شماره 2 سری جدید کمیک های The Amazing Spider-Man ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مرد عنکبوتی 2 سری جدید

در شماره قبل خواندید كه پیتر پاركر پس از رویداد "جنگ های پنهان" به موفقیت های زیادی در زمینه فن آوری دست یافته و شرکت "صنایع پارکر" را در سطح جهانی به شهرت و اعتبار فراوانی رسانده است

ولی اصول قدیمی خودش را هنوز به یاد دارد. او به رسانه ها گفت مرد عنكبوتی محافظ شخصی اش است. او از دوست قدیمی اش «هابی براون» (پراولر) هم خواسته تا به عنوان بدل او عمل كند. همچنین گروه تروریستی "زودیاك" توانست دستبند دیجیتالی شخصی پیتر پاركر را از او بگیرد. الان پیتر و هابی فقط چند ساعت وقت دارند تا این دستنبد را پس بگیرند. و اینک ادامه داستان ...

 

The Amazing Spider-Man (2015) #2

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 - کومیک فارسی

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: وحید رضا اویسی (New Goblin)

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم 

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر شما چیست؟ آیا این داستان توانست انتظارات شما را برآورده کند؟

برای خواندن دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

 سری كمیك های ترجمه شده جنگ های پنهان (SECRET WARS)

کمیک تجدید عهد را با ترجمه فارسی دانلود کنید

7 چیزی كه ممكن است از "تجدید عهد" در كمیك های آینده مرد عنكبوتی ببینیم

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

10 نویسنده برتر مارول (MARVEL) در دهه گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

15 داستان برتری كه «دان اسلات» (DAN SLOTT) تا به حال نوشته

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtar
+4 #1 mokhtar 1394-08-08 12:22
یادش بخیر
قدیما هر وقت کمیک ترجمه میکردیم اقای ترابی چند تا سئوال هم طرح میکرد تا کاربران بعد از خوندن کمیک بهش پاسخ بدن. واقعا چه زحماتی که تو این سایت نکشید تا معلمات کمیکی بقیه افزایش پیدا کنه ...
حالا هم هوس کردم چند تا سئوال طرح کنم:

1- به نظر شما اخلاق و مرام پیتر بعد از اینکه پولدار شده فرقی کرده؟ شما تغییر در او حس میکنید؟

2- ایا به نظرتون پیتر میتونه صنایع پارکر رو به همین شکل حفظ کنه و موفقیت اش رو ادامه دار کنه؟

3- اون فرد مرموزی که اخر داستان رفت پیش راینو کیه؟ نورمن؟

4- اون چطور تونسته همسر راینو (اوکسانا) رو زنده کنه؟ نکنه اکسانا یه روباته؟
نقل قول کردن
New Goblin
+4 #2 New Goblin 1394-08-08 12:38
1-نه.به هیچ وجه.به عنوان ادیتور این کمیک که هر دیالوگ رو سه بار خوندم هیچ تفاوتی در ذات پیتر ندیدم چرا؟چون اون اتفاقی که برای سیلور سیبل افتاد یادشه،چون میدونه "قهرمانها هیچوقت کسی رو ول نمیکنن".چون با اینکه میتونست کله گنده های زودیاک رو گروگان بگیره دوتا نگهبانی که خودش ناکارشون کرده بود رو نجات داد.

2-بستگی به نویسنده و اتفاقات شماره های پیش رو داره.ولی احتمالش هست.

3-والله من زیاد استعدادی تو هویت یابی افراد مرموز ندارم.تو این زمینه دوست خوبم امید باید جواب بده استنتاجش حرف نداره :-*


4-میتونه روبات باشه،یا یه کلون.یا شایدم یکی باشه با جراحی پلاستیک شبیه اش کردن تا الکسی رو ترغیب کنن!
نقل قول کردن
M. goblin
+3 #3 M. goblin 1394-08-08 12:51
عالی بود
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+2 #4 Amazing Spidey 1394-08-08 13:07
خیلی ممنون .
واقعا دن اسلات داره سنگ تمام میزاره .
پیتر هیچ تغیری در ذاتش نکرده و این فوق العادس .
به شخصه از بردن پیتر خیلی خوش حال شدم .
اصلا فکر نمی کردم پیتر ببره
#1
دمتون گرم .
یه مدتی هست داشتم رو اینقضیه فکر می کردم .
امید وارم کمیک های بعدی اینجوری باشه .
نقل قول کردن
mokhtar
+6 #5 mokhtar 1394-08-08 13:08
نقد شماره 2 سری جدید کمیک amazing spiderman

پس از اینکه شماره قبل رو خوندیم و دیدیم که دان اسلات چقدر وضعیت زندگی مرد عنکبوتی و پیتر رو تغییر داده واقعا دوست داشتم ببینم شماره 2 این کمیک فوق العاده چطور میشه؟

انصافا اسلات سورپرایزهای خوبی تو این شماره گذاشته بود. خداییش اسلات اون موقعی که مرد عنکبوتی برتر رو هم مینوشت داستان های مهیجی خلق میکرد. این شماره هم منون یاد اون موقع ها انداخت.

اسلات این شماره کاملا نشونمون میده که پیتر و شرکت اش چقدر قدرتمند هستند.
اسلات در ضمن بر خلاف شماره قبل که باید شخصیت های مختلفی رو معرفی میکرد و دنیای جدید مرد عنکبوتی رو تثبیت میکرد، اینبار داستانی شلیکی و هیجانی بهمون میده.

ولی سئوال اینجاست که ایا این یه کمیک مرد عنکبوتیه؟
شکی نیست که کمیک امیزینگ اسپایدرمن الان داره شرایط جدید رو تجربه میکنه . برای اولین باره که پیتر در عمر خودش اینقدر موفقیت مالی و تجاری کسب کرده. ولی جالب اینه که شخصیت اش فرقی نکرده و پیتر داره همون خصوصیات قبلی رو اعمال میکنه منتهی در قالب یک شرایط جدید.

به عبارت دیگه، محتوای پیتر و مرد عنکبوتی مثل قبله ولی این محتوا ریخته شده داخل یک ظرف جدید. بنابراین شاید ظاهر غذایی که تو ظرف هست فرق کرده ولی مزه اش همون مزه قبلیه.


مثلا شما میبینید که پیتر همچنان به نجات جان بقیه اهمیت میده و حتی ادم بدها رو نجات میده ( زک بی استعداد بهتره این کمیک رو بخونه تا بفهمه قهرمان یعنی چی) پیتر در ضمن معلومه مثل قبل به پول و ثروت اندوزی اهمیت نمیده. در کل ادم حس میکنه اسلات حتی بیش از قبل براش مهمه که این پیتر همون پیتر قبلیه.

اینجا هم با گجت های جدید اسپایدرمن مواجه میشویم . کامیونکولی عالی تجهیزات جدید پیتر رو به تصویر میکشه. بیخود نیست مارول او را طراح کمیک شماره خودش کرده. کامیونکولی شگفت انگیزه! اینجا هم برای اولین بار زیردریایی اسپایدرمن رو میبینیم: Hydro-Spider! این زیردریایی عالیه و برای رفتن به مقر آکواریوس معرکه است. اسلات از ترفند خوبی برای داستان سرایی استفاده میکنه و با فلش بک های کوتاه نشون میده که مثلا چرا و چطور پیتر زیردریایی داره که میتونه خودش رو شکل یک نهنگ استتار کنه! (اسلات به خوبی از این ترفند در شماره قبل هم استفاده کرده بود)

البته همیشه اتکا و نشان دادن بیش از حد ابزار آلات تکنولوژیک میتونه به ریتم داستان لطمه بزنه (به خاطر همینه گاهی وقتها خوندن کمیک های بتمن یا ایرون من برام غیر قابل تحمل میشه) ، ولی اسلات هدفمند ازشون استفاده میکنه و مشخصه میخواد نشون بده که پیتر اجازه نداده گجت های جدید دور و برش باعث بشن تا ادم دیگه ای بشه.

ضمنا اسلات خوب تونسته فضایی ایجاد کنه در اون اسپایدرمن با وجود این همه ابزار الات هنوز هم آدم نمیتونه مطمئن باشه میتونه به راحتی از پس آدم بدها بر بیاد.

البته من خیلی دوست دارم بدونم تو این دوره 8 ماهه که از جنگ های پنهان گذشته، پیتر چطور تونسته صنایع پارکر رو اینقدر به موفقیت برسونه؟ امیدوارم اسلات به این سئوال در موقع مناسب پاسخ بده.

از رابطه و نوع تعامل پیتر و هابی براون هم خوشم میاد. به خصوص به خاطر اینکه اصلا شبیه به رابطه خشک و بیخود تونی استارک و رودی رودز (war machine) نیست.

اون اقا مرموزه اخر داستان رو دوست دارم نورمن باشه
ولی اگر هم نباشه دوست دارم کسی باشه که امپراتوری پیتر رو با خاک یکسان کنه! دوست دارم پیتر و شرکت اش رو نابود کنه و بعد پیتر ذره ذره خودش رو بالا بکشه و باز هم به همه ثابت کنه که برای شکست دادن حریف لازم نیست پولدار باشه و موفق؛ فقط کافیه به اراده و روحیه خوشد اتکا کنه
امیدوارم اسلات از همین ایده استفاده کنه ...

نمره من به داستان: 9.5 از 10
طراحی: 10 از 10
ادیت و ترجمه: بینهایت از 10
اقای شیرزاده و اویسی ، you are Gods
!
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #6 New Goblin 1394-08-08 14:23
یانگ اسپایدر اون هری پاتر رو خود دن اسلات نوشته بود.
اون ماجرای ازدواج هم آره چند وقت پیش شنیده بودم.
ولی واقعا اشاره خوبی بود سه تا دوست همیشگی!وای چه خاطراتی با این سری داشتم حیف دیگه پرونده اش بسته شده!در مورد این اسپین آف اش هم زیاد مشتاق نیستم.
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#7 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-08-08 15:45
کمیک عالی بود
ولی به قبلیش نمیرسید
اون ایستراگ هری چاترش هم خیلی جالب بود
نقل قول کردن
Agent Marvel
#8 Agent Marvel 1394-08-08 16:02
به نقل از New Goblin:
یانگ اسپایدر اون هری پاتر رو خود دن اسلات نوشته بود.
اون ماجرای ازدواج هم آره چند وقت پیش شنیده بودم.
ولی واقعا اشاره خوبی بود سه تا دوست همیشگی!وای چه خاطراتی با این سری داشتم حیف دیگه پرونده اش بسته شده!در مورد این اسپین آف اش هم زیاد مشتاق نیستم.

دقیقا.تنها سری اقتباسی از کتاب های نوجوانانه که هر قسمتش شاهکار بود.برخلاف گرگ و میش که یه قسمت درست و حسابی نداشت و هانگر گیمز که قسمت اولش جزو 10 فیلم برتر زندگمیه ولی بقیه قسمت هاش خیلی ضعیفه.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #9 Agent Marvel 1394-08-08 16:17
نقد قسمت دوم از کمیک The Amazing Spider-Man :

قسمت اول از سری جدید کمیک های اسپایدرمن نسبتا خوب بود و توانست هوادار ها رو راضی کند.داستانک های تازه و در واقع ماجراهایی که اسلات از قبل انجام داده بود تو سری جدید پیش میره.داستان انصافا باعث میشه تا نفسی تازه کنیم ! چون پیتر پولدار و قدرتمند شده ولی ذات و جوهره اش دست نخورده مونده و همچنان نجات جان مردم براش در اولویته که خودم به شخصه برام جالبه که این اصل رو در قالب بین المللی ببینم.تجهیزات تازه ای که پیتر استفاده میکنه جالبه.زیر دریایی و ماشین عنکبوتی و.... تنوع تازه ای به داستان های اسپایدی بخشیده.اسلات با هنرکندی تمام داستان رو راوایت میکنه ولی خودم به شخصه منتظرم که این ماجرا و داستانک ها و در واقع ران اسلات به پایان برسه و اسپایدرمن وارد بعد جدیدی شه.چون با اینکه حال و هوای داستان فوق العادس ولی مورد پسند من نیست.

طراحی ها عالیه ! شاهکار ! بی نظیر !طراحی لباس ها دقیق و هوشمنداس و کافیه به طراحی تجهیزات ها ،صورت ها و ساختمان ها بنگرید تا به افتخار کامیونکولی کف بزنید !

در کل سری جدید کمیک های اسپایدرمن راضی کننده است و به شخصه مشتاق انتشار شماره بعدی ام.

ترجمه نسبتا خوب است و ایراد خاصی ندارد و از اون طرف ادیت به شدت عالیه.فوق العاده.

نمره نهایی من به این کمیک : 9.8/10

(دلیل کسر نمره : رابطه غیر جذاب پیتر و هابی براون و کلا عنصر غیر قابل تحملی مثل هابی براون(
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #10 New Goblin 1394-08-08 16:41
جاش نیست بحث کنم ولی بهترین قسمت هانگرگیمز همون اشتعال(Catching Fire) ـی هست که داری میکوبیش!پارت 1 زاغ مقلد هم قضیه اش مثل پارت 1 یادگاران مرگ هست چون بیشتر صرف آماده سازی برای پارت 2 شد.انشاالله که پارت 2 زاغ مقلد موفق بشه!

هری پاتر هم همه ی قسمت هاش شاهکار نبود به اون صورت.6 و 5 به نظر من کاملا متوسط بودن!

البته خب بحث سلیقه شما هم هست!شما خوشت نمیاد من که نمیتونم مجبورتون کنم خوشت بیاد! :lol:

کلا پیشنهاد میکنم رمان رو هم بخونید چون مثل کمیک نمیشه یه اقتباس کامل کرد.ضمن اینکه ممکنه اتفاقات کتاب براتون جالبتر هم باشه.
نقل قول کردن
2m-had
+2 #11 2m-had 1394-08-08 16:50
نقد شماره 2 از سری جدید کمیک amazing spider man

بی صبرانه منتظر شماره 2 این کمیک بودم چون جناب اسلات اونقدر قضیرو هیجانی کرده بود که آدم دل تو دلش نمیمونه تا قسمت دوم این کمیک خفن رو بخونه!
اول بگم که در کنار نقدمونم به سوال های عمو مختار جواب میدیم تا همه چیز قانع کننده تر باشه و همین طور نقدمون هم کامل تر...

از نظر من هیچ تغیری در احساس و رفتارمرد عنکبوتی رخ نداده!زمانی اسپایدی می خواد از قرارگاه مخفی زودیاک خارج بشه خیلی برام جذاب بود که اسپایدی اون سربازارو نجات داد و خیلی حال کردم + اینکه به خودم افتخار کردم قهرمانم یه همچین اخلاقی داره که حتی دشمنشم نجات میده!به هر حال اسلات خوب تونست یه همچین داستانی تو قسمت دوم بسازه که به خواننده ها بگه اسپایدی با اینکه پولدار شده و یه صنایع برای خودش به راه انداخته هنوز هم همون پارکر قدیمیه!اما اگر شما دیدین که پیتر اخلاقش عوض شده بدونید که همون طور که قدرت زیاد مسطولیت به همراه دارد پس پول زیاد هم مسئولیت به همراه دارد!اگر پیتر خیلی به فکر پولاش بود دست کمی از تونی استارک نداشت!

وقتی کمیک شروع شد اون جلسه مجازی خیلی منو یاد اون جلسه های مجازی تو فیلم کپتان امریکا 2 انداخت!منتهی این یکی باحال تر بود! :-*
اگر بخوایم در جواب سوال 2 فقط از آره یا نه استفاده کنیم ، من هیچ کدوم ازین جوابارو نمیدم ! چون الان همه چی به زودیاک بستگی داره (فقط در شرایطی که نقشه پیتر بگیره)اما از اونجا که هنوز اول ماجراییم من به احتمال 70% کار صنایع پارکر میگیره!و اگرم بخوایم کمک شیلد و هابی رو در نظر بگیریم میشه 95% که اون 5% هم به قشنگی داستان اضافه میکنه!

وقتی میگم قشنگی به خاطر اینکه از اسلات انتظارش میره که کمیکی به قشنگی و حس شوه طبعی بالا بنویسه!به عنوان مثال لحظه ای که داشت اسم هایی که خودش رو نهنگ ها گذاشته بود رو می گفت خیلی fun بود و یه دمش گرم به اسلات که همچین ذهن خلاقی داره!واقعا حزر کردم...

کلا حس شوخ طبعی هم از جمله موارد شخصیتی پیتر بود که هنوز از بین نرفته و اینکه با هابی شرط بسته بود و هابی شرطشو باخت بجورایی منو یاد بازی جناق انداخت :P

اگر دقت کرده باشین قضیه فیل هم تو افریقا همون داستان قسمت 4 همین مجموعه رو روایت میکنه و به زبون دیگه یعنی این حرف یه ایستر اگه!

و در آخر هم بگم اون شخص مرموز به احتمال زیاد نورمنه و به احتمال 100% اوکسانا روباته و اینو راینو هم بعد ها متوجه میشه!
نمره من به داستان:9/10
ترجمه:10/10
ادیت:10/10
کلا کار این گروه عالیه!
نقل قول کردن
mtm
+1 #12 mtm 1394-08-08 18:06
یه جایی تو این کمیک بود که منو به شدت خندوند

اونجایی که رئیس زودیاک ژست ابرشروری خفن گرفت و گفت: "من به تمامی ستارگان اسمون قسم میخورم که ..."

بعد سرش که بالا اومد مرد عنکبوتی و پراولر رو روی سقف دید و گفت :"اون مرد عنکبوتی و یه نفر دیگه است روی سقف. شما هم میبینید، درسته؟"


:lol:

خیلی بامزه بود
واقعا مدتها بود اینجوری با خوندن کمیک های مرد عنکبوتی نخندیده بودم
کار طراح هم عالی بود که اولش مرد عنکبوتی و پراولر رو به صورت مبهم روی سقف کشیده بود
نقل قول کردن
spider boy
+2 #13 spider boy 1394-08-08 19:54
باز خوبه این حجمش کمه
شماره قبلی نزدیک 100 مگ بود d:
با نت 256 دو ساعت نیم طول کشید :lol:

بخونم یه نقد داره پیش من 8)
نقل قول کردن
Mg.sp
+1 #14 Mg.sp 1394-08-08 23:25
با تشكر از آقاي شيرزاده و آقاي اويسي

ايده‌ي hydro spider عالي بود جالب تر اين بود كه طراحيش بي نهايت شبيه حشراتي بود كه مي تونن روي آب راه برن!

كاميونكولي هم عاليه ولي گاهي اوقات طراحي چهره ها علي الخصوص گونه هاي چهره ها غير متعارف ميشن
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #15 Agent Marvel 1394-08-08 23:45
آقا وحید ولی انصافا نکبوندما !

اتفاقا از اشتعال خیلی خوشم میاد،ولی از نیمه دومش.یعنی از اونجایی که تو جزیره رها شدن و بازی شروع شد.ولی جدا قسمت سوم نا امیدم کرد.

رمان رو خوندم.عالیه بی نظیر.اگه اقتباس خوبی کنن فیلم آخر عالی میشه.
نقل قول کردن
Ali Faramarzpour
+1 #16 Ali Faramarzpour 1394-08-09 16:22
من عاشق این کمیکم چون داره مرد عنکبوتی رو کامل تر میکنه ینی اگه قراره همه چیز پیتر مثل ما باشه یک ابرقهرمانی از ما پس باید به اون حق بدیم که پیشرفت کنه و صاحب شرکت بشه.و دوست دارم بدونم چطور این اتفاق افتاده(در قالب فلش بکی کوتاه در داستان) این میتونه کمیکو عالی کنه البته بعضی مواقع نامفهوم میشه وباید چند بار بخونی ولی خوبه طراحیشم که میتونه چشمهای شما رو خیره کنه
نمره من به داستان 9.2از 10
نمره به طراحی:9.7از10
ترجمه و ادیت :10 از 10 (همبشه عالی هستید ازتون ممنون) :lol:
نقل قول کردن
spider boy
+1 #17 spider boy 1394-08-09 17:33
خوب اینم از شماره 2
# 15 خوشبختانه نیم ساعت بیشتر طول نکشید :lol:
=========
اول کمیک، پیتر به زندگی قبلش فکر میکنه نشون میده که یادش نرفته کی بوده و چقدر قبلا مشکل داشتن(این یه مورد که نشون میده پیت عوض نشده)
خوب اونجا که با خاموش کردن دستگاه ،جلسه رو ترک کرد خیلی باحال بود.یه لحظه فک کردم یارو چه ضد حالی خورده بوده :P
ظاهر هیدرو اسپایدر قایل قبول بود یه مزیتش این بود که گجت روی یه چیزایی مثله پای عنکبوت قرار گرفته بود که ابتکاری جالب بود
یه نکته ای که عمو مختار بهش اشاره کرد این بود که یه فلش بک های کوتاهی گذاشته دن که ما با ماهیت و گذشته این ابزار های جدید اشنا بشیم شماره قبل درباره ماشین عنکبوتی بود و این شماره برای هلوگرام برای مخصوصا هیدرواسپایدر بود.
مطلب بعدی گفت و گو با هابی بود.هابی اضافه شده تا کمک بده اسپایدیو برای این همه مشغله انصافا بد هم نیست و البته وفاداریشم ثابت کرده و کاملا مورد اعتماد پیتره(شماره قبل که زودیاک وسط مهمونی اومد)
من با اطمینان میگم که قرار یه اتفاق بدی برای صنایع پارکر بیوفته(یه چیزی تو مایه های خرابکاری گوست در حد جهانی :-| حالا شایدم زودیاک کاری نکنه ولی ....)
و اون نجات دو سرباز که چون دم دسترس تر بدون اونارو به رئیس بزرگ ترجیح داد(اینم دو دلیل برای اثبات اینکه با همون پت طرفیم)
اوکسانا بدون شک روباته.چهره بی روحشو دیدین؟ طراحی مثل کامیونکولی بی دلیل این نوع چهره رو طراحی نمیکنه .میکنه؟و به قول اجنت الکسی بعد ها این موضوع رو میفهمه ولی دیگه تو باتلاق نورمن گیر افتاده (نورمن گفتم چون دوست دارم اون باشه.شاید گروه شش خبیثو... وااای :-* )

در کل عالی بود خوبیش این بود حجمش کم بودخخخخ
نمره به کمیک 9.5 از 10 (نمی دونم ولی هنوز با این نوع اسپایدر من (لباسش) هنوز ارتباط برقرار نکردم)
نمره به ادیت: 10 از 10
ترجمه :عالی 10 از 10
دم اقای اویسی و شیرزاده گرم که این کمیکارو برای ما اماده میکنن با این سرعت و دقت بالا
نقل قول کردن
Agent spidey
+1 #18 Agent spidey 1394-08-09 18:40
مینی نقد شماره 2 کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز
این قسمت مانند قسمت قبلی اش خوب بود و یه سری معمای دیگه مطرح کرد داستان نسبت به قبل fun تر بود من بیشتر از اون قسمتی که پراولر با اون ماهی نما روبرو میشه و میگه دوباره همدیگه را دیدیم در حالی این که اون با لباس مردعنکبوتی اونو دیده بود کلا به نظرم دیالوگ های بین مردعنکبوتی و پراولر خیلی جالبه چون بین حرفاشون نکات طنز میشه دید همچنین رفاقت زیاد فقط ددپول میتونست این جمعیت رو کامل کنه در رابطه با همسر راینو باید بگم که اول فکر کردم که دخترش هست در کل برخوردش خیلی مشکوک بود همینطور کسی که اون رو باخودش آورد درکل امیدوارم که از دشمنای معروف اسپایدرمن بیشتر استفاده شود درضمن ابداعاتی که صنایع پارکر کرده خیلی جالبه و برخورد پیتر با نیک فیوری جوریه که انگار سالها ست همدیگه رو میشناسند خیلی ادیت وترجمه این کمیک خیلی خوب بود
نقل قول کردن
spider sina
+1 #19 spider sina 1394-08-09 23:02
خیلی ممنون به خاطر ترجمه این کمیک عالی {و زود ترجمه کردنش}
ولی چیزی که خیلی جالب و خوب بود در این کمیک حس شوخ طبعی مرد عنکبوتی بود که این باعث شد من اطمینان {مطمعن} بشم که اخلاق و رفتار پیتر تغییر نکرده همون پیتر قبلی و دوست داشتنیه ;-)
به امید کمیک های بهتر و البته خنده دار تر

و یک سوال داشتم که آیا تغییر ژنتیک و رادیو اکتیو میتونه توانایی انسان رو بالا ببره؟چون خیلی ازش در کمیک ها استفاده میشه.
این موضوع خیلی ذهن منو مشغول کرده ولی من هرچی گشتم چیزی جز زرر ندیدم اگه مقاله ای در مورد این موضوع دارید بزارید ممنون میشم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید