20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول + لینك دانلود

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول

قطعا صحنه های نبرد هر فیلمی جزء مهم ترین بخش های فیلم هاست. خصوصا فیلم های کمیک بوکی . صحنه های اکشن ، جلوه های ویژه ی خوب ، مبارزات و.... نقش اساسی در بهتر شدن این نبردها دارند. در این مقاله با 20  صحنه برتر نبرد در فیلم های کمیک بوکی آشنا میشوید.

برای خواندن قسمت دوم مقاله به اینجا بروید.

مقالات زیر را هم بخوانید:

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

55 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت اول

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

55 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت دوم

 

20- نبرد «نایت آول» و «رورشاك» با «ازیمندیس»

فيلم watchemen

نام فیلم: Watchmen

كارگردان: زك اسنایدر

محصول سال: 2009

"نگهبانان" فیلمی است كه صحنه های اكشن دیدنی متعددي دارد. ضمن اینكه میدانیم نبردهای پایانی در فیلم های كمیك بوكی چقدر مهم هستند. در اینجا هم زك اسنایدر مخاطبش را نا امید نمیكند. در این سكانس میبینیم كه «رورشاك » همیشه  نقشه كش به همراه «نایت آول» آماده برای مبارزه با حریفی میشوند كه انگار  تمام ضربات آنها را از حفظ است !

لينك دانلود و تماشا

 

19- نبرد «مرد عنكبوتی» با «لیزارد»

نبرد مرد عنكبوتي - ليزارد

نام فیلم: The Amazing Spider-Man

كارگردان: مارك وب

محصول سال: 2012

با وجود آنكه سری فیلم های "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" بی ایراد نبوده اند ولی در كل صحنه های اكشن و مبارزات خوبی داشته اند. بدون شك بهترین آنها مربوط میشود به مبارزه مرد عنكبوتی با لیزارد در دبیرستان محل تحصیل  پیتر پاركر. در این صحنه «اندرو گارفیلد» غوغا میكند و با جست و خیز های فراوان، حركات باحال و  خلاقانه  و همچنین  متلك هایی كه بار لیزارد میكند كاملا یك مبارزه كلاسیك  اسپایدرمنی را در دنیای كمیك تداعی میكند. ضمن اینكه این مبارزه بسیار بسیار fun است (مخصوصا چون به صحنه بامزه «استن لی» ختم میشه!)

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز" (2012)

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت اول

 

18- نبرد بین «پسر جهنمی » و «نوآدا»

فيلم پسر جهنمي 2

نام فیلم: Hellboy II: The Golden Army

كارگردان: گیرمو دل تورو

محصول سال: 2008

دو فیلم تا به حال از روی كمیك های Hellboy ساخته شده كه هر دو آثاری قابل توجه بوده ولی متاسفانه كمتر مورد توجه قرار گرفته اند . در واقع سري فيلم هاي هل بوي بازیگران خوبی داشت ، فیلمنامه های قوی داشتند و كارگردانی «جیلرمو دل تورو» عالی بود. پس دیگه چی میخواهید؟ در فیلم دوم (كه از قسمت اول ضعیف تر و شلوغ تر است) با شخصیت خبیثی به نام «نوآدا» (Nuada) روبرو هستیم . او یك مبارز شرافتمند است و سبك خاصی در مبارزه دارد . این سبك خاص وقتی در برابر نوع منحصر به فرد مبارزه «پسر جهنمی» (با بازی بینظیر «ران پرلرمن» ) قرار میگیرد ، سكانسی جذاب خلق میكند كه دیدنش خالی از لطف نیست.

لينك دانلود و تماشا

 

17- نبرد «ایرون من» ، «كاپیتان آمریكا» و «ثور»

مبارزه انتقام جويان

نام فیلم: The Avengers

كارگردان: جاس ویدون

محصول سال: 2012

یكی از چیزهایی كه اغلب بین ابرقهرمانان كمیك بوكی میبینیم نبرد بین خود آنهاست! یعنی خیلی وقت ها سو تفاهمی بین ابرقهرمانان پیش می آید كه  باعث میشود برای مدتی كوتاه و به طور موقتی با هم بجنگند. این مسئله به بهترین شكل در فیلم "انتقام جویان" رخ میدهد و ما شاهد نبردی جالب بین Cap، ثور و مرد آهنی هستیم. این نبرد در ضمن به خوبی قدرت های آنها را به نمایش میگذارد (فعلا و تا قبل از اكران فيلم "بتمن بر عليه سوپرمن" اين بهترين نبرد بين ابرقهرمانان در سينماست)

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

فیلم های ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

 

16- نبرد بین «مردان ایكس» و روبات های «سنتینل»

مردان ايكس - سنتينل

نام فیلم: X-Men: Days of Future Past

كارگردان: برایان سینگر

محصول سال: 2014

نبرد آغازین فیلم "مردان ایكس: روزهای آینده و گذشته" آنقدر معركه و غیرمنتظره است كه ببیننده رو میخكوب میكنه! ما در این نبرد حماسی شاهد كشته شدن یك سری از شناخته شده ترین میوتانت های عالم سینمایی هستیم . همین موضوع لحن جدی فیلم را از ابتدا تثبیت میكند. برایان سینگر در ضمن به بهترین نحو ممكن نیروهای متنوع میوتانت ها را به تصویر میكشد ولی مهم ترین دستاورد او در این نبرد ارائه تصویری بینهایت ترسناك از روبات های شكارچی میوتانت یعنی «سنتینل» هاست. مطمئناً این نبرد را هرگز فراموش نخواهید كرد.

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مردان ايكس: روزهاي آينده و گذشته"

  

15-  نبرد «كینگزمن» با « غزال»

فيلم كينگزمن

نام فیلم: Kingsman: The Secret Service

كارگردان: میتو وان

محصول سال: 2014

میتو وان با فیلم «مردان ایكس: كلاس اول»  همينطور Kick-Ass نشان داد كارگردان بسیار خوش ذوق و خلاقی است. او در این فيلم هم چشم ها را خیره میكند. به خصوص با چند صحنه مبارزه بسیار عالی. از میان انها بهترین شان نبرد بین قهرمان داستان و دختری معلول است ملقب به «غزال»  كه به جای پاهای از دست داده اش از تیغ های برنده استفاده میكند!

لينك دانلود و تماشا

 

14- مبارزه «هالك» با «ابامینیشن»

عكس هالك

نام فیلم: The Incredible Hulk

كارگردان: لوئیز لتریرر

محصول سال: 2008

در فاز 1 فیلم های مارول معمولا شاهد نبردهای پایانی حماسی و ماندگار نبودیم. در این میان نبرد پایانی فیلم "هالك باورنكردنی" یك استثنا بزرگ است چون نبردی بین هالك و دشمن معروفش «ابامینیشن» به نمایش میگذارد كه طولانی، خشن و بسیار fun است. در ضمن هالك با نفس خودش نیز به نوعی درگیر میشود چون در پایان جلوی خودش را میگیرد تا حریفش را نكشد.

لينك دانلود و تماشا

 

13- نبرد «ولورین» با سربازان مهاجم

مبارزه ولورين

نام فیلم: X2: X-Men United

كارگردان: برایان سینگر

محصول سال: 2003

قطعا یكی از بهترین سكانس های تاریخ فیلم های كمیك بوكی را در قسمت دوم فیلم مردان ایكس شاهد هستیم. جایی كه ولورین در دفاع از كودكان و نوجوانان با سربازانی كه به مدرسه "اگزاویر" یورش آورده اند سر شاخ میشود و از چنگال های خودش استفاده میكند. لذتی وصف ناپذیر در دیدن تلاش های ولورین در حفظ جان میوتانت های بی پناه  وجود دارد. جمله ای هم كه او به یكی از سربازان میگوید به تاریخ پیوسته: "خونه رو اشتباهی اومدی ، رفیق" (You picked the wrong house, bub)

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

10 كميك بوك برتر ولورین (Wolverine) + لينك دانلود

  

12- نبرد «هیت گرل» با «مافیا »

فيلم kick ass

نام فیلم: Kick-Ass

كارگردان: میتو وان

محصول سال: 2010

فیلم «كیك اس» نكات جالب داشت و با قرار دادن دو نوجوان در محیطی خشن و فضایی واقع گرایانه توانست مخاطبین خاصی را جذب و حال و هوایی نو در ژانر سوپرهیرویی خلق كند. اما بدون شك بزرگترین شوك توسط شخصیتی به نام Hit Girl (با نقش آفرینی Chloe Moretz) به تماشاچی وارد ميشود. این دختر بددهن و دهن صاف كن (!) جنجال زیادی به پا كرد چون خیلی ها انتظارش رو نداشتند یك دختر كوچك در چنین نقشی ظاهر شود. به همین دلیل نبرد او با اعضای مافیا و خشونتی كه در مبارزه با آدم بزرگ ها به كار میبرد بسیار دیدنی آز آب درآمده.

لينك دانلود و تماشا

 

11-  نبرد «كوئیك سیلور» با «نگهبانان پنتاگون»

فيلم X-Men: Days of Future Past

نام فیلم: X-Men: Days of Future Past

كارگردان: برایان سینگر

محصول سال: 2014

وقتی «برایان سینگر» اعلام كرد میخواهد از كوئیك سیلور در فیلم "مردان ایكس" روزهای آینده و گذشته" استفاده كند خیلی از هواداران مارول ناراحت شدند چون قبل از او «جاس ویدون» گفته بود كه میخواهد از او در "اونجرز 2" استفاده  كند. خیلی با توجه به سابقه فاكس حدس میزدند كه نسخه مارول بهتر از نسخه فاكس خواهد بود ولی اشتباه میكردند! چون سینگر سكانسی بیاد ماندنی آفرید كه در آن كوئیك سیلور وارد حالت hyper mode میشود در حالیكه محیط اطرافش به حال اسلو موشن در امده. این سكانس خلاق در ضمن بسیار بامزه است و موسیقی جالبی هم آن را همراهی میكند و قطعا بهترین بخش فیلم است.

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

چرا "مردان ایكس: روزهای آینده و گذشته" یكی از بهترین فیلم های كميك بوكی است؟

باتشکر از همه ی کسانی که این مقاله رو خوندن....

 

نويسنده : محسن موسوی

ویرایشگر، تاييد كننده ، تكمیل كننده و اپلود كننده ویدئوهای این مقاله:

مهدی ترابی مهربانی

 

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

sobhani
+3 #1 sobhani 1394-04-24 20:31
خیلی ممنون بابت مقاله.
بی صبرانه منتظر قسمت دوم هستم.
راستش یه سری از فیلم هایی رو که در این مقاله بهشون اشاره شده بود رو ندیده بودم ولی از بین اینها مبارزه مرد عنکبوتی و لیزازد-کاپ و ایرون من و ثور-مبارزه پایانی فیلم هالک شگفت انگیز-کوئیک سیلور ایکس من خیلی خیلی جالب بودن.
این ایده که مبارزه ها رو به صورت کلیپ هم قرار دادید بسیار ایده عالی بود.
من فکر می کنم به احتمال زیاد مبارزه مردعنکبوتی و دکتر اختاپوس روی قطار و مبارزه پایانی دو فیلم اونجرز در قسمت های بعدی باشن.
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #2 M. goblin 1394-04-24 20:31
بزن به افتخارش!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
دوباره به افتخارش!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
عجب مقاله ای بودا!!!!
مطمئننا رتبه یک یا جنگ چیتاریه یا جنگ مردعنکبوتی و گرین گابلین یا با دک ام.
نبرد هالک و هالک باستر هم از یک تا چهارم میتونه باشه!!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+3 #3 Agent Marvel 1394-04-24 20:37
اصلا فوق العاده بود این مقاله.آقا محسن و آقا مهدی فدایی دارید! :lol:
واقعا تک تک این نبردها عالی بودند.ممنون که ویدیوها رو هم تو مقاله گنجاندید.
نبرد های سری ریمی خیلی عالی و خوش ساخت بود.به نظرم هر سه نبرد گرین گابلین و اسپایدرمن در خرابه،داک آک و اسپایدی بر روی قطار و نبرد دو به دوی نهایی اسپایدرمن 3 قطعا در لیست هستند.
نقل قول کردن
Banshee
+1 #4 Banshee 1394-04-24 20:42
ممنون بابت مقاله. یکی از ضروری ترین مقاله هایی بود که میبایست توی سایت قرار بگیره. یکی از خاصیت های فیلم های کمیک بوکی اینه که نبردهای بی نظیری دارن. همه ـشون. مثلا من به شخصه با تمام دل و جونم عاشق نبرد توی فیلم پسر جهنمی 2 هستم که توی مقاله هم بهش اشاره شد. ولی انصافا یه سری از نبردها رو اصلا دوست نداشتم که دیدم توی مقاله هم اومدن. یکیشون مرد عنکبوتی و لیزارد، اکس من و سنتینل ها و البته اونی که مربوط به کینگزمن بود. فیلم کینگزمن انصافا خیلی فان بود ولی در عین حال سرشار از خالی بندی بود. اصلا با این بخشش حال نکردم. ولی کلا فیلم خوبی بود. نبرد با سنتینل هم یه تیکه جالب داشت فقط. اونجایی که سنتینل ها همزمان با sunfire و ice man میجنگیدن و به یکیشون سرما و به دیگری گرما منتقل کردن و شکستشون دادن. اون تیکه عالی کارگردانی شده بود. بی نظیر و دلهره آور.
در کل ممنون بابت مقاله. به شدت حضورش توی همچین سایتی ضروری بود.
نقل قول کردن
blackspidey
+2 #5 blackspidey 1394-04-24 20:45
استاد فوووووووق العاده بود!!!!! 8)
Finally!!!
وای دمتون گرم ک نبرد هیتگرل با مافیا رو گذاشتید!!!حس میکردم ی چیزی از کیک اس هم ببینم تو این 20 تا!واقعا عالی بود!!!!ازون مقاله هاس!!!بزن ب افتخار استــــــــــــــــــــااااااااااادـــــــتـرـاـبـیـــــــــــــ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
نقل قول کردن
real spidey
+2 #6 real spidey 1394-04-24 20:46
عالی بود عالی آقا مهدی آقا محسن ترکوندین!! :lol: :D
بخش دومش حتما هر سه نبرد اسپایدی سم ریمی خواهند بود شک نکنید. ;-)
از گذاشتن ویدیو ها هم ممنون :lol: فدایی دارین شدیدن :D :D :lol:
نقل قول کردن
Artemis
+3 #7 Artemis 1394-04-24 20:54
عالی بود این مقاله،ممنون

نبرد کوییک سیلور و نبرد سه گانه ی کپ،ثور و ایرون من و همچنین چنگ سنتینل ها با ایکس من واقعا عالی بود

البته نبرد لوگان با سربازها هم خیلی خوب بود

احتمالا رتبه اول این لیست جنگ اسپایدی و داک اک باشه.

تو مقاله بعدی جنگ های اونجرز و جنگ های دیگه ی سری ریمی هم میتونن باشن

جنگ ثور و لوکی و باکی و کپ هم خب بود
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #8 Agent Marvel 1394-04-24 21:03
نقل قول:
احتمالا رتبه این لیست جنگ اسپایدی و داک اک باشه
شرط میبندی؟من میگم نبرد نهایی اسپایدرمن 3 :lol: ولی خدایی اول نباشه دوم میتونه باشه.
نقل قول کردن
batspider
+2 #9 batspider 1394-04-24 21:04
مقاله خیلی خوبی بود . من موندم چجوری تا قسمت 2 صبر کنم .
واقعا خسته نباشید آقای ترابی و آقای موسوی :-)

من با فیلم kings man که خیلی حال کردم .همه مبازره هاش قشنگ و باحال بود . مخصوصا اون آهنگ هایی که روی مبارزه ها نواخته می شد مبارزه رو بهتر می کرد
نقل قول کردن
batspider
+2 #10 batspider 1394-04-24 21:06
#10
بتمن و بین که مبارزه نبود فقط مشت میزدن تو پوز هم :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #11 Agent Marvel 1394-04-24 21:08
Edited
نقل قول کردن
Night.Wing
+2 #12 Night.Wing 1394-04-24 21:10
عالی بود همین
نقل قول کردن
Night.Wing
+2 #13 Night.Wing 1394-04-24 21:11
دوتا چیز:
1- یکی میشه یه توضیح کوچیک راجب فیلم kick assبه من بده؟
2- مگه کینگز من فیلم کامیک بوکیه؟!
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+2 #14 Mehrad Davaii 1394-04-24 21:14
دوستان عالی بود...خیلی ممنون
کوییک سیلور رو خیلی باهاش حال کردم!
راستی , 2 مبارزه ای که قطعا به بهترین ها تبدیل خواهند شد هنوز نیومدن!:
1- بتمن VS سوپرمن
2- کاپیتان آمریکا VS آیرونمن
بشدت منتظرشونم!
نقل قول کردن
Artemis
+2 #15 Artemis 1394-04-24 21:16
به نقل از Agent Marvel:
نقل قول:
احتمالا رتبه این لیست جنگ اسپایدی و داک اک باشه

شرط میبندی؟من میگم نبرد نهایی اسپایدرمن 3 :lol: ولی خدایی اول نباشه دوم میتونه باشه.
نه شرط نمیبندم :lol: احتمال 90 درصد یکی از این دوتا اوله
نقل قول کردن
blackspidey
+1 #16 blackspidey 1394-04-24 21:17
#13
هیچی از کیک اس برات اسپویل نمیکنم قسمت اولش واقن خوبه ولی قسمت دومشش خیلی ضعیفه...ارزش دیدن داره فانه
نقل قول کردن
arsalan-goblin
+1 #17 arsalan-goblin 1394-04-24 21:29
با وجود اینکه فیلمx men origins wolverine 2009 فیلم بدی بود ولی مبارزه آخر بین سیبرتوث و وولورین و ددپول میتونست در بین این لیست قرار بگیره

ولی در کل ممنون 8)
نقل قول کردن
mop
+2 #18 mop 1394-04-24 21:32
دستتون درد نکنه خیلی خوب بود
من که عاشق مبارزه‌ی کینگزمن شدم
نقل قول کردن
پرشین اسپایدی
+2 #19 پرشین اسپایدی 1394-04-24 21:56
انتخاب های خیلی خوبی بودن واقعا همشون جذاب و مورد نظر من هم بودن!

شخصیت رورشاخ جز شخصیت های خیلی خوب تو فیلم های کمیک بوکیه به نظرم حتی بازیگریش توانایی قرار گیری جز بهترین بازی ها رو داره مخصوصا سکانس پایانی و تقابلش با دکتر منهتن

همین طور واقعا از سبک اکشن متیو وان خوشم میاد به نظرم مبارزه تو کلیسا فیلم کینگزمن هم حق حظور داره تو این لیست مبارزه هیت گرل هم فوق العده بود ریتم تند مبارزات با آهنگای نامتعارف واقعا به دل میشینه!

شدیدا مشتاق و منتظر قسمت دومم تا ببینم چقدر هم نظر باشیم : )
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+2 #20 Amazing Spidey 1394-04-24 22:02
خیلی ممنون عالی الان زدم که فیلماشون دانلود شه
نقل قول کردن
parker
+2 #21 parker 1394-04-24 22:17
رتبه اول از نظر من باید نبرد پایانی آونجرز 2 و رتبه دوم هم باید مبارزه رو قطار تو مرد عنکبوتی 2 باشه.
(ولی صد در صد باید این مقاله آپدیت بشه چون BvS و جنگ داخلی هم نبرد ها ی خوبی خواهند داشت ولی مصمئنن هیچی به نبرد پایانی پارت 2 جنگ های بی نهایت نمی رسه.)
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #22 spidey 4ever 1394-04-24 22:45
عالی عالی عالی
بلازم از اون مقاله هایی که فقط و فقط میشه تو این سایت خوند
به نظرم میشد صحنه های مبارزه بلید 1 و 2 رو هم تو لیست میزاشتین
بازم مرسی
یه تجدید خاطره نوستالژیک داشتم با گزینه های مقاله
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #23 spidey 4ever 1394-04-24 22:48
راستی، من با خوندن این مقاله یه چیز مهم برام یاداوری شد
فیلم های دی سی خیلی از نظر مبارزات حماسی خیلی ضعیف هستن . اصلا صحنه اکشن ماندگار خیلی کم دارن
به ویژه فیلمای بتمن نولان
من الان هر چی دارم فکر میکنم میبینم فقط نبرد سوپرمن یا ژنرال زاد تو فیلم سوپرمن 2 حماسی بود
واقعا برای ظرفداران دی سی متاسفم
ایشالا فیلم bvs از این نظر کمی جران مافات کنه
نقل قول کردن
new goblin 2
+2 #24 new goblin 2 1394-04-24 22:50
خیلی هم عالی .می تونید به نبرد پایانی مردعنکبوتی ۳ هم اشاره کرد شاید فیلم بدی بود ولی نبرد جالبی بود.فیلم اونجرز ۲ هم که ندیدم(منتظرم اچ دی بیاد ببینم) ولی‌ قطعا نبرد هالک و آیرون من عالی بوده.مردعنکبوتی ۲ هم که قطعا باید جزو ۵ تای اول باشه نبرداش.نبرد کاپیتان با سرباز زمستان هم خوب بود.اگه سریال ها هم بود نبرد دردویل با فیسک تو قسمت اخر فصل اول سریال و نبردی که توی سریال فلش بین فلش مخالف و فلش و ارو و فایر استورم بود هم خوب بود.
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+2 #25 Mehrad Davaii 1394-04-24 22:55
به نقل از Persian-Spider:
راستی، من با خوندن این مقاله یه چیز مهم برام یاداوری شد
فیلم های دی سی خیلی از نظر مبارزات حماسی خیلی ضعیف هستن . اصلا صحنه اکشن ماندگار خیلی کم دارن
به ویژه فیلمای بتمن نولان
من الان هر چی دارم فکر میکنم میبینم فقط نبرد سوپرمن یا ژنرال زاد تو فیلم سوپرمن 2 حماسی بود
واقعا برای ظرفداران دی سی متاسفم
ایشالا فیلم bvs از این نظر کمی جران مافات کنه

آره کلا فیلم های نولان اکشن کمی داشت ولی میشه به مبارزه ی بتمن با بین اشاره کرد و همچنین صحنه ی مبارزه ی سوپرمن و ژنرال زاد تو Man of Steel هم خوب و حماسی بود...
نقل قول کردن
The Rock
+2 #26 The Rock 1394-04-24 23:22
وای این این مقاله عالی بود واقعا نیاز بود.
من با همه انتخابا حال کردم نبرد بین پسر جهنمی و نوآدا عالی بود فکر کنم اون نبرد رو قبلا دیدیم احتمالا ولی یادم نمیاد نبرد ثور و کاپ و آیرون من هم عالی بود
منتظر مقاله بعدی هستم
نقل قول کردن
batman-justice
+2 #27 batman-justice 1394-04-24 23:24
مقاله عالی بود بابت مقاله تشکر میکنم
به نظر من نبرد هالک و هالک باستر و سوپرمن و جنرال زاد و مرد عنکبوتی 3 جزو بهترین هاست
نظرتون راجبه مبارزه نهایی ماتریکس3 چیه خیلی دلچسب بود
نقل قول کردن
comic fan
+2 #28 comic fan 1394-04-24 23:46
تحلیل و بررسی تریلر فیلم جوخه انحتار
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Artemis
+2 #29 Artemis 1394-04-24 23:54
لینک دانلود کمیک های هفته:

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+2 #30 As Responsible As Spider-Man 1394-04-25 00:45
سلام.
خب راستش من نمیدونم که چی باید بگم.این مقاله یا بهتره بگیم سوپر مقاله من رو که خیلی غافل گیر کرد.
جا داره که در اول کار از این زحماتی که آقای ترابی و بقیه ی مدیران و کاربران سایت میکشن یه تشکر ویژه بکنم.
ببینید همونطور که آقا محسن هم اشاره ای داشتن قطعا یکی از مهم ترین قسمت های یک فیلم ابرقهرمانی و یا کمیک بوکی همین صحنه های نبرد هستن .حال این میتونه هم بین خود سوپرهیروها رخ بده وهم بین اونا و دشمناشون.این صحنه ها هستن که یک انسان رو به وجد میارن و حتی اونا رو برای قسمت های بعدی مشتاق میکنن.به طوری که اینا میتونن هم حماسی و جذاب باشن که به قول آقای ترابی آدم با یک بار دیدنشون هم خسته نشه و از طرفی دیگه میتونن خیلی بی مزه و به قول مغروف مسخره باشن.به شخصه از انتخاب های این مقاله خوشم اومد و این رو هم نباید فراموش کرد که این نبرد های از آخر به اول هستن و مطمینا باید در قسمت بعدی توقع بیشتری داشت.
فیلم واچمن با این که ایده های خوبی داشت ولی به نظرم اصلا به خوبی تمام کارگردانی نشده بود.با این وجود زک اسنایدر استاد خلق کردن صحنه های اکشن جذاب هستش و ما میتونیم لذت کامل رو از این نبرد ببریم.
با این که به شخصه تاکید میکنم که مردعنکبوتی شگفت انگیز 1 ی اکشن درست و حسابی نداشت ولی نبرد اسپایدی و مارمولک در دبیرستان خیلی خلاقانه درست شده بودن و این دلیل بر بازی فوق العاده اندروگارفیلد و اون جوک گفتن های پی در پی خودش در نبرد ها داره.ولی چیزی که من بار ها بهش اشاره کرده بودم این است که فیلم های مارک وب از یک نظر میشه گفت که بهتر از سه گانه ی ریمی هستن.(فقط در این یه نکته که الان میگم.)اون هم بازی اندرو در نقش پیتر و اسپایدی و از همه مهم تر غیر قابل پیش بینی بودن این عنکبوت در مقایسه با مردعنکبوتی قبلی هستش.به عنوان مثال مردعنکبوتی مارک با این که کتک های فراوانی از ویلین ها میخوره ولی همیشه ضرباتی غیرقابل پیش بینی میزد و این خود به کمیک ها وفادار بود.اما از اون طرف در سال 2002 و با اکران مردعنکبوتی یک دیدیم که اولین مشت اسپایدی به سمت گابلین سبز مهار و با لگدی محکم تر جواب داده میشه.
من سری پسر جهنمی رو دنبال نکردم ولی در کوچیکی ها ی خودم بسیار و بسیار آوازه های این شخصیت بابازیگری خارق العاده به گوشم رسیده و واقعا هم شایسته این رتبه رو داشت.
اصل مبارزه بین مردآهنی و پسر اودین هست ولی با آمدن کپ همه چیز تموم میشه و این استیو هستش که خودش رو باری دیگه به عنوان یه رییسی فداکار نشون میده.من که تا به حال مبارزه ای مثل این ندیدم.!
چیز قابل توجهی در این مبازره نیست ولی این برتری کامل روبات های سنتینل در برابر میوتانت ها در نوع خودش جالبه.
باز هم میتو وان و باز هم یه اکشن و خالی بندی دیگر!!!
راستش من اولین بار با دیدن قد و جثه ی رقیب هالک با خودم گفتم که معلومه که هالکو له میکن دیگه!!!ولی بعد از یه نبرد حماسی عالی قانع شدم که هالک یکی از قدرتمند ترین قهرمانان مارول است!!!
ولورینی فوق العاده با بازی محشر هیو و اکشنی عالی ولی برای من هنوز هم سواله که چرا ولورین برایان سینگر کاستوم معروف خودش رو نپوشید؟؟؟
دختری ریزه میزه و کار هایی بزرگ و باور نکردنی!!!
من این جور صحنه ها واقعا لذت میبرم و این همون کوییک سیلور مثال زدنی هستش.واقعا دیدنی خلق شدن!!!و به نظرم باید رتبه ی بهتر و بالاتری بهش تعلق داده میشد.
خب اینم دیدگاه من. من از همین الان پیش بینی میکنم که قسمت اول و دوم انتقام جویان و همینطور مبارزه داک اک و اسپایدی بر روی قطار رتبه ای برتر رو کسب خواهند کرد.
راستی با وجود عالی بودن این مقاله در بعضی از لینک ها مشکلاتی در دانلود بود که امیدوارم بر طرف بشه.
با تشکر فراوان...
نقل قول کردن
smm
+1 #31 smm 1394-04-25 00:45
به نقل از real spidey:
عالی بود عالی آقا مهدی آقا محسن ترکوندین!! :lol: :D
بخش دومش حتما هر سه نبرد اسپایدی سم ریمی خواهند بود شک نکنید. ;-)
از گذاشتن ویدیو ها هم ممنون :lol: فدایی دارین شدیدن :D :D :lol:

خواهش میکنم ، کار مهم رو آقای ترابی زحمتشو کشیدن
نقل قول کردن
Hossein sbn
+2 #32 Hossein sbn 1394-04-25 00:48
واقعا ممنون بابت مقاله؛ مخصوصا بابت این که لینک دانلود ویدیو ها رو گزاشتید.
حدس می زنم نبرد دکتر اختاپوس با مرد عنکبوتی رتبه اول باشه.
راستش یه نبرد دیگه ای هم بود که درست یادم نمی یاد ولی فکر کنم مال فیلم سوپرمن 2 بود،فکر کنم اونم تو لیست قرار بگیره.( هر چند بعید می دونم الان دیگه کسی از اون نبرد خوشش بیاد، آخه جلوه های ویژش مال ساله 1980هست، ولی در کل برای زمان خودش خوب بوده)
نقل قول کردن
Man of night
+2 #33 Man of night 1394-04-25 00:54
من مبارزات همه قهرمانان رو دیدم با حال بودند
هیت گرا اخرشه ها امیدوارم فیلم اختصاصی که قراره ازش بسازن هم بترکونه
در کل همه مبارزات به نوبه خودش خوب بود
فقط یه سوال این که گفتن فیلم اسنایدر مزخرف بوده و هست باید بگم یکی از فیلمای مورد علاقه هست نظر شخصیم هستا
یه سوال هم دارم اقای ترابی اگه لطف کنید جوابم رو بدید توی فیلمای کمیکی باید حتما مبارزه ای که قرار میدید بزنبزن باشه و یا تقابل هوش و ذکاوت..... مثلا مبارزه و یا بهتره بگم تقابل بین بتمن و جوکر توی فیلم دارک نایت اونجایی که دو تاشون توی زندان هستن هم ممکنه توی این لیست باشه
نقل قول کردن
MSK
+3 #34 MSK 1394-04-25 01:14
خیلی ممنون بابت مقاله وگذاشتن لینک های دانلود.
به نظرمن توقسمت بعدمبارزه مردعنکبوتی ودکتراختاپوس روی قطارومبارزه نهایی مردعنکبوتی 3هم جز لیست خواهدبود (کلامردعنکبوتی 3درکنارهمه ضعف هاش صحنه های مبارزه خیلی خوبی داشت.)
من ازمبارزه بین کاپ وباکی هم خیلی خوشم اومدواقعااکشن خوبی داشت.
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #35 Hossein sbn 1394-04-25 01:40
آقای ترابی می شه یک لطفی بکنید؟
اگه می شه لینک دانلود ویدیوی"نبرد ولورین با سربازان مهاجم"رو چک کنید.
با تشکر
نقل قول کردن
mtm
+1 #36 mtm 1394-04-25 01:48
به نقل از Hossein sbn:
آقای ترابی می شه یک لطفی بکنید؟
اگه می شه لینک دانلود ویدیوی"نبرد ولورین با سربازان مهاجم"رو چک کنید.
با تشکر


باشه
البته برای من مشکلی نداره ولی شاید مدیا فایر فکر کرده کل فیلم رو گزاشتیم لینکش رو مسدود کرده
سعی میکنم تو ترین بیت بزارمش
من الان برای ویدئوی kingsman اینکارو کردم.
الان لینک kingsman مشکلی داره؟
نقل قول کردن
young spider
+1 #37 young spider 1394-04-25 02:31
همشون عالی و مخصوصا کوئیک سیلور
نقل قول کردن
young spider
+1 #38 young spider 1394-04-25 02:35
من اومدم با چندتا چیز

TV spot جدید از انت من . حضور کامل فالکون.
کسی خواست بگه تا لینکشو براش بفرستم.( به قند شکن نیاز است)

عکسی جالب و جدید از دو فیلم بعدی دی سی. bvs و جوخه انتحار
8pic.ir/.../...

مفهوم و معنی جمله لکس لوتر در تریلر bvs معلوم شد.
8pic.ir/.../...
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+1 #39 As Responsible As Spider-Man 1394-04-25 02:37
به نقل از young spider:
من اومدم با چندتا چیز

TV spot جدید از انت من . حضور کامل فالکون.
کسی خواست بگه تا لینکشو براش بفرستم.( به قند شکن نیاز است)

عکسی جالب و جدید از دو فیلم بعدی دی سی. bvs و جوخه انتحار
uupload.ir/.../hutu_15_-_1_(۴).jpg

مفهوم و معنی جمله لکس لوتر در تریلر bvs معلوم شد.
uupload.ir/.../04vm_15_-_1_(۱).jpg

علیرضا من میخوام!!!
نقل قول کردن
young spider
+1 #40 young spider 1394-04-25 02:40
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
به نقل از young spider:
من اومدم با چندتا چیز

TV spot جدید از انت من . حضور کامل فالکون.
کسی خواست بگه تا لینکشو براش بفرستم.( به قند شکن نیاز است)

عکسی جالب و جدید از دو فیلم بعدی دی سی. bvs و جوخه انتحار
uupload.ir/.../hutu_15_-_1_(۴).jpg

مفهوم و معنی جمله لکس لوتر در تریلر bvs معلوم شد.
uupload.ir/.../04vm_15_-_1_(۱).jpg

علیرضا من میخوام!!!


چشم. جیمیل بده تا بفرستم.

لطفا منو با اسم صدا نکنید. همون یانگ اسپایدر یا اسپایدی یا یانگی خوبه. دوست ندارم کسی زیاد اسممو بدونه. لطفا. چون تو مدرسه و محله زیاد اذیت میکنن. مثلا بعضیا میکن برو بچه هنوز اسپایدرمن دوست داره. هر چی براشون توضیح میدم ، بدتر میشه.
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
#41 As Responsible As Spider-Man 1394-04-25 02:41
به نقل از young spider:
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
به نقل از young spider:
من اومدم با چندتا چیز

TV spot جدید از انت من . حضور کامل فالکون.
کسی خواست بگه تا لینکشو براش بفرستم.( به قند شکن نیاز است)

عکسی جالب و جدید از دو فیلم بعدی دی سی. bvs و جوخه انتحار
uupload.ir/.../hutu_15_-_1_(۴).jpg

مفهوم و معنی جمله لکس لوتر در تریلر bvs معلوم شد.
uupload.ir/.../04vm_15_-_1_(۱).jpg

علیرضا من میخوام!!!


چشم. جیمیل بده تا بفرستم.

لطفا منو با سم صدا نکنید. همون یانگ اسپایدر یا اسپایدی یا یانگی خوبه. دوست ندارم کسی زیاد اسممو بدونه. لطفا


دستت درد نکنه!!!
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
#42 As Responsible As Spider-Man 1394-04-25 02:43
#40:
اون هم بروی چشم.!!!راستی آقای ترابی وعده یه مقاله با نام چرا مردعنکبوتی رو دوست داریم قراره برامون بنویسه.امیدوارم تو هم مثل من جواب خیلی از سوال هات رو بگیری!!!
نقل قول کردن
young spider
#43 young spider 1394-04-25 02:45
فرستادم.
نقل قول کردن
Hossein sbn
#44 Hossein sbn 1394-04-25 03:02
#36
من که نمی تونم بگم...آخه الان لینکش رو درست کردید!
( کلا این کامنتو گذاشتم تا فکر نکنید به کامنت تون بی اعتنایی کردم.چون کامنت تون رو دیر دیدم جواب نداده بودم.)
نقل قول کردن
Night.Wing
-1 #45 Night.Wing 1394-04-25 03:34
به نقل از young spider:
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
به نقل از young spider:
من اومدم با چندتا چیز

TV spot جدید از انت من . حضور کامل فالکون.
کسی خواست بگه تا لینکشو براش بفرستم.( به قند شکن نیاز است)

عکسی جالب و جدید از دو فیلم بعدی دی سی. bvs و جوخه انتحار
uupload.ir/.../hutu_15_-_1_(۴).jpg

مفهوم و معنی جمله لکس لوتر در تریلر bvs معلوم شد.
uupload.ir/.../04vm_15_-_1_(۱).jpg

علیرضا من میخوام!!!


چشم. جیمیل بده تا بفرستم.

لطفا منو با اسم صدا نکنید. همون یانگ اسپایدر یا اسپایدی یا یانگی خوبه. دوست ندارم کسی زیاد اسممو بدونه. لطفا. چون تو مدرسه و محله زیاد اذیت میکنن. مثلا بعضیا میکن برو بچه هنوز اسپایدرمن دوست داره. هر چی براشون توضیح میدم ، بدتر میشه.


خب دوست عزیز الان با یه علیرضا گفتن کل هویتت که رو نشد. بعد دوست عزیز از طرز رفتارت معلومه که خودت اول از همون افراد بودیااااااااااا اا!(قصد توهین نداشتم فقط یه حدس بود). بعدشم شما به اونا بگی یه نیگا به اینجا بندازن میفهمن همه دارن هنوز اسپایدرمن میبینن نه فقط شما!
نقل قول کردن
Night.Wing
#46 Night.Wing 1394-04-25 04:22
یه سوال از مدیران سایت که فک کنم قبلا پرسیده شده باشه ولی من تازه اومدم هنوز برام سواله:
نقل قول کردن
mtm
#47 mtm 1394-04-25 04:35
دو تا لینک مدیا فایر که تو این مقاله بود و کار نمیکرد، اصلاح شد
نقل قول کردن
AMIN
#48 AMIN 1394-04-25 04:44
خوب بود.
نقل قول کردن
A god name sparkles
#49 A god name sparkles 1394-04-25 04:48
آقاي young spider چند بار بايد بگم!؟!؟!؟

از سايت هاي ديگه كپي نكنيد!!!!

شما مطمئن باشيد هر سايتي بريد من چك كردم! (براي مثال:خبر هاي بالا براي سايت ز**جي بود)

واقعاً از شما انتظار نداشتم... :-|
نقل قول کردن
habib hasanpor
#50 habib hasanpor 1394-04-25 04:56
مقاله جالبی بودش...
ممنون بخاطر مقاله....


فک کنم نبرد اول هم بین اسپایدی و الکترو در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 باشه....
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
#51 Mobin Varasteh 1394-04-25 05:39
به نقل از young spider:
من اومدم با چندتا چیز

TV spot جدید از انت من . حضور کامل فالکون.
کسی خواست بگه تا لینکشو براش بفرستم.( به قند شکن نیاز است)

عکسی جالب و جدید از دو فیلم بعدی دی سی. bvs و جوخه انتحار
8pic.ir/.../...

مفهوم و معنی جمله لکس لوتر در تریلر bvs معلوم شد.
8pic.ir/.../...

یانگی جون
نقل قول کردن
Mobin Varasteh
+1 #52 Mobin Varasteh 1394-04-25 05:42
مقاله هم که جایه حرف نداره عالی بود اقا حسین و اقای ترابی
مبارزه اول که بی شک مبارزه اسپایدی و داک اک و همچنین دومی نبرد بین ونوم و سندمن و اسپایدی تو اسپایدی 3
اگه هم که نبردی داشته باشن به نظرم احتمالش زیاده که برای بتمن و واندروومن و سوپرمن قرار بگیره توی top 3
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #53 Bad joke 1394-04-25 09:46
یه مقاله عالی با کلیپ های عالی تر واقعا که صحنه های اکشن یا بهتر برای مقاله مبارزه مهم ترین بخش یه فیلم کمیک هستند واقعا مهم ترین
حالا لیست را نگاه کنید هر کدومش یا مهم ترین بخش فیلم هستند یا ماندگار شدن یا مثل صحنه ولویرین با اینکه عالی است ماندگار شده لی یه کار دیگه هم میکنه شخصیت ولویرین را بی دیالوگ نشون میده وبرای بار اول اون حیوون رام نشده را بیرون میکشه
یا تو فیلم اونجرز برای بار اول دو ابرقهرمان با هم مبارزه میکنن
طراحی کارگردانی صحنه اکشن جلو ه های ویژه ایده استفاده هر کدوم یه مثال هستند یه راهنما که چطور یه صحنه اکشن ساخت

حالا میگم قسمت اول را دیدیدمنتظر قسمت بعدی باشید اون صحنه ا میخکوبتون میکنه
نقل قول کردن
young spider
#54 young spider 1394-04-25 12:18
به نقل از A god name sparkles:
آقاي young spider چند بار بايد بگم!؟!؟!؟

از سايت هاي ديگه كپي نكنيد!!!!

شما مطمئن باشيد هر سايتي بريد من چك كردم! (براي مثال:خبر هاي بالا براي سايت ز**جي بود)

واقعا عذر می خوام. دیگه تکرار نمیشه. ببخشید. دیدم کسی نذاشته من گذاشتم.
واقعاً از شما انتظار نداشتم... :-|


ببخشید. عذر میخوام. دیگه تکرار نمیشه.
نقل قول کردن
young spider
#55 young spider 1394-04-25 12:35
خبر داغ داغ: انتشار کمیک جدیدی از بازی معروف street fighter

8pic.ir/.../...

این کمیک جدید با نویسندگی« سیو کن جونک» که قبلا کمیک ابر مبارزه خیابانی را نوشته بود ، چاپ میشود. « ادوین هوانگ» و « جو نگ» با همکاری یکدیگر ، طراحی این کمیک را به دست گرفته اند.
خب قراره این کمیک از اواسط ماه دسامبر عرضه شود و تا دسامبر سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت.
مشتاق این کمیک هستم.
در ضمن ماه بعد قراره بازی جدیدی از مبارزه خیابانی بیاد که هواداران، خیلی خیلی مشتاق هستند.
نقل قول کردن
young spider
#56 young spider 1394-04-25 12:41
اقا آصفی این خبر که کپی برداری نبود.
نقل قول کردن
Agent spidey
#57 Agent spidey 1394-04-25 13:23
بعد از یه هفته برگشتم منفجر شدم این همه خبر رو چه جوری بخونم؟
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #58 Amazing Spidey 1394-04-25 14:29
الان چندتاشونو دیدم واقعا عالی بودن . بیشترشونم فیلماشونو دارم و دیدم ولی باز دانلود کردم چون ارزش دیدن داره .
به نظرم هرچند امیزینگ 2 فیلم خوبی نبود (ولی من خیلی دوستش دارم ) ولی نبردش با الکترو خیلی عالی بود فکر کنم هرکی هم از سری امیزینگ بدش بیاد ولی از این نبرد خوشش میاد . به نظرم این نبرد باید تو این مقاله باشه .
چون واقعا این نبرد فوق العاده بود
نقل قول کردن
C-man
#59 C-man 1394-04-25 15:25
دوتا از نبرد ها خیلی باحال بود....
1-نبرد بین کپ و آیرون من و ثور
2-جنگ مردعنکبوتی و لیزاد
بیشتر از هزار بار این دوتا سکانس رو دیدم :roll:
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #60 SLH Hero 1394-04-25 17:20
مقاله فوق العاده بود. عاشق تمام مبارزه ها شدم!

ولی نمیدونم قراره تو قسمت دوّم مقاله چی باشه... اکثر صحنه های خوب تو این مقاله بودن (به غیر از مبارزه های تریلوژی Dark Knight و سری قدیمی سوپرمن با تریلوژی اسپایدرمن ریمی).البتّه میدونم که اوّلین مبارزه صد در صد مبارزه مردعنکبوتی با دکتر اختاپوسه.
نقل قول کردن
MohammadThanos
+1 #61 MohammadThanos 1394-04-25 21:54
یکی دیگه هم punisher علیه یک روسیه
نقل قول کردن
Man of night
#62 Man of night 1394-04-26 00:15
اقای ترابی ممنون میشم جواب کامنت شماره #33 رو بدید؟
نقل قول کردن
Mr Monster
#63 Mr Monster 1394-12-15 17:41
هی پسرا به نظر شما کلاسوس تو فیلم مردان ایکس زیادی کتک نمی خوره؟ :sad:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید