20 عضو برتر گروه نگهبانان کهکشان

20 عضو برتر گروه محافظان کهکشان

با توجه به اکران فیلم "نگهبانان کهکشان 3" این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیره.

 

مقدمه: وقتی جیمز گان سال 2014 پای محافظین کهکشان را به پرده نقره ای باز کرد ، ما را به گوشه ای کاملا نو و بکر از مارول یونیورس برد که در MCU هنوز کشف نشده بود.  علیرغم اینکه در این فیلم فقط 5 عضو از محافظین کهکشان را دیدیم ولی در دنیای کمیک این گروه حداقل 50 عضو داشته است . به عبارتی دیگر، درست مثل همه گروه های ابرقهرمانی، ترکیب محافظین کهکشان نیز در طول تاریخ دستخوش تغییراتی شده است. ما در این مقاله به رتبه بندی 20 شخصیتی که تا به حال عضو محافظین کهکشان بوده اند میپردازیم.

 

20- مرد آهنی (Iron Man)

 مرد آهنی (Iron Man)

سال 2013 ، مارول به «برایان مایکل بندیس» و «استیو مک نیون» ماموریت داد تا سری جدیدی از کمیک های محافظین کهکشان را خلق کنند ( آن موقع کمیک های این شرکت با برچسب Marvel NOW! چاپ میشدند).  بندیس از آیرون من به عنوان عضو جدید محافظین کهکشان استفاده کرد! شما میتونید روی جلد شماره 1 این سری را در زیر ببینید:

کمیک محافظین کهکشان

مرد آهنی در این سری یک زره مخصوص فضایی بر تن داشت تا بتونه به محافظین کهکشان کمک کنه. ولی  فقط 9 شماره در این کمیک حضور داشت چون بعد از مدتی به به این فکر افتاد که بهتره مثل قبل از کره زمین دفاع کنه تا از کهکشان! ولی در هر حال او اولین شخصیت واقعا درجه یک مارول بود که عضو این گروه شد. در چند داستان جالب هم حضور داشت . مثلا براش در قضیه قتل Phoenix پاپوش دوخته شد  ولی بعد معلوم شد کار برادر ناتنی او به نام «آرنو استارک» (Arno Stark) بوده!

مطالب مرتبط:

معرفی آیرون من

معرفی 10 دشمن برتر آیرون من (IRON MAN)

10 كمیك برتر آیرون من (IRON MAN)

معرفي دوستان مرد عنكبوتي: ايرون من

75 لحظه ماندگار مارول: ايرون من خلق ميشود!

 

19- کیتی پراید (Kitty Pryde)

 کیتی پراید (Kitty Pryde)

کیتی پراید ملقب به Shadowcat از میوتانت های قدیمی و درجه یک ماروله که از اعضای اصلی گروه مردان ایکس در طول سالهای گذشته به شمار آمده. تا اینکه پس از وقایع رویداد بزرگ "جنگ های پنهان" اعلام شد که قراره عضو جدید گروه محافظین کهکشان بشه. درسته که کیتی همواره معشوقه «کلاسوس» به حساب آمده ولی در این کمیک ها رابطه رومانتیک با «پیتر کوئیل» (استارلرد) آغاز کرد که منجر به خواستگاری پیتر کوئیل از او شد:

 کیتی پراید  حتی برای مدتی که پیتر کوئیل در کره زمین ماندگار شد ، جای او را گرفت و استار لرد جدید شد:

استارلرد - خانم کیتی پراید

مطالب مرتبط:

معرفی کیتی پراید

16 داستان كمیك بوكی كه اشكتان را در می آورد ...

 6 تغییر بزرگ در كمیك های X-men

 

18- کاپیتان مارول (Captain Marvel)

 کاپیتان مارول (Captain Marvel)

پس از آنکه آیرون من گروه محافظین کهکشان را ترک کرد، «کارول دانورز» (کاپیتان مارول) و «ونوم» عضو محافظین کهکشان شدند تا جای خالی او را پر کنند. او هم مثل ایرون من دوران کوتاهی عضو این گروه بود (برای 11 شماره) ولی در آرک های مرتبط با Original Sin و Black Vortex نقش مهمی داشت. بعد از جنگ های پنهان بود که محافظین کهکشان را ترک کرد. همان طوری هم که در اینجا خواندید، گروه محافظین کهکشان در طی رویداد مهم "جنگ داخلی 2" از کارول طرفداری کردند.

مطالب مرتبط:

معرفی کاپیتان مارول

10 شخصیت مونث برتر حال حاضر دنیای كمیك

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

 

17- ونوم (Venom)

ونوم (Venom)

وقتی «فلش تامپسون» با سیمبیوت فضایی ونوم پیوند خورد ، به secret avengers ملحق شد و توسط این گروه فرستاده شد تا درباره محافظین کهکشان اطلاعات جمع کنه. اما پس از اینکه آیرون من محافظین کهکشان را ترک کرد، به عضویت آن درآمد و برای 10 شماره در کمیک های محافظین کهکشان حضور داشت. بعد از وقایع جنگ های پنهان فلش تامپسون حالت یک پلیس کیهانی پیدا کرد و در سری "ونوم" شوالیه فضایی" (Venom: Space Knight)  حضور یافت که در آنجا هم با محافظین کهکشان تعاملات و همکاری داشت. تا اینکه سال 2016 ، سیمبیوت ونوم یک میزبان جدید پیدا کرد.

مطالب مرتبط:

معرفی تمام سیمبوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

 

16- ثینگ (The Thing)

 ثینگ (The Thing)

پس از جنگ های پنهان و تصمیم مارول برای اینکه گروه "چهار شگفت انگیز" را منحل کنه، «بن گریم» ملقب به Thing عضو گروه محافظین کهکشان شد و خانواده جدیدی برای خودش پیدا کرد. حضور او بار طنز داستان ها را بیشتر کرد و با کله شقی خاص خودش  حال و هوای خاصی به آنها داد. ثینگ در طی ماجراهای خودش با برخی از خبیث ترین بیگانگان فضایی دست و پنجه نرم کرد و یک بار هم عاشق بیگانه ای شد که بازوهای اختاپوسی داشت و رنگ پوستش سبز بود! حضور او در محافظین کهکشان در مجمع خیلی به یاد ماندنی بود.

مطالب مرتبط:

معرفی ثینگ

معرفي «چهره سنگی» (The Thing)

10 کمیک برتر «ثینگ» (The Thing)

 

15- فایر لُرد (Firelord)

 فایر لرد (Firelord)

«فایر لرد» از دشمنان قدیمی چهار شگفت انگیزه که اولین بار در شماره 225 کمیک Thor خلق شد. او موجودی کیهانی هستش (اهل سیاره Xandar) . در دوران کودکی فقیر و بدبخت بود تا اینکه عضو سپاه نووا (Nova Corps) شد و در آنجا به عالی ترین درجات دست یافت. بعدش هم پیش قراول (herald) «گالاکتوس» شد و قدرت های جدیدی کسب کرد. فایر لرد در شماره 4 از سری دوم کمیک های محافظین کهکشان که دهه 90 میلادی چاپ شد عضو گروه قرن سی و یکم گروه محافظین کهکشان شد . فایر لرد در ضمن ارتباطاتی هم با شخصیت «ادام وارلاک» و داستان های دستکش بینهایت و جنگ بینهایت که در دهه 90 میلادی چاپ شدند، دارد. یک بار هم در دهه 80 میلادی در داستانی ماندگار با مرد عنکبوتی جنگید که در این مقاله  درباره اش گفته شده است.  

مطالب مرتبط:

كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد 

 

14- مون دراگون (Moondragon)

مون دراگون (Moondragon)

«مون دراگون» با نام اصلی «هیثر داگلاس» قدرت های تله پاتیک دارد و در هنرهای رزمی استاد است. پدر او هم عضو محافظین کهکشان بوده. کدوم یکی؟ بله درست حدس زدید! «آرتور داگلاس» ملقب به «درکس نابودگر» . پس از داستان معرکه Annihilation، مون دراگون زنده شد و به طور غیر رسمی به عضویت گروه محافظین کهکشان درآمد. تا اینکه سال 2008 رسما عضو این گروه شد و برای 11 شماره در کنار پدرش جنگید. این شخصیت در گذشته عضو اونجرز هم بوده و در کمیک های مرتبط با آدام وارلاک، Quasar و Infinity Watch هم حضور مهمی داشته . پس احتمالش هست که در آینده نسخه ای از او را در عالم سینمایی مارول ببینیم (البته همانطور که در فیلم محافظین کهکشان دیدیم، خانواده درکس کشته شده اند).

مطالب مرتبط:

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

 

13- مارتینکس (Martinex)

مارتینکس (Martinex)

«مارتینکس» که اسم کاملش Martinex T’Naga هستش یکی از اعضای موسس نسخه اریجینال محافظین کهکشان در قرن 31 بود اولین نسخه از این گروه به حساب میاد که سال 1969 و در شماره 18 از کمیک Marvel Superheroes خلق شد:

شماره 18 از کمیک Marvel Superheroes

مارتینکس آخرین بازمانده سیاره پلوتون بود (سیاره پلوتون توسط Badoon نابود شد. Badoon همواره از دشمنان اصلی محافظین کهکشان بوده است) . چون سیاره او با خورشید خیلی فاصله داشته، مارتینکس میتونه در تاریکی مطلق هم ببینه. در ضمن میتونه با یک دست اشعه های آتشین و با دست دیگر یخ شلیک کنه! مدتی را هم عضو گروه Galactic Guardians بود. ولی سال 2014 دوباره در سری کمیک های Guardians 3000 به عضویت گروه اریجینال محافظین کهکشان درآمد.

کمیک های Guardians 3000

 

   

12- اسطرلاب (Astrolabe)

 اسطرلاب (Astrolabe)

در سالهای اخیر یک نسخه متفاوت از محافظین کهکشان را نیز دیده ایم که بهشون  Guardians 1000 گفته میشه و در کمیک "محافظین بینهایت" یا Guardians of Infinity رونمایی شدند:

Guardians of Infinity کمیک

این نسخه از محافظین کهکشان متعلق  به قرن 11 میلادی هستند. یکی از اعضای آن، «الحسن» (Al-Hasan) نام دارد که یک ابرقهرمان باستانی با اسم رمز Astrolabe هستش. چیزی که باعث جذاب شدن شخصیت او میشه اینه که در ذهن خودش دارای یک ستاره زنده هستش که قدرت درک و فهم داره! به همین خاطره که میتونه از دستانش اشعه انرژی ساطع کنه. متاسفانه Guardians of Infinity پس از فقط 8 شماره کنسل شد و ما نتونستیم اریجین درست و حسابی اسطرلاب را متوجه بشویم.

 

11- آدام وارلاک (Adam Warlock)

 آدام وارلاک (Adam Warlock)

جای تعجبی نداره که موجودی کیهانی به نام «آدام وارلاک» که بارها موظف شده تا نگهدارنده سنگ بینهایت "روح" (soul) باشه ، عضو گروه محافظین کهکشان بوده باشه. بعد از اینکه وارلاک مالتی ورس را از دست امثال «ثانوس» و «مگوس» (Magus) نجات داد ، به این نتیجه رسید که گروهی مثل محافظین کهکشان باید حتما وجود داشته باشه تا نظم و قانون در عالم برقرار باشه. آدام وارلاک در نهایت سال 2008 عضو تیم فعلی محافظین کهکشان شد و در 16 قسمت هم حاضر بود. در سه قسمت از مینی سریز Guardians of Knowhere هم حضور داشت. الان مدتهاست که زمزمه هایی درباره اینکه کی این شخصیت را در عالم سینمایی خواهیم دید شنیده میشه. البته جیمز گان گفته که آدام وارلاک در محافظین کهکشان 3 خواهد بود.

مطالب مرتبط:

معرفی آدام وارلاک

"جنگ بی نهایت" (Infinity War) چیست؟ + لینك دانلود كمیك

 

10- یاندو یودانتو (Yondu Udontu)

یاندو یودانتو (Yondu Udontu)

درسته که در فیلم محافظین کهکشان «یاندو یودانتو» رهبر گروه "یغماگران" (The Ravagers) بود ولی در دنیای کمیک همواره عضو محافظین کهکشان بوده است. او در کنار مارتینکس و دو شخصیت دیگر که در ادامه این مقاله شده اند، از اعضای موسس گروه اریجینال محافظین کهکشان که بهشون Guardians 3000 گفته میشه، بوده اند.

یاندو ابتدا یک شکارچی و جنگجو در قبیله Zatoan بود (مردمان این قبیله اولین کسانی بودند که در سیاره ای خارج از منظومه شمسی سکنی گزیدند. اما سپس بیگانگان فضایی بیرحم و متخاصم  Badoon تقریبا نسل تمامی افراد این قبیله را از بین بردند) . یاندو برخلاف دیگر اعضای محافظین کهکشان از نیروی فوق بشری برخوردار نیست ولی همیشه با اون تیر و کمان معروف خودش از اعضای خفن گروه بوده. البته برای مدتی دست راستش با سلاحی فلزی عوض شد که به شکل داس ، تبر، گرز و ... در می آمد:

 

 

9- درکس نابودگر (Drax the Destroyer)

درکس نابودگر (Drax the Destroyer)

شاید باورتون نشه ولی درکس اولش یک انسان به نام «آرتور داگلاس» بود. وقتی در حمله ثانوس کشته شد ، موجودی آسمانی به نام Kronos روح آرتور را به بدنی جدید منتقل کرد تا بتونه انتقام قتل خود و خانواده اش رو از ثانوس بگیره. من قبلا تو این مقاله اشاره کرده ام که درکس اولش چی بود و چقدر ظاهرش فرق داشت. بنابراین دیگه نمیخوام چیزی رو تکرار کنم. فقط بگم که در سالهای گذشته شاهد بوده ایم که قدرت های متنوعی از خودش بروز داده مثل پرواز، قدرتی در حد »هالک» یا ساطع کردن اشعه های انرژی. اما از وقتی که در سال 2010 در کمیک The Thanos Imperative مرد و دوباره زنده شد قدرت هاش خیلی تقلیل پیدا کرده و پایه ای شد برای میزان قدرت های او در فیلم های محافظین کهکشان (البته لازم به ذکر است که تغییرات اساسی در شکل ظاهری و قدرت های درکس قبلا در سال 2005 و در مینی سریز 4 قسمتی Drax the Destroyer نوشته «کیث گیفن» شروع شده بود) .  بنابراین الان مثل انسانی میمونه که قوی هستش و نیروی فوق بشری خاصی نداره و با چاقو هم خوب مبارزه میکنه . شخصیت پردازی او در دنیای سینما تا حدی با دنیای کمیک فرق داره ولی همیشه یک آدم جدی و کله شق و جسور بوده که با کسی شوخی نداره.

 

8- چارلی -27 (Charlie-27)

 چارلی -27 (Charlie-27)

یکی دیگر از اعضای موسس گروه اریجینال محافظین کهکشان (Guardians 3000) که همیشه عضو گروه بوده. او یک انسان است که از نظر ژنتیکی دستکاری شده تا در سیاره مشتری زنده بمونه. به خاطر همین آزمایشات به قدرت ، بنیه و طاقت فوق بشری دست پیدا کرده است. او در ضمن به خاطر اینکه سالها در ارتش خدمت کرده یک خلبان کارکشته هم هست و اغلب به عنوان رهبر عملیات های گروه عمل کرده است. او در 60 شماره از سری اول کمیک های محافظین کهکشان حضور داشته که نشون میده چه شخصیت مهمیه. همچنین اخیرا در کمیک Guardians of Infinity حضور داشت تا به گروه زمان حال و همچنین گروه قرن یازدهم محافظین کهکشان (Guardians 1000) کمک کنه.

 

7- استارهاک (Starhawk)

استارهاک (Starhawk)

او رو شاید بشه یکی از جالب ترین شخصیت های مارول لقب داد که البته چندان شناخته شده نیست. نام واقعی اش Stakar Ogord است که بهش لقب «استارهاک» داده شده. در دنیای شماره 691 به دنیا آمده و والدینش «کوازار» (Quasar) و «عایشه» (Ayesha) بوده اند. بنابراین استارهاک نیمی انسان و نیمی دیگرش از نژاد «آدام وارلاک» است. او وقتی در سیاره ای دوردست به نام Arcturus IV با ویرانه های "خدای شاهین" (Hawk God) روبرو شد، به قدرت های او دست یافت یعنی به نور مطلق که باعث میشه بتونه اشعه های آتشین ساخته شده از انرژی شلیک کنه . در ضمن میتونه با خواهرش Aleta ترکیب بشه و اشیا جامد ساخته شده از نور بسازه. او به خودش لقب "کسی که میداند" (One-Who-Knows) داده چون میتونه آینده رو ببینه و بارها سعی کرده در زمان دستکاری کنه که باعث ایجاد تایم لاین (time line) های مختلفی شده. در واقع چون  در تایم لاین های زیادی حضور داشته انگار از همه چیز خبر داره!  (حتی معلوم شده که  وقایع زمانی را عمدا جوری دستکاری کرده تا اعضای محافظین کهکشان با هم آشنا بشوند و این گروه شکل بگیرد).

گروه اریجینال محافظین کهکشان قرن 31

 

 

6- راکت راکون (Rocket Raccoon)

راکت ر ارکون

یك راكون هوشمند و سخنگو كه سالها پیش خلق شد ولی در سالهای اخیر و از وقتی در سال 2008 به عنوان عضو ثابت گروه "محافطین كهكشان" به كار رفت،   به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است. گفته میشه نام او از ترانه معروف گروه بیتلز به نام Rocky Raccoon الهام گرفته شده است. درباره اریجین او گفته میشود كه سالها پیش بیگانگان فضایی در یك سیاره محلی را دایر كردند تا روی بیماران روانی خود تحقیق كنند. آنها از روبات هایی استفاده میكردند تا بهشان كمك كنند اما ارتعاشاتی در فضا باعث شد تا این روبات ها هوشمند شوند و خودشان دست به انجام آزمایشاتی روی حیوانات بزنند. در نتیجه راكت راكون پدید آمد. او در حال حاضر معمولا در كنار دوست و هم تیمی خودش در گروه "محافظین كهكشان" یعنی «گروت» (Groot) دیده میشود و تنها كسی است كه زبانش را میفهمد! (در واقع راكت راكون بود كه در غیاب استار لرد، رهبری محافظین كهكشان شد و گروت را عضو تیم كرد!) ضمنا راكت راكون اخیرا فهمید كه بسیاری از خاطرات ذهنی اش ، جعلی هستند ...

مطالب مرتبط:

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی راکت راکون

کمیک راکت راکون به زبان فارسی + لینک دانلود

معرفی خالق راکت راکون

 

5- گروت (Groot)

گروت (Groot)

«گروت» قبل از اینکه عضو گروه "محافظین کهکشان" بشه و به شهرت امروزی خودش برسه یکی از هیولاهای مارول بود که سالها پیش در 1960 خلق شد. وقتی خلق شد یک درخت پلید و هیولا مانند بود که از سیاره ایکس آمده بود و میخواست دنیا را فتح کنه! گروت تونست درختان کره زمین را تبدیل به سربازان خودش بکنه. ولی یک دانشمند باهوش با استفاده از موریانه تونستش شکستش بده. تا اینکه در دهه 70 میلادی دوباره زنده شد و با هالک هم مبارزه کرد و الان هم که میدونید شخصیتی خوب و عضو گروه محافظین کهکشان شده و رفیق فابریکی هم به نام راکت راکون داره (در این مقاله گفته شده که چطور از یک شخصیت گمنام به یک کاراکتر درجه یک مارول تبدیل شد).

نکته جالب درباره گروت اینه که علیرغم این که فقط میتونه بگه I am Groot و خیلی ها فکر میکنند که کند ذهن است اما کسانی مثل «ماکسیموس» (از ناانسان ها) یا «جین گری» به صورت تله پاتیک ذهنش را خوانده اند و در کمال تعجب متوجه شده اند که افکارش بسیار پیچیده و پیشرفته هستند ولی نمیتونه اونا رو بروز بده (به همین خاطر هم است که بیش از همه با راکت راکون راحته و میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه).

مطالب مرتبط:

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

10 قهرمان مارول که احتمالا نمیدانستید توسط استن لی خلق شده اند!

 

4- وانس آسترو (Vance Astro)

وانس آسترو (Vance Astro)

چهارمین و در واقع آخرین عضو گروه اریجینال محافظین کهکشان کسی نیست جز «وانس آسترو» . او رهبر گروه بود . بهش لقب Major Victory داده اند و در حقیقت یک میوتانت هستش که میتونه با ذهن خودش اشیا را حرکت بده منتهی چیزی که باعث میشه نیروهاش منحصر به فرد بشه اینه که اشیا رو فقط با درست کردن اشعه های ذهنی حرکت میده. او یک افسر ارتش بود که داوطلب شد به فضا بره و بدنش را برای هزاران سال در حالت زیست تعویقی (suspended animation) قرار دادند و بنابراین قرن ها در خواب بود و در قرن 31 به منظومه "الفا" رسید. در آنجا با یاندو متحد شد و گروه اریجینال محافظین کهکشان را شکل داد تا با Badoon بجنگند. وانس آسترو یک ورزشکار عالی هستش که در مبارزه تن به تن تبحر داره. نکته بسیار جالب اینه که در قرن 31 اونقدر گشت تا تونست سپر کاپیتان آمریکا رو به دست بیاره و ازش استفاده کنه:

سپر کاپیتان امریکا

باحاله ، نه؟

 

3- مانتیس (Mantis)

 مانتیس (Mantis)

«مانتیس» سرگذشت غریبی داره! او از والدینی ویتنامی/آلمانی متولد شد ولی به فرقه ای بیگانه به نام Priests of Pama اهدا شد . بعدش حافظه اش پاک و به زمین فرستاده شد و در یک کافه ویتنامی به عنوان روسپی مشغول به کار شد . بعدش با شخصیتی  خبیث به نام «شمشیر باز»  (swordsman) آشنا شد و به آمریکا رفت و در نهایت به عضویت گروه اونجرز هم در آمد (شمشیرباز هم بعدا اصلاح و عضو اونجرز شد). مانتیس همواره از دوستان و متحدین محافظین کهکشان بوده ولی سال 2008 رسما عضو این گروه شد. او استاد هنرهای رزمی است و کلا یکی از بهترین مبارزین دنیای مارول به حساب میاد.  او در ضمن psychic empathy هم داره یعنی میتونه حس کنه دیگران چه احساسی دارند. همچنین روحش میتونه مسافت های خیلی طولانی رو طی کنه. 

مطالب مرتبط:

خفن ترین قهرمان زن مارول مشخص شد!

 

2- گامورا (Gamora)

 گامورا (Gamora)

در این مقاله مفصل توضیح داده شده که چطور «گامورا» از یک شخصیت ناشناخته به شهرت دست یافت. در هر حال او آخرین بازمانده نژاد خودش است و دخترخوانده ثانوس محسوب میشه . در واقع ثانوس سعی کرد از گامورا یک سلاح زنده بسازه تا مهارت های لازم برای کشتن Magus رو به دست بیاره (Magus نسخه پلید آدام وارلاک از دنیایی دیگر است) . انصافا هم ثانوس عالی گامورا را تعلیم داد چون گامورا هم یک قاتل حرفه ای و هم استاد هنرهای رزمی است و بیخود نیست که بهش لقب "خطرناک ترین زن عالم" را داده اند. ضمن اینکه نژاد او یعنی Zen-Whoberi  به داشتن بنیه و طاقت بالا مشهور بوده اند و البته زخم هاشون هم زود خوب میشه. در نهایت هم گامورا فهمید که پدر خوانده اش چه دیوونه ای هستش و به محافظین کهکشان پیوست و از آن موقع تا به حال یکی از بهترین اعضا بوده است.

 

1- استار لرد (Star Lord)

 استار لرد (Star Lord)

اریجین اولیه  استارلرد با نام اصلی «پیتر كوئیل» خیلی از آن چیزی كه ما فكر میكنیم متفاوت تر است : او  در روز خاصی به دنیا آمده كه در ان یك پدیده غیر عادی نجومی رخ داد، یعنی روزی كه بسیاری از سیاره های منظومه شمسی در یك مسیر قرار گرفتند. هنگام تولد پدرش عصبانی شد چون كوئیل نه به پدرش شباهت داشت و نه به مادرش بنابراین او همسرش را به خیانت متهم كرد! پدرش حتی سعی كرد او را با یك تبر بكشد ولی حمله قلبی باعث مرگش شد. او با مادرش بزرگ شد و سعی كرد یك فضانورد شود تا اینكه یك نیروی مرموز كیهانی با او تماس برقرار كرد چون دنبال جانشین لایقی برای موجودی كیهانی به نام «استار لرد» میگشت. بعدش او تبدیل شد به استارلرد جدید. اما در سالهای اخیر اریجین او فرق كرده و اینطور شده: پیتر كوئیل مادرش انسان ولی پدرش یك بیگانه فضایی بود. مادرش توسط بیگانگان فضایی Badoon كشته شد و .... در هر حال استار لرد در حال حاضر رهبر و قلب تپنده گروه "محافظین كهكشان" در زمان حال است!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

porya
#1 porya 1396-02-07 12:49
با ثینک بیشتر حال کردم. ولی ایرون من و محافظین کهکشان :o
نقل قول کردن
porya
#2 porya 1396-02-07 12:56
اوه راستی یه چیز دیگه باید بگم: مقالتون عالی بود استاد ;-)
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#3 Captain Steve Lover 1396-02-07 13:42
خيلي خوب بود. بهترين مقاله اَي بود كه تو ٢٠١٧ خوندم
عالي بود

ولي بنظرم وارلاك رو ميزاشتي شماره يك يا دو تو بخش بعدي
......
تيمي مثل محافظان كهكشان واسه هر يونيورس كوميكي نيازه
چون بر واقع بخش فضايي يك يونيورس رو كاملا به دوش ميكشه.
در واقع فكر ميكنم اگه يه يونيورس كميكي رو به چند بخش تقسيم كنيم
((بخش زميني-بخش كيهاني و فضايي-بخش جادويي و ماورالطبيعه)) بخش فضايي جذاب ترين بخش باشه و سينما هم بنظرم بايد بيشتر روي اين تمركز كنن.
.......
كاپيتان مارول كه تا جايي كه ميدونم تو كارتون محافظان هم هست ...متاسفانه كارتون رو نديدم ولي هركس ديده ميگه عاليه.
ايرون من و ونوم رو واقعا نميدونستم و شكم كرد...

مارتينكس بدون شك قدرتمند ترين بود تو اين ليست.
خيلي شخصيت جذاب با پتانسيل سينمايي بالا و دشنمنش هم عاليه...همين نابودي پلوتون و نژاد مارتيكس توسط بادون و جنگ بادون با محافظان خودش يه ارك و داستان جالب هست
اگه وارد سينما بشه چه شود...عالي ميشه...


مون دراگون هم شخصيت جالبيه و مطمنا وارد سينما ميشه ...منتها نه با هويت دختر دركس...شايد با هويت ديگري...

از كيتي پرايد اصلا خوشم نيومد ...بنظرم شخصيت بيخوديه...هر شخصيتي مردش تو دنياي كميك باشه إلزاما به اين معني نيست كه نسخه مؤنث اش هم بايد باشه(ايرون هرت-كاپيتان امريكا ٢٠٩٩-اسپايدرووم ن-كيتي پرايد-بتگرل-هاو ك گرل-شي هالك و...)
خيلي چيز مسخره اَي هست كه بعضي نويسنده ها انجامش ميدن

گاردينز ١٠٠٠ و اسطرلاب شخصياي جالبي واسه انيميشن هستن...بنظرم خيلي ميتونن تو كارتون جذاب باشن...اسطرلاب واقعا شخصيت قدرتمند و جذابيه.

........
با تشكر از استاد عزيز.
مقاله عالي بود
منتظر بخش بعدي هستيم
نقل قول کردن
THE END
#4 THE END 1396-02-07 14:08
از بودن ثينگ و ايرون من و ونوم خيلى تعجب كردم و خيليم باحال بود مرسى ;-)
فقط يه سؤال اقاى ترابى
ميشه راجع به قضيه ميزبان جديد ونوم و اينكه چرا سيمبيوت از فلش جدا شد توضيح بديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟ :-)




:lol: بازم تشكر
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1396-02-07 15:58
به نقل از Captain Steve Lover:


ولي بنظرم وارلاك رو ميزاشتي شماره يك يا دو تو بخش

ادام وارلاک شخصیت مهم و بزرگیه ولی این مقاله به اعضای محافظین کهکشان اختصاص داره. وارلاک عضو ثابت یا مهم این گروه نبوده . پس رتبه اش همونه
ایرون من هم همین طور. او قطعا جزو top 5 ماروله ولی چون خیلی کم عضو گروه محافظین کهکشان بوده رتبه اش شده 20
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-02-07 15:59
به نقل از THE END:

فقط يه سؤال اقاى ترابى
ميشه راجع به قضيه ميزبان جديد ونوم و اينكه چرا سيمبيوت از فلش جدا شد توضيح بديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-)

والا من چون کمیک های فلش رو دنبال نمیکنم واقعا نمیتونم جواب دقیقی بهت بدم
برای منم سئواله که الان فلش تامپسون کجاست و داره چیکار میکنه؟
نقل قول کردن
S.H.R.N
#7 S.H.R.N 1396-02-07 16:15
مقاله خیلی عالی بود .... دستتون درد نکنه...
ببخشید بابت اسپم ولی متاسفانه نمرات محافظان ۲ همینطور داره پایین تر میاد من انتظار بالای ۷۵ داشتم ولی الان اوضاعش خیلی خوب نیست امیدوارم بهتر بشه چون خیلی هم امید داشتند به این فیلم و عوامل و بازیگرا هم میگفتن بهترین فیلم و از این جور چیزا... امیدوارم نمره اش بره بالا
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-02-07 16:49
به نقل از S.H.R.N:

ببخشید بابت اسپم ولی متاسفانه نمرات محافظان ۲ همینطور داره پایین تر میاد من انتظار بالای ۷۵ داشتم ولی الان اوضاعش خیلی خوب نیست امیدوارم بهتر بشه چون خیلی هم امید داشتند به این فیلم و عوامل و بازیگرا هم میگفتن بهترین فیلم و از این جور چیزا... امیدوارم نمره اش بره بالا

نمره اش شده 66. الان یکی دو روزه نمره اش همینه. فرقی نکرده
امتیاز خوبیه. ولی چون همه توقعات رو بالا برده بودن ادم یه حسی داره.
البته چون قسمت اولش واقعا عالی بود سخت میشد از ازش بالاتر رفت
من که شخصا میدونم ازش خوشم میاد و لذت میبرم
از سبک جیمز گان خوشم میاد
لوگانم که اینهمه ازش تعریف شد 77 گرفته از متاکریتیک
و البته باز هم بهم ثابت شد که هنوز هم خیلی مونده یکی بتونه اون نمره 83 که مرد عنکبوتی 2 از متاکریتیک گرفته رو بهش برسه ;-)

metacritic.com/.../...

37 نقد مثبت، 4 نقد متوسط و 0 نقد منفی

در حالی که دارک نایت که امتیاز 82 آورده، 33 نقد مثبت، 6 نقد متوسط و 0 نقد منفی داشته
metacritic.com/.../...
نقل قول کردن
S.H.R.N
#9 S.H.R.N 1396-02-07 17:26
به نقل از mtm:
به نقل از S.H.R.N:

ببخشید بابت اسپم ولی متاسفانه نمرات محافظان ۲ همینطور داره پایین تر میاد من انتظار بالای ۷۵ داشتم ولی الان اوضاعش خیلی خوب نیست امیدوارم بهتر بشه چون خیلی هم امید داشتند به این فیلم و عوامل و بازیگرا هم میگفتن بهترین فیلم و از این جور چیزا... امیدوارم نمره اش بره بالا

نمره اش شده 66. الان یکی دو روزه نمره اش همینه. فرقی نکرده
امتیاز خوبیه. ولی چون همه توقعات رو بالا برده بودن ادم یه حسی داره.
البته چون قسمت اولش واقعا عالی بود سخت میشد از ازش بالاتر رفت
من که شخصا میدونم ازش خوشم میاد و لذت میبرم
از سبک جیمز گان خوشم میاد
لوگانم که اینهمه ازش تعریف شد 77 گرفته از متاکریتیک
و البته باز هم بهم ثابت شد که هنوز هم خیلی مونده یکی بتونه اون نمره 83 که مرد عنکبوتی 2 از متاکریتیک گرفته رو بهش برسه ;-)

metacritic.com/.../...

37 نقد مثبت، 4 نقد متوسط و 0 نقد منفی

در حالی که دارک نایت که امتیاز 82 آورده، 33 نقد مثبت، 6 نقد متوسط و 0 نقد منفی داشته
metacritic.com/.../...


چند روز پیش ۷۱ بود فک کنم بعدش هر روز یک نمره اومد پایین تا الان انقد شده... پتانسیلش خیلی بالا بود که خیلی بهتر باشه و حداقل مثل قسمت قبل باشه ولی ظاهرا موفق نبوده در اون حد باشه در صورتی که سرگرم کننده و جذاب قطعا خواهد بود ولی من به شخصه ففط انتظار یه فیلم سرگرم کننده نداشتم انتظار یک فیلم که شاهکار باشه رو داشتم ولی گویا انتظار ها بالا بوده و عوامل فیلمی در حد قسمت یک نتونستن بسازن... یکم نا امید شدم نسبت بهش :-?
نقل قول کردن
Nightwatcher
#10 Nightwatcher 1396-02-07 18:14
عالی بود
ممنون بابت معرفی گاردینز

شاید توی ده تای بعدی نووا و سیلور سرفر هم باشن... ;-)

#7
غمت نباشه. امتیازش خوبه. اصلا نهایتش بشه 64. امتیازی که بعضی کارگردانا تو خوابم نمیبینن.

#8
آقای ترابی مگه فیلم سوپرمن 1 و 2 امتیاز متاکریتیکش 86 و 87 نیست؟
نقل قول کردن
mokhtar
#11 mokhtar 1396-02-07 18:59
به نقل از Nightwatcher:

آقای ترابی مگه فیلم سوپرمن 1 و 2 امتیاز متاکریتیکش 86 و 87 نیست؟

اره ولی با چند تا نقد؟
سوپرمن 2 فقط 11 نقد داره
در حالی که مرد عنکبوتی از 41 نقد اون نمره رو گرفته
(البته در شاهکار بودن سوپرمن 2 شکی نیست. فیلمش شگفت انگیزه)
ضمنا برخی از اونایی که نقد کردن دی وی دی این فیلم ها رو بیشتر نقد کردن چون نقدهای او سالها که الان موجود نیست
بنابراین بیشتر به کیفیت تصویر و special features و .... توه کردن، نه فقط خود فیلم
نقل قول کردن
mehran spidey
#12 mehran spidey 1396-02-07 19:03
مقاله خوبی بود ، یکی از بهترین مقالات سایت بود ، البته هنوزم عضو شدن مرد آهنی به محافظان کهکشان برام قابل هضم نیست ! واقعا اتفاق جالبی بود. با تشکر از آقای ترابی ;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#13 Nightwatcher 1396-02-07 19:48
به نقل از mokhtar:
به نقل از Nightwatcher:

آقای ترابی مگه فیلم سوپرمن 1 و 2 امتیاز متاکریتیکش 86 و 87 نیست؟

اره ولی با چند تا نقد؟
سوپرمن 2 فقط 11 نقد داره
در حالی که مرد عنکبوتی از 41 نقد اون نمره رو گرفته
(البته در شاهکار بودن سوپرمن 2 شکی نیست. فیلمش شگفت انگیزه)
ضمنا برخی از اونایی که نقد کردن دی وی دی این فیلم ها رو بیشتر نقد کردن چون نقدهای او سالها که الان موجود نیست
بنابراین بیشتر به کیفیت تصویر و special features و .... توه کردن، نه فقط خود فیلم

بله
اینم حرفیه
من که از نقدهای اون موقع خبر ندارم
ولی انصافا نسبت به زمان خودش عالی بوده
فیلم the godfather هم امتیاز 100 گرفته ولی با 15 نقد
کاش این فیلمای قدیمی معروف بیشتر نقد میشدن تا عیارشون کاملا مشخص بشه
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#14 Ultimate Comic Fan 1396-02-08 00:40
سلام بعد از مدت ها یه کامنت دارم میزارم! :lol:
من با کمیک های guardians اشنایی ندارم و این مقاله بسیار کمک کرد. خودمونیم باید حتما یک سری به کمیک های سال 2013 بزنم... :-*

#7
الان در ژانر فیلم های کمیک بوکی چیزی به وجود اومده به نام "دنیای سینمایی" و خب این یعنی چی؟ یعنی چندتا منتقد میان و اعتراض میکنن که سینما نباید تبدیل به کمیک بوک بشه. یعنی فکر میکنن که فیلم هایی که فقط در یک خط حرکت میکنن بهتر هستن. و خب یکجورایی این حرف درسته! مثالش موفقیت spiderman و spiderman 2 و the dark knight. ایا اون ها جزو یک "دنیای سینمایی" بودن؟ این اوضاع حتی از کمیک بوک هم گذشته و به فرانچایز های پولدراوردنی هم رسیده. الان ما یه transformers cinematic universe داریم! :-|
نظر شخصی من بلعکسه به نظر من سینما میتونه کمیک بوک باشه. اصلا هدف mcu از اول همین بود! درباره متا هم خودتو ناراحت نکن داداش برو چندتا کمیک گاردینز بخون و خودتو اماده کن چون به قول یه کسی هیولا داره کم کم اکران میشه! :eek: :lol:
نقل قول کردن
S. Mahdi
#15 S. Mahdi 1396-02-08 01:40
مقاله خیلی خوبی بود استاد. تقریباً از هيچ کدوم خبر نداشتم (کلا خیلی با کمیک های Guardians of the galaxy خیلی آشنایی ندارم) و این مقاله خیلی کمکم کرد تا دربارهٔ اعضای محافظین کهکشان اطلاع بدست بیارم. خسته نباشید آقای ترابی. ممنون :-)
نقل قول کردن
Devilsnake
#16 Devilsnake 1396-02-08 01:47
خدای من!!!!ایرون من؟؟!!!!محافظین کهکشان؟؟!!!!!خی لی عجیب بود واسم. مقاله عالی بود استاد فقط یه سوال داشتم اینکه چطور شده بود ثینگ از چهار شگفت انگیز جا شده بود رفته بود پیش محافظین کهکشان؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#17 Captain Steve Lover 1396-02-08 19:55
به نقل از Ultimate Comic Fan:
سلام بعد از مدت ها یه کامنت دارم میزارم! :lol:
من با کمیک های guardians اشنایی ندارم و این مقاله بسیار کمک کرد. خودمونیم باید حتما یک سری به کمیک های سال 2013 بزنم... :-*

#7
الان در ژانر فیلم های کمیک بوکی چیزی به وجود اومده به نام "دنیای سینمایی" و خب این یعنی چی؟ یعنی چندتا منتقد میان و اعتراض میکنن که سینما نباید تبدیل به کمیک بوک بشه. یعنی فکر میکنن که فیلم هایی که فقط در یک خط حرکت میکنن بهتر هستن. و خب یکجورایی این حرف درسته! مثالش موفقیت spiderman و spiderman 2 و the dark knight. ایا اون ها جزو یک "دنیای سینمایی" بودن؟ این اوضاع حتی از کمیک بوک هم گذشته و به فرانچایز های پولدراوردنی هم رسیده. الان ما یه transformers cinematic universe داریم! :-|
نظر شخصی من بلعکسه به نظر من سینما میتونه کمیک بوک باشه. اصلا هدف mcu از اول همین بود! درباره متا هم خودتو ناراحت نکن داداش برو چندتا کمیک گاردینز بخون و خودتو اماده کن چون به قول یه کسی هیولا داره کم کم اکران میشه! :eek: :lol:

كاملا درسته
حرف دقيق و درستي زدي
ببينيد يه عده فيلم بودن مثل اسپايدرمن ١ و٢ و دارك نايت حدود ١٠ سال پيش يا بيشتر...
كه ميخواستن ثابت كنن كميك ميتونه فيلم باشه...
يعني ميشه از كميك اقتباس خوب و يه فيلم عالي درست كرد
شايد دليل نمرات بالاشون هم همين بود
اين روش تا همون به سال پيش روش خوبي بود
ولي با ورود يه چيز ديگه كلا نابود شد
ديزني و مارول اومدن گفتن نه ...اين روش قديمي واسه يك يا دو فيلم جواب ميده...ولي واسه يه فرانچايز بزرك و طولاني نه!
پس چي؟ درسته كميك نبايد بره سينما!سينما بايد كميكي بشه!الان ديگه ما دنياي سينمايي داريم بقول شما...كل موفقيت و پولسازي هاليوود تو ده سال اخير همش واسه همين بوده...روز به روزم دارن پيشرفت ميكنن و گسترده تَر ميشن!شما نگاه كن ده سال پيش هر سال يك يا دو فيلم كميكي اكران ميشد...الان بعضي سال ها ٧ يا ٩ فيلم كميكي داريم .(همين ٢٠١٧-٢٠١٨)!
مطمن باشيد در اينده بيشترم ميشن...
الان ديگه شاهكار بودن يه فيلم دليل فروش و موفقيتش نميشه...مردم سليقشون يطور خاصه ...مردم ميان كه ادامه داستان همون يونيورسي رو ببينن كه عاشق فيلماشن...
ببينيد چه فيلماي خوبي از چه فيلماي ساده اي كمتر فروش كردن...اصلا تو همين فيلماي كميكي...
الان ديگه رمز موفقيت ((دنياي سينمايي)) هست ! نه فيلم شاهكار))
البته خوب بودن فيلم هم مهم هست ولي إلزاما هر فيلمي بهتر باشه موفق تَر نميشه!
بقول دوستمون الان ديگه كميك نبايد بره رو سينما ! سينما بايد بياد سمت كميك...الان ريشه و منبع پولسازي هاليوود همين كميك هست
مطمن باشيد در اينده فيلماي كميكي بيشتر از الان ميشن
مثال زدم...ده سال پيش هر سال ٢ تا فيلم كميكي اكران ميشد
الان حدود ١٠ فيلم!(نزديك به ده)

با اين روش ممكنه كار به جايي بكشه كه تا صد سال يا بيشتر...اينده حداقل هشتاد درصد فيلماي سال كميكي باشن...

چون همش داره گسترده تَر و پولساز تَر ميشه!

و اين يه حقيقته كه الان فيلم خوب ساختن دليل أصلي موفقيت يك فيلم كميكي نيست

شما يه لحظه هاليوود رو بي مارول و استاروارز تجسم كن...چقدر بي پولي نسبت به الان!
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#18 Ultimate Comic Fan 1396-02-08 20:41
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از Ultimate Comic Fan:
سلام بعد از مدت ها یه کامنت دارم میزارم! :lol:
من با کمیک های guardians اشنایی ندارم و این مقاله بسیار کمک کرد. خودمونیم باید حتما یک سری به کمیک های سال 2013 بزنم... :-*

#7
الان در ژانر فیلم های کمیک بوکی چیزی به وجود اومده به نام "دنیای سینمایی" و خب این یعنی چی؟ یعنی چندتا منتقد میان و اعتراض میکنن که سینما نباید تبدیل به کمیک بوک بشه. یعنی فکر میکنن که فیلم هایی که فقط در یک خط حرکت میکنن بهتر هستن. و خب یکجورایی این حرف درسته! مثالش موفقیت spiderman و spiderman 2 و the dark knight. ایا اون ها جزو یک "دنیای سینمایی" بودن؟ این اوضاع حتی از کمیک بوک هم گذشته و به فرانچایز های پولدراوردنی هم رسیده. الان ما یه transformers cinematic universe داریم! :-|
نظر شخصی من بلعکسه به نظر من سینما میتونه کمیک بوک باشه. اصلا هدف mcu از اول همین بود! درباره متا هم خودتو ناراحت نکن داداش برو چندتا کمیک گاردینز بخون و خودتو اماده کن چون به قول یه کسی هیولا داره کم کم اکران میشه! :eek: :lol:

كاملا درسته
حرف دقيق و درستي زدي
ببينيد يه عده فيلم بودن مثل اسپايدرمن ١ و٢ و دارك نايت حدود ١٠ سال پيش يا بيشتر...
كه ميخواستن ثابت كنن كميك ميتونه فيلم باشه...
يعني ميشه از كميك اقتباس خوب و يه فيلم عالي درست كرد
شايد دليل نمرات بالاشون هم همين بود
اين روش تا همون به سال پيش روش خوبي بود
ولي با ورود يه چيز ديگه كلا نابود شد
ديزني و مارول اومدن گفتن نه ...اين روش قديمي واسه يك يا دو فيلم جواب ميده...ولي واسه يه فرانچايز بزرك و طولاني نه!
پس چي؟ درسته كميك نبايد بره سينما!سينما بايد كميكي بشه!الان ديگه ما دنياي سينمايي داريم بقول شما...كل موفقيت و پولسازي هاليوود تو ده سال اخير همش واسه همين بوده...روز به روزم دارن پيشرفت ميكنن و گسترده تَر ميشن!شما نگاه كن ده سال پيش هر سال يك يا دو فيلم كميكي اكران ميشد...الان بعضي سال ها ٧ يا ٩ فيلم كميكي داريم .(همين ٢٠١٧-٢٠١٨)!
مطمن باشيد در اينده بيشترم ميشن...
الان ديگه شاهكار بودن يه فيلم دليل فروش و موفقيتش نميشه...مردم سليقشون يطور خاصه ...مردم ميان كه ادامه داستان همون يونيورسي رو ببينن كه عاشق فيلماشن...
ببينيد چه فيلماي خوبي از چه فيلماي ساده اي كمتر فروش كردن...اصلا تو همين فيلماي كميكي...
الان ديگه رمز موفقيت ((دنياي سينمايي)) هست ! نه فيلم شاهكار))
البته خوب بودن فيلم هم مهم هست ولي إلزاما هر فيلمي بهتر باشه موفق تَر نميشه!
بقول دوستمون الان ديگه كميك نبايد بره رو سينما ! سينما بايد بياد سمت كميك...الان ريشه و منبع پولسازي هاليوود همين كميك هست
مطمن باشيد در اينده فيلماي كميكي بيشتر از الان ميشن
مثال زدم...ده سال پيش هر سال ٢ تا فيلم كميكي اكران ميشد
الان حدود ١٠ فيلم!(نزديك به ده)

با اين روش ممكنه كار به جايي بكشه كه تا صد سال يا بيشتر...اينده حداقل هشتاد درصد فيلماي سال كميكي باشن...

چون همش داره گسترده تَر و پولساز تَر ميشه!

و اين يه حقيقته كه الان فيلم خوب ساختن دليل أصلي موفقيت يك فيلم كميكي نيست

شما يه لحظه هاليوود رو بي مارول و استاروارز تجسم كن...چقدر بي پولي نسبت به الان!

مارول و استاروارز نبودن الان من زنده نبودم! :D
خب فرق هایی هم بین دنیا های سینمایی وجود داره، یکسری کمپانی مثل هاسبرو و سونی بدون هدف فیلم میسازن مثالش فیلم اختصاصی بامبلبی و ونوم. حتی متاسفانه وارنر هم همینجوره، اوج بیبرنامگی درش موج میزنه. درحالی که دیزنی و مارول استودیوز خیلی خوب دنیای سینماییشون رو پیاده سازی کردن.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#19 Captain Steve Lover 1396-02-14 16:39
ممنون استاد . مثل قسمت اول سوپرایز نداشت ولی خب خیلی تمیز و کامل بود...مثل همیشه.
یعنی راستش فقط درکس خیلی واسم عجیب بود .اینکه انسان بود و توسط موجود قدرتمندی مثل kronos زنده شد .
......
راستی جیمزگان داره از الان فیلم نامه قسمت سوم رو می‌نویسه .تایید کرد. گفته بودن خودش کارگردان و فیلمنامه نویسان ولی تایید شد الان شروع کرده به کار دگ
نقل قول کردن
S. Mahdi
#20 S. Mahdi 1396-02-14 20:08
خیلی عالی بود. با این دو قسمت واقعاً اطلاعاتم از اعضای Guardians of the galaxy بالا رفت. ببخشید آقای ترابی میشه لطفاً درمورد قضیه اینکه راکت راکون فهمیده که خاطراتش جعلی بوده یکم بیشتر توضیح بدید؟
ممنون :-)
نقل قول کردن
hassan91
#21 hassan91 1396-02-15 01:16
فک کنم نبیولا هم میتونست تو این لیست باشه، چون قدرت اونم یه جورایی خاصه، البته از تریلر محافظین کهکشان دو فهمیدم به گروه ملحق شده. (شاید هم اشتباه میکنم).
بیشتر اعضا سرگذشت جالبی دارند ( بهتر نیست به جای اریجین از کلمه سرگذشت استفاده کنید؟!) به خصوص ده نفر اول . آدم وسوسه میشه که کمیکهای محافظین کهکشان رو بخونه.
با تشکر از آقای ترابی.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#22 Nightwatcher 1396-02-15 12:38
همونطور که انتظار میرفت محافظان کهکشان مدرن (استارلرد گامورا گروت راکت درکس) جزو 10 تای اول هستن.
محافظان کهکشان مدرن به خاطر شخصیتهای جالب و فان از محبوبین بیشتری برخوردارند.
گرچه محافظان اوریجینال هم ابهت خاصی دارن.

در کل لذت بردم
ممنون بابت مقاله
خسته نباشید
نقل قول کردن
Sentry
#23 Sentry 1396-02-15 13:35
مقالتون عالی بود

ولی چرا Novaتو لیست نیست؟

یعنی نووا جزو بیست عضو برتر نیست؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید