بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

 این تریلر نشان دهنده سفر 10 ساله فیلم های ماروله که الان در 17 فیلم به اوج خودش رسیده است . بنابراین خیلی نکات ریز و درشت در تریلر یافت میشود.

من مهدی ترابی مهربانی هستم صاحب و موسس سایت spidey.ir که این مقاله رو براتون مینویسم و این بار به کمک شما نیاز دارم! قطعا نکاتی هست که از چشمان من دور مونده که ازتون میخوام بهم کمک کنید و در بخش نظرات هر چی رو که من ممکنه فراموش کرده باشم را شما بهم بگید.

اگر تریلر را ندیده اید بروید اینجا.

 

و حالا میرویم سراغ بررسی این تریلر.

 

بروس بنر

وانگ - دکتر استرنج

به زمین خوش آمدی بروس بنر! در فیلم ثور: راگناروک او میترسید که اگه بار دیگر به هالک تبدیل بشه دیگه ممکنه هرگز به هیبت انسانی برنگرده ولی اینجا دوباره انسان شده و روی زمین فرود اومده و دکتر استرنج و دستیارش وانگ او را پیدا میکنند.

 ویژن - جنگ بینهایت

درست مثل کمیک های مارول واندا و ویژن با هم دوست شده اند! به نظر میرسه ویژن به مرحله ای رسیده که میتونه ظاهر انسانی پیدا کنه.

 بلک ویدو

خب این ظاهر جدید ناتاشا هستش. یک ایستراگ جالب توشه. چون داره به بلک ویدوی دوم کمیک بوک های مارول که اسمش Yelena Belova بود ادای احترام میکنه که ظاهرش دقیقا همین طوری بود.

بلک ویدو - کمیک

(او نسخه خبیث ناتاشا شد و با ناتاشا جنگید)

 

بروس بنر - جنگ بینهایت

این احتمالا اولین ملاقات بنر و ناتاشا بعد از وقایع عضر الترون  هستش که با  توجه به اتفاقات قبلی حتما باید عاطفی باشه! اون دست زره هالک باستره که بعدا بهش اشاره میکنم. فکر میکنم بروس بنر داخل این زره بوده و رفته واکاندا! چون بعدا هالک رو در کنار بلک ویدو و Cap و سرباز زمستانی  و ...  میبینیم.

اونجرز

به نظر میرسه که این فیلم قراره قهرمان ها را به گروه های مختلف تقسیم کنه و یکی از اون گروه ها شامل دکتر استرنج، وانگ، بنر و ایرون من میشه. این میتونه باعث بشه تعاملات جالبی بین اونا ببینیم مخصوصا کل کل های احتمالی بین دکتر استرنج و تونی استارک! چون یکی به علم اعتقاد داره و دیگری به جادو !

 پیتر پارکر - جنگ بینهایت

حس عنکبوتی! پیتر به نظر میرسید در بازگشت به خانه این قدرت رو نداره ولی الان تایید شد که داره!

این هم همون راهی هستش که ثانوس باهاش میاد زمین. دریچه های اسمانی (sky portals)!

 

به نظر میاد تونی یک arc reactor جدید داره چون اونی که اخرین بار در فیلم بازگشت به خانه دیدیم ظاهرش دایره ای شکل تر بود.

 

تسراکت

خوب ما در پایان ثور راگناروک دیدیم که لوکی تسراکت را از ازگارد برداشت و از نابودی نجات داد و اینجا هم داره به ثانوس تقدیمش میکنه ولی سئوال اینه اونایی که مردن کی هستند؟ کی اونا رو کشته؟ اهالی ازگارد هستند؟ لوکی در کشتن اونا دست داشته؟ شایدم وقتی اونجا رسیدن مرده بودند ؟

البته مارول ثابت کرده که استاد گول زدن تماشاچی هستش. یعنی اصلا ممکنه تو این صحنه لوکی تسراکت رو به ثانوس نمیده . یعنی شاید میخواد ازش علیه ثانوس استفاده کنه!

 ثانوس - جنگ بینهایت

اینهم جناب ثانوس! اون زرهش رو نداره و خیلی هم خفن تر شده! به قول برادران روسو کسی که این همه قدرت داره زره میخواد چیکار؟

اسپایدرمن - جنگ بینهایت

 

وقتی مارول اولین تیزر این فیلم رو در D23 و کمیک کان نشان داد هواداران متوجه شدند که لباس ایرون اسپایدر رو بر تن داره (همونی که تونی در انتهای فیلم بازگشت به خانه بهش پیشنهاد داد ولی قبول نکرد). ولی حالا داریم میبینیمش. حتما به خاطر حمله ثانوس باید تنش کنه. همچنین به نظر میرسه که پیتر میخواد دریچه رو ببنده. و البته انگار چشمانش برق آبی میزنه. این نشون دهنده حس عنکبوتی اونه؟

 

 ثور - جنگ بینهایت

ثور رو میبینیم که داره یک دستگاه دایره ای دیگه رو کنترل میکنه. اون چیه و ثور داره دقیقا چیکار میکنه؟ حدس من اینه که ثور هم داره یک دریچه دیگر ثانوس رو در جای دیگر میبنده. شایدم قضیه در همون سفینه ای هستش که در پایان راگناروک او بازمانده های ازگارد رو با خودش برد. همچنین این صحنه نشون میده که ثور اون چشم بند خودش رو که از فیلم راگناروک براش درست شد، داره.

فرقه سیاه ثانوس رو زیاد در تریلر تمیبینیم ولی اینجا پروکسیما میدنایت داره سلاح سه شاخه خودش رو به سمت یکی پرت میکنه که به نظر میرسه کاپیتان امریکا باشه. برای اشنایی با پروکسیما و دیگر اعضای فرقه سیاه، بروید و این مقاله را بخوانید.

کاپیتان امریکا - جنگ بینهایت

کاپیتان برگشته و ریش داره! ایا این همون هویت Nomad اوست که قبلا اینجا خبرش رو داده بودیم ؟

لباس هالک باستر

زره هالک باستر برمیگرده. به نظر چند تا اپگرید هم شده. مشخصه که دیگه قرار نیست علیه هالک به کار بره. ایا قراره با ثانوس یا اعضای فرقه سیاه بجنگه؟ اما انگار این صحنه در کشور واکاندا رخ میده. پس ایا تونی میره واکاندا یا اینکه زره بر تن کسی دیگست؟ تعجب نکنید اگه بروس بنر داخلش باشه!

فیلم های ماروله و افتادن چیزهای بزرگ از اسمان به زمین! اینا هم احتمالا مربوط به تجهیزات ثانوس میشه که برای به دست اوردن سنگ های بینهایت ازشون استفاده میکنه.

 عکس outrider

اینا هم ارتش ثانوس هستند که در دنیای کمیک Outrider نامیده میشوند. انها قاتلینی زالو مانند و بیگانه هستند که از نظر ژنتیکی دست کاری شده اند و به ثانوس خدمت میکنند. اونا در کمیک ها شبیه به ترکیبی از ظاهر ونوم و هیولای سری فیلم های  alien هستند:

کمیک outrider

تونی استارک - جنگ بینهایت

مرگ مرد آهنی

این صحنه ها قراره این رو به ما القا کنند که شاید اسپایدرمن تو فیلم بمیره. ولی همه میدونیم که اصلا اینطور نمیشه و قراره که قسمت دوم بازگشت به خانه درست دقایقی بعد از اونجرز 4 شروع بشه. ولی در هر حال تونی خیلی ناراحته.

ویژن - سنگ بینهایت

خب معلومه که وقتی سنگ بینهایت تو سرت داشته باشی ثانوس میاد سراغت! این قطعا یکی از اعضای فرقه سیاهه که اومده سراغ ویژن. تو سایت قبلا عکس های این صحنه رو داشتیم (در اینجا) و کسی که با ویژن درگیره «کورووس گلایو» نام داره (رهبر فرقه سیاهه).

تانوس

این نشون میده ثانوس به دو سنگ بینهایت دست پیدا کرده. رنگ اونا نشون میده که سنگ فضا و قدرت هستند. فضا که در تستراکت بود و سنگ بینهایت رو هم در نگهبانان کهکشان دیدیم . اگه اشتباه نکنم اخر اون فیلم دادنش به سپاه Nova. پس ثانوس به دستشون اورده.

 وینتر سولجر

اهالی واکاندا دست باکی رو خوب کرده اند و او به ارتش اونا پیوسته.

واکاندا

خب .. لشگر ثانوس به واکاندا کشور پلنگ سیاه حمله کرده. چرا؟ جون حدس میزنیم اخرین سنگ بینهایت اونجا باشه. ضمنا مارول با زرنگی صحنه های واکاندا را در تریلر برجسته کرده تا برای فیلم بعدی خودش یعنی پلنگ سیاه تبلیغ کرده باشه. یعنی به تماشاچی ها میخواد بگه باید حتما پلنگ سیاه رو ببینید چون به جنگ بینهایت ربط داره!

خب اینم یه گروه دیگه از قهرمانان که در واکاندا هستند: وارماشین، سرباز زمستانی،کاپیتان امریکا، بلک ویدو، هالک، فالکون و پلنگ سیاه. ولی مگه ماشین جنگی (رودی رودز) در جنگ داخلی فلج نشد؟!

نکته جالب دیگه درباره این صحنه اینه که به نظر میرسه به گروه Secret Avengers در دنیای کمیک که سال 2010 خلق شد اشاره میکنه. چون تقریبا تمام کسانی که در این صحنه میبینیم عضو این گروه بوده اند:

کمیک secret avengers

 

ثور کور

نگهبانان کهکشان

و اینهم به قول معروف Big Shot تریلر! ثور بعد از اتفاقاتی که براش تو راگناروک افتاده قطعا با ثانوس درگیر شده (چون در صحنه بعد از تیتراژ دیدیم که سفینه ثانوس جلوشونه). ضمنا قبلا هم دیده بودیم که میفته روی سفینه نگهبانان کهکشان. پس اینجا هم همون صحنه است. ولی دقت کردید مارول تو تریلر D23 و کمیک کان امسال با چه زرنگی چشمان ثور رو سالم نشون داده بود تا اتفاقات فیلم راگناروک رو لو نده؟

خب نظر شما چیست؟ شما متوجه چه نکات مهمی در تریلر شدید؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

نگاهی به اولین تریلر از فیلم انتقام جویان:جنگ بینهایت!


این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

movahedm
-1 #1 movahedm 1396-09-08 21:24
خیلی ممنون از تحلیل نکات جالبی پاشت
و یه تشکر ویژه تر برای اسپویل کردن ثور راگناروک :-|
چراا اخه یه هشداری چیزی...تو صفحه ی تریلر که حسابی اسپوبل شدیم اینجا هم همینطور :-|
نقل قول کردن
git-man
#2 git-man 1396-09-08 21:29
ممنون.
خیلی چیزا برام روشن شد.
پس اون سفینه دایره‌ای شکل، باعث می‌شه ثانوس بیاد روی زمین. مثل یه Portal
ولی خودم حدس می‌زدم با همون تسرکت بیاد. یعنی لوکی بدش به ثانوس و ثانوس با تسرکت بیاد به زمین و بعد هم اضافه‌ش کنه به دستکش
این‌که برای پلنگ سیاه هم تبلیغ شده واقعاً درسته.
چون پلنگ سیاه توی بهبوهه‌ی جنگ بی‌نهایت واقعاً گم شده و کم‌تر بهش پرداخته شده. و ملت تا جنگ بی نهایت دیگه به چیزی فکر نمی‌کنن! و این تریلر مشتاقشون می‌کنه واسهٔ دیدن فیلم پلنگ سیاه.
ولی بازم یه سری سؤال.
کلینت کجاس؟
ویژن موقتاً ظاهر انسانی پیدا کرده؟ چون بازم با ظاهر قبلیش ما می‌بینمش.
اگه سنگ ذهن رو از ویژن می‌گیرن، پس چرا ثانوس توی دستکش ندارتش؟
اگه رودی نتونه توی زره باشه، شاید وار ماشین، کلینت باشه. نه؟
همون‌طور که احتمال رفت بنر توی هالک‌باستر باشه.
نقل قول کردن
git-man
#3 git-man 1396-09-08 21:30
به نقل از movahedm:
خیلی ممنون از تحلیل نکات جالبی پاشت
و یه تشکر ویژه تر برای اسپویل کردن ثور راگناروک :-|
چراا اخه یه هشداری چیزی...تو صفحه ی تریلر که حسابی اسپوبل شدیم اینجا هم همینطور :-|


دوست عزیز مارول خودش الآن تریلر داده بیرون. دیگه اسپویل چیه؟
از اکران ثور یک ماه می‌گذره، دیگه ملت همه فهمیدن چی به چیه ماجراش.
نقل قول کردن
alihdz
#4 alihdz 1396-09-08 21:31
:eek:
نقل قول کردن
movahedm
-1 #5 movahedm 1396-09-08 21:33
به نقل از git-man:
به نقل از movahedm:
خیلی ممنون از تحلیل نکات جالبی پاشت
و یه تشکر ویژه تر برای اسپویل کردن ثور راگناروک :-|
چراا اخه یه هشداری چیزی...تو صفحه ی تریلر که حسابی اسپوبل شدیم اینجا هم همینطور :-|


دوست عزیز مارول خودش الآن تریلر داده بیرون. دیگه اسپویل چیه؟
از اکران ثور یک ماه می‌گذره، دیگه ملت همه فهمیدن چی به چیه ماجراش.

توی تریلر گفته بود ازگارد نابود میشه ...یا. اخر فیلم جلوی سفینه ی ثانوس در میان..یا مردم ازگارد اکثرا میمیرن ؟؟
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-09-08 21:35
به نقل از movahedm:
خیلی ممنون از تحلیل نکات جالبی پاشت
و یه تشکر ویژه تر برای اسپویل کردن ثور راگناروک :-|
چراا اخه یه هشداری چیزی...تو صفحه ی تریلر که حسابی اسپوبل شدیم اینجا هم همینطور :-|

بیخیال بابا! خود مارول تو تریلر چشم ثور رو نشون داد اون وقت از من هشدار اسپویل میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Richard Grayson
#7 Richard Grayson 1396-09-08 21:35
راجب اون صحنه ای که دکتر استرنج و وانگ و بروس بنر و تونی باهمن ، خب از قبل اشارات زیادی بهش شده بود که فکرکنم فراموش کرده بودیم :-*

حالا چرا تونی اونجاست ، خب احتمالا رفته از بروس بنر خبری بگیره که دیدیم اونجا سقوط کرده. احتمالا هم نیویورک چون به اونجا و به شهر حمله شده.
یک چیزیم استاد ، اون صحنه ای که میخوان سنگ ذهنو از ویژن بگیرن ، یه نفر بهش حمله نکرده ، اگه به اون صحنه ها پا روی بدن ویژنه دقت کنین میبینین که دو تا پا وجود داره و همچنین 2 تا سلاح . پس یه نفر تکی نیومده سراغ ویژن ، ویژن دیگه اینقدرم ضعیف نیست پس دونفری اومدن سراغش تا سنگو بگیرن ازش. ولی اگه سنگ از ویژن گرفته باشه میمیره پس تو اون صحنه اسکارلت هم وجود خواهد داشت تا بهش کمک کنه حیبت (هیبت ؟) انسانی به خودش بگیره و اسکارلت دوباره کسیو از دست نده.
تشکر از تحلیلتون استاد.
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-09-08 21:37
به نقل از movahedm:
به نقل از git-man:
به نقل از movahedm:
خیلی ممنون از تحلیل نکات جالبی پاشت
و یه تشکر ویژه تر برای اسپویل کردن ثور راگناروک :-|
چراا اخه یه هشداری چیزی...تو صفحه ی تریلر که حسابی اسپوبل شدیم اینجا هم همینطور :-|


دوست عزیز مارول خودش الآن تریلر داده بیرون. دیگه اسپویل چیه؟
از اکران ثور یک ماه می‌گذره، دیگه ملت همه فهمیدن چی به چیه ماجراش.

توی تریلر گفته بود ازگارد نابود میشه ...یا. اخر فیلم جلوی سفینه ی ثانوس در میان..یا مردم ازگارد اکثرا میمیرن ؟؟

فیلم یه ماهه اومده بیرون . یعنی واقعا نمیدونی چی شده؟
یعنی میخوای تا نسخه بلوری هیچی از فیلم به گوشت نخوره؟
بس کنید این لوس بازی ها رو بابا
اینهمه زحمت بکش از وقت و عمرت بزن و سریع ترین تحلیل رو اماده کن اونوقت اینم از تشکر بعضی هاست
نقل قول کردن
roham_shahi
#9 roham_shahi 1396-09-08 21:39
واقعا خفن بود. حال کردم باهاش. از ترتیب صحنه ها که نمیشه چیزی فهمید چون خیلی درهمه فک کنم هالک باستر رو رودی پوشیده باشه نه بنر. کار کردن با اون زره نیازمنده مهارت خاصیه. تونی هم که به نظر تو این فیلم از همه بیشتر خوده واقعیش رو نشون میده (یه شخص احساسی که خیلی به اطرافیانش اهمیت میده ولی میخواد تظاهر کنه اینجور نیست) کلا چیز زیادی نمیشه ازش فهمید. به قول اقای ترابی من بیشتر اینو حس کردم که میخوان واکاندا رو برجسته نشون بدن.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#10 CAPTAIN DIAR 1396-09-08 21:41
استاد اونجایی که قهرمانانی رو که ظاهرا تو واکاندا هستند معرفی میشن،اسم کاپیتان آمریکا رو جا انداختید.
نقل قول کردن
git-man
#11 git-man 1396-09-08 21:41
#6
نابودی آزگارد که از روی اسم فیلم واضح بود. توی تریلرهاش هم ما نابودی آزگارد رو دیدیم.
مردم آزگارد هم توی ثور نمردن. منتها توی تریلر جدید مردمی رو مُرده نشون می‌دن که احتمالاً مردم آزگارد باشن.
فقط سفینهٔ ثانوس جلوی سفینهٔ آزگارد رو توی تریلر نشون ندادن! که حق با توئه. هرچند همون طور که گفتم، یک ماه از اکران فیلم گذشته و اکثر مردم دیدن. شما تورنت رو اگه نگاه کنی متوجه می‌شی که حتی کیفیت داغون رو هم تا ۸۰۰۰ نفر سید می‌کنن (۸۰۰۰ نفر سید یعنی ۱۰۰ برابرش دیده شدن بدون سید! یعنی ۹۰ درصد مردم بدون این‌که سید کنن فقط می‌گیرن و می‌بینن و در این بین دو سه هزار نفر تا ۷-۸ هزارنفر علاوه بر دیدن، اونو سید می‌کنن). پس اکثر مردم که طرفدار ثور بودن، فیلم رو دیدن. دیگه چیزی برای اسپویل وجود نداره.
نقل قول کردن
C.s.r
#12 C.s.r 1396-09-08 21:43
تشکر از مقاله...دستکش های کاپیتان خیلی جالب بود لباس مردعنکبوتی هم یه خورده مصنوعی بود :-?
ولی عجب تریلری بود من هنوز تو جوشم تنها تریلری که به اندازه ی این واسم هیجانی و حماسی بود تریلر قسمت اخر هری پاتر بود
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1396-09-08 21:45
به نقل از git-man:
#6
نابودی آزگارد که از روی اسم فیلم واضح بود. توی تریلرهاش هم ما نابودی آزگارد رو دیدیم.
مردم آزگارد هم توی ثور نمردن. منتها توی تریلر جدید مردمی رو مُرده نشون می‌دن که احتمالاً مردم آزگارد باشن.
فقط سفینهٔ ثانوس جلوی سفینهٔ آزگارد رو توی تریلر نشون ندادن! که حق با توئه. هرچند همون طور که گفتم، یک ماه از اکران فیلم گذشته و اکثر مردم دیدن. شما تورنت رو اگه نگاه کنی متوجه می‌شی که حتی کیفیت داغون رو هم تا ۸۰۰۰ نفر سید می‌کنن (۸۰۰۰ نفر سید یعنی ۱۰۰ برابرش دیده شدن بدون سید! یعنی ۹۰ درصد مردم بدون این‌که سید کنن فقط می‌گیرن و می‌بینن و در این بین دو سه هزار نفر تا ۷-۸ هزارنفر علاوه بر دیدن، اونو سید می‌کنن). پس اکثر مردم که طرفدار ثور بودن، فیلم رو دیدن. دیگه چیزی برای اسپویل وجود نداره.

بیخیال
کلا این اقا همیشه یه حرف بی ربط و ناراحت کننده ای داره که زیر پست ها بزنه و البته صد در صد مطمئنم فیلم راگناروک رو هم دیده
ولی همونطور که گفتم میخواد فقط یه حرف درشت زده باشه
نقل قول کردن
alinabili
#14 alinabili 1396-09-08 21:46
قدرت ذهن و کنترلش ، یکی از اصول و مقدماتی بود که دکتر استرنج اون رو تجربه کرده تا به چنین درجه از مهارت رسیده ، پس اگه هالک یا همون بنر رو پیدا میکنه اتفاقی نیست شاید بتونه کمکش کنه که بتونه این قدرت رو کنترل کنه و از این قبیل ...
نقل قول کردن
The spider
#15 The spider 1396-09-08 21:48
این تریلر منو از درون کشت
همه چیز عالی بود
این هفته پر خبرهای عالی بود .ادامه دار بودن mcu
تریلر اونجرز ... صبرم تموم شده
بعد مدتها دوباره avengers assemble رو خواهیم شنید
ممنون ازسرعت عمل اعضای سایت مخصوصا استاد ترابی عزیز ;-)
نقل قول کردن
Aref1011
#16 Aref1011 1396-09-08 21:49
با سلام.ضمن عرض خسته نباشید و تشکر ویژه خدمت آقای ترابی
یک سوالی داشتم.اونجا تو تریلر بلک پنتر میگه که به این آقا یه سپر بدین.آیا منظورش با کاپیتان آمریکا بوده؟و اگه بوده پس چرا توی صحنه آخر که تیم آپشون با هالک و بلک ویدو و... رو نشون میداد چیزی دستش نبود؟
نقل قول کردن
P.Constantine
#17 P.Constantine 1396-09-08 21:50
یه فن تیٔوری دارم که واقعا دیوانه واره!
اسم Avengers 4 به نظرم می رسه که...





لباس سفید! صورت رنگ پریده و داغون!
بعد از مرگ برادرش یعنی کوییک سیلور حالا هم احتمالا ویژن!
تحمل اسکارلت ویچ تموم میشه و بوووووووم!

این احتمالم وجود داره که سنگ واقعیت دستش باشه!!!!!
و با توجه به حوادث اخیر و سرنخای گذشته و اون دوقلوهایی که برای avengers 4 می خواستن

comicbook.com/.../...

کراس آور سینمایی بین x-men و FF و avengers!

و اما اسم Avengers 4:
Avengers House of M
ــــــــــــــــــــــــــ
مقاله هم مثل همیشه عالی!
حالا من نمی دونم چه اتفاقایی قراره این وسط بیوفته! ولی وقتی اوضاع به حالت اول برگشت، همه با هم به جنگ ثانوس میرن!(اسکرول ها هم تو فیلم Captain Marvel هم تو فیلم X-men Dark Pheonix حضور دارن)
اینا رو گفتم چون مارول تا یه چیزی رو پس میگیره سریع ازش استفاده می کنه!(مثل Spider-Man)
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#18 Amirali_Pimax 1396-09-08 21:50
یه سوال اگه سنگ واقعیت پیش کلکسیونر نیست پس کجاست ؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
علی قدیانی
#19 علی قدیانی 1396-09-08 21:51
تشکر میکنم از استاد خوبم اقای ترابی عزیز بابت تحلیل خوبشون.
اکثر چیز ها رو شما گفتین چیز خاصی به نظرم نیست زیاد وقتشم ندارم ولی یه نکته جالبی به چشمم خورد:
جملاتی که اول تریلر گفته شد مدتیه که توی لوگو مارول استودیوز وجود داره

There was an idea,

to bring together a group
of remarcable people,

to see if we could become
something more.
بازم ممنون مرسی
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#20 Amirali_Pimax 1396-09-08 21:51
و اینکه ویژن بدون سنگ ذهن زنده میمونه ؟؟؟؟
نقل قول کردن
Best comicfan
#21 Best comicfan 1396-09-08 21:52
واقعا برای وقتی که گذاشتید سپاسگزارم ...
فکر نمیکنم نکته ای رو جا انداخته باشید ...

زیرنویس فارسی :
- uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#22 Amirali_Pimax 1396-09-08 21:53
به نقل از Gobby:
تشکر میکنم از استاد خوبم اقای ترابی عزیز بابت تحلیل خوبشون.
اکثر چیز ها رو شما گفتین چیز خاصی به نظرم نیست زیاد وقتشم ندارم ولی یه نکته جالبی به چشمم خورد:
جملاتی که اول تریلر گفته شد مدتیه که توی لوگو مارول استودیوز وجود داره

There was an idea,

to bring together a group
of remarcable people,

to see if we could become
something more.
بازم ممنون مرسی



این دیالوگ نیک فیوری
یه جوری تعریف هویت اونجرزه
نقل قول کردن
The spider
#23 The spider 1396-09-08 21:54
به نقل از Aref1011:
با سلام.ضمن عرض تشک خدمت آقای ترابی
یک سوالی داشتم.اونجا تو تریلر بلک پنتر میگه که به این آقا یه سپر بدین.آیا منظورش با کاپیتان آمریکا بوده؟و اگه بوده پس چرا توی صحنه آخر که تیم آپشون با هالک و بلک ویدو و... رو نشون میداد چیزی دستش نبود؟

اگر دقت کنین یه نوع سپرهای کوچیکی به مچ کپ وصله
نقل قول کردن
vampierlord
#24 vampierlord 1396-09-08 21:55
واقعا مرسی از تحلیل عالیتون یه سوال ممکنه به رابطه بروس بنر و ناتاشا رومانف پرداخت بشه چون تو قسمت های قبل نشون داد حسی بین اونها وجود داره
نقل قول کردن
Amir_marvel
#25 Amir_marvel 1396-09-08 21:55
ممنون استاد راستی از بازدید تریلر چه خبر ایا پربازدیدترین تریلر تاریخ میشه؟
نقل قول کردن
alibigi666
#26 alibigi666 1396-09-08 21:56
باتشکر ازاقای ترابی بابت مقاله دقیقش

به نظرمنم خود بروس بنر داخل اون زره شاید اول نمیخواسته ناتاشا اونو بشناسه :-*

لباس اسپایدرمنم که عالی

توصحنه حمله به واکاندا که صدای پادشاه تچالا یاهمون بلک پنتر خودمون فوق العادست دیه اکشناشون بماند :D یجورخیلی باحالی میگه تمام قدرت دفاعیو بکاربگیرید :lol:
نقل قول کردن
alispider
#27 alispider 1396-09-08 21:57
استاد خیلی ممنون بابت مقاله ولی من یه فرضیه دارم.ویژن شاید با قدرت اسکارلت ویچ به حالت انسانی در بیاد.خب اینکه مشخصه ولی فرضیه ی من اینه که یک جایی اعضای فرقه ی سیاه به واندا حمله می کنند،ویژن هم عصبانی میشه و به حالت اصلی خودش در میاد و میره تا واندا رو نجات بده و گیر می افته شاید هم خودشو تسلیم کنه تا دست از سر واندا بردارند.
میگم این دستکشا رو در آخر تریلر در دست کاپیتان آمریکا دیدید؟به نظر میاد تو واکاندا براش ساخته باشنش.
نقل قول کردن
parker
#28 parker 1396-09-08 22:01
با تمام فیلمای ابرقهرمانی همیشه یه مشکل داشتم ، اینکه خبیث ها قابل درک نیستند و در واقع قبول کردنشون سخته . اما خب استثنا هایی بود مثل مگنتو ، دکتر اختاپوس و جوکر . اما خب اکثر خبیث ها خوب در نیومدن تو فیلما . امیدوارم این فیلم خبیثش قابل قبول باشه ( که نود درصد روش خیلی کار شده ) در این صورت مارول واقعا حجتش رو تموم کرده همونطور که کار نیکو کردن از پر کردن است .
و در اخر به نبوغ کوین فایگی حسودیم میشه که این همه سال چندین هزار شغل ایجاد کرده و با برنامه ی بلند مدت و دقیقش داره کلی برای شرکتش سود میاره و سر سفره کلی خونواده نون گذاشته . مشکلی که وارنر و دی سی دارن بودن اسنایدر نیست بلکه نبودن یه نفر مثل کوین فایگی . ممنون مرد کلاه به سر دوست داشتنی !
نقل قول کردن
detective
#29 detective 1396-09-08 22:01
خب شیش تا سنگ داریم
بنفش که دست ثانوسه آبی هم لوکی میده بهش
از کلیپی که چن وقت پیش دستمون رسیده بود فهمیدیم ثانوس شخصا پیش کالکتر میره تا سنگ قرمزو بدست بیاره و گاردینز هم اونجا هستن و از حضور ثانوس شوکه میشن.کوروس گلایو هم که سنگ زرد رو از ویژن میگیره.
اون چیزی که از تریلر فهمیدم اینه که سه تا گروه تشکیل میشن گاردینز و ثور،اونایی که دور دکتر استرنج جمع شدن و اونایی که واکاندا میجنگیدن.یه نکته دیگه که میخوام بهش اشاره کنم اینه که تو نبرد واکاندا که تو تریلر نشون داده میشه کپ سپر نداشت و یه قسمت دیگه تچالا رو میبینیم که آشفته اس و میگه به کپ یه سپر بدین پس به نظرم نبرد واکاندا عاقبت خوشی نداشته براشون.به عقیده من گاردینز در حفاظت از سنگ قرمز و ایرون من و هالک از محافظت از سنگ سبز دکتر استرنج شکست میخورن.سنگ روح هم از واکاندا دزدیده میشه اما قبل از اینکه به ثانوس برسه قهرمانای داستان که همه کنار هم جمع شدن از تحویل سنگ روح(نارنجی) جلوگیری میکنن و اونجا نبرد نهایی رخ میده.درضمن اینکه بلافاصله بعد از اونجرز چار اسپایدرمن دو اکران میشه خیالتون از زنده موندن پیتر راحت نباشه چون ممکنه قهرمان اسپایدرمن دو مایلز مورالز باشه.
نقل قول کردن
Matiu 007
#30 Matiu 007 1396-09-08 22:08
جناب ترابی ، فکر نمیکنید اون ساختمانی که در یکی از صحنه های نیویورک نشان داده میشه ، ساختمان بکستر f4 باشه ؟
نقل قول کردن
علیرضا صدیقی
#31 علیرضا صدیقی 1396-09-08 22:09
سلام ممنون بابت مقاله خوبتان واقعا در چنین زمان کوتاهی تحلیل کردن هنر میخواهد به نظر من تو تریلر هالک بود که لباس هالک باستر رو پوشیده بود چون اگه دقت کنین حرکاتش خیلی شبیه هالکه و من هم با این نظرتون که سنگ روح توی واکاندا هستش موافقم و در مورد اون فردی که تونی بابت مرگش ناراحته باید بگم اون رودی رودز یا همون ماشین جنگی هستش و همین هم تونی احساساتی میشه و با ثانوس درگیر میشه و میمیره البته این فقط نظر منه
نقل قول کردن
amirx79x
#32 amirx79x 1396-09-08 22:09
به نقل از The spider:
به نقل از Aref1011:
با سلام.ضمن عرض تشک خدمت آقای ترابی
یک سوالی داشتم.اونجا تو تریلر بلک پنتر میگه که به این آقا یه سپر بدین.آیا منظورش با کاپیتان آمریکا بوده؟و اگه بوده پس چرا توی صحنه آخر که تیم آپشون با هالک و بلک ویدو و... رو نشون میداد چیزی دستش نبود؟

اگر دقت کنین یه نوع سپرهای کوچیکی به مچ کپ وصله
uplooder.net/.../Capture.PNG

یعنی میتونه سپر نوری باشه؟؟
نقل قول کردن
Frank castle
#33 Frank castle 1396-09-08 22:11
یه حسی بهم میگه دستکش ثانوس سنگهاش اون چیزی که نشون دادن با خود فیلم فرق داره.مطمین هستم که تسراکت وجود داره اما برای سنگ قدرت فکر میکنم نیست. مارول از این کارها کرده که چیزی رو اسپویل نکنه یا یچیزی نشون بده بعدش یه چیز دیگه .فکر میکنم سنگ تسراکت و ذهن باشند که رنگشو بنفش کرده تا چیزی رو مخفی کنه یا حتی تعداد سنگ ها بیشتر یا کمتر از اونچیزی باشن که نشون میده
نقل قول کردن
nightspider
#34 nightspider 1396-09-08 22:14
من سکته را کامل زدم. :eek: :eek:
ممنون از استاد بابت تحلیل فقط فکر نکنم چشمای آبی ربطی به حس عنکبوتی داشته باشد چون توی کمیک هاش پیتر موقعی که پولدار بود لباسش مثل الان چشم هاش و عنکبوتش آبی بود و چیزی که فکر کنم بهش اشاره نکردین:
.
.
.
.
تونی بود.اگه نگاه کنین میبینین که تونی داره با ناراحتی دور و ور خودش را نگاه میکنه و خیلی خیلی غمگینه.آیا قراره برای نجات جون بقیه خودش را فدا کنه؟آیا ما بالاخره شاهد پایان یافتن عصر رابرت دانی جونیور در نقش مرداهنی خواهیم بود؟
از نظر من که این اتفاق صددرصد اتفاق میفته و ما دیگه نمیتونیم رابرت دانی جونیور را در نقش ایرون من ببینیم چون سنش دیگه رفته بالا.
من که از همین حالا دارم خودم را برای مرگ تونی آماده میکنم. :cry:(دیگه بستگی داره اونجر4 باشه یا 5)
نقل قول کردن
Dr_AM
#35 Dr_AM 1396-09-08 22:19
عالی ...
تئوری من در مورد لوکی اینه که می‌خواد تستراکت را از ثانوس دور کنه . میتونیم بگیم ثانوس اون آدما رو کشته بود ، اگر دقت کنید لوکی هم تا حدودی انگار زخمیه ، انگار میخواد از تستراکت در مقابل ثانوس محافظت کنه ...
ولی بعید میدونم بنر هالک باستر رو بپوشه ...
من که به شدت منتظر این فیلم هستم ...
تیکه آخر تریلر خیلی باحال و فان بود ..
ولی به نظر من ...
کاپبتان آمریکا میمیره : باکی میاد جاش
مرد آهنی میمیره : قلب آهنی میاد جاش
ثور میمیره : هیچکس نمیاد جاش :lol:
البته تو انتقام جویان ۴ ...
کوئیک سیلور هم برمیگرده
توی جنگ بینهایت ...
نظرتون رو لطفا در این باره بگید ...
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#36 winter-soldier-911 1396-09-08 22:19
خیلی ممنون استاد بابت تحلیل

به نظرم اون دایره که پیتر بهش نگاه کرد مال ثانوسه و داره میدان مغناطیسی زمین و اتمسفر رو تغییر میده (یه چیزی مثل کاری که مگنیتو تو ایکس من آخر الزمان کرد )
و ثور میره وسط اون و نمیزاره بچرخه.
اون سیاره ای هم که پر از گرد و غباره رو که اول ویدیو دیدم زمینی بود که این دستگاه این بلا رو سرش آورده
و همینطور یه گردباد که نشون میده اونجا مرکزشه و دستگاه اونجاست

و یک نکته جالب : اون جایی که یه شهر رو نشون میده دقت کنید برج انتقام جویان قبلی رو میبینید ;-)

یه چیز دیگه: اونی که تو جنازه ها قدم میزنه لوکی نیست بلکه اون یار دکتر استرنجه
و ثانوس از منشور قدرت (تسرکت) استفاده میکنه که سریع برسه به زمین و خود سنگ در فضا مونده و لوکی برش میداره که شاید برعلیه ثانوس ازش استفاده کنه شاید هم تقدیمش کنه بهش.
باکی رو هم که دیدید خدای جذابیت تریلر بود و نیازی به معرفی نداره :lol:

و در آخر avengers assemble 8)
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#37 Amirali_Pimax 1396-09-08 22:24
اگه تریلر فروشی بود الان رکورد لیگ عدالت میزد :P
نقل قول کردن
iran_of_soldier
#38 iran_of_soldier 1396-09-08 22:26
استاد خسته نباشید بازم بررسی عالی
نقل قول کردن
wolverine
#39 wolverine 1396-09-08 22:30
اگر دقت کرده باشید کاپیتان آمریکا به جای سپر از سلاحی
مثل دست های بلک پنتر استفاده میکنه
حالت دستکش مانند داره که درست مثل دست های
لباس بلک پنتر هستش!
نقل قول کردن
amiroshea
#40 amiroshea 1396-09-08 22:31
عالی بود از همه لحاظ
بالاخره ده سال طول کشیده تا به این فیلم برسن، خود مسئولین مارول حالا ببینین چقدر انتظار کشیدن واسش یا بازیگراش، چون اونا از اول میدونستن این فیلم چی میخواد بشه و چه چیز بزرگی قراره در آینده اتفاق بیفته... !!!
فقط در رابطه با صحنه اول تریلر که تونی دست کسی رو گرفته و حسابی در داغ از دست دادنشه باید بگم که بیشتر می خوره دست کاپتان باشه، چون تو جنگ های داخلی همه، مِنجمله خود تونی به استیو پشت کرده بودن و کاپیتان بود که همیشه میگفت در نهایت ما هستیم که جلو بزرگترین خطرات رو میتونیم بگیریم پس نباید تحت نظارت باشیم، حالا قتی که کاپتا جونشو واسه محافظت از مردم و دوستاش میده و دولت کاری نمیتونه بکنه، تونی میفهمه که چقدر در اشتباه بوده و در حق استیو اشتباه کرده و به نظرم بعد از گرفتن انتقام استیو در اونجرز 4 خودشم از دنیا میره... !!!
نقل قول کردن
a.v.s
#41 a.v.s 1396-09-08 22:34
ممنون آقای ترابی
واقعا زحمت می کشید
ولی ببخشید که زیاد توی سایت نیستم، با دو سه نفر دیگر داریم روی یک الی دو تا کمیک کار میکنیم بنابراین نمیتوانم زیاد در سایت باشم و نظر بدهم
واقعا شرمنده
ولی یک موردی در تریلر هست که اینجا هم اشاره کردم و اینجا مفصل تر و تخصصی تر توضیح میدهم:
spidey.ir/.../...
در اول تریلر، چهارتن از اعضای انتقام جویان حرف های نیک فیوری را تکرار میکنند. اینکه هدف از تشکیل انتقام جویان این بود که در مقابل تهدید هایی مقابله کنند که به تنهایی توان مقابله با آن ها را نداشتند. این حرف را نیک فیوری بعد از مرگ (ظاهری) فیل کولسون در فیلم انتقام جویان 1 برای روحیه دادن تیم زد.
این به نوعی ایستراگ تریلر هم محسوب میشه.
نقل قول کردن
infinity gauntlet
#42 infinity gauntlet 1396-09-08 22:36
یه نکته جالب راجع لباس ثانوس که غیر اینکه برادران روسو راجع اینگه با اون قدرت به زره نیاز نداره گفتن ممکنه ادای احترامی هم به این قسمت از کمیک infinity داشته که ثانوس در اثر ارتعاش صوتی بلک بولت زره اش داغون میشه :lol:
نقل قول کردن
marshal2020
#43 marshal2020 1396-09-08 22:40
به نقل از winter-soldier-911:
خیلی ممنون استاد بابت تحلیل

به نظرم اون دایره که پیتر بهش نگاه کرد مال ثانوسه و داره میدان مغناطیسی زمین و اتمسفر رو تغییر میده (یه چیزی مثل کاری که مگنیتو تو ایکس من آخر الزمان کرد )
و ثور میره وسط اون و نمیزاره بچرخه.
اون سیاره ای هم که پر از گرد و غباره رو که اول ویدیو دیدم زمینی بود که این دستگاه این بلا رو سرش آورده
و همینطور یه گردباد که نشون میده اونجا مرکزشه و دستگاه اونجاست

و یک نکته جالب : اون جایی که یه شهر رو نشون میده دقت کنید برج انتقام جویان قبلی رو میبینید ;-)

یه چیز دیگه: اونی که تو جنازه ها قدم میزنه لوکی نیست بلکه اون یار دکتر استرنجه
و ثانوس از منشور قدرت (تسرکت) استفاده میکنه که سریع برسه به زمین و خود سنگ در فضا مونده و لوکی برش میداره که شاید برعلیه ثانوس ازش استفاده کنه شاید هم تقدیمش کنه بهش.
باکی رو هم که دیدید خدای جذابیت تریلر بود و نیازی به معرفی نداره :lol:

و در آخر avengers assemble 8)

اتفاقا لوکیه و داخل سفینه ثور هستن، اگه دقت کنی یکی از اون سرباز هایی که توی ثور رگناروک بود الان جسدش اونجاس
نقل قول کردن
amirx79x
#44 amirx79x 1396-09-08 22:44
اسپویل (دوستمون نگه اسپویل کردی)

وااااای فکر کن اسپایدی با ایرون من با لباسش پرواز کنه
ولی اگه لباسش این قابلیت رو نداشته باشه چطور؟آخه لباسش خیلی چسبونه
دقت کردید مارول نزاشت اصلا چشم آگاموتو(سنگ زمان) اسپویل بشه و تنها تصاویر دکتر استرنج محدود به شهر میشه و فکر کنم هالک توی خانه امن خیابان بلکر سقوط میکنه و تونی برای همین میره اونجا
به نظرم سپر کپ نوری بشه درست مثل فیل کولسون توی ایجنتس آف شیلد
و چشمای اسپایدی هم مثل کمیک های سری جدید امیزینگ شدن
دقت کردید پیتر کوییل به طرز جالبی به ثور نگاه میکنه
یه نگاهی که از قبل انگار میشناستش
اونجایی هم که لوکی تسراکت تو دستشه به نظرم توی همون سفینه آخر راگناروک هست که باهاش فرار کردن
چی میشه اگه گوست رایدر بیاد توی فیلم خدااااا
یا بلک بولت
شخصیت های نتفلیکس که اصلا حرفشم نزن
به هرحال ممنون آقای ترابی واقعا مقاله خوبی بود توی این زمان کم مرسی
نقل قول کردن
git-man
#45 git-man 1396-09-08 22:54
خب تا این‌جا رکورد بازدید تریلر توی کانال رسمی مارول، در 6 ساعت اخیر ۱۲ میلیون بوده. پس پیش‌بینی می‌شه رکورد خیلی خوبی به جا بذاره. تا این‌جا رکورد دستِ عصر الترون بوده.
نقل قول کردن
Aref1011
#46 Aref1011 1396-09-08 23:02
به نقل از The spider:
به نقل از Aref1011:
با سلام.ضمن عرض تشک خدمت آقای ترابی
یک سوالی داشتم.اونجا تو تریلر بلک پنتر میگه که به این آقا یه سپر بدین.آیا منظورش با کاپیتان آمریکا بوده؟و اگه بوده پس چرا توی صحنه آخر که تیم آپشون با هالک و بلک ویدو و... رو نشون میداد چیزی دستش نبود؟

اگر دقت کنین یه نوع سپرهای کوچیکی به مچ کپ وصله

ممنون دوست عزیز متوجه شدم :-)
نقل قول کردن
the fastest man alive
#47 the fastest man alive 1396-09-08 23:08
عالی ولی یه چیزی تو یه تیکه از تریلر نشون میده که پنتر به سربازاش میگه به این مرد یه سپر بدید واضحه که اون مرد کاپیتانه ولی آیا شکل سپر عوض میشه یا اصن سپری به دستش نمیریه آخه توی صحنه ای که بلک ویدو ماشین جنگی و کاپیتانو بقیه دارن حمله میکنن سپری دست کپ نیست؟!!!!!
نقل قول کردن
young spider
#48 young spider 1396-09-08 23:11
تو دست تونی یه گوشی قدیمی هستش که همون گوشی بودش که استیو تو جنگ داخلی به تونی داد و گفت کار داشتی زنگ بزن .
نکته بعدی تو واکاندا است . یعنی اینکه اگر دقت کنید چقدر نبردش شبیه به نبرد حرامزاده ها است و منظور سباستین استن همین سکانس بوده و من احتمال میدم چند تا از ابرقهرمان های دیگه هم هستن که بخاطر تکمیل نشدن CGI یا اسپویل نکردن نشون ندادن و نبرد واکاندا عظیم تر از این حرف ها است .
نکته بعدی که خیلیا میگن مرگ نیک فیوری هستش که باعث عصبانی شدن بقیه میشه و به همین خاطر هم هست که بقیه دارن سخنرانی اش رو دوبار زمزمه میکنند .
تئوری من اینه که اول محفل سیاه میرن سراغ ویژن که کاپ و فالکون و ناتاشا میرن کمک اسکارلت ویچ ولی ویژن سنگ رو از دست میده . بعدشم نبرد نیویورک که متشکل از اسپایدرمن و دکتر و وانگ و هالک و آیرون من هستش . بعد دکتر هم سنگ رو از دست میده . میمونه خط آخر دفاعی که واکاندا هستش که همه جمع ( همه اون ۳۰ نفری که جوهانسون گفت ) میشن واکاندا تا از آخرین سنگ حفاظت کنند . البته در این بین اون سفر به فضا که تونی و استار لرد و درکس و اسپایدرمن هستند هم هستش که به نظر من یا آخرش هستش یا وسط .
نقل قول کردن
young spider
#49 young spider 1396-09-08 23:17
نکته بعدی در رابطه با فلج شدن رودی اینکه پاهاش فلج شده و برای پرواز کردن با وار ماشین نیازی به پا ندارید چون هم هوش مصنوعی داره و هم تونی شاید سیتستم خوبی براش ساخته و اصل لباس ها به کار کردن دستها هستش .
این سوال هم برای من همیشه بوده که اگه کاپیتان مارول تو دهه ۹۰ به وجود اومده ، پس این همه سال کجا بوده و اصلا پیر شده یا نه ؟؟
سوال بعدی که آدام وارلاک کجاست ؟؟ میبینمش ؟؟؟
تیم آپ فقط تیم آپ دکتر استرنج و اسپایدرمن . واقعا دیدنی هستش .
درباره سپر کاپ هم میگن که این دو تا دسکتش به هم وصل میشه و تشکیل سپر میدن و شبیه سپر مثلثی کمیک ها میشه .
ولی بی شوخی تریلر زیاد مالی هم نبودش . آدرنالین اونی که لو رفته بود رو نداشت و بیشتر صحنه ها رو دیده بودیم . رسما مارول هیچ کار خاصی نکرده بودش و فقط میخواست الکی جو بده و ما رو بزاره تو خماری
نقل قول کردن
young spider
#50 young spider 1396-09-08 23:20
ولی ثانوس پتانسیل این رو داره که به بدترین و یا بهرتین ویلن MCU تبدیل بشه . چون هنوز اهدافش گنگ هستش و میتونه خیلی کلیشه ای و مسخره و خشک بشه . درست مثل کمیک ها ولی مارول نشون داده میتونه شخصیت ها رو تو سینما پرورش بده .
درباره ثور هم میگن اون چیزی که ثور داره جلوش رو‌ میگیره چیزی شبیه به ستاره مرگ تو سری استار وارز داره . یعنی ثانوس میخواد یه جایی رو نباود کنه . یا زمین یا اهالی آزگارد .
نقل قول کردن
quick-silver Flash
#51 quick-silver Flash 1396-09-08 23:24
خیلی مقاله خوبی بود این سرعت و دقت تو نقد و تحلیل تریلر جای تشکر داره
سوالی که من بشخصه داشتم این بود که نیک فیوری و کلا شیلد چیشدن؟خیلی سوالای دیگه هم هست راجع همه کاراکترا که تا فیلم نیومده نمیشه به درستی فهمید چیه و این هنر ماروله که مخاطبشو غافلگیر کنه
با تشکر ویژه از اقای ترابی و همه عوامل اسپایدی
نقل قول کردن
a.v.s
#52 a.v.s 1396-09-08 23:33
ببخشید حواسم نبود که شما زودتر از من به آن نکته اشاره کردید.

ولی بله. حرفایی که در لحظات نخست تریلر، اول توسط نیک فیوری و بعد به ترتیب توسط تونی استارک، ویژن، ثور اودین سان و ناتاشا رومانوف زده میشه همین حرف ها هستند:

"اینجا یک ایده بود؛ تا یک گروه از افراد خارق العاده را گرد هم بیاوریم تا ببینیم آیا آنها میتوانند به چیزی بیشتر تبدیل شوند. ببینیم آیا آنها میتوانند باهم همکاری کنند وقتی ما به آنها نیاز داریم تا در جنگ هایی بجنگند که ما هرگز نمیتوانیم."

"There was an idea; to bring together a group of remarkable people, see if they become something more. See if they can work together when we needed them to. To fight the battles that we never could."
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#53 Cap-Spider Potter 1396-09-09 00:43
اره واقعا... چی بود اون یکی..! هیچ نفهمیدیم ..!
ولی خودمونیما، مارول واقعا ترکوند !
یعنی معلوم بود روش کار شده و همه چی با برنامه ءس...
تریلر هم شاهکار بود... چرا ؟
چون به بهترین شکل مارو با فضای جدی فیلم آشنا کرد...
چون قدرت و غرور و ابهت شخصیت تانوس رو نمایان کرد...
چون خوش فرم ترین ترکیب از قهرمان ها رو نشون داد...
چون تغییر و تحول شخصیت ها رو آشکار کرد...
چون معنای حقیقی "اونجرز" رو توی همین دو دقیقه نشون داد... خصوصا اینکه اولش که دیالوگ فیوری رو میزاره اصلا حال و هوای نخستین اتحاد اونا زنده شد...
تریلر عالی بود چون مفهوم " جنگ بی نهایت " توش داد میزد... عینا یه جنگ ابدی ! همه قهرمان ها کنار هم ! رو به روی قدرتمند ترین خبیث تاریخ ! از طرفی ناامیدی و شکست قهرمان ها تو تریلر کاملا موج میزد که نشون میداد این بار همه چیز فرق میکنه... قضیه خیلی جدیه ...!
جدا از این نکات، بهترین بخشش موسیقی اولش بود !! اون موسیقی معروف اونجرز که موقع ظاهر شدن لوگو مارول استودیو پخش میشد، آروم و کند و آهسته شده بود و کاملا با جو ءش تطابق داشت... از فاجعه ای که در پیش روشون بود خبر میداد... خیلی لذت بردم واقعا...

حالا باید منتظر موند و دید تریلرش رکورد میزنه یا نه ..!
با این تریلر، کی تا اکرانش صبر میکنه اخه...!
نقل قول کردن
farson
#54 farson 1396-09-09 00:43
ینی استاد اینجا س که فرق شما با خودمو میفهمم! من اول فکر کردم خود تونی تو هالک باستر هست اما نه ! بنر منطقی تره ..
احتمالا ثانوس میاد نیویورک و سراغ دکتر و اونجاس که دکتر بنر _نه هالک _ و وانگ و اسپایدی تیم آپ میکنن برای جلوگیری از سرقت سنگ زمان اما اصلا نمی تونم پیش بینی کنم بدستش میارن یا نه ... این میشه که حواس تونی جمع میشه و بنر و هالک باستر رو میفرسته واکاندا که هم به کپ کمک کنه و هم کپ رو برای کمک بیاره و زره هالک باستر رو هم میده بهش اپکه اگه هالک زد به سرش جمعش کنه ...رودز هم که احتمالا درمان شده و اصلا بعید نیست درمانش توسط مردم و دانش واکاندا باشه کنارشونه..
اونجا به احتمال زیاد بلک دورف از کپ اینا شکست میخوره و کپ و ناتاشا میان تا به ویژن کمک کنن که احتمالا نوشدارو بعد مرگ سهرابه ولی اسکارلت رو نجات میدن و بنظرم اون صحنه که ویژن هیبت انسانی داره احتمالا تو رویای اسکارلت هست و بعد مردن ویژن (حالا نکنه و بزنه ویژن بدون سنگ ذهن بسه التران ثانی :-| )
و بازم میگم این وسط نیک فیوری کجاس؟؟ رفته که بازم گرد و خاک کنه نیروی کمکی بیاره ینی سرکار خانم کاپتان مارول گرامی رو...
از اون طرف ثور و گاردینز دارن تو کهکشان در به در دنبال ثانوس میگردن و احتمالا نووا پرایم با خاک یکسان شده و نووا میاد برای انتقام تو قسمت 4


در مورد لوکی خیلی میشه نظرداد
یکی اینکه از همون اول قرار بوده شکست بخوره و دستش با ثانوس تو یه کاسه بوده
دوم اینکه بلخره آدم خوبی شده و برای اینکه ثانوس مردم ازگارد بیش از این قتل عام نکنه سنگ رو بهش میده
سوم اینکه داره ثانوس رو سر کار میذاره و میخواد بر علیه خود ثانوس ازش استفاده کنه ولی نمیتونه
درهر حال این صحنه بعد از شکست خوردن و لت وپار شدن ثور هست احتمالا چون خیلی از مردم ازگارد مردن ار رو لباسشون معلومه برای ازگاردن

و در نهایت اصلا نباید تعجب کنیم اگه خیلی از صحنه ها توفیلم عوض شن .. بلخره بعد تریلر ثور و اون صحنه های خیابون که رفتن تو دشتهای نروژ برامون تجربه شده

و چقدر مارول حرفه ایه به دو دلیل
یکی اینکه اصلا به گاردینز اشاره نکرد تا بمونیم تو کف اینکه چه نقشی دارن تو فیلم. .. ( البته میدونیم بین دکتر و استارلرد و راکت و هالک تیم آپ داریم احتمالا اونام وسط جنگ ثانوس تو نیویورک سر میرسن )
و دوم به خاطراینکه برای بلک پنتر تشنه مون کرده با این صحنه هایی که بیشترش تو واکانداست...
نقل قول کردن
farson
#55 farson 1396-09-09 00:49
به نقل از alinabili:
قدرت ذهن و کنترلش ، یکی از اصول و مقدماتی بود که دکتر استرنج اون رو تجربه کرده تا به چنین درجه از مهارت رسیده ، پس اگه هالک یا همون بنر رو پیدا میکنه اتفاقی نیست شاید بتونه کمکش کنه که بتونه این قدرت رو کنترل کنه و از این قبیل ...




آفرین خیلی منطقیه
نقل قول کردن
farson
#56 farson 1396-09-09 00:53
به نقل از parker:
با تمام فیلمای ابرقهرمانی همیشه یه مشکل داشتم ، اینکه خبیث ها قابل درک نیستند و در واقع قبول کردنشون سخته . اما خب استثنا هایی بود مثل مگنتو ، دکتر اختاپوس و جوکر . اما خب اکثر خبیث ها خوب در نیومدن تو فیلما . امیدوارم این فیلم خبیثش قابل قبول باشه ( که نود درصد روش خیلی کار شده ) در این صورت مارول واقعا حجتش رو تموم کرده همونطور که کار نیکو کردن از پر کردن است .
و در اخر به نبوغ کوین فایگی حسودیم میشه که این همه سال چندین هزار شغل ایجاد کرده و با برنامه ی بلند مدت و دقیقش داره کلی برای شرکتش سود میاره و سر سفره کلی خونواده نون گذاشته . مشکلی که وارنر و دی سی دارن بودن اسنایدر نیست بلکه نبودن یه نفر مثل کوین فایگی . ممنون مرد کلاه به سر دوست داشتنی !



دقیقا
نقل قول کردن
farson
#57 farson 1396-09-09 00:58
به نقل از Frank castle:
یه حسی بهم میگه دستکش ثانوس سنگهاش اون چیزی که نشون دادن با خود فیلم فرق داره.مطمین هستم که تسراکت وجود داره اما برای سنگ قدرت فکر میکنم نیست. مارول از این کارها کرده که چیزی رو اسپویل نکنه یا یچیزی نشون بده بعدش یه چیز دیگه .فکر میکنم سنگ تسراکت و ذهن باشند که رنگشو بنفش کرده تا چیزی رو مخفی کنه یا حتی تعداد سنگ ها بیشتر یا کمتر از اونچیزی باشن که نشون میده



با اینم موافقم چون ثانوس برای سنگ قدرت باید با یکی از خفن ترین ارتش های دنیا ینی نووا روبرو بشه احتمال داره سنگ ذهن باشه و یا سنگ واقعیت که گرفتنش از کلکتور دو دیقه کار داره

البته اگه کاکلتور اونو به هاوارد اردکه یا گرندمستر نداده باشه چون تو اون صحنه های لو رفته میگفت دست من نیست!
نقل قول کردن
farson
#58 farson 1396-09-09 01:02
به نقل از Dr_AM:
عالی ...
تئوری من در مورد لوکی اینه که می‌خواد تستراکت را از ثانوس دور کنه . میتونیم بگیم ثانوس اون آدما رو کشته بود ، اگر دقت کنید لوکی هم تا حدودی انگار زخمیه ، انگار میخواد از تستراکت در مقابل ثانوس محافظت کنه ...
ولی بعید میدونم بنر هالک باستر رو بپوشه ...
من که به شدت منتظر این فیلم هستم ...
تیکه آخر تریلر خیلی باحال و فان بود ..
ولی به نظر من ...
کاپبتان آمریکا میمیره : باکی میاد جاش
مرد آهنی میمیره : قلب آهنی میاد جاش
ثور میمیره : هیچکس نمیاد جاش :lol:
البته تو انتقام جویان ۴ ...
کوئیک سیلور هم برمیگرده
توی جنگ بینهایت ...
نظرتون رو لطفا در این باره بگید ...




اولی احتمال داره ولی نه خیلی .... من به شخصه هنوز میخوام از کپ ببینم تو فیلمای خودش
دومی احتمالش هست چون تونی تو همه ی صحنه ها خیلی رنجور و خسته بنظر میومد..
ثور شاید برای همیشه از زمین بره چون پادشاه ازگارد شده و مسوولیتش سنگین تر و مردمش بی خانمان.. اما بعیده بمیره چون اگه بمیره ازدگارد یتیمه البته شاید شاید لوکی واقعا خوب شه و جای ثور رو بگیره
نقل قول کردن
farson
#59 farson 1396-09-09 01:07
به نقل از the fastest man alive:
عالی ولی یه چیزی تو یه تیکه از تریلر نشون میده که پنتر به سربازاش میگه به این مرد یه سپر بدید واضحه که اون مرد کاپیتانه ولی آیا شکل سپر عوض میشه یا اصن سپری به دستش نمیریه آخه توی صحنه ای که بلک ویدو ماشین جنگی و کاپیتانو بقیه دارن حمله میکنن سپری دست کپ نیست؟!!!!!




اصلا به تریلر اعتماد نکن ممکنه تو فیلم سپر دستش

ثور رو یادمون نرفته
نقل قول کردن
git-man
#60 git-man 1396-09-09 01:31
۱۹ میلیون بازدید در ۸ ساعت.
کانال رسمی مارول در یوتیوب.
یکم بگذره می‌رسه به ثور۳ در کمترین زمان.
نقل قول کردن
detective
#61 detective 1396-09-09 01:51
به نقل از young spider:
نکته بعدی در رابطه با فلج شدن رودی اینکه پاهاش فلج شده و برای پرواز کردن با وار ماشین نیازی به پا ندارید چون هم هوش مصنوعی داره و هم تونی شاید سیتستم خوبی براش ساخته و اصل لباس ها به کار کردن دستها هستش .
این سوال هم برای من همیشه بوده که اگه کاپیتان مارول تو دهه ۹۰ به وجود اومده ، پس این همه سال کجا بوده و اصلا پیر شده یا نه ؟؟
سوال بعدی که آدام وارلاک کجاست ؟؟ میبینمش ؟؟؟
تیم آپ فقط تیم آپ دکتر استرنج و اسپایدرمن . واقعا دیدنی هستش .
درباره سپر کاپ هم میگن که این دو تا دسکتش به هم وصل میشه و تشکیل سپر میدن و شبیه سپر مثلثی کمیک ها میشه .
ولی بی شوخی تریلر زیاد مالی هم نبودش . آدرنالین اونی که لو رفته بود رو نداشت و بیشتر صحنه ها رو دیده بودیم . رسما مارول هیچ کار خاصی نکرده بودش و فقط میخواست الکی جو بده و ما رو بزاره تو خماری

البته این مسئله ای سلیقه ای هست و نمیشه به شما خرده گرفت ولی من به شخصه تا یک ساعت داشتم این تریلرو پلی میکردم و عین یکساعتو گریه کردم از هیجان.تازه باز خوبه من دیسی رو به مارول ترجیح میدم شما که از طرفدارای مرد عنکبوتی هستی دیگه چرا:))
نقل قول کردن
mr.zaad
#62 mr.zaad 1396-09-09 06:00
صحبت از رودی شد، من هنوزم شک دارم ویژن اونجایی که توی جنگ داخلی می‌خواست فالکون رو بزنه، اشتباها رودی رو زده باشه!
نقل قول کردن
mani s.h
#63 mani s.h 1396-09-09 07:01
دوستان اگه دقت کرده باشید سپاه نووا به دست پدر کوئیل نابود میشه منظورم اون ریشه های نابود گرشه که در میلیون ها سیاره (به قول خودش)کاشته و احتمالا تانوس سو استفاده میکنه و دین دینگ سنگو گیر آوردم ها ها ها!
نقل قول کردن
Ɛɾƒąղ
#64 Ɛɾƒąղ 1396-09-09 07:04
هم تریلر عالی بود و هم نقد شما

اما یه سوال، ویژن بعد از اینکه سنگ رو از دست میده حالت انسانی میگیره؟
نقل قول کردن
mvhn3324
#65 mvhn3324 1396-09-09 09:56
شراب ده ساله داره اماده میشه :P
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#66 The-Captain-steve 1396-09-09 10:38
دوستان نمیخواید باور کنید اونجا که ویژن انسان شده فقط به خاطر جادو هست هنوز سنگ رو رو پیشونیش داره فقط حالا یا توسط اسکارت ویچ یا نیرو خود ویژن تبدیل شده فقط برای فرار از دست فرقه سیاه تانوس
نقل قول کردن
cap america
#67 cap america 1396-09-09 10:52
استاد ترابی ممنون از لطف شما و نکته سنجی تون
از تریلر که چی بگم فوق العاده یعنی بیست بار تاحالا دیدمش
فقط نمیدونم چجوری وایسم تا این فیلم بیاد :cry:
نقل قول کردن
Super Hero
#68 Super Hero 1396-09-09 12:18
عالی بود :-)
فقط یه چیزی،امکان داره ویژن به انسان تبدیل شده باشه ولی مارول اون سنگ رو الکی گذاشته باشه رو پیشونیش تا اسپویلر نشه؟(همونطور که داخل تریلر اول جنگ بینهایت و تریلر های رانگاروک،تور چشم بند نداشت ولی داخل فیلم داشت) :sigh:
نقل قول کردن
The Rock
#69 The Rock 1396-09-09 12:43
استاد خیلی ممنون بابت تحلیل تریلر عالی بود
یه چیزی هست اینکه اون اشیایی که از آسمون سقوط میکنن به نظرم تجهیزات ثانوس نیستن بلکه همون outriders هستن چون اگه دقت کنیم انگار یه جایی توی واکاندا فرود اومدن و میدونیم که یه نبرد قراره با outriders تو واکاندا ببینیم
اون زره هالک باستر هم به نظرم بروس داخلشه الان میگم چرا
این نبرد الان یه جورایی توی دو جبهه داره صورت میگیره یکی توی نیویورک یکی توی واکاندا گروه اولی میشن دکتر استرنج وانگ تونی بروس بنر و اسپایدرمن و از اونجایی که ثانوس تو نیویورک وارد میشه خیلی زود اونا رو شکست میده چون دیدم که اسپایدرمن هیچ کاری نتونست بکنه تونی هم که با اون مشتی که ثانوس بهش زد ترکید فکر کنم دکتر استرنج رو نمیدونم
ولی شاید بروس از نیویورک فرار کرده و رفته واکاندا چون دیدیم که وقتی داشت با ناتاشا حرف میزد کنار یه هالک باستر ایستاده بود ولی حالا چرا باید با یه هالک باستربره؟!؟ اگه تونی داخلش بود که میدیدمش داخل واکاندا درضمن فکر نمیکنم تونی تو این شرایط نیویورک رو ول کنه بره

یه نکته دیگه اینکه میگن اون کسی که تونی دستش رو گرفته رودی هستش ولی اگه اینجوره پس ما چطور رودی رو توی واکاندا توی زره وارماشین میبینیم؟!؟
یعنی کس دیگه ای توی زره وارماشین هست؟
اصلا چرا رودی باید تونی رو ول کنه بره واکاندا؟

و یه سوال دیگه:دست جدید باکی از وایبرینیوم هستش؟یا یه فلز معمولی ولی محکم؟
نقل قول کردن
SiR_GaLaHaN
#70 SiR_GaLaHaN 1396-09-09 12:59
سلام
اول اينكه اون سفينه دایره ای شکل دقت کنید داره خیلی چیزارو از رو زمین به سمت خودش میکشه. تابلو که ثانوس میدونه تسراکت دست لوکی و به همین دلیل اومده و لوکی از ترس داره تقدیمش میکنه. اون سفینه ای که با زمین برخورد میکنه اصلا معلوم داخلش چیه ارتش ثانوس. دستکش ثانوس فقط یک حامل نیست ویژگی های خاصه دیگه ای هم داره. جالب مشه که اگه جنس دست باکی از ویبرانیوم شده باشه.
نقل قول کردن
ghost_venom
#71 ghost_venom 1396-09-09 13:58
عالی بود استاد چه ظرافتی :-)
اینم بگم که میشه تو ثانیه ۴۵ برج اونجرو دید
خدا میدونه بقیه سنگرا چجوری میخواد بگیره با این نبرد
نقل قول کردن
marshal2020
#72 marshal2020 1396-09-09 15:11
بالاتر یکی از دوستان گفتن اون صحنه ای که مرد آهنی و وانگ و دکتر استرنج تو شهر هستن زمان ایستاده، منم باهاش موافقم اگه نگاه کنید ذره های پخش شده تو هوا خیلی یواش حرکت می کنند، احتمالا دکتر استرنج زمان رو کند کرده
نقل قول کردن
git-man
#73 git-man 1396-09-09 15:17
خب خب
۳۹ میلیون بازدید در ۲۲ ساعت
(کانال رسمی یوتیوب مارول)
قابل توجه دوستان، دکتر استرنج در ۱۲ ماه، ۳۴ میلیون بازدید
اونجرز ۳ در ۲۲ ساعت!! ۳۹ میلیون بازدید.
نقل قول کردن
Comic_Dan
#74 Comic_Dan 1396-09-09 15:44
استاد سلاح جدید cap رو جا انداختی انگار از بلک پنر گرفته چون سیاه و مثل سلاح خواهر بلک پنتره
نقل قول کردن
git-man
#75 git-man 1396-09-09 15:50
اگر سنگ زمان دستِ ثانوس باشه، پس یعنی قبلش از دکتر گرفتتش. ولی می‌بینیم که وقتی بنر و تونی پیش دکی هستن، دکی سنگ زمان رو داره. و بعد هم باز این چهار نفر رو توی خیابون می‌بینیم. اگر زمان متوقف شده باشه، پس باید دکتر استرنج اونو فعال کرده باشه پس باید سنگ رو فعال شده پیش دکتر ببینیم با اون نور سبز مخصوص به زمان. ولی نمی‌بینیم.
اگه هم سنگ دست ثانوس افتاده باشه پس دکتر استرنج سالم و سرحال برای چی وایساده؟
نباید آثار درگیری وجود داشته باشه؟
اگر واقعاً سنگ دست ثانوس افتاده باشه، پس دکتر استرنج تحت فرمان ثانوسه و به قول بچه‌ها، به بقیه خیانت می‌کنه.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#76 Samwel Tarly 1396-09-09 21:33
مرسی بابت مقاله
کلا از دیروز تا الان این تریلر خواب و خوراک رو از من گرفته همه اش دارم بهش فکر می کنم و فکر کنم تا الان 30 باری شده که نگاهش کردم :-)
باز خوبه برادران روسو طوری این تریلر رو درست کردن که چیز خاصی رو از فیلم متوجه نشدی و اتفاقاتی که از قبل احتمال بالا میدادیم باشن یا عکس هاش قبلا منتشر شده بود رو تو این تریلر دیدیم و حتی دیالوگ خاصی هم بین شخصیت ها ندیدیم ولی باز همه رو خوب هایپ کرد.
از ظاهر جدید بلک ویدو هم زیاد حال نکردم و به نظرم موهای قرمز خیلی بیشتر بهش میاد البته هنوزم جذابه و احتمالا به این هم عادت می کنم(البته نمیدونستم که این مدل در اصل ادای احترامه و واقعا جالب بود و دم مارول گرم که خوب از منابع استفاده می کنه) :-*
و در اخر خسته نباشید میگم به استاد ترابی به خاطر تحلیل خارق العاده شون که هیچ نکته ای رو از قلم ننداختن
نقل قول کردن
MohammadMir
#77 MohammadMir 1396-09-09 21:40
سلام
خوشحالم که به تازگی عضو بهترین سایت کمیک بوکی ابران شدم.
نقل قول کردن
Comic_Dan
#78 Comic_Dan 1396-09-10 21:46
سلام! ببخشد خودمو معرفی نکردم من حسینم. خیلی حوشحالم که عضو این سایت شدم . بعد میشه به من بگین سلاح جدید کپ تو کمیک ها بوده یا نه
نقل قول کردن
amiraliii
#79 amiraliii 1396-09-10 23:54
بنظرم ميتونه توني اصلا توي زره نبوده باشه و زره خالي باشه مثل IM3 و homecoming.
نقل قول کردن
git-man
#80 git-man 1396-09-11 17:33
به نقل از amiraliii:
بنظرم ميتونه توني اصلا توي زره نبوده باشه و زره خالي باشه مثل IM3 و homecoming.

خداییش برای مبارزه با قوی‌ترین ویلن، این‌جوری می‌رن به مبارزه؟
توی IM3 شما این حرکت رو برای مبارزه با ویلن می‌بینی؟ خیر! برای نجات دادن افراد داخل هواپیما.
توی HC هم برای نجات پیتر از توی آب
اگه دقت کنی هر دوبار این حرکت رو برای نجات دادن کسی انجام داده. و البته نکته‌ای که وجود داره اینه که توی هر دو بار هم این حرکت از نظرش حرکت مهمی نبوده! که قرار باشه خودش حضور داشته باشه! یا اگه هم مهم بوده، بازم دلیلش حضور نداشتن فیزیکی خودش در اون محل بوده.
ولی این‌جا اولاً ما ثانوس رو داریم و مبارزه باهاش خیلی مهمه پس باید حضور داشته باشه. دوماً این‌که خب تونی اون جایی که ثانوس هست هم حضور داره! پس خودش داخل زره هست.
حرکت افتادنش روی زمین، نشون می‌ده که یکی داخلشه که اینجوری خورده زمین. اگه داخلش نباشه که خب می‌تونه از راه دور کنترلش کنه بدون این‌که آسیب فیزیکی ببینه!
نقل قول کردن
KINGDEADPOOL
#81 KINGDEADPOOL 1396-09-20 18:48
با سلام مجدد بعضی از دوستان گفته بودن اون چیز دایره ایی که مرد عنکبوتی وقتی تو اتوبوس بود دیدی ی جور دستگاه انتقال ثانوس هست این نظریه ب شدت اشتباهه اگ دقت کنین میبینیم این دستگاه ی جور اشوب و خسارتی ب شهر وارد میکنه (ی جور مکنده مثل جارو برقیه)باعث ایجاد اتش سوزی و حرکت اشیا به سمت خودش شد.نکته بعدی اینکه ک تو فیلم ددپول(چون کشتی جنگی شیلد تو فیلمش بود و ب نیک فیوری هم در اخر فیلم اشاره شد)انت من که تو جنگ داخلی بود و خود نیک فیوری شاهد حضورشون نبودیم البته در تریلر (ممکنه داستان فیلم انت هم وقتی که ثانوس حمله میکنه در اون زمان به دنیایی کوانتمی یا دنیا هایی دیگه ایی رفته باشن.و البته امیدوارم توافق قرن نیز صورت بگیره .از جمله های نیک فیوری نگذریم ک تو جنگ داخلی نبود و گفته بود ی جورایی رفته دنبال رد اسکال .ب نظر من ما در فیلم گاردین۳ شاهد حضور رد اسکال باشیم
نقل قول کردن
infinity gauntlet
#82 infinity gauntlet 1396-09-27 13:22
سلام علیک خدمت اعضای زحمت کش سایت شاید زیاد ربطی به این پست نداشته باشه ولی میگم برا ترجمه کمیک infinity برنامه ای ندارین ؟ چون هم با بلک اوردر اشنایی کامل پیدا میکنن بقیه هم اینکه یکی از بهترین ایونت های مارول رو خوندن :lol: :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45