10 فیلم ابرقهرمانانه ای که همه را غافلگیر کردند

مرد اهنین 1

اینا فیلم های بودن که استودیوهای فیلمسازی رو خوشبخت کردن ...

تو این روزا استودیوهای هالیوودی دارن سعی میکنن تا جایی که امکان داره بالک باسترهای خودشون رو ارائه بدن و پول زیادی به جیب بزنن که البته با اعلام اسامی عوامل فیلم و تریلرها و داستان نوشته شده توسط نویسندگان ممکنه که یک شک عمومی در مورد فیلم به وجود بیاد و انتظارات رو برآورده نکنه اما یهو میبینی که فیلم میترکونه

در طول این سالها از این موارد کم وجود نداشته پس با این مقدمه بیاید به فیلم هایی که اصلا انتظار موفقیتشون نمیرفته ولی موفق شدن رو با هم یه مروری بکنیم.

 

1. بتمن (1989) با بازی مایکل کیتون

در سال 1966 یکی از برترین اقتباس های مربوط به بتمن در تلویزیون با بازیگری Adam West در نقش بتمن و Burt Ward در نقش رابین صورت گرفت

بعد از این اقتباس نوبت به اقتباس سینمایی سال 1998 بود که سعی داشت قهرمانی متفاوت در اون زمان ارائه بده و این تغییر برای طرفداران اون سریال محبوب بسیار بزرگ بود هم چنین با قرار گرفتن تیم برتون کارگردان فیلم ماجرای بزرگ پی وی همه مطبوعات این تضمین رو ارائه کرده بودن که این فیلم با مخ زمین میخوره. مخصوصا وقتی همه فهمیدن که یه بازیگر کمدی به نام کیتون در این فیلم نقش بتمن رو بازی میکنه در شکست اون اطمینان داشتن.

همه میدونیم که تمامی اون طرفدارا و مطبوعات اشتباه میکردند نه تنها این فیلم موفق شد، بلکه به یک بلاک باستر در هالیوود بدل گشت و راه رو برای داستان های دارک قهرمانان امروزی ما باز و سبک ها را تغییر داد و هم چنین جایگاه کارگردانش رو هم ارتقا داد.

 

2. مردان ایکس (2000)

در سال 2000 ایده ابرقهرمان ها و یا یه تیم ابرقهرمان ها در قالب یک بلاک باستر ایده ای بود که بازار اون موقع ازش چیزی نشنیده بود و چه برسه به جمع کردن یه سری از این افراد تو یه فیلم و پرداختن به تک تکشون، اما نکته اینه که کارگردان فیلم برایان سینگر به مردان ایکس به عنوان یه ابرقهرمان و یا یه franchise نیگا نمیکرد بلکه به اونا با عنوان یک داستان باحال نیگا میکرد.

تصور کنید داستانی دارید در مورد حق آزادی و آزادی خواهی یکسری انسان تغییر یافته که به نوعی در اقلیت قرار دارند(البته از تگاه جامعه) و به دنبال ایجاد تاثیر خود در دنیا است، حال این وقایع رو با شورش و آزادی خواهی های سیاه پوستان آمریکا مقایسه کنید در این مضمون قطعا مگنتو و پروفسور اگزاویر مانند مارتین لوتر کینگ و مالکوم ایکس دنیای ما هستند.

این فیلم بسیار موفق شد و تونست یا بودجه 75 میلیون دلار فروش جهانی 296 میلیون دلاری رو برای خودش رقم بزنه، این موفقیت موجبات ارائه هفت فیلم دیگر تا به اینجای کار رو فراهم کرده و جوانهای زیادی رو نیز یک شبه معروف و به دنیای سینما معرفی کرده است.

 

3. مرد عنکبوتی (2002)

اقتباس از یک کمیک در مورد یه سری از قهرمانان با قابلیت های تعریف شده کار شاید راحتی باشه اما اقتباس از یک شخصیت بسیار محبوب و خیلی خیلی خیلی تاثیر گذار در تاریخ کمیک بوک واقعا گاو نر میخواد و مرد کهن و حتی شاید غیرممکن به نظر برسه البته جدای از این‌ها اونم با بازی بازیگری کمتر شناخته شده و باشگاه بدن سازی نرفته‌ و خشک مانند توبی مگوایر بیشتر این کار رو غیر محتمل میکرد.

اما در این چالش شرکت سونی و کارگردان انتخابی فیلم یعنی سم ریمی کم نیاوردن و مث گاو نرن رفتن تو شکم مشکلات با این رفتن تو شکم مشکلات نه تنها یه فیلم بسیار موفق و سرحال ساختن بلکه این فیلم مانند چراغ راهی برای دیگر فیلمای ابرقهرمانی شد تا اونا هم بدونن که چه طوری اوریجین یک شخصیت باید کار بشه و واقعا این فیلم مرجعی شد برای جوانای فیلم ساز (واو هنوز نوار ویدئویی که میزاشتم تو دستگاه رو و اون ذوق و شوق و حس دراماتیک دیدن فیلم موهای بدنم رو سیخ میکنه ).

این فیلم در ابتدا گمان میرفت که به یه فاجعه تبدیل بشه اما یکی از برترین اقتباس‌های کمیک بوکی لقب گرفت و با بودجه 139 میلیون دلار توانست در سطح بین المللی 821 میلیون دلار فروش داسته باشه (دیگه از این بهتر چی میخوای این فیلم 73 درصد نقدهای مثبت منتقدین رو دریافت کرد و فروشی فوق العاده داشت).

 

4. انتقام جویان (2012)


بالاخره در سال 2012 رویای طرفداران مارول به حقیقت پیوست و اونها تونستن به هم پیوستن شخصیت‌های محبوبشون مانند : مردآهنی، ثور، کاپیتان آمریکا، و هالک رو در قالب یک تیم مشارکتی بسیار هماهنگ ببینن که البته در اون زمان شک‌های زیادی در مورد فیلم وجود داشت و هیچ کس نمیدونست که آیا موفق میشن یا نه

یکی از نگرانی‌های اصلی در مورد فیلم این بود که آیا زمان کافی برای درخشش هر کدام از قهرمان‌های داستان و عرض اندام اونها وجود خواهد داشت یا نه؟ آیا یه تهدید مناسب برای سنجش توانایی‌های شخصیت‌ها ارائه خواهد شد؟ و آیا جاس ویدن با موفقیت میتونه یک لاک باستر با این حجم از وجود قهرمان‌ها رو مدیریت کنه ؟

و اما جواب این سوالات براساس فروش یک میلیارد و 519 میلیون دلاری، امتیاز8.1 کاربران و 69 درصد نقد مثبت منتقدین بله بود، این فیلم با این موفقیت سرمشقی برای دیگران شد تا بدونن چگونه یک سری موفق با تعداد زیادی از قهرمان‌ها بسازند و چگونه مدیریت زمان اجرای هر شخصیت رو در دست بگریند.

 

5. کاپیتان آمریکا- سرباز زمستان (2014)


این فیلم یکی از بزرگترین علامت سوال‌های فاز دوم مارول بود، چرا ؟ چون اولین فیلم تکی کاپیتان آمریکا در عصر معاصر و زمان حال بود. این فیلم کمک‌های زیادی به انتقام جویان کرد اما خودش به یک داستان جدید نیاز داشت تا یه سری تکی موفق و ارزشمند رو پایه گذاری کنه

این فیلم با داستانش یه رونمایی بسیار بزرگی رو انجام داد که نشون داد در واقع در داخل سازمان شیلد قلب هایدرا میتپه و موجبات انحلال سازمان رو در این فیلم مهیا کرد که در ادامه نیز این خط داستانی سبب ایجاد یک spin off برای سریال های مارول شد.

البته بیشترین غافل گیری دراین فیلم این بود که سکان هدایت گری و کارگردانی فیلم به آنتونی روسو و جو روسو رسید، کسانی که مهم ترین فعالیتشون به عنوان کارگردان در دو مجموعه تلویزیونی به نام های Community  و Arrested Development رقم خورده بود. که به نظر همه کاملا و قطعا و صد در صد برترین اشتباه مارول تا اینجا بوده اما ......

بر خلاف باور عموم این فیلم یکی از یکدسترین فیلم‌های مارول تا به اینجای کار لقب گرفت و تعجب و تحسین همگان رو برانگیخت که اینا شام و ناهار چی میخورن این همه موفق هستن (جدی برای منم سوال شد مسولان مارول چی کار میکنن این همه موفقند ؟) و صد البته با این موفقیت مارول سکان هدایت فاز سوم رو هم دوباره به برادران روسو سپرد.

این فیلم با بودجه 170 میلیون دلار فروش جهانی 714 میلیون دلار رو تجربه کرد.

 

6. بتمن شروع میکند (2005 Batman Begins)

در واقع بعد از فیلم بتمن برای همیشه که توسط جو شوماخر کارگردانی شد اساسا زد و سری بتمن رو برای همیشه در سال 1995 به بعد کشت و سری ای که با موفقیت و کارگردانی تیم برتون شروع شده بود به قهقرایی تاریک فرو رفت. هیچ کس فکر نمی کرد که دیگه به این زودیا شاهد فیلمی جدید از بتمن باشیم اینجا بود که کمپانی برادران وارنر و کریستوفر نولان وارد شدند.

انتخابی کارگردانی با تفکرات عمیق و فلسفی با نام کریستوفر نولان مانند انتخاب تیم برتون برای فیلم سال 1989 بتمن احمقانه به نظر می‌رسید صد البته به این،  انتخاب بازیگری کمتر دیده شده در فیلم‌های موفق و بزرگ به نظر میرسوند که میره تا این فیلم بتمن رو نیز دوباره به قهقرای تاریکی فرو ببره !

اما بر خلاف این نظرات تمامی هواداران و منتقدین حرفای خودشون رو وقتی یک بازی جدید و مسلط و بسیار الهام بخش از کریستین بیل دیدند پس گرفتن و بر حقانیت انتخاب اون صحه گذاشتند. فراموش نشه که این فیلم صحنه رو برای فیلم بعدی بتمن که یکی از برترین جوکرهای تاریخ رو در خود داشت باز کرد.

این فیلم توانست با امتیاز 8.3 از نظر تماشاگران و 70 درصد نقد مثبت و فروش 374 میلیون دلاری در سطح جهان خودش رو مطرح کنه.

 

7. سوپرمن (1978)

شعار این فیلم خودش همه چیز رو تمام و کمال بیان میکنه و اونم اینه که "شما باورتون خواهد شد که یه مرد میتونه پرواز کنه" در اون زمان این حرف به تنهایی کافی بود که طرفداران فیلم رو متقاعد کنه که یه انقلاب در زمینه ساخت فیلمای تخیلی در حال اتفاق افتادنه

سخته که تصور کنی تو زمانی که ساخت یه فیلم سوپرمن غیرممکن به نظر میرسه بیشتر قدرت‌های سوپرمن با جزئیات به تصویر کشیده شده و به اجرا دراومده و حتی قدرت پروازی رو که در شعارش و تبلیغات بیان میشد نسبت به زمانه بسیار عالی کار شده بودند.

اما بزرگترین سورپرایز این فیلم در واقع ستاره این فیلم کریستوفر رید بود، بازیگری کمتر شناخته شده و خندان که تا اون موقع فقط یک فیلم سینمایی بازی کرده بود و تنها کسی که به نظر می رسید میتونه این نقش رو خوب بیرون بکشه و بعدا نیز ثابت شد به همون اندازه که در صفحه نمایش قهرمانه توی دنیای واقعی هم همینطوره

با توجه به زمان و مکانش سوپرمن یکی از بهترین فیلم ابرقهرمانی ساخته شده بوده، هست و خواهد بود .

این فیلم توانست با بودجه 55 میلیون دلار فروش 300 میلیون دلار رو به ثبت برسونه .

 

8. مرد آهنی (2008)

صد البته شخصیت تونی استارک امروزه یکی از جواب پس داده ترین شخصیت ماروله و همه بر موفقیت اون به اندازه موفقیت بازیگرش اطمینان دارن اما در سال 2008 زمانی که مارول سعی کرد یه قهرمان درجه دوم خودش رو به فیلم سینمایی تبدیل کنه خیلی برای همه سخت بود که درک کنن چرا ؟

یه میلونر تویه یه لباس جنگی با یه راکتور وسط سینه‌ش به نظر میرسه که بدترین انتخاب برای ساختان یک امپراطوری به دورش باشه که البته باید مشکلات مواد مخدر رابرت داونی جونیور رو نیز فراموش نکنیم که به نظر میرسید همه پروژه رو در معرض خطر قرار میده .

اما طرفداران با بازیگری رابرت داونی جونیور و کارگردانی جان فاوریو هنوز امیدهای داشتن که ممکنه این فیلم یکی از موفق ترین فیلمای مارول بشه که صد البته به این شکل هم شد و باید هم میشد چون تمامی پروژهای مارول حول محور این شخصیت تعریف شده بودند و خدا رو شکر که جواب داد و الان داریم فیلمای مارول رو میبینیم.

مارول در اون موقع با بودجه 140 میلیون دلاری و با یه ریسک در بودجه بالا جواب خوبی هم گرفت اونم برای چنین شخصیتی که فروش جهانیش هم کم کمتر از 600 میلیون دلار شد.

 

9. محافظین کهکشان (2014)

حتی با موفقیت‌های بسیار بالای فیلمی مثل انتقام جویان مارول و موفقیت‌های دیگر این کمپانی تصمیم برای ساختن فیلمی بر گرفته از چنین شخصیت های سطح پایینی بسیار عجیب و غریب بود به نحوی که کمتری کسی اون رو باور کرد و بیشتر به اون به عنوان حربه ای تبلیغاتی نیگا میکردن.

درست کردن فیلم از شخصیت هایی مثل ثور، کاپیتان آمریکا، مردآهنی چرا که نه ولی ساختن فیلم برای یه گروه شامل یه موجود سبز رنگ، یه راکون سخنگو و یه درخت سخنگو با کارگردانی جیمز گان فیلم رو فراموش نشدنی میکنه اما نه فیلم موفق، با این اوصاف این فیلم به یکی از پر فروشترین فیلم های شرکت مارول تبدیل شد و ثابت کرد که حتی یه داستان گمنام و ضعیف تر حتی اگه از راه درستی بیان بشه میتونه پرفروش باشه.

این فیلم با بودجه 170 میلیون دلاری توانست فروش 773 میلیون دلاری رو به خودش اختصاص بده و هم چنین رکورد پرفروشترین افتتاحیه ماه اگوست رو هم کسب کنه !!!!

 

10. ددپول (2016)

بعضی از کمیک بوک های واقعا اقتباس کردن ازشون سخته یا خیلی پیچیده هستن و یا خیلی خارق العاده که این کار رو غیر ممکن میکنه که ازشون اقتباس سینمایی بشه

اما این مورد درباره ددپول صادق نیست، فیلمی با شخصیتی که فقط دهنش و فحشاش برترین سلاحشه و هم چنین سال ها اصلاح فیلمنامه اونم با درجه PG-13 و بودجه بسیار کم پس از اصلاحات فراوان و تغییر درجه خشونت بالاخره با درجه R ارائه شد.

فیلم توانست با بازی رایان رینولدز بازیگر کاراکتر فانوس سبز رکوردهای خیره کننده ای از خود به جای بزاره و بسیاری از موفق ترین فیلمای مارول رو از جلو براشون بای بای کنه هم چنین فیلم تونست رکورد بیشترین فروش درجه R رو در تمامی زمان‌ها به خودش اختصاص بده. (وا خدای من )

فروش این فیلم با بودجه 58 میلیون دلار تا به امروز 1394/12/09 به رقم 520 میلیون دلار در سطح جهان رسیده است و اکران آن هنوز نیز ادامه دارد.

این لیستی بود از تعجب برانگیزترین فیلم هایی هستند که همه در ابتدا در موردشون شک داشتند اما در پایان زدن دهن همه مطبوعات و منتقدین رو صاف و صوف کردن و ما رو هم متعجب ؟

اگر چنین فیلم های رو میشناسین و فک میکنن که از لیست جا مونده در کامنت ها اون رو معرفی کنین

 

   نویسنده: بهزاد صادقی

 Benjamin.s

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

رتبه بندی فیلم های دنیای ایکس من (X-MEN FILMS)

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی  

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین بازی های ابرقهرمانی  

10 فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده سینما

10 فیلم و مجموعه برتر ابرقهرمانی که هواداران ساخته اند + لینک دانلود

10 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Human Torch
#1 Human Torch 1394-12-09 13:16
فیلم ant man چی شد؟!! :o
نقل قول کردن
Benjamin.s
#2 Benjamin.s 1394-12-09 13:37
به نقل از Human Torch:
فیلم ant man چی شد؟!! :o


این فیلم هم میتونه جزو لیست قرار بگیره پیشنهاد خوبی بود.
نقل قول کردن
Human Torch
#3 Human Torch 1394-12-09 13:45
به نقل از Benjmain.s:
به نقل از Human Torch:
فیلم ant man چی شد؟!! :o


این فیلم هم میتونه جزو لیست قرار بگیره پیشنهاد خوبی بود.

میتونی تو کامنت ها درباره اش کار کنی به نظر من حتما کارکن یا اگه میخوای من یه مطلب حسابی و جالب کار کنم؟ شاید آقای ترابی گذاشتن منم برای سایت بنویسم و هم ترجمه کنم؟!
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1394-12-09 13:48
انت من رو نميشه و نبايد تو ليست آورد
چون اولا موفقيت اش خيلي خوب بود ولي خارق العاده نبود. دوما اينكه چون وسط فيلماي مارول عرضه شد تقريبا موفقيت اش تضمين شده بود
راستي جناب هيومن تورچ ، شما خيلي وقت پيش فكر كنم قرار بود يه كميك كه بهتون داده بوديم ، ترجمه كنيد. پس چي شد؟
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1394-12-09 13:50
البته من با batman begins هم مشكل دارم
البته فيلمش عاليه (به نظرم بهترين فيلم بتمن تاريخ سينماست)
ولي يادمه فروش و استقبالي كه ازش شد خيلي بزرگ و غافل گير كننده نبود
اگه من بودم از ليست درش مي آوردم و ليست رو top 10 ميكردم
نقل قول کردن
Benjamin.s
#6 Benjamin.s 1394-12-09 13:52
به نقل از mtm:
البته من با batman begins هم مشكل دارم
البته فيلمش عاليه (به نظرم بهترين فيلم بتمن تاريخ سينماست)
ولي يادمه فروش و استقبالي كه ازش شد خيلي بزرگ و غافل گير كننده نبود
اگه من بودم از ليست درش مي آوردم و ليست رو top 10 ميكردم


درست میفرمایید اما مبنا اینجا فروش نیست بلکه حساسیت موضوعه زیرا اون موقع که این فیلم میخواست ساخته بشه به خاطر قسمت سوم بتمن قبلی این ترس وجود داشت که نتونه موفق باشه
اما همه رو با این شروع غافلگیر کرد.
نقل قول کردن
Agent carnage
#7 Agent carnage 1394-12-09 13:56
مقاله ی جالبی بود . ممنون بابت تمام زحماتتون. (می دونم یه تشکر کافی نیست ولی خب کار دیگه ای نمی تونم بکنم.)
یه چیزی فروش اونجرز رو نوشتید تومان نه دلار
نقل قول کردن
Benjamin.s
#8 Benjamin.s 1394-12-09 14:09
به نقل از Agent carnage:
مقاله ی جالبی بود . ممنون بابت تمام زحماتتون. (می دونم یه تشکر کافی نیست ولی خب کار دیگه ای نمی تونم بکنم.)
یه چیزی فروش اونجرز رو نوشتید تومان نه دلار

ممنون از لطف شما همین نظرات زیباتون به عنوان تشکر خستگی رو در میکنه

عادت کردیم به تومن اون مورد هم اصلاح شد. ممنون از تذکرتون
نقل قول کردن
Devilsnake
#9 Devilsnake 1394-12-09 16:59
بيخود نيس حتى تو جهان يكى از تخصصى ترين ها و كامل ترين سايت ها هستيم 8)
این که دیگه هیچ شکی توش نیست این سایت تو ایران برترین سایته تخصصی کمیک بوکه :cry:
نقل قول کردن
sherlock
#10 sherlock 1394-12-09 18:42
یادش بخیر!فیلم بتمن تیم برتون رو که میخواستم ببینم قبلش میگفتم بازم از همون فیلم های قدیمی مسخره!اما بعد از دیدنش حتی بیشتر هم به کاراکتر مورد علاقه ام بتمن،علاقه مند شدم!بازی جک نیکلسون در نقش جوکر عالی بود.درمورد نگهبانان هم من خداییش قبلش فکر میکردم فیلم خوبی نمیشه اما مارول ثابت کرد میتونه با کاراکتر های دسته سه یا چهارش فیلمایی بسازه که تا ابد فراموشمون نشه!سوپرمن هم که واقعا متعجب شدم چرا توی لیسته?من خودم خیلی دوستش دارم اما نمیدونستم کسی بهش امید نداشته!در کل واقعا از زحمات اقا بهزاد ممنونم که مقالتون واقعا چسبید!!
نقل قول کردن
Rock star
#11 Rock star 1394-12-09 18:54
با آقای ترابی موافقم ، من خودم به عنوان طرفدار بتمن ، از بتمن شروع میکند آنچنان خوشم نیومد البته فیلم زیبایی بود و تو سه گانه من از همه بیشتر دوستش داشتم ولی اون پتانسیل حقیقی بتمن رو به نمایش نذاشت ، البته من دلایل زیادی دارم برای اثبات حرفم که به موقع توضیح خواهم داد و البته این رو هم بگم آنچنان عناصر کمیک بوک در آن رعایت نشد و خیلی میتونست بهتر باشه و ایرادات فیلم رو به حداقل برسونن ولی اصلا اینطور نبود.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#12 j.jonah jameson 1394-12-09 19:00
آفرین آقا بهزاد !
موضوعات خوبی رو ارائه میدی !
ولی متاسفانه هنوز جای کار داری ......
با مخ زمین میخوره / نقد مثبتی نداره ، خوب ظاهر نمیشه
نیگاه / نگاه
صاف و صوف کردن دهن ! خوب ظاهر شدن یا خود را ثابت کردن .

ولی اشکال نداره !
راستی سعی کن مقالاتت رو هم قبل از اینکه ارسال کنی یه نگاهی بیندازی !
چون گاهی اوقات ممکنه با نگاه کردن دوباره یک سری از جملات رو حذف ، اصلاح ، کامل یا اضافه کنی !
در کل بازم خوب بود !
البته جای مرد عنکبوتی 2 ( 2004 )
خیلی خالی بود !
نقل قول کردن
Benjamin.s
#13 Benjamin.s 1394-12-09 19:49
به نقل از sherlock:
یادش بخیر!فیلم بتمن تیم برتون رو که میخواستم ببینم قبلش میگفتم بازم از همون فیلم های قدیمی مسخره!اما بعد از دیدنش حتی بیشتر هم به کاراکتر مورد علاقه ام بتمن،علاقه مند شدم!بازی جک نیکلسون در نقش جوکر عالی بود.درمورد نگهبانان هم من خداییش قبلش فکر میکردم فیلم خوبی نمیشه اما مارول ثابت کرد میتونه با کاراکتر های دسته سه یا چهارش فیلمایی بسازه که تا ابد فراموشمون نشه!سوپرمن هم که واقعا متعجب شدم چرا توی لیسته?من خودم خیلی دوستش دارم اما نمیدونستم کسی بهش امید نداشته!در کل واقعا از زحمات اقا بهزاد ممنونم که مقالتون واقعا چسبید!!


خواهش میکنم دوست خوبم ، در مورد سوپرمن هم باید بگم فیلمایی تو لیسته تو نگاه طرفداران و مطبوعات در اون زمان نمیتونستن موفق بشن
نقل قول کردن
Benjamin.s
#14 Benjamin.s 1394-12-09 19:51
به نقل از j.jonah jameson:
آفرین آقا بهزاد !
موضوعات خوبی رو ارائه میدی !
ولی متاسفانه هنوز جای کار داری ......
با مخ زمین میخوره / نقد مثبتی نداره ، خوب ظاهر نمیشه
نیگاه / نگاه
صاف و صوف کردن دهن ! خوب ظاهر شدن یا خود را ثابت کردن .

ولی اشکال نداره !
راستی سعی کن مقالاتت رو هم قبل از اینکه ارسال کنی یه نگاهی بیندازی !
چون گاهی اوقات ممکنه با نگاه کردن دوباره یک سری از جملات رو حذف ، اصلاح ، کامل یا اضافه کنی !
در کل بازم خوب بود !
البته جای مرد عنکبوتی 2 ( 2004 )
خیلی خالی بود !


خیلی ممنون از لطف شما
ولی بیشتر سعی کردم جملات به صورت گفتاری باشه تا نوشتاری همراه با یه کم چاشنی طنز

ولی چشم حتما سعی میکنم بیشتر رعایت کنم نکاتی رو که گفتید.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#15 j.jonah jameson 1394-12-09 20:43
#23
اتفاقا یادم رفت اینم بگم ! بله پیشترفت خیلی خوبی داشتی !
منم که کلا سبک طنز رو خیلی دوست دارم !
و شما هم خوب داشتی میگفتی ولی زیادی خودمانی بود !
ولی بازم میگم موضوعات شما هم در نوع خودش جالبه !
ببخشید یه سوال :
مقاله بعدی راجب چیه ؟
نقل قول کردن
infinity gauntlet
#16 infinity gauntlet 1394-12-10 16:03
infinity war هم خیلی بزرگ میشه مطمنم خودش انقلاب بزرگیه در صنعت فیلم های ابر قهرمانی
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#17 AmirhoseinJafari2005 1399-11-23 15:27
مورد های ۷ ، ۶ ، ۴ ، ۳ و ۲ و ۱ خیلی غافلگیر کننده بودند 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید