10 فن تئوری برتر درباره انتقام جویان که ممکنه درست باشند!

10 فن تئوری برتر درباره انتقام جویان که ممکنه درست باشند!

پس از استقبال بسیار خوبی که از مقالات قبلی در سایت که درباره تئوری های هواداران درباره فیلم های دی سی و مارول بودند، تصمیم گرفتم این مقاله را تقدیم شما کنم.

 

10- بلک ویدو از جانب شیلد ماموریت دارد تا استیو راجرز را داماد کند!

10- بلک ویدو از جانب شیلد ماموریت دارد تا استیو راجرز را داماد کند!

یکی از شوخی های مستمر در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان این بود که بلک ویدو در زندگی عاشقانه استیو راجرز دخالت میکرد. یعنی در طول فیلم چند تا کاندید بهش معرفی کرد تا استیو باهاشون باشه! و البته در جنگ داخلی دیدیم که بالاخره استیو چشمش «شارون کارتر» ملقب به مامور 13 را گرفت! بنابراین طبق این فن تئوری، بلک ویدو از جانب شیلد ماموریت داره تا هر چه زودتر استیو را داماد کنه تا ایشون فرزندی داشته باشه که احتمالا ژن ابرسرباز در خونش باشه تا بتونند از این ژن استفاده کنند!

  

9- رد اسکال یک سیاره را به تسخیر خودش درآورده!

 رد اسکال یک سیاره را به تسخیر خودش درآورده!

خب من قبلا تو این مقاله به طور کامل به اون تئوری اشاره کردم که میگه «رد اسکال» هنوز زنده است. انصافا دلایل خوبی هم پشتش هست. بنابراین برید اون مقاله رو اگه نخوندید بخونید تا کاملا در جریانش قرار بگیرید. حالا این تئوری هم در راستای همونه. یعنی میگه رد اسکال به همراه برخی مامورین هایدرا به سیاره دیگری تله پورت شده اند. بنابراین  سالها میباشد که در آن سیاره دارند زندگی میکنند. دلیلی که پشت این تئوری قرار داره نیز در نوع خودش جالبه. چون میگه در فیلم های نگهبانان کهکشان به «پیتر کوئیل» لقب «یک زمینی» (an Earthling) و به کره زمین لقب "یک سیاره انسان ها" (A Human Planet) داده شده. یعنی از کلمه The استفاده نشده و نمیگن The Human Planet (= سیاره انسان ها). چون در زبان انگلیسی ، The وقتی به کار میره که چیزی منحصر به فرد باشه ولی چون ازش استفاده نشده پس ما سیاره دیگری هم داریم که انسان ها در آنجا ساکن هستند و این همان سیاره جناب رد اسکال است!

 

8- لوکی داره دوران بلوغ خودش رو طی میکنه!

- لوکی داره دوران بلوغ خودش رو طی میکنه!

چیزی که مشخصه اینه که لوکی از مشکلات و عقده های روانی زیادی در رنج است. اخلاقش هم مدام تغییر  میکنه. ولی آیا این مسائل به خاطر مثلا هورمون های او میباشد؟ در واقع این فن تئوری میگه که در دنیای سینمایی مارول اهالی ازگارد و غول های یخی (Frost Giants) به نظر میاد در مقایسه با ما انسان ها ،  خدایان نامیرایی باشند و خیلی کندتر از ما پیر میشوند. در ابتدای MCU، ثور از نظر زمان ما انسان ها ، یک قرن عمر کرده ولی اگه یادتون باشه تازه قرار بود تاجگذاری بکنه. پس اون موقع تازه به سن بلوغ رسیده بود. این یعنی اینکه لوکی که سنش از ثور کمتره و توسط اودین به فرزند خواندگی قبول شده از نظر زمانی ما انسان ها، یک نوجوانه که داره به سن بلوغ میرسه و هی میخواد جلب توجه بکنه و داره اون دوران emo خودش رو طی میکنه! (مدل موهاش هم اینو تایید میکنه!).

 

7- آلترون داشت با ثانوس کار میکرد!

 آلترون داشت برای ثانوس کار میکرد!

الترون زیاد انگیزه های قوی برای خباثت نداشت ولی بعضی از هواداران فکر میکنند که داشت. به عقیده آنان او داشت برای ثانوس کار میکرد! در واقع به خاطر برنامه ریزی که در وجودش بود و طبق آن باید روی جستجوی برای یافتن تهدیدات فرا زمینی تمرکز میکرد، پس حتما با ثانوس ارتباط برقرار کرده (ثانوس احتمالا از طریق سنگ بینهایت ذهن این کار رو کرده). بنابراین از حمله احتمالی ثانوس به زمین خبر داشته. اینجا دو فرضیه مطرح میشه. یکی اینکه میخواست انسان ها را نابود کنه تا راه برای حمله  ثانوس همراه بشه. ولی دوم اینکه او میخواسته جلوی ثانوس رو بگیره  ولی به خاطر طرز فکر عجیبش احتمالا به این نتیجه رسیده که برای تقویت کره زمین باید کل نسل بشریت را از میان برداشت!

 

6- انتقام جویان و پالپ فیکشن در یک یونیورس مشترک در جریان هستند!

انتقام جویان و پالپ فیکشن در یک یونیورس مشترک در جریان هستند!

خب اینکه بگیم فیلم های اونجرز در همون دنیایی جریان داره که شاهکار «کوئینتین تارانتینو» یعنی "پالپ فیکشن" هم در آن جریان داشت واقعا خیلی عجیب است و غیر قابل باور ولی دلیلی که برایش ارائه میشه  خیلی جالبه. خب .. اولین تشابه اینه که در هر دو فیلم اقای ساموئل ال جکسون حضور داره . او در پالپ فیکشن نقش «جولز» را بازی میکرد و البته در فیلم های اونچرز هم نقش نیک فیوری را. دوما اینکه جمله ای که روی سنگ قبر نیک فیوری در پایان فیلم سرباز زمستان نوشته شده بود همونیه که جولز در پالپ فیکشن نقل قول میکرد. حالا شاید به نظرتون این فقط یک ایستراگ باشه ولی اینطور نیست چون این جمله در کتاب مقدس "حزقیال"  (Book of Ezekiel) بدین شکل نیست  و جولز به سلیقه خودش آن را تغییر داده!!!! پس تنها دلیلی که نیک فیوری ازش میتونه خبر داشته باشه اینه که خودش اون رو گفته باشه!

 

5- هاکای داره جاسوسی اونجرز رو میکنه!

 هاکای داره جاسوسی اونجرز رو میکنه!

هاکای با بازی جرمی رنر واقعا وصله ناجور گروه انتقام جویان است. او بر خلاف اکثر اعضای گروه قدرت خاصی نداره و البته یک زندگی عادی هم داره. بنابراین نقش خاصی هم در گروه نداره ولی این فن تئوری میگه که نقش هاکای بالاتر از این حرفاست چون در واقع وظیفه داره آمار گروه رو به نیک فیوری بده! و البته میدونیم که نیک  آدمی هستش که به همه چیز و همه کس شک داره و مظنونه و دیدیم که همسایه های قلابی برای استیو راجرز در سرباز زمستان گذاشته بود تا آمارش رو داشته باشن. همچنین میدونیم که هاکای و نیک فیوری رابطه نزدیکی با هم دارند چون فیوری کمک کرد خانواده اش از شیلد مخفی بشوند . این تئوری  توضیح میده که فیوری همیشه از کجا میدونه که در زمان مناسب سر راه اونجرز سبز بشه!

 

4- اون موشک هسته ای قرار بود گروه انتقام جویان رو بکشه!

 اون موشک هسته ای قرار بود گروه انتقام جویان رو بکشه!

در فیلم اونجرز 1، شورای جهانی تصمیم میگیره که وقتی اوضاع واقعا اضطراری میشه باید به سلاح های هسته ای روی آورد و بنابراین یکی رو شلیک میکنند به سمت منهتن نیویورک (چون لشگر چیتاری آنجا داشت جولان میداد). این به نظر تصمیم عجیبی می آمد چون هم کلی آدم بیگناه را میکشت و هم اینکه به قیمت از دست دادن گروه اونجرز تمام میشد. ضمن اینکه نیک فیوری هم باهاش مخالف بود. ولی این تئوری میگه که شورای جهانی اون قدر سریع این تصمیم رو گرفت چون به طور مخفیانه مورد نفوذ هایدرا قرار گرفته بود و بنابراین میخواست از این فرصت استفاده کنه تا از شر اونجرز خلاص بشه.

 

3- پروژه Insight موفق آمیز بوده!

 پروژه Insight موفق آمیز بوده!

تا به حال آیا از خودتون پرسیده اید که چرا بر خلاف دنیای کمیک، تعداد اعضای اونجرز در MCU اینقدر کم است؟ طبق این فن تئوری دلیلش به خاطر پروژه Insight هستش (همون الگوریتم «آرنیم زولا» که سعی میکنه هر کسی که برای هایدرا تهدید آمیز باشه رو حذف بکنه). این پروژه سالها پیش ازش استفاده شده و موفقیت آمیز هم بوده. به همین خاطره که هایدرا از مدتها پیش درباره دکتر استرنج میدونسته. و میتونه توضیح بده که چرا گروه ایکس من خبری ازش نیست چون هایدرا اونا رو حذف کرده. همچنین توضیح میده که چرا اعضای گروه اونجرز اینا هستند. چون اعضایش کاملا غیر قابل پیش بینی بوده اند و Insight نتونسته اونا رو حدس بزنه: یک موجود فرا زمینی، میلیاردری که یهو آدم خوبی میشه، ابرسربازی که ناگهان در زمان ما از خوابی بیدار میشه و یک هیولای بزرگ سبز که خیلی اتفاقی از اون حادثه ای که بهش قدرت داده جان سالم به در برد.

 

2- کولسون نامیرا است!

 کولسون نامیرا است!

در اونجرز دیدیم که مامور «فیل کولسون» عاشق کاپیتان آمریکا است و کارت های قدیمی او را نگهداری میکنه. ولی تا به حال فکر کرده اید که شاید اونا رو اولش در دهه 40 میلادی خریده بوده؟! یادتونه که در آخر فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو پسری را دیدیم که خودش برای خودش سپر کاپیتان آمریکا درست کرده بود؟ طبق این فن تئوری اون پسر همون فیل کولسون بوده! سپس به خاطر عشقی که به Cap داشته در پروژه بعدی ابرسرباز شرکت کرده که موفق هم بوده و باعث شده تا نامیرا بشه! این تئوری در ضمن توضیح میده که چطور شد که کولسون تونست بعد از اون اتفاقی که برایش در اونجرز افتاد ، زنده بشه.

 

1- اسکارلت ویچ هنوز هم خبیث است!

 اسکارلت ویچ هنوز هم خبیث است!

اسکارلت ویچ وقتی در عصر الترون دیده شد، اولش شخصیت خبیثی بود ولی اگه هنوز هم خبیث باشه چی؟ آیا ممکنه که مرگ برادرش باعث شده باشه که به فکر انتقام گرفتن از اونجرز بوده باشه؟ طبق این تئوری ، این اسکارلت ویچ بود که ایده خلق کردن الترون را در سر تونی انداخت تا اینجوری گروه رو نابود کنه. مرگ کوئیک سیلور احتمالا اتفاقی بوده که او انتظارش رو نداشته . در هر حال به نظر میرسه او همچنان در نوعی بحران هویتی به سر میبرد و ثبات عصبی ندارد! پس اگر دیدید در آینده خبیث شده تعجب نکنید!

 

نظر شما چیست؟ کدوم یک از این فرضیه ها میتونه درست باشه؟ شما خودتون چه تئوری جدیدی درباره اونجرز  دارید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مشابه:

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

فن تئوری جدید و جالب درباره سنگ بینهایت "روح"!

15 فن تئوری برتر درباره DCEU که ممکنه درست باشند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultimate Comic Fan
#1 Ultimate Comic Fan 1396-07-17 17:19
عجب مقاله ای استاد، خسته نباشید.
اگه تئوری شماره 1 رو با تئوری شماره 7 ترکیب کنیم به نتایج خوبی میرسیم، تئوری اینجوریه که اسکارلت ویچ با فرمان تانوس باعث خلق اولتران میشه و هنوز بعد از مرگ اولتران (که به نظر من نمرده) برای تانوس کار میکنه و برای اونجرز نقشه داره و اینجوری واندا توی جنگ بینهایت میتونه یکی از مبارزین تانوس دربرابر اونجرز باشه، بعد داستان میتونه اینجوری پیش بره: واندا و ویژن با هم مبارزه نمیکنن چون بینشون علاقه هست و بعد تانوس ویژن رو به خاطر سنگ بینهایتش میکشه و اینطوری واندا با اونجرز برای انتقام همدست میشه.
نقل قول کردن
a.v.s
#2 a.v.s 1396-07-17 17:24
عجب مقاله ای و چه تئوری هایی. خدایی کف کردم
این تئوری ها از هر تئوری دیگه ای که تا به حال دیدم عجیب تر بود. مخصوصا تئوری های 6 و 1
ممنونم آقای ترابی
پ.ن:آقای ترابی میخوام یه مژده ای هم به شما و هم به اعضای سایت بدم:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#3 Captain Steve Lover 1396-07-17 17:36
واااااااي عجب مقاله اى...خيلى خفن بود...با تشكر قراران از استاد ...
١٠-اين فرضيه جالبه ولى انچنان چيز مهمى نيست؛فكر نميكنم هنوزم بلك ويدو به دنبال اين باشه كه استيو راجرز رو بفرسته خونه بخت :-*
٩-واو؛ ابن از اون مهم هاس كه بابد هرچه سريع تر پاسخش مشخص بشه...خيلى ساله هنوز ما مارول فنا چشم به راه رد اسكال مونديم...ولى اينكه يه سياره رو به تسخير خودش در أورده باشه...بازم چيز دور از وقوعى نيست...

٨-اره ؛اولِ فيلم ثور فلش بكى داريم به ٩٦٥ سال قبل از ميلاد اگر اشتباه نكنم كه اودين جوان در جنگ با Frost Giants رو ميبينيم...بعدش ثور و لوكى رو ميبينيم كه كنار اودين ايستادن و سنشون هم خيلى كمه...در فيلم ثور ٢ هم اودين أوائل فيلم يه ديالوگ دارن كه ميگه((ما خدا نيستيم؛بدنيا ميايم ؛ميميريم؛حدود ١٠ هزار سال!))
و اين خودش إثبات ميكنه كه سن و زمان براي اونا دير ميگزره...
٧- به شدّت به اين فرضيه باور دارم...فكر نميكنم مارول ويلين مهمى مثل الترون رو فقط براي يه فيلم نگه داشته بوده...بعد ها شايد باز برگرده ...و تو اون مدت هم داشته با ثانوس كار ميكرده چون خبيث شدنش بكم غير منطقى بود...انگيزه و هدف جالبى هم نداشت...

٦-شايد؛يكم دور از ذهنه ولى اگر باشه جالب ميشه...

٥-اين فرضيه هم ميتونه درست باشه يا بهتره بگيم ميتونست درست باشه چون در حال حاضر تيم اونجرز پاشيده...و هركدوم يه جاي دنيا هستن...

٤-اره؛احتمالاً درست باشه چون اون موشك خيلى يهويي و بي برنامه قبلى شليك شد و با اينكه ميدونستن ميليون ها نفر كشته ميشن بازم شليك كردن؟!
احتمالش بالاس...ولى جدا از اين بنظرم حمله چيتاورى و نبرد نيويورك فقط براي تخريب و يجور خوشت پرتى بوده و لوكى هم با برنامه قبلى شكست خورد...

٣-اگر اين تئورى ثابت بشه! خيلى سوالات رو ميتونه پاسخ بده؛چرا ايكس من نيست؟ چرا FF نيست؟ خيلي ها رو. ميتونه پايخ بده و بنظرم احتمال ثابت شدنش بالاس...

٢-فكر نميكنم كلا شاهد كراس اوري بين معموران شيلد و Mcu باشيم...ولى خب اگر اين فرضيه درست باشه بازم چندان تأثيري رو Mcu نداره...

١-و اما...مهم ترين فرضيه ي مقاله...خب كاملاً مشخصه اسكارلت ويچ در اونجرز ٣ و ٤ ميدرخشه و از كركتر هاي كليدي هست...احتمالش هست هنوزم خبيث باشه كه انگيزه جالبى هم داره براي خبيث بودن ميتونه
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1396-07-17 17:41
خیلی مقاله ی خوبی بود استاد . شماره ی ۲ تئوری خیلی خوبیه چون که بالاخره که باید دلیلی باشه که بعد اونجرز زنده مونده ! در مورد شماره ی ۱ هم بگم که واقعا ممکنه چون پس از اتفاقاتی که توی عصر التران برای واندا افتاد امکان این هم هست ، تئوری شماره ی ۳ هم از نظر من جالب بود کلا این سه تای آخر تئوری هایی بودند که از نظر من امکانش خیلی بیشتره نسبت به تئوری های دیگه
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-07-17 18:11
درباره تئوری شماره 3 هم بگم که...
این میتونه به مسئله اینکه مارول MCU رو یه یونیورس جدا حساب میکنه ربط پیدا کنه.
MCU درواقع Earth-199999 هست، یونیورسی که با دنیا های دیگه مارول مثل Earth-616 فرق داره.
درسته که شباهتایی با مثلا Earth-616 داره ولی خب پس ایکس من کجان؟ یا FF؟
یا این مسئله که اینشنت وانه MCU یه زنه. (البته این به تئوری شماره 3 ربطی نداره)
یا اینکه ایگو یه سلستیاله. (اینم ربطی نداره)
پس به این نتیجه میرسیم که بله، پروژه Insight (حداقل توی Earth-199999) موفقیت آمیز بوده!
نقل قول کردن
Captain Majid
#6 Captain Majid 1396-07-17 18:28
واو مقاله عالی بود . کلا عاشق مقالات فن تئوریم . با تمام گزینه ها موافقم به جز شماره ۲ .چون تو سریال ماموران شیلد معلوم شد کولسون چرا زنده مونده و چه بلایی سر افراد اون پروژه میاد . اگه کولسون نامیرا بود اصن نمیمرد که بخواد زنده بشه با اون شرایط . ولی بازم تئوری هوشمندانه ای بود .
نقل قول کردن
silver surfer
#7 silver surfer 1396-07-17 18:45
عالییییی بود.
عاشق مقاله های این شکلی تونم.
مرسیییییی
نقل قول کردن
PersonalCipher
#8 PersonalCipher 1396-07-17 18:49
مقاله جالبی بود

در مورد آلترون بنظرم ممکنه تئوری درست باشه
تونی برای مقابله با یک قدرت بسیار زیاد که فکر میکرد زمین رو تهدید میکنه آلترون رو ساخت ; و طوری برنامه ریزی شده بود که از زمین محافظت کنه !
و از طرفی هم ویژن رو با سنگ بینهایت که توی عصای لوکی بود (اگر اشتباه نکنم /: ) به وجود آورد ،، و میخواست خودشو ارتقا بده
ولی هدفش نابودی کره زمین بود :-|
شاید هم بعد از اینکه ویژن رو ازش گرفتند قصد همچین کاری کرد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#9 Samwel Tarly 1396-07-17 19:10
ممنون بابت مقاله استاد
موارد جالبی بودن و به نظرم اون ایده ای که بلک ویدو به خاطر این که دستور داشته که استیو رو برای ازدواج ترغیب کنه فکر نکنم درست باشه چون تو کپ 2 دوستان وفاداری برای هم دیگه شده بودن و حتی ناتاشا هم به خاطر استیو به یک فراری تبدیل شد.
فن تیوری پروژه insight هم فکر نکنم درست باشه چون دکتر استرنج هم از همون اول قرار نبود که به ساحر اعظم تبدیل بشه و مثل تونی استارک, استفن هم از همون اول ادم خوبی نبوده و یک جراح مغرور بود و پروژه insight چطور میتونست تصادف استفن استرنج رو پیش بینی بکنه :-|
از فن تیوری اسکارلت ویچ خیلی خوشم اومد و ایده من اینه که وقتی ثانوس, ویژن رو به خاطر به دست اوردن سنگ ذهن میکشه واندا خیلی ناراحت میشه و قبل ترش کوییک سیلور رو از دست داده و حالا کسی که عاشقش بود هم کشته شده و به این نتیجه میرسه که بقیه اعضا انتقام جویان مقصر کشته شدن ویژن بودن و سر همین ممکنه خادم جدید ثانوس باشه اما احتمال این رو هم میدم که در نبرد پایانی دوباره ادم خوبی بشه.
استاد خیلی خیلی ممنونم به خاطر مقاله و هر وقت مقاله هاتون رو میخونم تمام مشکلاتم رو برای لحظاتی فراموش می کنم که خیلی خوبه(ای بابا الان یادشون افتادم :lol: )
نقل قول کردن
spidey noir
#10 spidey noir 1396-07-17 19:55
  • مقاله عالی بود.فکر نکنم بلک ویدو میخواست استیو رو از طرف شیلد داماد کنه؛بلکه داشت برا خودش زمینه سازی میکرد.لحظات اخر فیلم هم اینو نشون داد.
نقل قول کردن
spidey noir
#11 spidey noir 1396-07-17 19:57
  • اقای ترابی میتونید برا فیلم جنگ بینهایت چند تا از marvel guidهارو ترجمه کنید؟!(چونکه مترجمی سریع تر از شما نیست میگم.)
نقل قول کردن
علی قدیانی
#12 علی قدیانی 1396-07-17 20:08
ممنون بابت مقاله.عالی بود.
به نظر خودم اون فرضیه زنده بودن رد اسکال از همش احتمالش بیشتره و از هر لحاظ به نظر نمیاد رد اسکال مرده باشه.
ولی مهم ترین سوالی که پیش میاد اینه که چه زمانی قراره برگرده و چه داستانی رو قراره رقم بزنه.اگه کاپیتان آمریکا هم در جنگ بی نهایت کشته بشه یه خورده پیچیده تر میشه.
نقل قول کردن
amir_avengers
#13 amir_avengers 1396-07-17 20:15
وای عجب مقاله ای اگه آلتران با ثانوس همکاری میکرده خیلی دیگه جالب میشه اگه درست باشه پس ثانوس که اخرش میاد میگه وقتشه خودم دست بکار شم یعنی آلتران کار خودشو کرد حالا نوبت تانوسه
راجب جاسوسی هاکای هم منطقی میاد پس طبق این تئوری اون تئوری قبلی که نیک فیوری میتونه آینده رو ببینه تا حدودی پایین میاد
راجب اون موشکم از اولشم معلوم بود به خاطر اونجرز شلیک شده
نقل قول کردن
zahed arazi
#14 zahed arazi 1396-07-17 20:44
عالی بود استاد مقاله ی فوق العاده ای بود واقعا خسته نباشید کلا من خیلی از مقاله های فن تیوری خوشم میاد

10-این یکی خیلی عجیبه یعنی برا همه چیز ی تیوری درست میکنن :lol: :lol: واقعایکی از عجیبترین تیوریهایی است که تابحال شنیدم ولی فک نکنم الان واقعا همچین چیزی باشه هرچند فک نکنم قبلا هم همچین چیزی بود

9-جدا از بحث جنگ ابدیت و فاز جدید مارول ی چیزی که خیلی ذهن بیننده هارو درگیر کرده زنده یا مرده بودن رد اسکاله که البته درسته زندس ولی هیچکس خبری ازش نداره و اصلا کسی نمیدونه که مارول چه برنامه ای براش داره این یکی واقعا جالبه

8-لوکی واقعا یکی از شخصیت های عجیب mcuعع هر لحظه ممکنه یکاری بکنه ممکنه ی لحظه اینور باشه ی لحظه اونور و تو هر فیلم مارولی که توش حضور داره یکی از دغدغه های ما اینه بدونیم لوکی تو این فیلم نقش خوبو بازی میکنه یا ی نقش منفیه اما من این تیوریو که لوکی تو دوران بلوغع رو رد میکنم و فک نکنم همچین چیزی باشه

7-با این یکی موافقم مخصووصا اینکه تو تیتراژ پس از پایان فیلم ثانوس رو نشون میدن و ی جمله ای میگه درست یادم نیست ولی فک کنم گفت که که (وقتشه خودم دست بکار بشم)تو دوبلش اگه اشتباه نکنم همین. گفت بخاطر همین من شدیدا با این موافقم و بنظرم ثانوس با ذهنش بازی کرده

6-فک کنم ال جکسون خودش گفته باشه که ی همچین کاری بکنن بهرحال چیز چندان مهمی هم نیست ولی خب جالب بود

5-اوضاع الان اونقدر پیچیدست که فک نکنم الان درحال حاضر همچین چیزی باشه ولی قلا احتمالش بود چون وقتی همه تو خونه هاکای جمع شدن و یهو نیک فیوری سر و کلش پیدا میشه یخورده عجیبه

4-این یکی هم احتمالش بالاس درست باشه و احتمالا هم کار هایدرا باشه چون احتمالا خبر داشتن که در اینده حتما مانع کارشون میشن و خواستن از فرصت استفاده کنن

3-فیلم کاپیتان امریکا اولین انتقام جو با اینکه فیلم زیاد خوبی نبود ولی خیلی خیلی توش نکته هست و خیلی چیزارو مبهم گذاشت یکیش رد اسکال و یکیش هم همین پروژه insight این یکی هم میتونه جالب باشه شاید اگه در اینده رد اسکال رو ببینیم بتونیم بفهمیم که این پروژه واقعا چه اثاری داشته و چه کارها کرده

2-مارول قبلا هم همچین کاری رو کرده وقتی تو فیلم یک بچه با ماسک مرد اهنی جلوی دشمن مرد اهنی درست یادم نمیاد کدوم بود وایمیسته و بعد مرد اهنی میاد اونو از اونجا دور میکنه و الان معلوم شد که اون پسربچه همون پیترپارکر بوده امکانش هست که دوباره ی همچین کاری بکنه

1-و اما اخرین تیوری در مورد این یکی سخت میشه نظر داد من اصلا فکرشم نمیکردم که روزی واندا ب اونحرز خیانت کنه ولی الان بنظر احتمالش صفرم نیست اما من خودم بشخصه اصلا باهاش موافق نیستم مخصوصا اینکه الان با ویژن رابطه داره و باهاش صمیمی شده شاید ثانوس با ذهنش بازی کنه و بعد همچین اتفاقی بیوفته اونوقت دلیلش منطقی تره
نقل قول کردن
amazing barbod
#15 amazing barbod 1396-07-17 21:13
ممنون آقای ترابی عجب مقاله ای.واقعا با این فن تئوری ها خیلی حال میکنم.یه چیزایی رو به آدم میگه که آدم فکرشم نمیکنه!مثلا تئوری الترون.البته به نظرم این تئوری غلطه.چون وقتی اسکارلت ویچ ذهن ویژن رو خوند چیزی جز نابودی ندید!و البته اسکارلت ویچ...اون به نظرم ایده ساخت التران رو به تونی نداد فقط یه کابوس بهش داد که منجر به خلق التران شد.ولی او میتونه خبیث باشه!چون تو سیویل وار هم نرفت طرف تونی و توافقنامه رو امضا نکرد!و البته اینم یه تئوریه که ممکنه درست باشه:
اسکارلت ویچ از قصد نزاشت کراس بونز تو واکاندا تا بالای اون ساختمون بره و منفجر بشه!بلکه قصدش این بوده که وسط ساختمون منفجر بشه تا اون ماجراها به وجود بیاد!
این تئوریه منه!
نظرتون؟!؟!؟!؟!!!؟
نقل قول کردن
AMiR Hossein
#16 AMiR Hossein 1396-07-18 12:14
سلام مورد شماره دو درست نیست چون تو سریال ماموران شیلد نشون دادن که چند نفر دیگه رو هم به همون روش زنده کردن مامور کلسن ، زنده کردن. پس زنده کردن مامور کلسن با اینکه خیلی خاص و تا حد زیادی غیر قابل باور بود ولی منحصر به فرد نبود.
نقل قول کردن
hassan91
#17 hassan91 1396-07-18 12:52
من هم خیلی منتظر رد اسکال هستم چون همه میدونن یه پل باز میشه و تله پورت میشه، فک میکردم تو کاپیتان آمریکا دو یا حتی لااقل تو فاز سه از لاک خودش بیرون بیاد ولی این تئوری که یه سیاره رو از آن خودش کرده خیلی جور در میاد.
حتی ممکن برگشته باشه زمین و خودشو برای نقشه جدید محیا کرده باشه. یادم تو کاپیتان آمریکا اولین انتقامجو رد اسکال تو نبرد آخر با کاپ بهش میگه که من آینده رو دیدم کاپیتان، دیگه پرچمی در کار نیست کل دنیا به تصرف اومده :eek:
اینکه الترون با ثانوس کار میکرده به نظر جور از آب درمیاد، چون جمله آخر ثانوس کاملا منو متحیر کرد، «دیگه نوبت منه که دست به کار شم» فک کنم درست مثل اونجرز یک که دست لوکی با ثانوس تو یه کاسه بود، الترون هم یه ارتباطاتی باهاش داشت، اینجوری باشه MCU خیلی منطقی از آب درمیاد.
خوب یه جورایی معلوم که اون موشک تو اونجرز یک کار هابدرا بود چون تو کاپیتان آمریکا سرباز زمستانی نفوذ همون رئیس هیئت مدیره شیلد رو میبینیم، طوری که خود فیوری هم جا خورد. در واقع هایدرا داشت با یک تیر دو نشون میزد هم چیتاری و هم اونجرز ، بهونه قشنگی هم داشت.
پروژه اینسایت هم خیلی منطقیه، تو فیلم دکتر استرنج میبینیم که وقتی یه مورد اورژانسی پیش میاد سریع دست به کار میشه و طرف رو نجات میده، خودشم اظهار میکنه که گاهی وقتا از کارای خودم تعجب میکنم! همون ماموره هم گفت که به سوابقشون نیگا میکنیم.
واقعا ما داریم یک عالم در هم تنیده و به هم مرتبط میبینیم به قول مایکل کیتون دنیای مارول خوب روغن کاری شده!
نقل قول کردن
spider pool
#18 spider pool 1396-07-18 22:27
مقاله بسیار عالی بودش فقط استاد در گزینه۴ چطور میتونسته درست باشه چون در فیلم سرباز زمستان شورا رو زدن کشتن خود هایدرا زد کشتشون
نقل قول کردن
Kane.is.back
#19 Kane.is.back 1396-07-21 14:45
باین فن تئوری منه
به نظر من اگه mcu بخواد همه ی دنیای مارول جمع کنه به بیاندرز نیاز داره اینجوری. میتونه همه چی رو کنار هم بزاره
به نظر شما درسته یا نه
نقل قول کردن
M.Z.J
#20 M.Z.J 1399-12-24 00:57
سلام
با اینکه این مقاله برای تقریبا ۴ سال پیش هست ، ولی همچنان مورد ۳ برام دلچسب بود و هنوز با اتفاقی که افتاد منطقی به نظر میرسه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید