5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی (Top 5 Supporting Characters In Spider-Man Movies )

برترین شخصیت های مکمل مرد عنکبوتی

پنج تا از بهترین شخصیت های مکمل فیلم های اسپایدرمن.

مقدمه : مرد عنکبوتی بدون شک برترین شخصیت های مکمل را در دنیای کمیک دارد (در این مقاله میتونید درباره شون اطلاعات کسب کنید). در هرنوع فیلمی هم  قطعا علاوه بر شخصیت اصلی داستان و شخصیت منفی ، شخصیت های مکمل همانطور که از اسمشان معلوم است ، فیلم و بازی شخصیت های اصلی را کامل میکنند و نقشی عمیق در فیلم دارند. در فیلم های اسپایدرمن نیز ما شاهد شخصیت های مکمل بسیار خوبی بودیم و در این مقاله به 5 شخصیت برتر پرداخته شده است.

 

5- عمو بن (سه گانه سم ریمی)
5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی (top 5 supporting characters in spider man movies )

یقینا یکی از نقاط قوت سه گانه سم ریمی شخصیت های مکمل به یادماندنی آن است. عمو بن (با بازی کلیف رابرتسون) واقعا بسیار خوب شخصیت پردازی شده و همان چیزی بود که انتظارش رو داشتیم. مردی سالخورده و تا حدی معصوم که به خوبی "همسر و عمویی دلسوز" را به ما نشان داد. اون سکانسی که پیتر و بن داخل ماشین هستند و سعی میکند پیتر را نصیحت کند و شعار معروف اسپایدرمن را بهش یاد دهد ، که یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های فیلم های کمیک بوکی است. همچنین سکانس کشته شدن عمو بن در فیلم اسپایدرمن 1 و حتی 3 نیز بسیار خوب نشان داده شده است که واقعا ممکنه از ته دل دلتان برای این مرد دوست داشتنی بسوزد. کلیف رابرتسون در سال 2011 و در سن 88 سالگی در گذشت ، روحش شاد و یادش گرامی.

 

4- ند لیدز (اسپایدرمن بازگشت به خانه)

5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی (top 5 supporting characters in spider man movies )

از نقاط قوت فیلم اسپایدرمن بازگشت به خانه ، شخصیت ند لیدزه. ند لیدز در این فیلم مشابه شخصیتی به اسم "گانکه" است که به اصطلاح "nerd" هستش.(آقای ترابی در این مقاله معنی کلمه nerd رو توضیح دادن) رابطه دوستی پیتر و ند نیز به همین حالت nerd گونه است. مثلا هردو علاقه داشتند ست لگوی "جنگ ستارگان" را بسازند یا ساعتها وقت خودشان رو صرف کارایی میکردن که کمتر کسی بهش علاقه داره و معنی  واقعی کلمه nerd رو بهمون نشون دادن. ند دوستی باحال برای پیتر بود که به قول خودمون در هر حال پایه است. اصلا کم و کاستی در این شخصیت حس نمیشه و حتی خیلی به نظرم بهتر از هری آزبورن های قبلی توانست دوستی تمام عیار برای پیتر نوجوان باشد ، همچنین ایفای نقش عالی جیکوب باتالون رو نباید فراموش کرد.

 

3- زن عمو می (سه گانه ریمی)

5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی (top 5 supporting characters in spider man movies )

یکی از مهم ترین شخصیت ها در زندگی پیتر پارکر به بهترین شکل ممکن در سه گانه ریمی (با بازی رزمری هریس) ظاهر شد. پیرزنی دوست داشتنی که تا حدی از اسپایدرمن میترسد و در مواقع دشوار به پیتر روحیه و امید می دهد ( در سکانس اسباب کشی اسپایدرمن 2 خیلی خوب شاهد تعامل پیتر و می بودیم) و کمی شوخ طبع است. به عقیده بنده این زن عمو می بهترین در فیلم های اسپایدرمن است و ریشه کمیک بوکی خود را خوب حفظ کرده است.

 

2- گوئن استیسی (مرد عنکبوتی شگفت انگیز 1 و 2)

گوئن استیسی (مرد عنکبوتی شگفت انگیز 1 و 2)

به جرات میتونم بگم گوئن استیسی سری tasm بهترین معشوقه پیتر در بین تمام فیلم های اسپایدرمن است. کاملا سعی شده بود که ریشه های گوئن استیسی در دنیای کمیک حفظ شود. او همه ویژگی هایی که باید داشته باشد را داشت. زیبا ، مهربان ، دلسوز و در هر حالی سعی میکرد بهترین کار را انچام دهد و کلا بزرگترین نقطه قوت سری tams رابطه رومانتیک بین پیتر و گوئن استیسی بود. اما استون هم خیلی خوب از پس ایفای این نقش در هر دو فیلم برآمده بود.

 

1- جی جونا جیمسون ( سه گانه ریمی)

5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی (top 5 supporting characters in spider man movies )

نقش آفرینی " جی.کی سیمونز" در نقش جیمسون بدون شک یکی از بهترین شخصیت های کمیک بوکی رو در دنیای سینما نشان ما داد. نقش آفرینی سیمونز تا حدی تاثیر گذار بود که در هر کمیکی که جیمسون رو میدیدم ناخودآگاه سیمونز و لحن تندش جلوی چشمم می آمد. سیمونز به خوبی از پس این شخصیت در هر سه قسمت براومد و حتی تا حدی این شخصیت رو بهبود بخشید. شخصیتی تند خو که چندان آدم بدی نیست و دل پاکی دارد و از اسپایدرمن حتی اکه جانش را نجات دهد متنفر است ، همچنین سیمونز در این سه قسمت خیلی خوب بار طنز فیلم را به دوش کشید. بار ها ما هواداران اسپایدرمن آرزو میکنیم که ای کاش یک بار دیگر سیمونز را در نقش جیمسون ببینیم.

 

نظر شما چیست؟ شما از کدام شخصیت های مکمل در سه سری فیلم خوشتان آمد؟

 

قربانعلی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 

برای آشنایی بیشتر با شخصیت های مکمل در دنیای کمیک مقاله زیر را بخوانید:

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Captain Steve Lover
#1 Captain Steve Lover 1396-05-23 13:25
با تشكر از آقاى قربانعلی...
گزينه اول رو پيشبينى ميكردم JJ باشه...هيچكس ديگه اى لياقت گزينه اول رو بنظرم جز همين جيمسون نداشت...بهترين شخصيت مكمل اسپايدرمن تو سينما بود...البته از حق نگزريم هرم ازبورن هم تو سه گانه ريمى خيلى خوب بود...

ولى بنظرم تونى استارك در بازگشت به خانه و هرى ازبورن ريمى ميتونست باشه...


............
در ضمن بازگشت به خانه از مرز 700 ميليون دلار رد شد!
نقل قول کردن
mehran spidey
#2 mehran spidey 1396-05-23 14:14
با گزینه ی اول کاملا موافقم خداییش یکی از نقاط قوت فیلم های اسپایدرمن سم ریمی همین JJ بود ، آقای جی کی سیمونز خیلی عالی نقشش رو اجرا کرد و همچنین صحنات خنده دار زیادی رو توی سری فیلم های اسپایدرمن سم ریمی به وجود آورد :lol:


ممنون بابت این مقاله ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#3 Samwel Tarly 1396-05-23 14:41
واقعا خسته نباشید اقای قربانعلی تو این چند هفته شما خیلی خیلی زحمت کشیدید و این همه مقاله نوشتید یا ترجمه کردید که واقعا جای تقدیر داره و ازتون خیلی ممنونم.
راجع به مقاله هم باید بگم که هیچ کس به غیر از جیمسون لیاقت بودن تو رتبه اول رو نداره و بعد این همه مدت هنوزم از سکانس های جیمسون تو این سه گانه خنده ام میگیره و نمیتونم جلوی خودم رو بگیره. از همه باحال تر هم مال زمانی بود که تو فیلم مردعنکبوتی 2, پیتر به جیمسون گفت که میشه پیش پرداخت کنید و جیمسون فقط زد زیر خنده. اصن یادش افتادم خنده ام گرفت :-*
تازه وقتی کاربر خوب سایت اقای مسیح نیا اسم کاربریش رو میزاره جیمسون یعنی حتما سیمونز عالی بوده دیگه :-)
امیدوارم سیمونز تو dceu هم بتونه کمیسر گوردون خوبی باشه.
نقل قول کردن
sib khan
#4 sib khan 1396-05-23 20:06
خسته نباشید اقای قربانعلی
مقاله دوست داشتنی بود چون شخصیت های خیلی خوبی مثل زن عمو می و عمو بن و البته مخخصاااا جونا توش بودن :lol: واقعا عاشق غر غرای ج.ج.جیمس.ن هستم خیلی باحاله :D
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#5 j.jonah jameson 1396-05-23 22:08
اوه یس
همینه! یعنی واقعا دستمریزاد! اکسلنت به این مقاله( حالا فکر کن این جیمسون توش نبود!! کلا باید قید اش رو میزدیم )
ولی واقعا سیمونز توی این نقش اونقدر خوب ظاهر شد که خود استن لی هم ازش تعریف کرد!!( البته استن لی به شدت فراموش کاره و نتوسنت در مصاحبه ای که انجام شد اسم درست بازیگر جیمسون رو بگه و آخرش گفت « و یارویی که نقش جیمسون رو بازی کرد» فوق العاده بود! ) چیزی که باعث میشه ما این شخصت ها رو مکمل بدونیم اینه که با وجود این کاراکتر هاست که مردعنکبوتی، مردعنکبوتی شده! خیلی ها مردعنکبوتی رو جدا از پیتر پارکر میدونند و شعارشون هم اینه : فرد زیر نقابه که مهمه !! این حرف درستیه ولی نه برای یه اسپایدی فن ! کسایی که مردعنکبوتی رو میشناسند میدونن که بارها و بارها مردعنکبوتی در هیبت پارکر ( پسرک ساده و مهربان و دست پا چلفتی مدرسه ) از فلش تامپسون کتک خورده و بهش سخت گذشته! اما چیزی که باید بدونند اینه که مردعنکبوتی نمادی برای پیتره که نشون بده من با اونی که شما فکر میکنید فرق دارم و چندین بار هم در هیبت اسپایدی با تامپسون صحبت داشته و یه موقع ها هم به شیوه ی خودش حالش رو گرفته !
اون برای زن عمو می یه پسر دوست داشتی،سرخود و توداریه .
برای ند لیز یک دوست بسیار خوبه ! چه اسپایدی باشه و نباشه.
برای گوئن یک عاشق واقعی و شاگرد دوم کلاسه
برای جیمسون یه کارمند خوبه ( بگذریم که بنده خدا رو خیلی اذیت میکنه :-* )
ولی بنظرم برای عمو بن همون مردعنکبوتیه ! چراکه بن پارکر پیتر و همونطوری میبینه که اون واقعاهست. و تضاهر نمیکنه که کسی باشه . مردعنکبوتی اون چیزیه که پیتر باید باشه ولی از بودنش صرف نظر میکنه و همچنان دوست داره خودش رو پسری ساده جا بزنه. این شخصیت ها هرکدوم نشون میدند که پارکر از چه فیلتر هایی رد شده تا ما بتونیم اون رو همینگونه هست ببینیم و قلبا دوستش داشته باشم.

القصه که حاجیتون که آلان شماره یک این مقاله است .... شیره !! هرکی هم مشکل داره لنگه کفشش رو ببره دکتر ! همینه که هست....ممکنه کار های اشتباهی کرده باشه یا به نوعی به پارکر لطمه زده باشه ولی همین کارا باعث شده اسپایدی برای ما ملموس تر باشه . و اینکه دم نویسنده ی این مقاله دوست خوبم دم قربانعلی عزیز گرم ! من کلا عاشق جیمسون و شخصت گنده دماغش ام. باقی هم خوبن ها.... ولی این برای من یه چیز دیگه است 8)
#3
هههه والا ما که ارادت ویژه ای به همه ریز و درشت بچه های اسپایدی داریم و دم شما گرم! ولی این انتخاب اسم جیمسون ربطی به سیمونز نداره! بخاطر دیالوگ معرکه ای که داره این اسم رو انتخاب کردم برای خودم. ( مردعنکبوتی تمام اون چیزیه که من نیستم)
#4
اطمینان میدم اگر خودش هم وجود خارجی داشت از اینکه از غرغر هاش تعریف کردی باز غرغر میکرد! :lol:
نقل قول کردن
زرتشت
#6 زرتشت 1396-05-24 00:02
جی کی سیمونز و کلیف رابرتسون تو سه گانه ریمی عالی بودن.
ند لیدز توی بازگشت به خانه خوب بود ولی چون هری ازبورن بهترین دوست پیترِ،بهتر بود اون رو وارد داستان میکردن.
نقل قول کردن
amiralispiderman1
#7 amiralispiderman1 1396-05-24 04:45
عالی بود.هیچ وقت اون تیکه هایی که جونا قرص میخورد یااون سکانسی که لباس اسپایدیرو پوشیده بود یادم نمیره



سلام کاربر جدیدم 8) البته قبلا به عنوان میهمان تو سایت بودم ولی بلد نبودم عضو شم تمام نویسنده هارو دوست دارم مخصوصا اقای ترابی یا اقا مختار
نقل قول کردن
ghost spider
#8 ghost spider 1396-05-24 12:58
خسته نباشید اقای قربانعلی مطلب خیلی مفیدی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید