تحلیل و بررسی جدیدترین تریلر بازی اختصاصی مرد عنکبوتی برای کنسول PS4

تحلیل و بررسی جدیدترین تریلر بازی اختصاصی مرد عنکبوتی برای کنسول PS4

جدیدترین تریلر بازی اختصاصی مرد عنکبوتی دیشب عرضه شد و در این مقاله آن را تحلیل میکنم!

از همان ابتدای تریلر وارد داستان بازی میشویم. در واقع این اولین باری است که تا به حال سرنخ های بزرگی درباره داستان بازی به ما داده میشود. صدای «مری جین واتسون» را میشنویم که میگه: "حالا که ویلسون فیسک رفته پشت میله های زندان تکلیف چی میشه؟ و بعد صدای پیتر پارکر را میشنویم که میگه شهر حتما جای امن تری میشه. پیتر پارکر هم میتونه بیشتر زندگی کنه".

اینجاست که ما برای اولین بار چهره پیتر پارکر رو در این بازی میبینیم:

پیتر پارکر

راستش چهره اش کمی متفاوت تر از اون چیزی است که من در ذهن داشتم. کمی زمان میبره که بهش عادت کنم! یه جورایی انگار ترکیبی از صورت توبی مگوایر با اندرو گارفیلد باشه و عجیبه که هیچ شباهتی به تام هالند نداره!!! ولی خوبیش اینه که چهره اش به یک پیتر پارکر پخته میخوره و البته زیاد هم خوش تیپ و جذاب نیست که این خیلی خوبه!

درباره جملات رد و بدل شده بین پیتر و مری جین میشه نتیجه گرفت که ویلسون فیسک یا همان کینگ پین به عنوان رئیس خلافکاران شهر نیویورک فعالیت داشته ولی حالا افتاده زندان. قطعا این باعث خلا در شهر میشه . یعنی قطعا امثال «مستر نگاتیو» و «نورمن ازبورن» از این فرصت استفاده خواهند کرد تا گنده خلافکار شهر بشوند!

اونجایی هم که پیتر میگه از این به بعد بیشتر میتونم به زندگیم برسم، به نظرم دو تا چیز رو نشون میده: 1- مری جین از هویت مرد عنکبوتی عنکبوتی باخبره 2- پیتر قبلا سر برقرار کردن مسئولیت های ابرقهرمانی با زندگی عادی خودش مشکل داشته.

هر دوی اینها میتونند خبرهای خوبی برای هواداران باشند و با دنیای کمیک های کلاسیک اسپایدرمن هم کاملا همخوانی دارند.

و اینهم اولین تصویر از زن عمو می در این بازی:

زن عمو می

خب .. ایشون هم چهره اش کمی با اون چیزی که از زن عمو می در نظر داریم فرق داره ولی مشکلی نیست. برای من مهم اینه که سازندگان بازی دارند از روی کمیک های مرد عنکبوتی الهام میگیرند. چون اینجا هم انگار زن عمو می داره در یک خیریه کار میکنه. اون بالا هم نوشته "ممنون که 5 ساله خدمت رسانی میکنید". حالا این میتونه منظورش به زن عمو می باشه یا اینکه میگه این خیریه کلا 5 ساله تاسیس شده! در دنیای کمیک هم زن عمو می مدتی برای خیریه FEAST کار میکرد که توسط «مارتین لی» یا همان مستر نگاتیو اداره میشد. بعدش مستر نگاتیو حتی زن عمو می را هم با انرژی منفی خودش آلوده کرد.

چیزی که این مساله را تایید میکنه، نوشته روی دیوار است که نشون میده این دیالوگ بین پیتر و می در خیریه Feast (ضیافت) انجام میشه چون حروف F.E.A.S.T بالای دیوار به چشم میخوره:

 

همچنین دیالوگ بین اونا هم مهمه. می از پیتر میپرسه "آیا مشکلی پیش اومده؟" پیتر هم میگه "نه. فقط یک کم از اجاره خونه ام عقب افتادم." اینم باز نشون میده که پیتر قراره درست مثل کمیک بوک های خودش با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنه که بازم خبر خوبیه و نشون میده سازندگان بازی دارند سعی میکنند به ذات اسپایدرمن/پیتر پارکر وفادار باشند.

همچنین صحنه مذکور تایید میکنه که طبق صحبت های قبلی سازندگان ما باید بخش هایی از بازی را با پیتر پارکر انجام بدهیم.

تصویر زیر هم تایید میکنه که اولا ما قطعا حضور "دیلی بیوگل" را در بازی خواهیم داشت و دوما اینکه مارتین لی درست مثل کمیک بوک های اسپایدرمن، داره عوام فریبی میکنه و سعی کرده با دایر کردن سازمان خیریه FEAST ، چهره یک آدم نیکوکار را به خودش بگیره ولی از طرفی دیگر در قالب «مستر نگاتیو» فعالیت های خلافکارانه خودش را به پیش ببره.

 دیلی بیوگل

راستی اون زیر هم نوشته که "شوکر برای حکم خودش درخواست تجدید نظر کرد". خب پس یعنی شوکر هم تو بازی هست؟ (برای پاسخ ادامه مقاله رو بخونید!)

اینجا هم دوباره مارتین لی را میبینیم که در خیریه خودش داره با پیتر حرف میزنه و سعی میکنه ذات خبیث و حقیقی خودش رو پنهان کنه:

 مارتین لی

در تصویر زیر هم «مایلز مورالز» را میبینیم:

مایلز مورالز ps4

انگار طبق عادت همیشگی مارول در سالهای اخیر، قراره اینجا هم شاهد مطرح شدن مایلز مورالز باشیم. ولی باید منتظر ماند و دید که چه نقشی در بازی داره. آیا فقط دوست و همکار پیتره یا اینکه به قدرت های عنکبوتی خودش دست پیدا کرده و قراره در بازی هم به عنوان یک شخصیت قابل بازی (playable) حضور داشته باشه؟

و اینهم اولین عکس از نورمن آزبورن در این بازی:

 نورمن ازبورن

همانطور که «عمو مختار» (که الان واقعا با انتشار این تریلر جایش تو سایت خالیه) در این مقاله گفته بود، نورمن ازبورن شهردار شهره و الان داره سعی میکنه دوباره انتخاب بشه. چون روی پارچه های تبلیغاتی عبارت re-elect (انتخاب مجدد) به چشم میخوره.

این نشون میده که نورمن مدتیه در شهر حاضره و قدرت زیادی هم به عنوان شهردار داره. ضمن اینکه چنین موضوعی با شخصیت پردازی او هم مطابقت داره. چون نورمن کسی هستش که همه آب زیرکاهه و مخفیانه خباثت خودش رو پیش میبره. ولی سئوال اینه که او آیا به گرین گابلین تبدیل شده یا بعدا تبدیل خواهد شد؟

اینهم از کینگ پین که داره میره زندان:

ویلسون فیسک

خیلی هم ناراحته و عصبانیه و داد و بیداد میکنه که این من بودم که در شهر نظم برقرار کرده بودم! به نظرم میاد نورمن ازبورن یا مارتین لی در افتادن او به زندان نقش داشته اند و با این کار خواسته اند رقیب خودشون رو حذف کنند.

ما برای اولین بار صورت مری جین را در بازی میبینیم:

مری جین واتسون

من که راضی ام!

اما انگار مری جین یه جورایی یک خبرنگار یا کارآگاه شده و داره درباره چیزی تحقیق میکنه. چون مدارکی در دست داره که رویش نوشته: "نفس اژدها" (Devil’s Breath):

نشیطان

نفس اژدها به نظرم نام مواد مخدر خطرناکی است که مستر نگاتیو یا همون آقای مارتین لی داره در شهر پخش میکنه.

و البته اون بالا منشا نقل و انتقلات مالی را، "سیمکاریا" نوشته! سیمکاریا همان طور که میدانید کشوری خیالی در کمیک های مارول است که در شرق اروپا قرار دارد و زادگاه یکی از شخصیت های مهم کمیک های اسپایدرمن به نام «سیلور سیبل» است.

حدس میزنم با توجه به داستان اخیر اسپایدرمن به نام "هویت ازبورن" (که اینجا میتونید آن را بخوانید)، نورمن ازبورن با این کشور یک ارتباطات غیر قانونی دارد و صد البته احتمال حضور سیلور سیبل در بازی زیاده.

در اینجا هم میبینیم که حس عنکبوتی پیتر فعال شده است و صدای مارتین لی را هم میشنویم که داره تهدید میکنه قراره همه چیز رو نابود کنه:

 حس عنکبوتی پیتر پارکر

به نظر میرسه مارتین لی موقع سخنرانی آزبورن یا موقعی که دارند فیسک رو به زندان میبرن حمله ای رو صورت میده.

ما در این وسط خانم "سروان واتانابی" را هم میبینیم که درخواست نیروی کمکی بیشتری میکنه:

سروان واتانابی

ایشون قراره تو داستان بازی نقش عمده ای داشته باشه . یعنی افسر پلیسی هست که پیتر یا مرد عنکبوتی ازش اطلاعات زیادی میگیره . در دنیای کمیک هم میدونید که گاهی اوقات به ابرقهرمانی به نام Wraith تبدیل میشه (میتونید اینجا راجع بهش اطلاعات کسب کنید).

کاپیتان واتانابی

در ادامه تریلر شاهد صحنه هایی با حضور افراد مستر نگاتیو  هستیم که ماسک همیشگی خودشون رو بر صورت دارند:

 اینر دیمونز

( در دنیای کمیک بهشون Inner Demons گفته میشه):

و البته مری جین هم در صحنه گروگانگیری دیده میشه که با حرکت خودش نشون میده بسیار شخصیت جسوری داره (درست مثل کمیک ها):

 مری جین - بازی مرد عنکبوتی

سپس در تریلر صحنه های تاب خوردن یا زد و خورد مرد عنکبوتی رو دیدیم. در این میان اون صحنه ای که ما مری جین را از پشت سر میبینیم به نظر میاد تایید میکنه که احتمالا برخی از بخش های بازی را میتوان در قالب شخصیت های مکمل داستان مثل مری جین هم انجام داد!

 

اون صحنه درگیری مرد عنکبوتی در مترو هم جالبه:

 مرد عنکبوتی - مترو

البته مارول و سونی قبلا کانسپت آرت زیر را از این سکانس منتشر کرده بودند و ما منتظر چنین نبردی بودیم.

 اسپایدرمن - مترو

و نکته جالبی که در سکانس گروگانگیری مستر نگاتیو در ایستگاه معروف متروی نیویورک یافت میشه اینه که روی یکی بنرها میتوان عبارت "صنایع ازکورپ" را دید:

صنایع ازکورپ

پس یعنی در بازی نورمن ازبورن هم شهرداره و هم صاحب کارخانه؟! اگر اینطور باشه من یاد دونالد ترامپ میفتم که هم قدرت داره و هم ثروت!

و اما میرسیم به این تصویر مهم در تریلر که به نظر میرسه سرنخ هایی خوبی به ما میده:

 اتاق پیتر پارکر

اولا اینکه اون بالای سمت چپ میبینیم نوشته: کراشر هوگان  علیه عنکبوت:

مرد عنکبوتی - کشتی کج

این واقعا شگفت انگیزه! درست مثل کمیک ها پیتر با لباس اولیه خودش در مسابقات کشتی کج شرکت کرده و با کراشر هوگان جنگیده!

چرا تقویم ماه اکتیر رو نشون میده؟ آیا این یعنی قراره در ماه اکتبر 2018 این بازی منتشر بشه؟

اکتبر 2018

اون دو قاب عکس هم مهم هستند:

قاب عکس مرد عنکبوتی

سمت چپی حتما عمو بن و زن عمو می هستند و سمت راستی هم احتمال میدم پیتر و هری آزبورن و مری جین باشند!

و این پل چرا اونجاست؟ آیا اشاره داره به مرگ گوئن استیسی روی اون پل معروف؟

پل بروکلین 

این صحنه هم باز داره یه جورایی اشاره میکنه که احتمال داره مرد عنکبوتی به دست نیروهای مستر نگاتیو آدم خبیثی بشه:

 مستر نگاتیو مرد عنکبوتی

احتمالش خیلی زیاده!

و اینهم 100 در 100 درصد جناب «شوکر» هستش که در بازی احتمالا از غول (boss) هایی میباشد که شاید برای کینگ پین یا مستر نگاتیو کار میکنه:

 شوکر - مرد عنکبوتی

و اما نکته پایانی مربوط به جایی میشه که دوباره اون صحنه مبارزه در مترو رو میبینیم که آقای نگاتیو روی سینه اسپایدرمن نشسته:

 اقای نگاتیو

ولی درست قبل از اون، صدای مری جین رو میشنویم که داد میزنه "پیتر". این به نظرم باز هم نشون میده که مری جین از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر است.

و اون صحنه پایانی هم که نشون دهنده بذله گویی های معروف اسپایدرمنه.

جوک های مرد عنکبوتی

در مجموع شگفت انگیز بود. همه چیز این بازی عالی به نظر میرسه. داستان ، گرافیک،گیم پلی، دیزاین ها و ... همه چیز درست سر جای خودشه. من کنسول های ps1، ps2 و ps3 دارم . ولی راستش هنوز حس نیاز برای خرید ps4 پیدا نکرده بودم! اما فقط به خاطر این بازی هم که شده میخرم! (البته برای پسرم هم قطعا باید بازی lego marvel 2 رو بخرم چون دیگه داره از قسمت اولش تو ps3 خسته میشه!)

خب نظر شما چیست؟ شما چه نکات دیگری را در تریلر پیدا کردید؟ در بخش نظرات بگویید!

 

نویسنده: مهدی ترابی مهربانی

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات زیر را هم بخوانید:

بررسی تریلر بازی اسپایدرمن PS4 در جشنواره E3 2017

10 چیزی كه از تریلر بازی جدید مرد عنكبوتی فهمیدیم

نقد بازی های مرد عنکبوتی

تاریخچه بازی های مرد عنكبوتی

15 بازی برتر مرد عنكبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Tara.Y
#1 Tara.Y 1396-08-09 14:08
واقعا خسته نباشید استاد. تو این چند وقته جور خیلی ها رو تو سایت کشیدید. به جای عمو مختار مقالات ایستراگ نوشتید، نقد فیلم نوشتید، 10 دشمن برتر و کمیک برتر نوشتید، به جای اتاق خبر رویدادها رو کار کردید و نقد تریلر نوشتید این وسط مقالات سابق خودتون هم همچنان ادامه داره. اونم با چه کیفیتی. الان یه سایتی دیگه اومده همون مقاله 10 کمیک برتر ثور رو که استاد ترابی از comicbook.com ترجمه کرده. مترجمش هم کلی ادعا داره. ولی خدایی فقط دوست دارم یه مقایسه کوچیک بکنید تا بفهمید چقدر مقاله استاد بهتره و قابل فهم. و هنوز یادمون نمیره که اگه شما نبودید ترجمه امپراتوری مخفی هرگز تموم نمیشد
من شگفت زده هستم که چطور اینقدر انرژی دارید و میتونید سریع این همه مقاله بنویسید. به شما افتخار میکنم. شما ثابت کردید گاهی اوقات فقط یک نفر میتونه از مجموعه چند تا سایت بیشتر کار کنه و مفید باشه . هر کی میخواد بره بره. خیر پیش. مهم نیست. اسپایدی دات آی آر با استاد ترابیه که متولد شد و با استاد ترابیه که زنده است و زنده میمونه. ایشون تکی همه شما رو میزاره جیبش ;-)
نقل قول کردن
alispider
#2 alispider 1396-08-09 14:20
واقعا خسته نباشید میگم خدمت استاد عزیزم آقای ترابی.
واقعا عالیه.عاشق این بازی شدم.احتمال اینکه خیلی موفق بشه هم 95 درصد هستش.وای نمیتونیم براش صبر کنم.
راستی شما در یک جای مقاله گفتید شاید قراره این بازی ماه october منشر بشه.من فکر نمیکنم اکتبر منتشر بشه چون اعلام شده همه ی بازی های انحصاری سونی قراره نیمه ی اول 2018 عرضه بشن ولی فکر میکنم بازی در ماه اکتبر جریان داشته باشه چون اگه دقت کنید برگ درخت ها زرده
راستی آقای ترابی وقتی این بازی اومد اجازه دارم نقدش کنم؟
نقل قول کردن
AliDR
#3 AliDR 1396-08-09 14:45
با سلام و تشکر فراوان از استاد ترابی عزیز برای نقد این تیزر تریلر جذاب اگر دقت کنید اون گوشه جای پوستر مبارزه با کراشر هوگان نوشته ۱۱ آگوست ۲۰۱۰ خب پیتر الان ۸ ساله که اسپایدرمنه پس احتمالا بازی در آگوست ۲۰۱۸ جریان داره شایدم بازی در ماه آگوست بیاد حتی
نقل قول کردن
علی قدیانی
#4 علی قدیانی 1396-08-09 15:23
به نقل از Tara.Y:
واقعا خسته نباشید استاد. تو این چند وقته جور خیلی ها رو تو سایت کشیدید. به جای عمو مختار مقالات ایستراگ نوشتید، نقد فیلم نوشتید، 10 دشمن برتر و کمیک برتر نوشتید، به جای اتاق خبر رویدادها رو کار کردید و نقد تریلر نوشتید این وسط مقالات سابق خودتون هم همچنان ادامه داره. اونم با چه کیفیتی. الان یه سایتی دیگه اومده همون مقاله 10 کمیک برتر ثور رو که استاد ترابی از comicbook.com ترجمه کرده. مترجمش هم کلی ادعا داره. ولی خدایی فقط دوست دارم یه مقایسه کوچیک بکنید تا بفهمید چقدر مقاله استاد بهتره و قابل فهم. و هنوز یادمون نمیره که اگه شما نبودید ترجمه امپراتوری مخفی هرگز تموم نمیشد
من شگفت زده هستم که چطور اینقدر انرژی دارید و میتونید سریع این همه مقاله بنویسید. به شما افتخار میکنم. شما ثابت کردید گاهی اوقات فقط یک نفر میتونه از مجموعه چند تا سایت بیشتر کار کنه و مفید باشه . هر کی میخواد بره بره. خیر پیش. مهم نیست. اسپایدی دات آی آر با استاد ترابیه که متولد شد و با استاد ترابیه که زنده است و زنده میمونه. ایشون تکی همه شما رو میزاره جیبش ;-)

استن لی در کامئو اسپایدرمن 3 حرف قشنگی میزد:
"حتی یک نفر هم میتونه تحول ایجاد کنه. همینم کافیه"
one person really can make a difference.Nuff said
نقل قول کردن
misiSPIDER
#5 misiSPIDER 1396-08-09 15:41
سونی گفته بود این یک فرنچایز جدیده
پس احتمال داره مایلز مورالز تو قسمت های بعدی مردعنکبوتی شه.(یا سروان واتانابی بهwraith)
نقل قول کردن
arian_metallica
#6 arian_metallica 1396-08-09 15:55
ماسک و لباس شوکر شبیه شریدر شده یکم
نقل قول کردن
V.A.A
#7 V.A.A 1396-08-09 16:03
وایییییی عجب چیزیه نمیتونم براش صبر کنم
نقل قول کردن
Amir_marvel
#8 Amir_marvel 1396-08-09 16:19
بیشتر با گرافیکش حال کردم و اینکه محیط هم تو بازی تاثیر داره مشتاقانه منتظرم بیاد بخرمش راستی ونوم هم،هستش؟
نقل قول کردن
ghost_venom
#9 ghost_venom 1396-08-09 16:52
خیلی مقاله زیبای بود اقای ترابی
راستش خیلی بازی بزرگی به نظر میاد .
به شخصه قیافه مری جین منو یاد الی تو بازی the last of us انداخت. من حتما میخرمش
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#10 Samwel Tarly 1396-08-09 17:40
دستتون درد نکنه استاد عجب تحلیلی بود. واقعا تیزر و تریلرهای این بازی خوب ادم رو تحت تاثیر قرار میده و به قولی خوب هایپ میشیم. واقعا محو کیفیت بالای این بازی میشم و به احتمال زیاد تو سایت متاکریتیک راحت میتونه نمره بالای 80 رو بگیره.
راجع به چهره پیتر هم باید بگم خیلی خوشم اومد و همون بهتر که یک چهره ساده رو براش انتخاب کردن چون چند هفته پیش هم مقاله ای مرتبط با ابرقهرمانان جذاب دنیای کمیک رو سایت قرار گرفت و اسپایدرمن اصلا تو این لیست نبود و پیتر رو به خاطر شخصیت و خصوصیاتی که داره شیفته اش هستیم نه قیافه اش.
یه نکته ای که باعث میشه ناراحت بشم اینه که تو این بازی خیلی رو ویلسون فیسک مانور میدن ولی حیف که خبری از دردویل تو بازی نیست و امیدوارم روزی برسه که به سبک سری بازی بتمن ارکام یک بازی دارک و خفن برای دردویل هم بسازن چون 100% پتانسیلش رو داره.
متاسفانه من هم PS4 ندارم و امیدوارم تا زمانی که این بازی منتشر بشه این کنسول رو بخرم البته بعید میدونم چون پول زیادی دستم نیست ولی تا اون موقع خدا بزرگه یه کاریش می کنم :lol:
بازم ممنون به خاطر تحلیلتون استاد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#11 Samwel Tarly 1396-08-09 17:45
#1
هر چی باشه استاد ترابی این همه ساله که دارن کمیک میخونن و تجربشون از دیگران خیلی خیلی بیشتره و باید هم شاهد بهترین مطالب تو این سایت باشیم و من هم متاسفانه به خاطر دانشگاه سرم شلوغه و تنها خدمتی که میتونم بکنم اینه که کانال تلگرامی سایت رو فعال نگه دارم و یکسری کمیک شاهکار از شخصیت های محبوب مارول و دی سی ترجمه کنم تا طرفداران این شخصیت ها بتونن داستان های شخصیت های مورد علاقشونه رو راحت با ترجمه فارسی بخونن.
نقل قول کردن
a.v.s
#12 a.v.s 1396-08-09 18:44
واقعا چشمان تیزبین آقای ترابی را تحسین میکنم
من با این تریلر بسیار حال کردم و به وجد اومدم و معلومه که قابلیت های بسیاری در بازی وجود داره و مخصوصا خوشحالم که این بازی خیلی به کمیک ها وفاداره
از ظاهر مری جین در بازی بسیار خوشم اومد
ظاهر شخصیت ها در بازی بسیار طبیعیه (مخصوصا زن عمو می!)
من که به خاطر این بازی که شده، حتما ps4 میگیرم
یک نکته جالب: در بازی لگو مارول 1، وقتی از برج استارک پایین می رویم، یک ساختمان کوچک را میبینیم و اگر اشتباه نکنم یک لوگوی نورانی آبی در بالای ساختمان داشت. اسم آن ساختمان، F.E.A.S.T بود
من خیلی دوست داشتم که بدونم جریان اون ساختمان چیست که همینجا فهمیدم. تازه دارم متوجه میشوم که لگو مارول 1 خیلی به کمیک ها وفادار بود
نقل قول کردن
A Great Captain
#13 A Great Captain 1396-08-09 21:34
حس می کنم گرافیکش باید بهتر از این می بود.بعضی جاها تو ذوق می زد(ولی مثلا بعضی جاها مثل صورت زن عمو می واقعا خوب کار شده بود.) وقتی تریلر جدید the last of us رو دیدم چشام داشت از کاسه در میومد! از بس واقعی بود.

آخر تریلر هم کنایه باحالی داشت. مثل اینکه سازندگان بازی می دونستن تریلر قراره خیلی نفس گیر باشه و واقعا هم بود.
نقل قول کردن
mehran spidey
#14 mehran spidey 1396-08-09 22:03
خیلی تحلیل عالیی بود راستش از زمانی که منتشر شد ، منتظر این بررسی بودم . در مورد خود بازی هم بگم که واقعا عالیه صحنه های اکشنش خارق العاده هستش و صحنه های اکشنش یکم بهتر از سری آرخامه ، اینکه بتونی با شخصیت پیتر هم بازی کنی خیلی خیلی ایده ی خوبیه ، کلا من انحصاری های سونی رو قبول دارم ، سونی بازی های انحصاریش اکثریت باحالن فکر کنم بعد از the last of us و سری uncharted بهترین بازی انحصاری سونی این باشه 8) از همین الان دارم روز شماری میکنم واسش
نقل قول کردن
Marc Spector
#15 Marc Spector 1396-08-09 22:25
پس در واقع قضیه از این قراره که زن عمو می داخل خیریه فعالیت داره و مارتین لی رییس خیریه هستش،چون از دیشب با خودم گفتم با عقل جور در نمیاد این پیتر پارکر دبیرستانی باشه(همش فکر میکردم اون محل دبیرستان پیتر هستش و مستر نگاتیو مدیر دبیرستان).
واقعا استاد دستتون درد نکنه ،عالی مثل همیشه.
فقط استاد بر خلاف شما که گفتید طول میکشه تا عادت کنید،به نظر من بهترین چهره هایی بودن که میشد برای شخصیت ها در نظر گرفت،قبول دارم به کمیک هاشون شبیه نیستن زیاد ولی واقعا فوق العاده ان.(بچسبه به تن اونایی که بازی میکنن)
نقل قول کردن
mani s.h
#16 mani s.h 1396-08-10 07:01
استاد ترابی بنظرتون دوتا مستر مگاتو در بازی نیست ؟
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1396-08-10 07:12
به نقل از steve ragers:
استاد ترابی بنظرتون دوتا مستر مگاتو در بازی نیست ؟

والا چی بگم! ولی بعیده. اون به نظرم انعکاس مستر نگاتیو یا یه همچین چیزی است
نقل قول کردن
a.v.s
#18 a.v.s 1396-08-10 16:49
به نقل از mtm:
به نقل از steve ragers:
استاد ترابی بنظرتون دوتا مستر مگاتو در بازی نیست ؟

والا چی بگم! ولی بعیده. اون به نظرم انعکاس مستر نگاتیو یا یه همچین چیزی است

بله شما راست می گویید
بنظرم مثل اینکه مستر نگاتیو در بازی این قابلیت رو داره تا از خودش شبیه درست کنه (مثل لوکی)
راستی، بنظرتون آیا شخصیت های منفی داستان بازی مرد عنکبوتی، از شخصیت های قابل بازی هستند؟ (بنظرم خیلی باحال میشه که در قالب مستر نگاتیو بازی کنی و به مردم و ماشین ها شلیک کنی و هر چه قدر آدم بکشی و خسارت وارد کنی، درجه مرگباری شخصیتت بیشتر میشه و مثل بازی جی تی ای پلیس ها دنبالت میکنند)
نقل قول کردن
alispider
#19 alispider 1396-08-10 20:42
به نقل از steve ragers:
استاد ترابی بنظرتون دوتا مستر مگاتو در بازی نیست؟

بنظرم شخصیت سمت راستیه مستر نگاتیو نیست.شاید کسی باشه که مستر نگاتیو بهش دست زده و داره کنترلش میکنه.
نقل قول کردن
mahsa520
#20 mahsa520 1396-08-10 20:48
یادتونه میگفتن اینکه این لباس بر تن اسپایدرمنه دلیل داره و اون ارم سفید بزرگ هم دلیل داره؟ من فکر کنم دلیلش اینه که به مرد عنکبوتی اجازه میده نذاره اقای نگاتیو رویش اثر منفی بزاره. به نظرتون درست میگم؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45