spidey.ir پنج ساله شد

سایت spidey.ir

امروز سالگرد تاسیس سایت spidey.ir میباشد

من یه پسر پنج ساله دارم که ماه مهر بدنیا آمده. این وب سایت هم رسما 5 سال پیش و در 15 ماه مهر به دنیا آمد. این تشابه اتفاقی نیست چون spidey.ir هم مثل پسر خودم میمونه. نمیخوام پرحرفی کنم و حرف کلیشه ای بزنم. این دفعه خیلی کوتاه میگم. 5 سال پیش وقتی مجله ای که واسش مطلب مینوشتم مقاله هام رو با اشتباه چاپی منتشر کرد به فکر افتادم که خودم سایت بزنم و مقاله هام رو خودم توش منتشر کنم. اون موقع یک عزیزی که نمیخوام اسمش رو بیارم چون شاید راضی نباشه مثل کوه کنارم ایستاد و کارهای فنی سایت رو انجام داد چون من از نظر فنی هیچی حالیم نیست. در حالی که هیچ علاقه ای به دنیای کمیک نداشت ولی این کار رو و این زحمت به خاطر من کشید. ایشون هر چی بلد بود گذاشت و این سایت تاسیس شد . اون موقع فقط من بودم و ایشون و چه سختی هایی سایت داشت که اگه ایشون کنارم نبود هر کدومشون کافی بود تا spidey.ir تعطیل بشه. ولی پیشم موند و مقاومت کرد. و اینجا از صمیم قلب تشکر و قدردانی میکنم. و ازش میخوام من رو ببخشه که نشد پیشش بمونم .... تو از من مرد تر بودی ...

و تشکر میکنم از تک تک دوستان و مدیران و کاربران این سایت. هر چی خوبیه تو این سایت به خاطر شماست و اگه بدی و کاستی هست به خاطر منه. ولی خدا رو شاهد میگیرم تک تک مقالات و کمیک هایی که روی سایت میذاشتم با عشق و علاقه بود و هست و برای تک تک شون ذوق و شوق دارم ...

انشاله امروز برندگان مسابقه نقاشی اعلام میشوند. قسمت آخر یک کمیک قدیمی هم روی سایت قرار میگیره. منم قصد دارم دو تا مقاله جدید بذارم . ایشالا که فرصت بکنم و بشه. اگه نشد، فردا.

یا علی

مهدی ترابی مهربانی

صاحب و موسس سایت spidey.ir

نخستین وب سایت تخصصی مرد عنکبوتی در ایران

سایت spidey.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Samwel Tarly
#1 Samwel Tarly 1396-07-15 12:48
به به امروز عجب روزیه و خداروشکر که تونستم پنج سالگی سالگی سایت رو هم ببینم و من از خرداد سال 1392 عضو سایت اسپایدی شدم و از اون موقع تا حالا به سایت سر میزنم و هیچ وقت از سایت ناامید نشدم و همیشه خودم رو مدیون سایت میدونم و هر چی از دنیای کمیک میدونم به خاطر این سایته.
جا داره از استاد ترابی به خاطر زحماتی که در این پنج سال کشیدن تشکر کنم و همیشه با مقالاتشون اطلاعات مارو بردن بالا و همینطور ترجمه های عالیشون برای کمیک ها و همیشه هوای مترجم های سایت رو دارن و بهشون کمک می کنن تا ترجمه هاشون بی نقص باشه.
از حسام رنجبر خیلی خیلی ممنونم به خاطر زحماتی که برای کانال تلگرام سایت کشیدن مخصوصا زمان کمیک کان سن دیگو که در سریع ترین زمان ممکن عکس ها و ویدیوها رو قرار میدادن و نقدها و مقالاتشون هم همه میدونن که چقدر دقیق هست و خیلی ازش ممنونم.
امیدواریم تا زمانی که سایت شش ساله بشه هم بتونم در کنار سایت باشم و دوباره بیام کامنت بزارم 8)
چند دقیقه پیش هم یه نگاه به پست 4 سالگی سایت انداختم و ادم باورش نمیشه که یکسال گذشته و چه اتفاقات تلخ و شیرینی در این یکسال افتاد.
پنج سالگی سایت مبارک
نقل قول کردن
silver surfer
#2 silver surfer 1396-07-15 12:50
اقا سایتتون حرف نداره...بهترین هستید.
ایشالا رَوند کارتون همینجوری بهتر و بهتر بشه.
یعنی سایتتون خیلی خیلی خاصه.
امیدوارم موفق باشید.
فقط یه سوال داشتم:
مجموعه ی انیمیشنی بتمن سال ۱۹۹۳ چند تا فصل و چند تا قسمت داره ؟ (ببخشید میدونم ربطی به این مطلب نداره)
ممنون میشم جواب بدید.
نقل قول کردن
mikelanj
#3 mikelanj 1396-07-15 12:51
سلام . من هم به شما و همه دوستداران سایت تبریک میگم .
من حدود 4 سال پیش به صورت گسسته سایت رو دنبال میکردم ولی از 3سال پیش بود که ورد زبونم شد و به نشانک های گوشیم اضافه شد .
من دوتا سوال دارم :
1) عمو مختار عزیز همچنان با ما هستن ؟ چون چند وقت پیش یه مقاله با اشم ایشون بیرون اومد .
2) من یه فن تئوری در مورد داستان داستان فیلم جنگ بینهایت دارم برای ارائهباید چیکار. کنم تو بخش نظرات بنویسم یا یه مقاله درموردش بنویسم و ایمیل کنم ؟
نقل قول کردن
B81 Spidey
#4 B81 Spidey 1396-07-15 13:02
تبریک میگم
اقای ترابی خدایی سایتتون حرف نداره،بخاطر اسپایدی که الان بدجور عاشق کامیک بوکم.
امیدوارم هرروز سایتتون بهتر و بهتر بشه.
دلم میخواد یه روزی که حالا حالا نمیاد سایتتونو به بچه هام و نوه هام معرفی کنم تا اونا هم مثل من با این سایت زندگی کنن. :-)
نمیشه یه روز بگذره من به سایت اسپایدی سر نزنم
برای همتون از ته دل ارزوی موفقیت میکنم
نقل قول کردن
bodyguard
#5 bodyguard 1396-07-15 13:11
تبریک شما خیلیارو با کمیک اشنا کردید کمیک فنش کردید بدون هیچ منتی کمیک ترجمه میکنید از تمام شما کاربران و مدیران و اقای ترابی متشکرم واقعا اگه سایت شما نبود کی میدونست کمیک یعنی چی شما ثابت کردید داستان های مصور برای بچه ها نیست بازم ممنون
نقل قول کردن
Mr-Who
#6 Mr-Who 1396-07-15 13:22
واقعا دستتون درد نکنه برای همه زحماتتون.
شاید اگه شما نبودید و با توجه به اینکه کمیک های خارجی تو ایران خیلی کم چاپ میشه هیچکس با این کمیکا آشنا نمی شد.
پس بازم ممنون.
;-)
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#7 CAPTAIN DIAR 1396-07-15 13:30
واقعا دست همه ی دوستان درد نکنه.این سایت واقعا برای تک تک ما ارزشمنده.این سایت روز های بد داشته...روز های خوبم داشته...اما همیشه از نظر ما بهترینه...چون تک تک ما هرچی داریم از این سایت داریم.5 سالگی که هیچی از ته دل امیدوارم تولد 20 سالگی سایت رو با هم جشن بگیریم.چون اسپایدی بیشتر از یه وب سایته...اسپایدی یه خانوادست...
نقل قول کردن
a.v.s
#8 a.v.s 1396-07-15 13:39
چه خوب
5 سال پیش در چنین روزی هیچکسی نمیدونست که این سایت قراره بهترین سایت کمیک بوکی ایران و آسیا بشه
ممنونم از آقای ترابی بخاطر زحمات بی وقته تون با وجود اینکه مشغله شغلی هم داشتید ولی هیچوقت سایت رو ول نکردید چون شما روحتون رو درون این سایت دمیدید
میراث spidey.ir همیشه بابرجا باقی میمونه و خواهد ماند
یاعلی
راستی تولد پسرتون هم هست. تولد پسرتون مبارک
نقل قول کردن
spider emad
#9 spider emad 1396-07-15 13:45
مبارکه ایشالله با قدرت ادامه بدیم و این سایت رو تخصصی تر از همیشه کنیم.5 سال پیش بود مهمان بودم تجدید خاطره کردید برام و فهمیدم که چرا اسپایدرمنو از بچگی دوسش دارم.این مهم ترین کار این سایت بود اینکه اسپایدرمنو برامون بهتر اشنا کنه.
نقل قول کردن
spider-man
#10 spider-man 1396-07-15 13:50
پنج سالگی سایت رو بهتون تبریک میگم راستش من سن کمی دارم نمی دونم چرا بلد نیستم از جمله های محبت امیز استفاده کنم.انشا الله بیشتر پیشرفت کنید البته همین طور هم خیلی سایت خیلی خوبی هست و پیشرفته.
در ضمن تا وقتی که دوست محلمون هستش spidey.ir هم هستش.
نقل قول کردن
marshal2020
#11 marshal2020 1396-07-15 14:04
چه جالب منم متولد 15 مهر هستم.این سالگرد رو به همه ی عزیزانی که تو این سایت هستند و زحمت کشیدن تبریک می گم
نقل قول کردن
Marc Spector
#12 Marc Spector 1396-07-15 14:12
درود بر شما استاد و اون عزیزی که نامش رو نبردید ، ایران خیلی به اینجور حرکتای خودجوش که باعث بالا بردن سطح اطلاعات مردم میشن نیاز داره.شادباش میگم. :-)
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1396-07-15 14:22
به گروه اسپایدی بابت این اتفاق تبریک عرض میکنم.
امیدوارم که تا سالهای سال اسپایدی به قوت خود باقی بمونه.
نقل قول کردن
alispider
#14 alispider 1396-07-15 14:23
با عرض سلام و خسته نباشید ویژه خدمت آقای ترابی و مدیران و اعضای سایت.خوشحالم که یکی از اعضای spidey.ir هستم.این سایت با زحمات و تلاش های فراوان آقای ترابی و دیگر دوستان تونسته بهترین سایت کامیک بوکی تو کل آسیا باشه.واقعا دست مریزاد به شما.
من از سال 1392 به سایت سر میزدم و مقالات رو میخوندم ولی الان حدود یک سال هست که من عضو این سایتم.خدا شاهده من تا قبل از اینکه این سایت رو ببینم نمیدونستم کمیک چیه!!!!نمیدونست م تور کیه؟ هالک کیه؟ مرد آهنی کیه؟ و...
ولی واقعا از آقای ترابی و دیگران تشکر میکنم.واقعا آفرین داره که کسانی مانند آقای ترابی و دیگر دوستان این قدر واسه ی این سایت زحمت کشیدن و وقت گذاشتن:مقاله نوشتن،کمیک ترجمه کردن،مقاله ترجمه کردن و...
راستش من خودم قبل از اینکه این سایت رو پیدا کنم.مجله هایی داشتم به نام مجله بازی رایانه.که در اون راجب بازی ها توضیح داده شده بود.جالب اینه آخرش هم صفحه هایی وجود داشت با نام مرد عنکبوتی در گذر زمان،تاریخچه ی بازی های مردعنکبوتی!حالا جالب اینه نویسنده اش هم آقای مهدی ترابی مهربانی بودند!!! من اون مطالب رو با عشق میخوندم تا اینکه بالاخره یک روز به صورت اتفاقی سایت spidey.ir رو پیدا کردم و وقتی دیدم این مطلب هم داخل سایت وجود داره و مدیر سایت هم همون نویسنده ی مجله هست شاخ در آوردم.
ولی واقعا از همتون ممنونم.این سایت نتیجه ی زحمت های شما هاست که تا امروز تونسته سر پا بمونه و من مطمئن هستم آینده ی درخشانی هم داره(با کمک دوستان).
و واقعا ازتون ممنونم.امید وارم همیشه موفق باشید.حق شما خیلی بیشتر از این حرفاست.و تولد سایت رو به همه ی عزیزان تبریک میگم.با تشکر فراوان از مدیران سایت spidey.ir.
نقل قول کردن
amazing batman
#15 amazing batman 1396-07-15 14:29
به همه مدیران و اعضای سایت و آقای ترابی این روز رو تبریک میگم .
نقل قول کردن
alispider
#16 alispider 1396-07-15 14:42
آقا ترابی یک سوال دارم.ببخشید این کارم جسارته.واقعا ببخشید.اگه اجازه بدید میخوام تو سایتتون نویسنده بشم.یعنی مقاله بزارم و به شما و اعضای سایت خدمت کنم.میشه این فرصت رو در اختیار من قرار بدید؟
باز هم عذر خواهی میکنم ولی آبا میتونم تو سایت نویسنده بشم؟
نقل قول کردن
Richard Grayson
#17 Richard Grayson 1396-07-15 14:46
تولد 5 سالگی سایت مبارک ، ایشالا 2 سال دیگه میره مدرسه 8)

رتبه سایت تو الکسا هم روز به روز بهتر میشه ، یه افتی داشت چند وقت پیش . ورود کسانی از هند به سایت هم در نوع خودش جالبه.
نقل قول کردن
Richard Grayson
#18 Richard Grayson 1396-07-15 14:49
به نقل از silver surfer:

فقط یه سوال داشتم:
مجموعه ی انیمیشنی بتمن سال ۱۹۹۳ چند تا فصل و چند تا قسمت داره ؟ (ببخشید میدونم ربطی به این مطلب نداره)
ممنون میشم جواب بدید.

2 فصل ، 65 قسمت فصل اول - 20 قسمت فصل دوم
نقل قول کردن
FORSAKEN
#19 FORSAKEN 1396-07-15 14:53
سلام
من هم پنج سالگی سایت رو تبریک میگم.
من از پارسال به سایت سر میزنم اما همین تازگیا ثبت نام کردم.
اسپایدی واقعا فوق العادست.امیدوار م پایدار باشه.
نقل قول کردن
Migel ohera
#20 Migel ohera 1396-07-15 15:06
تبريك عرض ميكنم ، بابت تمامي زحماتي كه براي جامعه كميك كشيديد، شايد اگر اين سايت نبود بنده حتي يزره اطلاعاتي هم كه دارمو نداشتم.
تشكر ميكنم ازتون اقاي ترابي ، انشالله بعد ها پسرتون جاي شمارو ميگيره و مثل شما مديريت ميكنه.
البته خدا سايه شمارو از سر ما كم نكنه.
نقل قول کردن
spider pool
#21 spider pool 1396-07-15 15:19
وای امروز بود اصلا از یادم رفته بود امیدوارم همینطوری این سایت مانند پسر اقای ترابی بزرگ بشه دو ساله تو سایتم ولی تاحالا هیچ کاری نکردم یکبار سعی کردم اما مثل اینکه قسمت نبود از تمام مدیران سایت هم ممنون که اینقدر عالی عمل کردن درست یادم نیست ولی فکر کنم پارسال همین موقع بود که قسمت دوم بتمن چه بر سر شوالیه تاریکی اومد ترجمه شد پارسال سال خوبی بود نسبتا و امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه
خسته نباشید دوستان
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#22 Ultimate Comic Fan 1396-07-15 15:47
تبریک به تمام مدیرا، نویسنده ها و کاربرای عزیز...
اسپایدی بی شک و تردید برترین سایت کمیک بوکی ایرانه...
با اینکه توی تمام این سالا هیترایی براش وجود داشته...
اسپایدی هنوز قوی و استوار به کار خودش ادامه میده...
من بیشتر اطلاعات مارولیمو به این سایت مدیونم...
امیدوارم اسپایدی تا سالیان سال هنوز سر پا باشه و به استواریش ادامه بده...
و در آخر بگم، تشکر بابت تمام زحمات. ;-)
نقل قول کردن
only marvel and dc
#23 only marvel and dc 1396-07-15 15:50
باور نکردنیه که پنج سال از تاسیس سایت میگذره :o
هیچ وقت یادم نمیره اسفند 92 تریلری از امیزینگ اسپایدرمن اومده بود که سایت تئوری درمورد مرگ گوئن داده بود که قوقایی به پا شده بود :lol:
به هر حال تشکر میکنم از همه کسایی که برای سایت زحمت کشیدن از وقتشون برای سایت زدن 8)
نقل قول کردن
mikelanj
#24 mikelanj 1396-07-15 16:21
استاد ترابی لطفا به این مناسبت یه گروه تلگرامی مختص افراد سایت درست کنید تا اعضای سایت بتونن با هم چت کنن
نقل قول کردن
zahed arazi
#25 zahed arazi 1396-07-15 16:56
استاد ترابی به جرعت میتونم بگم ی همچین سایتی تابحال ندیدم که ی همچین فضای دوستانه ای بین اعضای سایت و البته مدیران سایت وجود داشته باشه این صمیمیت و درکی که اعضای این سایت نسبت ب هم دارن واقعا کم پیداست تقریبا من دو سه سال هست که با این سایت اشنا شدم و تقریبا یک سال هم میشه که کاربر این سایت شدم از روز اشنایی با این سایت هر روز بارها و بارها سایتو چک میکنم از بس که بروز هستید و هرلحظه ممکنه ی مقاله ی خوب یا ی خبر جدید تو سایت قرار بگیره و در اخر استاد ترابی تشکر مینم از شما و مدیران و نویسندگان و تمام زحمت کشان سایت که اینقدر برای این سایت زحمت میکشین و ی همچین مکانی برای اهالی کمیک دوست ایران ب وجود اوردید
انشالله در زندگیتان ب هر چی که میخواید برسید و همیشه موفق باشید
نقل قول کردن
mmh112
#26 mmh112 1396-07-15 17:24
سلام اقای ترابی 2تا سوال داشتم
1-اسم آن مجله چی بود
2-من پیشنهاد میدم بخشی به نام خلق کمیک بگذارید که هر کسی قهرمان خودشو خلق کنه اینجوری می تونیم یه عالم کمیک داشته باشیم و طرفدار های زیادی جمع کنیم
نقل قول کردن
sib khan
#27 sib khan 1396-07-15 17:32
به به امروز عجب روز خوبیه :-) سالگرد تاسیس سایت و البته ما امروز مشق کم داریم :P ایشاالله همیشه سایت پابرجا باشه و به 20 سالگی هم برسه
نقل قول کردن
porya
#28 porya 1396-07-15 17:32
تبریک میگم. ایشالّله سالهای سال سایت اسپایدی پایدار بمونه. و محکم و قوی به کارش ادامه بده. :-)
نقل قول کردن
mmh112
#29 mmh112 1396-07-15 17:33
وتولد ۵سالگی سایت رو بهتون تبریک میگم
نقل قول کردن
HOPE
#30 HOPE 1396-07-15 18:00
با عرض سلام و خسته نباشید
میخواستم به این مناسبت تشکر کنم از آقای ترابی و تمامی افرادی که در پایه گذاری و رشد و پیشرفت این سایت و دنیای کمیک در ایران تلاش کردند
من از سنین کودکی عاشق دنیای قهرمانان بخصوص شخصیت هایی مثل اسپایدرمن و بتمن بودم یادمه پنج سال پیش بطور اتفاقی با این سایت آشنا شدم و وقتی فهمیدم این سایت بطور تخصصی در ایران درباره اسپایدرمن و دنیای کمیک فعالیت میکنه از اون زمان به بعد با وجود کارا و مشغله هایی داشتم همیشه سعی میکردم حتما روزانه اخبار و مقالات سایت رو پیگیری کنم و اطلاعاتم از دنیای کمیک هم روز به روز بیشتر شد واقعا زحماتی برای رشد سایت کشیده شده جای قدردانی دارن وبرای آقای ترابی و همه کسانی که زحمت کشیدن آرزوی موفقیت میکنم
امیدوارم روزهایی برسه که ما شاهد مقالاتی درباره ی کمیک های مختلف شرکت های ایرانی در این سایت باشیم
نقل قول کردن
Unknown
#31 Unknown 1396-07-15 18:02
امروز سایت 5 ساله شد و امروز یک روز به خصوص هم برای من و هم برای همه ی ما هست،اون روزا که با سایت آشنا شده بودم اصلا باورم نمیشد که همچین سایتی وجود داره و راجب مرد عنکبوتی انقدر اطلاعات داره واقعا انگار خواب میدیدم،از خوشحالی بال در اورده بودم ،و همون اول عاشق سایت شدم،و سایت رو دنبال میکردم و هر روز بهتر از دیروز،پیشرفت های چشمگیر،واقعا هنوز خوشحالم که سایت پابرجاس و ان شا الله همیشه پا برجا باشه :lol: :D ;-)
و دوست دارم مثل همیشه ازتون تشکر کنم بابت تمامی زحمات، همیشه امید وار بودم بتونم به سایت کمکی کنم اما نمیتونم،فقط میتونم تشکر کنم بابت همه چیز.
پیش به سوی 120 ساله شدن سایت 8)
نقل قول کردن
silver surfer
#32 silver surfer 1396-07-15 18:05
به نقل از Richard Grayson:
به نقل از silver surfer:

فقط یه سوال داشتم:
مجموعه ی انیمیشنی بتمن سال ۱۹۹۳ چند تا فصل و چند تا قسمت داره ؟ (ببخشید میدونم ربطی به این مطلب نداره)
ممنون میشم جواب بدید.

2 فصل ، 65 قسمت فصل اول - 20 قسمت فصل دوم

مرسییییی
خیلی ممنون
نقل قول کردن
taha
#33 taha 1396-07-15 19:59
سلام .. اول از همه پنج ساله شدن اسپایدی را تبریک میگم 8) با آرزوی پیشرفت....فکر کنم از روزای اول این سایتو دنبال میکردم و دوستش داشتم :-) آقای ترابی به شما و پشتکارتون و همه ی اون کسایی که کمک کردند در این راه هم تبریک میگم...
نقل قول کردن
a.v.s
#34 a.v.s 1396-07-15 20:21
به نقل از mikelanj:
استاد ترابی لطفا به این مناسبت یه گروه تلگرامی مختص افراد سایت درست کنید تا اعضای سایت بتونن با هم چت کنن

جالبه اینو گفتی خودمم خواستم به سایت پیشنهاد بدم که یه سوپرگروه تلگرامی تاسیس کنه
ولی فکر نکنم سایت موافقت کنه چون سایت باید شان تخصصیش رو حفظ کنه ولی فکر نکنم ربطی داشته باشه.
نقل قول کردن
Mehrdad 127
#35 Mehrdad 127 1396-07-15 20:26
اول از همه 5 ساله شدن سایت را تبریک میگم . خیلی ها با شما کمیک فن شدن (مثل خودم که اول از سایت شما شروع کردم)
واقعا دوستانی که باعث شدن سایت ساخته بشه تشکر میکنم و همینطور از کسانی که کمیک ها رو ترجمه و ادیت می کنند. امیدوارم این سایت همیشه به فعالیت ادامه بده.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#36 علی قدیانی 1396-07-15 20:44
به نقل از mikelanj:
ا استاد ترابی لطفا به این مناسبت یه گروه تلگرامی مختص افراد سایت درست کنید تا اعضای سایت بتونن با هم چت کنن

به نقل از a.v.s:
جالبه اینو گفتی خودمم خواستم به سایت پیشنهاد بدم که یه سوپرگروه تلگرامی تاسیس کنه
ولی فکر نکنم سایت موافقت کنه چون سایت باید شان تخصصیش رو حفظ کنه ولی فکر نکنم ربطی داشته باشه.


نه دوستان نمیشه. اینجوری دیگه کسی تو سایت نمیاد
و نظر نمیده :-*
لذتش به اینه که تو سایت نظر دهی بشه. وگرنه اونجوری لوث میشه
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#37 j.jonah jameson 1396-07-15 21:15
به این زودی 5 سال گذشت! من 2 سال پیش توی سایت عضو شدم ( ۱۳۹۴/۶/۲۶) و خب واقعا اون اوایل خیلی عقلمون نمیرسید که چی به چیه کی به کیه و این مدل حرفا....
ولی توی این مدت خیلی چیزا تغیر کرد....خیلی ها اومدن و متاسفانه خیلی ها هم رفتند. دوستانی که همیشه یادشون با ما هست.
خلاصه توی این 2سال برای من خیلی اتفاقات افتاد کلی حرص خوردم سر اینکه از یه جا یخی بخواند که نقش شخصیت محبوب من رو بازی کنه تا اینکه بعضی از دوستان چرا بدون هیچ مکث و تفکری تا کسی شخصیتی رو میکوبونه سریع میان و از ادامه ی ماجرا رو میگیرند و ادامه میدن در صورتی که شاید اون شخص اشتباه کرده باشه ؛ من خودم شخصا حالم از ازرا میلر بهم میخوره و کسانی که من رو میشناسند میدونند که میزان تنفر من از این بشر چقدره. و این نظر منه! و ممکنه از نظر خیلی از دوستان اشتباه باشه ولی اگر قرار باشه چون منه جیمسون این رو گفتم کسی هم بخواد از این بشر حالش بد بشه این درست نیست.
اما با تمام اینها اسپایدی هم در شادی و هم غم من بوده.
اسپایدی سایتیه که همیشه بهش بها داده شده و اونقدر برای اعضای اون مهمه که با وجود رفتن برخی از دوستان بعضی از کاربرای جدید !! حتی از نوشتن مقالات برای کمک به این سایت دریغ نکردند.
ارزش این سایت بالاست بیایید هیمینطور بالا نگهش داریم.
نقل قول کردن
spidey noir
#38 spidey noir 1396-07-15 21:35
  • من با مقاله ی تاریخچه ی بتمن و بترنگ با سایت اشنا شدم؛یادش بخیر؛خیلی خاطره های خوبی با سایت داشتم و دارم.واقعا از این سایت ممنونم چون من رو از جاهلیت و کسل بودن در اورد و باعث متفاوت از دیگران بشم و دنیا رو از چشم دیگه ای ببینم.این سایت باعث شد به اعتقاداتم پایبند باشم و اعتقادات حقیقی پیدا کنم.باعث بسیار پیشرفت کنم و موفق باشم.همه ی این ها زیر سایه ی بزرگمرد جهان یعنی اقای مهدی ترابی مهربانی هست و امید وارم روزی جبران کنم(حتی تو فکر اینم که تو کالیفرنیا خونه ی تونی استارک رو بسازم و بهشون هدیه بدم)انشالله هزاران سال عمر کنند
نقل قول کردن
Root
#39 Root 1396-07-15 22:06
این سه سالی که اسپایدی رو شناختم واقعا باحال ترین مقاله هارو تو این سایت خوندم.هروقت دلم میگرفت این سایت کلا بازش میکرد.هروقت هم کسل بودم عمو مختار با کامنتای پرانرژیش(!) درستش میکرد.تاپ 10 و اینای آقای ترابی هم که کلا یه طرف!

یادمه که چطوری یکسال و نیم پیش توی این سایت عضو شدم!ایمیل زدم به اسپایدی درمورد کنسل شدن ایجنت کارتر سوال پرسیدم.گفت چرا تو سایت نمیپرسی گفتم چون عضو نیستم!گفت چرا عضو نمیشی؟منم کلی توضیح دادم ولی خلاصش این بود که فک میکردم باید دکتری کمیک(!) داشته باشم تا بتونم عضو بشم!
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#40 Cap-Spider Potter 1396-07-15 22:17
خب منم سالگرد تاسیس سایت رو به تمام نویسندگان و مدیران و کاربران سایت تبریک میگم و از همه اونایی که در پیشرفت سایت دست داشتند، تشکر میکنم که در ایجاد چنین جایگاهی برای سایت کمک کردند...

تشکر ویژه ای هم از آقای ترابی کنم که در هر شرایطی سایت رو جلو می برد و هرگز برای سایت کم و کسری نزاشت و از هیچ زحمتی دریغ نکرد...

راستش خیلی از اینکه سایت اسپایدی وجود داره خوشحالم... من عاشق دنیای کمیک و شخصیت های کمیک بوکم... اینکه میبینم توی این کشور سایتی هست که محوریتش مبحث مورد علاقمه و در سطح بالایی قرار داره و اشخاصی توشه که درک کاملی از مسائل مربوط به کمیک دارند، روحیه میگیرم و کیف میکنم !


Happy Birthday Spidey.ir !!
With Great Power Comes Great Responsibility
نقل قول کردن
Jordan
#41 Jordan 1396-07-15 22:54
تولد پنج سالگي سايت اسپايدي رو به دوستان عزيز و آقاي ترابي تبريك ميگم انشالله كه هدف اين سايت به طور كامل محقق بشه و فرهنگ كميك بوك و كميك خواني در ايران بيش از پيش جا بيفته و تمام طرفداران كميك از هر قشر و گروهي در كنار هم از كميك لذت ببرن.
باز هم از آقاي ترابي تشكر ميكنم و به ايشون خسته نباشيد ميگم كه در اين پنج سال هميشه براي سايت اسپايدي زحمت كشيدن.
انشالله كه موفق باشيد.
نقل قول کردن
mahsa520
#42 mahsa520 1396-07-16 08:14
اسپایدی تازه 5 ساله شده در حالی که اونقدر مقاله و کمیک کار کرده که ادم فکر میکنه 50 ساله حضور داره. انشاله 150 ساله بشه
نقل قول کردن
a.v.s
#43 a.v.s 1396-07-16 14:31
آقای ترابی شرمنده شاید اسپم باشه ولی یه سوال داشتم:
میشنوم بعضی ها میگن که ابرقهرمان های کمیک از روی شاهنامه فردوسی ساخته شده اند. یعنی میگن چون آمریکایی ها ابرقهرمان و اسطوره نداشتند و چون دیدند ایرانی ها اسطوره دارند، برای خودشون اسطوره و ابرقهرمان ساخته اند که از شاهنامه الهام گرفته شدند
آیا این حقیقت داره یا نه؟
نقل قول کردن
a.v.s
#44 a.v.s 1396-07-16 19:55
به نقل از a.v.s:
آقای ترابی شرمنده شاید اسپم باشه ولی یه سوال داشتم:
میشنوم بعضی ها میگن که ابرقهرمان های کمیک از روی شاهنامه فردوسی ساخته شده اند. یعنی میگن چون آمریکایی ها ابرقهرمان و اسطوره نداشتند و چون دیدند ایرانی ها اسطوره دارند، برای خودشون اسطوره و ابرقهرمان ساخته اند که از شاهنامه الهام گرفته شدند
آیا این حقیقت داره یا نه؟

کسی درباره این موضوع چیزی نمیدونه؟
اگرهم در مقاله ای از سایت درباره این مسئله (که منبع پیدایش ابرقهرمان ها چیه) چیزی توضیح داده شده لطفا لینکش رو بدید که بتونم جواب اونایی که اون حرف رو زدند رو بدم چون خودم به شدت اصلا موافق نیستم که ابرقهرمانان آمریکایی از شاهنامه الهام گرفته شدند
نقل قول کردن
Omid_Spider
#45 Omid_Spider 1396-07-21 22:21
تبریک
از اولین حضور شما آقا مهدی در کنار شما بودیم
و همچنان در کنار شما هستیم
نقل قول کردن
m.k.t
#46 m.k.t 1396-07-22 05:55
به نقل از a.v.s:
آقای ترابی شرمنده شاید اسپم باشه ولی یه سوال داشتم:
میشنوم بعضی ها میگن که ابرقهرمان های کمیک از روی شاهنامه فردوسی ساخته شده اند. یعنی میگن چون آمریکایی ها ابرقهرمان و اسطوره نداشتند و چون دیدند ایرانی ها اسطوره دارند، برای خودشون اسطوره و ابرقهرمان ساخته اند که از شاهنامه الهام گرفته شدند
آیا این حقیقت داره یا نه؟

من جواب بدم !!!

نه فکر کنم بیشترشون از اساطیر یونان و اسکاندیناوی الهام گرفتن نمونه کل جاستیس لیگ از بعضی از اساطیر الهام گرفتن
سوپرمن=خدای خورشید
شزم=زئوس
واندروومن =الاهه ی جنگ
(بقیه رو یادم رفت)
.
.
.
تور
هرکول
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

25

40

39

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45