مطالب برگزیده

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید
10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید...
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the Spider-Verse)
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the...
 20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!
20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست...
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)

8 داستان كمیك بوكی مرد عنكبوتی كه برای فیلم جدید او مناسب هستند

یکی از خبر های مهم در دنباله این توافق ساخت فیلم جدید اسپایدرمن در سال 2017 بود . حال سوال اینجاست که محوریت اصلی داستان فیلم چیست ؟ و یا اینکه ویلین و خبیث و یا بهتره بگوییم خبیث های این قسمت چه کسانی هستند ؟ چه داستانی از سری کمیک های اسپایدرمن مناسب اقتباس  برای یک فیلم سینمایی هستند ؟ برای پاسخ دادن به این سوالات این مقاله را مطالعه فرمایید .

1- آخرین شکار کریون

آخرين شكار كريون

داستانی که در اکثر تاپ 10 های اسپایدرمن وجود داشته و فضایی دارک و جدی ای دارد . شاید مارول دوست داشته باشد که فیلم فضایی متفاوت نسبت به 5 اقتباص سینمایی قبلی داشته باشد تا اثری متفاوت و جدید را ارائه دهد . اینبار کریون شکارچی سعی در آن دارد که هرجور شده اسپایدرمن را شکار کند تا غرور و افتخار از دست رفته اش را برگرداند و اینبار با نقشه ای متفاوت اسپایدرمن را به دام میاندازد و او را زنده به گور میکند !!! و خودش با پوشیدن لباس اسپایدرمن سعی میکند که یک قهرمان باشد و با شیوه ای متفاوت با جرم و جنایت مقابله کند  . بدون شک این داستان بهترین داستانی است که شخصیت کریون شکارپی در آن حضور داشته و پتانسیل سینمایی بالایی دارد .

مطلب مرتبط:

شماره 1 از كمیك "آخرین شكار كریون" ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

2- اسپایدرمن در برابر مورلان

مورلان - مرد عنكبوتي

بدون شک کاراکتر مورلان یکی از قدرتمند ترین و مهم ترین دشمنان اسپایدرمن است که قصد دارد برای ادامه زندگی از انرژی درونی اسپایدرمن تغذیه کند . خبیثی که در داستان مهم و پرفروش دنیای عنکبوتی نقش مهمی داشت . در ضمن او آنقدر قدرتمند است که میتواند با شخصیت هایی همچون تور و یا هالک مقابله کند . به همین دلیل شاید مارول بخواهد از او استفاده کند . مخصوصا با پتانسیل زیادی که مورلان دارد و انگیزه هایی که او را از کلیشه و قابل پیش بینی بودن دور میکند . حتی حضور او میتواند زمینه ساز اقتباص از داستان دنیای عنکبوتی باشد .

مطلب مرتبط:

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی –: مورلان

3- مرگ جن دی وولف

مرگ جين دي ولف

در این داستان فوق العاده و متفاوت افسر پلیسی به نام جن دی وولف که دوست اسپایدرمن نیز بوده به شکل وحشتناکی به قتل میرسد و اسپایدرمن به دنبال قاتل او میرود در این راه اتفاقات زیادی برایش میافتد و او حتی با دردویل به مبارزه میپردازد . این داستان به شکل خیلی خوب و جالبی ویژگی های شخصیتی اسپایدرمن را به خواننده نشان میدهد و همچنین یکی از برترین داستان های تاریخ کمیک های اسپایدرمن نیز است . همچنین حضور کاراکتر داردویل در فیلم درست مثل کمیکش هم میتواند تضمین کننده فروش باشد و هم راه ارتباط دنیای تلویزیونی و سینمایی مارول .

مطالب مرتبط:

10 داستان برتر تاریخ کمیک استریپ های مرد عنكبوتي+ لینك دانلود مستقیم

معرفي جين دي ولف

4- اسپایدرمن بر علیه میستریو

ميستريو - مرد عنكبوتي

میستریو دشمنی بسیار جذاب و بدلکاری حرفه ای است که بر خلاف اکثر شخصیت های خبیث دنیای کمیک روح و روان اسپایدرمن را هدف گرفته است . در شماره 66 و 67 سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه منحصر به فرد خود اسپایدرمن را تحت شرایطی قرار میدهد که فکر کند کوچک شده و در یک شهر بازی بسیار عظیم است . و اسپایدرمن باید از تله ها و دام های میستریو فرار کند و در امان باشد تا به قراری که با گوئن استیسی دارد برسد . ایده اکشن این داستان بسیار کمیاب و منحصر به فرد است . در ضمن اگر یان واتس درک خوبی ازکاراکتر میستریو داشته باشد میتواند یک ویلین تمام عیار و یک اکشن جدید و نو را به بیننده تحویل بدهد .

مطالب مرتبط:

معرفي ميستريو

عكس هاي فوق العاده از ميستريو

5- سرگذشت کلون

كلون ساگا - clone saga

در این داستان پرفسور مایلز وارن استاد زیست شناسی پیتر پارکر و گوئن استیسی که به طور مخفیانه به گوئن عشق میورزیده بعد از مرگ گوئن سعی میکند با استفاده از نمونه خون او نسخه ای شبیه ساز گوئن را بسازد تا او برگردد و زنده شود . این داستان شروع یکی از بزرگترین و پیچیده ترین مبحث های تاریخ کمیک یعنی کلون بود ( البته داستان های کلون ساگای اسپایدرمن در دهه 90 میلادی یک افتضاح به تمام معنا بود ) ولی این داستان با یک ایده نو و جدید کمیک های اسپایدرمن و یا بهتره بگوییم مارول را دگرگون کرد . پس با این حساب این داستان میتواند کلون را به دنیای سینمایی مارول وارد کند تا شاهد یکی از پیچیده ترین داستان های سینمایی مارول باشیم .

مطلب مرتبط:

كلون ساگا چيست؟

6- سری کمیک های شوالیه مارول اسپایدرمن

مرد عنكبوتي شواليه مارول

این سری که توسط نویسنده بزرگ دنیای کمیک یعنی مارک میلار به تحریر درآمد بدون شک جزو برترین داستان های اسپایدرمن است . داستان از این قرار است که فردی مرموز از هویت واقعی اسپایدرمن باخبر شده و سنگ قبر عموی پیتر پارکر را میشکند و زن عموی او را میدزدد . در این داستان اسپایدرمن با بزرگترین و مهم ترین دشمنان خود مواجه میشود . تا سر حد مرگ زخمی میشود و اکثر کاراکتر های فرعی کمیک ها نیز در آن حضور دارند . جالب است بدانید برای اولین بار در این کمیک گروه 12 خبیث تشکیل شد و چون در فیلم جدید اسپایدرمن اورجینی روایت نمیشود به نظر میرسد فرصت و وقت کافی برای اقتباص از این داستان خوب باشد .

مطلب مرتبط:

كميك مرد عنكبوتي: شواليه هاي مارول ترجمه شد

7- اسپایدرمن بر علیه کینگ پین

اسپايدرمن بر عليه كينگ پين

همانطور که میدانید داستان فیلم جدید اسپایدرمن بعد از فیلم جنگ داخلی است . و احتمالا میدانید که در کمیک های جنگ داخلی اسپایدرمن هویت مخفی خود را بر همگان  آشکار میکند . در سال 2008 در حالی که اسپایدرمن هویتی ندارد و مجبور است با خانواده اش مدام در حال فرار باشد کینگ پین ( که در زندان است و قسم خورده بود که از اسپایدرمن انتقام خواهد گرفت ) قاتلی حرفه ای را اجیر میکند و قاتل نیز به سمت زن عموی پیتر شلیک میکند . اسپایدرمن بعد از ماجراها متوجه میشود که این کار کینگ پین است و به پیش او میرود و او را تا سر حد مرگ میزند . با توجه به اینکه هم داستان این کمیک و هم داستان فیلم بعد از جنگ داخلی است و این احتمال وجود دارد که اسپایدرمن در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی هویت خودش را لو بدهد پس میتوان امیدوار بود که از این داستان برای فیلم اقتباص شود .

مطالب مرتبط:

لحظات ماندگار در كمیك‌استریپ‌های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

8- سری کمیک های اسپایدرمن نهایی

مرد عنكبوتي نهايي

در سال 2000 مارول تصمیم میگیرد در دنیای کاملا متفاوت شضخصیت اسپایدرمن/ پیتر پارکر را و داستان هایش را با توجه به تکنولوژی و ایده های روزخلق کند . در این داستان مارگ بگلی و برایان مایکل بندیس اورجین شخصیت اسپایدرمن و دشمن هایش را بر اساس تکنولوژی روز و ایده های قرن 21 خلق کردند ( و در انجام این کار موفق بودند ) و دنیای سینمای مارول نیز در بعضی از موارد ( مانند نیک فیوری سیاه پوست ) از کمیک های نهایی الهام گرفته . بخصوص اینکه استیل و قد و قواره تام هالند ( بازیگر نقش اسپایدرمن ) شباهت بسیار زیدی به این سری کمیک ها دارد . اقتباص از این کمیک ها نه تنها میتواند ظاهر مضحک بعضی از کاراکتر ها را تغییر دهد و جدیدتر کند بلکه میتواند یک سری از ایده های قدیمی و عقب مانده از تکنولوژی روز را کنار بگذارد .

مطالب مرتبط:

میراث "مرد عنكبوتی نهایی" (Ultimate Spider-Man)

لینك دانلود تمام كمیك های "مرد عنكبوتی نهایی"

نويسنده:  «آرش احمدی»(Cap)

 

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

اگر از اين مقاله خوشتون اومده پس مقالات زير را هم حتما بخوانيد:

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

مرد عنکبوتی اینجوری وارد عالم مارول خواهد شد!

10 ابر شروری که پتانسیل بیش تری برای فیلم آتی اسپایدرمن را دارند

کدام شخصیت ها باید در فیلم جدید مرد عنکبوتی باشند؟

5 چیزی كه احتمالاً در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی خواهیم دید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+1 #1 Ali Khodabandeh 1394-06-25 09:40
از نظر من داستان مورلان میتونه خیلی خوب باشه میتونه سرآغاز داستان دنیای عنکبوتی در دنیای سینمایی باشه
و ما میتونیم شاهد جهان عنکبوتی باشیم
آخرین شکار کریون هم جالبه
+1 #2 kaito 1394-06-26 00:53
غیر از شماره چهار و تا حدی هم هشت با بقیشون مخالفم...
ناراحت نشیا ولی انصافا بدرد نمیخورن...
ویلن های زیادی هنوز شکل نگرفتن،
اولین فیلم اسپایدر منه و یه دفعه بره سر مورلان؟؟؟؟؟؟
شکار کریون؟؟؟؟ کریون چه خصومتی با اسپایدی داره؟؟ اسپایدی یکی دوسالی نیست اومده و همه باهاش تا سر حد مرگ دشمنن؟؟
مارول نایتس؟؟؟؟ بدون مری جین؟؟؟ بدونه عشقه بینشون؟؟؟
سرگذشت کلون؟؟؟؟ صلا گوئن کو؟؟؟ پرفسور وارن یا شغال کووو؟؟؟؟
ما اینطور که معلومه حالا حالا ها گوئن رو نمیبینیم...
مرگ جین دی وولف؟؟؟؟ اسپایدرمن تازه اومده، جا نیفتاده و همین اول کار یه دوست تو اداره پلیس پیدا کرده؟؟؟

ببخشید یکم تند گفتم... امیدوارم ناراحت نشده باشی... انتقاد بود... اکه ناراحت شدی ویرایشش کنم ملایم ترش کنم؟؟؟
#3 Agent Marvel 1394-06-26 01:19
کلی حرف داشتم که همشو کایتو تو کامنت 2 گفت !

ولی با گزینه هشت خیلی موافقم.چون کمیک های "اسپایدرمن نهایی" دریچه آشنایی من با کمیک و دنیای کمیک بود و خیلی بهشون ارادت دارم.
+1 #4 CAPTAIN SPIDER 1394-06-26 01:21
سلام من عضو جدید سایت هستم
ولی 3 ساله به صورت مهمان موضوع های سایت دنبال میکنم
امیدوارم لحظات خوشی با هم داشه باشیم :lol:
#5 kaito 1394-06-26 01:27
به نقل از Agent Marvel:
کلی حرف داشتم که همشو کایتو تو کامنت 2 گفت !

ولی با گزینه هشت خیلی موافقم.چون کمیک های "اسپایدرمن نهایی" دریچه آشنایی من با کمیک و دنیای کمیک بود و خیلی بهشون ارادت دارم.

منم اول بیشتر از سری اصلی اونا رو میخوندم ولی یجورایی مخالف، بنظر من باید ترکیبی از هر دو دنیا باشه مثلا ما تو دنیای مارول نیک فیوری سیاه پوست داریم و کاپیتانش هم بیشتر شبیه دنیای اصلی و همینطور تونیش...
بنظر من باید ترکیبی باشه چون این دنیا خودش متفاوته، حتی شماره داره... پس چرا باید از یه سری خاص تبعیت کنه؟؟؟ برای همینه نوشتم تا حدی!!!
البته میدونم تا حدی امیدم ممکنه از دست رفته باشه ولی این یه انتقاده و امیدوارم ناراحت نشی و به کارت ادامه بدی...
#6 Agent Marvel 1394-06-26 01:33
#5
دقیقا.موافقم.المان های خوب هر دنیا رو بگیرن و یک دنیای واحد بسازن.
#7 batspider 1394-06-26 01:43
خب داستان های فوق العاده زیبایی هستند .اما چون اسپایدرمن قراره ریبوت بشه برای قسمت اول خوب نیست.
اما میشه تو قسمت اول به این داستان ها اشاره بشه.مثلا کریون معرفی بشه و یه شکست بد از اسپایدی بخوره. برای قسمت دوم شکار کریون به کار بره.

ولی من دوست دارم تو قسمت اول یکسری دشمن معرفی بشن .تو قسمت دوم شش خبیث معرفی بشه.در قسمت سوم کریون که نتونسته ن تنهایی و ن به صورت گروهی کاری انجام بده به فکر زنده به گور کردن اسپایدرمن بیفته.این شکلی شخصیت پیتر هم پخته میشه و ما حتی مرگ گوئن را
می تونیم ببینیم (تو قسمت دوم) و در قسمت سوم مری جین را.

کینگ پین هم امکانش هست چون بازیگرش ابراز علاقه کرده اما اگه اقتباس خوب می خواهیم باید بازم پیتر رشد کنه و در دوران بزرگسالی شاهد این فیلم باشیم

چقدر پرحرفی کردم. ممنون آرش جان انتخاب های جالبی بودن امیدواریم
همچین اقتباس هایی را در قسمت های بعدی اسپایدرمن ببینیم.
+1 #8 mirabilis 1394-06-26 01:58
همونطور که همتون واقفید ، در سه فیلم آینده ی اسپایدی ، پیتر بدون شک در دبیرستان خواهد بود و با نوجوونی تازه کار و بی تجربه رو به رو خواهیم بود که اولین سال های ابرقهرمانیش رو طی خواهد کرد .
به شخصه فکر میکنم مارول به دنبال یه داستان شاهکار یا عالی برای ساخت فیلم اول نخواهد رفت و سعی در اون خواهد داشت که در عین اینکه دنیای پیتر وکاراکتر هاش رو معرفی میکنه ، دشمنی دیده نشده از اسپایدی رو رو کنه و پایه های فیلم های بعدیش رو بذاره .
مشخصا با دشمنانی مثل گرین گابلین ، سندمن ، راینو ، الکترو ، ونوم ، داک آک و لیزارد و همینطور ویلسون فیسک رو به رو نخواهیم بود ، چرا که قبلا تمام اون ها رو دیدیم و فیسک هم فعلا در زندانه و بعدتر هم قراره حساب مت مورداک رو برسه ، پس خیلی راحت تمام داستان هایی رو که این کاراکترها درش حضور دارن ، کنار باید بذاریم .
به نظر میرسه ویلنی مثل شوکر ، والچر یا کریون ، برای شروع بدک نباشه ، چرا که بعدتر هم دست سازندگان برای استفاده اونها در شش خبیث بدون معرفی ، باز باشه .
***************************
لازمه یه چیزی در مورد کمیک های جدید اسپایدی هم بگیم ، چیزی هم هست که تصور میکنیم بی ربط با این مبحث نیست .
ببینید ، من با ایده های جدید مخالف نیستم ، اتفاقا ایده های نو و تازه ، باعث ایجاد تنوع و تازگی در آثار کمیکی میشه و کاراکترها رو از تکراری شدن و کلیشه شدن داستان ها ، نجات میده ، ولی یه سری خطوط قرمز هست که حتما باید رعایت بشه .
مثلا هیچگاه با اینکه پیتر یه شرکت داشته باشه ، نمیتونم کنار بیام ، هر طور بخوام هضمش کنم ، نمیشه ، یعنی برام قابل درک نیست ، تا دلتون بخواد توی دنیای مارول ، کاراکتر پولدار وجود داره که صنایعجات مختلف و کمپانی های بزرگ دارن ، چه دلیلی وجود داره پیتر شرکت داشته باشه ؟
مگه یکی از تمایز های پیتر ، نداریش و وضع مالی معمولیش ، یکی مثل بقیه آدم ها نبود ؟ مگه یکی از ویژگی های پیتر این نبود که با یه وضع کاملا معمولی ، در برابر سرمایه دارانی مثل نورمن آزبورن و ویلسون فیسک ایستادگی میکرد ؟
یا مثلا با تعدد رابطه های پیتر هم خیلی مشکل دارم ، این قضیه رو هم متوجه نمیشم ، چرا باید برای قشر جوان ، همچین تغییراتی رو ایجاد کنن ؟
ناراحت نشید ، ولی برای یه مشت بچه ، چرا باید شخصیت و کاراکتر یونیک پیتر رو ، شبیه به بقیه کاراکترها کنند تا فروش کنه و به خیال خودشون محبوب بمونه ؟
مارول به فکر فروشه ، یه دو جین کاراکتر این شکلی داره ، روی اونها کار کنه ، این نسل جوان خیلی مشتاق این چیزا هستند ، برن کمیک های آیرون من رو بخونن ، برن کمیک هایی که جانی استورم توشون هست رو بخونن ، برن کمیک های که ولورین توش هست رو بخونن ، حتی برن کمیک هایی کسی مثل ددپول رو بخونن .
خوششون نمیاد ، برن کمیک های بتمن رو بخونن ، کمیک های متاخرتر گرین ارو رو بخونن ، برن کمیک های هرکول رو بخونن ، برن کمیک های آیرون فیست رو بخونن ، وضع همشون خوبه و همشون هم عیاش و بی بند و بارن ، مگه اجباری وجود داره کمیک های اسپایدی رو بخونن ؟
پیتر پارکر / اسپایدرمن ، اینقدر کاراکتر جذاب و دوست داشتنی هست و اینقدر ویلن های مخوفی داره که بدون نیاز به شبیه شدن به امثال بروس وین و تونی استارک و لوگان ، محبوبیت و فروشش رو حفظ کنه ، یه نویسنده ی کار درست بیارید ، پیتر پارکر کلاسیک رو دستش بدید ، ببینید براتون چی خلق میکنه .
خیلی سیاست غلط و اشتباهیه که برای جذب یه مشت نوجوون ، پیتر پارکر رو تغییر بدی ، کاراکتر یونیکش رو بدل و شبیه کنی به کاراکترهای دیگه ، مگه ما بچه نبودیم ، نوجوون نبودیم ، چه داستانی از پیتر پارکر میخوندیم ؟
یه جوون معمولی ، با وضع مالی پایین ، با یه عشق محکم به معشوقش و قلبی پر از مسئولیت پذیری و هممون هم بلا استثنا عاشق میشدیم ، نه خبری از سیدنی مون بود که با غریزه عنکبوتی بیاد به دست و پای پیتر بپیچه ، نه خبری از صنایع پارکر بود که با پولش ، تجهیزات آنچنانی بگیره ، ولی با اون حال ، وفادارترین طرفدارهاش رو به دست آورد ... .
واقعا درک نمیکنم چرا مارول داره هر آنچکه برای ما طرفدارهای قدیمی ساخته بود رو خراب میکنه ، تا یه عده بچه رو جذب کنه و از همه بدتر اینه که به شخصیت پردازی جذاب پیتر و ویلن هاش اعتماد نداره ، و فکر میکنه برای فروش تغییر باید حاصل بشه ولی فکر نمیکنه اگه کیفیت داستان ها رو ارتقا بده ، در اون صورت هم با حفظ پایه و اساس شخصیت پیتر ، میتونه فروش کنه ، دقیقا مثل کمیکی مثل تجدید عهد ، پیتر پارکر همون چیزی بود که باید طی تمام این سال ها میبود ولی فروش کرد و هم مارول سود کرد و هم تمام هوادار های قدیمی و جدید راضی بودن ، واقعا چرا باید مری از پیتر جدا بشه ، بره سمت تونی استارک ، پیتر سرمایه دار بشه و دور دنیا سیاحت کنه ، مگه یکی از معروف ترین شعارهای پیتر ، همسایه دوست داشتنی محله شما نبود ؟! واقعا چرا ... .
#9 Agent Marvel 1394-06-26 02:07
#8
استاد کاملا با حرفاتون موافقم ولی همونطور که خودتونم گفتید یه جواب ساده داره، فروش !

یعنی تا موقعی که این ورژن از پیتر پارکر/اسپایدرمن تو تاپ تن های فروش پادشاهی میکنه،مارول دست بر نمیداره ولی یه احتمال دیگه هم هست،و اونم فروش خیره کننده کمیک تجدید عهده،یعنی مارول تصور همچین فروشی رو نمیکرد که هوادارها تا اینوحد از این نوع اسپایدرمن استقبال کنن و این عنوان بتونه رقیبای قدرش رو شکست بده و یکی از صدرنشین های جدول فروش شه.ولی خالا که مارول این موفقین رو دیده،حتما یه چراغی تو ذهنش روشن میشه و..... بقیش رو خودتون میدونید.
#10 alibax25 1394-06-26 02:28
#9مشکل همین روشن شدنه چراغه دیگه :-*
اگه قرار بود اتفاقی بیفته مایکل بندیس نمیگفت که مارول برای مری جین برنامه ای نداره.
شاید یه نفر دیگه رو بیارن تو زندگیه پیتر :o
#11 cap 1394-06-26 03:05
دوستان از همگی عذر میخوام شرمندتونم
ولی فکر کنم منظورن فیلم های آینده اسپایدرمنه
ولی خب سعی داشتم بیشتر روی فیلم 2017 تمکز کنم
____________
kaito عزیز من از انتقاد خوشم میاد .
ولی تو این بعضی از مواردی که گفتی .
قرارا نیست که فیلم عینا و دقیق مثل کمیک اقتباص کنه .
یعنی هدف و جوهره اصلی داستان مهمه نه واسطش
درست مثل قضیه کراس بونز یا اویت مخفی تو فیلم جنگ داخلی
#12 shervin 2 1394-06-26 11:06
با تشکر از آقای احمدی
من با گزینه ها کمی مشکل دارم اگر منظورتون فیلم اول اسپایدرمنه که فقط گزینه 4 و تا حدی هم گزینه 8 خوب بودند.اما بقیه نیاز به یک پایه گذاری قوی دارن مثلا فرض کن فیلم اول با 12 خبیث!!! :-| .اگرم منظورت کلا فیلم های آیندشه که بازم چند تا گزینه خوب نیستند مثل مورلان چون کلا شخصیتی نیست که به درد سینما بخوره.
گزینه ی شیشم شاید قبلش به 5 تافیلم نیاز داشته باشه پس وقتش الان نیست
ولی با گزینه های 1و3,6 موافقم و می تونن در آینده بدربخور باشن
#13 Agent Marvel 1394-06-26 11:20
#12
نه خیر اشتباه میکنی آقا شریوین حق امتیاز دردویل و همه کاراکترهای مرتبط باهاش(از جمله کینگ پین) به مارول برگشته.
#14 shervin 2 1394-06-26 11:32
به نقل از Agent Marvel:
#12
نه خیر اشتباه میکنی آقا شریوین حق امتیاز دردویل و همه کاراکترهای مرتبط باهاش(از جمله کینگ پین) به مارول برگشته.

واقعا؟؟!!من فکر کنم از همه چی عقبم به هر حال خبر خوبی بود و نظرم رو هم درس کردم ممنون
#15 a.v.s 1394-06-26 11:34
حالا من شوالیه های مارول مرد عنکبوتی رو نخوندم ولی به نظر من مرد عنکبوتی علیه میستریو مناسب تره
راستی چرا دیگه شماره های دیگه marvel knight spider-man رو ترجمه نمیکنید ؟
#16 arsalan-goblin 1394-06-26 12:05
آخرین شکار کریون بسیار داستان جذابیه ولی باید برای استفاده در سینما دستخوش تغییر بشه چون بخش پوشیدن لباس اسپایدی توسط کریون توی دنیای سینما یکم با مخ آدم نمیخونه
داستان مورلان عالیه چون تغذیه از انرژی دیگری بسیار داستان رایج و پر طرفداری در سینماست
همانطور که گفته شد در داستان جن وی دلف بخاطر حضور دردویل فروش فیلمو بالا میره و همچنین دنبال قاتل گشتن توسط اسپایدی داستانهای پر روح و شخصیت پردازی هستش
در مورد میستریو باید بگم که صحنه های اکشن خوبی درست میشه ولی کوچک شدن خیالی اسپایدی برای فیلم اول از نسخه ریبوت در دنیای سینما ابهت اسپایدی رو پایین میبره(نظر شخصی)
داستان کلون معرکه است ولی در صورتی که بخشهای فوق تخیلی اش تغییر کنه و قابل باور تر بشه
شوالیه مارول شاید بی نقص ترین و بهترین گزینه لیست باشه میتونه کلی شخصیت که تابحال در سینما نبودن رو به سینما بیاره
کینگ پین خبیث باحالی اما وقتی بخواد یک فیلم دو ساعته رو بچرخونه کسل کننده میشه مخصوصا چون زمانی صرف اوریجین نمیشه
اسپایدرمن نهایی عالیه چون همانطور که در مقاله بود چهره و آناتومی بدنی تام برای پیتر این دنیا خعلی خوبه و اینجوری شخصیت هایی که قبلا دو یا یک بار استفاده شده اند (مثل گرین گابلین) دوباره میتوانند با ظاهر جدیدشان حضور یابند
#17 M. goblin 1394-06-26 12:19
مرسی آرش جان. ;-) مقالت فوق العاده بود! ;-)
ولی ببین.
اسم مقالت هست:
8 داستان كمیك بوكی مرد عنكبوتی كه برای فیلم جدید او مناسب هستند
ولی اینا هیچ کدوم مناسب نیستن! اینا از هر نظر بگیری امکان نداره در فیلم بعدی باشن.
بهتر بود بر اساس گفته ها و خبر هایی که تاحالا از مردعنکبوتی تو دنیای مارول اومده بودش سعی میکردی خبر پیدا کنی، نه این که کلا بر اساس برتر بودن داستان مقاله بنویسی. باید اوضاع فیلم رو ببینی و نزدیک ترین رو انتخاب کنی.
الان داستان در دبیرستانه.دشمنش جدیده و قبلا ندیدیم. تم داستانم مثل تم فیلم های هیوز هستش و فیلم قراره کمدی باشه. بنابر این نباید زیاد به داستانای دارک رو ببریم
که کلا 6 تا از 8 تا داستانت دارک هستن.
بعد فیلم اول فیلمیه که شروع کاره.پس نباید به سراغ برترین داستانا بریم. بهتر بود برای همچین مقاله کسی بوده باشه که کل کمیکا رو خونده باشه و بتونه همچین داستانی رو همچین تم هایی بشناسه.
با تمام اینایی که گفتم حساب کنیم 5 تا داستان از مقالت حذف میشه.

آخرین شکار کریون

مرگ جن دی وولف

سرگذشت کلون

سری کمیک های شوالیه مارول اسپایدرمن

اسپایدرمن بر علیه کینگ پین

کریون که کلا نه این دوتا همدیگرو میشناسن و هم اینکه فضای داستان دارکه.پس نمیشه

مرگ جین دی وول هم داستان دارکه و اصولا این دوتا باید همدیگرو کلی بشناسن تا داستان مثل اصلی بشه/

سرگذشت کلون که ... جان من اینو چرا گذاشتی؟!

شوالیه مارول هم داستاناش دارکه و احتیاج به پیش گفتار داره

کینگ پین هم همون طور که قبلا و قبلا کلی گفتیم جنگ داخلی بر سر هویت مخفی نیست. و این داستان هم فکر نکنم برای یه فیلم 2 ساعته مناسب باشه و دشمنشم تکراریه

بهتر بود که با کلی تحقیق و دیدن داستانای خوبو پیدا کنی. الان من هم نمیتونم بگم چه داستانی میتونه باشه چون کمیکا رو نخوندم. ولی با یه سرچ تو اینترنت میتونستی نمونه هاشو پیدا کنی.
در کل، این مقاله ی خیلی خوبی بود ولی موضوعاتش اشتباه بود.
همچین مقاله ای با همچین موضوعاتی زمانی خوبه که هیچی از فیلم ندونی و داستانای خوب رو بنویسی.
درمورد کمیک های نهایی هم یه چیز بگم. نمیشه گفت یه داستان کمیک بوکی مناسب یه قسمت از فیلم هستش. چون اصولا یه داستان کمیک بوکی نیست. یه دنیای دیگست. مارول از این دنیا همیشه ذره ای تو فیلمهاش استفاده کرده.مثل نیک فیوری سیاه یا زن عمو می نمیدونم چجوری بگم... نه زیاد پیر نه جوان!
درمورد مورلان هم اصولا لازم نیست چیزی بگم. چون که هنوز برای همچین شخصیت فوق العاده قوی ای خیلی زوده.پیتر هنوز یه جوون بی تجربه استش. و این که کلی ابرشرور بهتر وجود داره.
#18 a.v.s 1394-06-26 12:53
ببینم مطمئنی این مقاله رو از سایتی کپی نکردی ؟ :o چون من این مقاله رو قبلش توی یه سایت دیگه دیده بودم بعد دیدم تو عین اون مقاله رو گذاشتی . :-| کپی کرده باشی میکشمت (با لحن شوخی )
پ.ن:من با آقای اسدپور (درست میگم ؟) موافقم
هی یکی جواب نظر قبلیم رو بده
#19 dark_claw 1394-06-26 13:00
یه سوال
شماره 4 لباس iron spider تن پیتره؟
#20 young spider 1394-06-26 13:04
به نقل از dark_claw:
یه سوال
شماره 4 لباس iron spider تن پیتره؟


بله.
#21 farhood spidey 1394-06-26 18:27
به نظرم داستان مرد عنکبوتی در برابر کینگ پین می تونه گزینه اول برای ساختن فیلم باشه.
#22 Si@Vash 1394-06-27 11:43
به نظر من مورد آخر بهتر از همست.چون دنیای سینمایی مارول خیلی مدرنیزه تر شده(البته مدرنیزه خوبا!) محیط کمیک های آلتیمیت خیلی ب فاز سینماتیک یونیورس میخوره
#23 Deadpool-x 1394-06-27 22:51
به نظر شخصی بنده اگه اخرین شکار کریون یا اسپادی در برابر
مستریو بزارن بهتره چون این دوتا جزء بدترین و معروف ترین
دشمنان مرد عنکبوتی هستند البته این یک نظر شخصی هست چون اونا با اینکه جزء بدترینا هستند تا حالا تو فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی نبودن :sigh:

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 380 guests and one member online

  • VENOM-ZOMBIE

آخرین نظرات