10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

این صحنه های حذف شده رو باید حتما ببینید. لینک دانلود و تماشا هم داریم! پس معطل چی هستید؟ کلیک کنید!

مقدمه: فیلم های كمیك بوكی و سوپرهیرویی معمولا طولانی مدت هستند چون اكثرا مجبور هستند داستان های اریجین مانند و پر جزئیاتی را روایت كنند (مخصوصا اینكه هم باید اریجین ابرقهرمان را تعریف كنند و هم اریجین دشمن او را!) . ضمن اینكه بخش عمده ای  از فیلم هم باید به طور اجتناب ناپذیری به سكانس های اكشن و حماسی اختصاص یابد. همچنین باید برای قسمت های بعدی یا حتی فرنچایزهای دیگر نیز زمینه چینی كرد. بنابراین خیلی وقتها خیلی از سكانس ها را نمیتوان در دل آنها قرار داد و سكانس های زیادی هم از آنها حذف میشود كه معمولا سر از نسخه های بلو ری با نسخه ویژه كارگردان (Director's Cut) در می آوردند. بعضی وقت ها این صحنه های حذف شده خیلی كوچك و كم اهمیت هستند و بیشتر به خاطر اینكه به جریان یا ریتم فیلم لطمه وارد میكنند حذف میشوند ولی گاهی اوقات هم به دلیل تصمیمات عجیب كارگردان یا فرد تدوین گر این كار انجام میشود.  در این مقاله به 10 صحنه یا  سكانسی كه واقعا جالب بودند ولی بنا بر هر دلیلی از فیلم هاي ابرقهرمانی شركت مارول حذف شدند، میپردازیم . ضمنا هر كجا كه ویدئوی حذف شده موجود باشد لینك دانلود و تماشای آن را برایتان فراهم كرده ایم تا به طور كامل از مقاله لذت ببرید.

 

10- گذشته بلك ویدو

گذشته بلك ويدو

حذف شده از فیلم "كاپیتان آمریكا: سرباز زمستان" (2014)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

دنیای سینمایی مارول تا به اینجا بسیار در پرداختن به علایق هوادارانش خوب عمل كرده ولی شاید تنها اشتباهش در این باره این بوده كه به اشتیاق هواداران مارول برای دیدن فیلم اختصاصی بلك ویدو واكنشی نشان نداده و ما هنوز فیلم اختصاصی از روی این شخصیت محبوب ندیده ایم. ضمن اینكه در فیلم های مارول تا به حال چندین بار اشاره شده كه ناتاشا گذشته تاریكی دارد و آدم علاقمند میشه كه با اونا بیشتر آشنا بشه. در فیلم سرباز زمستان و انجایی كه ناتاشا میخواد اسرار مخفی شیلد و هایدرا را در اینترنت لو بده، الكساندر پیرس بهش اخطار میكنه كه با این كار اسرار كثیف خودش را هم فاش میكنه. در نسخه اصلی فقط دیدیم كه پیرس تا همين جا میگه . به جزئيات بيشتر اشاره نميكنه. ولی در نسخه طولانی تر این صحنه دیدیم كه درباره این اسرار توضیح بيشتري میده و از "بوداپست"، "اوزاكا" و "جنگ بچه ها" (The children’s war) حرف میزنه. همین هم هست كه نشون میده ناتاشا قبلا كارهای بدی در این موارد انجام داده. البته قبلا اشاراتی به اتفاقات بوداپست شده بود و میدانیم ماموریتی بوده كه بلك ویدو و هاكای با هم انجام داده بودند. ولی اون دوتای دیگه چی؟ متسافانه، شاید هرگز ندانیم ....!

مطالب مرتبط:

معرفي بلك ويدو

10 شخصیت مونث برتر حال حاضر دنیای كمیك

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

 

9- وقتی ددپول دیگه خیلی زیاده روی میكنه!

وقتی ددپول دیگه خیلی زیاده روی میكنه!

حذف شده از فیلم "ددپول" (2016)

هواداران مارول عاشق فیلم ددپول شدند چون سازندگان آن دقیقا چیزی را نشان دادند كه از ددپول انتظار میرود و به همین خاطر هم بود كه این فیلم با درجه بزرگسالان یا R اكران شد. ولی گفته میشه در یك صحنه ددپول اونقدر زیاده روی میكنه كه كارگردان اون رو حذف كرده!

كارگردان این فیلم یعنی آقای «تیم میلر» این طور توضیح داده:

" یك صحنه در یك كافه مشروب فروشی بود كه حتی برای نسخه R هم زیادی بود. این صحنه خیلی هم اهانت آمیز بود. به خودمون گفتیم: وای خدای من! این دیگه خیلی زیاده روی محشوب میشه! واقعا نمیشد تو فیلم باشه".

قضیه جالب شد، مگه نه؟ این فیلم همین جوری هم كلی جنجال و سر و صدا به پا كرده و حتی در برخی كشورها یا ممنوع شده یا سانسور ، پس ببین این صحنه دیگه چی بوده! واقعا این صحنه چی میتونه باشه؟ امیدواریم در آینده و با انتشار نسخه های خانگی این فیلم، این صحنه حذف شده را هم بتونیم ببینیم.

مطالب مرتبط:

معرفي ددپول

10 كميك برتر ددپول

نقد و بررسی فیلم ددپول (Deadpool)

5 تا از بهترین ، عجیب ترین و متفاوت ترین لباس های deadpool

 

8- مبارزه كاپیتان  آمریكا و هاكای

   مبارزه كاپیتان  آمریكا و هاكای

حذف شده از فیلم "كاپیتان آمریكا: سرباز زمستان" (2014)

در میان تمام شخصیت های اونجرز شاید بتوان گفت كه هاكای كمترین حضور را در فیلم های مارول داشته (البته در فیلم "عصر الترون" حضورش بیشتر به چشم آمد). به همین دلیل واقعا خوب میشد او را در فیلم سرباز زمستان هم میدیدم. گفته میشه این اتفاق قرار بوده بیفته و كارگردانان این فیلم مصر بوده اند كه هاكای هم در این فیلم باشد ولی در نهایت میسر نشد چون برنامه جرمی رنر (بازیگر هاكای) با زمانبندی فیلمبرداری این فیلم جور درنیامد. قرار بود كه وقتی استیو راجرز به عنوان یك فراری از سوی شیلد مورد تعقیب قرار میگیره ، هاكای مامور بشه تا او را دستگیر كنه و بنابراین مبارز ای بین او و Cap در میگیره. ولی بعدش معلوم میشه این نبرد فقط برای ظاهر سازی بوده و در حین نبرد هاكای به Cap اطلاعاتی درباره شیلد میده كه به دردش میخوره.

واقعا حیف شد كه این صحنه انجام نشد چون میتونست مقدمه چینی خوبی هم برای دوستی آنها در فیلم جنگ داخلی باشه و نشون بده كه چرا هاكای در تیم Cap حضور داره.

مطالب مرتبط:

 10 کمیک برتر هاکای (Hawkeye)

 معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: هاکای (Hawkeye)

 کمیک مشترک مرد عنکبوتی و هاکای ترجمه شد + لینک دانلود

 نبرد بینظیر هاکای در اونجرز: قوی ترین قهرمانان دنیا

لحظات تاریخی در مارول: هاکای عضو گروه اونجرز میشود

 

7- ولورین با اسپایدرمن ملاقات میكند

 ولورین با اسپایدرمن ملاقات میكند

حذف شده از فیلم "مرد عنكبوتی" (2002)

این صحنه میتونست اولین كراس اور تاریخ دنیای فیلم های كمیك بوكی باشد ولی متاسفانه هرگز محقق نشد. در سال 2002 كه مرد عنكبوتی ساخته سم ریمی اكران شد، هنوز رقابتی بین استودیوهای فیلمسازی بر سر ابرقهرمانان وجود نداشت و سونی به فاكس پیشنهاد داد تا ولورین با بازی هیو جكمن حضوری افتخاری (cameo) در فیلم مرد عنكبوتی داشته باشه.

جكمن خودش در این باره گفته:

"شاید باورتون نشه ولی همه چیز توافق شده بود و واقعا قرار بود این صحنه را فیلمبرداری كنیم ولی یك مشكل احمقانه پیش آمد. میدونید چی؟ لباس من گم شد!!! یعنی هر كاری میكردیم لباسی كه در فیلم X-men داشتم پیدا نمیشد. انگار یه جایی گیر كرده بود. منم اون موقع در نیویورك بودم و كاملا همه چیز اماده بود تا این صحنه رو بگیریم ولی انگار قسمت نبود!"

واقعا تاسف برانگیزه كه برای همچین اتفاق ساده ای این صحنه گرفته نشد. ولی سئوال اینجاست كه آیا جكمن یا سونی نمیتونستند یك لباس ساده مثل آن كاپشنی كه ولورین در فیلم X-men بر تن داشت را برایش فراهم كنند؟!

مطالب مرتبط:

مرد عنكبوتی در فیلم "مردان ایكس"! + لینك دانلود ویدئو

  «ولورین» در فیلم "مرد عنكبوتی"؟!

 

6- لوكی در رویای ثور

 لوكی در رویای ثور

حذف شده از فیلم "انتقام جویان: عصر الترون" (2015)

تام هیدلتسون در فیلم اونجرز واقعا یك ستاره بود و با در نظر گرفتن اینكه بزرگانی مثل رابرت داونی جونیور و ساموئل ال جكسون هم در فیلم بودند واقعا باید او را تحسین كرد. بنابراین خیلی ها توقع داشتند كه «لوكی» در اونجرز 2 هم باشد. ولی وقتی قسمت دوم منتشر شد ، اثری از لوكی در آن نبود. گفته میشه او حضوری كوتاه در فیلم داشته كه از آن حذف شده بود. یعنی در بخش رویای «ثور» قرار بود لوكی را روی تاج و تحت «اودین» ببینیم. ولی جاس ویدون آن را حذف كرد. خود ویدون گفته كه مسئولین مارول و دیزنی ازش خواسته بودند تا جای ممكن صحنه رویای ثور را كوتاه كند.

حتی اون صحنه ای كه ثور وارد آن چشمه جادویی میشه هم طولانی تر از اون چیزی بوده كه در فیلم دیدیم. خوشبختانه این صحنه طولانی تر منتشر شده و شما میتونید آن را در لینك زیر تماشا كنید:

داغ داغ! صحنه های حذف شده از فیلم "انتقام جویان: عصر آلترون" + لینك دانلود

 

5- مردی كه به این دوره تعلق ندارد

 مردی كه به این دوره تعلق ندارد

حذف شده از فیلم "انتقام جویان" (2012)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

یكی از بزرگترین موفقیت های فیلم انتقام جویان این بود كه تونست به خوبی و با حفظ تعادلی مثال زدنی چندین شخصیت اصلی مارول را از فرنچایزهای مختلف بیرون بكشد و به طور قانع كننده ای در كنار هم قرار دهد. به عبارتي دیگر، تمام شخصیت های اصلی فرصتی برای خودنمایی و درخشش پیدا كردند. اما انگار در نسخه اولیه تمركز بیشتری رو كاپیتان آمریكا بوده چون یك سكانس نسبتا طولانی از فیلم حذف شده كه به نحوه خو گرفتن و تعامل استیو راجرز با دنیای امروزی اختصاص دارد. خوشبختانه این سكانس حذف شده منتشر شده و در لینكی كه در بالا گذاشتیم میتونید اون رو تماشا كنید چون واقعا مهمه.

در این سكانس، Cap یك مستندی از زندگی خودش میبیند و حتی دنبال پگی كارتر میگردد و تنهایی از مترو استفاده میكند. بخش جالب این صحنه مربوط به جایی میشه كه استیو به یك كافه میره و با یك خانم پیشخدمت حرف میزنه. این خانم همان كسی است كه Cap بعدا در فیلم نجاتش میده. بنابراین اگر این صحنه در فیلم باقی میموند خیلی جالب تر میشد. البته حضور افتخاری استن لی در این صحنه هم جالبه. (استن نقش كسی رو داره كه در كافه حضور داره و بعد از گفتگوي استيو با اون خانم بهش ميگه: "شماره اش رو بگير، ابله"!!!!).

 

4- وقتی هالك دست به خودكشی میزنه!

 وقتی هالك دست به خودكشی میزنه!

حذف شده از فيلم "هالك شگفت انگیز" (2008)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

علاقمندان به فیلم های مارول حتما يادشون هست كه در فیلم انتقام جویان بروس بنر یه جایی تعریف میكنه كه یه بار سعی كرده با گذاشتن گلوله ای در دهانش خودكشی كنه ولی "اون یكی (یعنی هالك)، گلوله رو تف كرد بیرون"  (the Other Guy spit it out). شاید وقتی این جمله رو شنیدید با خودتون گفتید مربوط به وقتی در گذشته میشه و ما قبلا همچین چیزی رو ندیدیم ولی همچین صحنه ای اتفاق افتاده! در واقع این صحنه قرار بود صحنه افتتاحیه در فیلم The Incredible Hulk باشه و  قرار بود در این صحنه بروس بنر در میان كوه های برفی دست به خودكشی بزنه. من شخصا حدس میزنم این صحنه بیش از حد دارك و خشن بوده و مارول تصمیم گرفته حذفش كنه چون دوست نداشته این فیلم با همچین سكانسی آغاز بشه. خوشبختانه این صحنه هم در اینترنت منتشر شده و میتونید در لینك بالا اون رو تماشا كنید (هر چند كه متاسفانه كیفیت بالایی ازش موجود نیست)

یك ایستر اگ خیلی جالب هم توش هست . یعنی اگه خوب به جایی كه بهمن میاد  دقت كنید ، در گوشه سمت چپ پایین صفحه میتونید كاپیتان آمریكا را در میان یخ ها ببینید:

 

3- پدر پیتر پاركر برمیگردد

پدر پیتر پاركر برمیگردد

حذف شده از فيلم "مرد عنكبوتی  شگفت انگیز 2" (2014)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

سری فیلم های مرد عنكبوتی شگفت انگیز دیگر كم كم دارند به دست فراموشی سپرده میشوند ولی انصاف نیست اگر نگوییم كه این فیلم ها نقاط قوت متعددی داشتند و لحظات ماندگاری هم خلق كردند. اما یقینا یكی از اشتباهات این سری فیلم ها تمركز بیش از حد روی مسئله ناپدید شدن پدر و مادر پیتر پاركر بود كه در قسمت دوم به اوج خودش رسید. كار به جایی رسید كه مارك وب (كارگردان مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2) سكانسی برای پایان فیلم ساخت كه در آن پدر پیتر پاركر كه سالهاست در كمیك ها مرده ناگهان برمیگردد  و به پیتر كه عزادار مرگ گوئن است دلداری میدهد و حتی جمله معروف "قدرت زیاد، مسئولیت به همراه می آورد" را هم بهش میگه!!!!

خوشبختانه این صحنه حذف شده چون نه تنها با كمیك ها مغایرت داشت بلكه بیننده را گیج تر میكرد و سئوالات بیشتری را بی جواب باقی میگذاشت....

مطالب مرتبط:

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

 10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

 

2- لباس ولورین!

لباس wolverine - ولورين

حذف شده از فيلم "ولورین" (2013)

لینك دانلود و تماشای این صحنه

نقش آفرینی هیو جكمن در قالب ولورین به تاریخ پیوسته و هواداران مارول او را میپرستند. ولی شاید انها تنها یك شكایت از او داشته باشند و آن هم این است كه حتی برای یك بار هم لباس كلاسیك ولورین را در كمیك ها بر تن نكرده! البته این تقصیر هیو جكمن نیست و استودیو مقصر است. ولی صحنه ای از پایان فیلم جالب The Wolverine حذف شد كه انگار قرار بود این مشكل را رفع كند ولی حیف كه حذف شده! جیمز منگولد (كارگردان این فیلم) گفته كه دوست داشته این صحنه در فیلم باشه و ولورین به لباس كلاسیك خودش دست پیدا كنه چون میخواسته هواداران را راضی كنه ولی در نهایت فاكس بهش گفته این صحنه رو حذف كنه زيرا ولورین در فیلم بعدی فاكس یعنی Days of Future Past ، چنین لباسی بر تن نداره و بنابراین میترسیده مخاطبین گیج بشن!

فقط امیدواریم در فیلم بعدی ولورین كارگردان از این لباس به نوعی استفاده كنه چون میگن آخرین حضور هیو جكمن در نقش ولوریه و حیفه این لباس رو تنش نبینیم.

 

1- كوئیك سیلور زنده است!

حذف شده از فیلم انتقام جویان 2: عصر الترون (2015)

مرگ كوئیك سیلور در فیلم عصر الترون یه جورایی شوكه آور بود و البته جاس ویدون هم قصدش این بود كه بیننده رو شوكه كنه . او میخواست این فیلم مثل یك فیلم جنگی (war movie) باشه و در آن  تلفات باشه.

با این حال او در انتهای زمان فیلمبرداری تصمیمش عوض شد و گفته میشه كه صحنه ای را فیلم برداری  كرد كه در آن كوئیك سیلور را در قالب گروه جدید اونجرز در پایان فیلم میدیدیم! این یعنی اینكه او زنده مانده. ولی در نهایت ویدون به این نتیجه رسید كه بهتره كوئیك سیلور مرده باقی بمونه . متاسفانه این صحنه هم تا به حال به بیرون درز نكرده.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2016 

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Doc Strange
#1 Doc Strange 1395-01-18 18:07
زنده موندن کوئیک سیلور ؟؟؟!!! :o
دیگه مرگش که خیلی ضایع بود (منظورم اینه که مارول راحت اومد تو اولین فیلمی که حضور داشت اونو کشت! ) چه برسه دوباره میاوردنش :-|
راستی حرف لباس ولورین شد ، به نظرتون تو فیلم ولورین 3 حرفی از این لباس میشه؟ یا مثلا فلش بک بزنن وقتی که لوگان اونو میپوشید.
نقل قول کردن
new avenger
#2 new avenger 1395-01-18 23:48
شماره های 7و4و3و2 بنده رو با خاک یکسان کرد

مخصوصا لباس ولورین

لا مصب چقد باحاله کاملا شبیه کمیکاس

راستی من یه ایستراگ پیدا کردم

چند وقت پیش داشتم فیلم ایرون من 2 رو میدیدم

که یه صحنه باحال توجه همو جلبوند

یه جا هست که تونی تو خونش داره یه دستگاه میسازه

می خواد یه لوله گنده رو تراز کنه به خاطر همین

تو وسایل قدیمیش میگرده و یه ماکت از سپر کاپ پیدا مکنه

و میزاره زیر لوله

خودتون قیافمو اون لحظه تصور کنید :eek: :cry:

راستی یکی توضیح بده چطوره که کوییک سیلور و اسی ویچ :lol:

اومدن تو یونورس مارول مگه رایت میوتانت ها دست فاکس

نیست؟
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
#3 The Amazing Mohammad 1395-01-19 02:14
من تقریبا همشونو میدونستم ولی اون مورد حضور ولورین در فیلم اسپایدرمن واقعا حیف شد که نشد
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#4 amir a. ghaderi 1395-01-19 21:29
خیلی مقاله خوبی بود استاد و ممنون که تا جای ممکن لینک ویدئو ها رو هم برامون گذاشتین
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#5 amir a. ghaderi 1395-01-19 21:42
به نقل از new avenger:
راستی یکی توضیح بده چطوره که کوییک سیلور و اسی ویچ :lol:

اومدن تو یونورس مارول مگه رایت میوتانت ها دست فاکس

نیست؟

تو فیلم عصر الترون اشاره ای نمیشه که کوئیک سیلور و خواهرش میوتانت هستن
دلیل دوم اینه که هر دوی اونا هم عضو گروه اونجرز بودن و هم عضو ایکس من. پس مارول هم میتونسته ازشون استفاده کنه
دلیل سوم هم اینه که جدیدا مارول در کمیک هاش فاش کرد که کوئیک سیلور و خواهرش، میوتانت نیستن. بلکه از نژاد inhumans هستند
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#6 amir a. ghaderi 1395-01-19 21:44
به نقل از Doc Strange:
زنده موندن کوئیک سیلور ؟؟؟!!! :o
دیگه مرگش که خیلی ضایع بود (منظورم اینه که مارول راحت اومد تو اولین فیلمی که حضور داشت اونو کشت! ) چه برسه دوباره میاوردنش :-|

ولی من میگم مرگش خیلی هم خوب بود
به قول اقای ترابی مرگش رو کارگردان به خوبی در فیلم اجرا کرد
تو متن هم خوندیم که ویدون کبیر میخواسته حس و حال فیلم های جنگی رو القا کنه و حتی قهرمان ها هم تلفات داشته باشن
نقل قول کردن
Human Torch
#7 Human Torch 1395-01-19 23:38
لباس ولوورين خيلى جالب بود انقدر ازش شگفت زده شدم كه ميتونم بگم بهترين لباسى بود كه ميشد از كميك هاى ولورين بيرون كشيد خيلى زيبا بود
خودكشى هالك هم با اون ايستراگ جالب بود
مبارزه هاك اى هم اگه تو فيلم ميبود خيلى جالب تر ميشد
راستى من بد جورى تو نخ اينم كه از هاك اى يك سريال عالى ساخته بشه ١٠ تا اررو رو بزار تو جيبش
پايه هستين كه يه نوشته درست كنيم كه اگه ملت امضا كنن سريال ساخته شه اگه بشه چى بشه
نقل قول کردن
the punisher
#8 the punisher 1395-01-20 11:23
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از Doc Strange:
زنده موندن کوئیک سیلور ؟؟؟!!! :o
دیگه مرگش که خیلی ضایع بود (منظورم اینه که مارول راحت اومد تو اولین فیلمی که حضور داشت اونو کشت! ) چه برسه دوباره میاوردنش :-|

ولی من میگم مرگش خیلی هم خوب بود
به قول اقای ترابی مرگش رو کارگردان به خوبی در فیلم اجرا کرد
تو متن هم خوندیم که ویدون کبیر میخواسته حس و حال فیلم های جنگی رو القا کنه و حتی قهرمان ها هم تلفات داشته باشن


ولی این داستان یه مشکل داشت
اولتران کسی نیست که از پشت خنجر بزنه!مرگ کوییک سسیلور میتونست قشنگ تر از این حرفا باشه اگه با حرکت ترکیبی اولتران ها کشته میشد،ما حتی یه سکانس اکشن ترکیبی از اولترانا ندیدیم هر اولتران واسه خدش حمله میکرد!این در حالیه که تو قسمت اول همکاری چیتاعوری ها خیلی قشنگ نمایش داده شد و برای مثال حمله ترکیبی اونا و تیراندازی به هالک چیزیه که میتونم بگم خیلی زیبا بود!
ولی کوویک سیلور رو جایی کشتن که جنگ تقریبا تموم شده بود و همه چی داشت به خوبی و خوشی تموم میشد یهو اولتران شروع کرد به تیراندازی اونم در حالی که شعر آزادی میخوند و سعی میکرد خودشو از افسردگی نجات بده!
این با شخصیت پردازی قاتل در تضاده و حسی که باید از شهید بده رو کم میکنه
نقل قول کردن
mehran spidey
#9 mehran spidey 1395-01-21 14:31
آقای ترابی یه سوال شما کی به مرد عنکبوتی علاقه پیدا کردین مثلا من از دو سالگی و با بازی مردعنکبوتی ۲ از مردعنکبوتی خوشم اومد بیچاره پسر عموم کلافه شد این قدر برام بازی‌کرد :lol:
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#10 Samwel Tarly 1395-01-21 15:15
تو بین این ها من خیلی دوست داشتم صحنه صحبت استیو با اون خانم نشون میدادن چون حداقل می فهمیدیم که استیو بعد به هوش اومدن چطوری خودش سرگرم می کنه اما وقتی اون نبود و فقط در حال ضربه زدن به کیسه بوکس بود فکر می کردیم که دوباره به ارتش برگشته یا کلا افسرده شده(البته افسردگی هم طبیعیه)
نقل قول کردن
the punisher
#11 the punisher 1395-01-21 15:18
به نقل از mehran spidey:
آقای ترابی یه سوال شما کی به مرد عنکبوتی علاقه پیدا کردین مثلا من از دو سالگی و با بازی مردعنکبوتی ۲ از مردعنکبوتی خوشم اومد بیچاره پسر عموم کلافه شد این قدر برام بازی‌کرد :lol:


جواب سوال شما دقیقا اینجاست ;-)
spidey.ir/.../
نقل قول کردن
THE AMAZING SPIDER-MAN
#12 THE AMAZING SPIDER-MAN 1395-04-06 11:24
به نقل از new avenger:
شماره های 7و4و3و2 بنده رو با خاک یکسان کرد

مخصوصا لباس ولورین

لا مصب چقد باحاله کاملا شبیه کمیکاس

راستی من یه ایستراگ پیدا کردم

چند وقت پیش داشتم فیلم ایرون من 2 رو میدیدم

که یه صحنه باحال توجه همو جلبوند

یه جا هست که تونی تو خونش داره یه دستگاه میسازه

می خواد یه لوله گنده رو تراز کنه به خاطر همین

تو وسایل قدیمیش میگرده و یه ماکت از سپر کاپ پیدا مکنه

و میزاره زیر لوله

خودتون قیافمو اون لحظه تصور کنید :eek: :cry:

راستی یکی توضیح بده چطوره که کوییک سیلور و اسی ویچ :lol:

اومدن تو یونورس مارول مگه رایت میوتانت ها دست فاکس

نیست؟

سلام راست میگی بعد فیل کولسون میاد تونی میگه اون چیزه رو بده وقتی میخواد یه راکتور دیگه رو درست کنه بعد کولسون تعجب میکنه
نقل قول کردن
StarLord
#13 StarLord 1395-04-06 11:56
شماره 5 رو حیف شد برداشتن.ولی شاید میذاشتنش هم ضایع می شد! حتما صلاحی درش دیدن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45