استن لی: این شخصیت دی سی باید مال مارول باشه!

لوبو

استن لی در مصاحبه جدید خودش حرف هی جالبی درباره شخصیت Lobo زده!

از او سئوال شده که به نظرش کدام شخصیت دی سی هستش که به شخصیت های مارول شبیه تره؟ او هم گفته: "فقط لوبو! همیشه با خودم فکر میکردم این شخصیت باید مال مارول میبود. چون مثل مارولی ها نامتعارفه. یعنی بدترین آدم روی زمینه. خیلی هم بدجنس و قوی و زشته و من عاشق این شخصیت ها هستم!".

گفته میشه لوبو از شخصیت هستش که دی سی او را از پانیشر و ولورین الهام گرفته.  او سال 1983 توسط میث گیفن و راجز سیلفر خلق شد. لوبو  ابتدا یک شخصیت خبیث بود ولی در دهه 90 به هجویه ای بر شخصیت های خشن مارول مثل پانیشر و ولورین تبدیل شد و به محبوبیت زیادی دست یافت. او را یک جایزه بگیر کهکشانی میدانند! البته دی سی در New 52 تصمیم به ریبوت کردن شخصیت لوبو گرفت و از او شخصیتی مثبت تر ساخت که با استقبال خوبی مواجه نشد.

نظر شما چیست؟

به نظر شما کدوم شخصیت دیگر دی سی هستش که به مارولی ها شباهت داره؟

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیت برتر دنیای کمیک که توسط «استن لی» (STAN LEE) خلق شدند

10 قهرمانی که از ولورین (WOLVERINE) تقلید کرده اند

10 فیلم دی سی كه هرگز ساخته نشد

10 شخصیت برتر دنیای کمیک که نمیمیرند!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Hobbit
#1 Hobbit 1395-06-17 15:23
به خدا حرفی زده که من تا حالا بارها بهش فکر کردم :eek: ...میتونم بگم نزدیکترین شخصیت دی سی به شخصیتهای مارول همینه!
یکمی فکر میکنم بقیشم میگم...

فقط یه چیزی نبرد ولوورین و لوبو رو توی کمیک کراس آور یادتونه! :D
نقل قول کردن
spidey123
#2 spidey123 1395-06-17 15:36
هه چه حرفی زده استن :D ولی خودمینما این جیسون موموآ بیشتر به درد بازی نقش لوبو میخوره تا آکوآمن/آرتور کری :P
نقل قول کردن
kia spider
#3 kia spider 1395-06-17 15:40
این استن لی هم که بخش خبر های این هفته رو فتح کرده :lol:
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1395-06-17 15:48
تنها شخصیتی که همیشه دوست داشتم از دی سی تو مارول بود یکی فلش هستش و دیگری بوستر گلد
نقل قول کردن
Nightwatcher
#5 Nightwatcher 1395-06-17 16:26
درست گفته.
لوبو از لحاظ نامتعارف بودن به مارول میخوره.

به نظر من این شخصیتها هم به مارول میخورن:
-فلش- بر اثر یک حادثه تبدیل به یه ابر انسان شد.
-وایلد کت- یک بوکسور بود که به مبارزه با جرم در خیابانهای شهر رو آورد (بهش میخوره تو اکیپ دردویل و آیرون فیست و لوک کیج باشه)
-کیلر کراک- بیشتر به دشمنان مرد عنکبوتیه شباهت داره.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#6 Nightwatcher 1395-06-17 16:28
به نقل از spidey123:
هه چه حرفی زده استن :D ولی خودمینما این جیسون موموآ بیشتر به درد بازی نقش لوبو میخوره تا آکوآمن/آرتور کری :P

آره دقیقا. قیافش بیشتر به لوبو و نیمور شباهت داره.
نقل قول کردن
quick black
#7 quick black 1395-06-17 16:55
به نقل از mtm:
تنها شخصیتی که همیشه دوست داشتم از دی سی تو مارول بود یکی فلش هستش و دیگری بوستر گلد

وای اقای ترابی گفتید منم خیلی دوست داشتم فلش مال مارول بود و یا حتی این کوییک سیلورو یه سرو سامون درست و حسابی میدادن
اقا این استن لی هم چه شخصیت هایی مد نظرشه!!!
نامتعارف خشن بدجنس زشت بد ترین موجود
نقل قول کردن
Hobbit
#8 Hobbit 1395-06-17 17:06
من زیاد نمیشناسمش ولی میگن میتونه خودشو از حتی یک قطره خون خودش دوباره بسازه!
یا اینکه دروازه جهنم(کلا اون دنیا) روش بسته است!
و کلی شاخ و برگ دیگه!
اولین باری که این شخصیتو دیدم به فصل دوم یانگ جاستیس برمیگرده!

استاد هم پیشنهاد های جالبی رو مطرح کردن!
بوستر گلد که واقعا چیز عجیب غریبیه!
فلش هم که...؟!
نمیدونم چرا کوییک سیلور نمیتونه اون درخشش فلش رو توی دیسی برای مارول به همراه بیاره!البته من با نسخه سینماییش چه مارول و چه فاکس حال کردم!

کلا این مطلب بالا این واقعیت تلخ رو میرسونه که شخصیت های مارول چقدر ایده هاشون جدیدتر و نامتعارف تر بوده!(توهین در نظر نگیرید دی سی شخصیتهاشو تو دوران طلایی خلق کرده و این مورد چیز عجیبی نیست) ولی چه میشه کرد با این همه دیسی هم عشق همیشگی ما کمیک فناست!
نقل قول کردن
spider raya
#9 spider raya 1395-06-17 17:08
حالا شاید بعضیا بیان بگن چرا بتمن رو نگفت ؟
خب ببینید بتمن بدون شک یکی از بزرگترین و معرف ترین سوپرهیروهای دنیای کمیکه ولی واقعا جایی در دنیای مارول نداره ! بنظرتون بتمن در مارول شانس بقا داشت ؟
بتمن شاید میتونست در قالب یه کمیک اختصاصی ان اوایل خوب فروش بکنه ولی در ایونت ها واقعا حرفی برای گفتن نداشت .
خب بزارید واضح تر بگم ...
الان ترشتگن دروازه بان اول بارساس . خیلی هم عالی داره کار میکنه . ولی معمولا تو بازی های مهم ملی نویر حرف اولو میزنه و اصلا ترشتگن رو نمیبینیم . چرا ؟ چون نویر از ترشتگن پیرتره و تجربه بیشتری داره و خودشو به همه ثابت کرده . همین مثال برای بتمن هم صدق میکنه .
بنظرتون اگه بتمن میومد مارول رهبر اونجرز میشد ؟ بتمن احتمالا نقش کاپیتان دوم یا سوم اونجرز میشد .(‌ کاپیتان آمریکا و کاپیتان مارول و آیرون من شانس رهبری شون خیلی بیشتره .)
پس بتمن هر چقدر هم که غنی باشه شانسی در دنیای مارول داره . چون نه فضاش و نه دارک بودنش هیچ شیمی با دنیای لایت مارول نداره . اگه بیاد یا اوریجینش لایت میشه

گیریم اومد و لایت نشد و همون طوری دارک موند ، اونوقت مارولو دارک میکرد !!؟

ولی فلش ...
بنظرتون فلش در کنار اونجرز شیمی باحالی ایجاد نمیکرد ؟‌ بنطرتون تیم آپ فلش و اسپایدی و کل کل هاشون باحال نمیشد ؟
نقل قول کردن
spider raya
#10 spider raya 1395-06-17 17:14
به نقل از Hobbit:

کلا این مطلب بالا این واقعیت تلخ رو میرسونه که شخصیت های مارول چقدر ایده هاشون جدیدتر و نامتعارف تر بوده!(توهین در نظر نگیرید دی سی شخصیتهاشو تو دوران طلایی خلق کرده و این مورد چیز عجیبی نیست) ولی چه میشه کرد با این همه دیسی هم عشق همیشگی ما کمیک فناست!

از شما بعید بود اینطوری حرف بزنی دیگه
چه ربطی داره
استن گفته از بین کل شخصیت های دی سی این به فضای مارول میخورد . اگه تو مارول بود بهش بیشتر بها داده میشد .
این یعنی شخصیت های مارول نامتعارفه ؟
البته قصدم این نیست که سرزنشت کنم یا حرفتو توهین بحساب بیارم فقط میگم واقعیت تلخی که دربارش حرف میزنی از نظرم هیچ پایه و اساسی نداره .
نقل قول کردن
Hobbit
#11 Hobbit 1395-06-17 17:16
#10
انگار من منظورمو بد رسوندم من منظور از نامتعارف همون مدرن بوده ببخشید :-*
نقل قول کردن
spider raya
#12 spider raya 1395-06-17 17:18
به نقل از Hobbit:
#10
انگار من منظورمو بد رسوندم من منظور از نامتعارف همون مدرن بوده ببخشید :-*

این واقعیت تلخیه ؟ :lol:
نقل قول کردن
Hobbit
#13 Hobbit 1395-06-17 17:21
به نقل از spider raya:
به نقل از Hobbit:
#10
انگار من منظورمو بد رسوندم من منظور از نامتعارف همون مدرن بوده ببخشید :-*

این واقعیت تلخیه ؟ :lol:

برای اکثر طرفدارای دو آتیشه و قدیمیه دی سی آره!
بچه ها لطفا این اسپم منو ادامه ندید تا حالا کم ازش توی سایت جر بحث نداشتیم!
مثلا نزدیک 1000کامنت در مورد تغییر چهره سوپرمن و جت نامرئی واندروومن و....خیلی دیگه نمیخوام بچه ها الان بحث راه بندازن داریم که خودش هزارتا کامنت رو میسازه!
نقل قول کردن
mtm
+1 #14 mtm 1395-06-17 17:25
#9:
با این حرفت اصلا موافق نیستم
اصلا کی گفته دی سی دارکه؟ چرا شما فکر میکنید دی سی یا مارول دارک هستن یا لایت؟ کی گفته این حرف رو؟ ممکنه برای مثلا چند سال دی سی غالبا دارک بشه ولی همیشه که اینطور نیست
اتفاقا ضررش رو هم دید. تو new 52 این کار رو کرد الان هم دوباره برگشته به حالت قبل
هر دوشون هم لایت دارن هم دارک
اصلا دارک با مارول شروع شد و دردویل. اون موقعی که دردویل دارک بود اصلا بتمن دارک نبود که . کلی هم شخصیت دارک داره از گوست رایدر گرفته تا بلید و مون نایت و بقیه
کلا هر کی بهتون گفت دی سی دارکه و مارول لایت بدونید اطلاعاتش درباره دنیای کمیک خیلی ناقصه
فرق مارول با دی سی اینه که مارول ذات شخصیتش اگه دارکه ، دارک میمونه ولی اگه لایته لایت میمونه . دی سی هم همین بود ولی چند ساله برای اینکه خودش رو متمایز کنه الکی شخصیت ها رو دارک میکرد که ضررش رو هم دید و الان هم تو عالم سینما و هم تو عالم کمیک سرش خورده به سنگ
نقل قول کردن
Hobbit
#15 Hobbit 1395-06-17 17:27
ولی خب در عوض خیلی نقاط قوت داره که ما رو به طرفش جذب میکنه!
مثلا برای من همیشه قهرمانای دی سی ماهیت افسانه ای و اسطوره ایه خاصی رو نشون میدادن که اگه دست آدم توانایی بیوفته مطمئن باشید میتونه چیز جالبی رو تحویل خواننده بده!

مثلا از بین شخصیتها و شاید دنیاهای دی سی دلم میخواد دنیای لنترن ها هم توی مارول باشن تا ببینیم چه لحظاتی بوجود میاد!

البته هدف این مقاله چیز دیگه ایه!
و دلم نمیخواد دیگه این بحث ادامه بدم چون ماشالا توی سایت بچه ها به درجه ای از شناخت رو دنیای کمیک رسیدن که به نظریه های من نیازی نیست!

لطفا این بحث بالا رو هم جدی نگیرید! 8) ;-)
نقل قول کردن
spider raya
#16 spider raya 1395-06-17 18:40
به نقل از mtm:
#9:
با این حرفت اصلا موافق نیستم
اصلا کی گفته دی سی دارکه؟ چرا شما فکر میکنید دی سی یا مارول دارک هستن یا لایت؟ کی گفته این حرف رو؟ ممکنه برای مثلا چند سال دی سی غالبا دارک بشه ولی همیشه که اینطور نیست
اتفاقا ضررش رو هم دید. تو new 52 این کار رو کرد الان هم دوباره برگشته به حالت قبل
هر دوشون هم لایت دارن هم دارک
اصلا دارک با مارول شروع شد و دردویل. اون موقعی که دردویل دارک بود اصلا بتمن دارک نبود که . کلی هم شخصیت دارک داره از گوست رایدر گرفته تا بلید و مون نایت و بقیه
کلا هر کی بهتون گفت دی سی دارکه و مارول لایت بدونید اطلاعاتش درباره دنیای کمیک خیلی ناقصه
فرق مارول با دی سی اینه که مارول ذات شخصیتش اگه دارکه ، دارک میمونه ولی اگه لایته لایت میمونه . دی سی هم همین بود ولی چند ساله برای اینکه خودش رو متمایز کنه الکی شخصیت ها رو دارک میکرد که ضررش رو هم دید و الان هم تو عالم سینما و هم تو عالم کمیک سرش خورده به سنگ

بدون الکی دفاع کردن از نظرم میگم که یخورده زیاده روی کردم . در اصل نمیخواستم از دارک و لایت استفاده کنم فقط خواستم تفاوت فضا هارو نشون بدم . وگرنه همین مون نایت و اصن همین اسپایدرمن نوآر دارک نیستن ؟ به هر حال یخورده سریع نوشتن همچین آسیب هایی رو داره . بزارید یجور دیگه بگم . شاید فضای دی سی و مارول یکم متفاوت هستن . منظورم اینه که شاید بتمن اگه در مارول بود نمیتونست به اندازه ای که الان در دی سی یه مورد توجه قرار بگیره . چون امثالی مثل مون نایت هستن .
مثلا الان اسپایدرمن محبوب تره یا سیلک ؟
هر کدوم طرفدارای خاص خودشونو دارن ولی بدون شک طرفدارای اسپایدی خیلی بیشتر هستن .

در هر صورت ازتون عذر میخاماگه حرف بچگانه ای زدم . همان طور که گفتید اطلاعات من بسیار بسیار بسیار کم و ناقصه . باز اگه باهاممخالف بودید بهم بگید .
نقل قول کردن
spider raya
#17 spider raya 1395-06-17 18:47
به نقل از Hobbit:
ولی خب در عوض خیلی نقاط قوت داره که ما رو به طرفش جذب میکنه!
مثلا برای من همیشه قهرمانای دی سی ماهیت افسانه ای و اسطوره ایه خاصی رو نشون میدادن که اگه دست آدم توانایی بیوفته مطمئن باشید میتونه چیز جالبی رو تحویل خواننده بده!

مثلا از بین شخصیتها و شاید دنیاهای دی سی دلم میخواد دنیای لنترن ها هم توی مارول باشن تا ببینیم چه لحظاتی بوجود میاد!

البته هدف این مقاله چیز دیگه ایه!
و دلم نمیخواد دیگه این بحث ادامه بدم چون ماشالا توی سایت بچه ها به درجه ای از شناخت رو دنیای کمیک رسیدن که به نظریه های من نیازی نیست!

لطفا این بحث بالا رو هم جدی نگیرید! 8) ;-)

بالاخره هرکی نظری داره و نظر شما هم قابل احترامه ولی من هنوز سر عقیدم وایستادم .
من هنوز هم برای شما احترام قائلم و همیشه از نظرات تخصصی تون استفاده میکنم و اگه فکر میکنید توهینی بهتون شد عذر میخام .
نقل قول کردن
Hobbit
#18 Hobbit 1395-06-17 19:52
#18
معذرت خواهی چیه!مگه شما حرف بدی زدی؟! :-| :lol:
در کل این مبحثی که من باز کردم اسپم خیزه! :sigh:
در کل این اسپم رو هم نوشتم تا بگم نیازی به معذرت نیست ;-) ما نوکر شما هم هستیم 8)
نقل قول کردن
بی باک
#19 بی باک 1395-06-17 21:51
واقعا با حرف استن موافقم ولی از طرفی هم نمیتونم قبول کنم توی دنیای مارول باشه یعنی تو کنم نمیره ولی میتونست چیزای خوبی رو به ارمغان بیاره مثلا کراس اور بین محافظین کهکشان و لوبو و یا مبارزه ثانوس با لوبو یا درکس با لوبو و یا جدال همیشگی هالک و ولورین بین لوبو و ولورین بود و یا مبارزه پانیشر با لوبو ولی بازم نمیدونم دوست داشتم دنیای مارول باشه یا نباشه ولی بجز لوبو خیلی دوست داشتم گرین لنترن کورپ هم در مارول بود
Nova corp vs green lantern corp

راستی یچیزی توی کمیک بی عدالتی هارلی کویین لوبو رو کشت ؟؟؟؟؟؟ هارلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه اخه است زورش به اون میرسه؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
merc with a mout
#20 merc with a mout 1395-06-17 22:06
استن لی قبلا هم اعلام کرده بود که شخصیت مورد علاقش تو DC لوبوئه .
نقل قول کردن
spider raya
#21 spider raya 1395-06-17 23:11
به نقل از Hobbit:
#18
معذرت خواهی چیه!مگه شما حرف بدی زدی؟! :-| :lol:
در کل این مبحثی که من باز کردم اسپم خیزه! :sigh:
در کل این اسپم رو هم نوشتم تا بگم نیازی به معذرت نیست ;-) ما نوکر شما هم هستیم 8)

راستی گفته بودی زود به زود از آواتارات خسته میشی ولی این دیگه خیییلی زوود به زووده !!!
نقل قول کردن
Count Dracula
#22 Count Dracula 1395-06-18 02:13
فکر کنم یه جا دیگه هم گفته بود
تصمیم خیلی خوبیه جایزه بگیر کهکشانی مطرح تو مارول نداریم تقریبا
چقدر از لوبو نیو فیفتی تو بدم میاد انصافا :-x
نقل قول کردن
THE END
#23 THE END 1395-06-18 14:00
كمدين به شخصيت پانيشر و نيك فيورى شبيهه :D :lol:
نقل قول کردن
DOCTOR GAMES
#24 DOCTOR GAMES 1395-06-18 16:18
چرا شما همیشه راجع به شخصیت ها تعصبی نظر میدین؟!
بابا بیخیال این حرفا!
واقعیت رو بچسبین!
چرا همیشه گیر میدین به این دنیای تخیلی؟
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#25 S.T.A.R.K 1395-06-18 16:57
به نقل از DOCTOR GAMES:
چرا شما همیشه راجع به شخصیت ها تعصبی نظر میدین؟!
بابا بیخیال این حرفا!
واقعیت رو بچسبین!
چرا همیشه گیر میدین به این دنیای تخیلی؟

شما که دنبال واقعیت هستی میشه بگی تو این سایت چیکار میکنی؟
این یه سایت کمیک بوکیه خب طبیعتا داستان های کمیک هم تخیلی هستند.
همیشه نظر تعصبی میدیم؟ شما همه کامنت هارو میخونی؟ واقعا بجز دو سه نفر کسی اینجا نظر بی منطق میده؟
نقل قول کردن
DOCTOR GAMES
#26 DOCTOR GAMES 1395-06-20 15:14
بله
حرف شما درست
ولی منظورم من این هست که نباید اینقدر روی شخصیت ها تعصب داشت
یا حتی بعضی مواقع سرشون دعوا کرد
حرف من اینه داداش
و اینکه بله،همه ی کامنتای این بخشو خوندم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45