5 مرگ دردناک تاریخ کمیک بوک

5 مرگ دردناک کمیک بوکی

اینها 5 مرگ دردناک کمیک بوکی هستند

 

5- الکترا

مرگ الكترا

در شماره 180 سری کمیک های daredevil یکی از دردناک ترین و شوکه کننده ترین مرگ های تاریخ کمیک رخ داد  . قتل معشوقه متیو مورداک توسط قاتل و دشمن روان پریش و دیوانه او  بولز آی  یکی از تراژدی های بزرگ زندگی داردویل بود . نوع مرگ او و نحوه نشان دادن مرگ او نیز به شکلی بود که انگار بولز آی به الکترا تجاوز کرده است و این حتی باعث خشم و عصبانیت یک سری از هواداران شد . بولز آی الکترا را با استفاده ازسلاح خودش به قتل رساند تا مرگ او یکی از بزرگترین و غمناک ترین مرگ های تاریخ کمیک بوک شود . یکی از بهترین لحظات تاریخ کمیک های دردویل این بود که الکترا خودش را روی زمین میکشید تا خود را به خانه مورداک برساند و برای آخرین بار او را در آغوش بگیرد . کاراکتر الکترا مدتی قبل توسط فرانک میلر خلق شد و پس از چند شماره به دست خود فرانک میلر کشته شد ! البته پس از مدتی او به دنیای مارول بازگشت و قرار است که بعنوان یکی از کاراکتر های اصلی در فصل دوم سریال موفق داردویل حضور داشته باشد .

 

4- رابین ( جیسون تاد )

مرگ رابين - جيسون تاد

بعد از آنکه دیک گریسون ( رابین اول ) بتمن را ترک کرد ( به علت رابطه عاشقانه بتمن با دوست ختر سابقش باربارا گوردون ) و تبدیل به نایت وینگ شد نوجوانی باهوش به نام جیسون تاد همکار شوالیه شهر گاتهام شد . او در حالی که به دنبال پدر و مادر خود بود پس از یافتن مادرش در شماره 428 سری کمیک های بتمن و در کمیک death in the family به دست دشمن دیرینه بتمن جوکر کشته شد . جوکر جیسون را به وسیله میله ای آهنی تا حد مرگ کتک زد و در دریای از خون او و مادرش را در محلی ترک کرد . جایی که در آن یک بمب ساعتی وجود دارد . بتمن نیز به موقع به محل حادثه نمیرسد و او و مادرش میمرند . البته او مدت ها بعد به شکل عجیبی زنده شد و در قالب یک ضد قهرمان به اسم red hood به دنیای دی سی بازگشت .

 

3- کاپیتان آمریکا

مرگ كاپيتان آمريكا

در جریان داستان جنگ داخلی و به علت مخالفت او با آبرون من و امضا نکردن قانون ثبت قهرمانان کاپیتان آمریکا / استیو راجرز دستگیر شد . در حالی که به طرف دادگاه میرفت توسط فردی به اسم شارون کارتر ( که شستشوی مغزی داده شده بود ) به قتل رسید و ترور شد . بعد از آن اتفاق شوکه کننده باکی بارنز دوست قدیمی استیو راجرز جای او را گرفت و تبدیل به کاپیتان آمریکای جدید شد . البته پس از مدتی به علت ساخته شدن فیلم سینمایی جدیدی از روی کاراکتر کاپیتان آمریکا او مجددا زنده شد و به دنیای کمیک های مارول بازگشت . این مرگ پر سر و صدا در شماره 25 سری کمیک های کاپیتان آمریکا رخ داد .

 

 

2-  سوپرمن

مرگ سوپرمن

عظیم ترین مرگ تاریخ کمیک بوک مرگ سوپرمن به وسیله دومردی بود که در شماره 75 سری کمیک های سوپرمن رخ داد . مرگ او آنقدر بازتاب عظیمی داشت که شبکه هایی مانند cnn و روزنامه های معتبر به طور مفصل به آن پرداختند . در جریان مبارزه حماسی سوپرمن و دومزدی که به طور اتفاقی به زمین آمده بود سوپرمن کشته شد . سوپرمن در مقابل دومزدی ای ایستادگی کرد که به راحتی لیگ عدالت را شکست داده بود . سوپرمن و دومزدی به مبارزه با یکدیگر پرداخته بودند و مشت هایی که به یکدیگر میزدنند آنقدر محکم بود که شیشه های اطراف پودر میشد و پس از زور آزمایی و یک مبارزه حماسی سوپرمن به زمین افتاد . صحنه ای که لوییس لین معشوقه ی سوپرمن گریه کنان او را در آغوش گرفته بود یکی از تاثیر گذارترین و ماندگارترین لحظات تاریخ کمیک های دی سی بود .

 

 

 1- گوئن استیسی

مرگ گوئن استيسي

تاثیر گذار ترین مرگ تاریخ کمیک در شماره 121 و 122 سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز به دست جری کان وی نوشته شد . گرین گابلین / نورمن آزبورن که بخاطر مصرف بیش از حد مواد مخدر توسط پسرش هری عصبانی بود به سراغ گوئن استیسی معشوقه پیتر پارکر رفت و روی پل بروکلین او را به قتل رساند ( البته هنوز نحوه قتل او مبهم است ) خیلی ها میگویند به علت ترس از مرگ او سکته کرد خیلی ها میگویند به علت ضرب تار اسپایدرمن گردنش شکست و ... . به هر حال مرگ او یک اتفاق بزرگ بود که کاملا صنعت کمیک را تغییر داد . پیش از این اتفاق مرگ یکی از کاراکتر های اصلی داستان ها امری نادر بود ولی با این اتفاق جامعه کمیک بوک دچار تغییر عمده ای شد . این اتفاق نیز در رمانی به اسم شبی که گوئن استیسی کشته شد ، یکی از ایپزود های اسپایدرمن مجموعه کارتونی ، کمیک های التیمت ( اینبار مری جین بجای گوئن ) و فیلم اسپایدرمن 2002 بار ها و بارها مورد اقتباص قرار گرفت و شبیه سازی شد.

 

 

نکات :

- فراموش نشود که مرگ های ماندگار و تاثیر گذار دیگری مانند مرگ Sue Dibny - Kraven the Hunter - Wolverine - Krypto The Superdog - Jean Grey - Captain marvel -Ultimate Spider man و ... بودند .

2- دی سی تصمیم گرفت نظرسنجی برگزار کند که  مشخص شود رابین ( جیسون تاد ) در اثر انفجار  بمیره یا زنده بمونه وچون که طرفداران کمیک های بتمن و دی سی هرگز رابطه خوبی با رابین دوم نداشته بودند به مرگ او رای دادند

3- علت اصلی الکترا و بولز آی بدلیل استخدام شدن به وسیله  کینگ پین بعنوان یک آدم کش بود که منجر به این اتفاق شد

4 - اگر به تمام مرگ های ذکر شده در مقاله دقت داشته باشید متوجه میشود که تمام اینها بعد از مدتی مجددا زنده شدند ولی گوئن استیسی هنوز مرده است و انقدر مرگ خوبی و عالی داشت که مارول هرگز جرعت اینو نداره که زندش کنه 

5- تمام این مرگ ها به علت خاصی در این لیست قرار گرفتند و برای هرکدام میزان تاثیر گذاری روی جامعه کمیک و نحوه مرگ و یا نحوه بازگشت از مرگ در مقاله و در رتبه بندی لحاظ شده است

 

نويسنده: علیرضا سلیمی

comic fan

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+1 #1 spidey 4ever 1394-04-14 14:20
با تشكر از اين مقاله خوب كه واقعا در حد و نام سايت spidey.ir بود
اقاي سليمي بيشتر برامون مقاله بنويس
-4 #2 Pedram Esmaeel Poor 1394-04-14 14:23
باید جیسون اول میشد.
گوئن دوم.
در ضمن آقای سلیمی میشد مرگ باکی هم باشه
+2 #3 spidey 4ever 1394-04-14 14:27
به نقل از pedram-redhood:
باید جیسون اول میشد.
گوئن دوم.
در ضمن آقای سلیمی میشد مرگ باکی هم باشه

مرگ گوئن برترين و ماندگار ترين مرگ تاريخه
عشق پيتر بود
ولي جيسون چي؟ يه رابين درجه 2 و يه بچه تخس كه خواننده ها حكم مرگش رو امضا كردن
تازه، جيسون تاد باز دوباره زنده شد ولي گوئن همچنان مرده
به علاوه تو اخرين نظرسنجي مرگ گوئن برترين دساتان تاريخ مارول شناخته شد:
spidey.ir/.../...
+1 #4 Amazing Spidey 1394-04-14 14:28
خیلی ممنون واقعا عالی بودو. من چند روز پیش داشتم کارتون under the red hood رو میدیدم داشت اشک تو چشام جمع می شد .
واقعا این هوادارا چه قدر سنگ دلن که گفتن جیسون تاد بمیره .
من خودم ایده همین مفاله تو ذهنم بود و بجای شماره 1 و 2 می خواستم اسپایدرمن التیمت و اسپایدرمن دنیای اصلی رو بگزارم .
+2 #5 spidey 4ever 1394-04-14 14:29
اين عكس رو هم ميزارم كه يه كاربر ديگه در يك جاي ديگه گزاشته بود:

تفاوت مرگ در كميك هاي مرد عنكبوتي و كميك هاي ديگر شخصيت ها:



:-*
+1 #6 sobhani 1394-04-14 14:48
خیلی ممنون بابت مقاله خیلی خوب بود واقعا لذت بردم.
واقعا ماندگارترین مرگ در تاریخ کمیک بوک مرگ گوئن استیسی هستش.
#7 the iron__spider 1394-04-14 15:01
ای کاش مرگ عمو بن هم در لیست بود. راستش مرگ عمو بن باعث شد اسپایدی مسعولیت پذیر بشه
+1 #8 s.kraven 1394-04-14 15:01
مرسی بابت مقاله ات .
خیلی خوب نوشتی؛اگه توضیحات آخرت نبود به مرگ هایی که توی لیست گذاشتی گیر میدادم. :-*
اما تو توضیحات آخرت گفتی مرگ کریون درسته؟!
کریون خیلی مرگ تاثیر گذاری نداره و بعدها زنده میشه(اینو از بزرگترین فن کریون میشنوی)
#9 agh 1394-04-14 19:05
مرگ گون واقعا دردناک بود چون فقط بخاطر تنفر از پیتر پارکر اینکرو کرد و پیتر هنوز عذاب وجدان داره که اگر تار نمینداخت شاید گون هنوز زنده بود.
#10 ADC 1394-04-14 19:08
ممنون از مقاله ی خوبتون .
لطفا اگر میشه به ایمیلتون یک نگاهی بندازید .
#11 Imperial King 1394-04-14 19:10
آقای ترابی میشه یک توضیح کوچیک درباره بازگشت الکترا بدین
اگه کس دیگه ای هم میدونه میتونه بهم بگه
چطوری از مرگ برگشت؟
#12 ali reza spidey 1394-04-14 19:33
اتفاقا درباره ی رابین که رد هود شد کارتون ساختن ولی رابین ادمه بدی شد ولی اخرش دوباره مرد :cry: :sad: خیلی کارتون غم انگیزی بود داشت گریم میگرفت منم اگه کارتون یه ذره غم تنگیز باشه میمیرم از غم :cry:
#13 comic fan 1394-04-14 19:33
ممنون از همه دوستان بابت لطفشون
به نقل از Agent Marvel:
مقاله خیلی خوبی بود.ولی کامل تر این مقاله تو همون سایت بقلی است. :-*

ممنون از لطف و توجهت
من کار به کار سایت بغلی ندارم
اصلا نمیدونم سایت بغلی چه سایتی منظورته
مقاله مشابهب هم تو سایت های فارسی زبان ندیدم
تمام نوشته های این مقاله هم از روی اطلاعات خودم و اونچه که تو منابع خارجی دیدم هست
پی نوشت : دوستان نقاط ضعف رو بگین تا انشالله اصلاح کنم
مرگ های شکوهمند دیگه ای هم بودند که میتونستند توی مقاله قرار بگیرند ولی دیگه جا نبود
یکی از دوستان به مرگ باکی اشاره کردن
باهاشون موافقم باکی مرگ خوبی داشت و تغیراتی رو هم روی کاپیتان آمریکا بدنبال داشت ولی چون رابطش با جیسون تاد شبیه بود و بازگشتش بعنوان یه ضد قهرمان خیلی شبیه هم بودن این دوتا بین این و مرگ جیسون تاد مرگ جیسون تاد رو انتخاب کردم
مرگ عمو بن هم خوب بود واقعا ولی دیگه جا نبود
از طرفی ممکنه که عمو بن مرگش خوب باشه و یا روی پیتر تاثیر گذاشته باشه ولی حضورش انقدر زیاد نبود که بشه بعنوان یه مرگ دردناک ازش یاد کرد چون تو همون شماره اول کشته شد
در مورد مرگ کریون هم باید بگم که مرگ آنچنان شکوهمند و تاثیر گذاری هم نداشت ولی بنظرم مرگش غمناک بود اینکه خودکشی کنه غمناک بود تا حدی
#14 ali reza spidey 1394-04-14 19:34
به نقل از Persian-Spider:
اين عكس رو هم ميزارم كه يه كاربر ديگه در يك جاي ديگه گزاشته بود:

تفاوت مرگ در كميك هاي مرد عنكبوتي و كميك هاي ديگر شخصيت ها:

8pic.ir/.../...

:-*

همین الانم داشت گریم میگرفت بخاظر این اخه خودتو فرض کن پیتر باشی :cry:
+1 #15 Artemis 1394-04-14 19:45
به نقل از pedram-redhood:
باید جیسون اول میشد.
گوئن دوم.
در ضمن آقای سلیمی میشد مرگ باکی هم باشه

حالا اگه میگفتید مرگ سوپرمن یه چیزی
ولی انصاف رو اگه رعایت کنیم مرگ جیسون تاد به گوءن نمیرسید
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله.عالی بود
ولی حیف ه مارول داره مرگ تاثیر گذار گوءن رو با اوردن اسپایدرگوءن به جهان اصلی از بین میبره
صحنه ی قتل الکترا تی کامیک پنجم اسپایدر گوءن تکرار شد صفحه ی 8
#16 Omid.J 1394-04-14 20:33
مقاله خوبی بود
ولی من با مرگ جیسون تاد خیلی موافق نیستم،‌ آخه همه ازش بدشون میومد!
مرگ کاپیتان مارول (که از سرطان مرد) و مرگ عمو بن هم تاثیر گذار بود. مرگ جورج استیسی هم همینطور ولی نه در حدی که تو این مقاله باشه.
برای من به شخصه مرگ پیتر پارکر نهایی هم خیلی دردناک بود چون بیش‌تر از همه کمیک‌های اونو دنبال کرده بودم و با کمیکای مردعنکبوتی نهایی کمیک خوندن رو شروع کردم.
#17 Omid.J 1394-04-14 20:37
#14
اگه خواستی مقاله رو آپدیت کنی Top 10 بکنش، فک کنم ۵ تا مرگ خوب دیگه هم مثه مرگ عمو بن و ... بذاری بد نباشه.
ولی تا اینجاش خوب بود.
+1 #18 Omid.J 1394-04-14 21:06
#2
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ممنون که این کامنتو دادی،‌ خیلی وقت بود انقدر نخندیده بودم!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
جیسون مرگش دردناک تر از گوئن بود؟!
#19 s.kraven 1394-04-14 21:26
2#
اتفاقا تنها چیزی که مرگ جیسون رو تلخ تر کرد اون کارتونی بود که برای نسل جدید ازش ساختند.میدونی چرا قبلا کسی دوستش نداشت؟؟
به خاطر اینکه همه برای نسل قدیم بودند و هوادار رابین اولیه؛و چون شخصیت پردازی خوبی نداشت همه طرفداران بتمن وی را جانشین ناشایست دیک گریسون میدانستند.برای همین هواداران از مرگش ناراحت نشدند.

با این حال هم دوباره برگشت اون هم در لباس ضدقهرمان؛ بعد شما میگی اول باشه؟ :-*
فهمیدی جیسون تو بازی آرکهام شولیه ی آرکهامه جوگیر شدیدا :-*
+1 #20 Goblin.S 1394-04-14 21:27
به نظر من بزرگ ترین و ماندگارترین مرگ مرگ کاپیتان مارول بود یه مرگ فوق العاده دردناک!قهرمانی که با سرطان میمیره!مارول هیچ وقت جرات ریبوت کردن این شخصیت رو نکرد!
___________________
اقای ترابی به یه مسئله بر خوردم ترجمه پایان هفته به اتمام میرسه!
#21 Omid.J 1394-04-14 21:55
#20
من کلا به نظرم بعد از دیک گریسون بقیه رابین‌ها شخصیت جذابی نداشتن. دیک هم شخصیت باحالی بود هم مکمل بتمن بود.
من فقط از بین دستیارهای بتمن دیک گریسون و باربارا گوردون رو دوست داشتم.
البته درمورد دیمین وین نظری ندارم چون کمیکای جدید بتمنو نمی‌خونم.
#22 SLH Hero 1394-04-14 21:56
مقاله فوق العاده ای بود. شما خیلی کاربر با سواد و خوبی هستی دوست دارم بیشتر نظر بدی ;-) .

با تمام گزینه ها موافقم ولی به نظرم مرگ کاپیتان امریکا اون قدر ها هم تأثیرگذار نبود. به نظرم توی شکست و سرخوردگی که داشت و با مرگ تک گلوله ای و سریعی که داشت خیلی تأثیر گذار نبود.

دوست داشتم مرگ ولورین هم تو لیست باشه. خیلی تأثیر گذار بود مخصوصاً اینکه تا لحظه آخر فقط بقیه رو نجات داد. صحنه های آخر هم که زندگی ولورین رو نشون داد اشکم رو در آورد. به نظرم میشد بجای مرگ کاپیتان امریکا تو لیست باشه.
#23 DAREDEVIL 1394-04-14 23:35
ممنون بابت مقالت خیلی عالی بود. واقعا مرگ گوئن استیسی خیلی غم انگیز و دردناک بود. به نظرم میشد تعداد لیست را بیشتر کرد و مرگ هایی مانند مرگ ولورین که واقعا غم انگیز بود مرگ پیترپارکر نهایی مرگ عمو بن و... را قرار داد ولی باز هم مقالت عالی بود من که لذت بردم لطفا بازم مقاله بنویس.
#24 Agent Marvel 1394-04-15 00:09
مرگ جیسون تاد خیلی ناراحت کننده بود.من خیلی دوسش داشتم.ولی مرگ گوئن تکون دهنده تر بود.جناب comic fan لطف میکنی آقای صالح لطف میکنید ایمیلتون رو بهم بدید؟یه کاری باهاتون داشتم.
#25 comic fan 1394-04-15 00:46
به نقل از Agent Marvel:
مرگ جیسون تاد خیلی ناراحت کننده بود.من خیلی دوسش داشتم.ولی مرگ گوئن تکون دهنده تر بود.جناب comic fan لطف میکنی آقای صالح لطف میکنید ایمیلتون رو بهم بدید؟یه کاری باهاتون داشتم.

بله حتما
alireza.comicfan@gmail.com
#26 SLH Hero 1394-04-15 13:10
#25:
بفرمایید:
SLHHero@gmail.com
#27 Arian94 1394-04-15 15:09
به نقل از Persian-Spider:
اين عكس رو هم ميزارم كه يه كاربر ديگه در يك جاي ديگه گزاشته بود:

تفاوت مرگ در كميك هاي مرد عنكبوتي و كميك هاي ديگر شخصيت ها:

8pic.ir/.../...

:-*

واقعا :roll:
#28 Man of night 1394-04-15 16:17
یعنی واقعا دیک گریسون به خاطر رابطه بتمن با نامزدش باربارا گوردون بتمن رو ترک کرد؟؟؟
البته من یه جور دیگه شنیده بودم که بتمن از اون به خاطر نوع برخوردش با مجرمین و اون حالتی که کنترل خشم خودش نمی تونسته بکنه اینجوری شده
دوستان و مسئولین پاسخگو باشند
مقاله بدی نبود البته همه اینا رو توی مجله پیلبان اون قئیما خونده بودم ولی بازم ممنون یاداوری خوبی شد
#29 Man of night 1394-04-15 16:26
به نظرم دقیق یادم نمیاد داستانی بود که به نام ومپایر بتمن درست نمی دونم که خون اشاما میان گاتام رو تسخیر می کنن
اخرش بتمن پی میبره که خودش خون اشام شده بعد الفرد این اخرین ومپایر گاتام رو به وسیله یه تیرک چوبی می کشه
#30 comic fan 1394-04-15 16:38
به نقل از Man of night:
یعنی واقعا دیک گریسون به خاطر رابطه بتمن با نامزدش باربارا گوردون بتمن رو ترک کرد؟؟؟
البته من یه جور دیگه شنیده بودم که بتمن از اون به خاطر نوع برخوردش با مجرمین و اون حالتی که کنترل خشم خودش نمی تونسته بکنه اینجوری شده
دوستان و مسئولین پاسخگو باشند

دیک و بروس سر همین مسئله ای که شما گفتی قبلا با هم تا حدی اختلاف پیدا کرده بودند
ولی علت اصلی جداییشون رابطه بروس با بتگرل / باربارا گوردون بود ( تو اون موقع باربارا دوست دختر دیک بود . )
از اون به بعد مشکل اصلی بین این دو تا پیش میاد و دیک بتمن رو ترک میکنه برای یه مدتی میره پیش سوپرمن و تو لباس رابین بهش کمیک میکنه
بعدا لباس نایتوینگ رو طراحی کرد
جالبه بدونی که اسم نایتوینگ از یه شخصیت کریپتونی که سرگذشتش مثل دیک بوده و تبدیل به قهرمان شده گرفته شده بود.
#31 habib hasanpor 1394-04-15 16:41
پست خوبی بود،ممنون...

فقط یه سوال برام پیش اومد!!
نوشتی که گوئن زنده نشد...
پس میخواهید که یه سوپر هیرو رو کلا بزارن همینطوری بمیره و کسی مثله گوئن رو زنده کنن؟؟؟!
#32 comic fan 1394-04-15 16:48
به نقل از the hulk:
پست خوبی بود،ممنون...

فقط یه سوال برام پیش اومد!!
نوشتی که گوئن زنده نشد...
پس میخواهید که یه سوپر هیرو رو کلا بزارن همینطوری بمیره و کسی مثله گوئن رو زنده کنن؟؟؟!

نه عزیز منظورم این بود که مرگ گوئن انقدر تاثیر گذار بود و انقدر تاثیرش روی صنعت کمیک زیاد بود که واقعا زنده کردنش اشتباهه
یعنی مارول جرعت نمیکنه زندش کنه
و یه چیز دیگه ...
این سوپر هیرو ها مرگشون کمیک رو دگرگون نکرد یا رو کمیک های دیگه تاثیر نداشت بخاطر همین زنده کردنشون هم اونقدر ها بد نبود
ولی مثلا مرگ کاپیتان مارول با وجود اینکه سوپرهیرو بود چون تا حدی تاثیر گذار بود مارول هنوز هم زندش نکرده
#33 habib hasanpor 1394-04-15 16:54
میبخشید،دقیقا منظورتونو نگرفته بودم،که حالا گرفتم....

به هر حال ممنون بخاطر مقاله ات...
#34 amirreza_f79 1394-04-15 20:02
مرگ جمیسون تاد توی کارتون بتمن پشت نقاب سرخ به خوبی به تصویر کشیده شده آدم گریش میگیره
#35 Super spider-man 1394-04-16 10:49
ممنون مقاله ی جذابی بود :-)
نمیدونم چرا ولی از سوپر من اصلا خوشم نمیاد شاید به خاطر فیلم سوپر من بود که بچه بودم دیدم مدام کتک میخورد ولی تنها صحنه ای که یادمه اینه که فکر یه تبهکار مسلح بالای پشت بوم بود و به سوپر من شلیک سوپر من با یه دست تیر رو متوقف کرد همین صحنش بود که من دهنم باز بود :lol: :oops:
#36 AH.S 1396-03-02 00:42
ببخشید ولی بتمن تا حالا با بتگرل رابطه نداشته و دلیل اصلی جدا شدن دیک گریسون از بتمن اختلافاتی بود که با بتمن داشت بعد بتمن اون را اخراج کرد و گرنه که بتگرل برای بتمن مثل دخترش میمونه بنظرم دارید اطلاعات غلط به خوانندگان میدید با احترام
#37 the_dark_captain 1396-06-10 10:47
ببخشید یه سوال؟؟؟
شما میگین کاپیتان مارول مرده پس این که تو امپراطوری مخفیه کیه؟؟؟ :-|

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید