15 بازیگر فیلم های ابرقهرمانی که اولش غلط به نظر میرسیدند ولی بعدش حسابی ترکوندند!

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

اینا بازیگرایی هستن که کسی فکرشو نمیکرد بتونن از پس نقش هاشون بر بیان.

مقدمه: همانطور که میدانید در دنیای امروز ، ابرقهرمانان بخش بزرگی از هالیوود را تصاحب کرده اند. هنگامی که مثلا اعلام میشد فلان بازیگر رو برای فلان شخصیت انتخاب کردن (مثل جسی آیزنبرگ برای نقش لکس لوثر در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) که خب همگی دیدیم که چه نقش آفرینی افتضاحی رو بهمون تحویل داد. ولی بعضی وقتا هم هستن که کاملا برعکس میشه و بازیگری که کارگردان انتخاب کرده ، روی پرده سینما خیلی فراتر از انتظار ها میشه و در این مقاله با مهم ترین اونا آشنا میشیم.

 

15- بن افلک - بتمن

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

تا حالا افراد زیادی نقش شوالیه تاریکی را ایفا کرده اند. ولی از بین همه انتخاب اولین بتمن که جزو DCEU (جهان گسترش یافته دی سی) باشه بسیار مهم بود و بعد از اینکه اعلام شد بن افلک قراره نقش بتمن رو ایفا کنه طرفداران برای اعلام نارضایتی خویش به فضای مجازی و اینترنت هجوم بردن و خیلی ها نگران بودند.

بعد از ایفای نقش خوب بن افلک در فیلم بتمن علیه سوپرمن همه متعجب شدن. اون فیلم هرچند اشکالات خیلی زیادی داشت اما از معدود نقاط قوتش نقش آفرینی بن افلک در نقش بتمن بود. ما کاملا میتونستیم احساس کنیم که اون از جنگ خسته شده و واهمه داره.و همچنین نفرتش از سوپرمن و اینکه با بی رحمی به قهرمان شنل پوش آسیب زد رو به خوبی درک و باور کردیم.

 

14- کریس ایوانز  - کاپیتان آمریکا

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

کریس ایوانز قبل از اینکه نقش کاپیتان آمریکا رو ایفا کنه معمولا نقش های مخالف این شخصیت رو ایفا میکرد که به نوعی میشه گفت چندان با اخلاق نبودن. ( مثل نقش یه پسر شر و دخترباز مثل "مشعل انسانی" در فیلم "چهار شگفت انگیز") وقتی مارول اعلام کرد که قراره ایوانز نقش کاپیتان آمریکا که از اعضای کلیدی "اونجرز" است رو ایفا کنه بسیاری دچار تردید شدند.

ولی در کمال تعجب در فیلم "کاپیتان آمریکا : نخستین انتقام جو"اینقدر خوب از پس نقش بر آمد که باور نکردنی بود. نقش پسری کوچک با قلبی بسیار بزرگ.این نقش آفرینی محشر در دو فیلم دیگر یعنی "سرباز زمستانی" و "جنگ داخلی" هم شاهدش بودیم. الانم لحظه شماری میکنیم تا در فیلم "جنگ بی نهایت" در مقابل "ثانوس" ببینیمش.

 

13- گرنت گاستین - فلش (سریال فلش)

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

گرنت گاستین قبل سریال فلش بازیگر شناخته شده ای نبود. او معمولا نقش های بسیار جزئی را در نمایش های تلویزیونی ایفا میکرد. بزرگترین نقشی که تا به حال ایفا کرده بود "سباستین اسمایت" تو سریال موزیکال "Glee"بود که اونجا کمی بالاخره تونست خودی نشان بده.  از طرف دیگه هم فلش یه نقش خاص بود که سرشار از اظطراب و PTSD (اختلال استرسی پس از ضایعه روانی) بود و راهی نداشت که گاستین بتونه از پسش بر بیاد.

باز هم اشتباه کردیم! گرنت گاستین به طور خیره کننده ای تونست از پس نقش فلش بر بیاد. ما با او گریه کردیم وقتی تصمیم گرفت مادرش رو نجات نده. ما همراه با او خواهان عدالت بودیم وقتی که سعی میکرد "فلش معکوس" (از دشمنان درجه یک فلش) رو متوقف کند. البته  فقط در حالتی که او بتواند نسخه های دیگر خودشو به خوبی ایفا کند. (  تماشای اون نسخه آینده بری آلن منحصرا زجر آور بود!)

 

12- جنیفر لارنس - میستیک

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

اون زمان قبل از فیلم "بازی های مرگبار (The Hunger Games)" یعنی زمانی که خانم لارنس معروف نشده بود نه ما و نه هیچکس فکرشو نمیکرد که یک روز نقش بزرگی مثل "کاتنیس اوردین" رو ایفا کنه! همچنین نقش میستیک رو در فیلم تحسین شده "مردان ایکس: کلاس اول" که پیش درآمدی برای سری فیلم های ایکس من بود رو ایفای نقش کنه.

با این حال با اینکه تجربه نداشت در کمال تعجب به خوبی نقش یه دختر جهش یافته که به انجمن جهش یافته ی مگنیتو پیوست.و در فیلم بعدی یعنی فیلم تحسین شده "مردان ایکس: روز های گذشته آینده" بسیار بهتر هم بود ولی متاسفانه در فیلم "مردان ایکس: آپوکالیپس" افت قابل توجهی داشت.

 

11- هیث لجر - جوکر

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

هیث لجر آن زمان بین خانمهای جوان خیلی محبوب بود. او جذاب بود ، با اعتماد به نفس بود و بازیگر بسیار خوبی بود. در فیلم هایی مثل: "10 Things I Hate About You"یا "A Knight's Tale" خوش درخشید و کلا تو اینجور فیلمها خیلی خوب بود.  ولی بسیاری از مردم مطمئن بودن که برای نقشی مثل "جوکر" تو فیلم تحسین شده "شوالیه تاریکی" کریستوفر نولان ، اصلا مناسب نیست.

بازم اشتباه کردیم! با اینکه جوکری که هیث لجر به ما نشون داد با جوکر های قبلی تا حدی فرق داشت ولی معرکه بود. تا حالا جوکری به نمادین و تیرگی جوکر لجر ندیده بودیم. او مجنون بود. آشوبگر بود و به بهترین شکل با بتمن کریستین بیل تعامل داشت. به خاطر همین نقش هم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

 

10- وین دیزل - گروت

وین دیزل - گروت

قبل از اکران فیلم " محافظین کهکشان" همگی نگران بودیم که آخه چرا وین دیزل که بازیگر بسیار توانمدیه و اکثریت اوقات خوش درخشید در این فیلم به جای یک درخت صحبت میکنه و همچنین استفاده از  تکنولوژی CGI برای اون شخصیت در فضایی جالب.

عمرا کسی فکرشو میکرد که وین دیز با گفتن 4 کلمه ساده "من گروت هستم"(الان میگین چهارمیش کو؟ ناسلامتی "ما" هم گفت!)  اینقدر در plot داستان موثر باشد. در فیلم دوم هم سعی شد که کمی متفاوت تر باشد(با اینکه تقریبا همان کلمات رو گفت) و واقعا بازتاب خوبی رو از نسخه کودک گروت نشان داد. ما باید دیزل رو برای اینجور نقش های عجیبیش واقعا ستایش کنیم.

 

9- جی کورتنی - کاپیتان بومرنگ

جی کورتنی - کاپیتان بومرنگ

اینو ما فراموش نمیکنیم که فیلم "جوخه انتحاری" فیلم خوبی نبود.در ضمن جی کورتنی هم چندان بازیگر خوبی نبود مخصوصا بعد از نقش آفرینیش تو "ترمیناتور 5" عمرا میخواستیم که تو همچنین فیلم هایی ببینیمش ولی خب اعلام شد که نقش کاپیتان بومرنگ را قراره ایفا کنه.

با وجود اینکه این فیلم مشکلاتی رو داشت ولی بازم کورتنی خوب ایفای نقش کرده بود. او یک شخصیت خبیث چلمنگ بود که لحظاتی باعث خنده ما می شد.در حالی که خیلی تو فیلم نقش بزرگی نداشت ولی امیدواریم تو فیلم "فلش پوینت" که احتمالا سال 2020 اکران میشود ، ببینیمش.

 

8- اندرو گارفیلد - مرد عنکبوتی

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

توجه داشته باشید که منظور  ما الان بیشتر "مرد عنکبوتی" است و  "پیتر پارکر" کمتر.  نکته ای که وجود داشت اندرو گارفیلد بر خلاف پیتر آدم باحال و خوش تیپی است.

بسیاری به خاطر این دلایل معتقد بودند که نمیتونه پیتر پارکر خوبی رو به نمایش بذاره (مثلا میگفتن چرا پپیتر باید اسکیت بورد داشته باشه!) با این حال وضع خیلی فرق داشت.

او در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" تا حدی شخصیت اسپایدرمن رو بهبود بخشید. بر خلاف مگوایر او بیشتر به ذات "اسپایدرمن" وفادار بود و شوخی ها و پر حرفی های او مثل اسپایدرمن دنیای کمیک بودند و دیدن تاب خوردن او در شهر بزرگ نیویورک واقعا لذت بخش بود. با این حال در حال حاضر از سوی منابع غیر رسمی توسط تام هالند از رتبه بهترین "اسپایدرمن" به دوم سقوط کرد.

 

7- ونت ورت میلر - کاپیتان کولد

 ونت ورت میلر - کاپیتان کولد

ونت ورت میلر عمدتا به خاطر ایفای نقش "مایکل اسکافیلد" در سریال معرکه "فرار از زندان (Prison Break) شناخته شده است. در سریال فرار از زندان همیشه با قهرمانی مرموز طرف بودیم که به طور بسیار هوشمندانه به بقیه کمک میکرد یا به بهترین نحو نقشه میکشید  و اصلا نمی شد تصور کرد که بخواد نقش خبیثی مثل کاپیتان کولد رو برای سریال فلش و "افسانه های فردا" ایفا کنه.

واقعا لذت بخش است که بگیم کاپیتان کولد میلر یکی از بزرگترین نقاط قوت فصل های اول هردو سریال است و خوش درخشیده است. او به ما حیله گری و همچنین رگه های مثبت این شخصیت را نشان داد. و همچنین فرصت اثبات اینکه میتواندشخصیت خوبی باشد ، درست مثل کمیک ها.

 

6- دیو باتیستا - درکس نابودگر

دیو باتیستا - درکس نابودگر

بار ها مردم شاهد این بودند که برای فیلم هایی که بودجه نسبتا بالایی دارن و برای جذب مخاطب از کشتی کج کار ها استفاده کرده اند و فیلم محافظین کهکشان هم از فیلم های بسیار ریسکی مارول بود که قرار شده باتیستا نقش درکس رو ایفا کنه.

ولی جیمز گان به قول گفتنی خودش اوستاست و میدونه داره چی کار میکنه. باتیستا نه تنها ثابت کرد که فیزیک بدنی مناسبی برای این نقش داره ، بلکه به ما  قلب ، مقدار خوبی طنز و عواطف رو نشان داد ، هر چند که در فیلم دوم تا حدی افت داشت ولی دیدن تعاملش با بقیه بسیار لذت بخش بود.

 

5- پیتر دینکلیج - بولیوار تراسک

پیتر دینکلیج - بولیوار تراسک

پیتر دینکلیج کبیر انگار برای نقش هایش زاده شده است! مثلا در فیلم "Elf" به ما شخصیت طنز آمیزی رو نشان داد. کلا خیلی نقش هایی که بهش داده میشود را خوب ایفا میکند.

خوشبختانه برایان سینگر (کارگردان فیلم مردان ایکس: روز های گذشته آینده) در این فیلم به عنوان تبه کاری که به نوعی میشه بهش "موقت" از دینکلیج استفاده کرد. تراسک کسی بود که روبات های "سنتینل" رو خلق کرد که در آینده باعث مرگ جهش یافته ها می شد و توسط میستیک مورد هدف قرار گرفته بود. کاملا می شد در این فیلم درک کرد که تراسک به خاطر ترس از جهش یافته ها تصمیم میگیرد که اقدامات منطقی انجام دهد و درحالی که بیش تر از همه در معرض خطر است.

 

4- جیمز فرانکو - هری آزبورن

جیمز فرانکو - هری آزبورن

جیمز فرانکو فردی بود که بیشتر به درد نقش های کمدی سیاه میخورد تا یک شخصیت کمیک بوکی برای فیلمی ابرقهرمانی. او در آثاری مثل The Interview و  Spring Breakers ایفای نقش کرده بود و تا قبل از سه گانه اسپایدرمن هیچکس او را نمی شناخت.

به گفته خود او ، ایفای شخصیت هری آزبورن جرات میخواهد و هری هم دوست پیتر پارکر هست و هم کسی که از اسپایدرمن تنفر دارد اصلا کار راحتی نیست. اما فرانکو غوغا کرد. در ضمن او در سه قسمت کش و قوس هایی هم داشت که کار را سخت تر میکرد و بسیار خوشحالیم که این شخصیت پایان با شکوهی هم داشت.

 

3- گل گدوت -  واندروومن

بتمن ، اسپایدرمن ، مارول دی سی ، سوپرمن ، واندروومن

گل گدوت بیشتر مدل هست تا بازیگر. وقتی یه مدل به هالیوود می آید همیشه هم خوب از آب در نمی آید. ولی میشود گفت که یکی از بهترین انتخاب های DCEU همین بازیگر است. مهم نیست که او حالا دقیقا به شاهزاده آمازونی نمیخورد از نظر قد و قامت و... مهم این است که چگونه جوهره شخصیت را به ارمغان گذاشته است.

گل گدوت نه تنها یکی از بهترین های DCEU است ، بلکه از اول تا پایان فیلم را منعقد کرده است. و کلا دنیای واندروومن فرق داشت و یکی از بزرگترین نقاط قوت فیلم بتمن علیه سوپرمن بود (به شخصه قبول ندارم) و هرجا که این شخصیت باشد ما هیجان زده می شویم و تا زمانی که نقش واندروومن را ایفا کند ما هم لذت خواهیم برد.

 

2- جاش سگارا - پرومتئوس (در سریال Arrow)

جاش سگارا - پرومتئوس (در سریال Arrow)

جاش سگارا هم از آن دسته کسانی بود که استعدادش را کشف نکرده بودند. و در سریالی مثل the electric company ایفای نقش کرده بود که بازهم استعدادش جندان نشان داده نشده بود. و او جزو انتخابات شخصیت خبیث اصلی فصل پنجم سریال آرو یعنی برای شخصیت پرومتئوس بود که در آخر انتخاب شد. او از ابتدا تا پایان میدرخشید. و به خوبی نقش مردی که به مرگ پدرش به دنبال انتقام میگردد و دیوانه شده است و یا تا حدی هم به جوکر شباهت داشت و به بدبختی هایش میخندید که بالاخره نظر مخاطبان را جلب کرد ، هرچند که ظاهر این شخصیت برای هوادارن کمیک چندان خوش نیامد.

 

1- مایکل کیتون  - بتمن

مایکل کیتون  - بتمن

مایکل کیتون کسی بود که برعکس بیشتر معروف بود که شخصیت هایی که کمتر دارک بودند و چندان عمیق نبودند را ایفا کند. ولی وقتی در فیلم "بازگشت بتمن"  نقش بتمن را به نمایش گذاشت خیلی ها گفتند که بهترین بتمنی است که تا به حال در سینما دیده اند (هنوز هم خیلی ها معتقدند)

او به خوبی پسری که بعد از واقعه ناراحت کننده بهش تحمیل شد و بسیار خوب به مخاطب نشان داده میشد که دلیل مبارزه با جنایت قهرمان خفاشی آن جراحت سنگین بود. بر خلاف کریستین بیل او صدای خود را تغییر نمیداد ولی بسیار موثر تر ایفای نقش نمود.

جناب کیتون ما هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد.

 

قربانعلی

 
منبع : سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ɛɾƒąղ
#1 Ɛɾƒąղ 1396-07-01 23:25
ممنون از مقالتون

به نظر هیث لجر باید تو جایگاه اول قرار میگرفت
نقل قول کردن
Jordan
#2 Jordan 1396-07-02 00:28
سلام خدمت دوستان و آقاى ترابى بنده عضو نسبتاً جديد سايت هستم.
اول از آقاى قديانى بابت ترجمه مقاله تشكر ميكنم.
به شخصه با تمام موارد موافقم.
نقل قول کردن
Farnam bnr
#3 Farnam bnr 1396-07-02 00:47
خدایی هیث لجر فراتر از جوکر بود کاش میشد بیشتر تو این نقش ببینیمش :cry:
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#4 Samwel Tarly 1396-07-02 01:01
ممنون بابت مقاله. راستش رو بخواید در مورد بعضی از این موارد خودم هم در جریان نارضایتی ها بودم مثل مال انتخاب بن افلک برای بتمن و اون قدیما هیچ کس رو به غیر از کریستین بیل اصلا نمیتونستم تصور بکنم و خیلی برام عجیب بود که افلک چجوری میتونه بتمن باشه ولی وقتی bvs رو نگاه کردم خیلی از بتمن افلک خوشم اومد یعنی بهتر از اون چیزی بود که تو ذهنم داشتم اخه وقتی نقدهای منفی این فیلم رو خوندم خیلی ناراحت شدم و اشتیاقم برای این فیلم کم شد و موقعی که خواستم نگاه کنم توقع ام رو خیلی خیلی اورده بودم پایین!!
راجع به کریس ایوانز هم کاملا موافقم و وقتی که دیدم بازیگر هیومن تورچ میخواد کاپیتان امریکا باشه خیلی جا خوردم ولی تو فرست اونجر عالی این نقش رو ایفا کرد و در وینتر سولجر و سیویل وار هم ادامه اش داد و به نظر من یکی از دلایل موفقیت سه گانه کاپیتان امریکا بازی بی نقص کریس ایوانز بود و حیف که به احتمال زیاد بعد از قسمت چهارم اونجرز دیگه نمیتونیم کریس رو در قامت کاپیتان راجرز ببینیم :sad:
راجع به گل گادوت هنوز مرددم اخه بعضی وقت ها خیلی خوب بازی می کنه و بعضی وقت ها هم ضعف داره البته تو فیلم موفق واندرومن از نقش افرینیش خوشم اومد و تعامل خوبی با کریس پاین داشت و از اون نظر مشکلی نبود و امیدوارم در جاستس لیگ هم به روند خوب خودش ادامه بده.
مورد 9 یجورایی برام مبهمه که چرا باید تو لیست باشه اخه نویسنده سایت cbr هم گفته که تو فیلم نقش زیادی نداشته و تازه جوخه خودکشی فیلم فوق العاده ضعیفی بوده که صدای همه رو هم دراورد!
بازم ممنون از اقای قربانعلی به خاطر مقاله و از همینجا بهشون خسته نباشید میگم. ;-)
نقل قول کردن
T.H.O.R
#5 T.H.O.R 1396-07-02 01:17
خیلی مقاله زیبایی بود مرسی آقای قربانعلی
راستش منم فکر نمی کردم که بعضی ها بتونن از پس نقش هاشون بر بیان
مانند بن افلک یا کریس ایوانز در نقش کاپتان آمریکا آخه در اون فیلم یک جنبه فان مانند رو اجرا میکرد ولی در فیلم کاپتان آمریکا نخستین انتقام جو بسیار جدی ظاهر شد
یا اندرو گارفیلد اصلا فکرشو نمی کردم بتونه نقش محبوب ترین ابر قهرمان رو بازی کنه ولی خیلی عالی از پس نقشش بر اومد
ولی بیشتر از همه با جاش سگارا حال کردم واقعا به بهترین شکل تونست نقش پرومتئوس رو در سریال آرو ایفا کنه خیلی زیبا بازی کرد و واقعا لیاقت حضور در این لیست رو حتی در جایگاه اول داشت
نقل قول کردن
C.s.r
#6 C.s.r 1396-07-02 09:36
سلام تشکر از مقاله
من با همه گزینه ها موافقم جز گال گادوت و بازیگر کاپیتان بومرنگ که واقعا از بازیشون راضی نبودم حالا جی کورتنی چهره ی مناسبی واسه نقشش داشت ولی گال نه چهره نه هیکل مناسبی واسه واندرومن نداشت و در مورد نقش لکس بازیگرش واقعا بازیگر خیلی خوبیه ولی نقشش درست نبود در واقعا اصلا نقش لکس نبود یه جورایی جوکر بود
اگه تو این مقاله کارگردان ها هم جا داشتن بنظرم رتبه ی اول سمی ریمی میشد چون واقعا فکرش رو نمیکردم کارگردان اویل دد(کلبه وحشت)بتونه مردعنکبوتی به این خوبی بسازه
نقل قول کردن
pegahmm
#7 pegahmm 1396-07-02 10:45
نويسنده مهم ترين مورد رو يادش رفته!
آغاز كننده دنياي مارول-->رابرت داوني جونيور
سال ٢٠٠٨ كه مارول داوني رو انتخاب كرد خيليا فكر ميكردن عمرا از پس اين نقش بربياد چون اونموقع هنوز هيچكس باور نكرده بود كه مواد رو ترك كرده باشه و هنوز همه بعنوان يه معتاد ميشناختنش و كارگرداني حاضر به استخدامش نبود
به گفته فاورو،اون با مارول كلي كل كل كرده تا حاضر شدن داوني رو انتخاب كنن
همچنين كريس پرت كه تا قبل از گاردينز همه بعنوان اندي كه يه كاراكتر چاق و فان از perks and recreation بود ميشناختنش و حتي جيمز گان خودش گفته كه حتي حاضر نبوده ازش آديشن بگيره و وقتي كه ازش آديشن گرفتن تازه فهميده چه اشتباه بزرگي كرده
راجع به گل گادوت و بن افلك هم من از هيچكودوم خوشم نيومد خصوصا اولي كه اصلا صورتش حس خاصي منتقل نميكنه موقع بازي،افلك هم بنظرم اصلا بروس وين خوبي نيست و بنظرم زيادي پيره
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1396-07-02 11:17
خوب من با سریال های دی سی اصن رابطه خوبی ندارم، ارو رو تو فصل چهار و فلش رو هم تو فصل سوم نیمه رها کردم، چون واقن یه آبکی ترین شکل به ویلن ها غلبه میکنن :-x .
هیث لجر رو که همه میدونن :-*
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#9 Dr.Hulk 1396-07-02 12:53
جالبه،من فك ميكردم كريس ايوانز از همون اول موفق به نظر ميرسيده
نقل قول کردن
spider emad
#10 spider emad 1396-07-02 14:14
اقا پس تام هالند کجاس؟؟؟یادتون رفته انتخاب شده بود چه اشوبی بود سرش!؟هم قیافشو کوبیدین هم استایل بازیش!
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#11 ilia_comic_khoon 1396-07-02 14:38
با سلام.مقاله ی خیلی خوب و مفیدی بود. :D :D :D با تشکر از آقای قربانعلی .
نقل قول کردن
spidey noir
#12 spidey noir 1396-07-02 14:39
  • واقعا عالی بود و من از همه بیشتر تحت تاثیر بن افلک قرار گرفتم چون بر خلاف بتمن شوالیه تاریکی بروس وینی عالی بهمون تحویل داد.و گال گادوت هم از اول برا ایفای این نقش عالی بود اما متاسفانه به خوبی از دست صحنه های احساسی بر نمیاد.و کریس ایوانز هم که بهترین نقش افرینی رو داشت و همون کاپیتان امریکای دنیای کمیک رو بهمون تحویل داد.و ممنون بابت این مقاله عالی.کسی سایتی سراغ داره که فیلم های کمیک بوکی(مخصوصا واندر ومن)رو به صورت سانسور شده میذاره؟
نقل قول کردن
zahed arazi
#13 zahed arazi 1396-07-02 15:00
واقعا کسی از افلک انتظار همچین بتمنی نداشت منظورم این نبود که بازیگر بزرگی نیست منظورم اینه که کمتر کسی فکر میکرد که بتونه نقش بتمنو ب خوبی بازی کنه و از پسش بر بیاد یکی از نقاط مثبتbvsهم همین بود همینطور کریس ایوانز

هیث لجرم بازیگر خوبی بود اما فک نکنم کسی فکرشو میکرد که همچین جوکر افسانه ای تحویلمون بده که حتی بعد از گذشت یک دهه هنوزم تو یاد مردمه اونسال تو کاندیدای جایزه اسکار بود وقتی اسمشو گفتن و برنده جایزه اسکار شد و بجای خودش خونودش رفتن جایزشو گرفتن(چون فوت کرده بود) تقریبا همه بازیگرای حاضر در مراسم اشکشون در اومد اینو تو ویدیو های مراسم اسکار 2008-2009میتونی د ببنید
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#14 Cap-Spider Potter 1396-07-02 15:58
ممنون...
شخصیت های دیگه ای هم بود که باید میبودن...
راستش دوستان به یه سرس موارد اشاره کردن که بنظرم اونا هم میتونستن توی مقاله باشن...
کیتون برای مقام اول مناسبه.. ایوانز و لجر و افلک هم به نظرم برا مقام اول خیلی خوب بودن و جایگاه بالاتری باید میگرفتن. یکم در حقشون ظلم شد ! ...
راستش فیلم واندر وومن یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکیه از نظر من (و شخصیت استیو ترور توی فیلم محبوب ترین کارکتر از نظر من توی داستانه ! عالی بود و بازیگر مورد علاقم هم هست !) اما گل گادوت همچینم چنگی به دل نمیزد... رتبه سه حقش نیس... اندرو گارفیلد هم که پرفکته ! این بشر واقعا دیوانه کنندس... توی رتبه بهتری تصورش میکردم ! بازی گاستین و فرانکو رو هم واقعا قبول دارم...در کل جالب بود...


#8

راستش من فلش نگاه نمیکنم
از یه موقع به این ور ولش کردم
اما ارو میبینم، در اینکه فصل چهارش ضعیف، بی بند و اساس، رو مخ ! و اعصاب خورد کنه شکی نیست...
ولی فصل پنجش واقعا جبران کرد ! فصل دوم ارو شگفت انگیز بود... تقابلش با دث استروک جدا از به تصویر کشیدن یه دشمنی خیلی هیجان انگیز، خباثت واقعی کاراکتر دث استروک و بلاهای جبران ناپذیری که سر اولیور کویین بدبخت (!) اورد رو به نحوی احسنت نشون داد... فصل پنج هم مثل فصل دومش از این نظر بی نظیر بود... اگه ندیدیش حتما نگاش کن
نقل قول کردن
spidey noir
#15 spidey noir 1396-07-02 18:53
به نقل از spidey noir:
  • واقعا عالی بود و من از همه بیشتر تحت تاثیر بن افلک قرار گرفتم چون بر خلاف بتمن شوالیه تاریکی بروس وینی عالی بهمون تحویل داد.و گال گادوت هم از اول برا ایفای این نقش عالی بود اما متاسفانه به خوبی از دست صحنه های احساسی بر نمیاد.و کریس ایوانز هم که بهترین نقش افرینی رو داشت و همون کاپیتان امریکای دنیای کمیک رو بهمون تحویل داد.و ممنون بابت این مقاله عالی.کسی سایتی سراغ داره که فیلم های کمیک بوکی(مخصوصا واندر ومن)رو به صورت سانسور شده میذاره؟

اینم کسی نمیدونه؟
نقل قول کردن
Nightwing
#16 Nightwing 1396-07-02 19:16
مقاله عالی بود.ماشاالله همشون الان بازیگرای بزرگین.بنظرم جای تام هالند خالی بود!چون واقعا خیلیا ازش خوششون نمیومد.
هیث لجر هم خدا رحمتش کنه.خیلی دوست داشتم دوباره در نقش جوکر ببینمش.واقعا عالی بود :cry:
نقل قول کردن
Nightwing
#17 Nightwing 1396-07-02 19:17
به نقل از spidey noir:
به نقل از spidey noir:
  • واقعا عالی بود و من از همه بیشتر تحت تاثیر بن افلک قرار گرفتم چون بر خلاف بتمن شوالیه تاریکی بروس وینی عالی بهمون تحویل داد.و گال گادوت هم از اول برا ایفای این نقش عالی بود اما متاسفانه به خوبی از دست صحنه های احساسی بر نمیاد.و کریس ایوانز هم که بهترین نقش افرینی رو داشت و همون کاپیتان امریکای دنیای کمیک رو بهمون تحویل داد.و ممنون بابت این مقاله عالی.کسی سایتی سراغ داره که فیلم های کمیک بوکی(مخصوصا واندر ومن)رو به صورت سانسور شده میذاره؟

اینم کسی نمیدونه؟

بنویس دانلود فیلم مثلا ایرون من سانسور شده :-| :lol:
سایت خاصی نمیدونم
نقل قول کردن
mahsa520
#18 mahsa520 1396-07-07 16:20
گل گدوت؟ :-x ما تو مدرسه مون بهش لقب گلاب گدوت دادیم! بی استعداد ترین بازیگریه که تا به حال دیدم. این مقاله برام بی اعتبار شد. این خانم گند زد به شخصیت واندرومن. فقط قیافه و هیکلش مناسب بود ...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#19 AmirhoseinJafari2005 1399-11-12 23:30
واقعا همشون ترکوند به غیر از بعضیا....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید