تریلر BvS: آن موجودات پرنده چی بودند؟

پاراديمون - parademons

سئوالی كه این روزها درباره تریلر جدید "بتمن علیه سوپرمن" مطرح میشود این است كه آن موجودات پرنده ای كه دیدیم چی بودند؟

 

اگر دقت كرده باشید جایی بود كه بتمن داره با سربازانی كه روی آستین شان آرم S سوپرمن  به چشم میخورد ، میجنگد. بالای سر آنها هم موجوداتی عجیب دارند پرواز میكنند:

بتمن عليه سوپرمن

در سایت های اینترنتی گفته میشه كه اين موجودات همان «پارادیمون» (parademons) هستند. پارادیمون ها در واقع سربازان شخصیت خبیث معروف دی سی یعنی «دارك ساید» (Darkseid) هستند (به عبارتی دیگر آنها شبیه به «اورك» ها در سری فیلم های "ارباب حلقه ها" هستند منتهی كمی باهوش تر) . پارادیمون ها به شدت به ارباب خود دارك ساید وفادار بوده و فقط و فقط برای نبرد خلق شده اند.

هيولاهاي انتشارات دي سي

این موجودات بارها و بارها در صفحات كمیك بوك های دی سی یا كارتون ها و بازی های ساخته شده از روی شخصیت های این شركت دیده شده اند و اولین بار در سال 1971 توسط «جك كربی» فقید خلق شدند. این موجودات زنبوری شكل، در كارتون "جاستیس لیگ: جنگ" (Justice League: War) حضور چشمگیری داشتند، كارتونی كه از روی كمیك مهمی كه دنیای دی سی را ریبوت كرد، ساخته شد و گفته میشه حتی ممكنه الهام بخش فیلم های سینمایی دی سی هم باشه.

كارتون جاستيس ليگ وار

ولی سئوال اینجاست كه این موجودات در فیلم بتمن علیه سوپرمن چه كار میكنند؟ اگه یادتون باشه اینجا تیزری منتشر شد كه حالتی رویا مانند داشت یا شاید هم یك كابوس. به نظر میرسه این موجودات هم مربوط به همان سكانس كابوس گونه باشند. به عبارتی دیگر، ما احتمالا در فیلم بتمن علیه سوپرمن كابوسی از آینده خواهیم دید كه در آن سوپرمن به خدمت دارك ساید درآمده و بتمن هم به مقر او نفوذ كرده چون قبلا هم در كمیك ها چنین اتفاقی افتاده است. ضمن اینكه شایعه شده دارك ساید شخصیت منفی اصلی فیلم جاستیس لیگ خواهد بود و و به قصد تسخیر زمین به انسان ها حمله خواهد كرد. بنابراین وارنر و دی سی میخواهند با این سكانس به نوعی دارك سايد را معرفی كنند.

دارك سايد

ولی سئوال دیگری كه مطرح میشود این است كه چه كسی این كابوس را میبنید؟ برخی میگویند لكس لوثر آن را از آینده دریافت كرده و به بتمن یا سوپرمن نشان میدهد. برخی هم میگویند كه  شاید واندر ومن آن را درون گوی جادویی میبیند و به بتمن یا سوپرمن نشان میدهد تا از خطرات آینده آگاه شوند. یك سری از هواداران دی سی هم میگویند چون «فلش» در كمیك ها میتواند به آینده سفر كند یا حتی قدرت دیدن آینده را دارد، او این كابوس را نشان قهرمانان داستان میدهد.

نظر شما چیست؟

نويسنده:  عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2015

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مطالب مرتبط:

فیلم "بتمن بر علیه سوپرمن" درباره چیست؟

معرفي دارك سايد

داغ داغ داغ!!! تریلر جدید بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت منتشر شد!!!

تریلر BvS: پنج لحظه برتر

تریلر BvS: ظاهر دومزدی (Doomsday) فاش شد

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 amir a. ghaderi 1394-09-14 11:50
عمو مختار سلام
امير علي قادري هستم و افتخار اين را داشتم كه دو مقاله براي سايت ترجمه كنم

خيلي مقاله خوبي بود
اين كه اپوكاليپس بياد خيلي خوبه ولي من سه مشكل دارم
1- آيا اپوكاليپس شبيه به ثانوس نيست؟ ايا حضور او در فيلم هاي آينده يونيورس دي سي رو شبيه به دنياي سينمايي مارول نميكنه؟

2- اگر اين صحنه ها واقعا مربوط به يك صحنه رويا ميشود پس چرا وارنر اينقدر روي آنها مانور ميدهد؟ چون صحنه رويا واقعي نيست و از نظر حرفه اي وارنر نبايد روي چيزي مانور بده كه در فيلم واقعي نيست چون تماشاچي مثلا ميره براي ديدن اون صحنه اي كه ماسك بتمن رو سوپرمن برميداره و ميفهمه همش يك رويا يا به قول عمو مختار يك كابوس در اينده است كه ممكنه رخ بده يا نده

3- حضور اپوكاليپس و افراد او خيي عاليه. من عاشق اين شخصيتم. ولي ايا به نظر شما اين باعث نميشه حال و هواي فيلم هاي دي سي فانتزي بشه؟ چون وارنر و دي سي ميگفتند قراره حال و هواي رئاليستي داشته باشن

البته خودم ميدونم شماره 3 رو كمي چرت گفتم چون فقط با حضور اپوكاليپس ميشه يك تهديد بزرگ براي جاستيس ليگ درست كرد

ممنون ميشم عمو مختار يك هر فرد ديگري به سئوالاتم پاسخ دهد
#2 Richard Grayson 1394-09-14 13:52
ممنون عمو بابت توضیح فوق العادت .
اگه اینا همونا باشن دی سی داره کاملا میگه که آماده حضور صددرصدی دارکساید باشین.
ممکنه آکوامن تو آتلانتیس بعضی جادوگرا بهش گفته باشند :-*
البته احتمال اینکه لکس ببینه فکرکنم کم باشه ، چون بخواد به بتمن و سوپرمن بگه فکر نکنم قبول کنن :sigh:
----------------------
#1
1- منظورت از اپوکالیپس همین دارکسایده ؟ خب اگه اره بنظرم دی سی واقعا داره از مارول تقلید میکنه اینم روش(همین موضوع بتمن علیه سوپرمن خودش تقلید سیویل وار هستش) .
2-بنظرم تفکر دی سی اینه که اینارو نشون بده تا بقیه مشتاق دیدنش بشن و فیلمای بعدی رو هم ببینن.

با نظر آخرت یکم مخالفم . در مورد اینکه فقط دارکساید میتونه تهدید بزرگ جاستیس لیگ باشه ، چون بیزارو هستش ، برینیاک هم هستش . تازه لنترن های قرمز هم هستن .

من اونقدر اطلاعات بالایی ندارم ولی خب جواب دادم.
#3 batman-justice 1394-09-14 15:01
به نقل از dick grayson:
ممنون عمو بابت توضیح فوق العادت .
اگه اینا همونا باشن دی سی داره کاملا میگه که آماده حضور صددرصدی دارکساید باشین.
ممکنه آکوامن تو آتلانتیس بعضی جادوگرا بهش گفته باشند :-*
البته احتمال اینکه لکس ببینه فکرکنم کم باشه ، چون بخواد به بتمن و سوپرمن بگه فکر نکنم قبول کنن :sigh:
----------------------
#1
1- منظورت از اپوکالیپس همین دارکسایده ؟ خب اگه اره بنظرم دی سی واقعا داره از مارول تقلید میکنه اینم روش(همین موضوع بتمن علیه سوپرمن خودش تقلید سیویل وار هستش) .
2-بنظرم تفکر دی سی اینه که اینارو نشون بده تا بقیه مشتاق دیدنش بشن و فیلمای بعدی رو هم ببینن.

با نظر آخرت یکم مخالفم . در مورد اینکه فقط دارکساید میتونه تهدید بزرگ جاستیس لیگ باشه ، چون بیزارو هستش ، برینیاک هم هستش . تازه لنترن های قرمز هم هستن .

من اونقدر اطلاعات بالایی ندارم ولی خب جواب دادم.

با حرفات مشکلی ندارم ولی فک نکنم bvs تقلید civil war باشه هر دو از قبل برنامه اینو داشتن هیچکدوم از هم تقلید نکردن من از سال 2013 میدونستم bvs قراره بیاد در حالی که civil war سال 2014 معرفی شد ولی مارول از زمانی که یونیورسش شروع شد برنامشو داشت فقط منتظر زمانش بود تا معرفی کنه مارول و دی سی تا سال 2020 برنامشون تا حدودی مشخصه و مطمئن باش تا سال 2020 که برسه واسه سال 2020 به بعد هم برنامه ریزی میشه از کجا معلوم شاید فیلم سیاره هالک یا new avengers رو تا چند سال دیگه برنامه ریزی کنن واسه سال 2020 به بعد اینارو ایده هاشون از قبل روی یک کاغذ نوشتن بررسی کردن حالا دارن اجرا میکنن و..... خیلی مفصله
#4 حجت‌السلام‌والمسلمین 1394-09-14 15:07
#2:
bvs از جنگ داخلي تقليد نكرده ولي قبول دارم موضوعش تشبهاتي داره
#5 M. goblin 1394-09-14 15:27
به نقل از dick grayson:

----------------------
#1
1- منظورت از اپوکالیپس همین دارکسایده ؟ خب اگه اره بنظرم دی سی واقعا داره از مارول تقلید میکنه اینم روش(همین موضوع بتمن علیه سوپرمن خودش تقلید سیویل وار هستش) .


دوست عزیز لطفا قبل از این که حرف بزنی فکر کن
کجای BVS از جنگ داخلی تقلید کرده؟!
اگه منظورت داستانه، هم مارول و هم دیسی از سالیان قبل براش برنامه داشتن. و اعلامش رو هم دیسی زودتر زد
اگه منظورت کمیکه که شوالیه تاریکی برمیخیزد یه عمر قبل از جنگ داخلی اومد

و یه چیز دیگه، داستان BVS فقط بخشیش درمورد جنگ بین بتمن و سوپرمنه. چون که این فیلم هم قراره مبارزه ای با دومزدی و لکس لوتر بزاره و هم قراره کاری کنه که لیگ عدالت گرد هم بیان
#6 Donny.Black97 1394-09-14 15:52
من تو يه پيج خوندم شخصيت منفى جاستيس ليگ برينياك هستش البته در حد شايعه هست ولى احتمالش بالاست و در ضمن ما دو فيلم از جاستيس ليگ داريم در نتائجه ميتونه هر دو باشه
#7 young spider 1394-09-14 17:30
به نقل از M. goblin:
به نقل از dick grayson:

----------------------
#1
1- منظورت از اپوکالیپس همین دارکسایده ؟ خب اگه اره بنظرم دی سی واقعا داره از مارول تقلید میکنه اینم روش(همین موضوع بتمن علیه سوپرمن خودش تقلید سیویل وار هستش) .

و یه چیز دیگه، داستان BVS فقط بخشیش درمورد جنگ بین بتمن و سوپرمنه. چون که این فیلم هم قراره مبارزه ای با دارک ساید و لکس لوتر بزاره و هم قراره کاری کنه که لیگ عدالت گرد هم بیان


منظورت دومزدی هستش؟؟؟ :-*
#8 mokhtar 1394-09-14 17:32
#4:
به به جناب اقای حجت‌السلام‌ والمسلمین
:lol:
حاج اقا مسجد دو تا کوچه اون ور تره!
ولی خداییش خیلی با اسمت حال کردم
الان 3 دقیقه است دارم بی وقفه میخندم
:lol:
#9 M. goblin 1394-09-14 18:02
به نقل از young spider:
به نقل از M. goblin:
به نقل از dick grayson:

----------------------
#1
1- منظورت از اپوکالیپس همین دارکسایده ؟ خب اگه اره بنظرم دی سی واقعا داره از مارول تقلید میکنه اینم روش(همین موضوع بتمن علیه سوپرمن خودش تقلید سیویل وار هستش) .

و یه چیز دیگه، داستان BVS فقط بخشیش درمورد جنگ بین بتمن و سوپرمنه. چون که این فیلم هم قراره مبارزه ای با دارک ساید و لکس لوتر بزاره و هم قراره کاری کنه که لیگ عدالت گرد هم بیان


منظورت دومزدی هستش؟؟؟ :-*


حالا!!! :-*
به قول دلداده حیوون حیوونه!! :-* ( البته اینجا دشمن دشمنه در نظر بگیر!! :-* )
#10 j.jonah jameson 1394-09-14 18:31
ممنون عمو ! :D
سوال خیلی خوبی رو جواب دادید ! ( بیشتر یکی از بخش های کلیدی داستان رو فاش کردید)
با فرضیه ی فلش هم که در آخر گفته شد کاملا موافقم (با جادو و جمبل برای این کار استثنا مخالفم ! وقتی میشه از این حرکت استفاده کرد چرا از جادو باید استفاده کرد؟)
ولی اگه یه دستی توی ارجین این پارادیمون ها ببرند خیلی خوب میشه چرا ؟ چون DC با این کار میخواد ره 100 ساله رو یک دفعه طی کنه و مطمئنم در این کار موفق نمیشه درسته من بیشتر Marvel رو دوست دارم ولی دلیل نمیشه برای DC هم انقدر بی تفاوت بود بالاخره با اونم خاطرات خوشی داریم و دوست ندارم با سهلنگاری یک عده (حالا اسم نمیبرم ) زک اسنایدر این خاطرات خوش از بین بره.
بازم ممنون! :-)
#11 mokhtar 1394-09-14 18:45
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون عمو ! :D
سوال خیلی خوبی رو جواب دادید ! ( بیشتر یکی از بخش های کلیدی داستان رو فاش کردید)
با فرضیه ی فلش هم که در آخر گفته شد کاملا موافقم (با جادو و جمبل برای این کار استثنا مخالفم ! وقتی میشه از این حرکت استفاده کرد چرا از جادو باید استفاده کرد؟)
ولی اگه یه دستی توی ارجین این پارادیمون ها ببرند خیلی خوب میشه چرا ؟ چون DC با این کار میخواد ره 100 ساله رو یک دفعه طی کنه و مطمئنم در این کار موفق نمیشه درسته من بیشتر Marvel رو دوست دارم ولی دلیل نمیشه برای DC هم انقدر بی تفاوت بود بالاخره با اونم خاطرات خوشی داریم و دوست ندارم با سهلنگاری یک عده (حالا اسم نمیبرم ) زک اسنایدر این خاطرات خوش از بین بره.
بازم ممنون! :-)


خواهش میکنم
من همیشه سعی میکنم به سئوالات پاسخ بدم
#12 j.jonah jameson 1394-09-14 19:18
به نقل از mokhtar:
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون عمو ! :D
سوال خیلی خوبی رو جواب دادید ! ( بیشتر یکی از بخش های کلیدی داستان رو فاش کردید)
با فرضیه ی فلش هم که در آخر گفته شد کاملا موافقم (با جادو و جمبل برای این کار استثنا مخالفم ! وقتی میشه از این حرکت استفاده کرد چرا از جادو باید استفاده کرد؟)
ولی اگه یه دستی توی ارجین این پارادیمون ها ببرند خیلی خوب میشه چرا ؟ چون DC با این کار میخواد ره 100 ساله رو یک دفعه طی کنه و مطمئنم در این کار موفق نمیشه درسته من بیشتر Marvel رو دوست دارم ولی دلیل نمیشه برای DC هم انقدر بی تفاوت بود بالاخره با اونم خاطرات خوشی داریم و دوست ندارم با سهلنگاری یک عده (حالا اسم نمیبرم ) زک اسنایدر این خاطرات خوش از بین بره.
بازم ممنون! :-)


خواهش میکنم
من همیشه سعی میکنم به سئوالات پاسخ بدم

بله! کاملا مشخصه ( چون اکثر مقالاتتون جنبه ابهام زدایی و پاسخ دهی داره که خیلی مفیده)
راستی عمو آینده ی Marvel & DC رو چطور میبینید ؟ توی کار هایی که دارند میکنند موفق هستند؟ اگر نه باید چیکار کنند؟ (چون میدونستم شما خیلی رک جواب میدید پرسیدم)
+1 #13 mokhtar 1394-09-14 19:26
به نقل از j.jonah jameson:
به نقل از mokhtar:
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون عمو ! :D
سوال خیلی خوبی رو جواب دادید ! ( بیشتر یکی از بخش های کلیدی داستان رو فاش کردید)
با فرضیه ی فلش هم که در آخر گفته شد کاملا موافقم (با جادو و جمبل برای این کار استثنا مخالفم ! وقتی میشه از این حرکت استفاده کرد چرا از جادو باید استفاده کرد؟)
ولی اگه یه دستی توی ارجین این پارادیمون ها ببرند خیلی خوب میشه چرا ؟ چون DC با این کار میخواد ره 100 ساله رو یک دفعه طی کنه و مطمئنم در این کار موفق نمیشه درسته من بیشتر Marvel رو دوست دارم ولی دلیل نمیشه برای DC هم انقدر بی تفاوت بود بالاخره با اونم خاطرات خوشی داریم و دوست ندارم با سهلنگاری یک عده (حالا اسم نمیبرم ) زک اسنایدر این خاطرات خوش از بین بره.
بازم ممنون! :-)


خواهش میکنم
من همیشه سعی میکنم به سئوالات پاسخ بدم

بله! کاملا مشخصه ( چون اکثر مقالاتتون جنبه ابهام زدایی و پاسخ دهی داره که خیلی مفیده)
راستی عمو آینده ی Marvel & DC رو چطور میبینید ؟ توی کار هایی که دارند میکنند موفق هستند؟ اگر نه باید چیکار کنند؟ (چون میدونستم شما خیلی رک جواب میدید پرسیدم)


من نظری ندارم
تو این سایت نظری ندارم
اوه ببخشید ... چرا دارم. آینده مارول و دی سی بسیار خوبه. هر دوشون خیلی آماده هستند برای کسب مقام قهرمانی و انشاله که هر دو روی سکوی اول قرار بگیرن چون واقعا لیاقتشون رو دارن
خوب بود؟ (شرمنده اگه کمی شبیه به جواد خیابانی حرف زدم) ولی تو این سایت باید اینجوری نظر داد چون هرگونه انتقاد مساوی است با توهین به مقدسات و کوبیدن دیگران
#14 A.H 2121 1394-09-14 22:13
به نظر من قیافه اینا تو کارتون باحالتر بود.یه چیزی:اگه دارم سید تو جاستیس لیگ بیاد دشمن (اصلی ) بقیه فیلم ها کی میخواد باشه؟
اگه مثل مارول باشه بهتره چون مارول تو بیشتر فیلما نشانه از تانوس هست ولی بیشتر از پنج دقیقه نیست.

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید