10 فیلم دی سی كه هرگز ساخته نشد

 ماورای بتمن (Batman Beyond)

انتشارات دی سی در سالهای گذشته بارها و بارها سعی كرده شخصیت های مختلف خودش رو وارد عرصه سینما بكنه ولی خیلی اوقات موفق نشده

در این مقاله جالب به 10 پروژه ای كه رنگ پرده سینما را به خود ندیدند میپردازیم. در ضمن قبلا همچين مقاله اي را براي فيلم هاي مارول نوشته بوديم كه اگر آن را نخوانده ايد ، اينجا را كليك كنيد. این مقاله هم درباره انیمیشن است. مقالات زیر را هم بخوانید:

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

 

10- بتمن رها شده (Batman Unchained)

فيلم batman unchained

قبل از اكران فیلم ناموفق "بتمن و رابين" ، وارنر به كارگردان اين فيلم يعني «جوئل شوماخر» پیشنهاد داده بود تا قسمت پنجم فیلم های بتمن را نیز بسازد. ولی پس از ناكامی بزرگ فیلم بتمن و رابین، این پروژه كنسل شد. تا همین چندی پیش ما فكر میكردیم قرار بوده اسم قسمت پنجم فیلم های بتمن، "بتمن: پیروزمند" (Batman Triumphantباشد ولی اخیرا فاش شد كه قرار بود اسم این فیلم "بتمن رها شده" (Batman Unchained) باشد. میگن قرار بوده در این فیلم بتمن رو دوباره ریشه های تاریك خودش برگردانند و شخصیت منفی اصلی هم «مترسك» (scarecrow) بوده. او از گاز توهم زای خودش بر علیه بتمن استفاده میكرده و در نتیجه بتمن هم دچار توهم میشده و خیلی از دشمنان قبلی خودش را به صورت توهم جلوی چشمانش میدیده. یكی از این دشمنان جوكری بود كه در قسمت اول جك نیكلسون نقشش رو بازی ميكرد. میگن «هارلی كوئین» هم قرار بوده در فیلم باشه. او دختر جوكر بوده و میخواسته از بتمن انتقام بگیره! ولی همانطور كه گفته شد پس از شكست تجاری و هنری فیلم بتمن و رابین ، این پروژه هم كاملا متوقف شد.

مطالب مرتبط:

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

  

9- سوپرمن زنده است (Superman Lives)

سوپرمن زنده است (Superman Lives)

ابتدا در سال 1996 «كوین اسمیت» فیلمنامه این فیلم را نوشت و قرار بود وارنر با استفاده از آن فرنچایز سوپرمن را از نو استارت بزند. گفته میشه دشمن اصلی سوپرمن قرار بود «برینیاك» باشه و در طول فیلم سوپرمن قدرت های خودش را از دست میداد. كانسپت ارت های منتشر شده نشون میدن كه قرار بوده سوپرمن با یك موجود يا روبات عنكبوت مانند بجنگه:

كانسپت ارت سوپرمن

 فيلم superman lives

سپس «تیم برتون» به عنوان كارگردان و «نیكلاس كیج» به عنوان بازیگر نقش سوپرمن  این فیلم انتخاب شد. او هم دستور داد فیلمنامه ای كه كوین اسمیت برای این فیلم نوشته بود را بازنویسی كنند. در نتیجه قرار شد داستان براساس كمیك مشهور "مرگ سوپرمن" باشد و شخصیت منفی اصلی هم به جای برینیاك، «دومزدی» باشد:

 دومزدي 

  پس از این بازنویسی طبق برنامه این فیلم باید سال 1998 اكران میشد و حتی تصاویری از نیكلاس كيج در لباس سوپرمن منتشر شد. ولی ظاهرا به خاطر مشكلات داستانی و یك سری عوامل پشت پرده برتون پروژه را رها كرد و پس از او هم نوبت نیكلاس كیج یود كه پروژه را ول كند. این پروژه آنقدر پستی و بلندی داشته كه یك فیلم مستند درباره علت ساخته نشدن آن ساخته شده به نام "مرگ سوپرمن زنده است: چه اتفاقي افتاد؟"، ساخته شده و شما ميتوانيد اين فيلم مستند را اينجا دانلود كنيد.

مطالب مرتبط:

10 بازیگری كه چیزی نمانده بود در نقش ابرقهرمان ظاهر شوند!

فیلم های مستند درباره شخصیت های کمیک بوکی + لینک دانلود مستقیم 

 

   8- جاستیس لیگ: مهلك (Justice League: Mortal)

 جاستیس لیگ: مهلك (Justice League: Mortal)

درست وسط تولید فیلم "شوالیه تاریكی" كریستوفر نولان، وانر به فكر ساخت یك فیلم براساس جاستیس لیگ افتاد! البته قرار بود این فیلم در دنیایی خارج از فیلم های بتمن نولان رخ دهد. اسم این فیلم میگفتند انتخاب شده: "جاستیس لیگ: مهلك" (Justice League: Mortal). در آن قرار بود قهرمان های معروف دی سی با یك تاجر و كنترل كننده ذهن به نام «مكس ول لرد» (Maxwell Lord) مقابله كنند. «جورج میلر» كارگردان سری فیلم های "مد مكس" هم قرار بود این فیلم را كارگردانی كنه. تاریخ اكران هم سال 2009 بود. ولی یهو اعتصاب نویسندگان انجمن فیلمنامه نویسان آمریكا رخ داد و بعدش هم وارنر با مشكلات مالی مواجه شد و این پروژه هم كنسل شد. میگن قرار بود بازیگران نسبتا ناشناخته ای در نقش سوپرمن ، بتمن، واندر ومن، فلش، گرین لنترن، آكوامن ،  منهانتر مریخی و تالیا الغول ظاهر شوند. اینم از چند تا كانپست آرت جالب از این فیلم كنسل شده:

آكوامن

منهانتر مريخي 

 

7- واندر ومن (Wonder Woman)

 «جاس ویدون» (كارگردان سری فیلم های "انتقام جویان") بین سالهای 2005 تا 2007 درگیر ساخت فیلم سینمایی "واندر ومن" بود. ویدون كلا با ساخت سریال های Firefly و "بافی: قاتل خون آشام ها" نشان داده بود تبحر زیادی در ساخت فیلم هایی كه قهرمان اصلی آنها مونث هستند دارد و بنابراین گزینه خوبی برای واندر ومن بود. او حتی فیلمنامه ای برای واندر ومن نوشت. در این فیلمنامه با اریجین واندر ومن آشنا شده و میدیدم كه او چطور با «استیو ترور» آشنا و به دنیای خارج میرود. استیو به او درباره انسان ها تعالیمی میداد و واندر ومن هم به نقایص انسان ها اشاره میكرد. سپس پوستری به صورت تیزر برای این فیلم منتشر و «جوئل سیلور» (تهیه كننده فیلم های "ماتریكس") قرار شد تهیه كننده آن باشد (برای دیدن این پوستر، اینجا را كلیك كنید)

 حتی زمزمه هایی برای انتخاب یك بازیگر هندی به نام Priyanka Chopra برای نقش واندر ومن به گوش میرسید.

پيروانكا چوپرا

 ویدون حتی  نسخه نهایی فیلمنامه را نیز تهیه كرد ولی وارنر از آن خوشش نیامد و در نتیجه ویدون پروژه را ترك كرد. ضمن اینكه گفته میشه ویدون بر سر انتخاب بازیگر واندر ومن هم با وارنر اختلافات شدیدی داشت.

اینم تصویر کانسپت آرت این فیلم:

عکس واندر ومن

  

6- بتمن: سال اول (Batman: Year One)

بتمن year one

پس از اینكه پروژه Batman Unchained محقق نشد وارنر به كارگردان صاحب سبكی به نام «دارن آرونوفسكی» روی آورد تا براساس كمیك مشهور Batman year One نوشته فرانك میلر فیلم بسازد. البته میگن آرونوفسكی قرار بود برداشت آزادی از این پروژه داشته باشه و طبق شنیده ها بروس وین قرار بود ارثیه و ثروتی كه بهش رسیده بود را رها كند و به تنهایی در خیابان های شهر "گاتام" زندگی میكرد تا بتونه ثابت كنه میتونه مدافع شهر بشه. سپس از ثروت پدرش استفاده میكنه تا به دور دنیا سفر كنه و خودش را ارتقا بده و بهتر بكنه. وقتی برمیگرده بتمن میشه ولی اولش با جیمز گوردون اختلاف پیدا میكنه اما در نهایت با هم متحد میشوند. مشكلی كه وارنر با این فیلم داشت این بود كه ایده های آرونوفسكی به شدت بزرگسالانه و خشن  بود و باعث میشد فیلم درجه R بگیره . بنابراین این فیلم هم كنسل شد ولی المان هایی از آن بعدا در فیلم "بتمن: آغاز میكند" به كار رفت. این كانپست ارت ها از این فیلم هم دیدنی هستند:

فيلم batman year one

  ماشين بتمن

براي آشنايي بيشتر با داستان Batman Year One و دانلود آن، روي لينك زير كليك كنيد:

10 كمیك مهم و تاثیرگذار شوالیه تاریكی (Dark Knight) + لینک دانلود

  

5- ماورای بتمن (Batman Beyond)

 ماورای بتمن (Batman Beyond)

همان موقعی كه وارنر داشت روی پروژه احتمالی Batman: Year One فكر میكرد به «بواز یاكین» كارگردان Remember the Titans هم مراجعه كرد تا فیلم سینمایی "ماورای بتمن" (Batman Beyond) را بسازد. در واقع سریال كارتونی "ماورای بتمن" با موفقیت زیادی مواجه شده بود و وارنر دوست داشت فیلم آن را نیز بسازد. در این سریال نوجوانی به نام تری مگینس جای بروس وین را كه دیگر پیر و بازنشسته شده بود، گرفته بود . گفته میشه كه بوآز یاكین میخواسته از فیلم  مرد عنكبوتی 1 الهام بگیره . «پل دینی» (مغز متفكر سریال ماورای بتمن) هم قرار بود فیلمنامه رو بنویسه. ولی بعد از مدتی علاقه اش رو به پروژه از دست داد و ازش كنار كشید.

مطالب مرتبط:

کپی برداری بی شرمانه "ماورای بتمن" (Batman Beyond) از مرد عنکبوتی !

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

 

4- بتمن بر علیه سوپرمن (Batman vs. Superman)

بتمن عليه سوپرمن

در سال 2002 برادران وارنر ولفگانگ پترسون را استخدام كرد تا با اندرو كوین واكر كار كند و پروژه "بتمن بر علیه سوپرمن" را بسازد. اكویا گولدزمن هم قرار بود فیلمنامه را بازنویسی كند. در این فیلم بروس وین/بتمن پنج سال بود كه  از حرفه ابرقهرمانی كنار كشیده بود و قرار بود ازدواج كند. ولی ناگهان همسرش در ماه عسل كشته میشود و شواهد نشون میده كه جوكر او را كشته. این مسئله باعث میشه بروس وین دوباره بتمن بشه. از اون طرف كلارك كنت رو میبینیم كه او هم زندگیش تغییرات زیادی كرده و پدر و مادرش مردن و لوئیز لین هم تركش كرده. ولی او هنوز در قالب سوپرمن فعالیت میكنه. تا اینكه لكس لوثر هم وارد ماجرا میشه و باعث میشه بتمن و سوپرمن با هم بجنگند. ولی در انتها با هم دوست میشن و بر جوكر و لكس لوثر غلبه میكنند. همه چیز داشت خوب پیش میرفت و قرار بود فیلم برای سال 2004 آماده شود ولی ناگهان وارنر نظرش عوض شد و تصمیم گرفت برای بتمن و سوپرمن فیلم های جداگانه بسازد.

يك نكته جالب درباره اين فيلم اينه كه لوگوي ان در فيلم I am Legend روي يك بيلبورد تبليغاتي به كار رفته:

 

 3- Superman: Flyby

فيلم سوپرمن flybye

«جی. جی. آبرامز» را كه میشناسید؟ او الان در اوج موفقیت قرار دارد و به عنوان كسی شناخته میشه كه در سالهاي اخير فرنچایزهای Star Trek و Star Wars را دوباره احیا كرده. او در سال 2002 روی پروژه جدیدی از سوپرمن به نام Superman: Flyby كار میكرد (البته فقط به عنوان فیلمنامه نویس و ایده پرداز)  گفته میشه ایده های او برای این فیلم بسیار متفاوت و غیر معمول بوده و او میخواسته تغییرات زیادی در اریجین سوپرمن ایجاد كنه. مثلا در كریپتون هرگز منهدم نشده بوده و لكس لوثر هم یكی از اهالی این سیاره بوده!!! پدر سوپرمن هم خودكشی میكنه! ضمنا آبرامز میخواست از سبك فیلم های رزمی و ماتریكس برای این فیلم استفاده كنه!!! وارنر دوست داشت برت رتنر یا McG این  فیلم را بسازند. بازیگران زیادی هم مد نظر بودند و میگفتند Matt Bomer قراره نقش سوپرمن رو بازی كنه. جالبه كه میگفتن رابرت داونی جونیور برای نقش لكس لوثر تقریبا انتخاب شده  بوده!!!! ولی انتقاداتی كه از فیلمنامه شد ، باعث شد تا این فیلم ساخته نشه و وارنر به ساخت فیلم "بازگشت سوپرمن" روی بیاره. كانسپت ارت هايي از اين فيلم را در زير مشاهده ميكنيد:

 

 

2- مرد پلاستیكی (Plastic Man)

مرد پلاستیكی (Plastic Man)

شاید باورتون نشه ولی تقریبا بيش از بیش 15 سال است  كه وارنر میخواد فیلمی براساس كمیك های قدیمی "مرد پلاستیكی" بسازه! یعنی از سال 1993 تا حالا! حرف و سخن های فراوانی در این باره شنیده میشد. ابتدا «برایان اسپایسر» قرار بود اون رو بسازه . میگن قرار بود این فیلم سبك كمدی داشته باشه و به فیلم موفق "ماسك"  با شركت «جیم كری» شبیه باشه. ولی بعد از موفقیت فیلم "ماتریكس"، وارنر از برادران «واچوفسكی» خواست تا این فیلم را بسازند. آنها هم از هواداران قدیمی این شخصیت هستند و قبول كردند. اینجا بود كه آنها سعی كردند این فیلم را از حالت كمدی خارج و بیشتر تبدیل به یك اثر اكشن كنند. تا اینكه چندین سال دیگر چیزی از این پروژه به بیرون درز نكرد. سال 2008 اما دوباره خبر رسید كه واچوفسكی ها میخوان پروژه رو دوباره احیا كنند. حتی «كیانو ریوز» هم برای ایفای نقش اصلی مد نظر بود. ولی باز دوباره پروژه رها شد. جالبه كه هنوز هم گاهی اوقات شایعاتی مبنی بر ساخت این فیلم به گوش میرسه. آخرین بار سال 2013 بود كه شنیدیم «دیوید تنت» قراره در این فیلم نقش اصلی رو بازی كنه!

مطالب مرتبط:

10 شخصیت بامزه دنیای کمیک‎‎

  

 1- لوبو (Lobo)

لوبو (Lobo)

«لوبو» شخصیتی است که سال 1983 توسط میث گیفن و راجز سیلفر خلق شد. او ابتدا یک شخصیت خبیث بود ولی در دهه 90 به هجویه ای بر شخصیت های خشن مارول مثل پانیشر و ولورین تبدیل شد و به محبوبیت زیادی دست یافت. او را یک جایزه بگیر کهکشانی میدانند! البته دی سی در New 52 تصمیم به ریبوت کردن شخصیت لوبو گرفت و از او شخصیتی مثبت تر ساخت که با استقبال خوبی مواجه نشد. در هر حال سال 2009 وارنر رسما ساخت فیلم سینمایی "لوبو" را آغاز كرد. میگن در این فیلم قرار بود لوبو یك موتورسوار بیگانه و خفن باشه كه به كره زمین سفر میكنه تا با هیولاهای فضایی كه به كره زمین فرار كرده بودند را شكار كنه. ابتدا «گای ریچی» قرار بود فیلم رو كارگردانی كنه ولی بعد نظرش عوض شد و تصمیم گرفت قسمت دوم فیلم شرلوك هولمز تحت عنوان A Game of Shadows را بسازه. بعد «برد پایتون» جایگزین او شد. «دواین جانسون» (ملقب به Rock) هم قرار بود نقش لوبو رو بازی کنه ولی با طولانی شدن ساخت فیلم بیخیال قضیه شد و در نهایت به ایفای نقش «بلک آدام» در فیلم "شزم" راضی شد. برد پایتون بعدا در مصاحبه ای اعلام كرد كه دلیل كنسل شدن این فیلم این بود كه وارنر حس میكرد لوبو به قدر كافی برای تماشاچیان سینما جذابی نداره. در هر حال چند وقت پیش اگه یادتون باشه اینجا خبر دادیم كه انگار وارنر دوباره هوس كرده فیلم لوبو رو بسازه و نویسنده جدید رو هم برای این كار استخدام نموده.

 

مهدی ترابی مهربانی 

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مطالب مرتبط:

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

 این بازی مارول (Marvel) هرگز منتشر نشد ... + لینك دانلود ویدئو

  اين بازي مارول هرگز منتشر نشد + لينك دانلود

 ويدئوي ديده نشده از بازي Dark Knight

 این بازی بتمن را هرگز ندیده اید!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

redmonster
#1 redmonster 1395-01-21 17:47
دستتون درد نکنه استاد، حقیقا فکر کنم دو سه روز پیش بود، فهمیدم میلر میخواست جاستیس لیگ رو بسازه، بازیگراش هم میگفتن انتخاب شده بودن
بازیگراش به این ترتیب بودن
ادام برادی(فلش)، ارمی همر(بتمن)، کامن(جان استوارت)، دی. جی. کوترانا(سوپرمن) ، سانتیاگو کاباررا(اکوامن) ، مگان گیل(زن شگفت انگیز)، زوئی کازان(ایریس الن)، جی باروشل(مکسول لرد)، ترزا پالمر(تالیا الغول)، هیو کیز بیرن(مارشن منهانتر)
نقل قول کردن
dc fan
#2 dc fan 1395-01-21 18:17
مرسی استاد
باز هم ما دی سی فن ها رو با یه مقاله عالی دیگه شرمنده کردید
نقل قول کردن
beast boy
#3 beast boy 1395-01-21 19:16
واااای آقای ترابی واقعا عالی بود من اصلا هیچ کدام را نمی دانستم شما این اطلاعات را از کجا می آوردید؟ :-| :eek: :o (به ما هم بگید)
جسارت نشه اما شما (شرلوک هولمز) عرضه کامیک هستید و ماشاالله از همه چی خبر دارید و واقعا این خیلی خوب است در کل مقاله خیلی خوب و جامع ای بود خسته نباشید ;-)

آقای ترابی کامیک های دی سی را از کجا می توانم دانلود کنم؟ آخه آدرس اون سایتی که می شناختم یادم رفته است از اون طرف هم گوشیم فلش شد کلا همه چیز شد
نقل قول کردن
mehran spidey
#4 mehran spidey 1395-01-21 20:20
آقای ترابی مارو شرمنده می کنید شما این همه مقاله می نویسید اونوقت ما چی؟هیچ کاری برای شما نمیکنیم ممنون از شما
نقل قول کردن
Devilsnake
#5 Devilsnake 1395-01-21 21:17
عالی بود من خیلیاشون رو نمیدونستم
نقل قول کردن
M.D.lover
#6 M.D.lover 1395-01-21 21:40
سلام... ببخشید دیر به دیر کامنت میدم بخاطر کنکور دستم بنده...
شماره های 10-9-7-3 که خوب شد ساخته نشد... جاستیس لیگ خیلی حیف شد چون کارگردان هم عالی بود... B v S هم نمیدونم شاید ساخته بهتری نسبت به شاهکار (!!!!) اسنایدر میشد.... ممنون مقاله قشنگی بود.
نقل قول کردن
beast boy
#7 beast boy 1395-01-21 21:58
دوستان پس چرا انقدر نظرات کم است؟
احساس می کنم دارید به آقای ترابی کم لطفی می کنید زشته مقاله به این تخصصی و فوق العاده کلا شش تا نظر داشته باشه :oops: :sad:
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#8 Samwel Tarly 1395-01-21 22:19
پروژه جاستس لیگ با حضور جرج میلر واقعا فوق العاده میشد به شرطی که به بتمن نولان ربطش میدادن چون حتما موفقیت تضمین میشد اما انگار تا قبل از فیلم اونجرز زیاد کمپانی های دیگه از ایده ربط دادن فیلم ها به هم خوششون نمی اومد.
تو این لیست چقدر پروژه نیمه تموم سوپرمن هست یعنی وارنر همیشه به فکر ساخت سوپرمن بوده
نقل قول کردن
The Furious
#9 The Furious 1395-01-21 22:30
اي كاش همين جورج ميلر جاستيس ليگو ميساخت. شرت ميبندم فان تر از BvS ميشد.
نقل قول کردن
The Furious
#10 The Furious 1395-01-21 22:39
نخستين نقد هاي Captain America:Civil War منتشر شد:
- اسپايدر من و پلگ سياه اعجاب انگيز هستند.
-نبرد فرودگاه بسيار عاليست.
-در مواردي مرتكب اشتباهات بتمن عليه سوپرمن ميشود ولي در كل يك سر و گردن از اون بالاتر است.
-داستان فيلم از سرباز زميساني ضعيف تر است.
-اكشن فيلم از سرباز زمستاني قوي تر است.
-فيلم fun هست
-به اون خوبي نيست كه همه انتظارشو داشتند
نقل قول کردن
Human Torch
#11 Human Torch 1395-01-22 00:20
إز بين اين فيلم ها من بيشتر از همه مشتاق ماوراى بتمن هستم چون آرمان هاش فوق العاده شبيه پيتر پاركر و اسپايدرمن هست (مقالشو عمو مختار كار كرده)و دنياى بسيار زيبا و پر شورى دارد كه فضاى دارك و آينده نگرانه اى داره كه فوق العاده به ياد ماندنى هست و يكى از انيميشن هاى ماندگار و درجه ١ ديسى از ماوراى بتمن ساخته شده كه يادمه رو ويديو هر روز ميديدمش البته نسخه خشن و بدون سانسورش!
بعد از ماوراى بتمن مشتاق لؤبو هستم اگر تو ژانر اكشن و وحشت باشه كه فوق العاده ميشه
پلاستيك من با اون كار هاى شيرين و بامزه ش تو قالب يك كمدى اكشن فوق العاده زيبا و به ياد ماندنى ميشه كه حتى شايد بهتر از ماسك بشه البته بازيگر نقش purple man اصلا مناسب اين نقش نيست
نقل قول کردن
Goblin King
#12 Goblin King 1395-01-22 00:28
خیلی مقاله جالبی بود
ولی خداییش دی سی شخصیت های درب و داغون زیاد داره! تازه اصرار داره از روشون فیلم هم بسازه؟!
اخه 15 سال ادم برای ساخت پلاستیک من وقت میزاره؟! :-*
نقل قول کردن
White Lantern
#13 White Lantern 1395-01-22 10:48
مقاله قشنگی بود و خسته نباشید،آقای ترابی.

کاش فیلم BvS هم به این لیست اضافه میشد.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#14 Nightwatcher 1395-01-22 14:21
این مدیریت ضعیف وارنره که به نظرم حتی 10 در صد هم از پتانسیل داستانها و شخصیتهای دی سی برای فیلم سازی استفاده نکردن
نقل قول کردن
Rock star
#15 Rock star 1395-01-22 17:56
#15
اتفاقاََ مرد پلاستیکی خیلی هم محبوبه و جزِ شخصیت های فان و بامزه ی دی سی هست و خیلی خوب میشد یک فیلم فان-اکشن از روش میساختن ولی 15 سال کلنجار زفتن برای ساختن این فیلم خیلی مسخره است
نقل قول کردن
StarLord
#16 StarLord 1395-03-15 13:13
با پریانکا چاپرا در نقش واندروومن خیلی حال میکردم!
حیف که نشد
نقل قول کردن
taha
#17 taha 1395-09-11 15:37
واقعا مقاله ای کامل و جذاب بود.خسته نباشید :-)
کاشکی بتمن علیه سوپرمن ساخته میشد :cry:
حتما از این یکی که ساخته شده ،تمیز تر و قشنگ تر میشد و میتونستیم ازش خوب یاد کنیم. :-*
(از دست این برادران وارنر :sad: )
نقل قول کردن
Ali_craft
#18 Ali_craft 1395-09-11 19:05
شماره ۵و۷ همون بهتر ساخته نشدند درشماره۷ کارگردان انتقام جویان بود پس حتما یکی چیزیش شبیه انتقام جویان میشد و شماره۵ که همینطوریش کپی برابر اصل مرد عنکبوتیه و به احتمال زیاد میومدن مرد عنکبوتی۱ فقط با شخصیت پردازی بتمن میساختن :lol:
نقل قول کردن
parsa999
#19 parsa999 1395-09-12 12:14
فکر کنم قدرت هاى مرد پلاستیکی مثل قدرت هاى ميس ماروله
نقل قول کردن
old man omid
#20 old man omid 1397-08-15 22:05
حیففففففف
واقعا لوبو رو من خیلی با لوبو حال میکنم!
حتی بیشت از ولورین و بتمن و سوپرمن و اسپایدر من(خودتون حساب کنین دیگه) چون خیلی مدلش باحال و خفنه مخصوصا اون موتور باحالش.
جذابیت نداره؟!!!!!!!!!!!!
با تشکر از مقالهی عالی شما اقای ترابی.
نقل قول کردن
old man omid
#21 old man omid 1397-08-15 22:13
به نقل از parsa999:
فکر کنم قدرت هاى مرد پلاستیکی مثل قدرت هاى ميس ماروله

حدودا اره ولی فکر میکنم میس مارول میتونه اندازه رو هم بزگتر بکنه درسته؟
ولی خب پلاستیک من خیلی قدیمی تره!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45