نقش مایلز مورالز در بازی Spider-Man PS4 بیشتر از اونیه که قرار بود باشه!

بازی اسپایدرمن - مایلز مورالز

سازنده بازی جدید اسپایدرمن درباره مایلز مورالز حرف زده.

«برایان انتهار» از سازندگان بازی جدید مرد عنکبوتی که قراره برای کنسول پلی استیشن 4 به صورت انحصاری عرضه بشه گفته که به مرور بر نقش مایلز مورالز در این بازی افزوده شد. در واقع اولش نقش مایلز خیلی کم بوده ولی انتهار رفت و درباره او اطلاعات کسب کرد و کمیک هایش را خواند. اون موقع بود که رابطه اش با پیتر میتونه اونقدر جذاب باشه که نباید اون رو از دست داد!

او گفته: "من عاشق این شخصیت (مایلز) شدم . همانطور که مری جین میتونه دیدگاه و جهانبینی متفاوتی رو به ما بده به نظرم مایلز و رابطه اش با پیتر میتونه چیز جدیدی را به بازی اضافه کنه. من خیلی درباره مایلز هیجان دارم . قراره حضورش مهم باشه . قراره شما رو غافلگیر کنه".

گفته میشه که پیتر پارکر و مایلز مورالز قراره از طریق سازمان خیریه F.E.A.S.T که زن عمو می در آن کار میکنه به هم معرفی بشوند. اگر یادتون باشه سال گذشته در تریلری که از این بازی در E3 پخش شد برای لحظه ای کوتاه مایلز رو دیدیم که بعد از مبارزه اسپایدرمن و مستر نگاتیو ، یک عکس گرفت. از اون موقع به بعد بود که هواداران ازخودشون میپرسیدند مایلز قراره چه نقشی تو بازی داشته باشه.

همچنین شرکت Insomniac گفته که بازی جدید اسپایدرمن قراره هم زندگی اسپایدرمن رو پوشش بوده و هم زندگی پیتر پارکر رو. در تریلر ها هم همین رو دیدیم . بنابراین صحنه هایی از بازی را مشاهده کردیم با حضور پیتر پارکر و زن عمو می و مایلز و همچنین اشاره به زندگی شخصی پارکر و مشکلات همیشگی او. این واقعا خبر خوبی است برای هواداران مرد عنکبوتی چون اونا خیلی به جنبه شخصی اسپایدرمن یعنی مشکلات پیتر پارکر اهمیت میدن و براشون جذابه.

نظر شما چیست؟ به نظرتون در نهایت مایلز مورالز چه حضوری در بازی خواهد داشت؟ آیا او را به صورت یک شخصیت قابل بازی (playable) خواهیم داشت که میشه باهاش بازی کرد یا اینکه فقط نقش مکمل در داستان داره؟

 

مطالب مرتبط:

ویدئو: مصاحبه با سازندگان بازی جدید اسپایدرمن (2018) + زیرنویس فارسی

بررسی تریلر بازی اسپایدرمن PS4 در جشنواره E3 2017

تحلیل و بررسی جدیدترین تریلر بازی اختصاصی مرد عنکبوتی برای کنسول PS4

20 دلیل برای دوست داشتن پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

P.Constantine
#1 P.Constantine 1396-10-13 19:14
اين چند وقته بازى هايى با حالت استاد شاگردى داشتيم نظير The Last Of Us يا God Of War جديد كه قراره منتشر بشه! به نظر من يه همچين رابطه اى تو بازى خواهيم ديد!اگر هم اين طور نشه ممكنه مثل سرى آرخام بعضى از مرحله ها رو با مايلز رفت! خيلى هم جالب ميشه مخصوصا تو مخفى كارى و ناك اوت كردن دشمن! اميدوارم حضورش مفيد باشه.
نقل قول کردن
alihdz
#2 alihdz 1396-10-13 19:50
به نظرم میتونه قابل بازی باشه اگه اینطور بشه عالی میشه مثلا میتونه بره برای پیتر عکاسی کنه و... فقط امیدوارم حضور خوبی داشته باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45