بررسی و تحلیل اولین تریلر منتشر شده از فیلم "مرد مورچه ای و واسپ"

بررسی و تحلیل اولین تریلر منتشر شده از فیلم "مرد مورچه ای و واسپ"

در این مقاله سعی میکنیم به نکات مهم این تریلر اشاره کنیم.

 

اگر تریلر را هنوز ندیده اید بروید اینجا.

 

مقدمه: علیرغم اینکه مدت زمان این تریلر کم بود (1 دقیقه و 44 ثانیه) و بیشتر حالت تیزر داشت ولی به  نکات مهمی اشاره شد . مقلا رونمایی از شخصیت واسپ، اشاره به عواقب فیلم جنگ داخلی ، موارد استفاده از ذرات پیم و البته حضور دوباره جاینت من!

این فیلم دنباله فیلم موفق سال 2015 یعنی مرد مورچه ای است که در آن پل راد و مایکل داگلاس بار دیگر در نقش اسکات لانگ (مرد مورچه ای) و هنک پیم (مرد مورچه ای اریجینال) ظاهر میشوند . البته این تیزر شخصیت دکتر بیل فاستر را هم معرفی میکنه که نقشش رو لارنس فیشبرن بازی میکنه و البته هانا جان –کامن در نقش خبیث گوست! در اون اواسط هم نیم نگاهی داره به قلمرو کوانتومی و سرنخ های خوبی هم بهمون میده راجع به خطوط اصلی داستان فیلم.  

 

"وقتی Cap به کمک نیاز داشت ..."

مرد مورچه ای

وقایع فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی سایه سنگینی در تریلر داره. جای تعجبی هم نداره چون اسکات لانگ نقش مهمی در آن داشت و عضو گروه Cap بود و الان یک فراری محسوب میشه. البته او و دوستانش در زندان Raft اسیر شدند ولی به لطف استیو راجرز از آنجا فرار کردند. اما کارها و اعمال اسکات برای اطرافیان او نیز قطعا عواقبی خواهد داشت. به طور مثال میبینیم که اسکات مانیتور مچ پا دارد و در حبس خانگی است و مامورین FBI خانه اش را میگردند .

احتمالا دنبال فن آوری خاصی میگردند.

اف بی ای

خود اسکات هم با اندوه میگه: "من کارهای احمقانه زیاد میکنم و کسانی که دوستشون دارم باید بهای آن را بپردازند". و ما تصویری از دختر و زن سابق اسکات رو میبینیم و این نشون میده که پای اون هم گیره و قراره تحت تعقیب قرار بگیرند.

 

هوپ و پیم در حال فرار هستند

هنک پیم

دو تا از اون کسانی که احتمالا باید به خاطر کارهای اسکات تحت پیگرد قرار بگیرند  عبارتند از هنک پیم و هوپ ون داین که بعد از دستگیری اسکات قطعا تحت نظر قرار  گرفته اند. چرا؟ چون اونا بودن که لباس مرد مورچه ای رو ساختند و روی فن آوری ذرات پیم (که باعث کوچک شدن انسان و اشیا میشه) کار کرده اند. خود هوپ هم به اسکات میگه:" به لطف جنابعالی ما مجبور به فرار شدیم". تمامی این موارد نشون میده پیامدهای جنگ داخلی در فیلم حس میشه. و البته این خیلی خوبه. یعنی بار دیگر ثابت میکنه مارول به شعور تماشاچی احترام میذاره و اگه اتفاقی بیفته اون رو در فیلم های بعدی پیگیری میکنه.

البته ابتدای تریلر هم دیالوگ مهمی بین هوپ و اسکات میشنویم . اسکات ازش میپرسه حاضر بود باهاش بیاد تا به کاپیتان آمریکا کمک کنه؟ هوپ هم  جواب مبهمی میده (میگه : I guess we’ll never know)

اونجلین لیلی

ولی این رو هم میگه که اگه باهاش رفته بود دستگیر نمیشد. این نشون میده قضیه مربوط به این میشه که هوپ و پدرش الان ناراحت هستن که فن آوری ذرات پیم دیگه لو رفته و به قول معروف عالم و آدم ازش خبردار شدن!

 

لابراتور کوچولو و قابل حمل آقای پیم!

این صحنه جالب و باحال یک کم آدم رو به شک میندازه که آیا فلش بکی هستش یا در زمان حال اتفاق میفته ولی با توجه به اینکه اسکات و هوپ هم آنجا هستند پس حتما مربوط به زمان حال میشه:

تیم مرد مورپه ای

گوست به دنبال آنهاست

دشمن مرد مورچه ای

تصویری که در بالا دیدید قطعا مربوط به شخصیت خبیث اصلی فیلم یعنی «گوست» (Ghost) میشه. به احتمال زیاد او در یک آزمایشگاه به قدرت های خودش دست پیدا کرده و داره دست خودش رو نظاره میکنه.

میدونید که در دنیای کمیک گوست مذکره و دشمن مرد آهنی هم هست (اینجا راجع بهش توضیح داده شده) . ولی در این فیلم نقشش رو یک خانم به نام هانا جان کامن بازی میکنه. گوست یک کارشناس و برنامه ریز رایانه است که نابغه ای در کار خودش محسوب میشه ولی بعدش به یک خرابکار صنعتی تبدیل میشه و لباسی بر تن میکنه که خودش درست کرده و باعث میشه غیر قابل لمس و نامرئی بشه . البته ما قطعا در فیلم با سرگذشت و اریجین متفاوتی برای گوست روبرو خواهیم بود ولی به نظر میرسه در اینجا هم از سوی کسی ماموریت داره که فن آوری ذرات کوچک کننده پیم رو به سرقت ببره.

 

 

اولین حضور لارنس فیشبورن در MCU

اولین حضور لارنس فیشبورن در MCU

بازیگر برجسته سینما آقای لارنس فیشبورن را در دنیای سینمایی مارول (MCU) میبینیم. او بارها گفته که در بچه گی عاشق کمیک بوک های مارول بوده ولی تا الان قسمت نشده بود در فیلمی از مارول حاضر باشه . البته او نقش پری وایت را در فیلم های دی سی بازی کرده. لارنس قراره نقش بیل فاستر را بازی کنه. در دنیای کمیک به عنوان Black Goliath شناخته میشه و میتونه سایز خودش رو بزرگ کنه . اولش البته یک بیوشیمیدان بود که برای تونی استارک و هنک پیم کار میکرد . در فیلم باید ببینیم که ربطی به هنک پیم داره و ایا میتونه مثل دنیای کمیک به Black Goliath تبدیل بشه یا نه. البته فکر کنم قبلا گفته شده در فیلم قراره دوست و دستیار قدیمی هنک پیم باشه  ولی حس میکنم انگار در خلق خبیث داستان یعنی گوست هم نقش داره.

 

ماشین مورچه ای!

در ادامه تریلر شاهد تعقیب و گریز هستیم. 

 

البته به نظر میرسه کسانی که دنبالشون هستند جزو نیروهای دولتی نیستند. یعنی انگار یک سری خلافکار حرفه ای دنبالشون هستند.

ماشین مورچه ای!

خودروی هوپ و اسکات اینجا کاملا اپگرید شده و میتونه به اندازه یه قوطی کبریت دربیاد!

لوگوی "پیم" هم داره!  پس معلومه هنک اون رو اپگرید کرده.

انت من

کلا مشخصه که قراره روی ذرات پیم و خواص آنها زیاد مانور داده بشه و لحظات شاد و fun و باحالی رو شاهد باشیم.

راستی در قسمت اول هم دوستان بانمک اسکات یک Van مدل Ford Ecoline 1972  داشتند. آیا ممکنه اونم دوباره در فیلم ببینیم؟ آیا ممکنه اونم اپگرید شده باشه؟ اگه اینطور باشه که خیلی باحال میشه! اصلا نکنه این همون van هستش؟

 

و دوباره جاینت من!

جاینت من

کارگردان انت من و واسپ یعنی پایتون رید در ماه دسامبر سال گذشته وعده داده بود که دوباره شاهد غول پیکر شدن مرد مورچه ای و تبدیل شدنش به جاینت من خواهیم بود. اینجا هم الوعده وفا! و چه باحال هم از دل آب بیرون میاد تا به فیلم های "گودزیلا" ادای احترام کرده باشه.

 

اولین تصویر از لباس گوست!

گوست - روح - دشمن مرد  مورچه ای

ما چند ماه پیش عکس های او رفته از سر صحنه این فیلم رو بهتون در اینجا نشون داده بودیم که گوست را در حال نبرد با واسپ نشان میداد. و این هم اولین عکس رسمی از او. راستش لباسش بد نیست ولی با لباس کمیک بوک ها فرق کرده و نوعی حس و حال بیگانه های فضایی رو به آدم میده. ولی خوبیش اینه که  کاملا با ماسک مرد مورچه ای فرق داره

 

بازگشت رفیق اسکات!

مایکل پینا

اینم از مایکل پینا در نقش لوئیز! پس قطعا در قسمت دوم هم هست. ولی دوستان خل و چلش چی؟ اونا هم هستند؟ راستی، این بار چه نقشی در فیلم داره؟ آیا او بود که در اون ماشین خوشگل رنگی بود و پلیس ها بهش تیر میزدن؟

ماشین تمیز

نیروهای امنیتی

بازگشت به دنیای کوانتومی!

دنیای کوانتومی

قبلا در اینجا گفته بودیم که دنیای کوانتومی که در قسمت اول دیدیم قراره نقش مهمی در این فیلم بازی کنه و حتی باعث بشه قضیه مالتی ورس هم مطرح بشه. همچنین میدونیم که قراره برن اونجا و مادر هوپ یعنی جانت ون داین (که واسپ اریچینال هم هست) نجات بدن. اگه یادتون باشه او دهه ها قبل دست به فداکاری زد و برای خنثی کردن یک موشک شوروی در این دنیا گیر افتاده. سپس هنک خودش رو بازنشسته کرد تا بیشتر روی این دنیا تحقیق کنه.

بعدش اسکات هم سر از اونجا درآورد و برگشت. بنابراین هنک فهمید که میشه داخلش رفت و کسی رو نجات داد. مطمئن باشید دنیای کوانتومی و قضیه مولتی ورس بسیار در این فیلم مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

واسپ وارد میشود!

واسپ - زنبور

بخش انتهایی تریلر اختصاص داره به رونمایی از واسپ، لباسش و البته قدرت هاش! اولش دختر شیرین اسکات رو میبینیم که به باباش میگه شاید لازمه یکی هواش رو داشته باشه. یعنی یکی مثل یه شریک و partner.

دختر مورچه ای 

بعدش واسپ رو میبینیم . البته قبلا لباسش رو دیده بودیم ولی ایندفعه قابلیت های او را در مبارزه هم مشاهده میکنیم. خوبه که در قسمت اول دیدیم هوپ میتونه حرکات رزمی هم اجرا کنه و اینجا هم ازشون استفاده میکنه.

هوپ ون داین

جالبه که او درست مثل کمیک بوک ها بال هم داره .

لباس واسپ - wasp

این مساله باعث تعجب اسکات میشه و به هنک میگه: تو بهش بال دادی؟"

بال های واسپ 

اونم در جواب میگه: این که چیزی نیست. بهش blaster (شلیک کننده) هم دادم"!

 

این قابلیت هم دقیقا از روی توانایی واسپ در دنیای کمیک گرفته شده.

 

سلام کیتی!

و در پایان واسپ رو میبینیم که برای اینکه از شر موتور سوار خلاص بشه یه بسته کوچولو شکلات Hello Kitty به سمتش پرتاب میکنه و بعد با ذرات پیم بهش ضربه میزنه و باعث میشه تا سایزش بزرگ بشه! 

هلو کیتی

 

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی هویت های مختلف «هنک پیم» (مرد مورچه ای) در دنیای کمیک

10 دشمن برتر مرد مورچه ای (ANT-MAN)

شماره آخر کمیک مقدمه فیلم "مرد مورچه ای و واسپ" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

10 کمیک مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی کمیک بوک های مهم "مرد مورچه ای" (ANT-MAN)

معرفی شخصیت: مرد مورچه ای

معرفی شخصیت: واسپ

قسمت آخر از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" (INFINITY WAR) ترجمه شد + لینک دانلود

بررسی و تحلیل اولین تریلر منتشر شده از فیلم "مرد مورچه ای و واسپ"

نقد و بررسی فیلم مرد مورچه ای (ANT-MAN)

ایستراگ (EASTER EGG) های جالب فیلم انت من

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Erfan Parker
#1 Erfan Parker 1396-11-11 11:22
بسيار عالى
استاد من هنوز منتظر ايستراگ هاى فيلم ثور هستم
نقل قول کردن
mobin.md
#2 mobin.md 1396-11-11 11:45
مقاله مثل همیشه عالی بود
خیلی خوشحالم که اسکات دوباره به جاینت من تبدیل میشه
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#3 Captain Steve Lover 1396-11-11 11:55
با تشکر از استاد...
این تریلر همه رو شکه کرد...بنظرم این فیلم میتونه یکی از “ مستقل” ترین فیلم های Mcu باشه...مثل محافظان کهکشان...یعنی فیلمی که سرش تو لاک خودش باشه و زیاد به سایر Mcu مربوط نباشه...مقدمه چیز خاصی رو هم نمیخواد بچینه...زمان مناسبی هم داره اکران میشه...
بیش‌تر همه واسه دنیای کوانتوم منتظرم و اینکه میگن شاید یه مولتیورس جدید معرفی کنه... ستاره جدید دنیای سینمایی مارول هم احتمالا واسپ باشه...واقعا تو تریلر عالی بود...
در مورد خبیث فیلم راستش با ظاهرش مشکلی ندارم امیدوارم شخصیت پردازی خوبی هم تو فیلم داسته باشه...اسکات و هنک هم که مثل قسمت قبل عالی بودن...فکر نمیکردم روزی برای یه فیلم مرد مورچه ای اینقدر هیجان زده بشم تریلرش واقعا عالی بود بیصبرانه منتظرشم...
نقل قول کردن
tab
#4 tab 1396-11-11 13:01
استاد واقعا به خوبی تریلر رو برسی کردید.به نظر من قبل از اونجرز 3اتفاق می افته،چون هیچ اثری از نابودی توی شهر نیست.بیشتر بهش میخوره فیلم واسه باشه تا انت من،چون توش می خوان مادرش رو پیدا کنم و از یه طرف قهرمان شدنش رو نشون بدن.
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1396-11-11 13:04
راستی این فیلم قراره بعده اونجرز پخش بشه، ینی بعد اتفاقات اونجرز رخ میده؟ بعید میدونم چون جنگ داخلی رو نشون داده، داره عنوان میکنه که قبل از جنگ بی نهایته.
نقل قول کردن
Amir_marvel
#6 Amir_marvel 1396-11-11 13:07
به نقل از tab:
استاد واقعا به خوبی تریلر رو برسی کردید.به نظر من قبل از اونجرز 3اتفاق می افته،چون هیچ اثری از نابودی توی شهر نیست.بیشتر بهش میخوره فیلم واسه باشه تا انت من،چون توش می خوان مادرش رو پیدا کنم و از یه طرف قهرمان شدنش رو نشون بدن.

منم موافقم چون همش به فیلم جنگ داخلی اشاره داره تا نابودی های تانوس
نقل قول کردن
Bullseye
#7 Bullseye 1396-11-11 14:15
تریلر جالبی بود.ممنون از استاد که وقت گذاشتن برای این مقاله.یه نکته ی جالب باید عرض کنم.وقتی که از التران به عنوان دشمن ایرون من استفاده میکنن،خب باید از یکی از دشمنای ایرون من برای مرد مورچه ای استفاده کنن که برابر بشه .تو دنیای کمیک التران دشمن مرد مورچه ای هستش(البته بیشتر دشمن اونجرزه ولی به هرحال هنک پیم اختراعش کرده و ازش متنفره) و گوست دشمن ایرون من.حالا تو دنیای سینمایی برعکس شده.بازم تشکر فوق العاده از استاد ترابی
نقل قول کردن
roham_shahi
#8 roham_shahi 1396-11-11 14:38
واقعا باحال بود. به نظرم اکشنای فیلمشم خیلی جالب تر از سری قبلش شده. واسپ هم که عالی بود. اون چیزای عجیب هم که تو دنیای کوانتومی میبینیم یه سری موجودات خیلی ریز هستن به نام خرس آبی که خیلی مقاومن. پس نمیشه گفت حتما وارد دنیای کوانتومی شدن. شاید خیلی کوچیک شده باشن.
نقل قول کردن
Ehsan_Spidey
#9 Ehsan_Spidey 1396-11-11 14:48
استاد ترابی ببخشید بابت اسپم

عمو مختار بر نمیگرده به سایت ؟؟

راستی میشه یکی از دوستان زحمت ایستراگ های فیلم تور رگناروگ رو بکشه

من چند جا از فیلم رو متوجه نشدم
مثلا اونجا که تو کوئین جت با فعال سازی صوتی هستش چرا با کلمه "Point Break " باز میشه؟؟
یا اینکه چرا اودین به نروژ میگه خونه؟؟
و.....
اگه دوستان کسی اطلاعی داره بی زحمت اینا رو توضیح بده
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1396-11-11 15:13
به نقل از Ehsan_Spidey:
استاد ترابی ببخشید بابت اسپم

عمو مختار بر نمیگرده به سایت ؟؟

راستی میشه یکی از دوستان زحمت ایستراگ های فیلم تور رگناروگ رو بکشه

عمو مختار گفته برمیگردم ولی نمیدونم کی
ایستراگ رو هم که از وقتی مختار ننوشته یا من نوشتم یا دوستان دیگر.
یعین چیزی نبوده که از دستمون در بره . فردا هم ایشالا مقاله ایستراگ ثور: راگناروک تو سایت قرار میگیره
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1396-11-11 15:15
به نقل از Ehsan_Spidey:

یا اینکه چرا اودین به نروژ میگه خونه؟؟

خب .. نروژ یک کشور اسکاندیناوی هستش و ثور و ازگارد اصلا جزو اساطیر اسکاندیناوی هستند
بنابراین دلیلش همینه.
مثل این میمونه که مثلا رستم تو یه دنیای دیگه باشه و بعد بیاد زمین. خب قطعا میاد تو ایران و بهش میگه خونه چون رستم جزو اساطیر ماست.
اونا هم خواستن این جوری به مردم ناحیه اسکاندیناوی ادای احترام بکنند
نقل قول کردن
zahed arazi
#12 zahed arazi 1396-11-11 15:35
مثل همیشه عالی و کامل بود استاد
بنظرم لباس گوست میتونست کمی بهتر بشه نه که الان بده فقط کمی میتونست بهتر باشه مهم شخصیت پردازیش که اگه خوب باشه کسی به این چیزا اصلا اهمیتی نمیده
اینطور که بنظر میرسه قراره خیلی چیزا تو فیلم نشون داده بشه و قراره شاهد داستانها و ماجراجویی های زیادی باشیم بخاطر همین مدت زمان فیلم خیلی مهمه تا بخوبی بشه همه اینارو نشون داد
فروششم که مثل همه فیلمای مارول میترکونه خودم پیش بینی میکنم دور بر 800میلیون فروش کنه هر سه فیلم مارولم سال قبل بالای 800میلیون فروختند پس چرا این فیلم نتونه البته نمراتش تاثیر زیادی داره
نقل قول کردن
Spider-Fan
#13 Spider-Fan 1396-11-11 16:43
سلام
ممنون بابت اطلاع رسانی
این فیلم ant man and the wasp فکر کنم قبل از infinity war اتفاق بیفته چون نه خرابی توی شهر بود و نه هیچ چیز دیگه ای که مرتبط باشه بهش.
تریلر هم که خیلی باحال بود و غیرمنتظره.
بنظر فیلم fun ، رومانتیک و اکشنی باشه.
لباس گوست هم بنظرم ایده آل باشه واسه ی فیلم. یعنی با تغییر اریجینش گوست نسبت به دنیای کمیک واسه فیلم مناسب باشه.
لباس واسپ هم که خیلی خوب از آب در اومده. تکنولوژی و سیستم تهاجمی ش هم که حرف نداره. بنظرم لباس انت من باید یه آپریل درست و حسابی بشه. ( الان شده عین iron man و iron heart توی کمیک های اخیر قبل از marvel legacy. Iron man با یه لباس قدیمی و iron heart با لباس مارک ۵۱ )
نقل قول کردن
farson
#14 farson 1396-11-11 16:45
خسته نباشید استاد و ممنون بابت تحلیل هاتون که همیشه بعد فیلما وتریلرهای مارول مثل دسر به آدم میچسبه :lol:
راستش این تریلر خیلی به من چسبید مخصوصا به خاطر ارتباطش با فیلم جنگ داخلی و از اون بیشتر به خاطر تلفیق اکشن و فان باهم...
راستی اگه اشتباه نکنم این اولین همکاری فیشبورن با کمیکای مارول نیست و قبلا صداپیشه موج سوار نقره ای توf4 فاکس بود...یجا هم گفته بود داریم با مارول سر یه پروژه مخفی همکاری میکنیم
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1396-11-11 17:16
به نقل از farson:

راستی اگه اشتباه نکنم این اولین همکاری فیشبورن با کمیکای مارول نیست و قبلا صداپیشه موج سوار نقره ای توf4 فاکس بود...یجا هم گفته بود داریم با مارول سر یه پروژه مخفی همکاری میکنیم

بله درسته. ولی اون مربوط به mcu نمیشد. منم که گفتم اولین حضورش در mcu
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1396-11-11 17:22
به نقل از Erfan Parker:
بسيار عالى
استاد من هنوز منتظر ايستراگ هاى فيلم ثور هستم

انشاله فردا
نقل قول کردن
tab
#17 tab 1396-11-11 17:33
به نقل از Ehsan_Spidey:

من چند جا از فیلم رو متوجه نشدم
مثلا اونجا که تو کوئین جت با فعال سازی صوتی هستش چرا با کلمه "Point Break " باز میشه؟؟
یا اینکه چرا اودین به نروژ میگه خونه؟؟


مطمئن نیستم ولی فکر کنم point break لقبی بود که تونی توی انتقامجویان 1 یا2 به ثور داد.اگه اشتباه گفتم دوستان بگن. جواب سوال دومت رو هم که آقای ترابی دادن.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1396-11-11 17:45
به نقل از Spider-Fan:

استاد یه سوال
برای ترجمه هر کمیک چند روز مهلت هست؟

بنده دارم venom 160 رو ترجمه میکنم. ایمیل هم زدم به سایت‌ پرسیدم گفتن هر چی زودتر بهتر.
یه هفته وقت دارم؟
ببخشید بابت اسپم

یه هفته که خیلی زیاده! معمولا دو سه روزه ترجمه میکنن
من که راستش 3 ساعته یه کمیک رو ترجمه میکنم (تازه وسطش کلی کار دیگه هم میکنم!)
نقل قول کردن
alihdz
#19 alihdz 1396-11-11 18:26
[quote name="Ehsan_Spi dey"]استاد ترابی ببخشید بابت اسپم

عمو مختار بر نمیگرده به سایت ؟؟

راستی میشه یکی از دوستان زحمت ایستراگ های فیلم تور رگناروگ رو بکشه

من چند جا از فیلم رو متوجه نشدم
مثلا اونجا که تو کوئین جت با فعال سازی صوتی هستش چرا با کلمه "Point Break " باز میشه؟؟
یا اینکه چرا اودین به نروژ میگه خونه؟؟
و.....
اگه دوستان کسی اطلاعی داره بی زحمت اینا رو توضیح بده


]
پوینت بریک لقبی هس که تونی به ثور داده از همون ناسزا هایی که ثور به تونی میداد معلوم بود که تونی واسه شوخی با ثور رمز رو پوینت بریک گذاشت
نقل قول کردن
vahid.k
#20 vahid.k 1396-11-11 19:52
سلام آقای ترابی خواهش میکنم زودتر ایستراگ های تور رو بذارید خیلی دوست دارم زودتر این مقاله رو بخونم :lol:
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1396-11-11 19:57
به نقل از alihdz:
به نقل از Ehsan_Spidey:
استاد ترابی ببخشید بابت اسپم

عمو مختار بر نمیگرده به سایت ؟؟

راستی میشه یکی از دوستان زحمت ایستراگ های فیلم تور رگناروگ رو بکشه

من چند جا از فیلم رو متوجه نشدم
مثلا اونجا که تو کوئین جت با فعال سازی صوتی هستش چرا با کلمه "Point Break " باز میشه؟؟
یا اینکه چرا اودین به نروژ میگه خونه؟؟
و.....
اگه دوستان کسی اطلاعی داره بی زحمت اینا رو توضیح بده

پوینت بریک لقبی هس که تونی به ثور داده از همون ناسزا هایی که ثور به تونی میداد معلوم بود که تونی واسه شوخی با ثور رمز رو پوینت بریک گذاشت

افرین
از صبح میخواستم ببینم کی میتونه بگه!
نقل قول کردن
A_H_A
#22 A_H_A 1396-11-11 22:59
اگه واقعا ادامه جنگ داخلیه امیدوارم به چند تا سوال ما جواب بده مثلا کاپیتان آمریکا الان داره چیکار می کنه یا ما توتریلر جنگ بینهایت دیدیم اون زنه که اجسامو کنترل میکرد با ویژن بود اصلا چطور اون زنه تو تیم کاپیتان بود ولی ویژن با مرد آهنین بود اصلا شاید کاپیتان و مرد آهنین وقتی فهمیدن ثانوس داره میاد متهد شدن :-|
نقل قول کردن
roham_shahi
#23 roham_shahi 1396-11-12 00:46
به نقل از A_H_A:
اگه واقعا ادامه جنگ داخلیه امیدوارم به چند تا سوال ما جواب بده مثلا کاپیتان آمریکا الان داره چیکار می کنه یا ما توتریلر جنگ بینهایت دیدیم اون زنه که اجسامو کنترل میکرد با ویژن بود اصلا چطور اون زنه تو تیم کاپیتان بود ولی ویژن با مرد آهنین بود اصلا شاید کاپیتان و مرد آهنین وقتی فهمیدن ثانوس داره میاد متهد شدن :-|

کمیک مقدمه جنگ بینهایت که تو سایت هست رو بخون همه اینارو میفهمی
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1396-11-12 12:35
#26: افرین خودشه. این بازیگر "پاتریک سوایزی" مرحومه.
تو این فیلم ریخت و قیافه اش خیلی شبیه به ثور بود
نقل قول کردن
Amir.H Spider
#25 Amir.H Spider 1396-11-12 14:01
تریلرش خیلی جالب بود و به نظر میرسه که مثل قسمت قبل موفق باشه. راستش اولش زیاد امیدی به این فیلم نداشتم ولی سورپرایز شدم.
راستی من زیرنویس فیلم ثور:رگنوراک رو شروع کردم و احتمالا فردا یا شایدم امشب تموم میشه. به محض تموم شدن لینک دانلودش رو میذارم تا استفاده کنید ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#26 Spider-Fan 1396-11-12 18:17
به نقل از mtm:
به نقل از Spider-Fan:

استاد یه سوال
برای ترجمه هر کمیک چند روز مهلت هست؟

بنده دارم venom 160 رو ترجمه میکنم. ایمیل هم زدم به سایت‌ پرسیدم گفتن هر چی زودتر بهتر.
یه هفته وقت دارم؟
ببخشید بابت اسپم

یه هفته که خیلی زیاده! معمولا دو سه روزه ترجمه میکنن
من که راستش 3 ساعته یه کمیک رو ترجمه میکنم (تازه وسطش کلی کار دیگه هم میکنم!)


ممنون
انشالله امروز فردا ترجمه ش تموم میشه
یه سوالی
ترجمه کمیک amazing spiderman 792 تموم شده؟
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1396-11-12 19:45
به نقل از Spider-Fan:

یه سوالی
ترجمه کمیک amazing spiderman 792 تموم شده؟

بله
فردا رو سایته
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#28 Samwel Tarly 1396-11-12 19:59
استاد ترابی خسته نباشید بایت تحلیلتون
الان که مال شما رو خوندم فهمیدم که چقدر صحنه مهم تو همین 1 دقیقه و خرده ای داشت و به شخصه جا خوردم.
ایده لابراتور قابل حمل هنک پیم خیلی جالب بود و همین طور لحظه ای که ماشین کوانتومی داشتن.
اون قسمتی که جاینت من رو نشون داد که از دل اب میزنه بیرون هی با خودم میگفتم این سکانس خیلی برام اشنا میزنه و حالا که گفتید ادای احترام به فیلم گودزیلا بوده تازه دوزاریم افتاد :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید