مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

نقد و بررسی فیلم ددپول 2 (Deadpool 2)

پس از موفقیت های قسمت اول، نگرانی های زیادی وجود داشت که آیا قسمت دوم هم می تواند مانند فیلم قبلی موفق شود یا نه! جواب مثبت است. با این که همهٔ ما می ترسیدیم که این فیلم دوباره از فرمول قسمت اول استفاده کند و حس تکراری بودن بدهد ولی در کمال تعجب اینطور نشد و با این که تقریبا همان سیر را طی می کند اما با این حال کمی از قسمت قبل جلوتر می رود.

فیلم دقیقا مثل فیلم اول با توضیحات ددپول که سر و وضع مناسبی ندارد شروع می شود و در ادامه با فلش بکی این حال و روز بد ددپول را شرح می دهد.

 نقد فیلم ددپول

فیلم سعی دارد تا با دادن هدفی جدید به «وید ویلسون» از تکرار مکررات فرار کند و باعث نشود در باتلاقی مثل برخی از فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی گیر بیافتد و دست و پا بزند و با این کار داستانی جدید روایت کند. اساسا پس از پایان های خوبی که در قسمت های قبل رخ می دهد؛ تمرکز و پرداختن به رابطهٔ شخصیت اصلی و معشوقه اش را کمی سخت می کند مخصوصا برای شخصیتی مانند «ددپول» که در اکثر مواقع خط قرمزی برای کارهایش ندارد! به همین علت است که فیلم سعی داشت این خط را حذف نماید و داستانی جدید روایت کند. فیلم در انجام این کار کاملا موفق عمل کرد؛ چون هدف جدیدی که برای ضدقهرمان داستان به وجود آورد، خط قرمزی جدید برای او ایجاد نکرد.

ددپول 2

پس بنابراین این فیلم با این که تا حدودی از فرمول فیلم قبلی پیروی می کند اما مخاطب را خسته و کسل نمی کند. نگرانی هایی که برای ازدیاد شخصیت های فرعی وجود داشت و به بهترین نحو رفع شد، چون دقیقا همان کاری را کرد که در کمیک های ددپول اتفاق می افتد؛ یعنی کراس اور ها حکم تفریح و شوخی را دارند و فقط به روایت داستان کمک می کنند. این موضوع برای «کیبل» و «دومینو» هم صدق می کند، یعنی توقع نداشته باشید که اوریجین آن ها به طور کامل روایت شود. حضور این دو شخصیت در فیلم دقیقا با حضور همتایانانشان در کمیک ها برابر است اما با این حال می شد به گذشته «کیبل» بیشتر پرداخت.

 

این قسمت ممکن است دارای اسپویل باشد:

تنها مشکلی که برای «کیبل» وجود داشت اون کاری بود که پس از پایان فیلم انجام داد؛ بالاخره به هدفی که می خواست رسید اما با این حال از رفتن به آینده خودداری کرد و کمی از جدیت در هدفش را کاهش داد.

یکی از بهترین صحنه های اکشن مربوط به «دومینو» بود که دقیقا خلاف فیلم های مقصد نهایی اتفاق می افتاد. در کل اکشن فیلم یکی از نقاط قوت فیلم بود و چیزی جز این از «دیوید لیچ» انتظار نمی رفت. در جایی که می بایست هیجان انگیز باشد هیجان انگیز می شد مثل مبارزه ددپول و «کیبل» زمان جا به جایی زندانیان جهش یافته؛ که حس اکشن «جان ویک» را بر می انگیخت. درجایی که باید کثیف و خونین می شد، همین کار را انجام می داد؛ مثلا جنگی که بین «کیبل» و ددپول در زندان میوتانت ها افتاد، یکی از کثیف ترین و خونین ترین مبارزات فیلم بود که اکشن فیلم «بلوند اتمی» را تداعی می کرد. اما متاسفانه مبارزهٔ بین «جاگرنات» و «کلاسوس» (که خود ددپول هم باهاش شوخی کرد) یکی از تصنعی ترین صحنه های اکشن فیلم بود. «جاگرنات» نیز مانند همتای کمیکی اش دشمنی یک بعدی است که فقط به تخریب پیرامونش می پردازد که البته نکته مهمی نیست چون این فیلم، فیلمی دشمن محور نبود.

حضور «نگاسونیک تینیج وارهد» می توانست بهتر باشد. رابطهٔ او با «یوکیو» یکی از بی احساس ترین و بی خود ترین رابطه هایی بود که در فیلم وجود داشت، انگار یکی از دست اندرکاران فیلم به زور آمپولی غیرضروری تزریق کرده باشد و فقط برای گول زدن بیماران انجام شده باشد!!! بقیه اعضای گروه X-Force هم حضور خنده داری دارند یعنی اساس جمع کردن گروه فقط به منظور اضافه کردن فان بیشتر به فیلم بوده است. حضور «وسل» با بازی «تی جی میلر» نسبت به شماره قبل کمتر شده است و می توانست بهتر باشد. «دوپیندر» نیز مانند قسمت قبل خوب می درخشد و هنوز هم می خواهد متحول شود و در پایان فیلم به نوعی به این خواسته اش می رسد.

رایان رینولدز جاذبهٔ اصلی فیلم است که مانند قسمت قبل به بهترین نحو ددپول را وفادارانه به تصویر می کشد و همان کاریزمایی را که قبلا دیده بودیم تکرار می کند و هنوز تازگی خود را از دست نداده است. ویژگی های او نیز دست نخورده باقی مانده: ضدقهرمانی ورّاج! همین ویژگی است که او را با دیگر شخصیت های ابرقهرمانی متمایز می کند. به همین علت بود که در این فیلم چندبار قدرت هایش را از دست داد ولی از بذله گویی اش نکاست و حتی به چالش های فیلم، چاشنی جدیدی اضافه کرد. حال این سوال پیش می آید که آیا با این اوصاف و با تعداد بالای شوخی ها و جوک ها از شور مزگی به در می شوند یا خیر؟ مانند قسمت قبل اکثر دیالوگ ها و شوخی هایی که در فیلم اتفاق می افتد خوب از آب در می آیند و حتی بهتر از قسمت قبل عملی می شوند. تنها ایرادی که می توان از جوک ها گرفت قدیمی بودن برخی از آن هاست و این اتفاق اجتناب ناپذیر بود، چون فیلمنامهٔ فیلم حدود دوسال پیش به نگارش درآمده است و در این امر نمی توان بروز عمل کرد.

دامینو

اساس فیلم بر مسخره و ترول کردن فیلم های با محوریت «ولورین» بنا شده و این از همان ویژگی هایی است که در کمیک های ددپول اتفاق می افتد. لذا وقتی نوبت ددپول می رسد با بچه ای بی تربیت و بی تجربه ای طرفیم که مانند «میستیک» یا «لورا» اگر هدایت نشود آینده ای تاریک را در پیش رو خواهند داشت. همین بی حد و مرز بودن بچه است که به سدی برای ددپول تبدیل نمی شود. حتی مرگ ددپول در پایان فیلم دست از سرمان بر نمی دارد و شاید با اولین یا دومین شوخی به خنده در نیاییم اما در آخر لبخند را بر لبانمان جاری می کند و ما را از نگرانی در می آورد. علت اصلیٍ این که کراس آور ها حتما باید در خود فیلم ددپول اتفاق بیافتد، بی حد و مرز حرف زدن اوست. منظور این است که زیادی نباید به دلمان صابون بزنیم تا ددپول را در کنار «انتقام جویان» یا «افراد-ایکس» ببینیم چون فضا طالب چنین چیزی نیست.

موسیقی فیلم در بعضی مواقع بر خلاف فیلم قبل با صحنه جفت و جور نمی شوند و یکی از معدود مشکلات فیلم می باشد. مثلا وقتی اعضای X-Force از هواپیما خارج می شوند موسیقی انتخاب شده کمی تو ذوق می زند.

مشکل دیگر فیلم همان مشکلی است که اکثر فیلم های X-men محور دارند؛ خط زمانی از هم گسیخته! زمانی که اعضای افراد ایکس متشکل از «پروفسور ایکس»، «سایکلاپس»، «کوئیک سیلور» و ... را مشاهده کردیم؛ این مشکل خیلی به چشم آمد، زیرا بازیگران دوران جوانی آنها در فیلم حضور داشتند و در کمال تعجب ددپول در زمان حال رخ می داد.

 

«ددپول ۲» با این که از فرمول فیلم قبلی استفاده می کند اما هیچگاه تازگی و طراوت خود را از دست نمی دهد و این یعنی هر کسی از شماره قبل خوشش آمده باشد از این فیلم نیز خوشش می آید. انبوهی شخصیت ها در فیلم ضربه ای به روایت کردن داستان نزده است و همان چیزیست که در منبع اقتباسش دیده ایم. با توجه به موفقیت فیلم اول، این فیلم تحت شعاع طمع ورزی استودیو نشده لذا فیلم همان کاری را برای X-Force می کند که «مردآهنی ۲» برای «انتقام جویان» انجام داد. صحنه های پس از تیتراژ به سیم آخر زد و ددپول را به مرحله ای جدید وارد کرد و از همه مهم تر ما را تشنهٔ خلاقیت های بیشتر در فیلم بعدی کرد. امیدواریم با اتمام توافقات دیزنی و فاکس «ددپول» قسر در رفته و حتی به مرحله ای جدید وارد شود.

 

امتیاز فیلم: 8 از 10

 

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 كمیك برتر ددپول (DEADPOOL)

معرفی ددپول

معرفی 10 دشمن برتر ددپول (DEADPOOL)

کمیک فارسي: «ددپول» و «مرد عنکبوتی برتر» + لینک دانلود مستقیم

كميك فارسی: قسمت آخر DEADPOOL’S SECRET SECRET WARS 

كمیك DEADPOOL ترجمه شد! + لینك دانلود مستقیم

5 تا از بهترین ، عجیب ترین و متفاوت ترین لباس های DEADPOOL

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AliReza.Ta
#1 AliReza.Ta 1397-02-30 19:55
یه نقد عالی و هیجان انگیز دیگه و به نکته ی خوبی اشاره کردید x-men باید در زمان حال پیر باشند چون این چهره ها کسانی بودند که در فیلم آپوکالیپس ایکس من۲۰۱۶ حضور داشتن و اون فیلم مربوط به سال 1985 بود.و همینطور شکست مفتضحانه جاگرنات و به نظر من فاکس ایکس فورس رو فقط بخاطر فروش بیشتر و فان شدن بیشتر فیلم اضافه کرده چون هیچ حضور و قدرت نمایی خاصی نداشتن و چندتا شون همون اول زارت
نقل قول کردن
MahmoudTiTan
#2 MahmoudTiTan 1397-02-30 22:40
تشکر از آقای فقیه بابت نقد ;-)
بنظرم احمقانه‌ترین فیلمی بود که میشد ساخت! حالا دیگه نمیدونم هدف سازنده این چنین بوده یا اینکه کلا راه رو اشتباه رفتن! 90% شوخی‌های فیلم اصلا در حد لبخند هم نیستن...
این قسمت دارای اسپویل است: مضحک‌ترین صحنه فیلم هم از نظر من متعلق به صحنه پریدن X-Force از هواپیما هست که بطرز مسخره‌ای تیم نابود میشه (مردن اولین نفر جالب بود، ولی بعدش دیگه واقعا مسخره شد). به شخصه مشتاق دیدن همکاری این گروه بودم، اما تریلرها برای جذب بیننده و فروش بیشتر کلا دروغ گفتن!
بیشتر از این توضیح نمی‌دم، ولی در کل بنظرم فیلم چندان جالب نبود و درست مثل نسخه اول بدرد یکبار تماشا کردن می‌خوره. امتیاز: 6/10
نقل قول کردن
spidey force
-1 #3 spidey force 1397-02-30 23:12
  • اقای فقیه نقدتون خوب بود؛ولی بهتره بگم ترجمه تون.چون نقدتون عینا شبیه سایت cbrبود.
نقل قول کردن
P.Constantine
+1 #4 P.Constantine 1397-02-30 23:24
به نقل از spidey force:
  • اقای فقیه نقدتون خوب بود؛ولی بهتره بگم ترجمه تون.چون نقدتون عینا شبیه سایت cbrبود.

من اصلا نقد اون سایت رو نگاه نکردم که بخوام ترجمه اش کنم! یعنی نقد هیچ سایتی رو تا به حال نخوندم هر شباهتی هم که وجود داره اتفاقی بوده!
بعدشم این مشکلاتی بود که خیلی به چشم من اومده بود پس یعنی بقیه منتقدین هم این موارد رو متوجه شدند.
کلی وقت بذار ۴-۵ بار فیلم رو ببین، نکاتش رو دربیار و نقد بنویس بعد یه نفر بیاد اینجوری تمام زحمات رو زیر سوال ببره.
نقل قول کردن
spidey force
#5 spidey force 1397-02-30 23:38
به نقل از P.Constantine:
به نقل از spidey force:
  • اقای فقیه نقدتون خوب بود؛ولی بهتره بگم ترجمه تون.چون نقدتون عینا شبیه سایت cbrبود.

من اصلا نقد اون سایت رو نگاه نکردم که بخوام ترجمه اش کنم! یعنی نقد هیچ سایتی رو تا به حال نخوندم هر شباهتی هم که وجود داره اتفاقی بوده!
بعدشم این مشکلاتی بود که خیلی به چشم من اومده بود پس یعنی بقیه منتقدین هم این موارد رو متوجه شدند.
کلی وقت بذار ۴-۵ بار فیلم رو ببین، نکاتش رو دربیار و نقد بنویس بعد یه نفر بیاد اینجوری تمام زحمات رو زیر سوال ببره.

پس باید درباره حرفم عذرخواهی کنم.نقدتونعالیه .ولی چون شباهت بسیاری در مقدمه و چند جای دیگر در مقاله به مقاله سایت cbr داشت؛اینطور فکر کردم.کارتون در نقد کردن حرف نداره.خسته نباشید.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#6 علی قدیانی 1397-02-31 00:17
مرسی بابت نقد خوبت ولی باید بگم یه کم ایراد داشت و بعضی جاها نیاز به پرداخت بیشتری داشت.
مثلا حضور کوتاه ایکس من به هیچ وجه نمیشه گفت مشکل فیلم بله ممکنه پیچیده بشه اما مشکل نیست در اینده طی وقایع فیلم ایکس من دارک فونیکس معلوم میشه که مژده آغاز دوره جدید ایکس من رو میده یا شایدم یه شوخی بوده
حضور مجدد یکی از دشمنای ایکس من در فیلم که در گذشته بهش گند زده بودن و این دفعه درست تر بهش پرداخته شده بود چه از نظر ظاهر و چه خودش خیلی مهم بود
بنظرم این فیلم با فیلم قبلی فرق داشت خیلی هم فرق داشت درسته تا حدی از همون فرمول پیروی میکرد ولی تفاوت های زیادی داشت
احتمالا فردا تو همین صفحه خودم راجب فیلم میگم کاملتر
نقل قول کردن
P.Constantine
#7 P.Constantine 1397-02-31 00:35
به نقل از Twisto:
مثلا حضور کوتاه ایکس من به هیچ وجه نمیشه گفت مشکل فیلم بله ممکنه پیچیده بشه اما مشکل نیست در اینده طی وقایع فیلم ایکس من دارک فونیکس معلوم میشه که مژده آغاز دوره جدید ایکس من رو میده یا شایدم یه شوخی بوده
حضور مجدد یکی از دشمنای ایکس من در فیلم که در گذشته بهش گند زده بودن و این دفعه درست تر بهش پرداخته شده بود چه از نظر ظاهر و چه خودش خیلی مهم بود

آخه هر جوری حساب کنیم نمیشه. ایکس من فرست کلس = دهه ۶۰- ۷۰ و اوج جوانی پروفسور ایکس، مگنیتو، میستیک و... -ایکس من روزهای گذشته در آینده = دهه ۷۰ اوج جوانی و نوجوانی کوئیک سیلور- ایکس من آپوکالیپس = دهه ۸۰ اوج جوانی جین گری، سایکلاپس، استورم و نایت کراولر
ددپول = ۲۰۱۶!! یعنی بعد اون همه سال هیچ تغییری در چهره و ظاهرشون اتفاق نیوفتاده؟!(مگه لوگان وقتی به زمان حال برگشت همون بازیگرای قدیمی رو ندیدیم!) یعنی دارک فونیکس هم می خواد با زمان بازی کنه؟!؟ من که بعید می دونم چون فاکس ناظری مثل کوین فایگی نداره.
راستی اون نسخه ددپول که در ولورین اوریجینز بود هم تو فیلم بودش که دیگه اصلا هیچ توجیهی براش وجود نداره حتی با این که شوخی بودش!

ظاهر جاگرنات مشکلی نداشت! مشکل اصلیش همکاریش با یه بچه بود که کمی ناامید کننده بود.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#8 علی قدیانی 1397-02-31 08:45
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Twisto:
مثلا حضور کوتاه ایکس من به هیچ وجه نمیشه گفت مشکل فیلم بله ممکنه پیچیده بشه اما مشکل نیست در اینده طی وقایع فیلم ایکس من دارک فونیکس معلوم میشه که مژده آغاز دوره جدید ایکس من رو میده یا شایدم یه شوخی بوده
حضور مجدد یکی از دشمنای ایکس من در فیلم که در گذشته بهش گند زده بودن و این دفعه درست تر بهش پرداخته شده بود چه از نظر ظاهر و چه خودش خیلی مهم بود

آخه هر جوری حساب کنیم نمیشه. ایکس من فرست کلس = دهه ۶۰- ۷۰ و اوج جوانی پروفسور ایکس، مگنیتو، میستیک و... -ایکس من روزهای گذشته در آینده = دهه ۷۰ اوج جوانی و نوجوانی کوئیک سیلور- ایکس من آپوکالیپس = دهه ۸۰ اوج جوانی جین گری، سایکلاپس، استورم و نایت کراولر
ددپول = ۲۰۱۶!! یعنی بعد اون همه سال هیچ تغییری در چهره و ظاهرشون اتفاق نیوفتاده؟!(مگه لوگان وقتی به زمان حال برگشت همون بازیگرای قدیمی رو ندیدیم!) یعنی دارک فونیکس هم می خواد با زمان بازی کنه؟!؟ من که بعید می دونم چون فاکس ناظری مثل کوین فایگی نداره.
راستی اون نسخه ددپول که در ولورین اوریجینز بود هم تو فیلم بودش که دیگه اصلا هیچ توجیهی براش وجود نداره حتی با این که شوخی بودش!

ظاهر جاگرنات مشکلی نداشت! مشکل اصلیش همکاریش با یه بچه بود که کمی ناامید کننده بود.

بله ممکنه با زمان بازی داشته باشیم یا حتی اتفاقات پیچیده تر ، درکل یه پیچش مهمی میگن قراره اتفاق بیفته که خیلی چیز ها رو تغییر بده یا شایدم شوخی بوده
اون ایکس من اوریجینز هم بنظرم توجیه نمیخواست یه شوخی ساده بود همین!
جاگرنات هم نمیگم ظاهرش مشکل داشت میگم این دفعه نسبت به last stand که بهش گند زدن بهتر بهش پرداختن و منظورم این بود که کاش بهش بیشتر میپرداختی
نقل قول کردن
علی قدیانی
#9 علی قدیانی 1397-02-31 09:57
نظر من راجب این فیلم *هشدار اسپویلر*

این فیلم به ما وجه دیگه ای از شخصیت وید ویلسون رو نشونمون داد یعنی اینکه اون همیشه یه ادم شوخ شنگ نیست و اتفاقات میتونن رویش تاثیر بذارن.خط قرمز هایی داره مثل نکشتن و حفاظت از بچه ها. در طول این فیلم ددپول از شخصیت قسمت اول که یک Anti-Hero ئه فاصله میگیره و میاد سمت Hero که بنظرم خیلی زود این کارو کردن (شایدم لازم بود به خاطر محدودیت ها)انسجام داستان هم خوبه هرچند داشت افت میکرد ولی بازم خوب بود.تعداد میوتانت هاهم بد نست هرچند نزدیک بود با اون اعضای بدبخت ایکس فورس فیلم شلوغ بشه ولی خیلی خنده دار و دور از انتظار همه به چاک رفتن!لحن فیلم خیلی کم تیره تر شده شوخی ها سطح بالاتر هستند الفاظ رکیک یه خورده کمتر شده و البته بخش های جنسی نیز بشدت کاهش یافته است.رومانس فیلم خیلی خوبه مخصوصا اون جاهایی که وید و ونسا در جایی مثل بهشت و خونشون بود صحبت میکنن. هجویات و شوخی با دیگر قهرمان ها و شرکت ها هم جالب اما مستقیم تر شده است. در کل داستان فیلم خوبه و هدف خوبی هم داره که از این نظر هدفش جالبتر از قسمت اوله. در فیلم یک خبیث اصلی و کاملا محوری نداریم که به نوبه خودش جالبه و حضور یکی از دشمنان معروف ایکس من یعنی جاگرنات که در فیلم "آخرین مقاومت" بهش گند زده بودند خیلی جالب بود و تقریبا همونی بود که باید باشه البته بهش زیاد پرداخته نشد ولی شاید نگهش دارن برای آینده.

اینم بگم سورپرایز های فیلم به شدت هیجان انگیزن حتی بنظرم بیشتر از اینفینیتی وار! منظورم مثلا اون حضور کوتاه ایکس من تایم لاین دوم (یعنی همون ایکس من که در فیلم آپوکالیپس بودند) که دلیلش معلوم نیست چرا آیا ممکنه در فیلم دارک فونیکس اتفاقاتی بیفته و ایکس من حدودا به 20 سال بعد منتقل شن یا یه چیز پیچیده تر؟ اون حضور افتخاری کوتاه "برد پیت" هم به شدت جالب بود خیلی لذت بردم.بنظرم طی دو سوم اول فیلم داشت افت میکرد و یه کم خسته کننده میشد ولی دوباره در بخش نهایی فیلم بهتر شد پایانش هم بد نبود ولی بهتر هم میتونست باشه.
اکشن فیلم هم خوب و لذت بخش بود و من راضی بودم. فکر میکردم بشه فقط اکشن که خوشحالم این اتفاق نیفتاد
درکل بنظرم این فیلم از فرمول فیلم قبلی پیروی میکنه ولی با تفاوت های زیاد و در آخر فیلم هم از فرمول فیلم اول دور میشه نمیدونم بنظرم خیلی سریع این اتفاق افتاد و ددپول داره میشه یه هیرو انتظار داشتم یکم بیشتر شبیه به قسمت قبل باشه ، در کل فیلم خوبی بود ولی از قسمت اول بهتر نبود متفاوت تر بود.
(7 از 10)
نقل قول کردن
علی قدیانی
#10 علی قدیانی 1397-02-31 09:58
اینم بگم خط داستانی اصلی این فیلم بسیار به یکی از داستان های ایکس فورس شباهت داره که ما شاهد کلون جوان آپوکالیپس هستیم به اسم Evan که وقتی میبرنش به مدرسه اگزاویر هیشکی ازش دل خوشی نداره و همه میگن که در آینده اون خبیث میشه و میشه آپوکالیپس جدید حتی یکی که میتونست آینده رو ببینه آینده سیاهی برای ایوان دید و این تاثیرات باعث میشه تا مرز خباثت هم پیش بره به همین خاطر اعضای ایکس فورس که از این قضیه مطلع شدن تصمیم گرفتن ایوان رو بکشن که در آینده دردسر ساز نشه ولی ددپول مخالفه و میگه "یه بچه نباید کشته شه و من هرگز یه بچه رو نمیکشم" برای همین میره جلوی ایوان رو بگیره و در آخر موفق هم میشه البته بعدها چندبار ایوان تبدیل به آپوکالیپس شد.
نقل قول کردن
Mdh
#11 Mdh 1397-02-31 14:19
ممنون بابت نقد ریزبینانه تون...

دوستانی که فیلم رو با کیفیت پرده دیدن کیفیت اش چطوره؟! در حد اینفینیتی وار میشه یا نه؟!
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#12 AliReza.Ta 1397-02-31 16:01
به نقل از Mdh:
ممنون بابت نقد ریزبینانه تون...

دوستانی که فیلم رو با کیفیت پرده دیدن کیفیت اش چطوره؟! در حد اینفینیتی وار میشه یا نه؟!




خوبه ولی صبر کنی بهترشم میاد
نقل قول کردن
Mdh
#13 Mdh 1397-02-31 16:56
به نقل از AliReza.Ta:
به نقل از Mdh:
ممنون بابت نقد ریزبینانه تون...

دوستانی که فیلم رو با کیفیت پرده دیدن کیفیت اش چطوره؟! در حد اینفینیتی وار میشه یا نه؟!




خوبه ولی صبر کنی بهترشم میاد اینم نمونش :

ممنون...
نقل قول کردن
Spiderx
#14 Spiderx 1397-02-31 20:03
به نظر من حظور مردان ایکس در ددپول دو تا معنی داشت
1 شوخی بود
2 جین گری قراره در دارک فونیکس کشته شود و بقیه گروه همه زنده میمانند و این هم شایعه مرگ کوییک سيلور رو رد میکنه
ولی در فیلم مردان ایکس روز های آینده در گذشته آخر فیلم لو گان به سال 2024 بازگشت که جین گری هم زنده بود
باید دارم فونیکس بیاید تا بفهمیم گروهی ميگن به 2014 بازگشت لوگان ولی او به همان سالی که ازش به گذشته برگشته بود بازگشت که 2024 ميشه و در اون زمان مردان ایکس بازیگران قبلشان بازی کرده بودند
احتمالا این شوخی بوده و 35 سال از اپوکالیپس گذشته و هیچ تغیری یا تغییر کوچکی ببینیم
ولی انصافا شوخی باحال بود
نقل قول کردن
Benjamin.s
#15 Benjamin.s 1397-02-31 20:13
باید بگم یه نوع تازگی رو میشه در فیلم ددپول در سبک پیدا کرد
من خودم عاشق شکستن دیوار چهارمش هستم
عالیه
ممنون از نقدتون عالی بود
نقل قول کردن
Pouriya Ahmadi
#16 Pouriya Ahmadi 1397-03-01 13:21
مورد انتظارترین فیلم ۲۰۱۸ برا من.یکش که معرکه بود اینم انگاری ترکونده.
پ.ن:راستی این اولین کامنت من تو سایته.خیلی خوشحالم که به جمع بینظیر شما دوستان اضافه شدم
نقل قول کردن
Mdh
#17 Mdh 1397-03-05 20:22
فیلم رو دیدم...
و زیاد جالب نبود...

گاها جوک ها و شوخی ها بیش از اندازه لوس میشد...
یا موسیقی فاز دیگه ای بود و مناسب صحنه نبود...
شخصیت پردازی کیبل و سرگذشت اش ضعیف بود، و در صحنه های پایانی فیلم ضعیف تر...

صحنه مرگ ایکس فورس، نمیدونم بگم مسخره بود یا مناسب حال و هوای ددپول و کمیکاش!

حضور نگاسونیک خوشایند نبود و رابطه ش با یوکیو مسخره بود...
جاگرنات میتونست بهتر باشه!
راسل، نمیدونم چی بگم! به دلم ننشست...
اون صحنه که اولین بار باهاش مواجه میشن مسخره بود! و در ادامه فیلم هر چند کمتر، مسخره میشد...

البته فیلم نکات مثبتی هم داشت.

امتیاز 5 از 10...
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#18 Cap-Spider Potter 1397-05-18 04:06
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:
نقل قول کردن
An1bal
#19 An1bal 1397-05-20 23:42
سلام
ببخشيد يه سوال داشتم آيا وقايع اين فيلم تو MCU جريان داره؟
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#20 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-21 00:41
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

هی!راستش ددپول والا شخصیت بدی نیست ولی خوبم نیست!
یک حالت روانی و شکست ناپذیری!داره.بع د ادم دلش به حال کسانی کل توسط این روانی میمیرند میسوزه.اصلاً والا من ددپول 2 رو که اصلاً ندیدم!ددپول 1 رو هم والا همون چند دقیقه اول برام بس بود!
نقل قول کردن
D.PARKER
#21 D.PARKER 1397-05-21 01:23
#20
جناب پانیشر! ونوم سابق!
حرفات از بیخ و بن غلطه! اولا که درسته ددپول فوقالعاده نیست اما همیشه جزو محبوب ترین ها بوده و همینطور شخصیت خوبیه. دوما همین اسپایدی خودمون ددپول رو شکست داده. سوما فیلم ددپول ۱ فیلم عالی، جذاب و کمیک بوکی بود . شاید شما با سانسور دیدی که اینجوری میگی! شوخی هاش بدون سانسور فوقالعاده بودن. و میرسیم به نکته مهم! شما که پروفایلت و نام کاربریت پانیشره و قبلا ونوم بود، چی شده که از قتل خوشت نمیاد؟ مگه ددپول همیشه نمیگه من آدم بدیم که پول میگیرم و آدم بدا رو میکشم؟ اگه از شخصیت پردازیش ایراد میگرفتی یه چیزی!
توهین نباشه ولی داری سطحی به ددپول نگاه میکنی! همونطور که به جوکر سطحی نگاه میکنی!
نقل قول کردن
P.Constantine
+1 #22 P.Constantine 1397-05-21 04:59
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

من سعی کردم معیار اصلیم برای نقد این فیلم رو بیشتر کمیک های ددپول قرار بدم. والا تقریبا هر چی کمیک ددپول خوندم همین مدلی بوده پس من نه از دومینو نه از کیبل و نه حتی از خود ددپول توقع خاصی نداشتم چون توی کمیک های ددپول به همین صورت بودند.
راجع به شوخی ها نمی دونم کسی دور رو ورش آدم وراج بوده یا نه ولی بعد یه مدت که پیششون میشینی شاید در ظاهر بهشون بخندی ولی ته دلت می دونی که داره شورشو در میاره! توی این قسمت هم همینطور بود یعنی همش ترول کردن تکرار میشد. وقتی فیلمو برای بار اول ببینیم خیلی بامزه اس ولی برای بار دوم و سوم دیگه تازگی نداره؛ دقیقا مثل کمیک های ددپول که بعد از یکبار خوندنش دیگه سراغش نمیری چون ته تهش چیزی دستتو نمی گیره بیشتر می خواد سرگرممون کنه.
در کل این فیلم به منبعش وفادار بود به خاطر همینم این نمره رو گرفت! مقایسه کردنش هم با آثار برتر کمیک بوکی و سینما اصلا محلی از اعراب نداره.
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1397-05-21 07:48
به نقل از An1bal:
سلام
ببخشيد يه سوال داشتم آيا وقايع اين فيلم تو MCU جريان داره؟

نه!
نقل قول کردن
Asgardian Warrior
#24 Asgardian Warrior 1397-05-21 09:23
فیلم رو دیدم ... فیلم بدی نبود ولی به قول خیلی ها به قسمت 1 نمیرسه.
و اما یه سوال به نظرتون این یکی قسمت دیگه یکم زیادی به ولوورین توهین نکرد؟
درسته که شخصیت ددپوله که از این جور حرفا بزنه ولی تو این قسمت بد جوری به خاطر حرفاش به ولوورین ناراحت شدم مخصوصا همون اول فیلم.
نقل قول کردن
amirxlogan
#25 amirxlogan 1397-05-22 02:50
به نقل از MahmoudTiTan:
تشکر از آقای فقیه بابت نقد ;-)
بنظرم احمقانه‌ترین فیلمی بود که میشد ساخت! حالا دیگه نمیدونم هدف سازنده این چنین بوده یا اینکه کلا راه رو اشتباه رفتن! 90% شوخی‌های فیلم اصلا در حد لبخند هم نیستن...
این قسمت دارای اسپویل است: مضحک‌ترین صحنه فیلم هم از نظر من متعلق به صحنه پریدن X-Force از هواپیما هست که بطرز مسخره‌ای تیم نابود میشه (مردن اولین نفر جالب بود، ولی بعدش دیگه واقعا مسخره شد). به شخصه مشتاق دیدن همکاری این گروه بودم، اما تریلرها برای جذب بیننده و فروش بیشتر کلا دروغ گفتن!
بیشتر از این توضیح نمی‌دم، ولی در کل بنظرم فیلم چندان جالب نبود و درست مثل نسخه اول بدرد یکبار تماشا کردن می‌خوره. امتیاز: 6/10

:-| واقعا بی انصافی کردین مثل فیلم اول جالب نبود و فقط یکبار بدرد تماشا کردن می‌خورد؟؟؟؟؟
:-| بنظرم نقد آقای فقیه کاملا درست و کامنت شما واقعا غلطه :o
نقل قول کردن
amirxlogan
#26 amirxlogan 1397-05-22 02:52
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

لطفا انقد طوطی وار رو ام سی یو تعصب نداشته باشین. اگه همین فیلمو مارول استدیو داده بود الان عاشقش می‌شد‌ی شما.
نقل قول کردن
amirxlogan
#27 amirxlogan 1397-05-22 02:55
به نقل از Twisto:
نظر من راجب این فیلم *هشدار اسپویلر*

این فیلم به ما وجه دیگه ای از شخصیت وید ویلسون رو نشونمون داد یعنی اینکه اون همیشه یه ادم شوخ شنگ نیست و اتفاقات میتونن رویش تاثیر بذارن.خط قرمز هایی داره مثل نکشتن و حفاظت از بچه ها. در طول این فیلم ددپول از شخصیت قسمت اول که یک Anti-Hero ئه فاصله میگیره و میاد سمت Hero که بنظرم خیلی زود این کارو کردن (شایدم لازم بود به خاطر محدودیت ها)انسجام داستان هم خوبه هرچند داشت افت میکرد ولی بازم خوب بود.تعداد میوتانت هاهم بد نست هرچند نزدیک بود با اون اعضای بدبخت ایکس فورس فیلم شلوغ بشه ولی خیلی خنده دار و دور از انتظار همه به چاک رفتن!لحن فیلم خیلی کم تیره تر شده شوخی ها سطح بالاتر هستند الفاظ رکیک یه خورده کمتر شده و البته بخش های جنسی نیز بشدت کاهش یافته است.رومانس فیلم خیلی خوبه مخصوصا اون جاهایی که وید و ونسا در جایی مثل بهشت و خونشون بود صحبت میکنن. هجویات و شوخی با دیگر قهرمان ها و شرکت ها هم جالب اما مستقیم تر شده است. در کل داستان فیلم خوبه و هدف خوبی هم داره که از این نظر هدفش جالبتر از قسمت اوله. در فیلم یک خبیث اصلی و کاملا محوری نداریم که به نوبه خودش جالبه و حضور یکی از دشمنان معروف ایکس من یعنی جاگرنات که در فیلم "آخرین مقاومت" بهش گند زده بودند خیلی جالب بود و تقریبا همونی بود که باید باشه البته بهش زیاد پرداخته نشد ولی شاید نگهش دارن برای آینده.

اینم بگم سورپرایز های فیلم به شدت هیجان انگیزن حتی بنظرم بیشتر از اینفینیتی وار! منظورم مثلا اون حضور کوتاه ایکس من تایم لاین دوم (یعنی همون ایکس من که در فیلم آپوکالیپس بودند) که دلیلش معلوم نیست چرا آیا ممکنه در فیلم دارک فونیکس اتفاقاتی بیفته و ایکس من حدودا به 20 سال بعد منتقل شن یا یه چیز پیچیده تر؟ اون حضور افتخاری کوتاه "برد پیت" هم به شدت جالب بود خیلی لذت بردم.بنظرم طی دو سوم اول فیلم داشت افت میکرد و یه کم خسته کننده میشد ولی دوباره در بخش نهایی فیلم بهتر شد پایانش هم بد نبود ولی بهتر هم میتونست باشه.
اکشن فیلم هم خوب و لذت بخش بود و من راضی بودم. فکر میکردم بشه فقط اکشن که خوشحالم این اتفاق نیفتاد
درکل بنظرم این فیلم از فرمول فیلم قبلی پیروی میکنه ولی با تفاوت های زیاد و در آخر فیلم هم از فرمول فیلم اول دور میشه نمیدونم بنظرم خیلی سریع این اتفاق افتاد و ددپول داره میشه یه هیرو انتظار داشتم یکم بیشتر شبیه به قسمت قبل باشه ، در کل فیلم خوبی بود ولی از قسمت اول بهتر نبود متفاوت تر بود.
(7 از 10)

نقدتون زیبا بود
منم با شما موافقم به قسمت اول نمی‌رسید ولی دلیل اینو نمیدونم که بعضیا چرا انقد میکوبنش
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#28 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 03:23
به نقل از D.PARKER:
#20
جناب پانیشر! ونوم سابق!
حرفات از بیخ و بن غلطه! اولا که درسته ددپول فوقالعاده نیست اما همیشه جزو محبوب ترین ها بوده و همینطور شخصیت خوبیه. دوما همین اسپایدی خودمون ددپول رو شکست داده. سوما فیلم ددپول ۱ فیلم عالی، جذاب و کمیک بوکی بود . شاید شما با سانسور دیدی که اینجوری میگی! شوخی هاش بدون سانسور فوقالعاده بودن. و میرسیم به نکته مهم! شما که پروفایلت و نام کاربریت پانیشره و قبلا ونوم بود، چی شده که از قتل خوشت نمیاد؟ مگه ددپول همیشه نمیگه من آدم بدیم که پول میگیرم و آدم بدا رو میکشم؟ اگه از شخصیت پردازیش ایراد میگرفتی یه چیزی!
توهین نباشه ولی داری سطحی به ددپول نگاه میکنی! همونطور که به جوکر سطحی نگاه میکنی!

ببخشید اگه الان جواب میدم.
والا شخصیت پردازی ددپول من والا خیلی نمیگم بده.ولی نگاه کن،ددپول برای قهرمانا شاید مشکل زیادی نباشه ولی برای دیگران هست.منظورم این هست که مجازاتگر قویه،میکشه،ولی شکست ناپذیر نیست.ولی ددپول چون یک جورایی اینطور هست،و چون خیلی وقت ها به ادم های معمولی هم اسیب میزنه ادم دلش کمی برای اون بدبختا میسوزه.ولی مجازاتگر نمیخواد به ادم معمولی ها صدمه بزنه،ولی مامور ها و پلیس اره.
والا منم سانسور ندیدم.والا از این جور فیلم ها خیلی خوشم نمیاد.
ددپول خوبه و گاهی اوقات عاشقش میشم و بعضی اوقات متنفر! :-?
ولی خوب مجازاتگر و ددپول دو شخصیت متفاوتن.
ددپول بی برنامه کار میکنه مجازاتگر با برنامه.اصلاً انگار هزار نفر با تفنگ و سلاح حریف این نیستند!من از این لحاظ دلم به حال اونها کمی میسوزه چون دارن بیخود تلاش میکنن!ولی مجازاتگر بارها تا لب گور رفته ولی به کمک عده ای و مهارتش زنده مونده!
در ضمن من نگفتم از کشتار بدم میاد.(البته اگه منظور چه نوع کشتاری باشه!)
درضمن منم مثل cap-spider-pott er ددپول رو جزو موردعلاقه هام قرار نمیدم.نظر شخصی منه.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#29 Cap-Spider Potter 1397-05-22 03:39
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

لطفا انقد طوطی وار رو ام سی یو تعصب نداشته باشین. اگه همین فیلمو مارول استدیو داده بود الان عاشقش می‌شد‌ی شما.



اول حرفو مزه مزه کن بعد بریزش بیرون!!
تعصب ؟! حرفای من بوی تعصب میداد؟!
نخیر عزیز! متعصب اونیه که بیاد بدون استدلال و منطق بگه همه فیلمای فلان کمپانی بد و فیلمای این کمپانی خوب !!
من گفتم شخصیت ددپول هرگز برای من جذابیتی نداشته و نداره و این باعث میشه فیلمش به چشمم نمیاد..!
کجاش تعصبه ؟!! هان ؟
من یه کمیک فنم، فکر کنم بدونی یعنی چی ! کمیک فنا دوست دارن شخصیت "مورد علاقشونو" به بهترین شکل روی پرده سینما ببینن! ددپول شخصیت مورد علاقه من نیست !! بازم بگم ؟! متاسفانه فیلمهاش هم در اون سطحی نیست که بیام بگم : "آره،من از ددپول خوشم نمیاد، ولی فیلمش خیلی خوش ساخت بود..!" این یعنی فیلمش هم در حدی نیست که منی که ددپول رو جز شخصیت های محبوبم نمیدونم رو جذب کنه ! مثلا من از شخصیت Black Panther هم خوشم نمیاد، ولی فیلمش حرف نداشت و واقعا مجذوبش شدم..!! ممکنه هم این تمام پتانسیل شخصیت ددپول باشه ها، ولی من کلا باهاش حال نمیکنم..!! (حالا تو میتونی اسمشو هرچی که میخوای بزاری، دفاع متعصبانه از MCU یا برهان منطقی درباره قیاس آثار کمیکی!!)
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#30 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 03:44
به نقل از Cap-Spider Potter:
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

لطفا انقد طوطی وار رو ام سی یو تعصب نداشته باشین. اگه همین فیلمو مارول استدیو داده بود الان عاشقش می‌شد‌ی شما.



اول حرفو مزه مزه کن بعد بریزش بیرون!!
تعصب ؟! حرفای من بوی تعصب میداد؟!
نخیر عزیز! متعصب اونیه که بیاد بدون استدلال و منطق بگه همه فیلمای فلان کمپانی بد و فیلمای این کمپانی خوب !!
من گفتم شخصیت ددپول هرگز برای من جذابیتی نداشته و نداره و این باعث میشه فیلمش به چشمم نمیاد..!
کجاش تعصبه ؟!! هان ؟
من یه کمیک فنم، فکر کنم بدونی یعنی چی ! کمیک فنا دوست دارن شخصیت "مورد علاقشونو" به بهترین شکل روی پرده سینما ببینن! ددپول شخصیت مورد علاقه من نیست !! بازم بگم ؟! متاسفانه فیلمهاش هم در اون سطحی نیست که بیام بگم : "آره،من از ددپول خوشم نمیاد، ولی فیلمش خیلی خوش ساخت بود..!" مثلا من از شخصیت Black Panther هم خوشم نمیاد، ولی فیلمش حرف نداشت...!!

موافقم ولی من از پلنگ سیاه خوشم میاد.هم کمیک و فیلم.داداش حالا که انلاینی تو هم به نظر 21 یک چیزی بگو.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#31 Cap-Spider Potter 1397-05-22 03:57
#30

اون آقا (یا خانم!!) گفته که ددپول 1 فیلم خیلی خوبی بود.
من میگم نه ! برای من جذاب نبود! دلیل هاشم گفتم.
شما هم داری میگی که ددپول جز Favorite هات نیست و نمیتونی عقایدشو درک کنی ! پس فیلمش برات جذابیتی نداره !
دیگه بحث تا همینجا مفیده و اطلاعات رد و بدل میشه ! بقیش لجبازی و بچه بازیه!!! مثل همین جناب amirx که بی مقدمه به ما برچسب تعصب چسبوند..! به نظرم اینجور بحث های بی بند و اساس رو کش ندید خیلی بهتر باشه !! ;-)
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#32 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 04:37
به نقل از Cap-Spider Potter:
#30

اون آقا (یا خانم!!) گفته که ددپول 1 فیلم خیلی خوبی بود.
من میگم نه ! برای من جذاب نبود! دلیل هاشم گفتم.
شما هم داری میگی که ددپول جز Favorite هات نیست و نمیتونی عقایدشو درک کنی ! پس فیلمش برات جذابیتی نداره !
دیگه بحث تا همینجا مفیده و اطلاعات رد و بدل میشه ! بقیش لجبازی و بچه بازیه!!! مثل همین جناب amirx که بی مقدمه به ما برچسب تعصب چسبوند..! به نظرم اینجور بحث های بی بند و اساس رو کش ندید خیلی بهتر باشه !! ;-)

خیلی ممنون که وقت گذاشتید. 8)
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1397-05-22 11:12
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

لطفا انقد طوطی وار رو ام سی یو تعصب نداشته باشین. اگه همین فیلمو مارول استدیو داده بود الان عاشقش می‌شد‌ی شما.

اقا اینجا کسی به mcu تعصب نداره. الان من خودم شخصا برترین فیلم کمیک بوکی عمرم رو مرد عنکبوتی 2 میدونم که ربطی به mcu نداره. یا تو نقدم درباره لوگان دیدید که چقدر ازش تعریف کردم. مطمئن باشید اگه الانم مقاله فیلم های برتر کمیک بوکی خودم رو اپدیت کنم MCU شاید تو top 5 من نقشش اصلا پررنگ نباشه
همیشه هم از مردان ایکس 1 و 2 تعریف میکنم
من خودمم ددپول 2 رو دیدم . تو سینما هم دیدم. از فیلم خوشم اومد . سرگرم کننده بود. به پای فیلم 1 نمیرسید ولی فیلم خوبیه
مشکلم بیشتر با فیلمنامه بود. یعنی زیادی کشککی بود بعضی جاها. قضیه دوست شدن راسل با جاگرنات، بدش اومدن او از ددپول، اعتماد نداشتنش به او ...
همه یه جورایی انگار فیلم هندی شده بود
ولی من خودم در کل از فیلمش لذت بردم
یه بار هم نسخه extended رو خواهم دید برای نوشتن مقاله ایستراگ. ولی واقعا بیش از این لزومی برام نداره فیلم رو تماشا کنم
نقل قول کردن
D.PARKER
#34 D.PARKER 1397-05-22 13:59
به نقل از Cap-Spider Potter:
#30
اون آقا (یا خانم!!) گفته که ددپول 1 فیلم خیلی خوبی بود.
من میگم نه ! برای من جذاب نبود! دلیل هاشم گفتم.
شما هم داری میگی که ددپول جز Favorite هات نیست و نمیتونی عقایدشو درک کنی ! پس فیلمش برات جذابیتی نداره !
دیگه بحث تا همینجا مفیده و اطلاعات رد و بدل میشه ! بقیش لجبازی و بچه بازیه!!! مثل همین جناب amirx که بی مقدمه به ما برچسب تعصب چسبوند..! به نظرم اینجور بحث های بی بند و اساس رو کش ندید خیلی بهتر باشه !! ;-)

سلام آقای حیاتی! بنده آقا هستم!
یه نکته ای این وسط هست. بنده گفتم که فیلم ددپول ۱ فیلم به قول شما خوش ساختی بود و خیلی استقبال خوبی ازش شد و من هم دوستش داشتم! حالا شما نظر دیگه ای دارید. اما ددپول جزو تاپ 20 من تو شخصیت های کمیک بوکی هم نیست. درواقع اعتقاد دارم اکثرا داستاناش ارزش خاصی ندارن!
اما من میگم تو سینما، بهتر از کمیک به تصویر کشیده شد و من نسخه سینماییش رو دوست داشتم.(تا ددپول یک)
اما از نظر من این دوستمون یکم راجع به نسخه سینمایی کم لطفی کرد! تازه استدلالش از دلسوزی برای به قتل رسیده ها عجیب بود! برای همین اون کامنت رو نوشتم! میگم شخصیت ددپول پر از نقصه، اما این یکی نقص نبود. حتی تو این کامنت از ددپول انتقاد کردم!
در هر حال پر حرفی کردم! ببخشید. امیدوارم آقای پانیشر از بنده دلخور نشده باشن.
راستی ددپول ۲ رو دیدم. واقعا خوشم نیومد. به قول آقای حیاتی، ارزش دو بار دیدن رو نداره!
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#35 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 14:29
به نقل از D.PARKER:
به نقل از Cap-Spider Potter:
#30
اون آقا (یا خانم!!) گفته که ددپول 1 فیلم خیلی خوبی بود.
من میگم نه ! برای من جذاب نبود! دلیل هاشم گفتم.
شما هم داری میگی که ددپول جز Favorite هات نیست و نمیتونی عقایدشو درک کنی ! پس فیلمش برات جذابیتی نداره !
دیگه بحث تا همینجا مفیده و اطلاعات رد و بدل میشه ! بقیش لجبازی و بچه بازیه!!! مثل همین جناب amirx که بی مقدمه به ما برچسب تعصب چسبوند..! به نظرم اینجور بحث های بی بند و اساس رو کش ندید خیلی بهتر باشه !! ;-)

سلام آقای حیاتی! بنده آقا هستم!
یه نکته ای این وسط هست. بنده گفتم که فیلم ددپول ۱ فیلم به قول شما خوش ساختی بود و خیلی استقبال خوبی ازش شد و من هم دوستش داشتم! حالا شما نظر دیگه ای دارید. اما ددپول جزو تاپ 20 من تو شخصیت های کمیک بوکی هم نیست. درواقع اعتقاد دارم اکثرا داستاناش ارزش خاصی ندارن!
اما من میگم تو سینما، بهتر از کمیک به تصویر کشیده شد و من نسخه سینماییش رو دوست داشتم.(تا ددپول یک)
اما از نظر من این دوستمون یکم راجع به نسخه سینمایی کم لطفی کرد! تازه استدلالش از دلسوزی برای به قتل رسیده ها عجیب بود! برای همین اون کامنت رو نوشتم! میگم شخصیت ددپول پر از نقصه، اما این یکی نقص نبود. حتی تو این کامنت از ددپول انتقاد کردم!
در هر حال پر حرفی کردم! ببخشید. امیدوارم آقای پانیشر از بنده دلخور نشده باشن.
راستی ددپول ۲ رو دیدم. واقعا خوشم نیومد. به قول آقای حیاتی، ارزش دو بار دیدن رو نداره!

سلام اقای دانیال.ببخشید اگه دارم کشش میدم.ولی من منظورم این استدلال کجاش عجیبه!
من حرفم اینه که ددپول خلافکار هارو میکشه ولی به ادم های معمولی هم صدمه میزنه و بعضی اوقات انگار ادم های معمولی براش مهم نیستن.بعد کاری هم نمیتونن بکنن چون اصلاً حریفش نمیشن،شما هم خودتو جای اونها بزار.ولی مجازاتگر به ادم های معمولی نمیخواهد صدمه بزند ولی خلافکار هارو تا حد مرگ مجازات میکنه.ولی اگه شما بخوای جای اون خلافکارها باشی خیلی نگران نمیشی چون شاید میتونی فکر کنی که:اون که قدرتی نداره،یک ادم معمولی مثل ما هستش،فقط کمی قوی تر،چند نفری شاید بشه جلوشو گرفت.
اگه شما هم از ددپول 1 خوشتون اومده من والا نیومد.سلیقه ها فرق داره.منم نمیگم بدتون بیاد فقط دارم دلیل های خودمو میگم.
ددپول اول فیلم چنان ادم هارو میکشه و با چه لذتی هم میکشه و چنان هم با شوخی که انگار اصلاً ادم نیست!ولی مجازاتگر ادم هارو با خشونت ولی والا من با مجازاتگر بیشتر کنار میام تا با ددپول.
ولی اگه لذت بردید همیشه لذت ببرید.والا من خودم از این فیلم ها خوشم نمیاد.ولی نظر من مگه چه نظریه؟
امیدوارم از بنده دلخور نباشید.خداحافظ اقا دانیال.
نقل قول کردن
D.PARKER
#36 D.PARKER 1397-05-22 14:56
#35
البته! من که دلخور نشدم. من فقط به عنوان یک خواننده کمیک یا بیننده فیلم، جون کسی که حتی یک لحظه هم باهاش ارتباط نگرفتم شاید توی دنیای واقعی برام ناراحت کننده باشه، اما تو کمیک نه! چون اون شخص واقعی نیست و من هم تاحالا باهاش مثل بقیه کاراکتر های کمیک ارتباط نگرفتم!
آقا حالا که بحث قتله، اجازه بدید یه فکت از ددپول بگم!
میدونستید ددپول، یه بار یه نفرو کشت، فقط به این خاطر که کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه رو براش اسپویل کرده بود؟ :lol:
دیالوگاش رو قشنگ یادمه :
? remember me,spoiler
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#37 Cap-Spider Potter 1397-05-22 15:25
#36

:eek: :eek: :eek:
منم بودم طرفو میکشتم!!! :-* :D
حقش بود..!!
نقل قول کردن
D.PARKER
#38 D.PARKER 1397-05-22 15:54
به نقل از Cap-Spider Potter:
#36

:eek: :eek: :eek:
منم بودم طرفو میکشتم!!! :-* :D
حقش بود..!!

به نظرم لازمه سایت هم ددپول رو استخدام کنه... برای کسایی که قبل ترجمه شماره های جدید TASM اسپویل میکنن... :lol:
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#39 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 18:39
-
نقل قول کردن
Spider-Fan
#40 Spider-Fan 1397-05-22 19:28
#21, #20, #28, #39, #35:
ببینید دنیای مارول یک یونیورس جامع، همه‌گیر و جذابه.
از ماجراها و داستان‌های عمیق و دراماتیک اسپایدرمن و کاراکتر های Spider-Verse، امور و داستان‌های خانواده سلطنتی ناانسان‌ها، داستان‌ های فضایی نگهبانان کهکشان، تهدیدات و قدرت‌های کیهانی داستان‌های Fantastic Four، داستان‌های چند لایه میوتانت‌ها و X-Men گرفته تا داستان‌های جدی و بزرگسالانه مون‌نایت و اعضای دفندرز و ...
ددپول هم بخشی از این دنیای پیچیده و همه‌گیره!
شخصیت پردازی‌ش اینجوره که تعادل روانی نداره و زمین و زمان رو به کفشش هم حساب نمی‌کنه!
شاید زمانی یک هجویه از کاراکتر Deathstroke کمپانی DC بود اما الان سبک داستان‌هاش به‌قدری پر طرفدار شده که حتی خود کمپانی DC هم سعی داره کاراکترهایی مثل هارلی‌کوئین رو به ددپول شبیه کنه و ازش "ددپولِ DC" رو بسازه.
حالا اینکه طرفدارش باشین یا نه، انتخاب خودتونه ولی چرا ازش ایراد می‌گیرین که "همه رو می‌کشه" یا "شکست‌ناپذیره" یا ...؟!
ذات شخصیت ددپول همینه!
قاتل و مزدور اسکیزوفرنیک و بی اندازه شوخ‌طبع...
هیچ‌وقت قرار نبوده داستان‌های عمیق و جدی داشته باشه. فضای ماجراها و داستان‌هاش و نحوه تعاملش با دیگران صرفا "سرگرم‌کننده" ست.
(برای مثال آرک اول کمیک Spider-Man/ Deadpool هم همینطور بود. ذره‌ای شبیه داستان‌های عمیق و جذاب اسپایدرمن نبود. اما به شدت سرگرم‌کننده و پرطرفدار بود!)
نمیشه گفت چون داستان‌هاش اینطوریه پس "خوب" نیست! کاراکتر خوبیه و طرفدار های خاص خودش رو داره (هر چند هیچ‌وقت جزو favorite های من نبوده).
نقل قول کردن
mehran spidey
#41 mehran spidey 1397-05-22 20:08
#40
دقیقا همین طوره ! و فیلم هم کارش رو درست انجام داده ، بعضیا هستند میان ددپول رو مقایسه میکنند با فیلم های اسپایدرمن و سایر قهرمانا ، یکی نیست بگه آخه برادر ددپول ذاتش با اون ها یکی نیست ، نباید از ددپول انتظار فیلمی مثل لوگان یا اسپایدرمن داشته باشید که !!! فیلم ددپول رو فقط باید با خودش مقایسه کرد ، تو دنیای کمیک هم تقریبا همین موضوع برقراره ....
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#42 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 20:25
به نقل از Spider-Fan:
#21, #20, #28, #39, #35:
ببینید دنیای مارول یک یونیورس جامع، همه‌گیر و جذابه.
از ماجراها و داستان‌های عمیق و دراماتیک اسپایدرمن و کاراکتر های Spider-Verse، امور و داستان‌های خانواده سلطنتی ناانسان‌ها، داستان‌ های فضایی نگهبانان کهکشان، تهدیدات و قدرت‌های کیهانی داستان‌های Fantastic Four، داستان‌های چند لایه میوتانت‌ها و X-Men گرفته تا داستان‌های جدی و بزرگسالانه مون‌نایت و اعضای دفندرز و ...
ددپول هم بخشی از این دنیای پیچیده و همه‌گیره!
شخصیت پردازی‌ش اینجوره که تعادل روانی نداره و زمین و زمان رو به کفشش هم حساب نمی‌کنه!
شاید زمانی یک هجویه از کاراکتر Deathstroke کمپانی DC بود اما الان سبک داستان‌هاش به‌قدری پر طرفدار شده که حتی خود کمپانی DC هم سعی داره کاراکترهایی مثل هارلی‌کوئین رو به ددپول شبیه کنه و ازش "ددپولِ DC" رو بسازه.
حالا اینکه طرفدارش باشین یا نه، انتخاب خودتونه ولی چرا ازش ایراد می‌گیرین که "همه رو می‌کشه" یا "شکست‌ناپذیره" یا ...؟!
ذات شخصیت ددپول همینه!
قاتل و مزدور اسکیزوفرنیک و بی اندازه شوخ‌طبع...
هیچ‌وقت قرار نبوده داستان‌های عمیق و جدی داشته باشه. فضای ماجراها و داستان‌هاش و نحوه تعاملش با دیگران صرفا "سرگرم‌کننده" ست.
(برای مثال آرک اول کمیک Spider-Man/ Deadpool هم همینطور بود. ذره‌ای شبیه داستان‌های عمیق و جذاب اسپایدرمن نبود. اما به شدت سرگرم‌کننده و پرطرفدار بود!)
نمیشه گفت چون داستان‌هاش اینطوریه پس "خوب" نیست! کاراکتر خوبیه و طرفدار های خاص خودش رو داره (هر چند هیچ‌وقت جزو favorite های من نبوده).

قبول دارم.ولی تا الان سه نفر گفتن که ددپول جزو موردعلاقه هاشون نیست.اره ددپول فقط سرگرم کنندست.ولی به من باشه سرگرم کننده کم نیست.منظور استاد ترابی هم از میزان درجه قدرت های مردعنکبوتی همین بوده.البته من یک لحظه حواسم به این نبود.
هر چند که منم دلایلی که به خاطر اونا از ددپول خوشم نمیاد رو گفتم.چون بی هدفه!هم میکشه،نجات میده،روانیه!
البته اینا دلایل تنفر منه.
(ددپول شکست ناپذیر نیست.)
تو سری 4 قسمتی ددپول علیه کارنیج Deadpool vs Carnage کارنیج ددپول رو شکست داد.اگه کمک اون سگ نبود هیچی!
نقل قول کردن
D.PARKER
#43 D.PARKER 1397-05-22 20:37
#40
آخ گفتی!
بابا منم همینو میگم! یعنی این مقتول ها وجود خارجی ندارن! ساخته شدن تا ددپول بکشتشون و داستان پیش بره!
راستی من اون فکت رو بخاطر فان گذاشتم! نگفتم کار ددپول درست نبود! اتفاقا خیلیم منطقی بود! به قول آقای حیاتی منم بودم همینکارو میکردم!
نقل قول کردن
D.PARKER
#44 D.PARKER 1397-05-22 20:40
-
نقل قول کردن
Spider-Fan
#45 Spider-Fan 1397-05-22 22:05
#42:
بازم میگم، ددپول هواداران خاص خودش رو داره.
این که جزو کاراکترهای "موردعلاقه" شما نیست، کاملا "سلیقه‌‌ای" هست.
اینکه یه قاتله، در ذاتشه. خلق شده برای چنین هدفی.
ددپول هم چندان هم بی‌هدف نیست!!! پول می‌گیره و برای بقیه کار می‌کنه یا ... .
همینطوری بی‌خود آدم نمی‌کشه که!
ددپول هم بخاطر قدرت هایی که از آزمایشات برنامه Department K نشات می‌گیره، تقریبا نامیراست!
و همینطور "آنتی‌هیرو" هم هست. طبیعیه که هم آدم بکشه هم (اگه حالشو داشت! ) کسی رو نجات بده.
اعمال قهرمانانه هم کم انجام نداده. (می‌دونی که عضو X-Force هم بوده و خیلی هم زور زده خودش رو بچسبونه به X-Men !!!)

و در آخر با اینکه ددپول کاراکتر شوخ و غیر جدی هست، اما داستان عمیق هم داشته...
در واقع عواطف اون واقعا ناپایداره (چون سرطان سلول‌های مغزی رو تکثیر و فاکتور شفا‌دهی اون سلول‌ها رو ترمیم می‌کنه) و گذشته سختش گاهی جلوی چشمش میاد. یعنی به نوعی غم‌ها و دردهای زندگی‌ش رو با خنده‌ها و جوک‌ها و وراجی‌های خودش بپوشونه و انکار کنه.
یعنی ددپول هم پیچیدگی‌های خاص شخصیتی داره...

خودم هم الان که می‌بینم، از ددپول خوشم میاد! رفت توی top 20‌م :lol:

در آخر نقل‌قولی می‌کنم از یکی از نظرات استاد mirabilis:

به نقل از mirabilis:
آخرین شماره ی سری جدید کمیک ددپول رو بخونید ، اونجایی که ددپول میگه " من خوبم ، من ددپولم ، همیشه خوبم ... " و در اون حال میبینم به شدت ناراحته و داره به عکس ها و تصاویرش مشت میزنه و با دست خونین و مالی راهش رو ادامه میده ، و حرفش و خنده ای که به صورت داشت ، همش الکیه و برای نشون ندادن درد و غصه هاشه ، واقعا تضاد و درام جالبی خلق میکنه .
احساسات و منطق ددپول فوق العاده پیچیدست ، شاید زمان زیادی به خنده و مسخره کردن بپردازه ، ولی اخیرا داستان هاش یه عمق خاصی پیدا کرده ، رنج های درونیش رو میبینیم و مهربانی و هم نوع دوستی خاص خودش رو .
ددپول شخصیتا هم خیلی عجیب و چند لایه است ... .
نقل قول کردن
D.PARKER
#46 D.PARKER 1397-05-22 22:33
#45
این بحث اگه یک فایده داشت، این بود که از ددپول بیشتر خوشم اومد...
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#47 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 22:38
به نقل از Spider-Fan:
#42:
بازم میگم، ددپول هواداران خاص خودش رو داره.
این که جزو کاراکترهای "موردعلاقه" شما نیست، کاملا "سلیقه‌‌ای" هست.
اینکه یه قاتله، در ذاتشه. خلق شده برای چنین هدفی.
ددپول هم چندان هم بی‌هدف نیست!!! پول می‌گیره و برای بقیه کار می‌کنه یا ... .
همینطوری بی‌خود آدم نمی‌کشه که!
ددپول هم بخاطر قدرت هایی که از آزمایشات برنامه Department K نشات می‌گیره، تقریبا نامیراست!
و همینطور "آنتی‌هیرو" هم هست. طبیعیه که هم آدم بکشه هم (اگه حالشو داشت! ) کسی رو نجات بده.
اعمال قهرمانانه هم کم انجام نداده. (می‌دونی که عضو X-Force هم بوده و خیلی هم زور زده خودش رو بچسبونه به X-Men !!!)

و در آخر با اینکه ددپول کاراکتر شوخ و غیر جدی هست، اما داستان عمیق هم داشته...
در واقع عواطف اون واقعا ناپایداره (چون سرطان سلول‌های مغزی رو تکثیر و فاکتور شفا‌دهی اون سلول‌ها رو ترمیم می‌کنه) و گذشته سختش گاهی جلوی چشمش میاد. یعنی به نوعی غم‌ها و دردهای زندگی‌ش رو با خنده‌ها و جوک‌ها و وراجی‌های خودش بپوشونه و انکار کنه.
یعنی ددپول هم پیچیدگی‌های خاص شخصیتی داره...

خودم هم الان که می‌بینم، از ددپول خوشم میاد! رفت توی top 20‌م :lol:

در آخر نقل‌قولی می‌کنم از یکی از نظرات استاد mirabilis:

به نقل از mirabilis:
آخرین شماره ی سری جدید کمیک ددپول رو بخونید ، اونجایی که ددپول میگه " من خوبم ، من ددپولم ، همیشه خوبم ... " و در اون حال میبینم به شدت ناراحته و داره به عکس ها و تصاویرش مشت میزنه و با دست خونین و مالی راهش رو ادامه میده ، و حرفش و خنده ای که به صورت داشت ، همش الکیه و برای نشون ندادن درد و غصه هاشه ، واقعا تضاد و درام جالبی خلق میکنه .
احساسات و منطق ددپول فوق العاده پیچیدست ، شاید زمان زیادی به خنده و مسخره کردن بپردازه ، ولی اخیرا داستان هاش یه عمق خاصی پیدا کرده ، رنج های درونیش رو میبینیم و مهربانی و هم نوع دوستی خاص خودش رو .
ددپول شخصیتا هم خیلی عجیب و چند لایه است ... .

.All right
والا منم تا حدی از ددپول خوشم میاد ولی بعضی اوقات
وگرنه اونم شخصیته،ولی خب من خیلی خوشم نمیاد.بعضی وقت ها مثل همین عکس و داستانش که در شماره 300 ددپول هست،حالم بهم خورد! :-x
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#48 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-22 22:43
به نقل از D.PARKER:
#45
این بحث اگه یک فایده داشت، این بود که از ددپول بیشتر خوشم اومد...

و تعداد نظرات مقاله زیاد شد!
نقل قول کردن
amirxlogan
#49 amirxlogan 1397-05-23 02:31
به نقل از mtm:
به نقل از amirxlogan:
به نقل از Cap-Spider Potter:
فیلم رو دیدم...
چرا دروغ بگم؟ اصلا خوشم نیومد...!
البته مثلا اکشن فیلم واقعا در برخی سکانس ها جلوه بی نظیری به فیلم می بخشید اما در کل برام لذت بخش نبود...! کاملا سطحی و متوسط!!
البته ممکنه هم ایراد از فیلم نباشه ها ! من قبلا گفتم، شخصیت ددپول هرگز جز Favorite های من نبوده و نیست..!
احتمالا جز همین یه بار دیگه نگاش نکنم..!! :-? :-*

نقد شما هم خیلی خوب بود جناب فقیه، ممنون
اما به نظرم رتبه 8 براش زیاده!! این رتبه مثلا برای Gotg 2 مناسبه نه این فیلم..!! :-* :lol:

لطفا انقد طوطی وار رو ام سی یو تعصب نداشته باشین. اگه همین فیلمو مارول استدیو داده بود الان عاشقش می‌شد‌ی شما.

اقا اینجا کسی به mcu تعصب نداره. الان من خودم شخصا برترین فیلم کمیک بوکی عمرم رو مرد عنکبوتی 2 میدونم که ربطی به mcu نداره. یا تو نقدم درباره لوگان دیدید که چقدر ازش تعریف کردم. مطمئن باشید اگه الانم مقاله فیلم های برتر کمیک بوکی خودم رو اپدیت کنم MCU شاید تو top 5 من نقشش اصلا پررنگ نباشه
همیشه هم از مردان ایکس 1 و 2 تعریف میکنم
من خودمم ددپول 2 رو دیدم . تو سینما هم دیدم. از فیلم خوشم اومد . سرگرم کننده بود. به پای فیلم 1 نمیرسید ولی فیلم خوبیه
مشکلم بیشتر با فیلمنامه بود. یعنی زیادی کشککی بود بعضی جاها. قضیه دوست شدن راسل با جاگرنات، بدش اومدن او از ددپول، اعتماد نداشتنش به او ...
همه یه جورایی انگار فیلم هندی شده بود
ولی من خودم در کل از فیلمش لذت بردم
یه بار هم نسخه extended رو خواهم دید برای نوشتن مقاله ایستراگ. ولی واقعا بیش از این لزومی برام نداره فیلم رو تماشا کنم

سلام استاد
حرف من به این آقایون این بود که ددپول 2 نسبت به ددپول 1
مثل همون محافظین 2 نسبت به 1 و هردو قسمت اولشون بهتر بود اما با کسی که با نگاه سطحیش میگه محافظان 2 عالی بود و ددپول 1 مزخرف کنار نمیام به هیچ عنوان
نقل قول کردن
amirxlogan
#50 amirxlogan 1397-05-23 02:35
به نقل از Spider-Fan:
#42:
بازم میگم، ددپول هواداران خاص خودش رو داره.
این که جزو کاراکترهای "موردعلاقه" شما نیست، کاملا "سلیقه‌‌ای" هست.
اینکه یه قاتله، در ذاتشه. خلق شده برای چنین هدفی.
ددپول هم چندان هم بی‌هدف نیست!!! پول می‌گیره و برای بقیه کار می‌کنه یا ... .
همینطوری بی‌خود آدم نمی‌کشه که!
ددپول هم بخاطر قدرت هایی که از آزمایشات برنامه Department K نشات می‌گیره، تقریبا نامیراست!
و همینطور "آنتی‌هیرو" هم هست. طبیعیه که هم آدم بکشه هم (اگه حالشو داشت! ) کسی رو نجات بده.
اعمال قهرمانانه هم کم انجام نداده. (می‌دونی که عضو X-Force هم بوده و خیلی هم زور زده خودش رو بچسبونه به X-Men !!!)

و در آخر با اینکه ددپول کاراکتر شوخ و غیر جدی هست، اما داستان عمیق هم داشته...
در واقع عواطف اون واقعا ناپایداره (چون سرطان سلول‌های مغزی رو تکثیر و فاکتور شفا‌دهی اون سلول‌ها رو ترمیم می‌کنه) و گذشته سختش گاهی جلوی چشمش میاد. یعنی به نوعی غم‌ها و دردهای زندگی‌ش رو با خنده‌ها و جوک‌ها و وراجی‌های خودش بپوشونه و انکار کنه.
یعنی ددپول هم پیچیدگی‌های خاص شخصیتی داره...

خودم هم الان که می‌بینم، از ددپول خوشم میاد! رفت توی top 20‌م :lol:

در آخر نقل‌قولی می‌کنم از یکی از نظرات استاد mirabilis:

به نقل از mirabilis:
آخرین شماره ی سری جدید کمیک ددپول رو بخونید ، اونجایی که ددپول میگه " من خوبم ، من ددپولم ، همیشه خوبم ... " و در اون حال میبینم به شدت ناراحته و داره به عکس ها و تصاویرش مشت میزنه و با دست خونین و مالی راهش رو ادامه میده ، و حرفش و خنده ای که به صورت داشت ، همش الکیه و برای نشون ندادن درد و غصه هاشه ، واقعا تضاد و درام جالبی خلق میکنه .
احساسات و منطق ددپول فوق العاده پیچیدست ، شاید زمان زیادی به خنده و مسخره کردن بپردازه ، ولی اخیرا داستان هاش یه عمق خاصی پیدا کرده ، رنج های درونیش رو میبینیم و مهربانی و هم نوع دوستی خاص خودش رو .
ددپول شخصیتا هم خیلی عجیب و چند لایه است ... .

گل گفتی
نقل قول کردن
amirxlogan
#51 amirxlogan 1397-05-23 02:37
به نقل از D.PARKER:
به نقل از Cap-Spider Potter:
#30
اون آقا (یا خانم!!) گفته که ددپول 1 فیلم خیلی خوبی بود.
من میگم نه ! برای من جذاب نبود! دلیل هاشم گفتم.
شما هم داری میگی که ددپول جز Favorite هات نیست و نمیتونی عقایدشو درک کنی ! پس فیلمش برات جذابیتی نداره !
دیگه بحث تا همینجا مفیده و اطلاعات رد و بدل میشه ! بقیش لجبازی و بچه بازیه!!! مثل همین جناب amirx که بی مقدمه به ما برچسب تعصب چسبوند..! به نظرم اینجور بحث های بی بند و اساس رو کش ندید خیلی بهتر باشه !! ;-)

سلام آقای حیاتی! بنده آقا هستم!
یه نکته ای این وسط هست. بنده گفتم که فیلم ددپول ۱ فیلم به قول شما خوش ساختی بود و خیلی استقبال خوبی ازش شد و من هم دوستش داشتم! حالا شما نظر دیگه ای دارید. اما ددپول جزو تاپ 20 من تو شخصیت های کمیک بوکی هم نیست. درواقع اعتقاد دارم اکثرا داستاناش ارزش خاصی ندارن!
اما من میگم تو سینما، بهتر از کمیک به تصویر کشیده شد و من نسخه سینماییش رو دوست داشتم.(تا ددپول یک)
اما از نظر من این دوستمون یکم راجع به نسخه سینمایی کم لطفی کرد! تازه استدلالش از دلسوزی برای به قتل رسیده ها عجیب بود! برای همین اون کامنت رو نوشتم! میگم شخصیت ددپول پر از نقصه، اما این یکی نقص نبود. حتی تو این کامنت از ددپول انتقاد کردم!
در هر حال پر حرفی کردم! ببخشید. امیدوارم آقای پانیشر از بنده دلخور نشده باشن.
راستی ددپول ۲ رو دیدم. واقعا خوشم نیومد. به قول آقای حیاتی، ارزش دو بار دیدن رو نداره!

من منظورم همین بود جناب پارکر
نقل قول کردن
amirxlogan
#52 amirxlogan 1397-05-23 02:40
به نقل از D.PARKER:
#20
جناب پانیشر! ونوم سابق!
حرفات از بیخ و بن غلطه! اولا که درسته ددپول فوقالعاده نیست اما همیشه جزو محبوب ترین ها بوده و همینطور شخصیت خوبیه. دوما همین اسپایدی خودمون ددپول رو شکست داده. سوما فیلم ددپول ۱ فیلم عالی، جذاب و کمیک بوکی بود . شاید شما با سانسور دیدی که اینجوری میگی! شوخی هاش بدون سانسور فوقالعاده بودن. و میرسیم به نکته مهم! شما که پروفایلت و نام کاربریت پانیشره و قبلا ونوم بود، چی شده که از قتل خوشت نمیاد؟ مگه ددپول همیشه نمیگه من آدم بدیم که پول میگیرم و آدم بدا رو میکشم؟ اگه از شخصیت پردازیش ایراد میگرفتی یه چیزی!
توهین نباشه ولی داری سطحی به ددپول نگاه میکنی! همونطور که به جوکر سطحی نگاه میکنی!

حرف دل منو زدی ممنون من دیگه حرفی ندارم
شرمنده کامنتا زیاد شد
نقل قول کردن
Shazam!
#53 Shazam! 1397-05-23 19:27
بهترین فیلم ۲۰۱۸ بود که من دیدم و خیلی خوب و با حال بود و
غافلگیرکننده بود و کلی خنده دار
شخصیت های غیر ددپول هم جالب و فان بودن من فقط خیلی از دومینو خوشم نیومد خیلی شبیه هازارد دی سی بود
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#54 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-23 22:54
به نقل از Shazam!:
بهترین فیلم ۲۰۱۸ بود که من دیدم و خیلی خوب و با حال بود و
غافلگیرکننده بود و کلی خنده دار
شخصیت های غیر ددپول هم جالب و فان بودن من فقط خیلی از دومینو خوشم نیومد خیلی شبیه هازارد دی سی بود

بهترین!؟!؟؟؟!!
پس فیلم انتقامجویان:جنگ ابدیت چیکاره هستش؟
نقل قول کردن
spideypool
#55 spideypool 1397-05-25 10:06
ددپول 2 از نظر من واقعا محشر بود و از قسمت قبلش هم بهتر
بود این فیلم دقیقا همون چیزی بود که ما از ددپول میخواستیم دیگه از بازی محشر رایان رینولدز هم لازم نیست چیزی بگم
فقط یه سوال ایستراگ های ددپول 2 رو قرار هست بزارید؟
ببخشید بابت اسپم
☺☺☺
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1325 guests and no members online