مطالب برگزیده

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید
10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید...
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the Spider-Verse)
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the...
 20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!
20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست...
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)

گزینه های برتر برای کارگردانی فیلم جدید مرد عنکبوتی!

مقدمه: حتما بمب خبری این هفته دنیای سینمایی رو شنیده اید، درسته؟ بله دوستان ... شخصیت شماره یک مارول بلاخره به خونه برگشت! (خبرش اینجاست) البته هنوز جزئیات توافق سونی و دیزنی فاش نشده ولی به طور یقین باید گفت که «اندرو گارفیلد» و «مارک فیلد» در فیلم های بعدی نقشی نخواهند داشت.

ما قبلا اینجا و اینجا گفته بودیم که کدام گزینه ها برای ایفای نقش مرد عنکبوتی مناسب هستند پس حالا وقتشه به گزینه هایی بپردازیم که برای کارگردانی ماجراجویی های بعدی اسپایدی مناسب هستند!

 

متیو وان (Matthew Vaughn)

متیو وان (Matthew Vaughn)

ایشون با ساخت فیلم هایی مثل X-Men: First Class و The Kingsman نشون داده که میدونه چطور آغازی بسازی برای فرنچایزهای موفق. او الان در هالیوود کلی خاطرخواه داره و نامش تقریبا برای هر پروژه بزرگی شنیده میشه.

البته ایرادی که هست اینه ایشون معمولا دوست نداره قسمت دوم فیلم های خودش رو بسازه (مثلا او حاضر نشد قسمت دوم X-Men: First Class رو کارگردانی کنه). ولی در هر حال متیو وان سبک و استایل خاص خودش رو داره و قطعا میتوانه یک مرد عنکبوتی منحصر به فرد بسازه که اصلا شبیه به آثار قبلی نباشه.

 

دنی بویل (Danny Boyle)

دنی بویل (Danny Boyle)

دنی بویل از اون دسته کارگردانان نادری هستش که میتونند اکشن و ماجراجویی رو به نحو احسن با خصوصیات انسانی و شوخ طبعی ترکیب کنند. ولی مشکل اینه که ایشون درگیر فرنچایز خودشه چون اعلام کرده که میخواد قسمت بعدی 28 Days Later رو بسازه.

 

پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson)

پل توماس اندرسون (Paul Thomas Anderson)

ایشون در فیلم Magnolia با بازیگران و ستاره های فراوان کار کرده. در Boogie Nights شخصیت هایی خلق کرد دراماتیک که در عین حال شوخ طبعی داشتند. در There Will Be Blood دنیای فیلم و سینما رو یک تکون اساسی داد! در Inherent Vice از دل تصاویر عجیب و رنگ های شاد و براق یک دنیای قابل باور درآورد.  پل توماس اندرسون از اون دسته کارگردانانی هستش که شاید در نگاه اول گزینه مناسبی برای یک پروژه ابرقهرمانی نباشه ولی اگر بهش فرصت داده بشه همه رو متعجب میکنه! به خاطر همینه که وقتی شایعه شد میخواد فیلم Metal Gear Solid رو بسازه، ملت کلی ذوق کردن!

 

اوا دوورنی (Ava Duvernay)

ایوا دوورنی (Ava Duvernay)

مدتیه که میگن قراره با مارول همکاری کنه و براش فیلم بسازه که میتونه گزینه بسیار خوبی باشه. البته این خانم تا به حال فیلم بزرگ یا سوپرهیرویی نساخته ولی امسال با اولین یعنی Selma فیلمش غوغا کرده و نشون داده میتونه فیلمساز بزرگی باشه (امتیاز فیلم Selma تو سایت "متاکریتیک" 89 از 100 هستش!) . تو این فیلم نشون داد که میتونه از عهده فضاهایی که برای فیلم های  کمیک بوکی جمع و جور  مناسبه بربیاد.

 

دیمین شازل (Damien Chazelle)

دیمین شازل (Damien Chazelle)

درست مثل گزینه قبلی این کارگردان هم الان تو هالیوود کلی هواخواه داره چون فیلم Whiplash اش حسابی ترکونده! (این فیلم امتیازش تو متاکریتیک 88 از 100 هستش) اگه دیزنی و سونی اونو انتخاب کنند قضیه «دیوید ایر» تکرار میشه چون مسئولین وارنر فقط تنها پس از دیدن 15 دقیقه از فیلم Fury ایشون رو برای کارگردانی فیلم "جوخه خودکشی" انتخاب کردند!

شازل در Whiplash نشون داد که میتونه از پس کنترل تعداد زیادی از ستاره های هالیوود بربیاد. ضمن اینکه ایشون رابطه بسیار خوبی با بازیگر نقش «جیمز جونا جیمسون» یعنی «جی. کی. سیمونز» داره!!!

 

کارگردانان بزرگ: جاس ویدون، جیمز کامرون ، مایکل بی !

جاس ویدون، جیمز کامرون ، مایکل بی

احتمالا هیچ کدام از این بزرگان مایل نباشن خودشون رو درگیر پروژه هایی کنند که قسمت های زیادی خواهد داشت و تعهد بلند مدتی براشون به همراه خواهد داشت (به خصوص برای فرنچایزی مثل مرد عنکبوتی که کلی وقت از آدم میگیره) با این حال به نظر میرسه جاس ویدون بعد از "اونجرز: عصر الترون" وقتش آزاد میشه. «مایکل بی» هم که گفته دیگه "ترنسفرمز" نمیسازه. «جیمز کامرون» کبیر هم که سالهاست آرزوی ساخت فیلم مرد عنکبوتی داره اعلام کرد اخیرا که ساخت فیلم های بعدی "اواتار" رو به تعویق انداخته. پس احتمال هر چیزی هست!

نظر شما چیه؟ این گزینه ها به نظر شما برای ساخت مرد عنکبوتی مناسب هستن؟ شما چه کارگردان دیگری را برای مرد عنکبوتی مناسب میدانید؟

 

مترجم و نویسنده: عمو مختار

منبع: comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2015

 

مطالب مرتبط:

مسير پر پیچ و خم مرد عنكبوتی تا پرده سینما!

مرد عنکبوتی اینجوری وارد عالم مارول خواهد شد!

کدام شخصیت ها باید در فیلم جدید مرد عنکبوتی باشند؟

10 شخصیتی كه باید در فاز 3 فیلم های مارول باشند!

5 بازیگری كه میتوانند نقش پیتر پاركر را بازی كنند!

ابراز ارادت كارگردان "انتقام‌جویان" به فیلم‌های "اسپایدرمن"!

خبر داغ داغ داغ: دیزنی و سونی بر سر مرد عنكبوتی به توافق رسیدند!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+4 #1 blackspidey 1393-11-23 14:47
جیمز کامرون و جاس ویدون....اینا اگه بشن فیلم بعدی خارق العاده میشه..
+4 #2 blackspidey 1393-11-23 14:48
سم ریمی هم اگه بشه خوبه
+4 #3 A god name sparkles 1393-11-23 14:56
ممنون از عمو مختار بخاطر ترجمه ي اين مقاله! ;-)
من بيشتر متيو وان رو دوست دارم! ، چون آثارش يه حس خاص و در عين حال و اكشن و باحال داره!...
اما يه نفر ديگه هم واسه ي كارگرداني عاليه! و اون كسي نيست به جز : جيمز گان ، چون با محافظان كهكشان
ثابت كرد كه ميتونه آثاري بينظير و جاودانه خلق كنه❗️

باز هم بابت مقاله ممنون
+2 #4 Z-men 1393-11-23 15:00
خیلی ممنون از مقاله

خیلی دوست دارم جیمز کامرون مرد عنکبوتی رو کارگردانی کنه .
به هر حال کارگردان بزرگیه و علاوه بر این سال ها پیش میخواسته اولین مرد عنکبوتی رو بسازه و اطمینان دارم هنوز هم مشتاقه ولی با این روند مارول فکر نمیکنم سراغ چنین کارگردان هایی بره
+4 #5 Soheil spidey 1393-11-23 15:41
خیلی ممنون عمو بابت مقاله واقعا عالی بود.
راستش من زیاد با پیوستن مایکل بی به فرنچایز مردعنکبوتی موافق نیستم مخصوصا اگه بخواد از راینو تو فیلم استفاده کنه ( اگه شردر لاکپشتهای نینجا 2014 رو با آپتیموس پرایم مقایسه کنین متوجه میشین )
بیشتر دوستا دارم جیمز کمرون بیاد.
احتمالا اون عطش فیلم ساختنش برای ساخت فیلم هنوزم پابرجاست.
ولی احتمالا مارول نزاره سونی کارگردان رو انتخاب کنه چون میدونه سونی به اندازه کافی گندش رو درآورده.
راستی یحتمل تو چند روز آینده شاهد این مقاله هم باشیم :
چه کسی موسیقی فیلم جدید مردعنکبوتی را خواهد ساخت ؟
+4 #6 As Responsible As Spider-Man 1393-11-23 17:39
سلام.بابت مقاله ممنون. همه ی اینا برای کاگردانی عالین ولی به نظر من برادران روسو هم نیز گزینه ی خوبی هستند.
+3 #7 blackspidey 1393-11-23 19:06
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
سلام.بابت مقاله ممنون. همه ی اینا برای کاگردانی عالین ولی به نظر من برادران روسو هم نیز گزینه ی خوبی هستند.

دقیقا فک کن اونا کارگردان شن...اسپایدیو با ابهت winter soldier میبینیم
+4 #8 Amir.h 1393-11-23 19:10
خیلی انتخاب هایی خوبی هستن
از بین اینا من فکر کنم پل توماس اندرسون یا جیمز کامرون اگر بسازن حداقل جیزی که درست میکنن عالیه ولی فکر نمیکنم کسی مثل پل توماس اندرسون علاقه ای به کارای ابرقهرمانی داشته باشه
فیلم ویپلش هم دیدم و خیلی خوشم اومد منتها هیچ جوره نمیتونم کارگردان اون کارو برای اسپایدرمن تصور کنم!! میدونین مثل اینه که کاسیاسو بزاریم نوک حمله!
مایکل بی رو اصلا حرفشو نزن! برام جالبه اگه خدای نکرده کارگردان اسپایدرمن بشه چیارو میخواد بترکونه!!!!
متیو وان میتونه خوب باشه مخصوصا الان که رو بورسه!
دنی بویل هم کارگردان بزرگیه میشه بهش اعتماد کرد
ولی بین همه اینا جاس ویدون یه حس اعتمادی ایجاد کرده که خیلی میشه روش حساب کرد ولی اینم فکر میکنم نشه چون احساس میکنم میخواد فیلمای کم هزینه ای که دلی ان بسازه
در مورد اوا دوورنی هم من سلمارو ندیدم ولی تعریفشو شنیدم. انتخاب ایشون میتونه یه حرکت نمادین برای مارول باشه
خلاصه به نظر من پل توماس اندرسون و جیمز کامرون از همه مناسب ترن ولی فکر کنم تنها کسایی که احتمال داره درصورت پیشنهاد سونی قبول کنن متیو وان و دیمین شازل باشن
+5 #9 mtm 1393-11-23 20:22
به نقل از As Responsible As Spider-Man:
سلام.بابت مقاله ممنون. همه ی اینا برای کاگردانی عالین ولی به نظر من برادران روسو هم نیز گزینه ی خوبی هستند.


اتفاقا اون ایمیل های هک شده نشون میداد که برادران روسو به سونی ایمیل زده بودن و ازش خواسته بودن با مارول توافق کنن

حتی گفته بودن حاضرن تهیه کننده فیلم های جدید مرد عنکبوتی باشن

ولی مشکل اینه که خیلی سرشون شلوغه

از کاپیتان امریکا 3 بگیر تا ساخت infinity war و قسمت دومش!
+4 #10 Maximum Venom 1393-11-23 20:39
نمیشه مخ نولان رو بزنن بیاد مارول؟! :lol:
.
.
.
جیمز کامرون کارگردان خوبیه...
+5 #11 Victor 1393-11-23 20:40
کارگردانش باید زودی مشخص بشه حداقل تا اکران اونجرز 2
مارول خیلی کار داره با اسپایدی بنظر من از الان همه چیزشو فراهم میکنن
حالا یه چیزی بنظرتون مارول یراست اسپایدیو تو پایان فیلما نشون میده یا اینکه مقدمه چینی میکنه برای نشون دادنش؟ و اگرم اینطوره از کجا ممکنه این مقدمه چینیا شروع بشه؟
منکه میگم شیلد
+4 #12 Victor 1393-11-23 20:46
#10
بتمن کجا و اسپایدی کجا
هر کاری کنی نمیشه نولان کارگردانش باشه البته اگه بخواد
لااقل ونومی کارنیچی میگفتی باز یه چیزی ولی اسپایدی :oops:
ولی اگه مارول بخواد برای یکبار هم شده کاگردانه شناخته شده بیاره کامرون بیاد چه شود
برند اسپایدی خودش 700،800 میلیون کامرون هم 1میلیارد اونم حداقل + یه فیلم عالی
از الان دهنم وا شد :lol:
+4 #13 Maximum Venom 1393-11-23 20:48
اقا یکی اواتار من بد بخت فلک زده رو بزنه ...
نمیدونم گراواتار چشه سرعتش حلزونی شده !!! :-|

عکس:
upload7.ir/.../...

ایمیل :mmohammadi80@yahoo.com
+3 #14 Victor 1393-11-23 20:53
#13
قند شکنتو فعال کن ببنیم بازم حلزونیه یا نه
+5 #15 Maximum Venom 1393-11-23 20:55
به نقل از Dante:
کارگردانش باید زودی مشخص بشه حداقل تا اکران اونجرز 2
مارول خیلی کار داره با اسپایدی بنظر من از الان همه چیزشو فراهم میکنن
حالا یه چیزی بنظرتون مارول یراست اسپایدیو تو پایان فیلما نشون میده یا اینکه مقدمه چینی میکنه برای نشون دادنش؟ و اگرم اینطوره از کجا ممکنه این مقدمه چینیا شروع بشه؟
منکه میگم شیلد

خیلی بد میشه اگه بخواد اخرای فیماش بیاره
من دوست ندارم اسپایدی نقش چغندر رو تو فیلمای مارول داشته باشه :-?
.
.
.
.
باهات موافقم ...
شیلد میتونه مقدمه چینی خوبی باشه و اسپایدی رو خیلی خوب به فیلم لینک کنه
+3 #16 Maximum Venom 1393-11-23 20:56
به نقل از Dante:
#13
قند شکنتو فعال کن ببنیم بازم حلزونیه یا نه

حلزونی تر هم میشه :lol:
+3 #17 M. goblin 1393-11-23 20:57
به نظرم بهترین گزینه جاس ودونه
با اون طنز های عالیش،شخصیت پردازی فوق العاده،داستان های عالی،انتخاب بازیگراش،معروفی تش و در کل همه چیزش عالی میشه!!!!!!!ولی مایکل بی؟؟؟؟؟؟ :-| عمرا هم براش زیاده
+5 #18 Z-men 1393-11-23 20:58
#11

سریال agnet of sheild میتونه مکان خوبه برای معرفیش باشه ، به هر حال اون قراره قبل از فیلم اختصاصیش تو دنیای مارول حضور پیدا کنه ولی سریال AoS خودش درگیر داستان نا انسان هاست . اما مارول میتونه در انتهای فیلم انتقامجویان اشاره ای بهش بکنه مثلا کاپیتان با یه پرورنده در اخر فیلم میاد و پرورنده رو به فالکون نشون میده و اون پرورنده مربوط به اسپایدی میشه و کاپیتان میگه میخوام پیداش کنم و در فیلم جنگ داخلی هم برخلاف چیزی که کاپیتان گفت اسپایدی اول با تونی ملاقات میکنه و با اون رفیق میشه (مثل کمیک) سپس کاپیتان از این موضوع باخبر میشه و فالکون میپرسه اون کیه و کاپیتان یه اوریجین مختصر از اون رو میگه و این طوری مشکل اوریجین هم حل میشه و در اخر هم اسپایدی میره پیش کاپیتان ادامه ماجرا....
به نظرتون ایده من چطوره؟؟
+3 #19 Victor 1393-11-23 20:59
#16
اصلاً فعال کردی؟
گراواتار قبلاً فیلتر نبود ولی بعد اینکه با وردپرس ادغام شد فیلتر شد
حالا فعالش کن
+3 #20 sobhani 1393-11-23 21:00
خیلی ممنون بابت مقاله موضوع جالبی هستش.
من از ایکس من فرست کلس متیو وان خیلی خوشم اومد یعنی شاید بهترین یا دومین فیلم ایکس من بود که از همه بیشتر دوست داشتم فکر کنم برای قسمت اول بتونه یه چیزی عالی در بیاره.
جاس ویدون هم اگه بشه که عالیه.
برادران روسو هم قطعا خیلی خوب می تونن کارگردانی کنند ولی همونطور که آقای ترابی گفت خیلی سرشون شلوغه.
به نظرتون ممکنه سم ریمی این فیلم رو بسازه؟!
+3 #21 Maximum Venom 1393-11-23 21:02
#17
اقای اسد پور یه چیز بیربط:
دارم راکت راکون 2 رو ترجمه میکنم میخواستم ببینم میتونید کمکم کنید؟
انصافا اصطلاحات زیادی داره و از سخت ترین ترجمه هایی هست که انجام دادم!!!
+3 #22 Maximum Venom 1393-11-23 21:04
به نقل از Dante:
#16
اصلاً فعال کردی؟
گراواتار قبلاً فیلتر نبود ولی بعد اینکه با وردپرس ادغام شد فیلتر شد
حالا فعالش کن

اره فعال شده اما لاگ این نمیشه...
+5 #23 M. goblin 1393-11-23 21:08
#21
به نظرم بهتره نکنب چون قبلا توسط یه نفر برای اندروید شده
ولی اگه یخوای بکنی ایمیل من رو از ایمیل سایت بگیر.من خودم تا نصفه ترجمه و ادیت کردم ولی ولش کردم
+5 #24 پرشین اسپایدی 1393-11-23 21:14
بین این کاندیدا ها متیو وان رو از همه بهتر میدونم!
شروع های فوق العاده ای داره!
کیک اس ، کینگزمن و ...! : )

ولی یه نفر از موقع شروع این قضایا اومد تو فکر من که شاید عجیب باشه و البته فکر کنم سرش هم برای اون دوران شلوغ باشه ولی چی میشد اگه برد بیرد کارگردان میشد!

کارگردانی که ترکیب عالی درام و شوخی و هیجان رو تو فیلماش میبینیم!
اکشن های خوبی هم داشته!
و کاملا هم به روح و ذات کمیک آشناست!
دو انیمیشن بزرگر شگفت انگیزان و غول آهنی نشون دهنده ماجراست! : )
+3 #25 Maximum Venom 1393-11-23 21:17
تا جلد 8 ترجمه شده؟
+2 #26 cap 1393-11-23 21:23
مرسی عمو بابت مقاله
بهترین کس بدون شک جاس ویدونه یه قدرت خیلی خاصی در ادغام طنز و اکشن و ... سبک تفکراتش جوریه که انگار استن لی و چند تا از بزرگترین نویسندگان کمیک های مرد عنکبوتی تربیتش کردن جیمز کامزون هم خوبه اسم اون که رو فیلم باشه فروش فیلم دوبرابر میشه
+3 #27 Victor 1393-11-23 21:29
#24
راس میگی
برد بیرد فوق العادست در ضم رابطه ی خیلی خوبی هم با دیزنی داره این بشه موفقیت و خاطره انگیز بودنش تضمینیه
بعد مدت ها هم قبول کرده که قسمت 2 شگفت انگیزانو بسازه و همچنین Tomorrowland تو دستور کارش داره
+3 #28 Maximum Venom 1393-11-23 21:35
به نقل از پرشین اسپایدی:
ولی چی میشد اگه برد بیرد کارگردان میشد!

کارگردانی که ترکیب عالی درام و شوخی و هیجان رو تو فیلماش میبینیم!
اکشن های خوبی هم داشته!
و کاملا هم به روح و ذات کمیک آشناست!
دو انیمیشن بزرگر شگفت انگیزان و غول آهنی نشون دهنده ماجراست! : )


واقعا برد بیرد یه استاد بزرگه
انیمیشن غول اهنیش از زیبا ترین و تاثیر گذارترین انیمیشن های تاریخه :cry:
ولی سبکش به کمیک نمیخوره
تازه اونم فیلمی از روی کمیک
+3 #29 M. goblin 1393-11-23 21:35
تا جلد ٢
به نظرم بهتره ترجمه کنی.راستی یه سری نکات باحال تو ترجمه ی من بود نیدم بهت استفاده کنی.ادیتشم خواستی میکنم.(البته ببینیم ترجمه چجوریه!!!!)
+3 #30 Maximum Venom 1393-11-23 21:48
اوکی پس ایمیلت رو از ایمیل سایت بگیرم
یا اینجا میدی؟
(ضمنا جلدش رو هم درست میکنی؟)
+4 #31 mtm 1393-11-23 22:47
به نقل از Z-men:
#11

سریال agnet of sheild میتونه مکان خوبه برای معرفیش باشه ، به هر حال اون قراره قبل از فیلم اختصاصیش تو دنیای مارول حضور پیدا کنه ولی سریال AoS خودش درگیر داستان نا انسان هاست . اما مارول میتونه در انتهای فیلم انتقامجویان اشاره ای بهش بکنه مثلا کاپیتان با یه پرورنده در اخر فیلم میاد و پرورنده رو به فالکون نشون میده و اون پرورنده مربوط به اسپایدی میشه و کاپیتان میگه میخوام پیداش کنم و در فیلم جنگ داخلی هم برخلاف چیزی که کاپیتان گفت اسپایدی اول با تونی ملاقات میکنه و با اون رفیق میشه (مثل کمیک) سپس کاپیتان از این موضوع باخبر میشه و فالکون میپرسه اون کیه و کاپیتان یه اوریجین مختصر از اون رو میگه و این طوری مشکل اوریجین هم حل میشه و در اخر هم اسپایدی میره پیش کاپیتان ادامه ماجرا....
به نظرتون ایده من چطوره؟؟


ایده خوبیه

ولی به نظرم اسپایدی اونقدر بزرگه که تلویزیون براش کوچیک باشه

ضمن اینکه به احتمال خیلی زیاد تو توافق سونی و مارول هیچ جایگاهی برای حضور تلویزیونی مرد عنکبوتی در نظر گرفته نشده

من خودم فکر میکنم تیتراژ پایانی اونجرز 2 خیلی شلوغ باشه ! :-*
+2 #32 Abolfazl1380 1393-11-23 22:51
آقای ترابی من برای پروفایلم میخوام عکس بزارم چیکار کنم؟
+2 #33 mtm 1393-11-24 00:31
به نقل از Abolfazl1380:
آقای ترابی من برای پروفایلم میخوام عکس بزارم چیکار کنم؟


دوستانی که بلدن باید کمکت کنند
+1 #34 blackspidey 1393-11-24 11:14
به نقل از Abolfazl1380:
آقای ترابی من برای پروفایلم میخوام عکس بزارم چیکار کنم؟

برو تو سایت gravatar.com
+4 #35 mirabilis 1393-11-24 11:28
توی تمام این گزینه ها ، به نظرم جاس ویدون درک کمیکی بهتر و بیشتری داره ، میدونه از فیلم چی میخواد و چطوری یه کمیک رو به تبدیل به یه فیلم خوب کنه ، یعنی کمیک رو میشناسه . اگه یه طوری بتونن گیرش بیارن برای فیلم اسپایدی خوب میشه .
مایکل بی رو هم که اصلا فکرش رو نکنید ، اسپایدی رو نابود میکنه ، احتمالا مگان فاکس رو در نقش مری جین داریم و اسپایدی هم فقط میره بزن بزن ، تموم داستان فیلم همینه . ( اصلا چرا توی لیست گذاشتنش ؟! )
جیمز کامرون درسته کارگردان بزرگیه و اشتیاقی هم برای ساخت اسپایدی داشته ولی کمیک شناس نیست ، فیلم خوب شاید در بیاره ولی مطمئنا عالی و شاهکار نمیشه .
+3 #36 mokhtar 1393-11-24 14:01
مایکل بی برای ساخت فیلم اون اسپایدرمن ژاپنیه خوبه چون توش روبات بزرگ داره :lol:
+4 #37 sonic the spider hedgehog 1393-11-24 14:09
بنظرم جاس ویدون و متیو وان گزینه های مناسبی هستن.
+3 #38 Farzan003 1393-11-24 14:47
بین گزینه ها جیمز کامرون از همه بهتره ولی خیلی بعیده که انتخاب شه. این کارگردان whiplash هم انصافا خیلی خوب کار کرده.
من خودم دوست دارم کوئنتین تارانتینو فیلمو بسازه.خداییش سبک کاراش خیلی شیک و تر تمیزه! :-* ولی خب مثل اینکه دیگه نمیخواد فیلم بسازه.
+3 #39 mokhtar 1393-11-25 00:01
حسن نگفتی کدوم کارگردان رو واسه مرد عنکبوتی میپسندی؟
+2 #40 Bad joke 1393-11-25 11:43
#39
سلام احوالتون خوبید

درباره سوالت باید بگم که گزینه هایی که گفتی را بررسی می کنم بعد دربارش بحث را ادامه میدیم
متیو وان شاید گزینه خوبی باشه ولی قراردادش با فاکس و همین طور که گفتی تنوع طلبیش بعید میدونم بیاد ولی باز هم تو گزینه های اعلامیت محتمل ترین گزینست

دنی بویل الان نمیاد مرد عنکبوتی بسازه ولی مطمئنم اگر بسازه عجیب عالی میسازه

اندرسون این دیگه اصلا نمیاد خودش را تو فشارهای فرانچایز و استدیو قرار بده با تام رفیق شش هستن ولی چون به کارگرداناش فشار میاره باهاش فقط مگنولیا کار کرده این اصلا نمیاد

کارگردان سلما این دیگه مزخرف حرف میزنه کارگردانی که دوتا فیلم درباره سیاه پوستا ساخته و فیلم اخیرش فقط به خاطر مشکلات امروز جامعه امریکا دیده شده میخواد بیاد عنکبوتی بسازه :-x

دیمین کارش را دیدم عجیب حس عجیبی داشت ولی شک دارم بتونه از پس پروژه ای عظیم مثل عنکبوت بربیاد اول باید خودش را تو پروژه های سبک تر و کم فشار تر ثابت کنه وگرنه میشه مثل مارک وب پول را میریزن پاش تو کاری که وارد هم بود درام عاشقانه کم کاری بکنه

و گزینه های اخرت هیچ کدوم نمیسازن شک نکن هر کدوم به دلایل جداگونه

مایکل بی اصلا سبک فیلمای کوچک (در مقیاس بی) نمیسازه دوما بهتره که نسازه
جمیز کامرون 4 ساله مشغول اواتار هاشه مطمئن باش سر پروژه دیگه ای هم نمیره کلا اصلا تند فیلم نمیسازه
و جاش اینم گزینه ایده عالی هستش ولی به دو دلیل این کار را نمیکنه اولا اینکه جاش اعتبار تجاری کافی داره و خواهد داشت پس میره دنبال اعتبار هنری و قطعا دیگه کامیک بوک تا سالها نمیسازه و میره دنبال علایق بعدیش که قطعا فقط کامیک نیست اون الان با هر پروژه ای بره تو هر استدیو یی با چک پروژه بر میگرده پس این کار را نمی کنه
+1 #41 Bad joke 1393-11-25 15:03
کارگردان مرد عنکبوتی خدایی خیلی سخته فضای مرد عنکبوتی واقعا مورد تردیده بتمن الان مشخصه چه فضایی کار کنی یا اونجرز یا حتی کاپیتان ولی مرد عنکبوتی فضاش یا ابر قهرمانی میشه یا یه فیلم تین ایجری که هیچ کدوم به نظر نزدیک به نظر نمیان
من احتمال میدم سونی دنبال همون گودارد هستش ولی بی شک کم هزینه ترین انتخاب سم ریمی هستش ولی شاید دیگه فضای او کهنه شده باشه و جدیدا هم خیلی کم کاره
من کارگردانا مهم میدونم ولی بیش از اون فکر و اینده برای فرانچایزه سونی ایراد داشت که فکری برای اینده نداشت هر چی شد شد
من میگم فیلم نامه را نباید کارگردان بنویسه اون فقط یه اپراتور باشه کسی که به ابزار مسلطه مثل دیوید یتس یا وربینسکی ولی اول باید از مرد عنکبوتی شناخت داشته باشه و طرفدارشم نباشه یه دید مستقل و عالی من میگم مارول حتما کسی را انتخاب میکنه جوون و با استعداد مثل جمیز گان وروسو ها که بیشترین منفعت را به مارول رسوندن

ولی از همه مهم تر داستانه
+1 #42 Bullseye 1393-11-26 18:45
با سلام، ابتدا میخواستم بگم خیلی خوشحالم که عضوی از سایتتون باشم
بعد مقاله جالبی بود گفتم اولین نظرمو همینجا بزارم
چه گزینه های غیر ممکنی، احتمال اینکه هیچکدام از این کارگردان ها فیلم جدید رو کارگردانی کنن به نظر من کمتر از 5 درصده
Edgar Wright
James Ward Byrkit
Spierig brothers
Rupert Wyatt
Mike Cahill
Doug Liman
این لیست کارگردان هایی هستش که من شخصا دوست دارم ببینم که سکان فیلم جدید اسپایدرمن رو به دست بگیرن

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 422 guests and one member online

  • VENOM-ZOMBIE

آخرین نظرات