی برخوردار است .

همچنین این کارتون سطح اکشن بسیار بالایی داشت و واقعا و به شخصه از این لحظات لذت بردم و این همون احساسی است که من هنگام دیدن سریال دردویل داشتم.
خیلی سخته که بخوایم قسمت های برتر این سریال رو جدا و انتخاب کنیم ولی به نظرم اون قسمتی که سیمبیوت به لباس پیتر چسبیده شده بود و شش خبیث هم خودشون رو برای انتقام گرفتن از مردعنکبوتی میکردند خیلی جالب و لذت بخش بود.
درکل مارول نباید بعد از دزدیدن رایت ساختن انیمیشن از روی مردعنکبوتی ساخت این سریال رو تعطیل و سراغ سریال هایی همچون مردعنکبوتی نهایی میرفت که این روز ها به نظر خیلی بی مزه و بدرد نخور شده.
یه نکته ای یا سوالی هم در ذهنم باقی مونده و اونم اینه که چرا به جای مرد بزرگ داستان از کینگ پین یا همون فیسک استفاده نکردن؟
شاید رایت این شخصیت رو اون موقع سونی نداشت ولی آخه چه طور در انیمیشن های قبلی و همینطور بازی هایی که از روی مردعنکبوتی ساخته میشد این شخصیت حضور داشت؟؟
از اشتباهات سونی در ساختش هم به نظرم فقط میشه به این اشاره کرد که قاتل عمو بن شده بود پدر فیلشیا هاردی یا همون گربه که این خود با کمیک ها تضاد داشت ولی حالا که کمی فکر میکنم به این نتیجه میرسم که این اشتباه میتونست رابطه ی مردعنکبوتی و گربه ی سیاه رو در فصل های بعدی جذاب تر کنه که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
دشمن درجه یک مردعنکبوتی یعنی گابلین سبز هم به خوبی تونسته بود برای مردعنکبوتی مشکل درست کنه و قسمت آخر سریال هم تثبیت کننده این جمله بود.
من که از این سریال خیلی لذت بردم . حالا شمارو نمیدونم!!!
در ضمن کسی هست که پوستر های این سریال رو داشته باشه؟(اگر با کیفیت هستن میشه به منم بدبد؟!)
با تشکر...
نقل قول کردن
mtm
+2 #20 mtm 1394-04-06 23:58
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
یه نکته ای یا سوالی هم در ذهنم باقی مونده و اونم اینه که چرا به جای مرد بزرگ داستان از کینگ پین یا همون فیسک استفاده نکردن؟
شاید رایت این شخصیت رو اون موقع سونی نداشت ولی آخه چه طور در انیمیشن های قبلی و همینطور بازی هایی که از روی مردعنکبوتی ساخته میشد این شخصیت حضور داشت؟؟
.

اتفاقا سازندگان سریال خیلی دوست داشتن از کینگ پین استفاده کنند ولی رایتش دست سونی نبود (دست فاکس بود، به همراه رایت دردیول)
به چاش از توم استون یا همون bigman استفاده کردن که انصافا خیلی خوب هم جواب داد
البته یه نکته ای که پس از این همه سال هنوزم برام لاینحل مونده اینه که چطور سونی تونست برای سریال spiderman the animated series از کینک پین استفاده کنه ولی اینجا نتونست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جالبه که اونچا سیاه پوست هم بود (درست مثل فیلم دردویل ) تازه صدا پیشه اش هم مایکل کلارک دانکن مرحوم بود !!!!
نقل قول کردن
mtm
+1 #21 mtm 1394-04-07 00:01
#19:
پوسترهای سریال رو هم اینجا میتونی پیدا کنی:

marvel.toonzone.net/specspidey/media/images/promotional/
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #22 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 00:08
#20 و21#:
دستتون درد نکنه.نقدم خوب بود آقای ترابی؟
راستی چه طور میشه در قسمت کامنت ها درست مثل شما عکس گذاشت؟
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #23 s.kraven 1394-04-07 00:10
22#
ببخشید من جای آقای ترابی حرف میزنم اما خب نمیشه این کارو کنی.
فقط آقای ترابی و اعضای ارشد توانایی این رو دارند. ;-)
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #24 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 00:13
به نقل از s.kraven:
22#
ببخشید من جای آقای ترابی حرف میزنم اما خب نمیشه این کارو کنی.
فقط آقای ترابی و اعضای ارشد توانایی این رو دارند. ;-)

ببخشید من نمیدونستم این کار مخصوص مدیران هستش وگرنه سوال نمیکردم.چون آخه چند باری میشد که سعی کردم برای نظر ها و نقد هایی که مینویسم عکس بزارم ولی نشد.
آقا کریون دستت دردنکنه. :oops:
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #25 s.kraven 1394-04-07 00:15
24#
خواهش میکنم آقای مسئولیت پذیر ;-)
نقل قول کردن
Artemis
+1 #26 Artemis 1394-04-07 00:18
#11

آره آقای ترابی ما هم تو زیست همین چیزایی داشتیم فقط فرقش این بود که یه فصل ناقابل بود که از همه ی فصل های دیگه کمتر بود :lol:

قسمت اخر سریال هم واقعا عالی بود و بی نظیر بود ولی یه اشکالی که داشت این بود که اسپایدی از بین اونهمه بمب و گلوله جاخالی میداد و هیچیش نمیشد.میدونم نمیشه از خون تو کارتونا استفاده کرد ولی کاش مثلا فقط ماسکش باقی میموند و لباسش تقریبا به طور کامل تیکه پاره میشد.
یه چیز دیگم که راحع به قسمت آخر دوست نداشتم این بود که با لیز آلن بهم زد.قسمت های قبلی سریال پیتر به لیز بیشتر علاقه داشت ولی یه دفعه به سمت گوئن برگشت.گوئن هم که...
نقل قول کردن
mtm
+1 #27 mtm 1394-04-07 00:23
#26:
ولی یدفعه با لیز بهم نزد
در واقع از چند قسمت قبل رابطشون شکر اب شده بود
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #28 Agent Marvel 1394-04-07 00:28
تموم شدن این سریال فقط از یه جهت موجب خوشحالی من شد،کارنیج نیمود تو سریال تا گند بزنه!خدا رو شکر!
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #29 Amazing Spidey 1394-04-07 00:28
خیلی ممنون عالی بود ایشالا دانلودش می کنم تا به صحبت های شما پی ببرم
اقای ترابی شما سریال iron man armored adventure چگونه ارزیابی می کنید ؟
و یه سوال اقای ترابی من می تونم دو هفته دیگه نقدمه بفرستم یا باید از خیرش بگذرم ؟
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #30 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 00:30
به قول آقای ترابی هر سریال و فیلمی که ادم رو بعد از دیدنش وسوسه کنه برای دوباره تماشا کردنش ،خیلی خوبه.
من با این که سه دفعه کامل دیدمش هنوز هم که هنوزه سیر نشدم!!!
نقل قول کردن
Artemis
#31 Artemis 1394-04-07 00:31
#27
آره آقای ترابی ولی بازم تقصیر پیتر بود.هر خرابکاری پیتر کرد لیز بخشیدش :lol:
نقل قول کردن
Artemis
+1 #32 Artemis 1394-04-07 00:32
به نقل از Agent Marvel:
تموم شدن این سریال فقط از یه جهت موجب خوشحالی من شد،کارنیج نیمود تو سریال تا گند بزنه!خدا رو شکر!

ایجنت جان مطمئن باش با تیم خوبی که این سریال داشت حتما اومدن کارنیج هم باعث جذاب تر شدن داستان میشد
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #33 s.kraven 1394-04-07 00:34
استاد ترابی یه سوال:
این شگفت انگیزان یا به عبارتی incredibles،که ازش یه فیلم ساختند و قراره قسمت دومش هم بیاد، کمیک داره؛درسته؟
بعد اگه کمیک داره برای چه شرکتیه؟
مثل big hero six برای ماروله یا یه چیزی مثل همونی که اسم بردن برای DC و یا image؟؟
راستی نظرتن راجع به انیمیشنش چیه؟
نقل قول کردن
Artemis
+1 #34 Artemis 1394-04-07 00:36
به نقل از s.kraven:
استاد ترابی یه سوال:
این شگفت انگیزان یا به عبارتی incredibles،که ازش یه فیلم ساختند و قراره قسمت دومش هم بیاد، کمیک داره؛درسته؟
بعد اگه کمیک داره برای چه شرکتیه؟
مثل big hero six برای ماروله یا یه چیزی مثل همونی که اسم بردن برای DC و یا image؟؟
راستی نظرتن راجع به انیمیشنش چیه؟

فیلم شگفت انگیزان؟منظورت کارتونشه؟قراره قسمت دومش بیاد؟
خوش خبر باشی :lol: عاشق انیمیشنش بودم
big hero6 رو میدونم کامیک داشت ولی تو انیمیشنش شخصیت هاش رو عوض کردن.شگفت انگیزان رو نمیدونم
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #35 Agent Marvel 1394-04-07 00:40
آرتمیس من که بهت خبر دادم قسمت دوم شگفت انگیزان داره میاد!ولی خیلی خوشحال نباش چون هنوز فیلمنامشم کامل نشده!
به نقل از Artemis:
به نقل از Agent Marvel:
تموم شدن این سریال فقط از یه جهت موجب خوشحالی من شد،کارنیج نیمود تو سریال تا گند بزنه!خدا رو شکر!

ایجنت جان مطمئن باش با تیم خوبی که این سریال داشت حتما اومدن کارنیج هم باعث جذاب تر شدن داستان میشد

من که چشم آب نمیخورد.البته منظورم این کارنیج تک بعدیه.وقتی سنتری کشتش چه قدر خنک شدم.اصلا برام مهم نیستش جوری وانمود میکنم که اصلا وجود نداره!
نقل قول کردن
ali reza spidey
+1 #36 ali reza spidey 1394-04-07 00:45
به نقل از Agent Marvel:
تموم شدن این سریال فقط از یه جهت موجب خوشحالی من شد،کارنیج نیمود تو سریال تا گند بزنه!خدا رو شکر!

تموم؟یعنی فصل جدید ن میسازن. آخه این کارتون خیلی جذاب بود فقط 26 قسمت ساختن در صورتی که مرد عنکبوتی نهایی تا الان 78 قسمت ساختن تازه فصل جدیدی داره میاد دیگه هیچی. ولی کاری بود کارتون جذاب میشد بکش بکش میشد مرد عن بودی و حسابی میزد ناکارش میکرد. ودوم آدم میشد و نجاتش میداد وای چی میشد
نقل قول کردن
ali reza spidey
+1 #37 ali reza spidey 1394-04-07 00:49
کاری نه کارنیج مرد ع بودی نه مردعنکبوتی ودوم نه ونوم. وای باید یه فکری به تایپ بکنم
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #38 Bad joke 1394-04-07 00:49
اقا من امروز با استاد سر یه سایت خوب ایرانی صحبت کردیم گفتم اطلاعاتم درباره سایتای ایرانی کمه یه سرچی کردم ببینم تو حوزه سینما کمیک وبازی تو سایتای ایرانی چه خبره

سایت دوستداران بتمن را دیدم نمیخوام چیزی بگم ولی پیش خودم گفتم اون سال اول این همه حرف حالا همین
دانلود کمیک خبر این کار را که فانتزی کمیک هم میکنه

الانش اید تغییری که بتمن کرده بیشترین تاثیر را بعد از نایت فال شاید داشته باشه تقریبا مهم ترین اتفاق تو 20 سال گذشته کمیک بتمن(بتمن مثلا مرده)
الان نه بحثی نه سخنی نه تحلیلی نه قراره چی بشه چرا این جوری شد خوب شد یا بد

ولی این سایت لازم نیست کمیک اسپایدی نگاه کنی سه روز توش بچرخی ملای اسپایدی میشی میتونی بری کامی کان کلی قپی بیای
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #39 Agent Marvel 1394-04-07 00:51
بله متاسفانه این سریال قربانی توافقات پشت پرده سونی و مارول شد و.......پوکید.م ن به خاطر ارادتی که به ان سریال داشتم این مقاله رو نوشتم.مرد عنکبوتی نهایی که حرفشو نزن ازش خوشم نمیاد زیاد.اصلا کلا چیز دیگه عی تحویلمون میده!
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+2 #40 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 00:57
#38:
حسن آقا حرف شما رو قبول دارم. من خودم هم تا همین دو سه سال پیش که با این سایت آشنایی نداشتم چیز خیلی زیادی از این شخصیت نمیدونستم.ولی بعد از آشنا شدن و درباره مردعنکبوتی مطالعه کردن چیزای زیادی یاد گرفتم.
این سایت در مقابل سایت های دیگر ایرانی یه سروگردن بالا تره و واقعا یه نفر که چیز خیلی زیادی هم در مورد مردعنکبوتی نمیدونه بیاد و مقالات رو بخونه شیفتش میشه.
جا داره که همین الان از آقای ترابی و بقیه ی مدیران سایت از جمله شما که برای این سایت زحمت میکشید تشکر کنم...
نقل قول کردن
blackspidey
+1 #41 blackspidey 1394-04-07 01:09
مقالت خیلی خوب بود.ولی من واقن اصن نمیتونم ترتیب بذارم واسه ی قسمتای این سریال واقن فوق العاده بودن همشون!!من وقتی سریال تموم شد اشکم در اومد ک ساخته نمیشه کلی فوش دادم ب دیزنی :-*
درباره ی قسمت آخرم ک واقن باید بگم خارق العاده بود..قشنگ خباثت نورمنو ب آدم نشون میداد...من همیشه طی اتفاقات این سریال میگفتم بلخره آخرش نورمن گرین گابلینه دیگه ولی تو قسمت آخر واااقن ب شک افتادم! :o
اصن استفاده ی دوباره از آفتاب پرست عالی بود!هرچی ازین سریال بگم بازم کمه...
واقن محشره محشره ب تمام معنا...اصلا نمیشه ازش ایراد گرفت...
نقل قول کردن
j.parker
+1 #42 j.parker 1394-04-07 01:28
مقاله عالی ای بود باتشکر از زحمات جناب حبیب زادگان
پ.ن:اقای ترابی این سایت مارول توونز قابلیت دانلود رایگانم داره؟
نقل قول کردن
mtm
+2 #43 mtm 1394-04-07 01:35
به نقل از Bad joke:
اقا من امروز با استاد سر یه سایت خوب ایرانی صحبت کردیم گفتم اطلاعاتم درباره سایتای ایرانی کمه یه سرچی کردم ببینم تو حوزه سینما کمیک وبازی تو سایتای ایرانی چه خبره

سایت دوستداران بتمن را دیدم نمیخوام چیزی بگم ولی پیش خودم گفتم اون سال اول این همه حرف حالا همین
دانلود کمیک خبر این کار را که فانتزی کمیک هم میکنه

الانش اید تغییری که بتمن کرده بیشترین تاثیر را بعد از نایت فال شاید داشته باشه تقریبا مهم ترین اتفاق تو 20 سال گذشته کمیک بتمن(بتمن مثلا مرده)
الان نه بحثی نه سخنی نه تحلیلی نه قراره چی بشه چرا این جوری شد خوب شد یا بد

ولی این سایت لازم نیست کمیک اسپایدی نگاه کنی سه روز توش بچرخی ملای اسپایدی میشی میتونی بری کامی کان کلی قپی بیای


من نمیخوام از سایت خودم تعریف کنم
خودتم میدونی تو زندگی اهل قپی اومدن نیستم چون اگه میخواستم قپی بیام کلی دلیل خوب برای قپی اومدن داشتم
ولی در هر حال من بدون هیچ نعصبی میگم که spidey.ir نه تنها تو سایت های مشابه ایرانی تکه بلکه حتی تو خیلی از سایت های کمیک بوکی امریکا سرامده
یعنی مثلا شما spidermancrawls pace رو ببینید.
محتواش عمرا به پای این سایت نمیرسه
فقط چند تا خبر و عکس و ...
ضمن اینکه سایت های کمیک بوکی خارجی خیلی کار راحتی پیش رو دارن. چون زبونشون انگلیسیه و خیلی راحت اصل خبر رو با کمی تغییر copy/paste میکنن
ولی ما باید همه چیز رو ترجمه کنیم از مقاله گرفته تا کمیک
تازه، من به جرات میتونم بگم مقالاتی که از شخصیت های دیگه تو سایت ما هست تو خود سایت تخصصی شون نیست.

در هر حال این محتوای غنی مدیون خودت و بقیه دوستان و کاربران مدیران سایت هستم

راستی، ایشالا فردا یا پس فردا یه مقاله تخصصی از بتمن تو سایت خواهم نوشت
نقل قول کردن
mtm
+2 #44 mtm 1394-04-07 01:38
حسن اقا ..
کامنت شماره 20 رو خوندی؟
به نظرت چطور شد که تو spiderman the new animated series تونستن از کینگ پین استفاده کنن اونم با صدای کلارک دانکن؟ مگه رایتش دست فاکس نبود؟
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #45 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 01:41
به نقل از mtm:
به نقل از Bad joke:
اقا من امروز با استاد سر یه سایت خوب ایرانی صحبت کردیم گفتم اطلاعاتم درباره سایتای ایرانی کمه یه سرچی کردم ببینم تو حوزه سینما کمیک وبازی تو سایتای ایرانی چه خبره

سایت دوستداران بتمن را دیدم نمیخوام چیزی بگم ولی پیش خودم گفتم اون سال اول این همه حرف حالا همین
دانلود کمیک خبر این کار را که فانتزی کمیک هم میکنه

الانش اید تغییری که بتمن کرده بیشترین تاثیر را بعد از نایت فال شاید داشته باشه تقریبا مهم ترین اتفاق تو 20 سال گذشته کمیک بتمن(بتمن مثلا مرده)
الان نه بحثی نه سخنی نه تحلیلی نه قراره چی بشه چرا این جوری شد خوب شد یا بد

ولی این سایت لازم نیست کمیک اسپایدی نگاه کنی سه روز توش بچرخی ملای اسپایدی میشی میتونی بری کامی کان کلی قپی بیای


من نمیخوام از سایت خودم تعریف کنم
خودتم میدونی تو زندگی اهل قپی اومدن نیستم چون اگه میخواستم قپی بیام کلی دلیل خوب برای قپی اومدن داشتم
ولی در هر حال من بدون هیچ نعصبی میگم که spidey.ir نه تنها تو سایت های مشابه ایرانی تکه بلکه حتی تو خیلی از سایت های کمیک بوکی امریکا سرامده
یعنی مثلا شما spidermancrawlspace رو ببینید.
محتواش عمرا به پای این سایت نمیرسه
فقط چند تا خبر و عکس و ...
ضمن اینکه سایت های کمیک بوکی خارجی خیلی کار راحتی پیش رو دارن. چون زبونشون انگلیسیه و خیلی راحت اصل خبر رو با کمی تغییر copy/paste میکنن
ولی ما باید همه چیز رو ترجمه کنیم از مقاله گرفته تا کمیک
تازه، من به جرات میتونم بگم مقالاتی که از شخصیت های دیگه تو سایت ما هست تو خود سایت تخصصی شون نیست.

در هر حال این محتوای غنی مدیون خودت و بقیه دوستان و کاربران مدیران سایت هستم

راستی، ایشالا فردا یا پس فردا یه مقاله تخصصی از بتمن تو سایت خواهم نوشت

آقای ترابی واقعا به خاطر همه چیز ممنونم.
راستی حالا که مقاله ای درمورد بتمن در راهه.اون مقاله ای که به ما در مورد اینکه چرا مردعنکبوتی رو دوست داریم قولشو داده بودین ازش خبری نیست.؟؟
البته ببخشیدا....
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #46 s.kraven 1394-04-07 01:41
استاد ترابی میشه جواب کامنت 33 من رو بدید؟
اگه بدید ممنونتون میشم
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #47 As Responsible As Spider-Man 1394-04-07 01:43
#44:
برای منم یه سواله چون در بازی هم که در سال 2007 از روی مردعنکبوتی 3 ساخته شد بازم از کینگ پین استفاده کردن!!!
نقل قول کردن
mtm
+2 #48 mtm 1394-04-07 01:44
به نقل از s.kraven:
استاد ترابی میشه جواب کامنت 33 من رو بدید؟
اگه بدید ممنونتون میشم


نه
کمیک نداشته ولی خیلی از چهار شگفت انگیز الهام گرفته
من انیمیشن اش رو خیلی دوس دارم
چند سال پیش رفتم شبکه تهران تو برنامه "هنر هشتم" نقدش کردم ! :-* (تو ایام عید پخش شد)
نقل قول کردن
mtm
+1 #49 mtm 1394-04-07 01:45
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
#44:
برای منم یه سواله چون در بازی هم که در سال 2007 از روی مردعنکبوتی 3 ساخته شد بازم از کینگ پین استفاده کردن!!!


بازی قضیه اش فرق میکنه
مشکل رایت ندارن
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #50 s.kraven 1394-04-07 01:46
48#
آخه یه بار زدم incredibles comic برام یه سری عکس اومد گفتم بپرسم.
البته قشنگ معلومه صحنه ی فیلمه ولی چند تا روی جلد هم هست.
ممنون بایت پاسخ ;-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #51 Agent Marvel 1394-04-07 01:47
ولی اآقای ترابی من بیشتر منتظر اون مقاله بدترین داستان های مرد عنکبوتیم.اینقدر تشنش شدم که اگه بیاد رو سایت ۱۰۰ بار میخونم!
نقل قول کردن
zse
+1 #52 zse 1394-04-07 01:59
ببخشید دوستان میدونم بی ربطه ولی یه نفر لطف کنه بره تو این تاپیک یه آواتار واسه من درست کنه و هر چی لازم بوده تو کامنتم گذاشتم: spidey.ir/.../...
ممنون
نقل قول کردن
mtm
+1 #53 mtm 1394-04-07 02:05
به نقل از s.kraven:
48#
آخه یه بار زدم incredibles comic برام یه سری عکس اومد گفتم بپرسم.
البته قشنگ معلومه صحنه ی فیلمه ولی چند تا روی جلد هم هست.
ممنون بایت پاسخ ;-)


این کمیک ها رو بعد از اکران کارتون منتشر کردن
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #54 Agent Marvel 1394-04-07 02:12
بله اتفاقا کمیک های سرگرم کننده ای هستن.
نقل قول کردن
young spider
+1 #55 young spider 1394-04-07 09:43
مقاله خوبی بود ارشیا جان. واقعا اون نبرد نورمن و پیتر هزان هزاران برابر سرگرم کننده و بهتر از فیلم بتمن و رابین :-x :-x بود. واقعا این کارتون انقدر زیباست که از خیلی فیلم های کمیک بوکی برتر هستش.

اقا ترابی متاسفم که اسپم می دم ولی اگه میشه یه مقاله با مضمون ایکس من و دشمنانش و یارانش و اونجرز در علیه مردان ایکس یا داستان و درگیری مردان ایکس با اونجرز چیه؟؟؟و 5 کمیک مهم و برترش ارائه دهید. من تو بیشتر کارکترها به لطف سایت اطلاعات مفید و خوبی دارم ولی خیلی کم از ایکس من می دونم. مثلا چرا سایکلاپس پرفسور ایکس رو کشت؟؟؟؟ :o یا چرا مثلا کلوسوس لباس جاگرنات به تن می کنه و زندانی هستش و واقعا اتفاقات فیلم مردان ایکس : کلاس اول در کمیک ها به وقوع پیوسته. خیلی از ایکس من خوشم میاد و خیلی دوست دارم ازش اطلاعات کسب کنم.
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+1 #56 sonic the spider hedgehog 1394-04-07 12:02
ممنون اقای ارشیا با این مقاله زیباتون که موضوعش هم قشنگه.واقعا این سریال بهترین سریالیه که دیدم،و واقعا انتخاب پنج قسمت از بین اون ۲۶ قسمت کار سختیه،چون همشون زیبا بودن. ;-) با خواندن این مقاله مشتاق شدم تا این سریال رو دوباره ببینم. :-)
نقل قول کردن
spidey 4ever
#57 spidey 4ever 1394-04-07 12:30
مقاله بدي نبود
ولي انتظارم بيشتر بود
ميتونستي خيلي بهتر و بيشتر توضيح بدي
به نظر سطح مقالات سايت كمي داره افت ميكنه :-*
ببخشيد اينقدر رك ميگم ولي احساس ميكنم بين بچه هاي سايت جو كل كل راه افتاده كه ميخوان هر طور شده يه چيزي تو سايت به اسمشون درج بشه!
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #58 Bad joke 1394-04-07 12:50
#40
والا منم نمیدونم شاید قبلش استفاده شده بعد فاکس تذکر داده که دیگه استفاده نکن

ولی قطعا یه وکلایی هستن که مسئول کار استدیو ها هستند که میگن میشه استفاده کرد و یا نمیشه استفاده کرد

ولی خب فیلم داردویل سال 2003 اکران شد و انمیشن اسپایدرمن جدید همون سال که قطعا کاراش قبلش انجام شده بود
احتمالا بعدافاکس احتمال داده این راهی میشه برای بهره برداری بیشتر از این شخصیت و اجازشا نداده
نقل قول کردن
Dark spidey
+2 #59 Dark spidey 1394-04-07 12:52
خیلی ممنون ارشیا جان بابت مقالت مقاله خوبی بود باترتیب بندیتم موافقم
نقل قول کردن
redmonster
#60 redmonster 1394-04-07 13:03
ارشیا جان واقعا مقالت خوب بود.بهترین بخش این سریال رو من بیهوده نبودن شخصیتاش میدونم(بر خلاف سری التیمیت که عملا زن عمو می رو پیتر تاثیر اداره) و البته الهاماتی رو که از کمیکا و فیلمای ریمی کرده بود. یه نکته ی جالب دیگش طنز فوق العاده ی این سری بود،نمونش دقایق پایانی قسمت 13 از فصل 1
فقط یک بدی داشت،از نظرم توی مثلث پیتر و لیز و گوئن،پیتر رو یکم بد نشون داد،مثلا بعد از اتفاقی که تو قسمت 13 افتاد،پیتر اصلا به گوئن بها نداد(با اینکه با خودش درگیر بود چی بگه).
نقل قول کردن
mtm
+1 #61 mtm 1394-04-07 13:07
#45:
چرا اون مقاله هم تو راهه
منتهي نميدونم ورقه هايي كه روش نوشته بودم رو كجا گزاشتم!
بايد بگردم پيداشون كنم :-*
نقل قول کردن
mtm
+1 #62 mtm 1394-04-07 13:08
به نقل از Artemis:
#27
آره آقای ترابی ولی بازم تقصیر پیتر بود.هر خرابکاری پیتر کرد لیز بخشیدش :lol:


احه از اولش هم ليز يه جورايي خودش رو به پيتر تحميل كرد. درسته؟
نقل قول کردن
SLH Hero
+2 #63 SLH Hero 1394-04-07 14:08
مقاله خوبی بود. انصافاً انتخاب 5 تا اپیزود بین 26 تا اپیزود بی نقص خیلی کار سختیه. ولی با انتخابات کامل موافق نیستم. فصل دوّم هم خیلی اپیزود هایی داشت که از خیلی از اینا بهتر بود.

اینم Top 5 من:

5- قسمت 18: قدم های اوّلیه (First Steps)

این قسمت نشون داد که تمام آدم ها حتّی ابر شروران وجدان دارن (به غیر از نورمن آزبورن :lol: ) در حالی که مردعنکبوتی با قوی ترین حالت مردشنی طرف بود و یک کشتی آدم در حال از بین رفتن بودن مرد شنی با کمال تعجّب همه رو نجات داد.

اکشن نفس گیر این قسمت و شخصیت پردازی مردشنی باعث شدن که این قسمت یکی از بهترین قسمت های سریال بشه.

4- قسمت 23: سرزمین جنایت (Gangland)

تو این قسمت ما مبارزه نهایی بین گروه های جنایی شهر و مبارزه بین مردعنکبوتی و 3 تا از قوی ترین دشمنانش رو دیدیم. مثل فیلم های معروف جنایی مثل فیلم God Father کلّ مبارزه در غالب آواز اپرا انجام گرفت. یکی از بهترین مبارزات سری رو تو این قسمت دیدیم. میدونید فقط چی کم داشت؟ کینگ پین.

این قسمت همچنین نشون داد که پیتر با هیچ کس مشکل نداره حتّی فلش؛ تو این قسمت پیتر بهش کمک کرد تا دل یکی رو بدست بیاره.

این قسمت دیالوگ موردعلاقه من تو کل سری رو هم داشت:
Two of my biggest enemies and this Jurassic jerk are taking each other out
!?Why am I stopping them
"دو تا از بزرگ ترین دشمنام و این گنده عوضی دارن همدیگه رو داغون می کنن؛ چرا دارم جلوشون رو می گیرم؟!"
:lol:

3- قسمت 17: قدرت برّنده (Shear Strength)

این قسمت قدرت واقعی دکتر اختاپوس رو نشون داد: فقط با کمک دو تا ابرشرور دیگه یک مشکل دولتی به وجود آورد و یکی از سخت ترین مبارزات رو با مردعنکبوتی انجام داد.

این قسمت یکی از بهترین اقتباضص های صحنه فاضلاب کمیک ها هم بود: آب در حال بالا اومدنه و یک جسم خیلی سنگین روی پیتر افتاده در حالی که گوئن هنوز تو اتاقه...

این قسمت همه چیز داشت: اکشن، اقتباص مناسب و صحنه های نفس گیر.

2- تریلوژی ونوم (قسمت 11 تا 13)

ونوم تو هر داستانی باشه بهش گند میزنه ولی تو این سریال نه. هر چی زور زدم نتونستم یک قسمت از بین اینا انتخاب کنم چون همشون فوق العادن: تو قسمت اوّل یک مبارزه نفس گیر با شش خبیث رو می بینیم، تو قسمت دوّم مبارزه ذهنی پیتر با سیمبیوت و یک فلش بک از گذشته پیتر رو و تو قسمت آخر مبارزه نهایی با ونوم و خلّاقانه ترین پایان ممکن رو می بینیم.

نکته جالب این داستان این بود که پیتر برای شکست دادن ونوم به جای صوت و آتش از نیروی ذهنی استفاده کرد. این رو تو هیچ داستانی از ونوم ندیده بودیم. ترکیب ونوم اصلی با آلتیمیت هم بهترین ونوم ممکن رو به وجود آورد.

1- قسمت آخر: لایه نهایی (Final Curtain)

این قسمت نه تنها بهترین قسمت بهترین سریال کمیک بوکی بود بلکه یکی از بهترین قسمت های دنیای انیمیشن بود!

تو این کمیک اوج فریب کاری گرین گابلین رو می بینیم و تا لحظه آخر هویت اون مخفیه تا اینکه بالاخره بعد از 19 قسمت ماسک اون برداشته میشه و معلوم میشه تمام از مدّت گریتن گابلین نورمن آزبورن بوده. آخه چه کسی اونقدر بی رحمه که پای پسرش رو بپیچونه تا خودش رو مخفی نگه داره؟

اکشن این قسمت هم حرف نداشت: تمام شهر پر از بمب های گابلینه و ارتش گابلین همه جا هستن در حالی که مردعنکبوتی در یم مبارزه نفس گیر با نورمنه.

این قسمت از همه نظر بهترین قسمت تمام سریال های ابر قهرمانیه.

میدونم اکثر انتخابام از فصل 2 بوده ولی به هر حال فصل دوّم نسبت به فصل اوّل دستش باز تر بوده و قسمت های بهتری داشته. میخواستم قسمت 20 هم بذارم ولی دیدم از ونوم تو لیست قسمت دارم. قسمت 25 هم خیلی خوب بود ولی بعد از کلّی کلنجار رفتن با خودم قسمت 18 رو انتخاب کردم.
نقل قول کردن
Maximum Venom
+1 #64 Maximum Venom 1394-04-07 15:17
استاد میشه یه مقاله درباره سریال فوق العاااااااااااا ده batman the animated series بنویسین؟
نقل قول کردن
Maximum Venom
+1 #65 Maximum Venom 1394-04-07 15:22
به نقل از young spider:
میشه یه مقاله با مضمون ایکس من و دشمنانش و یارانش و اونجرز در علیه مردان ایکس یا داستان و درگیری مردان ایکس با اونجرز چیه؟؟؟و 5 کمیک مهم و برترش ارائه دهید. من تو بیشتر کارکترها به لطف سایت اطلاعات مفید و خوبی دارم ولی خیلی کم از ایکس من می دونم. مثلا چرا سایکلاپس پرفسور ایکس رو کشت؟؟؟؟ :o یا چرا مثلا کلوسوس لباس جاگرنات به تن می کنه و زندانی هستش و واقعا اتفاقات فیلم مردان ایکس : کلاس اول در کمیک ها به وقوع پیوسته. خیلی از ایکس من خوشم میاد و خیلی دوست دارم ازش اطلاعات کسب کنم.

بهت پیشنهاد میکنم سری all-new x-men رو بخونی به جواب بیشتر سوالاتت میرسی
ضمنا از نظر ign برترین کمیک مارول در سال 2014 هستش
نقل قول کردن
mtm
+1 #66 mtm 1394-04-07 15:25
به نقل از Maximum Venom:
استاد میشه یه مقاله درباره سریال فوق العااااااااااااده batman the animated series بنویسین؟

قبلا نوشتم
"همه چيز درباره سريال بتمن :مجموعه كارتوني"
چند سال پيش تو مجله پيل بان انيميشن چاپ شد
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #67 Amazing Spidey 1394-04-07 16:04
اقای ترابی لطفا جواب کامنت 29 دو هم بدهید
نقل قول کردن
Mg.sp
+1 #68 Mg.sp 1394-04-08 00:53
به گمونم ديگه كارتوني مثله اين كارتون رو نبينيم واقعا شاهكاري بود كه تكرار نميشه.نكات مثبت زيادي داره كه بچه ها به تعداديش اشاره كرده منم به چندتايي كه يادمه اشاره كنم

*سازندگان فيلم از تموم پتانسيل تك تك شخصيت ها استفاده مي كنن . حضور شخصيت ها تو هر قسمت كاملا به اندازس
* به اندازه به پيتر و زندگي شخصيش مي پردازن و به اندازه هم به مردعنكبوتي
*دشمنان و شخصيتهاي خبيث شديدا حس تهديد رو منتقل مي كنن و آدم يه لحظه مي ترسه كه الان يه اتفاق بدي مي افته يا نه
*يه نكته‌اي هم كه نمي دونم مثبته يا نه اين كه بعضي از صحنه‌هاي فيلم هاي ريمي استفاده كردن به خصوص تو فصل يك

يه قسمتي كه هر وقت مي بينم خندم مي گيره قسمتيه كه ونوم هويت مردعنكبوتي رو فاش مي كنه و ند ليدز ميره با تموم دوستان و آشنايان پيتر مصاحبه مي كنه و نظرشون رو راجع اين مسئله مي پرسه به خصوص صحنه‌ي زن عمو مي! :D
نقل قول کردن
Mg.sp
+1 #69 Mg.sp 1394-04-08 00:55
آقاي ترابي يه سوال داشتم تو عالم كميك فاسول در اصل big man بود كه كينگ پين وقتي به قدرت رسيد كشتش؟
نقل قول کردن
Hamid_k
#70 Hamid_k 1394-06-10 20:29
من همشونو دیدم (البته دوبله) و خیلی قشنگ بودن حتی با دوبلر های ایرانی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید