15 قابلیت شگفت انگیز لباس پلنگ سیاه

15 قابلیت شگفت انگیز لباس پلنگ سیاه

به مناسبت اکران فیلم "پلنگ سیاه 2: واکاندا برای ابد"، این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیره.

مقدمه: در اولین حضور پلنگ سیاه در دنیای کمیک شاهد بودیم که چطور پادشاه واکاندا (تچالا) گروه چهار شگفت انگیز رو به کشورش دعوت میکنه. او سپس بهشون حمله کرد و حتی شکست شون داد. البته هدفش این بود که ببینه آیا آمادگی اش را دارند با دشمن اصلی پلنگ سیاه یعنی «یولیسس کلا» مقابله کنند یا نه. در همین اولین حضور هم مشخص بود که پلنگ سیاه از جایی اومده که از نظر فن آوری در کل دنیای نظیر نداره. ضمن اینکه به خاطر وجود فلز باارزش و گرانبهای وایبرینبوم در این کشور، پلنگ سیاه از ثروت کلانی هم برخورداره. همه اینها باعث شده تا بتونه لباس ویژه ای برای خودش درست کنه که بهش لقب Panther Habit داده اند و  قابلیت های زیادی هم داره . گفته میشه حتی لباس «تونی استارک» (مرد آهنی) جلوی لباس پلنگ سیاه کم میاره! ما در این مقاله میخواهیم به برخی از این قابلیت ها اشاره کنیم.

 نکته مهم: قبل از خواندن این مقاله توصیه میشه به اینجا بروید تا با شخصیت پلنگ سیاه بیشتر آشنا شوید.

 

15- وایبرینیوم داره!

 وایبرینیوم داره!

وایبرینیوم یک فلز کمیاب در دنیای کمیک های مارول است که اینجا کاملا راجع بهش توضیح داده شده. این فلز از فضا و در قالب شهاب سنگ به واکاندا رسیده و فقط در این کشور یافت میشه. واکاندا و مردم آن از این فلز و خواص بی نظیر آن برای پیشرفت های تکنولوژیکی خودشون بهره گرفته اند. بنابراین جای تعجبی نداره اگه وایبرینیوم در لباس پلنگ سیاه به کار رفته باشه. ذرات بسیار کوچک این فلز به صورت بافته شده در لباس پلنگ سیاه به کار رفته تا ضرب حرکتی و انرژی جنبشی هر چیزی که به سمتش می آیند را جذب خود کند. همچنین جوریه که اجازه نمیده مثلا گلوله هایی که به لباس میخورند به کسی یا چیزی دیگر کمانه کنند! این فلز همچنین باعث شده تا کسی نتواند با چاقو یا شمشیر برنده به لباس آسیب برساند. البته اگر سلاحی از فلزی قوی تر مثل آدامانتیوم ساخته شده باشه میتونه به داخلش نفوذ کنه. در هر حال وایبرینیوم اونقدر به این لباس کمک کرده که دیده شده گاهی اوقات «هالک» به پلنگ سیاه مشت زده ولی به خاطر این قابلیت آسیبی ندیده!

 

14- خودش ظاهر میشه!

- خودش ظاهر میشه!

اگه یادتون باشه «تونی استارک» تا فیلم "مرد آهنی 2" مجبور بود که برای اینکه لباسش رو همیشه همراه خودش داشته باشه اون رو مثلا داخل یک کیف حمل کنه ( البته اخیرا دیگه نیازی نیست این کار رو بکنه). اما لباس پلنگ سیاه هم همین طوره . یعنی نیازی نیست تا اون رو داخل چیزی بذاره و بعد درش بیاره و تنش کنه! یعنی با اشاره ای لباسش روی بدنش شکل میگیره. این مساله به ویژه در تعقیب و گریزی که با خودرو در فیلم پلنگ سیاه صورت میگیره کاملا نمایان است.

 

  

13- چکمه های ویژه

 چکمه های ویژه

لباس پلنگ سیاه چکمه هایی دارد که باعث میشود از هر ارتفاعی که بپرد آسیبی نبیند. یعنی از فلز وایبرینیوم و تنظیم  کننده های انرژی در آن استفاده شده تا نوعی میدان محافظتی برایش ایجاد کند که امن و سلامت فرود بیاید. همچنین او را قادر میکنند بتونه روی آب راه بره . در فیلم پلنگ سیاه هم دیده شد که میتونه روی دیوار راه بره . دلیلش همین چکمه ها هستش و البته توانایی های فیزیکی او به عنوان یک ورزشکار ! همچنین دیده شده که این چکمه ها به خاطر میدان های انرژی که دارند میتونند اشیایی که به سمتش پرت میشوند را دفع کنند.

 

12- لنزهای مخصوص

 لنزهای مخصوص

ماسک و کلاهخود پلنگ سیاه از لنزهای ویژه ای ساخته شده که قدرت دید او را افزایش میدهد و باعث میشه درست مثل یک پلنگ سیاه واقعی بتونه در شب هم ببینه! به ویژه در محیط هایی که نور کمه این قابلیت خیلی به درد میخوره. در صحنه های ابتدایی فیلم هم دیدیم که پلنگ سیاه در تاریکی شب به قاچاقچیان انسان حمله میکنه. البته این رو هم در نظر داشته باشید که پلنگ سیاه یک سری توانایی فرا بشری داره که از معجونی ساخته شده از گیاه دارویی "قلبی شکل" (Heart-Shaped Herb) میگیره که باعث میشه به حواس ارتقا یافته دست پیدا کنه. پس دید عالی او که مثل اشعه مادون قرمز (infrared) عمل میکنه به خاطر این معجون هم هست. اما لنزها با حذف نیروهای زائد و مختل کننده در محیط بهش کمک میکنند تا همه چیز رو در شب بتونه ببینه.

  

11- لباس های مختلف برای اهداف مختلف

 لباس های مختلف برای اهداف مختلف

پلنگ سیاه هم درست مثل مرد آهنی لباس های متنوعی داره که در مواقع و شرایط خاص بر تن میکنه. برای مثال یک لباسی داره که مختص سفر در فضا هستش . یا مثلا یک لباسی داره که شبیه به لباس "هالک باستر" تونی استارک هستش . او از این لباس در رویداد "جنگ داخلی 2" استفاده کرد تا با هالک جدید مبارزه کنه. یه لباس هم داره به نام "زره آسمانی" (Heavenly Armor) که خیلی جالبه چون خیلی سبکه و اگه به سرعت مناسبی برسه میتونه پرواز هم کنه! ضمن اینکه در مقابل حملات جادویی هم مقاومه و در مقابل حریفانی مثل «دکتر دووم» میتونه موثر واقع بشه.

  

10- میتونه تغییر شکل و اندازه بده!

میتونه تغییر شکل بده

انعطاف پذیری بالایی که در فلز وایبرینیوم وجود داره باعث میشه تا لباس پلنگ سیاه به اندازه و شکل کسی که اون رو میپوشه در بیاد. حتی اون لباس هالک باستری که بهش اشاره شد جوریه که سینه اش باز میشه و پلنگ سیاه میره داخلش تا کنترلش کنه:

لباس hulkbuster

در فیلم پلنگ سیاه هم میبینیم که افراد دیگری هم هستند مثل «اریک کیل مانگر» که لباس رو بر تن میکنند و اونم جوری تغییر حالت میده که بهش بخوره (از نظر سایز و ظاهر).

 

9- پنجه های وایبرینیومی

 پنجه های وایبرینیومی

در این مقاله گفته شد که انواع مختلفی از فلز مهم وایبرینیوم وجود داره. پنجه ها یا چنگال های لباس پلنگ سیاه هم از وایبرینیوم موسوم به "سرزمین جنوبی" (Antarctic Vibranium) ساخته شده که میتونه فلزات را در سطح مولوکولی ببره. بنابراین بسیار قدرتمند هستند و همانطور که در فیلم "جنگ داخلی" دیدیم تونستند روی سپر کاپیتان آمریکا خراش بیندازند. همچنین یک انرژی کوچکی هم دارن که باعث میشه تیز تر بشن . به علاوه، در دنیای کمیک سابقه داشته  که از نوک پنجه های پلنگ سیاه تیر ساخته شده از انرژی شلیک بشه!

 

8- قابلیت شارژ شدن 

 لباس قابلیت شارژ شدن رو دارد

گفتیم که لباس پلنگ سیاه میتونه به خاطر فلز وایبرینیومی که داره ، انرژی و ضرب ضرباتی که بهش وارد میشه رو جذب کنه. ولی این انرژی جنبشی جذب شده کجا میره و چی میشه؟ پاسخ: لباس رو شارژ میکنه! یعنی همچون منبع انرژی اپلیکشن های مختلف لباس (مثل اون چکمه های خاص که قبلا بهشون اشاره شد) عمل میکنه. در فیلم پلنگ سیاه این انرژی جنبشی به صورت رنگ بنفش روی لباس ظاهر میشه  تا بعدا مورد استفاده قرار بگیره. همین باعث میشه لباس پلنگ سیاه از لباس «ایرون من» متمایز بشه. چون مرد آهنی برای تامین انرژی لباس خودش به arc reactor نیاز داره ولی لباس پلنگ سیاه از محیط و انرژی جنبشی به عنوان منبع خودش استفاده میکنه.  

 

7- موج/پالس انرژی تولید میکنه

موج/پالس انرژی

همانطور که گفته شد اون انرژی جنبشی که توسط واییرینیوم به کار رفته در لباس پلنگ سیاه جذب میشه به عنوان منبع تامین کننده بخش های مختلف لباسش مورد استفاده قرار میگیره. اما پلنگ سیاه میتونه با اونا موج یا پالس انرژی برای ضربه زدن به دیگران یا تخریب اشیا استفاده کنه.  در فیلم پلنگ سیاه هم بارها این موضوع رو دیدیم:

حتما در این کلیپ مهیج از پلنگ سیاه دیده بودید که در صحنه ای باحال، انرژی جنبشی داخل لباس به رنگ بنفش درمیاد و موجی تولید میکنه که باعث میشه ماشینی که پلنگ سیاه میپره روش نابود بشه! در دنیای کمیک هم این قضیه به خصوص در نبرد پلنگ سیاه با هالک در رویداد جنگ داخلی 2 دیده شد.

 

6- کارت کیمویو

کارت کیمویو

"کارت کیمیو" (Kimoyo Card) یک جور موبایل یا دستگاه دیجیتالی در لباس پلنگ سیاه  هستش  که همچون یک ابر رایانه عمل میکنه و  اطلاعاتی که نیاز داشته باشه رو در هنگام انجام ماموریت در اختیارش قرار میده. ضمن اینکه یک وسلیه ارتباطی هم هست . به ماهواره هم وصله و بنابراین پلنگ سیاه با اون میتونه بفهمه در نقاط مختلف جهان چه خبره. میتونه درباره خطرات هم بهش هشدار بده. یک بار هم ازش استفاده کرده تا یک هواپیمای جت رو سالم روی رودخانه فرود بیاره!

 

5- تسبیح کیمویو

 تسبیح کیمویو

"تسبیح کیمویو" (Kimoyo Beads) هم یکی دیگر از وسایل ارتباطی در واکاندا است. به صورت دانه های تسبیح دور مچ دست بسته میشه و ازش تصاویر هولوگرام بیرون میاد . میشه باهاش با دیگران حرف زد و ارتباط برقرار کرد و صدا و تصویر ضبط کرد. البته کاربردهای دیگری هم ازشون دیده شده.

واکاندا

مثلا در فیلم پلنگ سیاه ازشون استفاده شد تا جلوی خونریزی «اورت راس» رو بگیرن. یا مثلا «شوری» (خواهر تچالا) ازشون استفاده کرد تا به سیستم ارتباطی واکاندا وصل بشه.

 

4- قابلیت های مخفی کاری

قابلیت های مخفی کاری

لباس پلنگ سیاه میتونه مخفی کاری (stealth) انجام بده و او را پنهان کنه. خیلی وقتها تچالا با این لباس در شهر راه رفته ولی کسی او را نشناخته چون لباسش به صورت لباس مردم عادی درآمده! همچنین لباس میتونه با استفاده از انرژی جنبشی که ذخیره کرده پلنگ سیاه رو نامرئی کنه! جالب اینه که پلنگ سیاه با افکار خودش میتونه این قابلیت ها رو فعال کنه. احتمالا با همین قابلیت ها بود که تونست پس از نبردی که در فرودگاه در فیلم "جنگ داخلی" در گرفت فرار کنه (بدون اینکه کسی بفهمه).

 

3- قابلیت ایجاد سپر

قابلیت ایجاد سپر

گفتیم که لباس پلنگ سیاه میتونه انرژی جنبشی و ضرب حملاتی که بهش وارد میشه رو جذب و ذخیره کنه. یکی از موارد استفاده این انرژی های ذخیره شده در ایجاد سپر دفاعی است که از نور سفت و سخت شده درست میشه. اولین بار در شماره 1 از کمیک New Avengers این قابلیت رو دیدیم  . از اون موقع تا به حال بارها از این سپرها استفاده کرده تا جون دیگران رو نجات بده.

 

2- خنجرهای انرژی

 خنجرهای انرژی

سالهاست که پلنگ سیاه از خنجرهای ساخته شده از انرژی در دنیای کمیک های مارول استفاده میکنه. نیروی این خنجرها از لباس او تامین میشه. دسته آنها نیز یا از عاج فیل ساخته شده یا از سنگ. پلنگ سیاه میتونه میزان انرژی رو جوری تنظیم کنه که این خنجرها حریف را یا بکشند یا بیهوش  کنند. گاهی هم مثل  دارت اونا رو به سمت حریف پرت کرده. در ضمن چون از انرژی ساخته شده اند میتوانند به اشکال مختلف دیگری مثل داس یا نیزه هم دربیان.

 

1- تله پورت!

 تله پورت!

تچالا یک فیزیکدان باهوشه . پس جای تعجبی نداره اگه یک دستگاه جا به جایی از مکانی به مکانی دیگر (teleportation) در لباس خودش کار گذاشته باشه . البته این دستگاه را معمولا برای فواصل کوتاه مورد استفاده قرار میده. ولی نشانه هایی دیده شده مبنی بر اینکه برد این دستگاه در سالهای اخیر خیلی بیشتر شده.

 

 مهدی ترابی مهربانی

منبع:سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

آیا چنگال های ولورین میتونه سپر کاپیتان آمریکا را بشکنه؟

نقد و بررسی فیلم پلنگ سیاه (BLACK PANTHER)

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

10 لباس برتر پلنگ سیاه

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج – قسمت آخر

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Captain Steve Lover
#1 Captain Steve Lover 1396-12-04 12:27
دستتون درد نکنه استاد عالی بود؛همیشه مقاله هایی که در‌مورد قدرت ها و توانایی های ابرقهرمان ها هستن سه جذابیت خاصی دارن...

و باید بگم این پلنگ سیاه رو هم نباید دست کم گرفت! این هم در سطح امثال ثور و سوپرمن میتونه باشه...شاید هم قوی تر!
امکاناتی که استفاده میکنه شگفت انگیزه خصوصا اینکه خیلی لباس های مختلف داره؛هروقت بخواد میتونه سریعا بره داخلشون؛و کسی اگر بهش ضربه بزنه تازه شارژ میشه لباسش...مورد ۲ از بقیه خفن تر بود ؛ای کاش داخل فیلمش هم اینو نشون میدادن ؛امیدوارم داخل فیلم های آینده از سایر قدرت هاش هم استفاده کنه...تسبیح کیمویو هم داخل فیلم توانایی اش او شد فکر میکنم ولی بازم خیلی وسیله موثریه...

در نهایت باید بگم پلنگ سیاه خیلی از چیزی که فکر می‌کردم قوی تره و خفن تره...

......
استاد یه سوال...حالا که بحث قدرت و توانایی اومد وسط؛...میدونم ربطی نداره ولی اگه ممکنه جواب بدید...

استارلرد هنوز هم اون قدرت “خدا بودنش” رو داره تو دنیای سینمایی مارول؟ يا در انتهاي محافظان ٢ از دستش داد؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#2 Spider-Fan 1396-12-04 12:32
خسته نباشین استاد
واقعا این همه قابلیت واسه یک لباس ویبرانیومی ساده زیاد نیست؟ حداقل تو mcu دیدن تله پورت خیلی بعیده.
بلک پنتر واقعا کاراکتر جالبیه: وطن پرستی کاپیتان آمریکا + تکنولوژی آیرون من. امیدوارم سیر پیشرفت ش توی mcu به همین روال ادامه داشته باشه. گزینه خوبی هم برای اونجرز جدید هست (یا حتی کاراکتر های واکاندایی)
زمانی که مثلا تونی استارک یا استیو راجرز بمیرن میتونیم یک گروه نوجوان اونجرز ببینیم. شامل : شوری+اسپایدرمن+ فالکون (شاید کاپیتان آمریکای جدید)+ آیرون لد (همون پسر بچه iron man 3)
ولی پتانسیل بلک پنتر واسه آینده mcu خیلی بالاست.
خیلی قدرتمند تر از چیزیه که تصور میکردم.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#3 Spider-Fan 1396-12-04 12:37
ببخشیبد بابت اسپم :

استاد من کمیک Amazing Spider-man 796 رو خوندم یک سوال داشتم اگه لطف کنین جواب بدین:

۱) چرا نورمن آزبورن نمی تونست دوباره به گرین گابلین تبدیل شه و جنون ش رو بدست بیاره؟ (یه چیزایی در باره ربات و اینا میگفت)
ممنون میشم جواب بدین
نقل قول کردن
Bowman
#4 Bowman 1396-12-04 12:46
بعد از دکتر استرنج، پلنگ سیاه کاراکتر مورد علاقم در مارول هستش! شخصیتی هست که پیشرفت رو میشه توش حس کرد انگار که روز به روز داره قوی تر میشه! ;-)
سایت CBR هم که همیشه بیشترین اطلاعات کمیک بوکی رو ارائه داده و به جز وقت هایی که شرکت های کمیک بوکی رو با هم مقایسه میکنه عالی عمل میکنه
نقل قول کردن
Mehrbod_jp
#5 Mehrbod_jp 1396-12-04 13:22
ممنون استاد ترابی بابت مقاله واقعا به مناسبت اکران فیلم ها سنگ تموم میذارید.فقط یه نکته توی مورد سیزده که درباره چکمه های بلک پنتره یه اشتباه تایپیه.
نقل قول کردن
Karate Kid
#6 Karate Kid 1396-12-04 13:24
کاش لباس بتمنم یه همچین قابلیتایی داشت .....
نقل قول کردن
V.A.A
#7 V.A.A 1396-12-04 13:55
فقط میتونم بگم واااااااااعوووو وو :o
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#8 Cap-Spider Potter 1396-12-04 14:30
این همه تجهیزات توی یک لباس ! بترکی پسر !!!
حقیقتا لباسش براش سنگینی نمیکنه ؟!!
پس تمام عظمت پلنگ سیاه به تکنیک و وایبرینیومش نیست..!

مقاله خیلی خوب بود..
مرسی و خسته نباشید..
نقل قول کردن
alihdz
#9 alihdz 1396-12-04 15:17
واقعا عالی بود
کی فکرشو میکرد لباس پلنگ سیاه این همه قابلیت داشته باشه مخصوصا تله پورت
(آقا این چنل یونایتد ... یه اعلامیه گزاشته تو چنلش قضیه اش چیه گفته باید سایت ما ازشون یه عذر خواهی رسمی بکنه؟!؟!؟! :o )
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1396-12-04 15:20
به نقل از Spider-Fan:
ببخشیبد بابت اسپم :

استاد من کمیک Amazing Spider-man 796 رو خوندم یک سوال داشتم اگه لطف کنین جواب بدین:

۱) چرا نورمن آزبورن نمی تونست دوباره به گرین گابلین تبدیل شه و جنون ش رو بدست بیاره؟ (یه چیزایی در باره ربات و اینا میگفت)
ممنون میشم جواب بدین

راستش من هنوز این کمیک رو نخوندم! (فکر کنم همین پریروز اومده درسته؟) انشاله خونم جواب میدم
شماره 795 هم امادست . انشاله به زودی روی سایت قرار میگیره
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1396-12-04 15:21
به نقل از Captain Steve Lover:

استاد یه سوال...حالا که بحث قدرت و توانایی اومد وسط؛...میدونم ربطی نداره ولی اگه ممکنه جواب بدید...

استارلرد هنوز هم اون قدرت “خدا بودنش” رو داره تو دنیای سینمایی مارول؟ يا در انتهاي محافظان ٢ از دستش داد؟

سئوال بسیار خوبی کردی
به نظرم هنوز داره ولی چون سیاره ایگو نابود شد شایدم نداره!
کسی میدونه دقیقا؟!
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1396-12-04 15:21
به نقل از Mehrbod_jp:
ممنون استاد ترابی بابت مقاله واقعا به مناسبت اکران فیلم ها سنگ تموم میذارید.فقط یه نکته توی مورد سیزده که درباره چکمه های بلک پنتره یه اشتباه تایپیه.

دقیقا اشتباهش چیه.
بگو تا تصحیح کنم
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1396-12-04 16:11
چه قدرتهایی، هم ثروتمند و هم تکنولوژی فرازمینی. عالی هم مقاله و هم قدرتهای پلنگ سیاه.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#14 Captain Steve Lover 1396-12-04 16:21
به نقل از mtm:
به نقل از Captain Steve Lover:

استاد یه سوال...حالا که بحث قدرت و توانایی اومد وسط؛...میدونم ربطی نداره ولی اگه ممکنه جواب بدید...

استارلرد هنوز هم اون قدرت “خدا بودنش” رو داره تو دنیای سینمایی مارول؟ يا در انتهاي محافظان ٢ از دستش داد؟

سئوال بسیار خوبی کردی
به نظرم هنوز داره ولی چون سیاره ایگو نابود شد شایدم نداره!
کسی میدونه دقیقا؟!

اواسط فیلم ایگو بهش میگه تا زمانی که نور هست جاودانه ای...اما اواخر فیلم با نابودی سیاره ؛ بهش میگه اگه بمیرم میشی مثل بقیه... قاعدتا نباید ربطی داشته باشه نابودی ایگو به قدرت استارلرد چون اگر ربط داشت خود استارلرد هم باید نابود می‌شد...از طرفی کریس پرت هم چند بار گفته استارلرد نقش خیلی مهمی تو جنگ بینهایت داره...حالا نمیدونم والا...ولی اگه استارلرد قدرتی که توش گاردینز ۲ داشت رو داشته باشه و ثور هم قدرتی که تو رگنوراک داشت رو داشته باشه اون وقت تیم او ثور و استارلرد چه شود :cry:
نقل قول کردن
P.Constantine
#15 P.Constantine 1396-12-04 16:30
به نقل از mtm:
به نقل از Captain Steve Lover:

استاد یه سوال...حالا که بحث قدرت و توانایی اومد وسط؛...میدونم ربطی نداره ولی اگه ممکنه جواب بدید...

استارلرد هنوز هم اون قدرت “خدا بودنش” رو داره تو دنیای سینمایی مارول؟ يا در انتهاي محافظان ٢ از دستش داد؟

سئوال بسیار خوبی کردی
به نظرم هنوز داره ولی چون سیاره ایگو نابود شد شایدم نداره!
کسی میدونه دقیقا؟!

وقتى ايگو با ظاهر انسانى اش اومد دنبال استارلرد به قدرتاش دسترسى نداشت. استارلرد هم تا زمانى كه در سياره ايگو نبود نمى تونست كار خاصى انجام بده، پس با نابود شدن ايگو استارلرد هم توانايى هاش رو از دست داد.(اگه قدرتاش رو داشت كه ياندو رو نجات مى داد :cry: )
نقل قول کردن
Spider-Fan
#16 Spider-Fan 1396-12-04 16:44
به نقل از mtm:
به نقل از Spider-Fan:
ببخشیبد بابت اسپم :

استاد من کمیک Amazing Spider-man 796 رو خوندم یک سوال داشتم اگه لطف کنین جواب بدین:

۱) چرا نورمن آزبورن نمی تونست دوباره به گرین گابلین تبدیل شه و جنون ش رو بدست بیاره؟ (یه چیزایی در باره ربات و اینا میگفت)
ممنون میشم جواب بدین

راستش من هنوز این کمیک رو نخوندم! (فکر کنم همین پریروز اومده درسته؟) انشاله خونم جواب میدم
شماره 795 هم امادست . انشاله به زودی روی سایت قرار میگیره

خیلی ممنون
بله، ۲ روزه منتشر شده
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#17 Cap-Spider Potter 1396-12-04 16:47
#15

ولی به نظرم ربطی نداره...
استارلرد تنها فرزندی از Ego بود که تونست از قدرت هاش استفاده کنه... این تو ذات و سیستم بدنیشه که تونست به کار بگیرش... دلیلی نداره که قدرتاش به یه سلستیال متصل باشه..
البته هر چیزی ممکنه اما جیمزگان چیزی در این باره نگفته و نمیتونیم با قاطعیت بگیم که الان قدرتاشو داره یا نه...
نقل قول کردن
P.Constantine
#18 P.Constantine 1396-12-04 17:05
به نقل از Cap-Spider Potter:
#15

ولی به نظرم ربطی نداره...
استارلرد تنها فرزندی از Ego بود که تونست از قدرت هاش استفاده کنه... این تو ذات و سیستم بدنیشه که تونست به کار بگیرش... دلیلی نداره که قدرتاش به یه سلستیال متصل باشه..
البته هر چیزی ممکنه اما جیمزگان چیزی در این باره نگفته و نمیتونیم با قاطعیت بگیم که الان قدرتاشو داره یا نه...

اون چيزى كه من از فيلم فهميدم اين بود.
بذاريد يه سوال بپرسم:
خب اگه قدرتاى استارلرد به يه سلستيال متصل نيست پس چرا نمى تونه ازش استفاده كنه؟همونطور كه در كامنت قبليم هم گفتم چرا ياندو رو نجات نداد؟
از نظر من با از بين رفتن ايگو(همون مغزى كه در مركز سياره بود) استارلرد هم ديگه اون قدرتارو نداره فقط ممكنه نسبت به انسان ها يه سرى برترى داشته باشه،همونطور كه در پايان قسمت اول ديديم سنگ بينهايت قدرت رو بدون هيچ وسيله اى در دست گرفت و ازش استفاده كرد!
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#19 Cap-Spider Potter 1396-12-04 17:15
#18

قطعا قصه استار لرد اینجوری کشکی کشکی تمام نمیشه..
ما مشتاق دیدن کار های بزرگی ازش توی جنگ بینهایت هستیم.
اما احتمالا یا هنوز از قدرت خالصی که در وجودشه اطلاعی نداره و فعلا نمیتونه به کار بگیرش، یا اینکه واقعا قدرتشو تماما از دست داده که در این صورت احتمالا مارول به شکل دیگه ای قدرتاشو بهش برگردونه...
بازم میگم هیچی معلوم نیست... پس تمام اینا فرضیه ای بیش نیستن... باید صبر کرد و دید این ببر دندان شمشیری (استعاره از مارول !!) چه برنامه هایی واسمون داره ..!
نقل قول کردن
mahdispider
#20 mahdispider 1396-12-04 17:56
این مقاله عالی بود استاد 8)
نقل قول کردن
AmirYsf
#21 AmirYsf 1396-12-05 02:32
به نقل از mtm:
به نقل از Captain Steve Lover:

استاد یه سوال...حالا که بحث قدرت و توانایی اومد وسط؛...میدونم ربطی نداره ولی اگه ممکنه جواب بدید...

استارلرد هنوز هم اون قدرت “خدا بودنش” رو داره تو دنیای سینمایی مارول؟ يا در انتهاي محافظان ٢ از دستش داد؟

سئوال بسیار خوبی کردی
به نظرم هنوز داره ولی چون سیاره ایگو نابود شد شایدم نداره!
کسی میدونه دقیقا؟!

به نظر من معلوم نیست
به علت اینکه فقط وقتی رو ایگو بود اون قابلیتا رو داشت ولی تو گاردینز 1 دیدیم که سنگ بینهایت رو گرفت دستش.
یه علت دیگه هم که هست اینه که هر چی باشه از نژاد سلستیاله.
نقل قول کردن
Tara
#22 Tara 1397-02-06 13:53
خیلی خوشحالم که تو این سایتم و امیدوارم از استاد ترابی و دیگر اساتید سایت چیز های زیادی یاد بگیرم.

مقاله مثل همیشه عالی بود و واقعا بعضی از این قدرتها رو تو دنیای سینمایی مارول ندیدیم و خیلی خوب میشه که عوامل سازنده فیلمهای بعدی mcu قدرتهایی مثل خنجر های انرژی این لباس رو به نمایش بذارن تا ما بتونیم ببینیم

خیلی ممنون بابت ترجمه بی نقص این مقاله عالی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید