مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

5 تا از بهترین ، عجیب ترین و متفاوت ترین لباس های deadpool

مقدمه: از خلق ددپول تا الان بیش از دو دهه میگذرد و مشخصا در طی این زمان طولانی ، لباس ها و تغییرات زیادی را این کاراکتر به خودش دیده است و حتما بعد از این هم تغییرات بسیاری را تجربه خواهد نمود . از جمله تغییراتی که در کمیک ها دیده میشود ، تغییرات کاستوم ها و لباس های ابرقهرمان هاست ، لیستی که در پایین میبینید ، پنج تا از این تغییرات در کاستوم ددپول است ، لیستی که از بین شناخته شده ترین ، عجیب ترین و حتی متفاوت ترین کاستوم های ددپول انتخاب گشته است. 

 

- ددپول دزد دریایی !!

ددپول دزد دريايي

ددپول چندباری لباس دزدان دریایی را در کمیک ها به تن کرده است ، اما قطعا چند صفحه در چندتا کمیک محدود ، نمیتواند باعث شود تا هوادارانی به دست بیاورد و بعدتر سبب خلق کاورهای واریانت و حتی آمدنش در یک بازی شود ، درسته ؟

نه الزاما !! بعد از اینکه activation از این ظاهر دزدان دریایی به صورت محدود در بازی انفرادی ددپول در سال 2013 بهره برد ، بازی قهرمانان مارول پا را فراتر گذاشت و ظاهر کاملی از این لباس را از کاور شماره 14 ددپول برداشت و به صورت یک کاستوم قابل دسترس در بازی قرار داد .

این ظاهر شامل کت ناخدای دزد دریایی ، شال کمری عریض ، زیر جامه ای با تزئینات و البته ، کلاهی با نقش معروف دزدان دریایی میشد !! 

نظر میرابیلیس : "جالبه که فقط به عنوان یه کاور واریانت ، روی جلد شماره ی 14 از ولوم اول کمیک ددپول اومد ، ولی تبدیل شد به یه لباس شناخته شده از ددپول ! یه نکته ای که شاید دونستنش براتون جالب باشه اینه که ددپول توی بعضی از داستان هاش ، توی دریا بوده ولی لباس معمولیش رو به تن داشته وتوی یه کشتی که ناخداش خودش بوده عازم سفر میشه و کلی داستان عجیب و هجو آمیز رو تجربه میکنه ؛ راستی خدمه کشتی هم کسی نبود جز باب بدبخت !!"

 

- ددپول دارک میشود !!

لباس deadpool

هنگامی که ولورین ، گروه جدید x-force را کنار هم جمع کرد ، او ددپول را به دلایل ساده ای ، به عضویت گروه درآورد : او یک قاتل کارآمد بدون اخلاقیات بود و دارای فاکتور بهبودی بود که تقریبا غیر قابل کشتنش میکرد .

ورودش به گروه همچنین به معنی تغییر جزئی در ظاهرش بود ، چرا که باید با پوشش جدید ولورین ، سایلاک و بقیه ی گروه ، مطابقت میکرد . به جای قرمز و سیاه ، رنگ کلی لباس عمدتا به خاکستری گرایید ؛ وگرنه این لباس ، در اصل همان لباس ددپول بود ، فقط تیره تر و با رنگ های جلب توجه کننده ی کمتر .

البته کمتر جلب توجه کننده تا زمانی که ددپول به سرعت به طرفتان بیاید و در حالیکه جوکی را فریاد میزند ، شما را تیرخنجر بزند !! ( این اتفاق زمانی میفتد که با اسلحه ای که در یک دستش است ، به شما شلیک میکند و همزمان با شمشیری که در دست دیگرش است ، به شما خنجر میزند !! )

در هر حال شما به او توجه میکنید ... !

نظر میرابیلیس : "کمیک های x-force کمیک های جالبی هستش ، گروهی که از دل گروه اصلی مردان ایکس بیرون میاد و فضای متفاوتی از اون ها رو روایت میکنه ، چون اعضا رویکرد متفاوتی نشون میدن .

این گروه هم چند باری تغییر کرده و دوباره شکل گرفته با افراد متفاوت ؛ در هر صورت برای خوندن کمیک های اکس فورس با طعم ددپول ، میتونید کمیک های uncanny x-force vol 1 از شماره 5 به بعد رو بخونید ."

 

 

- " من ددپولم ، من یکی از مردان اکسم !! "

ددپول - مردان ايكس

ددپول بارها اذعان داشته است که یکی از مردان اکس است ؛ در واقع ، گاهی اوقات کمی ناراحت میشده و به نظر میرسیده که واقعا تمایل دارد از طرف آنان به گروه دعوت شود .

برای دستیابی به این هدف ، او همچنین لباس های متفاوتی از مردان اکس را به کار برده است ، برای این منظور ، از لباس آبی و طلایی با ماسک معمولی خودش یا لباس دیگرش وقتی که در آینده به عضویت انجمن برادری جهش یافتگان در آمد ، استفاده کرد ؛ البته این یکی لباس ، اساسا لباس اصلی خودش بود به علاوه ی شنل و عینک ایمنی !!!

اگرچه بهترین لباسی که با دیدنش میتوانستید بگویید " خودشه ، ددپول میتونست اینطوری باشه ، اگه ددپول یکی از اعضای مردان اکس بود " ، از دل کمیک های ددپول و کیبل بیرون آمد . و بله ، این لباس اساسا لباس سایکلوپ هست یا لباس کیبل با کمی ویرایی اضافه ! حتی او وقت کافی صرف کرد تا ماسکش با طرح آبی و طلایی لباس یکی شود .

این لباس به تمایزهای بیشتری نیاز دارد تا بشود بین این لباس و لباس سایکلوپ فرق گذاشت ولی با این حال ، از بدترین تلاشهایش در این زمینه ، خیلی فاصله دارد .

نظر میرابیلیس : "ددپول بارها سعی کرده جزئی از گروه مردان اکس بشه و چند باری هم موفق به این امر شده ، از لباس زرد و مشکی با ماسک قرمز تا لباس آبی و طلایی رو هم امتحان کرده . هر دفعه هم به نوعی رابطش با بقیه ی اعضا ، فوق العاده فان و جالب از آب دراومده ، عین وصله ناجور گروه بوده . جالبه حتی تونسته بالاخره عضویت کامل و همیشگی عضویت گروه مردان اکس رو هم به دست بیاره !!

میتونید برای خوندن داستان های ددپول و مردان اکس ، کمیک های deadpool vol 2 و x-force vol 3 annual رو بخونید ، همچنین کمیک x-men : second coming رو هم از دست ندید ."

 

- ددپول دنیای التمیت

لباس ultimate deadpool

در دنیای التمیت ، خیلی از کاراکترها ، پس زمینه ای کمی متفاوت ، ظاهری جدید ، مجموعه توانایی های متفاوت و حتی هویت های جدیدی دارند . ظاهر ددپول التمیت ، فورا قابل شناساییست به عنوان ددپول آن دنیا ، به لطف بهر گیری زیاد از رنگ های قرمز و مشکی ؛ اگرچه در این لباس ، سیاه رنگ اصلیست و قرمز به طور اندک به عنوان بخش روشن لباس استفاده گشته است ( در قیاس با لباس اصلی ددپول در دنیای اصلی ) .

او همچنین چند مشخصه ی آشکار نینجا وار نیز دارد ، مثل بخش سیاه رنگی که کل قسمت دهان ، بینی و چشمها در ماسکش را در بر گرفته و یا شال قرمز رنگی که به دور کمرش بسته شده است و همچو کمربند کاراته به نظر می آید .

بیشترین تفاوت در ظاهرش ، زمانی پدیدار میشود که او ماسکش را برمی دارد و جمجمه اش را داخل پوششی پلاستیکی و تمیز که جای تمام پوست و غضروف هایش را گرفته ، آشکار میکند . مغزش نیز تا اندازه ای بیرون از جمجه اش نمایان است !!

ددپول دنياي التميت

بله ، تا حالا چیزی شبیهش را ندیده اید ... !

نظر میرابیلیس :" مشخصه که ما در این دنیا ، باید منتظر یه ددپول متفاوت باشیم ، نوع لباس و شکل ظاهریش ، کاملا اونو از ددپول دنیای اصلی متمایز میکنه .

برای خوندن داستان هایی از این شخصیت ، میتونید به کمیک های ultimate spiderman و همین طور deadpool kills deadpool مراجعه کنید ، توی این سری کمیک هم هست که کشته میشه .

میتونید شماره یک کمیک ultimate secrets رو هم برای خوندن داستان های بیشتر ، مطالعه کنید ."

 

 

- بانو ، بچه و سگ ...

لیدی ددپول

میدونید چی از ددپول بهتره ؟ ددپول ها !

درواقع سپاهی کامل از ددپول های سرگردان برای دوره ای طولانی در دنیای مارول و همینطور دنیاهای موازیش وجود داشته است .

و البته قابل توجه ترین اعضا از این سپاه ، dogpool ، kidpool و lady deadpool کشنده است . لباس ها اساسا شبیه لباس اصلی ددپول باقی مانده است ولی شامل تفاوت هایی نیز هست .

واندا ویلسون ، موجب ایجاد شخصیت قابل بازی و اکشن فیگور ( هم رسمی و هم لباس ) ، و همینطور باشگاه هواداران خودش شد . در واقع به قدری محبوب شد که تبدیل به یکی از قهرمانان قابل بازی در بازی " قهرمانان مارول " گشت ، کاملا با صدا و حرکات منحصر به فرد خودش .

نظر میرابیلیس : "پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر با لیدی ددپول و همینطور کیدپول و داگپول ، کمیک های deadpool corps و deadpool kills deadpool و همینطور deadpool vol 2 رو بخونید .

 

همچنین خود لیدی ددپول ، یه وان شات داشته ، اون رو هم از دست ندید ، کلا این سه تا ، جزء ددپول های بامزه و جالب دنیای های موازین ، یه ددپول زامبی هم هست که معروفه به هدپول ، خیلی رو اعصاب بقیه ددپول هاست ، ولی چون یه سر بیشتر نیست ، از معرفیش توی این مقاله اجتناب شد .

جالبه که بدونید لیدی ددپول توی مینی سری deadpool kills deadpool جانش رو فدا کرد تا بقیه رو نجات بده و تا الان هم که خبری از بازگشتش نیست ."

 

# گزینه اختصاصی میرابیلیس : " gwenpool "

گوئن پول

همه ی شما حتما گوئن استیسی را میشناسید ، اولین معشوقه ی پیتر پارکر ، که به طرز تراژدیکی ، کشته شد و همیشه پیتر خودش را بابت مرگ گوئن ، سرزنش کرده است .

چندی پیش و طی آرک دنیای عنکبوتی ، ما شاهد حضور کاراکتر جدیدی به نام گوئن اسپایدر بودیم ، کاراکتری از دنیایی موازی که در آن به جای پیتر پارکر ، گوئن استیسی نیروهای عنکبوتی به دست می آورد ، آمده بود . این کاراکتر از همان ابتدا ، به سرعت معروف و محبوب شد ، و تبدیل به یکی از کاراکترهای مهم دنیای عنکبوتی و همینطور دنیای مارول شد ، این محبوبیت تا آنجا پیش رفت که صحبت از ساخت فیلمی اختصاصی از گوئن اسپایدر با بازی اما استون شد !! در هر حال ، به زودی مارول برای این کاراکتر ، کمیکی اختصاصی در نظر گرفت و حتی بعد از رویداد جنگ های پنهان ، این روند ادامه پیدا کرد .

اخیرا مارول به گوئن اسپایدر بسنده نکرد و ما شاهد حضور کاراکتری جدید بودیم ، بله ، گوئنپول !! کاراکتری از دنیایی نامعلوم و پیشینه ای نامشخص ... .

در هر حال ، لباس این کاراکتر ، برگرفته از لباس اصلی ددپول بود ، رنگ زمینه سفید و رنگ های جانبی  ، صورتی بود ، میشه گفت طراحان گوئنپول ، ترجیح دادند تا به جای قرمز و مشکی ، ما سفید و صورتی را در لباس این کاراکتر ببینیم ، انصافا شما با دیدن این لباس ، منتظر یه دیوانه ی بد شکل نیستید ، توقع چیزی لطیف تر را خواهید داشت !

ضمن آنکه لباس نقطات متمایز کننده ی بسیاری با لباس خود ددپول دارد ، از چشمها گرفته تا نیم تنه ی پایینی لباس .

در هر صورت ، این لباس نیز میتواند در این لیست ، جایی برای خود داشته باشد ، درست است که این کاراکتر ددپول نیست ، ولی میتوان گفت بخشی از خانواده ددپول است .

قطعا در آینده ما گوئنپول را باز خواهیم دید ، هر چند که مارول گفته باشد دیگر داستانی از آن بیرون نخواهد داد ، چرا که هیچی نگذشته ، کاستوم های واقعی این شخصیت ، در مغازه های کمیک آمریکا ، دارد به فروش میرسد !! این یعنی محبوبیت و محبوبیت یعنی وسوسه ناشر برای چاپ کمیک های بیشتر ... .

نظر میرابیلیس :" کاراکتر جالبیه ، اگه میخواید داستان هایی از این کاراکتر بخونید ، به کمیک های جدید هاوارد اردکه مراجعه کنید ، اون وان شات special gwenpool رو هم فراموش نکنید ."

در پایان امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با لباس ها ، طراحی ها و داستان های ددپول بیشتر آشنا شده و از اطلاعات آن استفاده کرده باشید .

منتظر مقاله ی داستان های برتر ددپول نیز باشید ، چرا که قراره با تمام مقاله های داستان های برتر کاراکتر های کمیک ، متفاوت باشد ... !

تا مقاله ی میرابیلیسی دیگر ، شما را به خدای بزرگ میسپارم ... . ;) 

 

نویسنده و مترجم : M.H

(Mirabilis)

 

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 كمیك برتر ددپول (DEADPOOL)

معرفی ددپول

معرفی 10 دشمن برتر ددپول (DEADPOOL)

کمیک فارسي: «ددپول» و «مرد عنکبوتی برتر» + لینک دانلود مستقیم

كميك فارسی: قسمت آخر DEADPOOL’S SECRET SECRET WARS 

كمیك DEADPOOL ترجمه شد! + لینك دانلود مستقیم

5 تا از بهترین ، عجیب ترین و متفاوت ترین لباس های DEADPOOL

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

THE SUPERIOR SPIDER MAN
#1 THE SUPERIOR SPIDER MAN 1394-10-27 14:21
باس دزد دریایی ددپول تو بازی اختصاصیش دیده بودم ولی به نظرم عجیب ترینش مال کمیک axis بود که ددپول کسی که خیلی انرژی و شوخ طبعی داره به شخصیت کاملا آرام و خونسرد تبدیل شده بود
لباس x man ددپول خیلی جالب بود و منو یاد لباسbig time انداخت (از نظر رنگ لباس و نوارهاش)
:-x :-x ددپول آلتیمیت بنظرم بی خود ترین لباس(نمی دونم چرا احساس می کنم حالت شوخ بودنش رو از دست می ده) و قیافه روداره (صورتش ترکیب رد اسکال و آیرون منه)
ببخشید یه سوال داشتم واندا ویلسون کیه وید ویلسون می شه؟
نقل قول کردن
CAPTAIN ROGERS
#2 CAPTAIN ROGERS 1394-10-27 16:33
از همه بدتر مال التیمیت گوین پوله
ولی هیچی مال خودمون نمیشه.
یک سوال اینا همشون میدونن که یک شخصیت کمیک بوکین؟
نقل قول کردن
mirabilis
#3 mirabilis 1394-10-27 19:02
واقعا دمتون گرم ، فقط سه تا نظر ؟!!!
در مورد کمیک هایی هم که معرفی شده قرار بود صحبت کنید ، حداقل چهل تا نظر اینجا میبود ، واقعا دم همه ی بروبچ اسپایدی گرم ، گل کاشتید .
نقل قول کردن
mirabilis
#4 mirabilis 1394-10-27 19:13
#1 : واندا ویلسون نسبتی با وید ویلسون نداره ، در واقع واندا ویلسون ، از جهانی موازی میاد که ددپولش به جای وید ویلسون ، واندا ویلسونه ، ددپول این دنیا ، مونث شده .
توی بیشتر کمیک هایی هم که چاپ شده ، به دنیای خود واندا زیاد پرداخته نشده ، معمولا با خود وید ، گروه هایی رو شکل میدادن برای یه سری کار خاص .
اگرم در مورد دنیاش کنجکاوی ، باید بدونی توی زمین 3010 زندگی میکنه ، میتونی کمیک Deadpool: Merc with a Mouth و همینطور وان شات lady deadpool رو بخونی ، چرا که کمی به این دنیا پرداخته میشه ، توی این دنیا ، به جای کاپیتان آمریکا ، ما ژنرال آمریکا و به جای نیک فیوری مشهور ، نیکولاس فیوری رو داریم ، آمریکا هم دچار نوعی جنگ داخلیه .
سوال دیگه ای هم داشتی حتما بپرس .
نقل قول کردن
mirabilis
#5 mirabilis 1394-10-27 19:20
احتمالا یه مقاله هم برای معرفی ددپول های دنیای مختلف کار کنیم ، و اگه کار بشه ، قطعا یه سری مقالات 50 قسمتی میشه !!! از بس که ددپول های مختلف داریم و مدام بهشون اضافه هم میشه ... .
نقل قول کردن
Mehran-47
#6 Mehran-47 1394-10-27 20:10
ددپول کلا شخصیتی هستش که چیزای عجیب غریب بهش میاد اصا خودش عجیب غریبه از این مقاله بازم بزارین واقعا بدرد بخور و همچینین فان اند :roll:
نقل قول کردن
EH3AN
#7 EH3AN 1394-10-27 21:20
خیلی ممنون
ددپول دارک رو خیلی دوست دارم
ددپول التیمیت هم چرته گویی میکند ؟
ولی هیچی ددپول اصلی نمیشه
نقل قول کردن
Dr.Doom
#8 Dr.Doom 1394-10-27 23:24
خیلی ممنون از مقاله واقعا کامل بود.
عجیب ترینشم گوئنپول بود یعنی انتظار هر چیزی رو داشتم جز این راستی میشه وقتی کمیک های برتر یک شخصیت رو میزارین بهترینشو ترجمه کنید چون ما ها که زبانمون خوب نیست فقط یاید نگاه کمیمو حسرت بخوریم که چرا نمی تونیم اینو بخونیم :cry:
نقل قول کردن
mirabilis
#9 mirabilis 1394-10-28 01:05
راستی دقت کردید اخیرا عناوینی که مرتبط با ددپوله چقدر زیاد شده ؟ هر هفته یکی دو عنوان یا بعضا سه عنوان از ددپول هست ، ددپول ، detective deadpool ، uncanny deadpool یا همین uncanny avengers ، توی Squadron Supreme هم که وارد داستان شده ، تو black knight هم که بود ، یعنی هر جا نگاه میندازی ، ددپول رو میبینی ، معلومه خیلی طرفدار پیدا کرده .
ببینیم ددپول تا کجا میتونه جلو بره .. !
نقل قول کردن
amazing-armin
#10 amazing-armin 1394-10-28 02:29
لباس ددپول تو سکرت وارزشم خوب بود
فقط یک سوال از میرابیلیس جان مگه ددپول تو اخرین شمارش نمرد؟
پس چجوری زنده شد
نقل قول کردن
ahbking
#11 ahbking 1394-10-28 12:25
لیست خیلی جالب و خوبی بود ولی به نظر من جای یه لباس تو این لیست خالیه :lol:
همون لباسی که تو کمیک جنگ های پنهان ددپول, با یه دستگاه درست میکنه. و جالب اینه که یه سپر هم داره
نقل قول کردن
Harley Quinn
#12 Harley Quinn 1394-10-28 22:08
ممنون بابت مقاله
راستی دوستان شنیدید که احتمالش هست اکران ددپول تو چین ممنوع بشه
نقل قول کردن
Agent carnage
#13 Agent carnage 1394-10-29 00:30
shiklah
نقل قول کردن
Agent carnage
#14 Agent carnage 1394-10-29 00:52
ممنون بابت پاسختون.
فقط ببخشید لینک کمیک جدید deadpool رو دارید ؟ اونیکه بعد از secret wars هست.
نقل قول کردن
bamdad kk
#15 bamdad kk 1397-03-05 23:05
خیلی خوب بود..ممنون که زحمت کشیدید خسته نباشید..من خودم بدون دلیل خاصی از ددپول دارک خوشم میاد. بیشتر از رنگش خوشم میاد.
نقل قول کردن
iron_thor
#16 iron_thor 1397-08-24 15:55
به نقل از THE SUPERIOR SPIDER MAN:
باس دزد دریایی ددپول تو بازی اختصاصیش دیده بودم ولی به نظرم عجیب ترینش مال کمیک axis بود که ددپول کسی که خیلی انرژی و شوخ طبعی داره به شخصیت کاملا آرام و خونسرد تبدیل شده بود
لباس x man ددپول خیلی جالب بود و منو یاد لباسbig time انداخت (از نظر رنگ لباس و نوارهاش)
:-x :-x ددپول آلتیمیت بنظرم بی خود ترین لباس(نمی دونم چرا احساس می کنم حالت شوخ بودنش رو از دست می ده) و قیافه روداره (صورتش ترکیب رد اسکال و آیرون منه)
ببخشید یه سوال داشتم واندا ویلسون کیه وید ویلسون می شه؟

به ایرون من بدبخت چیکار داری :o
نقل قول کردن
Ilya202020
#17 Ilya202020 1400-08-05 12:24
کمیک های گوعن پول رو من خوندم جالبه یه فن گیرل هست ک ه تو دنیای مارول گیر میکنه و برای بقا! میجنگه
اسم خودش گوعن پوله یعنی همون فرد اسم کوچیکش گوعنه و فامیلیش پوله !
یادتون میاد دختر سنجابی دووم رو شکست داده بود گوعن پول ناپدیدش !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! کرد (البته بعد چند پانل برگشت)
قدرت فوق بشری نداره ولی همه چیزوراجع عالم مارول میدونه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1373 guests and one member online

  • amin Hajati

آخرین نظرات