10 لحظه برتر ولورین در عالم سینما

ولورین در سینما

شاید به زودی آخرین حضور هیو جکمن را در قالب ولورین نظاره گر باشیم ولی تک تک این لحظه ها تا ابد با ما میمونند....

مقدمه: بدون شک ولورین همواره یکی از محبوب ترین شخصیت های مجموعه ایکس من بوده است، چه در عالم کمیک، چه در عالم سینما. شخصیت ولورین یکی از دو آن شخصیتی است که در هر هشت فیلم ایکس من حضور داشته، و تنها شخصیتی است که در تمام این فیلم ها بازیگرش یک نفر بوده. بازیگری به نام هیو جکمن که به جرات میتوان گفت ولورینش حتی از ولورین کمیک بوک ها هم محبوب تر شد. بازیگری که با بازی بی نظیرش مارول را مجاب کرد تا چهره و ظاهر ولورینِ کمیک بوک ها را شبیه به ولورینِ او در سینما نزدیک تر کند. با اینحال، هر آغازی یک پایانی دارد و این برای هیو جکمن و ولورین او هم صدق میکند. و قرار است سال بعد سومین فیلم از ولورین با عنوان ساده اما پر معنای "لوگان" به حضور چندین و چند ساله هیو جکمن در قالب این شخصیت دوست داشتنی پایان دهد. و بدیهی است که بعدِ گذشتِ این همه مدت، هیو جکمن برخی از بهترین لحظات دراماتیک، کمدیک و اکشن را در قالب ولورین تجربه کرده است که مطمئناً با توجه به اسم و پوستر سومین فیلم از ولورین، هیو جکمن در آخرین حضور خود در نقش ولورین، لحظات به یاد ماندنی تری هم تجربه خواهد کرد. حال در اینجا ما میخواهیم نگاهی بیاندازیم به 10 تا از بهترین لحظات هیوجکمن در نقش ولورین، که از نظر من بهترین تهفه حضور ناشایست ایکس من (با توجه به کمیک هایش) بعد گذشت شانزده سال در عالم سینما است.

 

نکته مهم: این مقاله قبل از اکران فیلم "لوگان" نوشته شده است.

 

10 – به این حرکت میگن Fastball Special

ولورین و کلاسوس

Fastball Special حرکتی است که به کار تیمی کلاسوس و ولورین گفته میشود که در آن کلاسوسِ پوست فلزی، ولورین را به دل خطر و نبرد میاندازد. این حرکت بسیار در کمیک بوک های ایکس من دیده شده است، ولی متاسفانه در عالم سینما تنها یک بار شاهد این حرکت بوده ایم که آن هم به فیلم "ایکس من: آخرین مقاوت" برمیگردد. در این فیلم و در طی تمرین آموزشی تیم ایکس من در اتاق خطر (Danger Room)، ولورین از کلاسوس میپرسه که آیا اون میتونه اونو به طرف اون سنتینل پرتاب کنه یا نه؟ که کلاسوس هم با ممنویت تمام به این سوال ولورین پاسخ مثبت میدهد و با پرتاب کردن او به طرف سنتیل، ولورین هم کله سنتیل را تقدیم او و هم تیمی هایش میکند.

یک بار دیگر هم در همان فیلم "ایکس من: آخرین مقاوت" شاهد این صحنه بودیم که البته در آن صحنه کلاسوس جای خود را به بیست (Beast) داده بود. در آن صحنه بیست و ولورین برای اینکه بتوانند حواس مگنتو را پرت کنند دست به انجام این حرکت میزنند که موفق به عملی کردن نقشه خود هم میشوند.

دیدن بیشتر اینجور صحنه ها در فیلم های ایکس من میتوانست بسیار لذت بخش باشد، اما فاکس حتی این یدونه وفاداری را هم برای طرفداران زیادی دانست و در فیلم های بعدی ایکس من جایی برای اینجور حرکات تیمی باقی نذاشت.

 

9 – لحظه ای که ولورین فونیکس سیاه (جین گری) را میکشد.

شاید دردناک ترین لحظه ولورین در فیلم های ایکس همین یک صحنه باشد. در این صحنه که باز در همان فیلم "ایکس من: آخرین مقاوت" شاهدش بودیم ولورین با هزار بدبختی به لطف فاکتور شفا دهنده خود، خودش را به طرف فونیکس سیاه رسانده و با اعلام عشقش به جین گری که دیگر فونیکس او را تسخیر کرده بود، پنجه هایش را وارد شکم او میکند و با همین یک صحنه کلی از لحظات تلخ ولورین در کمیک بوک ها را برای دوستداران ولورین زنده میکند. لحظاتی مثل کشتن بچه های خودش که همیشه یا به طور ناخواسته اینکار را انجام داده و یا او را مجبور به انجام اینکار کرده اند.

این صحنه نشان میدهد که ولورین همیشه حاضر است برای نجات زندگی بقیه، زندگی خود را با چه درد و شکنجه ای آن هم با دستان خودش فدا کند.

با اینکه فیلم "ایکس من: آخرین مقاوت" یکی از بدترین فیلم های کمیکی است که از روی یکی از بهترین کمیک های تاریخ صنعت کمیک بوک بوک اقتباس شده، ولی این غیر انکار است که لحظه ای که ولورین تصمیم به کشتن تنها عشق واقعی خودش (در فیلم های ایکس من) میگیرد یکی از احساسی ترین لحظات در مجموعه فیلم های ایکس من و خود "ولورین" رقم میخورد. تصمیمی که با وجود تمام خط های داستانی نامنظم فیلم های ایکس من تاثیراش پایدار ماند و بهایش را مثل همیشه "لوگان" پرداخت کرده و بار سنگینش را بر روی دوش خودش حمل کرد.

در فیلم روزهای سپری شده آینده هم در صحنه ای که پروفسور ایکس در خاطرات ولورین سیر میکرد به این صحنه اشاره شد.

 

8 – مبارزه ولورین با لیدی دث استریک

ولورین و لیدی دث استریک

ولورین در طی حضورش در عالم سینما در بسیاری از مبارزات بزرگ و عالی شرکت کرده ولی مطمئناً صحنه ای که ولورین وارد مبارزه با لیدی دث استریک در فیلم دوم ایکس من به نام "اتحاد ایکس من" میشود بهترین مبارزه تن به تن ولورین محسوب میشود. در فیلم "اتحاد ایکس من" لیدی دث استریک جهش یافته ای بود که از سوی سرهنگ استرایکر شستشوی مغزی داده شده بود. لیدی دث استریک همان قدرت های ولورین را داشت. دارای همان قدرت فیزیکی و چالاکی ولورین، همان اسکلت ادامنتینیومی و همچنین ناخن های تیز و نازک تر از پنجه های ولورین، که از لیدی دث استریک یک حریف قدر و بیرحم برای ولورین میساخت. فقط حیف که درجه سنی آن فیلم PG-13 بود. لیدی دث استریک به قدری باورنکردنی مبارزه میکرد و به قدری تند و تیز حرکت میکرد که حتی ولورینِ همیشه سرخوش مجالِ دیدنِ درست و حسابی او را پیدا نمیکرد. تنها چیزی که ولورین میدید مشت و لگد های دث استریک بود که یکی پس از دیگری نوش جانش میکرد. تنها شانسی که ولورین آورد این بود که فلز ادامنتینیوم مذاب و آماده استرایکر در آن اطرف بود، پس با به تزریق کردن آن به بدن لیدی دث استریک، فلز از چشم و دهان لیدی استریک سرازیر شد و به این ترتیب ولورین حرف معروف خودش را ثابت کرد و نشان داد که واقعاً در هر کاری که میکند بهترین است.

با اینکه شخصیت دث استریک فقط در همان فیلم اتحاد ایکس من مورد استفاده کارگردان قرار گرفت که در همان فیلم هم از هیچ داستان مستقلی برخوردار نبود و معلوم نشد از کجا سروکله اش پیدا شده، ولی توانست از لحاظ فیزیکی و مبارزه تن به تن ولورین همیشه آماده را به چالشی جدی بکشاند. لیدی دث استریک نیاز به حضور در یک فیلمی با درجه سنی R دارد که متاسفانه جز شخصیت های حاضر در فیلم سوم ولورین که درجه سنی R دارد نیست تا با فرقه خودش ریورز (Reavers) که اتفاقاً در فیلم سوم ولورین هست دمار از روزگار ولورین دربیاورد.

 

7 – ولورین در انواع و اقسام جنگ ها

ولورین و سیبرتوث

فیلم "ریشه یک ایکس من: ولورین" بدون شک بدترین فیلم از مجموعه فیلم های ایکس من است که به طرز وحشتناکی عالم زیبای ولورین را به هم ریخت. جلوه های ویژه این فیلم جز بدترین هاست و صحنه های اکشنش جز مصنوعی ترین ها. این فیلم به قدری بد بود و به قدری خط زمانی ایکس من را بهم ریخت که همین الانش هم حتی بعد از بازنویسی دوباره تاریخ به کمک فیلم "روزهای سپری شده آینده" فیلم های ایکس من بشدت از داشتن خط های زمانی یا همان تایم لاین های نامنظم و نامناسب رنج میبرد.

با این حال به لطف وجود شخصیت جذابی چون ولورین و با نقش آفرینی بسیار زیبای هیو جکمن، در این فیلم هم شاهد یکی از بهترین لحظات ولورین بودیم. در همان سه چهار دقیقه ابتدایی فیلم، ما با گذشته ولورین آشنا میشویم و میفهمیم که نام واقعی او جیمز هاولت است. زمانی که او تنها یک پسر بچه بود و زمانی که هنوز ویکتور کرید به رقیب سرسخت و کینه توز او تبدیل نشده بود. در همان مونتاژ ابتدای فیلم دیدیم که جیمز و ویکتور در جنگ های بزرگی چون جنگ داخلی آمریکا، جنگ جهانی اول و دوم و جنگ ویتنام با همدیگر شرکت کرده و به لطف قدرت های خود موفق به جان سالم بدر بردن شدند و رقیبان خود را یکی پس از دیگری سلاخی کردند.

در آن مونتاژ ابتدایی برخی چیز در مورد این دو شخصیت و روابطشان دیدیم، اینکه ویکتور همواره هوای برادرش جیمز را دارد و از گلوله خوردنش نگران میشود. همچنین کار تیمی این دو شخصیت در جبهه غربی را هم به ما نشان داد. بهترین وجه این فیلم همین مونتاژ ابتدایی است که خوشبختانه از لحاظ بصری هم خیلی زیبا کار شده است. این مونتاژ به شکل بسیار زیبایی لحن و فضای دوره های زمانی مختلف را به خواننده منتقل میکند و موفق میشود تا تکه ای از گذشته دردناک و خشن ولورین در کمیک بوک ها را به بینندگان نشان دهد.

 

6 – مبارزه در شهرِ بالای کوه

ولورین و نینجاها

نبرد ولورین در شهرِ بالای کوه در دومین فیلم اختصاصی خودش که بسیار هم در بازاریابی این فیلم از این صحنه استفاده شد، توانست رضایت و نظر مخاطبان را جلب کند. هر چند که بخاطر کار احمقانه و عجیب و غریب سازنده ها که بی خود و بی جهت برخی از صحنه های موجود در تریلرهای منتشر شده از این صحنه را از نسخه اصلی فیلم حذف کرده بودند و برخی ها را هم در نسخه بلوری و اکستندد گنجانده بودند، تماشای این صحنه تقریباً برای مخاطب زهرمار شد.

در این صحنه از فیلم دیدیم که ولورین بعد آنکه از لبه مرگ برمیگردد به سر وقت نینجاها میرود تا هم کارشان را یکسره کند و هم دوست دختر خود ماریکو را نجات دهد. اولش ولورین طعم پنجه هایش را یک به یک به نینجاها میچشاند، ولی بعد که اوضاع برای نینجاها مرگبار میشود نیکوچیو هارادا مساله را شخصی تر میکند و از سمی که وایپر به او داده بود استفاده میکند. ولورین هم که از از ناحیه پشت از سوی نینجاها تیر باران شده بود با خوردن آخرین تیرِ آغشته به سم وایپر زانو زده و شکست را میپذیرد. با وجود اینکه ولورین نبرد های زیبایی چون مبارزه اش با شینگن یاشیدا در این فیلم داشت ولی لحظه ای که ولورین شروع به مبارزه با نینجاها در شهرِ بالای کوه میکند و در نهایت زانو میزند بهترین و بزن بهادرترین صحنه مبارزه این فیلم است.

 

5 – ولورین و استرایکر

ولورین و استرایکر

سرهنگ ویلیام استرایکر از همان لحظه ای که برای اولین بار در فیلم دوم ایکس من به نام "اتحاد ایکس من" ظاهر شد همواره یک نقش محوری در تکامل شخصیت ولورین داشته است. او کسی بود که اسکلت بدن ولورین را با فلز نشکن ادامنتینیوم پوشاند، پنجه های تیز و براق به او داد و در مقابل اینها تمام خاطراتش را از او گرفت. اولین آشنایی مخاطبان با شخصیت استرایکر مربوط به زمانی میشود که استرایکر به عمارت ایکس حمله میکند و یک سری پاسخ هایی هم در رابطه با گذشته ولورین به خود ولورین میدهد و نظر او را جلب میکند، بعد بابی دریک دست بکار میشود و با ایجاد یک دیوار یخی مانع از افتادن ولورین به دام استرایکر میشود. در آن صحنه ولورین دست خود را روی دیوار میگذارد و متوجه میشود که آخرین شانسش را هم برای حل معمای گذشته خویش در حال از دست دادن است. احتمالاً دلیل اصلی پا پس کشیدن ولورین در آن صحنه بخاطر ترس از مواجه شدن با ولورین گذشته باشد که استرایکر از او به عنوان یک حیوان یاد میکرد.

