نقد فیلم بتمن علیه سوپرمن:طلوع عدالت (بدون اسپویلر)

نقد فیلم بتمن علیه سوپرمن

خیلی خوب، این فیلم هم پس از سه سال زمان تولید بالاخره اکران شد و ما تونستیم طعم دستپخت 450 میلیون دلاری اسنایدر رو بچشیم.

راستش نمیدونم از کجا شروع کنم. وقتی که وارد سینما شدم شور و شوق همراه با یک کوه از دلهره وجودمو فراگرفته بود. خوشحال از این که بعد از سه سال صبر کردن، بالاخره جلوی صفحه ی بزرگ ای مکس نشستم و تا چند ثانیه دیگه فیلم شروع میشه و به ارزوم میرسم.

اما در عین واحد مات و مبهوت از نمره های ضعیف فیلم. در نهایت فیلم اکران شد و من با یک حس متفاوت ولی اشنا از سینما بیرون اومدم... اها یادم اومد همون حسی رو که بعد از دیدن فیلم مرد پولادین و مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 داشتم. اولش صدایی مدام تو گوشم می گفت: " حیف! اگر به جای این کار اون کارو می کردن خیلی باحال تر می شد." و بعد از چند ساعت با خودم گفتم "اصلا در کل چی شد؟"

فیلم مکراراً سعی میکنه اتفاقات به یاد موندنی کمیک رو به صورت بی نقص برای ما تداعی کنه و برای این کار، کارگردان بسیار دانا و با استعداد فیلم، قبل از شروع به ساخت ، چند تا کمیک مختلف رو همینجوری به هم چسبونده و شروع کرده به اوردن اونا جلوی دوربین. ولی تنها مشکل اینه که ایشون بعضی صفحات رو یا جا انداخته و یا وارونه خونده. شاید هم حواسش نبوده و کسی روی صفحات نقاشی کشیده! در نتیجه ی این عمل زیرکانه ی عوامل فیلم، بیشتر این قسمت های به یاد ماندنی کمیک که قرار بود در فیلم هم به یلد ماندنی بشه، به زباله ی بازیافت نشدنی تبدیل شد. داستان فیلم سعی میکنه چند اتفاق هم زمان رو با هم پوشش بده و به نتیجه نهایی برسه ولی در ین کارش شکست میخوره و فیلم بسیار بسیار گیج کننده و حتی خسته کننده میشه. اینو دارید از کسی میشنوید که از کمیک یه چیزلیی سر درمیاره و مثل افراد عادی که از کمیک چیزی نمیدونن نیست ( در موقع اکران چند نفر رو دیدم که به ساعت هاشون نگاه کردن. این نشونه ی خوبی نیست!)

نگران نباشید، برای بازیگر ها هم برنامه ای وجود داره و قرار نیست کامپیوتر همه کار ها رو انجام بده. هر بازیگری سه چهار خط به یاد موندنی میگه و میره ته صف تا دوباره نوبتش بشه. دیدین چه برنامه ی کاربردی بود؟ این دقیقاً چیزیه که تو فیلم اتفاق میوفته. بازیگر ها مثل ربات دیالوگ های به اصطلاح "سنگین" میگن و میرن کنار تا دیالوگ "سنگین" و تاثیر گذار بعدی بیاد. ولی واقعاً نمیفهمم چرا هر اتفاقی که در فیلم افتاد نتونست رو احساسات من تاثیر بذاره. نه اونایی که میبایست منو به وجد بیاره موفق شد و نه اونایی که میبایست منو به گریه بندازه. نمیدونم مشکل از منه و من موجود بی احساسی هستم، و یا فیلم واقعاً مثل یک مرده ی متحرک بی روح و بی احساسه. ای کاش اولی درست می بود!

زک اسنایدر کبیر(!) تنها و تنها یک فرمول برای ساختن فیلمهاش داره. پرده ی اول بسیار ارام و تا حدودی خسته کننده، پرده ی دوم اماده شدن برای پرده ی نهایی، و پرده ی اخر هم پر از جلوه های ویژه و بیشتر مواقع همراه با ویرانی.

باید بگم که عوامل فیلم نسبت به انتقادات از فیلم مرد پولادین کاملاً بی توجه بودن و تقریباً همه ی اشتباهات رو دوباره تکرار میکنن و یک اثر برخرج دیگر پر از جلوه های ویژه که بعضی وقتا هم بسیار بسیار ضعیف هستن ارائه میدن.

در نهایت  این فیلم شاید فیلمی نباشه که انتظارشو داشتیم ولی میشه بهش شانس یک بار دیدن رو داد. خوب نیست ولی اون جور که میگن هم بد نیست.

 

 امتیاز: 6.5 از 10

نظر خود را با ما در میان بگذارید. ایا از نقد همراه با اسپویلر هم استقبال می کنید؟

 

نویسنده: امیر رضا

Furious

All rights reserved © Spidey.ir 2016

       (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

PashaxSpidey
#1 PashaxSpidey 1395-01-07 10:01
به نظرتون بن افلک تونسته بود خوب نقشش رو بازی کنه؟
نقل قول کردن
DarkCat666
#2 DarkCat666 1395-01-07 10:11
خدایا چ بلایی سر سینمای دیسی اومده قبلنا هر چی فیلم می دیدیم همش مال وارنر بود :sad:
بابا مارولم رقیب میخواد! :cry:
نقل قول کردن
The Furious
#3 The Furious 1395-01-07 10:15
به نقل از PashaxSpidey:
به نظرتون بن افلک تونسته بود خوب نقشش رو بازی کنه؟

بله، افلك يكي از معدود بازيگراي خوب فيلم بود.
توي نقد همراه با اسپويلر بهش اشاره كردم. انشا... فردا ارسالش ميكنم.
نقل قول کردن
captain bat
#4 captain bat 1395-01-07 11:31
میشه در مورد بازی همه ی بازیگرا یه توضیحی بدید؟؟؟ :oops:
نقل قول کردن
parker
#5 parker 1395-01-07 11:45
من به یکی از اقواممون پیشنهاد دادم بره فیلم رو ببینه(چیزی از کمیک نمی دونه ولی شخصیت های فیلمو می شناسه) . بعد نظرشو پرسیدم...
نقل قول:
فیلم خوبی بود . ولی معلوم بود فقط میخواستن بفروشن . کلا اسم فیلم هم داشت داد میزد که قراره چی ببینم. همون طورم شد !!! فیلم فقط اکشن قابل تحملی داره مثل بیشتر فیلم های اکشن . داستان و دیالوگ ها واقعا بد بودن.اما وقتی اسم زک اسنایدر رو دیدم فهمیدم قراره چه فیلمی ببینم. لااقل بتمن فیلم رو تونستم تحمل کنم . اما به هیچ وجه به پای بتمن نولان نمی رسید. سوپرمن چرا اینجوری بود ؟ خیلی ژست می گرفت. بعدش هم واقعا نفهمیدم چرا آشتی کردن ! واندروومن خوب بود . در کل از اکشن فیلم خیلی خوشم اومد . ولی در کل فیلمی نبود که بهش اهمیت بدم.
نقل قول کردن
blackspidey
#6 blackspidey 1395-01-07 11:47
آقا دمت گرم...من نقد اسپویلر دار زیاد خوندم و میدونم چ اتفاقاتی افتاده ولی حتما اونم بذار...چون اینو خیلی منصفانه نوشتی...اکثر نقدا وقتی میخونی یا همش از فیلم بد گفتن یا همش خوب...ولی این متعادلتر بود
اما اینطور ک بوش میا بدیهای فیلم واقن 2برابر خوبیاشه
این نتیجه گیریه منه از نقد ها و اسپویلرهایی ک خوندم :
فیلمنامه ی فیلم بسیار بهم ریختس.به طوری ک مخاطبای عادی هیچی نمیفهمن و مخاطب های کمیکی هم گیج میشن
صحنه های رویا و فلش بک به زور توی فیلم جا داده شدن،من خودم فیلمو لحظه ی آشتیشونو دیدم،درجا فلش بک میخوره درباره بروس...خلاصه همه میگن پر فلش بک و رویاس و فیلم بیش از حد روی فیلمهای آینده تمرکز داشته
بتمن آدم کش....واقن بتمن توی این فیلم خیلی بیرحمانه آدم میکشه و حتا من صحنه ایرو دیدم که چیزی نمونده بود سوپرمن رو هم بکشه!!
بتمن احمق...طبق نقد هایی که خوندم و صحنه هاییو که دیدم میگم این بتمن انگار واقن نبوغ بروس وین رو نداره،خیلی جاها بدون هیچ استراتژی وارد نبرد میشه و حس میکنم بیشتر به این خاطر بوده ک اکشن فیلم رو ببرن بالا ولی آخه واقن برای بتمن مسخرس،بتمن کاراکتریه ک فکر همه جای کار رو میکنه..
بازیگریها.....هرکس یچیز میگ...ولی صحنه هایی ک من دیدم بازیگری کاویل میتونم بگم هنوز همونجوریه
دومزدی کاملا افتضاح....من هیییییییییییییی یچجا وااااقن هیییییییچجا ندیدم از دومزدی فیلم تعریف کنن!!چون واقن هم حضور دومزدی توی این فیلم اصصصلا منطقی نبوده!به قول یکی از منتقدا چرا وقتی لکس لوثر خودش کریپتونایت داره و میتونه خیلی راحت ی حرکتی رو سوپرمن بزنه باید بیاد ی موجودی رو خلق کنه که خودشم نمیتونه کنترلش کنه؟؟واقن چرا؟مشخصه حضور دومزدی فقط خواسته بهونه ای باشه برای اجرای داستان (اسپویلر!!!)
.
.
.
.
مرگ سوپر من
.
.
.
.
.
.
.
در کل باید بگم این فیلم خراب کرد،اون از نمرات منتقدا..اونم از Imdb که نمره هاش روز ب روز کمتر میشه..خیلیا دلشون ب imdb این فیلم خوش بود..من خیلی چیزای دیگه رو دیدم و زیاد شنیدم ک وقت نمیکنم بگم ایشالا خودت تو نقد اسپویلردار میگی...ولی در کل خوب بود...دم شما گرم
نقل قول کردن
Doc Strange
#7 Doc Strange 1395-01-07 11:54
#6 این فیلم اصلا اهمیت نداره اسپویل شدن یا نشدنش :-|
حالا جواب سوالمو بده ...
( مربوط به اسپویل ـه )
.
.
.
.
.
.
.
.
.

یعنی واقعاً سوپرمن میمیره؟ یعنی دیگه حداقل از گندکاری اسنایدر تو شخصیت سوپرمن خبری نیست؟
نقل قول کردن
blackspidey
#8 blackspidey 1395-01-07 12:04
#7 (هشدار اسپویل)
آره واقن میمیره توی این فیلم،البته ینفر ب من گفت ک آخر فیلم سرنخ مین که زندس،ولی مرگش کاملا غیر ضروری و غیر منطقی بوده،بذار توضیح بدم.
بتمن یک نیزه ی کریپتونایتی ساخته(ک قرار بود باهاش سوپر منو بکشه) و بعد از متحد شدنشون و اومدن دومزدی تصمیم میگیرن با اون نیزه برن دومزدی رو بکشن،که در اون صحنه واندرومن هم وارد نبرد میشه،و ی تنه دهن دومزدی رو سرویس میکنه،ولی در آخر با اینکه نیزه کم کم قدرت سوپر من رو کم میکنه سوپر من همیشه نیزه ب دسته و با اینکه بتمن و واندرومن اوضاع خیلی بهتری داشتن و میتونستن کار رو تموم کنن خود سوپر من میره که دومزدی رو بکشه (در حالی که واندر ومن خیلی راحت میتونست اینکار رو بکنه) و در حین کشتنش خودش هم کشته میشه،مشخصه که استاد اسنایدر این داستانو فقط به این دلیل گذاشته که بگه ی چیز خاص توی فیلمش داره،ک فقط ی صحنه ی حماسی اضافه کنه،وگرنه همینجوریشم مشخصه که این داستان غیر ضروریه چون بلخره ما سوپرمن رو در لیگ عدالت میبینیم!
واقن نمیدونم چی بگم....
نقل قول کردن
captain bat
#9 captain bat 1395-01-07 12:15
یعنی یک تنه چندتا از بهترین کمیک درست حسابس این دو قهرمان رو نابود کرد
اصلا صحنه ای بود که درست کار کرده باشه صحنه های کم یکی رو؟؟؟؟
نقل قول کردن
i love spidey
#10 i love spidey 1395-01-07 12:42
به پسر عموم که تو آمریکا زندگی میکنه پیشنهاد دادم که بره این فیلم رو ببینه و خیلی از فیلم راضی بود
میگفت همه افرادی که میرن فیلم رو میبینن از فیلم راضی هستن چون صحنه های اکشن عالی و بتمنی فوق العاده داره و همه از بن افلک راضی هستن
هیچ جای فیلم هم احساس خستگی نکرده بود چون واقعا صحنه های هیجانی زیاد داره
فروش خوبی هم خواهد کرد
نقل قول کردن
Dr.Doom
#11 Dr.Doom 1395-01-07 12:57
مرسی از نقد تون خیلی خوب بود که بی دلیل از چیزی ایراد نگرفته بودید . راستی کسی میدونه تو روز اول چقد فروش کرد؟
#۸ (اسپویل) اره دقیقا همینجوری که شما میگی من تو ویکی پدیا رو خوندم گفت که آخر فیلم قبر سوپرمن رو نشون میده ک خاک های روش داره تکون میخوره و ...
نقل قول کردن
captain bat
#12 captain bat 1395-01-07 13:13
به نظریه من مشکل این فیلم فقط کارگردانه چون بازیگرا مشکلی ندارن همین طور نویسنده ها ولی وقتی کارگردان بد باشه چه میشه کرد
نقل قول کردن
mks
#13 mks 1395-01-07 13:19
سوپرمن نمیمیره.دقیقا اخر فیلم که داره تیتراژ پایان میخواد بیاد یک دفعه خاک های روی قبر سوپرمن بلند میشه و به هوا میره
بن افلک خیلی مصنوعی بازی میکرد.واقعا بد بود.مثل یک بازیگر اماتور نقشش رو بازی میکرد.
به نظرم بهترین بازی رو جسی ایزنبرگ داشت.بازیگر نقش سوپرمن هم خوب بازی میکرد.
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1395-01-07 13:21
مرسی امیر رضای عزیز
نقدت عالی بود و منتظر نقد با اسپویلر شما هم هستیم
ولی فقط خواستم یادآوری کنم که این چند وقت اخیر من در نظراتم مدام میگفتم که این فیلم منو به شدت یاد مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 میندازه
یادته؟
وقتی قصه اصلی فراموش میشه و همه چیز بیشتر برای set up کردن یک سری فرنچایز دیگه در اینده است و وقتی کارگردان و استودیو همش با هم کلنجار میرن نتیجه همین میشه که دیدیم
شرط میبندم این فیلم هم درست مثل tasm2 کلی صحنه حدف شده و ending های مورد استفاده قرار نگرفته داره

ضمن اینکه مطمئنم زک هم مثل مارک وب اون وسط مسطا یه چیزهای کمیک بوکی گذاشته که ادم ازشون خوشش میاد ولی آخرش به قول خودت ادم از خودش میپرسه "پس چی شد؟"

یه جایی دو تا نکته خوندم که خیلی جالبه:
1- مارول کسی رو داره به نام کوین فایگی که نقشه راه برای مارول ترسیم کرده. ایشون قبلا تهیه کننده سونی و فیلم های مرد عنکبوتی بود و الان به اوج پختگی رسیده و ادمی هم هست که از اشتباهاتش درس میگیره. همچین ادمی ولی در دی سی و وارنر نیست و این دقیقا مشکل این شرکته
واقعا خاطرتون هست اخرین فیلم خوب دی سی و وارنر رو؟ خیلی ازش گذشته. یعنی بدون شک بعد از دارک نایت هر فیلم این شرکت ما رو به نوعی نا امید کردن

2- مشکل اصلی فیلم از لحن اونه. یکی میگفت همیشه نبرد بتمن و سوپرمن نبرد روز و شب بوده یا بهتره بگیم نبرد خوش بینی با بدبینی . یعنی کلی جذابیت این قصه در تضاد بین دو فلسفه نهفته است ولی وقتی شما در این فیلم دو شخصیت داری که عین هم هست و هر دو دارک و اخمو و خفن و brooding هستند دیگه اون جذابیته از بین میره. یعنی دیگه اون تضاد و کنتراست جذاب وجود نداره.
یکی میگفت با دوست دخترم رفتم سینما که هیچی از کمیک نمیدونه. اخر فیلم بهم گفت "دلم واسه سوپرمن میسوزه. هیشکی دوستش نداره و انگار خودشم دوست نداره اینجا باشه؟ و این به نظرم نقطه ضعف عمده فیلمه. در جهان بینی و نگرش زک اسنایدر ، ابرقهرمان بودن یک بار سنگین و غیر قابل تحمل و زشته. انگار هیچ ابرقهرمانی از کار خودش رضایت نداره و این حس خوبی رو به بیننده منتقل نمیکنه. نمیدونم این نگرش عمدی بوده تا بین فیلم های دی سی و مارول تمایز قتئل بشن و یک چیز متفاوت ارائه بدن ولی هر چی هست چیز خبوی نیست
نقل قول کردن
mks
#15 mks 1395-01-07 13:22
به نقل از The Furious:
به نقل از PashaxSpidey:
به نظرتون بن افلک تونسته بود خوب نقشش رو بازی کنه؟

بله، افلك يكي از معدود بازيگراي خوب فيلم بود.
توي نقد همراه با اسپويلر بهش اشاره كردم. انشا... فردا ارسالش ميكنم.

بن افلک کاملا مصنوعی بازی میکرد.
نقل قول کردن
mks
#16 mks 1395-01-07 13:28
به نقل از mtm:
مرسی امیر رضای عزیز
نقدت عالی بود و منتظر نقد با اسپویلر شما هم هستیم
ولی فقط خواستم یادآوری کنم که این چند وقت اخیر من در نظراتم مدام میگفتم که این فیلم منو به شدت یاد مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 میندازه
یادته؟
وقتی قصه اصلی فراموش میشه و همه چیز بیشتر برای set up کردن یک سری فرنچایز دیگه در اینده است و وقتی کارگردان و استودیو همش با هم کلنجار میرن نتیجه همین میشه که دیدیم
شرط میبندم این فیلم هم درست مثل tasm2 کلی صحنه حدف شده و ending های مورد استفاده قرار نگرفته داره

ضمن اینکه مطمئنم زک هم مثل مارک وب اون وسط مسطا یه چیزهای کمیک بوکی گذاشته که ادم ازشون خوشش میاد ولی آخرش به قول خودت ادم از خودش میپرسه "پس چی شد؟"

یه جایی دو تا نکته خوندم که خیلی جالبه:
1- مارول کسی رو داره به نام کوین فایگی که نقشه راه برای مارول ترسیم کرده. ایشون قبلا تهیه کننده سونی و فیلم های مرد عنکبوتی بود و الان به اوج پختگی رسیده و ادمی هم هست که از اشتباهاتش درس میگیره. همچین ادمی ولی در دی سی و وارنر نیست و این دقیقا مشکل این شرکته
واقعا خاطرتون هست اخرین فیلم خوب دی سی و وارنر رو؟ خیلی ازش گذشته. یعنی بدون شک بعد از دارک نایت هر فیلم این شرکت ما رو به نوعی نا امید کردن

2- مشکل اصلی فیلم از لحن اونه. یکی میگفت همیشه نبرد بتمن و سوپرمن نبرد روز و شب بوده یا بهتره بگیم نبرد خوش بینی با بدبینی . یعنی کلی جذابیت این قصه در تضاد بین دو فلسفه نهفته است ولی وقتی شما در این فیلم دو شخصیت داری که عین هم هست و هر دو دارک و اخمو و خفن و brooding هستند دیگه اون جذابیته از بین میره. یعنی دیگه اون تضاد و کنتراست جذاب وجود نداره.
یکی میگفت با دوست دخترم رفتم سینما که هیچی از کمیک نمیدونه. اخر فیلم بهم گفت "دلم واسه سوپرمن میسوزه. هیشکی دوستش نداره و انگار خودشم دوست نداره اینجا باشه؟ و این به نظرم نقطه ضعف عمده فیلمه. در جهان بینی و نگرش زک اسنایدر ، ابرقهرمان بودن یک بار سنگین و غیر قابل تحمل و زشته. انگار هیچ ابرقهرمانی از کار خودش رضایت نداره و این حس خوبی رو به بیننده منتقل نمیکنه. نمیدونم این نگرش عمدی بوده تا بین فیلم های دی سی و مارول تمایز قتئل بشن و یک چیز متفاوت ارائه بدن ولی هر چی هست چیز خبوی نیست

آقای ترابی به نطر منtasm2خیلی از bvsبهتر بود.bvsبرای من کاملا مبهم و گیج کننده بود و من در طول bvsهی خدا خدا میکردم که تموم شه فیلم .ولی درtasm2کاملا سرگرم شدم و اصلا حس bvsرو نداشتم
نقل قول کردن
Agent wolverine
#17 Agent wolverine 1395-01-07 13:37
واقعا چرا سوپرمن کشت؟ ما که همه میدونیم حداکثر تا پارت دوم
جاستیس لیگ مرده میمونه!فکر کنم تو یکی از استدیو های بالیوود فیلم برداری کرده بود فیلم رو!
نقل قول کردن
comic fan
#18 comic fan 1395-01-07 13:42
ممنون عالی بود نقدت...
فیلمو من که مطمئنم بعنوان یک کمیک دوست ازش بدم میاد
شنیدم با اینکه شخصیت پردازی سوپرمن بهتر شده ولی باز هم هم خود بتمن و هم سوپرمن به وفور آدم میکشن ( البته این از دید اسنایدر کبیر ضعف نیست اگه قهرمان آدم بکشه خفن تره ! )
و اینکه ی سری ویدیو لو رفته از مبارزه سوپرمن و بتمن رو دیدم بتمن واقعا به قصد کشت سوپرمن رو میزد تا جایی که بالاخره فهمید لکس با دزدیدن مادر سوپرمن مجبورش کرده بود که با بتمن بجنگه و دیگه ول کرد اصلا مبارزه رو ...
ولی واقعا سر این فیلم خیلی امید داشتم چون واقعا واچمن رو دوست داشتم از man of steel هم بدم نیومده بود ، یعنی یجورایی داشت کیفیت فیلماش رشد میکرد که متاسفانه تو bvs گند زد
نقل قول کردن
Master Spidey
#19 Master Spidey 1395-01-07 14:06
ممنون. شما خیلی خوب نقدو نوشته بودین. تمام بدی ها و خوبی هارو گفتین بدون ذره ای تعصب.
نقل قول کردن
Master Spidey
#20 Master Spidey 1395-01-07 14:09
به نقل از mtm:
مرسی امیر رضای عزیز
نقدت عالی بود و منتظر نقد با اسپویلر شما هم هستیم
ولی فقط خواستم یادآوری کنم که این چند وقت اخیر من در نظراتم مدام میگفتم که این فیلم منو به شدت یاد مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 میندازه
یادته؟
وقتی قصه اصلی فراموش میشه و همه چیز بیشتر برای set up کردن یک سری فرنچایز دیگه در اینده است و وقتی کارگردان و استودیو همش با هم کلنجار میرن نتیجه همین میشه که دیدیم
شرط میبندم این فیلم هم درست مثل tasm2 کلی صحنه حدف شده و ending های مورد استفاده قرار نگرفته داره

ضمن اینکه مطمئنم زک هم مثل مارک وب اون وسط مسطا یه چیزهای کمیک بوکی گذاشته که ادم ازشون خوشش میاد ولی آخرش به قول خودت ادم از خودش میپرسه "پس چی شد؟"

یه جایی دو تا نکته خوندم که خیلی جالبه:
1- مارول کسی رو داره به نام کوین فایگی که نقشه راه برای مارول ترسیم کرده. ایشون قبلا تهیه کننده سونی و فیلم های مرد عنکبوتی بود و الان به اوج پختگی رسیده و ادمی هم هست که از اشتباهاتش درس میگیره. همچین ادمی ولی در دی سی و وارنر نیست و این دقیقا مشکل این شرکته
واقعا خاطرتون هست اخرین فیلم خوب دی سی و وارنر رو؟ خیلی ازش گذشته. یعنی بدون شک بعد از دارک نایت هر فیلم این شرکت ما رو به نوعی نا امید کردن

2- مشکل اصلی فیلم از لحن اونه. یکی میگفت همیشه نبرد بتمن و سوپرمن نبرد روز و شب بوده یا بهتره بگیم نبرد خوش بینی با بدبینی . یعنی کلی جذابیت این قصه در تضاد بین دو فلسفه نهفته است ولی وقتی شما در این فیلم دو شخصیت داری که عین هم هست و هر دو دارک و اخمو و خفن و brooding هستند دیگه اون جذابیته از بین میره. یعنی دیگه اون تضاد و کنتراست جذاب وجود نداره.
یکی میگفت با دوست دخترم رفتم سینما که هیچی از کمیک نمیدونه. اخر فیلم بهم گفت "دلم واسه سوپرمن میسوزه. هیشکی دوستش نداره و انگار خودشم دوست نداره اینجا باشه؟ و این به نظرم نقطه ضعف عمده فیلمه. در جهان بینی و نگرش زک اسنایدر ، ابرقهرمان بودن یک بار سنگین و غیر قابل تحمل و زشته. انگار هیچ ابرقهرمانی از کار خودش رضایت نداره و این حس خوبی رو به بیننده منتقل نمیکنه. نمیدونم این نگرش عمدی بوده تا بین فیلم های دی سی و مارول تمایز قتئل بشن و یک چیز متفاوت ارائه بدن ولی هر چی هست چیز خبوی نیست

مشکل دی سی اینه که نمی آد از اشتباهات خودش و حتی اشتباهات مارول درس بگیره. بخدا اگه از اشتباه مارول در TASM 2 درس میگرفت این فیلم اینجوری نمیشد
نقل قول کردن
Sherlock Holmes
#21 Sherlock Holmes 1395-01-07 14:12
با تشکر از نقدتون و ممنون که اسپویل نداشت.
دوستان خدا وکیلی این چه کاریه میکنین؟نوشته نقد بدون اسپویل بعدش میاین تو کامنتها اسپویل میکنین؟شاید یکی نخواد چیزی از فیلم براش لو بره.دقیقا همین بلا واسه من سر فیلم tasm 2 افتاد و من دیگه هیچ میلی به دیدن فیلم نداشتم چون ریز و درشت فیلم رو فهمیده بودم.bvs رو هم که اسپویل کردین لا اقل civil war رو بعد اکران اسپویل نکنید please
نقل قول کردن
captain bat
#22 captain bat 1395-01-07 14:25
سوال ما رو جواب کسی نمیده در مورد بازی بازیگرا؟؟؟
نقل قول کردن
Ali Faramarzpour
#23 Ali Faramarzpour 1395-01-07 14:25
خوب این فیلم هم اکران شد و قرار بود عمومختار اگه این فیلم خراب کنه یه کارایی بکنه. :-*
الان باید دلمون رو خوش کنیم به جوخه خودکشی که البته اونم یه بلاک باستری هس ولی اگه خوب بشه خوشحال میشم که بلاخره وارنر یه فیلم درست درمون ساخت.
یه سوال داشتم اقای ترابی الان دقیقا چه قد به جنگ داخلی ایمان دارید ینی خوب هرکس قبل از اکران فیلم از فیلم یه تصوری داره تصور شما ازش چیه ینی میتونه بهترین فیلم مارول بشه و اسپایدر من ۲ رو رد کنه یا نه؟(توجه کنین فقط میخوام بدونم ته دلتون در موردش چیه)
نقل قول کردن
batman/spider
#24 batman/spider 1395-01-07 14:40
پس اون اقایی که میگفت فیلم رو دیده و فیلم با اینکه طولانی هست ولی سرگرم کننده ،همه بازیگرا عالی بودند.داستان خیلی خوب نوشته شده.صحنه های اکشن خیلی عالی و باحال بودند و حالا نمره های خیلی کم گرفته چی داشت میگفت.یکی به من بگه چی داشت میگفت.وقتی تریلرا اومد همه ی دی سی فن ها میگفتند این فیلم میترکونه.دیگه کسی به زک اسنایدر پیشنهاد نمیده
نقل قول کردن
i love spidey
#25 i love spidey 1395-01-07 14:42
این متن رو بدون تعصب بخونید خواهشا
ببخشید که این حرف رو میزنم ولی واقعا سایت اسپایدی اصلا بی طرف عمل نمیکنه و همیشه از همه فیلمای مارول حتی اگه بد هم باشن تعریف میکنه ولی فیلمای دی سی رو تخریب میکنید
توجه کردم توی top 10 ها همیشه بدترین فیلما و کمیکا واسه دی سی هستن و بهترین فیلما و کمیکا واسه مارول
مثلا بهترین فیلم اسپایدرمن2 هستش و بدترین فیلم گرین لنترن
در صورتی که فیلم شوالیه تاریکی از اسپایدرمن بهتره و اکثر منتقدا هم همین نظر رو دارن و بدترین فیلم رو هم گرین لنترن رو انتخاب کردید در صورتی که دردویل خیلی بدتره فیلمش
از اسم یوزرم میتونید بفهمید که من خیلی به این سایت علاقه دارم چون اخبار بروز کمیک ها و فیلمای کمیکی رو میذاره ولی متاسفانه سعی در تخریب دی سی دارین
من بیشتر طرفدار مارول هستم ولی فیلمای دی سی هم انصافا خوبن
کاملا هم مطمئنم دنیای سینمایی دی سی هم موفق میشه
منم از موفقیتش خوشحال میشم چون اگه موفق بشه مطمئنم مارول هم پیشرفت میکنه
یسری از فیلمای مارول واقعا افت کردن و علتش هم اینه که رقیبی ندارن
مثل فیلم ثور 2 که واقعا خوب نبود
یا انت من که اصلا در حد یه شگفتی نبود و ویلن چرتی داشت و فقط خود انت من و اون دوست مکزیکیش باحال بودن
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#26 Samwel Tarly 1395-01-07 14:52
من ایران زندگی می کنم و نمیتونم عین برخی از دوستان برم سینما و همیشه صبر می کنم تا کیفیت بلوری بیاد و بعد نگاه کنم و الان با نقد شما و نظر برخی افراد دیگه واقعا دلسرد شدم و دیگر رغبتی برای تماشای فیلم ندارم(شاید یکبار)اما واقعا نابود شدم.
فقط شنیدم یک نفر گفته اگه از سری ترنسفرمرز مایکل بی خوشتون بیاد از این فیلم هم خوشتون میاد.به نظرتون درسته؟من از بین ترنسفرمرزها فقط قسمت سوم دوست داشتم
نقل قول کردن
Master Spidey
#27 Master Spidey 1395-01-07 15:06
به نقل از i love spidey:
این متن رو بدون تعصب بخونید خواهشا
ببخشید که این حرف رو میزنم ولی واقعا سایت اسپایدی اصلا بی طرف عمل نمیکنه و همیشه از همه فیلمای مارول حتی اگه بد هم باشن تعریف میکنه ولی فیلمای دی سی رو تخریب میکنید
توجه کردم توی top 10 ها همیشه بدترین فیلما و کمیکا واسه دی سی هستن و بهترین فیلما و کمیکا واسه مارول
مثلا بهترین فیلم اسپایدرمن2 هستش و بدترین فیلم گرین لنترن
در صورتی که فیلم شوالیه تاریکی از اسپایدرمن بهتره و اکثر منتقدا هم همین نظر رو دارن و بدترین فیلم رو هم گرین لنترن رو انتخاب کردید در صورتی که دردویل خیلی بدتره فیلمش
از اسم یوزرم میتونید بفهمید که من خیلی به این سایت علاقه دارم چون اخبار بروز کمیک ها و فیلمای کمیکی رو میذاره ولی متاسفانه سعی در تخریب دی سی دارین
من بیشتر طرفدار مارول هستم ولی فیلمای دی سی هم انصافا خوبن
کاملا هم مطمئنم دنیای سینمایی دی سی هم موفق میشه
منم از موفقیتش خوشحال میشم چون اگه موفق بشه مطمئنم مارول هم پیشرفت میکنه
یسری از فیلمای مارول واقعا افت کردن و علتش هم اینه که رقیبی ندارن
مثل فیلم ثور 2 که واقعا خوب نبود
یا انت من که اصلا در حد یه شگفتی نبود و ویلن چرتی داشت و فقط خود انت من و اون دوست مکزیکیش باحال بودن

سایت اسپایدی کی گفت شوالیه ی تاریکی بده؟ :o کی گفتن ثور 2 خوبه؟ بعد شما مگه نمیدونین وقتی TASM2 ضعف داشت چقدر گفتن ضعف داره؟ مگه نگفتن؟ مگه وقتی کمیک One More Day اومد بدشو نگفتن مگه وقتی شماره ی 700 کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز اومد همه گفتن کمیک خوبیه؟ اتفاقا خیلی هم ایراد گرفتن ازش مخصوصا آقای ترابی. :o شما اول یه نگاه دقیق تری بنداز به کامنت و پست های سایت بعد بیا اینارو بگو. بعدشم خو سایت حقیقتو میگه مگه Batman Begins رو تو لیست بهترین فیلم های کمیک بوکی نیاوردن؟مگه وقتی سریال فلش اومد تعریف و تمجیدش نکردن؟ خوب چون Spider Man 2 واقعا به کمیک بوک وفادار بود گفتن خوبه و هزار دلایل دیگه.الان Man of Steel مگه بد نبود؟ مگه کارکتر رو خراب نکرده بودن؟ مگه اون کمیک کلون سگا که دهه ی 90 اومد رو تو سایت بد نگفتن؟ :o
نقل قول کردن
venom snake
#28 venom snake 1395-01-07 15:08
به نقل از agh:
من ایران زندگی می کنم و نمیتونم عین برخی از دوستان برم سینما و همیشه صبر می کنم تا کیفیت بلوری بیاد و بعد نگاه کنم و الان با نقد شما و نظر برخی افراد دیگه واقعا دلسرد شدم و دیگر رغبتی برای تماشای فیلم ندارم(شاید یکبار)اما واقعا نابود شدم.
فقط شنیدم یک نفر گفته اگه از سری ترنسفرمرز مایکل بی خوشتون بیاد از این فیلم هم خوشتون میاد.به نظرتون درسته؟من از بین ترنسفرمرزها فقط قسمت سوم دوست داشتم

پس شما ادم دهنبینی هستین و هر کی هر چی بگه رو شما قبول میکنین،بنظرم اگه اگه اینجوری باشین تو زندگی پیشرفتی نمیکنید.
در مورد نقد باید بگم خوب بود اما من به دید نکات منفی فیلم این رو یاد میکنم ولی نمیپذیرم،چون هنوز فیلم رو ندیدم که بخوام در مورد خوب یا بد بودنش نظر بدم.
هر کی هم تا الان از این فیلن چه جنبه مثبت و منفیش گفته و یاد کرده برای خودش عزیز ولی من ادمیم که تا نبینم نمیتونم بگم خوبه یا متوسط یا ضعیفه.
در مورد کامنت 25# باید بگم که فیلم های دیگه ی مارول هم هست که از اسپایدی 2 بهتر باشه نمونش گاردین اف گلکسی و کاپ 2 که فوق العاده عمل کردن،میدونم این یونیورسی که تازه در حال شکل گیریه پر از نقد های خوب و بد هستش اما تازه در حال گسترشه و میخواد اینده ی فیلماش رو که بر اساس کامیک های شرکت دی سی هست رو بسازه،و این رو در نظر داشته باشید وارنر با این فیلم اگه ضرر مالی کنه خیلی بعید هستش که شکست بخوره،7 سری فیلمای پاتر و ارباب حلقه ها و هابیت و فیلمای دیگه نشون از کیفیت ساخت فیلماش داره،زک فقط نخواست اکشن فیلم رو به اوج برسونه خواست دید مردم از فیلمایی که تو ژانر ابرقهرمانی دیدن عوض بشه همین!
نقل قول کردن
parker
#29 parker 1395-01-07 15:32
#25
نمی دونم منظورت از این کامنت چی بود ولی بذار جوابت رو بدم نمی دونم چند وقته سایت رو دنبال می کنی ولی مطمئنم هیچ شناختی از سایت نداری و فقط چند تا از TOP 10 ها رو خوندی . این سایت شاید بیشتر از مارول خبر بذاره (باید هم بذاره چون سایت اسپایدیه) ولی هیچ وقت تعصب نداشته . سایت همیشه سمت حق بوده . ما با اینکه وظیفه نداشتیم دلی می دونی چقدر مقاله نوشتیم که برای دی سی بوده ؟ما حتی برای بترنگ بتمن هم تاریخچه نوشتیم . یا برای حلقه فلش . در حالی که خیلی از سایتا که ادعای کمیک می کنن اینطور مقاله ها را ننوشتن. خیلی از کمیک های دی سی ترجمه شده . سایت فیلم های بد رو می کوبه و فرقی نداره مال چه کمپانی باشه. از چهار شگفت انگیز یا مرد عنکبوتی 3 یا مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2.
انت من رو هم خود من نقد کردم و میگم از هر لحاظ یه فیلم خوب و دلنشین بود . حالا اون شرورش رو هم با این که بد بود ولی شما الکی بزرگش می کنید . BvS هم تو این شرایط هر چی بیشتر زمین بخوره به نفع دی سی فن هاست تا از شر زک اسنایدر راحت بشن . کسی که برای بزرگ جلوه دادن فیلمش میاد و انت من رو خراب می کنه. فقط بهت میگم سایت رو حتی 10 درصد هم نمی شناسی .
نقل قول کردن
TheBLoodynine
#30 TheBLoodynine 1395-01-07 15:32
دوست عزیز چرا حرفی میزنی که خودتم میدونی واقعیت نداره
این سایت هیچوقت افراطی نبوده.اگه بود کمیک های دی سی توش ترجمه نمیشد یا مقاله در مورد دی سی داده نمیشد.اولن فیلم انت من در حد خودش عالی عمل کرد با اون بودجه تونست فروش عالی کنه نقد هاش هم خوب بود. دومن هیچکی تو این سایت نگفته بتمن شوالیه تاریکی بد بوده ولی برعکس همه ایراداتtasm2 رو با صراحت بیان کردن
نقل قول کردن
blackspidey
#31 blackspidey 1395-01-07 15:40
#25
جوابتونو دوستان دادن ولی درباره اسمت خواستم بگم وقتی بهش اشاره میکنی آدم شک میکنه غمدا همچین اسمی گذاشته باشی :o
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#32 The-Captain-steve 1395-01-07 16:49
مرسی از امیر رضا عزیز بابت نقد خوبشون دیگه فکر نکنم لازم باشه متن با اسپویل آماده کنید چون داستان طوری شدکه همه متوجه شدنند خودم وقتی متوجه شدم اصلا داغون شدم اصلا از مرگ کارکتر ها خوشم نمیاد نمی دونم چرا از این بگذریم الان داشتم صفحه های اجتماعی فیلم batman and superman dwan of justic رو میدیدم بازگیر سوپرمن و بتمن داشتن مصاحبه میکردن البته برای دو روز پیش بوده ولی باحال بود
هر کدوشون میرفند و از مردم می پرسیدنند کی برنده میشه یه سری ها میگفتند بتمن و یه سری ها هم سوپرمن اما بن افلک کار جالبی کرده بود و بتموبیل رو گرفته بود آورده بود تو خیابون و مردم که طرف دار بتمن بودنند سوار میکرد کارش جالب بود

داستان فیلم به نظر من خوب نبود البته تا نبینیم نمیشه متوجه شد
سوپرمن با اون همه قدرت چطوری تسلیم لکس شده سر اینکه مادرش رو دزدیده ؟یا اینکه کریپتونات داره

یه جا سرچ کردم مرگ سوپرمن تو این فیلم احمقانه ترین مرگ بوده چرا ؟
وقی واندرومون و بتمن بوده خودش میخواسته دوزدی رو بکشه ؟
مخواستی خرابی های که بار اورده رو با این کار جبران کنه اصلا با عقل جور نمیاد
خلاصه دوست نداشتم اینطوری شه
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#33 amir a. ghaderi 1395-01-07 17:07
#25:
حرفت خیلی مضحکه
انتظار داری تو سایت اسپایدرمن از دی سی بیشتر خبر بزارن؟
همین خبرهایی و مقالات و کمیک هایی که تو این سایت از دی سی منتشر شده از مجموع کل سایت های دیگه ایرانی بیشتره
در ضمن تاپ تن های این سایت بینظیره
کی میگه همیشه مارول اوله تو این لیست ها؟ تو مقاله 10 تیتراژ برتر انیمیشن های ابرقهرمانی بتمن اوله
گرین لنترن هم تو مقاله تا امید کننده ترین فیلم ها اول بود که اونم ترجمه شده از سایت newsarama بود
نقل قول کردن
Goblin King
#34 Goblin King 1395-01-07 17:08
#25:
غیر منصفانه ترین حرف ممکن رو درباره این سایت زدی
خدمات این سایت به دنیای کمیک و مخصوصا دی سی ماندگار خواهد ماند
نقل قول کردن
Sin-Eater
#35 Sin-Eater 1395-01-07 17:10
#25:
به خدا قسم جز حقیقت از این سایت چیزی نشنیدم
همیشه هر جا باید تعریف میکرده، تعریف کرده و هر جا لازم بوده انتقاد کرده حتی از اسپایدرمن
من الگوی زندگیم اقای ترابی و مقاله های ایشونه
نقل قول کردن
shahrzad
#36 shahrzad 1395-01-07 17:13
#25:
من فکر کنم شما از افتضاحی که فیلم bvs بار اورده لجت گرفته و ناراحتی که حرفهای عمو مختار و استاد ترابی درست دراومده
کمی یخمک بخور درست میشه!
:lol:
نقل قول کردن
parker
#37 parker 1395-01-07 17:21
به نقل از iron man:
ویدیو مبارزه سوپرمن با دومزدی در bvs

www.aparat.com/v/bBXIQ

اسپویل




اخر ویدیو به مرگ سوپرمن ختم میشه

وای!!!! چه قدر تاثیر گذار !!!!!!!
خداوکیلی کوئیک سیلور مرگ خیلی غم انگیز تری داشت .
اصلا ولش کن. نظر شخصی من هست.
نقل قول کردن
captain bat
#38 captain bat 1395-01-07 17:56
نسخه با کیفیتش کی میاد؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#39 Sherlockian 1395-01-07 18:16
به نقل از captain bat:
نسخه با کیفیتش کی میاد؟؟؟؟؟

تا جایی که میدونم 16 جولای
نقل قول کردن
PashaxSpidey
#40 PashaxSpidey 1395-01-07 18:22
به نقل از captain bat:
نسخه با کیفیتش کی میاد؟؟؟؟؟

توی امازون زده بود ۱۶ july ولی برداشت میشه ۲۶ تیر
نقل قول کردن
captain bat
#41 captain bat 1395-01-07 19:17
دوستانی که فیلم رو دیدن فلش قیافش به همون زایگی عکس هست یا بهتره
نقل قول کردن
Navid
#42 Navid 1395-01-07 20:15
بچه ها تایید شد !
فروش اخر هفته 82m$
نقل قول کردن
venom snake
#43 venom snake 1395-01-07 20:41
به نقل از iSpider-man:
بچه ها تایید شد !
فروش اخر هفته 82m$

حالا بنظرت خوبه بده متوسطه؟چجوریاست ؟
نقل قول کردن
Navid
#44 Navid 1395-01-07 21:18
ب نظرم نسبت به بودجه شروع بدی نیست ، ولی قطعا خوب هم نیست!
فکر نکنم تو فروش هم ب جایی برسه!
نقل قول کردن
Amir spidey
#45 Amir spidey 1395-01-07 21:20
به نقل از iron man:

نمیدونم من کور هستم یا زک انقدر دقیق کار کرده.آدم باید اونقدر با دقت ببینه تا بتونه اون یک دونه خاک رو ببینه.خدا لعنتت کنه زک.اون با روش مسخره کشتن و این هم با برگشت فضاحت بار سوپرمن
نقل قول کردن
batman-justice
#46 batman-justice 1395-01-07 21:44
بچه ها فروش BvS مشخص شد تا این لحظه 168 میلیون دلاره
نقل قول کردن
The Furious
#47 The Furious 1395-01-07 22:18
به نقل از mtm:
مرسی امیر رضای عزیز
نقدت عالی بود و منتظر نقد با اسپویلر شما هم هستیم
ولی فقط خواستم یادآوری کنم که این چند وقت اخیر من در نظراتم مدام میگفتم که این فیلم منو به شدت یاد مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 میندازه
یادته؟
وقتی قصه اصلی فراموش میشه و همه چیز بیشتر برای set up کردن یک سری فرنچایز دیگه در اینده است و وقتی کارگردان و استودیو همش با هم کلنجار میرن نتیجه همین میشه که دیدیم
شرط میبندم این فیلم هم درست مثل tasm2 کلی صحنه حدف شده و ending های مورد استفاده قرار نگرفته داره

ضمن اینکه مطمئنم زک هم مثل مارک وب اون وسط مسطا یه چیزهای کمیک بوکی گذاشته که ادم ازشون خوشش میاد ولی آخرش به قول خودت ادم از خودش میپرسه "پس چی شد؟"

یه جایی دو تا نکته خوندم که خیلی جالبه:
1- مارول کسی رو داره به نام کوین فایگی که نقشه راه برای مارول ترسیم کرده. ایشون قبلا تهیه کننده سونی و فیلم های مرد عنکبوتی بود و الان به اوج پختگی رسیده و ادمی هم هست که از اشتباهاتش درس میگیره. همچین ادمی ولی در دی سی و وارنر نیست و این دقیقا مشکل این شرکته
واقعا خاطرتون هست اخرین فیلم خوب دی سی و وارنر رو؟ خیلی ازش گذشته. یعنی بدون شک بعد از دارک نایت هر فیلم این شرکت ما رو به نوعی نا امید کردن

2- مشکل اصلی فیلم از لحن اونه. یکی میگفت همیشه نبرد بتمن و سوپرمن نبرد روز و شب بوده یا بهتره بگیم نبرد خوش بینی با بدبینی . یعنی کلی جذابیت این قصه در تضاد بین دو فلسفه نهفته است ولی وقتی شما در این فیلم دو شخصیت داری که عین هم هست و هر دو دارک و اخمو و خفن و brooding هستند دیگه اون جذابیته از بین میره. یعنی دیگه اون تضاد و کنتراست جذاب وجود نداره.
یکی میگفت با دوست دخترم رفتم سینما که هیچی از کمیک نمیدونه. اخر فیلم بهم گفت "دلم واسه سوپرمن میسوزه. هیشکی دوستش نداره و انگار خودشم دوست نداره اینجا باشه؟ و این به نظرم نقطه ضعف عمده فیلمه. در جهان بینی و نگرش زک اسنایدر ، ابرقهرمان بودن یک بار سنگین و غیر قابل تحمل و زشته. انگار هیچ ابرقهرمانی از کار خودش رضایت نداره و این حس خوبی رو به بیننده منتقل نمیکنه. نمیدونم این نگرش عمدی بوده تا بین فیلم های دی سی و مارول تمایز قتئل بشن و یک چیز متفاوت ارائه بدن ولی هر چی هست چیز خبوی نیست

لطف دارید شما :-)
اره دقیقا یادمه. اتفاقاً یاد حرف شما راجع به TASM2 افتادم. باورم نمیشد که قبول نمیکردم حرف شما رو وقتی میگفتید شبیه اون میشه. فرقش اینه که BvS کلی عوامل اسکار گرفته و یا نامزد اسکار داره ولی TASM2 نداشن!
ولی من مطمئناً بلو ری فیلم هم میخرم ببینم این نیم ساعت اضافی چیه.
نقل قول کردن
captain bat
#48 captain bat 1395-01-07 22:45
به نقل از The Furious:
#6
خواهش میکنم.
فیلم واقعا متوسط رو به پایینه و نمیشه بیخودی ازش تعریف کرد منم سعی کردم طرفداری بیجا نکنم.

اقای furiousمیشه راجب بازی بازیگرا هم توضیح بدبد؟؟؟
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#49 amir a. ghaderi 1395-01-07 23:00
#28:
مرد عنکبوتی 2 بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخه
کاملا perfect است
هیچ عیب و ایرادی نداره
بازی ها عالی، افکت های ویژه عالی که اسکار گرفت، شخصیت پردازی بینقص پیتر پارکر، مبارزات حماسی، وفاداری به لحن کمیکا ، داستان پرمعنا و. یک شخصیت خبیث سمپاتیک و ...
ولی cap 2 و گاردینز اف گلکسی با وجود محشر بودن ایراداتی هم داشتن
مثل نداشتن ویلن های بزرگ
Cap 2 هم قبول کنیم سکانس مبارزه نهایی و اون نقشه هایدرا کلیشه ای بود و چندان جذابیت نداشت
نقل قول کردن
The Furious
#50 The Furious 1395-01-07 23:06
به نقل از captain bat:
به نقل از The Furious:
#6
خواهش میکنم.
فیلم واقعا متوسط رو به پایینه و نمیشه بیخودی ازش تعریف کرد منم سعی کردم طرفداری بیجا نکنم.

اقای furiousمیشه راجب بازی بازیگرا هم توضیح بدبد؟؟؟

مقاله ي با اسپويلر هم براي سايت ارسال كردم. توش از تك تك شخصيت ها گفتم. احتمالا به زودي رو سايت قرار ميگيره. ;-)
نقل قول کردن
The Rock
#51 The Rock 1395-01-08 00:26
خیلی ممنون بابت نقدتون عالی بود خوب بود که اسپویلر نداشت :-)
به هرحال نباید از دست پخت جناب استاد(!) زک اسنایدر انتظاری هم داشت الان این دارکی و خفنی و تفاوت از مارول چه سودی برای دی سی داشته واقعا؟سود که نداشته هیچ ضرر هم داشته اینم نتیجش که میبینید جناب زک این بود اون چیزی که هی میگفتی یه چیز متفاوت خواهد بود؟

راستی فروش فیلم چطوره؟تا به حال چقدر فروخته؟
نقل قول کردن
Ali Faramarzpour
#52 Ali Faramarzpour 1395-01-08 01:32
به نقل از amir a. ghaderi:
#28:
مرد عنکبوتی 2 بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخه
کاملا perfect است
هیچ عیب و ایرادی نداره
بازی ها عالی، افکت های ویژه عالی که اسکار گرفت، شخصیت پردازی بینقص پیتر پارکر، مبارزات حماسی، وفاداری به لحن کمیکا ، داستان پرمعنا و. یک شخصیت خبیث سمپاتیک و ...
ولی cap 2 و گاردینز اف گلکسی با وجود محشر بودن ایراداتی هم داشتن
مثل نداشتن ویلن های بزرگ
Cap 2 هم قبول کنیم سکانس مبارزه نهایی و اون نقشه هایدرا کلیشه ای بود و چندان جذابیت نداشت

کاپ ۳ میترکونه .مطمئنم
نمیدونم مارول چیکار کرده ولی بزارین اینطور بگم که اگه مارولکاپ رو بکشه مصمئنن یه لحظه احساسی و فوق العاده میشه.ولی بعدش هوادارا ناراحت میشن.اگه زنده بزارش پس احتمالا یه شخص دیگه میمیره ولی هیچ کس به اندازه کاپ تاثیر نداره.
در مورد دی سی هم که کافیه بگم«چون گذارد خشت اول بر زمین معمار کج.گر رساند بر فلک باش همان دیوار کج.»
نقل قول کردن
mtm
#53 mtm 1395-01-08 01:38
والا من میترسم عدم استقبال منتقدین از bvs به جنگ داخلی هم لطمه بزنه
یه جا نقدی خوندم که میگفت bvs نشون داد که ژانر ابرقهرمانی رو به افول گذاشته!!!!
میترسم چون تم جنگ داخلی هم به نوعی مشابه bvs است ، روی ذهنیت تماشاچی ها و منتقدها تاثیر منفی بزاره
چون جنگ داخلی هم به نوعی تم نبرد بین ابرقهرمان ها رو داره و از نظر داستانی شباهت هایی به bvs داره
نقل قول کردن
mtm
#54 mtm 1395-01-08 01:47
به نقل از The Rock:


راستی فروش فیلم چطوره؟تا به حال چقدر فروخته؟

فروشش خیلی خوب بوده ولی نکته مهم فروش هفته های بعده
چون ممکنه حدود 60 درصد افت کنه
ضمن اینکه نمره تماشاچی ها به فیلم b بوده که حتی از مرد پولادین کمتر بوده
(فیلمای ترنسفرمرز هم نمره b گرفته اند)
بنابراین حدس من اینه که هفته دوم تعیین کننده است
اگه افت فروش بالای 60 درصد باشه باید فاتحه زک رو بخونیم
یه خبری هالیوود ریپورتر کار کرده که میگفت اگه فروش نهایی فیلم زیر 1 میلیارد باشه تقریبا برای وارنر سوداوری نداره و شاید زک اخراج بشه
نویسنده خبر میگفت به همین خاطره که ما به جز نقش گوردون هیچ نقش جدیدی برای جاستیس لیگ اعلام نشده و این خیلی عجیبه چون دو هفته دیگه تولید فیلم اغاز میشه و تا الان باید کلی بازیگر جدید انتخاب میشدن
بنابراین نتیجه گیری کرده بود که وارنر منتظر اینه که ببینه فروش فیلم در این 2 هفته چی میشه تا تکلیف زک رو مشخص کنه
نقل قول کردن
captain bat
#55 captain bat 1395-01-08 02:05
همین الان یه نقد از یه طرفدار شدید بتمن رو دیدم (ویدیو بود )
طبق نقد هایی که قبلا خونده بودم و این یکی نتیجه گرفتم بن افلک عالیه مخصوصا در نقش بروس وین تقریبا همه ازش تعریف میکنن
حسی ایز برگ یه نقش چند پهلو و متفاوت داره که عالی بازی کرده
گال گدوک هم واندر وومن خوبی بود و خیلی پر قدرت بازی کرده
اما سوپرمن متاسفانه شباهت زیادی با من اف استیل داره یه ذره فقط بهتر شده
ولی این فیلم کاراکترهای زیادی داره و باعث سردرگمی بیننده میشه
در ضمن خیلی ها میگن پر Easter egg هست فیلم و رابطه رمانتیک و عاطفی درست و درمانی هم نداره داستان هم یه مقدار عجیب هست و بعضی دلایل به نظر بچگانه میاد در کل نتیجه من هم مثل این نقد یه فیلم متوسط رو به پایین درسته که بازیگرا خوب بازی کردن ولی کارگردان نادان و.... این فیلم با اشتباهات خودش فیلم رو که می تونست شاهکار باشه نابود کرد
نقل قول کردن
captain bat
#56 captain bat 1395-01-08 02:07
به نقل از mtm:
به نقل از The Rock:


راستی فروش فیلم چطوره؟تا به حال چقدر فروخته؟

فروشش خیلی خوب بوده ولی نکته مهم فروش هفته های بعده
چون ممکنه حدود 60 درصد افت کنه
ضمن اینکه نمره تماشاچی ها به فیلم b بوده که حتی از مرد پولادین کمتر بوده
(فیلمای ترنسفرمرز هم نمره b گرفته اند)
بنابراین حدس من اینه که هفته دوم تعیین کننده است
اگه افت فروش بالای 60 درصد باشه باید فاتحه زک رو بخونیم
یه خبری هالیوود ریپورتر کار کرده که میگفت اگه فروش نهایی فیلم زیر 1 میلیارد باشه تقریبا برای وارنر سوداوری نداره و شاید زک اخراج بشه
نویسنده خبر میگفت به همین خاطره که ما به جز نقش گوردون هیچ نقش جدیدی برای جاستیس لیگ اعلام نشده و این خیلی عجیبه چون دو هفته دیگه تولید فیلم اغاز میشه و تا الان باید کلی بازیگر جدید انتخاب میشدن
بنابراین نتیجه گیری کرده بود که وارنر منتظر اینه که ببینه فروش فیلم در این 2 هفته چی میشه تا تکلیف زک رو مشخص کنه

ای خدا زیر یه میلیارد یا نهایتا یک میلیارد فروش کنه این یارو عوض شه
اصلا ابراهیم حاتمی کیا :lol: ادامش رو بسازه فقط این این رو نباشه
نقل قول کردن
Ali Faramarzpour
#57 Ali Faramarzpour 1395-01-08 02:18
هرچی گفته برا خودش گفته.طرفدارای مارول وقتی BvS میبینن ذهنیتشون خراب نمیشه تازه امیدوارتر هم میشن چون به مارول ایمان دارن حتی منتقد ها هم پذیرفتن که دیسی از مارول عقب تره.حقیقت رو هم نمیشه فدای ذهنیت خراب کرد اگه جنگ داخلی عالی باشه هیچ چیز نمیتونه جلودارش باشه.تم مشابه BvS ^_-
خیالتون تخت باشه تنها نقطه مشترک جنگیدن دو ابر قهرمانه ،چیزی که برا bvs محور اصلی یجورایی بود ولی برا مارول جزء محور های نیمه اصلی(توی BvS جاستیس لیگ داره شکل میگیره ولی تو جنگ داخلی اونحرز قراره پاشیده بشه.) .کارگردانا فرق میکنن.تیم بازیگری فرق میکنه.داستان پخته تره.و ...
در اخرین حرف هم بگم که هرکس فیلمو برا خودش میبینه و نقد ها و نمره ها به کفشش هم نیس من از فیلم شرلوک با بازی رابرت داونی خوشم اومد ولی نمرش تو متا چند بود؟
من فیلمو میبینم که ۲ ساعت کیف کنم یا دیوونه ی داستان بشم .مسلما اگه فیلم خوبی نباشه انتظارات منو برواورده نمیکنه و من گوشش نمیدم و مطمئنن هم نمره کمی میگیره.
نقل قول کردن
captain bat
#58 captain bat 1395-01-08 02:31
به نقل از godfather:

هرچی گفته برا خودش گفته.طرفدارای مارول وقتی BvS میبینن ذهنیتشون خراب نمیشه تازه امیدوارتر هم میشن چون به مارول ایمان دارن حتی منتقد ها هم پذیرفتن که دیسی از مارول عقب تره.حقیقت رو هم نمیشه فدای ذهنیت خراب کرد اگه جنگ داخلی عالی باشه هیچ چیز نمیتونه جلودارش باشه.تم مشابه BvS ^_-
خیالتون تخت باشه تنها نقطه مشترک جنگیدن دو ابر قهرمانه ،چیزی که برا bvs محور اصلی یجورایی بود ولی برا مارول جزء محور های نیمه اصلی(توی BvS جاستیس لیگ داره شکل میگیره ولی تو جنگ داخلی اونحرز قراره پاشیده بشه.) .کارگردانا فرق میکنن.تیم بازیگری فرق میکنه.داستان پخته تره.و ...
در اخرین حرف هم بگم که هرکس فیلمو برا خودش میبینه و نقد ها و نمره ها به کفشش هم نیس من از فیلم شرلوک با بازی رابرت داونی خوشم اومد ولی نمرش تو متا چند بود؟
من فیلمو میبینم که ۲ ساعت کیف کنم یا دیوونه ی داستان بشم .مسلما اگه فیلم خوبی نباشه انتظارات منو برواورده نمیکنه و من گوشش نمیدم و مطمئنن هم نمره کمی میگیره.

مگه فقط طرفدارای مارول فیلم رو میبینن عام مردم مهمن که طرفدار جایی نیستن اقای ترابی هم منظورشون مردم هستن نه طرفدارا طرفدارا که هرچی بشه میرن فیلم رو میبینن مهم مردمن
نقل قول کردن
Ali Faramarzpour
#59 Ali Faramarzpour 1395-01-08 02:31
یه چیز دیگه هم بگم من چند روز از نت دور بودم وقتی اومدم دیدم bvs اکران شده و وقتی دیدم فیلم نمره های بدی گرفته خداشاهده از ته دل ناراحت شدم و اشکم در اومد .من با بتمن بزرگ شدم وخیلی به اون علاقه دارم .بخاطر اون من زبانمو قوی کردم چون اونموقع کمیک کم ترجمه میشد.ولی تازگیا دیسی گند زد به اعتقاداتم و علاقم ◑﹏◐ به نظرتون چه کار کنم .اونموقع از طرف مارول فقط‌طرف ولورین بودم و از اون هم کمیک میخوندم ولی با این کار هایی که دیسی کرد رسما پس از اکران مرد عنکبوتی دو با مارول رفیق شدم. و بیشتر از کمیکاش خوندم.در کل الان پخته تر شدم و فهمیدم فن بودن الکیه.خودتون رو درگیر دعوا ها نکنید.بخوانید و لذت ببرید ولی دعوا نکنید. :P
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#60 j.jonah jameson 1395-01-08 10:23
به نقل از mtm:
به نقل از The Rock:


راستی فروش فیلم چطوره؟تا به حال چقدر فروخته؟

فروشش خیلی خوب بوده ولی نکته مهم فروش هفته های بعده
چون ممکنه حدود 60 درصد افت کنه
ضمن اینکه نمره تماشاچی ها به فیلم b بوده که حتی از مرد پولادین کمتر بوده
(فیلمای ترنسفرمرز هم نمره b گرفته اند)
بنابراین حدس من اینه که هفته دوم تعیین کننده است
اگه افت فروش بالای 60 درصد باشه باید فاتحه زک رو بخونیم
یه خبری هالیوود ریپورتر کار کرده که میگفت اگه فروش نهایی فیلم زیر 1 میلیارد باشه تقریبا برای وارنر سوداوری نداره و شاید زک اخراج بشه
نویسنده خبر میگفت به همین خاطره که ما به جز نقش گوردون هیچ نقش جدیدی برای جاستیس لیگ اعلام نشده و این خیلی عجیبه چون دو هفته دیگه تولید فیلم اغاز میشه و تا الان باید کلی بازیگر جدید انتخاب میشدن
بنابراین نتیجه گیری کرده بود که وارنر منتظر اینه که ببینه فروش فیلم در این 2 هفته چی میشه تا تکلیف زک رو مشخص کنه

آقای ترابی اگر زک اخراج بشه وارنر هم فیلم جاستیس لیگ رو به یکی دیگه بده اختمال داره سیمونز هنوز اون نقش گوردون رو بازی کنه ؟؟
نه اینکه بخوام فیلمشون خراب در بیاد یا چیز دیگه اصلا دلم راضی نیست اونو تو یه نقش دیگه ببینم مطمئنم اگر کناره گیری کنه Marvel با کله قبول میکنه که نقش جیمسون رو بهش بده ....
حالا نظر شما چیه ؟ امکان داره هیچ چیز تغیر نکنه ؟
نقل قول کردن
mtm
#61 mtm 1395-01-08 11:55
نه دیگه. وقتی انتخاب شده دیگه انتخاب شده!
راستش رو بخوای خیلی هم بعید میدونم اسنایدر رو اخراج کنند
چون وارنر دیگه نمیتونه تحمل کنه یه ریبوت دیگه تو عالم سینمایی خودش داشته باشه
به نظرم همین جوری با زک اسنایدر مدارا میکنه تا ببینه چی میشه
ولی همونطور که گفتم فروش هفته بعد این فیلم خیلی مهمه. باید دید افت فروشش چقدره. چون از هفته دومه که ملت دیگه به خاطر hype و تبلیغات فیلم رو نمیبینن یعنی کیفیته که اهمیت پیدا میکنه و باعث میشه تماشاچی ها برای برای دوم فیلم رو ببینن
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#62 j.jonah jameson 1395-01-08 12:57
حیف شد ! :sad:
ممنون که جواب دادید ! :-)
راستش واقعا ناراحتم . و نمیدونم چرا ؟
هی با خودم میگم اینکه فقط یه فیلمه درست مثل فیلم های دیگه بعدش یاد مصاحبه سیمونر میوفتم که میگه : من از هر پیشنهادی استقبال میکنم دلم میسوزه و حالت بدی بهم دست میده !
خود خبرنگارم میپرسید حالا به نظر نقش جیمسون رو بهتون میدن یا نه ؟ :-?
سیمونز هم فقط خندید !! :P
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#63 Amazing Spidey 1395-01-08 13:28
چند دقیقه پیش داشتم با این به ظاهر دیسی فنا بحث میکردم
قشنگ داشتن میزدن زیر حرفای قبلیشون ولی هنوز میگفتن فیلم عالیه ! :-|
مثلا قبل فیلم میگفتن imdb معتبره نمروتشو اینا بعد همون موقع بهشون میگفتی imdb معتبر نیست میگفتن شماها دست پرورده اسپایدین !
بعد حالا میگفتن imdb کشکه چون یه نفر با ده تا اکانت میتونه بره نظر 1 بده :o
قبل فیلم هی میگفتن متا متا ! حالا الان میگن منتقدا کشکن :-|
میگفتن این فیلم عالیه کی گفته فیلم لحظات احساسی کم داره :o
هی گفتم بتمن تو دارک نایت ریتورنز ادم نمیشکت و اینا ولی تو فیلم میکشه میگفتن نه کی گفته بتمن ادم میکشه
بعد جالب تر از اون میگفتن این فیلم یه اقتباس کامل کمیکیه :-|
اصن هیچ جوره قبول نداشتن که این فیلم شکست خورده
اونوقت تازه میگفتن شماها متعصبین :-|
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید