15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

15 دفعه ای که نزدیک بود بازیگران از نقش های ابرقهرمانی کنار بکشند!

اینها صحنه هایی هستند که اونقدر بازیگران نقش های ابرقهرمانی را تحت فشار قرار دادند که نزدیک بود بیخیال فیلم بشوند!

مقدمه: فیلم های ابرقهرمانی برای بازیگران و سازندگان اونا خیلی زحمت و مشقت دارند. اونا باید سختی های زیادی بکشند و در مکان های مختلفی تن به فیلمبرداری بدهند یا مثلا روزی 12 ساعت سر صحنه حاضر باشند و خودشون رو آماده فیلمبرداری های مجدد (reshoots) کنند، یا لباس های تنگ و ناراحت کننده بپوشند، یا مثلا سیم بهشون وصل بشه و تو هوا معلق بمونند (!) و یا اینکه برخی از صحنه های بدلکاری رو خودشون انجام بدهند که ممکنه خیلی هم خطرناک باشه. ضمن اینکه آماده سازی صحنه و دکور اونقدر وقت میبره که گاهی اوقات بازیگران باید سعی کنند در همون برداشت اول دیالوگ خودشون رو درست ادا کنند و اگر اشتباه کنند باید دوباره همه چیز از نو آماده بشه. به علاوه،  گاهی پیش اومده که بین کارگردان و بازیگران یا بین خود بازیگران اختلافاتی به وجود آمده باشه بنابراین خیلی از بازیگران هستند که از حضور در این جور فیلم ها امتناع میکنند چون میدونند چه مشقاتی انتظارشون رو میکشه. خیلی ها هم به خاطر همین مسائل  تهدید کرده اند که از نقش خود کناره گیری میکنند! در این مقاله به 15 موردی که باعث شد بازیگران فیلم های ابرقهرمانی حسابی شاکی بشوند و بخواهند ول کنند و بروند، اشاره میشه!

 

15- کریستن ریتر – "جسیکا جونز"

کریستن ریتر – جسیکا جونز

سریال تحسین شده "جسیکا جونز" را میتوان سیاه ترین و دارک ترین اثری دانست که مارول تا به حال در دنیای سینما یا تلویزیون ساخته . تم های عمیق و پیچیده ای همچون آسیب  و فشارهای روحی/روانی و وقایع کثیف و خشنی در این سریال بودند که باعث شدند شخصیت «جسیکا جونز» شکل بگیره. این صحنه ها گاهی اونقدر تلخ و تکان دهنده بودند که ما به عنوان تماشاچی طاقت دیدن آنها را نداشتیم! گفته میشه صحنه های انتهایی فصل 1 که مربوط به دشمن جسیکا جونز (کیل گریو) میشد و در آن جسیکا در خانه کودکی خودش گیر کرده بود و مجبور شد تا اون خاطرات تلخ و همچنین مرگ تراژیک اعضای خانواده اش رو دوباره مرور کنه برای بازیگر نقش جسیکا جونز یعنی « کریستن ریتر» خیلی سخت بوده. میگن این صحنه های تاریک و سیاه اونقدر براش سخت بوده که چیزی نمونده بود کلا بیخیال این نقش بشه و برای فصل دوم برنگرده!

 

14- جیم کری – "کیک اَس 2"

 جیم کری – کیک اس 2

قسمت اول "کیک – اس" که براساس کمیک های خلق شده توسط «مارک میلار» و «جان رومیتا جونیور» ساخته شد بسیار خوب و موفق بود ولی قسمت دومش چنگی به دل نزد. البته جای شکرش باقیه که در قسمت دوم ما به جای «نیکلاس کیج» از حضور بازیگر شگفت انگیزی به نام «جیم کری» بهره مند بودیم که نقش Stars and Stripes را بازی میکرد که یک خلافکار اصلاح شده بود که میخواست با جرم و جنایت مبارزه کنه. اون موقعی که داشتند فیلم رو میساختند یک حادثه تیراندازی در آمریکا رخ داد. به همین دلیل برای جیم کری خیلی سخت بود که برخی صحنه های خشن این فیلم را بازی کنه. تهدید کرد که میخواد نقشش رو رها کنه ولی نویسنده ها گفتند شخصیتش رو طوری تغییر میدن که انگار اصلا دوست نداره از تفنگ استفاده کنه. ولی حتی پس از اکران این فیلم، جیم کری ازش حمایت نکرد و اعلام کرد که دیگه در همچین فیلم های خشنی حضور پیدا نخواهد کرد.

 

13- مایکل کیتون – "بتمن"

مایکل کیتون – بتمن

«مایکل کیتون» را الان به عنوان برترین  بازیگر تاریخ فیلم های بتمن میشناسیم ولی اولش اینطوری نبود. چون وقتی اعلام شد «تیم برتون» قراره از او به عنوان نقش اصلی فیلم خودش استفاده کنه خیلی ها بهش انتقاد کردند. چون این اولین فیلم بلند سینمایی بتمن بود و خیلی ها نسبت بهش حساس بودند. ضمن اینکه تا قبل از این فیلم مایکل کیتون رو به عنوان یک بازیگر نقش های کمدی میشناختن و هواداران بتمن نمیدونستند که آیا میتونه از پس کاریزمای نقش بروس وین و و اون حس و حال دارک نقش بتمن بربیاد یا نه. تا اینکه فیلم اکران شد و خیالمون راحت شد و همه از نقش آفرینی کیتون تعریف کردند. منتهی هنگام فیلمبرداری، او با لباس بتمن مشکل داشت. یعنی خیلی براش ناراحت کننده و سخت بود که این لباس رو تنش کنه. میگن در سکانسی که داشت جوکر را در کارخانه مواد شیمیایی تعقیب میکرد براش خیلی سخت بود که سرش رو بچرخونه. یعنی برای این کار باید تمام سینه اش رو میچرخاند! به همین دلیل بارها سرش با میله هایی که سر صحنه بودند برخورد کرد و میخواست بیخیال فیلم بشه و بذاره بره!

 

12- جسیکا آلبا – "چهار شگفت انگیز"

جسیکا البا

در همان سالی که «جسیکا آلبا» در فیلم کمیک بوکی "شهر گناه" مطرح شد، در فیلم "چهار شگفت انگیز" هم ظاهر شد (در کنار «کریس اوانز» که نقش «هیومن تورچ » را بازی کرد) . متاسفانه این فیلم با استقبال گرمی مواجه نشد و منتقدین بهش لقب فیلمی که تک بعدیه و حفره های داستانی و بازی های بدی داره، دادند. اون مورد آخر مساله باعث شد به خانم آلبا بر بخوره! (ایشون خودش اعتراف کرده که از بچه گی نسبت به انتقاد حساسیت داشته). ضمن اینکه باور داشت ضعف فیلمنامه باعث شده تا بازی او بد به نظر بیاد. به علاوه  در صحنه هایی که به طور مشترک با بازیگر نقش «رید ریچاردز» (یوان گریفید) حس میکرد دیالوگ های خوبی بهش اختصاص پیدا نکرده . در حالی که اعتقاد داشت او هم در فیلم یک دانشمنده و باید با دیالوگ های خودش بتونه هوشش رو نشون بده . بنابراین خودش شروع کرد به اضافه کردن برخی از جملات به فیلمنامه. این مساله خشم فیلمنامه نویس یعنی «جان آگوست» را برانگیخت و باعث شد تا جر و بحث شدیدی بین اونا در بگیره.

 

11- اندرو گارفیلد - "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

اندرو گارفیلد

«اندرو گارفیلد» وقتی برای نقش «پیتر پارکر/اسپایدرمن» در فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" انتخاب شد در همان حضور اولش در جشنواره کمیک کان و با اون حرکت فوق العاده و سخنرانی عالی خودش (که در اینجا میتونید اون رو ببینید) ثابت کرد که چقدر این نقش رو دوست داره. او حتی سر خیلی مسائل و مشکلات در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" با سونی و مدیرانش درگیر شد که به همین دلیل هم گفتند از قسمت سوم که البته هرگز ساخته نشد، اخراج شده (خبرش اینجاست). با این حال او سر صحنه فیلمبرداری یک مشکل بزرگ داشت که اونم این بود که وقتی باید بهش سیم وصل میشد تا در هوا آویزان بمونه دچار سردرد و حالت تهوع میشد. بارها هم از این مساله شکایت داشت و سازندگان فیلم مجبور میشدند که او را پایین بیاورند تا کمی حالش بهتر بشه. این مساله باعث میشد تا فیلمبرداری این صحنه ها طولانی بشه و خیلی هم به اندرو فشار بیاد.

 

10- بِن اَفلک – "بتمن علیه سوپرمن"

 بن افلک – بتمن علیه سوپرمن

وقتی که شنیده شد «بن افلک» بتمن دنیای سینمایی دی سی شده خیلی ها واکنش بدی رو نشون دادند. ولی بن افلک ثابت کرد که اشتباه میکنند. او در هر صحنه ای که بود حضور خودش رو بر دیگران دیکته میکرد. از لاس زدن با «دایانا» بگیر تا مقابله با دشمنانش در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" یا رویارویی با «ددشات» در "جوخه انتحار" . البته نقش آفرینی او در فیلم "جاستیس لیگ" خیلی افت کرد و حرف و حدیث هایی که به وجود آمده احتمالا به معنای این باشد که دیگر او را در نقش بتمن نخواهیم دید. در هر حال گفته میشه که آقای بن افلک از فن آوری "موشن کپچر» متنفره (همونی که کلی توپ رنگی به بازیگر وصل میکنند و بعدش حرکات بازیگر توسط رایانه ضبط میشه تا بعدا صحنه های ساخته شده توسط رایانه یا همون CGI بهشون اضافه بشه) . در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" افلک باید یک لباس زرهی بر تن میکرد که احتیاج به CGI داشت و این فرآیند اونقدر برای بن افلک عذاب آور بوده که بارها تهدید کرده صحنه فیلمبرداری رو ترک میکنه!

 

9- میشل فایفر – "بازگشت بتمن"

میشل فایفر

«میشل فایفر» کبیر از شخصیت «زن گربه ای» در فیلم "بازگشت بتمن" تیم برتون یک اسطوره ساخت و باز هم ثابت کرد که در فیلم های بتمن اکثر اوقات شخصیت های خبیث از قهرمان داستان جذاب تر میشوند. او برای ایفای هرچه بهتر این نقش هنر های رزمی مانند کیک بوکسینگ یاد گرفت و تمامی صحنات مربوط به او بدون استفاده از بدلکار فیلمبرداری شدند. و اینگونه او به یکی از نقاط قوت و همچنین جذابیت های این فیلم تبدیل شد. منتهی ایشون با لباس زن گربه ای که از جنس لاتکس ساخته شده بود خیلی مشکل داشت . میگن ساعت ها طول میکشیده تا بتونه تنش بکنه این لباس رو. نفس کشیدن در آن هم بسیار سخت بوده. همچنین باید کلی بهش پودر بچه میزدن تا وقتی لباس رو از تنش در میارن بهش نچسبه! همین باعث شد تا ساعتها نتونه دستشویی بره و چند بار هم از حال رفت! بنابراین شرط گذاشت که فقط حاضره هر روز به طور محدودی لباس رو بپوشه و گرنه ....!

 

8- هوگو ویوینگ – "کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو"

 هوگو ویوینگ – کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو

به جرئت میشه گفت سه گانه کاپیتان آمریکا یکی از موفق ترین و برترین موفق ترین سه گانه جهان سینمایی کمیک می باشد. هر قسمت از قسمت قبلی بهتر و بدون هیچ شکست یک سه گانه منحصر به فرد را شاهد بودیم. قسمت اول آن در سال 2011 اکران شد و همانطور که میدانید ویلین داستان بزرگترین دشمن کاپیتان آمریکا یعنی رد اسکال بود. رد اسکال از دشمنان دیرینه کاپیتان آمریکاست که عمیق ترین دشمنی رو باهاش داشته. رد اسکال فیلم خیلی خوب بود و در فیلم به لطف تغییر و دستکاری در اریجین او یک شخصیت خاص که داستان فیلم را تقویت می کند را نظاره کردیم.  نقش رد اسکال را « هوگو ویوینگ» بازی کرد که در فرنچایزهای بزرگی همچون "ارباب حلقه ها" و "ماتریکس" بازی کرده بود و در این فیلم هم عالی بود. منتهی برای این نقش مجبور بود کلی گریم سخت رو روی صورت خودش تحمل کنه. به همین دلیل بارها وسوسه شد که این نقش رو ول کنه ولی مارول متقاعدش کرد که بمونه. اما بعد از این فیلم بود که ویوینگ اعلام کرد که دیگه در فیلم های پرهزینه بازی نخواهد کرد!

 

7- میکی رورک – "مرد آهنی 2"

میکی رورک

«میکی رورک» بازیگر بزرگیه. خوشم میاد همیشه رک و پوست کنده حرفش رو میزنه و با کسی تعارف نداره. مخصوصا وقتی عصبانی بشه. متاسفانه ایشون در "آیرون من 2 " با مارول به مشکل برخورد کرد. او نقش خبیث داستان یعنی «ویپلش» رو بازی میکرد. خداییش هم خبیث ماندگاری از آب درنیامد. میکی رورک حین فیلمبرداری بارها شکایت داشت که شخصیتش عمق لازم رو نداره و بر سر مسائل مربوط به فیلمنامه بارها نزدیک بود دعوا راه بندازه و بذاره بره ولی راضی شد که بمونه. اما بعد از اکران فیلم، رورک لب به شکایت گشود و گفت که بهش قول داده بودند کاراکترش لایه های زیادی خواهد داشت ولی گروه تدوین اکثر صحنه هایش را حذف کردند و باعث شدند یک ویلن کلیشه ای بشه و پیچیدگی های شخصیتی خودش رو از دست بده. رورک بیخیال مارول نمیشه و بارها و بارها نارضایتی خودش رو بروز داده.

 

6- جیمی الکساندر – "ثور : دنیای تاریک"

 جیمی الکساندر – ثور : دنیای تاریک

خانم «جیمی الکساندر» بازیگر نقش «سیف» در سری فیلم های مارول است که در ماه سپتامبر سال 2012 و در حین فیلم "ثور: دنیای تاریک" دچار حادثه شد. جالبه که اون موقع مشغول فیلمبرداری نبود و وقتی داشت در یک روز بارانی روی پلکانی فلزی راه میرفت زمین خورد و به شدت آسیب دید. خودش گفته ساعت 5 صبح بود و هوا تاریک بود و زمین هم لغزنده بوده. در پی این حادثه شانه اش در رفت ، 11 مهره کمرش آسیب دید و ماهیچه‌های لوزی شکل یا عضلات رومبوئید پشتش پاره شدند. گفته میشه آسیبش اونقدر شدید بود که ماه ها داشت استراحت میکرد و احتمال اینکه نتونه این نقش رو ادامه بده هم وجود داشت. واقعا شانس آورد که زنده موند.

 

5- تامی لی جونز – "بتمن برای همیشه"

تامی لی جونز

دو خبیث فیلم "بتمن برای همیشه" که سال 1995 اکران شد، دو چهره (با بازی «تامی لی جونز») و ریدلر (با بازی «جیم کری») بودند. اونا با هم متحد شده بودند تا بتمن را نابود کنند ولی انگار در پشت صحنه داشتند با خودشون میجنگیدند! جیم کری در یکی از مصاحبه های اخیر خودش فاش کرده که جونز در اولین ملاقاتشون بهش گفته: "من ازت متنفرم. واقعا ازت خوشم نمیاد". خود جونز هم همیشه گفته از دلقک بازی و لودگی کری بیزاره. جیم کری گفته شاید به این خاطر ازش متنفره چون فیلم Cobb او ناموفق بود (این فیلم همزمان با فیلم پرفروش کری یعنی "خنگ و خنگ تر" اکران شد). بنابراین جونز هنوز ازش کینه داره. درسته اونا در بتمن برای همیشه شیمی خوبی با هم دارند ولی در پشت صحنه با هم قهر بودند! گفته میشه تامی لی جونز بارها تهدید کرد که اگه جلوی جیم کری را نگیرند ول میکنه و میره!

 

4- متیو گود - "واچمِن"

واچمن

«متیو گود» نقش مهم «ازیماندیاس» را در فیلم "واچمن" ساخته زک اسنایدر بازی کرد. ابتدا قرار ود یک بازیگر دیگری این نقش رو بازی کنه ولی در هر حال نقش به متیو گود رسید. هواداران از این قضیه راضی نبودند و او را برای چنین نقشی مناسب نمیدانستند. خود آقای گود هم چند بار در اینترنت با آنها درگیری پیدا کرد. این مساله روی نحوه بازی و همچنین ادای دیالوگ هایش در این فیلم تاثیر بدی گذاشت . مثلا در اون صحنه هایی که باید درباره سرنوشت بشریت تصمیم میگرفت فکر میکرد که نمیتونه خوب بازی کنه چون حس میکرد هواداران هرگز او را در این نقش قبول نخواهند کرد! بنابراین چیزی نمونده بود که از فیلم کناره گیری کنه.

 

3- شارلیز ترون – "ایان فلاکس"

شارلیز ترون

"ایان فلاکس" (Æon Flux) نام فیلم ابرقهرمانی است که از روی انیمه مشهور و تحسین شده ای به همین نام در سال 2005 ساخته شده و راستش رو بخواهید به موفقیت خاصی دست نیافت؛ نه در گیشه و در نزد منتقدین. اما شاید جنجالی ترین خبر مربوط به این فیلم مربوط به زمانی میشود که بازیگر اصلی آن یعنی «شارلیز ترون» در حالی که فقط 10 روز از فیلمبرداری گذشته بود دچار یک جراحت شدید شد. یعنی وقتی داشت یک صحنه بدلکاری را خودش اجرا میکرد و داشت پشتک میزد ناگهان روی گردنش فرود آمد! ترون را به بیمارستان منتقل کردند و معلوم شد که دیسک کمر گرفته و برای مدتی نمیتواند به خوبی حرکت کند. دکترها میگفتند که بهتره برای مدتی کار نکند ولی او بعد از چند هفته فیزیوتراپی سر کارش برگشت. از اون موقع به بعد هم دیگه هرگز خودش بدل کاری اجرا نکرد و اجازه میده حرفه ای ها این کار رو بکنند!

 

2- مایکل چکلیس – "چهار شگفت انگیز"

مایکل چکلیس – چهار شگفت انگیز

درسته که فیلم "چهار شگفت انگیز " چنگی به دل نزد ولی واقعا باید اعتراف کرد که دو بازیگر خیلی خوب داشت که برای نقش های خود بسیار مناسب بودند: یکی «کریس اوانز» در نقش «هیومن تورچ» و دیگری «مایکل چکلیس» در نقش «بن گریم» ملقب به «ثینگ» . اما لباسی که بر تن آقای چکلیس بود از جنس فوم (foam) بود و وقتی درونش قرار میگرفت بسیار به شدت گرمش میشد. بنابراین بارها خواست که از نقش ثینگ کناره گیری کنه ولی دیگر بازیگران این فیلم متقاعدش کردند که این کار رو نکنه.

 

1- اریک بانا – "هالک"

اریک بانا - هالک

قبل از آنکه آقای «آنگ لی» اولین فیلم سینمایی "هالک" رو بسازه، مردم با این شخصیت از طریق سریال محبوب تلویزیونی هالک آشنا بودند که در آن بدن سازی به نام «لو فریگنو» نقش هالک را بازی میکرد (طبیعی هم هست. چون اون موقع فن آوری جلوه های ویژه رایانه ای وجود نداشت). اما در فیلم اول هالک قرار شد این هیولای سبز رنگ را به صورت تمام رایانه ای بسازند. بازیگر نقش «بروس بنر/هالک» هم آقای «اریک بانا» شد . به خوبی یادمون هستش که اولش خیلی برای این نقش ذوق و شوق داشت ولی بلافاصله فهمید که باید کلی وقت صرف بشه تا حرکات هالک را با استفاده از تکنولوژی موشن کپچر بسازند. گفته میشه بارها تهدید کرد که از پروژه کنار میکشه. بعدشم کارگردان (آنگ لی) فهمید که بانا برای این کار مناسب نیست و تصمیم گرفت حرکات هالک را خودش به صورت موشن کپچر بسازه! (به همین دلیل در این مقاله گفته شد که «مارک رافلو» اولین بازیگر هالکه که خودش حرکات این شخصیت را ایفا کرده).

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول + لینك دانلود

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

رتبه بندی بازیگران نقش بتمن (BATMAN)

بدترین زوج های عاشق در فیلم های کمیک بوکی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Superior Sepehr.M
#1 Superior Sepehr.M 1397-01-19 18:21
ممنون برای مقاله . بسیار عالی بود .
15_ من اون صحنه ای رو یادم میاد که خواب دید خانوادش در حال ریختن خون از سر و چشم هاشون جلوش واستادن و بعد برادرش بهش میگه این لعنتی رو درستش کن جسیکا . این لعنتی رو درستش کن .واقعا ترسناک بود. :sad:
14_ با کاری که با اون مجرم کرد حتما هم باید اینو بگه .
13_ من همیشه حس میکردم این مدل ایستادن بتمن یکم عجیبه .یجورایی خاصه . حالا میفهمم به خاطر لباسش بوده . :-|
11_مرد عنکبوتی باشی و از تو هوا بودن حالت به هم بخوره :-?
5_چقدر یه ادم میتونه رک باشه .
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1397-01-19 20:37
چه جالب ما راحت میشینیم فیلما رو نیگا میکنیم ولی واقعا بازی کردن تو این فیلما سخته و واقعا چقده سخته.
نقل قول کردن
Marc Spector
#3 Marc Spector 1397-01-19 21:26
خسته نباشید استاد ترابی .
مورد 5 واقعا جالب بود مخصوصا لینکی که گذاشته بودید فوق العاده بود.
راستی بازی بن افلک از همون bvs داغون بود فقط چون بتمن کمیکی تو دهه اخیر ندیدن میگن خیلی خوب بود(اونم تازه در مقایسه با بیل)
نقل قول کردن
Luqman.m
#4 Luqman.m 1397-01-21 09:57
ممنون از مقاله ی خوبتون
واقعا عالی بود
شماره 15 در مورد سریال جسیکا جونز کدوم قسمتش این خواب رو دید؟
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#5 Superior Sepehr.M 1397-01-21 15:11
به نقل از Luqman.m:
ممنون از مقاله ی خوبتون
واقعا عالی بود
شماره 15 در مورد سریال جسیکا جونز کدوم قسمتش این خواب رو دید؟

قسمت 8 فصل 1
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#6 SPIDERBAT 1399-03-05 01:33
سلام مقالتون فوق العاده بود خسته نباشید
خیلی وقتا ما داریم فیلم های کمیک بوکی پر زرق برقی رو میبینیم و میگیم که وای چقدر توش هزینه شده و یا چقدر بازیگر فلان نقش خیالی براش زحمت کشیده شده و یا...که این حرف ها کاملا درست است جایی که مشکل پیش میاید آنجایی است که منِ نوعی که ذهنم از فیلمای پر از صحنه های کامپیوتری پر است وقتی یک فیلم(یا سریال) کمیک بوکی ای رو میبینم که توش کم یا کمتر از صحنه های کامپیوتری استفاده شده فکر میکنیم که زحمتی برای بازیگر اون نقش نداشته و ... که این مقاله ی خوب به ما میفهمونه که اگر هم توی فیلمی از جلوه های تخیلی کمتری هم استفاده شده باز هم زحمات زیادی بابتش کشیده شده تا ما بتونیم از آن لذت ببریم.
.7. حرفشون حقه و با اینکه کلا شخصیت جون داری ازش در نمیومد اما بهش کم پرداختن.
.8.درکشون نمیکنم که بخاطر گریم صورت میخواستن از همچین نقش افسانه ایی کناره گیری کنند.
.9. من پشتکار ایشون هم تحسین میکنم که برای ایفای نقش خودشون ارزش قاعل شدن و حرکات رزمی رو فرا گرفتن اما واقعا بخاطر مشکلی در لباس میخواستن کل زحماتشون رو به باد فنا بدهند؟
.10.نقش آفرینی ایشون رو من به شخصه دوست داشتم اما واقعا فرض کنید به شما نقش بتمن معروف و محبوب داده میشد آیا حاضر بودید بخاطر لباسی که بر تن داشتید از این نقش کناره گیری کنید؟ من که نمیکردم.

بازم ممنون از مقاله ی خوبتون
خیلی سعی کردم محترمانه نقد کنم اگه بعضی جاهاش از دستم در رفت معذرت میخواهم :-*
ممنونم از اسپایدی که همیشه به فکر معلومات ما در زمینه ای که عاشقش هستیم هست
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#7 AmirhoseinJafari2005 1399-11-10 20:49
مورد های ۱۳ ، ۱۱ ، ۱۰ ، ۹ ، ۲ و ۱ خیلی خوب بود 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید