جنگ داخلی 2 پرفروش ترین کمیک ماه ژوئن شد

جنگ داخلی 2

کمیک شماره 1 جنگ داخلی 2 پرفروش ترین کمیک ماه ژوئن شد.

ضمنا مارول بار با اختصاص بیش از 40 درصد فروش کمیک های این ماه طبق معمول بر انتشارات دی سی که در حدود 30 درصد فروش این ماه را به خودش اختصاص داد، پیروز شد. این در حالیه که در این ماه دی سی بازار دنیای کمیک را با انواع و اقسام کمیک های شماره #1 Rebirth پر کرده بود:

TOP COMIC BOOK PUBLISHERS

PUBLISHER

DOLLAR

SHARE

UNIT

SHARE

MARVEL COMICS

40.08%

44.17%

DC ENTERTAINMENT

29.93%

31.69%

IMAGE COMICS

7.88%

7.64%

IDW PUBLISHING

5.22%

4.15%

DARK HORSE COMICS

2.81%

1.76%

BOOM! STUDIOS

2.23%

2.18%

DYNAMITE ENTERTAINMENT

1.45%

1.17%

TITAN COMICS

1.09%

1.07%

VIZ MEDIA

0.97%

0.34%

VALIANT ENTERTAINMENT LLC

0.75%

0.84%

OTHER NON-TOP 10

7.58%

5.00%

البته همانطور که انتظار میرفت از آنجائیکه دی سی چندی و چند عنوان با شماره #1 روانه بازار کرده بود، توانست 7 تا از عناوین لیست Top 10 را به خودش اختصاص داده (ضمن اینکه دی سی کمیک های ریبرث خودش را با قیمتی ارزان تر از حد معمول به بازار فرستاد):

TOP 10 COMIC BOOKS

RANK

DESCRIPTION

PRICE

ITEM CODE

VENDOR

1

CIVIL WAR II #1

$5.99

MAR160703-M

MAR

2

BATMAN #1 [*]

$2.99

APR160286-M

DC

3

BATMAN REBIRTH #1  [*]

$2.99

APR160284-M

DC

4

STAR WARS: HAN SOLO #1

$3.99

APR161034-M

MAR

5

CIVIL WAR II #2

$4.99

APR160857-M

MAR

6

DARK KNIGHT III: the MASTER RACE #5

$5.99

FEB160127-M

DC

7

DARK KNIGHT RETURNS: THE LAST CRUSADE #1

$6.99

DEC150208-M

DC

8

SUPERMAN REBIRTH #1  [*]

$2.99

APR168695-M

DC

9

WONDER WOMAN #1 [*]

$2.99

APR160310-M

DC

10

SUPERMAN #1 [*]

$2.99

APR160278-M

DC

در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا در ماه های آینده  که دی سی دیگر شماره #1 نداره، باز هم میتونه Top 10 ماهانه رو قبضه کنه؟

نظر شما چیست؟ فکر  میکردید با وجود کمیک های پر هیاهوی ریبرث در ماه ژوئن، مارول باز هم از دی سی جلو بزنه؟

مطالب مرتبط:

قسمت آخر کمیک بوک جنگ داخلی 2 (CIVIL WAR II) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn