10 خبر داغ مارول در سال 2017

10 خبر داغ مارول در سال 2017

سال 2017 رو به پایان است و زمان آن رسیده که مقالات خودمان درباره این سال را بهتون عرضه کنیم.

هشدار: این مطلب درباره وقایع فیلم ثور: راگناروک حاوی اسپویلر است.

مقدمه: مارول بدون شک در حال حاضر قدرت بالامنازع دنیای سرگرمی در کل جهان است. در سالی که گذشت این شرکت همچنان به برتری خودش ادامه داد. در زمینه کمیک بوک که همچون سالهای قبل بیشترین فروش را داشت. با وقایعی همچون "میراث مارول" و "امپراتوری مخفی" نیز بسیار خبرساز شد. در زمینه سینما هم که همه فیلم های مارول استودیوز  به فروش بالای 800 میلیون دلار رسیدند (مرد عنکبوتی بازگشت به خانه، نگهبانان کهکشانی 2 و ثور: راگناروک). ضمن اینکه همه این فیلم ها با واکنش خوب منتقدین مواجه شدند.  فیلم "لوگان" هم که از روی کمیک های مارول ساخته شد با فروش خوب و واکنش های بسیار عالی هواداران و منتقدین سینمایی مواجه شد. در دنیای تلویزیون هم شاهد بودیم که مارول با سریال هایی همچون مدافعین، پانیشر، فراری ها، مامورین شیلد، ناانسان ها و The Gifted برای تمام سلیقه ها و ذائقه ها محصولاتی چشمگیر داشت. سال 2018 هم که مارول با یک عالمه فیلم و سریال جدید ظاهر خواهد شد. در هر صورت این مقاله مربوط میشه به 10 خبر تاپ و جنجالی مارول در سال 2017.

 

10- مارک رافلو و تام هالند مدام داشتند برامون اسپویل میکردند!

 مارک رافلو و تام هالند مدام داشتند برامون اسپویل میکردند!

مارک رافلو (بازیگر نقش بروس بنر/هالک) و تام هالند (بازیگر نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن) واقعا راز نگهدار های بدی هستند! اگر ارشیو سایت spidey.ir رو در سال میلادی 2017 بگردید چندین و چند خبر در این رابطه هست. کار به جایی کشید که هالند در اینجا گفت که مارول حتی بهش نمیگه که داره با کی در جنگ بینهایت میجنگه! مارک رافلو هم که بارها با گذاشتن ویدئوهای مختلف یا سوتی دادن هاش حین مصاحبه اطلاعات سری رو لو داد ! مثلا در اینجا این ویدئو رو گذاشت یا به طور اشتباهی بخشی از فیلم ثور: راگناروک رو هنگام نمایش افتتاحیه این فیلم به صورت زنده تو اینستاگرام خودش پخش کرد!

  

9- ثور یک چشمش را از دست داد

ثور یک چشمش را از دست داد

"ثور: راگناروک" فیلمی جسورانه بود که در آن کلی اتفاق مهم افتاد . مثلا ثور فهمید که در تمام این مدت خواهری خبیث داشته به نام «هلا» . همین خانم هلا در انتهای فیلم در مبارزه با ثور یکی از چشمان او را کور کرد! همچنین پیشگویی راگناروک به حقیقت پیوست و آزگارد (زادگاه ثور) نابود شد. باقی مانده اهالی ازگارد نیز سوار یک سفینه ، عازم زمین شدند. همچنین صحنه بعد از تیتراژ پایانی هم نشان داد که اوضاع قراره برای اونا بدتر هم بشه چون سفینه ثانوس سر راهشون سبز شد!

 

8- اسپایدرمن: بازگشت به خانه پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی سال 2017 شد

 اسپایدرمن: بازگشت به خانه پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی سال 2017 شد

کی فکرش رو میکرد این فیلم که در واقع پنجمین باری بود که اسپایدرمن را در دنیای سینما در 15 سال اخیر میدیدیم و تازه قسمت اول سری جدید ریبوت شده بود بتواند پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی سال بشه؟ (این در حالیه که امسال 6 تا فیلم ابرقهرمانی اکران شد) اما همانطور که اینجا هم اعلام کردیم این فیلم با فروش 880 میلیون دلار به این عنوان دست یافت. تازه اگه یک زمان بهتری برای اکرانش در چین اختصاص میافت یا اگر مجبور نبود موقع اکران با حریفان گردن کلفتی رقابت کند، قطعا  فروشش تا حدود 1 میلیارد دلار هم میرفت. همچنین این فیلم با واکنش بسیار خوب منتقدین روبرو شد. میتونید اینجا نقد من  رو برای این فیلم بخونید.

 

7- میراث مارول

میراث مارول

ایده سرا (لقب مارول) در سال 2017 با رویداد Marvel Legacy سعی کرد بعد از سالها دوباره کانون توجه را به سوی قهرمانان اصلی و درجه یک خودش مثل اسپایدرمن، کاپیتان آمریکا، هالک و ولورین برگردانه. روسای مارول ادعا میکنند این رویداد در واقع "بزرگداشت هر آنچه که باعث شده مارول بهترین در عالم تخیلی   (fiction) بشه و همچنین دوران جدیدی برای مارول کامیکس" میباشد. این رویداد ماه شهریور با کمیک پرفروش Marvel Legacy #1 آغاز شد و داستانک های متعدد آن در کمیک هایی همچون The Amazing Spider-Man، Black Panther، The Avengers، Guardians of the Galaxy، X-Men و ... ادامه یافت.

 

6- ناکامی ناانسان ها

 ناکامی ناانسان ها

ماه سپتامبر بالاخره سریال ناانسان ها (Inhumans) از شبکه ABC  پخش شد و از هر نظر گند زد. گفته میشه بعد از یک سیزن هم کنسل میشه. حتی یکی از سازندگان این سریال گفته که مارول خودش عمدا بهشون گفته بود تا جای ممکن سریال رو سریع و ارزان بسازند! جالبه که قرار بود اولش ناانسان ها به صورت یک فیلم سینمایی با بودجه مناسب ساخته بشه ولی به خاطر لج بازی های آقای پرلماتر (رئیس مارول) با کوین فایگی (رئیس بخش سینمایی مارول) که در  این مقاله بهش اشاره شده، سر از تلویزیون در آورد!

 

5- توقف فیلمبرداری فیلم "ددپول 2" به خاطر فوت بدلکار

توقف فیلمبرداری فیلم "ددپول 2" به خاطر فوت بدلکار

همانطور که اینجا اعلام کردیم ، روز 24 مرداد ماه به علت فوت خانم هریس برای چند روز فیلمبرداری ددپول 2  متوقف شد. این خانم بدل کار موتور سواری حرفه ای بوده است و بدل کار خانم «زیزی بیتس» در نقش دومینو بوده است. این بدلکاری در جک پول پلازا در کانادا انجام میشد که هریس کنترل موتور را از دست می دهد و به یکی از پنجره های برج شاو اصابت میکند و متاسفانه جان میبازد. متاسفانه چون دومینو در آن سکانس کلاه ایمنی نداشت پس بدلکار هم نباید کلاه ایمنی داشته باشد. در ضمن خانم هریس اولین موتور سوار زن سیاهپوست حرفه ای در دنیا شناخته می شد.

 

4- اولین نگاه رسمی به ظاهر کیبل در فیلم ددپول 2

 اولین نگاه رسمی به ظاهر کیبل در فیلم ددپول 2

روز 16 مرداد در اینجا برای اولین بار از ظاهر Cable در فیلم مورد انتظار "ددپول 2" رونمایی شد. واکنش ها هم نسبت به آن مثبت بود و هواداران از وفاداری آن به ظاهر کیبل در دنیای کمیک و همچنین از بخش های به روز شده آن استقبال کردند. رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول به شوخی گفت که کیبل در این فیلم همچون یک "عموی غرغرو که به شدت تسلیح شده  و از آینده آمده به تصویر کشیده خواهد شد. در هر حال هواداران از مدتها قبل منتظر دیدن کیبل در پرده سینما بودند. محصوصا در فیلمی از ددپول چون همانطور که در این مقاله هم گفته شد رفاقت آنها از بهترین های دنیای کمیک است.

 

3- مارول استودیوز اولین فرنچایز تاریخ سینما شد که از مرز 5 میلیارد دلار در خاک آمریکا عبور کرد

مارول استودیوز اولین فرنچایز تاریخ سینما شد که از مرز 5 میلیارد دلار در خاک آمریکا عبور کرد

مارول استودیوز سال 2008 دنیای مشترک و در هم تنیده خودش رو با فیلم Iron Man پایه گذاری نمود. و تا الان در حدود 20 فیلم موفق را در طی تقریبا 1 دهه تولید کرده است. فیلم ثور : راگناروک که ماه نوامبر اکران شد 17 مین فیلم مارول بود که به طور پشت سر هم پرفروش ترین فیلم هفته میشد. همچنین مارول به دیزنی کمک کرد تا اولین استودیوی تاریخ باشد که برای دومین بار فروش سالانه  فیلم هایشبه بیش از 6 میلیارد دلار میرسد.

 

2- انتشار تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

انتشار تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

و سرانجام روز 8 آذر امسال تریلری که همه منتظرش بودند منتشر شد: جنگ بینهایت! از وقتی که تیزری در جشنواره کمیک کان امسال از این فیلم پخش شد همه منتظر انتظار رسمی آن بودند. این تریلر بدون هیچ اغراقی حماسی و معرکه بود . به علاوه، همانطور که اینجا هم اعلام کردیم، این تریلر رکورد بیشترین تعداد بازدید در تاریخ سینما را شکست و ظرف 24 ساعت 230 میلیون بار دیده شد! شما میتونید تحلیل ما از این تریلر را اینجا بخونید.

 

1- دیزنی بخش سینمایی/تلویزیونی فاکس را خرید

 دیزنی بخش سینمایی/تلویزیونی فاکس را خرید

و بالاخره روز 23 آذر خبر داغ قرن اعلام شد و بعد از سالها رویا پردازی بالاخره رویای هواداران مارول به حقیقت پیوست و همانطور که از حدود یک ماه قبلش زمزمه هایی شنیده شده بود، دیزنی بخش سینمایی و تلویزیونی فاکس را خریداری کرد.. توافق بین آنها 52.4 میلیارد دلار اعلام شد.  دیزنی با این خرید صاحب آواتار ، خانواده سیمپسون و Modern Family و کلی فرنچایز دیگه هم شده (این مقاله را بخوانید).

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: comicbook.com 

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amirxlogan
#1 amirxlogan 1396-10-10 14:14
کاش میشد بگن این ناانسان ها ی سریال اسکرال بودن و یه فیلم سینمایی لایقشو برایش بسازن :lol:
نقل قول کردن
alireZaZ
#2 alireZaZ 1396-10-10 14:24
خسته نباشید مقاله عالی بود

کمیکای MARVEL legacy رو کی ترجمه میکنید؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#3 P.Constantine 1396-10-10 14:44
نمی دونم کسی اینجا سریال inhumans رو دیده یا نه ولی در یک کلام افتضاحه! آخه مگه مدوسای کچلم داریم؟!!؟البته تو کمیکای Marvel Knights تا حالا همچین اتفاقی افتاده ولی تو سریال به دلیل دیگه ای این اتفاق افتاد: بودجه سریال!!
حتی بازیگری ها هم خوب نبود! بلک بولت فقط عصبانیت رو خوب نشون می داد! یا بازیگر مکسیموس نسبت به Game of Thrones خیلی افت داشت اصلا از نقش آفرینیش خوشم نیومد به گرد پای کمیکاش هم نمی رسید، بازیگرای نقش فرعی هم چیزی نگم بهتره! خدا رو شکر خیلی به MCU ربط نداشت، اگه کنسل شه جای نگرانی نیست ولی مشکل اینجاست که اون ذهنیت ملت رو خراب کرده و نمیشه کاریش کرد، خیلی هم مهم نیست چون دیگه الآن رایت X-men و میوتانت ها به مارول برگشته! فقط نحوه ی ورودشون خیلی مهمه چون تو این چند ساله اصلا خبری ازشون نبوده!
نمیشه این یارو پرلماتر بره کلا! نمیشه فقط بهش حقوق بدن و تو کارا دخالتی نکنه به خدا خسته مون کرده! من نمی دونم رابطه ی جف لوب و پرلماتر چیه ولی ای کاش لااقل یه سریال درست و حسابی ازش می ساختن! حیف!
نقل قول کردن
amirjjyy
#4 amirjjyy 1396-10-10 15:18
ما رو باش که فکر میکردیم مارول فقط جنگ خارجی داره نگو داخلیم هست یادکپ 3 میوفته لج بازی های ریس مارول و ریس پخش سینماییشو ادم کجای دلش بزاره اونم از این که سونی ... همش بفکر سود خودشه داره و اصلا معلوم نیست اسپایدر تا کی تو mcu باشه ونومم که میخواد نابود کنه تکلیف نورمنم که معلوم نیست تو کدوم فیلم باشه اونم از هالک
نقل قول کردن
zahed arazi
#5 zahed arazi 1396-10-10 16:30
خیلی ممنون از استاد عزیز انصافا استاد خوده شما و بقیه مدیران سایت هم سال 2017رو سنگ تموم گذاشتین مثل سالهای گذشته
سال 2017 واقعا برای فیلمای کمیکی سال فوقالعاده ای بود و امیدوارم سال 2018 خیلی بهتر ازینم بشه
منتشر شدن اولین تریلر جنگ بینهایت نشون داد که چقدر انتظار برای این فیلم زیاده طوری که رکورد بازدید تریلر تو 24 ساعت رو زد
اما ازون بهتر چیزیه که همه ما ارزومون به واقعیت تبدیل شدن اون بود خرید رایت شخصیت های مارول توسط دیزنی از فاکس که کلا کل کمپانیو خرید این خبر مطمینا جزو بهترین خبرای های نه فقط امسال بلکه کلا چهار پنج سال اخیر بود چقدر انتظار که واسه این روز نکشیشدیم
توی تلوزیون هم بنظرم نسبتا خوب بود من هنوز پانیشرو ندیدم ولی بقیشون قابل قبول بود
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1396-10-10 19:41
خوب بهترین خبر همون خرید فاکس توسط دیزنی بود، شاه خبر بود واسه خودش، این خبر داغ ترین خبر کل سینما بود.دیزنی باصاحب شدن فرنچایزهای مختلف حتی فروشش از این شیش میلیارد هم بالا میره.
انتشار تریلر جنگ بی نهایت هم عالی بود منتظر تریلرهای بعدیش هستم یا هستیم. :-*
نقل قول کردن
spidey noir
#7 spidey noir 1396-10-10 21:55
  • امسال(بعد از چند ساعت پارسال!)پر از اتفاقات خوشایند و نا خوشایند بود.اما چه خوب که من اتفاقات بد را زود فراموش میکنم.
نقل قول کردن
spidey noir
#8 spidey noir 1396-10-10 21:57
  • اقای ترابی اگه یه وقتی؛اینترنت ها قطع شد...معلومه که از من هم خبری نمیشه.پس اگه شما به اینترنت دسترسی داشتید یه ادیتور دیگه برا ادیت کمپانی ونوم پیدا کنید.
نقل قول کردن
alihdz
#9 alihdz 1396-10-10 23:24
واقعا که مقاله خوبی بود یکی از بهترین top 10 ها بود مورد اول و دیوم که دیگه ضایع بود
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1396-10-10 23:29
به نقل از spidey noir:
  • امسال(بعد از چند ساعت پارسال!)پر از اتفاقات خوشایند و نا خوشایند بود.اما چه خوب که من اتفاقات بد را زود فراموش میکنم.

بله . . .
سال نو میلادی مبارک.
امیدوارم همه چیز در سال جدید به خوبی و شوخی بیش از بیش بگذرد.

پ.ن: دوستان همین امشب چیزی پیدا کردم! . . .
.
.
.
استودیوی مارول یکی از موسیقی های متن فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت را منتشر کرد :o !!!!!!!




9#
عالی بود.
بنده هم یک ورژن از تریلر لگویی انتقام جویان 3 را دارم.
نقل قول کردن
star avengers
#11 star avengers 1396-10-11 01:21
به نظر من هر چی فن طئوری تا قبل از خرید بخش سینمای فاکس توسط دیزنی درباره mcu بوده باطل هست چون هر چی مارول برای mcu برنامه ریزی کرده بود فقط برای حق رایت های بود که اون موقع داشت الان هم ممکن هست برنامه ها تغیر کنه یا نکنه
نقل قول کردن
AMIR.KASMAEE
#12 AMIR.KASMAEE 1396-10-11 07:36
الان بحث اصلی اینه که چطور این قهرمانان جدید قراره در mcu جاب داده بشن آخه صد در صد کوین فایگی پارت ۱ و ۲ انتقام جویان رو برنامه ریزی کرده و فاز بعدی مارول هم قراره در فضایی کهیانی رخ بده که خب یخورره عجیب میشه ایکس من ها یهو وارد فضا بشن بعدش هم کلی قهرمان قراره بمیرن و ما شاید شاهد تیم آپ بینشون نباشیم!!
نقل قول کردن
Super Captain
#13 Super Captain 1396-10-11 10:20
ببخشید دوستان یه سوالی دارم..
ایا تا حالا تو کمیک ها زمانی بوده که ff عضو گروه اونجرز بشن ؟ممنون اگه جواب بدین.
نقل قول کردن
alihdz
#14 alihdz 1396-10-11 10:43
آقا امروز داشتم تو یوتیوب ویدیو مربوط به لگو مارول ۲ می دیدم یهو دیدم نوشتهHow to unlock Fantastic Four in lego marvel super heroes 2
یعنی داشتم میمردم داشتم سکته میکردم با خودم گفتم ایول مارول حالت dlc رو برای ff منتشر کرد بعد دیدم میگه شخصیت هایی مثل لوک کیج،گوست رایدر،کریستال،ش ی هالک،انت من و... قبلا جزء ff بودن و الان میشه ازشون استفاده کرد
منو میگی همونجا پوکرفیص شده بودم مونده بودم چیکار کنم آخه چرا با احساسات مردم بازی میکنین چرا آدمو میترسونین اشالله خیر نبینن با این کارشون خیلی ناراحت شدم از شدنت عصبانیت میخاستم برم پیش مارول ازشون شکایت کنم آخه این چه کاری بود
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#15 Captain Steve Lover 1396-10-11 15:42
با تشكر از استاد و قبل از هرچيز تشكر فراوان از استاد ترابى و ساير نويسنده هاي زحمت كش سايت كه سال ٢٠١٧ هم تمام اخبار؛كميك ها؛مقاله ها؛و نقدهاشون رو روي سايت گذاشتن و زحمت كشيدن...
در مورد مارولم كه ٢٠١٧ عالي بود...در زمينه كميك كه با ميراث مارول و امپراطوري مخفى هم جنجال هاي اينترنتي و هم فروش فوقالعاده دست يافت...

در زمينه سينما هم كه با مَرد عنكبوتي بازگشت به خانه(٨٨٠ ميليون) ؛محافظان كهكشان ٢(٨٦٣ ميليون) ؛ ثور راگناروك(٨٤٨ ميليون) بيش از ٢/٦ ميليارد دلار تبديل به تنها فرانچايز تاريخ سينما شد كه داخل يكسال به همچين درامد دست يافته...(تازه از نظر فروش داخلي هم هر سه فيلم بالاي ٣٠٠ ميليون دلار فروش رفتند)

اما در زمينه سريال حقيقتاً فقط فراري ها و دفندرز بود كه هم از نظر منتقدين و هم از نظر فن ها و افراد معمولى خوش درخشيد؛در واقع پانيشر و ايرون فيست و ناانسان ها واقعا در سطح انتظار نبودن...حالا شايدم اين نظر منه ولى بنظرم نسبت به سال هاي قبل در زمينه تلويزيون ضعيف تر عمل كرد كه أنشالله در سال ٢٠١٨ با فضل سوم درديول و فصل دوم جسيكا جنز و فصل دوم لوك كيج دوباره عالي ميشه...


و داغ ترين خبر ٢٠١٨ هم بنظرم مربوط به تريلر جنگ بينهايت ؛خريده شدن فاكس توسط ديزني هست واقعاً تركوندن...

ولي ٢٠١٧ از همه نظر مثل يه پيش درامد و مقدمه چين براي ٢٠١٨ بود و سال ٢٠١٨ از هر نظر يه بمب واقعيه!!!بي صبرانه منتظر فيلم ها و سريال هاي مارول تو اين سال هستم...
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#16 Samwel Tarly 1396-10-11 19:24
با تشکر از استاد ترابی بابت مقاله
به نظر من سال 2017 برای مارول سال خوبی بود و از نظر فیلم که خیلی موفق بود و کمیک ها هم متوسط رو به بالا و کمیک امپراتوری مخفی رو که خیلی دوست داشتم با این که اعصاب فن های کاپیتان رو بدجوری خرد کرد ولی اخرش خوب تموم شد!
من سریال ناانسان ها رو ندیدم و با این حجم انتقادی که ازش شده دیگه عمرا برم سمتش و نکته جالب اینجا است که شورانر این سریال و ایرون فیست یک نفر بودن که هر دو تاشون هپ ضعیف از اب در اومدن :sad:
خبر خرید فاکس توسط دیزنی هم که معلوم بود رتبه 1 باشه و تا چند سال دیگه هم فکر نکنم خبری به این اندازه هیجان انگیز باشه.
به استاد عزیز هم بابت نوشتن مقاله خسته نباشید میگم.
نقل قول کردن
AMIR.KASMAEE
#17 AMIR.KASMAEE 1396-10-11 20:12
آقا تلگرام داره از دست میره!! یه شعبه هم تو پیام رسان سروش بزنین خوع!!
نقل قول کردن
Marc Spector
#18 Marc Spector 1396-10-11 20:32
به نقل از AMIR.KASMAEE:
آقا تلگرام داره از دست میره!! یه شعبه هم تو پیام رسان سروش بزنین خوع!!

وزیر محترم ارتباطات گفتن موقتی هستش و در چند روز اینده درست میشه.
پیام رسان سروش نا امنه.
نقل قول کردن
a.v.s
#19 a.v.s 1396-10-12 11:47
از کل سایت معذرت میخواهم چون دیروز خیلی سرم شلوغ بود بنابراین نقد کمیک کمپانی ونوم را ننوشتم.

#14
آقای alihdz فکر کنم بدانم چرا این حرف را میزنید:
بخاطر شوخی بنده در کامنت شماره 10.
معذرت میخواهم که با احساسات شما بازی کردم. از دیگر دوستان هم از این بابت معذرت میخواهم.
ولی اگر مارول میخواست dlc چهار شگفت انگیز را منتشر کند، بنظرتان آیا سایت روی خبرش کار نمی کرد؟ بخصوص تلگرام سایت که به قول آقای ترابی شلیکی خبرهارا منتشر میکند. درضمن شما میتوانستید به سایت های موثقی مانند lego.wikia.com مراجعه کنید تا اطمینان خاطر پیدا کنید (ولی به هرحال برای وارد شدن به آن سایت به قند شکن نیاز است)
ولی بازهم بخاطر این حادثه ای که برای شما پیش آمده، احساس تاسف میکنم.
نقل قول کردن
omid23
#20 omid23 1401-08-12 17:04
مهم ترین و بهترین خبر که خریدن فاکس توسط دیزنی بود(تو روز تولد من!) ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45