مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

20 دفعه ای که مارول و دی سی اینترنت را به آتش کشیدند

 

20- واكنش ها به شماره 700 مرد عنكبوتی شگفت انگیز

واكنش ها به شماره 700 مرد عنكبوتی شگفت انگیز

واكنش های جنون آمیز به شماره 700 كمیك "مرد عنكبوتی شگفت انگیز" نمونه كاملی است از اینكه هواداران كمیك بوكی با دسترسی به رسانه های مجازی و شبكه های اجتماعی مثل توئیتر و تامبلر میتوانند چه آشوبي به پا كنند. (یادتون باشه آقای ترابی اینجا یه نقد تاریخی نوشت و تا میتونست به نویسنده این داستان یعنی دن اسلات بد و بیراه گفت!) البته قبلا هم خیلی از هواداران از بخش كامنت های سایت ها استفاده میكردند تا به  نویسنده یا طراحان كمیك حمله و از آثارشان انتقاد كنند   ولی ایندفعه قضیه فرق میكرد چون در این شماره «پیتر پاركر» به دست دشمن قدیمی خود یعنی «دكتر اختاپوس» كشته شد (در واقع قبل از مرگ اختاپوس ذهن و جسم خود را با پیتر پاركر عوض كرد). شيوه مردن پيتر پاركر بسيار دردناك و مظلومانه بود و بدتر اينكه تمام خاطرات و گذشته او با ذهن و حافظه دكتر اختاپوس تركيب شد!  همین مسئله باعث شد تا كامنت هایی بسیار خشن و دارك از سوی هواداران متعصب مرد عنكبوتی درباره نویسنده این شماره یعنی «دان اسلات» نوشته شود. كار به جایی رسید كه پیام های تهدید آمیز زیادی به اسلات ارسال و در آنها او به مرگ تهدید شد!

اسلات هم كه نشان داده همواره نسبت به كامنت هایی كه درباره اش منتشر میشود بسیار حساس است در صفحه فیس بوك خود نوشت: "چیزی به نام پیام تهدید آمیز بامزه وجود ندارد. اگر بازهم كسی مرا به مرگ تهدید كند به مقامات مربوطه گزارش خواهم داد. به نظر من كسانی كه چنین واكنش های افراطی نسبت به مرگ یك شخصیت خیالی از خود نشان میدهند باید خودشان را به روانپزشك معرفی كنند"!

 

19- جنجال استارفایر

جنجال استار فایر

استارفایر یکی از شخصیت های اصلی تیتان های نوجوان و یکی از پرطرفدارترین شخصیت های مونث دنیای کمیک بود.(به فعل گذشته توجه کنید)یکی از بزرگترین مشکلات ریبوتnew 52(که در این مقاله در موردش توضیح میدیم) شخصیت پردازی استارفایر بود که باعث شد بیشتر طرفدارهایش را از دست بدهد.دی سی میخواست که استارفایر را چطور بگم به یک جور نماد ج.ن.س.ی تبدیل کند بخاطر همین لباس های کمتری تن او دیدیم یا مثلا قسمت های تحریک کننده ی بدنش بزرگ تر و جذاب تر به تصویر کشیده میشد.دی سی فکر میکرد که با این کار میشود طرفدارای بیشتری برای این شخصیت جذب کند ولی بعد از مدتی فهمید که اشتباه کرده و نه تنها طرفداری جذب نکرده بلکه این شخصیت نسبتا محبوب را نابود کرده و باعث از دست رفتن طرفدارهایش شده است. هواداران(بخصوص والدین) میگفتند که این شخصیت که یکی از عضو های اصلی تیتان های نوجوان است برای بچه ها زیادی زننده است و باعث تحریک پسرها میشود.آن ها معتقد بودند که شخصیتی که بیشتر طرفدارهایش بچه هستند باید قهرمانانه باشد نه یک دختر با بیکینی که مردها را اغوا میکند.

  

18- زنده شدن جیسون تاد

زنده شدن جیسون تاد

قدیم ها میگفتند که در دنیای کمیک همه زنده میشوند بجز باکی،گوئن استیسی،جیسون تاد و عمو بن.ولی قضیه تغیر کرد و جیسون تاد از مرگ بازگشت و زنده شد.در سال 1988 و در کمیک Death in the Family کشته شد.همه از مرگ فجیع رابین دوم بدست قاتلی روانی و خندان ناراحت بودند تا اینکه در اوایل قرن بیست و یکم جیسون تاد در قالب نقاب قرمز(red hood)به زندگی بازگشت.این مرگ کمیک های بتمن را به کلی تغیر داد. رابین آن موقع جز محبوب ترین قهرمانان کمیک بود پس اصلا کار کوچکی نبود وقتی او را کشتند. پس وقتی جیسون تاد مرد همه فکر میکردند که او برای همیشه مرده میماند.تا اینکه در سال 2005 دی سی تصمیم گرفت تا او را به عنوان نقاب قرمز دوم و قهرمانی خودسر مثل بتمن به زندگی برگرداند ولی او یک فرق بزرگ با بتمن داشت،او کسی بود که از کشتن ترسی نداشت و همه کاری میکرد تا به هدفش برسد.اوایل هویت نقاب قرمز برای خواننده هامشخص نبود تا اینکه معلوم شد او جیسون تاد است و زنده شدن او اینگونه اینترنت را منفجر کرد. زنده شدن او نیز یکی از احمقانه ترین و غیر قابل باور ترین زنده شدن ها بود! (این مقاله را بخوانید).

  

17- به اوج رسیدن فاز یک مارول با فیلم انتقام جویان

به اوج رسیدن فاز یک مارول با فیلم انتقام جویان

بعد از چند فیلم تکی بالاخره قهرمانان مارول دور هم جمع شدند تا با خطراتی بزرگ مقابله کنند.مردآهنی،ثور،کاپیتان آمریکا و هالک این قهرمانان شگفت انگیز،دیگر وقتش بود تا آن ها را کنار هم بگذاریم و یک فیلم جمعی قهرمانی را ببینیم. فیلم انتقام جویان یک موفقیت بزرگ بود و ثابت کرد که باید جهانی مشترک چقدر بر کیفیت و جذابیت فیلم ها می افزاید.این موفقیت که واقعا آن را مدیون جاس ویدون هستیم توانست اینترنت را منفجر کند و فیلم های ابرقهرمانی را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد.چه بسا اگر موفقیت انتقام جویان نبود الان چیزی به نام دنیای سینمایی دی سی وجود نداشت. اصلا همین در کنار هم جمع شدن قهرمانان بود که دیگر استودیوها را نیز مجاب کرد دنیای سینمایی مرتبط به هم داشته باشند.

  

16- دی سی بتمن را کشت (بیشتر از یک بار)

مردن بتمن

توی دهه های اخیر دی سی بتمن را چند بار کشت.ولی هیچ کدام به اندازه آخرین باری که کشته شد جنجال به پا نکرد. در سال 2008 و در کمیک Final Crisis بتمن بوسیله ی لیزر چشمان دارک ساید کشته شد.برای مدتی همه فکر میکردند که بتمن کشته شده در حالی که روح او به گذشته فرستاده شده بود.این حقیقت خیلی هواداران را شوکه کرد و وقتی همه در دنیای دی سی فکر میکردند دیک گریسون(رابین اول و نایت وینگ فعلی)جای بتمن را میگیرد.با آمدن دیک گریسون محبوبیت بتمن بیشتر و جذابیت هایش بالاتر رفت در نتیجه بروس وین برای بار دوم در کمیک Endgame کشته شد(یعنی در گذشته و موقعی که داشت تلاش میکرد به زمان  خودش برگردد)این کار هواداران را بسیار ناراحت و شبکه های اجتماعی را منفجر کرد تا اینکه بالاخره بتمن توانست به زمان حال برگردد و دوباره لباس بتمن را بپوشد.ولی یک چیز جالب براتون بگم موقعی که دیک گریسون بتمن شده بود تعداد طرفدارهای بتمن دوبرابر  و داستان های جذابش با دیمین وین(پسر خونی بتمن) جز پرفروش ترین و بهترین داستان ها شده بود بطوری که بعد از زنده شدن بروس وین برای مدتی هردو بتمن بودند. پس نگید چرا دی سی دوبار بتمن را کشت.

  

15- سایکلاپس پروفسور ایکس را میکشد

سایکلاپس - پرفسور اگزاویر

چارلز اگزویر ملقب به پروفسور در کمیک Avengers vs. X-Men توسط سایکلاپس که گرفتار نیروی فونیکس شده کشته میشود.کشته شدن او در این کمیک بسیار حماسی است برخلاف مردنش در فیلم سوم مردان ایکس.در این کمیک نیروی فونیکس به زمین بازمیگردد و سایکلاپس،اما فراست، کلاسوس،نیمور و ماجیک را گرفتار خود میکند.در نتیجه آنها به آدم های بدی تبدیل میشود و با انتقام جویان درگیر میشوند.چارلز برای متوقف کردن آن ها با انتقام جویان همکاری میکند و وقتی میخواهد سایکلاپس را کنترل کند توسط او کشته میشود.این مرگ بسیار ناراحت کننده بود.آن دو بهترین رهبران مردان ایکس بودند و چارلز برای سایکلاپس حکم پدر را داشت و مرگ او بدست شاگردش بسیار ناراحت کننده بود. شاگردی که از کوچکی توسط پروفسور ایکس بزرگ شده و همه چیز را از او یاد گرفته است.چارلز اگزویر همیشه یکی از شخصیت های برتر مارول بوده و مرگش بوسیله ی شاگردش باعث منفجر شدن اینترنت شد.

  

14- مردعنکبوتی هویت خودش را در جنگ داخلی فاش میکند

مرد عنکبوتی هویت خود را فاش میکند

سابقه ی طولانی وجود دارد که پیتر پارکر هویت خودش را به مردم نشان دهد در واقع این یک معجزه است که هنوز هویت خودش را مخفی نگه داشته.زمانی که پیتر هویت خود را جلوی دوربین های تلویزیونی و در پخش زنده فاش کرد چه جامعه ی کمیک خوان چه کمیک نخوان در شوک فرو رفتند.حتی صحنه ای که پیتر هویت خود را فاش میکرد بارها در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها پخش شد و به عنوان یکی از جنجالی ترین تصاویر چند ساله ی اخیر لقب گرفت.در واقع او این کار احمقانه را بدون دلیل و فقط بخاطر حمایت از تیم مردآهنی انجام داده بود.بعد ها نیز از کرده ی خود پشیمان و به گروه کاپیتان آمریکا پیوست. بعدش هم که «مفیستو» کاری کرد که هیچ کس یادش نیاد پیتر اصلا همچین کاری کرده !

  

13- حذف تاريخچه كاراكترها در New 52

حذف تاريخچه كاراكترها در New 52

سال 2011 دی سی وقتی كل كمیك های خودش را تحت عنوان New 52 ریبوت كرد، خیلی ها نزديك بود از تعجب شاخ دربياورند! البته ریبوت یا اصطلاحاً relaunch سری های كمیك بوكی و چاپ مجدد آنها از شماره 1 یك ترفند قدیمی و مرسوم در دنیای كمیك است تا فروش بالا برود ولی مشكل اینجا بود كه New 52 تبعات شدیدی برای شخصیت های نمادین دی سی مثل بتمن، سوپرمن و بقیه داشت. به عبارتی دیگر، در نتیجه New 52 برخی از داستان های مهم و حیاتی دی سی تغییر كردند و یا كلا پاك شدند (بعنی انگار هرگر اتفاق نیافتاده اند!) مثل ازدواج سوپرمن با «لوئیز لین».   origin شخصیت هایی مثل Starfire، Guy Gardner و «تیم دریك» نیز تغییر كرد و یا «باربارا گوردون» كه در داستان مشهور و تحسین شده Batman: The Killing Joke توسط «جوكر» فلج شده بود دوباره خوب شد! حتی تاریخچه  برخی شخصیت ها مثل «والی وست»، «كاساندرا كین» و « استتفانی براون» كاملا پاك شد (البته در این میان فقط بتمن بود كه تاریخچه اش تقریبا دست نخورده باقی ماند). این موضوع باعث شد تا خیلی از خوانندگان قدیمی دی سی گیج شوند و از New 52 سر درنیاورند. آنها از خود میپرسیدند كه چرا دی سی دهه ها تاریخچه خود را قربانی ترفندی مذبوحانه برای فروش بیشتر كرده است؟

  

12- كشتار فجيع شخصيت هاي مارول در "اولتیماتوم"

کمیک ultimatum

«جف لوب» نویسنده ای است كه دوست دارد مرتب جنجال به پا كند (البته او بسیار با استعداد است و خالق سریال معروف تلویزیونی "قهرمانان" هم هست) او یكبار در كمیك های Ultimate مارول  جنجال بزرگی به پا كرد و شخصیت های «اسكارلت ویچ» و «كوئیك سیلور» را كاملا به گند كشید (متاسفانه از دادن توضیح بیشتر در این باره معذورم!) او سپس یه كمیك 5 قسمتی به نام "اولتیماتوم" (Ultimatum) نوشت كه كاملا در دنیای آلتیمت مارول جریان داشت. در این كمیك مگنتو پس از مرگ فرزندانش تصمیم گرفت دنیا را نابود كند. با وجود آنكه شماره نخست این كمیك پرفروش ترین كمیك سال 2009 شد اما خیلی زود خوانندگان و منتقدین علیه آن جبهه گرفتند. چرا؟ چون به طرز بیرحمانه و عجیبی دنیای التمیت را به تصویر كشيد و شخصیت های معروف مارول در این كمیك به طور وحشتناك و چندش آوری كشته شدند. مثلاً شخصیت خبيثي  مثل Blob مثل یك حیوان خونخوار جسد «واسپ»  (Wasp) را خورد! بقیه شخصیت ها هم اعضای مختلف بدنشان قطع شد! كیفیت داستان ها هم افتضاح بود تا جايي كه بسیاری از منتقدین اولتیماتوم را بدترین كمیك تاریخ میدانند. ولی از ان بدتر اینكه این كمیك میخی بود بر تابوت كمیك های التمیت و از آن به بعد هیچ كدام از عناوین التمیت نتوانستند همچون قبل بدرخشند (البته كميك های مرد عنكبوتی نهایی استثنا بود و «برایان مایكل بندیس» اجازه نداد اولتیماتوم گزندی به آن برساند!). میتونید در اینجا این کمیک رو دانلود کنید.

  

11- سوپرمن میمیرد (دوباره)

سوپرمن مرگ

اوایل دهه ی نود میلادی خبر مرگ سوپرمن،شخصیت شماره یک دی سی غوغا به پا کرد.داستان مرگ سوپرمن یک موفقیت بزرگ برای دی سی بود و همه راجب به آن حرف میزدند.(قابل توجه زک اسنایدر) از سوی دیگر در سال 2016 و در کمیک سوپرمن شماره 52 همچین احساسی در مورد مرگ سوپرمن وجود نداشت.بیشتر شبیه به برگشتن به وضعیت قدیمی کمیک های سوپرمن و جایگزین کردن اش با یکی دیگر از نسخه های دنیاهای دیگر بود تا غم انگیز.مرگ سوپرمن همیشه در رسانه های اجتماعی جنجال به پا میکند چه برسد به اینکه با این وضع هم کشته شود.قابل توجه که سوپرمنی که از دنیای دیگر آمده بود چند هفته بعد لباس آبی و قرمز را به تن کرد و جایگزین سوپرمن اصلی شد.آن سوپرمن با لویز لین ازدواج کرده بود و یک پسر به نام جان دارد.

  

10- بتگرل با بتمن میخوابد

بتگرل - بتمن

کمیک جوک کشنده درسته که به اندازه ای که باید محبوب نیست ولی بالاخره اریجین جوکر در این کمیک نمایان شد. انیمیشن جوک کشنده از آن دسته انیمیشن هایی است که از روی بهترین داستان بدترین چیزی که میتوان ساخت را است.(نمیدونید با چه حرصی دارم این ها را مینویسم) داستان انیمیشن با یک عشق مسخره و حال بهم زن بتگرل به بتمن شروع میشود. این داستان تا جایی پیش میرود که صحنه ی رابطه ی ج.ن.س.ی بتگرل و بتمن در پشت بام به نمایش در می آید و حال همه را به هم میزند.(یعنی وقتی این صحنه را دیدم میخواستم صفحه کامپیوتر را بشکنم)واقعا دیدن رابطه ی بتگرل،کسی که در دنیای کمیک دختر بتمن به حساب می آید با خود بتمن که مانند پدر برای او است(در دنیای کمیک)حال به هم زن و چندش آور است.اگر براتون هم سوال شد که چرا محبوبیت بتگرل اینقدر کاهش یافته یکی از دلایلش همین است.(بیچاره الن مور نویسنده کمیک جوک کشنده اگه این انیمیشن را دیده باشه حتما سکته را زده)خب پس دیگه باید توقع داشته باشید که هواداران خشمگین با این انیمیشن در اینترنت چیکار کردند.(این انیمیشن اگر بدترین نباشد یکی از بدترین انیمشن های کمیک بوکی است)

  

9- پیتر پارکر میمیرد (در دنیای آلتمیت)

مرگ پیتر پارکر

مارول تا به حال چند بار پیتر پارکر را کشته است و درسته که ناراحت شدیم ولی نه زیاد چون میدانستیم که یک روز زنده میشود تا اینکه قرار شد در سال 2011 پیتر پارکر دنیای آلتمیت کشته شود.در نهایت برایان مایکل بندیس تصمیم گرفت یک بار دیگه پیتر پارکر را به شکل قهرمانانه ای در مبارزه با گرین گابلین و شش خبیث بکشد.او سرانجام این کار را انجام میدهد ولی بخاطر جراحاتی که داشت در دستان مری جین میمیرد(مثل صحنه ای که پیتر پیکر بی جان گوئن را در دست گرفته است) و از این که شانس این را داشته تا از دوستان و خانواده اش مراقبت کند خوشحال است. در ضمن مرگ پیتر پارکر باعث شد تا شخصیت جدیدی به نام مایلز مورالز خلق شود. ابته بعضی از هواداران از بندیس ناراضی بودن چون میگفتند که بندیس از عمد پیتر را کشته تا مایلز را جانشین او کند چون اگر پیتر زنده میماند مایلز دستیار او میشد و بندیس همچین چیزی را دوست نداشت.

 

8- بتمن لعنتی

 بتمن لعنتی

فرانک میلر و جیم لی قرار است روی یک کمیک از روی شوالیه ی تاریکی با هم کار کنند؟بنظر که خیلی عالی میاد ولی اشتباه متوجه نشید. فرانک میلر شخصیت پردازی عجیبی از بتمن به در این کمیک نشان داد که خواننده را از بتمن متنفر میکرد.فقط کافی است تا به تصویر بالا و دیالوگ هایش نگاه کنید تا بفهمید چرا کمیک All Star Batman and Robin, the Boy Wonder یکی از بدترین کمیک هایی است که تا به حال از روی بتمن خلق شده است.دیالوگ «بتمن لعنتی» هنوز لرزه به اندام خواننده می اندازد.نه تنها بروس،دیک گریسون بیچاره را می دزدد،بلکه با او مثل سربازش برخورد میکند نه مثل پسرش و این واقعا تاسف آور است.حتی یک صحنه است که بتمن دیک را مجبور به شکار و خوردن موش میکند.تنها نقطه قوت این کمیک طراحی های عالی جیم لی بود که با این داستان افتضاح به گند کشیده شد.

 

7- دی سی ازدواج زن خفاشی با مگی سایدر را ممنوع کرد

بت وومن، زن خفاشی

اوایل همه فکر میکردند که دی سی میخواهد وضعیت و پیشینه ی تمام قهرمان های دی سی را در new 52 عوض کند که خب البته درست حدس میزدند.(مثل تبدیل لباس آبی نایت وینگ به قرمز یا دوباره راه رفتن باربارا گوردون یا ...) ولی یکی از جنجالی ترین تغیرات این ریبوت بهم زدن ازدواج زن خفاشی (Batwoman) با مگی سایدربود(ازدواج نکرده بودند فقط نامزد بودند) اگر این ازدواج به هم نمی خورد، برای اولین بار در دنیای دی سی شاهد اولین زوج ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا بودیم. وقتی دی سی به نویسنده و طراح کمیک های زن خفاشی گفت که نمیتواند اجازه بدهند که دو زن باهم ازدواج کنند آن دو کمپانی (دی سی) را ترک کردند. این رسوایی به خواننده ها نشان داد که کمپانی دی سی چقدر از مد افتاده (عقب مانده) و محافظه کار است. ترک کردن نویسنده و طراح کمیک های زن خفاشی که یکی از محبوب ترین کمیک های دی سی بود باعث شد تا هواداران کمیک زن خفاشی را تحریم کنند.

  

6- "قضیه" گوئن استیسی و نورمن آزبورن

بچه های نورمن ازبورن

سال 2004 و در لابه لای صفحات شماره های 50 تا 514 کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز داستانی عجیب و غیر قابل باور چاپ شد  به نام "گناهان گذشته" (Sins Past) که در آن معلوم شد گوئن قبل از مرگ با نورمن ازبورن (گرین گابلین) رابطه نامشروع داشته و حتی از او بچه های دو قلو به دنیا آورده!!!! سپس این بچه ها در صدد انتقام از پیتر پارکر برمیگردند چون فکر میکنند پیتر مقصر مرگ مادرشان است! بگذریم از اینکه چرا دختر پاک و معصومی مثل گوئن که عاشق پیتر است (و گفته میشود که رابطه اش با او در تمام آن مدتی که با هم بودند از "بوسه" های ساده فراتر نمیرفته) بخواهد چنین عملی را با مردی خبیث و پلید مثل نورمن انجام دهد، ولی واقعا آدم از خودش سئوال میکنه که مگه نباید بچه های گوئن و نورمن مثلا در حدود 5 سال سن داشته باشند؟ پس چرا عین جوان های 20 ساله هستند؟!!! ظاهرا نورمن نوعی ماده خاص به DNA به اونا تزریق کرده بوده تا سریع رشد کنند!!! (یعنی در واقع اونا از نوعی بیماری "بنجامین باتن" منتهی از نوع معکوسش در رنج بودند!!!). در هر حال این داستان غیر منطقی و مسخره خیلی جنجال درست کرد چون وجهه گوئن رو خدشه دار کرد و از اون مهم تر اینکه اصلا با عقل جور در نمی آمد . البته نویسنده این داستان یعنی JMS بعدا گفت که اصلا قرار نبوده نورمن پدر اون بچه ها باشه چون در اصل میخواسته پیتر پدرشون باشه ولی خودش از وجود این بچه ها خبر نداشته باشه و بعد اونا بیان و از پدرشون انتقام بگیرن و ... ولی مارول در لحظه آخر به JMS گفته اصلا اجازه همچین کاری نداره چون پیتر نباید قبل از ازدواج با کسی رابطه نزدیک میداشته و این بر خلاف شخصیت پردازی اونه. بنابراین JMS درست در دقیقه نود مجبور شده علیرغم میل باطنی خودش پای نورمن رو بکشه وسط و ...

در هر حال بازم هر جوری به این قضیه نگاه کنیم دلیل نوشته شدن این داستان جنجالی رو نمیفهمیم!

 

5- کاپیتان آمریکا به هایدرا ملحق میشود

کاپیتان آمریکا به هایدرا ملحق میشود

داغ ترین خبر کمیک بوکی سال قبل (2016) پیوستن کاپیتان آمریکا سمبل کشور آمریکا به گروه تروریستی هایدرا بود. »رد اسکال» بوسیله ی کوبیک گذشته ی کاپیتان آمریکا را تغیر داد و طوری گذشته اش را دستکاری کرد که انگار از اول برای هایدرا کار میکرده است و جاسوس دوجانبه بوده است.کاپیتان آمریکا وطن پرست ترین قهرمانان کمیک است پس خودتون حدس بزنید چه جار و جنجالی صورت گرفت وقتی این اتفاق افتاد.حتی هواداران در شبکه های اجتماعی از مارول بخاطر همچین کاری انتقاد کردند بطوری که مارول از آنها خواست تا پایان داستان امپراطوری مخفی صبر کنند.خوشبختانه کاپیتان آمریکای اصلی برگشت و قضیه به خوبی و خوشی پایان یافت ولی این خبر چنان جنجال به پا کرد که شبکه های خبری معروف آمریکایی این خبر را در تلویزیون پخش کردند.حتی کریس ایوانز بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در شبکه ی اجتماعی خودش این خبر را پخش کرد. شما میتونید داستان امپراتوری مخفی را اینجا با ترجمه فارسی بخوانید.

 

4- مارول انتشار کمیک های چهار شگفت انگیز را متوقف کرد

چهار شگفت انگیز

لازم نیست خیلی سخت فکر کنید یا مثل آقای شگفت انگیز هوش بالایی داشته باشید تا بفهمید چرا مارول این کار را با خودش کرد. فاکس قرن بیستم حق رایت چهارشگفت انگیز را در دست داشت و نمی خواست آن ها را با مارول به اشتراک بگذارد تا از آن ها در دنیای سینمایی اش استفاده کند(برخلاف کاری که سونی در رابطه با مردعنکبوتی کرد) پس اگر مارول نمی تواند از چهارشگفت انگیز در دنیای سینمایی اش استفاده کند یا از آن ها فیلم بسازد چه کار میکند؟از تبلیغ مجانی برای شرکت فاکس قرن بیستم جلوگیری میکند.(یعنی دیگر کمیک برای چهارشگفت انگیز چاپ نمیکند)درنتیجه در رویداد جنگ مخفی اعضای اصلی مثل زن نامرئی و آقای شگفت انگیز و بچه هایشان از دور کنار رفتند و در نتیجه گروه چهارشگفت انگیز منحل شد.بعد از گذشت تقریبا سه سال هنوز که هنوزه کمیک چهارشگفت انگیز منتشر نمیشود و فاکس هم از خیر این شخصیت ها نمیگذرد.ولی جدیدا قرار است که دیزنی فاکس را بخرد و ما قرار است شاهد حضور آن ها هم در دنیای سینمایی مارول و هم در کمیک بوک های مارول باشیم.

 

3- تولد دوباره دنیای دی سی

تولد دوباره دی سی

2016 سال بسیار هیجان انگیزی برای دنیای کمیک بوک بود.یکی از بزرگترین رویداد های آن سال ریلانچ دنیای دی سی که به «تولد دوباره» خوانده میشد،بود.در این «تولد دوباره» میدیدم که قهرمان های دی سی قرار است دوباره به فرم قبل از new 52 برگردند. ولی این یک ریبوت نبود.تولد دوباره این معنی را داشت که شخصیت ها دوباره به همون شکل کلاسیک و داستان های کلاسیک شان برگردند. هواداران نگران بودند که شاید این یک ریبوت دیگر برای پول در آوردن باشد و نمی دانستند مفهوم «تولد دوبار» در این کمیک چیست؟بعد از گذشت ماه ها و عرضه این کمیک هواداران نفس راحتی کشیدند.چرا؟چون هوادارها متوجه شدند که این رویداد تنظیم دوباره ای است برای خراب کاری های که در new 52  انجام شد.بنظر میرسد که این راه بسیار خوبی برای دی سی است تا دوباره همه چیز را درست کند. شما میتونید این کمیک رو اینجا با ترجمه فارسی بخوانید.

 

2- بهم خوردن ازدواج پیتر پاركر و مری جین

کمیک one more day

هواداران مرد عنكبوتی در طول سالها داستان های عجیب و غریبی همچون "سرگذشت كلون"، Chapter One و Sins Past خوانده اند و شوكه شده اند ولی هیچ كدام از انها به اندازه داستان One More Day آنها را نارحت و خشمگین نكرده است. در واقع، مارول از مدتها قبل در صدد بود تا ازدواج بین پیتر پاركر و مری جین را از بین ببرد زیرا اعتقاد داشت ازدواج آنها از اول هم اشتباه بوده چون به عقيده روساي مارول  ازدواج پيتر را پیر تر كرده و باعث شده تا خوانندگان نوجوان نتوانند با او به قدر كافی ارتباط برقرار كنند (!) بنابراین مارول چندین و چند بار سعی كرد از شر این ازدواج خلاص شود و مثلا مری جین را از داستانها خارج كرد (از طریق گذاشتن او  در یك سانحه هوایی ولی بعدا به خاطر واكنش منفی هواداران مجبور شد بگه مری جین زنده است و در اون سانحه نبوده!). ایده طلاق هم منتفی بود چون هم یک عمل ناشایست برای یک ابرقهرمان به شمار می آمد و هم اینکه اسپایدرمن میشد یه مطلقه (!) و بچه ها دیگه اصلا نمیتونستند باهاش همذات پنداری کنند !!!  خلاصه اینكه مارول تصمیم گرفت مساله رو ريشه ای حل كنه! بنابراین داستانی به نام One More Day چاپ شد كه به بدترین و توهین آمیز ترین شكل ممكن ازدواج پیتر و مری جین را بر هم زد

خلاصه داستان One More Day از این قرار است:
پیتر پاركر برای نجات زن عموی سالخورده‌اش، با شیطان (كه در عالم تخیلی مارول، «مفیستو» نام دارد) معامله میكند! یعنی شیطان در ازای نجات جان زن عمو مِی، زندگی زناشویی پیتر و مری جین را از بین میبرد  و كاری میكند كه انگار آنها هرگز با هم ازدواج نكرده‌اند! یعنی هیچ کس (حتی خود مری جین و پیتر) یادشون نمیاد با هم ازدواج کرده اند !!!!) بعد یه داستان دیگه به نام One Moment in Time چاپ شد و در آن  نشان داده شد که مفیستو تاریخ را عوض کرده یعنی پیتر در اصل سر مراسم عروسیش دیر رسیده بوده و مری جین هم دیگه از تصمیمش برای ازدواج با او منصرف شده!!!! پس بنابراین الان رابطه مری جین و پیتر مثل دوران قبل از عروسیشونه یعنی مری جین میدونه پیتر اسپایدرمنه، پیتر ازش خواستگاری کرده ولی چون دیر رسیده مری جین دیگه نمیخود باهاش ازدواج کنه !!!

البته لازم به ذکره که one more day به شدت هواداران اسپایدرمن را عصبانی کرد زیرا آنها اعتقاد داشتند که مارول با چاپ این داستان نه تنها بخش عمده‌ای از تاریخچه قهرمان محبوبشان را حذف کرده بلکه خاطرات خوانندگانی که از سال 1987  (یعنی از زمان ازدواج پیتر پارکر و مری جین) با کمیک‌ ‌های اسپایدرمن زندگی کرده بودند را نابود کرده است. از طرفی چطور شخصیتی اخلاقمند و اصول گرا مثل پیتر حاضر شده با شیطان معامله كند؟  به همین دلیل بسیاری از آنها در حرکتی نمادین و در گروه‌های چند نفره کمیک‌ های One More Day را به آتش کشیدند. الان هم اگر در هر لیست "بدترین داستان های مرد عنكبوتی" نگاه كنید، One More Day در رتبه نخست قرار داره ...

  

1- تریلر جنگ بینهایت

تریلر جنگ بینهایت

بالاخره مارول استودیوز بعد از کلی دق دادن هواداران تقریبا یک هفته پیش تریلر فیلم جنگ بینهایت را منتشر کرد. این تریلر ظرف 24 ساعت 230 میلیون بار دیده شد و ریش استیو راجرز پربحث ترین لحظه تریلر شناخته شد! تا به حال واقعا سابقه نداشت تریلر فیلمی در تاریخ سینما تا این حد مورد توجه قرار بگیره و بعدش این همه تجزیه و تحلیل و تئوری راجع بهش بشه. ولی اینطور شد و دلیل هم داشت . چون این فیلم نقطه به اوج رسیدن تمام فیلم های 10 سال قبل ماروله و همچنین گفته شده شاید برخی از شخصیت های مارول در آن بمیرند و یه جورایی پرونده فاز 3 مارول رو میبنده. شما میتونید تحلیل سایت ما رو از این تریلر اینجا بخونید.

 

امیر حسین سخائی

nightspider

(با تشکر از مقالات نوشته شده توسط آقای مهدی ترابی مهربانی)

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

بدترین داستان هایی که فرانک میلر برای دنیای کمیک خلق کرده

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

جنجالی ترین داستان های كمیك بوكی در 20 سال گذشته!

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی دی سی (DC FILMS)

10 كمیكی كه با بیشترین جار و جنجال منتشر شدند!

10 داستان جنجالی مرد عنکبوتی در دنیای کمیک

15 شخصیتی که هنوز هم حقوق اونا متعلق به MCU نیست

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Omid_Spider
#1 Omid_Spider 1396-09-17 11:21
20-برای فروش کمیکها چه کارا که نمیکنند
بعضی موقع به شعور مخاطب توهین میکنند که این داستانم جزوش بود

19-استایرفایر مثلا میخواست مخاطبین بیشتری جذب کنه که رسما نابود شد

18-جیسون تاد میمرد بهتر بود تا اینگه اینجوری برگرده یه دیوانه کامل

17-راستش زمانی که فیلم انتقام جویان اکران شد،یه چیزی تو ذهنم بود که چطور قراره اینا کنار هم قرار بگیرند وما فیلمو دیدیم که واقعا هم خوب توستند کارشون رو انجام بدند

16-ترفند برای فروش بیشتر بعضی موقع یه کارایی میکنند که واقعا ازشون بعیده

15-پروفسور ایکس نماد یه پدر برای همه اعضای ایکس من

14-داستان لو رفت هویت پیتر از اون داستانای جنجالی بود
که...
13-دی سی کلا چند سال اخیر کارایی میکنه ادم توش میمونه با ریبوت کردن گند زد به تمام خاطرات ما

12-یه سری کمیک ها هستند که دوست داری هیچ وقت اتفاق نیوفته اینم نمونه هموناست

11-سوپر من کسی که پای منو به دنیای کمیک باز کرد

10-زمانی که داشتم این انیمیشنو میدیم به این صحنه که رسیدم به طور کل هنگ کردم و گفتم چییییی
نتوستم هضمش کنم

9-پیتر...
8- بتمن -
7-چه معنا داره همچین اتفایی بیوفته همون بهتر که ممنوع شد

6- این جزو هموناست که به شعور مخاطب توهین میکنه
5-کاپیتان امریکا
4-چهار شگفت انگیر امیدوارم یه فیلم خیلی خوب ازشون ببینیم
3-یکی از بهترین کارای ممکن دی سی کرد
2-اخرش که این دوتا باید با هم ازدواج کنند
1- و تریلر اونجرز 3 که حسابی کولاک کرده
ایمدوارم بتونه انتظاراتو براورده کنه
نقل قول کردن
Unknown
#2 Unknown 1396-09-17 11:29
خیلی ممنون بابت مقاله عالی و کاملتون
نمیدونم چرا از خوندن این مقاله حالم بد شد نه اینکه مقاله بد باشه اتفاقا خیلی هم عالی هستش،از اتفاقاتی که افتاده حالم بد شد مخصوصا شماره 6 دوباره برام یادآوری شد :-x و مواردی مثل 7 و 8 و 10 و 19 که واقعا متاسفم برای دی سی که همچین کاریی در کمیک هاش میکنه و نمیدونم میخواد به چه حدفی برسه که بیاد شخصیتاش رو برای فروش بیشتر اون طوری خراب کنه :-? :-x
البته این رو هم بگم که خیلی خوش حالم که دی سی دوباره شخصیت هاش رو دوباره مثل قبل کرده و یا داستانی مثل امپراطوری مخفی واقعا قشنگ بودن ،البته در کل مارول هم کارهای خیلی عجیب و غریبی انجام داده تو کمیک هاش مثل داستان one more day و فاش کردن هویت مرد عنکبوتی و ... ولی بیام قبول به اندازه دی سی توی کمیک هاش جنجال بپا نکرده
نقل قول کردن
sib khan
#3 sib khan 1396-09-17 11:30
مقاله عالی ای بود بزرگوار خسته نباشید :-) بعضی جاها از شدت تعجب دهنم باز میموند :eek: همیشه فکر میکردم مارول و دیسی زیاد تو کار روابط ج.ن.س.ی و از این جور چرت و پرتا نیستن ولی وقتی مقاله رو خوندم... اصلا از زندگیم نا امید شدم به خصوص موارد 19 ، 10 ، 7 و 6. و واقعا مورد 10 خییلیییی
زیاد از حدش افراطی و افتضاح و مضخرف بود :-x
پ.ن:خداوند این منحرفان را از زمین پاک کند! :lol:
در کل مقاله فوق العاده ای بود تو این ایام وحشتناک امتحانات یه حال حسابی دادید ممنون :-)
نقل قول کردن
nightspider
#4 nightspider 1396-09-17 12:05
یک توضیحی بدم در مورد شماره 7:
ازدواج ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا .ه.ا در آمریکا آزاد است و توی فرهنگ ان ها جا افتاده حتی توی خود کمیک های مارول هم همچین کسایی را داریم.حتی یادمه که دو تا از اعضای مرد کمیک های ایکس من با هم ازدواج کردند.این چیز ها که از نظر ما بد هست توی آمریکا و کشور های پیشرفته جا افتاده و حتی قانونی است.
نتیجه:خواهشا نیان کامنت بزارین که همون بهتر که نشد یا حالم بهم خورد یا ...
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1396-09-17 12:26
بیاین نیمه پر لیوان رو ببینیم دو سه موردش خوب بودن که :-)
جمع شدن اونجرز تو سینما که همشون رو قبلا دیده بودیم(البته هاکای رو مختصر در فیلم ثور دیدیم و بلک ویدو رو هم در در مرد آهنی دو) و تریلر اونجرز در هفته ی اخیر، بقیه موارد آشغالن، مخصوصا مرگهای آبکی، هایدرایی شدن استیو راجرز هم که خیلی عالی تموم شد، یه جنجال دیگه ای هم که هست مرگ هالک به دست هاکای بود و یا مرگ سوپرمن تو فیلمش و آخرسرم تکون خوردن چنتا گرده خاک بالای قبرش :eek: :zzz مگه مرد شنیه که بخواد اینجوری زنده بشه :D یا مثلا به اون شکل در اومدن ددپول تو فیلم اریجین ولوورین اون چه ددپولی بود آخه :-? تازه آخرشم میگن دهنشو بستن زیاد حرف نزن بکل چنتا جمله گفته بود تو فیلم :D
البته مقاله خوبی بود و مرسی از زحماتتون.
نقل قول کردن
parker
#6 parker 1396-09-17 12:49
تقریبا سه یا چهار سال پیش بود که شماره 700 tasm اومد و انقدر اعصاب ما (مخصوصا استاد ترابی) رو بهم ریخت که ماا یه سال ربان مشکی بالای سایت زده بودیم ...
یادش بخیر اون موقع بحث هایی که تو سایت میشد خیلی تخصصی بود و مقاله ها انقدر زیاد نبود . از اعضای اون موقع فک نکنم بیشتر از دو سه نفر مونده باشن
نقل قول کردن
P.Constantine
#7 P.Constantine 1396-09-17 12:58
به نقل از nightspider:
یک توضیحی بدم در مورد شماره 7:
ازدواج ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.ه.ا در آمریکا آزاد است و توی فرهنگ ان ها جا افتاده حتی توی خود کمیک های مارول هم همچین کسایی را داریم.حتی یادمه که دو تا از اعضای مرد کمیک های ایکس من با هم ازدواج کردند.این چیز ها که از نظر ما بد هست توی آمریکا و کشور های پیشرفته جا افتاده و حتی قانونی است.
نتیجه:خواهشا نیان کامنت بزارین که همون بهتر که نشد یا حالم بهم خورد یا ...

با تمام احترامی که برای شما قائلم و همچنین این که از مقالتون بسیار لذت بردم!
فقط می خواستم این نکته رو بگم که برخی از این موارد مناسب بعضی سنین نیستش! و مراجعه به این سایت از سنین مختلف انجام میشه! لذا یه هشداری یا اخطاری برای این بذارید که حداقل بدونن چی رو دارن می خونن یا نخونن کلا!
(همچنین این نکته رو اضافه کنم که تا مدت ها در این کشور های پیشرفته ای که می گید این حرکت ممنوع بوده! و اگه تاریخ رو مطالعه کنید متوجه مافیایی که باعث آزاد شدن این کار شد می شید.)
نقل قول کردن
Dead ghost
#8 Dead ghost 1396-09-17 13:21
لطفا درست توضیح بدید اخره شماره ۶ چیشد یعنی داستان همینجوری دست نخورده موند یعنی گوئن دنیای مارول دو تا بچه نا مشروع داره :o
نقل قول کردن
P.Constantine
#9 P.Constantine 1396-09-17 13:26
به نقل از parker:
تقریبا سه یا چهار سال پیش بود که شماره 700 tasm اومد و انقدر اعصاب ما (مخصوصا استاد ترابی) رو بهم ریخت که ماا یه سال ربان مشکی بالای سایت زده بودیم ...
یادش بخیر اون موقع بحث هایی که تو سایت میشد خیلی تخصصی بود و مقاله ها انقدر زیاد نبود . از اعضای اون موقع فک نکنم بیشتر از دو سه نفر مونده باشن

تاریخ هرگز شما رو از یاد نخواهد برد(حتی با این که بعضیاتون رو در گوشه و کنار اینترنت مشاهده می کنیم)
با این که من به تازگی عضو سایت شدم ولی تقریبا ۴ سالی میشه سایت و مقالاتشو دنبال می کنم.در حدی که خیلی از کامنت ها رو می خوندم و بعضی رو با اسم و فامیل می شناسم!
من از تمام شما کاربران و نویسندگان و مدیران تشکر می کنم به خاطر اضافه کردن معلومات من در زمینه کمیک!
mtm
Parker
Young Spider
arkham knight
Red Plasm
Omid_spider
Amazing Spidey
New Goblin
Soheil Spidey
Victor
Banshee
redmonster
Hesam Avenger
agh
Furious
Si@Vash
Mokhtar
mirabilis
kousha-spider
comic fan
sonya
Human Torch
j.jonah jameson
Sherlock Holmes
As Responsible as Spider-Man
Iron Man
Doc Strange
Batspider
M.Goblin
a god name sparkles
Benjamin.s
Farzan003
Omid.J
BlackSpidey
Bad Joke
Goblin.s
Mehrab
punisher
با این که بعضی هاتون نیستید و برخیتون سایت رو ترک کردید ولی میراثتون باقی هست!
نقل قول کردن
nightspider
#10 nightspider 1396-09-17 13:57
به نقل از P.Constantine:
به نقل از nightspider:
یک توضیحی بدم در مورد شماره 7:
ازدواج ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.ه.ا در آمریکا آزاد است و توی فرهنگ ان ها جا افتاده حتی توی خود کمیک های مارول هم همچین کسایی را داریم.حتی یادمه که دو تا از اعضای مرد کمیک های ایکس من با هم ازدواج کردند.این چیز ها که از نظر ما بد هست توی آمریکا و کشور های پیشرفته جا افتاده و حتی قانونی است.
نتیجه:خواهشا نیان کامنت بزارین که همون بهتر که نشد یا حالم بهم خورد یا ...

با تمام احترامی که برای شما قائلم و همچنین این که از مقالتون بسیار لذت بردم!
فقط می خواستم این نکته رو بگم که برخی از این موارد مناسب بعضی سنین نیستش! و مراجعه به این سایت از سنین مختلف انجام میشه! لذا یه هشداری یا اخطاری برای این بذارید که حداقل بدونن چی رو دارن می خونن یا نخونن کلا!
(همچنین این نکته رو اضافه کنم که تا مدت ها در این کشور های پیشرفته ای که می گید این حرکت ممنوع بوده! و اگه تاریخ رو مطالعه کنید متوجه مافیایی که باعث آزاد شدن این کار شد می شید.)

من که نگفتم چیز خوبیه
فقط گفتم که نیاین کامنت بزارید در کوردش چون توی این کشورها عادی
حرف بدی که نزدم
نقل قول کردن
P.Constantine
#11 P.Constantine 1396-09-17 14:14
به نقل از nightspider:

من که نگفتم چیز خوبیه
فقط گفتم که نیاین کامنت بزارید در موردش چون توی این کشورها عادیه
حرف بدی که نزدم

منظورم این بود که بعد از مقدمه مقاله مثلا نوشته می شد:توجه!بعضی از موارد این مقاله مناسب برخی سنین(+۱۵) نمی باشد!
معلومه که شما حرف بدی نزدید!
فقط یه سری مسائل مناسب گروه های سنی خاصی نیست!
نقل قول کردن
Omid_Spider
#12 Omid_Spider 1396-09-17 14:26
به نقل از P.Constantine:
به نقل از parker:
تقریبا سه یا چهار سال پیش بود که شماره 700 tasm اومد و انقدر اعصاب ما (مخصوصا استاد ترابی) رو بهم ریخت که ماا یه سال ربان مشکی بالای سایت زده بودیم ...
یادش بخیر اون موقع بحث هایی که تو سایت میشد خیلی تخصصی بود و مقاله ها انقدر زیاد نبود . از اعضای اون موقع فک نکنم بیشتر از دو سه نفر مونده باشن

تاریخ هرگز شما رو از یاد نخواهد برد(حتی با این که بعضیاتون رو در گوشه و کنار اینترنت مشاهده می کنیم)
با این که من به تازگی عضو سایت شدم ولی تقریبا ۴ سالی میشه سایت و مقالاتشو دنبال می کنم.در حدی که خیلی از کامنت ها رو می خوندم و بعضی رو با اسم و فامیل می شناسم!
من از تمام شما کاربران و نویسندگان و مدیران تشکر می کنم به خاطر اضافه کردن معلومات من در زمینه کمیک!
mtm
Parker
Young Spider
arkham knight
Red Plasm
Omid_spider
Amazing Spidey
New Goblin
Soheil Spidey
Victor
Banshee
redmonster
Hesam Avenger
agh
Furious
Si@Vash
Mokhtar
mirabilis
kousha-spider
comic fan
sonya
Human Torch
j.jonah jameson
Sherlock Holmes
As Responsible as Spider-Man
Iron Man
Doc Strange
Batspider
M.Goblin
a god name sparkles
Benjamin.s
Farzan003
Omid.J
BlackSpidey
Bad Joke
Goblin.s
Mehrab
punisher
با این که بعضی هاتون نیستید و برخیتون سایت رو ترک کردید ولی میراثتون باقی هست!

به به چه لیستی
چه کسانی
یه مدیریت خوب باعث شد همچین اعضایی در سایت جمع بشند
فکر درست، انتخاب مسیر درست نتیجه این شد که بهترین ها تو این سایت رشد کردند
اگرچه بعضی از دوستان ما تو جمع ما نیستند ولی...
نقل قول کردن
mr.zaad
#13 mr.zaad 1396-09-17 14:42
ممنون از جناب سخایی بابت مقاله‌ی بسیار خوب و جامع.
ببخشید من خیلی با کاراکترهای دی‌سی آشنایی ندارم، تصویر مربوط به ریبرث کسی که فلش رو در آغوش گرفته شبیه invincible هستش
نقل قول کردن
a.v.s
#14 a.v.s 1396-09-17 14:57
واو
دوباره از مقاله عالی از شما آقای سخائی
انتظار داشتم که One More Day اول لیست باشه و اصلا انتظار نداشتم تریلر جنگ بی نهایت، سکان رو دست بگیره
چون فکر میکردم که این مقاله فقط درباره جنجال های کمیک بوکیه. ولی خب حتما ثابت شده که تریلر جنگ بی نهایت پرجنجال ترینه.
والا بنده تا قبل از این که این مقاله را بخوانم فکر میکردم که استارفایر یک همچین سمبلیه که شما فرمودید. بعد تازه فهمیدم که اینگونه نبوده و دی سی روی شخصیت پردازی این کاراکتر استفراغ کرده و برای همین این شخصیت از محبوبیتش کاسته شده.
ولی با این حال با تمام موارد این مقاله موافقم و بجا هستند
9#
چه کسی میتواند این افراد را فراموش کند؟
شاید بسیاری از این افراد حضور نداشته باشند. ولی نام آن ها روی نوار تاریخ حک شده.
به نقل از mr.zaad:
ممنون از جناب سخایی بابت مقاله‌ی بسیار خوب و جامع.
ببخشید من خیلی با کاراکترهای دی‌سی آشنایی ندارم، تصویر مربوط به ریبرث کسی که فلش رو در آغوش گرفته شبیه invincible هستش

این شخصیت والی وست (کید فلش) نام داره.
برادر آیریس وست، همسر فلش.
همان اتفاقی که برای بری آلن افتاد و فلش شد، برای وی هم افتاد و دارای سرعت فوق ابرانسانی شد و سپس تبدیل به دستیار فلش با نام مستعار بچه فلش (Kid Flash) شد.
وی همچنین در غیاب فلش، جای فلش را گرفت و تبدیل به فلش دوم شد (آن موقع فلش در رویداد "بحران در زمین های بی نهایت" جان خودش را فدا کرد و مرد)
نقل قول کردن
mr.zaad
#15 mr.zaad 1396-09-17 14:58
به نظر من هنر یک داستان‌پرداز، خلق یک داستان خوب و جذابه بدون اینکه مجبور باشه از جذابیت‌های جنسی برای جذب مخاطب بهره ببره. هرجا دیدید داستان روی این مسائل بیش از حد تاکید می‌کنه، به احتمال زیاد داستان داره از یک ضعف بزرگ رنج می‌بره و خالق اثر برای پر کردن این خلا مجبوره دست به همچین ترفندی بزنه. دیزنی بارها انیمیشن‌های موفقی ساخته که توی اون‌ها حتا کوچک‌ترین رومانس هم دیده نمی‌شه
نقل قول کردن
mr.zaad
#16 mr.zaad 1396-09-17 15:00
#14
ممنون از توضیحاتتون :-)
نقل قول کردن
Logan.Wolverine.Jackman
#17 Logan.Wolverine.Jackman 1396-09-17 15:20
ممنون از آقای سخائی بابت مقاله ی عالی شون
یک چیزی که متوجه شدم اینه که اقای سخائی مقاله هاشون نسبت به دیگران متنوع تر است که باعث میشه کسانی مثل من تا آخرین خط مقاله را بخواند(بقیه ی عزیزان هم متنوع است ولی به چای آقای سخائی نمی رسد مثلا یک بار ده قهرمان جذاب بعدش قهرمان زجر کشیده بعدش دستیار و ...)
در مورد مقاله هم بگم که من اصلا از بتگرل خوشم نمیاد و بیشتر طرفدار نایت وینگ هستم.یک سوال هم از بزرگان سایت:
این مایلز مورالز کی هست؟آخه چندتا جا خونم که فقط یک کوپی سیاه پوست از پیتر است و مارول داره الکی گنده اش میکنه
نظر شما عزیزان در موردش چی هست؟
یک سوال شخصی هم از آقایی سخائی اگه دوست داشتن جواب بدن:
برام سوال شد بدونم کسی به معلومات شما چند سال داره و چند وقت است که عضو سایت است؟
نقل قول کردن
spidey noir
#18 spidey noir 1396-09-17 15:27
ممنون از اقای سخایی بابت مقاله مقاله عالی بود و خیلی هم مفید.
نقل قول کردن
best of the best
#19 best of the best 1396-09-17 16:31
فکر کنم حداقل 6 آیتم این مقاله عینا از مقالات قبلی استاد ترابی گرفته شده بود ولی در هر حال باز هم ممنون
نقل قول کردن
best of the best
#20 best of the best 1396-09-17 16:58
به نقل از Logan.Wolverine.Jackman:

این مایلز مورالز کی هست؟آخه چندتا جا خونم که فقط یک کوپی سیاه پوست از پیتر است و مارول داره الکی گنده اش میکنه
نظر شما عزیزان در موردش چی هست؟

درباره مایلز برو اینجا:
spidey.ir/.../...

به نظرم بی انضافیه بگیم کپی پیتره ولی به نظرم مارول تو سالهای اخیر خیلی بهش پر و بال داده که اونم بیشتر به این خاطر بود که خالقش برایان مایکل بندیس از کله گنده های مارول بود
نقل قول کردن
DanialKing
#21 DanialKing 1396-09-17 17:37
یه سوال داشتم درمورد شماره 6
میخواستم بدونم هنوز این قضیه برقراره؟
یعنی مارول تصحیحش نکرده یا کمیکی چاپ نکرده که بگه مثلا این اشتباه بوده؟
نقل قول کردن
علی قدیانی
#22 علی قدیانی 1396-09-17 17:51
به نقل از Dead ghost:
لطفا درست توضیح بدید اخره شماره ۶ چیشد یعنی داستان همینجوری دست نخورده موند یعنی گوئن دنیای مارول دو تا بچه نا مشروع داره :o

به نقل از DanialKing:
یه سوال داشتم درمورد شماره 6
میخواستم بدونم هنوز این قضیه برقراره؟
یعنی مارول تصحیحش نکرده یا کمیکی چاپ نکرده که بگه مثلا این اشتباه بوده؟

ببینید یکی از این دوتا بچه نامشروع یعنی گابریل اون موقع تبدیل شد به گری گابلین gray goblin و از همون فرمول شیمیایی نورمن استفاده کرد و کاملا دیوانه شد.
این ایده تا حدی مضحکه که کلا مارول گذاشتتش کنار که انگار کلا اصلا همچین اتفاقی نیفتاده ، تا الان هم بهش اشاره ای نشده پس بهش خیلی اهمیت ندین ;-)
راستی ظاهرا قرار بوده اینا بچه های قبل از ازدواج پیتر و گوئن باشن که خدارو شکر این اتفاق نیفتاد! :-*
نقل قول کردن
detective
#23 detective 1396-09-17 18:03
خود من به شخصه زنده شدن جیسون و تغییر شخصیتی اش بعد زنده شدنش برام توجیه پذیر و قابل باور بود.(لازاروس پیت و این حرفا دیگه)
در مورد اینکه کدوم اتفاق کامیکی خیلی سر و صدا به پا کرد هم خب وقتی کپتان آمریکا گفت زنده باد هایدرا خودم با چشمای خودم انفجار اینترنت و جوکایی که ازش ساختنو دیدم و خیلی خوب بود.مثلا عکس بتمنو گذاشته بودن که میگفت من پدر و مادرمو گشتم یا اسپایدرمن که میگفت لعنت به مسئولیت:)
نقل قول کردن
DanialKing
#24 DanialKing 1396-09-17 18:09
به نقل از Gobby:
به نقل از Dead ghost:
لطفا درست توضیح بدید اخره شماره ۶ چیشد یعنی داستان همینجوری دست نخورده موند یعنی گوئن دنیای مارول دو تا بچه نا مشروع داره :o

به نقل از DanialKing:
یه سوال داشتم درمورد شماره 6
میخواستم بدونم هنوز این قضیه برقراره؟
یعنی مارول تصحیحش نکرده یا کمیکی چاپ نکرده که بگه مثلا این اشتباه بوده؟

ببینید یکی از این دوتا بچه نامشروع یعنی گابریل اون موقع تبدیل شد به گری گابلین gray goblin و از همون فرمول شیمیایی نورمن استفاده کرد و کاملا دیوانه شد.
این ایده تا حدی مضحکه که کلا مارول گذاشتتش کنار که انگار کلا اصلا همچین اتفاقی نیفتاده ، تا الان هم بهش اشاره ای نشده پس بهش خیلی اهمیت ندین ;-)
راستی ظاهرا قرار بوده اینا بچه های قبل از ازدواج پیتر و گوئن باشن که خدارو شکر این اتفاق نیفتاد! :-*

ممنون بابات توضیحات
ولی هنوز باورم نمیشه مارول واقعا چنین کمیکیو چاپ کرده
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1396-09-17 19:58
به نقل از detective:
خود من به شخصه زنده شدن جیسون و تغییر شخصیتی اش بعد زنده شدنش برام توجیه پذیر و قابل باور بود.(لازاروس پیت و این حرفا دیگه)

شما فکر کنم کارتون red hood رو دیدی!
تو دنیای کمیک قضیه اش فرق داشت
این مقاله رو بخون:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1396-09-17 20:00
به نقل از DanialKing:
یه سوال داشتم درمورد شماره 6
میخواستم بدونم هنوز این قضیه برقراره؟
یعنی مارول تصحیحش نکرده یا کمیکی چاپ نکرده که بگه مثلا این اشتباه بوده؟

تا جایی که من میدونم برقراره
البته مارول دیگه بهش اشاره ای نمیکنه ولی یک بار به نظرم تو داستان american son اون گابریل مورد استفاده قرار گرفت
نقل قول کردن
علی قدیانی
#27 علی قدیانی 1396-09-17 20:26
به نقل از mtm:

تا جایی که من میدونم برقراره
البته مارول دیگه بهش اشاره ای نمیکنه ولی یک بار به نظرم تو داستان american son اون گابریل مورد استفاده قرار گرفت

اگه اشتباه نکنم اون سارا هم آخرین بار با مقامات فرانسوی واسه کمک به اجرای قانون کار میکرد.
نقل قول کردن
nightspider
#28 nightspider 1396-09-17 21:10
به نقل از DanialKing:
یه سوال داشتم درمورد شماره 6
میخواستم بدونم هنوز این قضیه برقراره؟
یعنی مارول تصحیحش نکرده یا کمیکی چاپ نکرده که بگه مثلا این اشتباه بوده؟

من خودم به شخصه تا چند وقت بعد از خوندن این کمیک عصابم خورد شده بود و هی بهش فکر میکردم.
بعدش با خودم گفتم که حتما مارول یه چیزی چاپ کرده که این کمیک را خنثی کنه(یعنی همچین اتفاقی نیافتاده باشه)ولی هرچه کمیک های کردعنکبوتی را خوندم و توی نت سرچ کردم همچین چیزی متاسفانه نیافتم.
من خودم آرزومه یکی بیاد این گند کاری را درست کنه چون هر وقت گوئن را چه توی دنیای کمیک(مثل توطئه ی کلونی یا گوئن عنکبوتی)چه توی دنیای انیمیشن و فیلم میبینیم یاد این کمیک و صحنه هاش می افتم.
واقعا حال بهم زن بود و مارول واقعا استفراغ کرد روی شخصیت پردازی گوئن.
تنها چیزی که مثل این قضیه واقعا آزارم داد قضیه بتگرل و بتمن بود و تازه اون هم توی انیمیشن فقط اتفاق افتاده بود وگرنه در دنیای کمیک(بجز دنیای ماورای بتمن)بتگرل با بتمن رابطه نداشته است.
نقل قول کردن
nightspider
#29 nightspider 1396-09-17 21:21
به نقل از Logan.Wolverine.Jackman:
ممنون از آقای سخائی بابت مقاله ی عالی شون
یک چیزی که متوجه شدم اینه که اقای سخائی مقاله هاشون نسبت به دیگران متنوع تر است که باعث میشه کسانی مثل من تا آخرین خط مقاله را بخواند(بقیه ی عزیزان هم متنوع است ولی به چای آقای سخائی نمی رسد مثلا یک بار ده قهرمان جذاب بعدش قهرمان زجر کشیده بعدش دستیار و ...)
در مورد مقاله هم بگم که من اصلا از بتگرل خوشم نمیاد و بیشتر طرفدار نایت وینگ هستم.یک سوال هم از بزرگان سایت:
این مایلز مورالز کی هست؟آخه چندتا جا خونم که فقط یک کوپی سیاه پوست از پیتر است و مارول داره الکی گنده اش میکنه
نظر شما عزیزان در موردش چی هست؟
یک سوال شخصی هم از آقایی سخائی اگه دوست داشتن جواب بدن:
برام سوال شد بدونم کسی به معلومات شما چند سال داره و چند وقت است که عضو سایت است؟

ممنون از حف های قشنگ تون
بنظرم تمام مقاله نویس های سایت کار هاشون متنوع هستن و تنها من کارهام متنوع نیست.چون اگه تنوع نباشه خوانندها
یا بیننده زده میشه.
در مورد سنم هم بگم بنده 16 سالمه و دوسالی سایت را دنبال میکردم ولی از بهار امسال عضو سایت شدم.
در مورد مایلز هم بگم که شخصیت خوبی است.(فقط خوب) ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم و بنظرم هم واقعا خیلی خیلی داره بزرگش میکنه مثلا تو همین رویداد مخفی یک نقش بزرگ داشت و تقریبا توی تمام شماره هاش بود ولی همین پیتر خودمون فقط توی دو شماره حضور داشت و اون هم درد حد کامئو بود.تنها مشکل من اینه که چرا اسمش را دقیق گذاشتن مردعنکبوتی.مثلا دی سی را مثال میزنم.آیا جز کلارک کنت کس دیگه سوپرمن هست؟نه آیا بجز بروس وین کسی دیگری بتمن هست؟نه
پس چرا مایلز همین طور باید اسم مردعنکبوتی را نگه داره؟یکی از دلایل هم که یکی از کاربران گفت اینه که بندیس(خالق این شخصیت) یکی از کله گنده های مارول بوده بوده(الان دیگه رفته دی سی) بخاطر همینتا میتونه میخواد بزرگش کنه.
یادمه چند سال پیش که دیک گریسون بتمن بود موقعی که برگشت دیگه بتمن و اسم بتمن را کنار گذاشت و برگشت سمت همون نایت وینگ بودن مثلا دی سی نیومد در یک زمان از دوتا بتمن استفاده کنه ولی مایلز با وجود بودن پیتر به خودش اجازه میده از اسم اون استفاده کنه.یادمه بندیس حتی پبتر التیمات را زنده کرد فقط برای اینکه لفضا جاش را به میلز بده و خودش بره دنبال خوشی اش که این کار نمونه بارز بی مسئولیتی است و پیتر اصلا همچین کاری نمیکنه.
نقل قول کردن
nightspider
#30 nightspider 1396-09-17 21:25
به نقل از nightspider:
[quote name="Logan.Wolverine.Jackman"]ممنون از آقای سخائی بابت مقاله ی عالی شون
یک چیزی که متوجه شدم اینه که اقای سخائی مقاله هاشون نسبت به دیگران متنوع تر است که باعث میشه کسانی مثل من تا آخرین خط مقاله را بخواند(بقیه ی عزیزان هم متنوع است ولی به چای آقای سخائی نمی رسد مثلا یک بار ده قهرمان جذاب بعدش قهرمان زجر کشیده بعدش دستیار و ...)
در مورد مقاله هم بگم که من اصلا از بتگرل خوشم نمیاد و بیشتر طرفدار نایت وینگ هستم.یک سوال هم از بزرگان سایت:
این مایلز مورالز کی هست؟آخه چندتا جا خونم که فقط یک کوپی سیاه پوست از پیتر است و مارول داره الکی گنده اش میکنه
نظر شما عزیزان در موردش چی هست؟
یک سوال شخصی هم از آقایی سخائی اگه دوست داشتن جواب بدن:
برام سوال شد بدونم کسی به معلومات شما چند سال داره و چند وقت است که عضو سایت است؟
نقل قول کردن
mani s.h
#31 mani s.h 1396-09-20 06:20
درمورد همش باهات موافقم بدون تردید و منم در حد شکستن شیشه مانیتور در حال دیدن کارتون بودم و شرمنده که اینو میگم اما در کارتون و کمیک نباید بیشتر از بوسه پیش برن بخصوص در انیمیشن در هر حال این انیمیشن بتمن که در رتبه 10 مقاله قرار داره از اولش یک حالو هوای درجه r داشت باورتون میشه وسطای فیلم کامپیوتر ا خواموش کردم یعنی داشتم میمردم که داداشم نبینه و موفق شدم و از آنجا به بعد از دی سی و بتمن متنفر شدم وای خدا دی سی بد جوری حدو مرز میشکونه در همه نظر
نقل قول کردن
mani s.h
#32 mani s.h 1396-09-20 06:24
به نقل از nightspider:
به نقل از Logan.Wolverine.Jackman:
ممنون از آقای سخائی بابت مقاله ی عالی شون
یک چیزی که متوجه شدم اینه که اقای سخائی مقاله هاشون نسبت به دیگران متنوع تر است که باعث میشه کسانی مثل من تا آخرین خط مقاله را بخواند(بقیه ی عزیزان هم متنوع است ولی به چای آقای سخائی نمی رسد مثلا یک بار ده قهرمان جذاب بعدش قهرمان زجر کشیده بعدش دستیار و ...)
در مورد مقاله هم بگم که من اصلا از بتگرل خوشم نمیاد و بیشتر طرفدار نایت وینگ هستم.یک سوال هم از بزرگان سایت:
این مایلز مورالز کی هست؟آخه چندتا جا خونم که فقط یک کوپی سیاه پوست از پیتر است و مارول داره الکی گنده اش میکنه
نظر شما عزیزان در موردش چی هست؟
یک سوال شخصی هم از آقایی سخائی اگه دوست داشتن جواب بدن:
برام سوال شد بدونم کسی به معلومات شما چند سال داره و چند وقت است که عضو سایت است؟

ممنون از حف های قشنگ تون
بنظرم تمام مقاله نویس های سایت کار هاشون متنوع هستن و تنها من کارهام متنوع نیست.چون اگه تنوع نباشه خوانندها
یا بیننده زده میشه.
در مورد سنم هم بگم بنده 16 سالمه و دوسالی سایت را دنبال میکردم ولی از بهار امسال عضو سایت شدم.
در مورد مایلز هم بگم که شخصیت خوبی است.(فقط خوب) ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم و بنظرم هم واقعا خیلی خیلی داره بزرگش میکنه مثلا تو همین رویداد مخفی یک نقش بزرگ داشت و تقریبا توی تمام شماره هاش بود ولی همین پیتر خودمون فقط توی دو شماره حضور داشت و اون هم درد حد کامئو بود.تنها مشکل من اینه که چرا اسمش را دقیق گذاشتن مردعنکبوتی.مثلا دی سی را مثال میزنم.آیا جز کلارک کنت کس دیگه سوپرمن هست؟نه آیا بجز بروس وین کسی دیگری بتمن هست؟نه
پس چرا مایلز همین طور باید اسم مردعنکبوتی را نگه داره؟یکی از دلایل هم که یکی از کاربران گفت اینه که بندیس(خالق این شخصیت) یکی از کله گنده های مارول بوده بوده(الان دیگه رفته دی سی) بخاطر همینتا میتونه میخواد بزرگش کنه.
یادمه چند سال پیش که دیک گریسون بتمن بود موقعی که برگشت دیگه بتمن و اسم بتمن را کنار گذاشت و برگشت سمت همون نایت وینگ بودن مثلا دی سی نیومد در یک زمان از دوتا بتمن استفاده کنه ولی مایلز با وجود بودن پیتر به خودش اجازه میده از اسم اون استفاده کنه.یادمه بندیس حتی پبتر التیمات را زنده کرد فقط برای اینکه لفضا جاش را به میلز بده و خودش بره دنبال خوشی اش که این کار نمونه بارز بی مسئولیتی است و پیتر اصلا همچین کاری نمیکنه.

استاد راست میگین مایلز مورنالز شخصیت خوبیه بیشتر برای سیاه پوست های آمریکا منم پیترو بیشتر دوست دارم مثل همیشه پیتر پارکر سالاره
نقل قول کردن
nightspider
#33 nightspider 1396-09-22 21:38
به نقل از steve ragers:
به نقل از nightspider:
به نقل از Logan.Wolverine.Jackman:
ممنون از آقای سخائی بابت مقاله ی عالی شون
یک چیزی که متوجه شدم اینه که اقای سخائی مقاله هاشون نسبت به دیگران متنوع تر است که باعث میشه کسانی مثل من تا آخرین خط مقاله را بخواند(بقیه ی عزیزان هم متنوع است ولی به چای آقای سخائی نمی رسد مثلا یک بار ده قهرمان جذاب بعدش قهرمان زجر کشیده بعدش دستیار و ...)
در مورد مقاله هم بگم که من اصلا از بتگرل خوشم نمیاد و بیشتر طرفدار نایت وینگ هستم.یک سوال هم از بزرگان سایت:
این مایلز مورالز کی هست؟آخه چندتا جا خونم که فقط یک کوپی سیاه پوست از پیتر است و مارول داره الکی گنده اش میکنه
نظر شما عزیزان در موردش چی هست؟
یک سوال شخصی هم از آقایی سخائی اگه دوست داشتن جواب بدن:
برام سوال شد بدونم کسی به معلومات شما چند سال داره و چند وقت است که عضو سایت است؟

ممنون از حف های قشنگ تون
بنظرم تمام مقاله نویس های سایت کار هاشون متنوع هستن و تنها من کارهام متنوع نیست.چون اگه تنوع نباشه خوانندها
یا بیننده زده میشه.
در مورد سنم هم بگم بنده 16 سالمه و دوسالی سایت را دنبال میکردم ولی از بهار امسال عضو سایت شدم.
در مورد مایلز هم بگم که شخصیت خوبی است.(فقط خوب) ولی من زیاد باهاش حال نمیکنم و بنظرم هم واقعا خیلی خیلی داره بزرگش میکنه مثلا تو همین رویداد مخفی یک نقش بزرگ داشت و تقریبا توی تمام شماره هاش بود ولی همین پیتر خودمون فقط توی دو شماره حضور داشت و اون هم درد حد کامئو بود.تنها مشکل من اینه که چرا اسمش را دقیق گذاشتن مردعنکبوتی.مثلا دی سی را مثال میزنم.آیا جز کلارک کنت کس دیگه سوپرمن هست؟نه آیا بجز بروس وین کسی دیگری بتمن هست؟نه
پس چرا مایلز همین طور باید اسم مردعنکبوتی را نگه داره؟یکی از دلایل هم که یکی از کاربران گفت اینه که بندیس(خالق این شخصیت) یکی از کله گنده های مارول بوده بوده(الان دیگه رفته دی سی) بخاطر همینتا میتونه میخواد بزرگش کنه.
یادمه چند سال پیش که دیک گریسون بتمن بود موقعی که برگشت دیگه بتمن و اسم بتمن را کنار گذاشت و برگشت سمت همون نایت وینگ بودن مثلا دی سی نیومد در یک زمان از دوتا بتمن استفاده کنه ولی مایلز با وجود بودن پیتر به خودش اجازه میده از اسم اون استفاده کنه.یادمه بندیس حتی پبتر التیمات را زنده کرد فقط برای اینکه لفضا جاش را به میلز بده و خودش بره دنبال خوشی اش که این کار نمونه بارز بی مسئولیتی است و پیتر اصلا همچین کاری نمیکنه.

استاد راست میگین مایلز مورنالز شخصیت خوبیه بیشتر برای سیاه پوست های آمریکا منم پیترو بیشتر دوست دارم مثل همیشه پیتر پارکر سالاره

البته من استاد نیستم .استاد فقط لقب اقای ترابی هستش و بس منو همون سخائی صدا کنید کافیه.
ببینید درسته سیاه پوستا دوسش دارن در این شکی نیست ولی پیتر پارکر برای همه یه چیز دیگه است.مثلا اگه از ده تا سیاه پوست بپرسی که مایلز رو دوس داری یا پیتر رو مطمئن باش 10 تاش میگن پیتر.کلا پیتر از اون شخصیت هایی که همه دوسش دارن.
ولی بازم میگم مایلز بیشتر روی رنگ پوستش محبوب شده در حالی که شخصیت هایی مثل کین و بن رایلی شخصیت پردازی بهتری نسبت به اون دارن
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#34 AmirhoseinJafari2005 1399-11-19 23:35
جالب بود
نقل قول کردن
blaksummerz
#35 blaksummerz 1401-05-25 17:44
#4
مورد ۷:
همون بهتر که نشد،حالم بهم خورد!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1329 guests and no members online