10 شخصیت بامزه دنیای کمیک‎‎

مايكل آنجلو - لاكپ شت هاي نينجا

 خب ، از یه شخصیت مشهور بهتون بگم که میگه : " هر خانواده ، یک خنداننده!!!" . راست میگه!

شخصیت های فان واقعا وجودشون لازمه. ما هیچ کمیکی نداریم که توش حتی یه شخصیت فان هم نباشه!!!! اصلا وجود کسی نمک کمیک رو فراهم کنه لازمه!! پس ما هم می خوایم چند تا شخصیت بامزه ی کمیک رو به شما معرفی کنیم . شخصیت نمکی کمیک رو معرفی کنیم:

 

- مرد پلاستیکی

مرد پلاستيكي

جدا از اسم عجیبی که دارد ، و جدا از شباهتی ضایعی هم که به رید ریچاردز دارد ، او واقعا شخصیت جالبی است. نرم و قابل انعطاف است و به هرشکلی در می آید مثل لیوان و ماشین و تریلی و صاعقه و هرچی فکر کنید....(البته در برخی موارد دیگر شورش رو در آورده و موقعی که ببینیدش شاید دو یا سه روز کمر درد داشته باشید .) .اما شخصیت او واقعا جالب و بامزه است. او سر به سر تمام اعضای جاستیس لیگ گذاشته است و هر چه قدر هم توهین بشنود ول کن نیست.

 

- مایکل آنجلو

مايكل آنجلو - لاكپ شت هاي نينجا

کی هست که ایشون رو نشناسه!!! اگه از کل تاریخ لاک پشت های نینجا هم متنفر باشید (اگر هم هستید شما رو به خدا میسپارم) نمی تونید از مایکی و نانچیکویش متنفر باشید . شخصیت او معرکه است. تیکه هایی که موقع جنگ به دشمنانش می اندازد ، شوخی هایی که با رافائل می کند تا علاقه ی زیادش به ابرقهرمان شدنش و کمیک هایی که می خواند ، از او یک شخصیت ماندگار ساخته .

مطالب مرتبط:

کمیک مشترک بتمن و لاک پشت های نینجا ترجمه شد + لینک دانلود

 

- هیومن تورچ

عكس هيومن تورچ

همین عکس کافی است تا به عمق مسئله پی ببرید !!!! شخصیت او نمک چهار شگفت انگیزه (به همراه thing) و رابطه ی او با تمام شخصیت ها جالب است . اما هیچ کدام جای رابطه ای که thing دارد را نمی گیرد!! در ضمن . واقعا نمی دونم ایده ی سیاه پوست شدنش یهو از کجا اومد!!!!

مطالب مرتبط:

10 داستان برتر مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز

 

- فلش

عكس بري الن

واقعا می توانید انکار کنید که نباید در لیست باشد!!! این آدم انقدر با اعضای جاستیس لیگ شوخی کرده و انقدر لحظات فان تو کمیک دارد که اصلا نبودنش شدنی نیست!!!

مطالب مرتبط:

10 كميك برتر فلش

 

 

- هاکای

عكس hawkeye

چی هاکای ؟ این کجاش بامزه ست ؟ خیلی هم خفنه!!!!!!!! احتمالا خیلی از شما دارید اینو میگید. ولی خب فقط باید یه چیزی بگم... کاملا در اشتباهید !!!! اگه یه نگاه هر چند کوتاهی به تاریخشچه هاکای بندازیم ، علاوه بر کله شق بودنش ، یک شخصیتی هم داره که واقعا جالبه. خیلی مواقع تو یک موقعیت یک حرفی میزنه یا یک حرکتی مینه کا اصلا قابل باور نیست و یه جمع افسرده رو یهویی شاد میکنه.

مطالب مرتبط:

10 کمیک برتر هاکای (Hawkeye)

 

- ددپول

عكس ددپول

خب خب خب. رسیدیم به اصل مطلب!!!! کسی هست ایشون رو نشناسه؟ مطمئنم همتون میدونسیتد تو مقاله هست. واقعا تو دنیای کمیک بامزه تر از ایشون هست؟ کسی که میدونه هر کاری هم باهاش بکنن باز نمیمیره !!! اون هر کاری که دلش بخواد میکنه . نه عذاب وجدان می گیره و نه پشیمون میشه . دل و روده طرف رو در میاره بعدش شروع میکنه به جوک تعریف کردن .اون سر به سر همه میذاره ، برای همه جوک میگه (هر نوع جوکی)، الفاظ بازمه و در عین حال واقعا زشت داره . خلاصه... هرچی بگم کم گفتم. اگه تونستید یه پانل از ددپول پیدا کنید که توش مسخره بازی نباشه ، شاهکار کردید!!!

مطالب مرتبط:

كمیك Deadpool ترجمه شد! + لینك دانلود مستقیم

 

- مرد عنکبوتی

عكس خنده دار مرد عنكبوتي

تو مواقعی که ددپول نیست یه نفر باید باشه که لبخند رو لبتون بیاره. خب مرد عنکبوتی با قدرت این کار رو انجام بده. او با تمام قهرمان های کمیک لحظات بامزه ای داشته (این ها شامل بتمن و سوپرمن هم میشه!!!) . شخصیت مرد عنکبوتی واقعا عالیه . در مواقعی که باید جدی باشه جدیه(درست برعکس ددپول) و در مواقعی از پسش بر بیاد سر به سر همه میزاره . علاقه ی زیادی هم به مسخره کردن و شوخی کردن با دشمنانش موقع نبرد داره (خدا میدونه چقدر اعصاب کینگ پین رو بهم ریخته ، البته فقط کینگ پین ، بقیه به کنار)!!

مطالب مرتبط:

بامزه ترین کمیک تاریخ مرد عنکبوتی

 

- راکت راکون

عكس راكت راكون

شخصیت برای من خیلی بامزه ست. این کوچولوی فسقلی عجول که همیشه لحظات فان کمیک محافظین کهکشان رو فراهم میکنه(البته گروت هم کم کاری نمی کنه)!!!! راکت به همه چی گیر میده ، از دست همه حرص می خوره ، دیوانه وار می جنگه ، مسخره بازی در میاره و عین چی می خنده!!!!! 

مطالب مرتبط:

کمیک "راکت راکون" ترجمه شد + لینک دانلود

 

- تیک

كميك بوك بوك تيك tick

احتمالا بیشتر شما این شخصیت رو نمی شناسید . اگر هم بشناسید به خاطر کارتونشه . شخصیتی که توس ناشر "کمیک های جدید انگلستان "(!!!!!!!)به وجود آمده. شخصیت بی خیال و بذله گوی او هم به هر حال جای تقدیر داره و به هر حال ما تو لیست آوردیمش !!!! 

 

- کاپیتان هادوک

کاپیتان هادوک

جدا از تعصب ، باید قبول داشت که واقعا این گرگ پیر دریا یکی بامزه ترین شخصیت های کمیک است. هادوک واقعا شخصیتی هست که شاید خودش بامزه نباشه ، اما انصافا خیلی صحنه های بامزه ساخته !!!! از دست همه حرص می خورد !!! به همه دشنام میده !!!! او از کاستافیوره متنفر است ( اما لحظاتی هم هستند که بوی عاشقی میدهند!!) ، هی می گوید لعنت بر شیطون ، هزار بار لعنت بر شیطون ، یک میلیون بار لعنت بر شیطون!!!!! از تامسون و تامپسون متنفر است و مدام کله پوک صدایشان میزند!!!!خلاصه هرچی بگم کم گفتم!!!

 

شخصیت های پیشنهادی شما چیه؟ مطمئنم که شما هم می شناسید.

راستی

.

.

.

.

.

رتبه بندی با شماست!!

نويسنده: محمد عرفان صالحی 

عرفان صالحی

(Parker)

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

ضمنا اين مقاله را هم از دست ندهيد:

10 ابر شرور خپل برتر دنیای کمیک!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent Marvel
#1 Agent Marvel 1394-10-13 12:04
ایده مقاله خیلی خوب بود ولی اینقدر توضیحات کم ؟! میتونستی توضیحاتت رو بیشتر کنی و به چند لحطه فانی که در کمیک ها داشته اند اشاره کنی.در هر حال به نظرم جای گروت به شدت خالیه و تونی استارک و البته گرین ارو هم میتونستن تو لیست باشن.بین این ها هم با هادوک بیشتر از همه خاطره دارم.به نظرم خودت باید رتبه بندی میکردی.
نقل قول کردن
parker
#2 parker 1394-10-13 12:27
این هم شخصیت هایی که دست کمی از لیست ندارند
ثینگ
گروت
#1
رتبه بندی این مقاله واقعا برای من سخت بود. من فقط دو تا رتبه اول و دوم رو میگم:
2-مرد عنکبوتی
1-ددپول
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1394-10-13 12:41
مرسي بابت مقاله
سايت spidey.ir بدون اغراق حتي در دنيا يكي از غني ترين ارشيوهاي top 10 و top 5 رو داره
به نظرم مرد عنكبوتي ذاتا از ددپول بامزه تره. ددپول شوخي هاش خيلي وقتها بي هدف و از كنترل خارجه ولي مرد عنكبوتي شوخي هاش هدفمنده. بي ادبانه هم نيست. دليل و توجيه روانشناسانه هم داره چون وقتي ماسك به صورت ميزنه از حالت خجالتي پيتر درمياد و اعتماد به نفس پيدا ميكنه
نقل قول کردن
amazing-armin
#4 amazing-armin 1394-10-13 12:51
#3
ددپولم خودش میتونه ناراحت بشه ولی به گفته خودش که میگه مامانم راست میگف وقتی با یه موقعیت بد روبرو میشی دو راه داری خنده یا گریه و طبیعتا کسی که میخنده دردو حس نمیکنه گریه خیلی درد بیشتر داره :-)
نقل قول کردن
amazing-armin
#5 amazing-armin 1394-10-13 12:53
یبارم مرد پلاستیکی خودشو شبیه وسایل خونه کرد تا واندروومنو بدون لباس ببینه ولی بعدش دسش رو شد :-*
نقل قول کردن
j.parker
#6 j.parker 1394-10-13 13:22
میگما آرچی و جاگهد هم بعضی وقتا خل بازی های بحالی در میارن مخصوصا آرچی که واقعا میخندی فک کنم حقشون کم کمش جایگاه دهم بود به هر حال رتبه بندی خوبی بود مرسی
نقل قول کردن
parsa spider
#7 parsa spider 1394-10-13 13:33
عالی بود.رتبه بندی من
10 مرد پلاستیکی
9هاکاب
8تیک
7راکت راکون
6فلش
5هیومن تورج
4مایکل آنجلو
3ددپول
.
.
.
باتمام احترامی که برای همه طرفداران مرد عنکبوتی که خودم هم شاملشمول
.
.
.
.
2مرد عنکبوتی
1کاپیتان هادوک!!!!!!

این بشر فوقالعاده است یعنی در اوج جدیتی بازم باعث خنده میشه
نقل قول کردن
mson
#8 mson 1394-10-13 13:55
ببخشید من یک سوال دارم.من در کمیک deadpool originsخوندم که ددپول دم خانه ی قبلی اش برمیگرده بعد پدرش را می بینه ولی در یک مقاله خواندم پدرش مرده
واقعا برایش چه اتفاقی افتاده؟

راستی مقاله ی بسیار عالی و خوبی بود
نقل قول کردن
Si@Vash
#9 Si@Vash 1394-10-13 14:28
من که میگم بامزه ترینشون کاپیتان هادوکه.
همین الان داشتم کتاب "ماجرای کلکولس" رو میخوندم.انصافا این بدشانسی ها و طنز موقعیتی که هادوک به وجود میاورد شاهکاره.
یکی هم تو جواهرات کاستافیورست که اونم خیلی خنده داره.
ولی عرفان به نظرت هاوارد اردکه(Howard The Duck) نمیتونست باشه؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#10 amir a. ghaderi 1394-10-13 14:58
مرسي اقاي صالحي مقاله خوبي بود. من از طنر موجود در كميك هاي ددپول خوشم نمياد. طنزي كه حد و مرز ندارد خيلي زود برايم خسته كننده ميشود. از طنز مرد عنكبوتي به مراتب بيشتر خوشم مي آيد. پلاستيك من هم به نظر شخصيت جالبي مي آيد. شنيده ام خالقان ماتريكس خيلي دوست داشتند فيلمي ازش بسازند. كاپيتان هادوك هم به نظرم بخش عمده جذابيش در ترجمه نبوغ انگيز كتاب هاي تن تن به زبان فارسي است
بازهم ممنون
نقل قول کردن
Harley Quinn
#11 Harley Quinn 1394-10-13 19:26
ممنون آقای صالحی جالب و مفید بود
بنظر من هادوک از همه با مزه تره بعدش مایکل آنجلو و نفر سوم مرد عنکبوتی.شوخی ها و عصابنیت راکت راکون هم خیلی دوست دارم :P
ددپول هم دوست دارم ولی چون همیشه و همه جا و هر موقعیتی احتمالش هست شوخی کنه بعضی اوقات میره رو اعصابم
نقل قول کردن
AMIN
#12 AMIN 1394-10-13 20:00
من مايكي خيلي دوست دارم باكارتون لاك پشت هاي نينجا ٢٠٠٣ خيلي خاطره دارم .
نقل قول کردن
spider emad
#13 spider emad 1394-10-13 20:24
عرفان لیستت فوق العاده بود.حرف نداشت.همه کسایی که موقع خوندن فکر میکردم هستن یادم بود ولی جدا وقتی هادوک رو دیدم خیلی خندیدم :lol: تو بیشتر کمیک های تن تن این بدبخت بدبیاری هاش شروع میشه!بعد دشنام هاش هم خیلی باحالن مثلا برمیگرده به طرف میگه بوزینه کثیف!:lol:
کاملا قابل پیش بینی بود که ددپول تو لیست هست!مایکی هم که واقعا شوخی هاش با راف رو دوست دارم و خیلی میخندم :lol: تکلیف اسپایدی هم که روشنه همه میشناسیمش دیگه...هیومن تورچ هم وقتی کمیکش با اسپایدی رو میخونم از ته دل خندم میگیره :lol: دستت درد نکنه بابت این لیستت.
نقل قول کردن
parker
#14 parker 1394-10-13 21:43
به نقل از Si@Vash:
من که میگم بامزه ترینشون کاپیتان هادوکه.
همین الان داشتم کتاب "ماجرای کلکولس" رو میخوندم.انصافا این بدشانسی ها و طنز موقعیتی که هادوک به وجود میاورد شاهکاره.
یکی هم تو جواهرات کاستافیورست که اونم خیلی خنده داره.
ولی عرفان به نظرت هاوارد اردکه(Howard The Duck) نمیتونست باشه؟

شخصیت هاروارد اردکه برای من خیلی عجیبه . تکلفش با خودش معلوم نیست . نه به مسخره بازی هاش و نه به ژست گرفتنش. در کل گزینه ی خوبیه. ممنون که مطرح کردی.
نقل قول کردن
Ali Faramarzpour
#15 Ali Faramarzpour 1394-10-14 20:36
مقالت خوب بود ولی کم توضیح دادی میتونستی خیلی خیلی بیشتر توضیح بدی.
پلاستیک من خیلی باحاله یکی از کاراش این بود که لباس خانوما میشد تو کمیک .
به نظر من ددپول اوله و دوم هم مرد پلاستیکی .
پارکر که یکی از بزرگترین فن های تن تنی میشه بگی این دوتا کارگاهه اسمشون دقیقا چیه.چون بعضی جاها دوپنت و دوپنته هس بعضی جاها تامسون و تامپسون
نقل قول کردن
parker
#16 parker 1394-10-14 21:47
به نقل از godfather:
مقالت خوب بود ولی کم توضیح دادی میتونستی خیلی خیلی بیشتر توضیح بدی.
پلاستیک من خیلی باحاله یکی از کاراش این بود که لباس خانوما میشد تو کمیک .
به نظر من ددپول اوله و دوم هم مرد پلاستیکی .
پارکر که یکی از بزرگترین فن های تن تنی میشه بگی این دوتا کارگاهه اسمشون دقیقا چیه.چون بعضی جاها دوپنت و دوپنته هس بعضی جاها تامسون و تامپسون

تامسون و تامپسون ورژن اصلی اند که هرژه نوشته. بقیه اسم ها از ترجمه میاد . این چیزی هم که تو گفتی تو کمیک هایی اند که تازه چاپ میشن. چون یادمه یونیورسال زمانی که ترچمه کرد این کتاب ها رو ، همون تامسون و تامپسون بود.
نقل قول کردن
2m-had
#17 2m-had 1394-10-15 16:17
ليست واقعا كامل و عالي بود فقط متاسفانه دو نفر رو نشناختم...
من رتبه بنديه خودمو قرار ميدم اما به عنوان top8 چون همونطور كه گفتم 2 نفر رو نشناختم...
8-هاوكاي
7-كابتان هادوك
6-فلش
5-راكت و گروت(راكت بدون گروت معني نداره)
4-مايكي
3-هيومن تورچ
2-اسبايدر من
1-ددبول
نقل قول کردن
Mr Monster
#18 Mr Monster 1394-12-16 13:49
رتبه بندی من:
1.ددپول
2.استار لرد(درسته که نیست ولی خیلی خالب هست)
3.مرد عنکبوتی
4.راکت راکون
5.هیومن تورچ
6.هاکای ...

راستی به نظر من این شخصت ها هم میتونستند تو لیستداشند:استار لرد،گروت،یه کمی مر آهنی و فالکون.
نقل قول کردن
spider bad
#19 spider bad 1394-12-24 14:18
واقعا ما همشون کلی لحضات شاد داشتم از جمله مردعنکبوتی ولی رو دست ددپول ندیدم عبضی خیلی نمکه :D
نقل قول کردن
Captain deadpool
#20 Captain deadpool 1395-02-24 10:33
مرد آهنی هم باید باشه
نقل قول کردن
The Laughing Joker
#21 The Laughing Joker 1395-03-17 12:20
البته باید اینو دونست که رید ریچارد شباهت ضایعی به مرد لاستیکی داره (سال خلق مرد لاستیکی : 1941) و سال به وجود امدن مستر فنتستیک : 1961) بابت مقاله ممنون. :-)
my top 5 :
1.ناخدا هادوک :-|
2.مایکل آنجلو
3.مرد عنکبوتی
4.فلش
5.human torch
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1395-03-17 12:26
به نقل از The Laughing Joker:
البته باید اینو دونست که رید ریچارد شباهت ضایعی به مرد لاستیکی داره (سال خلق مرد لاستیکی : 1941) و سال به وجود امدن مستر فنتستیک : 1961) بابت مقاله ممنون. :-)




اولين كسي كه اين قدرتها رو داشت Thin mAN بود كه مارول اونو خلق كرد. مرد پلاستيكي 1 سال بعد خلق شد


Thin Man : 1940 (Mystic Comics #4)

Plastic Man: 1941 (Police Comics #1)

Elongated Man: 1960 (Flash #112)

Mr. Fantastic: 1961 (FF #1)

ولي من هنوز موندم كه چرا دي سي با وجود پلاستيك من، elongated man رو با اون اسم ضايع خلق كرد كه قدرت هاش درست مثل پلاستيك منه؟ :-*
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#23 AmirhoseinJafari2005 1399-12-13 06:18
شخصیت های تیک ، کاپیتان هادوک ، اسپایدرمن ، مایکل آنجلو و مرد پلاستیکی فوق العاده شوخی میکنن :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45