5 مرگ ماندگار فیلم های کمیک بوکی

ژنرال زاد

محاله این مرگ ها را فراموش کنیم

 

5- ریچل داوز
ریچل داز - مگی گلنهال

توسط : جوکر

در : شوالیه تاریکی (2008)

هنر کریستوفر نولان،خلق شخصیتی غیر اقتباسی  و جذاب به نام ریچل داوس و معرفی او به عنوان عشق اصلی بروس وین بود.در " بتمن آغاز کرد" ریچل ( با بازی کیتی هولمز) گفت که نمیتونه با هویت دوگانه بروس وین/ بتمن کنار بیاد و او را ارک کرد.در فیلم بعدی مشخص شد او ( که اینبار نقشش را مگی جیلنهال بازی میکرد)با هاروی دنت ( با بازی آرون اکهارت) رابطه دارد.اما در طی ماجراهای فیلم جوکر( با بازی شگفت انگیز هیث لجر) هم هاروی و هم ریچل رو گروگان میرد و در ساختمان هایی پر از مواد منفجره و یک بمب ساعتی زندانی میکند.جوکر توسط بتمن و پلیس دستگیر میشه و آدرس مکان هایی رو که هاروی و ریچل آنجان رو میده.بتمن به سراغ ریچل و پلیس هم به سراغ هاروی میره ولی وقتی بتمن به آنجا میرسه،هاروی رو میبینه و میفهمه که جوکر آدرس ها رو جا به جا داده ! بتمن سعی میکنه هاروی رو نجات بده ولی نیمه چپ صورت او که به بنزین آغشته بود آتش گرفت.در نمای بعدی ریچل رو نشون میده و سپس شملرش معکوس بمب و جیم گوردون که به سمت ساختمان میره و
boom !

تاثیرات روحی و روانی مرگ ریچل بر روی بروس نقش مهمی در فیلم نهایی تریلوژی نولان دارد.

مقالات مرتبط:

   5 مرگ دردناک تاریخ کمیک بوک

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

4- هری آزبورن
هری ازبورن - جیمز فرانکو

توسط : ونوم

در : اسپایدرمن 3

قطعا اسپایدرمن 3 فیلم خوبی نبود ولی صحنه ماندگار کم نداشت.یکی از این صحنه ها مربوط به مرگ قهرمانانه هری آزبورن میشه.بعد از یک نبرد نفسگیر دو به دو هری-پیتر (به ترتیب با نقش آفرینی های جیمز فرانکو و توبی مگوایر)و سندمن-ونوم(به ترتیب با نقش آفرینی های تامس هیدن چرچ و توفر گریس) ،هری ونوم را از پا در میاره و مری جین رو نجات میده.از اون طرف پیتر از پس ونوم بر نمیاد و اسیر میشه.هری به سمت ونوم میره تا به پیتر کمک کنه ولی ونوم او را پرت میکنه و گلایدرش(ماشین پرنده) را به چنگ میاره.سپس گلایدر رو بالا میبره تا در بدن پیتر فرو کنه ولی قبلش
.
.

هری میپره جلوی پیتر وخودش رو فدا میکنه ! پس از اون هم هری ونوم رو از بین میبره و ماجرا رو خاتمه میده و دیالوگ های معرکه ای که بین  مری جین،پیتر و هری (قبل از مرگش)گفته میشه  و بدین ترتیب تماشاگر که از ریمی و فیلمش دلخوره،باهاش آشتی میکنه و با خاطره ای خوش از فیلم جدا میشه.

مقالات مرتبط:

مرگ "هری آزبورن" ترجمه شد ! + لینک دانلود

مهم ترین داستان های کمیک استریپی مرد عنکبوتی + لینك دانلود مستقیم



3- ژنرال زاد
ژنرال زاد

توسط : سوپرمن

در : مرد پولادی (2013)

مرگ زاد (با نقش آفرینی مایکل شانون)بیشتر از آنکه تراژدیک، ماندگار و غمگین باشد، شوکه
کننده بود ! پس از یک نبرد نفسگیر بین سوپرمن(با بازیگری هنری کاویل)،کریپتونی ها و زاد، تماشاگران فیلم و طرفداران سوپرمن به شدت شوکه زده بودند چون در طی این نبرد ها ساختمان های زیادی خراب شدن و آوار های زیادی بر سر مردم ریخت که با یک حساب سر انگشتی، بیشتر از هزار نفر مردن که مسبب مرگ آن ها،سوپرمن،حامی و پشتیبان متروپلیس بود ! اما شوک نهایی در نبرد نهایی ! بین سوپرمن و زاد قرار داره.کلارک و زاد به یک ساختمان پرتاب میشن و در آنجا زاد سعی میکنه خانواده ای را که در گوشه ی ساختمان پناه گرفته اند، با اشعه های لیزر ( که از چشم هایش بیرون میزند) بکشد ولی کلارک او را میگیره و سعی میکنه عقب بکشه.

کلارک : بس کن
زاد : هرگز
کلارک : بهت میگم میگم تمومش کن

اشعه های لیزر هر لحظه به مردم گوشه ساختمان نزدیک تر میشه .

کلارک : نه !!!
و
.....

تق !

سوپرمن  برای نجات دادن آن ها دست به قتل زد و گردن زاد رو شکست تا بیش از پیش هوادارن سوپرمن به این باور برسند که : این فیلم برای سوپرمن نبود !

مطالب مرتبط:

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی (Ten Disappointing Superhero Movies)


2- الکترا ناچیوس

مرگ الکترا ناچیوس
توسط : بولزای

در : بی باک (2003)

فیلم دردویل یک فیلم کمیکی بسیار بد بود ولی یکی از لحظات دردناک این فیلم،کشته شدن الکترا (معشوقه مت مرداک که نقشش را در فیلم جنیفر گارنر بازی میکرد)بود.الکترا که دردویل ( با بازی  بن افلک)رو مسبب مرگ پدرش می دانست، به سراغ او رفت و در بالای یک ساختمان  با "سای"  (یک سلاح سرد) او را زخمی کرد.

مت : من پدرتو نکشتم
الکترا : پس کی این کار رو کرد ؟

بعد سر و کله بولزای (با بازی کالین فارل) پیدا شد که از کینگ پین( با بازی مایکل کلارک دانکن فقید) دستور داشت همانطور که پدر الکترا رو کشت او را هم بکشد.

مت : اون اینجاست، برو

اما الکترا تصمیم گرفت تا به سراغ بولزای بره.او سای رو به سمت بولزای پرت کرد ولی بولزای اون را گرفت و دوباره به سمت الکترا  پرت کرد و دستش را زخمی کرد.سپس به سمت او رفت،جفت دیگر سای رو برداشت و آن را از بین سینه الکترا رد کرد  و او را کشت  و سپس جسدش را پرت کرد !

( جالب اینجاست که این مرگ با اعتراض های زیادی همراه شد و در بسیاری از کشورها با سانسور به نمایش در آمد)
مطالب مرتبط:

75 لحظه ماندگار در تاریخ کمیک های مارول: مرگ الکترا

   5 شروری كه میخواهیم در فصل دوم سریال Daredevil ببینیم 

1- گوئن استیسی

عکس کشته شدن گوئن استیسی

توسط : هری  آزبورن-پیتر پارکر (غیر عمد)

در : اسپایدرمن شگفت انگیز 2

هر چند مرگ گوئن(با بازی اما استون) در این فیلم کاملا در تضاد با کمیک ها بود ولی نمیشه که منکر ماندگاری و تاثیر گذاری اش شد.بعد از اینکه هری(با بازی دین دیهان) گوئن رو گروگان گرفت،او را به بالای برج ساعت برد و پیتر( با بازی اندرو گارفیلد)هم دنبالش رفت.

پیتر : هری تو مشکلت با منه،اونو ول کن با من بجنگ
هری : باشه

و گوئن رو ول کرد ! پیتر پرید که او را بگیره ولی روی شیشه ها فرود آمدن و داخل برج افتادن.گوئن بر روی یک چرخ دنده ایستاد و پیتر با کمیک یک نار سعی کرد اورا نگه داره.اما در طی درگیری با هری چرخ دنده های ساعت در رفتن،تار هم پاره شد و گوئن هم سقوط کرد ! پیتر به سمت پایین میپره و تار میزنه تا گوئن  رو بگیره.تار به گوئن چسبید،پیتر به یک میله چسبید و اار را کشید بالا که به خاطر همین فشاری که وارد شد،گوئن گردنش شکست !

گریه زاری های پیتر و دیالوگ هایی که بالا سر جسد گوئن میگه تاثیر گذراری این مرگ رو بیشتر میکنه و باعث میشه که تماشاگر از ته دل غمگین شه.

مقالات مرتبط:

"مرگ گوئن استیسی" در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2+ لینک دانلود ویدئو 

لحظات ماندگار در كمیك‌استریپ‌های مرد عنکبوتی: مرگ گوئن استیسی

"مرگ گوئن استیسی" بهترین داستان تاریخ مارول شد

قطعا مرگ های ماندگار دیگری هم بودن که از این لیست جا افتادن.خوشحال میشم که آن ها رو در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نویسنده:

ارشیا حبیب زادگان (Agent Marvel)

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 spidey 4ever 1394-06-08 18:01
مرسی ممنون
خوب بود
هیچ وقت فکر نمیکردم روزی برسه که نام سوپرمن رو در جایگاه قاتل ببینم ولی به لطف سیاست های احمقانه وارنر دیدیم
در کل لیست خوبی بود
ولی کاش مرگ کولسون رو هم تو اونجرز میزاشتی. اونم خیلی مهم بود
#2 shervin 2 1394-06-08 18:02
دست آقا ارشیا درد نکنه
مقاله خوبی بود ولی می تونست به یه top 10 تبدیل بشه از نظر مرگ دکتر اختاپوس تو شاهکار سم ریمی هم می تونست اینجا باشه چون جون خودش رو فدا کرد برای نجات شهر.
یا مرگ سروان استیسی یا حتس کولسون
#3 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-08 18:03
عالی بود ایجنت مارول.
میتونم ارشیا صدات کنم؟
#4 spidey 4ever 1394-06-08 18:03
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
#5 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-08 18:05
4#
واقعیه؟ فک نکنم. ولی اگه یه چیز بهتر باشه خیلی خوب میشه.
#6 batspider 1394-06-08 18:15
خیلی ممنون ارشیا مقاله خیلی خوبی بود.

اگه مقالت top10 بود خیلی بهتر میشد.
چون مرگ های ماندگار زیاد داریم :عمو بن (اونم دوبار :-* )
سروان استیسی،کولسون.ک وئیک سیلور.حتی دکتر اختاپوس

با این حال top5 درسته و واقعا این 5 تا،تو مکان درستی اند. ;-)
#7 green arrow 1394-06-08 18:19
ارشیا جون عالی بود خیلی فوق العاده بود
مخصوصا هری آزبورن من که خیلی خوشم آمد
با اینکه اولین مقاله ات بود انا شاهکار بود واقعا دست به قلمت خوبه(کیبورد)
#8 green arrow 1394-06-08 18:20
دوستان من واقعا مرگ کولسون را قبول دارم و باید توی لیست می بوداما توی سریال ماموران شیلد دوباره زنده شد شاید به همین خاطره که اسمش توی لیست نبود
#9 aryan.m 1394-06-08 18:33
ببخشید مربوط نیست ولی به نظر شما این میتونه لباس جدید مرد عنکبوتی باشه؟
cosmicbooknews.com/.../...
+1 #10 s.kraven 1394-06-08 18:34
ارشیا خیلی خوب بود دمت گرم ;-)
ولی به نظرم مرگ گروت تو محافظین کهکشان به مراتب بهتر از مرگ زاد بود.آخه خیلی قشنگ مرد :cry: همچنین دکتر اختاپوس تو اسپایدرمن 2 :cry:
و به نظرم مرگ ریچل از مرگ الکترا هم قشنگ تر بود :cry:
-----------------------
اینم از تاپ 10 من:

10-مرگ نورمن آزبورن/گرین گابلین در اسپایدرمن 1
این مرگ در لحظه ای اتفاق میفته که حس عنکبوتی اسپایدرمن بسیار خوب به نمایش گذاشته میشه و همچنبن فریب آزبورنی.ولی نکته مهم شباهت مرگ به مرگ نورمن در کمیکهاست ;-)

9-مرگ باکی کاپ1
این مرگ شبیه به کمیکها نبود.ولی همانی بود که میخاستیم.باکی در یک حرکت قهرمانانه و کاپیتانی که نمیتواند به او کمیک کند.و در آخر هم در دره پرت میشود و کاپیتان را مصمم به مبارزه با رداسکال میکند ;-)

8-مرگ اولتران اونجرز 2
پس از نبردهای فراوان،در آخر اونجرز ، (خطر اسپویل) اولتران توسط ویژن رقم میخورد .تا اینگونه ویژن معروفتر بشود و بیستر روش حساب باز کنن.حرفهای قبل مرگ اولتران هم خیلی خوب بودند ;-)

7-مرگ لوکی ثور 1
این مرگ زمانی اتفاق میفته که ثور برای حفظ آزگارد پل رو خراب میکنه(اونم در حالی که به جین وعده ی بازگشت داده)و در حالی که هردو در حال سقوط بودند پدرشان اودین نجاتشان میده و وقتی لوکی توسط پدرش دل شکسته میشه ول میکنه و میفته..الته نگران نباشید بعدا میاد :P

6-مرگ هری آزبورن اسپایدرمن 3

5-مرگ گروت در محافظین کهککشان
همه چیز در حال سقوط بود و همه قرار بود بمیرند.ولی گروت از تن و بدن خودش شاخه ای محافظ درست میمند تا با آن از جان دوستانش دفاع کند.ناراحتی راکت راکون برای بعد فیلم هم زیباست :cry:

4-مرگ الکترا دردویل

3- مرگ ریچل
حرفهای ریچل قبلش هم خیلی زیبا بودووقتی داشت حرف میزد،BOOM!

2- مرگ دکتر اختاپوس
با آب افتادن بازوهای دکتر اختاپوس ، به خود آمدن او آسانتر میشود.این همان چیزیست که نبوغ پیتر را در اسپایدرمن 2 نشان میدهد.پیتر حتی حاضر میشود که هویتش را به دکتر اختاپوس برای نجات مردم فاش کند تا اختاپوس نرمتر شود.و همین باعث ساختن یک قهرمان خپل به جای یک شرور میشود.که شاید به گونه ای دن اسلات برای مردعنکبوتی برتر ایده گرفته باشد.او خودش را فدا کرده و دستگاهش را به آب میبرد و با خود میگوید:من یک هیولا نمیمیرم :cry:

1-مرگ گوئن
#11 the amazing deadpool 1394-06-08 18:39
#4
:eek:
اگه این باشه فوق العاده میشه
#12 s.kraven 1394-06-08 18:44
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...


من ضمانت میکنم این نیست

چون بیشتر شبیه cosplay ــه تا لباس اسپایدرمن در فیلم :-*
در ضمن کله اش رو نگاه کنید.این کله در حد تام هالنده :-* باید سایز اون یا حدود اون باشه دیگه :-*

بعدشم انقدر شایعه زیاده که آدم اعتمادش خیلی کم میشه.به هر حال مطمئن باشید این نیست.
#13 aryan.m 1394-06-08 18:45
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...
n
منم امیدوارم این بشه چشاشم شبیه دنیای التمیت مردعنکبوتیه :-* نه؟
#14 green arrow 1394-06-08 18:57
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

فکر نکنم آخه
کله را ؟یک را نگاه بنداز
#15 parker 1394-06-08 19:00
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

به یک دلیل خیلی واضح این اصلی نیست .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لوگو ی عنکبوتیش.
#16 aryan.m 1394-06-08 19:01
به نقل از green arrow:
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

فکر نکنم آخه
کله را ؟یک را نگاه بنداز

:D تو دنیای التمیت اونجوری شد
#17 Mr.marvel and DC 1394-06-08 19:10
آقای ترابی چرا جواب سوال منو نمیدید؟ :cry:
#18 agh 1394-06-08 19:14
دست شما درد نکنه.
مرگ هری حتی از مرگ گوئن برای من دردناک تر بود چون مدتی بود که خیلی باهم بد بودن و وقتی هری می خواست کارهای گذشتش جبران کنه خودش قربانی کرد. :cry:
#19 Bad joke 1394-06-08 19:29
به نقل از Mr.marvel and DC:
آقای ترابی چرا جواب سوال منو نمیدید؟ :cry:

اقای ترابی نیستند سه چهار روز دیگه میان
#20 Victor 1394-06-08 19:30
هر چند آخرین ایستگاه فیلم خوبی نبود ولی مرگ جین واسه من ماندگارتر از امثال زاده
+1 #21 MSK 1394-06-08 19:34
باهمه انتخاب هاموافقم اماجمله اول مقاله نه.به نظرمن ریچل نه تنهاشخصیت جذابی نبودبلکه حتی حضورش بااون بازی های ضعیف کیتی هولمز و مگی جیلنهال یکی ازنقاط ضعف بتمن های نولان بود. واین که کارگردان ازیک شخصیت غیراقتباسی استفاده کرده هنرنیست بلکه به نظرم ضعف اونه چون که نتونسته یه اقتباس وفادارانه داشته باشه.(مثلامیتون ست ازشخصیتی مثل ویکی ویل استفاده کنه)
درپایان بابت این مقاله خوب ممنونم.
#22 s.kraven 1394-06-08 19:56
به نقل از MSK:
باهمه انتخاب هاموافقم اماجمله اول مقاله نه.به نظرمن ریچل نه تنهاشخصیت جذابی نبودبلکه حتی حضورش بااون بازی های ضعیف کیتی هولمز و مگی جیلنهال یکی ازنقاط ضعف بتمن های نولان بود. واین که کارگردان ازیک شخصیت غیراقتباسی استفاده کرده هنرنیست بلکه به نظرم ضعف اونه چون که نتونسته یه اقتباس وفادارانه داشته باشه.(مثلامیتونست ازشخصیتی مثل ویکی ویل استفاده کنه)
درپایان بابت این مقاله خوب ممنونم.


در مورد ریچل بگم که کارکتر خیلی خوبی بود(هر چند با بازیهای ضعیف همانطور که شما گفتین چندان جذاب جلوه داده نشد ) . و در مورد ویکی ویل هم بگم که بتمن 1989 از ویکی ویل استفاده کرده بودن پس استفاده از اون به نوعی تکراری میشد.مثلا مارک وب هم مثل سم ریمی با مری جین شروع نکرد و رفت سراغ گوئن.همین اتفاق برای نولان هم افتاد ;-)
#23 DAREDEVIL 1394-06-08 20:05
از ارشیا جان بابت این مقاله عالی متشکرم! من با همه ی لیست موافقم البته به نظرم مرگ گروت هم میتونست در للیست قرار بگیره! فقط یک اشکال در مقاله بود که پیتر هیچ نقشی در مرگ گوئن نداشت گوئن براثر برخورد سرش با زمین میمیره ( حتی صدای برخوردش با زمین هم میاد .) بعدشم از دماغش خون میاد وگرنه کسی که گردنش شکسته بشه از دماغش خون نمیاد!
درهرحال مقالت خیلی خوب بود!
#24 امیرحسین مارول 1394-06-08 20:19
جالبه،بعضی ماندگارترینا تو بدترینا بودند
#25 green arrow 1394-06-08 20:20
به نقل از DAREDEVIL:
از ارشیا جان بابت این مقاله عالی متشکرم! من با همه ی لیست موافقم البته به نظرم مرگ گروت هم میتونست در للیست قرار بگیره! فقط یک اشکال در مقاله بود که پیتر هیچ نقشی در مرگ گوئن نداشت گوئن براثر برخورد سرش با زمین میمیره ( حتی صدای برخوردش با زمین هم میاد .) بعدشم از دماغش خون میاد وگرنه کسی که گردنش شکسته بشه از دماغش خون نمیاد!
درهرحال مقالت خیلی خوب بود!
من فکرکردم بدبخت سکته کرده کلا اما استون بازیگر عالی هست اما متاسفانه من با صداش یکم مشکل دارم یکمی کلفت هست
#26 امیرحسین مارول 1394-06-08 20:25
به نقل از DAREDEVIL:
از ارشیا جان بابت این مقاله عالی متشکرم! من با همه ی لیست موافقم البته به نظرم مرگ گروت هم میتونست در للیست قرار بگیره! فقط یک اشکال در مقاله بود که پیتر هیچ نقشی در مرگ گوئن نداشت گوئن براثر برخورد سرش با زمین میمیره ( حتی صدای برخوردش با زمین هم میاد .) بعدشم از دماغش خون میاد وگرنه کسی که گردنش شکسته بشه از دماغش خون نمیاد!
درهرحال مقالت خیلی خوب بود!

به نظر منم مرگ گروت خیلی ماندگار بود البته نمرد که زنده موند الانم تو گلدونه احتمالا توی گاردینز دو هم یجوری میاد :lol:
البته در مورد گوئن به نظرم ممکنه قفسه سینه شکسته باشه
#27 spider emad 1394-06-08 20:52
مقاله خوب و منصفانه ای بود.مرگ گوئن استیسی خیلی تاثیر گذار بود.ممنون
#28 spider emad 1394-06-08 20:54
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

خدا کنه شایعه باشه.من زیاد از لباسش تو دنیای التیمیت خوشم نمیاد اینم شبیه اونه.امیدوارم لباسش شبیه مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 باشه.اگه باشه خیلی عالی میشه
#29 SLH Hero 1394-06-08 21:00
مثل همیشه مقاله فوق العاده بود ;-) .

اگر من بودم مرگ گروت هم میذاشتم. اشکم رو در آورد.
با رتبه بندی هم یکم مشکل دارم. به نظرم باید جای مرگ ریشل داوز با مرگ زنرال زاد عوض بشه.

به هر حال خیلی مقاله خوبی بود. ممنون.
#30 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-08 21:21
ببخشید بابت اسپم ، من دارم کمیک اولد من لوگان رو میخونم ، بگم که اسپویل هم داره سئوالم.
کینگ پین که رئیس یه منطقه بود ، همون کینگ پین خپل مرد عنکبوتی ه ؟ چرا سیاهپوست شده؟

راستی آقای شیرزاده ، ترجمتون عالیه.
+2 #31 Hossein sbn 1394-06-08 21:22
دستت درد نکنه،مقاله ی خوبی بود.ولی به نظرم باید بیشتر روی این که چرا مرگشون مهمه تمرکز می کردی و کم تر درباره ی نحوه ی مرگشون می نوشتی.
نظر من دزباره ی مرگ ها:
5-با وجود ضعف هایی که در مورد LOVE INTEREST در این فیلم وجود داشت،باید بگم که نولان انصافا این صحنه رو خوب در آورده بود و به خوبی هیجان انگیزش کرده بود.جملاتی هم که ریچل در لحظات آخر می گه،خیلی تاثیر گذار نبودن اما باعث شدن هم مرگش سوزناک تر بشه و هم دیوانه شدن هاروی دنت به نحوی توجیه بشه.
4-دو قسمت اول این فیلم شاهکار از آب در اومده بودن و همه چیز مهیا بود تا این قسمت حتی بهتر از دو قسمت اول بشه تا این که،سونی توی کارگردان دخالت کرد،حضور ونوم به عنوان VILLIAN در این فیلم رو الزامی کرد و انقدر توی کار کارگردان دست آورد که نتیجش اینی شد که الان می بینید.لحظه ی مرگ هری آزبورن هم یکی از معدود لحظات ماندگار در نیمه ی دوم فیلم است.
3-شاید به نظر برخی افراد این که هزاران نفر در نبرد پایانی کشته می شوند یا این که سوپرمن مجبور می شود ژنرال زاد را بکشد فیلم را"واقع گرایانه"تر کرده است اما به نظر من این طور نیست.اولا،کشتن با ذات سوپرمن در تضاد است و سوپرمن دست به چنین کاری نمی زند.(در حالی که در فیلم زاد را می کشد)دوما،چرا سوپرمن دست به نجات مردم نمی زند و به آن ها کمک نمی کند؟احتمالا الان با خود می گویید چون باید جلوی زاد را بگیرد.در حقیقت نکته اصلی همین است!به نظرم کارگردان و نویسنده اصلا نباید چنین سناریویی می چیدند،سناریویی که در آن سوپرمن نه تنها دست به کشتار می زند،بلکه به جان مردم هم اهمیت نمی دهد.همین مسایل است که باعث می شود مرگ زاد نه تنها تاثیر گذار نباشد،بلکه توهینی به شخصیت سوپرمن تلقی شود.و در آخر،این جمله تئوری کلی فیلم را نشان می دهد:
نقل قول:
به نظرم این فیلم ترکیبی ناهمگون،ناموفق و غیر ضروری از دنیای سوپرمن و واقع گرایی سطحی آقای زک اسنایدر بوده
2-راستش این فیلم رو ندیدم.اما تا جایی که می دونم علی رغم مشکلاتی که داشته مرگ الکترا رو خوب در آورده.
1-یکی از نقاط قوت سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز رابطه ی جذاب پیتر و گوین بوده.قسمت دوم این سری علی رغم مشکلاتی که داشت،رابطه ی پیتر و گوین رو خیلی خوب از آب در آورده بود و همواره اون ها رو در مرکز داستان قرار داده بود و همین دو چیز کافی بود تا مرگ گوین خیلی تاثیر گذار و دردناک بشه.
#32 Abbas Spidey 1394-06-08 21:23
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...






قطعا این نیست چون به آرم عنکبوتیش توجه کنید مال فیلم های ریمی هست
+1 #33 Si@Vash 1394-06-08 21:48
به نقل از Spidey 4Ever:
داغ داغ !
خطر اسپویل شدید!
لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم جنگ داخلی به دستم رسید :eek:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
uplooder.net/.../...
uplooder.net/.../...

توروخدا این کامنتای ریسپانس دارو تو جاهای غیرمرتبط ندین! الان این بنده خدا که مقاله رو نوشته مطمئنم ناراحت میشه(تجربه دارم که میگما!)
راستی ب نظرم مرگ اون یارو که تو یکی از فیلمای برتون با بمب بتمن مرد از همه اینا دردناک تر بود :lol:
#34 DAREDEVIL 1394-06-08 21:53
داغ داغ تصویری جدید از فصل دوم سریال فلش:
uupload.ir/.../...
این ادی نیستش؟!؟
zoom کیه؟؟ میشه یک توضیح بده؟
#35 s.kraven 1394-06-08 21:55
34#
پروفسور زوم همون ریورس فلشه(فلش معکوس!)
پ.ن:مگه همین الآن آقا سیاوش به نکته ی ظریفی اشاره نکرد؟ :-* کامنت بالای کامنت خودت رو بخون :-*
#36 DAREDEVIL 1394-06-08 22:01
به نقل از s.kraven:
34#
پروفسور زوم همون ریورس فلشه(فلش معکوس!)
پ.ن:مگه همین الآن آقا سیاوش به نکته ی ظریفی اشاره نکرد؟ :-* کامنت بالای کامنت خودت رو بخون :-*

اوه شرمنده واقعا ببخشید انقدر هیجان داشتم ترسیدم یکی زودتر از من بزاره :lol: :lol: آخه واقعا نمی دونستم کجا بزارم!
#37 young spider 1394-06-08 22:07
انصافا مرگ هری ازبورن خیلی خیلی بهتر از زاد بود و هستش. ولی خوب مرگ زاد ماندگارتره :lol: خب چون اولین باری بود تو این ۵ سال یا ۱۰ سال یه سوپر هیرو تو یه فیلمی کسی رو میکشه.
#38 Hossein sbn 1394-06-08 22:12
[quote name="pedram.al ireza"]ببخشید بابت اسپم ، من دارم کمیک اولد من لوگان رو میخونم ، بگم که اسپویل هم داره سئوالم.
کینگ پین که رئیس یه منطقه بود ، همون کینگ پین خپل مرد عنکبوتی ه ؟ چرا سیاهپوست شده؟
[quote name="pedram.alireza"]
کینگ پین لقبیه که به رییس جنایت کارها می دن،به خاطر همین کینگ پین می تونه هر کسی باشه.
#39 young spider 1394-06-08 22:12
به نقل از DAREDEVIL:
داغ داغ تصویری جدید از فصل دوم سریال فلش:
uupload.ir/.../...
این ادی نیستش؟!؟
zoom کیه؟؟ میشه یک توضیح بده؟


اوه این خیلی قدیمیه و صدالبته فن میده. بعد دربارش اینکه ادی هم یه زمانی ریورس فلش بوده. تو سری نیو ۵۲ هم یا شاید یه سری دیگه دشمن فلش بجای ریورس فلش ، یه یارویی شد به اسمه بلک فلش( فکر کنم اسمش همینه و فکر کنم زامبی باشه. تو بازی اینجاستیس یه dlc بود و تو بازی بتمن و فلش ران هم هست.)

بعد دوستان به نظرتون کدام کمیک ها رو دنبال کنم؟ ( کدوم بهتر و قشنگ تره)

۱- سری فلش نیو ۵۲
۲- جاستیس لیگ نیو ۵۲
۳- بتمن نیو ۵۲
۴- ددپول
۵- سری هگرایی
#40 green arrow 1394-06-08 22:13
به نقل از DAREDEVIL:
داغ داغ تصویری جدید از فصل دوم سریال فلش:
uupload.ir/.../...
این ادی نیستش؟!؟
zoom کیه؟؟ میشه یک توضیح بده؟

وای خدا اگه راستکی باشه چی میشه فوق العاده میشه
نکنه فتوشاپه؟
#41 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-06-08 22:13
38#
آها.. گفتم...
مرسی از اطلاعاتتون
#42 young spider 1394-06-08 22:15
40#
شک نکن که فتوشاپه
#43 hojats7731 1394-06-08 22:20
با تشکر از آقا ارشیا برای مقاله.
دقت کردید هری و پدرش هر دوشون با گلایدر خودشون به قتل رسیدن؟
به نظر من مرگ کوئیک سیلور تو انتقام جویان 2 هم باید می بود.
#44 Tony Stark 1394-06-08 22:25
مرگ پرفسور ایکس تو last stand هم عالی بود
#45 Tony Stark 1394-06-08 22:26
و جین گری
+1 #46 young spider 1394-06-08 22:29
یه چندتا نکته بی ربط بگم

۱- یک مرگ زاد یا باید شماره ۵ باشه یا اصلا نباشه ، چون اصلا هیچکس برای یه ویلن عزاداری نمی کنه و دلسوزی نمی کنه و شاید خیلی از مردم متروپولیس میگن خدا رو شکر مرد. بعد در یه شرایط مرگش مهم میشه، کسی بشه مثل هری آزبورن فیلم مردعنکبوتی۳.

۲- نکته بعد درباره جنگ داخلی هست. ایکاش ایرون من تو جنگ داخلی از ابرشرورهای فیلم ها و سریال های دیگه مارول استفاده کنه. خب اونموقع هم باید تیم کاپ باید شلوغ تر بشه. ای کاش ایرون من تو تیمش بولز ای یا یلوجکت استفاده می کرد. خب اونموقع هم کاپ باید پانیشر یا دردویل یا ایرون فیست رو داشته باشه.

۳- بعد اگه اسپایدی تو تیم ایرون من باشه، باید ثبت نام کرده باشه و هویت نداشته باشه!!!! :o

۴- پوسترهای زیبا از دو تیم ابرقهرمانی در جنگ داخلی

تیم کاپ



تیم ایرون من
#47 green arrow 1394-06-08 22:30
خب استارک جان این پنج تای برتر بود یعنی این پنج تا از همه بهتر بودند وگرنه مطمعن باش اینایی که میگی هم مرگ های خوب و فوق العاده ای هستند اما به پای این پنج تا نمی رسند
#48 m.spidey 1394-06-08 22:47
آقای ترابی یه خواهشی داشتم ازتون
میشه یه مقاله در باری فیلم اونجرز :جنگ بی نهایت بنویسین
که یه توضیحی باشه برای بقیه البته نظره ها شما که استادین خودتون بهتر میدونین منم یه نظر دادم که شاید بدرد خورد
#49 Agent Marvel 1394-06-08 22:52
اول از همه تشکر از آقای ترابی بابت زحماتشون و با اصلاحاتی که انجام دادن مقاله رو بهتر کردن.و همینطور آرتمیس که کمکم کرد.

از دوستانی هم که لطف کردن و نظر دادند متشکرم.به نقل از pedram.alireza:
عالی بود ایجنت مارول.
میتونم ارشیا صدات کنم؟

البته ! ;-)

به نقل از S.T.A.R.K:
و جین گری

اون که فوق العاده بود ولی تصمیم گرفتم به جاش مرگ زاد رو بزارم چون واقعا شوکه کننده بود.
#50 Z-men 1394-06-08 22:54
به نقل از m.spidey:
آقای ترابی یه خواهشی داشتم ازتون
میشه یه مقاله در باری فیلم اونجرز :جنگ بی نهایت بنویسین
که یه توضیحی باشه برای بقیه البته نظره ها شما که استادین خودتون بهتر میدونین منم یه نظر دادم که شاید بدرد خورد


این مقاله مورد جنگ بینهایت به طور مفصل توضیح داده:

spidey.ir/.../...
#51 Agent Marvel 1394-06-08 22:59
#10
اون مرگ لوکی رو من عاشقشم ولی متاسفانه عاشق لوکی نیستم ! :lol:

به خصوص قبل از اینکه تور پل رو خراب کنه،صبر کرد و گفت : منو ببخش جین ! اشکم در اومد :cry:

ولی بعدا جین رو پیدا کرد و جینم چند تا سیلی آبدار مهمونش کرد !
#52 m.spidey 1394-06-08 23:00
به نقل از Z-men:
به نقل از m.spidey:
آقای ترابی یه خواهشی داشتم ازتون
میشه یه مقاله در باری فیلم اونجرز :جنگ بی نهایت بنویسین
که یه توضیحی باشه برای بقیه البته نظره ها شما که استادین خودتون بهتر میدونین منم یه نظر دادم که شاید بدرد خورد


این مقاله مورد جنگ بینهایت به طور مفصل توضیح داده:

spidey.ir/.../...

اره اینو که خوندم منظورم فیلمشه
مثلا معرفی شخصیت هایی که تو فیلمن با توجه به اخبار و چیزای دیگه
میشه سر تیترشم باشه
هر آنچه ما درباره فیلم اونجرز جنگ بینهایت میدانیم
+1 #53 Superior avenger 1394-06-08 23:02
مقاله ی خوبی بود خسته نباشید
مرگ مادر تور و کوییک سیلور هم ناراحت کننده بودن :cry:
i.ytimg.com/.../hqdefault.jpg
s-media-cache-ak0.pinimg.com/. ../...
i.ytimg.com/.../...
i.ytimg.com/.../...
#54 Hossein sbn 1394-06-08 23:26
52#
شما هم چه انتظاراتی دارید ها!هنوز اخبار فیلم جنگ داخلی بیرون نیومده اون وقت شما منتظر اخبار درباره ی فیلم بعدیش هستی؟
#55 DAREDEVIL 1394-06-08 23:29
#46: آی گفتی من خیلی اعصابم بابت نبودن دردویل و پانیشر و ... خورده اگر آیرون من هم از شخصیت های منفی استفاده میکرد خیلی عالی میشد درست عین کمیک جنگ داخلی درضمن حضور دردویل در فیلم میتونست باعث فروش بیشتر فیلم بشه چون به لطف سریال دردویل الان دردویل کلی طرفدار داره
بابت پوستر ها هم ممنون خیلی قشنگ بودن.
#56 m.spidey 1394-06-08 23:29
به نقل از Hossein sbn:
52#
شما هم چه انتظاراتی دارید ها!هنوز اخبار فیلم جنگ داخلی بیرون نیومده اون وقت شما منتظر اخبار درباره ی فیلم بعدیش هستی؟

بله شما درست میگین گفتم فقط یه نظره
#57 Tony Stark 1394-06-08 23:36
خداکنه مارول تو infinity war تمام کاراکترهایی
که رایتشون رو داره بياره
مخصوصا ghost rider و daredevil
#58 Artemis 1394-06-08 23:58
مرسی ایجنت جان مقاله واقعا خوب و عالی بود.لیست هم بهتر از این نمیشد


#39
منظورت کمیک های بعد از همگراییه؟اگر اره به نظر من سه تای اول رو دنبال کن که همشون از 41 شروع میشن
#59 Hossein sbn 1394-06-09 00:09
46#
1-ربطی به ویلین بودن نداره.مهم اینه که مرگ تاثیر گزار و مهم باشه و روی جو فیلم تاثیر بزاره.
2-مطئن باش فیلم جنگ داخلی تفاوت های زیادی با کمیکش خواهد داشت.یکیش اینه که تعداد شخصیت ها نسبت کمیکش خیلی کمتر خواهد بود(چون کارگردان باید به شخصیت هایی که در فیلم های قبل معرفی شده بپردازه و دلیل این که چرا توی فلان تیم رفتند رو برای بیننده توجیه کنه و به تقابل افراد هر تیم با تیم مقابل بپردازه(مثل تقابل بلک ویدو و هاکای)و...
3-مطمئنا اسپایدرمن در فیلم جنگ داخلی حضور داره،اما بعیده که حضورش پر رنگ باشه.در ضمن اگر اسپایدرمن هویت مخفیش رو توی فیلم فاش کنه اون وقت چطور فیلم اسپایدرمن رو بسازن؟
#41
خوادهش می کنم.
#60 Mr.marvel and DC 1394-06-09 00:15
به نقل از Bad joke:
به نقل از Mr.marvel and DC:
آقای ترابی چرا جواب سوال منو نمیدید؟ :cry:

اقای ترابی نیستند سه چهار روز دیگه میان

:cry:
#61 Superior avenger 1394-06-09 00:51
راستی چرا روح سوار تو هیچ فیلمی نیست؟
#62 Odyssey 1394-06-09 01:06
#61
شاید چون فضاش مناسب نیست و وجودش اضافی باشه !
و چند وقت پیش هم گند زده و فعلا گزینه ی خوبی نیست !
+1 #63 Odyssey 1394-06-09 01:26
جدا چرا کیتی هولمز رو با مگی جیلنهال عوض کردن ؟! :cry:
و بنظرم این مرگ ها هم جا داشتن باشن :
جین گری و پروفسور ایکس(لعنت بع تو فاکس !)
رورشاک تو واچمن
اون یارو که مورگان فریمن تو رد بازی می کرد

و در آخر هم بیگ ددی :-* :cry:

------------
راستی آقای ترابی !
من dark city رو دیدم !
نمیدومستم کیفر ساترلند هم میتونه مثل این دانشمند دیوونه ها مثل تو فرانکشتاین بشه !
و فهمیدم چرا می خواستند ویلیام هرت رو جای برد پیت بزارن تو seven !
از نظرم ایده های فانتزی و صحنه های horror و معمایی فوق العاده ای داشت ولی حیق که از لحاظ اکشن مثل ماتریکس نبود !
چون هر دوتاشون مال وارنر اند ! و بنظر من وارنر خیلی توضمینه تاریخ فانتزی سینما موفقه ! و حیف که فیلم های دی سی قراره رئالیستیک باشن :-*
و این ایده اش جالب بود که اگه خاطرات کل شهر تحت کنترل باشه و ما همه ی خاطراتمون که حاوی تجربیات مهم زندگیمون هستیم ، چی میشه اگه خاطراتمون همه الکی باشند که توش هیچ تجربه مهمی نداریم ؟! :eek:
حتی یه منتقد گفته بود ترسناک تر از وقایع متروپولیس اند !
در کل دستتون درد نکنه آقای ترابی !
من دارک سیتی و اونجرز 2 رو تو یه روز دیدم و بنرم دارک سیتی خیلی سطح بالاتر بود :-*
پیشنهاد می کنم بقیه اعضا هم ببینن
#64 smm 1394-06-09 03:03
کسی میدونه چرا نقش هالک رو از ادوارد نورتون گرفتن؟؟؟؟؟
میخوام راجع به فیلم اونجرز دو بگم و اینکه که برخی که از رابطه بروس بنر و رومانوف ابراز ناامیدی میکنن دلیل اصلیش اینه که مارک روفالو به اندازه کریس ایوانز و کریس همورث و... جذاب نیست و جاس ویدون به صورت کاملا حرفه ای جواب افرادی که اینجور نقدها رو کردن داد ، توی صحنه مهمونی که بروس و ناتاشا با هم گپی میزنن بروس به ناتاشا میگه : حتما سلیقه ات توی انتخاب مردها مزخرفه و ناتاشا میگه: اون قدرها هم بد نیست :-| دلیل اصلیش همینه و این که هالک ما از هالک یک صحنه مبارزه خفن و معرکه دیدم که تایمش هم کم نبود و اینکه از لحاظ فنی فیلم دچار اشکال میشد اگر بیشتر هالک رو میدیدیم البته خوشحال میشدم که بیشتر ببینیم ... من هالک شگفت انگیز رو دیدم و افسوس خوردم چرا ادوارد نورتون ادامه نداد البته اگه نورتون ادامه میداد دلم برای مارک ررفالو جان عزیزم تنگ میشد ...
در هر حال قطعا اونجرز عصر الترون معرکه ای بیش نیست در ضمن زمان اصلی فیلم 3 ساعت و نیم است که با توجه به اینکه شکست تجاری میخورد اگر نسخه اصلی رو اکران میکردن برای همین نکردن و شد 02:15 دقیقه آیا نسخه اصلی رو پخش میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میخوامش :cry:
پ.ن: اینجا کجاست :-* خخخخخخخ
#65 Odyssey 1394-06-09 03:15
64
نقش رو اول به نورتون دادن چون می خواستن از فیلم قبلی هالک بهتر فروش کنه چون نورتون آدم معرفی بود و به عقیده من واژه نقش یه دانشمند خجالتی خیلی خب نیست بیشتر بخاطر صداش و سرعت حرف زدندنشه
خیلی ها هم می گم نقش رو ازش گرفتن چون تو دکوپاژ کارگردان دخالت می کرد ! من فک کنم شاید اینکار رو می کرد چون نمی خواست هالک فیلم ضعیف تو کارنامش شه !
البته بازیگری مثل ادوارد نورتون تو سینما خیلی کمه !
#66 alibax25 1394-06-09 04:10
به نقل از smm:

میخوام راجع به فیلم اونجرز دو بگم و اینکه که برخی که از رابطه بروس بنر و رومانوف ابراز ناامیدی میکنن دلیل اصلیش اینه که مارک روفالو به اندازه کریس ایوانز و کریس همورث و... جذاب نیست و جاس ویدون به صورت کاملا حرفه ای جواب افرادی که اینجور نقدها رو کردن داد ، توی صحنه مهمونی که بروس و ناتاشا با هم گپی میزنن بروس به ناتاشا میگه : حتما سلیقه ات توی انتخاب مردها مزخرفه و ناتاشا میگه: اون قدرها هم بد نیست :-| دلیل اصلیش همینه و این که هالک ما از هالک یک صحنه مبارزه خفن و معرکه دیدم که تایمش هم کم نبود و اینکه از لحاظ فنی فیلم دچار اشکال میشد اگر بیشتر هالک رو میدیدیم البته خوشحال میشدم که بیشتر ببینیم ... من هالک شگفت انگیز رو دیدم و افسوس خوردم چرا ادوارد نورتون ادامه نداد البته اگه نورتون ادامه میداد دلم برای مارک ررفالو جان عزیزم تنگ میشد ...
پ.ن: اینجا کجاست :-* خخخخخخخ

مشکل رابطه بروس و ناتاشا ربطی به جذابیته مارک روفولو نداره این رابطه بدون هیچ مقدمه ای شروع شد حتی اگه با ثور هم رابطه پیدا میکرد همین مشکلو پیدا میکرد ولی کاپیتان فرق میکنه چون تو فیلمه سرباز زمستان خیلی خوب ایندو شخصیت رو نزدیک کردند ...ادوارد نورتون هم از نظره افتخارات و هم از نظره بازیگری از مارک روفولو بهتره .
+1 #67 mtm 1394-06-09 06:55
#64 و #65:
ادوارد نورتون سر صحنه فیلمبرداری هالک شگفت انگیز خیلی بد اخلاقی میکرد. خیلی هم تو کار کارگردان دخالت میکرد. مارول هم میدونست اگه نورتون تو اونجرز باشه قطعا با بازیگران دیگه و به خصوص کارگردان صاحب سبکی مثل ویدون که نظرات خاص خودش رو داره به مشکل برمیخوره. بنابراین عوضش کرد (مارول اینکار رو با بازیگر نقش war machine هم کرد)
بر خلاف شما من اصلا مارک رافلو رو در سطحی پایین تر از نورتون نمیدونم. رافلو بسیار بازیگر خوبیه. شما برای درک قدرت بازیگری او مثلا بهتره فیلمی مثل zodiac رو ببینید.
در ضمن من رابطه ناتاشا و بنر رو خیلی دوست دارم. به نظرم اونا با هم خیلی مشترکات دارند ولی قبول دارم که رابطه شون در طول فیلم پخته نمیشه و شکل نمیگیره.
یه جمله ای است که به نظرم شاه کلید رابطه اوناست. جایی که ناتاشا به بنر میگه "همه اطرافیان من سعی میکنند با بقیه بجنگند ولی تو سعی میکنی از جنگ فرار کنی"

برای من جذاب ترین بخش رابطه اونا اینه که ادم با توجه به سوابق ناتاشا نمیدونه باید این رابطه رو جدی بگیره یا نه؟ یعنی ایا ناتاشا واقعا به بنر علاقه داره یا اینکه فقط دستور داره بهش نزدیک بشه چون باید در مواقع مورد نیاز براش "لالایی" بخونه تا از حالت هالک به صورت بنر دربیاد؟ همین پرسش ها رابطه اونا رو جالب کرده
امیدوارم در فیلم های بعدی این رابطه بین اونا پیگیری بشه
#68 a.v.s 1394-06-09 07:56
+1 #69 the punisher 1394-06-09 10:17
#64تا#67
یه چیز جالبم برای شما بگم که سال گذشته هم ادوارد نورتون هم مارک رافولو برای بهترین بازیگر مکمل مرد کاندید اسکار بودن که هر دوشون از جی کی سیمونز (بازیگر نقش جیمز جونا جیمسون در سه گانه اسپایدرمن)شکست خوردن
+1 #70 the amazing deadpool 1394-06-09 10:29
به نقل از mtm:
#64 و #65:
ادوارد نورتون سر صحنه فیلمبرداری هالک شگفت انگیز خیلی بد اخلاقی میکرد. خیلی هم تو کار کارگردان دخالت میکرد. مارول هم میدونست اگه نورتون تو اونجرز باشه قطعا با بازیگران دیگه و به خصوص کارگردان صاحب سبکی مثل ویدون که نظرات خاص خودش رو داره به مشکل برمیخوره. بنابراین عوضش کرد (مارول اینکار رو با بازیگر نقش war machine هم کرد)
بر خلاف شما من اصلا مارک رافلو رو در سطحی پایین تر از نورتون نمیدونم. رافلو بسیار بازیگر خوبیه. شما برای درک قدرت بازیگری او مثلا بهتره فیلمی مثل zodiac رو ببینید.
در ضمن من رابطه ناتاشا و بنر رو خیلی دوست دارم. به نظرم اونا با هم خیلی مشترکات دارند ولی قبول دارم که رابطه شون در طول فیلم پخته نمیشه و شکل نمیگیره.
یه جمله ای است که به نظرم شاه کلید رابطه اوناست. جایی که ناتاشا به بنر میگه "همه اطرافیان من سعی میکنند با بقیه بجنگند ولی تو سعی میکنی از جنگ فرار کنی"

برای من جذاب ترین بخش رابطه اونا اینه که ادم با توجه به سوابق ناتاشا نمیدونه باید این رابطه رو جدی بگیره یا نه؟ یعنی ایا ناتاشا واقعا به بنر علاقه داره یا اینکه فقط دستور داره بهش نزدیک بشه چون باید در مواقع مورد نیاز براش "لالایی" بخونه تا از حالت هالک به صورت بنر دربیاد؟ همین پرسش ها رابطه اونا رو جالب کرده
امیدوارم در فیلم های بعدی این رابطه بین اونا پیگیری بشه

منم خیلی از این رابطه خوشم اومد خلی جالب بود نمیدونم چرا بعضیا گیر الکی میدن :o
#71 young spider 1394-06-09 11:03
یه چندتا عکس و خبر

۱- چشمان آبی فلش: تصویر رسمی
8pic.ir/.../...

چرا چشمان فلش آبی شده است؟؟؟
آیا حضور لنترن ها رو تایید می کند؟ چون زمانی فلش ، حلقه فانوس أبی رنگ به دست می کرد!! ولی خب چند وقت پیش بود که نویسندگان سریال ارو و فلش گفتند حالا حالا خبری از لنترن ها نیست!!!!
8pic.ir/.../...

دومین صحبت درباره این است که شاید حضور دشمنی دیگر با نیروی سرعت باشد.
8pic.ir/.../...

این کارکتر در سری نیو ۵۲ حضور دارد و ویلن جدیدی هست.( اسمشو نمی دانم) یه قاتل روانی هم هست. شاید این کارکتر در ابتدا در بدن فلش به وجود آید و بعد به عنوان موجودی زنده از بدن فلش جدا شود.
#72 young spider 1394-06-09 11:08
بچه بلک ویدو و هالک میشه: فیونا در سری کارتونی شرک :lol:
الته ناتاشا تو فیلم گفت که نمی تونه بچه دار بشه.
#73 s.kraven 1394-06-09 11:12
72#
این شکلی میشه:
s.yimg.com/.../...
اسمش هم میشه ناتاشالک :lol:
#74 young spider 1394-06-09 11:15
یه چندتا عکس جدید

افرادی که نیروی سرعت دارن و تو سریال فلش حضور دارن.( فن مید)
8pic.ir/.../...
از راست به چپ: جین گری، بری آلن، والی وست، جسی کوئیک

فان( البته با یه ذره اسپویل کوچولو)
8pic.ir/.../...

اینم برای هوادارن سریال کارتونی بتمن
8pic.ir/.../...

روش کارکردن ابرقرمانان مارول با ......
8pic.ir/.../...

ونوم با ونوم = ترکیب بین و ونوم
8pic.ir/.../...
#75 Odyssey 1394-06-09 11:58
70
اقای ترابی من وقتی اونجرز 2 رو دیدم حس کردم ضعف دیالوگ داره !
یه جاهایی لوس می شد مثل تیکه های اون زن کره ای یه به تونی استارک !
یا جاهایی که هاکای میرفت پیش زنش یخورده بی احساس بود !
یا حتی اون دیالوگ کپ درباره عفت کلام داشتن که اون مامور شیلد لوسش می کنه !
اون تیکه ای که بروس تو حموم بود بعد تا میاد بیرون با ناتاشا درباره آینده بچه هاشون صحبت می کنه خیلی سریع پیش رفت !
من قسمت یک رو پیشتر دوست داشتم چون این حس لوس شدن رو خیلی جاها داشتم !
شما اینطور فکر نمی کنید ؟!
#76 mtm 1394-06-09 15:58
به نقل از Odyssey:
70
اقای ترابی من وقتی اونجرز 2 رو دیدم حس کردم ضعف دیالوگ داره !
یه جاهایی لوس می شد مثل تیکه های اون زن کره ای یه به تونی استارک !
یا جاهایی که هاکای میرفت پیش زنش یخورده بی احساس بود !
یا حتی اون دیالوگ کپ درباره عفت کلام داشتن که اون مامور شیلد لوسش می کنه !
اون تیکه ای که بروس تو حموم بود بعد تا میاد بیرون با ناتاشا درباره آینده بچه هاشون صحبت می کنه خیلی سریع پیش رفت !
من قسمت یک رو پیشتر دوست داشتم چون این حس لوس شدن رو خیلی جاها داشتم !
شما اینطور فکر نمی کنید ؟!


ضعف دیالوگ که نه! بهتره بگیم سبک دیالوگ رو شما نپسندیدی
حس میکنم شما زیادی داری روی نقاط ضعف فیلم زوم میکنی
من خودم از قسمت دوم بیشتر خوشم اومده. حالا ایشالا دلیلش رو تو مقاله نقد فیلم های کمیک بوکی که اخر سال خواهم نوشت عرض خواهم کرد
#77 sina parker 1394-06-09 21:04
واقعا مرگ گوئن از همشون دردناک تر بود
#78 Amazing Spidey 1394-06-10 00:59
خیلی ممنون .
من همیشه تنبلیم جلوی کارام رو می گیره خدا شاهده ایده وین کار تو ذهنم بود ولی از تنبلی ننوشتمش
#79 Agent Marvel 1394-06-10 16:33
به نقل از green arrow:
ارشیا جون عالی بود خیلی فوق العاده بود
مخصوصا هری آزبورن من که خیلی خوشم آمد
با اینکه اولین مقاله ات بود انا شاهکار بود واقعا دست به قلمت خوبه(کیبورد)

اولین مقاله ؟ نه عزیز من هفتمیش بود.
#80 Superior avenger 1394-06-10 16:39
راستی مرگ گروت رو جا انداختم وقتی تو سینما دیدم شوکه شدم :cry:
nerdist.com/.../...
empireonline.com/.../...
اما وقتی این صحنه رو دیدم کلی خندیدم
i.ytimg.com/.../...
#81 Hesam avenger 1394-06-10 16:42
ببخشید بابت اسپم ولی سه سوالی ذهنمو مشغول کرده
الان مگه نمیگین دردویل برترین سریال کمیک بوکیه خب واکینگ ددم سریال کمیک بوکیه و متاش از دردویلم بالاتر شده میخواستم ببینم قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
#82 Dark spidey 1394-06-10 16:42
مقالت عالی بود عرشیا خیلی پیشرفت کردی به کارت ادامه بده
#83 Agent Marvel 1394-06-10 16:54
#81
حسام برتر بودن ربطی به نمره و اینجور چیزا نداره.الآن سوپرمن بالاترین نمره رو بین فیلم های کمیک بوکی داره ولی بهترین فیلم کمیک بوکی نیست.واکینگ دد تو یه فصل اپیزودهای زیادی داره و طبعا بینشون اپیزود ضعیف هم هست.ولی دردویل اپیزودهاش کوتاه تره و ریتم سریع تری داره و از واکینگ دد کمیک بوکی تره.
#84 Hamid_k 1394-06-12 09:43
گون چرا مردی ؟ دیدین پیتر چقد ناراحت بود تا یه هفته ناراحت بودم
:cry: :cry: :cry: حالم گرفته شد

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید