15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

اینها 15 بازیگری هستند که شدیدا برای نقش های مختلف ابرقهرمانی ابراز علاقه کرده اند!

 

15- دونالد گلاور (مرد عنکبوتی)

15- دونالد گلاور (مرد عنکبوتی)

تا به حال یک بازیگر سیاه پوست را جای مرد عنکبوتی تصور کرده اید؟ دونالد گلاور کمدین و خواننده بارها و بارها گفته که میخواد نقش مرد عنکبوتی را بازی کنه. او گفته: "شخصا فکر میکنم شگفت انگیز خواهم بود درست مثل مرد عنکبوتی شگفت انگیز" یا "باعث افتخارمه این نقش رو بازی کنم".

او در اینترنت هم کمپینی راه انداخت تا سونی این نقش رو بهش بده ولی نداد! (البته خیلی ها مثل استن لی ازش حمایت کردند). خیلی ها میگفتن که بهتره برای نقش مایلز مورالز اقدام کنه! در هر او در فیلم جدید مرد عنکبوتی (بازگشت به خانه) بازی میکنه ولی نقشش هنوز فاش نشده (خودم شخصا حس میکنم نقش هابی براون (پراولر) را بازی میکنه ). 

 

14- کیانو ریوز (ولورین، بتمن)

 کیانو ریوز (ولورین، بتمن)

ستاره فیلم های "ماتریکس" البته یک نقش کمیک بوکی داشته: "کنستانتین" که براساس کمیک های Hellblazer شرکت "ورتیگو" ساخته شد و نقدهای متوسطی هم نصیبش شد (البته من و اقای ترابی عاشق این فیلم هستیم) . در هر حال ایشون گفته: "من همیشه میخواستم نقش ولورین رو بازی کنم ولی بهم نرسید. همیشه هم دوست داشتم شوالیه تاریکی باشم ولی تا الان که بتمن بازیگران خوبی داشته پس فعلا فقط به عنوان مخاطب از بازیشون لذت میبرم".

 

13- تام هنکس (فلش)

تام هنکس (فلش)

استاد تام هنکس که دو بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر سال هم شده از بازیگران برتر تاریخ سینماست و نقش های مختلفی را هم ایفا کرده . ولی تا الان در هیچ فیلم ابرقهرمانی نبوده (البته او در فیلم "جاده ای به سوی فنا" که از روی یک رمان گرافیکی اقتباس شد، بازی کرد ولی اون اصلا ابرقهرمانی نبود) . اما خودش چند بار گفته دوست داره یا نقش فلش و یا نقش یکی از دشمنان بتمن رو بازی کنه.

" من به تلاشم ادامه میدم و ناامید نمیشم. باور کنید از پسش برمیام! اگه فکر میکنید سنی ازم گذشته لااقل بزارید نقش یک آدم خبیث رو بازی کنم . بزارید با بتمن بجنگم. هر کی باشه مهم نیست. ولی هیشکی ازم تا به حال نخواسته. فلش هم عالیه . اخه خدایا چرا شانسش نصیب من نمیشه. میخوام به طرف کسی سپر پرت کنم(!)".

البته استاد فکر کنم با اون جمله آخرش نشون داد فلش رو حسابی با کاپیتان آمریکا قاطی کرده!! مرد حسابی بیخود نیست که نقش ابرقهرمانی که بهت نمیدن دیگه!

 

12- جیدن اسمیت (استاتیک)

جیدن اسمیت (استاتیک)

پسر «ویل اسمیت» بارها گفته که عاشق کمیک بوکه. او گفته دوست داره نقش static رو بازی کنه (استاتیک از شخصیت های گمنام دی سی هستش که استاد ترابی تو این مقاله به کارتوش اشاره کرده). میگن وارنر یه بار سعی کرد فیلم استاتیک رو بسازه و حتی جیدن اسمیت را هم در نظر داشت ولی دیگه خبری نشد! خدایی از نظر مو که کاملا به استاتیک میخوره!

 

11- دنی ترخو (لوبو)

دنی ترخو (لوبو)

«لوبو» از باحال ترین ضد قهرمان های دی سی هستش و خیلی وقت هم هست که میگن وارنر میخواد فیلمش رو بسازه. ولی تا به حال بازیگری به جز «دواین جانسون» (راک) براش مطرح نبوده . اما «دنی ترجو» (بازیگر خفن و مکزیکی الاصل که بازیگر مورد علاقه اقای «رابرت رودریگوئز» هستش) چند بار در توئیتر خودش ابراز علاقه کرده لوبو باشه! میگن چند بار هم برای دی سی پیغام فرستاده!

 

10- براندون مولاله (شزم)

مولاله

مدتهاست که میگن فیلم «شزم» ساخته میشه. حتی دواین جانسون هم برای نقش منفی این فیلم یعنی بلک آدام برگزیده شده. ولی به جز این دیگه خبری نیست. در هر حال بازیگری به نام «براندون مولاله»  گفته خیلی به این نقش علاقه داره. البته ایشون بیشتر به عنوان یک نابازیگر عضلانی شناخته میشه ولی باید دید چی میشه ...

 

9- نیکلاس کیج (سوپرمن)

نیکلاس کیج (سوپرمن)

ایشون البته نقش «گوست رایدر» رو داشته و همچنین تو فیلم Kick-ass هم بوده ولی کیه که ندونه همیشه برای نقش سوپرمن له له میزده؟! همه میدونن که «تیم برتون» او را برای این نقش انتخاب کرد و حتی تدارکات ساخت فیلم بازگشت سوپرمن را هم فراهم کرد (استاد ترابی در این مقاله بیشتر درباره این فیلم توضیح داده) ولی قسمت نبود این فیلم ساخته بشه. در ضمن شاید براتون جالب باشه که بدونید اقای کیج اولین شماره سوپرمن را هم به قسمت بالایی از یک حراجی خریده و در کلکسیون خودش نگه میداره.

 

8- تایریس گیبسون (گرین لنترن)

تایریس گیبسون (گرین لنترن)

او بیشتر برای نقش خود تو سری فیلم های "سریع و خشن" شناخته میشه. بارها هم تکرار کرده که: "باید ابرقهرمانان سیاه پوست بیشتری در سینما باشه، مثل گرین لنترن!" . میگن با وارنر هم ملاقات کرده تا نقش جان استوارت را در فیلم Green Lantern corps که قراره سال 2020 ساخته بشه، بازی کنه. ولی فعلا که چیزی اعلام نشده.

  

7- دانیل رادکلیف (رابین)

دانیل رادکلیف (رابین)

همه میدونن که اقای هری پاتر عاشق سینه چاک مرد عنکبوتیه (تو سایت هم قبلا اینجا خبرش رو دادیم) ولی چاره چیه؟ خودشم خوب میدونه که دیگه هرگز برای این نقش انتخاب نمیشه. ولی در هر حال الان بدجوری داره خودش رو به هر دری میزنه تا نقش ابرقهرمانی گیرش بیاد تا بلکه حرفه اش تو هالیوود احیا بشه. او چندی پیش به هالیوود ریپورتر گفت: "دوست دارم نقش رابین رو تو فیلم های بتمن بن افلک بازی کنم . من برای این نقش عالی هستم".

البته یکی باید به ایشون بگه که در فیلم های جدید بتمن ، رابین کشته شده!

  

6- بیل مورای (بتمن)

بیل مورای (بتمن)

بیل مورای کمدین خوب و معروف و خوش نامی است که نسل من او را با فیلم "شکارچیان ارواح" به یاد میاره. ولی در هر حال بارها گفته دوست داره بتمن باشه! "من میتونستم یک بتمن  خوبی باشم. البته مایکل کیتون هم بتمنش عالی بود. کلا این نقش رو دوست دارم".

 

5- ناتان فیلیون (بوستر گلد)

 ناتان فیلیون (بوستر گلد)

البته میگن «فیلیون» در فیلم "محافظین کهکشان 2" هست و احتمالا نقش Wonder Man رو بازی میکنه ولی خود اقای فیلیون قبلا چند بار گفته بود که این نقش خیلی بهش میاد. راستش منم فکر میکنم برای این نقش زاییده شده (!). اگه بشه چی میشه ... استاد ترابی که بال در میاره چون بوستر گلد رو جزو سه شخصیت برتر دی سی میدونه.

 

4- راندا روزی (کاپیتان مارول)

راندا روزی (کاپیتان مارول)

همه میدونیم که مارول «بری لارسن» رو برای این نقش انتخاب کرده ولی قبلش این خانم که قهرمان سابق UFC هستش و تو چندین فیلم اکشن هم بازی کرده چندین بار به طور مذبوحانه ای (!) سعی کرد نقش کاپیتان مارول را تصاحب کنه. خودش البته میدونست که شانسی نداره چون تو بازیگری مهارتی نداره. به خاطر همین هم یه بار گفت "امیدوارم تا موقعی که فیلم کاپیتان مارول بیاد اونقدر تجربه و مهارت در بازیگری کسب کرده باشم که اونا (یعنی مارول) من رو مد نظر قرار بدن".

 شرمنده خانم .... دیگه شانسی نداری!

 

3- تری کروز (موج سوار نقره ای)

تری کروز (موج سوار نقره ای)

او در چندین فیلم به عنوان مرد عضلانی و بزن بهادر ظاهر شده ولی عجیبه که شدیدا میخواد نقش ابرقهرمانی فکور و فیلسوف مثل «سیلور سرفر» را بازی کنه! او خودش گفته: "میدونید نقش کی رو میخوام بازی کنم؟ سیلور سرفر! همیشه عاشقش بودم. به نظرم هیکلش رو دارم . میتونم روی اون تخته هم سوار بشم. به نظرم واسه این نقش perfect هستم". یکی نیست بهش بگه "آره جون عمه ات، خیلی perfect ای"!

 

2- دواین جانسون (بلک آدام)

 دواین جانسون (بلک آدام)

میگن وارنر تا به حال سه نقش ابرقهرمانی به جناب راک پیشنهاد کرده :1- شزم 2- لوبو 3- بلک ادام. ولی ایشون فقط بلک ادام رو قبول کرده چون به نظرش از بقیه نقش ها جذاب تره. یه بار هم یادمه که گفت بلک آدام میونه همه شخصیت های دی سی رو از بتمن گرفته تا سوپرمن شکست بده (!). مدتی هم هست که میگن تو فیلم شزم این نقش رو بازی میکنه ولی هیچ خبری از این فیلم نیست که نیست!

 

1- مایکل جکسون (اسپایدرمن)

مایکل جکسون (اسپایدرمن)

میدونم خیلی از دیدن اسم «مایکل جکسون» در این لیست تعجب کردید . ولی  او هم رقاص بود و هم خواننده و بازیگر . البته خداییش بازیگر خوبی نبود. درسته که دو تا فیلم هم بازی کرد ولی قطعا اگه استعداد بازیگریش بیشتر بود تو هالیوود هم ستاره میشد. ولی او آرزویش این بود که نقش مرد عنکبوتی رو بازی کنه و حتی برای رسیدن به هدفش میخواست مارول رو بخره!!! از استن لی نقل میکنند که: "من مایکل جکسون رو میشناختم. با هم زیاد حرف میزدیم . حس میکردم میخواد نقش مرد عنکبوتی رو بازی کنه. شخصیتی بود که بهش علاقه داشت . بله واقعا میخواست مارول رو بخره. فکر میکرد که فقط اینجوریه که میتونه نقش اسپایدرمن رو بازی کنه".

 

مترجم و نویسنده: عمو مختار

منبع: سایت chillopedia

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 لحظه برتر ولورین در عالم سینما

10 فیلم ابرقهرمانانه ای که همه را غافلگیر کردند

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

کدام بازیگر سینما بیشترین نقش کمیک بوکی را بازی کرده است؟

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

20 بازیگر درجه 2 که به لطف فیلم های مارول درجه 1 شدند!

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

20 نکته جالبی که شاید درباره فیلم های X-MEN نمیدانستید

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 بازیگر فیلم های کمیک بوکی که خودشان صحنه های بدل کاری را اجرا کردند!

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

15 دعوای معروف بین بازیگران فیلم های هالیوودی

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

10 بازیگری که میتوانند جانشین هیو جکمن در نقش ولورین شوند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

10 بازیگری كه چیزی نمانده بود در نقش ابرقهرمان ظاهر شوند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Emerald Archer
#1 Emerald Archer 1395-10-02 22:53
مت ریان در نقش کنستانتین!
فقط حیف که مشهور نیس:/
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#2 Ultimate Comic Fan 1395-10-02 23:05
دانیل رادکلیف رو عشقه! ;-)
حالا رابین که نشه شاید بتونه نقش دیک یا همون Nightwing خودمون رو بازی کنه.
آخه به سن و هیکلش میاد.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#3 Captain Steve Lover 1395-10-02 23:38
وااااای کیانوش ریوز تو نقش ولورین اسمی میشه .

خدا چطور اینو تا حالا انتخاب نکردن!!!!!

خود هیوجکمن گفته بود ایده ال ترین فرد بعد من برای ولورین ((تام هاردی)) هست

ولی این اسمی میشه
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1395-10-02 23:42
مقاله خیلی خوب بود (و کمی فان !)...
ممنون...
دنیل رادکلیف در نقش هری پاتر که ترکوند...
یعنی منو دگرگون کرد این بشر...
دمش گرم... فیلم های هری پاتر بهترین بخش جهانن...
هیچ لغتی برای توصیفشون نیست... ;-)
:o
خب اما درباره گزینه 1 بگم که واقعا دهنم باز موند...
کی فکرشو میکرد ، مایکل جکسون ؟! مرد عنکبوتی ؟!
بابا اعتماد به نفسو برم که میخواست مارولو بخره هااا...
نقل قول کردن
amazing_amir
#5 amazing_amir 1395-10-03 00:02
دانیل رادکلیف و تایریس گیبسون
خيلي خوبن و صد حيف ك هنوز هيچ نقش سوپر هيرويي رو ازشون نديديم (من ك نديدم )
نقل قول کردن
skyfall
#6 skyfall 1395-10-03 00:12
همه به جز دوين جانسون عجيب بودند مخصوصا مايكل جكسون اما نقش لوبو رو دوست دارم به يه بازيگر خفن بدن كه بتونه عالى باشه من عاشق شخصيت لوبو هستم با اينكه فقط ميدونم از شخصيت هاى دي سى هست هيچى ازش نميدونم
اما ريوز خيلى به بتمن ميخوره كلا قيافش داركه
ميشه يه استادى براى ما بگه لوبو داستانش چيه؟
نقل قول کردن
young spider
#7 young spider 1395-10-03 00:34
به نظر من کیانو ریوز ، بندیکت کامبربج و مایکل فاسبندر لیاقت شدیدی به اسکار دارن . بابای من عاشق فیلم کنستانتین و نجات سرباز رایان هستش . بابام میگه آدم میشناسه که با کنستانتین ، سیگاری شده ( هر کی دیده ، میفهمه . )
دنیل رادکلیف هم عالیه . دنیل بعد از هری پاتر نقش های متفاوتی بازی کرد . بهترین بازیگر دنیا نیست ولی قطعا بازیگر خوبیه و اینکه محبوبیت جهانی داره .
تازه عمو امکان داره دی سی و وارنر ازش به عنوان تیم دریک یا نایتوینگ استفاده کنن .
این راندا روزی هم مثل این بازیگرها مزخرف سریال های شبکه نسیم هستش . فقط به خاطر عضلاتش و کمبود بازیگر تناسب اندام حرفه ای در هالیوود معروف شد .
اگه رادکلیف رابین شد ، بتگرل هم یا اما واتسون بشه یا بانی رایت ( آرزو هر پاترهد ) . اگه آلن ریکمن هم فوت نمی کرد و تو فیلم های بتمن بود ، دیگه پاترهد ها سکته می کردند .
من شنیدم که جانی دپ هم نقش ابرقهرمانی خیلی دوست داره .
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1395-10-03 00:43
واقعا کیانو ریورز و دانیل رادکلیف و دواین جانسون جاشون تو فیلم های ابرقهرمانی خالیه.
مایکل جکسون تو نقش اسپایدرمن :eek: :eek: :eek:
نقل قول کردن
marshal2020
#9 marshal2020 1395-10-03 00:51
آخیش بالاخره عضو شدم :lol: راستی سلام من کاربر جدیدم
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
#10 The Amazing Mohammad 1395-10-03 00:59
من عاشق نیکولاس کیج هستم

دوستان به نظرتون ایا میشه نیکلاس کیج در فیلم های مارول ببینیم و به نظرتون چه شخصیتی بهش میخوره؟؟؟
نقل قول کردن
Webman
#11 Webman 1395-10-03 01:08
دواین جانسون(راکی)است ایل بدنش عالیه و میتونه هر چی نقش درشت رو بازی کنه.استعداد بازیگریش هم که خوبه.ولی خیلی خوب میشد اگه راکی نقش دراکس رو تو محافظان کهکشان بازی میکرد
نقل قول کردن
Parsoo
#12 Parsoo 1395-10-03 01:13
شرمنده بابت اسپم
شبکه نسیم همین الان داره کلیپ تعقیب باکی تو جنگ داخلی رو نشون میده
نقل قول کردن
Emerald Archer
#13 Emerald Archer 1395-10-03 02:19
به نقل از Parsoo:
شرمنده بابت اسپم
شبکه نسیم همین الان داره کلیپ تعقیب باکی تو جنگ داخلی رو نشون میده

الان که داره مهران غفوریانو نشون میده.
ساعت=02:20
نقل قول کردن
sajjad.spidey
#14 sajjad.spidey 1395-10-03 07:24
من فقط از شماره یک خیلی تعجب کردم.مایکل جکسون تو نقش مردعنکبوتی!!!! :o
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#15 Ultimate Comic Fan 1395-10-03 08:15
به نقل از marshal2020:
آخیش بالاخره عضو شدم :lol: راستی سلام من کاربر جدیدم

خوش آمدی 8)
نقل قول کردن
Sentry
#16 Sentry 1395-10-03 10:03
مگه وین دیزل برای نقش بلک بولت ابراز علاقه نکرده بود؟چرا اسمش تو لیست نیس؟
نقل قول کردن
Hobbit
#17 Hobbit 1395-10-03 10:09
واقعا هروقت اسم کیانو ریوز و کنستانتین میشنوم جیگرم با اون فیلم حال میاد(کلا سالی یکی دوبار میبینمش!)
واقعا خیلی خوبه که آدم تو هر موقعیتی که باشه علاقه خودشو نسبت به نقش های کمیک بوکی نشون بده البته من یکی زیاد مطمئن نیستم بیشتر این افراد از علاقه زیادشونه که میخوان همچین نقشهایی رو بازی کنند یا اینکه میخوان از فرصت تو دید بودن داخل این شخصیتها استفاده کنند!(تقریبا تو این دوره کسی نیست که یه روزی نسبت به شرکت داخل این نقش ها ابراز علاقه نکنه :-* )
ولی به نظرم تو این مقاله جالب ترین فرد مایکل جکسون باشه!
نقل قول کردن
taha
#18 taha 1395-10-03 11:24
مقاله ی خیلی خوبی بود ... خسته نباشید.
حالا که دیگه داریم بازی فوق العاده هیوجکمن در نقش لوگان رو از دست میدیم ، کیانو ریوز هم بازیگر بدی نیست و بهشم میاد این نقش :-*
یکی دیگم دانیل رادکلیف ، بازیگر خوبیه و بهشم میاد نقشای ابرقهرمانی و اینکه حالا که رابینی نداریم ، نایتوینگ خوبی میتونه بشه.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#19 Nightwatcher 1395-10-03 18:31
ممنون. مقاله باحالی بود. لذت بردم.

دونالد گلاور؟!!! اسپایدرمن؟!!! اعتماد به نفسو!... ببخشید اعتماد به سقف!!!

کیانو ریوز به نظر من به درد نقش وولورین یا بتمن نمیخوره.

تام هنکس شاید برای نقش جیمز گوردون بد نباشه... ولی...

قیافه نیکلاس کیج اصلا به درد نقش سوپرمن نمیخوره. از نظر سبک بازی هم برای این نقش مناسب نیست.

تایریس گیبسون خدا نکنه نقش جان استوارت رو بازی کنه...

دنیل رادکلیف؟! من که بازیگریشو قبول ندارم... همون بهتر که نقش ابرقهرمانی بازی نکنه.

بیل ماری؟! این بشر زیاد به درد نقش کامیک بوکی نمیخوره... شاید فقط در حد نقشهای فرعی... (خودم عاشق فیلم groundhog day با بازی بیل ماری هستم!)

راندا روزی خیلی مردی!... داداش گلم... اصلا به درد کاپتان مارول نمیخوری!

تری کروز بیشتر به درد نقش لوک کیج میخوره.

دوین جانسون برای نقش بلک ادم پرفکته!

مایکل جکسون با خودش چی فکر کرده بود؟!!!
نقل قول کردن
horakhsh
#20 horakhsh 1395-10-03 21:43
فکر کن عمو بن به مایکل جکسون بگه با قدرت زیا... دیگه خودتون می دونین :D :lol: :D
نقل قول کردن
Rubiker81
#21 Rubiker81 1395-10-04 20:51
خطاب به مایکل جکسون:
ماذا فازا؟ رقص و آوازا؟ :-?
نقل قول کردن
makan
#22 makan 1395-10-04 21:31
من فکر میکردم دانیل رادکیلف دوس داشت اسپایدی بشه .... ولی به نظرم لوک کیج به دواین جانسون بیشتر می اومد ;-)
نقل قول کردن
makan
#23 makan 1395-10-04 21:38
اگه مایکل جکسون مرد عنکبوتی میشد میومد تو فیلمش با ونوم میرقصید ؟ یا اینکه نه ... با گرین گابلین؟
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#24 Bruce Wayne 1395-10-06 14:19
مقاله خوبی بود..خوشم اومد..ایشالا اینام این نقشا نصیبشون بشه :lol:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#25 AmirhoseinJafari2005 1399-11-18 09:52
عالی بود :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید