شماره 799 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز ترجمه شد + لینک دانلود

 شماره 799 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز ترجمه شد + لینک دانلود

ادامه یکی از بهترین و مهیج ترین کمیک بوک های چند سال اخیر تقدیم شما میشود!

 

نورمن آزبورن برگشته...و به تازگی با سیمبیوت کارنیج پیوند خورده! بعد از اینکه جی. جونا جیمسون هویت مردعنکبوتی شگفت انگیز را به طور اتفاقی فاش کرد، نورمن، در هیبت گابلین سرخ به دیلی بیوگل حمله کرد تا به طور وحشیانه‌ای انتقام خود را از بزرگترین دشمن‌ـش بگیرد.

گابلین سرخ به خاطر قدرت زیادش بر مرد عنکبوتی برتری یافت و این رویارویی به شکست و جراحت جدی مردعنکبوتی منتهی شد. اما نورمن به او یک پیشنهاد داد: پیتر پارکر باید دست از قدرت خود، مسئولیت خود و مردعنکبوتی بودن بکشد تا زنده بماند. در غیر این صورت همه عزیزان او میمیرند.

پیتر پیشنهاد را قبول کرد ولی باز هم نقشه‌ای داشت. در واقع مردعنکبوتی باید دست از تار انداختن برداره...اما مرد پشت نقاب او--پیتر پارکر--آماده یک جنگ تمام عیار است!

 

The Amazing Spider-Man #799

شماره 799 امیزینگ اسپایدرمن

مترجم: محمد طهماسب

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: علی نامور

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیافایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

داستان هویت آزبورن را به صورت کامل و با ترجمه فارسی بخوانید!

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spider-Man) با ترجمه فارسی

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

معرفی تمام سیمبوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

چه کسی زیر ماسک گابلین قرمز (Red Goblin) قرار دارد؟

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

همه چیز درباره گرین گابلین (Green Goblin)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

tab
+1 #1 tab 1397-02-14 19:07
خیلی ممنون.از همه کسانی که واسه ترجمه این کمیک زحمت کشیدن تشکر می کنم.اگه خدا بخواد تا یه ساعت دیگه می خونمش.
نقل قول کردن
Morlan
+1 #2 Morlan 1397-02-14 20:00
داستان رو خوندم و الآن دستام دارن میلرزن و به زور دارم تایپ میکنم واقعا این دن اسلات میخواد چه بلایی سرمون بیاره بی صبرانه منتظر شماره 800 هستم
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
استاد ترابی میخواستم بدونم فلش مرد چون به پیتر گفت میخوام آخرین توانم رو بهت بدم
ترجمه و ادیت هم مثل همیشه عالی با تشکر
نقل قول کردن
sib khan
+1 #3 sib khan 1397-02-14 20:40
واو! عجب چیزی بود! عجب اکشنی! اسلات واقعا داره سنگ تموم میزاره! بی صبرانه منتظر شماره بعدی هستم. ترجمه و ادیت که اصن شاهکاره! خسته نباشید
ولی یه چیزی منو یکم اذیت میکنه: تا الان تقریبا هیچ نقطه ضعف (انچنانی) از ازبورن ندیدیم. یکم رو مخه. با این وضع خدا میدونه تو شماره بعدی چه بلایی سر پیتر میاد
نقل قول کردن
Dead ghost
+1 #4 Dead ghost 1397-02-14 21:09
این داستان حرف نداره بی صبرانه منتظر شماره بعدیم
نقل قول کردن
امیر اسپایدر
+1 #5 امیر اسپایدر 1397-02-14 21:28
واقعا شاهکار بود دیگه داستان به اوج خودش رسیده ! اقا کسی میدونه شماره بعدی کِی میاد؟ :-* اگه میدونه بگه ما هم بدونیم :lol:
نقل قول کردن
The spider
+1 #6 The spider 1397-02-14 21:38
واقعا داستان جذابی تو این کمیک شاهد هستیم.
اکشن به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است و میشه خودتو تو داستان حس کنی .ترکیب شرارت آزبورن/گابلین با جنون و دیوانگیش و اون روحیه طنزش واقعا یه معجون بینظیر ازیک گابلین بهمون نشون داده.این ویژگی های به علاوه ی قدرت کارنیج باعث شده تا گابلین توانایی زیادی در محو کردن دشمنانش از سر راه داشته باشه و علاقه اون به نوه ش برای ادامه دادن میراثش داستان رو فوق العاده جذاب کرده.
از گابلین که بگذریم به شخیصت اصلی داستان میرسیم که تمام تلاشش رو برای محافظت از عزیزانش میکنه :اسپایدرمن
که باید بین نجات عزیزانش و جلوی گابلین رو گرفتن یکی رو انتخاب کنه .
درشماره بعد و پایانی داستان
نقل قول کردن
علی قدیانی
+1 #7 علی قدیانی 1397-02-14 22:07
نقد شماره 799 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز

ابتدای داستان با یه check list از کسایی که پیتر پارکر بهشون اهمیت میده شروع میشه و چون پیتر نمیتونه همزمان چند جا باشه از دوستان قهرمان و نیمه قهرمانش کمک میگیره و هرکس حواسش به یکی است حتی شخصیت نیمه مثبت کلن هم قرار شد حواسش به هری و خانواده باشه.ولی یقینا خبیث این داستان یعنی نورمن آزبورن/گابلین سرخ هدف دیگه ای در سر داره که قهرمان ما هرگز فکرش رو هم نمیکرد البته من حدس میزدم.نورمن آزبورن نوه بزرگتر خودش یعنی نورمی را برمیگزیند تا به قول خودش یک وارث برای میراث آزبورن داشته باشد یعنی کسی باشه که کار های خبیثانه اش رو ادامه بده چون بالاخره هر کسی ممکنه یه روزی با مرگ رو به رو بشه.در ضمن نورمی با انواع و اقسام ضربات روحی مواجه شده است و همچین دل خوش از باباش نداره و از اسپایدرمن هم منتنفره.سپس نورمن بخشی از سیمبیوت خود را با او پیوند میزند و او را نیز تبدیل به گابلین جدید میکند. اسپایدرمن بیچاره واقعا چطور بایدبه بچه ای که احتمالا خطر محسوب میشود مبارزه کنه؟ اونم بچه بهترین دوستش هری!!! اسلات خیلی خوب داره همه چیزو پیش میبره!
در شماره های قبلی کمیک علاوه بر داستان اصلی ، ما شاهد دو داستان فرعی نیز بودیم که در این شماره همگی به طوری جالب به هم دیگر متصل شدند.یعنی نجات جیمسون به دست فلش تامپسون.جیمسون به شدت از لو دادن اشتباهی هویت پیتر به نورمن پشیمان است و هی به پیتر قول میداد که همه چیز را درسته کنه و البته فاش شدن قضیه زن مرموز پرستار بچه های هری و لیز آلن.در این شماره مشخص شد که آن پرستار در واقع مادر هری آزبورن و همسر نورمن آزبورن است که خود را اما معرفی کرده بود! امیلی آزبورن است که اولین بار او را در سری داستان revenge of green goblin که در سال 2000 منتش شد ملاقات کردیم که سر زای هری ضعیف شد و از دنیا رفت و حالا بعد از سالها زنده شده است ولی ابهاماتی به وجود می آید که او چگونه زنده شده است؟ و چرا خون بچه ها را در شماره 791 کش رفت؟! ممکنه دروغ بگه و دستش با نورمن تو یه کاسه باشه یا حتی بخواد از این طریق راه درمانی پیدا کنه البته این داستان فرعی در قسمت بعدی کامل مشخص میشه.

در این داستان اطلاعات خوبی راجب ردگابلین میده مثلا بهمون میگه با سیمبیوت های دیگه فرق داره و به طوری هوشمندانه نقاط ضعف سیمبیوت ها رو هم کشید وسط یعنی گرما و صوت که کلن و هیومن تورچ هردو این قدرت را داشتند که همچون نسیمی بود که به صورت ردگابلین خورد و تاثیری درش نداشت این نقطه قوت ردگابلین نسبت به سیمبیوت های دیگه است البته شاید کارنیج هم قبلا نسبت به بقیه حساسیت کمتری شاید به آتش داشته است. ما نقطه ضعفش رو هم البته ظاهرا دیدیم که به قدرت های انتی ونوم حساسه کمی و باید بگم که دیدیم که فلش که بسیار ضربات خورده بود دستش رو میذاره رو پیتر و میگه که قصد داره قدرتش رو به پیتر بده با توجه به اطلاعات درز شده پیتر قراره در شماره 800 لباس سیاه سیمبیوتی را مجددا بر تن کنه پس ظاهرا فلش تامپسون هم سیمبیوت خودش را میده به پیتر و این جوری با توجه به حساسیت رد گابلین شاید راهی برای شکستش وجود داشته باشه. این گابلین جدید خیلی جالبه عناصر گرین گابلین در کمیک های قدیمی و کلاسیک رو داره و البته این دفعه اصلا کسیو به جاییش حساب نمیکنه و اکثر اوقات شوخی میکنه و کنایه میزنه یعنی منظورم اینه که وقفه خاصی پیش نمیاد یه کم ضربه ببینه و بترسه.
دن اسلات واقعا داره خیلی خوب پیش میره اعم از داستان و دیالوگها همگی جذاب هستند اون صفحه ای که مایلز مورالز و سیلک به ردگابلین حمله میکنن خوب طراحی و پانل بندی شده بود کلا طراحی این سری خوبه. تشکر از مترجم و ادیتور
نقل قول کردن
hassan91
+1 #8 hassan91 1397-02-15 10:48
این کمیک بی نظیر بود. نقشه‌ی بعدی پیتر هم ناکام موند و سیمبیوت رد گابلین یه سر گردن از سایر سیمبیوتا سرتره. چه آتش چه صوت حتی آنتی ونوم هم نتونست شکستش بده. اکشن خوبی و زیبایی داشت. نقشه‌ی آزبورن بی نظیر بود که نوه خود نورمی رو به گابلین جدید تبدیل کنه. اونم در حالیکه رد گابلین هیچ نقطه ضعفی نداره. البته دست رد به سینه هری آزبورن زد.

بازگشت نورمن آزبورن با شکوه تر از این نمیشه. همه شخصیتا رو تحت تاثیر خودش قرار داده‌.

تشکر بابت ترجمه و ادیت
نقل قول کردن
m.h.f
#9 m.h.f 1397-02-15 14:54
سلام
با خسته نباشید فراوان به کارکنان سایت خسته نباشید میگم.واقعا سرعت ترجمه ی کمیک سایت خیلی خیلی بالاس بترکه چشم دیسی فن ها.
واقعا داستان داره به اوج هیجان خودش میرسه.و مبارزه ی نفس گیر مرد عنکبوتی و نورمن هنوز ادامه داره.که ایشالله مرد عنکبوتی دوباره نورمن رو کتلت میکنه.کارتون ایول داره خسته نباشید آقای ترابی و کارکنان سایت spidey.ir.
بی صبرانه منتظر قسمت آخر هستم که سایت هم ماشالله سرعت ترجمهش خوبه لازم نیست زیاد صبر کنیم تا جونمون دراد.من واقعا با سرعت ترجمه کف کردم.
راستی استاد ترابی کمیکی که گفتید به تنهایی انجامش بدم.یعنی هم طراحی و هم نویسندگی .باید بگم صفحه ی دوم هستم و به امید خدا اطلاعاتی از کمیک به شما میدم که اگه دوست داشتید در سایت قرار بدین تا موقعی که کمیک حاضر میشه.
بازم خسته نباشید.ایول
نقل قول کردن
seyedalisheykhi
#10 seyedalisheykhi 1397-02-17 11:10
سلام
این اولین نظر من هست.
واقعا این کمیک عالی بود. از کسانی که این کمیک رو ترجمه و ادیت کردند واقعا ممنونم.
بهترین کمیکی بود که تاحالا خوندم.
نقل قول کردن
nima_solo
#11 nima_solo 1397-03-11 16:09
اسپویل!!!!
.
.
.
فلش تامسون تو شماره ۷۹۹ کشته شد؟! و اینکه چرا پای پیترو زودتر درمان نکرد؟!!؟!؟میتون ست همون موقع پاشو درمان کنه نه بزاره دیقه ۹۰...
پایان اسپویل!!!!
.
.
.
یه نظر راجع به شماره ۸۰۰ بدم. دوس دارم تو این شماره مثل قضیه مرگ گوئن استیسی نورمن بخواد مری جینم بکشه و ایندفعه پیتر موفق بشه مری جینو نجات بده و قضیه one more day هم تا حدودی حل بشه.
پیترم بزنه دهن مهن گرین گابلین و کارنیجو بیاره پایین.
.
.
.
اسپویل مجدد!!!!
آقای ترابی به نظرتون نورمی هم به اتیش و صوت مقاومه؟!و اینکه دلیل تنفرش از اسپایدرمن چیه؟!
پایان مجدد اسپویل!!!
.
.
.
ادیت، ترجمه و کلا همه چی عالی داستانم که عالیه
نقل قول کردن
spidey force
#12 spidey force 1397-03-11 16:32
به نقل از nima_solo:
اسپویل!!!!
.
.
.
فلش تامسون تو شماره ۷۹۹ کشته شد؟! و اینکه چرا پای پیترو زودتر درمان نکرد؟!!؟!؟میتونست همون موقع پاشو درمان کنه نه بزاره دیقه ۹۰...
پایان اسپویل!!!!
.
.
.
یه نظر راجع به شماره ۸۰۰ بدم. فک میکنم تو این شماره هم مثل قضیه مرگ گوئن استیسی نورمن بخواد مری جینم بکشه و ایندفعه پیتر موفق بشه مری جینو نجات بده و قضیه one more day هم تا حدودی حل بشه.
پیترم بزنه دهن مهن گرین گابلین و کارنیجو بیاره پایین.
.
.
.
اسپویل مجدد!!!!
آقای ترابی به نظرتون نورمی هم به اتیش و صوت مقاومه؟!و اینکه دلیل تنفرش از اسپایدرمن چیه؟!
پایان مجدد اسپویل!!!
.
.
.
ادیت، ترجمه و کلا همه چی عالی داستانم که عالیه

جواب به سوالاتت.فقط اسپویل داره!
تمام نظریه هایی که دادی...اشتباهه و هیچ اتفاقی توش نمیفته.فلش تامپسون تو شماره هشتصد میمیره...به صورت قهرمانانه.و اسپویل شدید:(البته اگه بفهمین منظورم چیه!)
Back in black
نقل قول کردن
nima_solo
#13 nima_solo 1397-03-11 17:39
به نقل از spidey force:
به نقل از nima_solo:
اسپویل!!!!
.
.
.
فلش تامسون تو شماره ۷۹۹ کشته شد؟! و اینکه چرا پای پیترو زودتر درمان نکرد؟!!؟!؟میتونست همون موقع پاشو درمان کنه نه بزاره دیقه ۹۰...
پایان اسپویل!!!!
.
.
.
یه نظر راجع به شماره ۸۰۰ بدم. فک میکنم تو این شماره هم مثل قضیه مرگ گوئن استیسی نورمن بخواد مری جینم بکشه و ایندفعه پیتر موفق بشه مری جینو نجات بده و قضیه one more day هم تا حدودی حل بشه.
پیترم بزنه دهن مهن گرین گابلین و کارنیجو بیاره پایین.
.
.
.
اسپویل مجدد!!!!
آقای ترابی به نظرتون نورمی هم به اتیش و صوت مقاومه؟!و اینکه دلیل تنفرش از اسپایدرمن چیه؟!
پایان مجدد اسپویل!!!
.
.
.
ادیت، ترجمه و کلا همه چی عالی داستانم که عالیه

جواب به سوالاتت.فقط اسپویل داره!
تمام نظریه هایی که دادی...اشتباهه و هیچ اتفاقی توش نمیفته.فلش تامپسون تو شماره هشتصد میمیره...به صورت قهرمانانه.و اسپویل شدید:(البته اگه بفهمین منظورم چیه!)
Back in black




فک کنم اشتباهی منظورمو رسوندم... در واقع ((دوست داشتم)) یه همچین اتفاقی بیوفته و یجورایی ادای احترام کنه به اون شماره. میدونم تقریبا غیر ممکنه
بعد واسه این پرسیدم فلش مرد یا نه چون تو شماره اخر گفت وقتشه اخرین توانمو به تو بدم(یا یه همچنین چیزی)
نقل قول کردن
nima_solo
#14 nima_solo 1397-03-12 13:03
به نقل از nima_solo:
به نقل از spidey force:
به نقل از nima_solo:
اسپویل!!!!
.
.
.
فلش تامسون تو شماره ۷۹۹ کشته شد؟! و اینکه چرا پای پیترو زودتر درمان نکرد؟!!؟!؟میتونست همون موقع پاشو درمان کنه نه بزاره دیقه ۹۰...
پایان اسپویل!!!!
.
.
.
یه نظر راجع به شماره ۸۰۰ بدم. فک میکنم تو این شماره هم مثل قضیه مرگ گوئن استیسی نورمن بخواد مری جینم بکشه و ایندفعه پیتر موفق بشه مری جینو نجات بده و قضیه one more day هم تا حدودی حل بشه.
پیترم بزنه دهن مهن گرین گابلین و کارنیجو بیاره پایین.
.
.
.
اسپویل مجدد!!!!
آقای ترابی به نظرتون نورمی هم به اتیش و صوت مقاومه؟!و اینکه دلیل تنفرش از اسپایدرمن چیه؟!
پایان مجدد اسپویل!!!
.
.
.
ادیت، ترجمه و کلا همه چی عالی داستانم که عالیه

جواب به سوالاتت.فقط اسپویل داره!
تمام نظریه هایی که دادی...اشتباهه و هیچ اتفاقی توش نمیفته.فلش تامپسون تو شماره هشتصد میمیره...به صورت قهرمانانه.و اسپویل شدید:(البته اگه بفهمین منظورم چیه!)
Back in black




فک کنم اشتباهی منظورمو رسوندم... در واقع ((دوست داشتم)) یه همچین اتفاقی بیوفته و یجورایی ادای احترام کنه به اون شماره. میدونم تقریبا غیر ممکنه
بعد واسه این پرسیدم فلش مرد یا نه چون تو شماره اخر گفت وقتشه اخرین توانمو به تو بدم(یا یه همچنین چیزی)



خب شماره ۸۰۰ رو دیروز خوندمش و تقریبا هیچ کدوم از(دوست داشته هام) واقعیت نداشت جالب بود که پیتر از تنها نقطه ضعف رد گابلین باخبر شد و در لحظه های اخر موفق شد شکستش بده....
راستی یه سوال اسپویل دار
اونجایی که jjj رسید و تیر زد قبلش گابلین چجوری روانی شده بود؟! چون تقریبا داشت اسپایدیو میکشت؟! شاید مشکل از جایی بوده که من دانلود کردم.. ولی اگه میشه جواب بدین مرسی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37