ولورین و استرایکر باری دیگر در انتهای فیلم "اتحاد ایکس من" همدیگر را ملاقات کردند که در این یکی ملاقاتشان ولورین با به غل و زنجیر کردن استرایکر به یک هلیکوپتر ترجیح داد تا گذشته اش را دفن کرده و بجایش آینده ای از نو بسازد. استرایکر همچنین نقش بسیار موثری در فیلم "ریشه یک ایکس من: ولورین" به عنوان دشمن اصلی ولورین ایفا کرد. بعلاوه، استرایکر در دو فیلم "روزهای سپری شده آینده" و "آپوکالیپس" هم نقش هایی داشته است که در هر دوی آنها هم طرف حسابش ولورین بوده. کاراکتر استرایکر همواره به عنوان یک چهره کلیدی در شکل گیری گذشته، حال و آینده شخصیت ولورین ظاهر شده و گویا به ظاهر شدنش هم ادامه میدهد.

 

4 – رابطه ولورین و روگ

ولورین و روگ

چه در کمیک ها و چه در اقتباس های صورت گرفته از ایکس من، ولورین همواره به عنوان یک پدر و یا یک برادر بزرگتر هوای نوجوانان و جوانان را داشته و از آنها محافظت کرده است. با اینکه در کمیک ها اکثراً نویسنده ها روی رابطه ولورین با کیتی پراید و یا ولورین جوبیلی تمرکز داشته اند ولی در فیلم ها ولورین رابطه ای خاص از نوع رابطه پدر و فرزندی با روگ داشته است که از همان فیلم اول ایکس من کاملاً آشکارا بود. دو غریبه طرد شده که جهانیان از آنها ترس و تنفر دارند، دو نفر که قدرت های خطرناکی در اختیار دارند و در برهه ای از زمان در کنار یکدیگر مسافر یک جاده میشوند. دلیل این همسفر شدن هم چیزی جر درک درستی که شخصیت روگ در همان دیدار اولش با فردی غریبه اما به همان اندازه آشنا به نام ولورین بهش میرسد نیست.

بعداً که ولورین و روگ به مدرسه پروفسور ایکس میروند رابطه آنها قوی تر میشود و حتی روگ در بین آن همه جهش یافته عجیب و غریب که خودش هم جز آنها بود احساس میکرد که ولورین تنها کسی است که او را میفهمد و تنها کسی است که میتوان بهش اعتماد کرد. موقعی هم که مگنتو روگ را فراری میدهد، ولورین به یاری او میشتابد و لحظه ای که میبیند روگ دیگر مرده ای بیش نیست تصمیم میگیرد برای نجات روگ فاکتور شفا دهنده خود را با دستان خودش تقدیم او کند. و اینکار ولورین یکی از بهترین لحظات این شخصیت در عالم سینما را رقم میزند. تضاد جالبی که در سرشت وحشی ولورین و ذات خیرخواه لوگان وجود دارد چیزی است که این شخصیت را کامل میکند و از ولورین، ولورین میسازد.

 

3 – قتل عامی از نوع ولورین

ولورین در فیلم آپوکالیپس

هیو جکمن در همه فیلم های ایکس من در نقش ولورین ظاهر شده که در بعضی از آنها چهره ای متفاوت از این شخصیت به نمایش گذاشته، ولی چهره ای که او در فیلم "ایکس من: آپوکالیپس" از شخصیت ولورین به نمایش گذاشت قطعاً وحشی ترین و متفاوت ترین ورژن این شخصیت بود (هر چند که سومین قسمت از فیلم اختصاصی ولورین میتواند این وضع را تغییر دهد). با اینکه ولورین فقط در قالب یک Cameo در فیلم "ایکس من: آپوکالیپس" ظاهر شد ولی همان چند لحظه هم برای رونمایی از کمیک بوکی ترین ولورین کافی بود. ولورینی با موهای بلند، سیم پیچ شده و با یک کلاه خود عجیب بر سر. یعنی همان ولورین با خوی حیوانی که همیشه در حال به قتل رساندن است. این ولورین بر خلاف ولورین های فوق العاده ای که هیو جکمن قبلاً تحویل مخاطبان داده بود بسیار متفاوت بود و سریع ما را به یاد ولورینِ آرک داستانی بینظیر "بری ویندزور اسمیت" به نام "سلاح ایکس" می انداخت.

خشونت ولورین در این چند لحظه از فیلم به شدت حال و هوای کمیک بوکی و فیلم های اسلشر دارد که تماشاگر حین تماشای این قسمت از فیلم فکر میکند که دارد یک فیلمی با درجه سنی R تماشا میکند. در پایان خشونت های "ولورین" در این صحنه، جین گری شروع به خواندن ذهن او میکند تا ببیند بعد آزمایشات استرایکر هنوز هم اثری از انسانیت در باطن او پیدا میشود یا خیر که خوشبختانه فردی به نام "لوگان" را در زیر ظاهر خشن ولورین میبیند و متوجه میشود که او حتی بیشتر از هرکس دیگری نصیبش را از انسان و انسانیت برده است. این یک تیکه از فیلم، کاری را میکند که فیلم های قبلی با تمام فرصت و زمانی که در اختیار داشتند در انجامش عاجز بودند: اقتباس درست و مستقیم از ریشه ولورین کمیک ها.

امیدواریم ریشه لوگان هم بمانند ریشه ولورین درست و مستقیم اقتباس شود.

 

2 – ولورین از عمارت ایکس محافظت میکند

ولورین در سینما

یکی از شناخته شده ترین ویژگی های ولورین، خشم دیوانه وار معروفش است که برای اولین بار به نحو احسنت در طول حمله نیروهای ویژه استرایکر به عمارت ایکس در فیلم "اتحاد ایکس من" از خود بروز داد. در آن صحنه، ولورین در حالیکه بقیه افراد ایکس در یک جای دیگر در حال انجام وظیفه بودن (پروفسور اگزاویر و سایکلاپس رفته بودند دنبال مگنتو. و جین گری و استورم هم در جستجوی نایت کرالر بودند) یکه و تنها داشت از دانش آموزان مدرسه محافظت میکرد. برای اولین بار در این فیلم بود که ولورین خشم و وحشیگری خود را نشان دهد.

در این صحنه از فیلم، ولورین بجای آنکه منتظر بماند تا سربازان استرایکر به سراغش بیایند خودش به سراغ آنها میرود و هر کسی را که در دیدش باشد از طعم خوش پنجه هایش بی نصیب نمیگذارد. این صحنه، لحظه بسیار مهم و برتری برای ولورین است چرا که ولورین را درست بمانند کمیک بوک ها و اقتباس های دیگر، در نقش محافظی نشان داد که همیشه خودش را برای بقیه سپر میکند، مخصوصاً اگر پای ازمایش در میان باشد، چرا که هرگز نمیخواهد عذابی را که خودش کشیده است بقیه هم متحمل شوند. این صحنه از فیلم نشان میدهد که ولورین وحشی اما قهرمان است، نشکن اما به طور کامل شکسته است. برای همین است که این صحنه احتمالاً تنها صحنه ای باشد که جامع ترین تصویر از شخصیت ولورین را تا به اکنون در عالم سینما نشان داده است.

 

1 – اولین دیدار با ولورین در عالم سینما

اولین حضور ولورین در سینما

یک ضرب المثل قدیمی است که میگوید "خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج". هیو جکمن همان معمار ولورین است که اولین گام در نقش آفرینی این شخصیت را محکم برداشت، برای همین است که بعد گذشت شانزده سال ولورین با ثبات ترین شخصیت فیلم های ایکس من است. هیو جکمن تا پیش از انتخاب برای نقش ولورین، یک خواننده و بازیگر نقش های موزیکال تئاتر بود، به همین خاطر شک و تردید های بسیاری در خصوص توانایی های وی برای ایفای صحیح نقش ولورین بود. ولی هیو جکمن تنها با همان صحنه اول ولورین در فیلم اول ایکس من ثابت کرد که تمام آن شک و تردید ها بی مورد بوده. صحنه ابتدایی ولورین هم بینظیر بود: ولورین در قفس، در حالتی کاملاً بی قرار که پشت به دوربین کرده و تماشاگرها هم خواستار خون ریزی از او هستند، که با خوردن هر مشت فقط صدای آهن میدهد. بنظر شما استعاره ای بهتر از حیوان درنده ای در قفس که با خوردن هر ضربه بیشتر درنده تر میشود برای اولین حضور ولورین در عالم سینما میتواند باشد؟ فکر کردن نمیخواهد چون جوابش فقط "خیر" میتواند باشد. این بهترین مقدمه ممکن برای شروع کار شخصیت ولورین عالم سینما بود که با بیرون کشیدن پنجه هایش بهتر و کامل تر هم شد. به جرات میتوان گفت این بهترین و ماندگارترین لحظه ولورین از دید طرفداران این شخصیت بود که برای دیدنش لحظه شماری میکردند و آنها را ناامید نکرد.

نظر شما چیست؟ کدام لحظات ولورین در عالم سینما مورد پسند شماست؟

 

نویسنده و مترجم: علی آقا

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم لوگان (LOGAN)

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت اول + لینك دانلود

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت دوم + لینك دانلود

100 شخصیت برتر مارول: ولورین

10 كميك بوك برتر ولورین (Wolverine) + لينك دانلود

 كمیك برتر «ولورین» ترجمه شد! + لینك دانلود

 كامیك بوك فارسی: شماره آخر Secret Wars Old Man Logan + لینك دانلود مستقیم

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: ولورین

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Emerald Archer
#1 Emerald Archer 1395-07-25 16:25
بگو چی از هم اول که می بینیش عاشقش میشی!
نقل قول کردن
Nightwatcher
#2 Nightwatcher 1395-07-25 16:48
عالی بود
ممنون از علی آقا خسته نباشید

واقعا خداحافظی با وولورین هیو جکمن سخته. احتمالا لحظه مرگش در فیلم لوگان گریم بگیره... :cry:

تمام این لحظاتی که اشاره کردید واقعا زیبا هستن.
من خودم این لحظات رو بیشتر دوست داشتم: وولورین در جنگهای مختلف (در فیلم x-men origins که اون صحنه های جنگ واقعا حماسی بود و جزء نقاط قوت فیلم بود) - مبارزه با لیدی دث استرایک - قتل عام سربازان استرایکر (در فیلم اکس من آپوکالیپس که این هم جزء نقاط قوت فیلم بود) - محافظت از عمارت اکس - اولین دیدار با وولورین در سینما.
البته اون چند ثانیه حضورش در فیلم x-men first class و اون جمله "go f@#*k yourselves" هم عالی بود :D :oops:
و همچنین مبارزش با سیبرتوث در فیلم x-men origins.

ولی دقت کردید که توی 4تا فیلمی که rogue حضور داشت (اکس من 1-2-3 و days of future past) روگ نقش هویج داشت؟ فقط یه رابطه عاطفی با آیس من داشت... همین.
نقل قول کردن
Dark Knight
#3 Dark Knight 1395-07-25 16:54
من هنوز همه ي فيلم هاي ايكس من و نديدم ولي ولورين تو همون چند تا فيلمم با بازي هيوجكمن عالي بود واقعا نميتونم كسي غير از هيوجكمن و تو نقش ولورين ببينم :cry:
فكر كنم اون قتل عام ولورين تو اكس من :اپوكاليپس و از انيميشن هالك عليه ولورين الهام گرفتن چون تو يك سكانس ولورين با ظاهري مشابه نگهبانان ازمايشگاه و ميكشه
نقل قول کردن
Omid.J
#4 Omid.J 1395-07-25 17:21
به نقل از Nightwatcher:
ولی دقت کردید که توی 4تا فیلمی که rogue حضور داشت (اکس من 1-2-3 و days of future past) روگ نقش هویج داشت؟ فقط یه رابطه عاطفی با آیس من داشت... همین.

خیلی هم هویج نبود! به خصوص تو فیلم اول که نقش خیلی مهمی داشت. تو بقیه فیلما هم کارکتر اصلی خیلی نبود ولی هویج هم نبود.
نقل قول کردن
North-wolf
#5 North-wolf 1395-07-25 18:31
آقا توی فیلم ایکس من آخرین مقاومت اون لحظه های آخر بازهم خود کلاسوس لوگان رو پرتاب کردآ
شما نوشتین بیست پرتابش کرد
در حالی که بیست قسمت دیگه ای از نقششون بود
نقل قول کردن
Omid_Spider
#6 Omid_Spider 1395-07-25 18:49
هیو جکمن یکی از بهترین هاست
و با بازی در نقش ولورین شایستگیشو برای این نقش به اوج رسوند و ماندگار شد
آینده هر کسی فیلمهای ولورین با بازی هیو جکمن رو ببینه قطعا خرسند و شگفت زده خواهد شد

یه مطلب دیگم بگم که من واقعا عاشق کاراکتر ولورین با بازی هیو جکمن هستم
روزی چند بار حرکاتشو انجام میدم!
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1395-07-25 19:19
ممنون بابت این مقاله عالی
من با تک تک اینا خاطره دارم. به نظرم کاملا درست انتخاب شدن
یادش بخیر ... با دیدن شماره یک اشک تو چشمانم جمع شد
چقدر دیدن ولورین برای اولین بار لذت بخش بود. چقدر نو و هیجان انگیز بود و چقدر عالی نقشش رو بازی کرد
ایکس من 1 برام فیلم خیلی مهمیه. تقریبا تمام دیالوگ هاش رو از حفظ هستم. روی نوار vhs داشتمش (اون موقع سی دی هنوز مثل الان جا نیفتاده بود) پیدا کردن فیلمش تو میدان توپخانه هم داستانی داشت واسه خودش. برای مدتها هم سر کلاس درس listening به شاگردام نشونش میدادم و با هم زبان تمرین میکردیم
ایکس من 1 خیلی تو تاریخ فیلم های کمیک بوکی برخورداره. خیلی کمک کرده جاده فیلم های کمیک بوکی هموار بشه
نقل قول کردن
Hobbit
#8 Hobbit 1395-07-25 19:51
خدا بگم علی آقا چیکارتون نکنه!؟!! :-| :o
الان حتما دوباره باید یه وقتی پیدا کنم این فیلمای سری ایکس من از اول اول دوباره نگاه کنم! :D
این مقاله خیلی حال و هوای دیدن اون فیلما رو برام زنده کرد به خدا! :cry:
من اینقدر ایکس من2 رو دیدم که دیگه باید اسممو بزارم همین فیلم... :cry: :D
اما در کل خیلی دردناکه که یکی مثل ولوورین بره!اونم با همچین بازیگری!
با تمام احترامی برای این مقاله قائلم ولی منم یه انتخابهایی جدا دارم یکمی با این مقاله فرق داره!(ما کی باشیم!)من میتونم بگم با ولوورین تنها چه فیلمای توشون بد باشه یا عالی 100تا صحنه مورد علاقه دارم....
اینایی که میگم خارج از این 10تا است شاید حتی لیاقت اینو هم نداشته باشند ولی کار دل ماست و منو یاد خاطره هایی میندازه که با این شخصیت داشتم...
فیلم آخرین مقاومت که دار دسته مگنتو به گروه ایکس حمله میکنن و دست بر قضا یه جهش یافته به ولوورین حمله میکنه که بدنش هی رشد میکنه و ولوورین نمیتونه بزنتش و مجبور میشه بزنه....! :-* من تا یک ساعت از اون صحنه از خنده مرده بودم! :D
فیلم روزهای گذشته آینده که ولوورین تو اون آینده رو میبینه که اسکات و جین زنده ان من اشک چشمامو گرفته بود تو اون صحنه :cry:
صحنه انفجار اتمی که ولوورین اون افسر ژاپنی رو نجات میده نمیدونم چرا ازش خوشم میاد :-* :sigh:
اون صحنه فیلم ایکس من فرست کلاس رو نگو که مگنتو و پرفسور میرن سر وقتش و ولوورین بهاونا اون حرفو میزنه... :D
و.....
که نمیخوام سرتون رو درد بیارم....
ولی خدایی من با ولوورین یه دنیا خاطره دارم یعنی شاید یکی از دلایل علاقه الانم به کمیک همین سری فیلما باشن!+ فیلمای دیگه کمیک بوکی...و امیدوارم هیو جکمن یه پایان خوب رو برای همه ی هوادارا رقم بزنه!
ممنون از این مقاله عالی ;-)
نقل قول کردن
Omid_Spider
#9 Omid_Spider 1395-07-25 20:26
یکی از بهترین صحنه ها که قطعا همه تون باهاش موافقید
لحظات آخر (ایکس من روزای گذشته و آینده)بوده
زمانی که ولورین از خواب بیدار میشه و میبینه همه زندن
بالای ۱۰ بار این صحنه رو دیدم حس شگفت انگیزی بهم دست میده موقع دیدن این صحنه که دلم همش میخواد صحنه رو تکرار کنم
نقل قول کردن
mehran spidey
#10 mehran spidey 1395-07-25 21:27
ممنون من همه ی سری های ایکس من رودیدم بین اونا مردان ایکس ۱ و روز های آینده ی سپری شده رو خیلی دوست داشتم

با تشکر از مقاله
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
+1 #11 S.T.A.R.K 1395-07-25 21:46
wow :eek:
یک تاپ تن فوق العاده. یک مقاله عالی. توضیحات کامل و بی نقص این از اون مقالاتی هست که یادآوری میکنیم چرا بهترین هستیم و سطح تخصصی سایت رو نشون میده.
شماره10- این فیلم نسبت به نسخه های قبلی خیلی پسرفت داشت اگه برایان سینگر میموند صد در صد با یک فیلم خیلی بهتر از این روبرو بودیم واقعا حیف فکرشو بکنین چی میشد اگه این فیلم بهترین شکل ممکن دو شاهکار قبلی رو به پایان میرسوند و یک سه گانه عالی رو داشتیم. خب بریم سر اصل مطلب این صحنه واقعا cool هست خیلی دوست داشتم بیشتر ازش تو فیلمها استفاده بشهولی خب ختم شد به یه صحنه danger room

9- هرچی از فیلم ایراد بگیرم و به داستان مشکل وارد کنم ولی درمورد این صحنه هیچی نمیتونم بگم. به رابطه لوگان و جین بعد از دو نسخه به خوبی پرداخته شده بود. مخصوصا در نسخه دوم که این عشق کاملا ملموس بود. درکل یه عشق قابل درک بود. شخصیت پردازی عالی جین هم باعث شد تا بهش علاقه مند و وابسته بشیم بطوری که پایان نسخه دوم باعث شد اشکمون در بیاد. هرچند که تو نسخه سوم بازگشت خوبی نداشت ولی این پایان یک بار دراماتیک فوق العاده داشت و ولورین رو به چالش کشید کشتن کسی که که عاشقشی کار اسونی نیست ولی ولورین جرات ش رو داشت و پا روی احساساتش گذاشت و کاری کرد که باید انجام میداد و معنی قهرمان بودن رو نشون داد خواسته خودش رو بر به وظیفه ش ترجیح داد

8-یکی از بهترین مبارزات کمیک بوکی دیدم. شاهکار بود یک مبارزه واقعا ولورینی و خشن و زیبا که نمونش کم پیدا میشه از چنین فیلم شاهکاری کمتر از اینم انتظار نمیره. بعد از این همه سال هنوز هم یک مبارزه ی برتره و تاریخ مصرف هم نداره. واقعا هیچوقت از دیدنش خسته نمیشم.

7-دقت کردید ولورین در نیمه ی اول x-men origins چقدر متفاوت بود؟ این بازیگر حرف نداره بعد از دونسخه ایکس من تونست یه ولورین متفاوت(قبل از ایکس) رو بهمون نشون داد قبل از اینکه حافظه ش رو از دست بده قبل از اینکه واقعا خوی حیوانی و وحشی پیدا کنه. هیو جکمن واقعا بازی خوبی تحویل داد. توی همین صحنه های جنگ هم میبینیم سعی میکنه جلوی بعضی حرکات ویکتور رو بگیره. من بعد از این همه مدت خداییش این فیلم رو از نظر داستانی نمیفهمم وقتی فاکس داره از همین ولورین تو فیلمای ایکس من استفاده میکنه حداقل باید یه هماهنگی بوجود بیاره فیلمای بعدی هم که فقط قضیه رو پیچیده تر کردن

6-بعد از x-men origins باید یه فیلم خوب از شخصیتی فوق العاده ولورین میدیدم. این فیلم هم تا حدی موفق بود. شخصیت پردازی درست و مبارزات عالی نقاط قوت فیلم بودن. خب بالاخره فیلم ولورین باید مبارزات بی نظیر داشته باشه این هم یکی از جذاب ترین صحنات فیلم بود و به خوبی شخصیت تسلیم ناپذیر ولورین رو نشون داد و دیدیم که در راه رسیدن به خواسته س کوتاه نمیاد و کسی نمیتونه جلوشو بگیره موقع دیدن این صحنه یک چیزی کاملا براتون مشخص میشه : ارداه قوی این شخصیت که تسلیم نمیشه و به راهش ادامه میده واقعا لذت بخشه.

5-استرایکر تو x2 یک شخصیت فوق العاده بود. برعکس چیزی که تو x-men origins دیدیم. x2 واسه من یه فیلم واقعا لذت بخشه من عاشقشم. هم اینکه به شکلی زیبا زنگی جهش یافته ها رو نشون میده و هم اینکه علاوه بر اینکه زیاد به ولورین میپردازه ولی همزمان به شکل بی نظیری بقیه اعضای ایکس من رو به تصویر میکشه یعنی اصلا احساس نمیکنید که ولورین بیشتر اهمیت داده شده. واقعا برایان سینگر تو این فیلم کار بزرگی کرد. رابطه ولورین با استرایکر یکی از نقاط قوت فیلم بود به عنوان تنها شخصی که میتونست بهش بگه اون واقعا کیه و چه گذشته ای داشته. واکنش ولورین هم در پایان فیلم واقعا دیدنی بود.

4-رابطه ولورین و روگ به بهترین شکل ممکن روایت شد یه رابطه ی نزدیک و زیبا ولورین بیشتر از پدر نقش برادر بزرگتر روگ رو داشت و در موردش احساس مسءولیت میکرد. من هر وقت این دو رو کنار هم میدیم لذت میبردم. یکی بهترین صحنات هم جایی هست که ولورین میره تو قطار که باهاش صحبت کنه. یه نکته ای هم که خیلی باهاش حال کردم این بود که ولورین بهش میگفت kid.

3- درسته که این صحنه کوتاه بود و از نظر داستانی هم با x-men origins هماهنگی نداشت ولی وقعا باحال بود کشتار ولورین بعد از ازادی به شکلی بی نظیر نشون داده شد. این همون ولورینی بود که باید باشه.

2- داستان منسجم به این میگن. استورم و جین رفتن سراغ نایت کراولر درحالی مگنتو پرفسور رو تو تله انداخته. حالا تو این وضعیت استرایکر حمله میکنه به عمارت ایکس و ولورینه که باید به کمک بقیه بچه هارو نجات بده. واقعا درباره اون بخش هیچی نمیتونم بگم.just perfect

1-ولورین شخصیت کمی نیست. خب طبیعاتا ورودش به سینما باید شکلی صورت میگرفت که لایق این شخصیت باشه. و خوشبختانه این امر به شکلی موفقیت امیز صورت گرفت. یک ورود عالی و ماندگار.

من یه صحنه دیگه رو هم خیلی دوست دارم. تو first class وقتی پرفسور و مگنتو میرن که بیارنش تو تیم و بهشون میگه go fu** yourself خدایی کامءو به این باحالی ندیده بودم. این تیکه ولورین رو هم خیلی دوست دارم :lol:
نقل قول کردن
Nightwatcher
#12 Nightwatcher 1395-07-25 22:12
به نقل از Omid.J:
به نقل از Nightwatcher:
ولی دقت کردید که توی 4تا فیلمی که rogue حضور داشت (اکس من 1-2-3 و days of future past) روگ نقش هویج داشت؟ فقط یه رابطه عاطفی با آیس من داشت... همین.

خیلی هم هویج نبود! به خصوص تو فیلم اول که نقش خیلی مهمی داشت. تو بقیه فیلما هم کارکتر اصلی خیلی نبود ولی هویج هم نبود.

توی فیلم اول بد نبود. ولی توی فیلمهای بعدی هیچی ندیدیم. حتی یه نجات دادن یا یه مبارزه مختصر از روگ ندیدیم توی فیلما.
در حالی که توی کامیک نقشش پررنگتر بوده.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#13 Nightwatcher 1395-07-25 22:18
به نقل از Omid_Spider:
یکی از بهترین صحنه ها که قطعا همه تون باهاش موافقید
لحظات آخر (ایکس من روزای گذشته و آینده)بوده
زمانی که ولورین از خواب بیدار میشه و میبینه همه زندن
بالای ۱۰ بار این صحنه رو دیدم حس شگفت انگیزی بهم دست میده موقع دیدن این صحنه که دلم همش میخواد صحنه رو تکرار کنم

آخ گفتی... اون صحنه هم خیلی خوب بود.حس عجیبی داشت. در عین حال خیلی هم گیج کننده بود!
کلا هروقت میبینم سیر زمان تغییر میکنه این شکلی میشم: :o :-|
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#14 Cap-Spider Potter 1395-07-25 23:25
واقعا عجب مقاله ای بود ...
جدی میگم , با این یکی خیلی حال کردم
من خودم واقعا بازی هیوجکمن در نقش وولورین رو به شدت قبول دارم ... کارش درسته

وای خیلی کنکجکاو بودم ببینم مورد یک چیه
و خیلی قشنگ و به جا گزینه یک رو گزاشته بودین
حقیقتا بعد خوندن این مقاله اشتیاقم برای فیلم Wolvrine 3 : Logan خیلی بیشتر شد...

کلا خوشم اومد که سری فیلم های ایکس من موفق شروع شدند و جنبه کسل کننده ای ندارن...
ایکس من 1 که واقعا بهترین حالت شروع رو برای این سری باز کرد و پایه های فیلم های کمیک بوکی حال حاضر است

امیدوارم فیلم لوگان حسابی بپوکونه و یک اثر ماندگار و به یاد ماندنی رو رقم بزنه
بابت مقاله هم ممنون علی آقا...
نقل قول کردن
Ice Man
#15 Ice Man 1395-07-26 01:04
مثل هميشه مقاله عالى بود ، على آقا دستتون درد نکنه
اين ها 10 لحظه برتر بودن ولى تمام صحنه هاى ولورين تا حالا عالى بودن ؛ ولورين تنها شخصيتيه تو اين فيلم ها که با کميک بوک ها برابرى ميکنه
10.اين صحنه خيلى باحالى بود ، خوب روش استفاده از اين حرکت شروع کرده بودن و اگه بازم انجامش ميدادن بهتر بود و کلا حرکت هاى تيمى بين ايکس من طبيعيه ولى خيلى کم شاهدش بوديم
9.اين يکى که صحنه مورد علاقه خودمه حتى تو کميک هم از اين صحنه خوشم مياد ؛ خيلى خوب درش اورده بودن و حيف بود که تو بقيه فيلم ها تأثير نداشته باشه
8.برترين مبارزه ولورين همينه ، حرف نداره و يک نسخه ميوتانتى از خود ولورينم بهتره ، شخصيت هايى هم که قراره تو فيلم "لوگان" باشن هنوز که همشون معلوم نيستن شايد اينم باشش تازه ديگه دشمنيش با ولورين شخصى و عميق تر هم شده
7.اگر بخوام نظر شخصيم بگم که اين فيلم صحنه هاى خوب و خاطره انگيز کم نداشت ، جدا از همه ايراد هاش اما اين صحنه ابتدايى فيلم واقعا خيلى روش زيبايى داشت و حس اريجين ولورين رو کاملا القا ميکرد و البته خودم که از تمام صحنه هاى سيبرتوث و بازيگرش و شخصيت پردازيش خيلى خوشم مياد چون که سيبرتوث کميک ها اصلا برام جالب نيست ولى بخاطر اين فيلم سيبرتوث جزء شخصيت هاى مورد علاقمه و اميدوارم در فيلم لوگان از اين فيلم هم بهتر بشه
6.من همه جوره عاشق اين فيلمم از مبارزه با نينجا ها گرفته تا مبارزه روى قطار و البته آخرش مبارزه با شينگن ياشيدا ولى همه مبارزه هاى اين فيلم قشنگ بودن مثلا اونجا که ولورين دمه بالکن خونه ايستاده بود و قدرت خود درمانى و ترميمش نداشت بعد اومدن دنبالش و همينطورى ريختن سرش مبارزه کردن و...خلاصه روحيه ولورين رو واضح نشون ميداد و اميدوارم فيلم بعدى از اينم بهتر باشه
5.استرايکر شخصيت خيلى جالبى داره و تو فيلم X2 رابطه خوبى با ولورين داشت ولى تو فيلم اريجين ولورين اصلا جالب نبود و خيلى روى مخ بود ولى در کل نسبت به همه شخصيت ها ، استرايکر خوب ظاهر شد
4.غير از کيتى و جوبيلى ولورين هميشه با خود روگ هم همين روابط داره و توى فيلم ها هم رابطه خوبى داشتن ولى اى کاش به قوله خود على آقا مثل تو کميک ها همه شخصيت ها با هم تعامل داشتن و اينم بگم که به جاى اون رابطه مزخرف با بابى دريک و گند زدن به شخصيتش هم از خوده گامبيت استفاده ميکردن
3.اين فيلم رو تا حالا کلى نگاه کردم اونم فقط بخاطر اين صحنه بى نظير که واقعا خوب شد که تو يکى از فيلم ها همچين ولورينى رو هم ديديم و واقعا همه صحنه هايى که در کميک ها ميبينيم و تصورشون ميکنيم رو بايد در واقعيت در اين حد تصور کنيم
2.در برترى اين صحنه هم شکى نيست ، وقتى يک کاراکتر يا ابرقهرمان به تنهايى با کلى افراد مبارزه ميکنه هميشه همينطوره اما براى ولورين درست مثل کميک ها بود ، درواقع درست مثل چيزى که ولورين هست بود مخصوصا اين که خودش به تنهايى از ديگران محافظت کنه و خودش سراغ دشمن هاش بره هميشه بوده و ديگه خيلى هم باحال مبارزه ميکرد و نسبت به اون فيلم خيلى خوب بود
1.واقعا اولين صحنه ولورين خيلى باحال بود و من کلى باهاش خاطره دارم ولى هزار برابر بيشتر از الان برام باحال و خفن بود چون وقتى که براى اولين بار اين فيلم ديدم هنوز کاملا ولورين نميشناختم
و در آخر دوباره از على آقا تشکر ميکنم (ايول ؛ امروز حالم گرفته بود ، حالم جا اومد با اين مقاله)
نقل قول کردن
Ice Man
#16 Ice Man 1395-07-26 07:42
به نقل از mtm:
ممنون بابت این مقاله عالی
من با تک تک اینا خاطره دارم. به نظرم کاملا درست انتخاب شدن
یادش بخیر ... با دیدن شماره یک اشک تو چشمانم جمع شد
چقدر دیدن ولورین برای اولین بار لذت بخش بود. چقدر نو و هیجان انگیز بود و چقدر عالی نقشش رو بازی کرد
ایکس من 1 برام فیلم خیلی مهمیه. تقریبا تمام دیالوگ هاش رو از حفظ هستم. روی نوار vhs داشتمش (اون موقع سی دی هنوز مثل الان جا نیفتاده بود) پیدا کردن فیلمش تو میدان توپخانه هم داستانی داشت واسه خودش. برای مدتها هم سر کلاس درس listening به شاگردام نشونش میدادم و با هم زبان تمرین میکردیم
ایکس من 1 خیلی تو تاریخ فیلم های کمیک بوکی برخورداره. خیلی کمک کرده جاده فیلم های کمیک بوکی هموار بشه

سرى فيلم هاى X-Men شروع خيلى خوبى داشتن و اين فيلم هم در واقع مهم ترين و اصلى ترين فيلمشونه ؛ ولى حتما براى شما از هر کس ديگه اى خاطره انگيز تره چون حتى قبل از فيلم اول کميک هاشون ميخونديد و بعد هم فيلمش ، حالا هم که بعد کلى اين سرى داره تمام ميشه و هيو جکمن هم ممکنه آخرين فيلمش باشه و...
من خودم اولين بار فيلم X2 رو ديدم و بعدا فيلم اولى رو ديدم و با اون بيشتر خاطره دارم ولى در کل همشون خوب و مهمن
چون فيلم اول ايکس من يک روش متفاوت براى فيلم هاى ابر قهرمانى گروهى داشت اينقدر روى بقيه فيلم ها تأثير گذار بود و در توليد فيلم هايى به اين سبک هميشه براى فيلمساز ها مثل الگو قرار داره و حتى در فيلم هايى مثل اونجرز هم تأثير گذار بوده و بعد از اين فيلم سبک روايت داستانش در کلى فيلم ها و سريال هاى مشابه هم استفاده شده
نقل قول کردن
cap america
#17 cap america 1395-07-26 18:41
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از Omid_Spider:
یکی از بهترین صحنه ها که قطعا همه تون باهاش موافقید
لحظات آخر (ایکس من روزای گذشته و آینده)بوده
زمانی که ولورین از خواب بیدار میشه و میبینه همه زندن
بالای ۱۰ بار این صحنه رو دیدم حس شگفت انگیزی بهم دست میده موقع دیدن این صحنه که دلم همش میخواد صحنه رو تکرار کنم

آخ گفتی... اون صحنه هم خیلی خوب بود.حس عجیبی داشت. در عین حال خیلی هم گیج کننده بود!
کلا هروقت میبینم سیر زمان تغییر میکنه این شکلی میشم: :o :-|

واقعا درست گفتی اصلا یه حس خاصی بهم دست داد وقتی اون صحنه رو دیدم
ولی خودمونیما دلم خیلی واسه هیو جکمن تنگ میشه :cry:
خدا حافظ ولورین :cry: :cry: :sad: :cry:
نقل قول کردن
Rubiker81
#18 Rubiker81 1395-08-02 19:19
ممنون بابت این مقاله ی خوب

سلام راستی، من عضو جدید سایتم
.
.
.
.
راستی، چرا اینجور که نظرات رو خوندم، فیلم "ریشه های مردان اکس: ولورین" فیلم جالبی نبود؟؟

من که از این فیلم خوشم اومد، مخصوصا مبارزه هاش (میدونم خیلی تخیلی ان :-? )
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#19 S.T.A.R.K 1395-08-02 19:59
به نقل از Rubiker81:
ممنون بابت این مقاله ی خوب

سلام راستی، من عضو جدید سایتم
.
.
.
.
راستی، چرا اینجور که نظرات رو خوندم، فیلم "ریشه های مردان اکس: ولورین" فیلم جالبی نبود؟؟

من که از این فیلم خوشم اومد، مخصوصا مبارزه هاش (میدونم خیلی تخیلی ان :-? )

سلام خوش اومدی. ببین x-men origins از خیلی جهات مشکلات داشت از جمله ضعف داستانی و عدم هماهنگی با فیلمهای ایکس من و خبیث فیلم (سیبرتوت رو خیلی بد به تصویر کشیده شد و وید ویلسون هم تبدیل کردن به اون موجودی که در پایان فیلم دیدیم) بخوایم کلی نگاه کنیم این فیلم نسبت به اون چیزی که باید میبود خیلی ضعیف ظاهر شد یعنی از اوریجین ولورین و سلاح ایکس بیش از این انتظار میرفت ولی تبدیل شد به عنوان ضعیف بطوری که اصلا دلم نمیخواد دوباره ببینمش.
خب تخیلی که باید باشه یعنی اساس داستان تخلیه یعنی دنیای کمیک تخلیه خب؟ پس این چیزی نیست که بشه ازش ایراد گرفت. مبارزات فیلم هم چیز خاصی نداشت شما X-2 یا ولورین 2013 رو ببین چه مبارزات عالی ای داره ولورین باید یه اکشن عالی داشته باشه.
نقل قول کردن
Rubiker81
#20 Rubiker81 1395-08-03 18:54
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Rubiker81:
ممنون بابت این مقاله ی خوب

سلام راستی، من عضو جدید سایتم
.
.
.
.
راستی، چرا اینجور که نظرات رو خوندم، فیلم "ریشه های مردان اکس: ولورین" فیلم جالبی نبود؟؟

من که از این فیلم خوشم اومد، مخصوصا مبارزه هاش (میدونم خیلی تخیلی ان :-? )

سلام خوش اومدی. ببین x-men origins از خیلی جهات مشکلات داشت از جمله ضعف داستانی و عدم هماهنگی با فیلمهای ایکس من و خبیث فیلم (سیبرتوت رو خیلی بد به تصویر کشیده شد و وید ویلسون هم تبدیل کردن به اون موجودی که در پایان فیلم دیدیم) بخوایم کلی نگاه کنیم این فیلم نسبت به اون چیزی که باید میبود خیلی ضعیف ظاهر شد یعنی از اوریجین ولورین و سلاح ایکس بیش از این انتظار میرفت ولی تبدیل شد به عنوان ضعیف بطوری که اصلا دلم نمیخواد دوباره ببینمش.
خب تخیلی که باید باشه یعنی اساس داستان تخلیه یعنی دنیای کمیک تخلیه خب؟ پس این چیزی نیست که بشه ازش ایراد گرفت. مبارزات فیلم هم چیز خاصی نداشت شما X-2 یا ولورین 2013 رو ببین چه مبارزات عالی ای داره ولورین باید یه اکشن عالی داشته باشه.

بله البته. من همه ی فیلم های اکس من و ولورین2 و ددپول رو دیدم و حرفتون کاملا منطقیه.


منظور من هم از تخیلی، بیش از اندازه بود
داستان فیلم انسجام نداشت و پای گمبیت خیلی بد به داستان کشیده شد.


شخصیت های فرعی هم خیلی بد بودن، مثلا اسکات سامرز و اما فراست


یه سوال دیگه هم داشتم، اریجین ددپول تو این فیلم با فیلم اختصاصی خودش از زمین تا آسمون فرق میکرد؛ اشتباه که نمیکنم که؟؟ :-?
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#21 S.T.A.R.K 1395-08-03 19:02
نقل قول:
یه سوال دیگه هم داشتم، اریجین ددپول تو این فیلم با فیلم اختصاصی خودش از زمین تا آسمون فرق میکرد؛ اشتباه که نمیکنم که؟؟ :-?
اوریجین ددپول تقریبا شبیه نسخه کمیکی (همونی که تو فیلم استفاده کردن) بود یعنی نشون داد که وید ویلسون در ابتدا یه مزدور بوده ولی تغییراتی زیاد داشت. تو این فیلم گفتن استرایکر ازش سواستفاده کرده و تبدیلش کرده به سلاح ایکس(با تمام قدرت های کسانی که قبلا روشون ازمایش شده بود) و در اخر هم موجودی که دیدیم هیچ ربطی به ددپول نداشت
نقل قول کردن
Captain Dead Pool
#22 Captain Dead Pool 1395-08-06 12:30
من از شماره 10 و9و3و2و1 خوشم اومد مخصوصا از فونیکس سیاه
نقل قول کردن
DarkRage
#23 DarkRage 1395-12-18 19:54
ممنون بابت این مقاله زیبا
من موقعی که داشتم میدیدم جین داشت به لوگان التماس می کرد که بکشتش اشک تو چشام جمع شد و موقعی هم که لوگان در اغوشش گرفت دیگه کلا اشک ریخت، در کل درسته فیلم خوبی نبود و سر و ته نداشت اما صحنه های خوبی داشت
من موقعی که لوگان رو تو نسخه یک ایکس من دیدم با خودم فکر کردم این چند هفته هست حموم نکرده :lol: ولی بعد اش شد یکی از بهترین شخصیت هایی که توی عمرم دیدم و یاد گرفتم ازش انسان میتونه حیوان درون خودش رو با صبر مهار کنه
نقل قول کردن
marvel is best
#24 marvel is best 1398-04-03 11:29
مقاله بسیار بسیار زیبایی من از خوندنش خیلی لذت بردم ممنون از نویسنده این مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید