5 ویروس مرگبار برتر دنیای كمیك بوك

5 ویروس مرگبار برتر دنیای كمیك بوك

به بهانه شیوع بیماری کرونا، به بررسی پنج تا از مرگبار ترین و برترین سری کمیک بوک هایی و با محوریت این موضوع خلق شده اند، پرداخته ایم!

قبل از اینكه به لیست 5 تایی خودمان بپردازیم اجازه بدید به ویروس كمیك Crossed اشاره كنیم:

كميك crossed

این سری کمیک ها که در حین سال های 2008 تا 2010 چاپ شدند،محصول نشریه ی خود مختار و آزاد آواتار است که می توان گفت شباهت بسیار زیادی به سری کمیک های مردگان متحرک دارند.داستان این سری در دنیایی آخرالزمانی روایت میشود که در آنجا ویروسی موجب به وجود آمدن زامبی های مرگبار شده است و همانطور که پیش بینی کردید قطعا بسیاری از مردم یا بر اثر این ویروس مرده و یا به زامبی تبدیل شده اند.هر روز قربانی این ویروس در این دنیا افزوده میشود و به قاطعیت میتوان گفت که این داستان جز دارک ترین هاست که تک تک پانل های خود را با خاک،خون،قربانی و ... همراه کرده است.

 

5- سری کمیک های جزیره ی عنکبوتی (از شماره ی 666 تا 673):

سری کمیک های جزیره ی عنکبوتی (از شماره ی 666 تا 673)

در این آرک عظیم مردم شهر نیویورک به ویروسی عجیب که توسط دشمن قدیمی مرد عنکبوتی به نام «شغال» درست شده، مبتلا شدند و در نتیجه به قدرت های عنکبوتی دست یافتند. سپس جزیره منهتن در ایالت نیویورک از سوی نیروهای امنیتی محاصره شده تا ویروس به بیرون درز نکند. سپس مرد عنکبوتی با اعضای اونجرز و 4 شگفت انگیز همکاری کرد تا جلوی تبدیل شدن مردم شهر به عنکبوت های غول آسا را بگیرد.  جزیره عنکبوتی یکی از اولین رویدادهای بزرگ مرد عنکبوتی در دهه گذشته بود که باعث شد پای اکثر قهرمانان مارول به داستان باز بشه و البته دیگر شخصیت های مرتبط با را اسپایدرمن را نیز مثل فلش تامپسون (مامور ونوم)، ادی براک (انتی ونوم) و کین پارکر (کلون اسپایدرمن) در داستان دیدیم. جزیره عنکبوتی نشان داد دن اسلات چه ایده هایی برای مرد عنکبوتی و دنیای او در سر داره و میخواد این دنیا را تا حد ممکن بزرگ و مطرح کنه. راستی مری جین هم در این داستان قدرت های عنکبوتی پیدا کرد! (این مقاله را بخوانید).

 

4-  سری کمیک های Uncanny X-men (از شماره ی 303 تا 390):

ویروس میراث - legacy virus

در این سری به طور متوالی دو داستان به جلو پیش میرفت و ویروسی که در این دنیا معرفی شد،بسیار مرگبار و تاثیر گذار بود.

این سری کمیک ها ی ایکس در سال 1993 میلادی توسط مارول به چاپ رسید.طی دو داستانی که همزمان روایت میشد،ویروسی شیوع پیدا میکند که باعث از بین رفتن حدود 100 جهش یافته می شود و به گونه ای دنیای ایکس من را نابود میکند. همینطوراین ویروس موجب به وجود آمدن کلونی از کیبل نیز میشود. اسم این ویروس بود: "ویروس میراث" (Legacy Virus)

از تاثیرات منفی این ویروس میتوان به کشته شدن خواهر کلاسوس نیز اشاره نمود که این تاثیر خیلی به بخش عاطفی داستان کمک کرد. و در نهایت در سال 2003 که تقریبا اواخر داستان نیز بود، میتوتانت های نوجوان به رهبری کلاسوس سعی بر این داشتند تا یک آنتی ویروسی برای آن درست کنند تا از کشته شدن بیشتر میوتانت ها جلوگیری شود. نکته مهم اینه که کلاسوس جان خودش را فدا کرد تا راه علاجی برای این ویروس پیدا بشه.

 

3- سری کمیک های Batman: Contagion

سری کمیک های Batman: Contagion

این سری کمیک هایی که در سال 1996 برای بتمن چاپ شد،کل خانواده ی خفاشی را تحت تاثیر خود قرار داد.بسیاری از مردم به این ویروس دچار میشوند و کل گاتهام به هم میریزد. در این بین بتمن با کمک خاندان خفاشی خود از جمله رابین،زن گربه ای و ... توانستند با تشکیل تیم آپی شگفت انگیز به موضوع پی ببرند و ... از نکات جالب داستان میتوان به این موارد اشاره کرد: قرنطینه شدن گاتهام، آزاد شدن پویزن آیوی به دست بتمن از تیمارستان آرکهام (چون او به سم ها مصونیت داره و بتمن عقیده داشت میتونه به یافتن علاج ویروس کمک کنه)، ساخته شدن یک بخش زرهی و محافظت شده از سوی پولداران شهر گاتهام برای محافظت از خود در حالی که نمیدانستند یکی از خود آنان اولین ناقل این ویروس مهلک بوده است!

 

2- سری کمیک های "وای:آخرین مرد باقی مانده روی زمین" (Y: The Last Man)

سری کمیک های "وای:آخرین مرد باقی مانده روی زمین" (Y: The Last Man)

انتشاران "ورتیگو" چندی پیش كمیكی حیرت انگیز چاپ میكرد به نام "وای: آخرین مردی كه باقی مانده" (Y: The Last Man). این كمیك توسط نویسنده ای متبحر به نام «برایان كی. وان» و طراحی به نام «پیا گوارا» خلق شد. ما در آن شاهد هستیم كه در دنیای آینده چطور یك ویروس مرگبار نسل انسان های مذكر را از بین برده و «یوریك» (Yorick) تنها مردی هست كه در سیاره زمین باقی مانده است! یك مامور مخفی به نام مامور شماره 355 ، ماموریت دارد تا از یوریك محافظت كند چون او باید به شهر بوستون برود و در آنجا با یك دانشمند ژن شناس ملاقات كند ( این دانشمند میتواند از روی او كلون درست و نسل مردها را دوباره احیا كند) ولی یك كماندوی اسرائیلی به نام Alter، به دنبال نقشه های پلید خود است ( Alter میخواهد از یوریك به عنوان برگ برنده اسرائیل استفاده كند تا دیگر كشورهای دنیا اسرائیل را به رسمیت بشناسند). در هر حال در طول این سری کمیک هرگز به طور کامل و واضح توضیح داده نشد که ویروسی که باعث منقرض شدن کروموزوم جنس مذکر شده است چی بوده و از کجا آمده! این سری کمیک برنده ۳جایزه ایزنر شده است. یک سریال لایو اکشن تلویزیونی اقتباسی از این کمیک هم اکنون در دست ساخت قرار دارد.

 

1- كمیك های مردگان متحرک

كمیك های مردگان متحرک

شاید بتوان "مردگان متحرک" را موفق ترین کمیک قرن بیست و یکم لقب داد . وقتی در سال 2003 رابرت کرکمن و تونی مور این کمیک سیاه و سفید را منتشر کردند کمتر کسی فکرش را میکرد که تا این حد موفقیت کسب کند. این کمیک به یکی از بزرگترین منابع تاثیرگذار روی فرهنگ جهان تبدیل شده است . قصه آن بر روی شخصیت ریک گرایمز افسر پلیسی متمرکز است که در هنگام انجام وظیفه مجروح شده و به کما رفته است. او در حالی به هوش می‌آید که ایالت جورجیا در قرنطینه است و موفق می‌شود همسر و فرزندش را به همراه سایر نجات یافتگان پیدا کند و به تدریج رهبری گروهی را که بعدها به یک جامعه کوچک تبدیل می‌شود را بر عهده بگیرد. مردگان متحرک ژانر کمیک های ترسناک را از نو خلق کرد و ارائه گر قصه ای شد که در آن هر چیزی و هر بلایی ممکن است بر سر کسی در هر جایی بیاید! فرمول این کمیک خیلی ساده است: شخصیت ها را معرفی کن، کاری کن که هواداران عاشق آنها شوند و بعد به طور بیرحمانه ای شخصیت ها را از خوانندگان بگیر! و البته از یاد نبریم که برخی از چندش آور ترین صحنه های تاریخ دنیای کمیک هم در مردگان متحرک خلق شده است. اما ویروسی که در این کمیک باعث خلق تبدیل شدن مردم به زامبی شد تا مدتها مرموز و مخفی مانده بود تا اینکه رابرت کرکمن فاش کرد نوعی قارچ فضایی بوده که بیگانه ها  آن را فرستاده بودن تا نسل انسان را ضعیف کنند! جالبه که در سریال تلویزیونی مردگان متحرک منشا این ویروس مرگبار ناشناخته بوده و به ما گفته شده بود که انسان ها همه ژن زامبی شدن پس از مرگ را در خود دارند ولی این ژن به وسیله یک عامل فعال شده است!

 

 

مترجم: علیرضا محمدی  (As Responsible as Spider-Man)

منبع: سايت comicbook.com

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شماره آخر کمیک جزیره عنکبوتی (SPIDER-ISLAND) ترجمه شد + لینک دانلود

10 کمیک مهم انتشارات ایمج (IMAGE)

20 كمیك برتر ترسناك (HORROR COMICS)

10 شخصیت برتر سریال مردگان متحرک (WALKING DEAD)

20 داستان كمیك بوكی كه اشكتان را در می آورد ...

5 كمیك برتر زامبی (ZOMBIE COMICS)

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی در 10 سال گذشته

برترین صحنه های سریال WALKING DEAD

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Arya.M
#1 Arya.M 1395-03-04 21:14
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟
نقل قول کردن
arkham knight
#2 arkham knight 1395-03-04 21:58
چقدر مقالات دیسی زیاد شد :)) ممنون از آقای محمدی ، واقعا خوب بود... فقط اگه اسمشونو ذکر میکردید تو عنوان بهتر بود... من ویروس امیزو رو خیلی دوس دارم که متاسفانه نویسنده اصلی ذکر نکرده...
نقل قول کردن
captain spidey
#3 captain spidey 1395-03-04 22:26
عمو مختار نشریه داره !!!!!!!!!!!! ولی این ویروسی که تو مردان ایکس بود و جهش یافته خیلی باحال بود و لی خدایی جزیره عنکبوتی هم خوب بود
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#4 j.jonah jameson 1395-03-04 22:37
آقای محمدی دست شما درد نکنه !
نمیدونم چرا تازگیها برخی از صفحه ها رو دیر میبینم !
مقاله ی خیلی خوبی بود !
شماره 2 رو نمیدونستم !
راستی پیامد های شماره 3 چی بود ؟
از دست دادن کنترل روانی ؟
#4
What ؟؟؟؟؟؟
نه عزیز من :lol: خودمختار یعنی ........ یعنی ......... چطوری بگم . آهان یعنی آقای خودش !
نشریه ی خودمختار هم یعنی اینکه تصمیم گیری کاراش با خودشه !
ولی بد فکری هم نیست ها ! :-?
فکر کنید عمو مختار نشریه بزنه ! :P
کل مجله ها و کمیک هاش عکس کدوتنبل میگیره !

بعد مسابقه بزاره و به برنده گلایدر هدیه بده !! :-*
فکرش هم معرکه است !
نقل قول کردن
Qeiji
#5 Qeiji 1395-03-04 23:22
مقاله خیلی جالبی بود ولی بی زحمت یه لطفی بکنین از این به بعد:
تو مقاله های این مدلی که کمیک و داستان معرفی میکنین، خواهشا اسپویل نکنین آخرش رو. من میخواستم برم Y the last man رو بخونم که اسپویلش کردید. همینکه تهش میگید طرف آخرش موفق میشه دیگه کل اشتیاق خوندن رو از آدم میگیره. گرچه من آدمی هستم که با اینحال اگه داستان قشنگ باشه، بازم میخونمش ولی بخش خیلی مهمش به باد رفت.
نقل قول کردن
OAK_AVENGER
#6 OAK_AVENGER 1398-12-10 11:48
ممنون از مقاله عالی شما
من یه سوال برام پیش اومد که ویروس گاتهام چه اثراتی روی مبتلایان میذاره؟ :o
نقل قول کردن
شروین سرکان
#7 شروین سرکان 1398-12-10 12:03
واقعا لذت بردم به این میگن مقاله ی بروز متشکر. کمیک مردگان متحرک رو چه شرکتی منتشر کرد؟
نقل قول کردن
MP Spidey
#8 MP Spidey 1398-12-10 13:08
ممنون به خاطر این مقاله. امیدوارم ویروس کرونا رو هم کل دنیا شکست بده.
#3 و #4
راستی بحث عمو مختار شد. الان کجان؟ چرا یه مدته نیستن؟
نقل قول کردن
OAK_AVENGER
#9 OAK_AVENGER 1398-12-10 13:08
به نقل از j.jonah jameson:
آقای محمدی دست شما درد نکنه !
نمیدونم چرا تازگیها برخی از صفحه ها رو دیر میبینم !
مقاله ی خیلی خوبی بود !
شماره 2 رو نمیدونستم !
راستی پیامد های شماره 3 چی بود ؟
از دست دادن کنترل روانی ؟
#4
What ؟؟؟؟؟؟
نه عزیز من :lol: خودمختار یعنی ........ یعنی ......... چطوری بگم . آهان یعنی آقای خودش !
نشریه ی خودمختار هم یعنی اینکه تصمیم گیری کاراش با خودشه !
ولی بد فکری هم نیست ها ! :-?
فکر کنید عمو مختار نشریه بزنه ! :P
کل مجله ها و کمیک هاش عکس کدوتنبل میگیره !

بعد مسابقه بزاره و به برنده گلایدر هدیه بده !! :-*
فکرش هم معرکه است !

به نظر من هم عمو با این تجربه نشریه بزنه همه گلایدر به دست میان برای استخدام :lol:
نقل قول کردن
OAK_AVENGER
#10 OAK_AVENGER 1398-12-10 13:11
راستی دوستان می خواستم بدونم که چجوری توی سایت مطلب بذارم. چون عضو جدیدم هیچی نمیدونم :-| :oops: :-*
نقل قول کردن
OAK_AVENGER
#11 OAK_AVENGER 1398-12-10 13:28
به نقل از Qeiji:
مقاله خیلی جالبی بود ولی بی زحمت یه لطفی بکنین از این به بعد:
تو مقاله های این مدلی که کمیک و داستان معرفی میکنین، خواهشا اسپویل نکنین آخرش رو. من میخواستم برم Y the last man رو بخونم که اسپویلش کردید. همینکه تهش میگید طرف آخرش موفق میشه دیگه کل اشتیاق خوندن رو از آدم میگیره. گرچه من آدمی هستم که با اینحال اگه داستان قشنگ باشه، بازم میخونمش ولی بخش خیلی مهمش به باد رفت.

آقای محمدی چیزی رو درباره کمیک اسپویل نکردن که :o
نقل قول کردن
امیرحسین حاجی باقر نجار
#12 امیرحسین حاجی باقر نجار 1398-12-10 19:26
عالی بود فقط من هنوز توی 2 موندم. آخه برای من بوی غریبی میده. داستانش در سایت قرار داره؟ اگر هستش لطف میکنید لینکش رو برام بزارید؟ ممنون میشم. راستی چه حالی میده یه داستانم بسازن واسه بیماری کرونا. مثلا در گذشته روایت بشه و استیو راجرز جلوی اون رو گرفته باشه. البته شایدم جالب نباشه برای خیلیا ولی من دوسش دارم. :lol:
نقل قول کردن
moein
#13 moein 1398-12-10 22:44
به نقل از Arya.M:
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟

به نقل از Arya.M:
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟

اتفاقا در مجموعه كارتونى اسپايدرمن 2017 به داستان جزيره عنكبوتى پرداخته شده
نقل قول کردن
امیرحسین حاجی باقر نجار
#14 امیرحسین حاجی باقر نجار 1398-12-10 23:00
به نقل از moein:
به نقل از Arya.M:
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟

به نقل از Arya.M:
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟

اتفاقا در مجموعه كارتونى اسپايدرمن 2017 به داستان جزيره عنكبوتى پرداخته شده

عزیز جون اونی که شما میگی شماره 5 هستش که در سریال مارول اسپایدرمن در فصل اول به نمایش در اومد. شماره 2 راجع به The Last Man هستش. فقط گفتم که دقت کنی همین. :-)
نقل قول کردن
moein
#15 moein 1398-12-10 23:03
به نقل از AMIR HO3IN:
به نقل از moein:
به نقل از Arya.M:
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟

به نقل از Arya.M:
Wow.چقدر خفن. واجب شد جزیره عنکبوتی رو حتماً بخونم.میشه راجع به شماره 2 بیشتر توضیح بدید. این ویروس چه جور ویروسی بود؟

اتفاقا در مجموعه كارتونى اسپايدرمن 2017 به داستان جزيره عنكبوتى پرداخته شده

عزیز جون اونی که شما میگی شماره 5 هستش که در سریال مارول اسپایدرمن در فصل اول به نمایش در اومد. شماره 2 راجع به The Last Man هستش. فقط گفتم که دقت کنی همین. :-)

ممنون بابت گوش زدتون
نقل قول کردن
The spider
#16 The spider 1398-12-10 23:34
به نقل از j.jonah jameson:
آقای محمدی دست شما درد نکنه !
نمیدونم چرا تازگیها برخی از صفحه ها رو دیر میبینم !
مقاله ی خیلی خوبی بود !
شماره 2 رو نمیدونستم !
راستی پیامد های شماره 3 چی بود ؟
از دست دادن کنترل روانی ؟
#4
What ؟؟؟؟؟؟
نه عزیز من :lol: خودمختار یعنی ........ یعنی ......... چطوری بگم . آهان یعنی آقای خودش !
نشریه ی خودمختار هم یعنی اینکه تصمیم گیری کاراش با خودشه !
ولی بد فکری هم نیست ها ! :-?
فکر کنید عمو مختار نشریه بزنه ! :P
کل مجله ها و کمیک هاش عکس کدوتنبل میگیره !

بعد مسابقه بزاره و به برنده گلایدر هدیه بده !! :-*
فکرش هم معرکه است !

به به JJJ خان!!!
چند وقت نبودی جات خالی بود.
نمیدونم منو یادت میاد یا نه ولی خیلی با هم بحث کردیم تو سایت
اقای Parker و استاد مختار هم برگردن دوباره اون تیم کلاسیک اسپایدی تشکیل میشه.ای کاش برگردن...
...........
درباره ی مقاله هم کمیک های "Y" رو باهاش آشنایی کمی داشتم.
ولی خب قطعا داستان "Spider Island" داستان مورد علاقه‌ی منه. چقدر داستان عالی ای بود...
"واکینگ دد" هم کمیک هاشو خوندم به نظرم بیشتر از سریالش میشه با داستان ارتباط برقرار کرد مخصوصا با افت محسوس چند فصل اخیرش
نقل قول کردن
Geralt of Rivia
#17 Geralt of Rivia 1398-12-11 09:50
سلام استاد ترابی عزیز
ببخشید بابت اسپم
خو استم بگم یکی از سایت های ایرانی نظرسنجی گذاشته و رقابت اسپایدرمن با یک شخصیت دیگه رو گذاشته
(البته اون یکی شخصیت هیچ ربطی به اسپایدرمن و قدرت های فوق بشری او نداره و معلومه اون سایت فقط با این کار خواسته شیطنت بکنه و هدف خاصی داشته).
سئوالم اینه که آیا سایت اسپایدی هم برنامه ای برای چنین رقابت هایی داره؟
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1398-12-11 09:55
به نقل از Geralt of Rivia:
سلام استاد ترابی عزیز
ببخشید بابت اسپم
خو استم بگم یکی از سایت های ایرانی نظرسنجی گذاشته و رقابت اسپایدرمن با یک شخصیت دیگه رو گذاشته
(البته اون یکی شخصیت هیچ ربطی به اسپایدرمن و قدرت های فوق بشری او نداره و معلومه اون سایت فقط با این کار خواسته شیطنت بکنه و هدف خاصی داشته).
سئوالم اینه که آیا سایت اسپایدی هم برنامه ای برای چنین رقابت هایی داره؟

سلام. نه سایت ما چنین برنامه ای نداره و نخواهد داشت چون یک سایت تخصصی از این کارهای چیپ و سطح پایین و بچه گانه انجام نمیده. در واقع این جور چیزا برای وبلاگ ها و کانال های تلگرامی که مخاطب کودک دارند مناسب است که بین دو شخصیت مبارزه بزارن و بگن شما رای بدید کدوم زورشون بیشتره! سایت spidey.ir همیشه ترجیح داده به جای چنین کارهایی وقت و انرژی خودش رو بزاره روی نوشتن مقالات و مطالب تخصصی و همچنین ترجمه کمیک بوک.
نقل قول کردن
OAK_AVENGER
#19 OAK_AVENGER 1398-12-11 09:58
به نقل از mtm:
سلام. نه سایت ما چنین برنامه ای نداره و نخواهد داشت چون یک سایت تخصصی از این کارهای چیپ و سطح پایین و بچه گانه انجام نمیده. در واقع این جور چیزا برای وبلاگ ها و کانال های تلگرامی که مخاطب کودک دارند مناسب است که بین دو شخصیت مبارزه بزارن و بگن شما رای بدید کدوم زورشون بیشتره! سایت spidey.ir همیشه ترجیح داده به جای چنین کارهایی وقت و انرژی خودش رو بزاره روی نوشتن مقالات و مطالب تخصصی و همچنین ترجمه کمیک بوک.

کار درستی انجام میدید چون باید رقابت 2 شخصیت رو تو فیلم دید نه اینجور چیزای بچگانه
نقل قول کردن
ComicBooke4Ever
#20 ComicBooke4Ever 1398-12-11 13:12
سلام،من عضو جدیدم.
به نظرم ویروس legacy از همه بدتر بود.
مورد 2 هم خیلی غم انگیز بود :cry:
نقل قول کردن
ComicBooke4Ever
#21 ComicBooke4Ever 1398-12-11 14:49
به نقل از j.jonah jameson:
آقای محمدی دست شما درد نکنه !
نمیدونم چرا تازگیها برخی از صفحه ها رو دیر میبینم !
مقاله ی خیلی خوبی بود !
شماره 2 رو نمیدونستم !
راستی پیامد های شماره 3 چی بود ؟
از دست دادن کنترل روانی ؟
#4
What ؟؟؟؟؟؟
نه عزیز من :lol: خودمختار یعنی ........ یعنی ......... چطوری بگم . آهان یعنی آقای خودش !
نشریه ی خودمختار هم یعنی اینکه تصمیم گیری کاراش با خودشه !
ولی بد فکری هم نیست ها ! :-?
فکر کنید عمو مختار نشریه بزنه ! :P
کل مجله ها و کمیک هاش عکس کدوتنبل میگیره !

بعد مسابقه بزاره و به برنده گلایدر هدیه بده !! :-*
فکرش هم معرکه است !

:D :lol: :D :P
نقل قول کردن
امیرحسین حاجی باقر نجار
#22 امیرحسین حاجی باقر نجار 1398-12-12 00:18
به نقل از OAK_AVENGER:
به نقل از mtm:
سلام. نه سایت ما چنین برنامه ای نداره و نخواهد داشت چون یک سایت تخصصی از این کارهای چیپ و سطح پایین و بچه گانه انجام نمیده. در واقع این جور چیزا برای وبلاگ ها و کانال های تلگرامی که مخاطب کودک دارند مناسب است که بین دو شخصیت مبارزه بزارن و بگن شما رای بدید کدوم زورشون بیشتره! سایت spidey.ir همیشه ترجیح داده به جای چنین کارهایی وقت و انرژی خودش رو بزاره روی نوشتن مقالات و مطالب تخصصی و همچنین ترجمه کمیک بوک.

کار درستی انجام میدید چون باید رقابت 2 شخصیت رو تو فیلم دید نه اینجور چیزای بچگانه

عذر میخوام دخالت میکنم ولی نظر شخصی بنده اینه که شما از دنیای سینما نباید شخصیت هارو قضاوت کنید بلکه باید کمیک هارو مطالعه کنید و از روی اونها نتیجه گیری کنید. البته قصد بی احترامی نداشتم امیدوارم به دل نگیری دوست من. ;-)
نقل قول کردن
OAK_AVENGER
#23 OAK_AVENGER 1398-12-12 08:45
به نقل از AMIR HO3IN:
به نقل از OAK_AVENGER:
به نقل از mtm:
سلام. نه سایت ما چنین برنامه ای نداره و نخواهد داشت چون یک سایت تخصصی از این کارهای چیپ و سطح پایین و بچه گانه انجام نمیده. در واقع این جور چیزا برای وبلاگ ها و کانال های تلگرامی که مخاطب کودک دارند مناسب است که بین دو شخصیت مبارزه بزارن و بگن شما رای بدید کدوم زورشون بیشتره! سایت spidey.ir همیشه ترجیح داده به جای چنین کارهایی وقت و انرژی خودش رو بزاره روی نوشتن مقالات و مطالب تخصصی و همچنین ترجمه کمیک بوک.

کار درستی انجام میدید چون باید رقابت 2 شخصیت رو تو فیلم دید نه اینجور چیزای بچگانه

عذر میخوام دخالت میکنم ولی نظر شخصی بنده اینه که شما از دنیای سینما نباید شخصیت هارو قضاوت کنید بلکه باید کمیک هارو مطالعه کنید و از روی اونها نتیجه گیری کنید. البته قصد بی احترامی نداشتم امیدوارم به دل نگیری دوست من. ;-)

البته که نه :-)
در واقع شما درست میگید چون در دنیای کمیک شخصیت ها متفاوتن ولی بعضی شخصیت ها نمی تونن یا هنوز نتونستن با هم رقابت کننن برای همچین حالتی دنیای فیلم بهتره :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید