زشت ترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک!

زشت ترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک!

 این ها 15 خبیثی هستند که درون و برون زشتی دارند!

مقدمه: تا حالا شنیدید که اون یک صورتی دارد که مادرش فقط ازش خوشش میاد؟ این مقاله هم مثال بارز این ضرب المثل است.البته افراد این لیست اینقدر زشت اند که فکر نکنم مادرشون هم بخواد باهاشون کاری داشته باشد. تازه خیلی هاشون هم جزو خبیث ترین افراد دنیای کمیک بوک هستند. ما قبلا زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک را در اینجا معرفی کرده بودیم و حالا نوبت زشت ترین ابرشروران است!

 

- دومزدی (DOOMSDAY)

دومزدی

در سال 1991 نویسنده ها ناگهان به ذهنشون رسید که چطور سوپرمن را بکشند! آن ها تصمیم گرفتند که شخصیتی خلق کنند که قدرت بدنی همانند سوپرمن داشته باشد نه این که شخصیتی خلق کنند که فقط بتوانند با کریپتونایت و هوش اش با سوپرمن بجنگند. دومزدی نتیجه این تصمیم ناگهانی نویسنده ها بود. او به دو چیز مشهور است:1-کشتن سوپرمن 2- زشت بودنش. او موجودی هالک مانند است با پوستی قهوه ای با استخوان های بزرگ پیش امده ای که سراسر بدنش را پوشانده است. او همچنین  دارای استخوان روی چشم،استخوان برامده دندان و استخوان ریش مانند است.الکی نیست که سوپرمن از او به عنوان تنها کسی که باعث ترس او شده نام برده است.

 

15- موداک (MODOK)

موداک

موداک دارای یکی از مسخره ترین چهره های دنیای کمیک است. او توسط جک کربی و استن لی خلق شد. از ان موقع به بعد هم برای افرادی مثل کاپیتان امریکا،مرد اهنی و هالک مشکل و دردسر درست کرده است. او دارای هوش زیاد و قدرت کنترل دیگران است. خب حالا میرسیم به قیافه اش. موداک دارای دست و پاهای کوچکی است که با فلز پوشیده شده است.همچنین دارای سر بزرگ و چروک خورده ای است که باعث خنده و البته ترس بقیه میشود. تا دلتون هم بخواد قهرمان ها باهاش شوخی کرده اند (مخصوصا مردعنکبوتی).

 

14- جمجمه قرمز  (RED SKULL)

جمجمه قرمز

جمجمه قرمز قدیمی ترین گزینه لیست است و در سال 1941 در شماره 7 کمیک های کاپیتان امریکا خلق شده است. او یک نازی بود که برای هیتلر کار میکرد. او نه تنها دارای یکی از زشت ترین قیافه ها است بلکه دارای زشت ترین قلب هم است. وقتی هم که نگاش میکنی،میفهمی چرا این لقب را بهش دادن. البته باید گفت که قیافه اش مثل یک ادم عادی بوده ولی وقتی سرم ناقص ابرسرباز را مصرف میکنه چهره اش این طور میشود.خیلی ها هم میگن بخاطر همین سرم یک ابرسرباز دیوانه شد و خواست دنیا را تصرف کند ولی باید گفت که چهره اش ترس بر تن هر قهرمان شجاعی می اندازد. این شخصیت در اینجا به طور کامل معرفی شده است.

 

13- دو چهره (TWO-FACE)

دوچهره - تو فیس

هاروی دنت یکی از محبوب ترین و بهترین شخصیت های عمومی شهر گاتهام بود. تا اینکه رئیس مافیا تصمیم گرفت نصف صورتش را با اسید نابود کند. در نتیجه هاروی دیوانه و تبدیل به خبیثی بنام دو چهره شد. بعد از ان هم با استفاده از سکه (و شانس) دشمنان اش را مجازات میکند. البته باید گفت که از دست تمام قهرمان های دنیای دی سی بخصوص بتمن عصبانی است چون بنظرش اگر ان ها کارشان را درست انجام میدادند الان او به این وضع دچار نمیشد.برخلاف دیگر گزینه های این لیست طراحی صورت او طی سال ها تغیر کرده و هر کی هر جوری دلش خواسته او را طراحی کرده است. چهره اش هم واقعا افتضاح است. بخاطر اسید،پوست و کمی از گوشت صورت اش سوخته است.جمجمه اش کمی معلوم است و دندان های سفید برامده اش لرزه بر تن ادم میاندازد. چشم چپش هم در اثر اسید اسیب دیده ولی توانایی دیدن را دارد . با این حال اسید باعث شده شکل همیشگی اش را از دست داده و تا دلتون بخواد ترسناک شود. بیچاره بتمن که باید با این همه خبیث ترسناک مبارزه کند.

 

12- شوگر من (SUGAR MAN)

 شوگر من (SUGAR MAN)

اطلاعات چندانی از گذشته شوگر من قبل از اینکه تبدیل به تصویر بالا شود در دسترس نیست ولی کسی که به این چیزها اهمیت نمیده . او یک جهش یافته است که بعد از جهش ژنتیکی اش به تصویر بالا تبدیل شد. بعدها هم خبیث و به یکی از دشمنان مردان ایکس تبدیل شد. او دارای چهار دست کوتاه،سری بزرگ و دو پا به همراه زبانی مار مانند و دندان های تیز است که باعث ترس مردم عادی و قهرمان ها میشود.باید گفت که اول لقب خودش را روی دست چپش خالکوبی کرده تا نشون بده که به نظر بقیه اهمیت نمیدهد.

 

11- کالکتیو (THE COLLECTIVE)

 کالکتیو (THE COLLECTIVE)

کالکتیو نه تنها زشت است بلکه دارای قدرتی است که خیلی چندش آوره: از خودش سوسک درست میکنه! افراد زیادی نیستند که میگن سوسک حشره جذابیه پس نتیجه میگیریم که بیشتر مردم با دیدن او حالشان بهم میخورد. او یک موجود فضایی است که در  کمیک های چهار شگفت انگیز خلق و بعد از چند شماره نیز ناپدید شد. از گذشته اش هم اطلاعات دقیقی در دسترس نیست پس فعلا با دیدن تصویر بالا هر چقدر میخواهید به سوسک فکر کنید.

 

10- من-بت (MAN-BAT)

من-بت (MAN-BAT)

این فقط برای بتمن عادی است که دشمنی داشته باشد بنام من-بت. او دانشمندی دیوانه بود که ژن خفاش را تغیر و به خود تزریق کرد. در نتیجه به چیزی که در تصویر بالا میبینید بوجود آمد. همان طور که از اسمش معلوم است دارای چهره ای خفاش مانند است. او دارای دو بال،دو گوش دراز،دهانی ترسناک و چشم های قرمز درخشانی است که لرزه بر اندام هر قهرمانی می اندازد (بجز بتمن!). کلا بتمن خبیث ترسناک و زشت کم ندارد و من-بت هم یکی از ان ها است.

 

9- فیریک (FREAK)

 فریک (FREAK)

اطلاعات زیادی در مورد گذشته او در دسترس نیست. در شماره 546 مردعنکبوتی شگفت انگیز او یک بی خانمان معتاد بود به مواد روان گردان بود که چون پول دزدیده بود توسط اسپایدرمن مورد تعقیب قرار میگیرد و اتفاقی سر از یکی از آزمایشگاه های دکتر «کرتیس کانرز» (لیزارد) در می آورد. در آنجا محلولی پیدا کرده و فکر میکند که مواد است پس آن را به خود تزریق می کند. نتیجه اش هم میشود همان چیزی که در تصویر بالا می بینید. میگن ویروسی که داخل محلول بوده باعث شده تا تمام پوست بدنش از او جدا شود. مردعنکبوتی هم سعی کرد به او کمک کند ولی دیگه کار از کار گذشته بود. فیریک هر وقت که کشته بشه دچار جهش ژنتیکی میشه و نسبت به آن چیزی که باعث کشته شدنش شده مصونیت پیدا میکنه. پس وقتی یک پلیس به سرش شلیک کرد او ضدگلوله شد! یا اگر در آتش سوزی کشته بشه ضد آتش میشه! ضمن اینکه باید از این ایده نویسندگان مارول خوشمان بیاید که با ظاهر زشت و چندش آور او میخواستند نشان بدهند مصرف مواد مخدر میتونه چه بلایی سر آدم بیاره!

  

8- ابامینیشن (ABOMINATION)

دشمن هالک

امیل بلانسکی یک مامور روس بود که یک ماشین گاما پیدا کرد و خودش را در معرض اشعه گاما قرار داد. البته باید گفت که میزان تشعشعاتی که دریافت کرد بیشتر از چیزی بود که باعث شد بروس بنر تبدیل به هالک شود. در نتیجه از هالک بزرگتر و زورش دو برابر هالک است. مقدار زیاد اشعه گاما روی خودش هم تاثیر گذاشت و بر خلاف بروس بنر، قادر نبود به حالت انسانی اش برگردد و برای همیشه در همین شکل باقی ماند.شاید بگین که چرا مثل هالک یک انسان سبز رنگ چند متری نشد باید گفت که جواب به میزان تشعشعی که او دریافت کرد بستگی دارد. بخاطر همین چهره اش زشت تر از هالک است. تا به حال هم با هالک خیلی درگیر شده و چندین دفعه هم او را شکست داده.حتی یک بار هم بتی راس همسر بروس بنر را هم کشته است ولی در اخر او است که همیشه می بازد. این شخصیت در اینجا به طور کامل معرفی شده است.

 

7- کله خراب (SHITHEAD)

 کله خراب (SHITHEAD)

شاید اول فکر کنید که کله خراب شبیه  شخصیت دیگری بنام صورت گلی یا Clayface (یکی از دشمنان بتمن) است ولی اشتباه میکنید. او یک تغیر شکل دهنده است که برای لذت ادم میکشد. تیکه کلام معروفی هم دارد که میگوید “Eat shit and die!” (نمیشه این جمله را ترجمه کرد چون بی تربیتی است. اونایی که انگلیسی بلدن میدونن معنیش چی میشه! ) باید گفت که این جمله را هم موقعی که میخواد کسی را بکشه میگه. بعد از کشتن طرف هم میگه “death by dysentery.” این را میشه معنی کرد. معنیش هم میشه :مرگ بوسیله اسهال خونی! فکر کنم با خودن این متن فهمیدین که چقدر او بدذات است.چهره اش هم نیازی به تعریف ندارد.میتونید با دیدن تصویر بالا به زشتی او پی ببرید.

 

6- حرام زاده زرد (YELLOW BASTARD)

حرام زاده زرد (YELLOW BASTARD)

حرام زاده زرد خبیثی بیرحم است که توسط فرانک میلر در کمیک تحسین شده sin city خلق شد.او یک و قاتل خونسرد با پوستی زرد رنگ است که به زنان و دختران بیگناه تجاوز میکرد. او دارای کله ای تخم مرغی مانند و دماغی خوک مانند است. و انقدر سنگ دل است که همیشه میخواهد صدای زجه زدن قربانی هایش را بشنود.اگه دیدینش برای جونتون هم که شده فرار کنید چون اگر شما را بگیرد دیگر رنگ آفتاب را نخواهید دید.

 

5- کیلر کراک (KILLER CROC)

 کیلر کراک (KILLER CROC)

همان کیلر قاتل (کروکودیل قاتل)  سومین نفر از دشمنان بتمن است که توی این لیست حضور دارد. پس از نظر ظاهر که بتمن  زشت ترین ابرخبیث ها را دارد! او یک انسان/کروکودیل است که در شماره 523 کمیک های کاراگاهی در سال 1983 بوجود امد.او هم مانند دو چهره از زمان خلق اش تا حالا کلی طراح،چهره جدید برایش خلق شده (هر کدوم هم ترسناک تر از دیگر) .

نام واقعی اش وایلون جونز بود که با یک نارسایی مادرزادی/ژنتیکی به دنیا آمد که باعث شد پوستی همانند خزندگان پیدا کند. به همین دلیل طرد شد و به سمت و سوی جرم و جنایت رفت. بهش لقب کیلر کراک دادند. در برخی نسخه ها هم به خاطر جهش ژنتیکی دارای هیکل و زشتی بیشتری شد!

  

4- شاه کوسه (KING SHARK)

شاه کوسه کینگ شارک

شاه کوسه در شماره صفر کمیک های سوپربوی در سال 1994 خلق شد. شاه کوسه انسانی کوسه مانند است و کاری را میکند که تمام کوسه ها انجام میدهند:کشتن مردم. شاه کوسه در واقع پسر شاه کوسه ها است که در آب های هاوایی زندگی میکنند.شاه کوسه هم تا دلتون بخواد با قهرمان های دی سی در افتاده از آکوامن گرفته تا سوپربوی و فلش. بعد از ریبوت new52 هم تبدیل به یکی از اعضای جوخه انتحاری شد. قیافه ترسناکی دارد(مثل خود کوسه ها) او توانایی تنفس هم زیر اب و هم در خشکی را دارد و دارای ارواره های بزرگ و تیزی است که میتواند تیتانیوم را هم تیکه تیکه  کند.او دارای پوستی ابی و سفید است(مثل کوسه ها) و همیشه در حال شکار گوشت انسان برای غذای خود است. بعد از ریبوت new52  هم سعی شد کمی از زشتی و ترسناکی صورت او کم شود تا خواننده گان کم سن و سال بتوانند کمی با او همدردی کند ولی هنوزم که هنوزه باعث ترس اطرافیان میشود. این شخصیت در اینجا به طور کامل معرفی شده است.

 

3- موجو (MOJO)

موجو (MOJO)

موجو یک موجود فضایی است و برخلاف دیگر گزینه های این مقاله هیچ چیز جذابیتی در او وجود ندارد. یعنی نه هیکلی بزرگ و عضلانی دارد و نه صورتی که حداقل قابل تماشا باشد. او فقط یک تیکه ، عذر میخوام  که میگم ، یک تیکه مدفوع است که روی یک روبات با پاهای عنکبوتی نشسته است! او دارای زبانی دراز،انگشتانی حال به هم زن و پوستی زشت و زرد رنگ است.(من که حالم بد شد) موجو از ان دسته فضایی هایی است که نمیتواند حرکت کند مگر با تکنولوژی. چون از نژاد موجوداتی است که ستون فقرات ندارند! قدرت های مرموزی هم دارد و جاکم بعدی است به نام Mojoverse که در آن شخصیت هایی از ابعاد دیگر در مسابقات گلادیاتور مانند شرکت میکنند تا باعث سرگرمی او شوند!

 

2- وزغ (TOAD)

 وزغ (TOAD)

Toad یا وزغ یک جهش یافته و یکی از قدیمی ترین و خبیث ترین دشمن های مردان ایکس است. قدرت های حال بهم زنی هم مانند زبانی دراز و چسبناک (مانند وزغ !) و بزاقی سمی است. او نه تنها جزو زشت ترین خبیث های کمیک است بلکه جزو کثیف ترین و حال بهم زن ترین ها نیز قرار میگیرد. البته بعضی از قدرت های الان اش را نداشت و آن ها را بعد از اولین فیلم مردان ایکس در سال 2000 بدست اورد چون توی ان فیلم تمرکز ویژه ای روی زبان دراز او و پراندن بزاق بر روی دیگران شده بود. در نتیجه این قدرت ها نیز در دنیای کمیک به قابلیت های او اضافه شد. ولی هنوز که هنوز است تا دلتون بخواد زشت است و زشت ترین خبیثی است که مردان ایکس تا به حال با او درگیر شده اند.

 

1- جیگسا  (JIGSAW)

 جیگسا  (Jigsaw)

«بیلی روسو» (Billy Russo) پدری داشت که خیلی باهاش بدرفتاری میکرد و وقتی 10 سالش بود از خانه بیرونش کرد! بنابراین از همون دوران نوجوانی به گروه های تبهکاری ملحق شد . اونقدر خوش تیپ بود که بهش لقب "خوشگله" (The Beaut) داده بودند.  بیلی روسو با زنی به نام سوزان هم ازدواج کرد ولی همش کتکش میزد. پسرش «هنری» را هم خیلی اذیت میکرد و یه بار مجبورش کرد گربه اش رو غرق کنه و گرنه مادرش رو با تیر میزنه! سپس «فرانک کاستا» (که کسی بود که دستور داد زن و بچه «فرانک کسل» را بکشند و در نتیجه کسل تبدیل شد به پانیشر)، بهش دستور داد هر کی رو که مربوط به خانواده کسل میشه، بکشه. بعدش پانیشر میره سراغش و دستیاران رو میکشه ولی خودش رو زنده میذاره تا پیامی باشه برای دیگران . ولی در این حین روسو از شیشه پنجره سقوط میکنه و صورتش تکه و پاره میشه . به همین دلیل بهش لقب «جیگسا» میدند (جیگسا در انگلیسی به معنای "پازل" هستش). از اون موقع به بعد جیگسا تبدیل شد به دشمن شماره یک پانیشر و بارها و بارها بهش ضربه زده و خواسته به خاطر بلایی که سر صورتش آورده ازش انتقام بگیره. صورت او واقعا زشت و چندش آوره!

 

امیر حسین سخائی

nightspider

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مقالات مشابه:

۱۰ شخصیت برتر مارول که قدرت‌ های چندش‌ آور دارند

زشت ترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک!

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

15 حقیقت مهمی که باید درباره «رِد اسکال» (RED SKULL) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره «ابامینیشن» (ABOMINATION) بدانید

زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک!

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

آیا ونوم واقعا مغز انسان میخورد؟!

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک! 

زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک!

20 كمیك برتر ترسناك 

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

20 هیولای برتر مارول 

كميك فارسی:  زامبی های مارول علیه التران 

 كمیك "زامبی های مارول"ترجمه شد 

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

black sadri
#1 black sadri 1397-01-03 10:39
بدون شرح :-x :-x :-x :-x
نقل قول کردن
hassan91
#2 hassan91 1397-01-03 12:11
#1
:D :D :D :D :D
بیچاره ها از همه جا بریدن ولی به خباثت خودشون امید دارن

ولی لرد سیت هم اگه تو کمیکا باشه میتونست تو لیست باشه، واقعا قیافشم خیلی زشته، باعث پلید شدن آناکین اسکای واکر هم شد.

دی سی و وارنر میتونستن خیلی بهتر (بهتر که چه عرض کنم، خیلی خیلی خیلی بهتر و قشنگ تر) از دومزدی تو عالمش استفاده کنه.
نقل قول کردن
Mr.Harper
#3 Mr.Harper 1397-01-03 14:42
تشکر بابت مقاله
واقعا باید گفت بیچاره بتمن که با کیا در میفته. کیلر کراک رو اولین بار تو بازی Arkham City دیدم. بعد هم نسخه آسایلم رو پیدا کردم و کلا تو هر سری Arkham یه حضوری داشته. از ویلن های مورد علاقمه ولی نقش کمرنگی در کنار بقیه ویلن ها بخصوص بین داره
دو چهره هم همینطور. با اینکه پتانسیل شخصیتی مثل جوکر رو اصلا نداره ولی ازش خوشم میاد
شاه کوسه هم که تو سریال فلش نشون داده شد و خیلی مسخره باهم جنگیدن
دومزدی هم اگه درست روش کار میشد یه ویلن ماندگار میشد تو سینمای دی سی. همچین شخصیتی باید اینقدر خبیث و وحشتناک به تصویر کشیده میشد که بیننده واقعا وحشت کنه. والا اونی که من تو bvs دیدم بیشتر شبیه یه مارمولک جهش یافته بود :-|
نقل قول کردن
Marc Spector
#4 Marc Spector 1397-01-03 16:13
ولی چون رتبه بندی مقاله اصلی اینطوری بوده نمیشه چیزی گفت.دمتون گرم
نقل قول کردن
spectacular spiderman
#5 spectacular spiderman 1397-01-03 18:37
مقاله جالبی بود فقط تو شماره ۵ بتمن رو بتم نوشتین...
لیست جالبی بود ولی دشمنای مردعنکبوتی هم ماسکای زشت و ترسناکی دارن مثل گرین گابلین و هاب گابلین یا شخصیتایی مثلmenace یا اون کرکس قرمز ادمخواره که تو شماره 623 و624 کمیکای مردعنکبوتی شگفت انگیز بود...ورمین هم که واقعا زشت و ترسناکه قیافش...
نقل قول کردن
Spider-Fan
#6 Spider-Fan 1397-01-04 14:07
تشکر از مقاله خوبتون
در کل سری مقالات جالبیه!
خسته نباشین.
نقل قول کردن
شروین سرکان
#7 شروین سرکان 1398-12-03 22:20
تیکه کلام کله خراب خیلی بد بود :D :D :D
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#8 wolveomin 2017 1400-09-12 22:37
جدا جای جابا هات خالی بود . چون انقدر زشت بود وقتی میدیدمش بالا میاوردم :cry:
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#9 wolveomin 2017 1400-09-12 22:39
به نقل از hassan91:
#1
:D :D :D :D :D
بیچاره ها از همه جا بریدن ولی به خباثت خودشون امید دارن

ولی لرد سیت هم اگه تو کمیکا باشه میتونست تو لیست باشه، واقعا قیافشم خیلی زشته، باعث پلید شدن آناکین اسکای واکر هم شد.

دی سی و وارنر میتونستن خیلی بهتر (بهتر که چه عرض کنم، خیلی خیلی خیلی بهتر و قشنگ تر) از دومزدی تو عالمش استفاده کنه.


با همه حرفات موافقم مخصوصا لرد سیت هم خیلی زشت بود و به نظرم تو لیست میبود بهتر بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45