10 کمیک برتر «ثینگ» (The Thing)

10 کمیک برتر thing

 بدون شک دوست داشتنی ترین عضو گروه چهار شگفت انگیز و یکی از برترین کارکترهای دنیای کمیک های ابرقهرمانی، کسی نیست جز «بن گریم» ملقب به «ثینگ» (Thing).

او بر خلاف ظاهر هیولا مانند خود، باطنی بسیار مهربان و روحیه ای بسیار مبارز دارد. ثینگ تا به حال در داستان های عالی بسیاز زیادی حضور داشته که در این مقاله به 10 تای آنها میپردازیم. (برای خواندن مقالاتی که درباره 10 داستان دیگر شخصیت های کمیک نوشته ایم، اینجا را کلیک کنید)

 

10- شماره 51 کمیک Marvel Two-in-One

این داستان تک قسمتی معرکه توسط «پیتر گیلیس» نوشته شد و طراحش هم «فرانک میلر»  معروف بود!!! این کمیک نشان میده که «بن گریم» در دهه های 60 و 70  چقدر محبوب بود و چقدر در عالم مارول اهمیت داشت.  در ضمن، لازم به ذکر است که آن موقع Thing آنقدر محبوب بود که مارول سری کمیک های Marvel Two-in-One را چاپ میکرد که در آن Thing در هر قسمت به همراه یکی دیگر از ابرقهرمانان مارول دیده میشد!

 

9- شماره 8 از کمیک Fantastic Four

کمیک Fantastic Four

اولین حضور شخصیت خبیثی به نام «استاد خیمه شب بازی» (Puppet Master) که از دشمنان مهم چهار شگفت انگیزه (برای کسب اطاعات درباره او، این مقاله را بخوانید). ضمن اینکه «آلیشیا مسترز» (معشوقه بن گریم) هم در این کمیک خلق شد.

 

8- شماره 56 از سری سوم کمیک های Fantastic Four

 سری سوم کمیک های Fantastic Four

در این داستان تک قسمتی که توسط «کارل کسل» نوشته و «استوارت ایمونن» طراح اش کرده، برای اولین بار به رگ و ریشه یهودی بن گریم اشاره میشه (بله! بن گریم یکی از ابرقهرمانان یهودی دنیای کمیک  است)

 

7- شماره های 50 و 100 از کمیک Marvel Two-in-One

کمیک بن گریم

این داستان در تاریخ کمیک منحصر به فرد است چون قسمت اولش شماره 50 کمیک Marvel Two-in-One منتشر شد و قسمت دومش هم 50 شماره بعد ، یعنی در شماره 100 ! عجیبه، مگه نه؟! این داستان به خوبی نشان میدهد که  آن موقع «جان بیرن» (که همگی بیشتر او را به عنوان یک طراح میشناسیم) چه نویسنده معرکه ای هم  بود! در شماره 50 میبینیم که بن گریم به گذشته میره و سعی میکنه به نسخه قدیم تر خودش فرمولی بده تا مداوا بشه و به حالت انسانی برگرده (جالبه که او و نسخه قدیمی خودش اصلا با هم کنار نمیان!) در شماره 100 هم او به دنیایی موازی میره که به خاطر روبرو شدن با نسخه قدیمی خودش در شماره 50، به وجود آمده است! واقعا یک داستان کلاسیک را شاهد هستیم.

 

6- شماره 86 کمیک Marvel Two-in-One

کمیک برتر مارول

این هم داستانی تک قسمت که احتمالا بهترین داستان «مرد شنی» هم به شمار میاد (در هر حال مرد شنی چون عضو گروه Frightful Four هم بوده، با چهار شگفت انگیز تعاملات زیادی داشته) . ما بن گریم را میبینیم که در کافه ای با مرد شنی ملاقات میکند و سپس درباره گذشته خود با هم حرف میزنند و میفهمیم چقدر با هم نقاط مشترک دارند. از همین این داستان بود که کم کم مرد شنی به شخصیتی مثبت تبدیل شد . نویسنده داستان «تام دی فالکو» و طراحش «ران ویلسون» بود.

 

5- شمار های 38 تا 40 کمیک Fantastic Four

کمیک thing

چهار شگفت انگیز قدرت های خودشون رو از دست میدن و به كمك دردویل باید ساختمون بكستر رو از دست دووم نجات بدن! این داستان ماندگار را استن لی و جک کربی در دوران اوج کمیک های چهار شگفت انگیز خلق کردند و «دردویل» هم در آن حضور افتخاری داشت. پایان داستان با نبردی شگفت انگیز بین ثینگ و دکتر دووم همراه میشه که واقعا خارق العاده است.

 

4- شمار های 25 و  26 کمیک Fantastic Four

نبرد هالک و thing

یکی از ویژگی های شخصیتی بسیار جذاب ثینگ این است که هرگز دست از مبارزه نمیکشد و اراده آهنینی دارد. در این داستان این مسئله به وضوح اثبات میشود چون شاهد نبرد حماسی او با «هالک» هستیم. بن گریم در این داستان تا پای مرگ پیش میرود ولی تسلیم نمیشود. یک داستان فوق العاده از سوپر زوجی به نام استن لی و جک کربی! نبردی که در این کمیک به تصویر کشیده شده یکی از بهترین های تاریخ کمیک است.

 

3- شماره های 53 تا  58 از کمیک Marvel Two-in-One

پروژه پگاسوس

این داستان مشهور را تحت عنوان "پروژه پگاسوس" (The Project Pegasus Saga) میشناسند. «رالف ماکیو» و زنده یاد «مارک گرونوالد» این حماسه 6 قسمتی را نوشتند و طراحانش هم «جورج پرز» و «جان بیرن» شگفت انگیز بودند. در این داستان (که شخصیت های میهمان زیادی هم در آن حضور یافتند) ، دوست قدیمی بن گریم به نام Wundarr در پروژه ای تحت عنوان پگاسوس تحت مداوا قرار دارد ولی یک دانشمند پلید میخواهد نقشه های خبیث  خودش را اجرا کند. آیا بن و قهرمانان پگاسوس میتوانند جلوی او را بگیرند؟ نقش Wundarr در این داستان چه خواهد بود؟

 

2- شماره 51 از کمیک Fantastic Four

کمیک monster

این قطعا یکی از شاهکارهای استن لی و جک کربی و یکی از بهترین کمیک های تاریخ ماروله ولی مسئله اینجاست که ثینگ این داستان، بن گریم نیست! در حقیقت، یک دانشمند بی نام و نشان قدرت های بن گریم را دریافت میکند تا بتواند رید ریچاردز را بکشد ولی آنقدر تحت تاثیر فداکاری رید قرار میگیرد که در نهایت جان خودش را میدهد تا رید زنده بماند. ولی باید توجه داشت که این خوبی و شرافت بن بود که موجب شد این دانشمند چنین عملی انجام دهد . منظورم اینه که او کاملا تحت تاثیر رابطه بن و رید قرار داشت. شما میتوانید اینجا، بیشتر درباره این  داستان بخوانید.

 

1- شماره 7 از کمیک Marvel Two-in-One Annual

کمیک بوک the thing - بن گریم

در گزینه شماره 4 این مقاله اشاره کردم که ثینگ چه روحیه سرسخت و تسلیم ناپذیری دارد، درسته؟ حالا در شماره 7 کمیک Marvel Two-in-One Annual، تام دی فالکو و طراحی به نام  ران ویلسون  از همین ایده استفاده کردند و نبردی بینهایت حماسی بین ثینگ و موجودی به نام «چامپوین» (Champion) به ما میدهند (چامپیون به دنیاهای مختلف میرود تا نابودشان کند ، مگر اینکه کسی بتواند در نبرد او را شکست دهد). او با تعدادی از قهرمانان زمین روبرو میشود ولی فقط ثینگ میتونه در مقابلش ایستادگی کنه. 

 

 عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2015

    (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

اگه از این مقاله خوشتون اومده پس مقالات زیر را هم بخوانید تا درباره ثینگ و چهار شگفت اطلاعات جامعی کسب کنید:

بهترین كمیك های چهار شگفت انگیز 

10 داستان برتر مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

کمیک مشترک دکتر استرنج و دکتر دووم ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی دکتر دووم 

بهترین كمیك های چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

تمام قسمت های كمیك "اسپایدرمن و هیومن تورچ" ترجمه شد! + لینک دانلود

سری كمیك های ترجمه شده جنگ های پنهان (SECRET WARS)

5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1394-10-03 17:12
من عاشق بن گریم هستم. برای من یکی از شخصیت های top 10 دنیای کمیکه. با این مقاله خیلی حال کردم چون در دوران کودکی عاشق کمیک های marvel two in one بودم. برام خیلی نوستالژیک بود. کلا من روی جلد کمیک های مارول در دهه 70 میلادی رو نگاه میکنم ، اشکم درمیاد ...
مخصوصا این یکی که خیلی برام خاطره انگیزه:


:cry:
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#2 j.jonah jameson 1394-10-03 17:15
عمو معلومه که این مقاله رو با عشق و علاقه نوشتی !
شماره 6 این مقاله واقعا برام تازگی داشت و خیلی فانتزی خوبی بود !
شماره 2 هم یه آشنایی ریزی باهاش داشتم ! خیلی داستان جالبی داره !
بقیه شماره ها اصلا نمیدونستم و اطلاعاتم رفت بالا ! :-)
فقط این شماره 1 عکس روی جلدش خیلی جالب بود قبلا هم دیده و شنیده بودم که چهره سنگی لباس میپوشه ( بجز شلوارش ) ولی این یکی یه چیز دیگست ( کفش و شلوارک دستکش مخصوص هم داره !
کسی هست که بگه چهره سنگی اولین بار در چه کمیکی لباس پوشید ؟ :-?

ممنون عمو ! خیلی خوب بود خستگی درس از تنم رفت !
نقل قول کردن
Superior avenger
#3 Superior avenger 1394-10-03 20:22
خسته نباشی عمو
من عاشق تینگ هستم . هر وقت سرتون خلوت شد یکی از کمیک های معروفش رو ترجمه نمی کنید؟
نقل قول کردن
parker
#4 parker 1394-10-03 20:24
نمی دونم چرا ولی ثینگ در عین سادگیش ، واقعا شخصیت پیچیده ای داره!!! یهودی ام که هست :-* کله شق هم که هست 8) و شخصیتش هم فانه و دارک!!!

عمو ممنون !!! خیلی منتظر یه مقاله راجع به ثینگ بودم.
نقل قول کردن
Bad joke
#5 Bad joke 1394-10-03 20:46
واقعا فوق العاده بود
ثینک قلب گروهی هست که تو قلب من جا داره رفیق کله شق با مرام و قوی
به شدت هم اقتباس ازش سخته
نقل قول کردن
Ice Man
#6 Ice Man 1394-10-03 21:15
#2 تو عکس سومی ثینگ چقدر شبیه هل بوی شده
#3 :-)
#4تو بین المللیا که خیلی چیزی اضافه نمیشه ، اما خب هر چی تریلره بیشتر بهتر 8)
#7هر اقتباسی میتونه سخت باشه ، بستگی داره کی اقتباس بکنه...

هم کمیک Marvel Two In One هم FF عالین ، پس معلومه این 10 داستانم که عمو مختار انتخاب کرده حرف ندارن . واقعا ثینگ بی نظیره ، من که هزار برابر بیشتر از هالک و کلاسوس و ... ازش خوشم میاد.
من از لیست از ؛ 7 ، 6 ، 5 و 2 خوشم میاد و به نظرم کمیک های خوبین.
و میگم تو شماره 6 (شماره 86 کمیک Marvel Two In One) ؛ مگه کسایی که عکسشون گوشه صفحه قرار میگیره نباید حتما ابرقهرمان باشن ، فکر کنم فقط چون تو کافه نشستن هر دوشون گذاشتن (یعنی چون این تعریف میکنه ، اونم تعریف میکنه هر دو شخصیت اصلی محسوب میشن ) ای کاش نفر بعدی از FF برای 10 کمیک برتر... ، رید ریچاردز باشه یا تو معرفی ، آخه من از بین 4 تاشون از رید و بن بیشتر از همه خوشم میاد از جانی فقط یکم ، سوزانم متوسط ، اما خلاصه ثینگ حرف نداره.
نقل قول کردن
farhood7
#7 farhood7 1394-10-03 21:19
من واقعا ثینگ رو دوست دارم خیلی شخصیت دوست داشتنیه ایی
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1394-10-03 21:33
به نقل از Bad joke:
واقعا فوق العاده بود
ثینک قلب گروهی هست که تو قلب من جا داره رفیق کله شق با مرام و قوی
به شدت هم اقتباس ازش سخته

به به حسن اقای خودمون
خوبی؟ خبر خوش برامون نداری؟ ;-)
راستی با این لیست موافقی؟
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1394-10-03 21:33
علی اقا امکانش هست لینک دانلود کمیک های marvel two in one رو برامون بزاری؟
حیفه دوستان و کاربران سایت این کمیک ها رو نخونن
نقل قول کردن
Victor
#10 Victor 1394-10-03 21:49
#12
حتما استاد
ولی فعلا دارم با موبایل میایم فردا اگه شد حتما میزارم
نقل قول کردن
web head
#11 web head 1394-10-03 21:55
مقاله با تمام دقت و علاقه بود عمو مرسی
سوال1:چه قهرمان هایی یهودی هستند؟(2نمره)
سوال2:آقای ترابی توی top 100 رتبه ثینگ از جانی جلو تره؟
نقل قول کردن
parker
#12 parker 1394-10-03 22:14
به نقل از web head:
مقاله با تمام دقت و علاقه بود عمو مرسی
سوال1:چه قهرمان هایی یهودی هستند؟(2نمره)
سوال2:آقای ترابی توی top 100 رتبه ثینگ از جانی جلو تره؟

من جای آقای ترابی سوال 2 رو جواب میدم:100 درصد
نقل قول کردن
Si@Vash
#13 Si@Vash 1394-10-03 22:35
به نقل از web head:
مقاله با تمام دقت و علاقه بود عمو مرسی
سوال1:چه قهرمان هایی یهودی هستند؟(2نمره)
سوال2:آقای ترابی توی top 100 رتبه ثینگ از جانی جلو تره؟

با اجازه جواب سوال اولم من یدم
این لینک هست
marvel.wikia.com/.../...
نقل قول کردن
web head
#14 web head 1394-10-03 22:49
به نقل از Si@Vash:
به نقل از web head:
مقاله با تمام دقت و علاقه بود عمو مرسی
سوال1:چه قهرمان هایی یهودی هستند؟(2نمره)
سوال2:آقای ترابی توی top 100 رتبه ثینگ از جانی جلو تره؟

با اجازه جواب سوال اولم من یدم
این لینک هست
marvel.wikia.com/.../...

مرسی داش سیا (برنخوره) خدا رو شکر بیشترشون گمنام بودن 1سوال دیگه مذهبی ترین قهرمانا کیان
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1394-10-03 22:56
حالا چرا "خدا رو شکر"؟ مگه یهودی ها آدم نیستن؟ به نظرم حتما باید حساب یهودی ها رو از صهیونیست ها جدا کرد. این دو تا خیلی قضیه شون فرق میکنه
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#16 Samwel Tarly 1394-10-03 23:07
تینگ در دهه های 70 خیلی محبوب بود و واقعا داستانهای قشنگی داشت اما نسل من چیز زیادی از تینگ ندیده و علاقه خاصی بهش نداشتم اما با خوندن این موارد بهش علاقه پیدا کردم
تو بین این داستان ها نبرد هالک و تینگ به نظرم خیلی جالب میشد چون هالک که همیشه دوست داره همه را بزنه و از اون طرف تینگ هم که تسلیم ناپدیره.خدا کنه حداقل لینک دانلود این قسمت بزارید
نقل قول کردن
Ice Man
#17 Ice Man 1394-10-03 23:12
دکتر استرنج خخخ میخوای مذهبی باشن !؟ آخه اگه مذهبی بودن که ابرقهرمان نمیشدن :o خیلیاشون حتی خدای جداگونه خودشون دارن اما فکر کنم کاپیتان آمریکا یکم مذهبیم باشه و اگه کافر ترینم میخوای بدونی ، فکر کنم کنستانتین. البته کلی نمیشه حساب کرد.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1394-10-03 23:31
دوست عزیز میشه بدون اطلاعات و معلومات درباره موضوع حساسی مثل مذهب حرفی نزنید لظفا؟
یعنی چی "اگر مذهبی بودن ابرقهرمان نمیشدن"؟

مذهب یعنی مجموعه ای از عقاید که به زندگی انسان کمک میکنه تا هدفمند بشه و در مسیر خیرخواهانه قرار بگیره
بک ابرقهرمان هم قطعا برای خودش یک مجموعه از عقاید والا داره و به اونها پایبنده. این برای من یعنی مذهب . ولی فکر کنم برای شما مذهب باید حتما اسمی مثل اسلام، یهودیت ، مسیحیت داشته باشه

در حالی که به نظر من حتی اگر کسی به خدا هم اعتقاد نداشته باشه ولی به مجموعه از قواعد پایبند باشه که در نتیجه اون به اطرافیان خودش "ضرر" نداشته باشه، مدهب خاص خودش رو داره

اگر درباره این موضوع همین طور سطحی بخواهید نظر بدید مجبور میشم نظراتتون رو پاک کنم
نقل قول کردن
Sherlockian
#19 Sherlockian 1394-10-03 23:46
ممنون بابت مقاله عالی بود کاملا دقیق راستیتش من چیزه زیادی از شخصیت ثینگ نمیدونم یعنی تازه شروع کردم کمیکای فنتستیک فور رو خوندن و تا الان همشون عالی بودن ثینگم بیشتر از بقیه اعضای فنتستیک فور دوست دارم یعنی از همشون جذاب تر و باحال تره
پ.ن : اقای ترابی میشه یکی دو سری دیگه از این سریا مثله marvel two in one بگین که تیم اپ و اینا باشه؟؟؟؟
بعد یه سوال دیگه سری کمیکای moon knight رو چجوری ارزیابی میکنین؟؟؟
نقل قول کردن
Ice Man
#20 Ice Man 1394-10-03 23:46
باشه ببخشید آقای ترابی :oops: پس فکر کنم با توجه به نظر شما ؛ هر ابرقهرمانی مذهب خودش داره.
دیگه تکرار نمیشه :oops:
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1394-10-03 23:54
به نقل از Ice Man:
باشه ببخشید آقای ترابی :oops: پس فکر کنم با توجه به نظر شما ؛ هر ابرقهرمانی مذهب خودش داره.
دیگه تکرار نمیشه :oops:

من فقط خواستم کمی ذهنتون رو باز کنید
متاسفانه مردم ما ایده شون درباره مذهب یه مقدار محدوده
یه بنده خدایی مثلا میگفت فقط شیعه ها میرن بهشت!!!!!!! :o

ولی راستش به نظر من هر کی به بقیه خدمت کنه، آدم باشه و به دیگران اذیت و آزار نرسونه میره بهشت ، حالا میخواد بی دین و ایمان باشه
شیعه بودن هم که به زبان نیست. آدم باید مرام حضرت علی (ع) داشته باشه و بهش "عمل"کنه
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1394-10-03 23:55
به نقل از Hesam avenger:

پ.ن : اقای ترابی میشه یکی دو سری دیگه از این سریا مثله marvel two in one بگین که تیم اپ و اینا باشه؟؟؟؟
بعد یه سوال دیگه سری کمیکای moon knight رو چجوری ارزیابی میکنین؟؟؟

به نظرم سری دیگه که خیلی شبیه به اینه marvel team up هستش
کمیک های مون نایت رو نخوندم ولی میکن سری که وارن الیس نوشته عالیه
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
#23 As Responsible As Spider-Man 1394-10-04 00:35
سلام به همه و امیدوارم که حالتون مثل همیشه خوب و سلامت باشه.من راستش یه کم درگیر درسامم و یه کم دیر به دیر نظر میدم و بابت این اتفاق شرمنده ام.
طبق معمول و در اول نظر خودم از آقا مختار به خاطر این مقاله ی خوبشون تشکر میکنم.شما به خوبی هرچه تمام تر تا الان تونستید به امثال من و بقیه بفهمونید که یه شخصیت با ظاهر کاملا عادی و یا غیر عادی چقدر میتونه عمق داشته باشه و عمیق باشه.شما تا الان تونستید بهم یاد بدید که دنیا فقط اسپایدرمن نیست و میشه کمی از اون دل بزرگ و یا حتی کوچیکمون رو به همچین شخصیت هایی بدیم و براشون وقت بزاریم و در نتیجه ازشون چیز یاد بگیریم.ضمن اینکه مردعنکبوتی برای من همیشه مثل خودم میموند و بیشتر باهاش ارتباط بر قرار میکنم.ولی یه فرقی بین منو اون وجود داره و اون اینه که من برای هدفم اراده ندارم ولی اون برای بدست اوردن هر چیزی که دلش بخواد میجنگه.
کمیک فقط برای سرگرمی نیست بلکه اگر تا به حال کمی بشتر بهش نگاه میکردم میفهمیدم که چه چیزهای مشابهی از جمله این ویژگی ها رو میتونم توش پیدا کنم.راستش این حرف ها فقط به یه چیز میتونه پایان پیدا کنه واون اینه که من به این سایت و مدیرش که الان استادمه مدیونم.چون تو این دو سه سال چیزای زیادی یاد گرفتم که حتی هم کلاسی هام تو مدرسه بلد نیستن تلفظشون کنن.
جدا از کمیک من در اینجا خیلی چیزای دیگه مثل دوست بودن و درست زندگی کردن رو یاد گرفتم.باورتون نمیشه ولی من نمیدونم چرا جدیدا هرچی فیلم کمیک بوکی میبینم به یه کلمه میرسم.دوستی!!!شما مثلا فیلم مردعنکبوتی 2 رو ببینین.نگاه کنین که پیتر حاظره به خاطر مری جین حتی از همه چیز بگذره!!!
در رابطه با اون مذهبم که بحث شد باید بگم که واقعا در اخر افکارم به حرف های استاد رسیدم.مذهب به این نیست که به قول معروف جانماز آب بکشی . مهم اینه که به اون چیزی که داری براش قدم بر میداری یقیین داشته باشی.مذهب از نظر من یعنی این.
شخصیت ثینگ در کمیک ها همونطور که آقا مختار هم ذکر کردن به نظرم دل سنگ ولی خوش دله که خیلی هم مهربونه و به دوستاش وفاداره.من اولین بار این شخصیت رو در فیلم چهارشگفت انگیز 1 دیدم
با خوندن این مقاله و نظرات با کیفیتش باید حتما کمیک های Marvel-two in one رو بخونم...
نقل قول کردن
Bad joke
#24 Bad joke 1394-10-04 08:24
به نقل از mtm:
به نقل از Bad joke:
واقعا فوق العاده بود
ثینک قلب گروهی هست که تو قلب من جا داره رفیق کله شق با مرام و قوی
به شدت هم اقتباس ازش سخته

به به حسن اقای خودمون
خوبی؟ خبر خوش برامون نداری؟ ;-)
راستی با این لیست موافقی؟

سلام استاد ممنون شما خوبید
نه هنوز خیری به این زودی نمیشه اونم تو این سرما میگم گیر نورمن ازبورن افتادم مراحل گزینش سختی را باید رد کنم
مگه میشه لیستی را مختار جان بنویسه من بگم نه موافق نیستم عالی بود داستانای دیگه ای هم دوست دارم ولی پنج تای اولش جز داستانایی که همیشه دارم
داستان پاپت مستر هم عالیه همیشه گفتم اگر فیلم چهار شگفت انگیز بسازن داستان قسمت اولش پاپت مستر باید باشه خیلی باحال و در عین حال مزخرفه :lol:
نقل قول کردن
Bad joke
#25 Bad joke 1394-10-04 08:29
به نقل از web head:
به نقل از mtm:
#17:
حالا چرا "خدا رو شکر"؟ مگه یهودی ها آدم نیستن؟ به نظرم حتما باید حساب یهودی ها رو از صهیونیست ها جدا کرد. این دو تا خیلی قضیه شون فرق میکنه

ولی برای من همیشه سوال بود چرا شخصیت هایی مثل رید و تونی یا همین هنگ پیم منکر خدا هستن

کی اینا بهت گفته واقعا تعجب میکنم بعضی حرفا را میشنوم من نصف عمرما چهار شگفت انگیز خوندم رید منکر خدا بودنش را ندیدم حتما شما خیلی دقیق تر من خوندی :-*
نقل قول کردن
web head
#26 web head 1394-10-04 09:21
به نقل از Bad joke:
به نقل از web head:
به نقل از mtm:
#17:
حالا چرا "خدا رو شکر"؟ مگه یهودی ها آدم نیستن؟ به نظرم حتما باید حساب یهودی ها رو از صهیونیست ها جدا کرد. این دو تا خیلی قضیه شون فرق میکنه

ولی برای من همیشه سوال بود چرا شخصیت هایی مثل رید و تونی یا همین هنگ پیم منکر خدا هستن

کی اینا بهت گفته واقعا تعجب میکنم بعضی حرفا را میشنوم من نصف عمرما چهار شگفت انگیز خوندم رید منکر خدا بودنش را ندیدم حتما شما خیلی دقیق تر من خوندی :-*

من که جلوی شما حرفی یرای گفتن ندارم ولی منظورم از طرف دیگه بود فکر کنم توی مارول ویکی هم هست باز من هیچ حرفی پیش شما ندارم
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1394-10-04 12:10
به نقل از Bad joke:
به نقل از mtm:
به نقل از Bad joke:
واقعا فوق العاده بود
ثینک قلب گروهی هست که تو قلب من جا داره رفیق کله شق با مرام و قوی
به شدت هم اقتباس ازش سخته

به به حسن اقای خودمون
خوبی؟ خبر خوش برامون نداری؟ ;-)
راستی با این لیست موافقی؟

سلام استاد ممنون شما خوبید
نه هنوز خیری به این زودی نمیشه اونم تو این سرما میگم گیر نورمن ازبورن افتادم مراحل گزینش سختی را باید رد کنم
مگه میشه لیستی را مختار جان بنویسه من بگم نه موافق نیستم عالی بود داستانای دیگه ای هم دوست دارم ولی پنج تای اولش جز داستانایی که همیشه دارم
داستان پاپت مستر هم عالیه همیشه گفتم اگر فیلم چهار شگفت انگیز بسازن داستان قسمت اولش پاپت مستر باید باشه خیلی باحال و در عین حال مزخرفه :lol:


ایشالا که همه مراحل رو طی کنی و غول آخر بازی رو هم شکست بدی! :lol:
من دیشب دوباره شمار های 50 و 100 marvel two in one رو خوندم
قصه جالبی داره (سفرهای زمانی واقعا جالبه) از ایده اون دنیای موازی هم خیلی خوشم اومد
ولی یخ سئوال برام پیش اومد
تو شماره 100 گفته شد که چون ثینگ دیگه عضو گروه نبوده، پس دیگه با جانی کل کل نکرده و در نتیجه جانی هم با نیمور بر خورد نکرده و در نتیجه نیمور هم باعث نشده بدن کاپیتان امریکا از یخ ها خارج نشه و ......

تا اینجاش قابل درکه ولی مسئله دیگه اینه که میگه موقع آمدن گالاکتوس به زمین، موج سوار نقره ای باهاش نبوده و به همین دلیل نتونسته به زمینی ها کمک کنه تا بر گالاکتوس پیروز بشن! توضیحی هم نداد که چرا نبوده

خواستم ببینم کمیکی از چهار شگفت انگیز یا ثینگ خوندی که دبراره اینم دنیای موازی باشه یا اطلاعات بیشتری درباره اش داده باشه؟
نقل قول کردن
mtm
#28 mtm 1394-10-04 15:29
به نقل از agh:
تو بین این داستان ها نبرد هالک و تینگ به نظرم خیلی جالب میشد چون هالک که همیشه دوست داره همه را بزنه و از اون طرف تینگ هم که تسلیم ناپدیره.خدا کنه حداقل لینک دانلود این قسمت بزارید

این که در شماره های 25 و 26 کمیک fantastic four چاپ شده و ما هم مدتها پیش لینک دانلود کل کمیک های fantastic four رو تو سایت گذاشه بودیم:

spidey.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%85%DB%8C%DA%A9/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/1550-%D9%84%DB%8C%D9%86%D9%83-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%83%D9%85%DB%8C%D9%83-%D9%87%D8%A7%DB%8C-fantastic-four-%D9%83%D8%A7%D9%85%D9%84.html

:-*



من نمیدونم چرا همیشه باید لقمه رو حاضر و اماده در دهان کاربران گذاشت!
نقل قول کردن
mtm
#29 mtm 1394-10-04 15:34
یک سایت فوق العاده درباره thing هست که واقعا هر چی اطلاعات بخواهید درباره او کمیک هاش یافت میشه:

www.oelib.com/mtio/index.html
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#30 j.jonah jameson 1394-10-04 17:20
نکته ها :
کاپیتان انگار به شدت با قمار مخالفه نگاه کنید چه تاسفی میخوره !
اسپایدر من : چنتا سکه و پول داره از طف اون میوفته زمین ! ( بالاخره زندگی خرج داره :D )
پراولر معلوم نیست فازش چیه ! پنجه هاش تو کارت هاست ! حالا این خوبه هیومن تورچ کارت ها رو آتیش زده !
این هاپو هم نمیدونم اسمش چیه (از قیافش خوشم میاد اون شاخ یا کلیپس یا ..... منو یاد بلک بولت انداخت ) معلوم نیست دوست داره بازی کنه یا کارت هارو برای رفع گشنگی میخوره ! :D
نقل قول کردن
Human Torch
#31 Human Torch 1394-10-05 09:20
كاراكتر thing بسيار جالبه اگر درباره أش فكر كنيم،منظورم اينه كه از پيچيدگى و عمق شخصيت بالايى برخور دار هست، بسيار سخت كوش و خستگى ناپذيره،با اينكه قدرت بالايى داره و لى از نظر بصرى جذابيت پايينى داره و اين باعث شده كه thing از قدرت هاش دل خوشى نداشته باشه و در وحله اول مثل يك هيولا باشد ولى در واقع قلبى از طلا أوست كه أو را همواره جذاب تر ميكنه و اونو به يك قهرمان تمام عيار تبديل ميكنه كه خيلى از معيار هاى موجود براى أبرقهرمان بودن رو زير سوال ميبره،عمو مختار ممنون از مقاله زيبايى كه نوشتى
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#32 amir a. ghaderi 1394-10-05 10:32
مرسي عمو خيلي خوب بود
البته من انتظار داشتم تو اين ليست از سري thing كه دن اسلات نوشت نيز ميبود
مثلا اون داستاني كه سركار خانم ساداتي فر تو اين مقاله بهش اشاره فرمودند:
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید