10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

در فیلم های ابرقهرمانی شخصیت های مونث نقش مهمی را ایفا می کنند و بازیگر نقش، باید از پس آن به خوبی باید بر بیاید. در این مقاله 10 بازیگر زنی که به خوبی از پس نقش شان بر آمدند را مورد بررسی قرار میدهیم...

  

10- زویی سالدانا/ Zoe Saldana

زویی سالدانا/ Zoe Saldana

یک گامورای فوق العاده در فیلم محشر "محافظین کهکشان" که تعامل باور پذیر و مجذوب کننده ای با شخصیت  استار لرد داشت. او ابتدا مزدوری بود و قصد دزدیدن گوی (Orb) را داشت ولی کم کم روحیه قهرمانانه خود را بروز داد و به شکست دادن رونان کمک کرد. بین او و کوئیل نشانه هایی از رابطه رمانتیک هم دیده شد.او به خوبی سیر تغییر شخصیت گامورا رو نشون داد و در این لیست قرار گرفت. ضمن اینکه به خوبی نشان داد که گذشته درب و داغانی دارد. قطعا در قسمت بعدی به این گذشته بیشتر پرداخته خواهد شد و او فرصت بیشتری برای درخشیدن نصیب اش خواهد شد.

 

9- گوینت پالترو/ Gwyneth Paltrow

گوینت پالترو/ Gwyneth Paltrow

دستیار و معشوقه تونی استارک رو در سری فیلم های مرد آهنی.  او همچنین نقش پپر پاتز (Pepper Potts)  را در  اولین فیلم انتقام جویان به عهده داشت.او به خوبی نقش یک منشی که نگران سلامتی رئیسش هست ولی انتظار علاقه ای از طرف رئیسش رو نداره رو ایفا کرد.و همچنین با شجاعت در بیشتر جاها به کمک تونی شتافت. بیننده به راحتی میتوانست در او ترکیبی از یک مدیر قوی با دختری که به معنای واقعی عاشق و دلسوز تونی استارک است، بیابد. البته در فیلم سوم مرد آهنی به او ویروس اکسترمیس تزریق شد که ایده چندان خوبی نبود!

 

8- کلویی گریس مورتز/ Chloë Grace Moretz

کلویی گریس مورتز/ Chloë Grace Moretz

 بازیگر نقش Hit Girl در فیلم "کیک اس" به کارگردانی متیو وان که براساس کمیکی به قلم مارک میلار ساخته شد. او بسیار خوش درخشید و بازی خوبی از خودش نشون داد و منتقدان لب به تحسین او گشودند. با وجود اینکه سن کمی هم در زمان ایفای این نقش داشت به خوبی از پس صحنه های اکشن بر می اومد و از یه دختر خجالتی به یه هیتمن تمام عیار تبدیل میشد.میشه گفت او با این عملکرد عالی توجه بینندگان را به خود جلب و به نوعی خودش رو نقش اول فیلم کرد.او یکی از ستارگان آینده سینماست و ثابت کرده که فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه!

 

7- آنا پاکوئین/Anna Paquin

آنا پاکوئین/Anna Paquin

شخصیت «روگ» (Rogue) به خاطر قدرت های نامتعارف و در عین حال جذابی که دارد همواره یکی از پیچیده ترین و چند لایه ترین میوتانت های کمیک های مردان ایکس بوده است. به همین خاطر برایان سینگر برای فیلم های مردان ایکس سراغ بازیگری تحسین شده به نام «آنا پاکوئین» رفت تا به قول معروف این نقش را در بیاورد. او هم به نحو احسن پاسخ اعتماد سینگر را داد و نقش آفرینی اش باعث شد روحیه آسیب پذیر و  دچار تردید روگ به سمبل میوتانت های تحت ستم فیلم های سینگر تبدیل شود. به علاوه، شیمی عالی او با هیو جکمن (بازیگر ولورین) باعث شد تا لحظاتی ماندگاری خلق شود (به خصوص در فیلم مردان ایکس 1)

 

6- هایلی اَتول/ Hayley Atwell

هایلی اَتول/ Hayley Atwell

خانم هایلی اتول در فیلم "کاپیتان آمریکا: نخستین اونجر" دست به کار بزرگی زد. او از شخصیت "مامور کارتر" زنی ساخت که بسیار کله شق و یکدنده و سرسخت ولی در عین حال بسیار مهربان و عاشق پیشه است. او آنقدر خوب در نقش خودش ظاهر شد که انگار به نوعی شخصیت استیو راجرز را هم دچار تحول کرد. اتول در سریال اختصاصی "مامور کارتر" هم این خصوصیات را ادامه داد. (بیخود نیست که دواین جانسون ملقب به "راک" چند وقت پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که بدجوری رفته تو نخ خانم اتول!)

 

5- الیزابت اولسن/ Elizabeth Olsen

الیزابت اولسن/ Elizabeth Olsen

چه کسی فکرشو می کرد بازیگر یکی از اعضای جدید انتقام جویان یعنی اسکارلت ویچ (Scarlet Witch)  در اولین حضورش در فیلم های این سری به این حد بدرخشد؟الیزابت اولسن که با بازی در فیلم "گودزیلا"  شناخته شده بود، در این فیلم "انتقام جویان: عصر الترون" غوغا کرد و به یکی از ستارگان بی چون و چرای این فیلم پرفروش و پرستاره تبدیل شد. او بازی درخشان خود این روند تغییر را به خوبی نشون داد و همچنین در صحنه های احساسی بسیار خوب عمل کرد.رابطه خواهر برادری او با پیترو (کوئیک سیلور) هم جالب از آب در اومد.

 

4- اسکارلت جوهانسون/ Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون/ Scarlett Johansson

بر همگان واضح و مبرهن است که او بهترین بلک ویدو (Black Widow) ممکن است. زنی جاسوس، اغواگر، مستقل و مسلط به فنون رزمی که دهن هر کسی رو که مزاحمش بشه سرویس میکنه.او اولین بار  در فیلم ایرون من 2 در این نقش ظاهر شد و بر شهرت و محبوبیت خود افزود ولی با سری فیلم های اونجرز بود که قابلیت های این شخصیت را بیش از پیش به رخ کشید. ضمن اینکه او قرار است در فیلم کاپیتان آمریکا جنگ داخلی هم حاضر باشد. در هر حال نقش آفرینی او در قالب بلک ویدو آنقدر خوب بوده که همه طرفداران مارول بر این عقیده اند که مارول استودیوز باید فیلم اختصاصی اش را میساخت.

 

3- میشل فایفر/ Michelle Pfeiffer

میشل فایفر/ Michelle Pfeiffer

میشل فایفر کبیر از شخصیت «زن گربه ای» در فیلم "بازگشت بتمن" تیم برتون یک اسطوره ساخت و باز هم ثابت کرد که در فیلم های بتمن اکثر اوقات شخصیت های خبیث از قهرمان داستان جذاب تر میشوند. او برای ایفای هرچه بهتر این نقش هنر های رزمی مانند کیک بوکسینگ یاد گرفت و تمامی صحنات مربوط به او بدون استفاده از بدلکار فیلمبرداری شدند.و اینگونه او به یکی از نقاط قوت و همچنین جذابیت های این فیلم تبدیل شد. از طرفی دیگر،ریزه کاری هایی که در ایفای نقش سلینا کایل به وجود آورد، از او شخصیتی سمپاتیک ساخت (کاری که آنا هاتاوی در "شوالیه تاریکی برمیخیزد" از انجامش عاجز بود). واقعا حیف که چند سال بعد «هالی بری» حسابی گند زد به شخصیت کت وومن.

 

2- جنیفر لارنس/ Jennifer Lawrence

جنیفر لارنس/ Jennifer Lawrence

دومین بازیگر پر درآمد دنیا و پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود و برنده جایزه اسکار در 22 سالگی قبل از اینکه به افتخارات کنونی اش برسد سال 2011 به شخصیت میستیک در X-men First Class جان تازه ای بخشید و  و با تمرکز بیشتر بر بُعد ریون بازی متفاوت و صد البته خیلی خوبی رو ارائه داد.ریون در این فیلم به دنبال این بود که خودش را به انسان ها بقبولاند (اگزاویر هم سعی داشت بهش کمک کنه به انسان ها اعتماد کنه) اما رفته رفته به سمت مگنتو رفت و از انسان ها متنفر شد. قطعا همین تغییر حالات روحی و شخصیتی او برترین جنبه شخصیت میستیک بوده است.

 

1- اما استون/ Emma Stone

اما استون/ Emma Stone

او در دو فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز نقش گوئن استیسی را ایفا کرد و  تا ابد در ذهن هواداران مرد عنکبوتی باقی خواهد ماند.نقش آفرینی فوق العاده او در این فیلمها بی نظیر است و همچنین  او با اندرو گارفیلد/پیتر پارکر شیمی خارق العاده ای داشت و باعث  شد همه منتقدین از رابطه او با اندرو به عنوان نقطه قوت اصلی این فیلم ها یاد کنند. ولی از آن گذشته، اما توانست شخصیتی از گوئن خلق کند که حتی از کمیک ها هم برتر بود: دختری قوی، مستقل و باهوش که گلیم خودش را از آب بیرون میکشد و در عین حل شکنندگی و اسیب پذیری خاص خودش را دارد. و میتوان از صمیم دل دوستش داشت اما استون آنچنان نقش آفرینی قدرتمندی از گوئن ارائه داد که الان و در حال حاضر شخصیت گوئن عنکبوتی به یکی از برترین و پولساز ترین شخصیت های جدید مارول کمیکس تبدیل شده.

 

 وحید رضا اویسی (New Goblin)

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بدترین بازیگرانی که برای فیلم های ابرقهرمانی انتخاب شدند

بدترین شخصیت های خبیث فیلم های کمیک بوکی

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

10 فیلم ناامید كننده ابرقهرمانی

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

7 ابرشرور کمیک بوکی دنیای سینما که باید ریبوت شوند

10 شخصیت خبیثی که در فیلم ها ناامید کننده ظاهر شدند

15 دفعه ای که DCEU هواداران "واقعی" دی سی را عصبانی کرد

15 اشتباه بزرگی که کریستوفر نولان در فیلم های بتمن مرتکب شد

10 ابرخبیث فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

10 ابرقهرمان فوق العاده ای که در دنیای سینما خراب شدند

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

 10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

WarForWolfman
#91 WarForWolfman 1395-04-13 18:15
واقعا لیست خوبیه ولی به نظر من جای اما استون اینقدر نباید بالا باشه درسته که خیلی خوب از پس نقشش براومده ولی در مقایسه با اسکارلت جوهانسون و جنفیر لارنس و میشل فایفر کبیر خیلی بهای بیشتر نسبت به حقش بهش داده شده :lol:
نقل قول کردن
BLACK2016ir
#92 BLACK2016ir 1395-04-13 19:13
به شخصه شماره های 6 و 4 و 2 خیلی خوشم میاد هم از نظر بازی و هم از نظر دشواری های کار در صحنه های فیلم برداری.ولی شماره های دیگه رو کمی شک دارم که رتبه ای که به دست آوردن حقیقی باشه.البته این نظر من هستش و حتما نظر شما با من متفاوت خواهد بود.
نقل قول کردن
iron mard
#93 iron mard 1395-04-13 19:47
اسکارلت جوهانسون که نقش آفرینیش در جنگ داخلی نا امید کننده بوده و جزو بازیگرانی انتخاب شده که فیلم های کامیک بوکی رو به نابودی میبره! جنیفر لارنس هم که داره مردان ایکس رو به گند میکشه. تعجب می کنم چرا این دو را در لیستتون قرار دادید.
اینایی که گفتم هم منبع معتبر خارجی داشت.
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#94 Bruce Wayne 1395-04-13 21:32
زیبا بود
نقل قول کردن
StarLord
#95 StarLord 1395-04-13 23:17
همشون عالی هستن ومن از طرفدار پروپاقرص شونم بجز آنا پاکوئین
اما...الیزابت اولسن کجا خوب بازی میکنه؟
یبار دیگه به بازیش تو جنگ داخلی دقت کنید!
از هرکسی هم می پرسم همینو میگه
نقل قول کردن
New Goblin
#96 New Goblin 1395-04-14 01:32
92#
8) 8)
انصافا بعضی بازیگرای زن به حدی خوبن من یه فیلمو به خاطرشون دانلود میکنم(البته بعضیا فیلم داغونی بودن مجبور شدم پاک کنم!)
نقل قول کردن
New Goblin
#97 New Goblin 1395-04-14 01:34
95#
این لیست خیلی خیلی قبل اکران فیلم های جنگ داخلی و اکس من آپوکالیپس نوشته شده و در مورد جنیفر لارنس هم قبول ندارم بازی خوبی کرد تو فرست کلس و dofp. ولی شخصیتی که نقششو بازی میکنه تو فیلم آخر اصلا جالب نبود ولی تو دو فیلم قبلی که گفتم خوب بود تا حدودی
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#98 amir a. ghaderi 1395-04-14 01:38
به نقل از WarForWolfman:
واقعا لیست خوبیه ولی به نظر من جای اما استون اینقدر نباید بالا باشه درسته که خیلی خوب از پس نقشش براومده ولی در مقایسه با اسکارلت جوهانسون و جنفیر لارنس و میشل فایفر کبیر خیلی بهای بیشتر نسبت به حقش بهش داده شده :lol:

اما استون اونقدر خوب بود و اونقدر شیمی حیرت انگیزی با اندرو گارفیلد داشت که یک تنه پس از دهه ها شخصیت گوئن استیسی رو احیا کرد و اونقدر محبوب شد که مارول شخصیتی بسیار پولساز مثل gwen-spider خلق کرد. شما همچین چیزی رو برای کدوم یک از شخصیت های این لیست میتونی بگی؟
نقل قول کردن
StarLord
#99 StarLord 1395-04-14 01:40
به نقل از New Goblin:
95#
این لیست خیلی خیلی قبل اکران فیلم های جنگ داخلی و اکس من آپوکالیپس نوشته شده و در مورد جنیفر لارنس هم قبول ندارم بازی خوبی کرد تو فرست کلس و dofp. ولی شخصیتی که نقششو بازی میکنه تو فیلم آخر اصلا جالب نبود ولی تو دو فیلم قبلی که گفتم خوب بود تا حدودی

من دارم درکل میگم
یه بازیگر که از بد به خوب نمی پره یا بلعکس
نقشای درام رو خوب بازی میکنه ولی بنظرم بدرد کار سوپرهیرو نمیخوره...نمیتو نه خودشو با جلوه ها ویژه خوب مچ کنه
درکل ممنون از اطلاع رسانیتون
نقل قول کردن
New Goblin
#100 New Goblin 1395-04-14 01:57
101#
منم با این که در درام بهتره موافقم باهاتون...
خودم زیاد دوست ندارم تو سوپرهیرویی باشه تو درام بتونه بازم اسکار و گلدن گلوب بگیره خیلی بهتره
نقل قول کردن
StarLord
#101 StarLord 1395-04-14 02:04
به نقل از New Goblin:
101#
منم با این که در درام بهتره موافقم باهاتون...
خودم زیاد دوست ندارم تو سوپرهیرویی باشه تو درام بتونه بازم اسکار و گلدن گلوب بگیره خیلی بهتره

آره ,درسته
ولی یه سوال...این خانم که چیزی برنده نشده!
نقل قول کردن
WarForWolfman
#102 WarForWolfman 1395-04-14 11:12
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از WarForWolfman:
واقعا لیست خوبیه ولی به نظر من جای اما استون اینقدر نباید بالا باشه درسته که خیلی خوب از پس نقشش براومده ولی در مقایسه با اسکارلت جوهانسون و جنفیر لارنس و میشل فایفر کبیر خیلی بهای بیشتر نسبت به حقش بهش داده شده :lol:

اما استون اونقدر خوب بود و اونقدر شیمی حیرت انگیزی با اندرو گارفیلد داشت که یک تنه پس از دهه ها شخصیت گوئن استیسی رو احیا کرد و اونقدر محبوب شد که مارول شخصیتی بسیار پولساز مثل gwen-spider خلق کرد. شما همچین چیزی رو برای کدوم یک از شخصیت های این لیست میتونی بگی؟


من قبل از اینکه با این سایت آشنا بشم بیشتر کمیکهارو با زبان انگلیسی میگرفتم و میخوندم و فن اسپایدرمنم بودم بخاطر همین گوئن میشناختم حتی لحظه ی مرگش خیلی برام ناراحت کننده بود ولی منقبل از دیدن فیلم محافظین کهکشان از کمیکشون خوشم نمیومد ولی با دیدن فیلمش و بازیشون خیلی علاقمند شدم به کمیکاش...
منظورم اینه حتی با نبودن گوئن توی فیلم من بازم از این شخصیت خوشم میومد ولی با نبودن زویی سالدانا امکانش بود من از کمیک محافظین کهکشان حتی خوشم نیاد این قضیه برای میشل فایفر نیز صدق میکنه تا قبل از دیدن فیلم بتمن من همیشه فکر میکردم زن گربه ای یک شخص اضافس ولی با دیدن بازی میشل فایفر من عاشق این کاراکتر شدم این درمورد جنفیر لاورنس هم صدق میکنه با دیدن فیلمهای اول مردان ایکس میستیک هیچ چیزی نداره که بیننده خوشش بیاد و بهش جذب بشه ولی با عوض شدن بازیگر و یکم شاخ و برگ دادن به نقشش بسیار شخص جذابی از کار دراومدش :lol:
من قصد توهین به سلیقه شما ندارم اینم نظرات خودمه :-*
نقل قول کردن
arkham knight
#103 arkham knight 1395-04-14 15:46
وحید مقاله خوبی بود و جنیفر لارنسم که اصولا باید جزو ترینیتی می بود، ولی انصافا چه کردی با ناتالی پورتمن کبیر ؟
انصافا زویی سالدنا و گوینت پالترو رو گذاشتی، بعد آدمایی مثل امی آدامز، آنه هاتاوی، ماریون کوتیارد، کیتی هلمز، مالین آکرمن، نیکول کیدمن، اوا مندز، جسیکا آلبا ( انصافا اینو بزار دیگه )، بلک لایولی و حتی گال گدوت رو توی لیست نیاوردی... هرچند اینا هم لایق رتبه نیستن ولی خب همشون از زویی سالدنا بهترن...
یه فکریم به حال ما دیسی فنا بکن، ناتالی پورتمن توی وی فور وندتا شاهکار بود، آنه هاتاوی، کیتی هلمز و ماریون کوتیارد هم نقش خیلی خوبیو ایفا کردن تو بتمن، جسیکا آلبا که چهار تا کار کمیک بوکی داره که تو همشونم عالی بود، امی آدامزم که جزو بازیگرای تاپ دیسیه...
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#104 amir a. ghaderi 1395-04-14 15:49
به نقل از arkham knight:
وحید مقاله خوبی بود و جنیفر لارنسم که اصولا باید جزو ترینیتی می بود، ولی انصافا چه کردی با ناتالی پورتمن کبیر ؟
انصافا زویی سالدنا و گوینت پالترو رو گذاشتی، بعد آدمایی مثل امی آدامز، آنه هاتاوی، ماریون کوتیارد، کیتی هلمز، مالین آکرمن، نیکول کیدمن، اوا مندز، جسیکا آلبا ( انصافا اینو بزار دیگه )، بلک لایولی و حتی گال گدوت رو توی لیست نیاوردی... هرچند اینا هم لایق رتبه نیستن ولی خب همشون از زویی سالدنا بهترن...
یه فکریم به حال ما دیسی فنا بکن، ناتالی پورتمن توی وی فور وندتا شاهکار بود، آنه هاتاوی، کیتی هلمز و ماریون کوتیارد هم نقش خیلی خوبیو ایفا کردن تو بتمن، جسیکا آلبا که چهار تا کار کمیک بوکی داره که تو همشونم عالی بود، امی آدامزم که جزو بازیگرای تاپ دیسیه...

اقاي مهري با كمال احترام ولي خداييش تا به حال كجا گفته شدي ايمي ادامز خوب بود؟ آنه هاتاوي رو كه خود طرفداراي بتمن ميكوبنش. يا كتي هولمز اگه خوب بود اصلا چرا بازيگرش عوض شد؟! گال گادوت تو اون چند دقيقه چقدر واقعا واندر ومن رو نشون ما داد؟؟؟؟؟
درسته شما دي سي فن هستي ولي انصاف هم خوب چيزيه
نقل قول کردن
arkham knight
#105 arkham knight 1395-04-14 16:12
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از arkham knight:
وحید مقاله خوبی بود و جنیفر لارنسم که اصولا باید جزو ترینیتی می بود، ولی انصافا چه کردی با ناتالی پورتمن کبیر ؟
انصافا زویی سالدنا و گوینت پالترو رو گذاشتی، بعد آدمایی مثل امی آدامز، آنه هاتاوی، ماریون کوتیارد، کیتی هلمز، مالین آکرمن، نیکول کیدمن، اوا مندز، جسیکا آلبا ( انصافا اینو بزار دیگه )، بلک لایولی و حتی گال گدوت رو توی لیست نیاوردی... هرچند اینا هم لایق رتبه نیستن ولی خب همشون از زویی سالدنا بهترن...
یه فکریم به حال ما دیسی فنا بکن، ناتالی پورتمن توی وی فور وندتا شاهکار بود، آنه هاتاوی، کیتی هلمز و ماریون کوتیارد هم نقش خیلی خوبیو ایفا کردن تو بتمن، جسیکا آلبا که چهار تا کار کمیک بوکی داره که تو همشونم عالی بود، امی آدامزم که جزو بازیگرای تاپ دیسیه...

اقاي مهري با كمال احترام ولي خداييش تا به حال كجا گفته شدي ايمي ادامز خوب بود؟ آنه هاتاوي رو كه خود طرفداراي بتمن ميكوبنش. يا كتي هولمز اگه خوب بود اصلا چرا بازيگرش عوض شد؟! گال گادوت تو اون چند دقيقه چقدر واقعا واندر ومن رو نشون ما داد؟؟؟؟؟
درسته شما دي سي فن هستي ولي انصاف هم خوب چيزيه

نه اون یه لشکر آدمی که گفتم ( مثل گل گدوت و کیتی هلمز ) به عنوان بازیگر خوب ازشون یاد کردم... اونا حضورشون کمه نمیشه نظری داد، با توجه به فیلمای دیگشون گفتم...
اما امی آدامز، واقعا جزو بازیگرای خوبه... چه تو این فیلمای دیسی چه تو فیلمای دیگه به عنوان بازیگر خوب ازش یاد میشه...
آنه هاتاویم واقعا معرکه اس، اگه بتمن فنی این حرفو زده خب احتمالا نتونسته باهاش ارتباط برقرار کنه...
کیتی هلمزم فکر کنم برای حاملگی یا چیزای دیگه رفت، و گرنه بازی کیتی هلمز بهتر از اون جایگزینش بود...

پ.ن : کلا این حرفم بدلیل رتبه هایی زویی سالدنا، الیزابت السن، گوینت پالترو بود... این سه نفر واقعا جزو تاپ ها نمیتونن قرار بگیرن... مخصوصا توی سه تای اول انتظار میرفت ناتالی پورتمن باشه...
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#106 amir a. ghaderi 1395-04-14 16:38
به نقل از arkham knight:
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از arkham knight:
وحید مقاله خوبی بود و جنیفر لارنسم که اصولا باید جزو ترینیتی می بود، ولی انصافا چه کردی با ناتالی پورتمن کبیر ؟
انصافا زویی سالدنا و گوینت پالترو رو گذاشتی، بعد آدمایی مثل امی آدامز، آنه هاتاوی، ماریون کوتیارد، کیتی هلمز، مالین آکرمن، نیکول کیدمن، اوا مندز، جسیکا آلبا ( انصافا اینو بزار دیگه )، بلک لایولی و حتی گال گدوت رو توی لیست نیاوردی... هرچند اینا هم لایق رتبه نیستن ولی خب همشون از زویی سالدنا بهترن...
یه فکریم به حال ما دیسی فنا بکن، ناتالی پورتمن توی وی فور وندتا شاهکار بود، آنه هاتاوی، کیتی هلمز و ماریون کوتیارد هم نقش خیلی خوبیو ایفا کردن تو بتمن، جسیکا آلبا که چهار تا کار کمیک بوکی داره که تو همشونم عالی بود، امی آدامزم که جزو بازیگرای تاپ دیسیه...

اقاي مهري با كمال احترام ولي خداييش تا به حال كجا گفته شدي ايمي ادامز خوب بود؟ آنه هاتاوي رو كه خود طرفداراي بتمن ميكوبنش. يا كتي هولمز اگه خوب بود اصلا چرا بازيگرش عوض شد؟! گال گادوت تو اون چند دقيقه چقدر واقعا واندر ومن رو نشون ما داد؟؟؟؟؟
درسته شما دي سي فن هستي ولي انصاف هم خوب چيزيه

نه اون یه لشکر آدمی که گفتم ( مثل گل گدوت و کیتی هلمز ) به عنوان بازیگر خوب ازشون یاد کردم... اونا حضورشون کمه نمیشه نظری داد، با توجه به فیلمای دیگشون گفتم...
اما امی آدامز، واقعا جزو بازیگرای خوبه... چه تو این فیلمای دیسی چه تو فیلمای دیگه به عنوان بازیگر خوب ازش یاد میشه...
آنه هاتاویم واقعا معرکه اس، اگه بتمن فنی این حرفو زده خب احتمالا نتونسته باهاش ارتباط برقرار کنه...
کیتی هلمزم فکر کنم برای حاملگی یا چیزای دیگه رفت، و گرنه بازی کیتی هلمز بهتر از اون جایگزینش بود...

پ.ن : کلا این حرفم بدلیل رتبه هایی زویی سالدنا، الیزابت السن، گوینت پالترو بود... این سه نفر واقعا جزو تاپ ها نمیتونن قرار بگیرن... مخصوصا توی سه تای اول انتظار میرفت ناتالی پورتمن باشه...

من واقعا درباره هاتاوي تحقيق كردم كه اين حرف رو زدم
تقريبا تو هيچ نقدي نديدم كه ازش تعريف كنن. شما به هيچ وجه ازش اون حس كت وومن رو نميگري
ضمن اينكه وقتي اسطوره اي مثل ميشل فايفر تو ليست است كه اون كت وومن حيرت انگيز رو خلق كرد ، ديگه هاتاوي كيلويي چنده؟ من اگه مقاله رو مينوشتم شما يقين بدون فايفر رتبه اول رو داشت
درباره ايمي آدامز هم حق با شماست. بازيگر فوق العاده ايه. ولي واقعا چه چيز منحصر به فردي به نقش لوئيز لين اضافه كرده؟
من كه اون لوئيز لين فيلماي كريستوفر ريوز رو ترجيح ميدم.
نقل قول کردن
New Goblin
#107 New Goblin 1395-04-14 16:39
103#
دوست عزیز من خوره این بازیگرم

سال 2012 جایزه اسکار بهترین بازیگر سزن نقش اول رو برای فیلم silver linings playbook گرفت گلدن گلوبم گرفت واس اون نقش.

برای فیلم American Hustle گلدن گلوب بهترین بازیگر مکمل زن رو گرفت(با اون حضور نسبتا کوتاه) نامزد اسکارم شد تازه.

برای فیلم Joy که متای 56 داره و به نظرا خیلیا شاید فیلم معمولی هم باشه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم کمدی یا موزیکال گرفت و باز هم نامزد اسکار شد

در ضمن اولین نامزدی اسکارشم برای بازی در فیلم Winter's bone بود که برای بازیگری به اون سن افتخار بزرگی بود

بنده هم تک تک این فیلما رو دیدم و به جرات میگم حقش بود تک تک جوایزش
نقل قول کردن
arkham knight
#108 arkham knight 1395-04-14 16:58
108#

میشل فایفر که اسطوره اس... آنه هاتاویم خودم و اطرافیانم اینطوری فکر میکنیم و کامنت ها و نظرات خارجی رو که خوندم تقریبا همه راضی بودن... البته شاید یه دلیلش این باشه که چندان نقش مهمی توی فیلم پیدا نکرده بود...

امی آدامزم بخاطر کارگردان با استعداد فیلمای دیسیه، و گرنه پتانسیلش خیلی بالاس...
نقل قول کردن
ultimate spider man 3000
#109 ultimate spider man 3000 1395-04-15 13:53
به نظرم باید خانم Anne Hathaway هم توی لیست قرار بدید چون واقعا توی فیلم شوالیه تاریکی بر میخیزد خیلی خوب بازی کرد حالا اگه نقش گربه سیاه هم بازی میکرد دیگه میتروکوند
نقل قول کردن
Arshia120
#110 Arshia120 1402-07-01 15:37
به نقل از StarLord:
همشون عالی هستن ومن از طرفدار پروپاقرص شونم بجز آنا پاکوئین
اما...الیزابت اولسن کجا خوب بازی میکنه؟
یبار دیگه به بازیش تو جنگ داخلی دقت کنید!
از هرکسی هم می پرسم همینو میگه[/quo[quote name="StarLord"]همشون عالی هستن ومن از طرفدار پروپاقرص شونم بجز آنا پاکوئین
اما...الیزابت اولسن کجا خوب بازی میکنه؟
یبار دیگه به بازیش تو جنگ داخلی دقت کنید!
از هرکسی هم می پرسم همینو [quote name="StarLord"]همشون عالی هستن ومن از طرفدار پروپاقرص شونم بجز آنا پاکوئین
اما...الیزابت اولسن کجا خوب بازی میکنه؟
یبار دیگه به بازیش تو جنگ داخلی دقت کنید!
از هرکسی هم می پرسم همینو میگه



شما خودت مثلا بازیگری؟؟؟ چی از بازیگری میدونی که میای میگی خانم الیزابت اولسن بد بازی میکنه.. تو خودت برو جلو دوربین سینمای ایران نه هالییود ببینم وسطاش غش نمیکنی از استرس!! برو فیلم silent house رو ببین یا دکتر استرنج ۲ بعد میفهمی که بد بازی میکنه یا خوب. بعدشم اصلا نظرت مهم نیست.. یه جوری میگی کجاش خوب بازی میکنه که انگار خودت استاد بلزیگری هالیوودی توی ۲۰۰ تا فیلم هالیوود بازی کردی برو بچه جون باب اسفنجیتو نگاه کن نمیخواد از استاد هایی مثل خانم الیزابت اولسن ایراد بگیری.. یعنی یکدونه نمیشه از همچین پرنسسی ایراد گرفت انقدر که احساسی بازی میکنه ایشون افریده شده برای بازیگزی..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45