15 تریلر برتر فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

15 تریلر برتر فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی

به بهانه انتشار تریلر جدید فیلم جنگ بینهایت این مقاله را تقدیم شما میکنم.

مقدمه: یک تریلر عالی میتونه باعث بشه که یک فیلم خوب به نظر برسه در حالی که در حقیقت ممکنه اصلا فیلم خوبی نباشه. تریلر را میشه در هر کجایی دید ، در سینما یا آنلاین و فقط 2 دقیقه هم وقت داره تا شما را مجاب کنه تا برید سینما و  فیلم رو ببینید. در واقع ساختن یک تریلر خوب یک نوع هنره و به نگرشی دقیق و ظریف نیاز داره که اگر بهش دقت نشه میتونه باعث شکست یک فیلم بشه و اگر دقت لازم در ساختش به کار بره میتونه کاری کنه که حداقل از لحاظ فروش به موفقیت دست پیدا کنه. گاهی هم بوده که وقتی یک فیلم در سینما اکران میشه و مردم سرخورده بشوند از اینکه که توقعاتی که به خاطر تریلر داشتند برآورده نشده. ولی ما به این چیزا کاری نداریم! چون تریلر جدید فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" بار دیگر بهمون ثابت کرد که چقدر برای دیدن تریلرهای جدید فیلم های کمیک بوکی اشتیاق داریم و اصلا هم برامون مهم نیست که فیلم چطور در میاد! الان جوری شده که تریلر هم خودش یک فیلم به محسوب میشه و اونقدر نکته ریز و درشت داره که آدم رو تا چند روز به خودش مشغول میکنه. با این مقاله میخواهیم خاطره بازی کنیم و به لحظاتی برگردیم که با دیدن تریلر فیلم های کمیک بوکی قلبمون به تپش افتاد و ذوق کردیم و آرزو کردیم فیلمش زودتر بیاد. این شما و این هم 15 تریلر برتر فیلم های سوپرهیرویی در تاریخ سینما ...

من این تریلرها را در سه بخش براتون آپلود کردم که ازتون دعوت میکنم حتما تماشا کنید:

15 تریلر برتر فیلم های ابرقهرمانی - بخش اول (15 تا 11)

15 تریلر برتر  فیلم های ابرقهرمانی - بخش دوم (10 تا 6)

15 تریلر برتر فیلم های ابرقهرمانی - بخش سوم (5 تا 1)

 

15- چهار شگفت انگیز: ظهور موج سوار نقره ای

 چهار شگفت انگیز: ظهور موج سوار نقره ای

فرنچایز "چهار شگفت انگیز" متاسفانه هرگز نتونسته انتظارات بالای هواداران را برآورده کنه. اما تریلری که برای قسمت دوم منتشر شد واقعا عالی بود . ما خبر داشتیم که «موج سوار نقره ای» قراره توی این فیلم باشه و به عنوان طرفدار پر و پا قرص این شخصیت برای دیدنش در عالم سینما لحظه شماری میکردیم! او واقعا به بهترین شکل ممکن در این تریلر دیده شد. صحنه تعقیب و گریز او با جانی استورم (هیومن تورچ) عالی بود و در لحظه ای تعلیق آمیز هم به پایان رسید. ولی حیف که خود فیلم زیاد چنگی به دل نزد (هر چند که من شخصا آن را از قسمت اولش بیشتر دوست داشتم). این تریلر زیبا همچون یک چک بانکی وسوسه کننده در وجه هواداران بود که متاسفانه هرگز نقد نشد و برگشت خورد!

 

14- بازگشت سوپرمن

 بازگشت سوپرمن

و باز هم تریلری عالی برای یک فیلم ناامید کننده. اولین تیزر برای فیلم ساخته شده توسط برایان سینگر، از موسیقی متن افسانه ای اسطوره ای به نام جام ویلیامز که برای سوپرمن در دنیای سینما ساخته، استفاده میکرد. از نظر بصری هم بسیار نمادین بود و سعی کرده بود به دنیای کمیک وفادار باشه . ضمن اینکه بسیار سعی داشت اون حس نوستالژیک طرفداران سری قبلی فیلم های سوپرمن را تحریک کنه. متاسفانه همانطور که گفته شد این فیلم بیش از حد در گذشته سیر میکرد و سینگر یادش رفته بود که باید سوپرمنی جدید برای قرن بیست و یکم خلق کنه! ولی در هر حال این تریلر که واقعا عالی بود و ما را یاد آن شعار معروف سوپرمن انداخت تا "باور کنیم یک مرد میتواند پرواز کند".

 

13- ددپول 2

 ددپول 2

اولین تیزری که برای فیلم "ددپول 2 " پخش شد را یادتونه؟ خیلی خلاقانه بود و در ابتدای فیلم "لوگان" پخش شد . این تیزر هیچ صحنه ای از خود فیلم نداvi و حاوی هیچ چیزی هم درباره داستان فیلم ددپول 2 نیست. در عوض مثل یک فیلl کوتاه عمل میکنه که به تماشاچی نشان میده که اون تم فیلم اول یعنی انتقام دیگر برای ددپول تموم شده ولی با این حال او هنوز آماده این نیست که وظایف ابرقهرمانی خودش رو قبول کنه! ما در این تیزر بامزه دیدیم که ددپول مردی رو میبینه که زورگیرها میریزن سرش ولی اونقدر برای عوض کردن لباس خودش وقت میگذاره که اون بدبخت میمیره ! آخرش هم بستنی اش رو کش میره! کل تیزر مثل یک شوخی طولانی میمونه که ارجاعات بامزه ای هم داره .

 

12- مرد آهنی

 مرد آهنی

"مرد آهنی" اولین فیلم دنیای سینمایی مارول (MCU) هستش که براساس شخصیتی که اون موقع درجه یک مارول نبود، ساخته شد. از اون جالب تر و عجیب تر اینکه کسی مثل رابرت داونی جونیور نقش اصلی رو بازی میکرد که اصلا به عنوان بازیگر فیلم های اکشن شناخته نمیشد. ضمن اینکه قبلش دچار اعتیاد هم شده بود و در کل یک گزینه ریسکی به شمار میامد. بنایراین تریلر فیلم ایرون من باید خیلی کارا انجام میداد . یعنی باید شما رو برای دیدن این فیلم مشتاق میکرد و باعث میشد عاشق رابرت شویم. و از یادمون نره که اون موقع MCU مثل الان معروف نبود که! ولی تریلر جواب داد. رابرت در طول فیلم شگفت انگیز بود و یک گزینه عالی برای نقش تونی استارک/مرد آهنی . بنابراین سازندگان این تریلر هم کار راحتی در پیش رو داشتند و خیلی راحت برخی از صحنه های عالی فیلم را در کنار هم قرار دادند و تریلری به یاد ماندنی خلق کردند.

 

11- نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

اکثر فیلم های ابرقهرمانی درباره شخصیت هایی هستند که مخاطبین کم و بیش باهاشون آشنایی دارند. یعنی حتی شخصیت های درجه دو مثل آیرون من و دکتر استرنج هم به خاطر قدمت زیادی که در دنیای کمیک دارند در ذهن خیلی ها بودند اما نگهبانان کهکشان این طور نبودند. اونا به تازگی در دنیای کمیک مطرح شده بودند (البته قبلا هم بودند ولی نسخه مدرنی که در دنیای سینما دیدیم سابقه کمی در دنیای کمیک داشتند). ولی در هر حال مارول با ساختن این فیلم واقعا ریسک بزرگی کرد که خدا رو شکر جواب داد چون این فیلم یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین فیلم های MCU و کل دنیای کمیک از آب درآمد. واقعا کی فکرش رو میکرد فیلمی درباره یک مشت اراذل و اوباش کهکشانی که در میان آنها یک درخت و راکون سخن گو (!) حضور داشتند اینقدر موفق باشه؟! بنابراین از همون اول مارول باید با تریلر این فیلم میترکوند تا تماشاچی ها مشتاق دیدن آن بشوند. و انصافا همین طور هم شد و این تریلر آنقدر زیبا و دیدنی و باحال بود (مخصوصا با اون ترانه های دهه 80 میلادی ) که هر کی اون رو دید کنجکاو شد تا فیلمش رو هم ببینه.

 

10- انتقام جویان

انتقام جویان

سال 2012 دورانی سرنوشت ساز بود برای هواداران دنیای کمیک. مارول استودیوز قبلا چند فیلم تکی از روی ابرقهرمانان خودش منتشر کرده بود یعنی "ایرون من"، "هالک"، "ثور" و "کاپیتان آمریکا" . ولی از قبل وعده داده بود که همه این شخصیت ها قراره دور هم جمع بشوند. راستش مارول استودیوز اون موقع محبوب بود ولی نه به اندازه الان ولی همه چیز با فیلم "اونجرز" عوض شد و این استودیو هم به فاز بعدی خودش رفت. یعنی اصلا باید تاریخ فیلم های کمیک بوکی رو به دو بخش قبل از اونجرز و بعد از اونجرز تقسیم کرد.  راستش تریلری که از این فیلم در حین مسابقه Super bowl پخش شد از همه تریلرهای دیگر این فیلم بهتر بود. خیلی هم کوتاه بود. یعنی حدود 1 دقیقه ولی همین 1 دقیقه تشکیل شده بود از صحنه هایی که هواداران کل عمر خودشون رو منتظر دیدن آنها بودند. یعنی دیدند شخصیت هایی که از بچه گی دوست داشتند دارند در عالم سینما با هم تعامل میکنند و  متوجه شدند که قراره با خطر بسیار بزرگی روبرو شوند. آخرش هم که با صحنه شگفت انگیز جمع شدن اعضای گروه دور یکدیگر تمام شد. و البته کی میتونه اون جمله تاریخی رو فراموش کنه؟ لوکی: "من یه ارتش دارم". تونی استارک: "عوضش ما هم یه هالک داریم"!!!

 

9- بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت

بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت

در سال 2013 و علیرغم این که فیلم "مرد پولادین" اکران شده بود ولی دنیای سینمایی دی سی (DCEU) هنوز یک نوزاد به شمار می آمد. درسته که لحن این دنیا قبلا توسط فیلم های بتمن نولان و همچنین "مرد پولادین" تا حد زیادی مشخص شده بود ولی تماشاچیان هنوز هم نمیدانستند دقیقا باید چه انتظاری از فیلم های جدیدی دی سی داشته باشند. تا اینکه اولین تریلر این فیلم منتشر شد و اتفاقا بیش از 50 میلیون بار در یوتیوب دیده شد و کاملا هم نشون داد همانطور که ما حدس میزدیم این فیلم هم در دنیایی تاریک جریان دارد و زیادی خودش رو جدی میگیره! اول تریلر ما مجسمه سوپرمن را دیدیم که به نظر میرسید فقط برای این تریلر فیلمبرداری شده بود و بعد عبارت "خدای جعلی" (False God) که با اسپری روی آن نوشته شده و حالتی تهدید آمیز به تریلر داده بود. بعدش هم دیدیم که بتمن چه نقش مهمی در این فیلم داره و البته به نزاع احتمالی بین دو قهرمان اصلی فیلم اشاره شد . درسته این فیلم در نهایت بسیار ناامید کننده ظاهر شد (این مقاله را بخوانید) ولی باید اعتراف کرد اولین تریلرش فوق العاده بود. البته فقط همین تریلر چون اگه یادتون باشه تریلرهای بعدی که رفتن سراغ شخصیت خبیث فیلم یعنی «دومزدی» چنگی به دل نزدند و ضمن اینکه خیلی هم داستان فیلم را لو دادند!

 

8- ثور: رگناروک

ثور 3

راستش قبل از اینکه تریلر قسمت سوم ثور بیاد کمی نگرانش بودیم. اگر خاطرتان باشد اولین بار عکس های این فیلم توسط نشریه EW رونمایی شد و ما ظاهر شخصیت ها را دیدیم که حقیقتش زیاد جلبمون نکرد. یه مقدار لوس و کارتونی بودند!  اما همه چیز با انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم تغییر کرد. این تیزر واقعا فوق العاده بود و به خوبی به ما نشان داد که تایکا وایتیتی (کارگردان این فیلم) کاملا یک حس و حال جدید رو خلق کرده با ظاهر و لحن جدید که برامون تازگی داشت. اون موسیقی متن فوق العاده هم روش بود. کلا خیلی باحال بود . مخصوصا اینکه نشون داد قراره یک نبرد حماسی بین هالک و ثور ببینیم. ولی قطعا شوکه کننده ترین بخش تریلر اونجایی بود که هلا پتک ثور رو نابود میکنه! در هر حال اونقدر این تریلر باحال بود که رکورد زد و بیش از 136 میلیون بار در روز نخست خود بازدید داشت (!) و بنابراین بیش از هر فیلم دیگر دیزنی/مارول دیده شده (رکورد قبلی دیزنی در دست "دیو و دلبر" بود). البته الان رکورد جدید در دست تریلر فیلم "جنگ بینهایت" است.

 

7- شوالیه تاریکی

شوالیه تاریکی

قسمت اول سه گانه تحسین شده کریستوفر نولان برای بتمن یعنی "بتمن آغاز میکند"، فیلم خوب و قابل احترامی بود ولی اونقدرها در گیشه موفق نبود. ضمن اینکه وقتی اقای هیث لجر در نقش جوکر  انتخاب شد خیلی ها بودن که او را برای این نقش مناسب نمیدانستند (به خصوص اینکه قبلا جک نیکلسون به زیبایی این نقش را مال خود کرده بود) . بنابراین اولین تریلر فیلم "شوالیه تاریکی" وظیفه سخت و سنگینی داشت که به خوبی هم از عهده آن برآمد زیرا با دیدن آن تماشاچیان از جوکر خوششون اومد. این تریلر با هوشمندی روی نقطه قوت اصلی فیلم یعنی جوکر تمرکز کرد و نشان داد او قراره چه بلوای بزرگی در فیلم به پا کنه. همین هوشمندی باعث شد از همان ابتدا ملت برای دیدن "شوالیه تاریکی" علاقمند شوند.

 

6- ایکس 2: مردان ایکس متحد

 ایکس 2: مردان ایکس متحد

اولین فیلم "مردان ایکس" خیلی خوب بود ولی نمیشه گفت در نزد منتقدین و گیشه غوغا کرد . این فیلم بیشتر برای این مهمه که نشون داد ژانر ابرقهرمانی/کمیک بوکی میتونه در آینده خیلی موفق باشه . اما  فاکس و برایان سینگر (کارگردان قسمت اول) برای دنباله آن سنگ تمام گذاشتند. هم بودجه فیلم بهتر شد و هم اینکه تعداد شخصیت ها و همین طور عمق و وسعت داستان بزرگتر شد. در مجموع هر چیزی که تماشاچیان در قسمت اول پسندیدند در قسمت دوم بیشتر شد: رابطه بین پرفسور اگزاویر و مگنتو، گذشته مرموز ولورین، تعقیب جهش یافته ها توسط نیروهای دولتی و ... و همه اینها در تریلر نخست فیلم گنجانده شد تا نشون بده چه فیلم عالی هستش . این تریلر خیلی خوب جواب داد و خدا رو شکر که " ایکس 2: مردان ایکس متحد" به یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ سینما بدل گشت.

 

5- مرد عنکبوتی 2

مرد عنکبوتی 2

این تریلر رو خوب یادمه چون براش مقاله نوشتم! (آره داداش من نزدیک به 20 ساله در مطبوعات ایران درباره ابرقهرمانان مطلب و مقاله مینویسم). روزنامه "بانی فیلم" اون رو چاپ کرد. خوب هم یادمه که روز پنجشنبه چاپ شد چون سردبیر اونقدر ازش خوشش اومد که گفت این باید بره واسه روز پنچشنبه که خواننده هامون زیاده! یک صفحه کامل هم بهش اختصاص داده شد که واقعا عجیبه که اون موقع (سال 2004) در یک روزنامه تخصصی سینمایی به تریلر یه فیلم کمیک بوکی اینقدر بها بدن. الان متاسفانه نسخه ای از این روزنامه در دسترس من نیست وگرنه عکسش رو حتما براتون میذاشتنم (اگه هر کی داره لطفا در بخش نظرات بذاره). ولی یادمه عنوان مقاله این بود: "منتظر این فیلم باشید"  در هر حال ، این رو بدانید که قدمت پرداختن به تریلرهای فیلم های کمیک بوکی در ایران به خیلی وقت پیش میرسه! حالا بریم سراغ خود تریلر . بدون هیچ اغراقی "اسپایدرمن 1" در سال 2002 غوغا کرد. یعنی واقعا ترکوند. خیلی ها با دیدن این فیلم به دنیای ابرقهرمانان علاقمند شدند (وقتی کسی مثل پدرم از یه فیلم کمیک بوکی خوشش بیاد پس یعنی حسابی ترکونده و خوب یادمه که وقتی اولین بار اسپایدرمن سم ریمی رو با هم رو نوار VHS دیدیم واقعا برای نخستین بار بود که از یه فیلم کمیک بوکی خوشش میومد چون کلا با کمیک بوک مخالف بود و میگفت "به درسای مدرسه لطمه میزنه!"). این فیلم با پایانی که غافلگیرانه بود تمام شد و آدم رو مشتاق میکرد که ادامه اش رو هم ببینه. هم قضیه هری آزبورن و انتقام از اسپایدرمن بود و هم اینکه قضیه به هم رسیدن پیتر و مری جین. و انصافا هم سونی برای "مرد عنکبوتی 2 " سنگ تمام گذاشت و این از همان تریلر اول مشهود بود. سازندگانش با هوشمندی روی جنبه هایی زوم کرده بودند که باعث میشه پیتر پارکر از بقیه قهرمانان کمیک بوکی متمایز بشه: مسائل شخصی و ملودراماتیک ! اما این وسط خبیث اصلی فیلم (دکتر اختاپوس) را هم نشان ما دادند و ما با دیدن تریلر فهمیدیم که فیلم چه ویلن معرکه ای داره. ضمن اینکه معلوم بود قراره به داستانک های بر جای مانده از قسمت اول هم پرداخته بشه.

 

4- کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی

مرد عنکبوتی 2

منظور من تریلر دوم این فیلم هستش. تریلر اول که اومد و ما را در خماری گذاشت چون اثری از اسپایدرمن در فیلم نبود. ولی تریلر دوم واقعا غوغا کرد (یادتونه اون شب که این تریلر اومد سایتمون چه خبر بود؟ یادتونه در عرض چند ساعت چند تا مقاله راجع بهش نوشتیم؟). ما همه میخواستیم برای اولین بار اسپایدرمن را در MCU ببینیم و اینکه لباسش چطوره و ... قبلش کلی خبر و حرف و حدیث بود که احتمالا سونی به مارول اجازه نداده از اسپایدرمن در تریلرها استفاده کنه و ... ما هم خیلی حرص میخوردیم تا اینکه تریلر دوم "جنگ داخلی" اومد و اسپایدی عزیز ما در اون چند ثانیه آخر دیده شد و همین چند ثانیه (گرفتن سپر کاپیتان آمریکا) به تاریخ پیوست و صحنه نمادینی را خلق کرد. اما به جز اسپایدرمن، این تریلر صحنه های عالی دیگری هم داشت که به خوبی به تماشاچی القا میکرد قراره یک خانه تکانی بزرگ را در دنیای سینمایی مارول شاهد باشیم.

 

3- سوپرمن : فیلم سینمایی

سوپرمن فیلم

اولین فیلم سوپرمن در تاریخ سینما یکی از بهترین فیلم های ژانر ابرقهرمانیه و کریستوفر ریو در نقش سوپرمن/کلارک کنت بهترین نقش آفرینی سوپرمن در تاریخ بشریت میباشد. این فیلم، اولین فیلم ابرقهرمانی یا کمیک بوکی تاریخ سینما نبود ولی قطعا اولین فیلم بلاک باستر (blockbsuter) تاریخ سینماست که در این ژانر ساخته شد (من بلاک باستر رو قبلا ترجمه میکردم: "فیلمِ بترکون"). ضمنا این اولین فیلم ابرقهرمانی تاریخ است که جرات کرد دنیای کمیک بوک رو به طور وفادارانه ای به تصویر بکشه . جلوه های ویژه این فیلم هم در آن موقع عالی بود. اسکار هم گرفت (این مقاله را بخوانید) . موسیقی جان ویلیامز هم شگفت انگیز بود و در تریلر هم به کار رفت . این تریلر نشان داد که شعار فیلم خیلی درسته: "باور خواهید کرد یک مرد میتواند پرواز کند".

 

2- مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی 2002

ما در طول عمر خودمون خیلی صبر کردیم تا فیلم اسپایدرمن ساخته بشه. سالها قرار بود که ساخته بشه ولی نشد (این مقاله رو بخونید) . راستش دیگه داشتیم ناامید میشدیم چون رایت این شخصیت دست خیلی ها بود! اما به نظرم کار خدا بود که فیلمش زودتر ساخته نشد چون برای خلق فیلم اسپایدرمن به جلوه های ویژه مناسبی نیازه. خدا رو شکر که اون موقع تجهیزات لازم در اختیار کارگردان (سم ریمی) بود. بنابراین حتما درک میکنید که تریلر اول این فیلم چقدر برای دوستداران کمیک بوک مهم بود. البته سونی یه تیزر هم قبلش منتشر کرده بود که برج های دوقلو در آن به کار رفته بود و بعدا حذف شد (این مقاله را بخوانید) ولی این در واقع اولین تریلر درست و حسابی فیلم بود که برای اولین بار شخصیت های اصلی داستان رو نشان ما میداد. توبی مگوآیر را اولین بار در این تریلر بود که در نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن دیدیم و خیالمون راحت شد که گزینه خوبی بوده! ضمن اینکه سم ریمی با همین تریلر نشون داد که درست زده تو خال چون خیلی هم به بخش رومانس بین پیتر و مری جین اشاره کرد (و همه میدونیم که این بخش چقدر برای هواداران اسپایدرمن مقدسه).

 

1- انتقام جویان : جنگ بینهایت

جنگ بینهایت

خب .. دیگه واقعا لازم نیست بگم که همه ما و میلیاردها نفر دیگر در این کره خاکی چقدر منتظر این فیلم هستند. ناسلامتی ثمره 10 سال برنامه ریزی دقیق ماروله و همه چیز بعد از اینهمه فیلم قراره به اوج برسه. راستش رو بخواهید مارول ما رو دق داد تا تریلر رو منتشر کرد. اولش البته یه نسخه از اون رو در جشنواره کمیک کان تابستان 2017 نمایش داد که نسخه درب و داغون آن را بارها تماشا کرده بودیم ولی همه به دنبال نسخه رسمی و با کیفیت بودند. و بالاخره منتشر شد . به این همه صبر هم می ارزید چون مارول یقینا بهترین تریلر ممکن را منتشر کرد. یعنی تمام شخصیت های اصلی را معرفی کرد (منجمله ثانوس) و خط اصلی داستان را هم به ما گفت و ما رو مشتاق کرد که فیلم رو ببینیم ولی در عین حال تا جای ممکن هیچی رو هم اسپویل نکرد! واقعا از یک تریلر دیگه چی توقعی دارید؟! بیخود نیست که این تریلر ظرف 24 ساعت 230 میلیون بار دیده شد و رکورد بیشترین تعداد بازدید از یک تریلر را در تاریخ سینما را شکست!

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 دفعه ای که تریلرهای فیلم های کمیک بوکی به ما دروغ گفتند!

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

نقد تریلر فیلم BATMAN VS SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE

نقد اولین تریلر فیلم "كاپیتان آمریكا: جنگ داخلی"

20 صحنهٔ پس از تیتراژ برتر فیلم های کمیک بوکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1396-12-29 15:35
و این اخرین مقاله من در سال 1396 بود
یادم نیست دقیقا جند تا مقاله و خبر و مطلب نوشتم و کمیک ترجمه کردم و ویرایش کردم و ...
ولی برای تک تک مطالبم وقت گذاشتم و خودم ازشون لذت بردم
پیشاپیش عیدتون مبارک
نقل قول کردن
mobin.md
#2 mobin.md 1396-12-29 15:58
استاد مقاله واقعا لذت بخش بودبه نقل از mtm:
و این اخرین مقاله من در سال 1396 بود
یادم نیست دقیقا جند تا مقاله و خبر و مطلب نوشتم و کمیک ترجمه کردم و ویرایش کردم و ...
ولی برای تک تک مطالبم وقت گذاشتم و خودم ازشون لذت بردم
پیشاپیش عیدتون مبارک


ما هم ازشون لذت بردیم و از شما تشکر میکنیم البته من خودمو میگم
عید شما هم پیشاپیش مبارک
نقل قول کردن
mmjafarikalhori
#3 mmjafarikalhori 1396-12-29 16:47
به نقل از mtm:
و این اخرین مقاله من در سال 1396 بود
یادم نیست دقیقا جند تا مقاله و خبر و مطلب نوشتم و کمیک ترجمه کردم و ویرایش کردم و ...
ولی برای تک تک مطالبم وقت گذاشتم و خودم ازشون لذت بردم
پیشاپیش عیدتون مبارک

انشالله در سال جدید با قدرت بیشتر به نقد و بررسی دنیای کمیک بپردازید که منتظرم !
منتظر نقد و بررسی Black Panther و مخصوصا Avengers Infinity War از سوی شما هستم .
سال نوی شما و همه کاربران سایت محبوب و معرکه Spidey مبارک.
نقل قول کردن
mani s.h
#4 mani s.h 1396-12-29 16:52
استاد مقاله عالی بود.گریم گرفت نزدیک چند ساله که سایت پاورجاست و من از این بابت خیلی خوشحالم.دلم برای مقاله های عمو مختار(اگه درست گفته باشماسمشونو چون همین الان یادم افتاد)تنگ شده.و هرچی بگم کمه سایت عالی . راستی من یه موزیک ویدئو برای انتقام جویان ۳ درست کردم حدود ۵ دقیقس و میخوام به زودی در آپارات بذارم .اجازه میدهید لینکش را در سایت بخش نظرات بذارم و ببینیدو نظر بدید. لطفا.نوروز همه بچه های سایت مبارک و امید وارم سال پر برکتی برای هممون باشه.بازم عیدتون مبارک.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1396-12-29 16:53
به نقل از mmjafarikalhori:
به نقل از mtm:
و این اخرین مقاله من در سال 1396 بود
یادم نیست دقیقا جند تا مقاله و خبر و مطلب نوشتم و کمیک ترجمه کردم و ویرایش کردم و ...
ولی برای تک تک مطالبم وقت گذاشتم و خودم ازشون لذت بردم
پیشاپیش عیدتون مبارک

انشالله در سال جدید با قدرت بیشتر به نقد و بررسی دنیای کمیک بپردازید که منتظرم !
منتظر نقد و بررسی Black Panther و مخصوصا Avengers Infinity War از سوی شما هستم .
سال نوی شما و همه کاربران سایت محبوب و معرکه Spidey مبارک.

مرسی ولی black panther بررسی شده!

:-*
نقل قول کردن
mani s.h
#6 mani s.h 1396-12-29 17:15
استاد پلنگ سیاه کی کیفیت ۱۰۸۰ میاد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#7 Cap-Spider Potter 1396-12-29 17:20
اقای ترابی قطعا این مقاله یکی از بهترین مقاله های چند ماه اخیر بود... فیض بردیم..!
توی هر گزینه به بهترین نحو، تریلر تمام و کمال شرح داده شد! علاقه مند شدم همشونو ببینم ..!
واقعا جنگ بی نهایت رتبه اول حقشه... ترکوند...
ولی دقت کردین از 15 گزینه فقط 4 تاش رو فیلمای کمیکی دی سی شامل میشن..!
راستش من تریلر اول و دوم عصر التران رو خیلی دوست داشتم !! نکته ای که راجبش نظرمو جلب کرد، اون فضای گرفته و سنگین و ترسان تریلر بود... پیش نمایشی که از الترون دیدیم از یک خبیث درجه یک حرف میزد، خبیثی که یه سری اعتقادات و ویژگی های خاص داره (مثل تاکید زیاد روی آزادی ءش از بند و طناب و زندان) و پیشرفت جهان رو توی انقراض نسل بشر و تغییر اون میبینه ..! انتهای تریلرم که جمع شکست خورده و زخمی قهرمانا و سپر شکسته کاپتان رو دیدیم... کلا برام خیلی جالب بود...

بار دیگه هم میگم مقاله خیلی خوب بود... تشکر و خسته نباشید



#1

عید شما و تمام اعضای سایت هم پیشاپیش مبارک..
انشالله در سال آینده همگی موفق و پیروز باشید...


موقت : اقای ترابی فکر میکنم اون خط قرمز رنگ آخر مقاله یه "را" اضافه گزاشته باشید
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1396-12-29 17:35
یادمه چقده جذب تریلر اونجرز شده بودم، چون باورم نمیشد هم مرد آهنی و هم هالک و هم ثور و البته لوکی در این فیلم باشن چون من تو فیلما باهشون آشنا شده بودم، فیلم کاپیتان آمریکا رو هم ندیده بودم ولی تو اونجرز باز میشد باهاش ارتباط برقرار کرد.
بنظرم تریلر اونجرز عصر الترون هم عالی بود. اولش میدیم همه چی خوبه همه سعی دارن پتکو بردارن که یهو الترون ظاهر میشه و بعدشم میبینیم که استارک مقصره. بعدشم که اینا رو میبینیم: مرد آهنی خودشو آماده نبرد با هالک میکنه، افتادن پتک ثور از دستش و دیدن سپر شکسته شده کپ و ظاهر شدن الترون با این دیالوگ: there are no string's on me!
یادش افتادم رفتم تریلرو از سایت سرچ کردم:
www.aparat.com/v/42Hjw

فیلم سوم اونجرز هم که... :-) 8) :-*
واقعا تریلرهای فیلم اونجرز حرف ندارن ;-)
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1396-12-29 17:41
راستی پیشاپیش عیدتون هم مبارک، امیدوارم که سایت اسپایدی با همین قدرت به کار خودش ادامه بده و واقعا از سایت اسپایدی و آقای ترابی عزیز و بقیه ی نویسندگان و ادیتورها و مترجم ها نهایت تشکر را دارم.

در سال جدید آرزوی موفقیت برای همه ی اعضای سایت اسپایدی دارم.
نقل قول کردن
Batpider_Man
#10 Batpider_Man 1396-12-29 17:57
سلام به دست اندر کاران سایت اسپایدی و طرفداران کمیک بوک
همگی خسته نباشید واقعا اینکه هرروز سایت فعال باشه و از اتفاقات روز این عرصه دور نباشه کار سختیه.
امید وارم در این سال نو با قدرت به کارتون ادامه بدید و در همه حال شاد باشید.
نوروز1397بر همه مبارک باد
نقل قول کردن
Spider-Fan
#11 Spider-Fan 1397-01-01 17:55
#1

ما و (احتمالا ۱۰۰% اعضا) هم واقعا از این همه مقاله تخصصی، اطلاع رسانی و اخبار به روز و کمیک های با کیفیت لذت می بریم.
من به شخصه هر روز ۱۰ یا ۲۰ بار باز سایت رو باز میکنم اگه مطلب جدید باشه زودتر ببینم!

سال نو تون مبارک باشه.
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#12 AmirhoseinJafari2005 1399-11-10 20:51
مورد های ۱۴ ، ۹ ، ۷ ، ۵ و ۲ فوق العاده بودن :eek:
نقل قول کردن
Reed Richards
#13 Reed Richards 1401-07-12 23:43
مورد ۵ که گفتید برای من خیلی جالب بود
راستی الان بعد از انتشار نو وی هوم و اند گیم بنظرم خوبه مقاله یه آپدیت بشه ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید