بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

بدترین بازیگرانی که برای نقش های ابرقهرمانی انتخاب شدند

اینها 10 بازیگری هستند که یک تنه باعث نابودی فیلم های ابرقهرمانی شدند؛ بازیگرانی که به قول مهران مدیری تو سریال "مرد هزار چهره"، از اولش "اشتباهی بودن"!

 

10- برادون روث در نقش سوپرمن

10- برادون روث در نقش سوپرمن

میگن برایان سینگر (کارگردان فیلم "بازگشت سوپرمن") خیلی دنبال یک بازیگر گشت تا اونی رو پیدا کنه که خیلی شبیه به کریستوفر ریوز مرحوم باشه. و در نهایت براندون روث را انتخاب کرد. روث قیافه و هیکل مناسبی داشت ولی از نظر بازیگری اصلا در قد و قواره این نقش نبود. او یک سوپرمن/کلارک کنت توخالی تحویل ما داد که فقط شبیه سوپرمن ریوز بود ولی هرگز نتونست شخصیت پردازی سوپرمن را که ریوز با استادی آن را ایفا کرده بود، به تصویر بکشه. او یکی از بزرگترین اشتباهات حرفه برایان سینگر بود. ضمن اینکه همین اشتباه باعث شد حرفه بازیگری روث هم در هالیوود تلف بشه.

 

9- آرنولد شوارتزنگر در نقش مستر فریز

9- آرنولد شوارتزنگر در نقش مستر فریز

ویکتور فریز یک دانشمند است که به خاطر مرگ همسرش مجنون میشه. ولی متاسفانه جناب ترمیناتور جوری این نقش را بازی کرد که نه تنها دلمون برای فریز نمیسوزه بلکه اصلا حس نمیکنیم ایشون برای مرگ همسرش ناراحته! یعنی حضور او حتی در فیلم مزخرفی مثل "بتمن و رابین" که مثل یک سیرک مسخره میمونه، اضافه به نظر میاد! آرنولد همیشه ارنولده ولی تو این فیلم اصلا نمیشه در قالب مستر فریز باورش کرد.

 

8- توفر گریس در نقش ونوم

8- توفر گریس در نقش ونوم

توفر گریس در "مرد عنکبوتی 3"، ادی براک بدی نبود ولی ونومی که بازی کرد هیچ نشانه ای از ونوم افسانه ای دنیای کمیک نداشت. طرفداران اسپایدرمن سالها منتظر دیدن ونوم در عالم سینما بودند ولی گریس انها را کاملا ناامید کرد. کلا هر وقت کله گریس از لباس ونوم نمایان میشد آدم نمیدونست بخنده یا گریه کنه!

 

7- تامی لی جونز در نقش دو چهره

7- تامی لی جونز در نقش دو چهره

تامی لی جونز بازیگر بزرگیه و میتونست یک دو چهره معرکه بهمون بده ولی متاسفانه جوئل شوماخر (کارگردان فیلم "بتمن برای همیشه") مثل همیشه گند زد به ویلن های معرکه بتمن . بنابراین دو چهره هم تبدیل شد به یک کپی بی مزه از روی جوکر.

 

6- نیکلاس کیج در نقش گوست رایدر

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج هم بازیگر خوبیه. خیلی خیلی هم عاشق کمیک بوک و نقش های کمیک بوکیه. ولی داداش بیخیال شو، این نقش ها بهت نمیاد! ایشون نه از نظر سن و سال به گوست رایدر میخورد و نه از نظر قیافه. ما که اصلا نفهمیدیم فرق این نقش با دیگر نقش هایی که نیکلاس کیج بازی کرده، چیه! این در حالیه که کیج خوب میتونه نقش ادم های عاطفی با سرگذشت تراژیک رو بازی کنه ولی تو این فیلم کلا انگار فقط تو مرحله قیافه گرفتن باقی مونده!!!

 

5- بن افلک در نقش دردویل

5- بن افلک در نقش دردویل

بن افلک هم بازیگر بدی نیست ولی انصافا دردویل افتضاحی بود! نقش آفرینی او در قالب دردویل کاملا بدون عمق بود. جالبه که او مت مورداک را هم همین طور به تصویر کشید. ضمن این که اصلا تفاوتی بین مت مورداک و دردویل حس نمیکردی. به جان خودم اگه بن افلک یک سوپرهیروی واقعی میشد، ایکی ثانیه میشد هویت مخفی ش رو کشف کرد!

 

4- جرج کلونی در نقش بتمن

4- جرج کلونی در نقش بتمن

حیف، حیف و حیف! قیافه و تیپ و هیکل جرج عزیز جون میده واسه نقش های ابرقهرمانی ولی خدا بگم این جوئل شوماخر لعنتی رو چیکار نکنه که این استعداد بزرگ را تلف کرد. البته کلونی بروس وین نسبتا خوب و باحالی به تصویر کشید ولی بتمنش افتضاح بود. اون لباس مضحک و سنگین هم مزید بر علت شد. خود کلونی گفته اونقدر تو این لباس حس بدی داشته که اصلا نمیتونسته درست توش راه بره!

 

3- جسیکا البا در نقش زن نامرئی

3- جسکا البا در نقش زن نامرئی3- جسکا البا در نقش زن نامرئی

آلبا هم خوشگله ، هم بانمک و هم دوست داشتنی ولی وقتی این نقش رو بازی کرد خیلی جوان بود و اصلا بهش نمیومد که نقش سوزان استورم را در فیلم های "چهار شگفت انگیز" بازی کنه. چون سوزان در کمیک ها به نوعی مادر و غمخوار این گروهه و آلبا اصلا این نقش بهش نمیخورد. در واقع آلبا جوری به نظر میرسید که انگار تازه سال اول دبیرستانه ! به علاوه، اون هیچ شیمی با بازیگر نقش رید ریچاردز نداشت. کلا این دو تا هیچ ربطی به هم نداشتن!

 

2- هل بری در نقش زن گربه ای

2- هل بری در نقش زن گربه ای

اینکه چرا و چطور شد که هل بری برای نقش زن گربه ای انتخاب شد یکی از بزرگترین رموز تاریخ هالیووده. اخه او که قبلا یک نقش قابل قبول به نام استورم رو بازی کرده و اسکار هم گرفته بود. پس چطور حاضر شد در چنین فیلم ضعیفی که میگن بدترین فیلم کمیک بوکی تاریخه، حاضر بشه؟ خیلی ها میگن بری اونقدر بد بود که خاطره خوش نقش آفرینی میشل فایفر کبیر را در فیلم "بازگشت بتمن" براشون نابود کرده ...

 

1- رایان رینولدز در نقش فانوس سبز

1- رایان رینولدز در نقش فانوس سبز

ایشون واقعا بازیگر خوبیه و با ددپول حسابی ترکوند ولی گرین لنترن/هل جوردن اش در یک کلمه فاجعه بود. ضمن اینکه ایشون درک درستی هم از شخصیت گرین لنترن نداشت ، طوری که آدم گاهی فکر میکرد داره نقش فلش را بازی میکنه تا گرین لنترن! تو رو خدا یکی به وارنر بگه برای ریبوت گرین لنترن ، Nathan Fillion رو انتخاب کنه.

 

نظر شما چیه؟ با این لیست موافقید یا مخالف؟

 

مترجم: عمو مختار

منبع: سایت orzzz

لینک مقاله به زبان انگلیسی

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی  

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

50 فیلم ابرقهرمانی و کمیک بوکی برتر تاریخ سینما

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

رتبه بندی فیلم های دنیای ایکس من (X-MEN FILMS)

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین بازی های ابرقهرمانی  

10 فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده سینما

10 فیلم و مجموعه برتر ابرقهرمانی که هواداران ساخته اند + لینک دانلود

10 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Reverse Spidey
#1 Reverse Spidey 1395-05-25 22:34
عمو مختار خسته نباشی ;-)
تقریبا حرف دل منو زدی و درجه بندی منم همینه ولی تنها با یه تغییر کوچولو :-*
من هل بری رو بدترین بازیگر میدونم! و تو لیست من ایشون اوله و دوم هم رایان.
من خودم شخصا فیلم دردویل 2003 رو ندیدم،
همچنین تا حالا لباسش رو از این زاویه نزدیک ندیدم!واقعا لباسش یقه داره!؟ :-* :lol:
و اگه بخوام یه چیز دیگه بگم اینه که من زمانی که فیلم مرد عنکبوتی 3 رو دیدم زیاد با کمیک های اسپایدی آشنا نبودم، و واقعا هم ادی براک و هم ونوم برام جذاب بود!
چون ونومی که ایشون بما نشون دادن درسته زیاد چه از لحاظ جثه و چیزهای دیگه اصلا شبیه ونوم کمیک نبود ولی بنظر من این ونوم برای یه کسی که به سینما علاقه داره،میتونه جذاب باشه :-* کلا من تو قسمت سوم بیشتر از ونوم خوشم میومد تا اسپایدی :-*
بازم میگم این نظر منه و نظر هرکسی قابل احترامه ;-)
دمتــــــــــون گرم عمو ادامه بدید.
;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#2 Nightwatcher 1395-05-25 22:47
آقا مختار دستتون درد نکنه.
از این جور مقالات خیلی خوشم میاد.

لیست من:
10- بازیگران فیلم فنتستیک فور 2015
9- برندون روث (سوپرمن)
8- رایان رینولدز (گرین لنترن)
7- جسی آیزنبرگ (لکس لوثر)
6- تامی لی جونز (دوچهره)
5- جنیفر گارنر (الکترا)
4- جرج کلونی (بتمن و رابین)
3- ول کیلمر (بتمن تا همیشه)
2- هالی بری (کتوومن)
1- آرنولد شوارتزنگر (مستر فریز)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#3 Samwel Tarly 1395-05-25 22:52
واقعا نقش افرینی رایان ریلوندز افتضاح محض بود و اصلا نمی تونستم و اصلا نمی تونستم راحت ببینم و پا میشدم یک کار دیگری انجام میدادم.
بن افلک هم اصلا دردویل خوبی نبود و خیلی ما رو ناامید کرد اما انصافا بتمن و بروس وین خوبی بود و تنها مشکلش این بود که ادم میکشت و الکی با سوپرمن پسرخاله شد(البته در این 2 مورد بیش تر تقصیر کارگردان و فیلم نامه نویسه)
تو این 10 مورد,3تاش متعلق به جوئل شوماخر کبیر! هست و این اقا یک تنه گند زده به هر چی شخصیت پردازی با این بازیگرای خوب.
#1
اتفاقا من هم زمانی که اون اولا مردعنکبوتی 3 رو میدیدم میگفتم چقدر این ونوم باحاله و دلایلش هم برای دشمن بودن هم با پیتر پارکر و هم با اسپایدرمن قابل باوره اما بیشتر که با کمیک های مردعنکبوتی از طریق این سایت موتجه شدم دیدن چقدر در مقابل ونوم کمیک ها پوچ بوده و اشکال زیاد داشته.
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#4 Reverse Spidey 1395-05-25 23:00
عمو مختار فکر کنم باید کم کم مقاله 10 کارگردان ضعیف فیلمهای کمیک بوکی رو هم بنویسین.
"زک در جایگاه نخست :-* "
ولی همینطوری تعداد Top10 های سایت بیشتر بشه خیلی خوبه،کلا مقالات تاپ تن خیلی خیلی طرفدار داره :-)
از جمله خودم :-*
#3
دقیقا،یعنی واقعا از لحاظ سینمایی یه ویلن حداقل متوسط رو به بالا بود ;-)
نقل قول کردن
captain bat
#5 captain bat 1395-05-25 23:03
خیلی درست بود فقط جای یه نفر خالی بود اونم جسی ایزبرگ بازیگر بدی هم نیست خدایی ولی من تو فیلم حس میکردم درکی که از لکس لوتر داره مثل درکی هست که ما از ریدلر داریم خدایی اگر لکس یه نفر دیگه بود و این به عنوان ریدلر برای لکس کار میکرد واقعا میشد فیلم رو به شاهکار رسوند چون اولا بتمن خیلی راحت تر به مسئله سوپرمن و لکس ربط داده میشد هم میشد گفت عکس ریدلر کشف کرده و زره لکس رو ریدلر میساخت :-*
:oops: نظرتون چیه عمو مختار؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Nightwatcher
#6 Nightwatcher 1395-05-25 23:09
بازم میتونم نام ببرم...
مایکل کلارک دنکان (کینگپین)
تیلور کیش (گمبیت)
تام هاردی (بین)

من که توی انتخاب بازیگر خیلی وسواس دارم. مخصوصا از نظر ظاهر و قیافه.
واقعا انتخاب بازیگر خودش هنره.
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#7 amir a. ghaderi 1395-05-25 23:10
مرسی عمو مختار واقعا عالی بود. من که کیف کردم. خوشم میاد لحن مقاله هاتون کاملا مختص خودتونه. خلاقیت خوبی دارین تو نوشتن. خوش به حالتون.
به نظرم جای جسی ایزنبرگ تو فیلم bvs به شدت خالیه.
همچنین به نظرم اون فوتبالیسته وینی جونز که نقش جاگرنات تو فیلم x-men last stand رو بازی میکرد واقعا افتضاح بود
نقل قول کردن
Mohammads32700
#8 Mohammads32700 1395-05-25 23:10
به نقل از Reverse Spidey:
عمو مختار خسته نباشی ;-)
تقریبا حرف دل منو زدی و درجه بندی منم همینه ولی تنها با یه تغییر کوچولو :-*
من هل بری رو بدترین بازیگر میدونم! و تو لیست من ایشون اوله و دوم هم رایان.
من خودم شخصا فیلم دردویل 2003 رو ندیدم،
همچنین تا حالا لباسش رو از این زاویه نزدیک ندیدم!واقعا لباسش یقه داره!؟ :-* :lol:
و اگه بخوام یه چیز دیگه بگم اینه که من زمانی که فیلم مرد عنکبوتی 3 رو دیدم زیاد با کمیک های اسپایدی آشنا نبودم، و واقعا هم ادی براک و هم ونوم برام جذاب بود!
چون ونومی که ایشون بما نشون دادن درسته زیاد چه از لحاظ جثه و چیزهای دیگه اصلا شبیه ونوم کمیک نبود ولی بنظر من این ونوم برای یه کسی که به سینما علاقه داره،میتونه جذاب باشه :-* کلا من تو قسمت سوم بیشتر از ونوم خوشم میومد تا اسپایدی :-*
بازم میگم این نظر منه و نظر هرکسی قابل احترامه ;-)
دمتــــــــــون گرم عمو ادامه بدید.
;-)


دقیقا ،کاملا موافقم ،من الان میرم سوم دبیرستان و اونموقع هنوز یجورایی بچه بودم و اونموقع حتی اسم ونوم رو هم بلد نبودم
و اصلا نمیدونستم چی هست ولی اینقدر واسم جذاب بود که صب تا شب جلو کامپیوتر بودم و فقط همون تیکه های ونوم رو نیگاه میکردم
درضمن اونموقع هنوز به این شدت فیلم های کمیک بوکی تو بورس نبودن و اگه دقت کنین جز جسیکا آلبا و رایان ریلوندز بقیه تقریبا قدیمین و فک کنم همین باعث شده بیشترشون تو لیست باشن اگه مثل الان دور دوره فیلمای کمیکی بود تو انتخاب بازیگر بیشتر دقت می کردن البته این نظر شخصیمه شایدم
اشتباه میکنم به هر حال مقاله خوبی بود مرسی
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#9 amir a. ghaderi 1395-05-25 23:11
به نقل از Reverse Spidey:

ولی همینطوری تعداد Top10 های سایت بیشتر بشه خیلی خوبه،کلا مقالات تاپ تن خیلی خیلی طرفدار داره :-)
از جمله خودم :-*
#3

اره راست میگی
ولی قبول داری هیچ سایتی به انداره سایت ما لیست top نداره؟ خیلی تعدادشون زیاده
نقل قول کردن
Nightwatcher
#10 Nightwatcher 1395-05-25 23:12
به نقل از captain bat:
خیلی درست بود فقط جای یه نفر خالی بود اونم جسی ایزبرگ بازیگر بدی هم نیست خدایی ولی من تو فیلم حس میکردم درکی که از لکس لوتر داره مثل درکی هست که ما از ریدلر داریم خدایی اگر لکس یه نفر دیگه بود و این به عنوان ریدلر برای لکس کار میکرد واقعا میشد فیلم رو به شاهکار رسوند چون اولا بتمن خیلی راحت تر به مسئله سوپرمن و لکس ربط داده میشد هم میشد گفت عکس ریدلر کشف کرده و زره لکس رو ریدلر میساخت :-*
:oops: نظرتون چیه عمو مختار؟؟؟؟؟؟؟

واقعا جسی آیزنبرگ بدترین انتخاب برای لکس بود. ولی برای نقش ریدلر مناسبترین بازیگره. حیف که نمیتونه این نقشو بازی کنه.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#11 S.T.A.R.K 1395-05-25 23:12
تشکر.این مقاله جاش تو سایت خیلی خالی بود گزینه های خوبی هم انتخاب کرده بود با همشون موافقم ولی بنظرم نیکلاس کیج تو فیلم اول خیلی هم بد نبود. به هرحال منم چندتا گزینه اضافه میکنم چون این تاپ تن بود و گنجایش زیادی نداشت :lol: به اضافه ی این ده تا اینایی هم که اسم میبرم به نظرم نقش افرینی ضعیفی داشتن:
1-Chris O'Donnell در نقش رابین
2-jesse eisenberg در نقش لکس لوثر
3-Miles Teller در نقش رید ریچاردز
4-Michael B. Jordan در نقش جانی استورم
5-Ciarán Hinds در نقش مفیستو
6-Toby Kebbell در نقش دکتر دووم
7-Dolph Lundgren در نقش پانیشر
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#12 S.T.A.R.K 1395-05-25 23:16
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از captain bat:
خیلی درست بود فقط جای یه نفر خالی بود اونم جسی ایزبرگ بازیگر بدی هم نیست خدایی ولی من تو فیلم حس میکردم درکی که از لکس لوتر داره مثل درکی هست که ما از ریدلر داریم خدایی اگر لکس یه نفر دیگه بود و این به عنوان ریدلر برای لکس کار میکرد واقعا میشد فیلم رو به شاهکار رسوند چون اولا بتمن خیلی راحت تر به مسئله سوپرمن و لکس ربط داده میشد هم میشد گفت عکس ریدلر کشف کرده و زره لکس رو ریدلر میساخت :-*
:oops: نظرتون چیه عمو مختار؟؟؟؟؟؟؟

واقعا جسی آیزنبرگ بدترین انتخاب برای لکس بود. ولی برای نقش ریدلر مناسبترین بازیگره. حیف که نمیتونه این نقشو بازی کنه.

اره واقعا اگه نقش ریدلر رو بازی میکرد که عالی میشد.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#13 Nightwatcher 1395-05-25 23:16
به نقل از Reverse Spidey:
عمو مختار فکر کنم باید کم کم مقاله 10 کارگردان ضعیف فیلمهای کمیک بوکی رو هم بنویسین.
"زک در جایگاه نخست :-* "
ولی همینطوری تعداد Top10 های سایت بیشتر بشه خیلی خوبه،کلا مقالات تاپ تن خیلی خیلی طرفدار داره :-)
از جمله خودم :-*
#3
دقیقا،یعنی واقعا از لحاظ سینمایی یه ویلن حداقل متوسط رو به بالا بود ;-)

آره واقعا تاپ 10 بدترین کارگردانان فیلمهای کامیک بوکی هم باید نوشته بشه...
مثلا زک اسنایدر جوئل شوماخر مارتین کمپل و...
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#14 amir a. ghaderi 1395-05-25 23:17
#11:
ادوارد نورتن؟ :eek:
شوخی میکنی....
اون چون بد قلق بازی دراورد مارول کنارش گذاشت. نورتن به دشت ادم بداخلاقیه. تو کار کارگردان هم دخالت میکنه. مارول هم گذاشتش کنار. ولی بازیش حرف نداشت
دولف لاندگرن هم به خدا خوب بود. برای زماونه خودش خیلی خوب بود. من که عاشق تیپ و اون صدای خفنش بودم
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#15 Reverse Spidey 1395-05-25 23:20
#9
اره دقیقا ،
برای همین سایت ما بهترین سایت ایران و خاور میانه در زمینه کمیک هستش ;-)
#13
;-)
نقل قول کردن
Bullseye
#16 Bullseye 1395-05-25 23:23
باز هم یکی از ماندگارترین مقاله های سایت،اینجور مقاله هارو که میبینم جیگرم حال میاد خداییش.مقاله ی عالی بود اقا مختار.با دقت انتخاب شده بود.خدا بگم چیکارتون نکنه،سره اون جمله ی ونوم ک گفتید نمیدونیم بخندیم یا گریه کنیم چقد خندیدم :D :D :D برادون روث اصلا ابهت یه سوپرمنو نداشت واقعا جای تعجب داره ک چرا همچین بازیگری و انتخاب کرده بودن.باز صدرحمت به هنری کویل اخمو و خودخواه،حداقل ابهت سوپرمن و داشت.این یکی هیچی از خصوصیاته سوپرمنو نداشت.یادمه یبارکلا تو زندگیم فیلم بازگشت سوپرمنو دیدم(تازه اونموقع تو موده دنیای کمیک و فیلمای کمیک بوکی نبودم)با خودم گفتم این چه جور سوپرمنیه؟چرا اصن هیچ ابهتی نداره شبیه یه ادم معمولی میمونه که لباس سوپرمن پوشیده و انگار از سره کوچه براش خریدن تازه یه سایزم بهش بزرگه!بازم ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#17 j.jonah jameson 1395-05-25 23:24
این آقای Laurence Fishburne رو من اولین بار با سه گانه ی «ماتریکس » شناختم و واقعا بازیش عالی بود ( دمش گرم )
البته ایشون پری وایت خوبی رو هم نمایش دادند ولی شاید بشود گفت که از 10 خصلت پری وایت 8 تا ازش رو به خوبی نشون دادند و 2 تا رو خیلی خیلی بد به نمایش دادند ( به Crap ترین شکل ممکن ) اونم اصرار شدید پری وایت نسبت به گرفتن عکس از سوپرمن ( چنین چیزی رو خیلی خیلی کم دیدیم واقعا حیف شد ) ، دلداری هایی که در مواقع حساس میدهد رو خیلی کمرنگ کرده بودند .
حالا چرا من اینو آوردم ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از قیافش در این نقش راضی نیستم و به نظرم رفته رفته این خصلت های خوبی رو هم که نمایش دادند از بین میره .

از همه ی اینا بگذریم نقش ارزا میلر رو من کجای دلم بزارم ؟
شیطونه میگه عکس ها رو بذارم ها .....
ای لعنت بر این افکار پلید ام !
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#18 S.T.A.R.K 1395-05-25 23:30
به نقل از amir a. ghaderi:
#11:
ادوارد نورتن؟ :eek:
شوخی میکنی....
اون چون بد قلق بازی دراورد مارول کنارش گذاشت. نورتن به دشت ادم بداخلاقیه. تو کار کارگردان هم دخالت میکنه. مارول هم گذاشتش کنار. ولی بازیش حرف نداشت
دولف لانگرن هم به خدا خوب بود. برای زماونه خودش خیلی خوب بود. من که عاشق تیپ و اون صدای خفنش بودم

من خودم شخصا از ادوارد نورتون به عنوان بروس بنر خوشم نمیاد حس میکنم اصلا به درد این نقش نمیخوره. البته نه اونقدر بد که جاش تو این لیست باشه(البته این نظر شخصیمه)
(کامنت اصلاح شد ;-) )
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#19 Reverse Spidey 1395-05-25 23:31
#17
جیمسون جان منتظر بودم نامی از ارزا میلر ببرید!،
ایشالا اگه خدا بخواد توی یکی از آپدیت ها اضافه میشه :-*
نگران نباشید ;-)
یه چیز خنده دار هم بگم:
من تا حالا نمیدونستم ،یعنی دقت نکرده بودم که بازیگر مورفیوس همون بازیگر پری وایته :lol: :D
البته گریم پری وایت هم نقش مهمی داشت!
ممنون که اشاره کردی :lol:
نقل قول کردن
Nightwatcher
#20 Nightwatcher 1395-05-25 23:34
جیمسون جان موافقم... لارنس فیشبورن بد نبود. البته از لحاظ قیافه که هیچ شباهتی نداشت.
ولی انگار بد جوری با ازرا میلر لج کردی. :lol:
یه مقاله توی دیلی بیوگل چاپ کن با عنوان "10 دلیل برای اینکه ازرا میلر به درد نقش فلش نمیخورد" :-* :lol:
خوب میشه. نه؟ ;-)
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#21 S.T.A.R.K 1395-05-25 23:35
#17
:lol: :D :D
میخواستم ارزا میلر رو هم اسم ببرم. پیش خودم گفتم حداقل صبر کنم جاستیس لیگ بیاد بعد. اخه چی بگم؟ الان یه حرفی تو دلم مونده درباره این بازیگر میترسم بگم دردسر شه. الان تو یه دو راهی گیر کردم نمیدونم بگم یا نه.
نقل قول کردن
Dark3m
#22 Dark3m 1395-05-25 23:37
این بازیگری که گفتید 45سالشه بنظرتون پیر نیست واس این نقش؟
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#23 S.T.A.R.K 1395-05-25 23:42
به نقل از Dark3m:
این بازیگری که گفتید 45سالشه بنظرتون پیر نیست واس این نقش؟

سنش یکم زیاده ولی قیافش... اصلا خود هال جوردنه. در ضمن صداپیشه گرین لنترن هم بوده.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#24 j.jonah jameson 1395-05-25 23:57
#19
قربان شما ! 8)
#20
باور کنید اگر لازم باشه 30-40 تا هم مینویسم ! ( 50 تا نمی نویسم آخه آلان تو هزار جا از این 50 تای معروف دارند حرف میزنند ، این کاملا یه چیز ثبت شده است دیگه 50 تا دلیل مساوی شده با بحث های شدید و همچنین احوال پرسی های شبانه !
ولی شخصا ممکنه به جاستیس لیگ خیلی امیدوار باشم ولی به این فلش ( خود بازیگر اش یه ذره هم ایمان ندارم ) میتونه مردم رو راضی نگه داره ولی قلبا مردم با یه چشم دیگه ای نگاه اش میکنند ( چشم داریم با چشم اونی که آلان همتون بهش پی بردید کاملا اشتباهه ، ما که از این حرف ها نمیزنیم :-* )
#21
خوب کاری کردید ! منم با بازی اش مشکل انچنانی ندارم ( دارم و لی زیاد مهم نیست / یه مشکل آشکاره دیگه )
ولی آدم نباید برای بازی انقدر زود قضاوت کنه ..... ولی قیافه رو تا میبینی باید بگی چون موقع اش سریع میپره !
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#25 Spidey Reigns 1395-05-25 23:59
#24

جون من،ایمیلتو چک کن... :-| :-* :lol:
نقل قول کردن
Mister J
#26 Mister J 1395-05-26 00:04
استاد مختار دستتون درد نکنه

به نظر من جسیکا آلبا توی ff اونقدرا هم بد نبود که در رده سوم قرار بگیره!
اگه اشتباه میکنم بگید..

راستی تولد جنیفر لارنس هم مبارک.. :-)
(به نظر من جنیفر لارنس هم زیاد واسه نقش میستیک خوب نبود..)

باز هم اگه اشتباه میکنم بگید..
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#27 Spidey Reigns 1395-05-26 00:11
دوستان...

درستش ازرا میلره نه ارزا میلر... :-* :lol:

//////////////

من ازرا میلر رو میبینم،یاد روزای بدبختی میوفتم.... :D
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#28 S.T.A.R.K 1395-05-26 00:11
به نقل از Mister J:
استاد مختار دستتون درد نکنه

به نظر من جسیکا آلبا توی ff اونقدرا هم بد نبود که در رده سوم قرار بگیره!
اگه اشتباه میکنم بگید..

راستی تولد جنیفر لارنس هم مبارک.. :-)
(به نظر من جنیفر لارنس هم زیاد واسه نقش میستیک خوب نبود..)

باز هم اگه اشتباه میکنم بگید..

اخ اخ خوب شد گفتی اینو جا انداختم. من با جنیفر لارنس تو این نقش خیلی مشکل دارم (مخصوصا اینکه تو بخش اعظمی از این سه فیلم با ظاهر خود بازیگر بود) به نظرم همون بازیگر قبلی که تو سه گانه اول حضور داشت خیلی عالی بود.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#29 S.T.A.R.K 1395-05-26 00:14
به نقل از Spidey Reigns:
دوستان...

درستش ازرا میلره نه ارزا میلر... :-* :lol:

//////////////

من ازرا میلر رو میبینم،یاد روزای بدبختی میوفتم.... :D

دمت گرم راحتمون کردی هر وقت میخواستم این اسمو تایپ کنم خجالت میکشیدم :lol: :lol:
اون عکسایی که جیمسون میگفت الان دیدم :D :D . اسمش رو تو سرچ کنید عکساش میاد.
نقل قول کردن
captain bat
#30 captain bat 1395-05-26 00:16
راستی ناتان فیلیون مهمونی نیست که میگن تو محافظین کهکشان دو قراره واندرمن بازی کنه؟؟؟؟
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#31 Spidey Reigns 1395-05-26 00:19
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Spidey Reigns:
دوستان...

درستش ازرا میلره نه ارزا میلر... :-* :lol:

//////////////

من ازرا میلر رو میبینم،یاد روزای بدبختی میوفتم.... :D

دمت گرم راحتمون کردی هر وقت میخواستم این اسمو تایپ کنم خجالت میکشیدم :lol: :lol:
اون عکسایی که جیمسون میگفت الان دیدم :D :D . اسمش رو تو سرچ کنید عکساش میاد.


نظرای قبلی رو هنوز نخوندم....

/////////

من این اسم رو میخوندم به جای شما خجالت میکشیدم... :-* :lol: :D
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#32 S.T.A.R.K 1395-05-26 00:21
به نقل از captain bat:
راستی ناتان فیلیون مهمونی نیست که میگن تو محافظین کهکشان دو قراره واندرمن بازی کنه؟؟؟؟

همونه ولی نقشش هنوز تایید نشده .
نقل قول کردن
mehran spidey
#33 mehran spidey 1395-05-26 00:23
دست شما درد نکنه عمو ولی میگما این رایان رینولدز تو نقش گرین لنترن اصلا جور نبود و همچنین آرنولد آرنولد اسطوره ای تو فیلم بتمن و رابین واقعا بد بازی کرد یا تام هاردی در نقش بین هم زیاد به دلم ننشست من که میگم اگه ۱۰ بازیگر خوب کمیک بوکی رو بنویسید جی کی سیمونز در نقش جیمسون اوله :lol:
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#34 Spidey Reigns 1395-05-26 00:23
به نقل از Gobby:
ممنون جناب مختار بابت مقاله واقعا اشتباهات فراموش نشدنی بودن که این بازیگران انتخاب شدند ولی راستش خودم شخصا از برادون روث خوشم میاد و بازیش رو درنقش سوپرمن دوست داشتم

راستی بچه ها من وقتی بچه بودم یه کمیک از سوپرمن داشتم نمیدونم یادم نیست چی بود و چه جوری بود اون موقع خیلی بچه بودم ودر حد 5یا 6 سالم بود که سوپرمن با یه سوپرمنه دیگه میجنگید که رنگش سبز بود راستش چوون دی سی فن نیستم اطلاعات زیادی در باره دی سی و قهرماناش ندارم و شاید اگه الان ببینمش بشناسم ولی نمیدونم اگه کسی میدونه جواب بده

ممنون...


این سوال رو فکر کنم آقای راک استار بتونه جواب بده....
نقل قول کردن
mehran spidey
#35 mehran spidey 1395-05-26 00:25
به نقل از Gobby:
دوستان امشب توی خندوانه امیر حسین آرمان رو دعوت کرده بودند(بازیگر نقش کیوان تو پریا) بعد رامبد جوان بهش گفت که شبیه هیوجکمنه که همون بازیگر نقشه ولورینه به نظرتون شبیهشه؟

راستی اگه کسی جواب سوال کامنت قبلیم رو میدونه بگه ممنون میشم

کجاش شبیه :o بیشتر شبیه اندرو گارفیلده :-*
نقل قول کردن
Nightwatcher
#36 Nightwatcher 1395-05-26 00:26
به نقل از Gobby:
دوستان امشب توی خندوانه امیر حسین آرمان رو دعوت کرده بودند(بازیگر نقش کیوان تو پریا) بعد رامبد جوان بهش گفت که شبیه هیوجکمنه که همون بازیگر نقشه ولورینه به نظرتون شبیهشه؟

راستی اگه کسی جواب سوال کامنت قبلیم رو میدونه بگه ممنون میشم

رامبد جوان انگار چشماش مشکل داره...
باورت نمیشه به جواد عزتی گفت شبیه تام هاردی هستی!!
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#37 Spidey Reigns 1395-05-26 00:36
هل بری و جسیکا البا خیلی مزخرف بودن... :-x
نقل قول کردن
Rock star
#38 Rock star 1395-05-26 00:44
به نقل از mehran spidey:
دست شما درد نکنه عمو ولی میگما این رایان رینولدز تو نقش گرین لنترن اصلا جور نبود و همچنین آرنولد آرنولد اسطوره ای تو فیلم بتمن و رابین واقعا بد بازی کرد یا تام هاردی در نقش بین هم زیاد به دلم ننشست من که میگم اگه ۱۰ بازیگر خوب کمیک بوکی رو بنویسید جی کی سیمونز در نقش جیمسون اوله :lol:


این مقاله نوشته شده یه سرچ تو سایت بزن "10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوک" که جیمسون درش اوله و من هم کاملاً موافقم و جیمسون در جایگاه اول بی نظیره!! باور کنید اگه فیلم های ریمی پتانسیل بیشتری داشت(مثلاً پتانسیلی مثل دارک نایت) حتماً جی کی سیمونز برای نقش جیمسون اسکار میگرفت. من شک ندارم که میگرفت. همانطور که در فیلم شلاق اسکار رو گرفت و نقشش هم تفاوت چندانی با جیمسون نداشت فقط جایگاه هاشون فرق کرده بود.(سردبیر روزنامه-->معلم موسیقی)مگر نه همون خشم و عصبانیت و جذابیت رو داشت.

- تام هاردی که تو نقش بین خوب بود کجاش بد بود. جایگاه "بین" در فیلم نامه بد بود و بین از یه زورگیر تبدیل شده بود به یک خبیث تمام عیار که شخصیتی مثل بین این پتانسیل رو نداره و با سر خورد زمین و ناکام موند(ولی بد نبود) و اشکالش هم به فیلم نامه برمیگرده نه بازیگر ، چون که بازیگر نقش رو خوب ادا کرده و تماشاچی رو جذب کرده و در کل شخصیت بین یک زورگیره و زیاد هم کار با بتمن نداره مگر اینکه گه گاهی یه محموله ی قاچاق بخواد رد کنه بخوره سر کارش با بتمن یا مثلاً کسی مثل پنگوعن ، دو چهره یا ... بخواد بخاطر گرفتن بتمن بهش پول بده. که اینطوری با بتمن سر شاخ میشه اکثر موراد هم سر و کله اش پیدا نیست و تو لاتین به سر میبره.(اینی که نوشتم لاتین یعنی همش تو کشور های لاتینی در حال چرخشه)
نقل قول کردن
xscape
#39 xscape 1395-05-26 02:12
برندون روث باز قابل تحمله.... بقیه افتضاح محض
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#40 Reverse Spidey 1395-05-26 08:16
به نقل از xscape:
برندون روث باز قابل تحمله.... بقیه افتضاح محض

اره،ولی اگه همونطوری که تو متن هست،اگه برندون روث این نقش رو قبول نمیکرد ممکن بود رفته رفته برای خودش اسم و رسمی بدست بیاره :oops:
ولی کی هست که نخواد نقش سوپرمن رو بازی کنه!؟
هم پول خوبی توش هست،هم معروف میشی :-*
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#41 Reverse Spidey 1395-05-26 08:21
یه نکته دیگه هم اگه من بخوام درباره فیلم بازگشت سوپرمن بگم اینه که لباس این فیلم واقعا دوست داشتنیه!
کلا یه حالتی داره که به دل میشینه :-*
ولی اصلا مناسب این فیلم نبود،فکر کنم برایان سینگر میخواست کلا فیلمش مثل فیلمای قدیمی کریستوفر ریوز بشه!
کلا هم از لحاظ بازیگر،هم لباس از مد افتاده!
نقل قول کردن
مهرداد کلامی‎
#42 مهرداد کلامی‎ 1395-05-26 09:16
با سلام من برگشتم.
مطلبتون خیلی جالب بود ای کاش یه بخش درباره ی بد ترین کارگردان های دنیا که باید نابود گردند می گذاشتید وبعد اسم این زک اسنایدر رو هم میزاشتید توش.
نقل قول کردن
amirkhansky
#43 amirkhansky 1395-05-26 09:22
باید یه top 10 از بهترینTop10 سایتم درست کنیم!!!!!!!
نقل قول کردن
amirkhansky
#44 amirkhansky 1395-05-26 09:28
قبل از سال 2010 فیلمهای سوپرهیروی چقدر بامزه بودن!!!!!!!
خدایش !!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی درمیان افتضاع بودن یا مضخرف!!!!!!!!!! !
خدا بیامرزه پدر نولان و ریمی و البته مارول رو که فیلمهای سوپرهیروی رو از اون حالت مضخرف نجات دادن!!!!!!!!!!!!!
خدا عوضشون بده!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم یکیم پیدا بشه فیلمهای که از روی بازیها ساخته میشه نجات بده!!!
نقل قول کردن
quick black
#45 quick black 1395-05-26 12:35
تو هفتمی (مثل همیشه گند زد )رو خوب اومدی عمو
راستی درمورد بد ترین لباس ها مقاله داشتیم ؟
این لباس ددویلو دیدم یادش افتادم
نقل قول کردن
quick black
#46 quick black 1395-05-26 12:37
به نقل از Gobby:
دوستان امشب توی خندوانه امیر حسین آرمان رو دعوت کرده بودند(بازیگر نقش کیوان تو پریا) بعد رامبد جوان بهش گفت که شبیه هیوجکمنه که همون بازیگر نقشه ولورینه به نظرتون شبیهشه؟

راستی اگه کسی جواب سوال کامنت قبلیم رو میدونه بگه ممنون میشم

به نظر من واقعا شبیه‌شه
برخلاف نظر دوستان :-*
نقل قول کردن
D.M.H.V
#47 D.M.H.V 1395-05-29 16:56
من نیکلاس کیج رو دوست داشتم
نقل قول کردن
kia spider
#48 kia spider 1395-06-03 16:55
به نقل از amirkhansky:
باید یه top 10 از بهترینTop10 سایتم درست کنیم!!!!!!!

spidey.ir/.../...
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#49 AmirhoseinJafari2005 1399-10-27 19:37
بهترینشون تو این لیست ، براندون روث بود. بدتریشون جرج کلونی بود. نیکلاس کیج هم خیلی تو فیلم گوست رایدر غلو میکرد :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45