15 داستان و کراس اور برتری که میخواهیم پس از توافق دیزنی و فاکس در دنیای سینمایی مارول (MCU) ببینیم

15 داستان و کراس اور برتری که میخواهیم پس از توافق دیزنی و فاکس در دنیای سینمایی مارول (MCU) ببینیم

توافق تاریخی بین دیزنی و فاکس باعث شده الان مارول هر داستانی که فکرش رو بکنیم رو بتونه وارد دنیای سینما بکنه!

مقدمه: همه میدونید که چند روز پیش بالاخره آرزوی هواداران مارول محقق شد و دیزنی با خریدن بخش سینمایی/تلویزیونی کاری کرد که رایت سینمایی بسیاری از شخصیت های مهم و محبوب مارول مثل مردان ایکس، ولورین، چهار شگفت انگیز ، ددپول، دکتر دووم و ... دوباره به خود مارول برگرده. این یعنی اینکه الان مارول استودیوز میتونه بیش از قبل دنیای سینمایی خودش (MCU) را گسترش بده و دستش کاملا باز شده تا اون لحظات و فیلم هایی که قبلا در دنیای کمیک دیده بودیم رو به طور کامل روی پرده سینما خلق کنه. به همین مناسبت در این مقاله به لحظه ها و داستان های نمادین و شگفت انگیز کمیک های مارول میپردازیم که اکنون انتظار میره در دنیای سینما شاهدش باشیم و همچنین به کراس اورهایی که دوست داریم بین این شخصیت ها ببینیم.

 

15- تریلوژی گالاکتوس

15- تریلوژی گالاکتوس

اولین حضور شخصیت خبیث مهمی مثل گالاکتوس در دنیای کمیک سال 1966 بود و در کمیک های چهار شگفت انگیز رخ داد. این داستان رو بهش لقب تریلوژی گالاکتوس داده اند چون از سه بخش تشکیل شده است و قبلا در اینجا تو سایت بهش پرداخته بودیم. در این داستان ما در واقع شاهد دیگر شخصیت های مارول مثل اونجرز یا مردان ایکس نبودیم (ولی «موج سوار نقره ای» در این داستان معرفی شد) اما میشه با اندکی تغییر اونجرز و مردان ایکس و اسپایدرمن و .... رو هم وارد داستان کرد. اتفاقا همین کار رو ما در قسمت پایانی سریال شگفت انگیز کارتونی Avengers: Earth’s Mightiest Heroes دیدیم که چطور همه قهرمان های درجه یک مارول بر علیه یک تهدید کیهانی مثل گالاکتوس که به زمین حمله کرده بود با هم متحد شدند (میتونید این کارتون رو اینجا تماشا کنید) خوبی این داستان اینه که موج سوار نقره ای به عنوان یکی از شخصیت های درجه یک کیهانی مارول در آن معرفی میشه. او اولش پیش قراول گالاکتوسه ولی بعدش به ارباب خودش پشت میکنه . بنابراین مارول که میخواد فاز 4 MCU رو کیهانی کنه کاملا میتونه از این شخصیت استفاده کنه. خود چهار شگفت انگیز را نیز میشه با این داستان وارد MCU کرد یعنی نشون بدیم که اونا سالهاست به فضا رفته اند برای کاوش و جستجوهای علمی و حالا به زمین برگشته اند و در این مسیر با موج سوار نقره ای هم آشنا شده اند! آنها حامل خبرهای بدی مبنی بر حمله گالاکتوس به زمین هستند ...

 

14- اقدامات کینه جویانه (Acts of Vengeance)

کمیک acts of vengeance

این داستان یکی از کراس اورهای مشهور مارول در انتهای دهه 80 میلادی بود که در بسیاری از کمیک های آن زمان مارول چاپ شد. داستان اینه که لوکی برای شکست دادن گروه اونجرز و گرفتن انتقام از برادرش ثور با یک سری از شخصیت های خبیث درجه یک مارول مثل دکتر دووم، کینگ پین، مگنتو ، ماندرین ، رد اسکال و ویزارد متحد میشه . ایده اصلی او این بود که این شخصیت های خبیث با قهرمانانی روبرو بشوند که قبلا باهاشون روبرو نشده اند (مثلا مگنتو با اسپایدرمن یا دکتر دووم با مردان ایکس و ...). اینجوری فکر میکردند میتونند بهتر قهرمان ها رو غافلگیر کنند چون زیاد باهاشون آشنایی ندارند. ولی در نهایت اونقدر بین اونا اختلاف پیش اومد که شکست خوردن (مثلا مگنتو که ریشه یهودی داره با رد اسکال که یک نازی هستش دعوا  و متهمش کرد که در جنگ جهانی و هلوکاست و قتل عام  یهودیان نقش داشته !). این داستان میتونه در فیلم های آینده MCU اقتباس بشه چون رایت همه خبیث ها رو الان مارول در اختیار داره و داستانش هم میتونه جدید و باطراوت باشه.

 

13- آنسلات ساگا (Onslaught Saga)

انسلات ساگا (Onslaught Saga)

سال 1996 موجودی خبیث و بسیار نیرومند به نام آنسلات در دنیای کمیک های مارول همه چیز را نابود کرد. او از ترکیب ذهن پرفسور اگزاویر و قدرت های مگنتو به وجود آمده بود . یعنی اگزاویر میخواست ذهن مگنتو رو تحت کنترل خودش دربیاره تا دیگه دست به خباثت نزنه (او این کار را بعد از اینکه مگنتو فلز آدامانتیوم رو به طرز وحشتناکی از بدن ولورین خارج کرد، انجام داد). اما با این کار خودش هم خبیث شد. بنابراین تمام قهرمان های مارول مجبور شدند با آنسلات روبرو بشوند. در نهایت قهرمانان مارول تونستند آنسلات را شکست دهند ولی خودشان هم کشته شدند . البته بعدا در داستان Reborn دوباره برگشتند. یعنی معلوم شد که در دنیای دیگر رفته بودند و حالا برگشته اند. این داستان میتونه خوراک خوبی برای MCU باشه چون اونجرز و چهار شگفت انگیز در آن حضور چشمگیری داشته اند. مارول میتونه بگه که سالها پیش مردان ایکس و چهار شگفت انگیز برای متوقف کردن آنسلات با هم متحد شدند ولی نابود شدند ولی حالا دوباره برگشته اند !

و حالا که صحبت از آنسلات شد بد نیست به داستان Axis هم اشاره کنیم که اگه اونم اقتباس بشه خیلی جالبه!

کمیک axis

سال 2014 در این داستان دیدیم که رد اسکال چطور به قدرت های چارلز اگزاویر و آنسلات دست یافت و به پلیدی مطلق تبدیل شد. بنابراین اونجرز و مردان ایکس باید جلوش رو میگرفتند. نکته کلیدی این داستان یک جور طلسم "وارونگی" (Inversion) بود که باعث شد برخی از قهرمانان مارول خبیث و برخی دیگر هم مثبت شوند! (کسانی مثل کاپیتان آمریکا، سیبرتوث، کارنیج، آیرون من و دکتر دووم!). البته آخر داستان همه چی به وضعیت عادی و سابق خودش برگشت ولی در هر حال جالب بود برای یک بار هم که شده جای شخصیت های خبیث و قهرمان مارول  با هم عوض بشه! این داستان هم قطعا میتونه روی پرده سینما جالب باشه.

 

12- نابودی کامل (Annihilation)

نابودی کامل (Annihilation)

نابودی کامل (Annihilation) یکی از داستان های بسیار مهیج ماروله که سال 2006 منتشر شد و کاملا هم جنسش با جنس مارول جوره! چرا؟ چون کاملا حال و هوای کیهانی داره و هم اینکه از دشمنان معروف چهار شگفت انگیز مثل «انایلوس» و گالاکتوس در کنار ثانوس استفاده میکنه! شخصیت های نگهبانان کهکشان هم در آن حضور دارند! خودتون خلاصه داستانش رو بخونید متوجه میشید که چقدر برای فاز 4 MCU مناسبه:

«انایلوس» از سیاره Arthos و حاکم دنیای "منطقه انرژی منفی" (Negative Zone) است و از دشمنان بسیار قدیمی چهار شگفت انگیز به شمار میاد. او شیفته اینه که به طور مستمر عمر خودش رو زیاد کنه و هر چیزی را که حس کنه موجودیتش رو به خطر میندازه نابودش میکنه. انایلوس متوجه شد دنیای منطقه انرژی مثبت (Positive Zone) داره بخش منطقه منفی را تصاحب میکنه. بنابراین لشگری به نام Annihilation Wave راه انداخت و خیلی از سیاره ها را نابود کرد. با سپاه نووا  (Nova Corps) هم جنگید که در فیلم های محافظین کهکشان معرفی شدند . با ثانوس هم بر علیه گالاکتوس متحد شد. اما ناگهان معلوم شد ثانوس را فریب داده و در تمام این مدت میخواسته از گالاکتوس به عنوان یک بمب استفاده و هر دو دنیای منطقه مثبت و منفی را نابود کنه! ثانوس متوجه نقشه انایلوس شد ولی قبل از اینکه بتونه گالاکتوس را آزاد کنه، توسط «درکس» کشته شد. درکس سپس «سیلور سرفر» را که او هم توسط انایلوس زندانی شده بود آزاد کرد. سیلور سرفر هم گالاکتوس را آزاد کرد. در نتیجه گالاکتوس خشمگین، آنایلوس و لشگرش را در حمله ای سهمگین کاملا نابود کرد. بعدش ....

 

11- تهاجم مخفی (Secret Invasion)

تهاجم مخفی (Secret Invasion)

خوب ما قبلا تو سایتمون در این مقاله گفته بودیم که احتمال داره مارول در آینده خیلی نزدیک بخواد از این داستان معروف خودش استفاده کنه. خلاصه داستان اینه که مارول سال 2008 نشون داد که از سالها پیش نژاد فضایی اسکرال (که اینجا معرفی شدن) در بین شخصیت های مهم و حتی ابرقهرمانان و ابرشروران رخنه کرده  و خودشون رو جای اونا جا زدن تا زمینه را برای تهاجم لشگر اسکرال به زمین آماده کنند (چون اسکرال ها میتونند ظاهر و صدا و قدرت های دیگران را تقلید کنند). از وقتی هم که گفته شد فیلم کاپیتان مارول در دهه 90 میلادی جریان داره و اسکرال ها هم داخلش هستند این فرضیه قوت پیدا کرد که مارول میخواد این داستان رو اقتباس کنه ولی الان دیگه احتمالش بیشتر هم شده چون دست مارول استودیوز دیگه کاملا بازه و تمام شخصیت های مهم خودش رو هم داره. نکته دیگه اینه که در تهاجم مخفی معلوم شد که اسکرال خیلی از قهرمان ها رو دزدیده و بعد به مکان نامعلومی برده اند . سپس خودشون رو جای اونا جا زده اند. بنابراین میشه حتی پس از برملا شدن توطئه اونا نشون داد که سالها پیش مثلا اسکرال ها اعضای چهار شگفت انگیز و مردان ایکس را دزدیده اند  و حالا اونجرز باید اونا رو پیدا کنند. اینجوری هم میشه پای این شخصیت ها رو به MCU باز کرد!

 

10- سلطنت تاریک (Dark Reign)

حکومت تاریک (Dark Reign)

درست بعد از اتفاقات تهاجم مخفی شاهد این داستان بودیم. یعنی دیدیم که نورمن آزبورن تونست جلوی دید مردم جهان، رهبر اسکرال ها رو شکست بده. بعدشم با حقه و نیرنگ رئیس سازمان شیلد شد. اولین کارش هم این بود که گروه اونجرز را منحل و به جای آن گروه "دارک اونجرز" را شکل داد که اعضایش را ابرشرورهای سابق که ظاهر اصلاح شده بودند تشکیل میدادند. نورمن در ضمن با دیگر ابرشروران معروف مارول نقشه میکشید تا بتونه قدرت و نفوذ بیشتری به دست بیاره. اما در عین حال خودش رو به هیبت Iron Patriot در آورده بود تا چهره یک قهرمان رو از خودش به مردم دنیا نشون بده. قهرمانان واقعی اما مجبور شدند به طور مخفیانه با هم همکاری کنند تا حکومت تاریک و پلید نورمن را شکست دهند. داستان واقعا جالبی بود. دیدن اینکه گروه اونجرز در حالی که از سوی مقامات و گروه نورمن آزبورن تحت تعقیب هستند واقعا جالبه و میتونه به طرز شگفت انگیزی مورد اقتباس قرار بگیره. تنها مشکل شاید سونی باشه چون به نظر میرسه برای نورمن آزبورن در فیلم های اختصاصی خودش برنامه های جداگانه داره. بدون او هم این داستان اصلا معنی نداره. راستی این کمیک بوک را هم حتما درباره سلطنت تاریک بخونید.

 

9- خاندان ام (House of M)

خاندان ام (House of M)

"خاندان ام" یک رویداد بزرگ در کمیک های مارول بود که سال 2005 منتشر شد و اینجا  تو سایت ما ترجمه شده. رویدادی که در آن بچه های اسکارلت ویچ کشته میشن و او هم که میتونه reality را تغییر بده با ذهن خودش کاری میکنه که دنیا عوض میشه و ما میبینیم که همه چیز برعکس شده. یعنی میوتانت ها بر دنیا حکومت میکنند و انسان های موجودات پست به حساب میان. خب الان که رایت سینمایی مردان ایکس و میوتانت ها دست ماروله میشه به راحتی این داستان زیبا را مورد اقتباس قرار داد. مخصوصا الان که خود دیزنی و کوین فایگی گفته اند میخوان در فاز های بعدی به دنیاهای دیگه بپردازند. اسکارلت ویچ هم که مدتیه در MCU حاضر بوده و دیده ایم که استعداد قاط زدن رو داره! (مثل اتفاقی که برای «کراس بونز» در فیلم جنگ داخلی پیش اومد). پس میشه خیلی راحت داستان رو حول محور او روایت کرد.

 

8- مردان ایکس بر علیه انتقام جویان و ناانسان ها

 مردان ایکس بر علیه انتقام جویان و ناانسان ها

سال 2012 مارول این کراس اور بزرگ را (که به اختصار AvX نامیده میشد) منتشر کرد که فروش خیلی خوبی هم کرد. «کیبل» از آینده میاد و خبر میده که اونجرز باعث و بانی نابودی نسل جهش یافته ها خواهند شد . همچنین نیروی مخرب فونیکس (که اینجا معرفی شده) دست به حمله ای تازه زده. همه اینها دست به دست هم دادند تا شاهد یک کمیک باحال و نبردهایی ماندگار بین اونجرز و ایکس من باشیم. این داستان هم جون میده برای اقتباس سینمایی چون به نظرم خیلی ها میخواهند شاهد نبرد بین این دو گروه روی پرده سینما باشند. ضمن اینکه پای فونیکس هم وسطه و حتما میدونید که فیلم بعدی که از ایکس من خواهیم دید "حماسه فونیکس سیاه" نام داره. و البته کیبل هم هست! البته یک مشکل بزرگ اینه که این داستان در واقع بعد از یک سری داستان و رویداد دیگه مثل Children's Crusade، Fear Itself، Schism و X-Sanction روایت شد. بنابراین تقریبا غیر ممکنه بدون اونا داستان رو روایت کرد . پس شاید مثلا در انتهای فاز 4 یا حتی اوایل فاز 5 شاهد آن باشیم ولی ایده اصلی رویارویی بین اونجرز و مردان ایکس خیلی جالبه که به نظرم مارول استودیوز قطعا به این ایده فکر خواهد کرد.

مردان ایکس بر علیه ناانسان ها

داستان  ناانسان ها بر علیه مردان ایکس هم که اخیرا چاپ شد یکی از بهترین داستان های Inhumans (ناانسان ها) به شمار میاد. قضیه اش هم اینه که معلوم میشه غباری به نام Terrigen که باعث به وجود آمدن نسل ناانسان ها میشه برای میوتانت ها مرگباره . بنابراین دو گروه ناانسان ها و ایکس من با هم مبارزه میکنند. راستش رو بخواهید این داستان میتونه اون گندی که سریال تلویزیونی ضعیف ناانسان ها به این شخصیت ها زد رو جبران کنه. خیلی هم صحنه های اکشن خلاقانه میشه در چنین فیلمی خلق کرد چون قدرت های جهش یافته ها و ناانسان ها بسیار جذاب هستند و اگر بر علیه یکدیگر به کار گرفته شوند میتوانند واقعا حماسی از آب دربیایند.

 

7- انتقام جویان غیر عادی (Uncanny Avengers)

 انتقام جویان غیر عادی (Uncanny Avengers)

بعد از قضایای کمیک اونجرز بر علیه ایکس من ، کاپیتان آمریکا متوجه میشه که تا به حال به قدر کافی به گروه مردان ایکس و میوتانت ها کمک نکرده تا از سوی جامعه مورد پذیرش قرار بگیرند . بنابراین ایده یک گروه جدید از اونجرز به ذهنش میرسه که از اعضای هر دو گروه اونجرز و ایکس من تشکیل شده باشه تا سمبل اتحاد بین انسان ها و جهش یافته ها باشه. اسمش رو هم میذاره Uncanny Avengers . ببینید که چه کسانی عضو این گروه بوده اند تا بفهمید این ایده چقدر پتانسیل داره: هیومن تورچ، کوئیک سیلور، روگ، اسکارلت ویچ، واسپ، کیبل، کاپیتان آمریکا، فالکون، ددپول، اسپایدرمن، سان فایر، ثور، ولورین و ... دیدید؟ واقعا دیگه چی میخواد مارول ؟! همین کمیک رو اقتباس کنه میلیاردی فروش میکنه ! ضمن اینکه این میشه سمبل به هم پیوستن فاکس/دیزنی.

 

6- فیلم مشترک چهار شگفت انگیز و خانواده شگفت انگیز

 فیلم مشترک چهار شگفت انگیز و خانواده شگفت انگیز

راستش رو بخواهید ایده اصلی انیمیشن "خانواده شگفت انگیز" (Incredibles) خیلی شبیه به ایده چهار شگفت انگیزه. اون موقع هم که این کارتون توسط دیزنی/پیکسار ساخته شد خیلی ها گفتند که از چهار شگفت انگیز مارول الهام گرفتند! از قضیه شباهت نیروهای فوق بشری آنها به هم که بگذریم باید گفت شباهت اصلی آنها این بود که هر دو گروه یک "خانواده" هستند که مثل تمام خانواده ها با هم دعوا و مشاجره میکنند ولی در نهایت همیشه هوای هم رو دارند. بنابراین حالا که رایت چهار شگفت انگیز افتاده دست دیزنی پس چرا بین اونا یک تیم آپ یا کراس اور نبینیم؟ اصلا کی میگه چهار شگفت انگیز و دیگر قهرمانان مارول فقط باید در MCU باشند؟ چرا نباید در دنیای انیمیشن های پیکسار هم اونا رو ببینیم؟ به نظرتون واقعا دیدن تعاملات بین اعضای خانواده های شگفت انگیز دیدنی نیست؟

 

5- جنگ های پنهان (Secret Wars)

سیکرت وارز

یکی از بهترین رویدادهای دنیای کمیک و مارول که سال 2015 و 2016  منتشر شد و سایت ما در اینجا اون رو به طور کامل ترجمه کرده است (با بهترین کیفیت ممکن) . داستانش کمی طولانی و پیچیده است ولی وقتی بخونیدش کاملا متوجه اش میشید. حتما هم بخونیدش چون داستانش حرف نداره. خلاصه اش اینه که دکتر دووم موفق میشه قدرت های «بیاندرها» را بگیره و یک خدای نیرومند اما مستبد بشه. او همچنین موفق میشه دنیایی بسازه به نام Battle World که از بقایا و تکه های دنیای دیگر در مالتی ورس مارول ایجاد شده است. بنابراین همه چیز در این دنیا عجیب به نظر میاد تا اینکه معلوم میشه حقیقت چیه. او کم کم با صدای مخالفت دیگران مواجه شد. مخصوصا که دشمن دیرینه اش یعنی «رید ریچاردز» و دیگر قهرمانان مارول که گذشته را به خاطر داشتند، حقیقت را میدانستند. مساله مهم اینه که چهار شگفت انگیز و دکتر دووم در این داستان بسیار نقش مهم و حیاتی دارند و خب الانم که رایت اونا دست خود ماروله! پس اگه من بودم حتما فاز 4 رو با این داستان تمومش میکردم. چون به دنیاهای موازی هم ربط داره. 

 

4- فیلم مشترک ددپول و مرد عنکبوتی

 فیلم مشترک ددپول و مرد عنکبوتی!

خب این وسط پای سونی هم در میانه ولی با یه کم بحث و مذاکره میشه فیلم مشترک این دو شخصیت رو ساخت و عجب فیلمی هم بشه! اسپایدرمن و ددپول بارها با هم ملاقات كرده اند ولی به قول معروف واسه هم ساخته شده اند! در حقیقت شوخ طبعی فوق العاده آنها باعث شده تا هر وقت كنار هم ظاهر شده اند شاهد لحظات كمیك و باحالی باشیم. كافیست به روی جلد  شماره 11 از كمیك ددپول نگاهی بیاندازید تا ببینید چطور با روی جلد شماره 15 از كمیك "فانتزی شگفت انگیز" شوخی میكند:

کمیک ددپول

شوخ طبعی آنها در عالم کمیک بینظیره و حالا اگه در کنار هم قرار بگیرند واقعا چی میشه و چه شوخی های بامزه  و لحظات باحالی که خلق نمیشه. مخصوصا اینکه اسپایدی یک حس مسئولیت پذیری خاصی داره ولی ددپول هیچی به کفششم نیست! همین تقابل فلسفی بین اونا میتونه لحظات نابی رو ایجاد کنه. الانم که مدتیه کمیک های مشترک اسپایدرمن و ددپول توسط مارول چاپ میشن که میتونن واقعا منبع خوبی برای اقتباس باشند.

 

3- فیلم مشترک ددپول و دزدان دریایی کارائیب

 فیلم مشترک ددپول و دزدان دریایی کارائیب

فقط فکرش رو هم آدم رو دیوونه میکنه! یعنی دیدن جک اسپارو و ددپول در کنار هم میتونه مخ آدم رو منفجر کنه! نگران تایم لاین و این جور چیزا هم نباشید. ددپول بارها و بارها به زمان ها و تایم لاین های دیگه رفته و با کسانی ملاقات کرده که اصلا نمیشه فکرش رو کرد. پس خیلی راحت میشه او را برد داخل دنیای دزدان دریایی کارائیب . میشه یک ماموریت مشترک برای اونا در نظر گرفت که با مثلا بروند دنبال یک گنج یا چیزی مرموز! فقط خدا میدونه تا به اونجا برسند چه صحنه های باحالی بین اونا ببینیم. حتی میشه شخصیت های مکمل فیلم های ددپول رو هم وارد داستان کرد تا با شخصیت های مکمل دزدان دریایی کارئیب مثل «ویل ترنر» و زن و بچه اش تعامل داشته باشند.

 

2- هالک بر علیه ولورین

 هالک بر علیه ولورین

تاریخچه بین ولورین و هالک بسیار طولانی و غنی هستش. ولورین اولین بار در کمیک های هالک خلق شد و اونا بارها و بارها با هم جنگیده اند (تو این مقاله به بهترین مبارزات آنها اشاره شده است). یک کارتون معرکه هم چند سال پیش از روشون ساخته شد که تو این مقاله معرفی شده است. الانم که پای هالک به فیلم های تیم آپی باز شده و "ثور راگناروک" ثابت کرد این ایده چقدر میتونه از هر نظر پولساز و موفق باشه. ضمن اینکه مارول با این ایده میتونه به استودیوی یونیورسال هم کلک بزنه !  چون رایت فیلم اختصاصی هالک دست این شرکته و بنابراین نمیتونه از هالک فیلم اختصاصی بسازه . پس الان میشه فیلم ولورین ساخت که توش هالک هم هست! و اگر هیو جکمن دوباره بیاد که دیگه عالی میشه . تصور کنید رویارویی مارک رافلو با هیو جکمن!

یک ایده دیگه هم هست! اخیرا در کمیک های مارول شاهد داستان Weapon H هستیم  که DNA هالک و ولورین با هم ترکیب شد !

کمیک weapon h

این داستان هم میتونه مورد اقتباس قرار بگیره و پای هالک و ولورین رو در یک فیلم مشترک باز کنه.

  

1- مرد عنکبوتی و هیومن تورچ

 مرد عنکبوتی و هیومن تورچ

من حالیم نیست چطوری ولی واقعا از ته دل میخوام تیم آپ بین اسپایدی و تورچی رو تو دنیای سینما ببینم! همانطور که در این مقاله هم گفتم رفاقت بین اونا بهترین رفاقت دنیای کمیکه که همه چیز داره! کلا همیشه رابطه مرد عنکبوتی با چهار شگفت انگیز خیلی خوب بوده و یکی از دلایلش هم همین رفاقتش با جانی بوده. دوستی آنها از زمانی شروع شد که هر دو نوجوان بودند و یه جورایی با هم کل کل داشتند! اون موقع هردو شون به قول معروف سرشون باد داشت ! خیلی هم شیطون بودن و سر به سر هم میزاشتن. ولی در مجموع بین شخصیت اونا تضاد وجود داره چون جانی بر عکس پیتر ، خیلی آدم مسئولیت پذیری نیست و اصطلاحا "اهل حال" (fun-loving) است! همین تناقض است که دوستی آنها را عالی کرده و مهم ترین چیزی که بین آنهاست "همدلی" است. چند سال پیش یک کمیک 5 قسمتی مختص رفاقت اونا نوشته شد که از بهترین های تاریخ مرد عنکبوتیه و ما اینجا تو سایتمون ترجمه اش کردیم. در ضمن یادمون نره که وقتی جانی مرد، پیتر به شدت ناراحت شد و سعی کرد با عضویت در گروه چهار شگفت انگیز ، جای او رو بگیره. بنابراین مارول حتی میتونه وقتی فیلم چهار شگفت انگیز رو میسازه در قسمت دوم جانی رو بکشه و بعدش شاهد باشیم که اسپایدرمن جای او را پر کرده. در هر حال واقعا دیدن اسپایدی و هیومن تورچ در یک فیلم سینمایی شگفت انگیزه!

 

خب .. نظر شما چیه؟ شما کدوم داستان ها یا کراس اورها را دوست دارید در فیلم های آینده MCU ببینید؟

 

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Navid.d
#1 Navid.d 1396-09-27 14:49
من مشتاق دیدن مردان ایکس علیه انتقام جویان و مرد عنکبوتی و ددپول و انتقام جویان غیر عادی ام
نقل قول کردن
Spiderx
#2 Spiderx 1396-09-27 14:56
ببخشید بابت اسپم ولی من با نظر بعضیها که میگن خط داستانى و زمانی مردان ایکس اشکال داره موافق نیستم و به نظر من دقیق و کامل است و نیاز به ریبیوت ندارد.
اگر آقای ترابی اجازه بدهند با کمک ایشان مقاله ای مینویسم و خط زمانی فیلم های مردان ایکس را در آن شرح داده تا تمامی اعضای سایت از فیلم های مردان ایکس لذت برده و ماجراهای آن را متوجه شوند.
با تشکر
نقل قول کردن
Dr_AM
#3 Dr_AM 1396-09-27 15:00
بسیار موارد جالبی بود ..
ولی به نظرم ددپول بر علیه ولورین هم جالب بود بد نیست مارول یک اقتباسی هم‌از اون کمیک ها بکنه !
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-09-27 15:11
به نقل از Spiderx:

اگر آقای ترابی اجازه بدهند با کمک ایشان مقاله ای مینویسم و خط زمانی فیلم های مردان ایکس را در آن شرح داده تا تمامی اعضای سایت از فیلم های مردان ایکس لذت برده و ماجراهای آن را متوجه شوند.
با تشکر

روی کمک من اصلا حساب نکنید چون تایم لاین ایکس من برام سخته! :-*
نقل قول کردن
a.v.s
#5 a.v.s 1396-09-27 15:18
واقعا مقاله بسیار عالی و غنی ای بود،
داستان "تریلوژی گالاکتوس" داستان بسیار خوبیه برای وارد کردن چهار شگفت انگیز و نیروهای کیهانی مختلف به مارول. ایده "انتقام جویان غیر عادی" خیلی ایده خوبی میشه چون میتونه جای خالی برخی ابرقهرمانان را پر کنه. ایده های "فیلم مشترک چهاز شگفت انگیز و شگفت انگیزان" و "ددپول و دزدان دریایی کارائیب" هم به نوبه خودشون جالب و فان بودند. درسته کمیک "مرد عنکبوتی و هیومن تورج" را نخواندم ولی با توجه دوستی مقدسی که با هم دارند، ایده بسیار معرکه ای میشه و هواداران مارول را خوشحال میکنه. ددپول و مرد عنکبوتی همیشه تعاملات جالب و شگفت انگیزی با هم داشتند و اگر فیلم مشترک شون ساخته بشه، خنده دار ترین فیلم کمیک بوکی جهان میشه. داستان های ولورین و هالک از معرکه ترین ها بودند و وقتی علیه هم قرار بگیرند میشه یکی از ماندگار ترین لحظه های تاریخ سینما که این بهترین چیزیه که میتونه اتفاق بیافته. جنگ های پنهان هم از بهترین ها میشه، به خصوص با توجه دشمنی مقدس رید ریچاردز و دکتر دووم. داستان "تهاجم مخفی" هم محتمل ترین داستانیه که میشه ازش فیلم ساخت با توجه به حضور اسکرال ها در دهه 90 و فیلم کاپیتان مارول، پس این لحظه در فیلم های مارول ماندگار میشه اگر ابرقهرمانان بفهمند چه رودست و کلکی از طرف اسکرال ها خوردند. "مردان ایکس بر علیه انتقام جویان" هم با توجه به اینکه نیاز به برنامه ریزی غنی داره ولی اگر همچین چیزی پیش بیاد هواداران از خوشحالی دیگه سر از پا نمیشناسند. "مردان ایکس بر علیه ناانسان ها" هم میتونه گند سریال ناانسان هارو جبران کنه. داستان "اقدامات کینه جویانه" هم از بهترین روش هاییه که بشه بیشتر ابرقهرمانان و ابرشروران را کنار هم قرار داد و این گونه شاهد رابطه ها و تعاملات تمام شخصیت ها خواهیم بود. "آنسلات ساگا" هم کابوس هر ابرقهرمانیه. باتوجه به این که شاهد ارتباط و نزدیکیبین انتقامجویان و مردان ایکس خواهیم بود، شاهد این داستان حماسی هم خواهیم بود و مطمئنا از فیلم های عظیم ابرقهرمانی میشه. کمیک "خاندان ام" را نخواندم ولی میدانم داستان محشریه و برای اقتباس عالیه با توجه به این که در فیلم های مارول، به اسکارلت ویچ مانور داده میشه. داستان "نابودی کامل" میتونه یک نابودی کامل رو به تصویر بکشه. این داستان از برترین ها است و اگر شاهد همچین داستانی در پرده های سینما باشیم، بسیاری از هواداران کمیک بوک دیگه از خوشحالی سر از پا نمیشناسند. و داستان "سلطنت تاریک" با وجود اینکه سونی برای نورمن آزبورن برنامه هایی داره ولی این آرزوی هر هوادار کمیک بوک های ماروله که این داستان به فیلم های مارول کشیده بشه. امید وارم سونی از خر شیطون پایین بیاد.

با تشکر بسیار از آقای ترابی بابت این مقاله که بسیار مارا هیجان زده کردند.
نقل قول کردن
C.s.r
#6 C.s.r 1396-09-27 15:33
من واقعا واسه تنها چیزی که هیجان دارم و با توافق منتظرشم گزینه ی یکه...
یه مورد دیگه هم میشه به گزینه ها اضافه کرد که کریس ایوانز درخواست کرده بود فیلم کمدی کاپیتان و جانی (امیدوارم نخواد نقش دوتاشو خودش بازی کنه :D )

میگم حالا فک کنید کم کم فروش فیلم های دی سی رو به افتضاح بره وارنرم خسته بشه و بخواد دی سی رو بفروشه دیزنی هم فورا بخرش با توافق دی سی و مارول فیلم مشترک مارول و دی سی ساخته بشه..البته از اون موردهای غیر ممکنه ولی. خوب بازگشت مردعنکبوتی و ایکس منم خیلی غیرممکن تر بودن
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#7 Remi_GAMBIT 1396-09-27 15:34
سلام .
من کاربر جدید سایتم.
نقل قول کردن
mr.zaad
#8 mr.zaad 1396-09-27 15:57
مورد 6 یک فن‌تئوریه ولی مشابهش که به احتمال خیلی خیلی زیاد قراره اتفاق بیفته و استدیو انیمیشن دیزنی بهش اشاره کرده، توی قسمت دوم Wreck it Ralph نه‌تنها کراس‌اوری بین کاراکترهای این انیمیشن با شخصیت‌های مارول خواهیم بود، بلکه خیلی از شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی و پیکسار و حتا جنگ ستارگان رو هم توی این انیمیشن خواهیم دید!
نقل قول کردن
P.Constantine
#9 P.Constantine 1396-09-27 16:15
براى هر مورد بايد دليل منطقى و قابل توجيه خوبى وجود داشته!
تا الآن در MCU حفره بزرگ و واضحى نديديم(تا اونجايى كه يادم مياد)
بيشترين مشكلى كه من دارم غيبت ميوتانت هاست(مردان ايكس قابل توجيهه)!آخه اگه همچين آدمايى تو MCU بودند چرا تا الان هيچ اشاره اى بهشون نشده!چرا تو سريال مامورين شيلد هنوز كه هنوزه و حتى با اين كه به آينده رفتن رو inhumans تمركز داره(آزمايشات DNA در فصل جديد مامورين شيلد و غبار تريجنسيس) و اين يه حفره بزرگ محسوب ميشه!
مثلا اگه اسكرال ها مردان ايكس رو زندانى كردن چرا لااقل يه ميوتانت روى زمين نمى بينيم! ميوتانت بودن به ژنتيك فرد مربوطه يعنى الآن اگه من چشمام قرمز مى بود يا شيش تا انگشت داشتم!(همه ريشه در DNA داره)
به هر حال همه اين اتفاقا بايد جورى روايت بشه كه با عقل جور دربياد! مخصوصا راجع به مردان ايكس. نميشه يهويى يه سرى افراد مستعد رو به فيلم تزريق كرد، چون اين چند وقته خيلى روى ناانسان ها مانور دادن!
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1396-09-27 16:30
به نقل از P.Constantine:
براى هر مورد بايد دليل منطقى و قابل توجيه خوبى وجود داشته!
تا الآن در MCU حفره بزرگ و واضحى نديديم(تا اونجايى كه يادم مياد)
بيشترين مشكلى كه من دارم غيبت ميوتانت هاست(مردان ايكس قابل توجيهه)!آخه اگه همچين آدمايى تو MCU بودند چرا تا الان هيچ اشاره اى بهشون نشده!چرا تو سريال مامورين شيلد هنوز كه هنوزه و حتى با اين كه به آينده رفتن رو inhumans تمركز داره(آزمايشات DNA در فصل جديد مامورين شيلد و غبار تريجنسيس) و اين يه حفره بزرگ محسوب ميشه!
مثلا اگه اسكرال ها مردان ايكس رو زندانى كردن چرا لااقل يه ميوتانت روى زمين نمى بينيم! ميوتانت بودن به ژنتيك فرد مربوطه يعنى الآن اگه من چشمام قرمز مى بود يا شيش تا انگشت داشتم!(همه ريشه در DNA داره)
به هر حال همه اين اتفاقا بايد جورى روايت بشه كه با عقل جور دربياد! مخصوصا راجع به مردان ايكس. نميشه يهويى يه سرى افراد مستعد رو به فيلم تزريق كرد، چون اين چند وقته خيلى روى ناانسان ها مانور دادن!

پس بازم ایده House of M شما و ایده جهای های موازی که من از کسانی بودم که بحثش رو باز کردم، دوباره مطرح میشه.
با این که جهان های موازی، به روح کمیک بوک های مردان ایکس صدمه میزنه ولی مارول مجبوره همچین کاری کنه.
ولی میگم شاید اسکارلت ویچ باعث بشه که میوتانت ها خلق شوند. یک احتمال هم دارم که شبیه به احتمال آقای فقیه است:
بعد از اینکه ویژن میمیره، اسکارلت ویچ خیلی تنها میشه. پس کسانی رو میخواد که دقیقا مثل خودش باشند. پس با قدرت خودش (یا احتمالا با سنگ واقعیت چون در فیلم های مارول قدرتش کمتر از نسخه کمیک بوکی خودشه)، ژنی در بشر خلق میکنه به نام ژن ایکس و نوزادان زیادی که در شکم مادرشان قرار دارند با این ژن جهش ژنتیکی پیدا میکنند و تبدیل میشوند به "میوتانت". و کاری میکنه که از زمان های دور این ژن در بشر وجود داشته باشه. ولی احتمالا واقعیت هم تغییر میکنه. پس دکتر استرنج با سنگ زمان به گذشته سفر میکنه و ادامه داستان . . .
نقل قول کردن
a.v.s
#11 a.v.s 1396-09-27 16:34
آقای ترابی نمیخواهم اسپم بدهم ولی بنظرتون نظراتم تخصصی تر نشدند و توی بحث های تخصصی بیشتر شرکت نمیکنم؟
ببخشید ولی برایم یک سوال بزرگ شده و نمیخواهم حس کنم که دوباره دارم مانند قدیما شما و دیگر دوستان را مایوس میکنم.
نقل قول کردن
Spiderx
#12 Spiderx 1396-09-27 17:04
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderx:

اگر آقای ترابی اجازه بدهند با کمک ایشان مقاله ای مینویسم و خط زمانی فیلم های مردان ایکس را در آن شرح داده تا تمامی اعضای سایت از فیلم های مردان ایکس لذت برده و ماجراهای آن را متوجه شوند.
با تشکر

روی کمک من اصلا حساب نکنید چون تایم لاین ایکس من برام سخته! :-*

من برای آماده کردنش و گذاشتنش در سایت به کمکتون نیاز دارم .مطالبشو آماده کردم تا اوایل ماه دی براتون ایمیل میکنم شما اگه اشکالی داشت درست کنید با تشکر.
نقل قول کردن
Spiderx
#13 Spiderx 1396-09-27 17:06
به نقل از Spiderx:
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderx:

اگر آقای ترابی اجازه بدهند با کمک ایشان مقاله ای مینویسم و خط زمانی فیلم های مردان ایکس را در آن شرح داده تا تمامی اعضای سایت از فیلم های مردان ایکس لذت برده و ماجراهای آن را متوجه شوند.
با تشکر

روی کمک من اصلا حساب نکنید چون تایم لاین ایکس من برام سخته! :-*

من برای آماده کردنش و گذاشتنش در سایت به کمکتون نیاز دارم .مطالبشو آماده کردم تا اوایل ماه دی براتون ایمیل میکنم شما اگه اشکالی داشت درست کنید با تشکر.


شاید تو تایم لاینش فقط دو اشکال وجود داره که با فیلم آینده در گذشته حل شده
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#14 Cap-Spider Potter 1396-09-27 17:10
مقاله عالی بود...
خسته نباشید...

چه بشه ! دوستی اسپایدی و هیومن تورچ ! تقابل هالک و ولورین (یه بار تور بود، یه بار ایرون من ! این دفعه نوبت ولورینه) ! تیم اپ FF و اونجرز ! ایکس من در MCU ... من و این همه خوشبختی محاله ..!

کلا داستان هایی که تانوس توشه خیلی پتانسیل بالایی برای عالم سینما دارن... مثل "نابودی" که تصورشم منفجرم میکنه...! قطعا از سری Infinity استفاده میشه در آینده نزدیک... Secret Wars هم که کمپلت تجمع تمامی شخصیت های رو بورس حال حاضره !! به نظرم جدا از این جنگ های پنهان 2015 میشه از نسخه ارجینالش هم استفاده کرد... شاید حتی بهتر !
داستان این دومی برای دنیای کمیک جذاب تره ولی اولی ایده های بزرگتری برای سینما داره...X Men vs Avengers هم که اگه مورد اقتباس قرار نگیره دلخور میشم از دست مارول !

اما داستان Uncanny Avengers یه چیز دیگس ! فعلا تمرکز رو نحوه پیوستگی و ترکیب شخصیت هاست... این داستان اصل جنسه ! مارول میتونه با کمی خلاقیت نه فقط برای ظهور ایکس من، بلکه برای حضور اول چهار شگفت انگیز هم ازش بهره ببره !
چرا که اونا هم مثل میوتانت ها، شخصیت هایی با قدرت های غیر عادین...

واقعا مشتاقم تا اولین نشونه از حضور شخصیت های فاکس رو توی MCU ببینم ! من بیشتر از همه برای ویلین ها هیجان زدم... دیگه فقط تانوس و دورمامو نیستن که میتونن یه ویلین فلسفی و تاریخی بسازن... کاندید ها زیاد شدند...


ممنون بابت مقاله...
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1396-09-27 17:14
به نقل از Spiderx:
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderx:

اگر آقای ترابی اجازه بدهند با کمک ایشان مقاله ای مینویسم و خط زمانی فیلم های مردان ایکس را در آن شرح داده تا تمامی اعضای سایت از فیلم های مردان ایکس لذت برده و ماجراهای آن را متوجه شوند.
با تشکر

روی کمک من اصلا حساب نکنید چون تایم لاین ایکس من برام سخته! :-*

من برای آماده کردنش و گذاشتنش در سایت به کمکتون نیاز دارم .مطالبشو آماده کردم تا اوایل ماه دی براتون ایمیل میکنم شما اگه اشکالی داشت درست کنید با تشکر.

شرمنده
من گفتم که نمیتونم
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#16 Captain Steve Lover 1396-09-27 17:21
استاد مقاله عالى بود و به يه همچين مقاله اي تو سايت نياز بود بنظرم يكم...
من تو كمنت اخرم گفتم كميك Annihilationباي د اقتباس بشه و ميتونه يه شاهكار سينمايي/كيهاني باشه...
فقط موضوع اينه اي كاش ثانوس در انتهاي اونجرز ٤ بتونه زنده بمونه...
در مورد اسپايدرمن و هيومن تورچ راستش من خودم دوست دارم در يك فيلم تيم اپ بين اونا ببينم ولى اينكه فيلم اختصاصي با اين عنوان ساخته بشه رو به شخصه نمي پسندم

در مورد هالك و ولورين كه درگيري هاي زيادي تو عالم كميك داشتن و تاريخچه اين درگيري هم غني هست اما بحث اينه كه رايت هالك دست يونيورسال هست و نميتونم فيلمي با عنوان هالك داشته باشيم و نخواهيم داشت اما شايد اين درگيري از درگيري هاي جالب يه فيلم بتونه باشه براي مثال در فيلم "اونجرز بر عليه ايكس من"!!!

فيلم اونجرز بر عليه ايكس من هم خيلي حالب بنظر مياد و ميتونه عنوان "شلوغ ترين" فيلم ابرقهرماني تاريخ رو بگيره
و واقعا براي اينكه ايكس من توي Mcu بدرخشند به اين فيلم لازمه

كميك سيكرت وارز (كه دو سري داره يكي ١٩٨٥ و يكي ٢٠١٥) براي اقتباس سينمايي يكم سنگينه...يا بهتر بگم نشون دادنش تو سينما سخته...كميك امپراطوري مخفى هم همينطوره...
برخي كميك ها با كركتر ها نشون دادنشون تو سينما خيلي سخته

به شخصه از اين ايده خيلي استقبال ميكنم كه گفتيد "شخصيت هاي ديگر بجز شخصيت هاي مارول رو نيز ميشه در Mcu ببينيم" واقعا عالى بود و هميشه حرف دل خيلي از ما ها بود

من به شخصه واقعا دوست دارم كراس اور بين استاروارز و مارول ببينم...عالم جنگ ستارگان و عالم مارول رو فقط در كنار هم تجسم كنيد ديوانه كنندس!!!
بنظزم اگر يه همچين كراس اوري ساخته بشه ميتونه عنوان "بهترين فيلم كيهانى/فضايي تاريخ سينما" رو هم به خودش بگيره

ددپول هم با اسپايدرمن ميتونه لحظات خيلي با مزه و ماندگار خلق كنه و بنظر من هم فيلم مشتركشون بايد ساخته بشه


استاد خيلي بحث برانگيز ميشه و ميخواستم خواهش كنم اگر وقت كرديد مقاله اي تحت عنوان"چه بازيگراني براي نقش هاي FFو Xmen مناسب ترند" يا با يه اسم اينطوري بنويسيد و يه فن كست خودتون بنويسيد و اونجا با اعضاي سايت به بحث بپردازيم در مورد اينكه كدوم بازيگر و براي كدوم نقش مناسب تره و نظر ساير اعضا چيه و كي بايد فلان نقشو بازي كنه و...واقعا مقاله بحث برانگيزي ميشه
نقل قول کردن
Mahyar361
#17 Mahyar361 1396-09-27 18:12
سلام. همونطور كه عاشق كميك جنگ هاي پنهان بودم. بنظرم ساخت فيلمي كه از اين كميك اقتباس كرده فوق العادس. ولي خب فكر ميكنم. راه خيلي طولاني داره تا بخواد فيلمش ساخته بشه. ولي اگر ساخته بشه. خيلي بيشتر از اونجرز اينفينيتي وار موفق ميشه.
نقل قول کردن
mmm
#18 mmm 1396-09-27 19:28
ببخشید فرق ناانسان ها با جهش یافته ها چیه؟
نقل قول کردن
spidey noir
#19 spidey noir 1396-09-27 19:46
به نقل از mmm:
ببخشید فرق ناانسان ها با جهش یافته ها چیه؟

جهش یافته ها ژنشون جهش یافتست؛یعنی قدرتاشون رو از اول و به طور مادر زاد دارند.ولی ناانسان با برخورد به گازتریژن قدرتا شون رو به دست میارن.
نقل قول کردن
spidey noir
#20 spidey noir 1396-09-27 19:51
  • اقای ترابی اونجایی که دارید داستان axisرو معرفی میکنید؛تو سطر پایانی به جای عوض بشن نوشتید عضو بشن.اصلاحش کنید.
نقل قول کردن
spidey noir
#21 spidey noir 1396-09-27 19:58
  • واقعا این مقاله عالی بود و خیلی دوست دارم ایتم یک رو رو پرده سینما(دروغ نشه تلوزیون)ببینم.و اقعا اقای ترابی ممنون.
نقل قول کردن
DanialKing
#22 DanialKing 1396-09-27 20:01
ببخشید استاد ترابی
خیلی وقت بود میخواستم بگم و چون تو این مقاله به کمیک های خاندان ام اشاره شده بود میگم
کمیک های خاندان ام کامل نیت و فقط شش ترجمه کردید در حالی که خودتون گفتید هشتاس لطفا بقیشو ترجمه کنید
نقل قول کردن
A.cage
#23 A.cage 1396-09-27 20:01
منطقی راه به نظر همون قضیه secret invasion هه
چون به اسکرال ها مربوط میشه که تو فیلم کاپیتان مارول حضور دارند. و اینجوری خیلی راحت میشه 4 شگفت انگیز و ایکسمن ها رو وارد ام سی یو کرد
نقل قول کردن
spidey noir
#24 spidey noir 1396-09-27 20:16
به نقل از DanialKing:
ببخشید استاد ترابی
خیلی وقت بود میخواستم بگم و چون تو این مقاله به کمیک های خاندان ام اشاره شده بود میگم
کمیک های خاندان ام کامل نیت و فقط شش ترجمه کردید در حالی که خودتون گفتید هشتاس لطفا بقیشو ترجمه کنید

تا شماره هشت ترجمه شده؛داره ادیت میشه.
نقل قول کردن
hassan91
#25 hassan91 1396-09-27 21:46
جنگ پنهان خیلی عالیه، مخصوصا با اون تکبر دووم که با قدرت نامتناهی ترکیب شد و اینکه آخرش هم خیلی خوب تموم شد. ولی خیلی زمینه چینی میخواد واسه همچین فیلمی، مارول ده سال زمینی چینی کرد تا ثانوس رو وارد فیلماش کنه.
ایکس من علیه اونجرز هم خیلی زمینه چینی میخواد چون اول باید میوتانت ها رو برامون معرفی کنه( البته اگه مردان ایکس فاکس رو ادامه نده :-* ).
هالک علیه ولوورین هم عالیه، جون میده واسه فیلم ساختن.
باید ببینیم مارول کی فیلمای فاز چهار رو معرفی میکنه، چه روزی بشه اون روز
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#26 Remi_GAMBIT 1396-09-28 14:50
ببخشید بابت اسپم.
اونایی که قسمت 10 گیفتدو دیدن.
اون سه تا خواهر ها ممکنه کلون امافراست باشن.
نقل قول کردن
THEthinker
-1 #27 THEthinker 1396-09-28 16:18
ایدههای خیلی خوبین ولی مطمعینن هیچکدومشون در اینه نزدیک به مرحله عملی شدن نمیرسه
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1396-09-28 16:29
به نقل از THEthinker:
ایدههای خیلی خوبین ولی مطمعینن هیچکدومشون در اینه نزدیک به مرحله عملی شدن نمیرسه

چرا دقیقا؟ یعنی میشه بیشتر توضیح بدی؟
چون همچین خیلی مطمئن گفتی هیچ کدوم عملی نمیشن
بنباراین همچین قطعیتی دلیل خوب هم نیاز داره
پس لطفا اون دلیل خوب رو برای هر ایتم بهمون بگو استفاده کنیم
نقل قول کردن
Protector
#29 Protector 1396-09-28 16:49
به نقل از THEthinker:
ایدههای خیلی خوبین ولی مطمعینن هیچکدومشون در اینه نزدیک به مرحله عملی شدن نمیرسه

تو همون ثینکر نیستی که توی چنل ضد تیم آپ داری اعصاب همه رو خرد میکنی ؟
نقل قول کردن
THEthinker
#30 THEthinker 1396-09-28 23:22
#28
سلام اقای ترابی من گفتم به این زودی ها اجرا نمیشه نگفتم کلا اجرا نمیشه مثلا ایده شماره یک که تیم اپ بین ددپول و اسپایدی باشه منطقی بخوایم فکر کنیم اسپایدرمن و ددپول درسته هردوشون توی دنیای فیلم و کمیک فانن ولی اسپایدرمن mcu برای زیر هیجده سال مناسبه ولی ددپول اصلا برای مخاطب های اسپایدی مناسب نیست و قطعا هم نمیان ددپول رو بدون شوخی های مثبت هیجده نشون بدن چون ذات اصلیش همینه یعنی اصلا فایده نداره یا مثلا تمام ایده هایی که به چهار شگفت انگیز و ایکس من مربوط میشه اونا هنوز حضور اولیه و اوریجینشون روایت نشده و به احتمال زیاد توی اونجرز 4 هم سروکلشون پیدا نمیشه چه برسه به همین زودیا بخوان تیم متشکل از اونجرز و ایکس من تشکیل بدن با مثل اونجرز علیه ایکس من بخوان سر قضیه کیبل که از ایندهاومده باهم بجنگن یا گالاکتوس تریلوژی که صد در صد تا اخر فاز 4 خبری ازش نمیشه مگر اینکه این ایده هایی که توی مقاله هست فقط اسمش همون باشه و توی جزییا کار کلی تغییرش بدن
نقل قول کردن
THEthinker
#31 THEthinker 1396-09-28 23:23
#29
سلام دوست عزیز واقعیتش نه اسم این چنلی که میگی شنیدم نه دربارش چیزی میدونم من اون نیستم اشتباه گرفتی
نقل قول کردن
Doctorwho4
#32 Doctorwho4 1396-09-28 23:34
10تا از بهترین شخصیت مارول که دیزنی باید سریع تر آنها را وارد دنیای سینمایی کند(برگرفته شده از سایت کمیک بوک)
همانطور که می دانید فاکس قرن بیستم رایت شخصیت های سینمایی و فیلم های خود را به دیزنی فروخت به همین مناسب 10 تا از شخصیت های مارول که باید سریعتر به داخل دنیای سینمایی مارول اضافه شوند را می نویسیم

10- نیمور

یکی از قدیمی ترین و مشهورترین قهرمان های کمیک مارول ( گاهی وقت ویلین ) البته حقوق این شخصیت کاملا در دست دیزنی نیست ولی اما می تواند هر زمان که شد این شخصیت را وارد دنیای سینمایی مارول کند
این شخصیت یک نیمه انسان نیمه آتلانتیسی ( موجوداتی که داخل آب زندگی می کنند و پوستی آبی رنگ دارند ) است و پادشاه این شهر زیر دریا است او یکی از اولین ضد قهرمان است یعنی گاهی با قهرمان ها است و گاهی زد آنها از قدرت های او میتوان به نفس کشیدن در آب و درمان سریع جراحت در آب اشاره کرد



CORSAIR AND STARJAMMERS -9

کریستوفر سامرز پدر اسکات سامرز ( رهبر مکرر ایکس من ها ) یک خلبان بود که بعدا امپراطوری فضایی SHI'AR او را به همراه همسرش می دزدند همسر کریستورفر سامرز در آن امپراطوری می میرد
و کریستوفر نیز بعد از بردگی با گروهی از دزدان فضایی را بر علیه امپراطوری SHI'AR تشکیل می دهد
ستارهدان و این گروه نقاط مشترکی با نگهبانان کهکشان دارد ولی اعضای این گروهی میتونایت ها هستند
این داستان از جایی شروع می شود که مردان ایکس به فضا می روند و با سربازان SHI'AR روبرو می شوند

POWER PACK -8

از سال 2000 تا اکنون بحث ساخته شدن یک فیلم سینمایی از این گروه بحث شده است
داستان این شخصیت ها در این کمیک الکس 12 ساله به همراه جولی 10 ساله جک 8 ساله و کتی پاور 5 سال با یک بیگانه در زمان مرگش اشنا می شوند که به انها قدرت فوق بشری می دهد و این 4 بچه به اولین گروه خردسال تبدیل می شوند


7- مگنتو

یکی از مهمترین دشمنان ایکس من که مارول قادر است یک فیلم اختصاصی از او بسازد ( که در فیلم های ایکس من فاکس هم با بازیگری MICHAEL FASSBENDER و IAN MCKELLEN خوش درخشیدن )
شخصیتی که رفته رفته به ابهت و تاریخچه زندگی اش افزوده شد و این گذر زمان باعث شد که ما با یک ابر خبیث چند بعدی روبرو شویم که گاهی وقت ها با او نیز احساس همدردی می کنیم و با اینکه گاهی وقت ها دست از شرارت بر می داره می دونیم که با نوع تفکرش باز به شرارت بر می گردد


MS.MARVEL -6

این شخصیت یکی از شخصیت های است که جدیدا به محبوبیت زیادی رسیده است و زمانی نیز بحث برای ساختن سریال برای او بود حال باید ببینیم که مارول چه اینده ای برای این شخصیتش دارد
کمالاخان یک زن مسلمان پاکستانی است که قدرت این را دارد مانند آقای شگفت انگیز در گروه چهار شگفت انگیز اندازه خود را تغییر دهد کمیک های این شخصیت نتنها به نبرد های این شخصیت اشاره می کند بلکه به مشکلاتش در خانه و عقاید مذهبی اش نیز اشاره می کند و برای همین یک سری کمیک محبوب در آمده است البته این کمیک ها به خود مذهب اسلام تاکید خاصی ندارد


STORM -5


شخصیت محبوب در بین مردان ایکس که داستان زندیگش نیز به اندازه قدرت هایش جذاب است
او در سن 5 سالگی خانواده خود را از دست داد سپس نیز شاگرد یک دزد شد بعد ها تصمیم گرفت که به زادگاهش برود و این همزمان شد با جهش یافته شدنش او در زادگاه خودش به مردم کمک کرد و بعد از مدتی پرفسور x به او دعوت نامه ای به او داد که عضو مردان ایکس شود

SHE-Hulk -4

SHE-Hulk یا جنیفر والترز دختر عمه بروس است که به علت اینکه یکی از دشمنان پدرش به او شلیک کرد و خون زیادی را از دست داد بنابر این بروس بنر بخاطر انطباق خون به او خون اهدا کرد و همین باعث شد او تبدیل به SHE-Hulk شود تفاوت او با هالک سر این است که او زمانی که به SHE-Hulk تبدیل می شود هنوز کنترل خود را دارد ولی مشکل ساخته شدن فیلم این شخصیت این است که مانند نیمور وهالک دست Universal Pictures است و


3- گوست رایدر

هم اکنون این شخصیت در سریال ماموران شیلد حضور دارد ولی منظور از آمدن گوست رایدر جانی بیلز معروف ترین و قدیمی ترین گوست رایدر است او در موتور سواری فردی ممتاز بود و در مسابقات نیز مقام آورد است جانی به فرد به نام روکسانا دل بست که بعد ها فهمید که پدر روکسانا بیمار است و بزودی میمیرد پس شبی جانی با مفیستو شیطان دنیا مارول معامله کرد که با نجات دادن جان پدر روکسانا جانی باید قدرتی فرابشری بگیرد تا ابرشرور های این دنیا را بکشد تا به مفسیتو بپیوند


2- موج سوار نقره ای

شخصیت فلسفی که شخصیت مورد علاقه استن لی است این شخصیت می تواند در نگهبانان کهکشان رونمایی شود یا راهی است که فیلمی بعد از نگهبانان کهکشان را خلق کند
و ما باید ببین برای این شخصیت چه آینده ای در نظر گرفته شده است


1- جانی استورم ( مشعل انسانی )

شخصیت بسیار محبوب که حتی بدون خواهر و شوهر خواهرش راه گروه چهار شگفت انگیز را ادامه می دهد این شخصیت یکی از بهترین تیم اپ ها را با مرد عنکبوتی دارد
او از اعضای موسس چهار شگفت انگیز او در کودکیش مادرش را در سانحه تصادف از دست داد پدرش نیز جراحی بود که به علت استفاده بیش از حد از مشروبات الکلی ورشکست می شود و به علت قتل غیر عمد یک نزول خوار به زندان افتاد او بدست خواهرش بزرگ شد و شاید گاهی وقت ها عجول و بی ادب باشد ولی دل بسیار مهربان و بزرگی دارد
نقل قول کردن
ODIN SON
#33 ODIN SON 1396-10-14 12:59
ولورین علیه هالک بنظرم اینو اگه ی اقتباس از این بکنه mcu به اندازه تور راگناروک و اونجرز میتونه پول در بیاره...! :o
نقل قول کردن
marvel is best
#34 marvel is best 1398-05-22 17:11
خیلی جالب بود من با نبرد ولورین و هالک خیلی حال کردم به نظر میشه یک فیلم خیلی عالی از نبرد ولورین و هالک ساخت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید