آیا آفتاب پرست و هایدرو من در فیلم "مرد عنکبوتی دور از خانه" حضور دارند؟

آیا آفتاب پرست و هایدرو من در فیلم "مرد عنکبوتی دور از خانه" حضور دارند؟

شایعات و خبرهای جدیدی از فیلم Far From Home به گوش میرسه!

حتی قبل از اینکه فیلم جدید اسپایدرمن با نام "دور از خانه" وارد مرحله تولید بشه شایعاتی بود مبنی بر اینکه «آفتاب پرست» (The Chameleon) در این فیلم خواهد بود و حالا شاید بتوان گفت که حضورش تایید شده. به گزارش سایت معتبر Deadline، آقای « نومان اکار» (Numan Acar) بازیگر سریال Homeland و فیلم سینمایی "علا الدین" به جمع بازیگران فیلم اضافه شده است ولی هنوز معلوم نیست قراره نقش چه کسی را بازی کنه.

نومان اکار

ولی این سایت ادعا میکنه ایشون قراره نقش کسی رو بازی کنه که اسمش هست «دیمیتری» (Dimitri) . و ما در دنیای کمیک های مارول آقای «دیمیتری اسمردیاکف» را داریم که به «آفتاب پرست» معروفه و در انجام تغییر قیافه استاده (تو این مقاله میتونید راجع بهش اطلاعات خیلی خوبی کسب کنید)

و اما خبر میرسه که دیزنی در یکی از جشنواره های خارجی کلیپی از فیلم جدید اسپایدرمن پخش کرده که در آن مرد عنکبوتی در شهر ونیز داشته با یکی از دشمنان قدیمی خودش به نام «هایدرو من» (Hydro-Man) میجنگیده! این عکس رو هم ازش منتشر کردند:

 هایدرو من

در هر حال خیلی جالبه که مرد عنکبوتی در شهری مثل ونیز ایتالیا که در آب قرار داره با دشمنی بجنگه که منبع قدرت هایش آب هستند!

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما ممکنه در این فیلم علاوه بر «میستریو» که تایید شده خبیث اصلی داستانه، شاهد حضور دشمنان دیگری از مرد عنکبوتی مثل هایدرو من و آفتاب پرست نیز باشیم؟

 

مطالب مرتبط:

10 دشمنی که مرد عنکبوتی ممکنه در بازگشت به خانه 2 باهاشون روبرو بشه

مرد عنکبوتی در بازگشت به خانه 2 به اروپا میرود؟

قسمت دوم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه دقایقی بعد از انتقام جویان 4 شروع میشود

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alihdz
#1 alihdz 1397-04-27 13:21
خیلی خوبه ولی یکم فیلم شلوغ نمیشه؟؟اخه شما حساب کن میستریو،آفتاب پرست،هایدرو من،مخترع مخوف،والچر،شوکر ؟؟؟؟؟نکنه مارول میخاد شش خبیث درست کنه؟؟ :D :lol:
حتی بعضیا میگن ممکنه نورمن آزبورن هم باشه به نظرم یک کدوم از این دوتا یعنی هایدرو من و یا آفتاب پرست شایعه اس به نظرم هایدرو من شایعه اس
نقل قول کردن
Quick H
#2 Quick H 1397-04-27 13:21
آفتاب پرست :o
به نظرم آفتاب پرست اگه هویت مخفی پیتر رو بفهمه خیلی جالب میشه.(میتونه خودش رو بزنه جای ند!)
.
.
.
آقای ترابی من با شخصیت هایدرومن آشنا نیستم یه مقاله ایی چیزی نیست آشنا بشم؟ :-*
با تشکر
نقل قول کردن
Quick H
#3 Quick H 1397-04-27 13:22
به نقل از alihdz:
خیلی خوبه ولی یکم فیلم شلوغ نمیشه؟؟اخه شما حساب کن میستریو،آفتاب پرست،هایدرو من،مخترع مخوف،والچر،شوکر؟؟؟؟؟نکنه مارول میخاد شش خبیث درست کنه؟؟ :D :lol:
حتی بعضیا میگن ممکنه نورمن آزبورن هم باشه به نظرم یک کدوم از این دوتا یعنی هایدرو من و یا آفتاب پرست شایعه اس به نظرم هایدرو من شایعه اس

نورمن اگه تو صحنه بعد از تیتراژ باشه میترکونه ;-)
نقل قول کردن
Detective Jones
#4 Detective Jones 1397-04-27 13:33
کملون رو نمیپسندم.نمیدون م چرا.
هایدرو من هم به نظرم حضورش خیلی غیر منتظره و زود هنگام میتونه باشه‌.در کل انتظار داشتم در هر فیلم یک ویلین «اصلی» مطرح بشه.هایدرومن زیاد خاص نیست.
میستریو رو دوست دارم.عجیب و راز آلوده.جالب میشه اگه مارول از دختر میستریو استفاده کنه و یک میستریؤ مونث ارائه بده.به نظر من میتونه خوب باشه.
مقاله هرچند کم اما خوب بود. خسته نباشید.
نقل قول کردن
Detective Jones
#5 Detective Jones 1397-04-27 13:37
نورمن آزبورن...حضورش به نظرم به این زودی درست نیست
اگه این اسپایدرمن MCU یک سه گانه بخوان از روش بسازن به نظرم فیلم سومه و دکتر اکتاپیوس،نورمن، والچر«برای دومین بار»،اسکورپیون، ونوم«که البته حضورش تقریبا بعید و غیر ممکنه» و سند من!شش خبیث توی قسمت سوم
ولی من قبول ندارم اسپایدرمن MCU رو.نه گوئن رو میبینم نه ام-جی.
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#6 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-04-27 13:58
به نقل از Detective Jones:
نورمن آزبورن...حضورش به نظرم به این زودی درست نیست
اگه این اسپایدرمن MCU یک سه گانه بخوان از روش بسازن به نظرم فیلم سومه و دکتر اکتاپیوس،نورمن،والچر«برای دومین بار»،اسکورپیون،ونوم«که البته حضورش تقریبا بعید و غیر ممکنه» و سند من!شش خبیث توی قسمت سوم
ولی من قبول ندارم اسپایدرمن MCU رو.نه گوئن رو میبینم نه ام-جی.

اره خب.ولی اگه تام هالند بخواد تو فیلم های بیشتری بازی کنه مارول جلوشو نمیگیره و چون خیلی هم جوونه میشه در فیلم های زیادی ازش استفاده کرد.این شخصیت ها هم به وقت وارد MCU میشوند
نقل قول کردن
alireza81
#7 alireza81 1397-04-27 14:13
ببخشید معلوم نیست توی این فیلم لیز حضور داره یا از مری جین و گوئن استفاده کنه؟
نقل قول کردن
mani s.h
#8 mani s.h 1397-04-27 14:19
اول از همه مارول استاد سرگیجه دادن مخفی کردن و پیچوندن دوم اگر هایدرومن باشه نقشش در حد چند صحنه و برای زمینه چینی د آیندس سوم اگر آفتاب پرست باشه فقط اسپایدی دنبال میکنه و معلوم میشه که زیردست نورمن یا کینگ پین ویا اون سیاست مدار تو سریال کارتونی محشر مردعنکبوتی خارق العاده به جای کینگ پین کلا بجای اینکه شخصیت بپرونه تو فیلم زمینه میچینه مثل حضور کسی که در آینده عقرب خواهد شد و در قسمت اول بود.کلا همه این ها غیر از میستریو همه متفرقه اند در ضمن مارول خیلی سابقه چند شخصیت تو فیلم هاشو داشته و قطعا بلده چیکار کنه چیزی که منو میترسونه دخالت سونی هست باور کنید اگه کاملا مارول میساختش قسمت اول قطعا شاهکار های مارول میشد.دلیل زیادی شخصیت هام عجله سونی که مارول تا الان و تو قسمت اول خوب جعمش کره حالا قسمت دومو خدا رحم کنه.نمیدونم چرا اما فکر کنم تو فیلم ونوم بلک کت و سیلور ... یا حتی موربیوس رو ببینیم.سونی اصلا تو فیلم سازی معرکه نیست و به امید موفقیت فیلم ونوم و اسپایدی دو از خانه
نقل قول کردن
mani s.h
#9 mani s.h 1397-04-27 14:20
به نقل از alireza81:
ببخشید معلوم نیست توی این فیلم لیز حضور داره یا از مری جین و گوئن استفاده کنه؟

مری جین تغیر یافته یعنی میشل و ند هستن
نقل قول کردن
brg_1214
#10 brg_1214 1397-04-27 14:21
مقاله مثل همیشه عالی!!
بنظرم اینطوری فیلم خیلی شلوغ میشه و خبیث های فیلم نمیتونن از تمام پتانسیل خود استفاده کنند و بدرخشند.
من حدس میزنم که آفتاب پرست شایعه باشه...
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1397-04-27 14:24
به نقل از brg_1214:
مقاله مثل همیشه عالی!!
بنظرم اینطوری فیلم خیلی شلوغ میشه و خبیث های فیلم نمیتونن از تمام پتانسیل خود استفاده کنند و بدرخشند.
من حدس میزنم که آفتاب پرست شایعه باشه...

البته لزوما نمیتونه شلوغ باشه
تو قسمت اول هم شوکر بود، والچر بود، مخترع مخوف بود و مک گارگن هم بود
ولی تنونستن تمرکز رو روی والچر نگه دارن
اینجا هم به نظرم همینه . یعنی خبیث اصلی میستریو هستش و بقیه فرعی ان
نقل قول کردن
mani s.h
#12 mani s.h 1397-04-27 14:25
راستی اگه عکس درست باشه به مردعنکبوتی ارجینال کمیک و اسپادی سام ریمی احترام گذاشتن
نقل قول کردن
sir Ali
#13 sir Ali 1397-04-27 14:45
به نقل از mtm:
به نقل از brg_1214:
مقاله مثل همیشه عالی!!
بنظرم اینطوری فیلم خیلی شلوغ میشه و خبیث های فیلم نمیتونن از تمام پتانسیل خود استفاده کنند و بدرخشند.
من حدس میزنم که آفتاب پرست شایعه باشه...

البته لزوما نمیتونه شلوغ باشه
تو قسمت اول هم شوکر بود، والچر بود، مخترع مخوف بود و مک گارگن هم بود
ولی تنونستن تمرکز رو روی والچر نگه دارن
اینجا هم به نظرم همینه . یعنی خبیث اصلی میستریو هستش و بقیه فرعی ان

موافقم چون مک گارگن رو در واقع در شکل عقرب ندیدیم و در واقع باید زیاد به شوکر توجه نمیشد چون مخترع مخوف که پتانسیل خبیث اصلی بودن رو نداشت و در اینجا هم میستریو خبیث اصلیه هایدرو من هم احتمالا اون پتانسیل خبیث اصلی بودن رو نداشته باشه و باید زیاد به آفتاب پرست توجه نشه و به میستریو پرداخته بشه که اگه اینجوری باشه احتمالا مثل فیلم اول تو این قضیه موفق عمل کنند.
نقل قول کردن
adel.spider
-1 #14 adel.spider 1397-04-27 15:07
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...
نقل قول کردن
sir Ali
#15 sir Ali 1397-04-27 15:19
ببخشید بابت اسپم
اقای ترابی شما تو یک نظر شما اثبات کرده بودید که مارول بهتر از دی سیه اگر لطف کنید لینک مقاله رو که این نظر رو داخلش دادید و لینک مقاله ای که توش اثبات کردید دارک نایت بهترین فیلم کمیک بوکی نیست(جناب میرابیلیس یه جایی تو نظرات از این مقاله گفته بودند) رو بنویسید ممنون میشم .
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1397-04-27 15:24
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1397-04-27 15:25
به نقل از sir Ali:
ببخشید بابت اسپم
اقای ترابی شما تو یک نظر شما اثبات کرده بودید که مارول بهتر از دی سیه اگر لطف کنید لینک مقاله رو که این نظر رو داخلش دادید و لینک مقاله ای که توش اثبات کردید دارک نایت بهترین فیلم کمیک بوکی نیست(جناب میرابیلیس یه جایی تو نظرات از این مقاله گفته بودند) رو بنویسید ممنون میشم .

من الان یادم نیست نهار چی خوردم
از کجا یادم بیاد کدوم نظرم بوده؟ :lol:
نقل قول کردن
Sardar
#18 Sardar 1397-04-27 15:25
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

عزیز جان مگه شما نمیدونی که طی تئوری های مطرح شده قرار قهرمان ها طی سفر زمانی برگردن،وبجاش یک سری قهرمان هایی که در اینفینیتی وار جون سالم بدر بردن بمیرند،هیچ وقت mcu روبا فیلم های دی سی هم سطح نکن،وفکر نکن mcu هر کاری رو بدون فکر ومقدمه انجام میده
نقل قول کردن
adel.spider
-1 #19 adel.spider 1397-04-27 16:06
به نقل از mtm:
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی

چطور نمیشه ؟؟
مگه موقع جاستیس لیگ همه سوپرمنو مسخره نمیکردن که مرده و عکسش تو پوسترا و روی ماگ های تبلیغاتی خورده؟؟ الانم مارول همینکارو کرده...
فک کنم کل هدف ثانوس همون کشتن نصف عالم بود که بهش رسید و این ماییم که میدونم پیچش داستانیه ولی آیا بقیه هم میدونن؟؟ وقتی به یه نفر توضیح بدیم که اینا همه تو اونجرز 4 قراره برگردن به فیلم پوزخند نمیزنن؟
اگه بازیگرا تمدید میکردن که آیرون من و کپ رو از تو گورم میکشیدن بیرون... :)))
نقل قول کردن
Mahyar.zk
#20 Mahyar.zk 1397-04-27 16:41
سلام من کاربر جدیدم
بنظرم اگه قرار باشه آفتاب پرست تو فیلم باشه باید از دستگاهی مشابه همونی که تو آخر فیلم winter soldier بلک ویدو باهاش صورتش رو تغییر داد استفاده کنه
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1397-04-27 16:42
به نقل از adel.spider:
به نقل از mtm:
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی

چطور نمیشه ؟؟
مگه موقع جاستیس لیگ همه سوپرمنو مسخره نمیکردن که مرده و عکسش تو پوسترا و روی ماگ های تبلیغاتی خورده؟؟ الانم مارول همینکارو کرده...
فک کنم کل هدف ثانوس همون کشتن نصف عالم بود که بهش رسید و این ماییم که میدونم پیچش داستانیه ولی آیا بقیه هم میدونن؟؟ وقتی به یه نفر توضیح بدیم که اینا همه تو اونجرز 4 قراره برگردن به فیلم پوزخند نمیزنن؟
اگه بازیگرا تمدید میکردن که آیرون من و کپ رو از تو گورم میکشیدن بیرون... :)))

اقا چه ربطی داره؟!!!!!!! حالت خوبه شما؟ سرت به جایی نخورده؟
بابا یارو زده نصف عالم رو کشته
سوپرمن یه نفر بود! این معلومه با اون فرق داره. پس چی ؟ خیال کردی مردم باورشون شد این همه آدم مردن؟!!!
واقعا تعجب میکنم از این حرفت
اصلا و ابدا اینا با هم یکی نیستن . اگه تو اخر اونجرز 4 کسی مرد و بعد بیخودی برگشت یا بازگشتش رو لو دادن اونوقت حق با شماست
ولی الان؟!!! به نظرم این بحث ادامه پیدا نکنه بهتره
به قول انگلیسی ها: you are barking up the wrong tree
(= سوراخ دعا رو گم کردی!)
نقل قول کردن
P.Constantine
#22 P.Constantine 1397-04-27 16:46
به نقل از adel.spider:
به نقل از mtm:
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی

چطور نمیشه ؟؟
مگه موقع جاستیس لیگ همه سوپرمنو مسخره نمیکردن که مرده و عکسش تو پوسترا و روی ماگ های تبلیغاتی خورده؟؟ الانم مارول همینکارو کرده...
فک کنم کل هدف ثانوس همون کشتن نصف عالم بود که بهش رسید و این ماییم که میدونم پیچش داستانیه ولی آیا بقیه هم میدونن؟؟ وقتی به یه نفر توضیح بدیم که اینا همه تو اونجرز 4 قراره برگردن به فیلم پوزخند نمیزنن؟
اگه بازیگرا تمدید میکردن که آیرون من و کپ رو از تو گورم میکشیدن بیرون... :)))

شما از پایه دارید اشتباه می کنید! ببینید سوپرمن وقتی مرد که هیچ کس دوستش نداشت یعنی با اون فیگور های عجیب و غریبش یا اخم کردن و... کسی خیلی ازش خوشش نمیومد! دلیل اصلی مسخره کردن ملت هم تاثیر گذار نبودن مرگش بود و گرنه حتی اگه سوپرمن خوبی هم روی پرده سینما می دیدیم و می کشتنش بازگشتش حتمی بود! مرگ کسایی که در جنگ بی نهایت مرده بودن بسیار تاثیر گذار بود چون ما تقریبا در فیلم های قبلی با همه شون همزاد پنداری کرده بودیم!
پس تاثیر گذار بودن مرگ مهمه!
نقل قول کردن
Raminj279
#23 Raminj279 1397-04-27 17:24
سلام کاربر جدیدم عاشق سایتتونم تمام خبر هارو سریع به اطلاع همه میرسونین :lol:
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1397-04-27 17:26
به نقل از P.Constantine:
به نقل از adel.spider:
به نقل از mtm:
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی

چطور نمیشه ؟؟
مگه موقع جاستیس لیگ همه سوپرمنو مسخره نمیکردن که مرده و عکسش تو پوسترا و روی ماگ های تبلیغاتی خورده؟؟ الانم مارول همینکارو کرده...
فک کنم کل هدف ثانوس همون کشتن نصف عالم بود که بهش رسید و این ماییم که میدونم پیچش داستانیه ولی آیا بقیه هم میدونن؟؟ وقتی به یه نفر توضیح بدیم که اینا همه تو اونجرز 4 قراره برگردن به فیلم پوزخند نمیزنن؟
اگه بازیگرا تمدید میکردن که آیرون من و کپ رو از تو گورم میکشیدن بیرون... :)))

شما از پایه دارید اشتباه می کنید! ببینید سوپرمن وقتی مرد که هیچ کس دوستش نداشت یعنی با اون فیگور های عجیب و غریبش یا اخم کردن و... کسی خیلی ازش خوشش نمیومد! دلیل اصلی مسخره کردن ملت هم تاثیر گذار نبودن مرگش بود و گرنه حتی اگه سوپرمن خوبی هم روی پرده سینما می دیدیم و می کشتنش بازگشتش حتمی بود! مرگ کسایی که در جنگ بی نهایت مرده بودن بسیار تاثیر گذار بود چون ما تقریبا در فیلم های قبلی با همه شون همزاد پنداری کرده بودیم!
پس تاثیر گذار بودن مرگ مهمه!

دقیقا!
همون پودر شدن این همه شخصیت از مرگ سوپرمن تاثیرش بیشتر بود
من اون لحظه جون دادن پیتر تو بغل تونی واقعا منقلبم کرد
نقل قول کردن
sourena1
#25 sourena1 1397-04-27 17:32
به نقل از mtm:
به نقل از P.Constantine:
به نقل از adel.spider:
به نقل از mtm:
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی

چطور نمیشه ؟؟
مگه موقع جاستیس لیگ همه سوپرمنو مسخره نمیکردن که مرده و عکسش تو پوسترا و روی ماگ های تبلیغاتی خورده؟؟ الانم مارول همینکارو کرده...
فک کنم کل هدف ثانوس همون کشتن نصف عالم بود که بهش رسید و این ماییم که میدونم پیچش داستانیه ولی آیا بقیه هم میدونن؟؟ وقتی به یه نفر توضیح بدیم که اینا همه تو اونجرز 4 قراره برگردن به فیلم پوزخند نمیزنن؟
اگه بازیگرا تمدید میکردن که آیرون من و کپ رو از تو گورم میکشیدن بیرون... :)))

شما از پایه دارید اشتباه می کنید! ببینید سوپرمن وقتی مرد که هیچ کس دوستش نداشت یعنی با اون فیگور های عجیب و غریبش یا اخم کردن و... کسی خیلی ازش خوشش نمیومد! دلیل اصلی مسخره کردن ملت هم تاثیر گذار نبودن مرگش بود و گرنه حتی اگه سوپرمن خوبی هم روی پرده سینما می دیدیم و می کشتنش بازگشتش حتمی بود! مرگ کسایی که در جنگ بی نهایت مرده بودن بسیار تاثیر گذار بود چون ما تقریبا در فیلم های قبلی با همه شون همزاد پنداری کرده بودیم!
پس تاثیر گذار بودن مرگ مهمه!

دقیقا!
همون پودر شدن این همه شخصیت از مرگ سوپرمن تاثیرش بیشتر بود
من اون لحظه جون دادن پیتر تو بغل تونی واقعا منقلبم کرد

استاد سر اون صحنه ها تو سینما بعضیا چه اشکی که نریختن
نقل قول کردن
P.Constantine
#26 P.Constantine 1397-04-27 17:42
من هر چی دقت می کنم این عکسه که میگن لو رفته بنظرم مصنوعی میاد! حالا می گردم پیدا می کنم چون هم اسپایدرمنش خیلی آشناس هم این تونله که توشه! منطقی هم هست هنوز یه ماه از فیلمبرداری فیلم نگذشته این کار از دیزنی خیلی عجیب و بعیده، نه اونجرز ۴ اومده نه کاپیتان مارول! دلیلی نداره همچین چیزی رو نشون بدن!!!!! هنوز به مرحله جلوه های کامپیوتری نرسیدن!!!! واقعا اگر همچین چیزی رو نشون داده باشن از عجایب سینماست!
در ضمن اون قسمت آبی رنگ خیلی شبیه پل هاییه که سیسکو توی سریال فلش برای تلپورت درست می کرد
نقل قول کردن
D.PARKER
#27 D.PARKER 1397-04-27 18:05
من احتمال میدم هایدرومن شایعه باشه. به نظر من اضافیه یکم. البته نبرد های جالبی میتونه خلق بشه. امیدوارم دور از خانه فیلم خوبی بشه و یکم حال و هوای پیتر رو به بالغ شدن ببره. ممنون از اطلاع رسانی سریع. اون صحنه هم به نظرم غیر عادی بود. اصلا اون لباس، لباس جدید اسپایدیه ؟
من که دقیق متوجه نشدم.
#15
آها ! انتظارت این بود که مارول پنهان کنه و ما هم به شک بیفتیم که نکنه نصف کل موجودات کیهان تا ابد از بین رفته باشن ؟ مردمم زندگیشونو پی بگیرن ؟ عجب !
نقل قول کردن
mani s.h
#28 mani s.h 1397-04-27 19:50
درباره اونجرز ۴ یه ایده دارم.چند سال میگذره از عزاداری پودر شدگان نمایی نشون میده زن عمو می هنوز هم قصه میخوره .دیگه کسی با کاپ و فراری ها کار نداره قاپ عروسی پپر و تونیو میبینیم.تونی بچه دار شده و احتمالا دختره کاپ و شارون هم ازدواج کردن.ولی ایندو خانواده هنوز دیدار نکردن.تونی داره یه کارایی میکنه و همینطور اسکات .....تانوس متوجه میشه که دارن هدفشو از نو زنده میکنند تانوس برمیگرده برای جلو گیری از اتفاق.کاپ دوباره برمیگرده اونجرز جمع میشن ولی تانوس بد ضربه میزنه همه از درد به زمین میوفتند و کاپ هنوز سرپاس و به شعارش وفاداره بعد با تانوس مبارزه میکند سپرش نابود میشه و مجبور یه کاری کنه پس مینولر رو برمیداره میجنگه.نبردی بزرگ که در آن تانوس ضربه میخرد و مجبور برای جانش فرار کنه کاپ آروم آروم در بغل تونی جان پیده و در این بین دیلوگ های احساسی ردو بدل میشه .اینو ۴۰ دقیقه فیلم به حساب بیارید.بعد تونی و اسکات به زمان گذشته میروند و کاپ رو برمیگردونن.حالا آخرماجرا نبرد بزرگ تازه شروع میشه......بعد تونی و خیلی از ابرقهرمانان به زمین میوفتند و اینبار تونی در بغل استیو میمیره و باز هم دیلوگ های احسایی.به نظرم این سه صحنه فیلمو له اوج احساسات خواهد رساند.نظر شما چیه.شرمنده یه خورده بد نوشتم اما موضوع کلی شاید رابطه تونی و استیو اینطوری دو طرفه میشه.شایدم باهم بمیرند معلوم نیست. امید وارم وقتتون رو تلف نکرده باشم
نقل قول کردن
mani s.h
#29 mani s.h 1397-04-27 19:53
اینم احساسی میشه که هردو در بغل پیتر جان بدهن :cry:
نقل قول کردن
sourena1
#30 sourena1 1397-04-27 20:14
به نقل از steve ragers:
درباره اونجرز ۴ یه ایده دارم.چند سال میگذره از عزاداری پودر شدگان نمایی نشون میده زن عمو می هنوز هم قصه میخوره .دیگه کسی با کاپ و فراری ها کار نداره قاپ عروسی پپر و تونیو میبینیم.تونی بچه دار شده و احتمالا دختره کاپ و شارون هم ازدواج کردن.ولی ایندو خانواده هنوز دیدار نکردن.تونی داره یه کارایی میکنه و همینطور اسکات .....تانوس متوجه میشه که دارن هدفشو از نو زنده میکنند تانوس برمیگرده برای جلو گیری از اتفاق.کاپ دوباره برمیگرده اونجرز جمع میشن ولی تانوس بد ضربه میزنه همه از درد به زمین میوفتند و کاپ هنوز سرپاس و به شعارش وفاداره بعد با تانوس مبارزه میکند سپرش نابود میشه و مجبور یه کاری کنه پس مینولر رو برمیداره میجنگه.نبردی بزرگ که در آن تانوس ضربه میخرد و مجبور برای جانش فرار کنه کاپ آروم آروم در بغل تونی جان پیده و در این بین دیلوگ های احساسی ردو بدل میشه .اینو ۴۰ دقیقه فیلم به حساب بیارید.بعد تونی و اسکات به زمان گذشته میروند و کاپ رو برمیگردونن.حالا آخرماجرا نبرد بزرگ تازه شروع میشه......بعد تونی و خیلی از ابرقهرمانان به زمین میوفتند و اینبار تونی در بغل استیو میمیره و باز هم دیلوگ های احسایی.به نظرم این سه صحنه فیلمو له اوج احساسات خواهد رساند.نظر شما چیه.شرمنده یه خورده بد نوشتم اما موضوع کلی شاید رابطه تونی و استیو اینطوری دو طرفه میشه.شایدم باهم بمیرند معلوم نیست. امید وارم وقتتون رو تلف نکرده باشم

دمت گرم عجب تخیلی قوی داری
نقل قول کردن
mani s.h
#31 mani s.h 1397-04-27 20:50
به نقل از sourena1:
به نقل از steve ragers:
درباره اونجرز ۴ یه ایده دارم.چند سال میگذره از عزاداری پودر شدگان نمایی نشون میده زن عمو می هنوز هم قصه میخوره .دیگه کسی با کاپ و فراری ها کار نداره قاپ عروسی پپر و تونیو میبینیم.تونی بچه دار شده و احتمالا دختره کاپ و شارون هم ازدواج کردن.ولی ایندو خانواده هنوز دیدار نکردن.تونی داره یه کارایی میکنه و همینطور اسکات .....تانوس متوجه میشه که دارن هدفشو از نو زنده میکنند تانوس برمیگرده برای جلو گیری از اتفاق.کاپ دوباره برمیگرده اونجرز جمع میشن ولی تانوس بد ضربه میزنه همه از درد به زمین میوفتند و کاپ هنوز سرپاس و به شعارش وفاداره بعد با تانوس مبارزه میکند سپرش نابود میشه و مجبور یه کاری کنه پس مینولر رو برمیداره میجنگه.نبردی بزرگ که در آن تانوس ضربه میخرد و مجبور برای جانش فرار کنه کاپ آروم آروم در بغل تونی جان پیده و در این بین دیلوگ های احساسی ردو بدل میشه .اینو ۴۰ دقیقه فیلم به حساب بیارید.بعد تونی و اسکات به زمان گذشته میروند و کاپ رو برمیگردونن.حالا آخرماجرا نبرد بزرگ تازه شروع میشه......بعد تونی و خیلی از ابرقهرمانان به زمین میوفتند و اینبار تونی در بغل استیو میمیره و باز هم دیلوگ های احسایی.به نظرم این سه صحنه فیلمو له اوج احساسات خواهد رساند.نظر شما چیه.شرمنده یه خورده بد نوشتم اما موضوع کلی شاید رابطه تونی و استیو اینطوری دو طرفه میشه.شایدم باهم بمیرند معلوم نیست. امید وارم وقتتون رو تلف نکرده باشم

دمت گرم عجب تخیلی قوی داری

قربان شما
نقل قول کردن
alihdz
#32 alihdz 1397-04-27 21:06
به نقل از P.Constantine:
من هر چی دقت می کنم این عکسه که میگن لو رفته بنظرم مصنوعی میاد! حالا می گردم پیدا می کنم چون هم اسپایدرمنش خیلی آشناس هم این تونله که توشه! منطقی هم هست هنوز یه ماه از فیلمبرداری فیلم نگذشته این کار از دیزنی خیلی عجیب و بعیده، نه اونجرز ۴ اومده نه کاپیتان مارول! دلیلی نداره همچین چیزی رو نشون بدن!!!!! هنوز به مرحله جلوه های کامپیوتری نرسیدن!!!! واقعا اگر همچین چیزی رو نشون داده باشن از عجایب سینماست!
در ضمن اون قسمت آبی رنگ خیلی شبیه پل هاییه که سیسکو توی سریال فلش برای تلپورت درست می کرد

مصنوعی به نظر میاد چون فوتوشاپه کنار اسپایدی هم نوشته not official image
نقل قول کردن
alihdz
#33 alihdz 1397-04-27 21:09
به نقل از adel.spider:
به نقل از mtm:
به نقل از adel.spider:
آدم نمیدونه با این اخبار خوشحال شه یا تأسف بخوره...
خطر اسپویل... :
زمانی که فیلم bvs اکران شد همه ما مارول فنا از مرگ الکی و بیخود و بدون تأثیرعمیقِ سوپرمن و نجوای بازگشتش توی جاستیس لیگ کلی فان ساختیم و خندیدیم و دی سی فنا رو مسخره کردیم...
اما توی اینفینیتی وار که حدودا 16 تا ابرقهرمان و شخصیت مهم فیلم مردن(پودر شدن)، حداقل بااینکه مرگ بیخودی ای نداشتن و مثلا صحنه اسپایدرمن تکان دهنده بود ولی حداقل من انتظار نداشتم که مارول از الان با این خیال جمع و بدون پنهانکاری شروع کنه به ساختن فیلم دوم مرد عنکبوتی و انتشار عکس و فیلم و فیگور اینور اونور وتایید فیلم دوم دکتر استرنج...
بنظر من با اینکار به ابهت اینفینیتی وار لطمه میخوره... و از الان همه ما میدونیم که قهرمانامون آخر اونجرز 4 برمیگردن... ولی آخه... این چه فرقی با اون ماجرای سوپرمن داره...؟؟ ؟تازه مارول در مقیاس وسیعتریم خراب کاری کرده...
اگه یه روزی به bvs خندیدیم (با اینکه خودم طرفدار مارولم) الانم بنظرم باید به مارول بخندیم...
ممنون که خوندین...

تا قسمت بعدی نیاد که شما نمیتونی به چیزی بخندی
ضمن اینکه شما نمیتونی اونقدر مخفی کاری کنی که تولید فیلم بعدیت رو عقب بندازی تا تکلیف این یکی شروع بشه
واقعا این چه ربطی داشت به مرگ سوپرمن؟
اینا اصلا چه ربطی دارن به هم؟
در جنگ بینهایت یه ترفند داستانی دشاتیم، نه مرگ یک نفر
یک پیچش داستانی
اصلا مرگی تو کار نبوده
مرگ اصلی تو اونجرز 4 است
اون وقت اگه تو فاز بعدی بیخودی برگشتن شما حق داری بخندی

چطور نمیشه ؟؟
مگه موقع جاستیس لیگ همه سوپرمنو مسخره نمیکردن که مرده و عکسش تو پوسترا و روی ماگ های تبلیغاتی خورده؟؟ الانم مارول همینکارو کرده...
فک کنم کل هدف ثانوس همون کشتن نصف عالم بود که بهش رسید و این ماییم که میدونم پیچش داستانیه ولی آیا بقیه هم میدونن؟؟ وقتی به یه نفر توضیح بدیم که اینا همه تو اونجرز 4 قراره برگردن به فیلم پوزخند نمیزنن؟
اگه بازیگرا تمدید میکردن که آیرون من و کپ رو از تو گورم میکشیدن بیرون... :)))

خب آره دیگه مسخره داره چون مرده بود ولی رو همه پوسترای تبلیغاتی بود ولی حتی شایعه هایی هس که میگه داستان فار فرام هوم قبل از اونجرز ۴ هس و درضمن تایید شده که شخصیت های مرده در تریلر،پوستر ها و ماگ های تبلیغاتی اونجرز ۴ نخواهند بود
نقل قول کردن
Mohammad Gh
-1 #34 Mohammad Gh 1397-04-28 00:23
تو قسمت اول هم شوکر بود، والچر بود، مخترع مخوف بود و مک گارگن هم بود
ولی تنونستن تمرکز رو روی والچر نگه دارن
اینجا هم به نظرم همینه . یعنی خبیث اصلی میستریو هستش و بقیه فرعی آن
آقای ترابی ببینید تو اولی ما با والچر می دیدم بیشتر جنگ ها را و کجا فیلم دیدیم با مخترع بجنگه یا مک کارگن هم با شور فقط فقط 5 دقیقه جنگید حالا خودتان بگید وقتی میستیریو هست مارول که بیکار نیس آفتاب پرست هایدرو من رو بزاره در کنار اینها مک کارگن هم تبدیل به عقرب اگه بشه باید شاهد حضور جیمز جونا جیمسون شیم و بیوگل و والچر که قرار برگرده نورمن آزبورن رو نمی دونم ولی حق رایتش دست سونی در این بین ما باید روابط عاشقانه او با میشل رو ببینیم یادمان نره که بتی برنت رو هم در قسمت یک دیدیم و حتی احتمال حضور گوئن را هم باید در نظر گرفت شما ببینید چقدر شدند(اگه چیزی جا من اخته باشم) این همه شخصیت ‌‌شما رو یاده مرد عنکبوتی 3 و مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 نمی اندازه تازه اونا کمتر از اینا بودند.
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1397-04-28 07:47
به نقل از Mohammad Gh:
تو قسمت اول هم شوکر بود، والچر بود، مخترع مخوف بود و مک گارگن هم بود
ولی تنونستن تمرکز رو روی والچر نگه دارن
اینجا هم به نظرم همینه . یعنی خبیث اصلی میستریو هستش و بقیه فرعی آن
آقای ترابی ببینید تو اولی ما با والچر می دیدم بیشتر جنگ ها را و کجا فیلم دیدیم با مخترع بجنگه یا مک کارگن هم با شور فقط فقط 5 دقیقه جنگید حالا خودتان بگید وقتی میستیریو هست مارول که بیکار نیس آفتاب پرست هایدرو من رو بزاره در کنار اینها مک کارگن هم تبدیل به عقرب اگه بشه باید شاهد حضور جیمز جونا جیمسون شیم و بیوگل و والچر که قرار برگرده نورمن آزبورن رو نمی دونم ولی حق رایتش دست سونی در این بین ما باید روابط عاشقانه او با میشل رو ببینیم یادمان نره که بتی برنت رو هم در قسمت یک دیدیم و حتی احتمال حضور گوئن را هم باید در نظر گرفت شما ببینید چقدر شدند(اگه چیزی جا من اخته باشم) این همه شخصیت ‌‌شما رو یاده مرد عنکبوتی 3 و مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 نمی اندازه تازه اونا کمتر از اینا بودند.

شما یه جور حرف میزنی و فتوا میدی انگار فیلم اومده شما هم اونو دیدی و داری نقدش میکنی!
مرد حسابی هنوز خبره تایید نشده و ما اصلا نمیدونیم اینا تو فیلم هستن یا نه و اگه هستن چقدر نقش دارن. چه برسه به این که بخواد فیلمش بیاد و ازش نقدی داشته باشیم!
هنوز خبر تایید نشده یاد فیلمای دیگه افتادی؟!
در ضمن الان اسپایدی تو mcu هستش و منبع ارجاع و استناد ما فیلم قبلی هستش که در اون تعادل کاملا رعایت شده بود
نقل قول کردن
Mr.Riddler
#36 Mr.Riddler 1397-04-28 10:04
کافیه اون اول یکی یه کامنت بزاری که اره "فیلم داره شلوغ میشه"
بعدش بقیه ازش تبعیت میکنند
هنوز فیلم نیومده دارن انتقاد میکنن (اصلا هنوز هیچ خبر و عکس رسمی هم نیومده!) واقعا که ! فیلم قبلی هم همین چرت و پرتا رو میگفتن. دیدید که اومد و عالی بود. اصلا هم شلوغ نبود. پس شما هم لطفا بیخود شلوغش نکنید
و محض یاداوری : مارول استودیوز تاب ه حال نزدیک به 20 فیلم ساخته هیچ کدوم افتضاح نبوده. بیخودی دلتون رو صابون نزنید. چون قرار نیست از این به بعد هم فیلم بدی بسازه
نقل قول کردن
amirxlogan
#37 amirxlogan 1397-04-28 13:42
به نقل از Mahyar.zk:
سلام من کاربر جدیدم
بنظرم اگه قرار باشه آفتاب پرست تو فیلم باشه باید از دستگاهی مشابه همونی که تو آخر فیلم winter soldier بلک ویدو باهاش صورتش رو تغییر داد استفاده کنه

من امیدوارم آفتاب پرست مثل سریال کارتونی 1994 باشه با اون کمربند معروفش
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1397-04-28 14:17
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Mahyar.zk:
سلام من کاربر جدیدم
بنظرم اگه قرار باشه آفتاب پرست تو فیلم باشه باید از دستگاهی مشابه همونی که تو آخر فیلم winter soldier بلک ویدو باهاش صورتش رو تغییر داد استفاده کنه

من امیدوارم آفتاب پرست مثل سریال کارتونی 1994 باشه با اون کمربند معروفش

اون که خیلی تخیلی بود!
افتاب پرست کارتون spectacular spider-man عالی بود
خیلی هم واقعی و منطقی به تصویر کشیده شد
نقل قول کردن
D.PARKER
#39 D.PARKER 1397-04-28 14:48
خداییش آفتاب پرست پتانسیل فوقالعاده‌ ای داره. فکر کنید چقدر بده که به هیچکس چه نزدیکان چه مردم نتونی اعتماد کنی. داستان جذابی باید دربیاد.
نقل قول کردن
amirxlogan
#40 amirxlogan 1397-04-28 15:27
به نقل از mtm:
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Mahyar.zk:
سلام من کاربر جدیدم
بنظرم اگه قرار باشه آفتاب پرست تو فیلم باشه باید از دستگاهی مشابه همونی که تو آخر فیلم winter soldier بلک ویدو باهاش صورتش رو تغییر داد استفاده کنه

من امیدوارم آفتاب پرست مثل سریال کارتونی 1994 باشه با اون کمربند معروفش

اون که خیلی تخیلی بود!
افتاب پرست کارتون spectacular spider-man عالی بود
خیلی هم واقعی و منطقی به تصویر کشیده شد

نمیدونم شاید چون من خیلی بچه بودم و ده بار اون قسمت دیدم و تنها اون قسمتو داشتم اون موقعه رو من زیادی تاثیر داشته قسمت نشده هنور سریال مردعنکوبتی خارق‌العاده رو ببینیم ولی بلاخره میبینمش
اصلا میتونن منشا قدرتهای میستریو و آفتاب پرست رو یکی نشون بدن یا هردو جادویی یا هردو تکنولوژیک
نقل قول کردن
M.J.F
#41 M.J.F 1397-04-28 15:44
مطمئن نیستم ولی حدس میزنم اون تونل تونلیه که اسپایدی سم ریمی و مرد شنی باهم دعوا کردن فک کنم فقط رنگ لباس اسپایدی عوض شده و سند من رو کردن هایدرون من البته فقط حدس میزنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید