مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

5 رهبر برتر دنیای کمیک بوک

 

5- رید ریچاردز (چهار شگفت انگیز)

 رید ریچاردز (چهار شگفت انگیز)

رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت انگیز رهبر گروه چهارشگفت انگیز است.او باهوش ترین انسان مارول است پس انتخاب خوبی برای برای رهبری یک گروه به شمار می آید.البته گروه چهار شگفت انگیز بیشتر شبیه به خانواده است پس رید ریچاردز را به عنوان پدر خانواده بشناسیم بهتر است.او کسی است که بقیه را راهنمایی میکند و دستور العمل کار را به بقیه میدهد.او وسایل گروه را طراحی میکند و اعضا را کنار هم جمع میکند.او با هوش خود توانسته تا به حال زمین را از خطراتی همچون گالاکتوس نجات دهد.او همیشه یک راه حل و نقشه برای خطرات که بقیه را تهدید میکنند دارد چه بسا اگر رید ریچارز وجود نداشت کره ی زمین تا به حال نابود شده بود.او همچنین یک پدر عالی است و برای بچه های خود یک الگو حساب میشود.

 

4- ریچارد دیک گریسون (تیتان های نوجوان،تیتان ها)

 ریچارد دیک گریسون (تیتان های نوجوان،تیتان ها)

دیک گریسون از همان اوایل حضورش در دنیای کمیک قدرت رهبری خود را نشان داد.او توانست در سن نه سالگی گروه تیتان های نوجوان را تاسیس کند و رئیس آن گروه شود.او همیشه در نسخه های مختلف این گروه حضور داشته و رهبر آن بوده است.او قدرت رهبری بسیار بالایی دارد جوری که بقیه اعضا از او حساب میبرند ولی با این حال همه اعضا به او احترام نیز میگذارند و او را دوست دارند. او آدم شوخ طبعی است ولی در مواقع ضروری جدی میشود.او وقتی هم که از تیتان های نوجوان جدا شد نیز بر این گروه نظارت داشت و تیم دریک را رئیس این گروه کرد. او توانست با این گروه جلوی دشمنان زیادی از جمله دث استروک را بگیرد.او جدیدا با اعضای قدیمی تیتان های نوجوان که الان بزرگ شده اند گروه جدیدی تشکیل داده اند و اسم آن را تیتان ها گذاشتد و همان طور هم که میدانید دیک گریسون دوباره رهبر این گروه است.

 

3- چارلز اگزاویر (مردان ایکس)

چارلز اگزاویر

مگر میشود اسمی از مردان ایکس بیاوریم و به یاد چارلز اگزویر نیفتیم. او موسس گروه مردان ایکس است و هسته ی این گروه به شمار می آید.او نوید بخش تمام جهش یافته های جهان است و هر جهش یافته ای کمک بخواهد به او کمک میکند.او توانست افراد خلافکاری مانند گامبیت و اما فراست را به آدم های خوبی تبدیل کند و فردی مثل ولورین که بدون هدف بود  را با هدف کند و به یکی از اعضای اصلی مردان ایکس تبدیل کند.او با تشکیل مردان ایکس توانست از تهدیدات و عواملی که بر علیه جهش یافته ها بود جلوگیری کند.او نه تنها به جهش یافته ها بلکه به انسان های عادی نیز کمک میکند و به صلح میان انسان ها و جهش یافته ها باور دارد.درست است که او فلج است و توانایی راه رفتن را ندارد ولی با استفاده از قدرت تلپاتی خود به آن ها دستور میدهد و آن ها را راهنمایی میکند.او هم اکنون در دنیای کمیک به دست سایکلاپس بصورت غیر عمد کشته شده است.

 

2- بروس وین (لیگ عدالت)

بتمن - جاستیس لیگ

بروس وین ملقب به بتمن کسی است که لیگ عدالت را تشکیل داد. اعضای اصلی این گروه عبارت اند از بتمن،سوپرمن و واندرومن که شخصیت های درجه یک دی سی هستند. بتمن با تاسیس این گروه سعی داشت دشمنان و تهدیداتی که قهرمانان به تنهایی نمی توانند جلوی آنها را بگیرند، جلوگیری کند.رهبر بودن بتمن در این گروه واقعا کار بزرگی است مخصوصا موقعی که شخصیت خدا مانندی مثل سوپرمن یا یک شاهزاده ی آمازونی مثل واندرومن در کنار شما باشند.ولی بتمن با جدی بودن و هوش خود توانست رهبر این گروه شود.بتمن کلا یا به کسی اعتماد نمیکند یا کم اعتماد میکند بخاطر همین برای تمام اعضای لیگ عدالت برنامه ریخته تا در صورتی که تبدیل به جنایتکار شوند یا ذهنشان کنترل شود بتواند آنها را متوقف کند.بتمن همیشه یک نقشه و یک نقشه ی جایگزین دارد بخاطر همین کم پیش می آید که این تیم شکست یخورد.بروس وین با توجه به این که یکی از پولدارترین قهرمان دی سی است،تمام وسایل این گروه را تهیه میکند و میسازد که برج مراقبت(watchtower) که در فضا است نمونه ی بارز این تجهیزات است.

 

1- استیو راجرز (انتقام جویان)

استیو راجرز (انتقام جویان)

کاپیتان آمریکا همان طور که از اسمش پیدا است،کاپیتان و رهبر گروه انتقام جویان است.سابقه ی رهبری او به جنگ جهانی دوم برمیگردد که توانست گروهی از سرباز ها را علیه آلمان های نازی رهبری کند.او بعد از یخ زدن و زنده شدن در قرن جدید توانست خود را به عنوان رهبر انتقام جویان معرفی کند.او توانست در کنار قهرمانان قدرتمندی همچون مردآهنی و ثور که خود یک شاهزاده است،رهبری و احترام گروه را بدست بیاورد.او فردی است با اراده و روحیه ی تسلیم ناپذیر که توانایی مقابله با هر تهدیدی را دارد.او همیشه طرف حق را میگیرد و برای بدست آوردن حق خود و بقیه می جنگد.او حتی توانست با قدرت رهبری بالایش رئیس شیلد شود.او باهوش است و یکی از استراتژیک ترین قهرمانان مارول است و برای هر چیزی یک نقشه و راه حل دارد.همه او را دوست دارند و او را الگوی خود قرار میدهند (الگوی پیتر پارکر هم کاپیتان آمریکا بوده است). حتی در کمیک امپراطوری مخفی هم دیدیم که قدرت رهبری استیو راجرز چقدر بالا است و هایدرا چطور توانست کل آمریکا را با رهبری کاپیتان آمریکا بگیرد و قوی ترین قهرمانان زمین را شکست دهد.

 

امیر حسین سخائی

nightspider

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مقاله مرتبط:

10 رهبر بزرگ دنیای مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

CAPTAIN DIAR
#1 CAPTAIN DIAR 1396-07-16 18:43
واقعا مقاله جالبی بود.کلا اینهایی که توی مقاله نام برده شدند خیلی کاریزما هستند و آدم خود به خود جذبشون میشه مخصوصا CAPTAIN AMERICA.راستی یه چیزی:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAIL HYDRA
نقل قول کردن
spidey noir
#2 spidey noir 1396-07-16 18:51
به نقل از CAPTAIN DIAR:
واقعا مقاله جالبی بود.کلا اینهایی که توی مقاله نام برده شدند خیلی کاریزما هستند و آدم خود به خود جذبشون میشه مخصوصا CAPTAIN AMERICA.راستی یه چیزی:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAIL HYDRA

مامورین شیلد تو سایت!یک مورد هایدرایی یافت شد.تا توبه نگردد نابود گردد.
نقل قول کردن
sib khan
#3 sib khan 1396-07-16 18:54
مقاله جالبی بود خسته نباشید.از همون اول معلوم بود استیو راجرز اوله.به سلامتی کاپیتانه 8) به نقل از CAPTAIN DIAR:
واقعا مقاله جالبی بود.کلا اینهایی که توی مقاله نام برده شدند خیلی کاریزما هستند و آدم خود به خود جذبشون میشه مخصوصا CAPTAIN AMERICA.راستی یه چیزی:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAIL HYDRA

الله اکبر اقا بحث این هایدرا رو نیارین وسط که اعصابم میشکنه.به اندازه کافی فعلا رو مخمون بودن...
نقل قول کردن
PersonalCipher
#4 PersonalCipher 1396-07-16 18:58
مقاله ی خوب و جالبی بود،
تریلر هم عالی بود
با تشکر
نقل قول کردن
علی قدیانی
#5 علی قدیانی 1396-07-16 19:25
ممنون بابت مقاله.خیلی خوب بود.
یکی دیگه از رهبر یا Leader هایی که البته جاش چندان شاید
تو این لیست نیست لئوناردو سری لاکپشت های نینجا هستش.
خیلی از تعاملش با بقیه خوشم میاد!
اکثر اوقات هیچکدوم از لاکپشت ها حرفاشو حساب نمیکنن.
و همیشه در تلاشه که یه جوری گروه رو دور هم جمع کنه البته بعضی وقتها هم بقیه حسابش میکنن و انسجامشون با هم دیگه اون موقع دیدنیه.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1396-07-16 20:09
مقاله عالى بود...رتبه اول كاملاً قابل پيش بينى بود و هيچ شكى در اين نيست كه برترين ليدر تاريخ كميك استريپ استيو راجرز است...بتمن و رابين هم لبدر هاي بسيار خوبين...
......
نقل قول کردن
a.v.s
#7 a.v.s 1396-07-16 20:10
واقعا دستتون درد نکنه آقای سخائی
95% مواقع، مارول در بیشتر مباحث حرف اول و آخر رو میزنه
کاپیتان آمریکا الهام بخش تمام قهرمانان است، ممنونم از تمام کسانی که چنین قهرمانی را خلق کردند و ممنونم از تمام کسانی که در داستان های بعدی کاپیتان آمریکا شخصیتش رو پرورش دادند. کاپیتان آمریکا فقط یک مرد قوی با یه سپر نیست، سمبل امید است.
من خودم با خوندن کمیک فوق العاده «امپراطوری مخفی» به اهمیت وجود کاپیتان آمریکا در انتقام جویان پی بردم. به این حقیقت پی بردم که:
اگه کاپیتان آمریکا وجود نداشت، امید وجود نداشت
کاپیتان آمریکا مردیه که هیچ وقت نمیذاره دعوا و مشاجره گروه رو از هم بپاشه و همیشه جلوی دعوا رو میگیره و با قدرت رهبری که داره مسئله رو حل میکنه. اون همه چیزش رو میده تا انتقام جویان پابرجا باشه.
میدونم در این کامنت دارم همش از کاپیتان آمریکا میگم ولی بیایید قبول کنیم که "کاپیتان آمریکا بهترین رهبر تاریخ کمیک بوک است"
نقل قول کردن
Teen Titans
#8 Teen Titans 1396-07-16 20:48
ممنون بابت مقاله
جای دیمین وین هم خالی بود تو این لیست :lol: البته درسته کارای خوبی نمی کنه و خیلی لجبازه ولی خب واسه رهبر شدن زاده شده حتی بتمن هم رو راهنمایی میکنه :|
نقل قول کردن
V.A.A
#9 V.A.A 1396-07-16 20:53
خیلی ممنون اقای سخائی جهت مقاله :-)
نقل قول کردن
mehran spidey
#10 mehran spidey 1396-07-16 21:36
ممنون بابت مقاله، حدس میزدم که استیو راجرز اول باشه، خدایی استیو راجرز رهبر خیلی خوبیه کلا با این مقاله موافقم، مقاله ی خیلی جالبی بود که
نقل قول کردن
Jordan
#11 Jordan 1396-08-14 21:42
با تشكر از آقاي سخايي بابت تهيه مقاله
با تمامي موارد و ترتيب ها موافقم و قطعا كاپيتان آمريكا تا به الان بهترين و كامل ترين رهبر در بين ابرقهرمانان بوده.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1001 guests and no members online

آخرین نظرات