10 شباهت کشتی کج با دنیای کمیک بوک

شباهت کشتی کج و دنیای کمیک

دیروز مسابقات سالانه و پرطرفدار "راسلمانیا" (WrestleMania) در آمریکا برگزار شد و به همین مناسبت این مقاله دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

مطمئنا تا به حال به این فکر افتاده اید که چرا کشتی کج انقدر طرفدار دارد؟ چه چیزی این نمایش را تا قرن 21 استوار نگه داشته؟آیا با پر درآمد ترین داستان های تاریخ ارتباطی دارد؟ در جواب میشه گفت آره چون نقاط اشتراک زیادی بین این دو، یعنی کمیک و کشتی کج وجود داره.در این مقاله به 10 مورد از این شباهت ها می پردازیم.

 

10- لباس مخصوص

لباس مخصوص كشتي كج

چیزی که در نگاه اول قهرمان رو متمایز میکنه استایل و نوع لباس پوشیدن آن است.نوع لباس در جذب مخاطب اثر زیادی داره به همین دلیل کشتی گیران کمپانی یا سوپراستار ها این قاعده را دنبال کردن و هر کدام تم مخصوص به خودشون را دارند. جان سینا شلوار کوتاه و لباس های رنگ و وارنگ می پوشه. استیگ چهره خودش رو رنگ می کنه و حال و هوای دارک داره(البته در گذشته استیگ حالت فان داشته)

 

9- لوگو

لوگوي كشتي كج

خیلی از ما با نگاه کردن به لوگو یک superhero دل باخته او شدیم و پا به عرصه کمیک گذاشتیم.از لوگو ساده S مانند سوپرمن گرفته تا لوگو عنکبوتی اسپایدرمن.این لوگو های رنگ و وارنگ پا به کشتی کج هم گذاشته اند . آرم مار افعی :رندی اورتن ، آرم موفقیت:جان سینا ، آرم شبیه عنکبوت که مخفف اسم رومن رینز است نمونه هایی از این لوگو ها هستند.

 

8- شعار

شعار كشتي كج

در دنیای کمیک هر هیرو شعار مخصوص به خودش را دارد و هرکجا این شعار به زبان بیاید نا خواسته شخص شنونده یاد آن هیرو می افتد.نمونه بارز آن شعار زیبای اسپایدرمن :

With Great Power Comes Great Responsibility

قدرت زیاد مسئولیت به همراه دارد

شعار های این چنینی هم نتوانسته اند از دست کشتی کج در امان بمانند . جان سینا از آن دسته سوپراستار هایی است که کلی شعار گوناگون دارد.برای مثال:

Never Give up

هرگز تسلیم نشو

Rise Above Hate

صعود بر فراز نفرت

و...

 

7- اسم

در دنیای کمیک اصولا اسم ابرقهرمانی به شخصی داده می شود که آن شخص هویت مخفی دارد و کسی او را نمی شناسد.این اسم در بیشتر مواقع توسط مردم یا خود ابرقهرمان انتخاب می شود.مثل بتمن ، فلش ، درد ویل و... . درسته که در کشتی کج ما با هویت مخفی سر و کار نداریم (البته به تعداد انگشت شماری وجود داره) اما این تم به خصوص با اسم های عجیب و غریب در این کمپانی پیدا میشه. مانند: HHH، Sting، kane و...

 

6- لقب

قهرمان كشتي كج

شاید با خودتون می گید که اسم ولقب با هم تفاوت چندانی ندارند.اما لقب زمانی به شخصی نسبت داده می شود که اتفاقی بزرگی برای وی روی داده و او توانسته موفق از آن اتفاق بیرون بیاید.در کمیک می توان به کاپیتان آمریکا اشاره کرد که بعد از بیرون آمدن از یخ به او لقب "مرد زمان گم کرده " دادند حتی بتمن که به "شوالیه تاریکی" معروف است. "قهرمان،مرد مرده،بچه مثبت" به ترتیب لقب های جان سینا،اندرتیکر و ری مستریو هستند.

 

5- ابرقهرمان و ابرخبیث

خبيث كشتي كج

دنیای کمیک پر شده از قهرمان ها و خبیث های گوناگون .این خبیث ها مدام در حال اذیت کردن قهرمان هستند و میانه خوبی با مردم ندارند.رد اسکال ، دکتر دووم ،گرین گابلین هیچوقت کاپتان آمریکا،چهار شگف انگیز و اسپایدرمن را رها نمی کنند.در کشتی کج ،کشتی گیران به دو گروه فیس((Face وهیل(Heel) تقسیم می شوند .واژه فیس از واژه  (baby face) امده. در دنیای رستلینگ این کلمه به معنای شخصیت مثبت و یک کارکتر قابل قبول برای مردم هست.
به شخصیت هایی مثل دین امبرز یا زک رایدر و.... که کارهای جوانمردانه میکنند و همه اونا رو قبول دارند فیس میگویند.این افراد نقش قهرمان را بازی می کنند.

حال واژه هیل:برخلاف فیس این اصطلاح برای افرادی که کار خودشون رو با نامردی پیش میبرند و برای دست یافتن به هدفشون دست به هرکاری میزنند به کار برده می شود.
شخصیت این افراد برای مردم قابل قبول نیست و از نظر مردم یک شخصیت طرد شده هستند.این افراد شباهت غیر قابل انکاری با خبیث های دنیای کمیک دارند.آن ها مدام گروه فیس رو اذیت می کنند و رابطه خوبی با مرد ندارند.

 

4- سبک مبارزه

مبارزه كشتي كج

high flyers به کشتی گیر هایی گفته می شود که بسیار چابك هستند  و در طول مسابقات با حرکت های خود طرف مقابل و تماشاچی ها رو شوکه می کنند.مثلا با پرش از بلند ترین نقطه رینگ باعث می شوند حریف آسیب جدی ببیند.این "های فلایر" ها بیشتر اندام کوچکی دارند و با استفاده از این حرکات کشتی گیر مقابل رو KO  می کنند. این سبک مبارزه ،باعث میشه ما یاد حرکت های اسپایدرمن ، درد ویل ،بتمن و... بیافتیم

در طرف مقابل کشتی گیر هایی هستند که آمادگی بدنی فوق العاده ای دارند و در مسابقات به زور بازو و قدرت بدنی خود اتکا می کنند.از امثال این نوع قهرمان ها در کمیک ، می توان به هالک یا حتی سوپرمن اشاره کرد.

 

3-خط داستانی (story line)

خظ داستاني كشتي كج

کشتی کج بدون داستان هیچ است .حتی کمیک . چرا ؟

چون این داستان است که با انواع ترفند ها بیننده و خواننده را روی صندلی نگه می داره .در کمیک ها ما با انواع داستان های گوناگون آشنا هستیم.از مرگ گوئن استیسی که طرفدار ها را به گریه انداخت تا جریان جنگ های پنهان که سایت اسپایدی به بهترین نحو ترجمه کرد و به جرئت می توان گفت بهترین داستان کمیک بوکی قرن است.

داستان های کشتی کج فراوانی هست که باعث شدند حتی افرادی که علاقه ای به زد و خورد نداشتن پا به سالن رستلینگ بزارن.از جمله درگیری THE ROCK  و JOHN CENA که هواداران فیلم های سینمایی را با فن های کشتی کج یکی کرد تا مسابقه STNG  و HHH که درگیری های زیبای کمپانی های WWE  و WCW  را زنده کرد.

 

2-دست بالا دست بسیار است

چیزی که از ابتدای تاسیس کشتی کج شروع شد و تا ابد ادامه خواهد داشت

رندی اورتن قهرمان کمربند جهانی میشه .تا ماه ها هیچکس نمی تونه کمربند را از دست افعی بگیره تا اینکه جان سینا با قدرت تمام او را روی زمین میزنه و برنده میشه.تا سه ماه کمربند مال سینا است اما بعد از اومدن براک لزنر ،سینا به بدترین شکل کمربند را واگذار می کنه...

اگه فکر می کنید این پایان کاره در اشتباهید .چون مدام فردی پیدا میشه که بهتر از قهرمانه.

دیگه گفتن نداره همه می دونیم این قاعده همیشه تو کمیک وجود داره .ولورین کسی که بدنش احیا میشه و حتی هالک را هم طرفه ، در مقابل مگنیتو نقش پشه را داره ☺

نقص ها هستن که باعث به وجود اومدن این زنجیره های قدرت میشن.هیچکدوم بهترین نیستند.

 

1-اخلاق و شخصیت

شاید مهمترین خصوصیت که باعث شباهت این دو غول صنعت سرگرمی است، گزینه یک باشد.

هم درکمیک و هم در رستلینگ قهرمان ها و کشتی گیران شخصیت های متفاوتی دارند . این طرز فکر آن هاست که مخاطب را جذب می کنه .درون کمیک می توان به بدخلقی پانشیر و بتمن اشاره کرد .همین طور به جوک بودن گرین اروو و اسپایدرمن.

در کشتی کج جوانمردی "رومن رینز" باعث شده در کمترین زمان چهره ای پر طرفدار بشه و حتی در جهت معکوس نامردی ها "ست رولینز" او را منفور ترین شخص حال حاضر wwe  کرد.

 

این ها تنها بخشی از شباهت های این دو کمپانی بود.به نظر شما چه شباهت های دیگه وجود داره؟ آیا roderick mcmahon موسس کمپانی wwe  (سال تاسیس:1952) کشتی کج را از کمیک پایه گذاری کرده؟

 

نويسنده: حامد هاشمي

Batspider

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شباهت کشتی کج با دنیای کمیک بوک

کشتی کج کاران WWE در قالب قهرمانان مارول

20 بازیگر درجه 2 که به لطف فیلم های مارول درجه 1 شدند! 

15 دفعه ای که ستارگان مسابقات کشتی کج در فیلم ها و سریال های کمیک بوکی ظاهر شدند!

20 حقیقتی که درباره بازیگران فیلم های سینمایی مارول نمیدانستید

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

اداي احترام به استينگ (ويدئو)

10 ضربه برتر استينگ (ويدئو)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mirabilis
+1 #1 mirabilis 1394-07-05 12:00
جالب بود ، جای قدر دانی داره .
میشه گفت نقش داستان ، کاستوم و القاب ، خیلی پر رنگ تر از بقیست ، چه برای جذب مخاطب ، و چه برای شبیه کردن این زمینه به دنیای کمیک حتی .
اینجاست که متوجه میشیم توی هر عرصه ای میشه یه سری پونت و نقاط رو پیدا کرد ، که در واقع کلید ها و رموز محبوبیت و موفقیتن ، عناصری که سالیان سال باعث ماندگاری و ادامه ی روندها و متدهای مختلف سرگرمی در دنیای ادبی-داستانی یا نمایش-بصری میشه که بسیار شبیهن ، در حقیقت ، قواعدی کلی در همه جا هستن ... .
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#2 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-07-05 13:20
مقاله جالبی بود
احسنت به حامد هاشمی
اولش گفتم ینی چی آخه
کشتی کج...
کمیک...
ولی بعد از خوندن مقاله فهمیدم بیخود نبوده در واقع عین همن
من خودم به شخصه زیاد با کشتی کج حال نمیکنم ولی میدونم که اینجا خیلی طرفدار داره
خیلی...
نقل قول کردن
batspider
+1 #3 batspider 1394-07-05 14:06
چیزی که دوست داشتم توی مقاله بزارم ولی نشد درگیری های دو کمپانی
wwe و wcw بود که من را یاد کمپانی های marvel و DC می انداخت

واقعا اون دوره یکی از بهترین دوران کشتی کج بود .که با نابودی wcw به پایان رسید.
این دو کمپانی کشتی کج به خاطر این محشر بودند که هر دو مکمل هم بودند و وجود داشتن هر دو
باعث ایجاد رقابت بی نظیری بینشون شده بود.

ذیسی و مارول هم همینطوره .وجود هر دو باعث شده سعی کنند بهتر از همدیگه باشند و کمیک بهتری بیرون بدن .
حال فرض کنید یکی از این کمپانی های کمیک از بین بره:
وضعیتش مثل الان wwe می شه

جا داره تشکر کنم از مسئولین سایت که مقاله کوچک بنده را قرار دادن و به ویژه آقای ترابی که من را راهنمایی کردن
انصافا این مقاله در برابر مقاله های تخصصی سایت هیچه.
نقل قول کردن
kasra yellow wing
-1 #4 kasra yellow wing 1394-07-05 15:04
خوب بود ولی ولا کشتی کج چیز جالبی نیست مگر جوون مردونه بتشه البته نظر من اینه و به نظر بقیه احترام میزارم
نقل قول کردن
The Rock
#5 The Rock 1394-07-05 15:05
خیلی ممنون مقاله خیلی خوبی بود لذت بردیم فقط مقاله یه اشکال خیلی بزرگ داشت...............







آقا چه وضعشه چرا اسمی از Dwayne Johnson نبردید
لقب The Rock
شعار(یا حالا تکه کلام) If you smell what The Rock is cooking
لوگوش هم که آواتارمه
نمونه یه مرد قوی عین صخره
الان مقاله کامل شد
:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1394-07-05 15:52
به نقل از batspider:
چیزی که دوست داشتم توی مقاله بزارم ولی نشد درگیری های دو کمپانی
wwe و wcw بود که من را یاد کمپانی های marvel و DC می انداخت

واقعا اون دوره یکی از بهترین دوران کشتی کج بود .که با نابودی wcw به پایان رسید.
این دو کمپانی کشتی کج به خاطر این محشر بودند که هر دو مکمل هم بودند و وجود داشتن هر دو
باعث ایجاد رقابت بی نظیری بینشون شده بود.

ذیسی و مارول هم همینطوره .وجود هر دو باعث شده سعی کنند بهتر از همدیگه باشند و کمیک بهتری بیرون بدن .
حال فرض کنید یکی از این کمپانی های کمیک از بین بره:
وضعیتش مثل الان wwe می شه

جا داره تشکر کنم از مسئولین سایت که مقاله کوچک بنده را قرار دادن و به ویژه آقای ترابی که من را راهنمایی کردن
انصافا این مقاله در برابر مقاله های تخصصی سایت هیچه.


مقاله ات عالی بود
شخصا لذت بردم ازش
درباره wcw و wwe هم باهات موافقم
من که شخصا اون موقع حتی یه لحظه هم نمیتونستم wwe رو تحمل کنم
برام بچه بازی بود
ولی از اونطرف wcw در اوج بود. nwo ایده جذابی بود
کشتی گیر هاش جذبه داشتند
sting که دیگه ته جذابیت بود
ضمن اینکه بر خلاف wwe، همه مسابقات wcw زنده بود و این خیلی مهم بود

نمیدونم چرا wcw ورشکست شد
میگن یه دیوونه به نام روسو با برنامه ریزی های غلط حسابی گند زده به همه چیز
ولی یادمه یکی میگفت :"اخه کی پیدا میشه رقیب خودش رو از بین ببره؟! بدون رقیب خودت هم میمیری!"
(اشاره به وینس مک موهان)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#7 j.jonah jameson 1394-07-05 17:00
با کل مقاله موافقم کاملا درسته
از نظر من
لباس مخصوص: استینگ
شعار فقط Rock
اسم:استینگ
اخلاق: rey mysterio
سبک مبارزه:sin cara
کابوس همه: استینگ
بزن بهادر:استینگ
کی:استینگ
کجا:اسینگ
چه رشته ای ....
مدرسان استینگ
ولی در کل برای خودش یه بتمن به تمامه مثل فلش هم سریعه معلوم نیست از کجا پیداش میشه یهو؟؟
نقل قول کردن
Big Boss
-1 #8 Big Boss 1394-07-05 19:03
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود
نقل قول کردن
Big Boss
-1 #9 Big Boss 1394-07-05 19:07
بنظر من کسی که این مقاله رو نوشته فقط خواسته بگه با کمیک همه چی یشرفت میکنه. اصن کمیک کجا کشتی کج کجا...
نقل قول کردن
Big Boss
#10 Big Boss 1394-07-05 19:13
به نقل از yellow wing:
خوب بود ولی ولا کشتی کج چیز جالبی نیست مگر جوون مردونه بتشه البته نظر من اینه و به نظر بقیه احترام میزارم

پس خاک تو سر خودتو نظرت. اگر همه چی جوون مردانه بشه که بدرد نمیخوره
نقل قول کردن
The Rock
#11 The Rock 1394-07-05 19:24
#6آقای ترابی من حالا نمیخوام از wwe دفاع کنم ولی فکر نمیکنم اون موقع wwe بچه بازی بوده باشه اتفاقا به نظرم مسابقات اون زمان wwe خیلی هم خشن بوده یعنی مثلا اگه یه مسابقه تو قفس بوده امکان نداشته کسی خونی نشه یا آسیب ناجوری نبینه اون موقع کلا خیلی جدی تر بوده از الان بوده حتی تا همین 10 یا 12 سال پیش هم بعضی مسابقاتش واقعا ناجور بودن اون گروه nwo هم موافقم که ایده خوبی بوده و فکر کنم استینگ از اون به بعد رقته تو فاز دارک ولی wwe هم یه گروهی داشته البته از نوع خوبش منظورم تریپل اچ و دوستاش هستن اونا هم جذاب بودن اون موقع الان اسم گروهشون یادم رفته ولی الان چند ساله دیگه خوشنت به اون صورت نداره به نظرم الان بچه بازی شده خیلی مسخرس بیخوده واقعا همش شده نمایش ناجور ترین اتفاقش مال چند وقت پیشه که سث رولنز زد بینی جان سینا رو شکوند البته شکستن که چه عرض کنم نابودش کرد
در هر صورت میخوام بگم که wwe هم اون موقع خوب بوده و مبارزات واقعا عالی و خشنی هم داشته اسطوره هم داشته که البته من متاسفانه نمیشناسم چون سنم قد نمیده :-*
نقل قول کردن
The Rock
#12 The Rock 1394-07-05 19:29
آقای big boss اولا mtm چیه؟ایشون آقای ترابی مدیر سایت هستند و احترام واجب پس به جای "تو" بهتره بگی "شما"
دوما wwf نه wwe
سوما خاک تو سرت و اینا چیه؟شاید اون آقا نظر درستی نداشته باشه ولی دلیل نمیشه بهش توهین کنی
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #13 j.jonah jameson 1394-07-05 19:51
#8ببین شما هر نظری داری دلیل نمیشه نظر دیگران رو ضایع کنی
دوما شما همیشه بزرگترت رو با پیشوند (تو) صدا میزنی؟
راستی مبنای شما از این که اومدی به این سایت چیه؟
که بگی من اطلاعاتم بیشتره؟
لطفا مراقب حرف زدنت باش وگرنه همه بلدن حرفای بد بزنن شما گنده ی جمع نیستی !
#12 شما که خودت میدونی از همچین اشخاصی زیاد پیدا میشن مطمعن ام که نه به حرف من گوش میده نه شما
نقل قول کردن
2m-had
#14 2m-had 1394-07-05 19:59
ممنون بابت مقاله ، مقاله کاملی بود... :-)
اما یه مشکلی هست! :-*
من حالم از کشتی کج به هم می خوره :-x !چون من تنها مبارزه هایی که دوست دارن ببینم و برای دیدنشون لحظه شماری میکنم مبارزات کمیکیه!فقط هم کمیک چون از بعضی مبارزه های ولورین تو ایکس من اصن خوشم نیومد :zzz !
اما مشکل اینجاست که قبلا میدیدم :eek: !اون موقع که وقتم بیشتر بود از مبارزات ری مستریو لذت میبردم! :P
البته تو اون قسمت ابر خبیث ها زمان ما یه آندر تیکن و کین هم بود!شخصیت های ترسناک رینگ!
و راجب لقب هم بگم اون موقع یکی تازه اومده بود بهش میگفتن خون طلایی کشتی کج!اگه فهمیدی کیو میگم! ;-)
آخر حرفم اینه که چیز سرگرم کننده ای برام نیست!
نقل قول کردن
2m-had
#15 2m-had 1394-07-05 20:04
به نقل از Big Boss:
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود

یه دوست خوبی یه عکسی داشت الان ندارم بزارم :P

.
.
.
.
.
.
.
هیچ وقت به یک کاربر (کاربر ک چ عرض کنم،مدیر ارشد)اسپایدی توهین نکن بچه!
نقل قول کردن
2m-had
#16 2m-had 1394-07-05 20:08
به نقل از Big Boss:
به نقل از yellow wing:
خوب بود ولی ولا کشتی کج چیز جالبی نیست مگر جوون مردونه بتشه البته نظر من اینه و به نظر بقیه احترام میزارم

پس خاک تو سر خودتو نظرت. اگر همه چی جوون مردانه بشه که بدرد نمیخوره

ایشالا شیرنی حذف شدنتو بخورم!
نقل قول کردن
redmonster
+1 #17 redmonster 1394-07-05 20:35
مقاله ی خوب بود
الان که دیگه دنیای کمیکو کتی کج کلی به هم نزدیک شده،راک و شزم،شیمس و tmnt،خدا بیامرز ماچومنو اسپایدی و...
#6:
اقای ترابی کسی wcw رو نابود نکرد خودش در مقابل اتتیود ارا wwe کم اورد و بشدت سقوط کردو راستراشم کم کم گذاشتند رفتند،ولی ناگفته نمونه که واقعا هم کشتی گیرای متعصبی هم داشت،مثل گلد برگ که بعد یه سال کار تو wwe رفت ویا همین استینگ که تا پارسال تو wwe نیومد. البته کشتی گیرای بزرگیم معرفی کرد مثل کریس جریکو و میستریو،استون کلد استیو استین و...

wcw هم فقط بخاطر دوران nwo محبوب شد چون یاقیای wwe رفته بودن wcw این مردم رو تحریک کرد که برن سراغ wcw(مثل حرکت اخر برت هارت قبل از ترک wwe به wcw)

پ.ن:البته tna هم حدود ده سال پیش سعی کرد همچین کاریو بکنه ولی با اینکه خیلی هم جذاب بود ولی خیلی موفق نشد.
نقل قول کردن
mop
#18 mop 1394-07-05 21:05
من از اینکه بیگ باس به یه کاربر و آقای ترابی توهین کرد ناراحتم ولی دقت کردین ماهم داریم کار اشتباه اونو تکرار میکنیم ؟
#مقاله‌ی خیلی جالبی بود ولی من فکر داره شباهتای ظاهری رو میگید
نقل قول کردن
mop
+1 #19 mop 1394-07-05 21:13
بعدشم این سایته کمیکه ، درباره‌ی شخصیت های کمیکه و درباره‌ی هرچیزی که به کمیک ربط داره . ناراحتی ، سایت های کشتی کج فرااااااااااوون ه
نقل قول کردن
Sentinel
+1 #20 Sentinel 1394-07-05 21:23
به نقل از mop:
من از اینکه بیگ باس به یه کاربر و آقای ترابی توهین کرد ناراحتم ولی دقت کردین ماهم داریم کار اشتباه اونو تکرار میکنیم ؟
#مقاله‌ی خیلی جالبی بود ولی من فکر داره شباهتای ظاهری رو میگید

دقیقا... به قول یکی از دوستان سه سال زحمت میکشی یه سایتو از فرش به عرش برسونی ، اونوقت میان جوری باهات رفتار میکنن که انگار نه انگار که کاری رو انجام دادی.
متاسفانه منم علاقه ای به کشتی کج ندارم ( بیشتر هنرای رزمی رو میپسندم ) ولی خب همین دلیلا نشون میده که چرا هر دو صنعت انقدر معروف شدن...
نقل قول کردن
Si@Vash
+1 #21 Si@Vash 1394-07-05 21:25
به نقل از Big Boss:
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود

کمیک بوک
کمیک استریپ
فیلم کمیک بوکی
بازی کمیک بوکی
سریال کمیک بوکی
انیمیشن بلند کمیک بوکی
انیمیشن سریالی کمیک بوکی
تئاتر از کمیک بوک
لباس
پوستر
اسباب بازی
اکشن فیگور
merchandise
دنیا توسط کمیک بوک فتح شده.نمیتونی اینو جلو چشمت ببینی داری الکی توهین میکنی؟
روز چندمشه؟
نقل قول کردن
kaito
#22 kaito 1394-07-05 21:42
به نقل از Si@Vash:
به نقل از Big Boss:
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود

کمیک بوک
کمیک استریپ
فیلم کمیک بوکی
بازی کمیک بوکی
سریال کمیک بوکی
انیمیشن بلند کمیک بوکی
انیمیشن سریالی کمیک بوکی
تئاتر از کمیک بوک
لباس
پوستر
اسباب بازی
اکشن فیگور
merchandise
دنیا توسط کمیک بوک فتح شده.نمیتونی اینو جلو چشمت ببینی داری الکی توهین میکنی؟
روز چندمشه؟

ولش کن... آدم نی... یا رباته یا یه سایت دیگه فن... جوش نخور پدرم( اشاره به اون پسرم )
نقل قول کردن
kaito
+1 #23 kaito 1394-07-05 21:48
به نقل از Big Boss:
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود

ممنون از نظرتون دوست عزیز...حتما انتقاد های شما در سایت لحاظ میشه...
من و بقیه اعضا از شما بابت اهمیتتون و نگرانیتون و همینطور اینکه ثابت کردید عقب جوابگوی شما نیست سپاسگذاریم...
حتما اگه کاری لز دستمون بر بیاد برای شما دریغ نمی کنیم...
خوشحالیم که آقای ترابی رو انقدر عزیز میدونید که باهاش راحتید...
ممنون از نظریاتتون حتما هم از مرجع 100 درصد قابل قبول ویکی پدیا اینا رو بدست آوردید...
سپاس فراوان...
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1394-07-05 21:52
به نقل از Big Boss:
بنظر من کسی که این مقاله رو نوشته فقط خواسته بگه با کمیک همه چی یشرفت میکنه. اصن کمیک کجا کشتی کج کجا...


من نظرات دیگر شما رو نخوندم ولی این نظر نشون میده که نه دنیای کمیک رو میشناسید و نه دنیای کشتی کج رو
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1394-07-05 21:56
اینم مقاله سایت معتبر comicbook.com تحت عنوان: 10 نقطه مشترک بین کمیک بوک و کشتی کج:

cutt.ly/ygVSxLf

cutt.ly/EgVSc1f
این دوستمون بخونه تا شاید کمی از جهالت خارج بشه
البته بعید میدونم جاهل بشه ، بیشتر فکر کنم خودش رو زده به جهالت
نقل قول کردن
batspider
+1 #26 batspider 1394-07-05 21:59
#8
الان دقیقا چی شد ؟
من کجای مقاله گفتم کشتی گیر ها کمیک می خونند؟
من یه فرضیه دادم با چند نمونه تشابه به اثباتش نزدیک شدم.
فکر کنم شما اصلا مقاله را نخوندید و از روی تیتر قضاوت کردید.

بچه ها فن متعصب کشتی کج هم پیدا شد. :lol:

در ضمن یه نگاه اگه به تصاویر بندازی میبینی یکسری کشتی گیر ها در لباس ابرقهرمانی یا تو پنل های کمیک هستند.
اینا کار من نیست خود wwe تو وب سایتش قرار داده بود.

یه مقاله هم گذاشته بود تو چه کمیک هایی کشتی گیر ها
حضور دارن.ماهانه یه کمیک از کشتی گیر ها بیرون می داد.
تو سامر اسلم کلی رو مسابقه امل با نام گرین اررو مانور داد.

wwe برای چی این کار ها را می کنه؟ این کمپانی از خداش هم هست این نسبت را بهش بدن.
نقل قول کردن
kaito
+1 #27 kaito 1394-07-05 22:01
به نقل از Big Boss:
بنظر من کسی که این مقاله رو نوشته فقط خواسته بگه با کمیک همه چی یشرفت میکنه. اصن کمیک کجا کشتی کج کجا...

عزیز من ، شما که نمی دونی کمیک چیه، آب انگور میل می فرمایید که میاین تو سایت کمیک
همین mtm یی که شما می نامیدش، برای اکانت رایگان و نظرات بیهوده و بیخود شما باید پول بدهو واقعا اون پولی که بابت شما در این سایت پرداخت شه ارزشش از ناخن خرس هم کمتر حواهد بود...
با تشکر
.
.
.
اها در ضمن... من از اینکه به خودم توهین شه یا سر کار برم ابایی ندارم ولی اگه فقط به یکی از دوستان من توهین، فقط به یکی از دوستای من توهین شه، زمین و آسمونت رو گره پاپیونی میزنم... پس مراقب باش...
نقل قول کردن
Sherlockian
#28 Sherlockian 1394-07-05 22:02
به نقل از Big Boss:
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود

عوض تشکرت بود؟؟؟خجالت نمیکشی؟؟؟؟تو خیلی بلدی مقالات سطح بالا بنویس حیف که نمیشه فحش داد و گرنه
ببرات متاسفم بجای اینکه یه تشکر کوچولو کنی میگی بیخوده
نقل قول کردن
redmonster
+1 #29 redmonster 1394-07-05 22:09
#25:
اقای ترابی نیازی نیست ایشونو قانع کنید با یه همچین ادبیاتی فکر نمیکنم ارزش قانع شدن رو داشته باشن چون فقط خواستن بگن خیلی بزرگند :-* والا چه دلیلی داره تو مطلبی که هیچ توهینی توش نیست اینجوری صحبت کنن؟
نقل قول کردن
New Goblin
#30 New Goblin 1394-07-05 22:10
8#
یعنی کل اراجیف و چرندیاتت به کنار...
حیف اسم Big Boss که روی آدمی مثل تو ـه...!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مقاله جالبی بود البته من زیاد با کشتی کج آشنا نیستم ولی اسم هارو تا حدودی میدونم ولی خب از علاقه مندی هام نیست.ولی این تشابهات جالب بودن.
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#31 حميد رضا فرهادي 1394-07-05 22:27
مقاله خیلی خوبی بود اما من زیاد با کشتی کج آشنا نیستم ما بعضی از شباهت ها خیلی نزدیک بودند و واقعا الان کشتی کج محبوبیت زیادی داره
نقل قول کردن
David Bosony
#32 David Bosony 1394-07-05 22:33
اونارو ول کنین, مسابقه ی Rey Mysterio علیه Myzteziz (همون sin cara اصلیه که الان اسمشو تغییر داده ) در کمپانی AAA فوق العاده بود . ولی در اخر Sin Cara به یک چهره هیل (خبیث) تبدیل شد . :cry:
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#33 حميد رضا فرهادي 1394-07-05 22:34
به نقل از Big Boss:
به نقل از yellow wing:
خوب بود ولی ولا کشتی کج چیز جالبی نیست مگر جوون مردونه بتشه البته نظر من اینه و به نظر بقیه احترام میزارم

پس خاک تو سر خودتو نظرت. اگر همه چی جوون مردانه بشه که بدرد نمیخوره

آقا پسرعمو من به یک کاربر توهین کرد توهینش هم آنچنانی نبود حقیقت را گفت بعد از سایت اخراج شد
بعد این آقا کاملا یک توهین کاملا واضح انجام داده و به یکی از کاربران حرف بدی زده از مدیریت خواهشمندم این کاربر را از سایت اخراج کنید تا تبعیضی هم بین اعضا اتفاق نیافته
و خواهشمندم این کامنت را حذف نکنید
خیلی ممنون
نقل قول کردن
redmonster
#34 redmonster 1394-07-05 23:31
البته یه کشتی گیرم بود به نام Hurricane که خیلی ادا قهرمانا رو در میوورد ولی متاسفانه خیلی موفق نبود
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#35 Samwel Tarly 1394-07-08 19:19
واقعا مقالتون عالی بود و چندسالیه که دارم کشتی کج می بینم و دوران WCW رو یادم نمیاد اما نمیدونستم انقدر کمیک و کشتی کج شییه هم باشن.
فکر کنم یکی از دلایلی که کشتی کج انقدر موفقه بخاطر وجود یک ابر خبیثه که همیشه داره یک شخصیت مثبت اذیت می کنه.
نقل قول کردن
StarLord
#36 StarLord 1395-03-15 13:19
کشتی کج کارا یه مشت وحشی ان
اصلا قابل مقایسه نیستن مخصوصا تو اون پارمتر های آخری!
نقل قول کردن
hassan91
#37 hassan91 1395-10-29 18:46
با احترام به کشتی کج و طرافدارانش، من از کشتی کج خوشم نمیاد و یه جورایی میشه گفت ازش متنفرم. ولی مقاله توضیحات جالبی داشت.
تنها صحنه کشتی کجی که خیلی اونو دوست دارم صحنه مربوط به کشتی کج مرد عنکبوتی ۱ سری اوله. یه جورایی خاطره انگیزه!
نقل قول کردن
funnyspidey
#38 funnyspidey 1395-10-30 14:57
خوب
نقل قول کردن
Spider-Fan
#39 Spider-Fan 1397-01-21 18:21
ممنون مقاله تون عالی بود
کلا کالکشن مقالات اسپایدی روز به روز آپدیت و کامل تر میشه و واقعا از این خوشحالم که کمیک‌ بوک یکی از بهترین رسانه ها و آثار ادبی هه که در عین فان بودنش، روی همه چیز میتونه تاثیر بزاره حتی کشتی کج.
واقعا زیبا بود.
شاید نشه گفت که منبع اصلی همه رسانه هایی با هدف سرگرمی (برای اونایی که کمیک رو صرفا برای سرگرمی میخونن) و دیگر رسانه های اینچنینی کمیک بوک باشه،
اما بی تاثیر هم نیست.
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#40 winter-soldier-911 1397-01-21 20:58
به نقل از Big Boss:
مقاله بشدت بیخودی بود و بنظرمن بجز استینگ هیچکی دیگه شبیع کمیک بوک نیست. کلا اینا انقدر بیکار نیستن بیان کمیک بخونن. راستی mtm تو برچه مبنایی میگی WWF بدتر wcw بوده؟ استوریاش هم جذابتر هم خشن تر هم خونین تر بوده و اونموقع یعنی زمان wcw همه میدونستن که WWF سراسر استعداده مثل استون کلد یا تریپل اچ درحالی که wcw فقط nwo داشت که با استوریای تکراریش روش مانور داده بود

shame
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید