10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

بازیگر بهترین بازیگر کمیک بوک

اینها بهترین نقش آفرینی های دنیای اقتباس های سینمایی از روی کمیک بوک ها هستند که کارشناسان و هواداران کمیک بوکی در سرتاسر روی آنها اتفاق نظر دارند.

 

همچنین توصیه میشه مقاله های زیر را هم حتما بخوانید:

بدترین نقش آفرینی های کمیک بوکی!

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

 

10-  اما استون در نقش گوئن استیسی

اما استون در نقش گوئن استیسی

اما استون بازیگر 26 ساله سری ریبوت شده مرد عنکبوتی یعنی مرد عنکبوتی شگفت انگیز در نقش گوئن استیسی ظاهر شد و در کارش بسیار موفق بود . گوئن استیسی ای که او بازی میکرد یک دختر جوان و زیبا و باهوش بود که به پیتر پارکر علاقه ی رمانتیک داشت و توانست این ویژگی ها را در نقش خود به خوبی جای دهد . تا قبل از حضور و بازی خوب او در سری فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز کمتر کسی گوئن استیسی را میشناخت و یا به او توجه میکرد ولی بازی و نقش آفرینی محشر اما استون باعث رشد و نمو این شخصیت شد و این شخصیت به محبوبیت وسیعی دست پیدا کرد .

 

9- گری الدمن در نقش جیمز گوردون

گری الدمن در نقش جیمز گوردون

گری الدمن بازیگر 57 ساله توانای سه گانه کریستوفر نولان آنقدر در این فیلم بخاطر بازی در نقش جمیز گوردون خوش درخشید که به یکی از یاران بتمن و ارکان اصلی این سه گانه تبدیل شد اوج بازی خوب و منحصر به فرد گری الدمن را میتوان در فیلم شوالیه تاریکی و اوج زیبایی کارش را در جایی دید که به هاروی التماس میکند تا بچه اش را نجات دهد . قطعا جیمز گوردونی که او بازی کرد رضایت کافی را برای هوادارن بتمن و سینما به دنبال داشت و هنوز هم که هنوز است بعضی از هواداران اعتقاد دارند جیمز گوردونی به این خوبی دیگر در پرده سینما دیده نمیشود.

 

8-  کریس اوانز در نقش استیون راجرز / کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا - کریس اوانز عکس

بی شک تا بحال دو قسمت فیلمی که از شخصیت کاپیتان آمریکا ساخته شده خوب بودند و توانستند رضایت را برای فن ها به دنبال داشته باشند مخصوصا قسمت دوم کاپیتان آمرکیا سرباز زمستان . ولی چیزی که به شخصیت کاپیتان آمریکا در فیلمهایش جذابیت بخشیده بازی مطلوب و خوب کریس اوانز در این نقش است . این بازیگر 33 ساله توانست با بازی خوب و عالی کاپیتان آمریکایی تحویل دهد که برای بیننده جذاب باشد . فردی خونسرد و باهوش که دارای قدرت بدنی بالاست و برای راحتی مردم کشورش تلاش میکند . کریس اوانز به خوبی این ویژگی را به بیننده القا میکند و باعث میشود که بیننده شخصیت استیو راجز و کاپیتان آمریکا را دوست داشته باشد ( البته نباید از هیکل و استیل منالسبش برای این نقش صرف نظر کرد)

 

7-  کریستین بیل در نقش بروس وین / بتمن

کریستین بیل در نقش بروس وین / بتمن

بی شک یکی از نقاط قوت سه گانه بتمن نولان در انتخاب بازیگر است  اگر شما به لیست بازیگران نقش های اصلی فیلم دقت کنید جز ستاره چیزی نمیبیند این مورد در مورد کریستین بیل 41 ساله نیز صدق میکند . بروس وینی که او میافریند بسیار خونسرد و عیاش است و بتمن او بسیار جدی و مصمم ! استیل و هیکل مناسب او برای این نقش باعث شده که از لحاظ قدرت بدنی و شرایط فیزیکی در ایده عال ترین شرایط ممکن باشد . بازی او در این نقش آنقدر خوب بود که برای هواداران بتمن مشکل است که کسی دیگری را بجای نقش بروس وین و بتمن ببینند.

 

6-  کریستوفر ریو در نقش کلارک کنت / سوپرمن

کریستوفر ریو در نقش کلارک کنت / سوپرمن

کریستوفر ریو فقید و دوست داشتنی که با نقش آفرینی محشر خود در نقش قدرتمند ترین قهرمان زمین یعنی سوپرمن به شهرت و موفقیت عظیمی رسید در سال 2004 و در سن 52 سالگی در گذشت . در سال 1995 در طی مسابقه اسب سواری آسیب دید و فلج شد و در سال 2004 بر اثر سکته قلبی در گذشت . وی نقش یکی از محبوبترین شخصیت‌های پرده نقره‌ای را بازی کرد و با همان نقش برای همیشه جاودان شد . سوپرمن و کلارک کنتی که او بازی میکرد واقعا محشر بود و اکنون نمیتوان بازیگری انتخاب کرد که بتواند به اندازه کریستوفر ریو موفق ظاهر شود.

 

5-  اندرو گارفیلد در نقش پیتر پارکر / اسپایدرمن

اندرو گارفیلد - پیتر پارکر

اندرو گارفیلدی بازیگر 31 ساله ای که هیچ کس فکر نمیکرد بتواند آنقدر خوب اسپایدرمن را بازی کند کسی که با داشتن هیکل ترکه ای و مناسب به شخصیت اسپایدرمن و پیتر پارکر جان میبخشید .  اسپایدرمن او به مراتب بهتر از پیتر پارکرش بود ولی پیتر پارکرش هم جذاب بود . او در 45 دقیقه ابتدایی فیلم اسپایدرمن شگفت انگیز یک پیتر پارکر خجالتی و در دقایق بعد پیتر پارکر و اسپایدرمن بالغ و پخته ای را بازی کرد که اکنون انتخاب بازیگر جدید  مرد عنکبوتی برای مارول سخت ترین کار ممکن شده است  . کاش این بازیگران خوب و معرکه سری اسپایدرمن شگفت انگیز در فیلمی از مرد عنکبوتی بازی میکردند که واقعا شگفت انگیز باشد

 

4-  رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک / مرد آهنی

عکس ایرون من تونی استارک

دیگر از یک بازیگر چه میخواهید . رابرت داونی جونیور که پرخرج ترین و بهترین بازیگر فیلم های مارول تا به الان هست و 52 سال هم سن داره . اونقدر تونی استارک و آیرون من خوبی رو بازی میکنه که بیننده عاشقش میشه . تو فیلم هایی که بازی کرده هیچ وقت ضعف نداشته و تمام منتقدا هم لب به تحسینش گشودن . حالا من از شما میپرسم : دیگر از یک بازیگر چه میخواهید ؟!

 

3-  هیو جکمن در نقش لوگان / ولوورین

عکس ولورین هیوجکمن

بازیگر 46 ساله استرالیایی همان ولوورینی را بازی میکند که هواداران میخواهند : خشن ، هیکلی ، قدرتمند ، مغرور و ...

تمام این ویژگی ها را میتوان با دیدن بازی هیو جکمن در این نقش نظاره کرد و بخاطر بازی خوبش کلاه از سر برداشت او ولوورینی است که همه دوست دارند ببینند و از دیدنش لذت ببرند ، قیافه شبیه او به این شخصیت و مبارزه های عالی باعث محبوبیت ولوورینی شده که هیو جکمن آن را بازی میکند اگر به دنبال یک قهرمان خشن همراه با بازیگری مطمئن هستید ولوورین هیو جکمن بهترین گزینه است.

 

2- هیث لجر در نقش جوکر

عکس جوکر - هیث لجر

یکی از 10 نقش آفرینی برتر تاریخ سینما نقش آفرینی هیث لجر فقید در نقش جوکر بود . خنده های شریرانه و چهره وحشتناکی که برایش طراحی کرده بودند به او این اجازه را دا تا بهترین بازیگر فیلم های کمیک بوکی تا به الان شود . هیچ کس به اندازه هیث لجر نتوانست جنبه مرموز بودنش را حفظ کند . جوکری که او بازی میکرد تلفیقی از یک انسان روان پریش دیوانه که به سختی بزرگ شده و عقده ای بار آمده است که تنها هدفش نابودی جامعه و دیوانه شدن دیگران است . جوکر او بیاد ماندنی ترین خبیثی است که در یک فیلم و سریال دیده ام .

این بازیگر خوب و عالی در سن 28 سالگی فوت کرد . دو هفته پس از مرگش علت مرگ او مسمومیت شدید دارویی در نتیجهٔ مصرف هم ‌زمان چندین نوع قرص ضد اضطراب و مسکن و خواب‌ آور اعلام شد.

 

1- جی کی سیمونز در نقش جونا جیمسون

عکس جیمز جونا جیمسون

او محشر بود کسی که در سه گانه سام ریمی بیشتر از دشمن های اسپایدرمن برایش دردسر درست کرد . بازیگر 60 ساله ای که با نقش آفرینی محشر خود باعث شد که همه تنها بخاطر 15 - 20 دقیقه نقش آفرینی در یک فیلم 2 ساعته لب به تحسین او بگشایند و از او تعریف و تمجید کنند . کسی که توانست یک شخصیت کمیک بوکی را بدون هیچ گونه تحریف و یا تغییر درست مثل کمیک بازی کند و بیشتر بار طنز فیلم را به دوش بکشد . جی جی او یک انسان غرغرو عصبانی و خسیس بود و در عین حال دوست داشتنی . دیگر در توصیف این بازیگر چه بگوییم

 

نویسنده: آرش احمدي ( captain america )

ارش احمدي

All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

رتبه بندی فیلم های دنیای ایکس من (X-MEN FILMS)

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی  

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین بازی های ابرقهرمانی  

10 فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده سینما

10 فیلم و مجموعه برتر ابرقهرمانی که هواداران ساخته اند + لینک دانلود

10 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

برترین خبیثان فیلم های کمیک بوکی

بدترین نقش آفرینی های کمیک بوکی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

New Goblin
+7 #1 New Goblin 1394-02-17 01:01
موافقم ولی به نظرم نقش افرینی جنیفر لارنس تو x-men first class هم میتونست تو لیست باشه البته نظر شما هم محترمه.

با کل لیست موافقم.مخصوصا هیو جکمن.روانی میکنه ادمو این بشر خیلی بازیش خوبه.
نقل قول کردن
milad dmc
+5 #2 milad dmc 1394-02-17 01:21
بازیگر نقش ثور هم فوق العادست کسی که منو عاشق فیلم تور کرد جاش خالی بود
نقل قول کردن
alibax25
+6 #3 alibax25 1394-02-17 01:28
هیو جکمن فوق العاده هست به طوری که یکی از علت های اصلی موقیت سریه x-men هیو جکمن هست هیث لیجر که دیگه نیاز به تعریف نداره...به نظر من هیث لیجر باید اول و هیو جکمن دوم باشه :roll:
نقل قول کردن
Artemis
+5 #4 Artemis 1394-02-17 01:56
عالی بود ممنون...کاملا با این لیست موافقم به جز اندرو گارفیلد

کسی باورش میشه فردی که نقش هیومن تورچ رو تو فیلم فنتستیک فور بازی کرده بود بیاد یه نقش با شحصیت 180 درجه مخالف اون بازی کنه؟؟و چقدر هم عالی بود
رابرت داونی و هیوجکمن هم که نمیشه در وصفشون چیزی گفت و دقیقا همونی بودن که انتظار داشتیم
جی کی سیمونز هم که...در همین حد بگم که اگه جیمسون به فیلم های اسپایدی برگرده فقط و فقط سیمونز باید بازیگرش باشه و نه هیچکس دیگه
نیک فیوری(ساﻣﺆل جکسون) و چارلز اگزاویر(جیمز مک اوی)و توبی مگوایر و دکتر اکتاپوس هم میتونستن باشن تو این لیست(البته نه ده نفره،بزرگترش :D )
نقل قول کردن
j.parker
+6 #5 j.parker 1394-02-17 02:17
احیانا کریس همسورث و اسکارلت جوهانسونو فذاموش نکردی؟ :o
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
+1 #6 The Amazing Mohammad 1394-02-17 02:31
لیست خوبیه

به نظر من به جای اندرو گارفیلد باید کریس اوانز باشه. چون هم نقش استیو راجر رو خوب بازی میکنه هم کاپتان امریکا ولی اندرو فقط در نقش اسپایدی عالی بود و در نقش پیتر ضعیف بود
نقل قول کردن
ELEGANT
+5 #7 ELEGANT 1394-02-17 02:40
انتخاب ها خیلی خوب بود
اگر انتخاب خود آقای احمدیه که باید یه آفرین بهشون بگم و اگر هم ترجمه از مقاله خارجیه باید ازشون تشکر کنم بابت این ترجمه
تقریبا این لیست منم هست به غیر از یکی دو مورد
ولی واقعا این بازیگرا واسه نقش هایی که بازی کردن , زحمت زیادی کشیدن ! کریس اوانز تحت دوره شدید بدنسازی قرار گرفت تا این هیکل رو فرم و عالی رو داشته باشه
همینطور رابرت داونی جونیور و کریس همسورث
و اگه به کارنامه کاری کریستین بل نگاه کنید , دو تا فیلم داره که بخاطرشون تحلیل بدنی شدید داشته ( ماشینیست و مبارز ) که این دو فیلم تو سالهای بین بت من ها ساخته شده !! یعنی مرتبا بدنشو تحلیل میداده و دوباره ورزیده میکرده و این تغییر سایز اصلا تو فیلم حس نمیشه !!
و خب هیث لجر واسه نقشی که بازی کرد , درگذشت !
لجر به بیماری خود فراموشی دچار شده بود به دلیل غوطه ور شدن شدید تو نقش جوکر ! این بیماری سراغ ال پاچینو هم اومده بود واسه بعد از ظهر سگی !! لجر به دلیل مصرف ارام بخش های متعدد به صورت همزمان , واسه اینکه بتونه بخوابه مرد
و خب واقعا نقش همیشه به فیلمنامه بستگی نداره , واقعا بازیگر توش خیلی موثره ...
و واقعا دلم واسه نسل های بعدی میسوزه که همچی بازیگرایی رو دیگه رو پرده سینما نمیبینن !!! ...
یعنی واقعا ولورین بدون هیو جکمن اصلا چه معنی ای میده ؟! هیچی
نقل قول کردن
Agent spidey
+5 #8 Agent spidey 1394-02-17 07:58
همه ی انتخابات عالین فقط کریس همزورث رو فراموش کردی
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+3 #9 Mehrad Davaii 1394-02-17 09:33
عالی بود..ممنون >> تاپ 5 من
5- هیو جکمن / وولورین
4- هنری کویل / سوپرمن
3- کریس ایوانز / کاپیتان آمریکا
2- کریستین بیل / بتمن
1- هیث لجر / جوکر
نقل قول کردن
Ariyan
+6 #10 Ariyan 1394-02-17 10:15
کریس اوینز که خیلی بهتر از اندرو گارفیلده ، به نظره من اندرو گارفیلد باید نفره 8 بود و جاشو با ایونز عوض میکرد ، ولی هنوز هم توبی مگوایر بازیگر قبلی مرد عنکبوتی خیلی خیلی بهتر از گارفیلد بود ، هم خوشتیپ تر از گارفیلد بود و هم بازیش خیلی بهتر از گارفیلد بود ، ولی در کل لیسته خوبیه ، و درسته ، ممنون ;-)
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+4 #11 Ali Khodabandeh 1394-02-17 10:24
هیو جکمن خدایی یه چیز دیگس
از نظر من کاراکتر ولورین بابازی هیو جکمن تو سینما جون گرفت
کرس اوانز هم خوب بود
هنری کاویل بیشتر به سوپر من میخوره
جوکر هم یعنی هث لجر
نقل قول کردن
blackspidey
+4 #12 blackspidey 1394-02-17 11:05
با لیست موافقم مخصوصا با شماره 1 :lol: اون انسان شاهکاره :roll:
ولی ب نظر منم کریس ایوانز بهتر از اندرو بازی میکنه و جاشون باید عوض ش(با اینکه عاشق اندرو ام)
و البته جای آلفرد مولینا وووو کریس همزوورث خالیه تو این لیست
#9
خداییش هنری کویل؟ن...بازیگر یش اصلا خوب نیست(البته بیشتر تقصیر Zack بود تو man of steel).فقط قیافش ب سوپرمن میخوره!
توی صحنه ی آخر man of steel که با جنرال زار مبارزه میکنه اصلا خوب نبود،هی کتک میخورد،جنرال زاد باهاش حرف میزد اونم همینجوری :-| نگاه میکرد (بازم تقصیر Zack) ولی خب کلنم تو هیچ فیلمی زیاد خوب نبوده
و البته خدا بیامرزد هیث لجر را † :sad:
نقل قول کردن
Farzan003
+8 #13 Farzan003 1394-02-17 11:13
لیست خوبیه ولی با بعضی جا هاش مخالفم.مثلا من جزو اون کسانیم که توبی رو بهتر از اندرو میدونه.به هر حال اینم لیست من.
10.ویلم دفو (نورمن آزبورن)
9.گری الدمن (جیمز گوردون)
8.توبی مگوایر (پیتر پارکر)
7.کریس اوانز (استیو راجرز)ولی انصافا جانی استورم هم خوب بازی کرد
6.کریستوفر ریو (سوپرمن)
5.کریستین بیل (بروس وین)
4.هیو جکمن (وولورین)
3.رابرت داونی جونیور (تونی استارک)
2.جی کی سیمونز (جی جی جیمسون)
1.هیث لجر (جوکر)
نقل قول کردن
bullied hero
+6 #14 bullied hero 1394-02-17 11:46
لیست خوبی بود.ولی جای توبی مگوایر که مشغله های پیتر را به ما نشان می داد تو این لیست خالی بود :sad:
اینم لیست من:
10-جیمی فاکس در نقش الکترو
او یک الکترو ترحم بر انگیز رو نشون ما داد که کسی بهش توجهی نمی کرد.و با تنها کسی که داشت یعنی اسپایدرمن تو رویا حرف میزد.
9-لیام نیسون در نقش رازالغول
او کاملا یک شخصیت شیطانی مناسب را داشت که بیاید و خونه ی بتمن رو آتیش بزند و علاوه بر اون مهارت نبرد تن به تن عالی داشته باشد.
8-جیمز فرانکو در نقش هری آزبورن
او خیلی خوب بود.در فیلم اول دوست پیتر و اسپایدرمن در دومی دوست پیتر دشمن اسپایدی و در سومی دشمن جفتشون.اون تو فیلم اول شخصیت و چهره معصومی داشت.در دومی خشن تر و جاه طلب تر و مغرور تر شد(تا حدی که وقتی اسپایدرمن نجاتش می دهد می گوید او با دست زدن به من تحقیرم کرد)و در فیلم سوم یه ابر شرور اعصاب خردکن(البته آخرش جانفشانانه میمیرد).
7-مایکل کین در نقش آلفرد مشاور بتمن
ا. کاملا ظاهر بک انسان با تجربه و وفادار و فکور و دلسوز ر ا دارد.که بعد مرگ والدین بروس از او حمایت کند و در شرایط وخیم به نجات بتمن بشتابد.و انصافا با لحن جذابش تاثیر گذاری این شخصیت را بیش تر کرد
6-آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس
مولینا ابتدا یک شخصیت مهربان و خنده رو از داک آک را به ما نشان می دهد.و پس از مرگ همسرش و از بین رفتن الماس کنترل کننده بازوها تبدیل به یک ابر خبیث می شود که حتی اگر بداند کاری که می کند اشتباه است بازو ها ذهنیتش را تغییر می دهند.او در آخر فیلم هم به خود می آید و جانفشانی می کند.
5-توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش اسپایدرمن
راجع به اندرو توضیح داده شد.ولی توبی همیشه می تواند نقش آدم های پر مشغله و با هوش را نمایش دهد.توبی الالخصوص در فیلم دوم مشغله های پیتر پارکر را به طرز عالی ای نمایش داد.
4-کریستین بیل در نقش بتمن
فقط بگم که عالی بود.
3-کرس اونز در نقش کاپیتان آمریکا (البته بعیده جانی استورمی بهتر از اون ظهور کنه.)
چی بگم والا (جز عالی)
2-رابرت دونی جونیور در نقش مرد آهنی
تووووووپ
1.5-هیث لجر و جوکرش(احتیاج به توضیح نیست)
1-جی.کی.سیمونز دز نقش جی.جی.جی
نقل قول کردن
Goblin.S
+5 #15 Goblin.S 1394-02-17 12:13
نقش جی کی سیمونز واقعا عالی بود!!!!یکی از بهرتین کارکتر های فرعی بود که تو فیلمها دید ه بودم !مارک توانی جونیور هم نقش بسیار خوبی بازی کرد!غرور تونی استارک رو به خوبی به صحنه کشید اما استون هم که تونست تنها نقش زن باشع که توی این لیست باشه!!
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
+4 #16 The Amazing Mohammad 1394-02-17 12:29
بعضیا فقط تعصب الکی دارن.

منفی میدن
نقل قول کردن
bullied hero
+5 #17 bullied hero 1394-02-17 13:13
راستی به عکس بالای صفحه دقت کردبد.لوگوی اسپایدرمن های سم ریمی رو انداختند رو اندرو گارفیلد.خوب نمیشد لوگوی خود اندرو رو بندازند :D
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+3 #18 sonic the spider hedgehog 1394-02-17 13:54
لیست خوبیه،کاملا با این لیست موافقم. :-)
نقل قول کردن
vahidcloner
+4 #19 vahidcloner 1394-02-17 14:01
هیث لجر سینما به احترام تو خواهد ایستاد....حیف که رفتی :cry:
نقل قول کردن
Amir.h
+5 #20 Amir.h 1394-02-17 14:26
اول تشکر میکنم به خاطر این مقاله
با اکثر این انتخاب ها موافقم
ولی جای خالی تام هیدلستون در نقش لوکی به شدت احساس میشه. به نظرم حتی میتونست وسطای لیست قرار بگیره.یا حتی هالکی که مارک روفالو تو Avengersبازی کرد میتونست تو لیست باشه.
من به شخصه اگه قرار بود ترتیبشونو قرار بدم هیث لجر رو اول میذاشتم و بعدش جی کی سیمونزو
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+3 #21 Samwel Tarly 1394-02-17 19:41
مقالتون عالی بود.به نظر من قشنگترین لحظه ای که سیمونز بازی کرده زمانی بود که گفت مردعنکبوتی یک قهرمان بود.
نقل قول کردن
the punisher
+4 #22 the punisher 1394-02-17 21:10
top 20
حیث لجر(جوکر)
هیو جکمن(وولورین)
جنیفر لورانس (مستیک)
اسکارلت جوهانسون(بیوه ساه)
رابرت داونی جونیور(مرد آهنی)
کریس اوانتس(کاپیتان آمریکا و مشعل انسانی)
گری اولدمن(جیمز گوردون)
کریستین بیل (بتمن)
رون پرلمان(پسر جهنمی)
تام هاردی(بین)
ایان مک کالن(مگنتو)
ادوارد نورتون(هالک)
رابرت ردفورد(الکساندر پیرس)
آلفرد مولینا(دکتر اختاپوس)
لوان گرافود(آقای شگفت انگیز)
ویلم دافو(گابلین سبز)
اما استون(گوئن استیسی)
مایکل کین(آلفرد)
تام هیدلستون(لوکی)
ساموئل ال جکسون(نیک فیوری)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+4 #23 Agent Marvel 1394-02-18 19:06
اگر ژانر ابر قهرمانی الآن در الآن موقعیت قرار دادر به خاطر فیلم مرد عنکبوتی ۱ است.به خاطر توبی مگوایر الآن مرد عنکبوتی در سینما اعتبار دارد.هر بار که بحث درباره بازیگر جدید مرد عنکبوتی است دلم میشکنه وبیشتر باور می کنم هیچ کس به جز توبی نمی تونه مرد عنکبوتی باشه.دلم برات تنگ میشه عنکبوتی دوست داشتنی.....
نقل قول کردن
mtm
+4 #24 mtm 1394-02-19 00:08
ممنون بابت مقاله

من همیشه ترجیح میدم مقالات تاپ 10 سایت رو بدم نویسندگان دیگر سایت بنویسن چون احساس میکنم کاربران وقتی خودم مینویسمشون با من رودروایسی دارن و مخالفت نمیکنن با انتخاب هام و در نتیجه کمتر نظر میدن ! :lol:

در هر حال برای من شخصا بهترین بازیگر فیلم های کمیک بوکی کریستوفر ریو هستش و خواهد بود. خیلی خیلی دوستش دارم و با مرگش اشک ریختم.
کریستوفر ریو تجسم عینی کلارک کنت/سوپرمن بود. نکته جالب اینکه در زندگی شخصی اش هم سوپرمن را ذهن تداعی میکرد

یک موی سر کریستوفر ریو را با هزار تا هنری کویل عوض نمیکنم.
نقل قول کردن
Victor
+2 #25 Victor 1394-02-20 21:55
هیشکدومشون به پای هیو و رابرت نمیرسن :sad:
خیلی ناراحتم خیلی
الانم کامیک بوک یه مقاله ای زده که ولورین بعدی کی میتونه باشه یه عده عتیقه رو کاندید کرده
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Omid.J
+1 #26 Omid.J 1394-02-20 22:12
#24
مثل این که در این زمینه هم عقیده هستیم آقای ترابی!
واقعا کریستوفر ریو انگار از تو پانل‌های کمیک در اومده بود.
چه قدر هم عالی می‌تونست کلارک کنت و سوپرمن رو متفاوت از هم بازی کنه.
به نظر من صانحه اسب سواریش از مرگ هم بدتر بود. خیلی چند سال آخر زندگیش سخت بود.
نقل قول کردن
Agent Marvel
#27 Agent Marvel 1394-03-15 13:44
جای توبی مگوایر و تامس هیدن چرچ خیلی خالی بود.کلا ۱۰ تا خیلی کمه خیلییا خوب و عالی بازی کردند.
نقل قول کردن
SPIDER-ALI
#28 SPIDER-ALI 1395-04-13 17:58
فقط اما استون اندرو و هیو و هیث لجر راستی به نظر من بهترین بازیگر مرد عنکبوتی اندرو گارفیل بود عالی بازی میکرد حیف شددد :cry: :oops:
نقل قول کردن
Hosein D
#29 Hosein D 1395-04-13 17:58
به نقل از mtm:
ممنون بابت مقاله

من همیشه ترجیح میدم مقالات تاپ 10 سایت رو بدم نویسندگان دیگر سایت بنویسن چون احساس میکنم کاربران وقتی خودم مینویسمشون با من رودروایسی دارن و مخالفت نمیکنن با انتخاب هام و در نتیجه کمتر نظر میدن ! :lol:

در هر حال برای من شخصا بهترین بازیگر فیلم های کمیک بوکی کریستوفر ریو هستش و خواهد بود. خیلی خیلی دوستش دارم و با مرگش اشک ریختم.
کریستوفر ریو تجسم عینی کلارک کنت/سوپرمن بود. نکته جالب اینکه در زندگی شخصی اش هم سوپرمن را ذهن تداعی میکرد

یک موی سر کریستوفر ریو را با هزار تا هنری کویل عوض نمیکنم.

آره دقیقا . کریستوفر ریو کلا شبیه سوپرمن بود .
درست مثل هیوجکمن که کاملا برازنده ولورینه !
اصلا تصور این اشخاص بدون بازیگراشون سخته ...
مثلا جوکر برا آدم سخت نیست که کسی بجز هیث لجر جاش بازی کنه ، اما ولورین و سوپرمن هرکس بجز ریو و جکمن به دل ادم نمیشینه ...
نقل قول کردن
SPIDER-ALI
#30 SPIDER-ALI 1395-04-13 18:00
رابرت و کریستین هم به من چهره دیگری از ایرون من وبتمن رو نشون دادن هردو عالی بودنننن
نقل قول کردن
captain bat
#31 captain bat 1395-04-13 18:06
من قبول دارم مقاله رو ولی به نظرم جای اولی با دومی باید عوض بشه هیچ کس نمیتونه جای هیث لجر رو بگیره :cry:
نقل قول کردن
mokhtar
#32 mokhtar 1395-04-13 18:07
به نقل از captain bat:
من قبول دارم مقاله رو ولی به نظرم جای اولی با دومی باید عوض بشه هیچ کس نمیتونه جای هیث لجر رو بگیره :cry:

جيمسون رو همه ميگن دقيقا همونيه كه انگار از تو كميك ها اومده بيرون. perfect
درسته هيت لجر بازي بهتري ارائه داد و اسكار هم گرفت ولي جوكرش با جوكر كميك ها فرق داشت . اين نكته رو لطفا در نظر داشته باشيد
نقل قول کردن
captain bat
#33 captain bat 1395-04-13 18:14
به نقل از mokhtar:
به نقل از captain bat:
من قبول دارم مقاله رو ولی به نظرم جای اولی با دومی باید عوض بشه هیچ کس نمیتونه جای هیث لجر رو بگیره :cry:

جيمسون رو همه ميگن دقيقا همونيه كه انگار از تو كميك ها اومده بيرون. perfect
درسته هيت لجر بازي بهتري ارائه داد و اسكار هم گرفت ولي جوكرش با جوكر كميك ها فرق داشت . اين نكته رو لطفا در نظر داشته باشيد

اره عمو ولی مقاله راجب برترین نقش آفرینی های کمیک بوکی نه نزدیک ترین به کمیک
نقل قول کردن
mokhtar
#34 mokhtar 1395-04-13 18:15
به نقل از captain bat:
به نقل از mokhtar:
به نقل از captain bat:
من قبول دارم مقاله رو ولی به نظرم جای اولی با دومی باید عوض بشه هیچ کس نمیتونه جای هیث لجر رو بگیره :cry:

جيمسون رو همه ميگن دقيقا همونيه كه انگار از تو كميك ها اومده بيرون. perfect
درسته هيت لجر بازي بهتري ارائه داد و اسكار هم گرفت ولي جوكرش با جوكر كميك ها فرق داشت . اين نكته رو لطفا در نظر داشته باشيد

اره عمو ولی مقاله راجب برترین نقش آفرینی های کمیک بوکی نه نزدیک ترین به کمیک

هم برترين و هم نزديك ترين
يكي اون بالا حرف خوبي زد
اين مقاله اوناييه كه نميشه اصلا كس ديگه اي رو جاشون تصور كرد
من جيمسون رو واقعا بدون سيمونز نميتونم تصور كنم ولي جوكر رو با جك نيكلسون رو هم ميتونم
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #35 j.jonah jameson 1395-04-13 18:24
#34

خدایی یه نفر حال منو بفهمه شمایی !
دستت درد نکنه عمو ، شما حال ما ها رو خوب میفهمید !
راستی آقای ترابی چطورند ؟
نقل قول کردن
mokhtar
#36 mokhtar 1395-04-13 18:27
به نقل از j.jonah jameson:

راستی آقای ترابی چطورند ؟

خوبه. ولي سرش شلوغه. زندگيش داره دچار يه سري تغييرات اساسي ميشه . يه مقدار دغدغه فكري داره
نقل قول کردن
The spider
#37 The spider 1395-04-13 18:30
#34
واقعا از این دیدگاهتون خوشم اومد و حرف راستی زدین
اجازه هست بزنیم قدش؟ :-)
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#38 Reverse Spidey 1395-04-13 18:30
فقط رابرت داونی جونیور!
نقل قول کردن
Spidey
#39 Spidey 1395-04-13 18:37
جی.کی.سیمونز نقششو خیلی خوب بازی کرد هیث لجرم جوکر عالی بود ولی کریس همسورث هم میتونست تو لیست باشه :-*
نقل قول کردن
S.H.R.N
#40 S.H.R.N 1395-04-13 19:14
ای بابا مگه لیست آپدیت نشده که تو سایت نوشتید بروز شده پس چرا تام هلند تو لیست نیست
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#41 Bruce Wayne 1395-04-13 21:26
پس توبی مگوایر کجاست؟؟؟
به نظر من اون چند پله از اندرو گارفیلد بالاتره...
جی جی رتبه اول...نمیدونم چی بگم...
شماره ی کریستین بیل اشتباهی شده تصحیحش کنید..باید هفت باشه نهه...
این رو بدون تعصب به هرگونه کاراکتر خاصی میگم:
1.هیث لجر..
همین یکی به نظرم بهتر بود اول بیاد..حالا بقیش با شما
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#42 j.jonah jameson 1395-04-13 22:36
#36
انشاالله مشکل همه حل بشه ! :-)
جناب Bruce Wayne
اولا خوشحالم که میبینم یه نظر طولانی دادی !
دوما :
به نقل از Bruce Wayne:

جی جی رتبه اول...نمیدونم چی بگم...

فقط بگید ماشالله ! والا ...... این با این سنش کاری با روحیه من کرد که به هر جمله غیر منطقی ای برخود خفنی نشون بدم که طرف بدون در نظر گرفتن راه نجات دم اش رو بذاره رو کولش بره !!
اصلا زندگی من بر پایه این دایی بنا نهاده شده !
بگذریم .....
سلینا خانم چطورند ؟؟ :-*
نقل قول کردن
MahdiAbasi
#43 MahdiAbasi 1395-04-14 02:39
تقریبا با همه لیست موافقم ! مخصوصا کریستن بیل
اما به نظرم برای اندرو گارفیلد نظر شخصی خودته و از روی تعصبه !
نقل قول کردن
MahdiAbasi
#44 MahdiAbasi 1395-04-14 02:45
به نقل از ELEGANT:

و خب هیث لجر واسه نقشی که بازی کرد , درگذشت !
لجر به بیماری خود فراموشی دچار شده بود به دلیل غوطه ور شدن شدید تو نقش جوکر ! این بیماری سراغ ال پاچینو هم اومده بود واسه بعد از ظهر سگی !! لجر به دلیل مصرف ارام بخش های متعدد به صورت همزمان , واسه اینکه بتونه بخوابه مرد
و خب واقعا نقش همیشه به فیلمنامه بستگی نداره , واقعا بازیگر توش خیلی موثره ...

درسته نقش جوکر لجر شاهکاربود ، ولی این حرفا مه میگن تو نقش رفته بود و دیگه بیرون نمیومد با نقش زندگی میکرد و اینارو شما دیگه بهتر باید بدونی حرف هواداراس برای بزرگ تر نشون دادن قضیه !!
همین حرفا رو دقیقا داریم راجع به جوکر جرد لتو میشنویم !! با این حال هممون میدونیم که نمیتونه به پای جوکر لجر برسه !!
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#45 Cap-Spider Potter 1395-04-14 03:26
اندروگارفیلد باید داخل لیست میزاشتینش
واقعا معرکس

کریستین بیل خیلی خوب بود

مریس ایوانز که غوغا کرد و به همین دلیل هست که من تا این حد ازکاپتان خوشم میاد

رابرت پوکوند

ولی این هیوجکمنه منو خیلی تحت تاثیرقرار داد واقعا تک بود
از حق نگذریم سیمونز خیلی قشنگ بازی کرد و در بازیش غرق میشیم

و بهترین هم کهمشخصه ...... هیث لجر (( جوکر ))

ولی جای فسنبدر (( اریک لنشر خالیه
نقل قول کردن
AMIN
#46 AMIN 1395-04-14 05:26
به نظر من کریس اوانز خیلی باید رتبه ی بالاتری می گرفت و توبی مگوایر که در مرد عنکبوتی 2 فوق العاده بود باید در این لیست می بود که به نظرم حقش خورده شد
نقل قول کردن
sipsipman
#47 sipsipman 1395-04-14 11:30
واقعا جاي توبي خاليه...
اون كسي بود كه تونست دنياي قهرمان هارو با نقشش متحول كنه،يه اسپايدرمن قابل باور و فوق العاده نشونه ما بده كه حتي الان هم با يادش اشك تو چشمامون جمع بشه...
واقعا نميتونم درك كنم كه چرا انقدر با توبي با بي انصافي رفتار شد و ميشه،درصورتيكه اگه اون،اون نقش رو اونقدر فوق العاده بازي نميكرد ممكن بود الان فيلم هاي ابرقهرماني اصلا وضعشون اين شكلي نباشه.
نقل قول کردن
StarLord
#48 StarLord 1395-04-14 14:18
انصافا رابرت دانی جونیور جاش بالاتر بود...
و...حقیقتا کریس پرت جاش یجای این لیست نیست؟با اون بازی فوق العادش
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#49 Bruce Wayne 1395-04-14 16:14
به نقل از j.jonah jameson:
#36
انشاالله مشکل همه حل بشه ! :-)
جناب Bruce Wayne
اولا خوشحالم که میبینم یه نظر طولانی دادی !
دوما :
به نقل از Bruce Wayne:

جی جی رتبه اول...نمیدونم چی بگم...

فقط بگید ماشالله ! والا ...... این با این سنش کاری با روحیه من کرد که به هر جمله غیر منطقی ای برخود خفنی نشون بدم که طرف بدون در نظر گرفتن راه نجات دم اش رو بذاره رو کولش بره !!
اصلا زندگی من بر پایه این دایی بنا نهاده شده !
بگذریم .....
سلینا خانم چطورند ؟؟ :-*


اره خودمم خوشحالم..حسم بهم گفت ایندفعه یه ذره بیشتر بنویس
نقل قول کردن
mohammadali12
#50 mohammadali12 1395-04-16 20:09
به نظرم هيث لجر بايد اول ميشد
نقل قول کردن
A,morradi
#51 A,morradi 1395-08-30 18:49
یه امتحان 5 نمره ای :
1. به نظر شما بهترین بازیگر نقش مثبت و اصلی در MCU چه کسی است؟ ( 1 نمره )
2. به نظر شما بهترین بازیگر نقش منفی در MCU چه کسی است؟ ( 1 نمره )
3.به نظر شما بدترین بازیگر نقش مثبت و اصلی در mcu چه کس است؟ ( 1 نمره )
4. به نظر شما بدترین بازیگر نقش منفی در MCU چه کسی است؟ ( 1 نمره )
5. بدترین و بهترین بازیگر در فیلم های دی سی را نام ببرید. ( 1 نمره )
لطفا همه جواب بدید.
هرکی جواب داد زود نمرشو میگم
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#52 Cap-Spider Potter 1395-08-30 19:07
#51
آواتارت تصویر چه کسیه ؟
1- استیو ( یا تونی یا پیتر کوییل :-? :-* )
2- لوکی ( رد اسکال هم خیلی خوب بود :-* )
3- هالک شگفت انگیز
4- ابامنیشن
5- بین و جوکر (هیث لجر)

ولی خدایی بیکاریا :D
نقل قول کردن
A,morradi
#53 A,morradi 1395-08-30 19:09
به نقل از Cap-Spider Potter:
#51
آواتارت تصویر چه کسیه ؟
1- استیو ( یا تونی یا پیتر کوییل :-? :-* )
2- لوکی ( رد اسکال هم خیلی خوب بود :-* )
3- هالک شگفت انگیز
4- ابامنیشن
5- بین و جوکر (هیث لجر)

ولی خدایی بیکاریا :D

:D
یعنی واقعا غیرقابل تشخیصه؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عکس خودمه موءمن
یعنی هیچ شباهتی ندارم با عکسم؟
اگه شاگرد من بودی این ترم مردود میشدی :-)
2 از 5 :D
نقل قول کردن
شروین سرکان
#54 شروین سرکان 1398-12-08 10:49
هیو جکمن اینجا شبیه رضا گلزار شده :D
نقل قول کردن
M.ALI.S.S
#55 M.ALI.S.S 1399-06-15 13:31
به هیچ عنوان نمیشه با این مقاله مخالفت کرد
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#56 AmirhoseinJafari2005 1399-10-17 23:37
عالی بودن به خصوص مورد های ۱ ، ۲ ، ۶ ، ۹
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید