رتبه بندی بازیگران نقش بتمن (Batman)

رتبه بندی بازیگران بتمن

این مقاله به مناسبت پخش نسخه بلوری فیلم جاستیس لیگ دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد ...

مقدمه: اولین بار این «لوئیز ویلسون» بود که سال 1943 و در سریال های سینمایی بتمن محصول کلمبیا پیکچرز نقش مبارز شنل پوش معروف دی سی کامیکس را بازی کرد. از آن موقع به بعد خیلی ها در جاهای مختلف این نقش را بازی کرده اند یا صداپیشه او بوده اند. در واقع بتمن تا به حال در دو سریال سینمایی، 11 فیلم سینمایی  و تعداد بیشماری انیمیشن سینمایی و تلویزیونی و ویدئویی و بازی رایانه ای حضور داشته است. همچنین دو سریال تلویزیونی براساس او ساخته شده که اولین آنها در دهه 60 میلادی یک پدیده بینظیر بود. بنابراین مناسب دیدیم به مناسبت اکران فیلم "جاستیس لیگ" این مقاله را از سایت معتبر CBR تقدیم شما کنیم.

 

15- جورج کلونی (George Clooney)

 جورج کلونی (George Clooney)

در طی دهه 90 میلادی «جورج کلونی» یکی از ستاره های داغ و نوظهور هالیوود بود. خیلی ها به خاطر او بود که عاشق سریال E.R. بودند (مخصوصا زنها!) . او همچنین در فیلم های مثل "از گرگ و میش تا سحر" (From Dusk till Dawn) و Peacemaker بسیار خوش درخشید . با این حال حضور در نقش بتمن در فیلم آشغال "بتمن و رابین" واقعا تصمیم اشتباهی بود. در این مقاله گفتیم که وقتی «ول کیلمر» در فیلم "بتمن برای همیشه" بد قلق بازی درآورد، «جوئل شوماخر» رفت سراغ بازیگر جدید و کلونی را انتخاب کرد. بتمن او یه جورایی ضد بتمن (anti-Batman) بود! چون هم بتمن و هم بروس وین مغرور بودند. همچنین او با دستیارش ، رابین هم بدرفتاری میکرد و اصلا هم دوست پسر خوبی برای خانم Julie Madison نبود و بیشتر دوست داشت بره پیش «پویزن آیوی»! سالها بعد کلونی در مصاحبه ای جنجالی فیلم "بتمن و رابین" را تلف کردن پول (waste of money) لقب داد!

 

14- لوئیز ویلسون (Lewis Wilson)

 لوئیز ویلسون (Lewis Wilson)

«لوئیز ویلسون» اولین بازیگر نقش بتمن بود که شنل و ماسک افسانه این این شخصیت را بر تن کرد. او روز 16 جولای سال 1943 در سریال سینمایی Batman که توسط کلمبیا پیکچرز ساخته شد، ظاهر شد. در این سریال 15 قسمتی بتمن و رابین به عنوان مامورین مخفی دولتی وظیفه داشتند شهر گاتهام را در مقابل نیروهای محور (axis) و نماینده آنها به نام دکتر «تیتو داکا» (Dr. Tito Daka) ی مخوف محافظت کنند. درسته ایشون اولین بازیگر بتمنه و احترامش واجبه (!) ولی نقایصی در بتمن او بود. بروس وین او خیلی یخ و خشک بود و هیچ گرمایی موقع روبرو شدن با معشوقه خودش به نام «لیندا پیج» نشان نمیداد. همچنین بتمن خوبی هم نبود و اگر در یوتیوب قسمت هایی از بتمنش رو ببینید متوجه میشوید که زیاد از نظر قد و قواره و هیکل  برای این نقش مناسب نبوده.

 

13- رابرت لووری (Robert Lowery)

رابرت لوری (Robert Lowery)

6 سال پس از اولین سریال سینمایی بتمن، دومین سریال او هم ساخته شد که Batman & Robin نام داشت. «رابرت لووری» سال 1949 برای این سریال 15 قسمتی یونیفرم بتمن را پوشید. این دفعه «جانی دانکن» نقش رابین را بازی میکرد و آنها با شخصیت خبیث مرموزی به نام Wizard که میتونست از الکتریسیته برای کنترل کردن هواپیما و ماشین و ... استفاده کنه، مبارزه میکردند. لووری نهایت سعی خودش رو کرد ولی هواداران اعتقاد دارند اغلب دیالوگ های خودش رو خیلی خشک و روباتیک بیان میکرد. ضمن اینکه ذات شخصیت بتمن که توسط «باب کین» و «بیل فینگر» خلق شد نیز در این سریال یافت نمیشد.

 

12- رینو رومانو (Rino Romano)

 رینو رومانو (Rino Romano)

چند سال بعد از سریال تحسین شده "بتمن : مجموعه کارتونی" ، دی سی و وارنر به فکرشون رسید که دیگه وقتشه کارتون جدیدی براساس شوالیه سیاه پوش گاتهام بسازند. در نتیجه  The Batman ساخته شد که هم از نظر داستانی و هم از نظر سبک انیمیشن بیشتر مناسب کودکان بود. این کارتون 5 فصل پخش شد و صداپیشه بتمن هم «رینو رومانو» بود. او همچنین در انیمیشن بلند The Batman versus Dracula که از روی همین سریال ساخته شد نیز صداپیشه بتمن بود. راستش رو بخواهید ایشون گزینه زیاد مناسبی برای بتمن نبود. ضمن اینکه ایشون تنها صداپیشه ای هستند که هم جای بتمن صحبت کرده و هم جای اسپایدرمن! بله درست شنیدید چون رومانو قبلا در سریال مزخرف Spider-Man: Unlimited  و همچنین در بازی عالی اسپایدرمن برای PS1 جای مردعنکبوتی حرف زده بود. بنابراین هر وقت صدای بروس وین را میشندیم یاد پیتر پارکر میفتادیم! دیالوگ های بتمن را هم انگار به سختی ادا میکرد و براش راحت نبود جای بتمن حرف بزنه.

 

11- آنتونی روئیویوار (Anthony Ruivivar)

 آنتونی روی ویوار (Anthony Ruivivar)

«آنتونی روئیویوار» اولین بازیگر اهل کشور فیلیپین است که جای بتمن حرف زده! (البته در هاوایی به دنیا آمده و آمریکایی محسوب میشه). او سال 2013 جای بتمن در سریال کارتونی Beware the Batman حرف زد. این کارتون رایانه ای در دوران ابتدایی حرفه بتمن جریان داشت. سازندگان سریال سعی کردند به جای دشمنان قدیمی بتمن مثل جوکر و پنگوئن و پویزن ایوی و ... از دشمنانی که جدیدا در کمیک بوک های او خلق شده بودند بهره بگیرند.  در قسمت های اول آقای روئیویوار نوعی زمختی بی مورد در صداپیشگی بتمن استفاده میکند و بنابراین در انتقال صدایش از بتمن به بروس وین مشکل داشت. اما کم کم داشت بهتر میشد که ناگهان شبکه "کارتون نت ورک" این کارتون رو کنسل کرد!

 

10- ویل آرنت (Will Arnett)

 ویل آرنت (Will Arnett)

روز 7 فوریه سال 2014، فیلم موفق Lego Movie نسخه لگویی بتمن را به تماشاچیان در سراسر دنیا معرفی کرد. صداپیشه اش هم «ویل آرنت» بود که با صدای باحالش بتمنی رو به ما داد که خیلی خودش رو قبول داشت ولی در واقع بسیار از تنهایی در رنج بود. سپس اسپین اف این فیلم با نام The Lego Batman Movie ساخته شد که در اون هم بتمن خود شیفته ای دیدیم که فکر میکرد از همه بهتره! از زدن ضد حال به شخصیت Emmet و شکستن  قلب Wyldstyle در Lego Movie گرفته تا توهین به جوکر و آسیب رساندن به آلفرد در The Lego Batman Movie، باید گفت که این بتمن به طور بانمکی نشان دهنده بخش زشت شخصیت این قهرمان بود که البته همزمان باعث خنده تماشاچی هم میشد!

 

9- دیوید مازوز (David Mazouz)

 دیوید مازوز (David Mazouz)

سال 2012 زندگی اقای «دیوید مازوز» با ایفای نقش بروس وین جوان در سریال "گاتهام" برای همیشه عوض شد و او تونست خیلی زود خودش رو در دل هواداران بتمن جا کنه. او در هر فصل از سریال تونست با مواجه شدن با چالش هایی که در مسیرش قرار میگرفت رشد کنه و بهتر بشه. مازوز با وایسادن جلوی قلدری مثل «تامی الیوت» در اپیزود The Mask یا رویارویی هایش با Jerome Valeska در سه فصل نخست سریال، نقش آفرینی جذابی از بروس وین داشته که مورد تحسین واقع شده است. با وجود آنکه تماشاچیان سریال گاتهام دارند بخش هایی از لباس بتمن را در این فصل سریال میبینند ولی امیدوار هستیم تا پایان سریال او را در لباس و تجهیزات کامل بتمن مشاهده کنیم.

  

8- دایدریچ بیدر (Diedrich Bader)

دایدریچ بیدر (Diedrich Bader)

سال 2008 وارنر تصمیم گرفت سریالی لایت و بامزه از بتمن بسازه (با الهام از سریال تلویزیونی بتمن در دهه 60 میلادی و همچنین کمیک بوک های او در اون دهه). این سریال Batman: The Brave & The Bold نام داشت که حالت تیم آپ داشت. یعنی بتمن در هر اپیزود  با دیگر قهرمانان دی سی متحد میشد. «دایدریچ بیدر» صداپیشه بتمن در این کارتون باحال بود. صدا و لحن گفتار او آدم را یاد مرحوم «ادام وست» بازیگر نقش سریال دهه 60 بتمن مینداخت. در طول 65 اپیزود این سریال بتمن همه کار کرد (مثل سفرهای زمانی و تبدیل شدن به خون آشام و ...) و تقریبا با همه خبیث های دی سی جنگید و کسانی مثل «دارک ساید» و «مانگول» و «استارو» را در کمال ناباوری شکست داد! درسته برخی هواداران بتمن از این سریال خوششون نمیاد (چون کلا به نظرشون بتمن فقط باید دارک و خفن باشه!) ولی نسلی که باهاش بزرگ شد آقای بیدر رو بهترین صداپیشه بتمن میدونند!

 

7- ول کیلمر (Val Kilmer)

 ول کیلمر (Val Kilmer)

سال 1995 فرنچایز بتمن با فیلم "بتمن برای همیشه" دوباره به حال و هوای لوس و کمدی سابق دهه 60 میلادی برگشت . همچنین «ول کیلمر» جای مایکل کیتون رو در نقش بتمن را گرفت و جوئل شوماخر هم جانشین تیم برتون شد. (البته قرار بود کیتون بازهم نقش بتمن رو بازی کنه ولی وقتی فهمید که برتون از کارگردانی فیلم کنار گذاشته شده، او هم حاضر نشد این نقش رو بازی کنه). کیلمر بتمن خوش تیپی بود و تغییرات جالبی در شخصیت بروس وین/بتمن ایجاد کرد. مثلا اعتماد به نفس بیشتری به نقش تزریق کرد در حالی که بتمن کیتون گاهی انگار از کمبود اعتماد به نفس رنج میبرد.  بروس وین او همچنین شیمی نسبتا خوبی با شخصیت Dr. Chase Meridian (که نقشش رو «نیکول کیدمن»  بازی میکرد) داشت. ولی گفته میشه سر صحنه خیلی بی ادبانه رفتار میکرده . جوئل شوماخر به کیلمر لقب بدقلق و بچه داده! وقتی هم که شوماخر سعی کرد کیلمر رو آرام کنه، تا دو هفته باهاش حرف نزد! به همین خاطر  شوماخر از «جورج کلونی» در نقش  بتمن در فیلم بعدی خودش یعنی "بتمن و رابین" استفاده کرد.

 

6- اولان سول (Olan Soule)

 اولان سول (Olan Soule)

در دهه های 70 و 80 میلادی، بازیگر کار کشته ای به نام «اولان سول» صداپیشه بتمن در سریال Super Friends بود که توسط شرکت "هانا باربارا" تولید شده بود و برای اولین بار قهرمانان گروه جاستیس لیگ را در دنیای انیمیشن دور هم جمع میکرد. درسته در این میان بتمن قدرت فوق بشری نداشت ولی قلب تیم محسوب میشد. این بتمن نه تنها برای رابین بلکه برای شخصیت های جوان و بی تجربه ای مثل "دوقلوهای اعجاب انگیز" (Wonder Twins) یا «فایر استورم» و «سایبورگ» مرشد و راهنما بود. خیلی وقتها هم گروه را از مخمصه نجات میداد. در هر حال خیلی ها با این بتمن خاطره دارند.

 

5- کریستین بیل (Christian Bale)

 کریستین بیل (Christian Bale)

بعد از افتضاح و ناکامی بزرگ فیلم "بتمن و رابین" ، وارنر برای چند سال سراغ فرنچایز بتمن نرفت تا اینکه آقای «کریستوفر نولان» اومد و انرژی و خلاقیت منحصر به فردی بهش تزریق کرد. بنابراین سه گانه جدیدی از بتمن ملقب به "دارک نایت" ساخته شد. نولان از بازیگر فیلم American Psycho و The Machinist یعنی «کریستین بیل» برای نقش بروس وین/بتمن استفاده کرد. بیل هم در هر سه فیلم نقش آفرینی درخشانی داشت و با پستی و بلندی های بسیار و دشمنان خطرناکی مثل راس الغول و جوکر و Bane مواجه شد. بزرگترین چیزی که او به فرهنگ بتمن اضافه کرد اون جدیت و اخم خاصی بود که موقع بازجویی از خلافکاران از خودش بروز میداد. کاریزمای خاصی هم داشت که آدم را شیفته خودش میکرد (هر چند که در قسمت دوم کاملا تحت الشعاع شخصیت جوکر قرار گرفت). همچنین او بهترین و جذاب ترین بروس وین تاریخ سینما را در فیلم "بتمن آعاز میکند" به تصویر کشید که برای اولین بار آدم دوست داشت با قصه بروس وین همراه بشه. درسته که خیلی از هواداران وقتی شنیدند بیل در دنیای سینمایی دی سی نیست بسیار ناراحت شدند ولی باید بدونیم و قبول کنیم که بدون موفقیت بتمن های نولان اصلا الان چیزی به نام دنیای سینمایی دی سی وجود نداشت!

 

4- بن افلک (Ben Affleck)

 بن افلک (Ben Affleck)

یادتونه وقتی اولش «هیث لجر» برای نقش بتمن انتخاب شد هواداران بتمن چقدر اعتراض کردند؟ وقتی هم که شنیده شد «بن افلک» بتمن دنیای سینمایی دی سی شده خیلی ها همون واکنش رو نشون دادند. ولی بن افلک هم درست مثل لجر ثابت کرد اشتباه میکنند. او در هر صحنه ای که بود حضور خودش رو بر دیگران دیکته میکرد.  از لاس زدن با «دایانا» بگیر تا مقابله با دشمنانش در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" یا رویارویی با «ددشات» در "جوخه انتحار" ، باید قبول کرد که افلک به لنگری قابل اتکا برای دنیای سینمایی دی سی تبدیل شد. البته نقش آفرینی او در فیلم "جاستیس لیگ" خیلی افت کرد و حرف و حدیث هایی که به وجود آمده احتمالا به معنای این باشد که دیگر او را در نقش بتمن نخواهیم دید.

 

3- آدام وست (Adam West)

 آدام وست (Adam West)

وقتی «ادام وست» (که متاسفانه چندی پیش درگذشت) برای ایفای نقش بروس وین/بتمن در سریال لوس ولی بسیار تاریخی و موفق بتمن در دهه 60 میلادی انتخاب شد، میراثی بزرگ از خود به یادگار گذاشت. درسته که همه به این سریال لقب campy (لوس) داده اند ولی نمیشه از نقش آفرینی آقای وست ایرادی گرفت. در ضمن گاهی اوقات دیوار چهارم را میشکست و به بچه ها پند و اندرز میداد. او همچنین تنها بتمن تاریخ است که در چالش موج سواری با جوکر برنده شده یا با «ریدلر» در رینگ بوکس مسابقه داده یا رقص بتمنی (Batusi) کرده! (اگر نمیدونید رقص بتمنی چیه، اینجا را کلیک کنید). هر صحنه ای هم که با «جولی نیومار» (بازیگر زن گربه ای) داشت ، داغ و پرهیجان بود! نقش آفرینی او باعث تثبیت جایگاه بتمن به عنوان نمادی بزرگ در فرهنگ عامه (pop culture) جهان شد.

 

2- مایکل کیتون (Micheal Keaton)

 مایکل کیتون (Micheal Keaton)

در روز 23 ژوئن سال 1989 وقتی فیلم Batman ساخته استاد تیم برتون اکران شد، «مایکل کیتون» به عنوان چهارمین بازیگری شناخته شد که در دنیای سینما و تلویزیون نقش بتمن رو بازی میکنه. راستش وقتی برتون ایشون رو انتخاب کرد هواداران کمیک بوکی خیلی عصبانی شدند چون کیتون را قبلا بیشتر در آثار کمدی دیده بودند و نمیتونستند باور کنند نقش بتمن رو داده باشند بهش! حتی میگن تهیه کننده های وارنر هم به زور راضی شدند کیتون رو استخدام کنند. ولی کیتون ثابت کرد همشون اشتباه میکنند چون ایشون شاید تنها بازیگر تاریخ باشه که هم بروس وینی عالی بود و هم بتمنی شگفت انگیز. شیمی اعجاب انگیزی هم با «کیم بسینگر» در فیلم اول و «میشل فایفر» (زن گربه ای) در قسمت دوم داشت. در قالب بتمن تو هر صحنه های که بود حضور خودش رو مثل یک فرمانده مقتدر به دیگران دیکته میکرد. خیلی هم مواجه عالی با بازیگران بزرگی مثل «جک نیکسلون» ، «دنی دویتو» و «کریستوفر واکن» داشت که به ترتیب نقش های جوکر و پنگوئن و «مکس شرک »رو بازی کردند. بدون بتمن مایکل کیتون هواداران هرگز نمیتونستند ساخته شدن شاهکاری مثل "بتمن: مجموعه کارتونی" را شاهد باشند یا از بتمن در سری بازی های Batman: Arkham لذت ببرند. آری ... بتمن با مایکل کیتون به ذات اصلی خودش برگشت.

 

1- کوین کانروی (Kevin Conroy)

کوین کانروی (Kevin Conroy)

برای بیش از 25 سال جناب «کوین کانروی» کسی بوده که به بتمن در انیمیشن ها و باز یهای مختلف جان بخشیده. او بهترین  صداپیشه تاریخ بتمنه که اولین بار در "بتمن: مجموعه کارتونی" جای او حرف زد. و درست با گفتن این دیالوگ ها  در ایپزود Nothing to Fear بود که ثابت کرد خود بتمنه و تا ابد هم بتمن خواهد بود:

"من انتقام هستم. من شب هستم! من بتمن هستم!"

من شب هستم

(I am vengeance. I am the night! I am BATMAN!)

کانروی تنها کسی هستش که تونسته با موفقیت تمام تمام زوایا و لایه های بروس وین رو به تصویر بکشه ، حالا چه  اون جنبه منظم و خشک او در کارتون های Justice League و Justice League Unlimited یا  اون لحن بدبینانه و تلخش در Batman Beyond و ... کانروی بدون شک بهترین صداپیشه کارتون های ابرقهرمانی و یکی از بهترین های تاریخ انیمیشن است.

 

مهدی ترابی مهربانی 

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

10 جوکر برتر دنیای سینما، گیم و انیمیشن

معرفی 10 دشمن برتر بتمن (TOP 10 BATMAN VILLAINS)

كمیك بوك های بتمن (BATMAN) به زبان فارسی

5 ورژن عجیب برتر بتمن!

5 داستان تاثیرگذار بتمن و جوکر

10 كمیك مهم و تاثیرگذار شوالیه تاریكی (DARK KNIGHT) + لینک دانلود

10 لباس برتر بتمن!

5 داستان مهمی که جف جانز نوشته و در ان بتمن حضور دارد!

کپی برداری بی شرمانه "ماورای بتمن" (BATMAN BEYOND) از مرد عنکبوتی !

تاریخچه بتمن و بترنگ (BATARANG)!

بتمن از چه شخصیت هایی تقلید کرده است؟

تمام لباس های بتمن در دنیای سینما و تلوزیون

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

aghabakhshi2003
#1 aghabakhshi2003 1396-08-29 15:41
ایول استاد منتظر این مقاله بودم. خیلی عالی بود ممنون. با اینکه جاستیس لیگ فیلم خوبی نبود ولی شما باز بخاطر شخصیت هاش ووقتتون رو میذارین و درموردشون مقاله مینویسین :cry: :lol: همونطور که گفتین واقعا کوین بهترینه و در هر بتمنی بوده درخشیده(همینطور مجموعه شگفت انگیز آرکام) واقعا ممنون که به یاد ما دیسی فن ها هم هستید :-) ;-) ایشالا این زک رو سریع تر اخراج کنن :sigh:
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1396-08-29 16:14
به نقل از aghabakhshi2003:
ایول استاد منتظر این مقاله بودم. خیلی عالی بود ممنون. با اینکه جاستیس لیگ فیلم خوبی نبود ولی شما باز بخاطر شخصیت هاش ووقتتون رو میذارین و درموردشون مقاله مینویسین

وظیفم هستش. من کاری به فیلمش ندارم. دوست دارم به مناسبت های مختلف از این مقالات بنویسم . واقعا لذت میبرم.
حالا فیلمش هر چی میخواد باشه
فقط دعا کنید سلامت باشم و با همین انرژی بتونم به کارم ادامه بدم
نقل قول کردن
Richard Grayson
#3 Richard Grayson 1396-08-29 16:30
خسته نباشید استاد . این چند روز با اکران ثور و جاستیس لیگ مقاله های زیادی روی سایت اومد.
بنظرتون با این کارای الان بن افلک و بازی بدش تو جاستیس لیگ رتبش نباید از کریستین بیل پایین تر میومد ؟ البته کریستین بیل بیشتر جذابیتش بود ک نقششو ماندگار کرده بود. بن افلک هیکلی تره و الانم ک کلا پف کرده.
نقل قول کردن
Spiderx
#4 Spiderx 1396-08-29 16:52
استاد ترابی میشه صحنه های پس از تیتراژ فیلم لیگ عدالت رو برام توضیح بدین
ویدیویی که در آپارات گذاشتین صدا نداشت و آخرشم سیاه شد
اگه امکانش براتون هست برام بگید دقیقا چی گفتن.
نقل قول کردن
spectacular spiderman
#5 spectacular spiderman 1396-08-29 17:24
وای چقدر با کوین کانروی و مارک همیل تو نقش جوکر خاطره داریم استاد ممنون مقاله عالی بود
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-08-29 17:26
به نقل از Richard Grayson:
خسته نباشید استاد . این چند روز با اکران ثور و جاستیس لیگ مقاله های زیادی روی سایت اومد.
بنظرتون با این کارای الان بن افلک و بازی بدش تو جاستیس لیگ رتبش نباید از کریستین بیل پایین تر میومد ؟ البته کریستین بیل بیشتر جذابیتش بود ک نقششو ماندگار کرده بود. بن افلک هیکلی تره و الانم ک کلا پف کرده.

مقاله قبل از اکران جاستیس لیگ تو cbr نوشته شده.
الان به نظرم اره باید رتبه افلک از بیل پایین تر بیاد
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1396-08-29 17:26
به نقل از Spiderx:
استاد ترابی میشه صحنه های پس از تیتراژ فیلم لیگ عدالت رو برام توضیح بدین
ویدیویی که در آپارات گذاشتین صدا نداشت و آخرشم سیاه شد
اگه امکانش براتون هست برام بگید دقیقا چی گفتن.

والا من دقیقا یادم نیست چی گفتن! :-*
نقل قول کردن
Amir_marvel
#8 Amir_marvel 1396-08-29 17:29
ممنون اقای ترابی از مقاله های عالیتون ولی به نظرم کریستین بیل میتوسن دوم باشه چون واقعا خیلی خوب نقش بتمن رو بازی کرد دم کریستوفر نولان گرم
نقل قول کردن
alibigi666
#9 alibigi666 1396-08-29 17:30
با تشکر ازاقای ترابی بابت مقاله

اما راجب بتمن اگه بازیگرای اگه فقط بازیگرایی که داخل لباس بتمن دیدیم نظربدیم به نظرم بهترین بتمن مایکل کیتونه بعدم کریستین بیل

اما بن افلک و ول کیلمر به نظرم ازلحاظ ظاهری (نه نقشی که توفیلم داشتن) به عنوان شخصیت بروس وین خوب بودن اما اصلا وقتی بن افلک تولباس بتمن میبینم مخصوصا صورتش به نظرم زیاد حالت جالبی نداره مخصوصا صورتش حالت پف داره خیلی بده تولباس

درمجموع شخصا خیلی دوست داشتم کیانو ریوز به عنوان بتمن ببینم ولی حیف سن زیادی داره ولی قیافش یجوریه ادم توهرشرایطی توفیلماش میبینتش به نظرمیاد یه نقشه ای داره

البته جیک جیلنهال هم که ظاهرا قراربتمن بعدی دیسی باشه هم بازیگر بزرگیه مخصوصا بانقشش به عنوان پرنس اف پرشیا خیلی خوشم امد سنشم که 36خیلی خوبه
نقل قول کردن
Marc Spector
#10 Marc Spector 1396-08-29 17:36
استاااد خودتون اینهمه ایراد و اشکال از بتمن بن افلک گفتید تو نقدتون ،از اون طرف هم کلی حسن و تعریف راجع به بتمن بیل کردید.باز حداقل بیل یه چیزی به بتمن/بروس وین اضافه کرد بن افلک که همون رو هم نداشت،پس چرا رتبه بتمن بیل از افلک پایین تره؟؟.باور کنید اگر نولان تصمیم میگرفت سه گانشو کمیک بوکی بسازه الان حتی اسم بتمن افلک تو 5 بتمن برتر هم نبود.(حالا بازم این مقاله شماست ولی این نکته ها رو هم در نظر بگیرید.)ضمن اینکه به غیر از نقش بتمن هم کریستین بیل بازیگر بزرگتری نسبت به افلک هست.ممنون بابت مقاله.
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1396-08-29 17:36
دوستان این کارتون batman brave and the bold دوبله هم شده درسته؟
کسی لینک دانلودش رو داره
میخوام با پسرم تماشا کنم
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1396-08-29 17:39
به نقل از Marc Spector:
استاااد خودتون اینهمه ایراد و اشکال از بتمن بن افلک گفتید تو نقدتون ،از اون طرف هم کلی حسن و تعریف راجع به بتمن بیل کردید.باز حداقل بیل یه چیزی به بتمن/بروس وین اضافه کرد بن افلک که همون رو هم نداشت،پس چرا رتبه بتمن بیل از افلک پایین تره؟؟

اقا جون رتبه بندی من نیست که. سایت cbr انجام داده
من فقط ترجمه کردم
www.cbr.com/.../
به من بود اره بیل رو قطعا رتبه بهتری از افلک بهش میدادم
نقل قول کردن
Marc Spector
#13 Marc Spector 1396-08-29 17:48
به نقل از mtm:
به نقل از Richard Grayson:
خسته نباشید استاد . این چند روز با اکران ثور و جاستیس لیگ مقاله های زیادی روی سایت اومد.
بنظرتون با این کارای الان بن افلک و بازی بدش تو جاستیس لیگ رتبش نباید از کریستین بیل پایین تر میومد ؟ البته کریستین بیل بیشتر جذابیتش بود ک نقششو ماندگار کرده بود. بن افلک هیکلی تره و الانم ک کلا پف کرده.

مقاله قبل از اکران جاستیس لیگ تو cbr نوشته شده.
الان به نظرم اره باید رتبه افلک از بیل پایین تر بیاد

:-* استاد شرمنده این پیام شما وقتی داشتم کامنت میدادم چون بارگذاری مجدد نکرده بودم ،نبود.ممنون
نقل قول کردن
Jordan
#14 Jordan 1396-08-29 19:22
با تشكر از آقاي ترابي بابت ترجمه اين مقاله
با تمامي رتبه هاي ليست موافقم
كوين كانروي قطعا تا الان بهترين ايفا كننده ي نقش بتمن بوده و بي شك تا اسم بتمن هست ، كوين كانروي هم در ذهن ها خواهد بود.
به شخصه در بين بازيگران سينمايي اين نقش بن افلك و بعد از اون مايكل كيتون و بعد كريستين بيل رو بيشتر دوست دارم.(فارغ از كيفيت فيلم ها)
نقل قول کردن
Mr. Sinister
#15 Mr. Sinister 1396-08-29 19:28
به نقل از Jordan:

به شخصه در بين بازيگران سينمايي اين نقش بن افلك و بعد از اون مايكل كيتون و بعد كريستين بيل رو بيشتر دوست دارم.(فارغ از كيفيت فيلم ها)

منم فارغ از کیفیت فیلم ها بهت میگم که افلک تو جاستیس لیگ افتضاح بود اونم در حد لالیگا. (هرچند تو bvs هم همچین مالی نبود ولی شما دی سی فنا الکی گنده اش کردید که بگید فیلم مثلا یه نقطه قوت داره) واقعا حیف از بتمن که بازیگرش کسی مثل افلکه که با بی تفاوتی تمام نقشش رو بازی کرد. چون این دیگه ربطی به "کیفیت" فیلم نداشت. افلک به زور اومده بود داشت نقشش رو بازی میکرد. حالا انگار کی هست اینقدر ناز میکنه و کلاس میذاره مرتیکه پفک نمکی
نقل قول کردن
Richard Grayson
#16 Richard Grayson 1396-08-29 19:48
به نقل از mtm:
دوستان این کارتون batman brave and the bold دوبله هم شده درسته؟
کسی لینک دانلودش رو داره
میخوام با پسرم تماشا کنم

تو اینترنت که چیزی نبود. فکرکنم شرکت دوبله کنندش کامل دوبله نکرده و فقط فصل اولو دوبله کرده. چون تعداد قسمت هاشم زیاد بود و بیشتر شرکت های دوبله وسط کارهای طولانی ول میکنند مگه اینکه خیلی پرطرفدار بشه.
نقل قول کردن
Jordan
#17 Jordan 1396-08-29 21:18
به نقل از Mr. Sinister:
به نقل از Jordan:

به شخصه در بين بازيگران سينمايي اين نقش بن افلك و بعد از اون مايكل كيتون و بعد كريستين بيل رو بيشتر دوست دارم.(فارغ از كيفيت فيلم ها)

منم فارغ از کیفیت فیلم ها بهت میگم که افلک تو جاستیس لیگ افتضاح بود اونم در حد لالیگا. (هرچند تو bvs هم همچین مالی نبود ولی شما دی سی فنا الکی گنده اش کردید که بگید فیلم مثلا یه نقطه قوت داره) واقعا حیف از بتمن که بازیگرش کسی مثل افلکه که با بی تفاوتی تمام نقشش رو بازی کرد. چون این دیگه ربطی به "کیفیت" فیلم نداشت. افلک به زور اومده بود داشت نقشش رو بازی میکرد. حالا انگار کی هست اینقدر ناز میکنه و کلاس میذاره مرتیکه پفک نمکی

اگر حملاتتون تموم شد عرض كنم كه من از بن افلك خوشم مياد.
ربطي به dceu نداره.
هر كسي ممكنه از يه نفر خوشش بياد منم از بن افلك و كيانو ريوز و متيو مك كانهي خوشم مياد.
از بتمنش هم خوشم اومد. و خب نقطه ي قوت رو فقط ما ديسي فنا نگفتيم. تمام منتقدين گفتن. همون منتقداني كه bvs رو كوبيدن.
بنده هم از بازيش در جاستيس ليگ رضايت كامل نداشتم و بازيش نوسان داشت اما در كل تا اينجاي كار از بتمنش بدم نيومده.
اگر اجازه بديد نظر و سليقه ام رو براي خودم نگه دارم.
نقل قول کردن
Mr.Harper
#18 Mr.Harper 1396-08-29 21:51
من از بن افلک خوشم میاد منتهی از اون بازیگراییه که به فیلمای ابرقهرمانی نمیاد. انتخاب خوبی برای بتمن بود ولی عالی نبود.
جورج کلونی هم حرف درستی زده اون فیلم واقعا پول حروم کردن بود. هیچ چیز خوبی نداشت
دیوید مازوز هم نظری ندارم چون گاتهام رو از فصل سوم به بعد پاک کردم و تا الانم دلیلی ندیدم ادامه بدم سریالشو. فقط وقتی فهمیدم که تو فصل چهار بتمن شده فهمیدم تصمیم اشتباهی نگرفتم. به این زودی آخه ؟ بابا بتمن چند سال تمرین کرد تا بتمن شد
کریستین بیل و مایکل کیتون رو به هیچ وجه نمیتونم یکیشون رو انتخاب کنم. هردو عالی و پرفکت
بهترین هم که کوین کانروی با اون صدای فوق العادش
ممنون بابت این مقاله زیبا
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#19 winter-soldier-911 1396-08-29 22:21
ممنون استاد دستتون درد نکنه




راستی یه بار یه ویدیو گزاشتید تو کانال (رقص ابرقهرمانان مارول و دی سی) اسم موزیک هاشو هر کی میدونه،بگه ممنون میشم :oops:
نقل قول کردن
amirx79x
#20 amirx79x 1396-08-29 23:04
شدیدا با استاد کانروی موافقم
شدییییدا
نقل قول کردن
Tara.Y
#21 Tara.Y 1396-09-01 07:45
بن افلک اصلا رتبه اش درست نیست. ایشون رو اصلا قبول ندارم. نه بازیگریش رو و نه بتمنش رو. تو جاستیس لیگ که بازیش توهین بود به شعور مخاطب. موافقم که دی فنا الکی گنده اش کردن که بگن BvS لااقل یه نکته مثبت داره.
نقل قول کردن
Matiu 007
#22 Matiu 007 1396-09-03 15:09
با عرض پوزش از استاد ترابی .
یه مشکلی تو این مقاله میبینم .
کسایی که گوینده بتمن بودن با بازیگر های بتمن نمیتونن رقابت کنن .
به نظر من گوینده های بتمن تو یه مقاله باید بودن و بازیگر ها هم تو یه مقاله دیگه .
ارزم به خدمت شما که : درسته ، بتمن تو جاستیس لیگ افت داشت اما نمیشه گفت بن افلک این نقش اصلاً بهش نمیاد .
بعد از bvs حتی کسایی که میگفتن از بتفلک خوش شون نمیاد نظر شون تغییر کرد .
ولی ما ایرانیها وقتی از چیزی خوشمون نیاد هیچ تصمیمی نمیگیریم که کوچک ترین تغییری تو دید مون ایجاد کنیم .
یه طوری از بن افلک تو نقش بتمن حرف میزنید که انگار با اون بنده خدا « پدر کشته گی » دارید !
مشکل از اون زک اسنایدر پدر سوخته هست که داره گند میزنه به فیلم ها .
نقل قول کردن
Mr. Sinister
#23 Mr. Sinister 1396-09-03 15:35
به نقل از Matiu 007:
با عرض پوزش از استاد ترابی .
یه مشکلی تو این مقاله میبینم .
کسایی که گوینده بتمن بودن با بازیگر های بتمن نمیتونن رقابت کنن .
به نظر من گوینده های بتمن تو یه مقاله باید بودن و بازیگر ها هم تو یه مقاله دیگه .
ارزم به خدمت شما که : درسته ، بتمن تو جاستیس لیگ افت داشت اما نمیشه گفت بن افلک این نقش اصلاً بهش نمیاد .
بعد از bvs حتی کسایی که میگفتن از بتفلک خوش شون نمیاد نظر شون تغییر کرد .
ولی ما ایرانیها وقتی از چیزی خوشمون نیاد هیچ تصمیمی نمیگیریم که کوچک ترین تغییری تو دید مون ایجاد کنیم .
یه طوری از بن افلک تو نقش بتمن حرف میزنید که انگار با اون بنده خدا « پدر کشته گی » دارید !
مشکل از اون زک اسنایدر پدر سوخته هست که داره گند میزنه به فیلم ها .

استاد ! این مقاله رو اقای ترابی فقط ترجمه کردن
بعدشم کی میگه گوینده بودن با بازیگرای بتمن نمیتونن رقابت کنند؟ گوینده اتفاقا کارش سخت تره چون فقط با صداش باید بازی کنه و بنابراین تمام حس و حال اون نقش رو فقط از طریق صدا منتقل میکنه
ثانیا تقریبا تمام صداپیشه ها بازیگر هم هستند. تو ایران هم همینه
بن افلک و بتمنش هم اشغاله . حالا شما هر کاری دلت میخواد بکن. ولی ایشون اشغاله. ا.ش.غ.ا.ل
نقل قول کردن
Ɛɾƒąղ
#24 Ɛɾƒąղ 1396-12-10 07:03
خدایی رو چه حساب افلک از بیل بالاتره؟
نقل قول کردن
F_comic fan
#25 F_comic fan 1399-01-31 16:02
بن افلک بهترین بازیگر بتمن تاریخه،هرکی هم میگه آشغال بود یا چی چی بود این شخص بره همون سه گانه نولانشو ببینه،بدرد بتمن فنا نیس!!
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#26 AmirhoseinJafari2005 1399-11-10 21:07
از بین بازیگران ، کریستین بیل ، بن افلک و مایکل کیتون خوب بود... از بین صداپیشه ، کوین کانروی و رینو رومانو بهتر بودند :-)
نقل قول کردن
a.v.s
#27 a.v.s 1400-02-06 21:33
توی مقاله اینکه "نتایج نشون میده مارول محبوب تره" حرف هایی زدم درباره اینکه بتمن که درواقع همه چیزش درباره اش جذابه جز خودش.

ولی یک ورژن از بتمن هست که یادم نمیاد کجا دیدمش. یادم نمیاد اولین بار چه جایی دیدمش. و من تونستم با اون بتمن ارتباط برقرار کنم.

این بتمن درواقع اینطوری بود که دلش واقعا برای جاستیس لیگ میسوخت. با اینکه خودشو عبوس جلوه میداد ولی در پشت صحنه براشون بهترین دوست و رفیق بود. درواقع نمیخواست جلوی اعضای تیم کم بیاره و میخواست وجهه خودشو بالا نشون بده ولی از درون شکننده بود. بروس وین درسته که درواقع هویت مخفی اون بود ولی پشت اون خانم بازی ها و اون ثروت افکنی ها، یه چیزی بود که اذیتش میکرد. مردم براش مهم بودند و دلسوز بود منتها به روش خودش. نمیخواست کسی به خطر بیوفته و وقتی یکی رو تو رنج میدید بسیار ناراحت میشد. و به کسانی که خودشونو از گلیم بیرون میکشدند چنان چهره افتخارآمیز و غرورآمیزی به خودش میگرفت که نظیرش نبود. یک قوت قلب برای بشریت بود و در پشت اون نقاب ترسناک، نماد امید بود.


اگر براتون سواله که چرا از بتمن انقدر بد میگم، بخاطر اینه که من یه بتمن خیلی خوبی رو قبلا شاهد بودم و واقعا این بتمن رو دوست داشتم و مثل بقیه قهرمانان دیگر کمیک بوک میپرستیدمش. ولی الانه من اون بتمن رو نمیبینم. انگار ناپدید شده و از اینکه نمیبینمش ناراحتم. از اینکه به ندرت بتمن کمیک ها به اون شکل ظاهر میشه ناراحتم. یه جورایی دلم شکسته.

درواقع ایراد گرفتن و غر زدن من نسبت به بتمن به این دلیله که یه چیزی قبلا در درون بتمن پیدا میکردم و الان گم شده و حسرت میخورم چرا نیست. شاید این بتمنی که عاشقش بودم همون بتمن کوین کانروی هستش. شاید اصلا تو ذهنم ساختمش. شاید تنها در قدیم و در داستان های برتر و قدیمی بتمن وجود داشته، ولی الان نمیبینمش و به همین دلیله امروزه از بتمن ایرادات میگیرم. چون اون معنای باارزشش رو از دست داده.
نقل قول کردن
a.v.s
#28 a.v.s 1400-02-06 23:02
به نقل از Ɛɾƒąղ:
خدایی رو چه حساب افلک از بیل بالاتره؟

کریستین بیل که تحت الشعاع جوکر و دشمنان دیگش قرار گرفت. صدای مسخره ای که داشت. وقتایی هم که عجولانه تصمیم میگرفت (مثل احساساتی شدنش و کتک زدن جوکر). بعد پیروزیشو گذاشته بود به این امید بسته بود که مردم به هم رحم میکنند!!! یعنی برگام ریخت که نمیدونم آیا این فیلم بتمن بود یا فیلم جوکر به همراه مردم گاتهام؟ درسته بتمن کریستین بیل خوب بود و دوست داشتنی ولی خب بازم ضعف هایی داشت.

ولی بن افلک واقعا تنها کسی بود تو فیلم که میدونست داره چه غلطی تو داستان میکنه. بروس وینی مصمم. کاراگاهی بسیار زبده. به این راحتی هم گول نمیخورد. از تمام نقاط قوتش به نحو احسنت استفاده میکرد. در کارش بسیار مصمم تر از بتمن کریستین بیل بود.
علی‌رغم کشتناش و اون قضیه فوق العاده عمیق مارتا که درواقع جلوتر از زمان خودشه چون زک اسنایدر هیچکاک قرن بیستمه و ما امروزه از ارزش اون صحنه اصلا خبر نداریم. چون ما ذره ای کوچیک از جهان هستی هستیم که کارهای درخشان استاد بزرگوار سینما زک اسنایدر رو درک نمیکنه.
uplooder.net/.../...
ما کلا خیلی کوته فکریم و خبر نداریم.
نقل قول کردن
a.v.s
#29 a.v.s 1400-02-06 23:07
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
استاااد خودتون اینهمه ایراد و اشکال از بتمن بن افلک گفتید تو نقدتون ،از اون طرف هم کلی حسن و تعریف راجع به بتمن بیل کردید.باز حداقل بیل یه چیزی به بتمن/بروس وین اضافه کرد بن افلک که همون رو هم نداشت،پس چرا رتبه بتمن بیل از افلک پایین تره؟؟

اقا جون رتبه بندی من نیست که. سایت cbr انجام داده
من فقط ترجمه کردم
www.cbr.com/.../
به من بود اره بیل رو قطعا رتبه بهتری از افلک بهش میدادم

درسته تو کامنت قبلیم گفتم که بن افلک از کریستین بیل بهتره ولی قبول دارم که بتمن کریستین بیل یه نکات مثبتی داره که بتمن بن افلک نداره. درواقع فیلم Batman Begins به بتمن واقعا جان تازه ای میبخشه. ولی بتمن بن افلک به کمیک وفادار تره و نویسنده مقاله هم به این دلیل افلک رو بالاتر از بیل قرار داده.
نقل قول کردن
a.v.s
#30 a.v.s 1400-02-06 23:24
به نقل از winter-soldier-911:
راستی یه بار یه ویدیو گزاشتید تو کانال (رقص ابرقهرمانان مارول و دی سی) اسم موزیک هاشو هر کی میدونه،بگه ممنون میشم :oops:

درسته کامنتم اسپمه ولی ایشون این چیزی که گفت یاد یه چیزی افتادم و میخوام مثل بابابزرگا براتون خاطره تعریف کنم.

وقتی رفتم آپارات سایت، یه ویدیو بود که مربوط به برترین لحظات فیلم های مارول بود (قبل از اونجرز عصر التران) و انقدر ذوق کردم که نگو. بعد از ادمین آپارات سایت پرسیدم که شما خودتون این ویدیو رو ساختید و اونم گفت بله!

مهم ترین محرک انگیزه ام که عضو سایت شدم همین بود. ولی جالبه بعدها دوزاریم افتاد ایشون دروغ گفته! یعنی چندین سال بعدش مثلا همین دو سال پیش فهمیدم که یه ویدیوی یوتیوب رو برداشته و صحنه های منشوری رو سانسور کردند و گذاشته تو آپارات. و جالبه اون ویدیو هم فکر کنم اصلش تو یوتیوب قسمت دوم هم داشت.

و درکل احساس کردم یکی از مهم ترین انگیزه های عضویتم تو سایت زیر سوال شدید رفت. البته فکر کنم اون ویدیو رو نمیدیدم هم دیر یا زود عضو سایت میشدم گرچه الان اگر اون دروغ نبود، ممکن بود الان چشمتون به جمال پرعظمتم نیوفته!
نقل قول کردن
Agent bishop
#31 Agent bishop 1400-02-07 05:55
۲۷ #
تقصیر نویسنده هست دیگه چیکار میشه کرد .
نقل قول کردن
a.v.s
#32 a.v.s 1400-02-07 12:25
به نقل از Agent bishop:
۲۷ #
تقصیر نویسنده هست دیگه چیکار میشه کرد .

بله آقای بخشی درسته.

درواقع برای بتمن تاسف میخورم که میتونستند روی شخصیت پردازیش تمرکز بیشتری نشون بدن و تاثیرات بلندمدت لحظات به-بلوغ-بیشتر-ر سیدن بتمن رو نشون بدن تا نزد بسیاری از هواداران صرفا یک شخصیت خفن به نطر نیاد و دیسی میتونست به جای اینکه بتمن رو وارد تمام داستاناش کنه، و مدام درگیری بین بتمن و دشمنانش و رابطه بین بتمن و دوستاش تمرکز کنه، میتونست بیاد روی خود بتمن تمرکز بیشتری بزاره، جزئیات بیشتری ازش برای ما نشون بده . . . فکر کردید چرا بتمن مجموعه کارتونی اقتباس درجه یکی بود؟ چون اون کارتون کاملا در طول قسمت هاش که حتی داستان های جداگانه دارند نشون میده که بتمن در طول داستان ها رشد شخصیتی میکنه.

بتمن میتونست صرفا به چندتا داستان برتر خلاصه نشه. درسته خب تو اونا روی بتمن تمرکز کرده ولی مثل اسپایدرمن نمیان تاثیراتش رو در طول کلیت داستان ها نشون بدن. یکی از دلایلی که اسپایدرمن رو دوست دارم اینه که کاملا معلومه داستاناش به هم مربوطه. اینکه تو کمیکای اسپایدرمن کاملا مشهوده که پیتر پارکر شخصیتش تو شرایط مختلف مدام تغییر میکنه و وقتی از اون شرایط هم بیرون میاد، تاثیراتش تو آینده هم هست. ولی انگار دیسی، بتمن رو برای یه مدت به امون خدا ول میکنه و اون شخصیت پردازی ها و اون کاشت هایی که برای بتمن گذاشته شده هیچی به هیچی. فکر کنم آلن مور حق داشت که بگه دیگه از بتمن خوشش نمیاد.
نقل قول کردن
RETEPILA
#33 RETEPILA 1401-03-14 00:11
این batman the brave and the bold یا بتمن بی باک واقعا به نظرم اصطلاحا یکی از آندرریتدترین انیمیشنهای ابرقهرمانیه
شاهکار نیست ولی واقعا سرگرم کننده است و حتی بعضا پیام اخلاقی هم میده ولی چون علی الظاهر فان هست یا بهتر بگم دارک نیست، شاید خیلی از طرفدارایی که تازه با بتمن آشنا شدن سمتش نرن
ولی پیشنهاد میکنم ببینید حتما اگه ندیدید
نقل قول کردن
RETEPILA
#34 RETEPILA 1401-03-14 00:17
این نکته رو هم یادم رفت که چون هرقسمت با شخصیتهای مکمل زیادی آشنا میشیم و اغلب هم ناشناخته هستن میتونه یه شناخت ظاهری و اسمی از اونا بده بهمون
یجورایی شاید بشه گفت ادای احترام به دنیای دی سیه این انیمیشن(هرچند نتونست به حد اعلای خودش برسه)
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1401-03-14 10:27
به نقل از RETEPILA:
این batman the brave and the bold یا بتمن بی باک واقعا به نظرم اصطلاحا یکی از آندرریتدترین انیمیشنهای ابرقهرمانیه
شاهکار نیست ولی واقعا سرگرم کننده است و حتی بعضا پیام اخلاقی هم میده ولی چون علی الظاهر فان هست یا بهتر بگم دارک نیست، شاید خیلی از طرفدارایی که تازه با بتمن آشنا شدن سمتش نرن
ولی پیشنهاد میکنم ببینید حتما اگه ندیدید

منم خیلی این انیمیشنو دوست دارم
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1401-03-14 10:32
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*
نقل قول کردن
Hellblazer
#37 Hellblazer 1401-03-14 11:34
به نقل از mtm:
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*

استاد می‌خواستم بگم رتبه‌ی اول، دیدم کوین کانروی با قدرت در رتبه‌ی اول نشسته! واقعا حتی هیث لجر و رابرت پتینسون هم نمی‌تونن جای مارک همیل و کوین کانروی رو بگیرند. 8)
به هر حال...
به نظر من رتبه دوم می‌تونه مناسب باشه، رابرت پتینسون از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود ولی واقعا بتمن به مراتب بهتری بود؛ شایسته‌ی رتبه‌ی دوم هستش؛ خسته نباشید استاد.
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1401-03-14 12:09
به نقل از Hellblazer:
به نقل از mtm:
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*

استاد می‌خواستم بگم رتبه‌ی اول، دیدم کوین کانروی با قدرت در رتبه‌ی اول نشسته! واقعا حتی هیث لجر و رابرت پتینسون هم نمی‌تونن جای مارک همیل و کوین کانروی رو بگیرند. 8)
به هر حال...
به نظر من رتبه دوم می‌تونه مناسب باشه، رابرت پتینسون از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود ولی واقعا بتمن به مراتب بهتری بود؛ شایسته‌ی رتبه‌ی دوم هستش؛ خسته نباشید استاد.

ولی رابرت پتینسون انگار فقط روی mode غم زده و ناراحت و انتقام جو قفل کرده بود. احساساتش جامع الاطراف نبود
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#39 Hail Comic Book 1401-03-14 13:54
به نقل از mtm:
به نقل از Hellblazer:
به نقل از mtm:
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*

استاد می‌خواستم بگم رتبه‌ی اول، دیدم کوین کانروی با قدرت در رتبه‌ی اول نشسته! واقعا حتی هیث لجر و رابرت پتینسون هم نمی‌تونن جای مارک همیل و کوین کانروی رو بگیرند. 8)
به هر حال...
به نظر من رتبه دوم می‌تونه مناسب باشه، رابرت پتینسون از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود ولی واقعا بتمن به مراتب بهتری بود؛ شایسته‌ی رتبه‌ی دوم هستش؛ خسته نباشید استاد.

ولی رابرت پتینسون انگار فقط روی mode غم زده و ناراحت و انتقام جو قفل کرده بود. احساساتش جامع الاطراف نبود

درسته ولی همین مود با جو فیلم جور بود.
نقل قول کردن
mtm
#40 mtm 1401-03-14 14:47
به نقل از Hail Comic Book:
به نقل از mtm:
به نقل از Hellblazer:
به نقل از mtm:
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*

استاد می‌خواستم بگم رتبه‌ی اول، دیدم کوین کانروی با قدرت در رتبه‌ی اول نشسته! واقعا حتی هیث لجر و رابرت پتینسون هم نمی‌تونن جای مارک همیل و کوین کانروی رو بگیرند. 8)
به هر حال...
به نظر من رتبه دوم می‌تونه مناسب باشه، رابرت پتینسون از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود ولی واقعا بتمن به مراتب بهتری بود؛ شایسته‌ی رتبه‌ی دوم هستش؛ خسته نباشید استاد.

ولی رابرت پتینسون انگار فقط روی mode غم زده و ناراحت و انتقام جو قفل کرده بود. احساساتش جامع الاطراف نبود

درسته ولی همین مود با جو فیلم جور بود.

پس صبر میکنیم ببینیم در فیلمای بعد بلده احساسات دیگری رو هم بروز بده و حور دیگری بازی کنه یا نه
نقل قول کردن
s.p.i
#41 s.p.i 1401-03-15 13:30
به نقل از mtm:
به نقل از Hellblazer:
به نقل از mtm:
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*

استاد می‌خواستم بگم رتبه‌ی اول، دیدم کوین کانروی با قدرت در رتبه‌ی اول نشسته! واقعا حتی هیث لجر و رابرت پتینسون هم نمی‌تونن جای مارک همیل و کوین کانروی رو بگیرند. 8)
به هر حال...
به نظر من رتبه دوم می‌تونه مناسب باشه، رابرت پتینسون از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود ولی واقعا بتمن به مراتب بهتری بود؛ شایسته‌ی رتبه‌ی دوم هستش؛ خسته نباشید استاد.

ولی رابرت پتینسون انگار فقط روی mode غم زده و ناراحت و انتقام جو قفل کرده بود. احساساتش جامع الاطراف نبود


سلام میگم استاد پتینسون از افلک بهتر نبود برای این مپرسم چون فکر میکردم معیار رتبه بندی (کاری ندارم ترجمه از cbr هست ) وفاداری به ذات بتمن هست کارگاه بودن بد بین بودن و قانون نکشتن و ... چون بن افلک و کریستین بیل آدم میکشتن
نقل قول کردن
Hellblazer
#42 Hellblazer 1401-03-16 11:58
#38:
بله، بنده خدا یک مقدار زیادی افسرده بود، ضمن اینکه عرض کردم که از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود، به هر حال هر چی خودتون صلاح می‌دونید، یا رتبه دوم یا سوم. ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#43 AM SM BM SM 1401-03-16 14:17
#42:
خداوکیلی پتینسون از بن افلک که بهتر بود. به نظرم از کریستین بیل هم بازی بهتری رو ارائه کرد و بتمن بهتری بود(مخصوصا از لحاظ صدا نسبت به اون صدای داغون بیل). ولی به کیتون فعلا نمیرسه. ممکنه با یک دنبالهٔ بهتر و صیقل خورده تر بازی اون هم از کیتون بهتر بشه ولی فعلا مایکل کیتون بهترین بازیگر بتمن سینماست. و به نظر من هرگز کسی به جای کوین کانروی نمیاد. اگر کریستوفر ریو تجسم سوپرمن، هیو جکسن تجسم بتمن و رابرت داونی تجسم آیرون من باشه، وقتی به بتمن فکر میکنم صدای کانروی میاد تو ذهنم که به بهترین شکل ممکن بتمن رو اجرا کرد.
نقل قول کردن
Hellblazer
#44 Hellblazer 1401-03-17 11:48
#43:

بله موافقم، فعلا بهترین رتبه برای رابرت پتینسون رتبه سوم هستش و ممکنه که در صورت اکران دنباله‌ها به رتبه‌ی دوم ارتقا پیدا کنه.
نقل قول کردن
Hellblazer
#45 Hellblazer 1401-03-17 11:49
#43
منم همینطور، کوین کانروی و مارک همیل فراموش نشدنی‌اند!
نقل قول کردن
pr_cold99
#46 pr_cold99 1401-03-26 16:50
به نقل از mtm:
به نقل از Hellblazer:
به نقل از mtm:
رابدت پتینسون رو کجای رتبه بندی بزاریم؟ :-*

استاد می‌خواستم بگم رتبه‌ی اول، دیدم کوین کانروی با قدرت در رتبه‌ی اول نشسته! واقعا حتی هیث لجر و رابرت پتینسون هم نمی‌تونن جای مارک همیل و کوین کانروی رو بگیرند. 8)
به هر حال...
به نظر من رتبه دوم می‌تونه مناسب باشه، رابرت پتینسون از مایکل کیتون بروس وین بهتری نبود ولی واقعا بتمن به مراتب بهتری بود؛ شایسته‌ی رتبه‌ی دوم هستش؛ خسته نباشید استاد.

ولی رابرت پتینسون انگار فقط روی mode غم زده و ناراحت و انتقام جو قفل کرده بود. احساساتش جامع الاطراف نبود

من خودم این نکته آزارم نمیداد چون هر دفعه یادم میومد که بروس فقط دوساله که بتمنه برام طبیعی میشد که بروس هنوز به اون بروس وین دخترباز و خوش گذران تبدیل نشده و یجورایی هنوز با هویت دوم خودش کنار نیومده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید