شماره 3 از سری جدید کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 804 سابق!)

شماره 3 از سری جدید کمیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 804 سابق!)

در شماره قبلی دیدیم که پیتر پارکر و مرد عنکبوتی از هم جدا شدند و اتفاقات جالبی رخ داد! و اینک ادامه ماجرا ...

 

The Amazing Spider-Man #3 (804)

شماره 804 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز 

مترجم: محمد طهماسب

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور و گرافیست: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

 رکورد جاودانه SPIDEY.IR به بهانه RENUMBERING سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

نویسنده و طراح جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز مشخص شدند

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alireZaZ
#1 alireZaZ 1397-05-27 18:52
:o :o :o :o
نقل قول کردن
mehran spidey
+1 #2 mehran spidey 1397-05-27 19:21
نقد کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز 3 :

خب مثل همیشه این کمیک با سرعت و نهایت کیفیت برای ما آماده شد و این نشون دهنده ی تلاش های خستگی ناپذیر ادیتور ها و مترجم های سایت اسپایدی هست و من از همین جا ازشون یه تشکر ویژه می کنم ;-) این قسمت هم درست مثل قسمت قبل پر است از المان های کلاسیک و اشارات ، همچنین داستان خوبی هم داره که ارزش خوندن رو چندین برابر بیشتر میکنه :


داستان این قسمت هم از همون روند قسمت قبلی پیروی میکنه ، یعنی از زمان حال شروع میشه و بعد یه فلش بک میزنه و دوباره برمیگرده به دوران حال منتها برای این شماره دو داستان موازی تعریف میشه : یک طرف داستان که مربوطه به پیتر (( که بیشتر داستان رو همین بخش تشکیل میده )) و یک قسمت دیگه هم مربوطه به اسپایدرمن ، البته نه اون اسپایدرمنی که ما میشناسیم ، اسپایدرمنی که در تضاد قدرت و مسئولیت های پیتر هست و همون طور که خیلی از دوستان در قسمت قبل حدس زده بودند ، ظاهرا ویژگی های اخلاقی پیتر به اسپایدی منتقل نشده و اسپایدی فردی پر از هیجان و بی مسئولیت شده .

در همین بخش داستان نویسنده به موضوع مهمی اشاره میکنه ، اون با این کارش دو چیز رو به ما میفهمونه :

1- اسپایدی بدون پیتر اصلا معنی نداره !!! و حتی اگر هم از هم جدا باشند باز این پیتر هست که برتری نسبت به اسپایدی داره (( البته از لحاظ اخلاق و مسئولیت ))

2 - مورد دوم اینه که در واقع پیتر هیچ وقت نمیتونه یه زندگی ساده و عادی داشته باشه و حتی اگر هم اسپایدی نباشه ، دست سرنوشت کاری میکنه که دوباره پیتر سعی کنه اسپایدی بشه (( البته حالا که از هم جدا شدند ، این کار برای پیتر خیلی سخت شده ))

شخصیت پردازی ها در سطح خوبی قرار دارند ، البته این قسمت به اندازه ی قسمت قبلی شخصیت های مکمل از عمق چندانی برخوردار نیستند و به صورتی ساده به تصویر کشیده شدند ، البته این موضوع هیچ ایرادی برای داستان نداره ، چون داستان تمرکز زیادی روی پیتر و اسپایدی جدا شده از اون داره ، بنابراین نویسنده لزومی نمیبینه که به شخصیت های فرعی هم توجهی بالایی در این شماره بشه !!! ولی یک چیز که برام جالب هست اینه که هنوز JJJ رو تو این کمیک ندیدیم ، فکر کنم ربطی داشته باشه به کمیک های مرد عنکبوتی خارق العاده ، والا نمیدونم ....

و البته این قسمت اشاراتی هم به فیلم های مردعنکبوتی هم داشت ، برای مثال اون قسمت که پیتر سعی میکنه از دیوار بالا بره اما میخوره زمین ، دقیقا برگرفته از اون رویایی هست که پیتر تو فیلم مردعنکبوتی 2 میبینه ، یا اون قسمت که دارند روی یک موش آزمایش میکنند ، منو یاد فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز میندازه که پیتر و دکتر کانرز داشتند روی یک موش آزمایش می کردند .

طراحی هم در این قسمت خوش درخشیده و طراح انصافا خیلی خوب روی این کمیک کار کرده ولی در یک یا دو جا کمبود جزئیات دیده میشه که البته با طراحی های فوق العاده ی پانل های بعدی ، اون هارو کلا به فراموشی میسپارید و از طراحی های مرد عنکبوتی نهایی گونه !!!! ی کمیک لذت می برید ، به شخصه عاشق کاور شماره ی بعد این کمیک شدم ....

و اینم بگم که ظاهرا با توافقی که فاکس انجام داد ، شخصیت های دنیای مردان ایکس و چهار شگفت انگیز رو داریم تقریبا تو هر کمیکی میبینیم !! اون از مرد عنکبوتی خارق العاده اینم از این کمیک که یکی از ابر روبات های مارول توش حضور داره .

نمره به داستان : 10 از 10 (( این قسمت نسبت به قسمت قبلی از درجه ی هایپ خیلی پایینی برخوردار بود و همچنین شخصیت پردازی آنچنانی هم نداشت ، اما دلیل بر این نمیشه که داستان خوبی نداشته باشه ، درسته که قسمت قبل داستان عجیب و پیچیده بود اما این قسمت هم به نوبه ی خودش عالی ظاهر شد و ظاهرا قراره شاهد یکسری صحنات هیجان انگیز در شماره ی بعد باشیم .... ))

نمره به طراحی : 10 از 10 (( طراحی هم واقعا عالی بود و توضیحات لازم رو در داخل متن هم دادم فقط اینو بدونید که از طراحی این کمیک ناامید نخواهید شد و ازش لذت می برید . ))

نمره به ترجمه و ادیت : 10 از 10 (( ترجمه و ادیت که ماشالا خیلی با سرعت و کیفیت هست و آدم واقعا تعجب میکنه که چطوری این کمیک های اینقدر با سرعت و کیفیت بالا منتشر میشند !!!!!!!! از آقایان طهماسب ، ترابی و رجبی بی نهایت ممنونم و به خودم افتخار میکنم که تو همچین سایتی عضو هستم ، امیدوارم این روند ترجمه و ادیت کمیک تا سالیان سال ادامه داشته باشه ;-) ;-) ....))
نقل قول کردن
Galactus
#3 Galactus 1397-05-27 19:44
این کمیک هم مثل 3 تا شماره ی قبلی که اسپنسر نوشته فوق العاده است و بار دیگه ثابت میکنه که چرا اسپایدرمن برترین شخصیت تاریخ کمیک بوکه و به شکل فوق العاده ای نشون میده اسپایدرمن بدون پیتر هیچی نیست و بار دیگه ثابت میکنه که مسئولیت پیتره که اسپایدرمنو قهرمان میکه معلومه اسپنسر میخواد اسپایدی رو به ریشه برگردونه و هوای کمیکای کلاسیکو تداعی کنه
خیلی ممنون از ترجمه و ادیت
ترجمه 10 از 10
ادیت 10 از 10
نقل قول کردن
Galactus
#4 Galactus 1397-05-27 19:47
استاد ترابی ببخشید بابت اسپم آیا کمیکای جدید چهار شگفت‌انگیز رو ترجمه میکنید؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #5 Spider-Fan 1397-05-27 21:07
تحلیلی بر شماره ۳ (LGY#804) از کمیک‌ «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»

این شماره به خوبی تمامی ابهامات در مورد شماره قبل رو بر طرف می‌کنه.
در این شماره کاملا با ویژگی‌های معکوس دستگاه "شتاب‌دهنده ایزوتوپ ژنومی" آشنا‌ می‌شیم و اتفاقی که در شماره قبل برای پیتر افتاد آشکار می‌شه: «دستگاه شتاب‌دهنده ایزوتوپ ژنومی قدرت‌های عنکبوتی اسپایدرمن رو از اخلاقیات، احساسات، باورها و عقاید قلبی و انسانی پیتر جدا کرد...»
به عنوان هوادار اسپایدرمن حتما در ابتدا با خودمون میگیم: "خیلی هم عالی! الان "نیمه اسپایدرمنی" پیتر ترتیب شرورها رو می‌ده و پیتر هم خوش و خرم در کنار مری‌جین زندگی می‌کنه...!"
اما دقیقا بر عکس...! این ایده چالش جدیدی برای پیتر پارکره.
شعار مشهور «قدرت زیاد، مسئولیت زیادی به همراه دارد» مستقیما اشاره داره به زندگی شخصی و دوگانه فوق‌العاده جذاب پیتر پارکر/ اسپایدرمن. پیتر پارکر باید مسئولیتِ قدرت‌های اسپایدرمن رو بپذیرد...
حالا آقای اسپنسر ایده‌ای فوق‌العاده جذاب و دارای پتانسیل ارائه می‌ده: «چه می‌شود اگر قدرت‌های اسپایدرمن و اخلاقیات پیتر پارکر از هم جدا شوند...؟!»
این ایده جذاب و بکر چالشی جدید درباره مسئولیت برای پیتر پارکر است: اجازه بده اسپایدرمن بی‌مسئولیت هر کار که بخواهد انجام بده یا به دنبالش بره و راهنمایی‌ش کنه...؟!
مشخصا در شماره‌های بعدی، باید منتظر اجرایی بی‌نقص از این ایده‌ی ناب توسط نیک اسپنسر و رایان اوتلی باشیم...

اما نکته‌ای جالب که شاید توجه‌تون رو جلب نکرده باشه؛
ابتدای tASM #2 یک شکارچی رو در جنگلی در حال شکار دیدیم که چندان مهم به نظر نمی‌اومد. اما بعد از این شماره مطمئن شدیم که این داستانک کوچک که ابتدای هر شماره می‌دیدیم چیزی مهم‌تر از اونی هست که فکرش رو می‌کردیم.
(پیشنهاد می‌کنم این صفحه از پیش‌نمایش شماره ۴ (۸۰۵) رو ببینید uplooder.net/.../...).png )
به نظر من این صفحات ربطی دارن به ویلن جدید و مرموز کمیک‌های اسپایدرمن...! اما احتمالا تا رویداد Spider-Geddon فعلا در حد ۱ صفحه در هر شماره اشاره‌هایی از این ویلن ببینیم.


در آخر تشکر از همه شما که با کیفیت مثال زدنی این کمیک رو آماده کردین.
خدا قوت.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#6 Spider-Fan 1397-05-27 21:13
ادیت آقای رجبی عالی بود.
اما یک اشتباه کوچک توی صفحات ۱۸ تا ۲۰ بود که رنگ brush رو مایل به زرد انتخاب کرده بودین برای clean حباب‌ها.
البته چندان آزار دهنده نبود اما برای اینکه کارتون مثل همیشه perfect باشه اگر زحمتتون نیست فایل رو اصلاح کنین.
مرسی.
نقل قول کردن
sib khan
#7 sib khan 1397-05-27 23:17
به به واقعا عالیه. خیلی خیلی قشنگه. به بزرگان و دست اندر کاران خسته نباشید میگم. واقعا ممنونتونیم
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#8 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-28 01:16
کمیک عالی و جذاب.
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#9 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-28 02:31
نیک اسپنسر نویسنده باحالی هستش و امیدوارم بتونه خیلی منطقی و جالب فلش تامپسون رو به زندگی دوباره در دنیای کمیک برگردونه.
شخصاً خیلی دوست داشتم فلش تامپسون زودتر به مامور انتی ونوم تبدیل بشه و تو رویداد legacy یک سری عنوان اختصاصی هم داشته باشه.بعد دوست داشتم بدنم عکس کله اش تو کاور چجوری بشه.
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
+1 #10 Superior Sepehr.M 1397-05-28 13:55
خیلی ممنون برای کمیک .
واقعا مگه جرعت داریم شماره بعدی رو از دست بدیم؟
این کمیک سوالات چالش بر انگیزی رو ایجاد کرد .
الان حس مسئولیت پذیری مرد عنکبوتی از بین رفته درسته ؟ اینجوری ممکنه خبیث هم بشه ؟ بنظر من بعیده چون خاطراتش که هنوز پاک نشدن .
واقعا این نویسنده ها چه چیز هایی به ذهنشون میرسه :-? .
ولی اگه بتونن خصوصیت هارو جدا کنند و به یک شخص بدند و شخص دیگرو بکشند ( یا ولش کنند نمیدونم ) دکتر کانر بالاخره راحت میشه .
نقل قول کردن
m.h.f
#11 m.h.f 1397-05-28 15:11
واقعا آدم از سری خیلی لذت میبره.هر شماره ای که میگذره هیجان داستان بیشتر میشه و اینجا باید بگم که خداوکیلی جرات ندارم شماره بعدی رو نخونم.
نقل قول کردن
امیر رضا
#12 امیر رضا 1397-05-28 16:37
به نقل از Spider-Fan:
ادیت آقای رجبی عالی بود.
اما یک اشتباه کوچک توی صفحات ۱۸ تا ۲۰ بود که رنگ brush رو مایل به زرد انتخاب کرده بودین برای clean حباب‌ها.
البته چندان آزار دهنده نبود اما برای اینکه کارتون مثل همیشه perfect باشه اگر زحمتتون نیست فایل رو اصلاح کنین.
مرسی.

موافقم ;-) صفحه های اخر رنگ متمایل به زرد درون حباب ها بود ،من که تعجب کردم گفتم به احتمالا حواسشون نبوده ولی مشکلی نییست .
.
.
ممنون بابت کمیک ترجمه و ادیت هم عالی
نقل قول کردن
D.PARKER
+1 #13 D.PARKER 1397-05-28 18:03
(TASM #804 (#3

کمیکی کمتر اکشن از سری جدید کمیک های TASM!
این کمیک، به اتفاقات پس از TASM #803 میپردازه، که پیتر پارکر و مردعنکبوتی از همدیگه جدا شدن! این کمیک رو اصلا از دست ندید!

داستان:
داستان در یک کلمه واقعا شگفت انگیز بود. این کمیک، بیشتر به جوهره‌ی انسانی پیتر پارکر/اسپایدرمن میپردازه و واقعا هم در اون موفقه. این که جذابیت و محبوبیت مردعنکبوتی در جهان، به این دلیله که شخصیت جذابی مثل پیتر پارکر پشت ماسک مرد عنکبوتیه! همه دیدید که بیشترین حضور رو در کمیک، پیتر پارکر داره! یعنی شخصیت مردعنکبوتی، به تنهایی اصلا جذاب نیست در حدی که هیچ حضور پررنگی در کمیک نداره! درحالی که صفحاتی که زندگی پیتر رو نشون میدادن، به معنای واقعی کلمه درخشان بودن! اتفاقا، همین تفاوت مردعنکبوتی با بقیه ابرقهرمان هاست! به همین دلیله که اسپایدی، برخلاف "بعضی" ابرقهرمان ها برای محبوب شدن نیاز به ژست های خفن نداره! (خودش میدونه با کیم!) چون زندگی هویت پشت نقابش، به اندازه کافی جذابه و همین، یک خواننده "عاقل" دنیای کمیک رو راضی میکنه!
اسپنسر، برای این داستان هم از فرمول قبلی خودش یعنی سه پرده زمانی (شروع، فلش بک، اوج) استقاده میکنه! البته فکر میکنم این سبک برای داستان های فوق حماسی مثل آرک شکست جانانه جواب نده اما فعلا که خوب بوده. راستش، وقتی داشتم اوایل کمیک رو میخوندم و پیتر که میگفت انگار بخشی از وجودش از دست رفته، ترسیدم! ترسیدم اسپنسر پیتر رو شخصیت ضعیفی نشون بده که بدون قدرت های مافوق بشریش، چیزی نداره. چیزی که اخیرا در کمیک های فلش اتفاق افتاد! (البته بعد جمعش کردن) اما وقتی پیتر گفت زندگی جدیدش رو ترجیح میده، خیالم راحت شد! واقعا انگار اسپنسر از هواداران قدیمی اسپایدی بوده! خیلی خوب میدونه چطور هوادار رو به وجد بیاره و در کل هوادار چی میخواد!
تعامل بین شخصیت ها هم بسیار جالب و عالی بود. از پیتر و مری جین بگیر، تا رندی و اون دوست دختر سابقش و به خصوص پیتر و اسپایدی که با وجود این که فقط یکی دو صفحه بود واقعا فوقالعاده بود!
شخصیت پردازی ها هم عالی بود! همونطور که اشاره کردم، پیتر بدش نمیاد اسپایدی نباشه و این عالیه! و یک نکته مهم! چقدر شخصیت پردازی مری جین خوبه! اون جایی که تو سالن بولینگ به پیتر گفت که تو الان باید از اینجا بری، واقعا فوقالعاده بود. یعنی اسپایدی بودن پیتر رو به جون خریده و نه تنها منت نمیزاره، بلکه به پیتر در این راه کمک هم میکنه! این یعنی عشق واقعی! این همون مری جین خودمونه!
حالا مقایسش کنید با وقتی که مری جین داشت دکمه های پیتر رو باز میکرد(!) و نماد اسپایدی رو که دید به پیتر گفت که نمیتونه باهاش باشه! و این، از نقاط قوت اسپنسره. برای پیش بردن داستان خودش، به شخصیت پردازی شخصیت ها گند نمیزنه. (آره! این دفعه هم خودش میدونه با کیم!)
راستی، قضیه اون شکارچیه و فیله و جنگل. چطور متوجه نشدید؟ یکی با چاقو به شکارچیه حمله کرد! خب، کدوم دشمن اسپایدی با جنگل ارتباط داره، نشونه گیریش خوبه و از حیوانات خوشش میاد؟ معلومه دیگه : سرگی کریونف/کریون شکارچی! واقعا با خودم فکر میکنم اسپنسر چقدر عالی هم اتفاقات جنگل رو به زندگی پیتر ربط داد و هم یک مقدمه چینی عالی کرد برای بازکشت شکوهمندانه‌ی کریون شکارچی به کمیک های مردعنکبوتی!
پایان داستان هم درخشان بود! مثل همه‌ی پایان های اسپنسر! دلیل منطقی برای اینکه پیتر بخواد دوباره خودش اسپایدی باشه آورد! به مهم ترین بخش شخصیت پردازی پیتر پارکر یعنی مسئولیت پذیری اشاره کرد و البته به ما نوید یک آرک طوفانی و جذاب داد.
داستان عالی بود. خیلی دوستش داشتم!

نمره: ۹.۵ از ۱۰

طراحی:
طراحی آقای اوتلی و حالتی که داره، واقعا منو جذب میکنه!
طراحیش درسته از حالت رئالیستی دوره، ولی جذابیتش به همون حالت کارتونیزشه! اکثرا با من هم نظر نیستن ولی به نظر من نقطه قوت این طراح، طراحی چهره هاست! صورت پیتر، یه جوریه که فقط میتونه صورت پیتر باشه! از طرفی، طراحی کاملا کلاسیک و کمیک بوکیه که من عاشقشم! البته به غیر از طراحی صورت مری جین! یعنی یکم از حالت طبیعی صورت ام جی دوره! به خصوص چونه! کافیه تا یک صفحه از طراحی های آقای ایمونن برای مری جین رو ببینید تا تفاوت تو حالت چهره رو احساس کنید!

نمره: ۸.۵ از ۱۰

------

ترجمه:
واقعا سایت اسپایدی انقلابی در ترجمه کمیک بود! واقعا ترجمه ها شاهکاره! هیچ تفاوتی در لحن داستان یا کاراکتر ها وجود نداره! انگار از ابتدا توسط یه ایرانی نوشته شده! واقعا ممنونم!

نمره: ۱۰ از ۱۰

ادیت:
ادیت هم بسیار عالی بود! واقعا صفحه دوم شاهکار ادیته! فونت ها عالی انتخاب شدن! همچنین فونت اصلی کمیک هم بسیار مناسبه‌. حباب ها هم خیلی خوب پاک شدن! ممنونم!
فقط یک نکته! صفحه ۱۸ تا ۲۰، رنگ پاک کردن حباب ها عوض شدن و یکم اذیت کننده. لطف کنید فایل رو تصحیحش کنید ممنون میشم. اگه تصحیح شد اعلام کنید تا نمره رو عوض کنم!

نمره: ۹.۵ از 10
............

نمره کمیک: ۹ از ۱۰

ممنونم از هر کسی که برای این کمیک زحمتی کشیده.
نقل قول کردن
D.PARKER
#14 D.PARKER 1397-05-28 18:06
از اساتید خواهش میکنم نقدم رو بخونند و ایراداتش رو بهم گوشزد کنند. ممنونم از کسانی که برای این کمیک زحمت کشیدند! انصافا سرعتتون فوقالعادست!
نقل قول کردن
Eragon
+1 #15 Eragon 1397-05-29 18:21
داستان جالبی داشت هرچند به نظرم شخصیت های مکمل فقط برای اینکه چندتا دیالوگ بیشتر باشه و یه ذره هم از زندگی عادی پیتر روایت شه تو داستان بودن و کارچندانی انجام ندادن غیر از نورا که احتمالا به پیتر شغل جدید پیشنهاد میکنه
دست همه مترجما و ادیتورا هم درد نکنه هرچند تو ص18 تا 20 حباب ها یه تیکه زرد بود یه تیکه سفید (اصطلاح دقیقش رو نمی دونم) ولی بازم ممنون و خداقوت
ترجمه 10/10
ادیت 9.5/10
داستان9/10
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1397-05-29 19:26
به نقل از D.PARKER:
از اساتید خواهش میکنم نقدم رو بخونند و ایراداتش رو بهم گوشزد کنند. ممنونم از کسانی که برای این کمیک زحمت کشیدند! انصافا سرعتتون فوقالعادست!

یکی از بهترین نقدهایی بود که تا به حال تو سایت خونده بودم
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1397-05-29 19:34
به نقل از Eragon:
داستان جالبی داشت هرچند به نظرم شخصیت های مکمل فقط برای اینکه چندتا دیالوگ بیشتر باشه و یه ذره هم از زندگی عادی پیتر روایت شه تو داستان بودن و کارچندانی انجام ندادن غیر از نورا که احتمالا به پیتر شغل جدید پیشنهاد میکنه
دست همه مترجما و ادیتورا هم درد نکنه هرچند تو ص18 تا 20 حباب ها یه تیکه زرد بود یه تیکه سفید (اصطلاح دقیقش رو نمی دونم) ولی بازم ممنون و خداقوت
ترجمه 10/10
ادیت 9.5/10
داستان9/10

اسم شخصیت مکمل روشه
یعنی تکمیل کننده
اصلی نیست که!
داستان هم تمرکزش کاملا روی تضاد پیتر و اسپایدرمن یا بهتره بگیم بین قدرت و مسولیت پذیری بود
پس شخصیت مکمل باید در حاشیه میبود
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1397-05-29 19:36
راستی پیش نمایش شماره 4 رو دیدید؟
تو کانال تلگرامی گذاشتیم
قراره مندل استرام برگرده!!!
خوشم میاد اسپنسر خیلی خوب داره از شخصیت های قدیمی که مدتیه خبری ازشون نبوده استفاده میکنه
کلا خوب داره از شخصیت های مکمل و فرعی دنیای اسپایدرمن بهره میگیره
خسته شده بودیم این همه سال اسلات مدام شخصیت های هورایزن و صنایع پارکر و ... به خورد ما داده بود!
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#19 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-29 20:17
به نقل از mtm:
راستی پیش نمایش شماره 4 رو دیدید؟
تو کانال تلگرامی گذاشتیم
قراره مندل استرام برگرده!!!
خوشم میاد اسپنسر خیلی خوب داره از شخصیت های قدیمی که مدتیه خبری ازشون نبوده استفاده میکنه
کلا خوب داره از شخصیت های مکمل و فرعی دنیای اسپایدرمن بهره میگیره
خسته شده بودیم این همه سال اسلات مدام شخصیت های هورایزن و صنایع پارکر و ... به خورد ما داده بود!

میشه تو سایت هم قرارش بدید.
نقل قول کردن
amirxlogan
+1 #20 amirxlogan 1397-05-29 20:33
من قبل اینکه داستان بخونم با اینکه از دو شماره قبلی خیلی خوشم اومده بود گفتم چه ایده مسخره ایی جدا کردن مرد عنکبوتی از پیتر آخه نمیشه که یعنی زیر ماسک مردعنکبوتی چیه؟ کاش کلون باشه یا مثلا سنگ زمان دست پیتر باشه که همزمان دو جاس ولی داستانو که خوندم واقعا خوشم اومدو حال کردم از تک تک جزعیات خیلی خوب بودامتیاز من 10 از 10
نقل قول کردن
amirxlogan
#21 amirxlogan 1397-05-29 20:38
دوستان مردعنکبوتی دست یه نویسنده عالی افتاده میشه از همین چند شماره فهمید اینو
نقل قول کردن
best of the best
+1 #22 best of the best 1397-05-30 10:44
خب خدا رو شکر که ترسم بیحا بود. فکر میکردم جدا شدن پیتر از اسپایدرمن یه ترفند کلیشه ای است برای خلق فقط چند موقعیت خنده دار و fun و بعدشم که دوباره اوضاع مثل قبل میشه . ولی خوشبختانه اشتباه میکردم چون اسپنسر هم موقعیت fun خلق کرده و هم این که به عمق زده! منظورم اینه که با این کار میخواست بگه اگه مسئولیت پذیری پیتر رو از قدرت هاش جدا کنیم چی میشه. مطمئن باشید در شماره های بعدی باید شاهد یک فاجعه باشیم. چون اسپایدرمن بدون مسدولیت پذیری اصلا قهرمان خوبی نیست. قطعا اسپنسر با این ترفند خودش به ذات شخصیت اسپایدرمن پرداخته و خواهد پرداخت . دمش گرم . انصافا تا اینجا تک تک شماره های امیزینگ عالی بود
ترجمه و ادیت هم عالی
اقای طهماسب ترجمه اش فوق العاده است
رجبی هم که هم عالیه
نقل قول کردن
best of the best
+1 #23 best of the best 1397-05-30 10:48
به نقل از mtm:

کلا خوب داره از شخصیت های مکمل و فرعی دنیای اسپایدرمن بهره میگیره
خسته شده بودیم این همه سال اسلات مدام شخصیت های هورایزن و صنایع پارکر و ... به خورد ما داده بود!

دقیقا استاد. اسلات یه اصراری داشت که بیش از حد از شخصیت های خبیث یا مکملی که خودش خلق کرده بود بهره بگیره. مثل نستر نگاتیو یا مثلا شخصیت های داخل هورایزون
ولی اسپنسر اینطور نیست
تو این سه شماره خیلی شخصیت استفاده کرده که از داستان های قدیمی و کلاسیک اسپایدرمنب ودند (مثل man mountain marko) . شماره بعد هم که مندل استرام میاد
البته اسپنسر از شخصیت هایی که قبلا تو داستان های قبلی خودش استفاده کرده هم دوست داره استفاده کنه. مثل زوج تسک مستر و بلک انت که در امپراتوری مخفی دیده بودیم یا شخصیت های کمیک the superior foes of spiderman ولی اصرار نداره که فقط از شخصیت هایی استفاده کنه خودش خلق کرده
نقل قول کردن
best of the best
#24 best of the best 1397-05-30 10:49
به نقل از Frank Castle A.K.A The Punisher:
به نقل از mtm:
راستی پیش نمایش شماره 4 رو دیدید؟
تو کانال تلگرامی گذاشتیم
قراره مندل استرام برگرده!!!
خوشم میاد اسپنسر خیلی خوب داره از شخصیت های قدیمی که مدتیه خبری ازشون نبوده استفاده میکنه
کلا خوب داره از شخصیت های مکمل و فرعی دنیای اسپایدرمن بهره میگیره
خسته شده بودیم این همه سال اسلات مدام شخصیت های هورایزن و صنایع پارکر و ... به خورد ما داده بود!

میشه تو سایت هم قرارش بدید.

بفرما:
llink.ir/8p6y
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#25 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-30 12:16
به نقل از best of the best:
به نقل از Frank Castle A.K.A The Punisher:
به نقل از mtm:
راستی پیش نمایش شماره 4 رو دیدید؟
تو کانال تلگرامی گذاشتیم
قراره مندل استرام برگرده!!!
خوشم میاد اسپنسر خیلی خوب داره از شخصیت های قدیمی که مدتیه خبری ازشون نبوده استفاده میکنه
کلا خوب داره از شخصیت های مکمل و فرعی دنیای اسپایدرمن بهره میگیره
خسته شده بودیم این همه سال اسلات مدام شخصیت های هورایزن و صنایع پارکر و ... به خورد ما داده بود!

میشه تو سایت هم قرارش بدید.

بفرما:
llink.ir/8p6y

ممنون
نقل قول کردن
D.PARKER
+1 #26 D.PARKER 1397-05-30 20:49
به نقل از mtm:
به نقل از D.PARKER:
از اساتید خواهش میکنم نقدم رو بخونند و ایراداتش رو بهم گوشزد کنند. ممنونم از کسانی که برای این کمیک زحمت کشیدند! انصافا سرعتتون فوقالعادست!

یکی از بهترین نقدهایی بود که تا به حال تو سایت خونده بودم

لطف دارید بهم استاد. خیلی برام مهم بود همچین جمله ای رو از شما بشنوم.
نقل قول کردن
hassan91
+1 #27 hassan91 1397-05-30 20:53
اکثر کمیک های اسپایدرمن کشمکش ها و درگیری های درونی اسپایدارمن رو نشون میدن، ولی تو این کمیک این پیتر پارکر بود که از همون اول باز تردیدهاش و شکهاش شروع شد حتی اونجا که اسپایدرمن پیتر پارکر رو پشت بوم قال گذاشت و رفت میشد فهمید که این اسپایدرمن یه چیزی کم داره، در واقع یه جور رفتار کرد که آدم حس میکنه این اسپایدرمن میگه هورا از دست پیتر آزاد شدم :-? . پیتر پارکر کسیه که زیر نقاب و در قاب اسپایدرمن آزادتره و تنها خود پیتر پارکره که میتونه این آزادی رو کنترل کنه. خوب حالا پیتر پارکری در کار نیست فقط خود اسپایدرمنه. انگار این دستگاه نیمه خیر و شر رو از هم دیگه جدا میکنه. چون خیر و شر تو وجود همه انسان ها هست و همیشه انتخاب میکنیم.

داستان اسپایدرمن خیلی داغ شده باز. منتظر قسمت بعدی هستم.

ادیت و ترجمه مثل همیشه عالی.
نقل قول کردن
mehran spidey
#28 mehran spidey 1397-05-30 22:21
به نقل از D.PARKER:
به نقل از mtm:
به نقل از D.PARKER:
از اساتید خواهش میکنم نقدم رو بخونند و ایراداتش رو بهم گوشزد کنند. ممنونم از کسانی که برای این کمیک زحمت کشیدند! انصافا سرعتتون فوقالعادست!

یکی از بهترین نقدهایی بود که تا به حال تو سایت خونده بودم

لطف دارید بهم استاد. خیلی برام مهم بود همچین جمله ای رو از شما بشنوم.

منم کاره ای نیستم که نظر بدم ، اما باید بگم که با نقد های شما خیلی حال می کنم !!! ;-) واقعا عالی هستند ، همین طوری پیش بری خیلی توی این کار موفق خواهی شد ....
نقل قول کردن
D.PARKER
#29 D.PARKER 1397-06-01 21:14
#28
ممنونم ازتون. ایشالا بتونم بهتر بشم!
#15
خب، استاد توضیح دادن. باید به داستان نگاه کرد. مثلا تو کمیک PP:TSS #296 اگه نقش جیمسون بیشتر از اسپایدی نبود، کمتر هم نبود. اما تو این کمیک اگه مثلا به رابطه پیتر و مری جین یا مثلا همخونه ای پیتر میپرداختن، به شعور خواننده توهین شده بود!
نقل قول کردن
mtm
#30 mtm 1397-06-02 11:02
بچه ها اون صفحات اخری که میگفتید مشکل ادیت دارن اصلاح شدن
لینکای دانلود هم جایگزین شدند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37