مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

پيتر پاركر - مرد عنكبوتي

مارول جدیدا لیستی سفت و محكم به سونی داد كه ویژگی های اصلی مرد عنكبوتی رو نشون میده  تا سونی  فیلم های بعدی از آنها پیروی كنند.

اینا خیلی جالبن . حتما بخونید چون شخصیت اصلی مرد عنكبوتی را نشان میدهد :

مرد عنكبو.تي كيست

الف: ویژگی های شخصیتی واجب و ضروری مرد عنكبوتی - اسپایدرمن (چه پیتر پاركر یا یك اسپایدرمن از دنیای دیگر) باید همیشه و در همه حال با یكی از این ویژگی های شخصیتی ضروری زير مطابقت داشته باشد:

- اسپایدرمن مذكر است (یعنی زن یا دو جنسه نیست)

- كسی را شكنجه نمیكند

- كسی را نمیكشد مگر در دفاع از خود یا دیگران

- از الفاظ بد و ركیك كه از درجه PG-13 فراتر روند استفاده نمیكند

- سیگار نمیكشد

- مواد مخدر مصرف نميكند ، نميفروشد و پخش نميكند

- الكل مصرف نمیكند

- تا قبل از 16  سالگی مرتكب عمل جنسی نمیشود ، با هيچ فرد زیر سن 16 سال  هم عمل جنسی انجام نمیدهد  

(توضيح: در آمريكا سن قانوني براي ازدواج 16 سالگي است)

- هم جنس باز نیست

 

پيتر پاركر كيست؟

ب: ویژگی های شخصیتی واجب و ضروری پیتر پاركر - پیتر پاركر چه وقتی ماسك مرد عنكبوتی بر صورت دارد، چه ندارد باید همیشه و در همه حال با یكی از این ویژگی های شخصیتی ضروری مطابقت داشته باشد:

- نام كامل او "پیتر بنجامین پاركر" است

- او سفید پوست و غیر همجنس گرا میباشد

- پدر و مادر او وقتی بچه است از زندگی اش غایب میشوند

- از وقتی پدر و مادرش در زندگی اش غایب میشوند او  توسط زن عمو می و عمو بن و در شهر نیویورك بزرگ میشود

- او قدرت هایش را در زمان مدرسه يا كالج  بدست می آورد

- او قدرت هایش را به خاطر گزیده شدن توسط یك عنكبوت به دست می آورد

- او خودش اولین لباس خودش به رنگ ابی و قرمز را میسازد

- لباس سیاه یك سیمبیوت است و توسط او ساخته نمیشود

- او در یك خانواده متوسط و در منطقه كوئینز شهر نیویورك بزرگ میشود

- او در منطقه كوئینز شهر نیویورك  است كه به مدرسه میرود و در همین منطقه هم به دانشگاه میرود

 

نظر  شما چیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

M. goblin
+3 #1 M. goblin 1394-03-30 15:25
عالی!
مارول خوب داره تصمیم میگیره!
نقل قول کردن
young spider
+3 #2 young spider 1394-03-30 15:27
خیالمو راحت کرد. اخیش ولی انصافا اگه مارول نمی گفت و این شرایط رو ننمی ذاشت، سونی می خواست برعکس شو انجام بده. مثلا هنوز با پدر یا مادرش زندگی می کنه یا سیاهپوسته یا همجنسبازه؟؟؟؟؟؟
به هر حال خیالم راحت شد.
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #3 s.kraven 1394-03-30 15:28
خب اینا رو که همه میدونن :P
کی انتظار داره اسپایدرمن غیر از این باشه.
حالا که پیتر15- 16 سالشه پس تو فیلم اول هیچ کدوم از عشق هاش نباید باشن یا حداقل نقششون کم رنگه،درسته؟؟؟
نقل قول کردن
sobhani
+2 #4 sobhani 1394-03-30 15:28
خیلی ویژگی های خوبی هستن و کامل با پیتر کمیک ها تطابق داره.
امیدوارم بتونن فیلم بسیار خوبی رو بسازن.
نقل قول کردن
young spider
+2 #5 young spider 1394-03-30 15:30
یه لحظه فکر کن که چارلی یا تام هالند بیان سیگار بکش یا الکل مصرف کنن. اگه خدای نکرده این اتفاق می افتاد، من می رفتم ساختمان سونی رو منفجر می کردم.
نقل قول کردن
yasin
+1 #6 yasin 1394-03-30 15:35
اینجوری نباشه پس میخواد چی باشه
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #7 mokhtar 1394-03-30 15:36
ايول ! پس پيتر پاركر حتما تو همه فيلماي بعديش سفيد پوسته
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #8 s.kraven 1394-03-30 15:38
به جای اینکه بیان ویژگی های اسپایدرمن ، که همه میشناسند ، را بگن ،بهتر نیست که بیان یازیگر اسپایدرمن در mcu رو به ما معرفی کنن؟؟
من میتونم با همشون کنار بیام (البته که خودم طرفدار چارلی رو هستم)ولی باز خیلی علاقه ندارم که تام هالند بیاد نقش مردعنکبوتی رو بگیره.شاید اگه انتخاب شه ناراحت هم بشوم.خدا خدا میکنم زودتر بازیگر رو اعلام کنن که دل تو دلم نیست.
نقل قول کردن
Artemis
+2 #9 Artemis 1394-03-30 15:39
خیلی خوبه،ولی پیتر پارکر هرگز نمیکشه!فکر کنم با این شروط ممکنه یکی رو تو فیلم هاش بکشه
بهرحال شرط های خوبی بود.البته میتونستن بگن که هرکاری مارک وب کرد برعکسش رو انجام بدید :D
نقل قول کردن
mtm
+2 #10 mtm 1394-03-30 15:43
به نقل از s.kraven:
به جای اینکه بیان ویژگی های اسپایدرمن ، که همه میشناسند ، را بگن ،بهتر نیست که بیان یازیگر اسپایدرمن در mcu رو به ما معرفی کنن؟؟


من تعجب ميكنم چرا اين حرفو ميزني
اينا اصول باثبات و تزلزل ناپذير مرد عنكبوتيه
مارول اينكارو كرده تا يه وقت سوني زير آبي نره
الان ديگه سوني نميتونه مثلا از يه جنسيت ديگه استفاده كنه
يا مثلا origin پيتر پاركر رو عوض كنه

اون خصوصيات mcu كه شما ميگي مربوط ميشه به نظر فيلمنامه نويس و بخش هاي داستاني
مارول كه نميتونه دست و بال فيلمنامه نويس رو ببنده ! :-*
نقل قول کردن
mtm
+2 #11 mtm 1394-03-30 15:43
يادش بخير قبلا چقدر از اينا ميزاشتي مختار
قبول كن ديگه مثل سابق انرژي نميزاري واسه سايت :-*
نقل قول کردن
vahidcloner
+2 #12 vahidcloner 1394-03-30 15:45
همین که سفید پوسته عالیه :lol:
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #13 s.kraven 1394-03-30 15:46
10#
بله آقای ترابی حق با شماست (این طوری بهش نگاه نکرده بودم)ولی من راجع به خصوصیات تو mcu چیزی نگفتم ، گفتم بیان بازیگر رو معرفی کنن.
نقل قول کردن
mtm
+1 #14 mtm 1394-03-30 15:48
به نقل از s.kraven:
10#
بله آقای ترابی حق با شماست (این طوری بهش نگاه نکرده بودم)ولی من راجع به خصوصیات تو mcu چیزی نگفتم ، گفتم بیان بازیگر رو معرفی کنن.


اهان
نقل قول کردن
bullied hero
+1 #15 bullied hero 1394-03-30 15:58
سلام،بعد غیبت نسبتا طولانی برگشتم.
وای دوباره از این حرفا زده مارول :-x
بیان بازیگر رو زودتر اعلام کنن،مگه چیشون کم میشه :sad:
نقل قول کردن
parker
+2 #16 parker 1394-03-30 16:38
OK WOW ... JUST WOW
آخیش . خوب شد که یه بزرگتر بالاسر سونی هست از گند زدن هاش جلوگیری کنه :lol: :lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #17 Agent Marvel 1394-03-30 16:39
عالیه.اصلا باید اینجوری باشه.ولی پیتر تحت هیچ شرایطی آدم نمیکشه حالا چه بخواد از خودش محافظت کنه چه از دیگران!
نقل قول کردن
mtm
+2 #18 mtm 1394-03-30 16:43
به نقل از Agent Marvel:
عالیه.اصلا باید اینجوری باشه.ولی پیتر تحت هیچ شرایطی آدم نمیکشه حالا چه بخواد از خودش محافظت کنه چه از دیگران!


منظورش قتل عمد كه نيست
الان مثل نورمن تو فيلم مرد عنكبوتي 1 چطوري مرد؟
پيتر داشت از خودش دفاع ميكرد و نورمن مرد
(يعني گلايدرش خورد بهش و مرد. پيتر كه نميتونست نپره تا گلايدر بخوره به خودش!!!)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #19 Agent Marvel 1394-03-30 16:47
نه آقای ترابی.منظور من این بود که مثل قضیه تجدید عهد نشه که پیتر ونوم رو کشت.منظورم اون طوری بود وگرنه تو فیلم اول پیتر فقط به حس عنکبوتیش اعتماد کرد.هیچ تغصیری تو مرگ نورمن نداشت.
نقل قول کردن
mtm
+1 #20 mtm 1394-03-30 17:06
به نقل از Agent Marvel:
نه آقای ترابی.منظور من این بود که مثل قضیه تجدید عهد نشه که پیتر ونوم رو کشت.منظورم اون طوری بود وگرنه تو فیلم اول پیتر فقط به حس عنکبوتیش اعتماد کرد.هیچ تغصیری تو مرگ نورمن نداشت.


نگران نباش نميشه
نقل قول کردن
Goblin.S
+1 #21 Goblin.S 1394-03-30 17:28
.Does not use alcohol
فک کننم همین یه جمله کافی باشه تا بفهمیم پیتر پارکر چقدر با قهرمان های دیگر فرق داره !!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #22 Agent Marvel 1394-03-30 17:30
#20
مطمئنم که نمیشه.
نقل قول کردن
Omid.J
+2 #23 Omid.J 1394-03-30 18:14
خیلی خوبه!
البته بعید می‌دونم سونی بخواد غیر از این باشه. برام جالب بود که خصوصیات شخصیتیش منتشر شد.
ولی به نظرم نباید برای اسپایدرمن دنیای دیگه شرط گذاشت.
بالآخره تو دنیاهای موازی همه چی اتفاق می‌افته.
تو کمیک هم تو دنیاهای دیگه هم اسپایدرمن قاتل و ... هست. می‌دی پارکر هم اسپایدی مونثه دیگه.
بعد اگه قرار باشه چند تا اسپایدی تو سینما باشه اینطوری شخصیتشون خیلی شبیه می‌شه!
نقل قول کردن
mtm
+2 #24 mtm 1394-03-30 18:19
به نقل از Omid.J:
برام جالب بود که خصوصیات شخصیتیش منتشر شد.


البته اينو رو به طور رسمي منتشر نكردن
تو اينترنت لو رفته (توسط يه منبع موثق)
نقل قول کردن
the amazing spider man
#25 the amazing spider man 1394-03-30 18:24
فکر کنم تو فیلم بعدی ونوم حضور داشته باشه چون از لباس سیمبویت صحبت شده ;-)
نقل قول کردن
Bad joke
+3 #26 Bad joke 1394-03-30 19:35
خدایی این امریکایی ها بلد نیستن شرح زندگی بنویسن
او در خانواده مذهبی متولد شد از همان کودکی زیرکی و روشن دلی یگانه ای از خود نشان داد و....

اینا را یادشون میره بنویسن
نقل قول کردن
blackspidey
+1 #27 blackspidey 1394-03-30 19:58
#25
آره یچیزی هست ک این حرفو زدن حتما تو یکی از فیلما ونوم هست...
ولی ای کاش رایت کاملا دست مارول بود...اما من بازم میگم 99% همه کارارو مارول میکنه...فقط از سونی اسم میبرن ک آبرو داری ش...پیتر پارکر عزیز امیدوارم بلخره بعد ازین 10،12 سال ب فیلمی ک واقن در خورت باشه برسی :-)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #28 Agent Marvel 1394-03-30 20:20
رسیده دیگه.پیتر عزیزمون ۵ تا فیلم عالی داره.
نقل قول کردن
mtm
+2 #29 mtm 1394-03-30 20:21
به نقل از Bad joke:
خدایی این امریکایی ها بلد نیستن شرح زندگی بنویسن
او در خانواده مذهبی متولد شد از همان کودکی زیرکی و روشن دلی یگانه ای از خود نشان داد و....

اینا را یادشون میره بنویسن


:lol:
نقل قول کردن
blackspidey
#30 blackspidey 1394-03-30 20:25
به نقل از Agent Marvel:
رسیده دیگه.پیتر عزیزمون ۵ تا فیلم عالی داره.

ن فقط دوتا فیلم اونجوری داره،اسپایدرمن 3 ب بعد حساب نمیشن.پیتر لیاقتش بیشتر ازیناس
نقل قول کردن
mtm
+2 #31 mtm 1394-03-30 20:26
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #32 Agent Marvel 1394-03-30 20:28
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
gotham knight
+2 #33 gotham knight 1394-03-30 20:29
به نقل از mtm:
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:

:lol: :lol:
نقل قول کردن
blackspidey
+2 #34 blackspidey 1394-03-30 20:32
به نقل از mtm:
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:

:lol: :lol:
استاد داستان آشناییش با سیده مری جین سادات رو فراموش کردین :lol:
نقل قول کردن
mtm
+1 #35 mtm 1394-03-30 20:35
#34:
:lol:
نقل قول کردن
Agent spidey
+2 #36 Agent spidey 1394-03-30 20:52
به نقل از mtm:
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:

به جای بزازی دایلی بوگوله مینوشتید بزازیکبلایی جیمسون ! :lol:
نقل قول کردن
Sherlockian
+2 #37 Sherlockian 1394-03-30 20:52
به نقل از mtm:
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:

:lol: :lol:
نقل قول کردن
Doc Strange
+2 #38 Doc Strange 1394-03-30 21:02
به نقل از mtm:
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:

:D
امشب بدجوری حس شوخ طبعیتون رو فرمه اقای ترابی!
وای مردم از خنده... :D
نقل قول کردن
2m-had
+1 #39 2m-had 1394-03-30 22:56
چرا در و مورد ذکر واجب شده ک مرد عنکبوتی همجنش باز نیست؟یعنی اینو واقعا سونی نمی دونه؟اصن سونی مگه جرئت داره همچین صحنه ای تو فیلم های مردعنکبوتی بسازه؟اصن اگه سونی این چیزا رو نمی دونه چرا اومده فیلم های مرد عنکبوتیو ساخته؟هان؟ :eek: :eek: :eek: :eek:
نقل قول کردن
m.spidey
+1 #40 m.spidey 1394-03-31 00:04
به نقل از mtm:
حسن اقا باید اینجوری مینوشت:

سید بنجامین پیتر پارکر فرزند ریچارد و مری پارکر به سال 1962 در کوینز اباد نیویورک چشم به جهان گشود. هنوز 5 سال از عمرش نگذشته بود که پدرش را از دست داد و تحت تربیت عمویش رشد کرد. عمویش او را به مکتب خانه فرستاد. سپس نیکی فیوری ذغال چهره در مکتب خانه شخصی اش به تعلیم و تربیت او همت گماشت و کتب ادبی، مذهبی و نیز عربی را به او آموزش داد. در عنفوان جوانی در کوینز اباد، روزها به کار بزازی در دایلی بوگوله اشتغال می ورزید و شب ها نزد برخی از علمای شهر درس میخواند ...
:lol:

آقای ترابی ماشالا این یه کف مرتب میخواد
ولی به دور ازشوخی بعضی از این شرایط چرتها یعنی ... چجوری بگم خود سونی هم اینا رورعایت میکنه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #41 Agent Marvel 1394-03-31 00:41
به نقل از 2m-had:
چرا در و مورد ذکر واجب شده ک مرد عنکبوتی همجنش باز نیست؟یعنی اینو واقعا سونی نمی دونه؟اصن سونی مگه جرئت داره همچین صحنه ای تو فیلم های مردعنکبوتی بسازه؟اصن اگه سونی این چیزا رو نمی دونه چرا اومده فیلم های مرد عنکبوتیو ساخته؟هان؟ :eek: :eek: :eek: :eek:

خدا کنه حالا اسلات جو نگیرتش فکر کنه:بد نیست یه سری بنویسم توش پیتر همجنسباز باشه! :-x خودم به آتیش میکشمش!
نقل قول کردن
Doc Strange
+1 #42 Doc Strange 1394-03-31 00:55
این پیتر جدید چه پاک و دور از فساده ... :-)
این یعنی از ماچ و روبوسی هم توی فیلم ها خبری نیست؟!میدونم ربطی نداره ولی چی میشه اگه یه فیلم بدون ماچ و روبوسی بسازن؟! :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #43 Agent Marvel 1394-03-31 01:20
اگه دوتا کمیک مرد عنکبوتی خونده بودی میدونستی پیتر همیشه به دور از فساده،اشتباه میکنه ولی نه اشتباه اخلاقی.بعدشم اون بحثی که گفتی چه ربطی داشت؟
نقل قول کردن
parker
+1 #44 parker 1394-03-31 01:27
به نقل از Doc Strange:
این پیتر جدید چه پاک و دور از فساده ... :-)
این یعنی از ماچ و روبوسی هم توی فیلم ها خبری نیست؟!میدونم ربطی نداره ولی چی میشه اگه یه فیلم بدون ماچ و روبوسی بسازن؟! :-*

روبوســــــــــ ی!!!!!!(با لحن جناب خان)
آمریکایی ها مگه میشه فیلم بی روبوسی بسازن . اصلا این کار تو فرهنگ اونا جا افتاده .دادا :-* :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #45 Agent Marvel 1394-03-31 01:31
چرا پارکر جان میشه.۳ گانه پارک ژوراسیک اصلا از این مسایل نداشت.
نقل قول کردن
parker
+1 #46 parker 1394-03-31 01:31
تو همه چی فرهنگ آمریکا و مسیحیت اون چیزی که بالا گفتم جا افتاده.
کیا بیدارن ؟؟؟ من که بی خوابی گرفتتم .(مدیونید اگه فکر کنید چیز شدم)
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #47 Agent Marvel 1394-03-31 01:36
من بیدارم.فکر نکنم امشب بخوابم.
نقل قول کردن
parker
+1 #48 parker 1394-03-31 01:37
به نقل از Agent Marvel:
چرا پارکر جان میشه.۳ گانه پارک ژوراسیک اصلا از این مسایل نداشت.

آخه ایجنت جان من منظورم هر فیلمی نیست که . تو پارک ژوراسیک دیده باشی اصلا فضای فیلم مناسب نیست .
ولی حالا فیلم های مرد عنکبوتی رو که دیدی ؟؟ فضا از اون مهیا تر.
نقل قول کردن
gotham knight
+1 #49 gotham knight 1394-03-31 01:39
خوب این ویژگی های پیتر پارکر که هر کسی میدونه باید رعایت کنه
وگرنه اونوقت با خشم طرفدارا مواجه میشه :-*
در ضمن انقدر نتقدای مد مکس خوب بود نتونستم دووم بیارم
دیدمش
اصلا خیلی باحال بود
هرکی که فیلم اکشن دوست داره باید ببینتش
اصلا شاهکار بود
داستان در عین سادگی جذاب بود
من با خودم میگفتم هرچی صحنه باحالی هست ریختن تو تریلر ها ولی تمام صحنه های تریلر ها فقط مال 30 دقیقه اوله
واقعا قشنگ بود
به نظرم حتی اسکار هم ببره حقشه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #50 Agent Marvel 1394-03-31 01:52
منم دیدم شوالیه جون.فکر کنم اسکار بهترین جلوه های ویژه رو ببره.
نقل قول کردن
gotham knight
+1 #51 gotham knight 1394-03-31 01:55
به نقل از Agent Marvel:
منم دیدم شوالیه جون.فکر کنم اسکار بهترین جلوه های ویژه رو ببره.

احتمالش هست
همه جلوه هاش طبیعی بودش
اصلا فکر نکنم از جلوه کامپیوتری استفاده کرده باشن
نقل قول کردن
 amir riahi
+1 #52 amir riahi 1394-03-31 02:01
خوبه امیدوارم اسپایدی ابرو مندانه وارد دنیای مارول شه که دیگه باعث ناراحتی و خشم هواداران نشه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #53 Agent Marvel 1394-03-31 02:05
به نقل از gotham knight:
[quote name="Agent Marvel"]منم دیدم شوالیه جون.فکر کنم اسکار بهترین جلوه های ویژه رو ببره.

احتمالش هست
همه جلوه هاش طبیعی بودش
اصلا فکر نکنم از جلوه کامپیوتری استفاده کرده باشن[/qاابب
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #54 s.kraven 1394-03-31 03:14
دوباره به شروط یه نگاه مختصر مفیدی انداختم.هی...
ای کاش یکی از شروط این بود که اسپایدرمن/پیتر پارکر نباید دماغی به اندازه ی خرطوم فیل ارشد داشته باشه . :D
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #55 SLH Hero 1394-03-31 11:57
باید به مارول آفرین گفت. با دادن این لیست به سونی دیگه سونی هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #56 DAREDEVIL 1394-03-31 13:27
عالیه! با این لیست دیگه سونی نمی تونه گند بزنه به همه چیز ! واقعا هم اخلاق واقعی پیتر پارکر اینجوریه . :-) ;-)
به نقل از s.kraven:
دوباره به شروط یه نگاه مختصر مفیدی انداختم.هی...
ای کاش یکی از شروط این بود که اسپایدرمن/پیتر پارکر نباید دماغی به اندازه ی خرطوم فیل ارشد داشته باشه . :D

راست میگی کاش این شرط هم بود خیلی خوب میشد :D :D
نقل قول کردن
Samwel Tarly
+1 #57 Samwel Tarly 1394-03-31 17:16
بایدم مردعنکبوتی این رفتارها رو داشته باشه چون خیلی از طرفدارانش اونو به خاطر اینکارا دوستش دارند.
نقل قول کردن
PETER MBN
+1 #58 PETER MBN 1394-03-31 20:32
باید حتما mj یا gwen باشه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #59 Agent Marvel 1394-03-31 20:51
احتمالا جفتشونم باشن.
نقل قول کردن
Mg.sp
+1 #60 Mg.sp 1394-04-01 01:24
از عضو شدم فكر كنم يه هفت ماهي مي گذره ولي تقريبا از اول تاسيس سايت به سايت سر مي زدم.
نقل قول کردن
Mg.sp
+1 #61 Mg.sp 1394-04-01 01:27
اخيرن هم جاتون خالي رفته بوديم سفر و بعدشم رفتيم تو امتحانات نهايي سوم ديگه وقت نداشتيم به سايت سر بزنيم شرمنده :cry:
نقل قول کردن
sho3ins
#62 sho3ins 1398-03-12 21:36
(چه اسپایدرمن از دنیای دیگر باشد) رو نمیفهمم دقیقا!منظورش همون اسپایدرمنای دنیاهای موازیه؟
پس اسپایدر پانک سیاه چرده چی که مخالفینشو شکنجه میده و میکشه و ... (جونوریه واسه خودش) و کلی دنیای موازی هست که اسپایدیاشون فرق دارن از لحاظ شخصیتی
نقل قول کردن
mtm
#63 mtm 1398-03-12 23:18
به نقل از sho3ins:
(چه اسپایدرمن از دنیای دیگر باشد) رو نمیفهمم دقیقا!منظورش همون اسپایدرمنای دنیاهای موازیه؟
پس اسپایدر پانک سیاه چرده چی که مخالفینشو شکنجه میده و میکشه و ... (جونوریه واسه خودش) و کلی دنیای موازی هست که اسپایدیاشون فرق دارن از لحاظ شخصیتی

اسپایدر پانک که پیتر پارکر نیست
نقل قول کردن
Aquaman
#64 Aquaman 1398-03-13 08:03
به نقل از sho3ins:
به نقل از mtm:
به نقل از sho3ins:
(چه اسپایدرمن از دنیای دیگر باشد) رو نمیفهمم دقیقا!منظورش همون اسپایدرمنای دنیاهای موازیه؟
پس اسپایدر پانک سیاه چرده چی که مخالفینشو شکنجه میده و میکشه و ... (جونوریه واسه خودش) و کلی دنیای موازی هست که اسپایدیاشون فرق دارن از لحاظ شخصیتی

اسپایدر پانک که پیتر پارکر نیست

من نمیدونم لینک دادن ممکنه یا ه بخاطر همین نمیزارم
ولی اسپایدرمن دنیای 15 که روانی بود و با کارنیج پیوند خورد و اسمشم the spider بود هم لحاظ کنید که اسمش هم پیتر بنجامین پارکره
تو ارشیو مارول چکش کردم

دوست عزیز لازم نیست آرشیو مارولو چک میکردی تو خود سایت هم اینی که میگی قبلا تو این مقاله بهش اشاره شده بود:
bit.ly/2EP40i6

ولی کلا فکر کنم قضیه رو اشتباه فهمیدی! مارول اینو داده به استودیوهای فیلم سازی یا جاهایی که از روی اسپایدرمن فیلم میسازن تا یه جور راهنما براشون باشه. یعنی مثلا اقای سونی اگه فیلم میسازی درباره اسپایدرمن از فلان دنیا هم باید این خصوصیات رو داشته باشه
منظورشون دنیای کمیک نیست!
نقل قول کردن
sho3ins
#65 sho3ins 1398-03-13 11:10
به نقل از Aquaman:
به نقل از sho3ins:
به نقل از mtm:
به نقل از sho3ins:
(چه اسپایدرمن از دنیای دیگر باشد) رو نمیفهمم دقیقا!منظورش همون اسپایدرمنای دنیاهای موازیه؟
پس اسپایدر پانک سیاه چرده چی که مخالفینشو شکنجه میده و میکشه و ... (جونوریه واسه خودش) و کلی دنیای موازی هست که اسپایدیاشون فرق دارن از لحاظ شخصیتی

اسپایدر پانک که پیتر پارکر نیست

من نمیدونم لینک دادن ممکنه یا ه بخاطر همین نمیزارم
ولی اسپایدرمن دنیای 15 که روانی بود و با کارنیج پیوند خورد و اسمشم the spider بود هم لحاظ کنید که اسمش هم پیتر بنجامین پارکره
تو ارشیو مارول چکش کردم

دوست عزیز لازم نیست آرشیو مارولو چک میکردی تو خود سایت هم اینی که میگی قبلا تو این مقاله بهش اشاره شده بود:
bit.ly/2EP40i6

ولی کلا فکر کنم قضیه رو اشتباه فهمیدی! مارول اینو داده به استودیوهای فیلم سازی یا جاهایی که از روی اسپایدرمن فیلم میسازن تا یه جور راهنما براشون باشه. یعنی مثلا اقای سونی اگه فیلم میسازی درباره اسپایدرمن از فلان دنیا هم باید این خصوصیات رو داشته باشه
منظورشون دنیای کمیک نیست!


الان متوجه شدم منظورش یونیورسای سینماییه
ممنون از توضیح خوبت دوست عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید