10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles)

10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا

در این مقاله  10 داستان برتر این شخصیت های دوست داشتنی را به شما معرفی کنیم.

 

10- سری کمیک های آنگویینگ ماجراهای شگفت انگیز

 سری کمیک های آنگویینگ ماجراهای شگفت انگیز

این سری داستان های آنگویینگ که از سال 2015 شروع به چاپ کردند اقتباسی از سری جدید تلویزیونی لاک پشت های نینجا یعنی سری 2012 هستند که به نوعی یونیورس لاک پشت های نینجا و اریجین شخصیت های آن را ریبوت میکنند. درسته که این سری کمی بچه گانه و ضعیف هستند ولی خیلی خوب انیمیشن تلویزیونی 2012 را پانل به پانل به اجرا میگذارند و افرادی که میل و رغبتی برای دیدن انیمیشن این شخصیت های دوست داشتنی ندارند میتوانند این سری کمیک ها را دنبال کنند.

 

9- لاک پشت های نینجا-حیوانات جهش یافته

لاک پشت های نینجا-حیوانات جهش یافته

این آرک داستانی 5 قسمتی در سال 2015 با نویسندگی پاول آلار به چاپ رسید که با موفقیتی غیرقابل پیشبینی مواجه شد. دراین داستان لاک پشت های نینجا حضور ندارند(!!!) ولی عوض آن یه سری از نقش مکمل های داستان های لاک پشت های نینجا یک گروه جداگانه رو برای تقابل با جنایت و تبعیض بین انسان ها و جهشیافته ها تشکیل دادند. از اعضای این گروه نیز میتوان به آنتی هیرویی به نام Old Hob  ، موندو مارمولک ، هرمن خرچنگ ، اسلش (دشمن سابق لاک پشت های نینجا) و پیت کبوتر اشاره کرد. این شخصیت ها به معنای واقعی فوق العاده اند و میتونید از داستاناشون بیشترین لذت ممکن را ببرید. در این سری داستان ها نیز ماجراجویی هایی  علیه فردی به "نال" دارند که در نهایت با کمک فردی به نام میوتاژن من یا بهتره بگم تیموتی (یکی از دوستان سابق لاک پشت های نینجا که اکنون جهشیافته است) او را شکست میدهند.

 

8- امپراطوری اترام ها

امپراطوری اترام ها

این آرک داستانی سه قسمتی که مروری برگذشته کرنگ ها و روابطشون با ترایسرایتون ها و اختلافاتشون با گونه اترام میپردازند و به گذشته غنی و اریجین پروفسور فیوجیتوید میپردازد. اگر میخواهید با این موجودات عجیب و غریب و تم های عجیب و غریب داستانی که نویسنده روانه داستان کرده رو در بعد ایکس آشنا شوید حتما این داستان رو بخونید. نقش اصلی و راس مقامات کرنگ ها نیز فردی شرور به نام آیرون دویل است که یک کرنگ است و دشمن مشترک لاک پشت های نینجا و شردر به حساب می آید.

 

7- کراس آور بین بتمن و لاک پشت های نینجا

کراس آور بین بتمن و لاک پشت های نینجا

این داستان 6 قسمتی کراس آوری معرکه بین شخصیت نامبروان دی سی یعنی بتمن و لاک پشت های نینجا است. شاید این داستان یکی از داستان ها ضعیف بتمن به حساب بیاید ولی قطعا این داستان برای لاک پشت های نینجا داستان خوبی محسوب میشه. در این داستان کلا همه چی شیر تو شیر میشه و همه دشمنای بتمن به همراه شردر به لاک پشت های نینجا و بتمن هجوم می آورند و آن ها در یک نبرد تمام عیار میتوانند پیروز میدان شوند. در این داستان همه لاک پشت ها به خصوص رافائل تحت تاثیر شخصیت بروس وین قرار میگیرند و از او درس های زیادی میگیرندو همین موضوع باعث میشه که یه داستان متفاوت رو ببینیم. این کمیک به طور کامل در اینجا ترجمه شده است.

 

6- شماره 1 از کمیک لاک پشت های نینجا Annual

شماره 1 از کمیک لاک پشت های نینجا Annual

این داستان که به صورت سیاه سفید چاپ شده و مثل اکثر داستان های لاک پشت های نینجا کوین ایستمن وظیفه نویسندگی و والتز وظیفه طراحی آن را داشته به رابطه عمیق بین رافائل و کیسی اشاره میکند. دو دوست و رفیق که همیشه با هم درگیر میشوند و زوجی غیرمعمول در مبارزه با جنایت تشکیل میدهند که در تمام انیمیشن ها این قضیه مورد اقتباس قرار گرفت و این داستان خدمت بزرگی به یونیورس لاک پشت های نینجا کرد و آن را به بهترین نحو ممکن در 60 صفحه توصیف کرد.

 

5- شماره دوم از سری اول کمیک های لاک پشت های نینجا

شماره دوم از سری اول کمیک های لاک پشت های نینجا

همونطور که میدونید کمیک های میراژ یعنی اولین کمیک های لاک پشت های نینجا تا چند وول ادامه پیدا کرد. هیچکدومشون مثل شماره های اول عالی نبودن. در شماره دوم بکستر استاکمن برای اولین بار در سری کمیک های لاک پشت های نینجا حضور پیدا میکند و با ماوسرهای تخریب کننده خود به شهر هجوم می اورد که توسط لاک پشت های نینجا متوقف شد.

 

4- TMNT- Deviation comics 

کمیک TMNT- Deviation

در این داستان که گل سرسبد امسال است شردر کیسی جونز را کشته و لاک پشت ها را شست وشوی مغزی داده و شردر لاک پشت ها را برای نابودی اسپلینتر سوق داده که در نهایت با کمک گروه حیوانات جهشیافته لاک پشت ها از سلطه شردر بیرون می آیند و با کمک گروه حیوانات جهشیافته شردر را شکست میدهند. موقعی که شردر بر زمین افتاده بود آرنولد جونز (یکی از بستگان کیسی جونز) بخاطر انتقام گرفتن از شردر با شات گان شردر را غرق خون میکند و اسپلینتر نیز در حال مرگ و جان دادن  در دستان فرزندانش بود که این داستان وان شات خیلی غم انگیز به پایان میرسد البته گفته میشه تغییرات این کمیک پایدار نیستند و بعدا تاثیراتش از بین میرن. اگر دنبال یکی از داستان های لاک پشت های .نینجا با فضای دارک و تمی نسبتا بزرگسالانه هستید این داستان را پیشنهاد میکنم.

 

3- راک استدی و بیباپ عالم و آدم رو به نابودی میکشن

راک استدی و بیباپ عالم و آدم رو به نابودی میکشن

در این آرک داستانی 5 قسمتی که در سال 2015 به چاپ رسید راک استدی و بیباپ از غل و زنجیر رها میشوند و خود را آزاد میکنند و بدون اینکه خودشان ذره ای متفاوت شوند به بعدهنای زمانی سفر میکنند و موجب تناقصات زمانی میشوند و با نسخه های انسانی خود و نسخه های پیشرفته تر و وحشی تر متحد میشوند و همه چیز را به نابودی میکشند و حتی لاک پشت های نینجا هم نمیتوانند حریف آن ها شوند و با کمک دختری به نام رنت که محافظ عصای زمان بود ابعاد زمانی را بازسازی میکنند و راک استدی و بیباپ رو ناکام میگذارند. این کمیک بهترین کمیک راک استدی و بیباپ است که به بهترین شکل اونا رو شکست ناپذیر جلوه داد.

 

2- شماره های 39 و 40 از سری کمیک های لاک پشت های نینجا (2011)

شماره های 39 و 40 از سری کمیک های لاک پشت های نینجا (2011)

سری کمیک های لاک پشت های نینجا که به قلم کوین ایستمن نوشته شده واقعا یه شاهکاره. تمام خصوصیات کمیک های میراژ رو حفظ کرده و علاوه بر اون داستان های مهیج تری با سبک اکشنی بهتر تحویلمون داده که همه این ها در شماره های 39 و 40 به اوج خود میرسند. یک داستان با Run تمام عیار که راک استدی و بیباپ ویلین های اصلی داستان هستند که به معنای واقعی ثابت میکنند که جذاب ترین ویلین  های لاک پشت های نینجا هستند. در این سری دو قسمت لاک پشت های نینجا و اسپلینتر با کمک الوپکس و گروه حیوان های میوتانت به زور و با مشقت از پس راک استدی و بیباپ برمیایند و جالبه بدونید گره گشای کار نیز دو میوتانت با نام های هرمن خرچنگ و موندو مارمولک هستند که به ظاهر کم اهمیت می آمدند ولی توانستند راک استدی و بیباپ را شکست دهند و به محبوبیت فراوانی دست پیدا کنند.

 

1- شماره اول از سری اول کمیک های لاک پشت های نینجا

شماره اول از سری اول کمیک های لاک پشت های نینجا

اولین کمیک از لاک پشت های نینجا ! داستانی که کوین ایستمن برای اولین بار داستانی با روایت اریجین چهارلاک پشت کوچک که به طرز معجزه آسایی جهشیافته شدند و از آن پس به قهرمانان شهرشان تبدیل شدند. داستان از زبان اسپلینتر روایت میشود جایی که اسپلینتر موش دست آموز رزمنده ای به نام هاماتو یوشی بود و استاد او توسط مزدوری به نام اروکو ساکی (َشردر) کشته شد. او از آنجا فرار کرد و به خیابانی رسید. در این خیابان کامیونی که رادیواکتیو با خود حمل میکرد تصادف کرد و رادیو اکتیو بر روی چند لاک پشت خانگی کوچک ریخت و آن ها را جهشیافته کرد و اسپلینتر نیز به صورت اتفاقی مورد اصابت این ماده قرار گرفت و پس از جهشیافتگی آن ها به فاضلاب پناه می آورند و خانواده ای جدید تشکیل میدهند و اسپلینتر تمام فنونی را که از استادش آموخته بود را به لاک پشت ها یاد میدهد. لاک پشت های نینجا نیز برای انتقام گیری در این شماره اولین بار با شردر رو به رو میشوند و به سختی او را شکست میدهند. بهترین منبع اقتباس برای ساخت قسمت اول از یک فیلم یا انیمیشن قطعا این داستان فوق العاده است که ابتدا به صورت سیاه و سفید نوشته شد و بعدا به صورت رنگی و با یه سری تغییرات و ویرایش به چاپ رسید. ما این کمیک را در اینجا براتون ترجمه کرده ایم.

 

نویسنده : پویا صدیف

(Magnus)

All rights reserved © Spidey.ir 2018

( هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 نسخه برتر شردر در دنیای کمیک، سینما و انیمیشن

10 حقیقت مهمی که باید درباره «شردر» (SHREDDER) بدانید

10 کمیک برتر لاک پشت های نینجا

معرفی 10 دشمن برتر لاک پشت های نینجا

قسمت آخر کمیک مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا ترجمه شد + لینک دانلود

اولین حضور لاک پشت های نینجا در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

15 دفعه ای که ستارگان مسابقات کشتی کج در فیلم ها و سریال های کمیک بوکی ظاهر شدند!

8 لحظه عجیب و غریب در کمیک های اولیه لاک پشت های نینجا

نقد و بررسی فیلم های كمیك بوكی سال 2014

20 کراس اور عجیبی که در دنیای کمیک اتفاق افتادند

15 دفعه ای که هالیوود گند زد به کارتون های محبوب ما

10 تیتراژ برتر سریال های كارتونی ابرقهرمانی + لينك دانلود

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

kia spider
#1 kia spider 1395-06-10 16:16
واو
با توجه به اینکه 3 از گزینه های این لیست مروبط به چند سال اخیره،می شه نتیجه گرفت این این 4 تا لاک پشت تو سال های اخیر داستان ها و ماجراهای خوب و جالبی داشتن((حالا محبوبیتشون بمونه))
-----------------------------------
حالا یه سوال:
اون عکسو که برای مقاله گذاشتید
حالا یکی بگه چرا چشم بند همه تو عکس قرمزه???? :o
نقل قول کردن
magnus
#2 magnus 1395-06-10 16:28
به نقل از kia spider:
واو
با توجه به اینکه 3 از گزینه های این لیست مروبط به چند سال اخیره،می شه نتیجه گرفت این این 4 تا لاک پشت تو سال های اخیر داستان ها و ماجراهای خوب و جالبی داشتن((حالا محبوبیتشون بمونه))
-----------------------
حالا یه سوال:
اون عکسو که برای مقاله گذاشتید
حالا یکی بگه چرا چشم بند همه تو عکس قرمزه???? :o

اولش که اصلا همشون سیاه و سفید بودن ولی بعدش یه مدت نقاب همشون قرمز بود بعدا برای اینکه قاطی نشن رنگ هاشون عوض شد. درضمن اگه کمیک های اولیه لاک پشت ها رو با کیفیت رنگی بخونید توی اونا هم رنگ نقاب هاشون یکسانه.
اون محبوبیت لاک پشت های نینجا هم اکثرا بخاطره سری کمیک های 2011 نوشته کوین ایستمنه که واقعا کولاک کرد.
نقل قول کردن
Hobbit
#3 Hobbit 1395-06-10 16:38
خیلی مقاله جالبی بود!
من تا حالا بغیر از اونی که توی سایت هست کمیکی از لاک پشتهای نینجا نخوندم ولی 100%میتونه جالب باشه...
ولی خدایی کارتون هاش چیز دیگه این...از اونا اصلا نمیشه دل کند!
بازم تشکر از مقاله خوبتون ;-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#4 j.jonah jameson 1395-06-10 16:47
جناب صدیف خیلی ممنونم بابت مقاله ی زیبایی که نوشتید !
لاک پشت های نینجا همیشه برای من قابل احترام بوده ، همیشه !چیزی ندارم بگم فقط ... ممنون که انقدر به جامعه ی کمیک استریپ خدمت میکنید ! و یه معذرت خواهی هم بکنم برای اینکه توی برخی از مقالاتتون نظر ندادم ! بسوزه پدر حواس پرتی ...
امیدوارم روزی برسه که مقالات شما مثل مقالات اساتید دیگه لرزه به اندام متعصبین بندازه !
.... خوب گفتم ها .. :-? .. نه خدایی خوب گفتم !! 8)
امشب خودم رو به یه کبابی مشتی هدایت میکنم ... :lol:
نقل قول کردن
magnus
#5 magnus 1395-06-10 16:55
به نقل از j.jonah jameson:
جناب صدیف خیلی ممنونم بابت مقاله ی زیبایی که نوشتید !
لاک پشت های نینجا همیشه برای من قابل احترام بوده ، همیشه !چیزی ندارم بگم فقط ... ممنون که انقدر به جامعه ی کمیک استریپ خدمت میکنید ! و یه معذرت خواهی هم بکنم برای اینکه توی برخی از مقالاتتون نظر ندادم ! بسوزه پدر حواس پرتی ...
امیدوارم روزی برسه که مقالات شما مثل مقالات اساتید دیگه لرزه به اندام متعصبین بندازه !
.... خوب گفتم ها .. :-? .. نه خدایی خوب گفتم !! 8)
امشب خودم رو به یه کبابی مشتی هدایت میکنم ... :lol:

همین که شما مقالات ما رو میخونید و یا توش نظر میدید برای ما افتخاره...
ما که کوچیک شما و بقیه اعضای سایتیم...
و خوشحالم که خوشتون اومده... ;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#6 Nightwatcher 1395-06-10 17:07
پویا جان مثل همیشه خیلی خوب بود.
ماشالا توی همه چی سررشته دارید!

واقعا کیه که از tmnt بدش بیاد؟
کراس اوورشون با بتمن خیلی جالب بود.

واقعا حیف... این مقالات 10 کامیک برتر رو که میبینم به خودم میگم این همه کامیک جالب طراحی و نوشته شده ولی من هنوز 1 درصدشو هم نتونستم بخونم... چرا؟ :cry:

ممنون

راستی فیلم tmnt out of shadows ارزش دانلود کردن داره؟
نقل قول کردن
magnus
#7 magnus 1395-06-10 17:11
به نقل از Nightwatcher:
پویا جان مثل همیشه خیلی خوب بود.
ماشالا توی همه چی سررشته دارید!

واقعا کیه که از tmnt بدش بیاد؟
کراس اوورشون با بتمن خیلی جالب بود.

واقعا حیف... این مقالات 10 کامیک برتر رو که میبینم به خودم میگم این همه کامیک جالب طراحی و نوشته شده ولی من هنوز 1 درصدشو هم نتونستم بخونم... چرا؟ :cry:

ممنون

راستی فیلم tmnt out of shadows ارزش دانلود کردن داره؟

ممنون بابت نظرتون.
بنظرم نه زیاد ولی ارزش یه بار دیدن رو داره.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#8 Nightwatcher 1395-06-10 17:20
#7
ok
بازم ممنون

ولی خدایی توی فیلماش مایکی از همه باحالتره.
از رافائل هم خیلی خوشم میاد. به اصطلاح bad ass هستش. از اون صحنه که شردر رو انداخت پایین و بعدش کلمه "کاوابانگا" رو گفت خیلی خوشم اومد. کار گروهیشون خیلی جالب بود.
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#9 Spidey Reigns 1395-06-10 18:09
ممنون از جناب آقای پویا صدیف که همیشه با مقالاتشون من رو شگفت زده میکنن...

از اینا من هیچکدوم رو نخوندم...

ولی یه شماره از این کمیکای آنگویینگشون رو خوندم...

جالب بود...

شماره 60 از یکی از کمیک هاشون که الان داره منتشر میشه...

طراحیش مثل شماره 2 هس...
نقل قول کردن
kia spider
#10 kia spider 1395-06-10 19:01
#2
باشه اقا چرا می زنی؟من که چیز بدی نگفتم
اگه هم گفتم ببخشید،قصد نداشتم بعد زحمتی که برای این مقاله کشیدید عصبانیتون کنم....
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#11 j.jonah jameson 1395-06-10 19:29
با شناختی که از جناب مگنوس پیدا کردم ، مطمئنا لحن ایشون تند نبوده ! و اصلا عصبانی نشدند !
خیالت راحت .
نقل قول کردن
magnus
#12 magnus 1395-06-10 19:55
به نقل از kia spider:
#2
باشه اقا چرا می زنی؟من که چیز بدی نگفتم
اگه هم گفتم ببخشید،قصد نداشتم بعد زحمتی که برای این مقاله کشیدید عصبانیتون کنم....

من کی زدم؟
اتفاقا شما چیز بدی نگفتی و منم با تندی صحبت نکردم و فقط جوابتان رو دادم تا یه وقت ابهامی تو مقاله براتون پیش نیاد اگه هم برات سوءتفاهم پیش اومده منو ببخش که نتونستم منظورمو خوب برسونم. :-)
-
-
-
درباره نقد دیروزت هم وقت نکردم نظرم بگم ولی خیلی خوب بود روز به روز داری پیشرفت میکنی و این خیلی عالیه.
موفق باشی. ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#13 Samwel Tarly 1395-06-10 20:38
به به اقای صدیف.عجب مقاله خوبی نوشتید.خیلی خوبه که درباره لاک پشت های نینجا مقاله مینویسید چون نسل من با اون کارتون سری سال 2003 خاطره زیادی دارن و من هنوز که هنوزه با دیدن اون سری قند تو دلم اب میشه و یک تجدید خاطره درست و حسابی دارم.
لازمه که اعترافی بکنم و اون اینه که به غیر از سری مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا هیچ کدوم رو نخوندم!
اما خیلی دوست دارم اون داستانی که توش کیسی کشته میشه و لاک پشت ها شستشو مغزی داده میشن رو بخونم.
سری اول رو هم خیلی دوست دارم بخونم چون قراره اوریجینشون رو نشون بده و خیلی دلم میخواد تم داستان های اولیه شون رو ببینم
اقای صدیف,بی زحمت یک سوال داشتم:
تا حالا شده لئو و رافائل خیلی بد با هم بجنگن و کینه داشته باشن مثل اون انیمیشن سینمایی که سال 2007 اومد؟
نقل قول کردن
Comic Book Man
#14 Comic Book Man 1395-06-10 20:52
مرسی. عالی بود
تو ایران یا حتی جهان ندیده بودم سایتی بتونه 10 کیمک برتر tmnt رو بنویسه ولی شما تونستید
دمتون گرم
نقل قول کردن
magnus
#15 magnus 1395-06-10 20:52
به نقل از agh:
به به اقای صدیف.عجب مقاله خوبی نوشتید.خیلی خوبه که درباره لاک پشت های نینجا مقاله مینویسید چون نسل من با اون کارتون سری سال 2003 خاطره زیادی دارن و من هنوز که هنوزه با دیدن اون سری قند تو دلم اب میشه و یک تجدید خاطره درست و حسابی دارم.
لازمه که اعترافی بکنم و اون اینه که به غیر از سری مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا هیچ کدوم رو نخوندم!
اما خیلی دوست دارم اون داستانی که توش کیسی کشته میشه و لاک پشت ها شستشو مغزی داده میشن رو بخونم.
سری اول رو هم خیلی دوست دارم بخونم چون قراره اوریجینشون رو نشون بده و خیلی دلم میخواد تم داستان های اولیه شون رو ببینم
اقای صدیف,بی زحمت یک سوال داشتم:
تا حالا شده لئو و رافائل خیلی بد با هم بجنگن و کینه داشته باشن مثل اون انیمیشن سینمایی که سال 2007 اومد؟

ممنون بابت نظرتون.
زیاد یادم نیست تو کمیک ها داشته باشن(البته داشتن ) ولی خب تو انیمیشن ها بیشتر رو این رقابت برادان تمرکز کردن.
تو سری 2012 تو قسمت اول تو یه مبارزه دوستانه رافائل میبره.
تو یکی از قسمت های فصل دوم هم یه بار باهم به صورت دوستانه میجنگند که لئوناردو میبره. اما بهترین نبردشون تو قسمت 16 فصل سوم بود که راف توسط شردر شست و شوی مغزی داده شده که باهم مبارزه میکنن و تقریبا مساوی میشن. تو کمیک ها الان حضور ذهن ندارم ولی جدیدا بیشتر تفرقه بینشون افتاده تا قدیما.
تو سری 2003 هم یه سری شبه مبارزه داشتن مثل قسمت اول یا اون قسمتی که کارای برای اولین بار حضور پیدا میکنه.
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#16 Spidey Reigns 1395-06-10 21:02
به نقل از magnus:
به نقل از agh:
به به اقای صدیف.عجب مقاله خوبی نوشتید.خیلی خوبه که درباره لاک پشت های نینجا مقاله مینویسید چون نسل من با اون کارتون سری سال 2003 خاطره زیادی دارن و من هنوز که هنوزه با دیدن اون سری قند تو دلم اب میشه و یک تجدید خاطره درست و حسابی دارم.
لازمه که اعترافی بکنم و اون اینه که به غیر از سری مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا هیچ کدوم رو نخوندم!
اما خیلی دوست دارم اون داستانی که توش کیسی کشته میشه و لاک پشت ها شستشو مغزی داده میشن رو بخونم.
سری اول رو هم خیلی دوست دارم بخونم چون قراره اوریجینشون رو نشون بده و خیلی دلم میخواد تم داستان های اولیه شون رو ببینم
اقای صدیف,بی زحمت یک سوال داشتم:
تا حالا شده لئو و رافائل خیلی بد با هم بجنگن و کینه داشته باشن مثل اون انیمیشن سینمایی که سال 2007 اومد؟

ممنون بابت نظرتون.
زیاد یادم نیست تو کمیک ها داشته باشن(البته داشتن ) ولی خب تو انیمیشن ها بیشتر رو این رقابت برادان تمرکز کردن.
تو سری 2012 تو قسمت اول تو یه مبارزه دوستانه رافائل میبره.
تو یکی از قسمت های فصل دوم هم یه بار باهم به صورت دوستانه میجنگند که لئوناردو میبره. اما بهترین نبردشون تو قسمت 16 فصل سوم بود که راف توسط شردر شست و شوی مغزی داده شده که باهم مبارزه میکنن و تقریبا مساوی میشن. تو کمیک ها الان حضور ذهن ندارم ولی جدیدا بیشتر تفرقه بینشون افتاده تا قدیما.
تو سری 2003 هم یه سری شبه رقابت داشتن مثل قسمت اول یا اون قسمتی که کارای برای اولین بار حضور پیدا میکنه.


تو این شماره ی 60 که من خوندم یه جادوگر اینا رو هیپنوتیزم میکنه و به جون هم میوفتن...

ولی این اتفاق کوتاهه...
نقل قول کردن
Ar_Nemati
#17 Ar_Nemati 1395-06-10 21:09
به به واقعا عالی بود آقای صدیف. به نظرم اولین کمیک چاپ شده لاکپشت ها ارزش اینکه در سایت ترجمه بشه رو داره ;-)
نقل قول کردن
quick black
#18 quick black 1395-06-10 21:21
به به یه مقاله ی عالی دیگه از اقای پویا صدیف
اقا یه سوال
این کمپانیه سازنده ی لاکپشت های نینجا مثل مارول و دی سیه یا نه ؟
این کمپانیه قهرمان های دیگه ای هم داره؟
روی جلد کمیکا که اسم کمپانیهidw بود
نقل قول کردن
magnus
#19 magnus 1395-06-10 21:43
#16

اسم اون جادوگره هم فکر کنم کیتسو باشه.
#18
اره مال IDW هستش یه مدت هم مال ایمیج بود. منم بغیر از تن تن و TMNT از داستانای IDW شناختی ندارم.
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#20 Spidey Reigns 1395-06-10 22:03
بله همینه...
نقل قول کردن
Iron Matin
#21 Iron Matin 1395-06-11 01:17
سلام پویا جان.. :-)
منو که میشناسی.. بگذریم..
بالاخره مقاله ای که منتظرش بودم رو نوشتی.. ;-)
ولی خب باید بگم ناامید شدم :-?

راستش با اکثر لیست مخالفم..

10 - بنظرم به هیچ وجه سری New Amazing Adventures نباید تو لیست می بود.. همینطور که دوستان هم میدونن این کمیک از خاکستر های کمیک کنسل شده ی New Animated Adventures برخاسته.. به جرئت میتونم بگم یکی از بدترین سری کمیک هام بوده.. کلاً سری ای که از سریال نیکلودئون الهام بگیره رو نمیشه روش حساب کرد.. داستان و شخصیت های تکراری.. شوخی های بی مزه.. هیجان پایین..

9 - خب، ازت یه سوال دارم. بنظرت کمیکی که لاک پشت های نینجا توش حضور ندارن (یجور اسپین آف و سری فرعیه) میتونه بین 10 کمیک برتر TMNT باشه یا نه.. حالا کمیک خوبی بود قبول.. ولی اگه من بودم تو لیستم قرارش نمیدادم..

8 - با این شماره موافقم واقعاً آرک خوبی بود لذت بردم از خوندنش.

7 - والا بنظرم این کراس اور باید رتبه ش یکم کمتر میبود.. چون واقعاً چیز خاصی نداشت بجز اون مورد آموزنده که تو مقاله بهش اشاره کردی.

6 - با این شماره هم کاملاً موافقم و بنظرم جاش هم خوبه تقریباً (فوقش یه شماره این ور اون ور). اصلاً مگه میشه کمیکی که توش برای اولین بار این رفاقت جذاب بین راف و کیسی به وجود اومد توی تاپ 10 نباشه..؟

5 - شماره دوم کمیک های میراژ Vol 2 واقعاً از بهترین کمیکایی بود که خونده بودم.. مخصوصاً یه اقتباس زیبا که ازش شاهد بودیم تو قمست های 2 و 3 از فصل اول سریال 2003.. اولین حضور استاکمن و اپریل و اترام ها.. ولی بنظرم باید جاش یکم پایین تر می بود..

4 - این وان شات واقعاً از متفاوت ترین کمیک هایی بود که خونده بودم واقعاً از چالش جدید کیتسونه و شردر برای لاک پشت ها لذت بردم.. تم دارک و پایان احساسی زیبایی داشت.. (مخصوصاً وقتی که اسپلینتر تو آخرین لحظات عمرش به پسراش میگه که شما خودتون رو پیدا کردید..). ولی خب بازم مثل همیشه بنظرم باید جاش یکی دو شماره پایین تر می بود..

3 - والا به جرئت میتونم بگم از حضور این کمیک تو لیست تعجب کردم! غیر قابل پیش بینی ترین انتخابت این بود. والا من کمیکو خودنم و بنظرم چیز خاصی برای ارائه نداشت.. امتیازشم پایینه.. من بودم اصلاً تو Top 10 هم نمیاوردمش چه برسه رتبه سوم.. :-?

2 - با حضور این کمیک هم تو لیست تقریباً موافقم.. ولی نباید رتبه دوم می بود.. کمیک های بهتری هستن که بتونن رتبه دوم رو پر کنن..

1 - خب دیگه اصلاً مشخصه که رتبه اول باید چی باشه.. یه کمیک واقعاً عالی (اسپویل: حیف آخرش شردر میمیره من خیلی تعجب کرده بودم که چرا از همون قسمت اول مُرد :-? ولی خب بعداً فهمیدم که این کمیک قرار بوده یه وان شات باشه و بعد ها لیرد و ایستمن تصمیم گرفتن ادامه ش بدن..)


و اما بریم سراغ کمیک هایی که بنظرم باید می بودن ولی نبودن..

سری DreamWave:
این مینی سری 7/8 جلدی در جریان تولید سری 2003 و با همون طراحی و موضوع ساخته شد و بیشتر به اژدهای بنفش پرداخت.. خیلی فروشش خوب بود و کلی هم موفق شد.. واقعاً جاش تو لیست خالی بود..

کمیک Leonardo Special:
وای وای وای که چه کمیک عالی ای بود این کمیک! همه ی طرفدارای لاک پشت های نینجا قطعاً یادشونه زمانی که دو اقتباس بسیار زیبا از این کمیک دیدیم وقتی لئوناردو برای تمرین به بیرون میره و افراد شردر که فکر میکردیم نابود شدن باهاش مبارزه میکنن و در نهایت از پنجره ی خونه ی اپریل به داخل پرتاب میشه و با نهایت بی حالی میگه که شردر نمرده.. داستان این کمیک تو جلد 10# کمیک های میراژ Vol 1 ادامه پیدا میکنه.. واقعاً چرا نباید این کمیک بسیار مهم توی لیست نباشه؟

آرک City at War:
از طولانی ترین آرک های لاک پشت های نینجا با 13 پارت، نوشته شده در جلد های 61# - 73# کمیک های Mirage Vol 1 که پایانی بود بر اولین Vol از کمیک های لاک پشت های نینجا.. و همچنین این سری کمیک ها تأکید زیادی به مسئولیت پذیری در قبال جنگ داشت و کارای هم اولین بار تو این آرک خلق شد! (این آرک چاپ شده در سال های 1992 - 1993). واقعاً جاش تو لیست به شدت خالی بود.

آرک City Fall:
از جدیدترین (بنظر من) شاهکار های انتشارات IDW تو کمیک های TMNT تو آرک City Fall رقم خورد به نظرم. ماجراجویی ای بسیار جذاب با دارک شدن لاک پشت ها و حضور تأثیر گذار کیتسونه (جادوگر شردر) چاپ شده در جلد های 21# تا 28# سری اصلی IDW. واقعاً چرا نباید تو لیست باشه؟ :-?


در آخر هم این کامنتو با Top 10 خودم تموم میکنم..
10 - Utrom Empire
9 - Batman/TMNT
8 - TMNT DreamWave Series
7 - TMNT Annual
6 - TMNT Mirage #2
5 - TMNT (IDW) #39 & #40
4 - City Fall
3 - City at War
2 - Leonardo Special
1 - TMNT Mirage #1

امیدوارم موفق باشی ;-)
نقل قول کردن
magnus
#22 magnus 1395-06-11 20:00
#21
سلام و ممنون بابت انتقادات سازندت.
خب باید عرض کنم که خودم هم گفتم تو مقاله گفتم که شماره 10 که زیاد قوی نیست ولی اریجین تمام شخصیت های سری 2012 رو به طور کامل و بی عیب روایت کرد و تونست سری 2012 رو با یه سری ماجراهای دیگه تحویلمون بده و سازند و ریبوت کننده عالم tmnt باشه.
لیستت رو خوندم و 70 درصد لیستت اونایی بود که من گذاشتم ولی بنظرم به سلیقه هم مربوطه. بنظرم نباید به خاطر طراحی های ضعیف نویسنده خوبی به نام آلور پاول رو زیر سوال برد واقعا ایدش برای راک استدی و بیباپ عالی بود و خیلی خوب به خط زمانی و رنت و ساونتی رومرو را به داستان ربط داد و برای تو که فن سری 2003 هستی شاید برات سخت باشه که اقتباس های سری 2003 تو لیست نباشن ولی این سلیقه ایه.
درضمن city fall همون کمیکی که کارش یکی از معروفترین پوسترهایی tmnt هستش رو اول میخواستم بزارم ولی الان پشیمانم که نذاشتم.
درباره سری mutanimals هم چون تو یونیورس tmnt جریان داشت گذاشتم چون واقعا شاهکار بود.
از نظرم top10 ها هیچوقت کامل نیستن و تو شماره های 3 تا 6 مجبور شدم تو رتبه بندی از نظرات شخصی خودم هم استفاده کنم ولی نشد که لیست perfect و بینقص باشه. ولی از آنجایی که تو متخصص tmnt هستی خوشحالم که لیستت مشابه لیستم بود ولی به هر حال اختلاف نظر بین آدما خیلی زیاده.
به هر حال ممنون بابت نظرت.
نقل قول کردن
Iron Matin
#23 Iron Matin 1395-06-12 00:49
#22
سلام..
خب راستش راجب مورد اول باید گفت (به گفته ی خودت) انیمیشن نیکلودئون افتضاح بوده. الان اگه یه کمیک بیاد همون افتضاح رو بدون هیچ دستکاری ای روایت کنه یعنی کمیک خوبیه؟
درضمن اگه اینجوریه خیلی دوست داشتم به جای شماره 10 یه جلد از کمیک های TMNT: Adventures چاپ شرکت Archie هم میدیدم چون واقعاً خیلی شبیه NNA هستش و تو اکثر جاها هم برتری نسبی داره.

مهم این نیست که کمیکای توی لیتس یکی باشن چون اکثراً یکی ان.. مهم اینه که تو چه رتبه ای قرار دارن.. تمایز Top 10 ها به همینه..

والا یه انیمیشن سریالی چیه که ما فرنچایزو ول کنیم و فن اون انیمیشن باشیم! :lol:
از خدامونه یه داستان درست و حسابی ببینیم. (راستی اینم اضافه کنم خالقان اصلی TMNT (پیتر لیرد و کوین ایستمن) خودشون اعلام کردن که از هرچیزی که سریال تلویزیونی 87 به فرنچایز اضافه کرده متنفرن! از جمله بیباپ و راک استدی :-?

خواهش میکنم.. منتظر سایر مقالات (چه TMNT و چه غیر TMNT) ـت هم در آینده هستیم! :-)
نقل قول کردن
magnus
#24 magnus 1395-06-13 10:03
به نقل از Iron Matin:
#22
سلام..
خب راستش راجب مورد اول باید گفت (به گفته ی خودت) انیمیشن نیکلودئون افتضاح بوده. الان اگه یه کمیک بیاد همون افتضاح رو بدون هیچ دستکاری ای روایت کنه یعنی کمیک خوبیه؟
درضمن اگه اینجوریه خیلی دوست داشتم به جای شماره 10 یه جلد از کمیک های TMNT: Adventures چاپ شرکت Archie هم میدیدم چون واقعاً خیلی شبیه NNA هستش و تو اکثر جاها هم برتری نسبی داره.

مهم این نیست که کمیکای توی لیتس یکی باشن چون اکثراً یکی ان.. مهم اینه که تو چه رتبه ای قرار دارن.. تمایز Top 10 ها به همینه..

والا یه انیمیشن سریالی چیه که ما فرنچایزو ول کنیم و فن اون انیمیشن باشیم! :lol:
از خدامونه یه داستان درست و حسابی ببینیم. (راستی اینم اضافه کنم خالقان اصلی TMNT (پیتر لیرد و کوین ایستمن) خودشون اعلام کردن که از هرچیزی که سریال تلویزیونی 87 به فرنچایز اضافه کرده متنفرن! از جمله بیباپ و راک استدی :-?

خواهش میکنم.. منتظر سایر مقالات (چه TMNT و چه غیر TMNT) ـت هم در آینده هستیم! :-)

خب درسته انیمیشن 2012 زیاد قوی نبود ولی تا فصل دومش عالی بود. از فصل سوم افتضاح شد. از نظر من tmnt 1987 بهتر از بقیه بود ولی با این حال 2003 هم خیلی از 2012 بهتر بود. البته اگه جای اون رتبه 10 city fall رو میذاشتم بهتر بود. بله پیتر لیرد اولین طراح و خالق دوم tmnt بود ولی خالق اصلیش همون کوین ایستمنه. عجیبه که ازش متنفرن چون که واقعا شخصیت های 1987 عالی بودن.
به هر حال ممنون واقعا به این توصیه ها نیاز داشتم و به پیشرفت و معلوماتم کمک کرد. :-)
نقل قول کردن
iranian spidey
#25 iranian spidey 1395-06-14 04:58
عالی بود فقط کاش بد بختا مجبور نبودن شبا بیان بیرون که کسی نبینتشون
نقل قول کردن
arian spider 151
#26 arian spider 151 1395-06-21 19:54
عاليه خيلي خوشم اومد ازش فقط يه سوال داشتم از داداش پويا
اين همه اطلاعات راجع به اينا از كجا اوردي :o
نقل قول کردن
Midnight son
#27 Midnight son 1401-12-16 23:37
ممنون آقای صدیف مقاله خیلی خوبی بود :-)
فقط به نظر من جای کمیک آخرین رونین توی این مقاله خالی بود
چون واقعا فضای سنگین و دارکی داره و مایکی که همیشه عضو شوخ بوده رو در تاریک ترین حالت ممکن نشون میده و بعضی از صفحات اش اشک یه طرفدار واقعی رو درمیاره
نقل قول کردن
Amir noir
#28 Amir noir 1401-12-17 22:59
سلام
به نظرم کمیک آخرین رونین توی این لیست جای خالیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45